Csók helyett függönytartó szerelés

2023. október 20. 07:34 - csajokespasik

       

               Ha egy nőnek csak arra vagy jó, hogy ingyen ezermesterként kezeljen, azt jobb időben észrevenni. Persze, reménykedni még így is lehet, hisz bármikor megeshet, hogy egyszer csak a fürdőszobájában más is fog történni zuhanyfüggönycsere közben.        

 
       

               Fedezd fel és használd! Érezted már igazán felszabadultnak magad társkeresés közben? Lépj be a Csajok és Pasik közösségébe, hogy az ismerkedés igazán könnyed legyen! Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Sziasztok! Van egy nő (27) aki eddig nekem elérhetetlennek tűnt. Végül ő keresett. Tudakozódtam közös ismerősöknél, hogy milyen is ő, érdemes-e bele energiát fektetni? Megtudtam, hogy ő kicsit mindenki barátja, mindenkivel jóban van. A stílusa olyan, hogy minden férfi egyből segíteni akar rajta. Ebbe estem bele én is. Elhívott magához többször is, de más várt rám, mint amire számítottam: elmondta, hogy nagy gondban van épp, mert van pár dolog, amihez nem ért, úgymint például a függönytartó feltevés. Meg a fürdőszobájában is vannak javítandó dolgok.        

       

               Sok mindent meg tudok csinálni, de amatőr módon. Én a saját lakásomban már megcsináltam ezeket, de nem vagyok jártas ezekben annyira, és magamnak sem szakszerűen végeztem el a munkálatot, hanem csak nekem-jó-így módon. Végül is nem idegen terep számomra. Megcsináltam, ahogy tudtam. Meg lötyögött valami bútor ajtaja, azt is rögzítettem. Közben egy pohár vízzel nem kínált meg.
Ő közben minden mozdulatomat figyelte. Dirigált, hogy pontosan nem úgy gondolta... amikor elegem lett, gondoltam, hogy többet nem jövök neki segíteni így - ha annyira tökéletes munkát akar, vannak erre szakemberek. Nekem más a szakmám, a kézügyességemmel sem szoktam dicsekedni. De nem mondtam neki semmit, mert ugye olyan kis cukor a stílusa.
Szerintetek fog ez változni, vagy csak kihasznál, én meg az ügyeletes lúzer voltam?          

 

 

21 komment
Címkék: lúzer

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr118238891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VOGAben 2023.10.20. 09:25:36

Gondolom ez valamikor napközben történt. Ballagj vissza hozzá este, egy behűtött pezsgővel! Nyomd a csengőt ajtónyitásig! Ha nem a pipi fogad még mindig elszaladhatsz...

Lucifer40 2023.10.20. 09:30:12

"Szerintetek fog ez változni, vagy csak kihasznál, én meg az ügyeletes lúzer voltam?"
Nem! Igen és igen! :/

Lorrh 2023.10.20. 14:02:44

magas labda ez a poszt igy péntekre.

én is tanácstalan lennék... de biztos meg fogja hálálni a karnis szerelést egy dugással a cukorfalat. biztooooooooosssssssss
csak ki kell várni

Sadist 2023.10.20. 17:07:45

Baszki, ennél azért több eszed lehetne. Hány éves vagy? Gondolom valahol 30 körül, ha a luvnya 27.
Eleve mikor előállt azzal, hogy segítségre van szüksége a ház körüli munkákban, finoman el kellett volna küldeni a picsába, hogy te nem vagy se a férje, se a pasija, csicskáztassa azt, aki kúrni szokta vagy béreljen fel egy szakembert. Szívességet olyan nőnek, akit nem te dugsz, csak és kizárólag előre egyeztetett és kifizetett ellentételezésért cserébe!

Lorrh 2023.10.20. 20:02:01

@Sadist: és a barátság!!??? az hol marad????

God Harald 2023.10.20. 20:49:55

@Lorrh: karnist még nem szereltem nőnek, nem tudom, hogy azért jár-e dugás.

Lorrh 2023.10.20. 21:27:58

@God Harald: van akinek mindenért jár, van akinek semmiért, ááá bonyolult ez. Nem ismerem én már ezt a tiktok világot.

moonshadow 2023.10.21. 06:55:56

Igen, lúzer vagy.
1. Ez a méhkirálynő tipus, szereti erektált herékkel körülvenni magát, akik elvégzik a melót körülötte, és szívesen felhőzteti őket, de nem kötelezi el magát egyikkel sem, mert tisztában van vele, hogy lúzer aki így akar csajozni.
2. férfi oldalról ez úgy néz ki, hogy a nő minden problémája azé, aki dugja. Nők közül csak rokonnak érdemes segíteni, a többi lúzerség.

antisocialnetworkagain 2023.10.21. 07:08:54

Balf@sz vagy. Az meg ,hogy még megerősítést is kérsz erre az még jobban azzá tesz. Amúgy kamu poszt. Egy férfi minden hez ért. Is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.10.21. 08:09:21

"Szerintetek fog ez változni"

Nem.

*vagy csak kihasznál"

"én meg az ügyeletes lúzer voltam?"

Igen. És nemcsak voltál, hanem vagy is, ha ezt meg kell kérdezned.

Sztravinszka 2023.10.21. 09:04:47

Amikor a pina ereje karnist szerel :)))
És még egy pohár vizet se kap :))) és ide posztol :)))
Juj de röhögök.

God Harald 2023.10.21. 12:07:44

@Sztravinszka: na azért egy fél pohár víz járt volna a kontár munkáért.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.10.21. 12:25:32

@God Harald:

Ne ess túlzásokba. Lúzerkénk ingyen nézhette a csajt, ez legyen neki elég, többet úgysem fog látni belőle.

God Harald 2023.10.21. 18:00:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne: na jó, egy kicsit féktelen voltam!:(

luis5 2023.10.21. 20:57:30

Dugni fog az biztos.
De nem veled. Hanem azzal akinél kitakaritott előtte. Tudod alfahim bétahim stb....

2023.10.22. 15:55:13

@God Harald:
Én is falra szoktam szerelni, nem a nőnek bármilyen részére, de a mai világban nem tudom mi a szokásos...

Sadist 2023.10.22. 19:45:13

@moonshadow: "1. Ez a méhkirálynő tipus, szereti erektált herékkel körülvenni magát, akik elvégzik a melót körülötte"

Némi képzavart vélek felfedezni, a méheknél a herék az égvilágon semmi melót nem végeznek el, olyannyira, hogy még táplálkozni se tudnak önállóan, csak és kizárólag a királynő megtermékenyítése a feladatuk. Minden munkát a dolgozók végeznek, amik meg mind egy szálig nőstények.

Real_Time_2 2023.10.23. 05:59:01

Ha ilyen a "mindenki barátja" akkor vajon milyen lehet a mindenki ellensége?

Supergranat23 2023.10.25. 08:57:20

Zsenge koromban én is belefutottam ebbe. Engem is átvertek párszor. Voltam pár nőnél kerékpárt szerelni. Azt hittem majd cserébe kapok valamit... hát csak egy köszönömöt.

Jegyezd meg:
Minél rendesebb és segitőkészebb vagy egy nőnél, annál hálátlanabbak és annál jobban le fognak szarni. Vagy ha megtehetik akkor mégjobban kihasználnak!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.10.25. 10:19:02

@Supergranat23:

Ez a hasznos idióták sorsa. Ne haragudj, nem megbántani akarlak, de te is tudod - most már-, hogy azok a nők annak tekintettek, akként kezeltek. És tanultál ezekből az esetekből.

Akinek bejössz, az ennek már a bicikliszerelés előtt is jelét adja, a szerelés meg csak ürügy arra, hogy az ágyába invitáljon anélkül, hogy ezt direktben kimondaná.

Supergranat23 2023.10.25. 18:05:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tudom már azóta :) Mindig az előjelek számitanak.
Egyszer mentem a csajhoz segiteni belsőt cserélni, mondtam neki cserébe megmasszírozhatnál!
Erre ő: "Ha masszázs kell keress egy masszőr nőt már bocs! "...anyád...akkor kellett volna lelépni. Még párszor ki akarta ezt használni de akkora már tudtam hogy felejtős...
süti beállítások módosítása