Az összes barátom berágott rám

2011. március 01. 07:42 - Panni CsP

„A srác nem adta fel, mire hirtelen leüvöltöttem a fejét: „fogd már be, te korcs!!!” Erre minden tekintet felém fordul” – egy szerencsétlen beszólás miatt a csaj elvesztette a barátait és a pasiját is. Utólag nem bánja, hiszen a társaság jelentősen leárnyékolta személyiségét, ami most teljes fényében tündökölhet. Vajon érdemes egy olyan baráti társaságért harcolni, ami egy kis botlás miatt kivet magából? Most megtudhatod, hogy fél szemmel és kisebb hanggal is lehet teljes életet élni.

 

Most elmesélném Nektek, hogyan lehet egyetlen rövid, véletlenszerű beszólással, mindent, de MINDENT elveszíteni. Tavaly történt, az év vége felé. Van (vagy inkább: volt) egy baráti társaság, aminek én is tagja voltam. Itt ismertem meg a barátomat október környékén. Ezzel a bandával együtt mozogtunk, mindent kitárgyaltunk, buliztunk, nagyjából azonos véleményen voltunk sok dologról. Az egyik legjobb barátnőm egyszer csak bemutatott nekünk egy srácot. Már egy ideje együtt jártak. Minden rendben vele, csak volt egy apró szépséghibája: nem tehet róla, de egy gyerekkori baleset miatt az egyik szeme furán áll és természetellenes színben játszik. Egyáltalán nem zavart, elfogadtuk. A srác hátránya, hogy a szeme ellenére gyakran hangos és idegesítő volt. Én örülök annak, hogy elfogadta magát és nem lett egy visszahúzódó valaki, de nem ezen az áron.

Egyik délután az egyikünk lakásán gyűltünk össze. Az említett srác hangosan beszélt valamiről, mire én nem bírtam idegileg és kimentem a szobából. Jött utánam, immár nekem makogott valamit. Éppen akkor kórházban volt az apukám is, tehát kicsit ingerlékeny voltam. Ahogy mondani szokták, összejött minden és rossz passzban voltam. A srác csak nem hagyta abba, egyik helyiségből a másikba mentem, de nem tűnt fel neki, hogy előle menekülök. Leültem végül a szőnyegre, a nyitott konyhaajtóval a hátam mögött. Mindenki mindent nagytotálban… A konyhában volt a társaság zöme (a barátom is), így mindent jól hallhatott, láthatott. A srác nem adta fel, mire hirtelen leüvöltöttem a fejét: „fogd már be, te korcs!!!” Erre minden tekintet felém fordul. Hatalmas csend állt be. A srác elkullog. 5 percig semmi nem történik, majd a barátnőm (félszemű a barátja) 5 perc múlva nekem esik, hogy milyen egy szemét vagyok. Kerestem a srácot, hogy bocsánatot kérjek tőle, de nem találtam sehol. Na, reméltem a többiek 40%-ig legalább mellém állnak, hiszen nem csak engem zavart, ezt tudom. De senki. Éreztem, hogy távoznom kell, mielőtt kidobnak. Odamegyek a barátomhoz és mondom neki, hogy mennünk kell. Amikor rám néz, látom a szemében azt, amit hamarosan ki is mond: „én még maradnék, nem haragszol?” Na, így szakadt meg ezzel a társasággal a kapcsolat. Nem akartam megbántani a srácot, tényleg az történt, ami a legbénább kifogás: kicsúszott a számon. De tényleg kicsúszott. Béna, tudom. Másnap reggel felhívtam a barátomat. Amit mondott, azt hittem, csak hülye összeesküvés elméletes regényekben van: azt mondta, látta a tegnapi előadásom, aludt rá egyet, és most nem lát jövőt a kapcsolatunkban. Ennyi. Legalább nem SMS-ben szakítottunk. Mondjuk, ha ilyen plüssmaci a lelke és törékeny a tűrőképessége, akkor nem is bánom. Jobb, mintha később, egy komolyabb krízis miatt pattan le mellőlem.

Akkor még nem tudtam, hogy mindenki engem nyilvánított közellenséggé. Írtam a Facebookon, hogy sajnálom, meg minden és senki nem válaszolt rá. Ezt megbeszélték. Én meg vettem az adást. Most ott tartok, hogy se emberek közé nem akarok menni, se pasit látni. Remélem, ha jön a tavasz, akkor mindez robbanásszerűen megváltozik bennem és újra minden a régi lesz. Csak meg kell válogatni a barátokat. Valahogy nem sajnálom azt a társaságot, kívülről nézve inkább egy rózsaszín, sznob posvány volt, amit addig nem láttam, míg benne voltam.

Tényleg akkora bűnt követtem el azzal a véletlen beszólással, hogy azonnal kivetettek maguk közül és a pasim is leszámolt velem?? Ha ők így látják a dolgokat, akkor jól döntöttem, hogy nem könyörögtem vissza magam közéjük.

 

 
203 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr752700351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ezténírtam 2011.03.01. 18:53:51

Szerintem azt írta fent valaki jól, hogy ha igaz a sztori, kb. 14-15 évesek lehetnek

Akik meg full komolyan reagálnak, azok is kb. ezen a szinten vannak.

Objektíven nézve: függetlenül attól, hogy valaki fogyatékos, még nem kell idegesítően mászni valaki után és hülyeségeket beszélni.

Aki pedig (mint a posztíró) nem tudja kezelni az ilyen helyzeteket, annak viselkedésterápiát javasolok, ha egyszerűen csak azt mondta volna, hogy "Fogd már be, a kurva anyád, te köcsög", lehet, hogy hasonló hatást váltott volna ki. A társasággal meg mennyire volt erős a kapcsolat, meg főleg a barátjával, ha ennyitől mindenki azonnal ignorálta? Én az ilyet nem is nevezném kapcsolatnak, gondolom, csak dugtak, ami persze 14-15 éves korban nem ritka :DDDDD

Ezténírtam 2011.03.01. 18:55:25

@Krunpli: pontosan melyik nő felületesebb, mint melyik pasi?
Mekkora mintán végeztél kutatásokat, hogy ilyeneket állítasz?

tuono 2011.03.01. 18:56:42

"Csak meg kell válogatni a barátokat."
Ők is pont ezt tették... ;)

fumerin 2011.03.01. 19:00:21

Hogy menten elsírom magam hatalmas elérzékenyülésemben!
Itt mindenki empatikus, értelmes, toleráns és még fokozhatnám!
Szerintem karoljatok fel minden testi-lelki fogyatékos embert, majd tartsátok a pofátokat, hogy biztosan eltalálja, mikor pofán akar vágni!
Ostoba, képmutató és szánalmas az az ember, aki bort iszik és vizet prédikál!
Hányok az álszent hozzászólóktól!

fumerin 2011.03.01. 19:10:23

@igyugyaz: Tudod nem arról szól, hogy meg lett különböztetve, mert teljesen úgy lett kezelve, mint egy egészséges, tobzódó, harsány és nyomulós ember. Az ütés övön aluli volt (korcs), de biztos vagyok benne, hogy már pl. Te is bántottál meg embertársadat (egészségeset) akár direkt, akár indirekt!

igyugyaz 2011.03.01. 19:13:33

@fumerin:

Persze, hogy bántottam meg, nem ez a gond. Ez arról szól , hogy van olyan mélyütés amit nem viszünk be, vagy ha igen akkor annak nyilván vannak következményei, pl most majd lesz ott egy pár hónap mosolyszünet, ezt meg kell érteni és elfogadni, nem háborogni rajta.

csi szi 2011.03.01. 19:18:30

@Coyote82: Ez pont olyan, mint ha egy olyan társaságban, ahol pár zsidó származású egyed is elő szokott fordulni, leüvöltötte volna a srácot, hogy "fogd be a pofád büdös zsidó". Szerinted mi történne ilyen esetben? Könnyen lehet hogy ugyanez. Túlérzékenység? Lehet. Tarisznyás bölcsészlibsik, akik nem tolerálják az őszinteséget (az "egészséges antiszemitizmust", vagy az "egészséges lelkületű" emberek azon (udvariasságból csökik előtt nem hangoztatott) nézetét, hogy mégiscsak jó találmány volt a Tajgetosz?) Egyszerűen más társaságot kell keresnie a posztolónak.
Egyébként megértem a posztolót, én is szívesen leüvöltenék egy-két ismerőst, "fogd be a pofád zsidó" szöveggel, lehet, nagyon részegen meg is tenném. De nem csodálkoznék ha utána átnéznének rajtam. Lehet, hogy képmutató vagyok, de nem üvöltök nekik ilyet, akkor se ha tényleg arrogáns f.szok. :]

fumerin 2011.03.01. 19:20:18

@igyugyaz: Nem háborgott a posztíró, szerintem, inkább a baráti kapcsolatait bírálta felül és ehhez kért megerősítéseket.
Nekem az olyan társaság is sántít, aki nem képes tolerálni az egyik embert, aki elvileg egészséges (holott mentálisan olyan nem is létező fogalom), de egy testi fogyatékkal bíró ember harsány viselkedését minden előítélet nélkül elfogadja.
Sajnálatból nem lép előre a testi fogyatékos sem, mert nem attól lesz valaki, hogy van neki valami sérülése, hanem attól, amit magában hordoz.
A leírtak alapján, viszont a testi fogyatékát a nagy pofájával, erőszakos nyomulásával, hatalmas igazságérzetével, majd kicsi konfliktusbíró és kezelő képességgel kompenzálja.

JohnHenry 2011.03.01. 19:23:36

ha jól értem a szitut, te jártál jobban, hogy nem kell többé összejárnod velük, úgyhogy fel a fejjel.

kvadrillio 2011.03.01. 19:35:51

Nem bírod a korcsokat, van ilyen !
Diplomáciai pálya eszedbe se jusson !
Legjobb, ha egy peep showba helyezkedsz el rúdtáncosnak.
Testhez álló munkakör lenne és illene hozzád.
Meg tulajdonképpen szellemileg sem erőltetnéd meg soha magadat !:)

véreshurka majonézzel 2011.03.01. 19:38:37

kedves csaj. időben rájött hogy a toleráns mocskok csak a toleráns mocskokat tolerálják :D

véleményszabadság csak addig van amíg nincs önálló véleményed :)

hollario 2011.03.01. 19:40:30

Kedves posztoló, egy darab szar vagy. A lényegedet adtad ki, ennyi. Ne menj emberek közé.

venszivar 2011.03.01. 19:51:50

99%,hogy mindenkibe van előítélet,diszkrimináció,rasszista érzés,még akkor is,ha úgy gondolja,hogy ÁÁÁÁ benne aztán nincs.Nincs a nagy szart nincs!"CSAK" alkalom s idő kérdése,hogy valamiért egyszer csak kibukik,kibuggyan,a felszínre tőr.Ez az eset idegesítő lehetett,de ezt a "korcs"szót eléggé ritkán használjuk,úgyhogy az már "készülődött" kibújni!Kissé durva,éppen a "ritkasága"miatt is,de már ha megtetted,akkor te ilyen,alapból genyó típus vagy,persze nem rosszabb a többi 98-nál.Gáz,de szeláví mondja az orosz....

KenSentMe 2011.03.01. 19:53:52

Ez van, ha az ember nem őszinte, udvariaskodik.. miért nem lehet azt mondani, hogy "bocs, menstruálok, most kurvára nem érdekel, kéne öt perc csönd?" vagy esetleg "tudod, azt hívják verbális erőszaknak, amikor úgy beszélsz-beszélsz-beszélsz valakihez, hogy nem vagy tekintettel az illetőre"..

miért jó az, ha egészen addig a pontig visszafogod magad, amíg el nem pattan a húr és övön alul ütsz? Mert így övön alul támadni tényleg aljas.. mindenkire lehet mondani, hogy zsidócigánynyüzügekopaszrusnyadeszkásműbuzi.

serpentin (törölt) · http://www.bridzs.hu/ 2011.03.01. 19:55:02

posztoló, valszeg egy frusztrált, szar ember vagy, de az első lépést megtetted a megtisztulás felé azzal, hogy megosztottad a világgal a fájdalmad

sok sikert az élethez

igyugyaz 2011.03.01. 19:55:29

@fumerin:

Először is nyilván ezek tényleg tizenévesek, úgyhogy kicsit valóban vicces, hogy komolyan vesszük ezt az egészet.

Másrészt ezek nem kőbe vésett dolgok, egy év múlva akár jóban is lehetnek újra. A posztoló elkövetett egy hibát aminek a következménye, hogy egy ideig utálják majd. Azok után, amit csinált ez teljesen normális és nem azért mert a társasággal bármi baj lenne. Ha egy jó barátodat "lekorcsozná" a társaságba frissen érkezett, "haver barátnője" Te se szeretnéd látni egy darabig gondolom.

A posztoló két dolgot tehet, vagy belátja, hogy hibázott és elfogadja, hogy ennek vannak következményei, vagy nem fogadja el, hogy ennek vannak következményei és helyette másokat hibáztat.

Ez utóbbival több gond is van. Egyrészt hosszú távon csak szenvedni fog tőle mert azt érzi majd, hogy vele mindig direkt kibasznak másrészt mások szemében is kevesebb lesz tőle.

fumerin 2011.03.01. 20:09:25

@igyugyaz: Nézd, nem érdekel sem a nő, sem a társaság, sem a többi! :D
Csak azt nem bírom elviselni, ha a szálka nagyobb a gerendánál!
Mindenki beszélt már lila ködön keresztül és lehet, hogy az adott szituban a buzi vagy a köcsög vagy a loser is pont olyan övön aluli ütés volt, csak most mindenki fennakadt a fogyatékos-korcs hasonlaton.
Ennyi.
És ha hibát kell találnom a posztolóban az az, hogy az első idegesítő megmozdulásnál(srácé), amikor még bírta volna kulturáltan megfogalmazni, nem szólt a srácnak, hogy köszönöm, továbbiakban légyszi ne tüntess ki a társaságoddal, figyelmeddel mert nem akarom hallgatni!

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2011.03.01. 20:12:01

@hollario: @serpentin: ismét megkérdezem: a baráti körötök csupa tökéletes emberből áll? Ti is azok vagytok?

Nem, em korcsozunk semmilyen körülmények között, ugyanakkor tessék megérteni, hogy vannak idegesítő emberek és azoknak KLUTURÁLTAN, de meg kell mondani, ha zavarók!

John Milton, 3.14 · http://15perc.blog.hu/ 2011.03.01. 20:13:25

Most a lánykát sajnáljam, tényleg?
- El kell fogadni a másikat, akármilyen is. Ilyet még csak nem is gondolunk, hogy valaki "korcs" lenne.
- Kulturáltan is lehet kommunikálni, akár tetszik a másik, akár nem. Persze, némi önfegyelmet, türelmet, gondolkodást igényel.

Ezek alapvető emberi értékek. Türelem, elfogadás, alázat. Erre kevés szimpatikus példát látok, ez nem menő.

A másik dolog, hogy ha az ember hibázik, beismeri. Először magának, aztán másoknak is. Nem a többieket meg a körülményeket hibáztatja. Igen, ha bocsánatot kérsz facebookon (hahahahaha, ezek gyerekek), és nem fogadják el (facebookon, hahaha), az rossz dolog. Biztos bennük sincs meg a türelem és az elfogadás.

Mondom én...

micsoda? 2011.03.01. 20:15:36

Igen nagy bünt követtél el. Vond le a tanulságot, hogy lépj tovább.

vkaresz6 2011.03.01. 20:20:10

Sorry de én nem a post írója mellett állok. Volt már elég látványosan sérült ember a környezetemben akit nem túlságosan kedveltem de minden testi hibájával együtt elfogadtam én is és mindenki más is. Innen tudom hogy ha valami kicsúszik a számon akkor az ember véletlen, reflexszerűen válogat a legdurvább szókincséből. Ha a postoló legalább minimálisan az embert és nem a korcsot látja abban a srácban nem ez csúszik ki a száján hanem valami olyasmi hogy takarodj a jó k... a... ba. Ilyenkor az ember nem asszociálgat hanem csak kibukik belőle ahogy fentebb írták a legsértőbb mondat. Ha a korcs szót mondta ki az azt jelenti hogy az a szó már korábbról öszefüggött a fejében a sráccal ha nem így volt egyszerűen nem ez jut eszébe hanem más.

deflorator 2011.03.01. 20:24:27

A tanulság szerintem elsősorban az, hogy azonnal szólni kell, ha idegesít. Az, hogy tűröd egy darabig aztán hirtelen robbansz, nemcsak baráti társaságban, de párkapcsolatban sem nyerő, mégis sokan elkövetik, főleg nők.
Legalább nem történt semmi komoly károsodás, csak néhány faszkalap

deflorator 2011.03.01. 20:25:10

-tól megszabadultál, ráadásul ingyen.

tollas 2011.03.01. 21:31:14

@nosce: Hát ehhez meg mi köze a jobbikosoknak?
Ez a mondat kb. olyan sértő, mint a posztoló ominózus mondata.
Te is meggondolatlanul vagdalkozol.

bohuš 2011.03.01. 21:36:46

Én azt hittem, hogy ilyen korekt baráti társaság csak a mesében van, de örömmel tölt el, hogy társas szolidarítás a valóságban is létezik.
Biztos százan elmondták előttem, nem olvastam végig a hozászólásokat, de ha valaki nem érti, mi a probléma azzal, hogy valaki egy adott cselekedettel zavarja és ezért megtámadja egy testi fogyatékosságáért, annak van még hová fejlődnie. A kicsúszik a számon az a "menj már a p**ába, ne nyaggass!" típusú mondat lett volna...

VT22 2011.03.01. 21:39:50

"Az összes barátom berágott rám"

Kedves posztoló! Ezek nem is voltak a barátaid.
Ha ilyenek egy sem áll ki melletted, egyiknek sem voltál fontos. Jobb lesz nélkülük.

véreshurka majonézzel 2011.03.01. 21:42:46

@John Milton, 3.14: tényleg mindenkit el kell fogadni? :D
remélem az anyósod egy pszichopata hárpia lesz az apósod meg álmodban molesztál. a nőd meg kívánom a legjobb kacska barátod ujjazza meg ;)

lujo22 2011.03.01. 21:43:19

Sajnos, megértem a barátokat. Senkit nem illik azért testi hibáért megszólni, amiről nem is tehet. Ha ezt mondtad volna neki, ne recsegj már itt, dugulj már be, stb. nem lett volna semmi baj.

véreshurka majonézzel 2011.03.01. 21:47:34

@vkaresz6: miért kellene nem a korcsot látnia az emberben?

kutatások alapján a fehérek mindegyike majomnak látja a feketéket, csak a nevelés hatásra hiszik el hogy ez nem így van. ennyit a toleránsokról, ezt ugyanis bennük is kimutatták :D

"Tudat alatt minden fehér amerikai rasszista

Rasszista sztereotípiák bújnak meg az amerikai fehérek tudatalattijában, írja a New Scientist amerikai tudósok kutatását idézve. Még a színes bőrű társaikat teljesen elfogadó egyetemisták is majomnak látják a feketéket.

A kutatást a kaliforniai Stanford Egyetemen végezték Jennifer Eberhardt pszichológus vezetésével. A tudósok arra voltak kíváncsiak, hogy él-e még a tudatalattiban az a száz éve még megszokott sztereotípia, amely szerint az afroamerikaiak majomszerűnek, kevésbé emberiek.
Rasszista asszociációk
Eberhardt és kollégái 121 önkéntes egyetemistával végezték a kísérletet, közülük 60 volt fehér, 39 ázsiai származású és 7 fekete. A kutatók módszere a küszöbalatti priming nevű technika volt: az alanyoknak rövid ideig felvillantották egy ember képét, majd egy elmosódott fotót egy emberszabású majomról. Azok, akik fekete ember képét látták, gyorsabban felismerték a majmot, mint azok, akik fehér vagy ázsiai arcot láttak. A kutatók szerint az afroamerikai arc tudatalatti asszociációt keltett a feketék és a majmok között.

A jelenséget nemcsak a kísérletben részt vevő fehéreknél figyelték meg, az ázsiaiak is könnyebben felismerték a majmokat a fekete arcok után.

A fekete résztvevőkről nem közölt eredményt a kutatást leíró, a Journal of Personality and Social Psychology című szaklapban publikált tanulmány, mivel túl kevés afroamerikai volt az önkéntesek között.

Az asszociáció akkor is létrejött, ha nem fotókat, hanem rajzokat vagy fehérek és feketék között gyakori, tipikus keresztneveket mutattak az alanyoknak. A kutatók szerint ez arra utal, hogy nemcsak a bőrszín, hanem az afrikai származás is kiválthatja a tudatalattiban a rasszista sztereotípiát.

Az asszociációt azok az önkéntesek is produkálták, akik nem vallják magukat rasszistának, és más felméréseken sem bizonyultak annak. A kutatásban részt vevő egyetemisták közül csak 9 százalék vallotta azt, hogy valóban hasonlóságot lát a majmok és a feketék között."

www.newscientist.com/article/mg19726434.300

Flava Mo 2011.03.01. 21:51:28

Kedves posztoló!

A válasz a kérdésedre: Nem.
Nem csináltál semmi rosszat. Az pedig, hogy barátod ennyire punci lelkű az tényleg nem normális. Ha később baj lett volna (netán komolyabb), akkor is ugyanígy lepattintott volna. Az ilyen társaságról meg egyszerűen megvan a véleményem. Ahogy írtad sokakat zavart, hogy ilyen volt a srác de viszont mindenki csak mosolygott az arcába.. Te mérgedben ezt fejéhez vágtad és utána senki nem állt ki melletted.. Nos igen. Az adott helyzetben igen toleránsnak kell lenni, sőt nem is szabad a hátrányával szembesíteni de ez nem az a helyzet. Ha nekem a barátom mondott volna ilyen, vagy a barátnőm én mellé állok és csak annyit mondtam volna, hogy "igen, biztos oka volt rá, hogy ezt tette és mondta".
Utálom mérhetetlenül az ilyen képmutató embereket/társaságot. Szerencsére nekem ilyen barátaim nincsenek.. ők legalább kiállnak a másikért és ha kell pacekba mondják ha valami zavarja őket.
Kislány, te nem hibáztál.. Semmi sincs véletlenül, mindennek megvan a miértje. Hidd el ennél csak jobb embereket szerezhetsz magadnak a jövőben. Facebookot meg hagyd.. Igazi pletyka képmutató oldal az is. Felszabadultabb leszel figyeld meg, hogyha két hétig nem lépsz be rá. Tudom, mert sajnos tapasztalat! :)

Irbisz 2011.03.01. 22:00:24

ez egy politikailag túl korrekt, túl liberális társulat volt az ex-barátoddal együtt(mondjuk az exet túl sok érzelem nem fűzhette hozzád, az 1000%) , csak akkor fájlald h. kiestél a "baráti" körből, ha te is ilyen beállítottságú vagy :)

boozoo 2011.03.01. 22:02:41

És azóta nem derült ki, hogy mi van azzal a nyomorék félszeművel?

Irbisz 2011.03.01. 22:03:18

@ahha:
egy idegesítő, arrogáns, ráadásul kitartó hólyagra, ha anélkül is valaki nagyon ki van idegileg, ugyan miért ne üvöltsön akár sértőt se valaki?
ezt ugyan én nem mondtam volna, de teljesen megértem h. nem mindenki elég higgadt ehhez :)

gyilkos fűegér 2011.03.01. 22:16:44

Igazad van ez a társaság nem érdemelt meg TÉGED!

A viccet félretéve, minden mondatodból süt, hogy egy felfuvalkodott, buta picsa vagy, ha nem haragszol. Képességedet pedig, hogy pontosan ott szúrj a másikba, ahol a legjobban fáj, gondolom máskor is kamatoztatod. Nem tudtad a srácot lerázni? Nem hiszem, hogy ha őszintén közlöd vele, hogy nem tudsz figyelni, mert kórházban van apukád (apropó, ha olyan szar volt a hangulatod, a faszt egy házibuliban riszáltad magad?), nem hiszem, hogy nem állt volna le.

"Kicsúszott a számon" Nem, életem, ilyen kultúrember száján nem csúszik ki, főleg nem üvöltve. Ha mondjuk világtalan lett volna, mi lett volna a szöveg? Pofád lapos, vakondgeci?

De egyébként a volt pasid, meg a barátaid utólagos minősítgetése a plüssmaci lélektől a sznob posványig, mindent elmond rólad. Ha aznap este én vagyok a házigazda, nem várom meg amíg észbe kapsz, hanem megmutatom merre van a kijárat. A volt barátod az egyetlen lehetséges döntést hozta.

"Csak meg kell válogatni a barátokat." Így van, a volt barátaid is épp ezt tették.

Nge Swazili Mbeko 2011.03.01. 22:19:39

A poszt tolónak:
1. Magadhoz mérd magad. A barátok majd kerülnek valahogy.
2. Mindannyian korcsok vagyunk. A fajtiszta egyedek egy idő után reprodukcióra képtelenek.
3. Fel a fejjel, több is veszett Mohácsnál (de tényleg).

BelaVak 2011.03.01. 22:26:45

Nemtom miert van itt mindenki kiakadva: a korcs annyit jelent, hogy keverek. Hulyeseg meg sok ember kicsuszik a szajan, es tud mondani nagy serteseket ugy, hogy utanna tenyleg megbanja.

Szerintem egy baratnak, baratnonek vagy barati tarsasagnak igenis felelosege van abban, hogy valakihez odalepjen, es azt mondja, ez nem volt szep, de segitsen is elsimitani az ilyen konfliktusokat. Mondjuk en alapelvnek tartom, hogy barati tarsasagban is a sajat nojet az ember megvedi, megha nincs is neki igaza, es csak utanna, maganban rendezi le.

gyilkos fűegér 2011.03.01. 22:27:24

@Irbisz:

Úgy látszik, neked elkerülte a figyelmedet a sztoriban az az "apróság", hogy a társaságban MINDENKI KIVÉTEL NÉLKÜL, beleértve hercegnőnk lovagját is, a srác pártját fogta. És ő lenne egy idegesítő, arrogáns hólyag? Kötve hiszem, már megbocsáss.

makacsfolt 2011.03.01. 22:30:40

Azt hiszem a hölgy olcsón megúszta ennyivel ,a munkahelyemen egy főnőkasszony nyilvánosan alázott meg egy kollégát ,a baj csak az volt ,hogy mindenki előtt tette ezt, és ez az ami a legrosszabb és mindenki ettől retteg ,hogy nyílvánosan megszégyenítik vagy megalázzák. A történethez hozzátartozik ,hogy az illető kolléga ezútán eltünt úgy egy 15 percre ,aztán mint aki elveszítette az eszét összevissza verte a főnőknőt ,persze az úrat kirúgták ,de a főnőknő se húzta sokáig egy félévet még elszenvedett ,de senkisem kereste a társaságát ahol csak lehetett keresztbe tettek neki.
Ha engem egy nő korcsnak nevezne mindenki előtt olyan sallert adtam volna a hölgynek ,hogy kiköpte volna a fogait. Hatás ellenhatás elve.

gyilkos fűegér 2011.03.01. 22:31:18

@1szerű mozdonyfütty: "Fel a fejjel, több is veszett Mohácsnál (de tényleg). "

Inkább le a fejjel, és alapos önvizsgálat.

véreshurka majonézzel 2011.03.01. 22:32:07

@1szerű mozdonyfütty: a fajtiszta egyed reprodukcióra képtelen? hallottál már a gepárdokról te majom? :D

"Genetikai tulajdonságok
A gepárdoknak szokatlanul alacsony genetikai variabilitása és magas abnormálisspermium-száma van. ___A rokonságban nem álló gepárdok között végzett bőrátültetés is ezt mutatja, hiszen a donor bőrt nem veti ki magából a másik példány teste.___ Ez azért lehetséges, mert az utolsó jégkorszak alatt végbement genetikai beszűkülést követő hosszadalmas időszak alatt egyfajta beltenyészet alakult ki, ami az úgynevezett palacknyak-effektushoz (bottleneck effect) vezetett."

ez egy baromság amit beszélsz. persze ha terheltek és betegek az ősök akkor a beltenyészet nem előnyös :)

Flava Mo 2011.03.01. 22:33:04

@gyilkos fűegér:
Hát rohadtul nincs igazad de mindegy. A társaság képmutató. A lány vállalta a gondolatait. Még ha méregből is. Vagy te is képmutató vagy és inkább mosolyogsz ha valami szar is és nem úgy van? Amit utána őszintén megbánt. Mit keresett egy házbulin? Nos, legjobb helyszín arra, hogy ne is gondoljon arra, hogy baj van.. Ennyire egyszerű.

BelaVak 2011.03.01. 22:35:09

@VRbagoly:
Erre pont magad valaszoltal: pont azoknal szokott igy elszakadni a hur, akik nem szoktak hozza, hogy elso 2 percben mindenkit elkuldjenek a picsaba, hanem megprobalnak udvariasak lenni, tapintatosak. Passziv agressziv: altalaban ezt hozza ki az emberbol, hogyha arra nevelik, hogy mindig viselkedjen. Nyilvan a posztolot nem ismerem, es a konkret szitunal sem voltam ott, de pont azok hajlamosak az ilyen minding viselkedni kell emberek hajlamosak a russzul elsult mindent letarolo beszolasokra.

véreshurka majonézzel 2011.03.01. 22:35:14

@gyilkos fűegér: mert ő sérült és előjogai vannak. mint a normál öregek között az a gecó aki letapos, a botot fegyverként lóbálja előre és elküld az anyádba. de őt tisztelni kell mert öreg, mindenki a pártját fogja akkor is ha emberileg szar

véreshurka majonézzel 2011.03.01. 22:38:01

@makacsfolt: segédmunkáséknál így szokás. visszaszólni nem tud mert iq 70 alatt, ütni meg tud mert amit fent elvettek azt testben kompenzálta a bölcs természet :D

BelaVak 2011.03.01. 22:41:55

@véreshurka majonézzel:

jo a new sci cikk. de en csak akkor fogadnam el publikaciora, ha reprezentans szamu feketen is elvegeznek.:)

véreshurka majonézzel 2011.03.01. 22:46:30

@BelaVak: ezzel mindenki így van aki jobban belegondolt :D
valószínűleg azért nem végezték el feketéken mert mi van ha ők is látják a hasonlóságot? vagy ha számukra a földikutya és fehér ember hasonlósága átütő?

melyik libsi alapítvány fizetné ki a rasszista kisebbségről szóló kutatást? :D

gyilkos fűegér 2011.03.01. 22:58:57

@Flava Mo: @véreshurka majonézzel:

Összekeveritek a képmutatást az etikettel, bár tudom, hogy lassan már ennek a szónak a jelentését sem ismeri senki...

Még egyszer fölteszem a kérdést: nem furcsa, hogy mindenki a srác pártját fogta? Valószínűleg főhősnőnknek korántsem ez volt az első ilyen húzása, ez inkább csak az a bizonyos utolsó csepp volt a pohárban. Olvassatok egy kicsit a sorok között. Például: hercegnőnk megsértődik azon, hogy a pasija nem mellette áll ki, ugyanakkor az állítólagos legjobb barátnője pasiját az egész társaság füle hallatára szénné alázza? Mert ugye épp ideges volt, és hát legyünk tekintettel... Voltam már én rossz passzban is, meg részeg is, de ilyet nem csinál az ember, ha ad magára.

:osbourne. (törölt) 2011.03.01. 22:59:49

@Flava Mo:

Én azért finomabban egy kicsit cizelláltabban intéztem volna el. Miért kell lekorcozni valakit mert sokat ugat.

Légyszi' nem érdekel és csendre vágyom ... Pölö ...

gyilkos fűegér 2011.03.01. 23:05:00

Arról sem esik egy szó sem, hogy tulajdonképpen miről is magyarázott a gyerek, tulajdonképpen mindegy is, úgyis csak "makogott valamit", mert hát egy korcs mi mást is csinálhatna, ugyebár...
Egyébként meg ha szarul érzi magát, akkor lehet a nyilvános botrány helyett angolosan távozni, vendégségben ugyanis kultúrember észben tartja, hogy nem otthon van. Elnézést a maradiságomért.

garizim 2011.03.01. 23:06:45

A posztolónak tökéletesen igaza van. Elég szar lehet egy ilyen társaság tagja lenni. Vannak barátok, akik akkor hasznosak, ha elveszítjük őket.
Mondjuk némely hozzászóláshoz is lenne hozzászólnivalóm, de inkább hagyjuk...

MA 2011.03.01. 23:23:14

"Csak meg kell válogatni a barátokat." -írja a posztoló....

Nos, a társaság is ezt tette :) :)

Sadist 2011.03.01. 23:24:17

Gondolom kurvára nehéz lett volna mondani, hogy "halkabban is beszélhetsz, jól hallok", esetleg egy "ne haragudj, most nem tudok rád figyelni".
A pasid nagyon jól tette, hogy dobott. Az ilyenekből lesznek a pszichopaták, akik a konfliktus megoldása helyett csak tologatják a problémát, a végén meg felrobbannak és jobb esetben csak ordibálnak és megbántanak másokat, rosszabb esetben tettlegességig mennek.

Sadist 2011.03.01. 23:25:12

A társaság utólagos posványozása meg tényleg a kognitív disszonancia csúcsa :D

Körömcsiga 2011.03.01. 23:26:11

Hát csajszi az az igazság, hogy jól jártál. Az a társaság, ahol ennyire nulla a hibatűrés és a tolerancia az nem társaság. A pasidról írttal is mélyen egyetértek, aki nem áll ki a nője mellett, annak semmi keresnivalója mellette.

Körömcsiga 2011.03.01. 23:27:03

@Sadist: Gondolom neked soha nem szakadt még el a cérna. Vagy nem elég, hogy előtte helységeken át menekült előle?

Rainbow_ 2011.03.01. 23:31:10

igen, ha azt mondtad volna neki, hogy "kussolj már te fasz", akkor nem ez lett volna a vége, de nézd a jó oldalát: most valami új jön.

Különben is mindenki hibázhat egyszer-egyszer, és tanulhat a hibáiból.

Körömcsiga 2011.03.01. 23:31:15

@makacsfolt: "Ha engem egy nő korcsnak nevezne mindenki előtt olyan sallert adtam volna a hölgynek ,hogy kiköpte volna a fogait. Hatás ellenhatás elve. "

Hát gondolom, azért direktbe sem követnéd előtte, csak hogy untasd a szövegeddel. Hatás-ellenhatás megvolt a hölgy részéről...

Sadist 2011.03.01. 23:35:33

@Körömcsiga: Ha valakivel nem akartam beszélni, akkor nem mentem egyik helységből (sic!) a másikba, hanem megmondtam neki, hogy bocs, nem akarok most beszélni. Az ordibálás az ostoba emberek módszere.

Körömcsiga 2011.03.01. 23:38:58

@Sadist: Na ez a férfi-nő különbség, egy férfi kimondja amit gondol, egy nő céloz rá. Meg is tette azzal, hogy kiment a szobából.

csi szi 2011.03.01. 23:39:32

@BelaVak: "Mondjuk en alapelvnek tartom, hogy barati tarsasagban is a sajat nojet az ember megvedi, megha nincs is neki igaza, es csak utanna, maganban rendezi le. "

Attól van miről van szó. Ha előzmény nélkül vagy igazságtalanul bántják, akkor igen, meg. Ha a csaj sértegeti egy régi haveromat, akkor nem fogom a pártját csak azért, mert a csajom. A barátság fontosabb, mint egy barátnő, ne legyen az ember papucs.

jürgen baromartz 2011.03.01. 23:40:38

ez a bejegyzés meg a kommentek most kivételesen nagyon megihlettek, előre is bocs a terjedelemért. ráadásul nem is a posthoz fogok most ténylegesen hozzászólni, hanem inkább magamról írok.

nekem borzasztó nehezen megy a beilleszkedés új társaságba, alig vannak barátaim, mert az emberek iránt rettenetesen bizalmatlan vagyok. pont az ilyen dolgok miatt, mint ami a bejegyzésben szerepel. (nem, nem vagyok félszemű, féllábú, kripli, "korcs" stb...) régen, kicsi gyermekként csak édesanyám nevelt, óvodába nem jártam. míg nekem el nem kezdődött az iskola, addig fater külföldön dolgozott, a két bátyám szakközépbe járt, tehát megvolt már a saját közegük, alig jártak haza. anyukám meg vezette a háztartást. a gond akkor kezdődött, amikor általános iskola első osztályában kénytelen voltam egy levegőt szagolni két tucat másik gyerekkel - akik jó részének nem, de talán egynek sem volt annyi anyai gondoskodásban része, amennyiben nekem. engem egészen addig arra neveltek, hogy mindenkivel kedvesnek kell lenni. szokták mondogatni itthon, hogy régen milyen kedves kis kölök voltam (és persze félrehúzott szájjal azt is hozzáteszik: "nem úgy mint most"), én erről sokáig nem vettem tudomást, hiszen számomra az volt a természetes, hogy ugyanazzal a szeretettel forduljak az idegenek felé is, mint ahogy annak idején anyám törődött velem sokáig. érdekes módon emiatt alakult úgy, hogy a sok, csoportokba klikkesedő, már hat éves korban elcseszett lelkivilággal küszködő kis kretén pöcs azért taszított engem el magától, mert nem volt bennem senki iránt semmi gyűlölet. aztán amikor a kitaszítottság tudatosult bennem, akkor borzalmasan megutáltam minden embert, órákig tartó sírógörcseim voltak, attól kezdve ez volt az alapja a gúnyolódásoknak. és hát igen, az élő példája vagyok annak a ténynek, hogy az első néhány, társaságban eltöltött gyermekkori év az ember egész életére rányomja a bélyegét. néhány embert leszámítva képtelen vagyok magamhoz bárkit közel engedni, mert egyszerűen félek a hátam mögötti összesúgdolózásoktól, az álszent negédeskedésektől, meg attól, hogy egy három-négy fős társaság tagjai már tudják magukat eléggé biztonságban érezni egy kis rosszmájú összesutyorgáshoz. például a posthoz kapcsolódóan, miért volt olyan kurva nehéz elfogadni a bocsánatkérését annak, aki beismeri, hogy hülyét csinált magából? pedig ezek felnőtt emberek (gyanítom), nem hat éves kis takonypócok.

hát ilyenek ezek a belterjes kis "haveri társaságok" (mert ezek nem barátok, ezek csak haverok).

gyilkos fűegér 2011.03.01. 23:46:35

@Rainbow_: "Különben is mindenki hibázhat egyszer-egyszer, és tanulhat a hibáiból. "

A csaj eddig annyit tanult, hogy egy makogó korcs, a plüssmackólelkű pasija, valamint a sznob posvány haverjai összefogtak ellene ("ezek megbeszélték").

Jellemfejlődését illetően pesszimista vagyok.

Messzi Vetek 2011.03.01. 23:46:57

szerintem menő korcsnak lenni, úgyhogy nem vágom, min rágott be a kis korcsfajzat. =)

gyilkos fűegér 2011.03.01. 23:56:27

@jürgen baromartz: ", miért volt olyan kurva nehéz elfogadni a bocsánatkérését annak, aki beismeri, hogy hülyét csinált magából?"

Talán azért, mert érzik, hogy az pont olyan őszinte, mint amikor a korcs, meg a sznob posványok pofájába vigyorgott?

Csak tippelek.

saklit 2011.03.01. 23:59:01

sokan olyan tökéletesek és okosak itt. szerintem örüljenek, hogy ők még nem mondtak soha olyat, amit megbántak. ez a szöveg, hogy de ott volt a gondolataiban a dolog, ha már kicsúszott a száján.. és akkor mivan??? gondolatrendőrség van? nyilván az ilyen nagyokosok, még senkit nem vertek volna pofán az életben, mert még a gondolat csírája sincs meg bennük. ha van olyan, aki erre azt mondja, hogy nem, én tényleg senkit soha.. akkor az vagy hazug, vagy beteg hippi, vagy nyomorult..
ja, és ha nagyjából objektív a poszt, akkor a leányzó ne sajnáljon semmit.

jürgen baromartz 2011.03.02. 00:05:17

@gyilkos fűegér:

elismerem, számomra is "érdekes fordulatot vett" a történet, amikor az illető hölgy elkezdte fikázni a kompániát. :D

de faszom, akkor is.

gyilkos fűegér 2011.03.02. 00:15:20

@jürgen baromartz:

Azt nem vágják itt sokan, bár a levél annyira árulkodó, hogy pszichológiaórán kellene tanítani, hogy itt nem arról van szó, hogy valaki beszólt valakinek hirtelen felindulásból, hanem inkább arról, hogy a csajszi egész egyszerűen lelepleződött, a többiek meg úgy döntöttek, hogy ilyen emberrel nem akarnak érintkezni. Nincs itt mit "megbocsátani".

Ha valaki beszól nekem, aztán elnézést kér, akkor minden el van sikálva. De ha úgy szól be, hogy kiderül, szarnak néz, sőt, mindig is annak nézett, akkor is azt mondom, fátylat rá, viszont az életben többet nem érintkezek vele, mert minek.

Engem speciel szinte megijesztett, milyen szinten nem tudott a kommentelők többsége a szöveg felszíne alá nézni.

jürgen baromartz 2011.03.02. 00:25:27

@gyilkos fűegér:

a probléma szerintem az, hogy a fenti leírás egyoldalú (ezt lehet hogy már írta valaki). az én mimóza lelkületemnek annyi csapódott le, hogy ezek az emberek nagy genyák. persze ha a másik oldal részletezné ugyanezt az eseményt, akkor mindjárt más lenne a megvilágítás, ebben biztos vagyok. :D

mindenki önző valamennyire.

Betelgeuse-2 2011.03.02. 00:34:39

@Murderface:
Elnézést Murderface, de azt kell mondjam, te vagy szánalmas, ha ilyeneket írsz. Legyen a posztoló őszintébb? Hát pont őszinte volt, amikor kicsúszott a száján, aminek nem kellett volna kicsúsznia.
Amúgy meg: akik nem tudnak megbocsátani, azokkal meg mit lehet kezdeni? Most mondhatnék olyanokat, hogy "ne ítélj, hogy ne ítéltess", meg "ha megdobnak kővel, dobd vissza kenyérrel", meg hogy a "megbocsátás gyakorlása keresztényi erény" stb stb. Te még soha nem mondtad dühödben egy dagadt embernek, hogy hülye dagadt, hagyj már békén, vagy mittudomén? Neked még soha nem csúszott ki a szádon olyan, amit később megbántál? Ha a válaszod igen, akkor gratulálok, valószínűleg benne vagy a hatmilliárd emberből abban a százban, aki még sohasem...
És az, hogy már sznobnak tartja azt a baráti kört? Na és? "nem az idő halad, mi változunk", mondja Madách. Te még soha nem változtattad meg a véleményedet, soha, semmilyen ügyben?
Szóval nem kell keménykedni, mert értelmetlen.

Betelgeuse-2 2011.03.02. 00:39:35

@gyilkos fűegér:
Ugyan már, nincs itt semmiféle rejtett mélység! Nem kell ilyen kőkeményen ítélkezni. Emberek vagyunk: ha látsz egy gnóm, visszataszító embert, attól valószínűleg némileg viszolyogsz - természetes emberi reakció. Persze ezt elnyomod magadban, mert intelligens ember vagy, és lehet, hogy a Quasimodo testben egy értelmes, szeretnivaló intelligencia lakozik. Igenám, de egy kiélezett szituációban, éles konfliktushelyzetben igeni még tán tebenned is előtörhet az elnyomott természetes viszolygás, nem igaz? És akkor kicsúszhat a szádon olyasmi, aminek nem kéne.
Ne legyünk már ilyen fehérruhás grállovagok! Az élet nem fehér és fekete, hanem bizony szürke.

deee 2011.03.02. 00:41:37

Jól tették, hogy kivágtak, mint macskát....

Betelgeuse-2 2011.03.02. 00:43:36

@gyilkos fűegér:
Amúgy mg nem lepleződött le a hölgy, mint ahogy te sem lepleződsz le, ha egyszer azt mondod a ritkuló hajú haverodnak, hogy de szemét állat kopasz seggfej vagy. Természetesen nem tartod sem szemétnek, sem állatnak, de mondjuk jól meg lehetne sértődni azon, hogy ajajaj engem most állatnak tartanak, ó de odavagyok, és ráadásul kopasznak is mondanak, pedig nem tehetek arról, hogy dúl bennem a tesztoszteron és hullik a hajam, most akkor édesistenem de nagyon meg vagyok bántódva...
Persze, a csajnak nem kellett volna így beszólnia, de ha CSAK EZÉRT hagyja ott a baráti köre és a barátja, akkor ott nemcsak a csajjal van a baj...

vernarancs 2011.03.02. 02:08:14

A bandzsa foszer valoszinuleg tenyleg egy pain in ass, de a korcs minosites talan nem helyen valo. A posztolo egy unintelligens kis picsa. Kb. 16 eves lehet. Ha tobb annal az plusz kurva gaz.

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2011.03.02. 04:47:01

mit sajnáljátok azt a korcsot? igazi csicskák vagytok, pont mint a csaj volt haverjai. mondjuk lehet, h lájtosabban kellett volna fogalmaznia, pl rá lehet szólni az ilyen emberekre, h "nézz a szemembe, ha hozzám beszélsz!", vagy vmi hasonló

nullanullahét 2011.03.02. 06:09:21

Hányok az ilyen arrogáns nőktől. Remélem azon kívül, hogy kiveti a társaság és a társadalom, rommá is alázzák az életben jó sokszor. Az alapvető hiba ott van, hogy nem is érzi, nem is érti, hogy mi a baj vele, szerinte ő a normális.

különvélemény 2011.03.02. 06:40:08

@nullanullahét:
Szerencsére te végtelenül toleráns vagy. :D

sprenczl 2011.03.02. 06:43:27

Bunkó prolipicsa. Csak azt kellet volna mondani helyesen hogy: "fodg már be bazdmeg, nem látod hogy kurvára kivagyok"?

Sadist 2011.03.02. 07:09:42

@Körömcsiga: Meg kéne már tanulni, hogy célozni a lőtéren kell. Az ilyen kis célozgatások csak arra jók, hogy utólag bele lehessen magyarázni akármit. Jó hogy nem azt várod el, hogy mindenki kitalálja a gondolatát. Ha kommunikálni akarsz, akkor ki kell nyitnod a szádat, esetleg írásban benyújtanod az óhajod. Úgyhogy a posztoló a hibás, hogy már csak akkor volt képes kinyitni a száját, amikor az epét okádta fel.

Sadist 2011.03.02. 07:17:47

@Betelgeuse-2: Szerinted csak ezért fordul el tőle egy egész baráti kör? Valószínű nem ez volt az első hasonló megnyilvánulása, csak eddig kicsit halkabbaban szúrkálódott, most pedig betelt a pohár.

Jó Estét 2011.03.02. 08:22:32

Ehehe, én azt nem értem miért várta meg kedves posztoló, míg annyira felkúrta magát a srácon, hogy ilyet tudott kinyögni... Én az elején lerendeztem volna, egy ne beszélj hozzám légyszives, mert idegbajt kapok a hangodtól, és mindjárt más a sztori, vagy húzott volna haza, ha annyira takony, hogy nem meri a másik szemébe (kac-kac) mondani a véleményét... Pasi helyében énis kiraktam volna, nem feltétlen ezért az egy beszólásért, de akinél egyszer előfordul ilyen, az nyilván nem tudja magát kontrollálni, és nyilván nem ez volt élete első ilyesmi megnyilvánulása...

31/48 2011.03.02. 08:23:06

@Pj0tr: így van. Kiállhatatlan alak az, aki képtelen észrevenni, hogy nem tartanak igényt a társaságára.

TGabi 2011.03.02. 08:23:13

Érdekes felvetések ezek itt. Először is, nem ártana ismerni a sztorit az "ellenoldal" elbeszéléséből is, mert így nem túl objektív az egész.

A csaj nem volt udvarias-ilyet mondani nem illik, de ha bocsánatot kért és eseti parasztságról van szó, nem állandóan így viselkedik, azért meg kellene bocsátani neki. Ha ez sokszor előfordult már, akkor hanyagolandó, ha nem is akar változni ebben.

Ugyanakkor sok társaságban igenis jelen van egyfajta hamis tolerancia-tehát akármilyen hülye is valaki és a társaság 90 százalékának az agyára megy, humanitárius szempontból a többinek át kellene siklani rajta, mintha mi sem történt volna-csak mert egy-két ember úgy látja. Ez normális? Szerintem nem.

Hozok is példát. Volt nagyobb baráti társaságban egy elég kattant csávó, aki totál rám volt állva. Én pár beszélgetés után láttam, mennyire problémás az emberünk és udvariasan, de határozottan lepattintottam.

Hapsi nem vette a lapot-annyira nem, hogy időközönként bepróbálkozott e-mail-lel is. (Pár havonta írt egy-egy firkálmányt, összefüggéstelenül, tagolatlanul, mint egy pszichopata.)

Aztán közvetítőt keresett, "Béküljünk ki"! felkiáltással. (Haragban nem voltunk, de nem tudta elfogadni, hogy a nem az nem.) Csak épp pechére az illető, akit traktált ezzel a hülyeséggel, pszichológus volt-így még ő jött engem figyelmeztetni, hogy nehogy beszélj vele, mert nem normális szegényke. (A hapsi nem mellesleg zsarolt, rágalmazott és követelőzött is.)

Erre mi történt? Amikor társaságunk motorjával, főszervezőjével-akivel jóban voltam egyébként-tudattam az esetet, azzal reagált, hogy "lehet, hogy XY ilyen, de örül, hogy mi elfogadjuk, így hát nem tilthatom ki a társaságból." WTF???

Én tudniillik felvetettem, hogy 1-2 program-meghívás kapcsán igazán hanyagolhatná kedvencünket. Szóval a helyzet úgy áll, hogy a nem komplett csóka miatt vagy én vagyok kénytelen nézni az arcát közös megmozdulásokon, vagy hanyagolom azt a társaságot, úgy, ahogy van. És egyelőre inkább hanyagolom...

31/48 2011.03.02. 08:26:10

@Jó Estét: egyébként pont ez az amit nem értek, miért kell addig némán tűrni amíg nem robban ki?

Normális embert ha zavarja valami, és az illető nem a a főnöke, nem kell attól tartani, hogy hátrány származik abból, hogy kimondja az érzéseit/véleményét akkor miért nem lehet szólni?

Ez szerintem elég veszélyes viselkedés, konfliktuskereső magatartás.

31/48 2011.03.02. 08:29:35

@Luella Menendez: az ilyen társaságok természetesen telítődnek a a mások által elviselhetetlennek tartott alakokkal. Nem véletlenül nagy többségében a legjobb klubok mind elitek, ahova nem vesznek fel akárkit.

nullanullahét 2011.03.02. 08:40:00

@különvélemény: Ez a probléma a mai magyar társadalomban, hogy azt hiszik a negatív és rossz dolgokkal is toleránsnak kell lennünk. Miért kellene elfogadni az antiszociális és társadalomba illeszkedni nem tudó viselkedési formákat? A férgesét el kell távolítani, mert csak a többit is elrontja. És ez ésszerűség kérdése, nem toleranciáé.

2011.03.02. 08:52:57

Sajnálom ha a posztoló elvesztette a barátait/barátját de szerintem se járható út valakit korcsnak nevezni, csak mert idegesítő. Akkor meg lehetett volna mondani, hogy figyelj engem nem érdekel, amiről magyarázol, légy oly jó és fárassz mást. Ez is kemény oltás, de mégsem korcsozza le az ember és akkor nincs ez a hiszti. Amúgy szerintem is tinikről van szó és friss az eset, de ha az én baráti társaságomba lett volna anno mikor tini voltam én bizony nem venném vissza, persze attól függ mennyire felszínes a banda, pl ha posztolónak van szép nagy medencéje az udvaron akkor nyárra megint puszi pajtik lesznek...

sebi77 2011.03.02. 09:02:13

@velorex-vezető: Nekem is eszembe jutott a Karinthy novella, de a kettő között van egy alapvető különbség, a novellában csak simán felpofozták a pupost de nem nyomorékozták le ha jól emlékszem. Ami hp-val történt teljesen logikus és érthető, egy ilyen beszólás nálam is simán "deal breaker" lenne. Ha minden jól megy akkor tanul belőle és egy fokkal jobb ember lesz.

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2011.03.02. 09:12:34

@nullanullahét: ha ilyenek lennének azok a volt "barátok", akkor már rég kibaszták volna kaméleont, vagy legalábbis rápirítanak. nem csak a csaj tűrte addig, hanem az egész brigád. nagyon jól tette, h rászólt, s azt is, h így. legalább hamar kiderült, h mennyire álszent és képmutató társasággal tölti a szabadidejét.

indapass90210 2011.03.02. 09:36:11

Ha jól néz ki a posztoló, akkor szánalomból egyszer levarrhatom...

Szívféreg 2011.03.02. 09:38:11

Mentegeti magát, magyarázza a bizonyítványát, valószínű szépít is hazudik. Mint minden nő. Véletlen se vállalná a felelősséget. A mimóza lelkű társaság. Bezzeg ha téged valaki csámpás tehén-kurvának nevezne "véletlen", azonnal meg kéne ölni. Féreg vagy. Szerintem. Szívféreg.

fkr (törölt) 2011.03.02. 10:23:32

Utálnám, ha a baráti társaságomban bármilyen mássággal rendelkező személyt pozitívan diszkriminálnánk. Mindenki egyenlő, nem?
A szóban forgó társaság félszemű egyéne ezek szerint kivételezett helyzetben volt, neki azt is tolerálták, amit másnak nem. Ha idegesítő volt, miért nem segített a csaj valamelyik barátja, hogy lekoptassa az félszeműt?
A baráti társaság, azzal nem is foglalkozik, hogy a csaj miért volt ingerült?
Végül, akik BARÁTOK, azok között nincs olyan probléma, amit úgy lehetne véglegessé tenni, hogy meg sem próbálják megbeszélni.
Ez inkább egy laza haveri kapcsolat lehetett, amiért nem kár.

magyar bucó 2011.03.02. 10:33:54

Nekem valahogy nem hiteles a történet, a "fakin basztard" nem magyaros...

A magyar mindennek elmondja a nemkívánatos személyt, de a korcs nem tartozik ezek közé.

Patria 2011.03.02. 11:15:45

Nekem még sosem csúszott ki semmi a számon. Ha valakit megbántottam, azt direktbe, szándékosan tettem, tehát ezt egy baromi hülye kifogásnak tartom.

Viszont a brigád viselkedése meg szánalmas. Félszeműkém nem tudta megvédeni magát? Mindenkinek pátyolgatnia kell? Ez a legalapvetőbb emberi tulajdonság amit utálok, a képmutatás. Többieket is idegesítette, de szegény nyomi, nem szólunk neki, inkább a háta mögött kibeszéljük, az korrektebb.
Tény, nem mondtam volna ilyet, inkább mással aláztam volna, hogy békén hagyjon, ha már annyira nincs tapintattal rám, hogy levegye, idegesít, de ez a reakció a többiek részéről valami gusztustalanul, szivárványosan szenzitív volt. Az ilyeneket önerőből leépítem.

bohuš 2011.03.02. 11:59:01

@Flava Mo:
Miért akkora nagy erény önmagában az, hogy vállalja a gondolataid, ha annyi gondolata van csak, hogy valakit, akinek a szeme eltér az átlagtól, korcsnak gondol? Egy benne lévő torzulást (egy másik embert egy testi hibán keresztül képes csak szemlélni) a többiekre okádott, akik ettől megdöbbentek.
@Betelgeuse-2:
Valóban legszebb erény a megbocsátás. De mit kéne ebben az esetben megbocsátani? Ez a lány egy kis testi hibával élő fiút korcsnak lát és amikor ideges, bele is kiabálja az arcába. A bocsánatkérése is ez: bocs, hogy kimondtam (amit gondolok). Valószínűleg a probléma nem a kimondással van, hanem amit gondol, ahogy látja a másikat, és ez nem változott. A társaság meg nem akar olyannal lenni, akinek egy ferdén álló szem elég ahhoz, hogy makogó hülyének tartson valakit (a leírás alapján most sem érti, hogy egy szerinte selejt miatt miért őt golyózták ki...)
Én nem is értem, mi a lány problémája; keressen olyan barátokat, akik tökéletes testi adottságokkal rendelkeznek, aztán már csak arra kell vigyázni, hogy pl. őt el ne üsse egy autó, pajzsmirigybeteg ne legyen (kidülledő szemekkel), ne hízzon semmit terhességnél, ja és tökéletes testű gyereket szüljön, aztán rendben is lesz minden.

tyberius 2011.03.02. 12:02:32

Ha jól értem, a srác később került be a társaságba, mint a posztoló? Mert ha így van, akkor valszeg őt sem kedvelhették annyira, ha inkább a srác mellé álltak. A stílusa alapján nem is csodálom.

A legjobban az tetszett, hogy a sztori elején még "mindent kitárgyaltunk, buliztunk, nagyjából azonos véleményen voltunk sok dologról", a végén meg "rózsaszín, sznob posvány".

bohuš 2011.03.02. 12:24:15

@jürgen baromartz:
Nekem nagyon érdekes a te hozzászólásod, mondjuk számomra az eleje és a vége ellentmond egymásnak. Az írod: "egyszerűen félek a hátam mögötti összesúgdolózásoktól, az álszent negédeskedésektől, meg attól, hogy egy három-négy fős társaság tagjai már tudják magukat eléggé biztonságban érezni egy kis rosszmájú összesutyorgáshoz." - aztán kiakadsz azon, hogy a társaság a gyengébb oldalára állt. Szerintem meg éppen nagyon szép dolog, hogy annak a fiúnak az értékét nem a testi hibája határozta meg a többség számára, és amikor a lányból kibukott, ami benne volt, nem amellé álltak. Szerintem ez alapján a fiú meggyőződhetett róla, hogy itt nincsenek a háta mögött összesúgdolózások és rosszmájú összesutyorgások.
A bocsánatkérésről meg már írtam fentebb.

bohuš 2011.03.02. 12:29:00

Egyébként meg lehetett a fiú valóban idegesítő - vagy nem, ezt valószínűleg nem a posztoló lány fogja nekünk objektíven közvetíteni :-). Akkor beszólhatok neki azzal, hogy "baromi idegesítő vagy". Ez a beszólás. A "korcs" mindenen túl van.

S0und 2011.03.02. 19:20:08

hahaha hülyepicsa, az ilyen ugat, hogy üjjünk le, beszéljünk meg, legyünk őszinték, én a hátam mögött biztos nem beszélem ki, hiszen egyenes ember vagyok. Megasztán ott van, hogy jajj az álldott jó lelkem, mert én olyan toleráns vagyok, és türelmes meg minden...

... ohátpersze, mindaddig, míg fel nem robban az agyad, elönti a szar és képtelen vagy kontrollálni magad.

Személy szerint, én is a nyugodt, megértő, türelmes típus vagyok, ellenben volt elég időm arra, hogy rájöjjek, nem szabad megvárnom az a pillanatot amikor robbanok. Akkor nincs se ember se isten, se szégyen, lelkiismeret vagy mármilyen gát. Persze nekem is sokat kellett veszítenem ahhoz, hogy ezt megtanuljam.
süti beállítások módosítása