Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex után már a barátnőmet fűzögette

2009. október 14. 07:47 - Panni CsP

A lány megismerkedett egy fiúval, beleszeretett, és rögtön elveszítette a szüzességét. A fiú ezután értelmetlen vitákba kezdett és nekiállt befűzni a lány barátnőjét is. A következő történet igen tanulságos, ugyanis láthatjuk, amint egy lány mi mindent megtesz, hogy megtartson egy nyíltan csapodár fiút. Végül kiderül, mennyire nem érdemes boxzsáknak lenni.

 

Sziasztok! Igazából nem szokásom ilyesmit megírni, de ezt egyszerűen muszáj. Ez az egész nyáron történt - rólam annyit kell tudni, hogy 17 éves vagyok (illetve mindjárt 18) és lány. Még nyár elején, tanítási időben megismerkedtem egy fiúval (hívjuk O.-nak) egy közös ismerősünkkel lakott egy házban. Már amikor először megláttam, nagyon szimpatikusnak találtam, és rögtön felkeltette az érdeklődésem. Majd egyik este elkezdtünk chatelni és másnapra találkozót beszéltünk meg. Ez a találkozó úgy sikerült, hogy körülöttünk még voltak 3-an, tehát nem az a meghitt ismerkedés volt. Történtek a dolgok, majd hamar, nagyjából 1 hét múlva, összejöttünk. Már a kapcsolat elején voltak veszekedések, amiket mindig O. kezdett és mindig én voltam a buta, a hibás, és ha bármi baja volt, mindig rajtam töltötte ki mérgét. Egyik este egy barátnőm házibulit szervezett, és gondoltam, hogy akkor jöjjön el velem ő is, persze még egy-két haverja velünk tartott, de nem bántam, mert jól éreztük magunkat. Mellesleg (vagyis nem mellesleg) én még szűz voltam, majd ebben a buliban tett érte, hogy ne maradhassak az. Jó, nekem se volt ellenvetésem, mert szerettem, de akkor is, miután lefeküdtünk a buliban, nem telt el több mint fél óra, már a legjobb barátnőmet fűzögette. Odaültem melléjük, hogy háta beszélgethetünk együtt is, de finoman fogalmazva a barátom elküldött melegebb éghajlatra, ami kicsit szíven ütött, mindazok után, amik közöttünk történtek.

Ide-oda mentem barátokkal, meg buliztam stb., közben folyamatosan mentek a veszekedések, és kiderült, hogy a barátnőmet már msn-en fűzögeti O., hogy találkozzanak, menjenek moziba.  Oké, ezen még túlléptem, de kiderült, hogy konkrétan írogatta a barátnőmnek O., hogy szereti. Itt betelt a pohár, mondtam neki, hogy találkoznunk kell. De ő már rögtön mondta, hogy menjek fel hozzá, mire azt feleltem neki, hogy biztos nem, erre meglepő módon megint csak besértődött és lecsapta a telefont. Írtam neki egy sms-t, hogy nem véletlenül nem megyek fel hozzá, de akkor már mindegy volt. A lényeg, hogy találkoztunk és elmondtam neki mindent, hogy tudom, hogy miket ír a barátnőmnek. Erre nagyjából azt a feleletet kaptam, hogy hülye volt, mindent elront és hogy rossz, hogy neki egy hét kellett, hogy rájöjjön, engem szeret, és csak én kellek neki, de engem ez már nem izgatott. Szakítottam vele, majd még ezen az estén felhívott sírva, hogy tényleg így meg úgy szeret, és megbeszéltük, másnap találkozunk, nahát ez se jött össze, de az utána következő napon találkoztunk, megbeszéltük, kibékültünk - illetve, én naiv, megbocsátottam neki. Majd ezek után nem sokkal elmentem nyaralni, és miután hazajöttem, megint kiderült, hogy még ugyanúgy írogat a barátnőmnek, bár egy kicsit már visszavett a dolgokból.  Időközben elkezdett dolgozni, és ezért elég kevés szabadideje lett, ezért úgy találkoztunk, hogy elmentem a munkahelyére, közben visszakértem tőle a cuccaim, amik nála voltak. A lényeg, hogy augusztus végén, már állandóan azt hallgattam, hogy ilyen rideg vagyok, olyan távol vagyok tőle stb. Egyik hétvégén lementem Siófokra a barátaimmal, és meg volt beszélve, hogy ha hazajövök, lehet, hogy nála alszom, de olyan szinten kimerültem a buliban, hogy megmozdulni is alig bírtam. Ráadásul, annyit ügyeskedtünk, hogy a csípőmre estem, így rossz volt járni és még a fülem meg a nyakam is fájt. Mire közöltem vele, hogy ez most nem fog összejönni. Erre ő azzal érvelt, hogy erről nem ő tehet és megint ez a stílus, hogy érezzem, milyen rossz ember vagyok. Csak az volt a bibi, hogy nem sokkal ezelőtt megígérte, még a hétvége előtt, hogy felhív, és együtt nézzük a 20.-i tűzijátékot. De ő leitta magát, totálisan részegre, és nem hívott, „de értem én, itt is csak velem volt a baj”. Majd egyik este msn-n elkezdtünk beszélgetni, mire megint hisztizni kezdett, na és ezen a ponton telt be a pohár, mert mindenért engem hibáztatott,  és olyan flegmán és undorító stílusban beszélt velem, mintha egy darab ürülék lennék. Majd irogatott mindenfélét, meg közben: „jaj, dehogy, ő a hülye, és sajnálja…blablabla” és akkor tett egy furcsa megjegyzést, miszerint biztos van olyan, akivel szívesebben beszélgetnék most, mint vele, valamint - először nem értettem, majd kibújt a szög a zsákból - elmondta, hogy tudja, hogy van egy fiú az életemben, akit régóta szeretek. Kicsit lepadlóztam, amikor ezt megtudtam, mert először nem értettem honnan tudja, persze rájöttem ki mondta el neki. És akkor jött az, hogy nekem ő csak pótlék volt, mert, hogy nem lehetek azzal a sráccal együtt, majd felvilágosítottam, hogy én nem ilyen vagyok, meg amúgy is lett volna alkalmam arra, hogy beszéljek a fiúval, meg miegyéb, de mégis O.-val voltam. Majd oda fajultak a dolgok, hogy mindent a fejemhez vágott, persze mindezt msn-n és közölte velem, hogy ha szakítani akarok, azt most tegyem meg, mert ő ezért nem óhajt találkozni, végül is szakítottam vele, de persze nincs még vége a történetnek. Fél perc telt el és ír a barátnőm, akit eddig fűzött, hogy O. írt neki, hogy találkozzanak, meg, hogy neki panaszkodik, persze mi már itt röhögtük, mert szánalmassá vált a szemünkben. És közölte velem, hogy ő soha többé nem keres, ez pontosan 2 napig tartott, majd írt egy levelet, aminek a tárgya az volt, hogy 'szeretlek de nagyon' az üzenet szövege meg terjengős. Mire én elmondtam neki, hogy persze, tudom én azt, ezért írt rögtön a barátnőmnek, meg ezért írt ki egy netes közösségi oldal profiljába olyan dolgokat, amiben azt ecseteli, milyen rossz volt velem. Nah, ez az én történetem - igazából számomra az a tanulság, hogy aki már az első héten veszekszik velem, az nem érdemli meg, hogy egyáltalán időt öljek az egész kapcsolatba. Ui.: kihagytam még sok fontos dolgot, például, hogy megsértődött, és konkrétan el se köszönt tőlem - lelépett, ami kicsit megalázó volt, de mit várok egy ilyen gerinctelen rongytól?!....

 
240 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr521433309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lobelt 2009.10.14. 14:09:57

@Zsu0805: köszönöm, ma elkél az önbizalom-injekció. :S

Az elsőnek még én is megadtam a módját, pedig Isten látja lelkem, akkoriban nem voltam túlságosan válogatós ezen a téren.

2009.10.14. 14:10:52

@vagány csaj:
Jaja, fogdoki a bölcsesség fogam miatt. Bentvoltam, behiv egy tök szimpi csajszi, h akkor én jövök. Beülök a kinzószékbe, erre jön egy srác. Hallod 1-2 évvel néz ki idősebbnek mint én... és ő fog műteni. Erre írja be a naptárkájába a dátumot... nézem... áááá mint a farkasember, az egész karja és a kézfeje is tiszta szőr. Nem akartam már elsőre bevágódni, de addig ameddig azt le nem borotválja az én számba ugyan bele nem turkál a mancsával (az már mancs volt) :)

Utálom a hideget, de nagyon... Nyarat akarok. Meleget, 30 fokot... :)

2009.10.14. 14:12:01

@Lobelt:
Szivesen. :)
Most elkezdenélek faggatni, h kivel, hányszor, merre, meddig meg ilyenek. De tudom h úgyse válaszolsz. :)

vagány csaj 2009.10.14. 14:12:43

@Lobelt: Érdekes és igaz megközelítés! És egy korrekt válasz! :)

Lobelt 2009.10.14. 14:12:50

@Zsu0805: le a hideggel!!! és le a munkaidővel is! meg Lea Organa.

csillag× 2009.10.14. 14:14:35

@Zsu0805: de látod nála már "kéznél" van a fogselyem is.. :S :P

Lobelt 2009.10.14. 14:14:37

@Zsu0805: ha tényleg érdekel, akkor szívesen válaszolok, nincs takargatnivalóm, bár nem olyan érdekes sztori. Mondjuk mindent el lehet mesélni úgy, hogy érdekes legyen... :D :D

rikus 2009.10.14. 14:14:57

@Zsu0805:
Az egészet Lobelt-től idéztem.ezt ő írta még délelőtt valamikor

vagány csaj 2009.10.14. 14:15:26

@Zsu0805: Áhh, tudja Lobelt, hogy akkor úgyis kiábrándulnánk belőle! :P
Farkasember?? Fújj! :)
NYÁÁÁR... ...nem mostanában lesz... :S :(

Lobelt 2009.10.14. 14:20:19

@rikus:

@vagány csaj:

az poén akart lenni, de nem ment át... ma nem vagyok formában, nézzétek el nekem. köszönöm. :D

2009.10.14. 14:21:10

@Lobelt:
Hallgatlak. :)

@csillag×:
Fuuuuujjjjj... :) Bár tény... :)

@vagány csaj:
Áááá dehogy, nem ábrándulunk ki Lobelt-ból. :)
Most már tudom mért szeretem annyira a gyantát. :)
Nyár... sztem ha sokat mondogatjuk biztos feladja és visszajön. :) Tudjátok mint a koncerteken. :)

csillag× 2009.10.14. 14:22:41

@Zsu0805: de hisz Te a misztikus figurákra buksz!! Most nem mindegy, h farkasember vagy vámpír? :) Annyira válogatós vagy! :D

2009.10.14. 14:24:00

@csillag×:
Csillag, ha elolvasod a 2-3-4-et akkor rájössz, h akor már tök mind1. :) Amúgy ha gondolod nézd meg wiw-emen az előzetest, és rájössz, h a farkasember se olyan rossz, sőt... :)

vagány csaj 2009.10.14. 14:32:29

@Lobelt: Csak neked, mindent elnézünk! :)

@Zsu0805: Dehogynem! Ő is PASI!!! :P :)

Lobelt 2009.10.14. 14:32:32

@Zsu0805: neeeem, semmi olyasmi, ami komoly lenne. Egyszerűen csak egy szar nap, szar idővel, szar kedvvel. Van ilyen, nem nagy ügy. :D

Ismerek egy misztikus figurát: Frankenstein góleméhez hasonlít. Eléggé misztikus. :D Jó lesz? ;)

Hadd meséljek el egy sztorit a napfényről és melegről:

2003-ban a Sziget Fesztiválon dolgoztam és a aljasodtam. Az egész hét úgy kezdődött, hogy két napig megállás nélkül szakadt az eső, szóval körülbelül a mostani időjáráshoz hasonlított. Harmadik napra cipőben mászkáló embert nem lehetett látni, két méterenként a sárba ragadt Martenseket viszont annál többet. Mivel nekem életem a reggae zene, ezért leszartam, milyen az idő, elmentem egy afrikai (azt hiszem ghánai, de nem biztos) banda koncertjére. A második szám előtt lekajabált a frontember a színpadról, hogy táncoljunk erőteljesebben, hogy kisüssön a nap. A harmadik számra már hét ágra sütött, és onnantól végig az egész Sziget alatt. Erre azt mondta az énekes, hogy ebben semmi meglepő nincs, mert a reggae zene már csak ilyen.

Három évvel később a rádióval, ahol dolgoztam, kitelepültünk élőben egy nyári fesztiválra, szintén szar volt az idő, elmeséltem a hallgatóknak ezt a sztorit, majd az egyik kedvenc reggae számomat raktuk be. Mondanom sem kell, úgy kisütött a nap, hogy alig győztünk vetkőzni...

Úgyhogy mindenki hallgasson reggae-t!!! :D

vagány csaj 2009.10.14. 14:34:23

@Zsu0805: Zsu! Egy pasi szépeket mondd neked és máris elhiszel neki mindent? Te már kinőtted a naív korszakodat!!! Vagy nem? :P :)

2009.10.14. 14:37:53

@Lobelt:
Melyik ez a szám? Beteszem. :) Meleget akarok... :)

2009.10.14. 14:39:29

@vagány csaj:
Áááá nekem bárki mondhat bármi szépet, tudod h csak Kacc... <3 :D :D :D

vagány csaj 2009.10.14. 14:46:51

@Lobelt: Akkor azt én is meghallgatom! És mit kell még tenni??? Mert én is napot (legalább, ha már meleg nem is lesz) akarok! :)

@Zsu0805: Hehh! :) Mostanában Kacc igen eltűnt! Véletlenül nem bántottad meg valamivel? Eléggé hanyagolni látszik minket... :S

Lobelt 2009.10.14. 14:49:04

@Zsu0805: például javasolom: Bob Marley - Three little birds. Az tuti sunshine feeling. :D

Amúgy bármelyik reggae megteszi. Ladánybene - Kell egy ház... Akár. :D

2009.10.14. 14:49:12

@vagány csaj:
Kommentelni nem kommentel, mert nem tetszenek neki a posztok, és de melozik, tehát nem tud... :) De msn-en rendesen osztja az észt. Bár msotanság ha tudnád mi folyik a mi Csillagunk, Boss,és Glg között. :) Amúgy bővültünk +2 taggal. :) Majd nézz be vmelyik este. :) De amúgy zátonyt is nézd meg, csillagék faszállítanak.:)

csillag× 2009.10.14. 14:50:46

@vagány csaj: Kacc épp lóvét nyomtat, muszáj valakinek, ha az aszsony csak lopja a napot. Ki fogja eltartani azt a 28 gyerkőcöt :P

Boss meg segít neki (pénzt) mosni :)

2009.10.14. 14:51:15

@Lobelt:
Betettem Bob Marley - Three little birds <-- ezt. :)
A kell egy házat már unom. :) De amugy jo. :)

Szelid sunmalac 2009.10.14. 14:52:50

Na hallo! Mi ujsag? Mindjart zuzok fodraszhoz, hogy vegre ne nezzek ki ugy, mint egy farkasember.

vagány csaj 2009.10.14. 14:54:25

@Zsu0805: És kisütött a nap?
Most jártam a zátonyon! És írtam, hogy ez mind szép, de azt művelni kell, nem beszélni róla!!! :P :D

Burgermeister 2009.10.14. 14:57:28

a posztiro egy hülye picsa, majd kinövi, vagy nem, inkább nem

Burgermeister 2009.10.14. 14:59:11

@Lord_Cica: volt ilyen nőm, dobtam finoman, aztán fenyegetőzött, hogy bosszut áll, az apámmal lefexik...na mondom rajta, szolj, apámmal (is) megqrunk...:)

vagány csaj 2009.10.14. 14:59:21

@Zsu0805: Az estéket sajna nem tudom megígérni... :(
Pedig hiányoztok! Kikkel bővültünk? :)

2009.10.14. 15:02:41

@vagány csaj:
B+ és Atya
Tényleg bazdmeg kommentált ma? Átköltötte a posztot? :)

Kytia 2009.10.14. 15:04:23

Sziasztok!

Az ilyenek azért kellenek, kedves Posztoló, és Te is megtanuld idejében felismerni az elmebetegeket.:)

vagány csaj 2009.10.14. 15:05:58

@Zsu0805: Nem sajnos... :( Pedig vártam!
Ejj, pedig akkor tényleg muszáj lesz rátoknéznem valamikor! :D

csillag× 2009.10.14. 15:06:19

@Zsu0805: nem..sajnos még nem :( Remélem azért még ma ide ér!:)

2009.10.14. 15:13:16

@csillag×:
Mi ér oda? Lemaradtam. :) A jóidő? V mi?

@vagány csaj:
Azt mondta ma kitesz magáért, mert a tegnapi nem volt nagy szám. :) Kiváncsi lettem volna, h ma mit alkot. :)

csillag× 2009.10.14. 15:17:43

@Zsu0805: B+ --re gondoltam, h remélem még ma ide ér, h leírja a másik oldalt :)

2009.10.14. 15:19:07

@csillag×:
Jah... hirtelen nem tudtam mivan. :) :)

csillag× 2009.10.14. 15:22:41

@Zsu0805: tényleg nem tesz jót Neked a hideg :D Nah, majd ráripakodok Kacc-ra h tegyen ellene valamit! Biztos tud valami radióaktív....ionos cuccot, ami megemeli itt az ózón pajzs alatt a hőmérsékletet :P.. :P Vagy mi fenét, nem értek én ehhez :)

2009.10.14. 15:28:49

@csillag×:
Csak ne mond, h miattam, mert akkor tudom a válaszát. Én lehet jol járok de Ti... :)

2009.10.14. 15:36:25

@Lobelt:
Tényleg, nem csatlakozol hozzánk? Tudom h kapcsba élsz, meg minden, tehát semmi hátso szándék. De ha gondolod és van néha egy kis időd esténként jöhetnél Te is közénk kicsit trécselni. :)

boss888 2009.10.14. 15:39:11

Zsu, tán csak nem a közös izzadás lenne a válasza?:D

Lobelt 2009.10.14. 15:41:06

@Zsu0805: Mire gondolsz, te kis huncut? ; :D:D:D:D

Amúgy lemaradtam, hova csatlakozzak? :D

2009.10.14. 15:42:14

@boss888:
De, kb az. :) Bár tudod házasság elött nuku szex részéről, tehát addig biztos kitalálna vmi más megoldást. :)

csillag× 2009.10.14. 15:43:23

@Zsu0805: írj Lobelt-nek mailt :) és fejts ki neki bővebben :) Most rajtad a sor :) én már hoztam több embert :)

2009.10.14. 15:44:56

@Lobelt:
:) Hát páran szoktunk msn-ezgetni. Néhányan vagyunk napközbe is hébe-hoba, de főleg du, este felé mennek a nagy msn közös partyk. :) Összehozzuk magyarországot. Bár mostanság @csillag×: körül összpontosulnak az események. :) De majd elküldjük őket szobára. :) Nah jó nem. :)
Szóval msn... vagyunk egy páran. Konkrétan 8-an. :) Egy kisebb kemény mag, és gyűjtjük az új tagokat. Bár mostanság erősen kanuralom van. :)

csillag× 2009.10.14. 15:47:42

@Zsu0805: egyébként pártolom ezt a felvetésed. Sztem a fiúk is örülnének. Nekik mindig jól jön a segítség :) és talán, így ha érzik, h már nincsenek annyira egyedül, így talán kevesebb piát is vesznek magukhoz :)

Lobelt 2009.10.14. 15:48:55

@Zsu0805: Hát velem sem a női oldal erősödik. Viszont du. meg estefelé eléggé rendszertelenül vagyok otthon, zenekarral próbálunk, meg mivel 4-ig dolgozom, ilyenkor élem a szociális életem. Mindebből azt akartam kihozni, hogy nem sűrűn tudok ott lenni. :( Plusz még mivel most költöztünk, nincs bekötve a net otthonra, novembertől lesz.

Én inkább az élőben duma, és party híve vagyok, ég ha ez itt nem is látszik :D

csillag× 2009.10.14. 15:50:43

@Zsu0805: Jaj, Zsuu...miket irogatsz rólam? *szégyell*
Ígérem mostantól jókislány leszek!!! :) (és így talán Boss-nak sem megyek az idegeire) :(

Lobelt 2009.10.14. 15:57:01

Lejárt a munkaidő, ahogy látom. És jéééé: nekem is :) Úgyhogy a holnapi viszontlátásra.

Glg 2009.10.14. 16:00:10

@FürtösFülike: aki meg nem írja le (és gondolom ki se mondja) h pina hanem azt írja helyette h "az"-hát az fapicsa :P:D:D:D

Glg 2009.10.14. 16:01:13

@FürtösFülike: "z emberi tiszteletről, értékekről, szerelemről, a szeretkezést meg pálne nem ismerik"-bazzeg mi vagy te valami érkölcscsősz szentfazék. lol

Glg 2009.10.14. 16:09:30

@csillag×: az ok de a segítséget inkább lányoktól igényeljük...vagy miről is van szó ? :D:D

rikus 2009.10.14. 16:35:46

@Glg:
Fapicsa??inkább fapina....

Glg 2009.10.14. 16:41:28

@rikus: a francba ismét elrontottam-vagy mégse? :D:D értelmező szótár szerint a picsa a nöi nemi szervre használt kifejezés szal pina=picsa.

rikus 2009.10.14. 16:42:32

@Glg:
szerintem jobban hangzik

rikus 2009.10.14. 16:49:40

sehol senki??ez a nap...:S

2009.10.14. 16:56:10

@csillag×:
Épp ezért gondoltam, h hátha. Még mindig nem elég erős a férfinép nekünk msn-en. :)
Ne legyél jókislány, pont erről dumáltunk multkor Kacc-al, h tök jól kikupálódtál. :)

@Lobelt:
Hát igen, Te is csak a Férfi oldalt erősíted. De sebaj, majd idővel bővítjük a csajok létszámát is. :)
Jó, ha nem hát nem. Ám a dumapartyk... hát nehézkes, mert mindenki szerte a nagyvilágba él. :)

@Glg:
Kijavítanálak!!!!
Picsa... (szinoníma szótár) = hátsó, ülep, far, altáj, segg, popó, popsi, valag, bula, ülőgumó, fenék, hátsó fertály, koffer, tompor, farpofa
Tehát vagy fapina, v bármi más. :)

Glg 2009.10.14. 17:03:25

@Zsu0805: énis szótárból néztem :P-úgyhogy ezt iszapbirkózással kell ledöntenünk :). csillagx-nak meg egyelőre csak a szája jár-maj akkor dicsérd ha... :D:D:D

2009.10.14. 17:11:32

@rikus:
Nah vajon milyen szótárba nézhette meg ezt @Glg: ??? Értelmező szótár férfiaknak. :) Abba inkább ne keresd drága Glg, abba mindennek a jelentése a pina. :) Pasi írta, tehát mindenről ez jutott az eszébe. :) :P

Sztem ha majd egyszer odajutunk, és jól leitattuk a mi drága @csillag×: -unkat, tuti lejt majd vmi jó kis részeges asztaltáncot. :) Persze @boss888: nagy örömére. :) De azért tudom, h Te is megnéznéd... :) :P

rikus 2009.10.14. 17:21:29

@Zsu0805:
Az agyában lévő értelmező szótárt tudom csak elképzelni..:P

Glg 2009.10.14. 17:28:27

@Zsu0805: @rikus: ne szóljatok be mert ellesztek fenekelve :P:).
inkább hívjátok fel a különleges tudakozót, én is ott kérdeztem meg amikor haverokkal vitába kezdtünk. egy CSAJSZI vette fel, és miután előadtam a kérdésemet megnézte a szótárban-majd közölte h a női nemiszervet nevezik picsának :P-akkoris!

rikus 2009.10.14. 17:39:11

@Glg:
Elfenekelve??Magyarul rá akarsz hajítani egyet a kis picsámra?:D mert az bizony nem pina,akárhogy is nézem!

Glg 2009.10.14. 17:42:04

@rikus: jólvan jólvan provokálj csak :P:Dde aztán ne csodálkozz ha kapod a fűzfavesszővel :D

rikus 2009.10.14. 17:45:42

@Glg: provokálni?sosem tennék ilyet.
Hm??fűzfavessző?az nagyobbat üt mint a többi, vagy mi??

Glg 2009.10.14. 17:47:31

@rikus: persze mert jó ruganyos és jól meg is lehet suhintani. mondjuk az igazi a bőrszíj, de azért a simán vesszővel verés is hangulatos :D:D:D:D

rikus 2009.10.14. 17:51:03

@Glg:
Hangulatos? attól függ melyik végén állsz...:P

Glg 2009.10.14. 17:52:05

@rikus: mindkét végén az :)

Glg 2009.10.14. 17:58:44

@rikus: miért is ? :) tapasztalat vagy mi? :)

rikus 2009.10.14. 17:59:33

Uhh most nézem csak mit írtál az előbb...(hogy ott már nem is volt fűzfa csak vessző)jáááájj

rikus 2009.10.14. 18:00:44

:D:D:D
na ez f@sza..jól elbeszéltem melletted:D

Glg 2009.10.14. 18:02:39

@rikus: pontosabban elírtál :)

rikus 2009.10.14. 18:05:09

@Glg:
Így-így
a lényeg h a fűzfavesszőnél bizony nem mindegy, hogy melyik végén állsz....ááááá
:D:D:D

Glg 2009.10.14. 18:06:54

@rikus: nem-mert van amikor nem az élvezi jobban aki suhint hanem aki kapja...hidd el :D.

rikus 2009.10.14. 18:10:25

@Glg:
elhiszem...de nekem ez már túl megy a barátságon:)

2009.10.14. 18:24:17

@rikus:
Nem szeretnél jönni osztani az észt msn-re is? Glg ott is ott van, és kell 1-2 nagyszájú csaj még a csapatba. :) Glg csípi az ilyesmit. :)

rikus 2009.10.14. 18:35:19

@Zsu0805:
Hűűha visszább kell fognom!nagyszájúnak tituláltál..:D
de méék szivesen, bár én nem vagyok mindennapos, mert valakinek dógozni is kell

csillag× 2009.10.14. 18:47:14

@Zsu0805: @Glg: ...csak halkan, csendben, fű alatt megkérdezem, h szólhatok én is, vagy már megint hallgassak....?:P vagy hiába mondok bmit a terv már kész?

Szal Zsu! Ne legyek jókislány? :) Pedig nekem az a szerepem :)

2009.10.14. 18:53:53

@rikus:
Ment a mail. :) Amúgy jo a nagyszájúság... :) Inkább az mint egy nyuszy, azok szart se érnek. :)

@csillag×:
Jajjj csillag :) Hmmm már most nemvagy jókislány. Az voltál, de köztünk megedződtél. :) Most már faszállítasz, meg szálkázol meg ilyenek, tehát ez teljesen jo. Rád is vonatkozik amit rikus-hoz írtam, h inkább nagyszáj mint nyuszy. :)

boss888 2009.10.14. 19:04:14

Hmmm... nagyszáj, nagy élvezet!:):P

csillag× 2009.10.14. 19:05:09

@Zsu0805: egyébként múltkor pont ezt tárgyaltuk Kaccal + Vagyánnyal! A mai világban azok tudnak megélni, azok boldogulnak sokkal jobban, akik felvállalják a véleményüket... és az Életben/munkában a határozottság, a kiállás és az önbizalom nyomja a túlsúlyt (amiből nekem ...hát finoman szólva csekély van). A tudás kevés része a boldogulásnak (persze az is kell hozzá!!)
És anyukám is mindig ezt mondja: "nyisd ki a szád, ha valami nem teccik!!" :)))

Missy88 2009.10.15. 04:50:34

Hmmm...Érdekes..Soha nem értettem azokat a lányokat, akik néhány nap után képesek lefeküdni valakivel, akit nem is ismernek. Most speciel a szüzekre gondolok. Jó, persze szeretted...Értjük mi..És ki ne bízna meg a helyes elsőre szimpatikus szomszéd srácba...Pff...De tekintsünk el ezektől. Ha egy kicsit is használtad volna az eszed, észrevetted volna, hogy a Lovagod mit is szeretne. Egy házibuliban?! Kicsit sem gáz...Áhhh dehogy.
Persze az sem elhanyagolható, hogy aki szerelmes az bolond. Te még ezt a kifogást sem hozhatod fel a mentségedre, mivel nem tudod mi a szerelem. Mert nem az, amikor jujj de helyes valaki. Majd rájössz...Egyszer csak....

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.15. 06:36:14

@Missy88: igen, ez valami több, mint egészséges szerelem - ez már beteges ragaszkodás, függés, tipikusan az a jelenség, amikor egy gyengébb akaratú csajnak csak azért kell valaki, hogy beleszédülve elfelejthesse saját magát, szorongásait, félelmeit. Ami tök jól működött dédanyáink idejében, meg anno a japán nők közt, amikor pl. direkt olyan cipőt hordtak, hogy egyedül képtelenség volt benne közlekedni az utcán, csak férfi oldalán. De azért a japán nőket se kell félteni, mert mindezt tudatosan tették, olyannyira, hogy a gésaházakban és másutt hagyományosan külön női nyelvet használtak. Valamiért ez jutott eszembe erről

Missy88 2009.10.15. 07:28:45

@Panni CsP: Alapvetően nem rossz az elképzelésed, sőt...azonban a japán nők nem az ész hiánya miatt viselkednek így...:D

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.15. 07:32:45

@Missy88: persze, épp ellenkezőleg - erre akartam kilyukadni. Tehát a gésák nem kurtizánok voltak, hanem kellemes hölgytársaság és annyi szabály szerint éltek, hogy szinte akarat nélküli robotokká váltak - de ez csak a felszín volt: nagyon jól tudták, hogy az egész csak játék egy jobb életért.
Tudniuk kellett táncolni, bűvészkedni, zen-szellemben teázni meg mittudomén mit nem

Missy88 2009.10.15. 07:43:15

@Panni CsP: Nagyon sok mindent. Minden témához hozzá kellett tudjanak szólni. Hiába tekintették őket robotnak, mégis többet jelentettek egy japán férfi szemében, mint a feleség, vagy bármely nő.

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.15. 07:45:39

@Missy88: úgy van, és akkora rivalizálás ment köztük, hogy eszméletlen

Lobelt 2009.10.15. 10:07:11

@Zsu0805: Amúgy meg nagyon szívesen csetelnék, mer' szimpik vagytok, de tényleg nem sok időm van. Örülök, hogy nem tornyosul annyira a munka, és néha ide tudok nézni. :(

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.10.15. 13:21:18

Ezen szerintem mindenki átesik, mármint ilyen szakítós, szeretlek, elhagylak, most nem, most igen dolgon, ze az élet rendje. Majd lesz komolyabb srác is az életedben, hiszen még van időd!

szmercs 2009.10.15. 19:08:01

@vagány csaj: Az én fogamat is elvihetted volna.Inkább kiugrok egy repülőgépből ejtőernyő nélkül csak ne keljen többet oda menni.Amúgy tényleg rossz az idő de ma voltam túrázni a hegyekben ott már havazott.

csillag× 2009.10.15. 19:25:06

@Lobelt: reméljük azért egyszer majd sor kerül rá :)

borsics_aa · http://minerva-szki.hu/ 2009.10.16. 09:44:38

17 évesen mindenki ezt csinálja, nem tudom, mit vártál! A pasik már csak ilyen bunkók!

Adri84 2009.10.17. 17:04:01

Azért nem mindenki csinálja ezt 17 évesen és akkor is csak azzal, akivel meg lehet csinálni.
Egyébként nagyon gyenge a megfogalmazás, néhol elég érthetetlenre sikerült.

Peetee 2009.10.19. 13:13:16

Ez 1 hülye pöcs; aki csak a tstedet akarja.
Hagyd a fenébe!

Guerrero 2009.10.21. 23:42:00

Az ilyen képződmények mint O. devalválják a "férfi" fogalmát tudományosan fogalmazva. A haveri körömben is vannak ilyenek. És teljesen normálisnak tekintik magukat sőt büszkék rá! Mert szerintük ez teszi őket férfivá... Hm... Remélem lesz valami "normálisak forradalma"! Addig is én a saját nevemen futok, üzemelek tovább... :D

Guerrero 2009.10.21. 23:45:48

Az ilyen az emberi bánásmódot sem érdemli. Igyekezz gyorsan elfelejteni nyomtalanul. Habár az első ágyjelenet mindenkinek feledhetetlen... De kitartás. Szerintem eleget tett a kölök azért h kiábrándulj belőle. ;):)

Guerrero 2009.10.21. 23:50:21

A dühítő h az ilyenek miatt vannak olyanok akik megutálják a férfiakat. Ezesetben kéretik célzottan személyre szabottan haragudni. Köszönjük. Respect

fubu 2009.11.09. 07:30:01

Hát egy szánalmas vagy. Vagy tudod mit nem is sajnállak. Megérdemled ami történt veled.Akkor kellet volna vele szakítani, mikor a buliban a barátnődet fűzte.Hagy kérdezek valamit lányok miért van az, hogy a nőknek olyan férfi kell aki megalázza őket?
süti beállítások módosítása