Találkoztam vele: bolond volt

2009. október 28. 07:20 - csajokespasik

"Sose bánj meg semmit, amit tettél, hisz attól lettél az, aki most vagy". A szokást megtörve (csak formailag) nem egy összefüggő történet következik, hanem több apró pillanatkép egy lány életéből, apró fejezetek, randi-ikonok. Némely egészen szórakoztató, és alkalmas arra, hogy alaposan megdolgoztasson Titeket.

 

Biztos mindenki életében van 1-1 pillanat, amit sose felejt el. Ezekre képek, családi beszélgetések, barátnőkkel (barátokkal) elfogyasztott kávé, mellett emlékezünk. Nekem számos olyan kellemes, kellemetlen, vicces, és kevésbé vicces emlékem van, melyek mai napig nem mentek ki az emlékezetemből. Ezek számotokra biztos nem fognak annyit érni mint számomra, de ezen sorokat olvasva hátha Nektek is beugranak ilyen emlékek.

 

- Volt egy srác, Gergő. Ő volt akkoriban a liblingem (bár nem jártunk). Egyik este (persze a helyszín ismételten egy disco volt…fiatalkoromban rendszeresen jártam), odamentem hozzá, hogy köszönjek. Ő megragadott és egy forró csókkal köszöntött… a csók túl forróra sikerült, mivel ő úgy gondolta, hogy majd ilyen tangómozdulatos hátradöntéssel fejezzük be a csókunkat. Be is fejeztük, csak a padlón. Barátnőimre néztem, akik fetrengtek a röhögéstől, mondanom se kell, hogy én is, és a Gergő is csatlakoztunk hozzájuk…

- Életem során nem 1 sebet szereztem, de ezekből 2 volt tényleg emlékezetes. Akkori baráti társaságommal elmentünk bulizni. Teljesen józan állapotomban megyek oda köszönni egy ismerősömnek, aki úgy gondolta, hogy ő majd felemel maga mellé a színpadra. Meg is történt, csak kicsit eltájolta a méreteket, és én meg szépen lestukkoltam a kiugró részen található tükröt. Letett, teszem oda a kezem, mert kicsit fájt… uhhh, behorpadt a fejem… nem behorpadt, hanem felszakadt. Ömlött a málna 1000-el, gyorsan autóba ültünk és irány az ügyelet. De mit csinál egy vérbeli bulis? Ragtapasszal a fejemen visszamentem a buliba. De még nem zárult le a téma… tipegek a bejárathoz, hogy kivigyem a kabátomat, és vártam a bejáratnál, hogy rányomják a kezemre azt a plecsnit, hogy bent voltam már, és visszajöhetek. Rám néz az ajtónálló és a tulaj, erre közlik, hogy menj nyugodtan, téged megismerünk, és mind a ketten a homlokuk felé mutatnak… visszafelé menet tényleg megismertek. Jah, hozzáteszem, az akkori szőke hajam nem kicsit volt véres.

- Az egyik srác, aki elkísért az ügyeletre érdekes egy arc volt. Nem akarok gonosz lenni, ezért csak annyit mondanék róla, hogy nem volt a lányok kedvence a külseje miatt, jah és persze nagy kamus volt. Egyik alkalommal azt hittem bepisilek a nevetéstől. Előadta, hogy az ő felső szomszédja, egy ilyen meg olyan szép félvér lány, mindene a helyén van, melle, segge, arca, miegymás. Aztán jött a storymesélés, miszerint mikor egyik nap épp vitte le a szemetet, összetalálkozott a lánnyal, és lényeg a lényeg, hogy heves szexbe merült ki a találkozó. Ezzel a mondattal zárta a storyt: „Csak a testem kellett neki” Elkönyveltük a kamái közé. Persze nem kímélt engem se, egyik nap ültem a suliba, a szokásosan unalmas üzleti kommunikáció órán, erre jön egy sms-em, melyben az szerepelt, hogy szeret, és ha nem járok vele, akkor a metró alá veti magát… Azóta se vetette, és persze nem azért mert én igent mondtam volna…

- Nem tudom ki, hogy vélekedik a netes randikról. Voltam egy páron, de az egyik maradandó emléket hagyott bennem. Hova beszéli meg az ember az ilyen első talik nagy részét? Hát ahol sokan vannak. Irány a Westend, „barátomra” nem sok időt vesztegettem. Kb. 10 percbe telt, mire rájöttem, hogy ez a srác nem normális, és hogy azonnal le kell lépnem. Hogy mit csinált? Ugrándozott, tudjátok, mint az indiánok (az a testnevelésórán használatos ellentétes láb-és kézlendítéses szökdécselés, de hála égnek a kézlendítést kihagyta), énekelgetett (hozzáteszem, nem halkan) futkorászott, és még számos olyan dolgot tett, amire csak néztem, hogy TE JÓ ÉG! Mindenáron fel akart menni a felső szintre (én lent akartam maradni, sok ismerősöm rohangált az alsó szinten – kajáldák miatt- hátha valaki megment), kb. 2 percet sétáltunk fent, mikor mondtam, hogy menjünk le. Ő nem akart, de én abban a pillanatba ráléptem a mozgólépcsőre és elindultam lefelé. Persze, tömeg be mögém, ő meg fent ragadt. Aki járt már a Westendbe tudja, hogy a 2. szint között van az a bizonyos sáv, ami felett sétál a feletted lévő szint. Gyorsan bementem ez alá, és olyan szaporára vettem a lépteimet, amilyenre még soha. Fel a metróra, ki a buszhoz, és amint a buszon voltam kilőttem a telefonom. Miután hazaértem, hívott a srác. Kérdezgette, hogy hol vagyok, mert ő fent van a tetőn, és hogy menjek oda. Erre én: „Kerestelek, de nem találtalak, így kimentem a végállomásra, és elértem pont egy buszt. Sorry, de én már otthon vagyok.” Mondanom se kell, hogy soha többé nem vettem fel neki a telefont…

- Timivel (volt osztálytársam) és az egyik barátnőjével megbeszéltük, hogy bemegyünk egy ismert szórakozóhelyre. Időközben csatlakozott hozzánk a Zsuzsy haverja is, és neki 3 ismerőse (2 testvér csaj és az idősebbik pasija – Brigi, Erzsi,Laci). Külön kocsival mentünk. Mi 3-an csajok, és ők 4-en. Az egyik kúton megálltunk, hogy vegyek 1-2 energydrinket, hogy legyen mivel leöblíteni a pezsit. Letettük a kocsikat, és elindultunk 5-en a bejárat felé (a 2 tesó hátramaradt), mivel már nem tudtam meginni, megkérdeztem a többieket, hogy ki kéri. A Laci elvette…nagy dirrel-durral jön a Brigi (Laci barátnője). Kitépi a srác kezéből az energiaitalos üveget, elkezd valamit magyarázni, és hozzám vágja. Mondanom se kell, a szám alatt most ott éktelenkedik egy kisebb heg (bár nem lehet igazán észrevenni, de én tudom, hogy ott van). Timi barátnőm elkezdte megtépni a Brigit, a Zsuzsy és a haverja hívták a mentőket, akik a rendőröket. Elindultunk hazafelé, de én mindenképpen találkozni akartam az unokatesómmal, ezért beültünk egy kávézóba (közbe megérkezett a Zsuzsy haverja is, a Brigi, a Laci és az Erzsi a rendőrségen töltötték az estét). A srác elmondta, h a Brigi azért rendezte a patáliát, mert úgy látta, h én kikezdtem a barátjával. Ott üldögéltünk, mikor megjelent a srác egyik haverja, aki később velünk tartott egy másik helyre (ahol unokatesommal találkoztam). És mit ad Isten, másnap kaptam egy üzenetet ettől a hozzánk csapódott sráctól. (ezután majd 3 évet és 4 hónapot töltöttünk el egymás mellett)

- Akkori barátommal és haverjainkkal ismételten bulizni mentünk, retrobuliba. Mindig is volt egy halálom, a pezsgő… amiből akkor nem kis mennyiséget ittunk meg, engem meg elkezdtek nyomni a bubik. Az egyik széken ücsörögtem, mikor jön a párom. Jön lefelé a felső szintről, és a kanyarnál megcsúszott, és persze mit csinál ilyenkor a férfiember? Sörösüveg száját letapasztja az ujjával és ad az érzésnek. 5-6 lépcsőfokot lecsúszva landolt a férfi és a női wc bejáratánál, valamint szembe volt a bejárat, másik oldalt meg a ruhatár. Felállt, leporolta magát, körülnézett és odaballagott hozzám. Nagy kérdés a bubikkal küzdő barátnőjéhez, hogy „koszos lett a hátam?” én persze rávágtam, hogy ugyan, dehogy. Nem maradtunk már sokáig a helyen, de másnap józanabbul megnéztük a harci sebeit. Az inge olyan mocskos volt, hogy max az ecetes olló segíthetett volna rajta, és a háta… mint akit elvertek. Kék zöld foltokkal és a méretes helyekről lejövő glazurréteggel küzdött jó pár héten keresztül…

Nem biztos, hogy ez a poszt mindenkinek elnyeri a tetszését, sőt… de számomra ezek felejthetetlen emlékek. Persze ennél jóval több van, de most ezek jutottak eszembe. És hogy ki vagyok én? Egy egyszerű lány, a nevem Zsu (24 éves), néha kicsit kétballábas, néha antiszociális disznócska, aki elküldi az embereket a sunyiba, néha hisztis hülye picsa, aki rózsaszín ködben él, néha kedves és aranyos lány, aki mindenkire mosolyog és bárkivel elbeszélget. Élem a piciny életem a barátaimmal, haverjaimmal és a családommal. Nem lehetünk mindig komolyak, nem lehetünk mindig viccesek, nem lehetünk mindig kedvesek, helyzettől függően kell mindig viselkednünk, és úgy, hogy MI jól érezzük magunkat. Miért élek, ha nem azért, hogy boldog legyek és boldoggá tegyem a környezetem. Sose bánj meg semmit, amit tettél, hisz attól lettél az, aki most vagy :-)

Ui.: Tudom, zagyvaság, de várom a kommenteket, és éljen a kemény mag!!!! :-)

 

 
584 komment
Címkék: hülye kaland

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr91462409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boss888 2009.10.28. 17:09:07

Na itt van még két vicc, h mosoly maradjon az arcodon mire visszaérek..

Bemegy a nagydarab kamionos a kocsmába,látja,hogy a sarokban ül 1vézna férfi, előtte 1 pohár sör. Emberünk fogja és megissza. Erre a csóka elkezd bőgni. A kamionos nyugtatja, h csak viccelt, mindjárt kér neki 1 másikat. -Mondd,miért sírsz? -Pocsék napom volt...hüpp-hüpp. Reggel elkéstem a munkából, a főnököm kirúgott.hüpp-hüpp-hüpp. Hazaindultam volna a kocsimmal, de ellopták. Taxival hazamentem, erre a legjobb barátomat találom a feleségemmel. Utána lejövök ide a csehóba, kikérek 1 sört, beleteszek 1 nagy adag arzént, erre megiszod előlem....

Boss kitántorog a kocsmából. Rögtön nekimegy egy nőnek,aki rögtön lekever két hatalmas pofont,mire Boss megrázza magát: -Hű de hamar hazaértem!

boss888 2009.10.28. 17:10:47

@csillag×: Már érdeklődök, h kinek van eladó, de legalább 100-110kg-os kellene:)))

csillag× 2009.10.28. 17:12:29

@boss888: ezekre csak a szokásos reakciót kapod : hülyeee :D :D (kösz)

csillag× 2009.10.28. 17:15:02

@boss888: hmmm..te kis telhetetlen! Nem éred be kisebb sonkákkal ?:)

tuli _ 2009.10.28. 17:29:23

@Zsu0805: öreg hiba :)
@Kedves Nard: hurrá. ha eddig nem szerettelek volna, most kivívtál némi tiszteletet.
kedvenc:
sárkányfűárus: talán egy kis lelkesedést, talán egy kis éljenzést...
(tömeg halk hangon, suttogva, bizonytalanul szól: éljen, éljen...)
sárkányfűárus: mindaz jutalmat kap, aki megteszi.
tömeg: ÉLJEN, ÉLJEN :D
remélem, rémlik :))

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: eztet meg nem értem, de sebaj :)
családi szállóigévé lépett elő nálunk:)

tuli _ 2009.10.28. 17:33:28

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: családi szállóigévé természetesen nem te léptél be a közegünkbe, hanem a sárkányfűárus, aki minden egyes szar melóra azt kéri, hogy lelkesedjenek érte :)

Szelid sunmalac 2009.10.28. 17:37:46

@tuli_: Akarcsak a fonokom...hjajjj

tuli _ 2009.10.28. 18:05:11

@Klájd: légyszíves húzzál el innen, mert nem divat normálisabbnak lenni a blog közösségénél. micsoda dolog ez? ha nem tetszik, akkor ne kommentelj, nehogy megpróbálj már "nevelni", mert abból nagy-nagy sértődöttség lesz. tessék mindezt tudomásul venni.

a közösségnek. tessék észrevenni, ha kritika van, azonnal ne ellentámadásba menni. nem biztos, hogy hülye az, aki beszól, ellenvéleményen van. már délelőtt is mondtam, hogy egy kis önkritikus humorérzék sokkal többet érne.

Szelid sunmalac 2009.10.28. 18:13:37

@tuli_: Fuuuuj! Ne gyere itt nekunk a normalissagoddal jo?! Mit oktatsz te itten?! Ide gyere! Ki vagy te?! Fuuuuj!

Szelid sunmalac 2009.10.28. 18:19:04

@tuli_: Te itten nekunk ne gyere a normalissagoddal, ertem?! Hat ki vagy te? Ide gyere! Ide gyere ha mondom! Jol van...most letesszuk aztan meg megint hivlak!

csillag× 2009.10.28. 18:20:00

@tuli_: szerintem csak a stílus nem tetszett vagánynak. De igazat adok neked, hogy próbáljunk meg kultúrált, intelligens emberek módjára viselkedni, nem kell rögtön nekimenni a másiknak, még akkor sem ha leanyáz. Meg lehet beszélni a dolgot, emberi szavakkal is. És persze lehet ellenvélemény is, miért ne lehetne! De akinek nem tetszik a poszt ő is ki tudja sok féleképpen fejezni magát úgy, hogy nem hordja le a posztolót. :)
(jaj istenem valami ilyesmit akartam írni) :P

Szelid sunmalac 2009.10.28. 18:20:48

Haljon meg a blogmotor! Bocs Tuli!

rikus 2009.10.28. 18:21:25

@tuli_: Olvass egy picit vissza, h mi volt Klájd beköszönője..vagány valószínűleg azon szívta fel magát, nem a "más véleményen" -szerintem-

Szelid sunmalac 2009.10.28. 18:21:33

@csillag×: Es te ki vagy te hogy itten egyet ertesz! Te nekunk itten ne ertsel egyet, de kettot se! Hat te is ide gyere de rogvest!

Szelid sunmalac 2009.10.28. 18:22:17

@rikus: Milyen mas velemeny?! Ki vagy te hogy itten mas velemenyrol beszeljel?! Es ha ugyanaz a velemenye? Mi? Akkor ahhoz mit szolsz be?

Szelid sunmalac 2009.10.28. 18:23:34

@tuli_: Egyebkent meg miert nem mondjuk olyanokat cseszel le, akik pl. ket perc alatt megolik az egesz blogot? Vele nem volt nagy gond...szerintem...marmint a tobbieknek sem volt olyan nagy gondja...

Szelid sunmalac 2009.10.28. 18:25:37

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Es te? Te meg ki vagy itten, hogy mindenkivel nem egyet ertesz?! Ide gyere!

csillag× 2009.10.28. 18:25:47

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: ok megyek én szívesen, úgysem tudok most senkihez sem szólni, egyedül vagyok :))
Nah, de vár, milyen már, hogy én megyek?? nehogy már a csaj menjen!!! milyen világban élünk??

csillag× 2009.10.28. 18:27:30

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: hát veszem észre, h uncsizol...eléggé felpörögtél unalmadban :)

Szelid sunmalac 2009.10.28. 18:28:06

@csillag×: Hat akkor megyek en! Es viszem a rikus sutijet is. Hadd irigykedjen!

csillag× 2009.10.28. 18:29:48

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: hányra érsz ide? kinyitom a kisajtót és megkötöm kutyát :)))

rikus 2009.10.28. 18:30:07

@csillag×: Javaslom kend a fejére mindet...hadd örüljön!

tuli _ 2009.10.28. 18:31:10

@csillag×: ha ki vagyunk akadva a másik viselkedésén, és ugyanazt adjuk vissza, akkor úgy mégis mivel vagyunk különbek? régóta látom, hogy a nagy beszólogatók is hihetetlenül normális emberek tudnak lenni, ha normálisan szólnak hozzájuk. ne jöjjünk már ezzel a ki kezdtével. (ezért kérem a humorérzéket)
aki meg irdatlanul bunkó továbbra is, azzal egyszerűen nem foglalkozom, és kész. klájdon nem azt láttam, hogy ne lenne képes a párbeszédre.
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: julát ne bántsuk jó? :)))

csillag× 2009.10.28. 18:36:46

@tuli_: sztem lehet, h félreértettél, mert én is ugyanezt írtam, ill. lehet, h csak ezt gondoltam és teljsen félreérthető :( Tehát valamilyen szinten a megdobnak kővel... közmondást is ide lehet venni :P Nem kell itt egymásnak esni "agresszorkodni" :)

@rikus: remélem valami krémes süti, mert azokat nem csípem...és akkor teljesítve lesz a kívánságod :)))

Szelid sunmalac 2009.10.28. 18:41:26

@csillag×: Hat ize...most varom, hogy a Caddy kesz legyen. At tudjuk tolni maskorra?

rikus 2009.10.28. 18:42:03

@csillag×: azt én is remélem, hogy valami krémes...mert az jól mutat..másrészt meg pogácsával legfeljebb megdobálni lehet:D

csillag× 2009.10.28. 18:45:16

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: hm..meggondolandó! Vannak feltételeim!!

@rikus: hát ha már több napos az a pogi, akkor komoly sérüléseket is tudok okozni ;) :))))))

tuli _ 2009.10.28. 18:46:46

@rikus: értettem én azt, nincsenek szövegértési problémáim, bár egyesek szerint vannak :)
ez neked is szólt: @tuli_:, véletlenül maradtál ki.
@csillag×: párbeszédnek szántam, és természetesen a többieknek is szólt :)

csillag× 2009.10.28. 18:51:34

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: megszabad kérdeznem, h Caddy hány éves? amúgy is közel áll hozzád, így tippeltem PI-nek a melletted levő két számjegyére: 30-31-esre... :P :D Viszont akkor gratula neki, h ilyen jól kezeli a gépet :P :)

tuli _ 2009.10.28. 18:51:35

@rikus: erre írtam neked is ezt: @tuli

rikus 2009.10.28. 18:53:06

@rikus: ezt nem Csillagnak szántad?
úgy tűnik nekem viszont vannak szövegértési problémáim, mert én ezt most nem értem....:S

csillag× 2009.10.28. 19:00:28

@rikus: @tuli_: ti mit hablatyoltok? :D lehet, h én is dyslexiás lettem? :S :D

rikus 2009.10.28. 19:02:33

áá...össze-vissza
A kérdés így hangzott volna:Tuli ezt nem Csillagnak szántad?
na mind1 én ebbe már belevesztem..:S

tuli _ 2009.10.28. 19:02:55

@rikus: mondom neked _is_
ezt írtad: "Olvass egy picit vissza, h mi volt Klájd beköszönője..vagány valószínűleg azon szívta fel magát, nem a "más véleményen" -szerintem- "
erre én, amit csillagnak _is_@tuli_: írtam, az neked is szólt. de többet én már nem magyarázom :)))

csillag× 2009.10.28. 19:32:23

nah, h elkortódott hirtelen nyomban rögtön mindenki...

rikus 2009.10.28. 19:35:32

@tuli_:
na tutira elbeszéltünk/írtunk egymás mellett...így hogy már megemésztettem a dolgokat:D

Caddy 2009.10.28. 19:38:04

@csillag×: Caddy 33 éves. És köszönöm szépen, igen jól kezelem a gépezetet. :P Bár a csúcstartó egy 22 éves volt. :D

csillag× 2009.10.28. 19:47:48

@Caddy: akkor mégsem jött be a 95-ös tippem :P :) (amúgy köszi)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.28. 19:50:01

@Klájd:

Ne csüggedj, nyugodtan állj szemben a brownnoserekkel, megéri. Olyan jó nézni ahogy küzdenek, hogy egységes csordaként próbáljanak kicsinálni téged. Ne hunyászkodj meg, nem éri meg, ne legyél egy a szürke középszerű csürhéből :)

Caddy 2009.10.28. 19:56:50

@csillag×: igazán nincs mit, mert nem titok. A legnagyobb sztori év elején Caddy sapkában áll és cigarettát szeretne vásárolni, a néni elkérte a személyimet. :D Hát a korról ennyit.

csillag× 2009.10.28. 20:00:40

@Caddy: és még én szoktam ezeken derülni:) amikor az enyémet kérik el.... pedig én még csak pár éve hagytam el a piroskarikást :P

Caddy 2009.10.28. 20:08:46

@csillag×: nem számít semmit, bármikor jókat lehet derülni rajta. :) Mondjuk amikor elkezdtem előkotorni a régi puha fedeles személyimet akkor közölte, hogy azt rakja is el. :)

Nincs itt a tarquin? Olyan pestos gnocchit csináltam,megörülne. :D És üzenem ha benéz, hogy szicíliai pesto, dióval, "túróval". Isteni.

Mr. Homn 2009.10.28. 20:16:45

@Caddy: tőlem 32 éve kértek utoljára személyit ilyen okból. de qrvarégen volt... :(

Fitz 2009.10.28. 20:18:07

Nem olvasom el a kommenteket.
Ez az iromány olyan, mintha egy 10 éves írta volna.
Szerintem nincs ezzel semmi baj, jobban becsüljük ha valaki tud írni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.28. 20:26:15

@Fitz:

Végülis az is teljesítmény, hogy nem analfabéta :)

Caddy 2009.10.28. 20:29:03

@Kedves Nard: milyen jó, hogy nem én etetlek. :P Nálam is csak tűzoltás volt a dolog, mert azt hittem éhen halok, és ez volt a leggyorsabb, meg a gnocchi szavatossága is....khm..no meg a Firenzéből hozott pesto is soron volt már. Na meg hát ilyenek. :)

@Mr. Homn: no de egy férfi sármos legyen,meg magas, meg erős, meg...majd mi nők fiatalok maradunk. :D

Nikica21 2009.10.28. 21:39:18

Hát igazából zsu tényleg nem az ő élményeire hegyezte ki az írást,hanem inkább arra, hogy mi magunk kicsit elgondolkodjunk a saját jópofa történeteinken....szerinem!:D

Nikica21 2009.10.28. 21:40:05

Kár,hogy ilyenkor márkevesen kommentelnek!:(

csillag× 2009.10.28. 21:51:22

@Nikica21: ilyenkorra már mindenki elfárad a sok "szájkaratétól"...:D vagy hogy is fogalmaz az Igazság Atyja :P

alumi 2009.10.28. 22:02:01

@Kedves Nard: nem, gondolj mán bele mélyfilozófiailag...:) de jó mélyen...
Na, mi jutott eszedbe? Na ugye!:)

tuli _ 2009.10.28. 22:17:06

@Fitz: nemán. ha elolvastad volna, tudnád, hogy nem illik ide ilyesmit írni.

2009.10.28. 22:19:52

@Klájd: @vagány csaj:
Hálló!!! Ne veszekedjetek. :) Nem kell ide a feszkó. :)

Nikica21 2009.10.28. 22:23:03

Na de azért cak cak it vagyok!:D Csak bújkáltok!:D Lehet,hogy csak belemagyarázom!De nekem jól esik!:D

Nikica21 2009.10.28. 22:25:04

Én meg csak ilyenkor jutok gép elé, mert idáig dolgozok és mire végig bogozom ki kinek mit írt....néha feladom! :D

csillag× 2009.10.28. 22:25:40

veszekedés tényleg nem hiányzik senkinek, nem kell egymás agyára menni! Tudjátok, csak kultúráltan :P Viszont a kommentek jöhetnek :D Most énakarok lenni az 1000. :D

2009.10.28. 22:32:22

@Nikica21:
Pontosan. Arra gondoltam, hogy hátha egyesek ugyanígy átéltek 1-1 félresikerült netes találkozást, hátha ők is sérültek már meg valamilyen oknál fogva, bár tény, hogy a storyk kb fele jelent csak meg. Akkor olvastatok volna buta beszólásokat, megtervezett de félresikerült "szakítást", részeg ágyjelenetről. Dehát inkább a stílust kezdték el kritizálni, nem arról kezdtek el elmélkedni és mesélni, hogy uhh igen, ha már a netes taliknál tartunk, vagy ááá ilyen álöngyilkosjelölt pasival (vagy csajjal) nekem is volt dolgom. :)

Dehát ez van. Túlzottan nem érdekelnek a stílust kritizáló kommentek. A kommenteim sítlusa egy, a poszt stílusa kettő. Add össze és oszd el kettővel. :)

Nikica21 2009.10.28. 22:36:06

Huh a matekhoz már késő van! :D De nekem tényleg eszembe jutott egy pár hülye történet, de pl jók is! Úgyhogy nekem kellemes vol!:)

2009.10.28. 22:37:06

@Nikica21:
Ennek örülök. :) Majd ha úgy gondolod szivesen meghallgatunk(ok) 1-2-t. :)

Nikica21 2009.10.28. 23:05:03

Hát én nem vagyok valami nagy író....fogalmazó!:D De azért köszike!:D

Missy88 2009.10.29. 06:52:43

Végre valami vidám!:) Késtem egy napot...Engem feldobott!:)
Zsú: Nagyon köszi ezt a posztot. Írhatnál majd még:)

uhhh (törölt) 2009.10.29. 08:20:52

@tuli_:
Nem akarok én nevelni, csak véleményem volt ,erre lemajmoztak..
:-) :-)

uhhh (törölt) 2009.10.29. 08:26:08

@Kedves Nard:
egyébként pont rátapintottál a lényegre.
Nem is a történet volt ami miatt írtam,hanem a kommentek.
Utálom az elfogultságot.
Mivel beírta az illető a nevét, így ráismertek, és egyből zseniális lett a történet és ment a seggnyalás.
Ettől kiráz a hideg..
Mást itt is, és a szakítóson is ízekre szednek.

csillag× 2009.10.29. 08:35:22

Volt rá példa, h korábbi posztoknál is felismertünk ismerősöket. Ott mégsem jelent meg a "seggnyalós" jelző. Tehát sztem szó sincs puncsolásról csak egyszerűen mindenkinek mást jelent a poszt. Valakiben régi kedves emlékek rémlenek fel és ezáltal jókedve lesz és így tekint a posztra is :) Mások meg csak a történetet nézik, ami így összesűrítve kicsit zavaros, tehát nehezen emészthető. Temtudom miért kell torokra menni. Miért nem elfogadni, h más vélemények is vannak a világon. Nem vagyunk egyformák....

2009.10.29. 08:37:18

@Klájd:
Én pedig pont tőlük vártam a cinikus megjegyzéseket. :)

2009.10.29. 08:38:28

@csillag×:
Nah igen, gyakran már az első pár sorból tudjuk, hogy ki írta a posztot. :)

uhhh (törölt) 2009.10.29. 09:14:31

@csillag×:
akkor gondolom te is elfogadod az én véleményemet.

csillag× 2009.10.29. 09:22:37

@Klájd: :) nem is vitatkoztam Veled, csak a stílust kifogásoltam. :) Vagány csajnak sem kellett volna úgy vissza felelni, még ha ő így is tette. De rossz napja volt és éppen Te estél az útjába :P Bár lehet, h Te sem voltál tnap a toppon és akkor még ezek a kommentek is rátettek egy lapáttal és kiengedted a gőzt... Nah de mégis kis tisztelet egymás felé..meg persze a humor(asszem Tuli emlitette, de nem biztos) :)

2009.10.29. 09:29:41

@csillag×:
De pont rajtam engedik ki a gőzt? :( :)

uhhh (törölt) 2009.10.29. 10:06:23

@csillag×:
ne vedd magadra, de leszarom, hogy ki mit gondol a stílusomról.
Ez gondoltan és kész.
Nem vágyom arra, hogy szeressenek a blogon.
Barátokat sem akarok itt szerezni, van elég barátom.
Bejön a blog, és most kinyílt a bicska a zsebemben.Ennyi.
Egyébként én sem veled vitakozom.(a kis betűs veledet sem sértésnek szánom)

csillag× 2009.10.29. 10:14:30

@Klájd: áááh, nem veszem magamra :) csak amíg nem ismerem a másikat addig megadom neki a tiszteletet (ahogy épp ezt boncolgatják a másik oldalon :P) Utána meg ha úgy érzem, h nem érdemli meg, akkor lehet, h énis változtatok a hozzáálláson.. :P :)

uhhh (törölt) 2009.10.29. 10:24:06

@csillag×:
én ott is írtam, hogy elsőre sehogy nem állok,aztán kialakul valami vélemény,aztán esetleg változhat.
Itt ez jött ki belőlem elsőre.

lunatik 2009.10.29. 15:09:49

@Zsu0805: hát meglepett hogy te írtad a posztot.
nem kellett volna beleírni a nevedet és hozzászólnod se sokáig, lett volna több elfogulatlan vélemény.
esetleg beküldhetnéd a szakítósra, de úgy hogy akik ezt olvasták onnan, tudjanak róla és ne kommenteljenek majd hozzá. ez jó teszt lenne.

Nikica21 2009.10.29. 20:58:40

Akkor ez azt jelenti, hogy amelyik poszt tetszik és leírom a véleményem akkor nyalom a posztíró seggét? Mert akkor inkább csak a rosszakat kommentelem!:D

2009.10.29. 22:13:54

@Nikica21:
Egyesek folyton kötekednek. :) Ha rosszat írsz akkor is, ha jót akkor is. :) Egyeseknek ez az életük h kiforgatnak, kicikiznek mindent. :) És nem célzok most senkire. :)

Nikica21 2009.10.29. 22:18:01

@Zsu0805: szal nem céloztál?:D
Hát én nem vagyok egy veszekedős típus....velem elég nehéz veszekedni....főleg nem ilyenen!:)

2009.10.29. 22:49:45

@Nikica21:
Én veszekszek, de nem mind1, hogy kivel... :)

Nikica21 2009.10.29. 22:59:35

@Zsu0805: Elöszőr azt olvastam,hogy én veszekszek,de mindenkivel!:D
Persze mindenkit kilehet hozni a sodrából!:D

2009.10.30. 07:57:19

@Nikica21:
Nálam az is emberfüggő, hogy ki milyen gyorsan tud kihozni a sodromból. :)

VanWilder 2009.10.30. 15:59:31

Aranyos csajszi lehetsz Zsu ,sztoriaidat olvasva.Tetszik a stílusod.

csillag× 2009.10.30. 16:54:58

@Zsu0805: látod nem mindenki szívja a véred :P :)

2009.10.30. 17:37:41

@VanWilder:
Köszy! :)

@csillag×:
Ne is mond, tiszta furcsa. :)

csillag× 2009.10.30. 17:40:36

@Zsu0805: csak nehogy aztán jelentkezzenek az elvonási tünetek:D

Nikica21 2009.10.30. 22:31:43

Zsu....wan-nál ez a hátulról támadósdi törénik....tehát nem lesz elvonási tüneted....csak várd ki!:D

2009.10.31. 17:18:08

@Nikica21:
Ohh én már nem félek senkitől.:) Amit kaptam az már.. :)

Nikica21 2009.10.31. 17:24:25

sose lehet elég a jóból....:D
süti beállítások módosítása