35 fölött sok minden átértékelődik 

2025. március 21. 07:51 - csajokespasik

       

               „Legalább annyit hozzá képes tenni a kapcsolathoz, hogy már rájött, mit akar. A megfelelő életkörülmények megteremtése az új célja.” – Levélírónk megpróbálja elméletben levezetni azt a kérdést, hogy miért nehéz 35 fölött jó partiba botlania egy férfinak.        

 
       

               Fedezd fel és használd! Érezted már igazán felszabadultnak magad társkeresés közben? Lépj be a Csajok és Pasik közösségébe, hogy az ismerkedés igazán könnyed legyen! Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Nem rég beszélgettem pár ismerősömmel. (Mind harmincasok vagyunk.) És az volt a téma, hogy vajon vannak-e még 35 fölött jó nők, illetve, ha vannak, tényleg mind foglalt? 
Merthogy ez az a kor, amikor már a jó nők többnyire elkeltek, és ha mégse, akkor az is egy kérdés tud lenni, hogy miért nem.
35 fölött karrierje csúcsán lehet valaki, vagy annak építésének valamelyik fázisában, de elmondható, hogy a tanulmányait már lezárta. Tud másba fektetni energiát.        

       

                Tehát legalább annyit hozzá képes tenni a kapcsolathoz, hogy már rájött, mit akar. A megfelelő életkörülmények megteremtése az új célja. És ez munka és képzettség nélkül nehéz.
Vannak kötelességei, és ha kapcsolatban van, már tudja azt is, hogy nem csak a szépről és a jóról szól. És olykor le kell mondania dolgokról, sok minden átértékelődik. Ha házasságban van valaki, ugye ott új korlátok jelennek meg, a szingli élethez viszonyítva.
És ha nincs gyereke, miért nincs, illetve ha van, miért nem nála?
Nem tartom lehetetlennek, hogy 35 fölötti nőkkel is szerencsével lehet járni. Lehet olyan is, hogy elvált, de a válása nem vette el a kedvét a továbbiaktól, és képes tiszta lappal indítani; másvalakivel.          

 

 

39 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr8918821604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VOGAben 2025.03.21. 09:43:10

40 felett pedig már egész sok minden értékelődik át, fel és le. Már kezdenek földre szállni az átlag közeli hercegnők. Kezdenek! Ha! Nem sok vegytisztán egyedülálló elvált nőt ismerek. Szélsőséges illetőket annál inkább.

Motorogre 2025.03.21. 10:06:25

Egy másik hatás is megfigyelhető: az egyedül élő nő (közte számos bombázó is, de a külcsin nem minden!) először depi korszakában van, és ebből úgy jön ki, hogy 40 éves korára bebeszéli magának: egész jó egyedül ! Valós alapja is van, pl. nem kell alkalmazkodni senkihez. Van már kis lakása, kocsija, megkeresi a pénzét, nem függ senkitől. A társadalom számára elveszett, de később, amikor az öregedés/elmúlás első jelei megjelennek: sírva fakad, hogy nem marad utána csak egy makramé-gyűjtemény , míg másoknak daliás fiai és csodás lányai érettségiznek, fiatalok, energikusak, továbbviszik a családot. Ők meg nem.

vanderkaay 2025.03.21. 13:27:44

Kinézetileg jó nők természetesen vannak még 35-40-45 fölött is, persze az életkor előrehaladtával egyre kevesebben. Az viszont gyakorlatilag biztosra vehető hogy aki ebben az életkorban még egyedül van, pláne jó nő létére, azzal valami probléma van. Leggyakrabban a szokásos műsor, azaz fiatalabb korban ment az önmegvalósítás, karrier, bulikázás, egyik férfi cserélése a másikra; aztán ennyi idős korukra meg teljes mentális csőd, pánik a biológiai óra ketyegése miatt, súlyosbítva az önmegvalósító korszak során kialakult totálisan irreális elvárásokkal. Egy részük ilyenkor végül megalkuszik és lehorgonyoz valami olyan pasi mellett akibe korábban bele sem rúgott volna (aztán ez vagy kitart örökké vagy nem), más részük meg folytatja a versenyfutást az idővel amíg végleg le nem fő nekik a kávé. Szerintem óriási ívben kerüld el ezt a korosztályt, vagy baromi alaposan káderezd le a nőt és csak akkor kezdjél bármi komolyba ha tényleg semmi gyanúsat nem sikerül találnod. De szerintem kb minimális az esélye hogy akár csak egy-két őszintébb beszélgetés során nem bukik ki valami

Lorrh 2025.03.21. 13:48:23

@Motorogre: "A társadalom számára elveszett"
Mert?
Ki az a társadalom?
Ezek alkotják főleg.Meg azok a hímneműek akiket az anyjuk nevelt és sosem lettek felnőtt férfiak.

Motorogre 2025.03.21. 14:16:48

@Lorrh: Mert nem lesznek vörös képű gyönyörű kisbabák, akik teleordítják és összeköpködik a világot - de biztosítják a jövőt.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2025.03.21. 15:18:04

35-ös ff vagy, és a nőket mustrálod? Nyervogsz, hogy van-e, meg hogy milyen, meg miért olyan, meg miegymás.

Csakhogy értsd, bedőltél. a 40 az új 30 egy baromság. A negyvenéves most is negyven, pont úgy mint 1-2 emberöltővel ezelőtt. Ami megváltozott, az az emberek érettsége, vagy inkább éretlensége. Attól nem lesz senki fiatalabb, mert később érik be a feje lágya. Ezt a hülyéknek találták ki, hogy ne pánikoljanak, míg lassan a szemétre kerülnek.

Ajánlok egy metodikát. Nézd meg mennyi vagy és szorozd be kettővel, adj hozzá pár évet, és mérlegelj! Ez az a szám, ami a lehetséges jövőt mutatja.
Ha te 35 éves létedre még nem ismered a jövendőbelid, akkor optimális esetben 35x2+3=73
Ez azt jelenti, hogy ha a lehetséges utódod rád hasonlít, akkor ennyi leszel, mire megszületik az unokád.
ÉRTED? 73! Egy szerencsétlen rozoga vénember.
Neked ennyi idős korodra amennyi vagy, már iskolás gyerekednek kellene lennie, nem kimustrált, vagy levetett nőket kergetni. Azok a nők, akik úgymond "jók", már régen férjnél vannak, és attól jók, mert élvezik az életüket, és ez messziről látszik rajtuk. Akik 35-re még elérhetőek, azokat legfeljebb akkor érdemes észrevenni, ha valamilyen tragédia miatt vált szabaddá. Ne reménykedj. A degenerált "modern" felfogás áldozata lettél. Keresgélj a nyugdíjasotthonok között, még van időd spórolni a bejutásra.

Sztravinszka 2025.03.21. 16:02:11

A kérdés az inkább, hogy milyen a poszter és milyenek az esélyei a húspiacon. Nagyon kifelé vizslat, pedig inkább befelé érdemes, ha komolyan akar valamit. A többi üres bölcsészkedés, pletyka a haverokkal egy unalmas péntek este.

God Harald 2025.03.21. 20:24:18

@Sztravinszka: na, azért annyira csak nem unalmas?!:)

Rubasov nertárs 2025.03.22. 00:07:02

A szó amit keresel, kedves poszter, az a leértékelődés. Szívesen.

Lorrh 2025.03.22. 08:24:01

@Motorogre: Európában nem lesznek babák. Ázsiában és Afrikában meg lesz bőven, orditani teleköpködni ők is tudnak.
Evolúció amikor a gyengébb faj kihal, az erősebb meg szaporodik. Ennyi.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.03.22. 08:26:01

Olvasom a hírt:

"A gyanú szerint március 4-én este autóba ültették és elcsalták a nőt. Egy Dunakeszi külterületén lévő lakókocsiban a nő az egyik férfival önként létesített szexuális kapcsolatot, ezután a másik két férfi lefogta és folyamatos fenyegetések közepette megerőszakolta."

telex.hu/belfold/2025/03/21/szexualis-eroszak-bantalmazas-dunakeszi-rendorseg-orizetbe-vetel

Szóval a csaj beül három férfi mellé a kocsiba, gyanútlanul hagyja kivinni magát a város szélére, itt önként kúr az egyik pasival, majd miután a másik kettő fizetés nélkül töcsköli meg, napokkal később eszébe jut, hogy őt bizony megerőszakolták.

Nekem erről az a vicc jut eszembe, amikor a ribizlinek a bankban megmondják, hogy hamis az az euró bankjegy, amivel a kuncsaft fizetett neki. Mire ő felkiált: "Jesszusom, akkor engem megerőszakoltak!"

Real_Time_2 2025.03.22. 08:29:43

@Lorrh: Nem a gyengébb bocsánat, a hülyébb. De ugye a jó öreg patriarchátus nem volt jó, amikor a nők gyereket neveltek, a férfiak meg egyik találmányt hozták a másik után, létrehozva ez által a mai civilizációt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.03.22. 09:46:54

@Real_Time_2:

Ha belegondolsz, erről a kapitalizmus és az ehhez kapcsolódó női emancipáció tehet. Mivel a férfi már egymagában nem tudta eltartani a családot, a nő is munkába kényszerült, emiatt viszont abszolút jogosan követelt egyenlő jogokat. Azonos munkáért nemcsak egyenlő bér jár(na), hanem egyenlő jogok is. Mégpedig ténylegesen, nem csak elvileg, papíron.

Ideális az lenne, ha a nő nem kényszerülne munkára, hanem anyagi kényszertől mentesen, szabadon dönthetne arról, hogy karriert épít gyerekkel vagy anélkül, vagy a családdal törődik, esetleg emellett részmunkaidőben dolgozik. Ez lenne az igazi, valódi női emancipáció, nem pedig a munkába kényszerülésből fakadó.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2025.03.22. 10:17:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ezzel csak az a gond, hogy a családanyákat nem a férjük kergeti munkába. Azok remekül elvannak a szűkösebb anyagi körülményekkel együtt a hazaváró meleg családi fészek gondolatával. A családanyákat a véresszájú femináci lúvnyák erőszakolják a munkaerőpiacra, avval a hülye elmélettel, hogy akinek nincs saját anyagi bevétele, az eleve prosti, mert eltartott. Rettenetesen ostoba megközelítés.

Szerintem egy teljesen normális dolog, hogy egy családban mindenkinek megvannak a hozzá legjobban illő, vagy leinkább kézreeső feladatai. Ezekből csupán az egyik, az anyagiak előteremtése, és ha az adott társadalmi környezetben ez hatékonyabb a férfi számára, akkor annak a feladata. A házimunka nem azért lett női feladatkör, mert degradáló, hanem mert csak az anyja képes a gyerekkel a lehető legjobban foglalkozni, és ha már úgy is otthon van, hát akkor mondjuk épp meg is tud főzni. Ezeket a dolgokat nem kell alá-fölé rendelni. Ezek a közös élet részei. Ettől él a család együtt, és nem egymás mellett.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2025.03.22. 10:34:19

@Real_Time_2: "a nők gyereket neveltek, a férfiak meg egyik találmányt hozták a másik után, létrehozva ez által a mai civilizációt"
- Evvel kapcsolatban egy vicc jutott eszembe. Ha a férfiak nem lettek volna kreatívak, de lusták hazacipelni vadászat után a mamutot, akkor nem találták volna fel a kereket, a szekeret, a gépkocsit, meg a szervót, akkor most nem akarnának a nők kamionokat vezetni. Ha a nők is lusták lettek volna, akkor most a férfiaknak nem csak joguk lenne szülni, hanem tudnának is, esetleg már rég kihaltunk volna.

A nemek közötti különbég is jelentős oka annak, hogy az emberiség egyáltalán lemászott a fáról. Most meg azokat a tulajdonságokat próbáljuk elvitatni, amik segítségével technikai civilizációt építettünk. Ez normális?

bz249 2025.03.22. 11:33:01

@Lorrh: mar ugy erted, hogy Afrikaban meg szuletnek gyerekek... 2023-ban eljutott oda a vilag egesze, hogy 2.2 a termekenysegi aranyszam. Magyarorszag a maga 1.4-vel amugy Kolumbia vagy Thaifold elott van es ha nem tortenik valami varatlan hamarosan elozi Sri Lankat, a Fulop-szigeteket, Torokorszagot. De Tunezia is latotavban van.

God Harald 2025.03.22. 12:12:27

@F.M.J.: “Ezzel csak az a gond, hogy a családanyákat nem a férjük kergeti munkába. Azok remekül elvannak a szűkösebb anyagi körülményekkel együtt a hazaváró meleg családi fészek gondolatával.”
Bizony nem! Nem is kell kergetni. Értelmes nő nem azért tanul hosszú éveket, hogy aztán élete végéig pelenkahegyek és a tűzhely árnyékában tengesse az életét. Nyilván, ha egy lusta, buta nőt vesz valaki feleségül, akkor lehet ábrándozni a meleg családi fészekről, amit egyedül a nő tart fent.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2025.03.22. 12:52:05

@God Harald: Ezt a bulshitet két irányból is lehet cáfolni
1. Olyan narratívát fest, mintha az emberek úgy általában hatalmas karrierről, meg világhírnévről álmodoznának. A valóság evvel szemben az, hogy még az amúgy valamekkora karriert befutott emberek egy jelentős része is csak úgy sodródik az árral, valójában egyáltalán nem akar fokonként pár százalék emelésért többszörös felelősséget vállalni. A karrierépítés a magánéletükben deffektes emberek egérútja a "valakiség" felé. Bármelyik épített karrier mögött megtalálsz valamilyen családi tragédiát, sértettséget, vagy személyiségzavart.

2. "élete végéig pelenkahegyek". Nagyon gyenge érvelés. Akinek van gyereke, az tudja, hogy egy gyerek nem hord egy életen át pelenkát. Nyugodtan kérdezz meg egy szülőt, meg fogsz lepődni. Másodsorban talán érdemes lenne élelmezésügyileg is ezt-azt megvizsgálni. A feldolgozott élelmiszerek a legkártékonyabb táplálékok. Nem mondtam, hogy a nőnek kell főznie, azt mondtam, hogy az anyagiak előteremtése annak a dolga, akinek ez könnyebben és hatékonyabban megy. Más kérdés, hogy a jelenlegi helyzet mit mutat. Úgy kell feltenni a kérdést, hogy ha nincs módunk a világot átalakítani, akkor hisztizzünk, vagy inkább érdemesebb alkalmazkodni, márcsak a gyerekek érdekében is. Annak kell főzni, akinek módja van rá, és nem a nőnek. A lényeg, hogy főzni kell, mert az egészségesebb a csládnak.

+1. Egy normális családi berendezkedés anya+apa+gyerekek. A gyerekek úgy látnak jó példát, ha látják, hogy a szülők dolgoznak is, meg foglalkoznak is velük. Az nem tesz jót a gyerek fejlődésének, ha pár hónapos kortól bevágják a zaciba, mert a szülők karriert építenek. Akik így gondolkodnak, azoknak nem való gyerek.

God Harald 2025.03.22. 13:12:48

@F.M.J.: nem karrierről beszéltem! Munkáról, hivatásról és elfoglaltságról. Amit az emberek többé kevésbé szívesen csinálnak.

Sadist 2025.03.22. 13:23:53

Attól függ hogy definiálod a jó nő fogalmát. Ha úgy, hogy szívesen megdugnád, akkor természetesen vannak olyan nők, akik 35 fölött is jól tartják magukat és abszolút dughatók. Alicia Vikander is már közelebb van a 40-hez, mint a 30-hoz, de nem hiszem, hogy találnál olyan 18 és 70 közötti hetero férfit, aki kirugdalná az ágyából, ha megpróbálna rámászni.

Ha viszont a hosszútávú párkapcsolat és a családalapítás a cél, akkor a 35+-os nőket el kell felejteni. Ilyen szempontból a nőknek 30-35 között lejár a szavatossága. Amelyiknek akkorra még nincs férje, családja, az biztosan defektes.

Sadist 2025.03.22. 13:27:38

@vanderkaay: "Egy részük ilyenkor végül megalkuszik és lehorgonyoz valami olyan pasi mellett akibe korábban bele sem rúgott volna (aztán ez vagy kitart örökké vagy nem)"

Ha életük végéig is tart, a férj oldaláról biztos nem lesz köszönet benne. Ezekben a nőkben örökre ott marad a tüske, hogy lehetett volna jóképű, pénzes, sikeres férjük egy lúzer helyett.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2025.03.22. 13:34:16

@God Harald: Ja van olyan is, de a gyerek sem szorul az érettségiig folyamatos felügyeletre. Három éves korára bőven szobatiszta, legkésőbb hét évesen elmegy iskolába, és már lehet is menni hivatást szolgálni. Mondjuk az is csak egy rész, mert az is csak a kisebbséget érinti. A legtöbb ember pénzért jár dolgozni, és még véletlenül sem az a hobbija, szóval ez sem egy általánosan alkalmazható megközelítés. Mondjuk amúgy sem értem, hogy miért kell az egészről olyan megközelítésben gondolkodni, mintha kötelező lenne anyává válni. Társadalmi szinten kellene sokkal nagyobb tisztelettel fordulni az anyaság felé, és akkor jogosan beszélhetnénk egyenjogúságról.
Jut eszembe, hogy mostmár az anyák adómentességet kapnak, szóval mára már kompenzálva van a gyerekekkel töltött évek miatti anyagi kiesés is. Mostmár csak azt kellene felfogni, hogy mindegy mennyi pénzzel, vagy társadalmi pozícióval dicsekedhet egy gyermektelen társadalom, nem lesz, aki kenyeret süssön, hogy a nyugdíjasok ne haljanak éhen.

Sadist 2025.03.22. 13:42:26

@F.M.J.: 2025-öt írunk, papa, nem 1925-öt! A férfiak számára 30-tól kezdődik az élet, akkorra szednek össze annyi élettapasztalatot, tudást, egzisztenciát, hogy a nők egyáltalán emberszámba vegyék őket. A 40 az új 30 baromságot nem a férfiak találták ki, hanem a nők, hogy áltassák magukat.
Pont azok a férfiak szopják be, akik elhitték, hogy 30-ig meg kell nősülniük és családot alapítaniuk, különben kifutnak az időből, amikor majd 5-7 év után asszonyka válik, viszi a gyerekeket, a házat, fele vagyont, emberünk meg pislog mint a kiszántott vakond és nem érti, hogy miért szaródott el az élete, amikor mindent "jól" csinált.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2025.03.22. 14:11:03

@Sadist: Biztosan van ilyen is, mert miért ne lenne, de nem általános.
Ha egy nőnek a férfiből a megszerzett egzisztenciája kell, akkor gondolom idővel az egyéb igényét meg majd máshonnan kívánja fedezni. Na ezek tényleg prostik.

"papa"
- Ez jó. Tényleg van unokám, nem is egy. Még nagyon odébb van a 60, és ez így jó. azért, mert egészséges vagyok, jó a fizikumom, és nem csak nézni tudom a családom. Aki azt hiszi, hogy a gyerek a legnagyobb boldogság, az téved. Én is azt hittem, de az igazi öröm az unoka, mert abból már tényleg csak az örömök jönnek. Nincs felelősség a neveltetéssel, a példamutatással, a napirenddel, stb. Amikor már sikerül kellőképp elkapatni, csak vissza kell adni a szüleinek, és legközelebb folytatjuk. Ehhez viszont szükség van egy fontos dologra. NEM 40 ÉVESEN KELL CSALÁDOT ALAPÍTANI, hanem jóval előbb, ha akarunk esélyt magunknak az igazi boldogságra. Ha meg attól tart valaki, hogy ha hamarabb nősül, akkor lapátra kerül, akkor talán ne a kurvák közöt keresgéljen. Vannak normális hölgyek is.

Sadist 2025.03.22. 14:15:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A kapitalizmusnak nem sok köze van hozzá, 100%-ban a feminizmus számlájára írható, hogy teljesen elszaródtak a dolgok.

"Mivel a férfi már egymagában nem tudta eltartani a családot, a nő is munkába kényszerült"

Na és miért nem tudta az átlag férfi eltartani a családját? Azért, mert a nők elárasztották a munkaerőpiacot és szarér'-húgyér' elvállaltak mindent, ezzel pedig szépen lenyomták a béreket. Ironikus módon a nők kényszerítették saját magukat munkába, mert sikerült átmosni az agyukat, hogy a zigazi nő önálló és független.

"Ideális az lenne, ha a nő nem kényszerülne munkára, hanem anyagi kényszertől mentesen, szabadon dönthetne arról, hogy karriert épít gyerekkel vagy anélkül, vagy a családdal törődik, esetleg emellett részmunkaidőben dolgozik. Ez lenne az igazi, valódi női emancipáció, nem pedig a munkába kényszerülésből fakadó."

Nem lehet egyszerre jóllakatni a kecskét és meghagyni a káposztát is. Mivel társadalomban élünk, az egyéni döntéseknek kihatása van a teljes társadalomra, lásd fentebb. Azt, hogy a nők a családdal törődhettek és nem kellett a kenyérkeresés terhét a vállukra venniük, az tette lehetővé, hogy le voltak osztva a társadalmi szerepek és mindenki tette azt, ami a dolga. Minél többen térnek el ettől, annál rosszabb lesz MINDENKINEK.
Mintha úgy akarnál egy foci csapat szervezni, hogy mind a 11 játékos játsszon olyan poszton, amilyenen szeretne, mert egyéni szinten az az ideális. Aztán az első meccsükön meg el lesznek picsázva egy olyan csapat által, amelyik elnyomó módon nem engedi, hogy a kapusuk az ellenfél térfelén csatárosdit játsszon.

Sadist 2025.03.22. 14:32:53

@F.M.J.: "Biztosan van ilyen is, mert miért ne lenne, de nem általános."
"Ha meg attól tart valaki, hogy ha hamarabb nősül, akkor lapátra kerül, akkor talán ne a kurvák közöt keresgéljen. Vannak normális hölgyek is."

Jól sejtettem, hogy utoljára valamikor az átkosban csajozhattál, és egyáltalán nem bántásként, de halvány lila fingod sincs a párkapcsolati dinamikákról és a mai párkapcsolati piacról.
Ugyanazt a nézetet képviseled, mint Bedő Imre, Jordan Peterson, vagy a Daily Wire stábja, hogy csak keresni kell egy normális nőt, felelősséget vállalni és családot alapítani, mert ez évszázadokon keresztül működött. A valóság meg teljesen más képet fest.

Andy73 2025.03.22. 14:35:21

Harmincas férfi még a huszonévesek között is válogathat, ha jó pasi, megfelelő egzisztenciával. Ha nem, akkor a harmincasok között sem. Valószínűleg itt is erről van szó, ezért a fanyalgás és a sirankozás.

God Harald 2025.03.22. 14:37:36

@Sadist: ne beszélj már hülyeségeket. A nők azért mentek el tömegével dolgozni a 20-ik század első felében, mert a férfiak elmentek katonásdit játszani és meghalni a Some-nál, Galipolinál, Isonzonál meg a Donnál. Hadigazdálkodás volt, el kellett látni a hadsereget. Azért vállalták a munkát szarért húgyért, hogy a család ne haljon éhen amíg apu a vágóhídon van. A háborúk után mindent újra kellett építeni, a férfiak jó része viszont odaveszett, vagy nyomorék lett.

God Harald 2025.03.22. 14:53:20

@F.M.J.: nyilván képletesen értettem a pelenkát. Teljesen felesleges a gyerek 7 éves koráig otthon maradni vele, elég 2-3 évig. Egyrészt mert a magyar valóságban két kereset kell a normális megélhetéshez, másrészt minden ember megzakkan ha ilyen külső ingerekben szegény környezetben kell lennie hosszú éveken keresztül. Nem, valóban nem a hobbija a munkája a legtöbb embernek. De ha előtte valaki tanult, képezte magát, pár év munka után már nagyjából elkezd olyasmivel foglalkozni ami érdekli is.
A főzéssel egyetértek. De azt munka mellett is meg lehet oldani. Mi is így csináljuk. Hétvégén főleg én főzök, hétközben 1-2 alkalommal az asszony.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2025.03.22. 16:22:05

@Sadist: "utoljára valamikor az átkosban csajozhattál"
- Attól függ, hogyan vesszük. Én mai napig "csajozok", mert nálunk a normális hétköznapok része a párkapcsolati kommunkikáció. Tudod, pikáns megjegyzések, ugratások, kedveskedés, törődés, ilyesmi. Tudom, hogy egy átlagos kapcsolat manapság nem így működik, és elég hamar besavanyodnak a házasságok, de erre hivatkozva prosztónak lenni elég nevetséges.

"fingod sincs a párkapcsolati dinamikákról és a mai párkapcsolati piacról"
- Talán nem tőlem hallod először, hogy minden generáció feltalálja a csőben a lyukat, és azt hiszi, hogy ez neki jutott eszébe először. Az öregebbeknek ez egy unalmas dolog, és nem beszélnek róla. Amire te gondolsz, az a társasági kommunikáció és gondolkodásmód primitív szintig pusztulása. Erre legjobb bizonyíték, ahogy a fiatal csajok őszinteségi rohamot kapnak pár mondat ódivatú beszélgetés után, mert pusztán a stílustól azt hiszik, hogy a lelkisegély szolgálattal beszélnek. Ennek az az oka, hogy a mostani fiatal - nevezzük - férfiaknak nem elvárásuk önmaguk felé az előzékeny viselkedés. Ez is a feminista harcosok "vívmánya", mert az egyenjogúságra hivatkozva képtelenek előre engedni a nőket az ajtón. Semmi új nincs a nap alatt. A prosztó kanokkal régen se nagyon foglalkoztak a nők, csak ha nem volt más. Mára meg annyi a barom, hogy úgy tűnik, mintha megváltozott volna a világ. Nem történt semmi. Ugyan azok a mechanizmusok működnek, csak a minőség változott. A normális úriemberek viszonylag hamar találnak maguknak igényes hölgyeket, aztán később a modern vademberek keresgélnek az igénytelen csajok között, és azt hiszik, hogy ez szükségszerű kortünet.

"A nők azért mentek el tömegével dolgozni a 20-ik század első felében, mert a férfiak elmentek katonásdit játszani és meghalni"
- Ott a pont, ez pontosan így volt, és erről elég jól dokumentált adatokból lehet kutatni.

@God Harald: "felesleges a gyerek 7 éves koráig otthon maradni vele"
. Ez attól függ, hogy a gyerek érdekei fontosabbak, vagy a pillanatnyi sajátod. Végülis felnő a szülei nélkül is, csak aztán majd olyan is lesz. Pont a legfogékonyabb korban lenne szüksége a szülői foglalkozásra, márha igény van egy értelmes utódra, akit nem az ovis társai vezetnek be az élet rejtelmeibe. Itt válik el, hogy majd jóval később a felnőtt gyerek, milyen értékrendet képvisel és milyen kapcsolatot ápol a szüleivel.

"két kereset kell a normális megélhetéshez"
- Van ilyen is. Például rabszolga, akarom mondani gyártósori szerelő, vagy eufemisztikusabban operátori fizetésből tényleg, de azokban a társadalmi rétegekben, amikkel kapcsolatban jó piacképes tudásról beszélünk, ez csupán hangzatos mellébeszélés az egyéni ambíciók fedezésére. Elég szarul hangzana azt mondani, hogy unom a kölyköt, és inkább csacsognék a kolléganőkkel, hihihihi. Ehelyett van a "sajnos kénytelen vagyok dolgozni" szöveg. Ha nem látnék a saját környezetemben mindkettőre példát, el sem hinném. A több pénz persze leginkább arra kell, hogy fedezze a munkábaállás költségeit, meg hogy drágább felesleges szarokat vegyenek, amikre amúgy semmilyen értékszinten sem lenne szükség, de arról már persze nem beszélnek.

"minden ember megzakkan ha ilyen külső ingerekben szegény környezetben kell lennie hosszú éveken keresztül"
- Ez azért nem a múlt század eleje. Mégis hogyan van valaki ingerszegény környezetben az internet idején, ha ő maga nem akar ott lenni? Gagyibb szinten nézhet sorozatokat, értelmesebbek művelődhetnek, de lehet doktorit is írni. Ez csupán választás kérdése. Manapság egy tanyán sincs ingerszegény környezet, ha csak nem akartod.

"ha előtte valaki tanult, képezte magát, pár év munka után már nagyjából elkezd olyasmivel foglalkozni ami érdekli is"
- Így van, és ha nem gondolja, hogy a gyereket majd arra az időre hagyja, ha már meghódította a világot, akkor lesz családja is, meg az érdeklődését sem kell később félretenni, és a gyereket okolni, hogy nem lett belőle világhírű szupertudós. Egyszerűen nem kellene megerőszakolni a biológiát. Egy nő testi adottságai szerint 20 évesen tökéletesen alkalmas az anyaságra. Persze, végezzen az egyetemen, meg nem is kell beleugrani felelőtlenül az első lehetőségbe, de annak sincs értelme, hogy 10-15 év karrierépítés után lombikprogramra jár, és reménykedik, hogy valahogy összegrundolnak a dokik neki valami pótmegoldást, mert a természeteset a társadalmi trendek kedvéért elszalasztotta. Ez amúgy részben érvényes a férfiakra is. Az, hogy akár nyugdíjasan is lehet gyereket csinálni, még nem ok rá, hogy úgy is tegyünk. az apasághoz sem árt a fiatalos lendület, és nem a forgószékbe szokott fájós derék.

Motorogre 2025.03.22. 19:03:30

@Lorrh: azért csak reméljük, még ha kevés is a baba most. De az ázsiai stb. csecsemőkre is igaz-e az írásom utolsó gondolata: biztosítják a jövőnket? Sajnos nem - lásd pl. Németország.
Kamaszként olvastam Kerouac "Úton" c. hÍres kult-regényében, hogy majd a "nemi szervükkel változtatják meg a világot " , és ez pl. Moraviánál is visszaköszön. Akkor fogalmam se volt mit jelent ez, el is felejtettem - egészen 2015-ig, amikor a tévesen heroizált Angela elkövette hazája legnagyobb hibáját (annak ellenére hogy bőven volt tapasztalatuk a török Gastarbeiter-ekel).
No megyek, ma még nem szaporodtam - de a család igen!!

Andy73 2025.03.22. 19:38:34

35 fölött a pasiknak is át kell értékelni a dolgokat, ha jó nőre vágynak, de nem találnak. Az idő mindenkivel repül, bár az biológiai tény, hogy a nőket jobban sürgeti. A férfiaknak kesőbb is lehet gyereke, de az igényszintet reálisan kell belőni, mert a nők is válogathatnak, nemcsak a férfiak.

Sztravinszka 2025.03.22. 21:24:42

@Andy73:
Hát egy ilyen siralomvölgye picsogó unalmas faszinak, mint a poszter, minimum lóvét kéne villantania, ha jó nőt akar. De ez biztos vót má'

Sztravinszka 2025.03.22. 21:27:55

@Sztravinszka:
Egyszer pont egy ilyen rinya malac poszter írta, hogy a kiszemelt havernője arra a kérdésre, hogy milyen az új sznikersze, azt válaszolta csak: gyász, mint a gatyád.

:))) szóval jó nők mindig vannak, de nem mindenkinek elérhetőek.

God Harald 2025.03.23. 22:59:30

@Sztravinszka: Snickers, úgy mint: Ki vagy, ha éhes vagy?

Real_Time_2 2025.03.24. 05:11:19

"Azonos munkáért nemcsak egyenlő bér jár(na), hanem egyenlő jogok is."

Ez a nők kevesebbet keresnek femenkommunista lemez is csak addig fog pörögni míg nem lesznek a bérek transzparensek. Igen csak meglepő adatok jönnének napvilágra, ezt a kártyát nyugodtan ki is dobhatnák utána.

Másfelől ebben a kurva nagy egyenlősdiben továbbra is a férfitől várnak el többet, ahogy a társadalom pont úgy anők is. Álmodozó Gizikéink viszont IQ hiányában csak azt nem akarják valahogy felfogni hogy pont az egyenlősdinek köszönhetően a férfinak sem lesz "több" (legalábbis a munkája által aligha, max a származás/háttér).

Az összes mai női rinyának ez az alapja. Gyakorlatilag öngól, kb mint ahogy a "meeto" mozgalom is volt.

Lorrh 2025.03.24. 09:46:18

@Real_Time_2: a nő a szülés, a testének/életének kockáztatása miatt vár el többet a férfitól az anyagi világban. Akor lesz egyenlőség ha a férfi is szül. Ameddig nem igy van addig menjen a csatába.

Real_Time_2 2025.03.24. 11:24:58

@Lorrh: A nő viszont csak annak fog szülni aki többet keres nála. Örülök ha segíthettem (ismét).

Motorogre 2025.03.24. 14:33:49

@Real_Time_2: Ne hidd. Nem is egyet ismerek (a rokonságban is): szőkék kékszeműek, pompás mellekkel (sajnos rokon!) - 2-3 gyereket szült a lusta férjének (aki már csoró nyugger és vidéken pecázik), dolgozik három állásban hogy megéljen a család ... no az igaz, 55-65 éves nőkről van szó, nem mai csitrikről.
süti beállítások módosítása