Az együtt alvás megcsalásnak számít?

2016. november 22. 07:44 - csajokespasik

A barátnő egy vidéki buli után egy pasinál tölti az éjszakát, ráadásul egy ágyban vele. Másnap mindenről beszámol a barátjának, aki nem hiszi el, hogy nem történt semmi. A lány személyesen szeretné tisztázni magát, de a távolsági buszon zajló fél órás telefonbeszélgetés azzal zárul, hogy a párja nem akarja látni többet. Néha az őszinteséggel kavarjuk a legnagyobb viharokat.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Kedves Csajok és Pasik!

Kb. két hete történt a kapcsolatomban egy elég súlyos változás. Story: szülővárosomban élő gyerekkori barátnőmnél voltam, tejfakasztó bulin. Mivel ott nem lehetett aludni, azt mondtam, hazamegyek a szüleimhez, akik szintén abban a városban éltek, de onnan jóval távolabb. Ekkor az egyik régi fiú-ismerősöm felajánlotta, hogy ne költsek taxira, aludjak nála, nem messze lakik. Így is történt. Mivel egyszemélyes a lakása, egy ágyban aludtunk. Elfértünk mindketten, mert elég nagy volt, össze sem értünk. Természetesen semmi nem történt, eddig ha találkoztunk, mindig csak barátilag és röviden beszélgettünk.

Tehát valószínűleg nem is akart volna rám mozdulni. Másnap hazafelé tartva a távolsági buszról felhívtam a barátomat, kérdezte, milyen volt a buli, hogy éreztem magam? És én meg becsületesen mindenről beszámoltam, a fiúnál történt alvásról is. Ezt a részt talán ki kellett volna hagynom, mert nagyon kiakadt rajta. Azt mondta, oké, hogy ott aludtam, de egy ágyban vele? És ne haragudjak, de nem hiszi el, hogy semmi nem volt és én csak hiszem, hogy a csávó is semleges volt. És azt sem hitte el, hogy nem volt másik ágy, vagy legalább egy hálózsák, hogy ez a szitu kikerülhető legyen. Egy kis díványa volt, onnan csak tévéztünk, és így alakult. Azt is mondta, hogy biztos le is fürödtem nála és meztelenül mászkáltam. A buszon fél órás telefonbeszélgetésben vesztünk össze, és amikor azt mondtam, majd ha felérek Pestre, felmegyek hozzá, és ott folytatjuk. Mire ő: „Hát ide többet ne gyere”.

Most mit tehetnék, ha elzárkózik? Azóta nem akar látni és minden olyan helyzetet kerül velem, ahol összefuthatnánk. Mit tegyek, tényleg olyan nagy bűnt követtem el? Mit kellett volna mondanom az igazság helyett? Hogyan tisztázzam magam, ha nem hagyja? Arra nem jut agyilag, hogyha lett volna valami a sráccal, nyilván nem árulom el neki, és soha nem derül ki.

Nem élünk együtt, van egy albérletem, de ha együtt éltünk volna, és ugyanezt levágja, akkor a cuccomat ennyitől kirakta volna a küszöbre? Bízom benne, hogy kibékülünk, csak nem akar látni, úgy nehéz.

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr3711987902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása