Azzal fenyegetett, hogy megöli magát

2009. november 22. 06:58 - Panni CsP

„Ő egyre többet ivott a haverokkal, akik olykor nem átallottak engem obszcén szavakkal illetni.” Egy lány szívét-lelkét beleadja egy hálátlan kapcsolatba, majd szakítás és szolid bunyó következik. Újra a tövig futtatott kérdés kerül terítékre: hogyan rakjuk ki stílusosan a szűrét egy bárdolatlan, de betegesen ragaszkodó pasinak? Egyik törzs-kommentezőnk beszámolója következik, melyből megtudhatjuk, hogy a szenvedés kiváló diéta.

 

Sziasztok Kommentelők!:) Zsú, Vagány, Boss, Glg és Lobelt, Szerintem Ti rám ismertek majd!:) A következő történetben életem legnagyobb csalódását mesélem el. Tulajdonképpen akárkivel megtörténhet és meg is történt már néhányotokkal, ezt biztosan tudom. Tíz éve egy nagyon kedves srác teljesen belém szeretett. Mivel 13 évesen nem a fiúkkal voltam elfoglalva, nem igazán foglalkoztam vele. Eltelt néhány év, kijártuk a középiskolát és valahogy egymás mellé sodródtunk. Hatalmas szerelemnek indult. Már az első együtt töltött nap után éreztem, hogy nem lesz egy egyszerű múlandó kapcsolat. Igazam lett.

Remekül éreztem magam vele, azonban az életvitelét nem tudtam tolerálni és nem is akartam. Közöltem vele, hogy a drogot undorítónak tartom, és ha velem szeretne lenni, arról le kell mondania. Nagy meglepetésemre, megtette. Elkezdett rendesen dolgozni és egyre harmonikusabbá vált a kapcsolata a szüleivel is. Nagyjából fél év telt el, amikor úgy döntöttünk, hogy összeköltözünk. Óriási hibát követtünk el akkor, de ez persze nem derült ki azonnal. Önmagamhoz mérten, remekül viselkedtem. Egyre háziasabb lettem, úgy viselkedtem, mint egy feleség. Mostam, főztem, takarítottam. Mire hazaért a munkából, még akkor is, amikor este 11-ig dolgozott, friss és meleg étellel vártam. Ez nem nagy dolog, de egy 19 évestől azért mégis csak az, valahol. Szépen alakult a közös kis életünk, azonban kezdtem unalmassá válni számára. A boldogság rám sajnos nincs túl pozitív hatással, ami a külsőmet illeti, így elég sokat híztam. Ő egyre többet ivott a haverokkal, akik olykor nem átallottak engem obszcén szavakkal illetni, ha nem értettem egyet valamiben. Természetesen nem estem kétségbe és kiálltam magam mellett, ha már a párom nem tette meg. Egy idő után besokalltam, úgy döntöttem véget vetek a szenvedésünknek, de nem tudtam hogyan tegyem. Próbáltam vele beszélni, hogy tegyünk valamit a kapcsolatunkért, de nem érdekelte. "Jól van, hülye vagy. Majd kialszod." Egyre dühösebb lettem, de nem tudtam mit tegyek. Nagyon szerettem őt és annyira bántott a viselkedése, hogy azt el sem tudom mondani. Jó néhány beszélgetés után végre úgy éreztem, hogy sikerül elérni a célomat, tenni fog értem, kettőnkért valamit, de nem így lett. Ekkor kezdett közömbössé válni ő, és haldokló szerelmünk is. Nem érdekelt többé sem az, hogy hol van, sem az, hogy kivel. Néhány hónap leforgása alatt, a szomorúság következtében, sikerült leadnom a súlyfeleslegemet. Kedveskedett, próbált szeretni, de nem hagytam magam. Elkezdtem a munkámnak élni. Nem is foglalkoztam mással. Úgy éreztem, nem kellek senkinek és nekem sem kell senki. Ahogy az lenni szokott, akadt vigasztalóm is. Nagyon kedves és vicces fiú, széles érdeklődési körrel. Eleinte nem igazán érdekelt, barátként közeledtem felé. Persze a barátság átalakult, és szépen lassan beleszerettem. Nem volt kérdéses, mit tegyek. Mivel a páromat emberileg szerettem és tiszteltem, teljesen őszintén elmondtam neki, amit érzek. Úgy gondoltam, sikerül majd elintéznünk felnőtt emberek módjára a dolgokat. Tudtam, hogy megbántom, de őszinteséget érdemelt. Elmondtam mindent, összecsomagolt és elment. Nehéz volt, fájt, de tudtam, hogy ez a helyes. Miután egyedülállóvá váltam, nem vágtam bele rögtön egy kapcsolatba. Választottamat szerettem volna megismerni. Rengeteg időt töltöttünk együtt, sétáltunk, moziba mentünk, néztük a Városligetben a tavat és közben beszélgettünk, vacsoráztunk, táncoltunk és még annyi mindent csináltunk, hogy leírni sem tudnám. Mindezt úgy, hogy kézfogásnál több nem történt. Ezek átlagos dolgok, de mégsem volt bennük részem a három év alatt. Naivan azt hittem, hogy ilyen könnyedén újra kezdhetek mindent. A volt párom persze közbeszólt. Többször felkeresett, mindig más és más indokkal. Minden alkalommal megpróbáltam vele megértetni, hogy ennek visszavonhatatlanul vége, de nem hatott. Míg egy nap közölte, hogy felfogta és végleg békén hagy. Egy napon mégis egy gyűrű kíséretében állított be, természetesen nem fogadtam el és megkértem, hogy távozzon. Ekkor ideges lett és földhöz vágta a dobozt. A gyűrű elpattant. Órákig kereste, de nem találta meg. Másnap amikor kiléptem a kapun, a lábam előtt hevert a sárban. Azonnal hívtam, hogy sikerült megtalálnom. Még aznap vissza is adtam, ekkor ismét biztosított, hogy többé nem próbálkozik, ez volt az utolsó. Én ismét, bár kissé kétkedve, de elhittem. Eljött a szombat, irány a kedvenc hely, a barátok, móka és kacagás. Ki gondolta volna, megjelent a törzshelyemen. A három év alatt egyszer volt ott, mert az én barátaim unalmasak, amiért nem fetrengenek a hányásukban. Amikor megláttam, azonnal kértem, kedvesen és udvariasan, hogy távozzon, persze hiába. Szapora magyarázkodásba kezdett, hogy nem miattam jött pont erre a helyre, de felesleges volt. Minden söre után emlékeztettem, hogy nem örülök neki, de mindhiába. Iszonyatosan részegre itta magát, és egy ilyen, még mindig viszonylag kedves, azonban már türelmetlenebb felszólítást követően jelenetet rendezett. Kiabált, majd becsapta az ajtót, hogy mindenki jól lássa és hallja őt. Azt várta, hogy a barátaim, akik végig követték az utóbbi hónapokban a kapcsolatunkat - akik ott voltak a névnapomon, ahová a drága párom nem jött el, mert valami ócska koncert volt az ország másik végén - sajnálni fogják, és az majd hatni fog rám és visszafogadom. A kabátját bent felejtette, én pedig ostobán kivittem utána. Annak ellenére, hogy a barátaim nem igazán ismerték, tudták, és én is tudtam, hogy nincsen félnivalóm, hiszen soha sem bántana. A következő jelenetben már üvöltött az arcomba, hogy meg fogja magát ölni, rángatott és cibált. Az egyik pillanatban nevetett, a másikban sírt és üvöltött. Hirtelen történt minden, amire konkrétan emlékszem, hogy csattanok egy "mi autónk" oldalán. Mivel ittam is és az adrenalin szintem is az egekben volt, nem éreztem különösebb fájdalmat. Viszont annál nagyobb félelem uralkodott el rajtam. Az egyik minutumban attól rettegtem, hogy magában tesz kárt, a másikban pedig attól, hogy bennem. Szerencsére az egyik barátom kijött, és bár azt mondtam, minden rendben van, ő mégis betelefonált a többieknek, hogy baj van. Többen kijöttek, bekísértek, próbáltak megnyugtatni. Feltűnt, hogy kevesebben vagyunk, ezért kimentem. Pont időben, mivel volt lovagom majdnem hatalmas verést kapott, mert nem akart elmenni. Próbáltam hatni az eszére, ami nyilvánvalóan már nem volt, de nem sikerült. Nagyjából negyed órába telt meggyőznöm, hogy menjen haza és pihenjen. El is ment, de visszajött és egy bokorban bujkálva várta, hogy arra menjek. Hívogatott, írogatott, nem hagyott békén. Nem tudom, hogyan sikerült rávennem, hogy végre valahára vegye fel a nyúlcipőt, de megtette. Másnap ismét felkeresett, bocsánatot szeretett volna kérni a primitív viselkedéséért. Elküldtem és megkértem, hogy többé ne keressen. Elment és azóta nem keresett, viszont alig telt el néhány nap. Remélem többé nem is teszi. Ez volt életem nagy csalódása. Igazándiból nem a szerelemben vagy benne csalódtam, hanem magamban. Megbíztam benne, azt hittem, nem tudna bántani, de mégis megtette. Ilyen az élet...

 
138 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr881533541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erásss 2009.11.22. 11:43:20

Milyen szülés?Terhesség alatt!:)))

deflorator 2009.11.22. 11:45:00

@Nikica21: Aki keveset eszik és sokat mozog az képtelen elhízni.
Aki sokat eszik és/vagy keveset mozog az pedig igénytelen, elhanyagolja magát. Valószínűleg mást is.

Igazság Atyja 2009.11.22. 11:46:35

@Zsu0805: Egy bizonyos tömeg felett már hiába eufemizálunk, és akárhogy is "viseli" a hölgy azokat a plusz kilókat, az nem szép - szerintem. És az utóbbi a hangsúlyos, mert van, aki szerint az is lehet tetszetős, nem vagyunk egyformák. Igenám, de nem mindegy, hogy egy ilyen ízlésű férfi jön össze egy alapból telt nővel, vagy egy átlagos testalkatúakhoz vonzódó úriembernek kell azzal szembesülnie, hogy a gyárilag 60 kilós szerelme a "boldogságtól" felkapott 15+ kg felesleget. Sajnos nagyon nem mindegy, ezért egyetértek @tilosacsok hozzászólásával. Ráadásul itt szó sem volt szülésről.

2009.11.22. 11:46:40

@tilosacsok:
Ebben is van valami, de attól függetlenül ha valakit zavar, hogy elhízott a párja próbálja meg ezt lekommunikálni. De valahogy azt veszem észre, hogy a pasik (tisztelet a kivételnek) csak rinyálnak a haveroknak meg szakítás után képek ilyen indokokkal jönni. Milyen egyszerübb lett volna azt mondani, hogy figyelj fogyj egy kicsit le, esetleg még segítek is benne.

2009.11.22. 11:47:56

@Zsu0805: Egyébként csodálom nem hozzátok fel, hogy a pasik meg "finganak", "böfögnek" egy idő után. Igen. Ez is undorító. Én ha nő lennék emiatt elhagynám a páromat, ha nem képes a társaságomban viselkedni. Ez is idővel alakulhat ki és szerintem szánalmas.

@Nikica21: Ne haragudj, de a fotó alapján így is gyönyörű lány lehetsz. Nem tudom hogy nézel ki, de így ismeretlenül is te lehetsz az akiben belül megvan a varázs! :-)

@Erásss: Erről beszélek :-) . "Irigylem" a férjed.

G_P 2009.11.22. 11:49:43

Hát, emberek, ennek a csávónak van bőr a képén. Én hülye, meg lassan már tüzet se merek kérni a lányoktól (a szebbektől), más meg ilyeneket mer? Átgondolom a dolgaimat. :D

Mindenesetre azzal lehet a legjobban lejáratni magunkat, ha nem értünk a szép szóból. Csávó jobban tette volna, hogy elhúz a francba elegánsan, és nem is keresi többet a lányt.

deflorator 2009.11.22. 11:50:41

@Zsu0805: A nők, mint az a hozzászólásokból is kiderül, nagyon elnézőek a saját kövérségükkel. Hiszen a belső értékek számítanak sőt a párjuknak kötelessége őket így is dícsérni, hogy ezáltal könnyebben el tudják fogadni önmagukat. (Ahelyett, hogy lefogynának, mert az milyen fárasztó már. Áldozatot kéne hozni, azt meg egy férfiért minek...)

2009.11.22. 11:54:53

@Erásss:
Értem, hogy mit mondasz, csak itt az a gond, hogy egyesek a felszedett 10 kg miatt is lelki sokkot élnek át. Azt a plusz 10 kg-ot is lehet szépen viselni, az hogy felszedünk pár kilót az nem azt jelenti, hogy igénytelenek leszünk. Az annyit jelent csupán, hogy nagyobb gatya kell, esetleg felső, és kicsit megnő a comb, a fenék, a has és a pasik számára a hőn áhított mell. Van drasztikus hízás is, láttam már drasztikust is és csak plusz 5-10 kg-osat is. A drasztikus tényleg tetteket kíván, de a plusz 5-10 kg miatt nem feltétlenül kellene, ha azt a másik jól tudja viselni és arányosan eloszlik.

Erásss 2009.11.22. 11:55:48

@tilosacsok:
Köszi!:)
Egy nőnek nem szabad lustának lenni.El kell járni edzőterembe,kozmetikushoz,fodrászhoz.Persze a párunktól is el kell várni az igényességet.Lehet,hogy lehánynám,ha mellettem fingana...:) Sok nő meg azt hiszi,hogy összeköltözés,gyerek,munka...egyre ritkábban öltözik ki csinosan,megy fodrászhoz.Gondolja minek?Kinek kéne tetszenem,mikor van élettársam/férjem?!Elsősorban az ember magának tetszen,utána a párjának.Szerintem.Én nem is érezném magam jól,ha így viselkednék...Ahogy így "eligénytelenedik" valaki,utána jönnek a gondok.A férj már nem is szívesen akar szexet,keveset van otthon...stb.Jönnek a barátok és azt esti piálások!Innen meg nincs vissza út...

Nikica21 2009.11.22. 11:56:33

@deflorator: Persze...könnyen elítélünk valakit azért mert hízik...elmegyünk mellette az utcán és lefujjogjuk ahelyett, hogy arra is gondolnánk, hogy számtalan olyan betegség van amiből adódhat és nem csak atöménytelen evés és kevés sport!
Sajnálom, de én ebben élek és úgy érzem akik elítélik a kövéreket azok engem is pedig nem tudják miért vagyok az!

deflorator 2009.11.22. 11:58:48

10 kg felesleg az tulajdonképpen annyit jelent, hogy az ember bárhol érinti meg a nőt, undorító, puha, hájas felülethez ér. 1 kg, talán 2 még elviselhető, de az 5-10 kg az rengeteg! Rengeteg!

2009.11.22. 12:05:36

@Igazság Atyja:
De mint láthattuk (legalábbis a posztba nem olvastuk) a srác nemigazán kommunikálta le, hogy anyukám fogyj le egy x kg-ot. Ha akkora volt a boldogság, akkor a lány biztos megtette volna.

@deflorator:
Nem vagyunk elnézőek a kövérségünkkel kapcsolatba. (bár hozzáteszem, hogy én nagyon nem vagyok az, bár felszedtem 4-5 kg-ot) De egyesek annyira lelki sokként kezelik, ha a párjuk netalántán a 4-5 év alatt felszedett 10 kg-ot. Persze mindenki tegyen azért,hogy jól nézzen ki, hogy legyen igényes és kívánatos, de ha azt a plusz 10 kg ellenére éri el az nem feltétlenül számít.

Én se vagyok híve a drasztikus elhízásoknak-fogyásoknak, de attól függetlenül ezt le lehet kommunikálni egy kapcsolatba, és hányni tudok azoktól a pasiktól (nem egyet ismerek - hozzáteszem csak ismerősi szinten), akik összejöttek egy gebe csajjal és most meg rinyálnak, hogy a lányka kicsit formásabb lett. Van egy egészséges súly amin tartsuk magunkat, és az egyszálbél és a kórosan elhízott se egészséges.

2009.11.22. 12:07:23

@deflorator:
Én felszedtem 5-öt, lőjj le. :)

Erásss 2009.11.22. 12:10:36

@Zsu0805:
Igen,Neked is igazad van.Én arról beszélek,ha egy pasi a vékony nőkhöz vonzódik,és a nő a kapcsolat alatt drasztikusan elhízik.Viszont itt a pasinak is ki kell nyitni a száját,és közölni vele,hogy fogyjál le X kg-ot.(Persze ha nem betegség áll az elhízás hátterében.) Nem rögtön a barátokkal való piálás,a nem hazajárás vagy netán a megcsalás következzen.

Nikica21 2009.11.22. 12:10:42

@Zsu0805: Azt azért neeee!:D
Inkább maradjon rajtad, csak legyél egészséges, okos és persze adj magadra!:D

Igazság Atyja 2009.11.22. 12:11:05

@Zsu0805: "A boldogság rám sajnos nincs túl pozitív hatással, ami a külsőmet illeti, így elég sokat híztam. Ő egyre többet ivott a haverokkal, akik olykor nem átallottak engem obszcén szavakkal illetni, ha nem értettem egyet valamiben."

Benne van, ha olvasol a sorok között. Elég egyértelmű, mire vonatkoztak az obszcén szavak. Természetesen egy ilyen fazonnal kilóktól függetlenül sem lett volna szabad együtt maradnia, már ekkor kirúghatta volna a fenébe. Tehát kapott jelzéseket rendesen, csak nem a megfelelő formában.

2009.11.22. 12:11:09

@Nikica21: Ne hidd azt, hogy nekem régen kockahasam volt. Dagadt voltam. Szó szerint. Annak idején 4 (!!!) évembe telt, mire letudtam dolgozni kb. 1,5 év termését.

Hogy ez hogyan sikerült?

1. Reggel a kávéba viszonylag kevés cukrot teszek, és később se teába, se kávéba nem teszek semmit. Cukros italokat véletlenül sem iszok. A light verziójukat sem, mert azoktól éhes leszek. Pedig imádtam a kólát!

2. Próbálom (!) mellőzni az alkoholt. Bor, sör, koktélok, minden-minden hizlal.

3. Menekülök az utcai kajáldák (gyorsétteremek, gyrososok, stb.) elől. Pedig imádtam a lángost, és a gyrost, de mindkettő hizlal.

4. Barna kenyeret eszek. Ha az nincs, inkább maradok éhes.

5. Magamra főzök ha tehetem. Ha nem és étteremben eszek, akkor vagy délben vagy este nem kajálok.

6. Nem használok napraforgó olajat, zsírt. Ha mégis muszáj, valamivel helyettesítem. (pl. olívaolaj.)

7. Nem nassolok, kerülöm a süteményeket, a Pop-cornt a moziban.

8. Heti 3-4 órát sportolok.

Az eredmény? Mondom... Anno 4 (!!!) év alatt lett meg! Pokoli volt az elején. De ha tényleg akarja az ember sikerül. Ráadásul ez nem pénz kérdése. Sőt! Mióta lefogytam kevesebbet is költök kajára. Nem veszek meg minden szemetet. :-) . És ami még fontosabb: Sokkal jobb a lelkiállapotom. Kiegyensúlyozottabb vagyok és boldogabb. Amúgy jön Karácsony. Nagy kihívás! De annál nagyobb a győzelem!

2009.11.22. 12:12:46

@Erásss:
Nah pont ez az. :)

Mondjuk a legjobb amit eddig láttam, hogy bnőm felszedett x kg-ot, és a párja is detto. A pasi folyton rinyált, hogy fogyjál-fogyjál, a csaj meg mondta, hogy ok, akkor járjanak le együtt futni meg konditerembe. Ő idővel lefogyott, de gondolhatod, hogy a pasi mennyit járt edzeni... :) Tehát a pasikat se kell félteni lustaság terén. :)

Nikica21 2009.11.22. 12:12:47

@Erásss: Na és az a másik, hogy az esti hancúrok alatt még segíthet neki a tornában is!:D Persze csakis a fogyás érdekében!:D
Még szerencse, hogy azért akad pasi aki nem a 20kilós csajokat szeretik!:D

2009.11.22. 12:15:13

Viszont a 4 évért cserébe se buliban, de még inkább strandon, nem hogy szégyenkeznem nem kell, örömmel megyek ki.

Hidd el, kárpótol mindenért, mikor a hátad mögött azt súgják, "Hú b+, láttad milyen jó segge, felsőteste volt?" . Önzőség, de akkor is. Leírhatatlanul jól tud esni!

Nikica21 2009.11.22. 12:15:49

@tilosacsok: DRága...ha tudnád egyes emberek mit meg nem tesznek a cél érdekében...!
Inkább nem írom le én mit teszek...mert még a dokim is kezet fogott velem!Na de ez van!:)

Erásss 2009.11.22. 12:16:15

@tilosacsok:
Neked viszont gratulálni tudok a kitartásodhoz,erődhöz.Kialakítottál magdnak egy életformát.Ez becsülendő.Én is mikor megszültem el kellett azon gondolkodnom,hogy hogyan fogom a gyerekem mellett beiktatni pl. az edzőtermet.Sikerült.Csak tervezés kérdése az egész.Én ezért nem értem meg azokat az embereket,akik időhiányra panaszkodnak!

2009.11.22. 12:16:52

@Igazság Atyja:
"akik olykor nem átallottak engem obszcén szavakkal illetni, ha nem értettem egyet valamiben"

Ez nem csak a kilókra vonatkozhat, hanem sok más dologra is. Pl. hogy nem szimpatizált a barátnő, hoy eljár minden nap piázgatni, hogy azt akarja, hogy otthon legyen stb. stb.

Erásss 2009.11.22. 12:17:38

@Nikica21:
Mondjuk egy jó szexel 400 kalóriát égetsz el.Ez meg felér egy futással.:)

Erásss 2009.11.22. 12:20:12

@Zsu0805:
Ez így van.A pasik is tudnak lusták lenni.Szerencsére az én párom is jár edzeni.Nem a külseje miatt,hanem mert számára a mozgás életforma lett.Persze nem egy 200 kg-os 2 ajtós szekrényt kell elképzelni.Neki nem ez a cél.
Nekem is furcsa lenne,ha a napi max mozgása a távirányító emelgetés lenne!:)

Nikica21 2009.11.22. 12:20:13

@Erásss: Oh akár többet is ellehet...és utánna még elmenni futni...úszni szaunázni és megint egy ksi hancur...jó kis kikapcsolódás egy hétvégére! :D

Erásss 2009.11.22. 12:22:23

@Nikica21:
Az biztos!Jaj,de szeretek wellneselni.Igaz már nem voltam ezer éve!:(

2009.11.22. 12:22:32

@Nikica21:
Isten mentsen attol, hogy hancur után fussak. :) Inkább előtte. :)

deflorator 2009.11.22. 12:22:43

@Nikica21: @ PEdig ez a legnyilvánvalóbb oka. Aki sokáig nem eszik semmit az csont és bőr. Az afrikai menekülttáborokban nem látni kövér embert. Ennél emberbarátibb megoldás, ha valaki eszik, de keveset. Annyit egyen, hogy a gyomra ne menjen tönkre, az nem baj, ha folyamatos éhségérzet kínozza. Előbb-utóbb a szervezete alkalmazkodik hozzá és megszokja a kevesebb mennyiségű ételt.
Az sem árt, ha az ember legalább napi 1 órát sportol, akár otthon. Otthon persze nehéz minden izmoz megmozgatni azaz tökéletes alakra szert tenni, de a fogyáshoz erre nincs is szükség, alap gyakorlatok megteszik.

2009.11.22. 12:23:53

@Erásss:
:) :) Egyből a fenék... :)

2009.11.22. 12:25:22

@Igazság Atyja: @Nikica21: @tilosacsok: @deflorator: @Erásss:
Fuuu annyit beszéltünk a kajárol, hogy teljesen megéheztem... :) Lemegyek és kitépem a hűtő ajtaját. :)

Erásss 2009.11.22. 12:27:14

@Zsu0805:
Hát Ő mondta,hogy összesúgnak a háta mögött,hogy jó a feneke!Gondoltam én is megkérdezem.:) Persze annál nincs is jobb,ha egy férfinek izmos,feszes feneke van...na,jó,van annál jobb...,de azt most nem részletezzük!:D
Jóóóó étvágyat!

2009.11.22. 12:29:32

@Erásss:
Én inkább a mosolytól és a szemektől ájulok el, persze kémiás pasitól. :)

Igazság Atyja 2009.11.22. 12:29:38

@Zsu0805: Ha a két gondolat között nem lenne összefüggés, szerintem az elhízásra vonatkozó mondat nem is lenne a szövegben. Mindenesetre tényleg surmóság, bármi miatt is szekálták közösen a lányt a haverokkal. Az 5-10 kg kérdéshez még annyit: az sem mindegy, hogy egy olyan 55 kg tömegű nővel jön össze az ember, akin egyenletes eloszlásban szépen elfér még +5 kg, vagy egy olyannal, aki pont "határeset" (a saját ízlése szerint természetesen), és erre jön rá 2-3 hónap alatt még +10. Az előbbi elfogadható (főleg, ha edzés révén, egyenletesen vastagodott a hölgy), az utóbbi nehezebben.

Erásss 2009.11.22. 12:33:17

@Igazság Atyja:
Te tudnád tolerálni,ha a b.nőd hírtelen, sokat felszed?

2009.11.22. 12:35:15

@Igazság Atyja:
Vegyészek szép szemekkel és édes mosollyal. :)

Erásss 2009.11.22. 12:38:29

@Zsu0805:
Hát én szép vegyészt nem láttam még,pedig vegyi szakközép iskolába jártam.Az összes szemüveges volt,meg kén szagú!:) Ha sikerült egy kísérlet,tuti orgazmusuk volt,mert egyből mosoly volt az arcukon.:)Halálra röhögtük a csajokkal a fejünket rajtuk.Szívtuk a vérüket.:)

deflorator 2009.11.22. 12:38:45

@Igazság Atyja: Az ilyen lány nem felszed egy kicsit magára, hanem súlycsoportot vált. 10 kg az már 2 súlycsoport. Megbocsáthatatlan, hogy ennyire elhanyagolja az ember magát, azaz tulajdonképpen nem is magát hanem azt, akibe szerelmes.

Nikica21 2009.11.22. 12:40:12

@Zsu0805: Ne egyél vagy csak egy almát....mert az 5+ból több 5+lesz!
@deflorator: a legnyílvánvalóbb oka az, de nem az egyetlen oka!

Igazság Atyja 2009.11.22. 12:41:17

@Erásss: Még sosem volt rá példa, az eddigi összes barátnőm csinos volt (nekem tetszően) és tartotta is a súlyát. Valószínűleg nem lenne mellékes, mennyi az a sok, és milyen okból kifolyólag hízott el annyira. Biztos, hogy már azelőtt szóvá tenném, hogy gondot okozna a szexnél, de nem ilyen surmó módon, ahogy a posztoló barátja tette.

Szerintem itt kicsit átfogóbb kérdésről van szó, nem csupán a kilókról. Adott egy ember, akit egykor megszerettél az akkori külső-belső tulajdonságaival együtt. Később olyan irányba változik, ami már nem tetszik neked, DE (!) olyan vonatkozásban, amin nyilvánvalóan tudna változtatni. Nem kérdéses, ilyen esetben mi a teendő: kommunikáció. A tolerancia alap, de ha menet közben gyarapodik a tolerálnivaló, az előbb-utóbb nehéz döntések elé állítja az embert.

Nikica21 2009.11.22. 12:41:33

@Zsu0805: Engem is a szemek fognak meg előszőr!:D Aztán a kedves mosoly...!:D

2009.11.22. 12:42:12

@Erásss:
Azért lehet persze mellékállása a vegyészkedés mellett. :) És persze a kémiát is parfümkészítéssel töltse. :)

2009.11.22. 12:42:53

@deflorator: Ha belegondolok Madár tegnapi súlycsoportváltásos győzelmére, esélye mindenkinek van :-) . Oh, milyen szép is volt!

Nikica21 2009.11.22. 12:43:30

@Igazság Atyja: Tetszik ez a hozzáállás!:) Sokat számít, hogy a barátod és a baráti társaságod melletted áll vagy egyből elítél!A fogyás is könyebb, ha van melletted valaki!:)

Erásss 2009.11.22. 12:47:23

@Igazság Atyja:
Én úgy gondolom,hogy az a lány/fiú,aki drasztikusan elhízik szégyenlőssé is válik.Tehát már nem akar bárhol-bármikor,vagy egyáltalán nem szexelni.Ekkor (IS) jönnek a megcsalások...Az természetes,hogy a tolerancia alap.Ahogy Te is mondtad,egy ideig.

Nikica21 2009.11.22. 12:49:53

@Erásss: Én se vagyok sovágy, de a szexet ugyanúgy kívánom...sőt!:)

Erásss 2009.11.22. 12:53:20

@Nikica21:
Nem azt mondtam,hogy minden esetben így van.Ez tény,mikor az embernek változik a külseje szégyenlőssé válhat!Valaki tudja kezelni,valaki nem!Nekem van ismerősöm,akinek a kapcsolata az elhízása miatt ment tönkre,mert már a párja előtt sem vetkőzött,és a szexről már csak álmodott!

Nikica21 2009.11.22. 12:55:00

@Erásss: Persze ehhez az is kell, hogy az ember párja elfogadja a változást...!

2009.11.22. 12:56:20

@Nikica21: Erásss úgy értette, hogy a másik fél nem feltétlenül úgy kívánja, mint pl. elhízás előtt. Egyébként meg hogy ki, hányszor kívánja az inkább vérmérséklet kérdése és nincs köze a kilókhoz.

Erásss 2009.11.22. 12:57:44

@Nikica21:
Szerintem első sorban az ember magának tetszen,utána a párjának.Legalább is én így vagyok vele.

Igazság Atyja 2009.11.22. 12:58:09

@Nikica21: Igen. Amit tilosacsok írt, az nagyon megfontolandó. A körültekintő táplálkozás önmagában is csodákat tesz, ha meg rendszeres testmozgás is társul hozzá, kizárt dolog, hogy ne legyen eredmény záros határidőn belül.

@Erásss: Nem mindenki válik szégyenlőssé. Sőt, elég sokan vannak, akik a "ha szeret, akkor magam miatt szeret, +15 kg többlettel is" gondolattal áltatják magukat. Ha a párja tisztában van vele, hogy ez az alap hozzáállás, elég kellemetlen lesz az ezzel kapcsolatos első beszélgetés. Komoly esély van rá, hogy a "tehát nem is szeretsz igazán!" választ fogja az arcába kapni, ha pedig tényleges érzelmek vannak jelen, ezt biztosan nem szeretné hallani. Nehéz ügy. Szó szerint. :) A szex kapcsán pedig elsősorban nem a helyszínről, időpontról (gyakoriságról), sőt, nem is a kivitelezhető pózok esetleges csökkenéséről van szó, hanem arról, hogy egy elhízott nő közel sem annyira kívánatos, mint korábbról jól ismert csinos mivoltában.

2009.11.22. 13:00:45

@Nikica21: Te ugye kos vagy? Na, az egy tüzes jegy! Ezt inkább eltudom fogadni.

Erásss 2009.11.22. 13:03:08

@Igazság Atyja:
:) Én ezért mondom azt (mindig is),hogy igen is számít a külső!Rengetegen hangoztatják,hogy csak a belső a fontos.Ez nem így van.Valahogy (párkapcsolat terén) nem is szeretném megismerni annak a személynek a belső tulajdonságait,aki nekem nem tetszik.Ettől függetlenül lehet egy nagyon normális,imádnivaló,intelligens ember,akivel imádok beszélgetni,csak ne mellettem keljen fel reggelente!

Nikica21 2009.11.22. 13:03:44

@Erásss: Ha hízunk nagyon nehéz tetszeni magunknak, ezért természetes, hogy próbálunk ellene tenni, de ha a párunk toleráns az sokszor segít és ráadásul nem lesz gátlás a szexben sem!

Erásss 2009.11.22. 13:03:48

@tilosacsok:
Csak nem Te is horoszkóp fan vagy?:D

Erásss 2009.11.22. 13:05:51

@Nikica21:
Igaz!Miután megszültem én sem tetszettem magamnak.Hála az égnek sikerült megszabadulnom 30 kg-tól és most már ismételten jól érzem magam.

Nikica21 2009.11.22. 13:06:28

@Igazság Atyja: Nem minden esetbe hozza az elvárt eredményeket! a legtöbben igen és fontos is az egészséges életmód anélkül is, hogy valaki fogyni szeretne vagy sem! Csak sok esetben vannak más tényezők is egy hízás mellett!

deflorator 2009.11.22. 13:06:31

Annak, hogy ki hányszor kívánja a szexet, tényleg nem sok köze van a testalkathoz. Annak, hogy kit hányszor kívánnak meg viszont annál inkább. Ezt nem árt szem előtt tartani. Lehet valaki okos, szellemes, kedves. De szex közben nem ez számít. Ezért csalja sok férfi a feleségét. Társnak hiába jó, ha az ágyban fabatkát sem ér/ meztelenül rá se tud nézni.

Erásss 2009.11.22. 13:06:35

@Nikica21:
Az előbb kihagytam,hogy 2 hónap alatt.Igaz,vért izzadtam,de sikerült.

Pizsi16 2009.11.22. 13:08:00

Én is híztam kb 8-10 kg-ot a kezdetekhez képest, most dobjon ki a férjem....na, igen nem rég szültem , de akkor is. A pasi is meghízhat és számtalan baja lehet még. Ez a viselkedés a tinikre jelemző...

Nikica21 2009.11.22. 13:08:41

@tilosacsok: Igen kos vagyok, de a konokságomon kívül nem sokmindenben hasonlítok egy koshoz...ugyanis az empátia a beleérző képességem kifinomultabb mint a tűzes kos jegyhez passzolóknak!:)

2009.11.22. 13:10:14

@Erásss: Nem. Szerintem ez inkább egy kicsit önmagát beteljesítő jóslat. Ha megnézed a kosokról írják, hogy tüzesebbek másoknál, többször kívánják a szexet, stb. . Ami (szerintem) a gyakorlatban nem igaz. Ez teljesen véletlenszerű. Viszont! Legtöbbször a kosok dicsekszenek ezzel :-) .

Nikica21 2009.11.22. 13:10:28

@Erásss: Az durva lehetett 30 kilót 2hónap alatt...szó szerint vért is izzadtál...de az átlag az 1év alatt ha fogy 30kilót!:)

deflorator 2009.11.22. 13:11:05

@Nikica21: Mit értesz tolerancia alatt? Ha egyáltalán nem zavarja, sőt tetszik is neki, akkor igazából nem is hívható toleráns. Ha zavarja de elviseli, akkor fel lehet tenni a kérdést, hogy miért viseli el. Sok válasz lehetséges, de az teljes igazságra akkor fog fény derülni, ha egy csinos nő feltűnik mellette és lehetőségünk van megfigyelni, hogyan reagál rá.

2009.11.22. 13:11:55

@Nikica21: Igen Nikica. Konok vagy abban, hogy véded az elhízottakat, miközben te fotó alapján csodálatos lány vagy :-) . De tényleg!

Erásss 2009.11.22. 13:16:05

@Nikica21:
Persze,miután megszültem lement egy 10es.(gyerek,víz).Utána jöhetett az edzőterem.Persze vártam 2-3 hetet,de utána napi 2-3 órát töltöttem ott.Augusztusban szültem és a télre már a régi Mes ruháimat hordtam.

deflorator 2009.11.22. 13:16:40

@Pizsi16: Elég ízléstelen a megjegyzésed, már megbocsáss. Feleség + gyerek mellől nehéz megszabadulni (egy szerelmes nő aktív támogatása nélkül nem sokan vállalkoznak rá) és te ezzel maximálisan visszaélsz. Elhízol, bízván abban, hogy már nem menekülhet.

Erásss 2009.11.22. 13:17:23

Na lépek emberek,mert felkelt a lányom.Viszem a játszótérre mert süt a nap!További szép napot mindenkinek!

2009.11.22. 13:20:49

@Erásss: Szintén lépek, de kondiba. Csatlakozom hozzád! Szép napot mindenkinek!

Nikica21 2009.11.22. 13:30:44

@tilosacsok: Köszi...hogy csodásnak tartassz, de nem vagyok az sőt..vékony se vagyok! Védem őket, mert sokan tesznek ellene mégis megkapják azt, hogy ők tehetnek róla amikor nem!
Ha a párunkat zavarja és segítsen abban, hogy sikerüljön, ne azonnal a megcsalás jusson az eszébe!:)
De ez minden kövér nőnél és minden párkapcsolatban máshogy alakul!:)

Nikica21 2009.11.22. 13:32:01

@tilosacsok: Miért tilos a csók? Csókolózni olyan jó!:)

Nikica21 2009.11.22. 13:59:32

De elcsendesedett mindenki!:(

deflorator 2009.11.22. 14:26:10

@Nikica21: Ne haragudj a tapintatlan kérdésemért, de te pontosan mit teszel az állítólagos kövérséged ellen? És milyen betegség az, ami kövérséget okoz?

Missy88 2009.11.22. 15:06:50

Mindent összevetve azért jó, hogy mindenkinek lejött a történet lényege. A plusz kilók inkább engem zavartak, mint őt. Sőt, csak engem zavartak. Ennek különösebb jelentősége nem volt, de gondoltam leírom. Nem volt lakása és nem is albérletbe költöztünk, hanem ő költözött hozzánk. De ez mindegy is.
Egyébként nem rossz ember, csak nem egymásnak lettünk kitalálva és szerencsére mára már ezt ő is belátta. Azóta eltelt jó néhány hónap, bocsánatot kért és rendeződött a viszonyunk. Nem haragszom rá, mivel nem tett tulajdonképpen semmi rosszat. Csak nem jó kombináció az alkohol és a csalódottság. Nem hiszem, hogy néhány év múlva alkoholista, nő és gyerekverő lesz.
Szerintem egy nő, akkor is nő, ha nem 20 kiló vasággyal együtt. Soha nem voltam elöl deszka, hátul léc, viszont dagadt sem. Nem szedtem fel sokat, pont emiatt nem is törtem magam, hogy leadjam. A néhány plusz kilómmal együtt is 54 kiló körül voltam, ami teljesen normális a magasságomhoz képest. Lehet bele kellett volna írnom a történetbe, hogy a kapcsolatunk elején, egy betegség miatt abba kellett hagynom a sportot. Ez is szerepet játszott abban, hogy "elhíztam". Nem eligénytelenedésről volt szó, nem ellustulásról, ahogy egyesek gondolták. Nem lettem Tank Aranka. Azóta leadtam néhányat a plusz kilókból, de szándékosan maradtam 50 kiló felett.
A barátai nem a súlyom miatt voltak parasztok, csak azért mert nem voltam elég party arc. A minden nő kurva elméletet számtalanszor beszélték meg úgy, hogy ott voltunk lányok és néha közölték, hogy mi sem vagyunk kivételek. A volt párom legjobb barátjának a barátnője, 6 év után lépett ki a kapcsolatból, mivel ő sem tudta tovább tolerálni azt, amit hímjeink csináltak.
Nem fényeztem magamat, és nem hordtam le az exemet.
És végül, ha valakit szeretek, nem a külső értékei miatt szeretem, hanem azért aki. Mint említettem 13 éves korom óta volt belém szerelmes, tehát nem a külsőmet szerette, hanem azt, aki vagyok.

Nikica21 2009.11.22. 16:12:34

@Missy88: Bocsi azt hiszem miattam vitték el jobban a történetet a kilók felé...csak zavart, hogy előttem mindenkinek az lett az oka a szakításotora, hogy meghíztál!
Örülök neki, hogy tisztáztátok!:)Remélem azóta találtál mást...!:)
@deflorator: Először is orvoshoz fordultam, hogy segítsen, mert az itthoni próbálkozásaim vagyis a helyes táplálkozás és sportolás(úszás, aqvafittnes, aerobik stb.) mindig kudarcba fulladtak!Ők még a mai napig keresik az okát a hízásnomnak!Sajnos pajzsmirigy problémákat véltek felfedezni, de eltérő dolgokat mutat a véreredményem...ezért csomó vizsgálaton voltam és most kísérleteznek!
Amúgy emelett hormonális zavartól, emésztő rendszeri zavaroktól, felszívódási és kiválasztási zavaroktól, lelki okokból kifolyólag is lehetséges a hízás és a fogyás is ami olyakor megállíthatatlan, ha nem avatkoznak be orvosok!De számtalan oka lehetséges!

2009.11.22. 16:29:42

@Nikica21: Név. A blogomban leírom. Főleg a szakmám miatt, de ott, az első bejegyzések között szerintem megfogod találni.

Az elhízásról szerintem lassan már mindent kibeszéltünk :-) . Talán még belefér, hogy volt szerencsém együtt lenni, egy száz kiló körüli leánnyal. Fizetett, nem kérdeztem. Hogy milyen volt? Nem minősítek semmit és senkit /mondhatni vagy jót vagy semmit/. Régen volt már. Sok-sok éve.
Aztán egyszer egy nap az utcán rám köszönt valaki. Nem mondom, hogy vékony valaki, de nem is száz kiló fölötti. Egész "jó bőr" típusú nő. Kiderült ő az. Hasonlóan Nikicához ő is mindent kipróbált, dokihoz járt, stb. . Aztán szerelmes lett. És bár nem változtatott az életén lefogyott. Van ilyen is. Nála minden bizonnyal lelki (ilyen lelki) okok voltak a háttérben.

Igazság Atyja 2009.11.22. 17:30:37

@Missy88: Az MNK-elmélettel előhozakodni a barátnők társaságában még nagyobb taplóság, mintha a súlyod miatt cikiztek volna. Magyarán nyíltan lekurváztak? Ez valószínűleg nem sok kommentelő fejében fordult meg, mert egyszerűen érthetetlen, hogy akkor mi a francot kerestél egy ilyen fazon mellett évekig?! Ne fogjuk a szerelem erejére, mindennek van határa.

deflorator 2009.11.22. 17:47:13

@Nikica21:
Biztos, hogy az egészséges, vitamindús ételeket nem a már elfogyasztott ételek mellé -pluszban- eszed meg?
Biztos, hogy az edzést a végső erőtartalékaidat is igénybe véve annyira meghúzod, hogy az fáj?
Sokan edzenek úgy, hogy az egy normális bemelegítésnek is kevés.

Nikica21 2009.11.22. 18:07:41

@deflorator:
Sajna sokszor még annyit se eszek amennyit kéne...edzeni meg annyit edzek amennyi az erőmből kifér...de imádok mozogni és azzal sose volt bajom, hogy mozogjak!Kiskorom óta táncoltam, úsztam meg miegymás!
@tilosacsok: okés majd meglesem!:)
Igen szerintem is kimerítettük a témát!

Erásss 2009.11.22. 18:35:19

@tilosacsok:
Olvastam a blogodat.Nekem tetszik,érdekes.

Erásss 2009.11.22. 18:52:02

Devil véleményére leszek kíváncsi a mai postról & kommentekről.
Hahóó Devil ne dolgozz annyit!Árt a szépségnek...:)))

Igazság Atyja 2009.11.22. 18:54:40

Van benne valami ördögi. :)

Missy88 2009.11.22. 19:38:29

@Igazság Atyja: Nem védem vagy ilyesmi, de ő annyiban volt hibás, hogy nem szólt a tapló haverokra, hogy ezt nem kéne. Amikor megelégeltem, rácsaptam az asztalra, hogy én ezt nem tűröm, és ha nem fejezik be, akkor vége a bulinak. Volt egy srác, aki azt mondta az exemnek, hogy szóljon már rám. Na akkor rágtam csak be igazán. Közöltem, hogy ez a szüleim háza, de mivel ők nincsenek házon belül jelenleg, olyan mint ha az enyém lenne, vagyis akkor baszom ki, amikor akarom. Az este végére én voltam a hisztis barátnő, aki nem érti a viccet! De persze drágaságom semmit nem mondott nekik, nekem is "csak" azt, hogy nem kellett volna ilyen komolyan vennem. Túl reagáltam...Szerintük..

Erásss 2009.11.22. 20:02:37

Mekkora unalom van...

deflorator 2009.11.22. 21:02:08

@Missy88: Reméljük ő is tanult az esetből, a következő partnerével nem ilyen paraszt és talán az ivásról is leszokott. Tiszta happy end.

Igazság Atyja 2009.11.22. 21:25:34

@Missy88: Remélem, azóta civilizáltabb baráti köröd van. Aki korpa közé keveredik, megeszik az éhes makkal disznókat álmodók.

Devil2 2009.11.22. 21:34:41

Ohhh, úgy látom @Erásss: megszólitott. :)
Szóval akkor néhány mondat a posztról.
TIIPPIIKKUUSS történet, de annyira hogy már a fal adja a másikat. Kár is ragozni, megy a szekér az elején szépen, minden csupa szép és jó, látszólag, a felek pedig rabjává válnak a tündérmesének, és nem is akarják megzavarni ezt az idillt a kisebb nagyobb problémák közös boncolgatásával. Azok meg csak híznak szépen ahogy a főhősnőnk is, aki szintén legyint amikor a mérleg mutatója kúszik egyre feljebb és feljebb, mondván, "mit nekem pár kilócsak hisz a párom szeret s boldog vagyok, de miért is ne szeretne ha mosok, főzők, takarítok rá?"
De nem a szobamérleg környékén keresendőek az alapvető gondok.
Az ember sajnos gyarló lény, sokszor nem becsüli meg és idővel természetesnek veszi azokat az értékeket amiket kap, akár az élettől, akár a párjától, de maradjunk az utóbbinál. Olyannyira megszokja a jót, hogy nem adománynak tekinti ezeket, hanem az elvárható minimumnak és még kritizálásra is ragadtatja magát, ha úgy érzi hogy neki nem az "elvárható szintű szolgáltatás" jut.
És mikor kezdi becsülni? Naná hogy akkor, amikor már nem részesül ezekben. Akkor eszmél hogy, "te jó ég, már nem kényelmes az életem". És ekkor, ki-ki habitusának és érzelmi kultúrájának megfelelően, elkezdi megpróbálni visszállítani a "kényelmes állapotot". Van aki veszettül kapkod az akkor már ex után, van aki meg azért még jól megalázza az exet mielőtt kerítene "utánpótlást", vagy miutám már megtalálta.

A hízás nem oszt nem szoroz a történet alakulása szempontjából. Aki pedig "zsírsertésezett" az jelentkezzen nálam az ellenőrzőkönyvével, kap egy megrovást. :)
Személy szerint nekem is volt egy exem, aki mikor megismerkedtünk akkor mondhatni sovány volt, aztán rá pár hétre hogy járni kezdtünk, bizony egyre nehezeben fért bele a nadrágjaiba, melltartóiba, és megmondom nekem ettől csak még jobban tetszett.
Na erről ennyit. :)

Missy88 2009.11.23. 08:10:02

@Devil2: Végre valaki, aki megértette a történet lényegét!:) Köszönöm:)

Missy88 2009.11.23. 08:14:32

@deflorator: Biztosan megtanulta a leckét!:)
@Igazság Atyja: A baráti körömön nem kellett változtatnom, mivel a "taplók" az ő barátai voltak, nem az enyémek. Természetesen voltak közös barátaink, de mindkettőnknek meg volt a saját kis társasága. A különbség mindössze annyi, hogy az én barátaim elfogadták őt és soha nem bántották meg. Mondanom sem kell, hogy csak miattam tettek így.
De minden mindegy, az élet megy tovább!:) Csak kár, hogy egyre kevesebbet süt a nap...:(

Missy88 2009.11.23. 10:23:13

@Nikica21: Az nem olyan!:) De azért köszi:)
Tudom már biztos ezerszer hallottad, de a szolárium iszonyat káros. 12 perc alatt annyi káros sugárzás éri a bőrödet, mint a napon egy év alatt. Nem hangzik túl jól. Én inkább várok néhány hónapot.:)

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.11.23. 11:33:35

A kommentek már teljesen más irányt vettek...

Nikica21 2009.11.23. 22:48:51

@Missy88: akkor ne menny 12percre...!:D De amúgy ez nem teljesen felel meg az igazságnak!

BRFC 2010.12.21. 07:07:26

Én másfél éves együttlét (de 4 éves ismeretség) után fejeztem be a kapcsolatomat szerelmemmel. most nem részletezném, mi történt, majd talán megírom egy blogban, de majdnem hasonló helyzetbe kerültem, mint az említett fiú. sajnos be kell látnom, hogy már menthetetlen a kapcsolat, és bár még szeretem őt, csak rontok a helyzeten, ha továbbra is "zaklatom". nem vagyok rossz ember, csak önző, és az alkohol sok hülyeséget kihoz belőlem, amit nem akarok, amivel nem akarom megbántani a másikat. de szerencséere még idejében "észhez kaptam", és remélem, nagyon jó barátoknak megmaradunk, nekem már az is elég. aztán ki tudja, mit hoz a jövő!!! Fel a fejjel mindenkinek, kitartás.
süti beállítások módosítása