Néha még a duzzogását is imádom...

2023. december 22. 07:34 - csajokespasik

       

               „A barátaimnak se meséltem el ezt, mert tuti, hogy lehülyéznek. De hát mit csináljak, romantikus alkat vagyok, habár használhatnék e szó helyett teljesen mást is” - Szinte már biztos, hogy ez a várakozás át fog húzódni a jövő évre. A csaj még foglalt, ám a srác kitartó, hiszen a lány aranyos... szükségtelen is tovább magyarázni a miérteket.        

 
       

               Fedezd fel és használd! Érezted már igazán felszabadultnak magad társkeresés közben? Lépj be a Csajok és Pasik közösségébe, hogy az ismerkedés igazán könnyed legyen! Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Sziasztok! Posztom címe lehetne az, hogy „A kitartás hülyesége & határai”.
Sokan röhögni fognak, de én augusztus óta várok egy lányra, hogy rendezze le a kapcsolatát, amiből állítása szerint kifelé tart már. Még semmi nem volt köztünk, csak ígéreteket kaptam, hogy hamarosan szakítani fog a pasijával. Mert sokat panaszkodik a mai napig, mennyire nem jó vele, meg hogy egyszer már szakítottak, így senkit nem fog váratlanul érni, könnyű menet lesz... Én meg hallgatom. Oké, bla-bla. Hát várok rá. Hisz nincs jobb dolgom, (lenne) de az más tészta, hogy így keresni mást sincs időm. Mert az ígéretek... És olyan kedves velem. Sajnos ennek mindig bedőlök és ellágyulok.        

       

               Nem tudom, mennyire őszinte velem. Azt se, hogy mi tartja még ott, mert azt mondta, semmi. Valahol nem tehet róla, hogy ilyen. ...hát, nőből van. Amúgy a barátaimnak se meséltem el ezt, mert tuti, hogy lehülyéznek. De hát mit csináljak, romantikus alkat vagyok, habár használhatnék e szó helyett teljesen mást is : ) Így névtelenül vállalom is.
Nem haragszom rá, néha még a duzzogását is imádom. Biztos, hogy ez az egész át fog húzódni jövőre, nem hiszem, hogy karácsonykor akarna szakítani. Érezhetném magam lúzernek is, meg sok mindennek, de szeretek neki kedveskedni, találkozni vele és egyetlen üzenete is bearanyozza a napomat. Ha mást nem, legalább ennyit köszönhetek neki már eddig is.          

 

 

51 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr2218286275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2023.12.22. 09:40:41

Gyertek az Asszonysutyorgóba, ott jobb sztorik vannak névvel címmel fotóval.

2023.12.22. 11:11:55

Az ember legfurcsább hülyeségei akkor lesznek végtelenül vonzóak, ha azt a másikban/magunkban is felfedezzük...
Ez vezet el egy olyan megértési fázisba, ami kiváltja majd a szerelem érzését.
Ehhez kell egy olyan képzelő erő is ami felruházza szerelmünk "tárgyát" azokkal a tulajdonságokkal amik a közös idiosyncrasies-bol extrapolálni lehet...

Ha ez megtörténik akkor nincs más út csak engedni az érzés teljes kiteljesedését, és ezt mindenképpen azzal a személlyel kell tenni aki ezt kiváltotta.

Vagyis hajrá, más választás nincs, csak élvezni kell.

God Harald 2023.12.22. 11:58:17

@Lorrh: a fonóba??? Az még működik? Utoljára a búr háborúk idején jártam ott.

szeme közé, laposan! 2023.12.22. 23:39:08

Nyár óta vársz arra, hogy kitegye a csávója szűrét... miből gondolod, hogy utána épp rád veti majd magát? Ha eddig nem tette, az azért van, mert nem vagy elég férfi neki, így akkor sem mászna rád, ha egyedül lenne. Te egy balfasz vagy, barátom. Meg hogy karácsonykor nem lehet szakítani, meg áthúzódik jövő évre, hehh, ne bassz már fel ember! A te eseted a 30-as évekre is át fog húzódni, addig meg gyakorolhatsz eleget a hazai hokibajnokságban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.12.23. 07:57:18

"egyszer már szakítottak"

Oszt mégis visszament hozzá. Esélyes, hogy ezúttal is így lesz.

@szeme közé, laposan!:

"addig meg gyakorolhatsz eleget a hazai hokibajnokságban."

Már szőrösödik a tenyere.

Sztravinszka 2023.12.23. 09:40:28

Alamuszi pityergés a frendzónban.
A kérdés, hogy hol vannak az igazi férfiak, költői.

Lorrh 2023.12.23. 10:20:33

@Sztravinszka: nem költői a kérdés: az igazi férfiakat a nők már rég kasztrálták és nyimnyám fiúcskává nevelték, a feminista fosrendszerben.
Amúgy viccen kívül, nézz meg egy Kovács András Péter standup estet és ott megtalálod az összes büdös hónaljszagú ffi-női sztereotipiát a sárkány feleségről és a kasztrált férfiról.

Lorrh 2023.12.23. 10:22:28

@God Harald: asszonysutyorgó a facebookon egy női csoport ahol életveszélyes férfigyűlölő elmebeteg nők csordája (lakosság 90%) posztol és csahol.

2023.12.23. 10:43:29

@Sztravinszka:
Az igazi férfit felismered arról, hogy állva huggyozik, és szarashoz sem tolja le a gatyát.... fürdeni meg kitörölni minek, az úgy férfias.

2023.12.23. 10:43:59

@Lorrh:
A férfi szakasz meg itt van ahogy látom.

Lorrh 2023.12.23. 17:23:14

@kiskutyafule: az nem igaziférfi hanem tajtparaszt. Női változatban is létezik.
Amúgy a férfiaknak állva jobb hugyozni. Értelmesebb családok ezt tolerálják és van a fürdőszobájukban pissoir és nincs veszekedés az összehugyozott wc ülőkéből.
Sokkal egyszerűbb megoldás, mint állandóan sárkányoskodni.
Persze a női agresszorok a balhét szeretik.

Sadist 2023.12.23. 20:13:43

"Sokan röhögni fognak, de én augusztus óta várok egy lányra, hogy rendezze le a kapcsolatát, amiből állítása szerint kifelé tart már."

Normális ember ezen nem röhög, hanem sír és szánakozik.

"Még semmi nem volt köztünk, csak ígéreteket kaptam, hogy hamarosan szakítani fog a pasijával. Mert sokat panaszkodik a mai napig, mennyire nem jó vele, meg hogy egyszer már szakítottak, így senkit nem fog váratlanul érni, könnyű menet lesz... Én meg hallgatom."

A nők panaszkodását tilos készpénznek venni, mindig azt nézd, hogy mit tesz. Márpedig ez a csaj minden este önként és dalolva veszi torokra azt a csávót, akivel nagyon rossz együtt lenni és folyton panaszkodik rá.

"Oké, bla-bla. Hát várok rá. Hisz nincs jobb dolgom, (lenne) de az más tészta, hogy így keresni mást sincs időm. Mert az ígéretek... És olyan kedves velem. Sajnos ennek mindig bedőlök és ellágyulok."

Hogy kedves veled? Nem küld el az anyádba, mint a többi vállalható külalakú lány, akiknél eddig próbálkoztál? Örömmel hagyja, hogy szívességeket tegyél neki? Még azt is mondja utána, hogy "köszönöm"? Ez a csaj annyira kedves veled, mint amennyire Lenin jóságos, hogy csak kiszúrta a gyerekek labdáját, miközben közéjük is lövethetett volna.

"Nem tudom, mennyire őszinte velem."

Semennyire.

"Valahol nem tehet róla, hogy ilyen. ...hát, nőből van."

De, nagyon is tehet róla. Tudod, hogy kik nem felelősek a saját tetteikért és döntéseikért? A szellemi fogyatékosok és a gyerekek. Ő melyik csoportba tartozik a kettő közül?

"Amúgy a barátaimnak se meséltem el ezt, mert tuti, hogy lehülyéznek."

Mert amikor egy kicsit megerőlteted az agyad, te is pontosan tudod hogy ostobaság, amit csinálsz. Ennek ellenére továbbra is ugyanúgy csinálod a fasságot és pazarlod az idődet/egyéb lehetőségeidet egy olyan csajra, akinek még B terv se vagy. Olyan vagy, mint a drogos, aki józan pillanatában tudja, hogy a kábszi teljesen tönkrebassza az életét, mégis minden egyes nap belövi magát.

"De hát mit csináljak, romantikus alkat vagyok, habár használhatnék e szó helyett teljesen mást is"

Pl. a balekot. Az idealizmus bizonyos szintig jó és inspiráló dolog tud lenni az ember életében, nélküle nihilista, cinikus fasszá válik, te viszont nagyon átestél a ló túloldalára és olyan mértékben idealizálod a nőket, ami már egyáltalán nem egészséges. Szinte minden férfi beleesik ebbe a csapdába, de idővel és tapasztalattal remélhetőleg kinövöd.

"Nem haragszom rá, néha még a duzzogását is imádom. Biztos, hogy ez az egész át fog húzódni jövőre, nem hiszem, hogy karácsonykor akarna szakítani. Érezhetném magam lúzernek is, meg sok mindennek, de szeretek neki kedveskedni, találkozni vele és egyetlen üzenete is bearanyozza a napomat."

Nem a duzzogását imádod, hanem egyszerűen szeretnéd megmártogatni benne a kukidat, az elmédben élő szociális minták miatt pedig tudat alatt úgy hiszed, hogy ezen célod eléréséhez a lassú víz partot mos stratégia a legmegfelelőbb (egyáltalán nem). Az üzenete meg azért okoz számodra olyan feldobottság érzést, mint egy csík kokó, mert az életed amúgy tök szürke és nincs egyetlen nő se a környezetedben, akitől ilyen szintű szociális ingert kapnál.

Ha jót akarsz magadnak, drasztikusan redukáld vagy szakíts meg minden kapcsolatot a felhőztető ribivel! Ne keresd egyáltalán, ha ő keres, akkor csak órákkal vagy napokkal később válaszolj neki 1-2 szóban, koptasd le, mondd, hogy más dolgod van.
Olvasd el Rollo Tomassi The Rational Male könyveit, vagy Richard Cooper-től az Unplugged Alpha-t, aludj rá néhányat, aztán olvasd el megint figyelmesen, járj el kondizni, úszni, falat mászni, bokszolni, sportolj valamit, amitől izmos, erős, férfias alkatod lesz (a kocogást, aerobikot, jógát és hasonlókat hagyd a lányoknak), fejleszd magad és rúgd le a nőket a piedesztálról, amire emelted őket, és csak utána térj vissza a csajozásra. És akkor se a felhőztető ribire térj vissza azt gondolva, hogy ő már meg van puhítva és könnyebb terep lesz, hanem olyan nőre, akit még nem ismersz. Ha pedig megismerted és nem tesz hozzá az életedhez vagy bármiben nem illeszkedik a TE céljaidhoz, akkor azonnal nyomd a next gombot és ne pazarold az idődet rá.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.12.23. 21:03:30

@Sadist:

Ezekért a tanácsokért akár tiszteletdíjat is követelhetnél, annyira ütnek.

2023.12.23. 22:11:59

@Lorrh:
Értem én ezt, csak akkor most kérdezzük körbe a tisztelt férfi társaságot, mit is jelent az nekik, hogy ők olyan férfiak???
Én már láttam karón varjút, amikor azt mondta, hogy az ülve pisilés az nem férfias....
Én úgy gondolom, hogy a definíció, hogy a puncit szeretem, és van mivel megpiszkalni.... Bár sokszor hívom magam leszbikusnak férfi testben.

Lorrh 2023.12.24. 15:10:55

@kiskutyafule: a leszbikus férfitestben értelmetlen, mert azért leszbikus hisz nincsen farka, mert nő és menstruál és pont azok a hisztijei vannak mint másik nőnek.
Ülve pisilés nem férfias - pontosan. Ráadásul felesleges procedura. Pláne amikor hetven felett prosztata bajok is lesznek akkor már csak állva fog sikerülni.

jajnemár 2023.12.24. 16:58:31

@Lorrh: állitólag ülvepisiléskor jobban kiürül a hólyag. Prosztata-bajok meg nem hetven felé kezdődnek a többségnél, sajnos...

Sadist 2023.12.24. 19:56:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az nem volna valami tisztességes, a kutatómunkát a pszichológusok, szociológusok, humánetológusok, biológusok végezték el, a Red Pill iránt érdeklődő emberek (pl. mint a fentebb említett Rollo, Roissy, RooshV) gyűjtötték össze a férfi-nő dinamikák szempontjából releváns forrásokat, rakták össze a nagy kirakós részeit, csináltak belőle átlagember számára is emészthető esszéket, blog posztokat, könyveket, én már semmi pluszt nem teszek hozzá. Kb. mintha csak egy sok ember által összegyűjtött tudásanyagból felolvasnám a poszthoz kapcsolódó részt.

2023.12.24. 22:15:57

@Lorrh:
Pont olyan értelmetlen, mint amikor az önbizalom hiányos férfiak bizonygatják, hogy ők milyen férfiasak mert....

Ülve pisilés, akkor jó ha te takaritod a WC-t.... gondolom nem kell elmesélni.

A gatya letolasa szarás elött szerintem nem férfias!

Nincs szabálykönyv csak mindenki próbálja a mellét verni, lásd az utak király milyen férfiasnak gondolja magát ha büntetőfékezik!

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.12.25. 12:07:00

@Sadist: Ennek tényleg ekkora kutatási háttere van? Csak azért nem kezdtem ugyanezeket a dolgokat felsorolni saját kútfőből, mert láttam, hogy már megtetted előttem. Nem akartalak ismételni.

Némi kegészítés.
A nők valamiért szoktak szakítani, és akkor amikor az a valami bekövetkezik. Olyan nincs, hogy folyamatban van a szakítás. Olyan van, hogy folyamatban van a hülyítés, mert ez nem autószerelő műhely, hogy várj még egy kicsit, mert az előzőnél kiderült még egy adagolóprobléma és csak egy szerelőboxom van, bocs.

A poszt szerzőjének.
Ha még tejfölösszájú vagy, semmi gond. Nem ez az utolsó csaj aki hülyét csinál belőled, csak tanulj belőle! Ha már férfikorba léptél, és úgy vagy ennyire balfasz, akkor kezd el kutatni a rák ellenszerét, mert nőd nem lesz még talán pénzért sem, tehát családod sem. A gyerektartás fizetése nem számít. Ha nem tudsz felmutatni semmit az életedben, megfigyeléseim szerint 50+-5 év, és elkaparnak. A természet nem kedveli a haszontalan alakokat.

2023.12.25. 13:39:10

@F.M.J.:
Akkor most jön a kérdés: Te mit tudsz felmutatni????
Mert azt tudjuk, hogy a világ bármelyik részén képesek gyereket csinálni...
Vagy most éppen te vagy a Fradi kapusa?
Bár érdemnek azt sem nevezném, talán ha egy kis Nobel-díj van az már valami.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.12.25. 15:43:22

@kiskutyafule: Ennél azért talán némileg több megelőlegezett tiszteletre lenne szükség egy értelmes párbeszédhez. Talán nem értetted eléggé, ezért megfogalmazom kicsit másként. Azt figyeltem meg a környezetemben (földrajzilag elég nagy területen mozgok, sok emberrel vagyok kapcsolatban), hogy azok a férfiak, akik se családot nem alapítottak, se valami kiemelkedőt nem alkottak egy hétköznapi ember életének kb. feléig, azok elég hamar elpatkolnak. Nem tudom, hogy ez valamiféle sorscsapás, isteni bosszú a semmittevésért, vagy a feleslegesség érzése megy a szívükre, de megdöbbentően sok esetben van így. Lehet, hogy a szüleik koruk alapján szükségszerű elvesztése rávilágít a tényre, hogy elment a hajó, és ezt nem tudják feldolgozni. Nem tudom, de ezt figyeltem meg.

Farokméregetésbe nem fogok belemenni, kinőttem már, de ha már felvetetted, szerintem is bármelyik hülye tud gyereket csinálni, ehhez még férfinak sem kell lenni, elég egy kanos suhancnak. Ami engem illet, én is csináltam gyereket az első és egyetlen feleségemnek, akivel azóta is együtt élek, és rögtön négyet. Viszont nem csak csináltam, fel is neveltük úgy, hogy az anyagiakat egyedül teremtettem elő. És mielőtt kérdeznéd, lediplomáztak. Nem népitáncból meg felhőbodorításból, hanem mérnökök lettek. Mind a saját fedele alatt él és a saját kenyerét eszi. Persze ezen kívül is csináltam még ezt-azt, de ez most mellékes.
Ha viszont már így szóbahoztad, akkor neked mit sikerült eddig az asztalra tenned, hogy így vizsgáztatás jelleggel kérdezel fel másokat?

Más dolgokban is vannak köztünk véleménykülönbségek:
"A gatya letolasa szarás elött szerintem nem férfias!"
- Szerintem meg az nem férfias, ha valaki szükségtelen mértékben támaszkodik a házastársára. Ha a gatya letolásával megelőzhető a szaros alsó ganézása, vagy a szaros gatyában létezés, akkor az a férfiatlan, ha ezt a keveset nem tesszük meg a saját és a házastársunk jó közérzete érdekében.

Ide tartozhat még, hogy a szaporodási ösztön kielégítése sem elegendő a férfiséghez. Ez csak a kansághoz elég. A férfiak a fejükkel gondolkodnak, a kanok meg a farkukkal. Ezt amúgy mindenki tudja, aki találkozott már mind a két típussal, bár a férfiak aránya jelentősen csökken a nyálgépekhez meg a tahó kanokhoz képest.

2023.12.25. 22:15:24

@F.M.J.:
Az egész emberiség úgy felesleges ahogyan van.

Az, hogy kinek mit jelent az értelmes időtöltés, eléggé változó.

Rengeteg aggastyan él és virul akár 100 évesen is gyerek és egyéb isteni küldetés nélkül, sokszor elég a kocsma mint cél.

Ha azt mondod, hogy a gyerek egy cél és annak felnevelese az pontosan ellentétes azzal amit arról írtál, hogy a férfi az agyát használja, hiszen 5 perc gondolkodás után látható, hacsak nem tagadásban akarunk élni, hogy már most helyrehozhatatlan károkat okoztunk a környezetnek, ami hatalmas szenvedést fog hozni a következő generációk számára.

Nem kell farkat meregetni, nincs rá szükség, egyszerűen bizonyos csoportok önigazolásra használják fel a férfi fogalmát, így jelentése is sikamlós....

Az adott környezetben felnevelni egy/több gyereket azt jelebti

2023.12.25. 22:28:11

@kiskutyafule:

Automata görgetes éljenek a programozók....

Én mit tettem le?

Semmit, és nem is kívánok semmit letenni....nincs kinek bizonyítani, hiszen nem akarok farkat méregetni.
Hiszen tudom, hogy nem akarok senkinek szándékosan szenvedést okozni.
Se nevem, se genetikai állományom semmilyen formában nem marad majd fenn.
Szükségtelen büszkeség, bizonyítási vágy nincs bennem....minek lenne?

4 mérnök, értem csak az a kérdés, a vízben lévő mikro műanyagok, a levegőben lévő korom szemcsék, az utakon lévő vadbarmok, vagy a parlamentben ülő tolvajok kivételnek e azzal a 4 mérnökkel?
Mert ha nem akkor tudod mi lesz a vége ugye?
Majd amikor kb élhetetlen lesz a bolygó, ők (utódaik)is azok között lesznek, akiket a milliárdosok elraknak a bunkerbe, és etettik őket, vagy kint fognak megsülni, stb....

Ezen kellene elgondolkodni már egy kicsit, mert a populáció növekedése egyre közelebb hozza az inflexiós pontot, minél gyorsabb a növekedés annál közelebb kerül.

Mivelhogy én megszűnök létezni, ha minden jól megy, mielőtt ez bekövetkezne, így engem már nagyon nem zavar, ahogy téged sem, csak azért jó lenne, ha halálod előtt felismernéd mit is tettél.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.12.26. 02:36:31

@kiskutyafule: "Az egész emberiség úgy felesleges ahogyan van."
- Teljesen mindegy, hogy kinek-kinek meggyőződése szerint a világot teremtették, vagy kialakult, valamelyik faj előbb-utóbb értelmes létformává fejlődik, tehát vagy cél, vagy szükségszerűség. Másszempontból, már kiskamaszok is szoktak olyan magasröptű problémákkal foglalkozni, mint az élet értelme. Ebben a logikai menetben vannak akik odáig is eljutnak, hogy még az univerzum létének sincs értelme. Ha komolyabban vesszük a dolgot, akkor rájöhetünk, hogy olyan egyenletről akarjuk megmondani a megoldást, amit nem hogy elvégezni nem tudunk, de még a számokat helyettesítő betűk számát és viszonyrendszerét sem tudjuk felállítani. Ebből viszont az következik, hogy az élet értelmével kapcsolatos sommázott kijelentések egytől egyik marhaságok. Nem azért, mert ne lehetne akár igaz is, hanem mert esélyünk sincs bármelyik állítás igazolására. Csak annyit tudhatunk, hogy számunkra a saját nézőpontunkból minek látszik a saját meggyőződésünk szemüvegén keresztül.

"Rengeteg aggastyan él és virul akár 100 évesen is gyerek és egyéb isteni küldetés nélkül, sokszor elég a kocsma mint cél."
- Előfordulhatnak 100 éves aggastyánok akik tegnap csúsztak le, vagy csak épp bementek egy kocsmába, de akik ott töltik az életüket, azok csak úgy néznek ki, mint az aggastyánok. Valójában elég "fiatalok", csak az alkohol az élő szövetet nem jól konzerválja. Ha kikérdeznéd a kocsmai "aggastyánokat" a korukról, kiderülhetne, hogy egyik sem érte még el a nyugdíkorhatárt, sőt, még elég sok van hátra.

"Ha azt mondod, hogy a gyerek egy cél ... "
- Nem mondtam. Azt állítom, hogy egy minőségi gyereknevelés komoly emberi teljesítmény, és ezt fenn is tartom. Meg kell teremteni és fenn kell tartani hozzá a lakhatást, elő kell állítani a szükséges anyagi hátteret, tevőlegesen biztosítani kell a dologi feltételeket, és akkor még csak eltartottad. Ezután jön még a szellemi törődés, hogy ne dudva legyen belőle, hanem értelmes ember. Az idézett bekezdésed további része egyszerű önigazolás a nihilista életfilozófiára. Én el tudom fogadni, ha valaki filozófikus magasságokba emelkedve elutasítja magától az emberiség civilizációs vívmányait, és elzárkózik az ösztönök és hormonok által irányított lét motivációitól, de azoknak ugye nincs internetkapcsolatuk, hanem aszketikus életformát folytatnak egy barlangban, hogy minél kevesebb létnyomot hagyjanak maguk után. Ha nem ilyen vagy, akkor nem én vagyok önellentmondásban, hanem te.

"bizonyos csoportok önigazolásra használják fel a férfi fogalmát, így jelentése is sikamlós"
- Részben egyetértek. Valóban vannak ilyenek. Onnan lehet felismerni, hogy a brunyálási pozícióban, meg a szaporodási szerepvállalásban próbálják definiálni a férfiasságot. Ezek ha hímek, akkor még éretlenek (és valószínűleg azok is maradnak), ha nők, akik eddig csak kanokkal találkoztak, és azt hiszik, hogy azok a férfiak. Vigyázni kell a definíciókkal, mert ha rosszul vannak megfogalmazva, akkor félrevezetőek.

"Semmit, és nem is kívánok semmit letenni....nincs kinek bizonyítani, hiszen nem akarok farkat méregetni."
- Tényleg? Ha nem akarsz, akkor miért kérdeztél fel, hogy én mit tudok felmutatni? Ahhoz, hogy ilyen kérdéseket tegyél fel, előbb magadnak kell a témában valamiféle tapasztalatot szerezni. Hogyan tudnál megítélni bármiféle teljesítményt, ha nincs vele kapcsolatban saját ismereted? Ha semmit sem csináltál, semmit nem is fogsz tudni értékelni. Nem tűnt fel, hogy mindig az a "legokosabb", aki a legkevesebbet tud? Ez azért van, mert kellő ismeretek hiányában minden egyszerűnek tűnik. Továbbmenve, ha már tud valaki felmutatni bármit ami értékelhető, kezdi elfogadni, hogy más teljesítmények is lehetnek értékesek. Ehhez azonban valamiben kell tudni teljesíteni, ha nem akar az ember egy idegesítő macskajancsi lenni, aki mindig csak a pálya széléről osztja az észt.

"Majd amikor kb élhetetlen lesz a bolygó, ők (utódaik)is azok között lesznek, akiket ... "
- Ki kell lépni a paradigmából, hogy majd mások kiket hova tesznek. Ha nem természeti katasztrófa, akkor világméretű polgárháború pusztítja el a ma ismert világot. Egy kisbolygóütközéstől semmi sem véd, de ha vannak ismereteid, és józan ítélőképességed, akkor tudni fogod, hogy hol milyen körülmények között lehet életfeltételeket biztosítani, és azt hogyan kell. Ott nem lesz konkurencia. Sok egyébb között erről is szól a szemléletformáló gyereknevelés, hogy nem csak egy adott társadalmi berendezkedésben legyen képes fennmaradni, hanem képes legyen az alkalmazkodásra, akár a természethez is.

"a populáció növekedése egyre közelebb hozza az inflexiós pontot, minél gyorsabb a növekedés annál közelebb kerül."
- Vannak tudományos munkák, amik szerint optimalizált felhasználással még jelen technológia mellett is képes a bolygó eltartani akár 15 M embert is. Valójában jelenleg sem elsősorban a túlnépesedés okozza a problémát, hanem az emberiség általános életformája, a fogyasztói szemlélet, abból pedig sokan élnek.

2023.12.26. 03:34:50

@F.M.J.:
"Ebből viszont az következik, hogy az élet értelmével kapcsolatos sommázott kijelentések egytől egyik marhaságok. Nem azért, mert ne lehetne akár igaz is, hanem mert esélyünk sincs bármelyik állítás igazolására. Csak annyit tudhatunk, hogy számunkra a saját nézőpontunkból minek látszik a saját meggyőződésünk szemüvegén keresztül."

Te ez előtt még azzal ütötted fel, hogy aki nem csinál gyereket az nem tud semmit felmutatni, hiszen az a primitív ösztön az élet értelme....
Ezért kérdeztem rá, hogy szerinted mi az a baromi nagy emberi teljesítmény ami megüti az ingerküszöbot, hiszen mint minden jó polgár magához hasonlítja a világot, vagyis a Te erdemed az etalon.....

Az hogy a 4 gyereked 100 százalékkal növeli személyre kivetítve a bolygó károsító anyagok kibocsátását az már tény, az hogy bármilyen világ megváltó ötlete tette legyen annak kb 1:2mrd az esélye....
Persze hogy 20mrd ember is élhet a földön, a kérdés hány generáció és milyen életminőség mellett....mert rakosan, betegen is ki lehet húzni akár pár évtizedet, meg akkor is ha a saját hugyat higitva kell hogy igya a delikvens.

A tisztelet meg az első hozzászólásodbol hiányzik hiszen Mindenkit céltalannak bélyegeztél aki nem hódol be a primitív szaporodási ösztönnek, innen indultunk, csak nehogy elfeledd.

2023.12.26. 03:43:52

@kiskutyafule:
Csak hogy lássuk tisztán a végtelen tiszteletet amit itt elvárász, hogyan adod meg másoknak:
"Ha nem tudsz felmutatni semmit az életedben, megfigyeléseim szerint 50+-5 év, és elkaparnak. A természet nem kedveli a haszontalan alakokat."

Tudod az emberi agy úgy szelektál, ahogy az ember belső működése azt előírja, ha te prekoncepciokkal kuzdesz akkor az agyad azt fogja mindenhol látni... és egyből azt látod, hogy igazad van....a legnagyobb hiba, hogy ezt le is mered így írni mint axioma.

Lorrh 2023.12.26. 09:02:44

@kiskutyafule: " te prekoncepciokkal kuzdesz akkor az agyad azt fogja mindenhol látni"
Ez tökéletesen így van.
Bár az is lehet, hogy neki nem prekoncepció, hanem rengeteg (ő szerinte) haszontalan emberrel van körülvéve. És akkor neki ez valóság.

Például a NaNe aktivisták fapinák, akik félnek a férfiaktól és utálják is őket, hisz mindegyikük agresszor és véresre veri a családját.
Az autószerelőtől se kérj tanácsot milyen autót vegyél, mert ő mindegyikből a hibással találkozik.

2023.12.26. 09:27:07

@Lorrh:
Pontosan.

Nékem azok a "haszontalan" emberek akik teliszarjak a világot még több emberrel, hiszen abból megintcsak még több ember lesz, és így tovább....
Annyi a különbség, hogy én idézőjelbe tettem, mert valójában senki sem haszontalan, csak az én prekoncepcióm ezt adja ki
Mégsem nézem le őket, hanem megpróbálom megérteni őket, miért is a gyerek, pl a nyugdíj miatt, vagy elfuserált önmegvalósítás, vagy egyéb anyagi haszon, és a legvégén jön a legkisebb csoport, aki tényleg szereti a gyerekeket, és egy egészsége embert szeretne a világnak engedni...aki tud másoknak is segíteni, és talán jobb hely lesz tőle a világ.
Na abból van a legkevesebb jelenleg, és őket tisztelem a legjobban.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.12.26. 22:09:05

@kiskutyafule: "Te ez előtt még azzal ütötted fel, hogy aki nem csinál gyereket az nem tud semmit felmutatni, hiszen az a primitív ösztön az élet értelme...."
- Ha ideidézed, hogy szerinted melyik mondatommal állítottam ezt, akkor segítek helyesen értelmezni, ugyanis ilyet nem írtam, csak azt állítottam, hogy többek között a lelkileg és gondolkodásilag egészséges gyerek felnevelése egy komoly emberi teljesítmény. Érted? Nem a gyerekcsinálás, és nem csak a nevelés, hanem a minőségi nevelés, és nem csak az, hanem valami, ami értékelhető a puszta létezésen túl.

"mint minden jó polgár magához hasonlítja a világot, vagyis a Te erdemed az etalon....."
- Ez is csak egy prekoncepció. Rendszerint azoké, akik képtelenek felismerni a saját tulajdonságaikat, ezért azt hiszik, hogy önmaguk alkotják a viszonyrendszer közepét. Azért elég sokan vannak olyanok is, akik rendelkeznek önismerettel, és így valamivel objektívebb nézőpontot tudnak alkalmazni.

"Az hogy a 4 gyereked 100 százalékkal növeli személyre kivetítve a bolygó károsító anyagok kibocsátását az már tény"
- Már nem az okvetetlenkedés kedvéért, de ez egy igazi zöldaktivista szöveg, aminek amúgy semmi értelme. Csak hogy érzékeltessem a kijelentés demagógiáját: Ugyan az az ember lehet jumbo-pilóta is meg erdőmérnök is, de mindez is mindegy, mert bármit csinál, az akkor is lenne csinálva, ha ő nem lenne, mert akkor csinálná más. Erről szól a fogyasztói társadalom, hogy folyamatosan kell termelni és pusztítani. Épp ezt említettem fentebb, hogy az igazi probléma az emberiség létformája és nem a létszáma. Az is gond, de másodlagos.

"A tisztelet meg az első hozzászólásodbol hiányzik hiszen Mindenkit céltalannak bélyegeztél aki nem hódol be a primitív szaporodási ösztönnek, innen indultunk, csak nehogy elfeledd."
- Pontosan mikor állítottam ilyet? Segítek, semikor. Valóban írtam a szaporodási ösztönről, amikor a férfiség definíciója volt terítéken, csakhogy az egy másik témakör volt. Épp az volt ott a kijelentésem lényege, hogy nem attól lesz valaki férfi, hogy minden lyukat betömne. Megkérlek, hogy kicsit figyelj jobban, és azokra az állításaimra válaszolj, amiket meg is tettem, és ne azokra, amiket feltételezel!

"Csak hogy lássuk tisztán a végtelen tiszteletet amit itt elvárász, hogyan adod meg másoknak:
"Ha nem tudsz felmutatni semmit az életedben, megfigyeléseim szerint 50+-5 év, és elkaparnak. A természet nem kedveli a haszontalan alakokat.""
- A magyar nyelv rendkívül kifejező, mondhatnánk zseniális. Ha valaki,vagy valami nem jó semmire, azt a haszontalan jelzővel illeti. Ezt társadalmi szintre emelve, ha valaki nem csinál semmit egész életében, csak vegetál, akkor az társadalmi értelemben pont annyit ér, mint mondjuk egy porfogó dísztárgy nagyanyáink polcán. Haszontalan. Én nem várok el senkitől végtelen tiszteletet, legfeljebb egy alapszintűt, viszont nem vagyok egy romantikus széplélek. Nem szoktam elvitatni sem az ellenségeim pozitív tulajdonságait, sem a családtagjaim negatívumait. Azt mondom ami van, és nem beszélek mellé, nehogy valamelyik hópihe elpityeredjen. Mindenkinek megadom a tiszteletet, amíg be nem bizonyítja, hogy érdemtelen rá, és azt nem a hangulatom vagy a hozzá fűződő viszonyom határozza meg, hanem az emberi értéke. Ha például egy súlyos testi fogyatékkal élő el tudja látnik saját magát, akkor azt rendkívül tiszteletreméltónak tartom. Ha ezt egy egészséges felnőtt ember teszi, az nem képvisel semmilyen tisztelnivaló értéket, Az a negatívum, ha valaki még erre sem képes.

"ha te prekoncepciokkal kuzdesz akkor az agyad azt fogja mindenhol látni... és egyből azt látod, hogy igazad van"
- Bár nem tartozik a témához, csak a megértés kedvéért hozom ide. Van egy főállásom, ahol vannak beosztottaim, és van vállalkozásom, ahol meg vannak alkalmazottaim. Az emberi hasznosságot nem prekoncepciók alapján ítélem meg, hanem tapasztalatból. Mondhatni szakmai ártalom. Én a való világban élek, nem egy széplélektelepen kergetek pillangókat. Nem mondom, hogy nem fordult még elő, hogy valakit félreismertem volna, de a tapasztalattal ez egyre kevésbé fordul elő. Mondhatod erre, hogy prekoncepció, de nem tudom mit szólnál, ha mondjuk leszakadna alattad egy híd, mert a megfelelő emberek kiválasztása és alkalmazása helyett semmirekellő alakokra bízták volna a megépítését, csak nehogy előítéletesnek tűnjön a főnök. Először bizonyítson, hogy tud vasatszerelni, betonozni, hegeszteni, tudja mi az a statika, dinamika, dilatáció, és majd utána tárgyalhatunk. Az élet nem dedó, fel kell nőni.

2023.12.26. 22:24:59

@F.M.J.:
Akkor vissza is értünk ahonnan indultunk, abban egyetértünk, hogy nincs egyetemes cél, ergo az adott egyének tevékenysége nem határozható meg hasznosság szerint, hiszen mihez méred a hasznosságát az egyénnek????

Érted már hol a logika bukfenc az egész litaniádban?

Vagyis te egyénileg eldöntötted, hogy ez még az nem hasznos mert te ezt és azt a célt gondold hasznosnak....

Vagyis te vagy a legnagyobb hópehely, aki álomvilágban el valójában, hiszen azt gondolod mindenkinek a te mercedhez kell felnőnie...

Közben a világ már ezt rég meghaladta...
Hiszen a kevésbé szapora közösségekben a munkaerő hiány sokkal jobb megélhetési körülményeket okoz a dolgozóknak, vagyis a javak elosztása sokkal homogénebb.

Persze a leírtak alapján a te hátsó szándékod, hogy minél több ember legyen ami lenyomja a béreket és te nagyobb haszonhoz jutsz ezáltal.... mások kárára....

Na te egy ilyen ember vagy, én meg nem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.12.26. 22:39:46

@F.M.J.:

Látom, óriási adag mazochizmus van benned. Én már régóta szűröm kiskutyafülét, csak azt látom tőle, amit idézel, de az is bőven elég. Te meg leállsz vitázni vele.

Van az a vitastílus, amely ellen nem győzhetsz.

2023.12.26. 22:41:48

@F.M.J.:
Vagyis ég, mérnök hasznos, egy zenész nem???

Értem akkor néked mostantól a betonvasszerelő kalapálasat kell folyamatosan hallgatni...
Én a pornós csajokat jobban csipem, mint a beképzelt mérnök urakat... tapasztalat, mert rengetegféle megfordult a környezetemben, diplomás képlet okado az volt, csak alap logika hiányzott nem egyszer, aztán máris látjuk, amikor a vonat nem fér be az alagútba, vagy a híd két vége méteres különbséggel találkozik...

Számomra ezek a haszontalan emberek...
Még a főnökük.

God Harald 2023.12.26. 23:00:35

@kiskutyafule: nana, azért néha mi mérnökök is csinálunk hasznos dolgokat!:))) És nem mindig akkor, amikor feketén bűzlünk a mocsoktól, amibe belefetrengtünk. De az jól esik, mert igazi mérnökember nem tud elszakadni a vastól.:)

2023.12.26. 23:41:05

@God Harald:
Próbálom megvilágításba helyezni, hogy mennyire egyéni meglátás az alapja annak, hogy mi a hasznos és mi nem.

A mérnök majmocák egyáltalán nem lennének hasznosak a fizikusok és matematikusok nélkül, vagyis hozzájuk hasonlítva haszontalanok....

Ez mind az elméleti probléma azzal, hogy egyénileg próbálják önigazolásra felhasználni a hasznosság fogalmát.

Na én ennyire haszontalan vagyok még saját szemszögemből is.

:)

God Harald 2023.12.26. 23:59:14

@kiskutyafule: egy értelmes világban a fizikusok, matematikusok és egyéb elméleti szakemberek együtt dolgoznak a gyakorlati oldalt képviselő mérnökökkel. Sok egyetemi oktatóval dolgozunk együtt. Kollégáim oktatnak is egyetemeken, én szerencsére csak középiskolai és technikusi szinten. Eddig sikerült ellenállni.:))) Hogy mennyire vagyunk hasznosak? Nos, amennyire a munkáltatónk hajlandó költeni ránk!

2023.12.27. 00:59:15

@God Harald:
Egyetértek veled, csakis együtt érdemes vizsgálni...
Ebből adódóan nem lehet hasznosság szerint egyszerűen kategorizálni.

Mert ugye egy mérnök is kerülhet olyan szituációba, hogy az utcán végzi ( ugye 2008 még él az emlekekben, hiszen a Monopolyt játszó mérnökök is hirtelenséggel földönfutóvá váltak)
Ettől nem lesz hasztalan valaki...
Vagyis a kolléga megintcsak bebizonyította, diploma mellé nem feltétlenül jár egyszerű logika/józan paraszti ész.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.12.27. 01:06:13

@kiskutyafule: Sajnálattal kell tudomásul vennem, hogy vannak nálad problémák az értő olvasással. Ha esetleg tévednék, akkor egy hibás érvelési rendszert alkalmazol, amit szalmabáb érvelésnek hívunk. Hogy nehogy ezt se értsd elmondom, hogy annak az a lényege, hogy függetlenül a tényektől létrehozol a vitapartnered állításaiból egy össze nem tartozó nyilvánvaló katyvaszt, és azt próbálod észérvekkel legyőzni. Természetesen sikeresen, hiszen nem egy összefüggő állításrendszerrel vitatkozol, hanem egy magad által alkotott nemlétező képtelenséggel. Bármelyikről is van szó, elég sajnálatos.

Még mindig abban a téveszmében tipródsz, hogy szerintem az élet értelme a gyerekcsinálás. Nem igaz, nem gondolom, hogy az emberi teljesítmény csúcsa, a tenyésznyúl koncepció lenne. Az én állításom az volt, hogy egy egészséges szemléletű felnőtt ember felnevelése komoly emberi teljesítmény. Arról külön beszélgetést lehetne folytatni, hogy mikor sikeres a szülő, és mikor hasznos, mert ez egy egészen más kérdés, de ehhez neked semmilyen segéd fogalmad sincs,úgyhogy nem megyek bele.

Próbálsz lózungokkal kihátrálni a valóságból olyanokkal, hogy nincsenek egyetemes értékek. Nem tudom mennyire feltűnő, de nem egyetemlegesen létezünk, hanem konkrétan valahol. Ahhoz a viszonyrendszerhez kell mérni, nem mellébeszélni. Magyarul itt és most: Ha nincsenek gyerekek, akkor nem lesz, aki előállítsa a kenyeret, amit a nyugdíjadból szeretnél majd megvenni, ezért tudomásul kell venni, hogy aki gyereket nevel, az máris tett valami hasznosat a jövő társadalma érdekében. Akkor is, ha nem mérnök, mert másra is van szükség, kivéve élősködőkre. Persze nem kell feltétlenül sajátot, ha annyira aggódsz s túlnépesedés végett, lehet örökbe is fogadni, de hogy számszerűsítsem neked, hogy mit tartok hasznosnak, leírom mégegyszer, kicsit részletesebben.

Egy gyerek felneveléséhez szükség van lakásra, házra, tehát lakhatásra. Szükség van rendszeres anyagiakra, mert kell ruha, cipő, kaja, bérlet, stb. Szükség van dologi ráfordításra, mert ki kell mosni a ruháját, ki kell takarítani a lakást, meg kell főzni a kaját, tehát rendszeres konkrét tevékenységgel jár, de mindez csak körülmény, mert az igazi értékteremtő munka a nevelés, hogy ne legyen belőle egy élősködő here. Nos mindezeket 20-25-30 éven keresztül kell biztosítani, attól függően, hogy mikor áll a saját lábára.
Természetesen nem kell mindenkinek ezt az utat választania, lehet más hasonló nagyságrendű erőfeszítéseket igénylő tevékenységgel is hozzájárulni a társadalomhoz. Abban az esetben is hasznos tagja lesz valaki a közösségnek. Persze mindezeket el is lehet utasítani, de akkor ki kell költözni a természetbe, saját magad előállítani minden szükségleted, és tudomásul venni, hogy ezt az utat választottad. Azt is lehet tisztelni, függetlenül attól, hogy másnak tetszik-e vagy sem. Amit nem illet semmilyen tisztelet, az a társadalom javainak igénybevétele, a társadalmi kötelezettségek összességének elutasításával.

Próbálod kiforgatni, hogy ki mit tart hasznosnak. Tudod teljesen mindegy, hogy valaki mérnök villanyszerelő vagy utcazenész, mert ezek csak foglalkozások. Egyáltalán nem ebben látom az emberi értéket, hanem a hasznosságban, bár evvel szemlátomást nem tudok neked semmi ismerőset mondani. Már akkor is lehet valaki hasznos, ha rendszeres nyaralást biztosít egy csapat csóró gyereknek, ha sípályát létesít, túristaegyesületet alapít, nyugdíjaskirándulásokat szervez, műemlékeket újít fel, tökmindegy. Nem az a fontos, hogy miből keresi a kenyerét, hanem hogy hoz-e létre ezen felül valamilyen értéket, amitől többé válik egy önző hólyagnál.

Ja és mégvalami. 28 évig azt hittem, hogy a gyerek a végtelen öröm és boldogság. Tévedtem. Az unoka az, de tudod ez nem mozi, hogy beülsz, ha kedved van. Ezért sok éven keresztül kellett keményen dolgozni. de piszkosul megérte.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.12.27. 01:10:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Teljesen igazad van, nem is nagyon szoktam ilyen esetekkel vesződni, de most volt egy kis időm gyógypedezni. Ne aggódj, nem veszem komolyan, nem lehet a demagógiával vitázni, sakkozni se galambokkal szokás :) .

God Harald 2023.12.27. 01:11:36

@kiskutyafule: bizony, rendszerváltás után az utcán a “szomszédom” gépészmérnök volt! Ő utcazenész, én utcai árus. Az utca mindenkié!:)

2023.12.27. 01:56:29

@F.M.J.:
Ott írtam le ugyan azt amit te, mégpedig a legkisebb halmaz aki tényleg értelmes boldog embert akar felnevelni....
Értő olvasással akkor nem nékem van gondom.
Te írtad, hogy aki nem akar ilyet tenni az haszontalan, vagy aki nem mérnök.

Most akkor ki érvel szalmabábbal?

Nem értem mi a bajod, amikor szembesíteni próbálak azzal, hogy mit jelent egy szélesebb skálán amit leírtál, akkor hátrálsz kifelé.

Mindegy, ha nem akarjuk egymást megérteni akkor így is jó.

2023.12.27. 02:01:54

@F.M.J.:
Mi az érték fogalma???
Ott kezdődik a probléma, mert egy eszkimonak egy fóka vagy hal már érték, sőt....a jó szánhúzó kutya meg egyenesen kincs.
Egy jó vadász eszkimók között a leghasznosabb... míg Magyarországon az alkohista a leghasznosabb tagja a társadalomnak, hiszen jó birka módra tud viselkedni, tökéletes pszichopata módjára képes viselkedni, és mutatja milyen hasznos ez hiszen a nemzeti tradíciót életben tartja minden áron....
Érted már miért nem tudom értelmezni ezt a hasznosság problémát?

Érted már miről beszélek?

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.12.27. 08:21:10

@kiskutyafule: "Te írtad, hogy aki nem akar ilyet tenni az haszontalan, vagy aki nem mérnök."
- Ez hol is van? Csak azért, mert ennek a mondatnak még csak értelme sincs. Már arra sem veszed a fáradtságot, hogy a leírt mondatodnak legyen valami épkézláb mondanivalója. Na jó, ez így nem fog menni, nyilvánvaló hogy képtelen vagy a különféle témákhoz tartozó megjegyzéseket a saját vonatkozásaikban értelmezni, úgyhogy megpróbálom más szögből megvilágítani, hátha úgy átmegy.

1. téma.
A mérnök, mint végzettség a szülői munka sikerességének kontextusába került említésre. Semmi köze a mérnökhöz, mint foglalkozáshoz. Hogy világos legyen, vannak az értékes diplomák, amiknek van tudományos vagy gyakorlati értéke, és vannak az alibidiplomák, amik valójában csak írásos igazolások a munkakerülés magyarázatára. Az első például a mérnöki, de lehet tanár, történész, közgazdász, orvos, állatorvos, ökológus, fizikus, akármi, aminek van tartalmi értéke. Az alibikategóriát szoktuk kosárfonó, népitáncos, meg felhőbodorító diplomának hívni, mert tényleg nincs semmilyen realizálható értéke. A megszerzésére fordított idő, pénz, energia csupán elégetett lehetőség.

2. téma.
A szülői eredményesség viszonylatában értékmérő a pénzé tehető, tehát piacképes tudás. Nem kell feltétlenül diplomának lennie, ez csupán egy praktikus szint, mert diplomával is lehet lapátolni, de 6 osztállyal csak azt lehet, tehát az utód által elért minél magasabb/több tudás a szülői munka egyik értékmérője. Itt említettem meg a mérnököket, értelmezés az első pont szerint.

3. téma.
Emberi érték szempontjából a diplomának nincs relevanciája, mert szükség van utcaseprőre is, burkolóra is, meg orvosra is. A végzettség csupán az adott személy lehetőségeit határozza meg, nem az értékét. Ennek csupán pillanatnyi jelentősége van. A valódi emberi hasznosság egészen mást jelent, és most jó lenne, ha tényleg figyelnél. Amíg a gyerek kiskorú, érthető okokból nem tud magáról gondoskodni, ezért a szülei teszik. Az élet második szakasza a dolgozós időszak, a harmadik meg a nyugdíj. Az egyszerűség kedvéért tegyük fel, hogy a fiatal 25 éves korában kezd dolgozni. A nyugdíjkorhatár 65 év, tehát munkában tölt 40 évet. Ha feltesszük, hogy 80 évet él, akkor az azt jelenti, hogy az élete felében mások megtermelt javait éli fel, amiből az következik, hogy a munkában töltött éveiben kétszer annyit kell az asztalra tennie, mint amennyit felél. A társadalom ennél sokkal bonyolultabb, de iskolapéldának jó ez is. Na most ebben a 40 évben kell valami olyasmit létrehoznia, ami lehetővé teszi, hogy legyen mit ennie akkor is, ha már nem képes a teljes körű önellátásra. Magyarul, már nem képes minden szükségletét, vagy annak ellenértékét előteremteni. A gyereknevelés egy olyan tevékenység, amit ha 2-3 példányban tesz az ember, akkor megfelelt ennek az elvárásnak, hiszen részéről biztosítja a társadalmi folyamatok folytonosságát. Mint korábban írtam, evvel egyenértékű egyéb tevékenység is lehet hasznos, írtam is rá néhány példát. Amitől viszont összességében élősködő lesz valaki, az az, amikor élete elején igény beveszi a gondoskodást, élete végén szintén, de amikor aktív idejében lehetősége lenne rá, nem tesz semmit az asztalra, ami kompenzálná a társadalom felé a passzív időszakának ráfordításait. Egyszerűbben megfogalmazva többet vesz el a közösből, mint amennyit betesz. Ezeket hívja szép magyar anyanyelvünk haszontalanoknak, ugyanis tényleg azok.

Én műszaki ember vagyok, az életem része a matematika, geometria, statika. dinamika. Azért szeretem, mert egzakt. Nincs olyan, hogy 2x2 ha a haver számol, akkor 4,5, ha a szomszéd házból a vén boszorkány, akkor csak 3,6. Az eredmény mindig 4 és kész. Könyörtelenül megmutatja a valóságot, és a különféle mennyiségek közé tökéletesen elhelyezhetőek a relációs jelek. Teljesen mindegy, hogy ki hogyan magyarázza a bizonyítványát, az eredmény egy faék egyszerű egyenlettel leírható, és az eredmény előtt lévő előjel megmutatja, hogy az adott mennyiség pozitív, vagy negatív. Ha pozitív, akkor az ember hasznos, ha negatív, akkor haszontalan. Ilyen rohadt egyszerű. Mindenkinek saját döntése, hogy az értékes kategóriába akar-e tartozni,. vagy az élősködőbe, és annak megfelelően kell az életét élnie. Magyarázatokból, kifogásokból, meg relativizálásokból nem lesz eredmény, csak a ténykedésből. Egyáltalán nem értem, hogy mi a fenét hordasz össze itt a fókákkal, halakkal meg kutyákkal. Szó sem volt ilyen ezredrangú részletkérdésekről. Az emberi élet értékéről vagy értéktelenségéről volt szó, amit próbálsz félremagyarázni. Nem fog sikerülni. Én nem az a típus vagyok, aki elhiszi egy marha nagy biciklis esésről, hogy így szoktál leszállni. Ha ilyen ötleteid vannak, akkor ahhoz egy elméleti széplelket kell keresned, mert engem kizárólag a valóság érdekel, és azokat tudom tisztelni akik objektív mércével is többet teremtenek, mint amit felélnek összességében egy életen át.

2023.12.27. 09:23:27

@F.M.J.:
Én meg arról beszéltem, hogy ahogy írtad nincs egyetemes célja az életnek, úgy nincs egyetemes értékrend sem.

Vagyis minden alkotás, pusztítással jár mégha indirekt is... és így tovább.

Ezért nincs értelme számodra annak amit írtam, hiszen én egy teljesen más kontextusba helyeztem át, és a lokalizált axioma már nem működik, számodra is értéktelen lesz.

Sadist 2023.12.28. 13:44:43

@F.M.J.: "Ennek tényleg ekkora kutatási háttere van?"

Persze, nem csak a hasunkra ütve találjuk ki azokat a dolgokat, amiket itt néhányan elő szoktunk hozni. Egy része persze több száz vagy ezer éves bölcsesség, amit az előző generációk régebben megtanítottak a következőnek, de azoknak is mind megvan a tudományos háttere.

"Ennél azért talán némileg több megelőlegezett tiszteletre lenne szükség egy értelmes párbeszédhez."

Látom még nagyon új vagy itt, úgyhogy következzen egy kis bevezető a csp blogról: van néhány rendszeres kommentelő (pl. Rubasov et., body_andras, Kovacs Nocraft Jozsefne, Reactor, Real_time, jómagam), akik a poszthoz kapcsolód gondolatokat, tanácsokat fogalmaznak meg, egyéb párkapcsolati dinamikák szempontjából releváns jelenségeket, tapasztalatokat próbálnak objektíven megvitatni, meg van a többi megkeseredett, gyűlölködő troll, akik a személyeskedésben lelik örömüket. Azokkal nem lehet értelmes párbeszédet folytatni, mert ha van sapka rajtad, ha nincs, szerintük akkor is kispöcsű/nőgyűlölő/incel/náci/rasszista/egyéb szarember vagy, mert ellent mersz mondani a beteg ideológiájuknak. Te is nyugodtan rakd őket ignore listára, mert nagyban javítja a felhasználói élményt és nem fogsz fölöslegesen a /dev/null-ba írni.

Sadist 2023.12.28. 13:47:51

Közben látom, hogy kolléga is megejtette a rövid briefinget.

2023.12.28. 13:50:49

@Sadist:
És így készül a buborékvilág, ha becsukom a szemen akkor nem is létezik!

Bár tényleg feleslegesen írok bármit is, hiszen mindig ugyanaz a vége, igazatok van!
És én már kezdem megszeretni ezt a tényt, hiszen jó látni ahogyan ez nem simul össze a világgal.

Igazad van, nem szólok többet így ebben a formában hozzátok, hiszen felesleges mert tudom nincs igazam és sosem lehet, de ezt legalább megértem miért van!!!

Köszi

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2023.12.28. 20:35:25

@Sadist: "Egy része persze több száz vagy ezer éves bölcsesség, amit az előző generációk régebben megtanítottak a következőnek"
- Amilyen oktatást lezavartál, tűpontos volt és támadhatatlan. Az lepett meg, hogy tudományra hivatkoztál. Na nem mintha minden mindig eszébe jutna az embernek, de ezeket a dolgokat nagyjából minden épkézláb ember ki tudja következtetni, ha az agyát épp nem lepi el a rözsaszín köd.
Amikor a csemetéink kezdték a szárnyaikat bontogatni, anélkül, hogy tudtunk volna a tudományos előzményekről, úgy instruáltuk őket világlátásból, meg személyes kapcsolatokból, hogy hallják, a lányok, hogy milyen tanácsokkal engedi útjára egy apa a fiát, és fordítva. Ne legyenek kétségeik, hogy a világ bármilyennek is látszik, az manipulálva van. Legyen több eszük, mint amennyit feltételeznek róluk.

"Látom még nagyon új vagy itt"
- Így van. Elég régen vagyok már regisztrálva, van két saját oldalam is, de errefelé tényleg nem jártam. Most is csak véletlenül, mert annyira szánalmas volt a bejegyzés, hogy akartam adni hozzá némi meglátást, de mint kiderült megelőztél. Aztán hogy ne legyen bármi egyszerű, sikerült belefutnom egy pornófűggő komplexusos hisztigépbe, Van ez így, de most volt rá időm, kicsit elbeszélgettünk (egymás mellett). Nem mondanám, hogy rendszeres látogató leszek errefelé, van, hogy hetek telnek el belépés nélkül, mert túl elfoglalt vagyok, máskor meg szintén hetek, hogy ráérek ilyesmivel időttölteni. Majd meglátjuk.

@kiskutyafule: Látom szíven ütött ez a csúnya világ. Mint fentebb már kiderült rólam, a realitások embere vagyok, és a való életben nem is okoz gondot valaki kiismerése. Ha látom a szemét, és az arckifejezését is, akkor pár mondatból elhanyagolható pontatlansággal tudom megmondani, hogy vitaképes az illető, vagy sem. Nyomtatott betűs írásnál távolról sokkal nehezebb, így idő kell, hogy eldöntsem egy bizonyos elrugaszkodott hozzászólásról, hogy a szerzője balf@sz, debil, vagy troll. Az elsőt tanítanám, a másodikat ignorálnám, a harmadikkal talán együtt poénkodnék, ha tudnám hogy viccel, és nem szemétkedni akar. Rólad még nem tudtam eldönteni, hogy hová tartozol, csak annyit, hogy még véletlenül sem arra a kérdésre válaszolsz, amit kaptál, és még véletlenül sem úgy értelmezel egy választ a kérdésedre, ahogyan azt megfogalmazták.

Nem azért nem vesznek komolyan, mert nem értenek veled egyet, hanem azért, mert komolytalan vagy. Olyan állításokat teszel, amiket nem tudsz igazolni, és olyan állításokkal vitatkozol, amik nem hangoztak el. Egy véleménykülönbséget meg lehet vitatni, vagy tiszteletben is lehet tartani. Attól sem lesz senki kevesebb, ha kérdez, mert senki sem tudhat mindent, de olyasmiről okoskodni, amiről nem tudsz semmit, eleve előrevetíti, hogy a végén rosszul jössz ki. Nem a világ él buborékban, hanem azok ,akik azt hiszik, hogy a véleményükkel a valóságot hajlíthatják. Talán még lehet is ilyesmire példa a világtörténelemben, de azok az emberek meghatározó történelmi szereplők voltak, és nem sértődött bloggerek.

2023.12.28. 21:40:36

@F.M.J.:
1 dolog ami nagyon fontos, a realitás szubjektív dolog az esetek nagyon nagy részében, lásd 1000 embert megkerdezel ugyan arról az eseményről amin részt vettek.....nem fogsz 2 azonos választ kapni, hiszen a valóság az agyadban nem mas mint elektromos impulzusok értelmezése az adott neuro háló segítségével....
Ezért sosem lesz igazam, hiszen ilyen neuron háló nincs még egy!!!!

God Harald 2023.12.29. 02:52:41

@kiskutyafule: na nem kell az ilyen szadista barmokat komolyan venni!:) Akinek itt a virtuális világban ennyire bizonyítási kényszere van, az általában egy igazi szerencsétlen. Akinek van rendes munkája, családja, barátai, hobbija, szerinted végez ideológiai faszságokból térítő tevékenységet?! Na ugye!

2023.12.29. 08:46:36

@God Harald:
Egyszerűen arra az állításra próbálok értelmes választ kapni, hogy mi alapján dönti el valaki a másikról, hogy hasznos-e???
Mert abban egyetértünk*(nem 100 ez sem, mert a matematikusok szerint az univerzum valójában egy számítógép, ami irracionális számokat próbál kiszámolni...), hogy nincs egyetemes célja a létezésének, ebből adódik, hogy nincs összehasonlítási alap sem ami univerzális, hiszen hogyan hasonlítunk össze két embert hasznosság terén, ha az egyik boldog akar lenni, a másik meg szakács....

Ezért törtem ki egyfajta Buffer Overflow módban, hiszen körtét próbálunk a holdra szállásal összehasonlítani és ez alapján eldönteni ki is hasznos.

Erre kaptunk litániát, hogy így meg úgy, mert ő jobban tudja, mert 100 éve ezt csinálja.

Akko ezzel most én mit kezdjek???
süti beállítások módosítása