A kollegina a barátomat taperolta

2017. április 13. 07:18 - csajokespasik

„A közvetlen kapcsolattal semmi bajom, nem vagyok féltékeny, de ez szerintem átlépett egy határt, mindkettejük részéről” - a céges bulin a pasi a kolléganő mellé ül, majd egy óra duma után mutatja csak be, hogy lenne még itt egy barátnő is... Te mit tennél? Kérnél még egy rozét, csendben lelépnél, vagy bepofoznál valakit az asztal alá?

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok! 27 éves nő vagyok. Inkább a nők reakciói érdekelnek mindkét kérdésemmel kapcsolatban.

1. a párom 32 éves, és régebben gyakran mentem hozzájuk. De az anyukája - akit szándékosan nem nevezek már anyósjelöltnek - viselkedése miatt inkább hanyagolom ezeket a látogatásokat. Állandó utánam nyomozás, volt hogy azon kaptam, hogy a táskámban kotorászik (kimentem a vécére, ajtó be, táskám az előszobában, és mivel nem a dolgom végeztem, csak kezet mostam, ezt nem tudhatta, gondolom, várta a lehúzódó vécé hangját, ami figyelmezteti majd, de mivel ez nem történt meg, kiléptem és azonnal rajtakaptam) majd azt mondta, leesett a földre és épp most vette fel.

Egyszer járt anyuka csak nálam, és ott is szépen körül szimatolt, kutakodott, aztán az intim kérdések, finom zaklatások, kéretlen kritikák sem maradtak el „a fiam sosem talál normális lányt” stb.. Amikor a párom néha látja mindezt, sosem szól egy szót sem. Amikor megemlítem neki: azt mondja, ne is törődjek vele, anyu ilyen... ne vegyem fel.

2. A párom egy multicégnél dolgozik. Legutóbb rendeztek egy kis privát céges összeröffenést. Engem is vitt, beültek vacsorázni. Én még sosem voltam ilyen helyzetben. Egy kb. velem egyidős kolléganője mellé ül és szabályosan egy órát beszélgetnek, ő nekem háttal. A nő gyakran a párom térdére rakja a kezét, nevetgél, meg a haját dobálja... és mindezek után mutatja csak be nekem!

A közvetlen kapcsolattal semmi bajom, nem vagyok féltékeny, de ez szerintem átlépett egy határt, mindkettejük részéről. Most már tudom, kivel beszélget néha telefonon sokáig, mert rákérdeztem, és azt mondta, csak azért van meg a száma, hátha valami sürgős akad, vagy baj van. Aztán nevetgélve beszélgetnek. Félek, hogy néha vele „túlórázik”. Nem érti, miért problémázom ezen. Megint lesz ilyen céges tali, és ezúttal nem hívott engem, csak mondta, hogy ő majd megy. Kérdeztem, ott lesz e a csaj. Azt mondta, nem tudja.

1. az anyjával kapcsolatos dolgot csak én értem félre, és feleslegesen fújom fel?

2. a kolleginával való kapcsolata tényleg csak baráti?

Kevesebbért is szakítottam már előtte, de ezúttal nem akarom elkapkodni félinformációk alapján. Már ha ezek valóban félinformációk.

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr5812420923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása