A targoncás fiú és az eltolt randevú

2009. augusztus 05. 12:58 - csajokespasik

Garázstulajdonosok fokozottan vigyázzanak! A következő történet igazi gyöngyszem, alig vártuk, hogy közzétegyük. Harcedzett titánokként sem találkoztunk akkora blamázzsal, mint amit rögtön az első randin szenvedett végig levélírónk, ’Zsuzsa’.

 

Az én történetem rövid, meg nem is annyira érdekes, mintsem bosszantó. Az egyszerűség kedvéért legyen Zsuzsa a nevem. A bátyám sofőr egy logisztikai cégnél, és amikor egyszer meglátogattam, szemezni kezdtem egy targoncás sráccal. Ezt ő is észrevette és kérdezősködni kezdett rólam a bátyámtól. Megadta neki a számom és telefon telefont követett, míg megbeszéltünk egy randit. Meghívott vacsorára.

Disztingvált, normális srácnak tűnt. Miért ne? Ez azért jelentős a számomra, mert eddig még senki nem hívott meg hivatalosan vacsorára (még csak 18 vagyok). Olyan komolyan hangzik az ilyesmi. Eddig csak a filmekben láttam, hogy milyen szép dolog is tud lenni az. Mivel ő is a közelben teljesített szolgálatot, én pedig pont mellette, Lőrincen lakom, gondoltam találkozzunk Kispesten: az mindkettőnknek útba esik. A buszpályaudvaron állok és várom. Egyszer csak megérkezik egy szakadt fehér furgon. A srác kilöki az anyósülés ajtaját és beint, hogy huppanjak mellé. Elindulunk. Utcáról utcára kanyargunk, mígnem megállunk egy sorgarázs előtt. Megkért, hogy pakoljuk ki a garázsát, amit bérel, hogy ne kelljen tovább fizetnie a bérleti díjat. KÉT ÓRÁT TÖKÖLÜNK EZZEL! Mosógép, hat zsák koszos ruha, bicaj, meg mit tudom én, mi nem volt ott. Felszuszakoltuk a furgonra. Jól össze is kentem magam. Mikor végeztünk, én kedvesen megköszöntem a vacsorát, ő még egy darabig meglepetten állt, nem is értette mi a problémám. Elszaladtam. Többet nem találkoztunk.

 
17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr991289753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ando-san 2009.08.05. 18:05:37

úgy kell neki. bolond az ilyen.

ajajajjjjjj 2009.08.05. 18:08:35

azt a taplót! tuti bosszút álltam volna: irány vacsorázni és kapott volna egy durván magas számlát. lezabáltam volna a pakolásom árát:))))

vinike 2009.08.05. 21:09:27

éljenek a targoncások:))

zsíros.pacal 2009.08.15. 13:56:03

XD na ez nagyon oltás. pofán mér nem verted az emberünket??:D

« ツ ¢Sιβє™ ツ » 2009.08.16. 22:21:50

höhö XD banyek vannak események :D nem semmi egy sztori .. igazad van kockásfülű ez egy tulok xD egyébként ja nagy számlát kellett volna csinálni neki oszt csak fizesse, ha meg beszólna, akkor benyögted volna neki, h már megdolgoztál érte -.- a sok hülye pakolással ;)

J. Daniel 2009.08.24. 07:49:16

Nagy ember a targoncás!!!
Első a meló.....
De azért a következő randira ne menj melósba

csilek recseli 2009.08.25. 22:46:03

én szerintem a kocsiba se ültem volna be, ha meglátom, hogy nem vacsihoz öltözött;) de így könnyű okosnak lenni!

PedroNo83 2009.08.26. 00:47:19

Ezt nekem is ki kell próbálnom:))) Na jó eddig a poén része. Sztem ha ki merted volna nyitni a szádat biztos másképp alakul az este. Legyél kicsit határozottabb és körültekintő. Azért az rögtön vágó hogy mekibe akar vinni vagy vmi normális helyre. Amúgy meg ha már itt tartunk kiváncsi lennék arra hogy mit vacsiztatok. Mármint konkrétan a rendelésre, volt e előétel leves deszzert stb. Mit ivott? Nem is gondolná az ember mennyi minden árulkodik az ember egyéniségéről egy vacsora során. Ezért jó tényleg az első randit étteremben tartani. Legalábbis nekem bejött eddig. Vacsi közben jobban el tudja engedni magát mindenki, és ha már minden kötél szakad és nincs téma amiről tudtok beszélgetni, ott a hely, az étel, a pincérek...kényelmes és hasznos.

vagány csaj 2009.08.26. 12:03:26

Ejjha! Ekkora egy gyökeret!

K.D. 2009.08.27. 10:31:34

Hát igen xD
vannak ilyen emberek
de neki első a garázs :)

Missy88 2009.08.29. 04:10:56

Nah ez a meleg nem a faláb!Mi van ha elhív nyaralni?!xD Ha ennek ilyen a randi,gondolj bele, mivel tölti a nyaralást?! Örülj, hogy nem kapálni vitt:D

BolyhosNyuzsitappancs 2009.08.29. 23:19:42

Tróger, gyökér... és persze tulok is :D Miért nem mondtad neki, hogy pakoljon az, akinek két anyja van? Vagy esetleg, hogy hülyék a másik oldalon párosával... Legközelebb valaki egy szakadt furgonnal jön értem az első randira, hazaszaladok átöltözni :D Sajnálom, hogy így alakult a vacsid... pedig úgy vártad... látod, talán mégiscsak a filmekben lehetséges a romantikus gyertyafényes vacsora...
Én azért drukkolok, hogy összejöjjön, de ha nem, nálam jó vagy egy pizzára :)

mazsidrazsi11 2009.09.14. 22:23:08

@ajajajjjjjj: nekem lett volna pofám kizabálni a vagyonából XD

stellina 2009.09.16. 05:24:53

Először a munka, után a szórakozás...bár a Srác sztem úgy gondolta, h mekkora buli 1 pakolós randi!;) Ám én biztos az arcába nevettem vna, miután előadja az estére vonatkozó terveit. Végül is...mindent ki kell próbálni...Igaz, elég rosszul eshetett, m készültél a randira, beleélted Magad...:S De a dolog jobbik oldala: lesz mit mesélni az Unokáknak, minden földre huppanás után jön a nagy áttörés!;)

Nikica21 2009.11.14. 23:10:32

Miért kezdtél el egyáltalán pakolni...?
süti beállítások módosítása