A titkon váltott SMS-ek elárulták

2009. október 26. 07:25 - Panni CsP

„Mi voltunk az álompár sokak szerint” – indul a történet, ám a keserű folytatás sajnos nem marad el. A lány egy szép nap árulkodó SMS-ekre bukkan barátja telefonjában, mire bosszú hadjáratba kezd - alapos taktikai tervezéssel - hogy féltékennyé tegye csapodár pasiját. A női öntudat dicsőséges beszámolója következik.

 

Kedves Olvasók és Kommentelők! Úgy gondoltam, hogy én is megosztom Veletek az egyik nagy lelki vihart kavaró történetemet. 23 éves lány vagyok. Tavaly nyáron lett vége egy hosszú kapcsolatomnak, amiben már szinte levegőt se tudtam venni egyedül, mert a barátom mindig a nyakamon lógott. Bulizni nem mehettem egyedül, ha vele mentünk el, akkor egész éjszaka karba tett kézzel mellettem állt és azt nézte, ki néz rám, vagy én kire nézek, és már csinálta a balhékat. Soha egy korty alkoholt nem engedett inni, nem mintha annyira szükségem lett volna rá, de például szilveszterkor egy Baileyst is kikapott a kezemből és kiöntött a csapba. Szakítottunk. Akkor kezdtem igazán élni, bulizgatni, minden elvesztegetett időmet be akartam pótolni. Megfogadtam, hogy többé egy pasi sem fog hülyének nézni és korlátok közé szorítani.

Novemberben egy buliba hívtak a haverjaim, és ott megismerkedtem egy sráccal. Rögtön megakadt egymáson pillantásunk, és szinte egész éjjel együtt voltunk. Táncoltunk, beszélgettünk, nagyon jól éreztük magunkat. Végtelenül kedves, udvarias, és nagyon jóképű pasi volt… Egyből levett a lábamról. Szerelem volt első látásra! Elkérte a telefonszámomat, és másnap délután találkoztunk. Képes volt a novemberi hidegben motorozni miattam 40 km-t. Hétfőn egész nap sms-eztünk, este újra eljött, de már vörös rózsával és egy csókkal érkezett. Összejöttünk. Nagyon boldog voltam. Éjjelig beszélgettünk, mindenben egy hullámhosszon voltunk. Nagyon jól megértettük egymást. A távolság ellenére elég sokat találkoztunk (hetente kb. kétszer). A baráti társaságában már ismertem pár embert, de a nagyobb körbe is hipp-hopp beilleszkedtem. Nagyon jókat buliztunk, és sokat összejártunk. Mi voltunk az „álompár” sokak szerint. Nagy terveket szőttünk, hosszú távon gondolkoztunk. Mindig mondta, milyen büszke rám, és nagyon boldog, hogy én vagyok a barátnője.

Ezzel én is ugyanígy voltam.

Ő akkor nem dolgozott, épp munkát keresett. És persze hogy abban a városban talált, ahol lakom. Vendéglátásból adódóan 2 napozott, és reggel 9-től éjfélig dolgozott. Ekkor kezdődtek a gondok, mert alig találkoztunk. A 2 napban, mikor dolgozott nálam aludt, de az annyi volt, hogy éjfél után megjött, én akkor már aludtam, és reggel mikor én mentem munkába, ő még aludt. A másik 2 napján, szabadnapján meg otthon volt, mert hát az anyukája beteges, és segíteni kell neki, meg a fűtés, meg a ház körül is rengeteg a tennivaló... Persze, próbáltam megérteni, mert nagyon szerettem és nem akartam elveszíteni. De ekkor már például hétvégente se volt mindig nálam, én meg azért eljártam bulizgatni. Volt neki egy legjobb barátja, egy csaj, akivel januárban elmentünk iszogatni egyet. Az este abból állt, hogy a csaj meg ő jól elvoltak, én meg nézegettem, mert egyszerűen szinte hozzászólni se tudtam a témáikhoz (pl. régi közös emlékeik megvitatása), pedig én nem vagyok az a típus, aki nem tud megszólalni egy társaságban. Közben megmasszírozta a csaj hátát, csináltattak velem közös képeket magukról, stb, stb. Kiakadtam. De próbáltam leplezni. Hazafele már nem fogtam meg a párom kezét, s mikor kérdezte mi a baj, csak annyit mondtam, semmi berúgtam. Persze ez nem volt igaz, csak így nem kellett tovább magyarázkodnom. Mikor lefeküdtünk és a pasim elaludt, belenéztem a telefonjába, és olyan sms-eket találtam, amiket a csajjal írogattak, hogy csak néztem. A lényeg "csak" az volt, hogy mikor találkoznak, de a megszólítás: például: gyöngyvirágom, hópihém... Az elköszönés: csók, csókollak. Nekem nem írt ilyeneket. Nem szóltam. Viszont 2 napra rá egy buliban voltam, míg ő dolgozott, és jött értem éjfélkor. Kicsit piás voltam, és beszóltam neki, hogy nem szeret annyira, mint ahogy azt mondja. Elkezdtünk veszekedni, kérdezte, hogy mire alapozom ezt a kijelentésemet. Felugrottam a fotelből és mondtam neki, hogy ne nézzen már hülyének, az állítólagos legjobb barátjával biztos nem csak barátok, legalábbis nekem nem úgy tűnt. És kirohantam a konyhára. Erre ő fogta magát, és elment. Futottam az ajtóba, ő odaért az autóhoz, visszanézett, beült és elment. Kirohantam az utcára, és elkezdtem bőgni. Azt hittem elvesztettem. Másnap este írt egy sms-t, hogy megnyugodtam-e. Megfogadtam, hogy ezt visszaadom neki úgy, mint Ludas Matyi: HÁROMSZOR! El is jött a pillanat, céges bulink volt, ahova elhívtam őt is. Ő volt a sofőr (saját akaratából), tehát nem ivott, nem is ismert senkit, nem érezte túl jól magát. Hívtam táncolni, de nem jött. Én meg gondoltam, nem ülök mellette egész éjjel, táncoltam, és beszélgettem a kollégáimmal, pasikkal is. Hát nem nézte túl jó szemmel. Másnap felrótta, hogy nem foglalkoztam vele egész éjjel. Persze ez így nem volt teljesen igaz, de gondoltam: 1! Eljött a Valentin nap. Hívott, hogy menjek be délután a munkahelyére. Bementem, és egy szál vörös rózsát kaptam tőle. Én este gyertyafényes vacsorával készültem neki, ami nagyon jól sikerült, de utána a buliban, ahova egy nagyon jó barátommal mentünk, megint felkapta a vizet, mert a haverom ölelgetett. Be voltunk csípve már mindketten. Én nem éreztem úgy, hogy túlzásba vinnénk, és nem hanyagoltam el, de ő kiakadt, és otthagyott. Én meg rohantam utána, de már nem értem utol, csak itthon. Másnap nem szólt hozzám mikor felkelt, csak hazament. Én meg számoltam: 2! Eljött a névnapom rá két hétre, egy sms-t kaptam tőle. Vártam, hogy legalább aznap eljön hozzám, de nem így lett. Pedig hányszor kértem, hogy a második szabadnapján este jöjjön el, akkor egy kicsit együtt tudnánk lenni, és nem kellene neki reggel vonatozgatni (mert télen ugye nem motorozott). És még az anyukáját se hanyagolná el, mert napközben otthon lenne. Minden ment tovább a megszokott ütemben. Nagy könyörgések árán jött csak be általában hétvégente egy-egy fél estére. Kb. ennyi volt egy héten, amit aktívan találkoztunk. Elkezdtem kiábrándulni, tudtam, hogy ez így nem lesz jó. Van pasim, de mégsincs. Látom is, meg nem is. Beszélek is vele, meg nem is...

Eljött húgom születésnapja, házibuli.

Párom dolgozott, meló után benézett a party-ra. Kb. egy órát volt ott, és mondta, hogy elmegy aludni. Kérdezte, megyek-e vele, de mivel nagyon jó volt a buli, mondtam: én még maradok. Ez sem tetszett neki, de akkor nem szólt. Aztán eljött az ő névnapja. Szabadnapos volt. Előtte mondta, hogy megbeszélte a "legjobb barátjával", a csajjal, hogy megünneplik, elmegyek-e velük. Mondtam, hogy kösz, én ezt inkább kihagyom, nincs kedvem azt nézegetni megint, hogy hogyan "bubognak". De azért megemlítettem neki, hogy örültem volna, ha velem, a barátnőjével ünnepli meg. Jött a kifogásokkal, hogy ez már meg van beszélve, nem mondhatja vissza, különben is elmehetnék velük. Nem mentem. Nagyon rossz volt, egész este arra gondoltam, vajon mit csinálhatnak. Másnap jött, és cinikusan megkérdeztem, milyen volt a buli. Persze megint összevesztünk, ráadásul nem is kicsit. Mondtam hogy ez nekem nagyon rosszul esett, és miért van az, hogy neki a barátja többet ér, mint a barátnője. Erre rávágta, hogy igenis fontosabb, és ha ez nekem nem tetszik, hát nagyon sajnálja. Rákérdeztem arra is, hogy miért ilyen ritkán találkozunk, mikor (bár nem hívott) én százszor felajánlottam, hogy elmegyek hozzájuk, és akkor otthon is lesz, meg velem is. Erre az volt a válasza, hogy ő szeret otthon egyedül lenni, kell neki az a szabadság, és nagyon sajnálja, de ennél többet nem tud adni nekem. Mondtam, hogy akkor nincs miről beszélnünk. Ő is a fejemhez vágta a bulizgatásaimat, azt, hogy én mindenkivel túl közvetlen vagyok, és néha bizony sokat iszok. Felöltözött, de mielőtt elment volna még visszafordult, és így szólt: "Ilyen nőt? Úristen! Inkább ne!" Ez nagyon fájt. Itt véget ért a mi szerelmünk. (Szerelmünk??) Nagyon szenvedtem, főleg az utolsó mondatától, amit nem érzetem jogosnak. Egy hétre rá, nem bírtam tovább, és kimentem elé a munkahelyére. Bocsánatot kért azért a mondatért. Azt mondta, hirtelen felindulás volt, de nem gondolta komolyan. Akárhogy is végződött, jól érezte magát velem, nagyon sok szép napot éltünk át együtt, de vége. Szeretett, de nem volt belém szerelmes. Elmondta, hogy két hét múlva megy vissza külföldre dolgozni. Tudtam, hogy hiába, innen nincs visszaút, itt a vége. Megöleltem utoljára, de amint a nyakába borultam, már potyogtak is a könnyeim, kitört rajtam a sírás. Elfordultam, és szó nélkül eljöttem. Utána még jó pár hetet végigsírtam. Rájöttem, hogy én is sokat hibáztam. A félig tudatos, félig tudat alatti tombolás, a bulik, a hétvégi ivászatok, mind-mind a kapcsolatunk rovására mentek. Hiába imádtam és adtam meg neki mindent, amit tudtam. Hiába a nagy tervek, amiket még az elején szövögettünk... A legrosszabb korszakomban találkoztunk. Ha most, rá egy évre jönnénk össze, biztos tartósabb lenne, és én is másképp állnék hozzá. Már lenyugodtam, már nem éltetnek a bulik. Bár lehet, hogy most se kérne belőlem többet, csak az éjszakai szállást?? Nem tudom mit érezhetett, miért kerülte a találkozásokat. Ha lett volna rá lehetőség is, keresett valami kifogást. Soha nem fogom megérteni, pedig imádtam, és még most is fáj, hogy nincs velem.

 

 
402 komment
Címkék: álompár

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr901451803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.10.26. 15:32:20

@Devil2: minden jogod megvan másképpen gondolkodni.:)

vagány csaj 2009.10.26. 15:32:24

@Devil2: Ohh, pirulok! Vigyázz, még a végén el is hiszem! :P :)

vagány csaj 2009.10.26. 15:33:24

@Devil2: Valószínű szivecském nálad van a hiba, mert én értettem Zsut! :)

2009.10.26. 15:33:52

@Igazság Atyja:
Hát nekem elég kommunikáció lenne az, h nem látom a porcikáját. Bár a hatékony kommunikáció is bejátszana: Lemegyek sétálni, fél ora mulva itt vagyok, addig fejezzétek be. (a mondat úgy folytatódna)
1. ha együtt laknánk nála: Visszajövök és utána összeszedem a cuccaimat.
2. ha együtt laknánk nálam: Tüntesd el a pasit, szedd össze a cuccaid és utána kérem a kulcsokat.
3. ha csak 1-2 cuccom lenne nála v neki nálam: Hozom a cuccaid, és elviszem a cuccaim.

TBal 2009.10.26. 15:35:08

@tuli_: Neked szövegértési problémáid lehetnek. Azt írtam, hogy ellenkező nemű barátok megbeszélhetik - ééérted, beszélni! Figyelem, nem azt jelenti, hogy dugni! -, hogy mit gondolnak egymásról, mint férfiról, illetve mint nőről.

2009.10.26. 15:35:09

Jah szorry nem pasit, hanem csajt. :)

Igazság Atyja 2009.10.26. 15:35:09

@jaffandi: Aki szerint a nők az ördög műveji, ilyen szituációban szerintem nem sokat kommunikálna. :)

2009.10.26. 15:36:18

@Igazság Atyja:
Sorry, esetembe tüntesd el a csajt lenne, nem pasit. :) Nagyon a Te helyzetedbe képzeltem bele magam. :)

vagány csaj 2009.10.26. 15:36:23

@SsPL71: Pedig ez valós szitu, mivel én vagyok a posztíró! Bizonyítsam? :)

jaffandi 2009.10.26. 15:37:03

@Igazság Atyja: mondták már, hogy naív vagy?

Igazság Atyja 2009.10.26. 15:37:47

@jaffandi: Azt még nem, de ennél cifrábbakat már igen.

jaffandi 2009.10.26. 15:38:38

@Igazság Atyja: ezt egy korábbi kommnetedre írtam :) olyasmi volt, hogy a belső masszírozás nem számít, mert azt nem látja senki, vagy valami ilysemi :)

Devil2 2009.10.26. 15:38:42

@Traktorka: másképp mint egy normális ember? :)

vagány csaj 2009.10.26. 15:39:42

@Zsu0805: Remélem én is Zsu, hogy a sorstól visszakapják, ha már tőlem nem volt olyan hatásos. :) Látod, én még csak nálad tartok, nem bírom bogozni a szálakat és a sok kommentet... :)

Devil2 2009.10.26. 15:40:56

@vagány csaj: áhh, tudod nekem csak egy agytekervényem van. az is a gatyámban. :D

2009.10.26. 15:41:10

@Zsu0805: nekem pedig csak egy az ezer hasonszőrű zenéből.:)
"csak" ennyire vagyunk mások.:)

hamár zene keziccsókulom:
www.youtube.com/watch?v=D6RaU9n4ZuI

Igazság Atyja 2009.10.26. 15:43:05

@jaffandi: Miért, nem így van? Amit nem tudunk, nem fáj, a masszázs meg épp ellenkezőleg: jól esik. :)

tarquin - védőháló nélkül 2009.10.26. 15:43:38

@Igazság Atyja: mindig gondolkozom, hogy az ajtóbecsapás kommunikációnak számít-e.

2009.10.26. 15:45:36

@tarquin- 1forma ördögműalkotás:
Teljes mértékben. :) Nem vagyok rád kiváncsi kommunikációnak. :)

vagány csaj 2009.10.26. 15:46:43

@prim reborn: Stratégia! Nem hiába, ügyesek a nők! :)

Igazság Atyja 2009.10.26. 15:47:18

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: Valamilyen gondolatot / véleményt közvetítesz azzal is, tehát igen. Mivel úgysem értesz egyet velem semmiben, ezt szorozd meg -1-gyel, és ott lesz az igazság.

vagány csaj 2009.10.26. 15:47:20

@Devil2: Erre véletlenül nem azt mondják: FÉRFI!?? :P

vagány csaj 2009.10.26. 15:48:02

@Devil2: De azért én is lávollak! :)

Devil2 2009.10.26. 15:49:16

@vagány csaj: méghozzá nagybetűs!??? :D

Caddy 2009.10.26. 15:49:30

Haza akarok menni,sötét van és esik is. Phfúújjjj!

Devil2 2009.10.26. 15:51:13

@vagány csaj: most már szép a világ! :)

jaffandi 2009.10.26. 15:53:43

@Igazság Atyja: eggen, jelen esetben pedig még annak is jól esik aki masszíroz :)

vagány csaj 2009.10.26. 15:54:51

@Caddy: Itt is sötét van, és lefáradtam itt a sok olvasásban... :)

Caddy 2009.10.26. 15:55:25

@BARI: ezen már gondolkoztam, tudod, mit legyen! Sőt KVCG!!! :D

Igazság Atyja 2009.10.26. 15:55:34

@jaffandi: Jól esik a masszőznek, jól esik a páciensnek, a harmadik pedig nem tud róla, tehát neki közömbös. Akkor semmi gond ezzel a történéssel. :)

vagány csaj 2009.10.26. 15:55:41

@BARI: Az altat. Legalábbis engem, Bár lehet én működök fordítva... :)

Caddy 2009.10.26. 15:56:20

@vagány csaj: jajj ha én azt olvashatnám amit szeretnék, repülne az idő. :D De undorító egyébként,és ma nyúlik az idő észrevetted?

BARI 2009.10.26. 15:56:32

@vagány csaj: engem is az első 5 percben, mire elszívom a cigit már éledek is fel :D

@Caddy: mán kotyvasztom is :D

vagány csaj 2009.10.26. 15:56:38

@Igazság Atyja: Ja, amíg nem tud róla addig nem fáj. :)

jaffandi 2009.10.26. 15:57:27

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: inkább csak jelzés, jelzed, hogy tele van a tököd, vagy kinek mi van :)

Igazság Atyja 2009.10.26. 15:58:20

Jelzésértékű metakommunikáció. :)

vagány csaj 2009.10.26. 15:59:14

@Caddy: Szerencsére ma nem volt főnököm, úgyhogy tényleg volt időm olvasgatni, Panni nagyon jól időzítette a posztomat! :)
Utálom ezt az időt!!! :(

@BARI: Áhh, én nem! Iszom a kávét és szívom a cigit, és úgy érzem zsibbad az agyam, és ragadnak a szemeim lefelé. Na máá, hogy ezzel csak én vagyok így! :) De komoly... De azért mégis jól esik! :)

BARI 2009.10.26. 16:00:09

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: annak, főleg ha a másik ujja netán ott van és rácsapod... ez a nem megmondtam, hogy ne matass ott? vagy valami :)

jaffandi 2009.10.26. 16:00:25

@Igazság Atyja: azégegyadtavilágonsemmi :)

BARI 2009.10.26. 16:02:04

@vagány csaj: bár az is igaz, hogy a KVtól lehet a legjobban aludni :)
de tényleg max 5-10 perc és éledek tőle.lehet attól is függ, hogy mennyit iszol egy nap, mennyire van hozzászokva a szervezeted.

SsPL71 (törölt) 2009.10.26. 16:02:27

@jaffandi: Lehet, hogy egyformák, de lehet, hogy csak csalódottak, szeretetre vágynak és ennek hatására az érzelmi dolgokat helyezik előtérbe az értelmi dolgoknál(?) nem csoda, ha belenyúlnak a "tutiba".

@vagány csaj: Mivel lehet bizonyítani, hogy igaz sztori?
Komolyan mondom, megkeresem azt a hasonló sztorit.

vagány csaj 2009.10.26. 16:03:51

@BARI: Hmm, lehet. Bár nemrég óta kávézom, és már az elején is így hatott rám... :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.26. 16:04:07

@Caddy:

Nincs is sötét, remek idő van. :)

@SsPL71:

Mert ez soha nem fordulhat elő mással is, sőt hasonló sem soha! :) Agyas.

Igazság Atyja 2009.10.26. 16:04:58

@BARI: Mint a nagy klasszikusban:

www.youtube.com/watch?v=X5Tvu6N0pgM

"Nem megmondtam, hogy negyerebe meg negyereerre, he'?" :)

vagány csaj 2009.10.26. 16:05:40

@SsPL71: Kíváncsi lennék rá. :)
Egyébként tudom neked bizonyítani képekkel, barátokkal, akik tudják, hogy mi történt, sokmindennel... :)

jaffandi 2009.10.26. 16:06:50

@Igazság Atyja: hogy én ezt nem tudtam ilyen pontosan megfogalmazni, még tanulnom kell

@BARI: ezt csak alátámasztani tudom, apukám és a nővére 5 percen belül elalszik kávézás után :)

tarquin - védőháló nélkül 2009.10.26. 16:08:59

@Igazság Atyja: sok mindenben egyetértünk, csak azt nem szoktam mondani, mert akkor bólogathatnék egész álló nap.:-) Kímélő üzemmódban vagyok.:-)

@BARI: :D

alumi 2009.10.26. 16:11:10

@vagány csaj: a vicc az, hogy valahol nem is volt tudatos, egyszerűen csak kedves lettem hozzá és ezt hozta magával a történet...

Igazság Atyja 2009.10.26. 16:13:47

Devil2 avatarja a Fogarasi-havasokat ábrázolja. :)

BARI 2009.10.26. 16:14:46

@vagány csaj: én vagy 10 éve, bár én függő vagyok :D

@Igazság Atyja: jajj de régen nem hallottam ezt :D
*nem kicsit vihog*

@jaffandi: na akkor nekik valami más élénkítő kell :)

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: nevetel, mi?:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.26. 16:16:37

@prim reborn:

Amúgy mondták már rám is, hogy sokkal vérfagyasztóbb, ha kedves vagyok valakihez, semmint ha bunkó :)

Devil2 2009.10.26. 16:16:41

@Caddy: @jaffandi: hogy jelenik meg??? most töltöttem fel a képet.

Répa Rómeó 2009.10.26. 16:18:21

@Devil2: az elözetes moderálás miatt, a meztelen képeidre várni kell néha.

jaffandi 2009.10.26. 16:18:48

@BARI: á, tök jól elvannak így, nyugdíjasok, hagy szunyáljanak :)

@Igazság Atyja: mér, ha van fekete bárány, akkor lehet fehér ördög is, nem ? :)

vagány csaj 2009.10.26. 16:19:09

@Devil2: Én is akarok olyat. Hogy lehet?

BARI 2009.10.26. 16:20:03

@jaffandi: ezt eddig nem tudhattam , akkor egészségükre :D

vagány csaj 2009.10.26. 16:20:23

Na most kicsit magatokra hagylak bennetek, hazamegyek. De még rátoknézek! Jók ne legyetek! :)

jaffandi 2009.10.26. 16:20:53

@Devil2: jajj én is ezzel szenvedtem kb 1 órát múlt héten, de nem ám azért mert béna vaygok, nem áááám :)mindjárt megpróbálom felidézni

Devil2 2009.10.26. 16:21:33

@vagány csaj: hát ez az, én se tudom, mert nem jelenik meg. elvileg alul a hsz box bal felső sarkánál van egy beszúrt link.

Igazság Atyja 2009.10.26. 16:23:56

@jaffandi: Van mindkettő, persze. A poszt férfi főhőse is egy ma született fekete bárány szerintem. :)

jaffandi 2009.10.26. 16:27:00

@Devil2: a profil / beállítások / indás nickek bekötése, itt be kell pipálnod a blog.hut meg amit még szeretnél és ha jól emlékszem utána jelenik meg az avatar.

Devil2 2009.10.26. 16:31:54

@jaffandi: Háhá! Megvan! Köszi!:) De nem értem miért kell ehhez egy informatikai kurzust elvégezni.

tarquin - védőháló nélkül 2009.10.26. 16:38:45

@jaffandi: na, erre soha nem jöttem volna rá a saját eszemből.:-)

jaffandi 2009.10.26. 16:41:12

@Igazság Atyja: na tessék és piros lett!

@Devil2: nagyon szívesen! mert ez egy kiváltság, aki nem elég ügyes elég ügyes, annak ne is legyen avatara :) így próbálják tartani a színvonalat (hehe)

jaffandi 2009.10.26. 16:44:22

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: de jó, ügyi vagy!
Én sem magamtól jöttem rá, beírogattam az indán keresőkbe dolgokat és kidott valami leírást, aminek a felét sem értettem, aztán nem tudtam, hogy hogy találjak vissza a beállításokhoz. Hát ezért tartott 1 óráig az, ami másnak 3 perc :)

Igazság Atyja 2009.10.26. 16:45:12

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: A teletubby-jellegű aranyos kis avatarral senkit nem vezetsz meg! Jól ismerjük már őket:
www.youtube.com/watch?v=ScU_BtgMHIg :)

Devil2 2009.10.26. 16:47:37

@jaffandi: aki nem elég ügyes az kérdez, így aztán mégis "felhígul" a blog. :))

tarquin - védőháló nélkül 2009.10.26. 16:51:40

@Igazság Atyja: ez egy gonosz alvilági képződmény.:-)

@jaffandi: ez a pipálás rész kimaradt, de annyira nem zavart, hogy utánanézzek, hogyan kell.:-)

jaffandi 2009.10.26. 16:54:39

@Devil2: szerencsére :)

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: nem baj, most már tudod, és ezt soha senki nem veheti el tőled. max. elfelejted :)

na én elköszönök, szijasztok!

Igazság Atyja 2009.10.26. 16:57:08

Nem jó, ha a pipálás rész kimarad, bár bizonyos helyzetekben nincs idő hosszas felvezetésre. :)

Devil2 2009.10.26. 17:00:50

Hát úgy néz ki hogy egyelőre kifújt ez a topik.
@vagány csaj: látod, egy kis segítséggel sikerült! :) Hála @jaffandi-nak.
Egyébként tényleg, jónak lenni nem mindig jó! :) Szia!

tarquin - védőháló nélkül 2009.10.26. 17:02:40

@Igazság Atyja: most úgy bólogatok, hogy te ezen illőn átsiklasz, jó?:-)

tuli _ 2009.10.26. 17:08:36

@TBal: jóvanna.
az alap, hogy megbeszélik egymással, azt is, hogy milyen pasinak/nőnek tartják a másikat. ezért fel sem merült bennem, hogy erre gondolsz.
másrészt nekem nyilván szövegértési problémá(i)m vannak, arról vagyok híres :D
@prim reborn: jó sztori, és eleve ilyen helyzetekben az a megoldás, hogy a pasi jöjjön rá kis barátnője játszmázásaira.
érdekes különben ez a problémakör. lányok, és fiúk között is létezik, hogy féltékennyé válnak a kapcsolatokra, és megkezdődik a fúrás. meglehetősen primitív dolog ez.

tuli _ 2009.10.26. 19:11:53

@Kedves Nard: ahá. télleg, majd jól leharapom a fejét a kis csitrinek:D

TBal 2009.10.26. 19:33:27

@tuli_: Tudod, mennyi félreértés szokott lenni abból, hogy az egyik alapnak tekint valamit, amit a másik nem? És amikor balhé van belőle, akkor az egyik a másik fejéhez vág dolgokat, holott sose beszélték meg.

Szerintem nagyon nem alap, amit írtam... van, aki ilyen téren nyitottabb, van, aki zárkózottabb - sokfélék vagyunk :).

tuli _ 2009.10.26. 20:22:35

@TBal: ha barátok közt van tabutéma, azok nem barátok, legfeljebb haverok.
ha valaki, akkor én igazán többféle vagyok. :) értem ezt úgy, hogy megtanultam mások fejével is gondolkodni. néha ez nagyon nem árt. főleg azoknál az embereknél, akiket értékesnek tartok.

Mioporfeszosz (törölt) 2009.10.26. 20:34:28

Ennek mi értelme, veszekledni, ide oda ki-be rohanni, csapkodni, balhézni, bosszut "forralni", megbosszulni..uhhh :D

Egyszer volt a társaságban egy ilyen pár, hát mit röhögtünk rajtuk a hátuk mögött:)

Ráadásul a csaj bevallottan biszex volt, tehát simán voltak csajai a srác mellett, akit ez "nem zavart", de azért mindig a csaj csinálta a cirkuszt.

Pl olyanokbol, hogy a haverja a vendéglátó barátjöjével ellene "összejátszik" a kártyában, meg "pillantásokat vált", (naná, ha egyszer ugy lehet szivatni azokat akik jól állnak, és jobb tőle a játék)

De akkor ezért elrohanás, bőgés, utánnarohanás, stb....szánalmas na.. :D

lilus... 2009.10.26. 23:55:42

Hát ez sem egy egyszerű eset... Szerelem első látásra, "Összejöttünk. Nagyon boldog voltam." micsoda történet...
Dráma dráma dráma...

attila73bmw 2009.10.27. 04:56:21

hááát ahogy látom mindenkicsak szopik a kapcsolatok terén,,,,,énis a k...életbe!!!!!!!

Missy88 2009.10.27. 05:57:02

@vagány csaj: Mértékkel?:)Asztal a támasz vödör a mérték...:D
Komoly a történet. Szerintem igazad volt, hogy bosszút álltál, akartál állni, de ha valakit szeretünk... Én is voltam olyan helyzetben, amikor szívem választottjának meg kellett mutatni, hogy az amit csinál, nem feltétlenül kellemes. Viszont, ha valakit szeretünk és meg akarunk tartani, akkor elég, ha felnyitjuk a szemét. Ha nem, akkor bizony hajrá... :D

vagány csaj 2009.10.27. 08:31:29

@Missy88: Helló Missy drága! :)
Felnyitni a szemét nem tudtam, mert hiába beszéltünk róla, ő soha nem fogadta el az én állításomat, és nem érdekelte, hogy mit érzek vagy mit gondolok. Ezért döntöttem úgy, hogy majd ha a saját bőrén tapasztalja a dolgokat fordított esetben, akkor megérti. Háát... Csak félig jött össze a dolog, mert mindig én maradtam a rossz. És mivel semmiképp nem értettük meg egymást, ezért nem volt már értelme tovább húzni egymás idegeit... :(

vagány csaj 2009.10.27. 08:56:32

@Devil2: Segíts!!!!!!!! Nekem nincs olyan a beállításokban, hogy "indás nickek betöltése". Hogy találom meg?? Lehet csak én vagyok ilyen béla??

Nikica21 2009.10.27. 22:08:51

Hát elég lehangoló a történet vége!Amikor az sms-eket megtaláltadaztt hittem egyől otthagyod, aztán arra gondoltam hátha jó lesz a vége!De az a féfi aki megbeszélésből nem jön rá,hogy fontos vagy neki az nem szere igazán...mint ez kiderült a végén is!Azért remélem vagány csaj neked is volt sok szép pillanatod a kapcsiban! :)

vagány csaj 2009.10.28. 16:26:52

@Nikica21: Igen, nem szeretett igazán, de azért volt rengeteg gyönyörű pillanatunk, élményünk egymás mellett. Nem bántam meg vele a kapcsolatot, mert az egyik legszebb és legmélyebb szerelem volt az életemben nagyon szép napokkal. De elmúlt... :( De valamiért nekem úgy tűnik, Te hasonló cipőben jártál.. ?

Nikica21 2009.10.28. 21:42:49

Hát volt már ilyen se veled se nélküled....néha jó néha nem igazán jó kapcsolatom!És túl jó amúgy is a beleérzőképességem!:)

Missy88 2009.10.29. 07:07:12

@vagány csaj: Nálam a felnyitni a szemét azt jelenti, hogy addig szívatni, amíg meg nem érti észre nem veszi magát. Amint igen, abba kell hagyni. Persze vannak olyanok is, akiknek csak akkor van nyáluk ha a szájukba köpsz, vagyis sosem veszik észre magukat, vagy csak akkor, amikor már késő. Ezeket le kell szarni a francba... Ami nem megy, azt különben sem szabad erőltetni. A kapcsolatok olyanok, mint az autók. Ami működik, működjön, ami nem, azt hagyni kell...Mi értelme tologatni, ha lehet másik?! És akkor ne beszéljünk a tömegközlekedésről:D Jó hülye vagyok ismét..csak beszélek(?!) össze vissza..:D
süti beállítások módosítása