Akkor is csávókkal chat-el, ha velem van

2017. július 18. 07:45 - csajokespasik

„A szerencsétlen minden alkalommal elmesélte nekem, hogy x pasi mikor dugta meg és használta ki. Mintha én lennék a gay barát, akivel erről cseveghet” - amikor a csaj pár randi után bedobja a „Legyünk barátok” kártyát, a pasi joggal borul ki, ha ez már sokszor megtörtént vele. A lekoptatós dumákat csak addig ér elsütni, amíg a másiknál még el nem komolyodtak az érzelmek, mert utána a barátkozásra már nulla az esély.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Mindig olyan nőkbe botlok, akikkel hosszasan elbeszélgetünk, megy minden, sűrűn hívom őket és hívhatom is telefonon, mert örülnek neki (régebben még ingyen tehettem) éjjel-nappal ráértek. Megkapom, hogy milyen ritka és szórakoztató ember vagyok, aztán később, amikor a lényegre térnék, azt is megkapom, hogy ők csak barátot látnak bennem... És ha nem lennék úriember, akkor emelt hangon megkérdezném, hogy honnan a fenéből veszik, hogy ezt én is így gondoltam már az elejétől fogva, mindennemű tisztázás nélkül? Még azután is képesek ezzel jönni, hogy csókolóztunk párszor – gy.k. én a barátaim szájába valahogy nem szoktam dugni a nyelvemet.

Ilyenkor már semelyik lekoptatós duma nem állja meg a helyét. És ők tényleg barátok akarnak lenni velem, komolyan gondolják, mert keresnek utána – csakhogy addigra én már nem akarok velük semmit, ha kicsit elindult bennem valami, mert csak a kudarcomat látom. Egyszer mentem csak bele effélébe, és a szerencsétlen minden alkalommal elmesélte nekem, hogy x pasi mikor dugta meg és használta ki. Mintha én lennék a gay barát, akivel erről cseveghet. Társkeresőn egyértelművé tettem már egy ideje, hogy nem lelki társat keresek a nőkben.

Eddig ez a rész.

Van egy barátnőm. Április óta tart. Ő egy új kategória, mert valahol működik, valahol nem, de fogást nem találni rajta, az utóbbi helyzetben. Mégis azt érzem, nem érdeklem, ha találna jobbat, akkor dobna engem. Nagyon sok fiú barátja van, állandóan a telefonján lóg, chat-el, meg egyebek, még ha velem van is. Egy alkalommal le is fotózta magát valakinek, miközben én előtte ültem.

- De miért küldesz képet magadról neki, ha csak barát?

Válasz: miért baj az? az nem megcsalás... (akkor mi az? Honnantól az?).

Amikor nagyobb társasággal vagyunk, távolságtartó a többi férfival, nem dörgölőzik hozzájuk, alig beszél velük (jártam már ennek a fordítottjával is). És lehet, hogy ez csak egy nekem szóló művelet, hogy lenyugtasson, de inkább amiatt van bennem aggodalom, amikor számomra idegeneknek írogat. Minek és miről? - mindig ugyanaz a kérdés. Miért van erre szüksége, egy párkapcsolatban lévő nőnek?

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr4512671273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása