Imádtam. Elhagytam. Visszamentem hozzá

2009. december 03. 07:10 - csajokespasik

Hiába is próbálkoztak, sehogy sem tudták megcsalni egymást. Egy srác megbeszéli barátnőjével, hogy szerelmük elérkezett arra a pontra, ahol már csak a nyitott kapcsolat tud segíteni. Mindketten belemennek és baráti hangulatú, kölcsönös élménybeszámolót is tartanak utána egymásnak. A srác akkor még nem tudja, hogy a könnyed affér egészen komolyba fordul. A lány részéről legalábbis. De mindketten rájönnek, hogy játéknál jóval többről van szó.

 

Amit most el fogok mesélni, egyszerre lesz furcsa és nevetséges! Azt hiszem, minden valamirevaló sorozatban van egy ilyen epizód. Barátommal Danival öt éve élünk együtt, közös lakásban. Szinte sose veszekedtünk, inkább józanul megbeszéltük a dolgainkat, már-már testvéri volt köztünk a viszony – és itt alakult ki a probléma. Ugyanis a kezdeti lángolást felváltotta a megszokás. Nem volt ez sivatag, inkább amolyan „összeszokott szobanövények az ablakban”-féle kapcsolat. Szerettük egymást, persze, de mindkettőnknek hiányzott valami plusz. Egy este leültünk és kulturáltan megbeszéltük a dolgot. Szakítani egyikünk sem akart, hiszen jól megvoltunk: sőt, már az esküvőnk időpontját és helyszínét is egyeztettük. Mindkettőnk előtt tény, hogy szeretjük egymást. A probléma – nem is probléma ez, inkább nagyvonalúan Jelenség-nek fogom nevezni – ott bújt meg, hogy mindkettőnket vonzott az Izgalom (amihez szerettünk volna hozzájutni, de oly módon, hogy mindig legyen utána hova visszatérni, egy biztonságos fészekbe, ami jelen esetben a közös lakásunkat és biztos kapcsolatunkat jelentette).

Szóval leültünk megbeszélni ezt. Nevetséges volt, ahogy arra vártunk, melyikünk mondja ki először azt, amire mindketten gondoltunk: nyitott kapcsolat. Végül ő tette meg, és már alig vártam, hogy rábólintsak. Az igényünk megvolt rá, de a tervünk nem. Mindketten ráugrottunk a gépre és próbáltunk ismerkedni. Nevetséges volt, ahogy időnként egymástól kérdezgettük, hogy „sikerült már levadásznod valakit?”,… mintha két barátnő, vagy tudom is én, két pasi lennénk, akiket a pletykák vagy a sörözés köt össze. Ez a része elég bizarr, tudom. Mit ad Isten: Danimnak van először kapása és levelezni kezd egy lánnyal. Képcsere, minden. Meg is mutatta nekem, tényleg jól nézett ki. Itt lobbant fel bennem a féltékenység először. Pár nap levelezés után találkoztak. Ő is pécsi volt, ahogy mi is. Amint a randiról Dani hazajött, beszámolt nekem mindenről – csak beszélgettek, és holnap újra találkoznak. Ő megy fel a csajhoz. Időközben nekem is sikerült megismerkednem egy nagyon fiatal, de annál nagyszájúbb sráccal. Telnek-múlnak a hetek és mindketten erősen benne vagyunk egy-egy játékos kapcsolatban. Este aztán mindenről beszámolunk a másiknak. A tiszta játék miatt, a másik két félnek előzőleg vázoltuk a viszonyokat – hogy csak szex, meg közös időtöltés lehet, mert mindketten foglaltak vagyunk.

És itt jön az én hülye női agyam, amit érdemes lenne olajban kisütni és megetetni az elefántokkal: a kis fiatal srác, akivel összejöttem a neten, és köztem erősödni látszott a dolog. Egyre többet gondoltam rá, néha egész napokat nála, a lakásában töltöttem. Dani persze minden este hazajárt és erősen hiányolt. Egyszer emeltebb hangon is veszekedtünk. Közölte, hogy nem ezt beszéltük meg az elején. Erre én dühösen összecsomagoltam néhány cuccomat, majd elvágtattam és a sráchoz költöztem ideiglenesen. Azért voltam mérges, mert számon kért egy olyan dolgot, amiben ő is nyakig benne volt. Már rájöttem azóta, hogy jogtalanul vádoltam. Hogy mi vonzott ebben az új srácban: olyan volt, mint egy zabolátlan, tüzes kiscsikó, nem lehetett mellette unatkozni, talpraesett volt és mindig kitalált valami izgalmas programot.

Hogy szerelmes voltam-e belé? Nem tudom. Azóta nagyon sokat gondolkoztam magamban, többször számvetést tartottam a lelkiismeretemmel: Daninak is, nekem is megvolt a magunk rigolyája. Daninak az volt a legborzasztóbb szokása, hogy liftzenéket, Jean Michel Jarre-t, Vangelis-t meg Kraftwerk-et hallgatott állandóan, amikkel engem vallatni lehet. Nekem ezzel szemben annyi a rossz szokásom, hogy hetente veszek út cipőt, és már nem tudom hova rakni őket, így szegény Danim a legváratlanabb helyeken botlik beléjük. Ám ezek mind lájtos dolgok, tehát nagy drámák nem voltak köztünk. Ha eldobom magamtól, még egy ilyet sehol sem találok.

Hetekig csak MSN-en meg mélben beszélgettünk Danival, és én teljesen összezavarodva éreztem magam. Amikor egyik srác sincs mellettem, csak állok a szoba közepén, vagy az emeleten kóválygok, és hallom, hogy odakint fúj az a metsző szél - az a fajta sunyi szellő, ami egyszer mindenkit megöregít majd. Elrabolja tőlünk az időt, a fiatalságot, a lehetőséget. Az egyik tépelődésemet követően megértettem, hogy nem a fiatal srác az oka, nem akartam én vele új életet kezdeni

Egyszerűen csak félek az időtől (de nem is ez a legjobb szó rá), és valami meghatározhatatlantól. 33 éves vagyok, tehát annyira nincs okom az öregedésen töprengeni, de nő is vagyok, és így már másról szól a dolog. Elmondtam mindezt a srácnak, aki megértett és felajánlotta, hogy ezután legyünk csak barátok. Rövidre zárva: visszamentem Danihoz és eme közös érzelmi megrázkódtatás után jobban szeretjük egymást, mint valaha. Mert megkaptuk azt a kis izgalmat, amire vágytunk – annak az izgalma, hogy elveszítjük a másikat, és egy korszak lezáródik. Túl vagyunk rajta, és mindketten lehiggadtunk. És már az első gyerekünket tervezzük. Persze csak az esküvő utánra időzítjük! A kérdésem annyi, hogy mi az, amitől a nő a legjobban fél? Nem az egerekre gondolok…: )

 

 
295 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr421557922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erásss 2009.12.03. 07:23:34

Mindenkinek szép napot!
Kedves Postoló!
Én nem nevezném ezt a történetet kis izgalomnak...Egyszóval:Bolondok vagytok!Lehet,hogy prűdnek fogsz tartani,de Nekem nem fér bele a 3. főleg nem a 4. a kapcsolatomba.Az,hogy a tudtommal megcsaljon,és este mindenről beszámol,majd hozzábújjak...?Úr Isten!Nektek nem szabad összeházasodni.Éretlenek vagytok hozzá!

Erásss 2009.12.03. 07:24:37

Most nézem,hogy 33 éves vagy.5 éve vagytok együtt.28 éves korodik nem sikerült kiélned magad,meg pasizni ezerrel???

Tamy 2009.12.03. 08:18:57

Nincs azzal semmi baj, hogy ha egy kapcsolatban mindkét fél jól felfogott érdeke, hogy az a kapcsolat nyitott legyen. Az, hogy 28 éves korodig nem sikerült kiélni magad (ahogy @Erásss: mondta), hát bumm. Mindenki másképp él.
A problémám ott kezdődik, hogy képesek voltatok megtenni, nem csak elvben beszélgettetek róla. Van egy nagyon jó barátom. Ő még csak 20 éves, 4 éve voltak együtt a barátnőjével, esküvőn gondolkoztak, de még nem éltek eleget. Ők is arra jutottak, amire ti. Azzal a különbséggel, hogy KÉPTELENEK voltak megtenni, mert annyira szerették egymást...

Hogy mi az amitől egy nő fél? Tudod, ha a megfelelő partnerrel tervez esküvőt, gyereket, akkor semmi. Többen mondják kihűlő kapcsolatra ahol a felek ragaszkodásból nem képesek elválni, hogy "csald meg, utána jobb lesz". És persze, hogy jobb. Ideig-órájig újra fellángol(ni látszik) a szerelem...

Tudom, hogy kicsit bugyuta, de ha figylesz, leszűrheted a lényeget, szóval szerintem nézd meg a Szex és Nem York azon részeit, amikor Carry Aidennel tervez esküvőt...
Ez jutott eszembe a kapcsolatotokról...

vagány csaj 2009.12.03. 08:19:55

Szép jó reggelt! :))

Olvasok...

Tamy 2009.12.03. 08:22:38

@Tamy: figyelsz

És nem furcs és nevetséges... inkább elgondolkoztató... Lenne, ha kinyitnád a szemed végre

Tamy 2009.12.03. 08:24:13

@Tamy: óráig, furcsa...

Ma reggel nem tudok írni, megiszok még egy kávé sztem...

kóristalány 2009.12.03. 08:29:36

Lehet bennem van a hiba, de ezt a "hiányzott az izgalom" dolgot nem tudom megérteni.
Azt írja, szerették egymást a lángolás elmúltával is. Akkor könyörgöm miért nem próbálták meg együtt feldobni a szexuális életüket, miért kellett kifelé kacsingatni??? Ennek soha nincs jó vége.
Egyetértek Erással, ennyi idős korukra már kiélhették volna magukat, és több eszük lehetne annál, hogy egy kis izgalom miatt tönkretegyenek egy jó kapcsolatot.

Girgesz 2009.12.03. 08:30:24

Húha! Ezt a posztot kora reggel éhgyomorra? Ha most nem kellene dolgoznom, akkor azt mondanám rá, hogy átfordulok a másik oldalamra és alszok rá még egyet :D
Hát hirtelen több minden is eszembe jutott, megpróbálom felsorolni, de azt hiszem ez egy olyan kapcsolat, amiben nem lehet tanácsot adni. Itt csak szép lehet az ember, okos nem:
1. Ennyire viszketett mindkettőtöknek???
2. Ne nézz több sorozatot!
3. A pasid se nézzen több sorozatot(beleértve az összes Briana Banks, Silvia Saint, meg a többi "színésznő" produkcióját)!
4. A 3. x környékére azért már ki kellett volna élni magatokat valamennyire. Ennyire kellett az a kis izgalom, akkor miért nem kezdtek viharvadászatba, bungli jumpingba vagy mittudoménmibe?
5. Ha már ennyire fel akartátok pörgetni a kapcsolatot, akkor miért nem egymással csináltátok, amit másnál kerestetek?-mivel most működik a kapcsolat, valószínű, hogy ez is megoldás lett volna, de akkor nem kell majd lódítani a gyereknek később, hogy anya és apa milyen hű volt egymáshoz...
6. Irigylem, hogy ennyire meg tudjátok beszélni a problémáitokat a másikkal, de lehet van az a probléma, amit jobb nem megoldani-idővel majd elmúlik magától is.
7. Fantázia, fantázia, fantázia, egy csepp erotika, fantázia, fantázia... minden problémára van megoldás. Ti a könnyebb utat választottátok, de nem mindig a legkönnyebb a legjobb!
8. Annak azért örülök, hogy a végére "lenyugodtatok" és megkomolyodtatok(Úristen!-és én még a 20 évesektől várok el komoly gondolkodást????).
9. Hát 30 fölött azért gondolkodjon már el egy nő(na jó, egy férfi is:D) azon, hogy bizony nem lesz fiatalabb...
10. "A kérdésem annyi, hogy mi az, amitől a nő a legjobban fél? " Talán, hogy bezárnak a csokigyárak? :D

Erásss 2009.12.03. 08:32:49

@vagány csaj:
Jóóó reggelt Szivem!
Vélemény?

Girgesz 2009.12.03. 08:34:30

@kóristalány: majdnem egyre gondoltunk... :D

kóristalány 2009.12.03. 08:35:09

Nem tudom mitől fél egy nő a legjobban, nekem úgy tűnik a posztoló attól fél, hogy ha leköti magát, elszalaszthat valami jobbat. Ez rendben is van 20 évesen, de 30-on túl már tudni kéne mit akar, és mi a jó neki.

vagány csaj 2009.12.03. 08:35:18

@Erásss: Szia Szivikém!
Én Veled értek egyet. Tényleg éretlenek, de nagyon. Főleg a házassághoz. Majd egy év múlva újra megbolondulnak, a pasi megy nőzni, a nő meg neveli a gyereket. Vita, válás... Megjósoltam a jövőjüket. :)
És aki egyszer meg tudja csalni a másikat, még ha "hivatalosan" is, az megteszi másodszor, harmadszor és sokadszor is.
Saját magamból kiindulva, nekem ez nem menne. Ha szeretem a páromat nem vagyok képes megcsalni, és utána meg este vele összebújni... Valamilyen szinten szerintem ez elég undorító! Ennél még a "tartsunk szünetet" is jobb, bár szerintem abból se sülhet ki semmi jó. Ami egyszer elromlik, sose lesz újra a régi. De próbálkozni lehet! Csak én ennek a nyitott kapcsolatnak a lényegét nem fogom megérteni sosem...

Erásss 2009.12.03. 08:36:49

Egy ember igen is élje ki magát 28 éves korára.
Tapasztalatból beszélek.Én nagyon is éltema annó,bulihegyek az ország minden részén,piálások és pasik...Főleg az egyetem alatt!Most viszont,hogy gyerekem van,lehiggadtam.Persze bulizok,de ésszel!Mivel éltem,tudom,hogy már nem hiányzik semmi az életemből.Nem fog elmenni az eszem 30 évesen.Ha a postíró is ezt tette volna,úgy érezné,hogy teljes az élete és jöhet az esküvő.Komolyan!33 évesen akkor is gáz!!!!

Igazság Atyja 2009.12.03. 08:37:15

@Erásss: Jó reggelt. Bennem is pont ez fogalmazódott meg: a legtöbb nőnél kb. húszas éveik közepére lezárul az izgalomkeresés és hülyéskedés időszaka. (Persze vannak olyanok is, akiknél az "izgalmak" 20 évesen sem azt jelentik, hogy minél több hímtagon pörögjenek minél rövidebb idő alatt. Velük érdemes később családalapításban gondolkodni.) Akinél ez 33 évesen sem történt meg, azzal valószínűleg később sem fog. Kiderült, hogy a nyitott kapcsolat náluk nem működik, szétmentek, aztán mégis újra összehozták a kényelmes-biztos langyit. Ilyen helyzetben gyereket vállalni enyhénszólva kockázatos vállalkozás. A kiscsikós élmény ezt a nőt aligha fogja visszatartani a további izgalomkereséstől. Persze anyaként már kevesebb lesz a szabadideje, de ha a következő izgalmi hím egy tapasztaltabb csődör lesz, ismét meginoghatnak a langykapcsolat láthatóan egyébként sem túl szilárd alapjai. Nem irigylem Danit, aki ekkor már nem csak azon morfondírozhat, hogy az új jelölttel tényleg csakszex van-e, vagy esetleg mástól van a sajátnak hitt gyereke is. :)

"Hogy szerelmes voltam-e belé? Nem tudom." És Daniba? Mondjuk ez is mindegy, mi szükség a szentimentális baromságokra. Biztonság, izgalmak, utódlás - akár három különböző férfitól! Ez az élet, Babolcsai néni. :)

Az már csak hab a tortán, hogy Dani tartotta magát a játékszabályokhoz, a nő nem, mégis ő féltékenykedett. Nem nekik való ez a nyitottság-bohóság. :)

kóristalány 2009.12.03. 08:37:31

@Girgesz: Örülök, hogy nem vagyok egyedül a véleményemmel. Szerintem ma még páran csatlakozni fognak hozzánk.

Erásss 2009.12.03. 08:40:42

@vagány csaj:
Hát ez az!Valakit vagy szeretek vagy nem.Persze nem feltétlenül kell szerelem egy jó szexhez,inkább a testi vágy dominál...,de ha valakit szeretek nem csalom meg.Inkább megpróbálom feltúrbózni a kapcsolatunkat minden téren,ha langyinak tartom!Nem?

Girgesz 2009.12.03. 08:42:34

@Erásss: Ez az!-ezt a gondolatot (is) kerestem magamban: lehet pörögni, szórakozni és teljes életet élni ésszel is. :D

Girgesz 2009.12.03. 08:44:41

@Erásss: "Inkább megpróbálom feltúrbózni a kapcsolatunkat minden téren,ha langyinak tartom!Nem?"
Tudom nekik ajánlani a Rush-t :DDDDDD Az nem turbózza fel a szexet, akkor tényleg menjenek külön :)

Erásss 2009.12.03. 08:44:42

Drága Kommenttársak!:)
Menem kell,ebéd körül jövök és beszélünk még!
Mindenkinek további szép,és munkamentes délelőttöt kívánok!Vagyányom,hallod?:)

Erásss 2009.12.03. 08:45:23

@Girgesz:
:D Végül is,erre is lehet gondolni!:)

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.12.03. 08:46:03

A kérdésre a válasz t nem tudom, de azt igen, hogy nagyon szerencsés vagy, hogy ezt így meg tudtátok oldani.

vagány csaj 2009.12.03. 08:46:40

@Igazság Atyja:
"Akinél ez 33 évesen sem történt meg, azzal valószínűleg később sem fog."
Én is így gondolom. Egy 33 éves nőnek nem attól kéne félni, hogy hány pasit hagyott ki az életében, mennyivel lefeküdhetett volna még, hanem attól, hogy lassan lekési a biztonságos gyerekszülés időkeretét, aztán jönnek a komplikációk! Ha adott volt egy "jó" (?) kapcsolat, akkor nem másik férfin kellett volna gondolkozni, hanem a házasságon és a gyereketervezésen. Legalábbis én nem szeretném 33 évesen vagy még később szülni az első gyerekemet. Aztán majd a ballagását se éri meg...

vagány csaj 2009.12.03. 08:47:55

@Erásss: Máris itthagysz minket? Szomorú vagyok... :(
Munkamemntes?? Ez csak vicc volt, ugye??? :D :D

Erásss 2009.12.03. 08:49:18

@vagány csaj:
Sietek vissza,megígérem!Pusszantás

Igazság Atyja 2009.12.03. 08:49:52

@vagány csaj: "Ha szeretem a páromat." Akkor igen. De ahogy elnézem, itt szó sincs ilyesmiről. Milyen párkapcsolat az, ahol a másik zenei ízlése, vagy a cipősszekrény mérete is komoly problémákat vet fel? Inkább amolyan kecske & káposzta felállás akar ez lenni a nő részéről: érdekszövetség egy férfival, akit jól ismer már, és mellette kefélgetés össze-vissza. Ilyenkor a lebabázás sem arról szól, hogy a nő gyermeket vállal valakivel, akit szeret, hanem még jobban be akarja biztosítani magának egyik fő igényét, a kényelmi tutit. Ennyi rafinéria még a legkisütnivalóbb női agyban is van. :)

Tamy 2009.12.03. 08:55:45

Valaki egyszer azt mondta nekem, hogy 32 a legszebb a női kor, és az utolsó pillanat, amikor még időszerű és megéri változtatni az életeden, ha az nem úgy működik, ahogy elképzelted. Kedves posztoló. Ahelyett, hogy sütögeted az agyad, használd inkább gondolkozásra... Hidd el, nem olyan nehéz, mint amilyennek első hallásra tűnik.
Egyetértek mindenkivel... Szó sincs itten szerelemről (ha az előző kommentemből ez nem lenne világos :D)

tarquin - védőháló nélkül 2009.12.03. 08:55:51

"A probléma – nem is probléma ez, inkább nagyvonalúan Jelenség-nek fogom nevezni – ott bújt meg, hogy mindkettőnket vonzott az Izgalom" - Na, akkor simán fel lehet dobni a kapcsolatot egymással, anélkül, hogy szükség lenne harmadikra, vagy negyedikre. Érdekes, hogy ez nem merült fel.

vagány csaj 2009.12.03. 08:59:36

@Igazság Atyja: Szerelemről szó sem volt... :)) (Ezt a könyvet olvastam legutóbb :D)
Én is rafináltságot vélek felfedezni ebben. De azért a pasit sem kell félteni. Az se különb! Kár erőltetniük, mert a szerelem ha elmúlt, úgysem jön vissza. Még össze sem házasodtak, de én már megjósoltam a válásukat. Pár év...
"lebabázás" ezt nagyon csúnyán fejezted ki, de itt kb erről szól, igen!

vendriner aladár 2009.12.03. 09:03:50

Rövid az élet, feküdjetek össze mindenkivel, aztán majd rájöttök, mennyire volt fontos nektek az, akit elveszítettetek. Az csak akkor derül ki, ha már elveszítettétek az illetőt.

Szerintem, ha ellaposodik egy kapcsolat arra igenis vannak olyan programok, amik összehozzák a kapcsolatot, nem feltétlenül ez a megoldás. Nekem is volt ilyen, hogy meguntuk a másikat, aztán olyan új dolgokat találtunk ki, hogy állandóan egymást akartuk.

Ha nektek ez elég lecke volt, hát sok sikert, de elrettentő példának jó volt. Az emberek láthatják ez nem megoldás (általában)!

Igazság Atyja 2009.12.03. 09:09:44

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: Ilyen gondolat csak érdemi (érzelmi alapokon IS álló) párkapcsolatban merül fel.

@vagány csaj: A szóhasználat szándékos volt, mert az ilyen beállítottságú nők nem gyermeket vállalnak, hanem lebabáznak. Kb. olyan szintű a különbség, mint a szeretkezés és a gangbang között.

vagány csaj 2009.12.03. 09:10:44

@vendriner aladár: "Nekem is volt ilyen, hogy meguntuk a másikat, aztán olyan új dolgokat találtunk ki, hogy állandóan egymást akartuk."

Például? Adj pár ötletet a lapos kapcsolatban szenvedő pároknak. Ne csak általánosságban beszéljünk. Akinek van tapasztalata, az ossza meg velünk! Hátha egyszer még én is kerülök hasonló helyzetbe! :))

Igazság Atyja 2009.12.03. 09:15:31

"Adj pár ötletet a lapos kapcsolatban szenvedő pároknak."
Közös hegymászás. :)

tarquin - védőháló nélkül 2009.12.03. 09:16:15

@Igazság Atyja: Értem. Ezek szerint van másfajta is. Na, de az meg minek van, ugye. Hát, nem dumálok bele, úgysem értek hozzá.:-)

vagány csaj 2009.12.03. 09:18:09

@Igazság Atyja: Hát de nem? Akkor ne a nagy szavakat dobálgassuk itt, hanem adjunk kézenfekvő válaszokat.

vendriner aladár 2009.12.03. 09:21:57

@vagány csaj: Mi konkrétan szexuálisan laposodtunk el. Elkezdtünk szerepjátékost játszani, meg elég gyakori vendégek voltunk a szexshopban is. Aztán ami végül is nagyon bejött, az az volt, hogy nem az ágy vált szeretkezéseink fő helyszínévé. Izgalmas helyek a szabadban, új helyek a lakásban, a városban, ezt mindenkinek a fantáziájára bízom. A dologban az volt a szép, hogy mentünk mindig új helyekre, vonzott az új hely, túráztunk, kikapcsolódtunk, wellnesseltünk, feltöltődtünk és közben helyreállt a szex is.

Girgesz 2009.12.03. 09:23:19

@vagány csaj: Hát akkor konkrét példák: Egy régi kapcsolatomat a következőképp izzítottuk be:
Először is megbeszéltük, hogy amíg meg nem kívánjuk a másikat, addig semmi szex(na, itt nem arra gondolok, hogy de jó lenne már egyet kufircolni és már ágyba is bújtunk, hanem addig vártunk, amíg ránk nem jött az az Isten igazából, de meg........ érzés).
Utána olyan programokat terveztünk, amik hangulatosak- lehet romantikus, de én még annyit nem sétáltam, mint akkor(pl. a kivilágított győri sétálóutcán, a Duna-parton, Óváron). Persze ezek mind olyan tingli-tangli séták voltak -azok az igazi andalgós, beszélgetős program. Néha betértünk valahova egy forralt borra, egy sütire, stb. Egy-két hét után pedig elmentünk és buliztunk egy hatalmasat-de nem diszkóba mentünk, hanem olyan helyre, ahol lehetett párosan táncolni(valami nosztalgia-buli volt). Egész este bugiztunk, mambóztunk, lassúztunk, aztán utána el is jött a "kellemes befejezés" -amit mindennek lehetett volna nevezni, csak összebújós együttlétnek nem(arra ugyanis egy park padja nem alkalmas). Még egy-két évig működött a kapcsolat, de aztán más miatt vége is lett... de a mai napig az egyik legszebb időszakomként emlékszek vissza azokra a sétálós-forraltboros-sült gesztenyés hetekre.

Kósza 2009.12.03. 09:23:47

Pálinkás jó reggelt az úri közönségnek! Jó poszt, tetszik, csak sose hiszem el az ilyesmit! maradi vagyok? Lehet.

Igazság Atyja 2009.12.03. 09:24:01

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: Van hát, én csak érdekszövetségnek nevezem, mások azt is párkapcsolatnak. Nincs azzal gond, ha valakinél a szexualitás nem a szerelem fizikai aspektusta, hanem csak egy a testi szükségletek sorában. Ha két ilyen beállítottságú ember alakít ki érdekszövetséget a rezsi, nyugalom, kényelmi tuti miatt, az teljesen működőképes lehet. A posztolónál is működne, csak ő nem igazán toleráns a "párja" hibáira, a kiscsikó meg valószínűleg nem nyújtja azt anyagilag, amit elvárna. Továbbá azt sem tudhatjuk, mit szólna a kiscsikó, ha vele akarna nyitottkapcsit kialakítani.

Negrogo 2009.12.03. 09:28:41

@kóristalány: Nekem az a tapasztalataom, hogy a nok megorulnek es kepesektonkretenni egy minden szinten jo kapcsolatot meg akkor is ha a 10-es skalan 20-as a szex es stb. En is igy jartam. Osszeveszes utan kijelenti, hogy meg elni akar meg ehez hasonlo baromsagok mikozben velem elthette ki mgagat legjobbban mindenben. Visszajon,majd el. Majd megint visszaakarna de akkor en nem es ez igy kb 3 honapig utana felorolt idegekkel annyi lett a dolognak. Kozben meg ha letezik O akkor el vesztettem. De o is engem. Remek. Mindenki ele a maga eletet es ahogy latom es hallom kulonbozo infok alapjan azota se talal vkit 3 honapnal tovabb ahogy en se. Qrvara megerte...

boss888 2009.12.03. 09:32:25

Jó reggelt!

Szóval az a kérdés, hogy mitől fél a nő a legjobban! Hát Szerintem attól az izétől. Naaaaa!! Hogy is hívják már??? Tudjátok, az a bigyó... A hogy is hívják is mondta múltkor. A francba, nem jut eszembe annak az izének a neve...:)

Kósza 2009.12.03. 09:36:39

sztem meg nem az a kérdés, hogy mitől félnek legjobban, hanem az, hogy miért félnek mindig valamitől?

Girgesz 2009.12.03. 09:38:16

@Kósza: Mert ha egy helyzet túl egyszerű, akkor nem érzik jól maguk... :D

Igazság Atyja 2009.12.03. 09:42:35

Mitől fél? Egy komoly gondolkodású 30 körüli nő például attól, hogy nem találja meg egyetlen férfiban mindazt, amit keres. Vagy ha megtalálja, csak szeretőnek kell majd neki, mert véletlenül nős. :)

A kisütnivaló agyú kategória pedig azon parázik, hogy repülnek az évek, ő meg lecsúszik a csúcsszuper izgalmakról, változatos kalandokról - amelyeket már rég le kellett volna tudnia, ha tényleg ez kell a lelki békéjéhez.

Kósza 2009.12.03. 09:44:43

@Girgesz: miközben az egyszerű helyzetre vágynak egész életükben. Helyben is vagyunk! :)

Kósza 2009.12.03. 09:45:44

@Girgesz: pedig egyszerű helyzetekre vágynak egész életükben. Helyben is vagyunk! :)

Kósza 2009.12.03. 09:46:19

FKK,... elnézést a duplázásért!

tarquin - védőháló nélkül 2009.12.03. 09:52:16

@Igazság Atyja: "az teljesen működőképes lehet" egy frászt. Az ilyenekbe szokott belerondítani a harmadik, tehát nem működik. Fenntartható, természetesen, és nyilván lehet emellett érveket is találni: megy a bringa attól még, hogy lyukas a kereke, de csak addig, amíg bírom tekerni. Akkor most működik, vagy nem?:-)

boss888 2009.12.03. 09:54:48

Ez amúgy egy nagy faszság, ez a nyitott kapcsolat... Ha szereti az ember a másikat, tuti nem tűri, hogy a párja félre dugjon. Kíváncsi lennék a beszélgetésekre!? "Hova mész? Á, csak a pasimhoz dugni egyet.":S:S

vagány csaj 2009.12.03. 09:54:58

@vendriner aladár: @Girgesz: Lehet hogy igazatok van, bár szerintem ezzel még nincs hosszú távon megoldva a kapcsolat. A pillanat elmúlik, aztán maradnak a szürke hétköznapok. Vagy egy-egy olyan pillanat kompenzál sok-sok szürke napot??

Negrogo 2009.12.03. 09:55:08

@Igazság Atyja: Mondjuk szerintem ez "csucsszuper izgalom es valtozatos kaland" marhara osszeegyeztetheto egy normalis kapcsolatban is. Mintha ezt nem lehetne megkapni attol akivel hosszutavra rendezkedik be az ember.

kóristalány 2009.12.03. 09:55:39

@mennyi?husz!: Sajnálom, hogy így alakultak a dolgaid, de talán hosszú távon jobb is így. A "még élni akarok" szöveg arra utal, hogy a lány még nem volt érett egy tartós kapcsolatra.
A másik oldalt is nézve azonban neked is le kell szűrni a tanulságot: talán ő nem úgy látta a kapcsolatotokat, mint te.
Gyakran előfordul, hogy egy jónak tűnő kapcsolatban csak az egyik fél igazán elégedett, a másik meg csak úszik az árral(hogy mi okból, az már más tészta). Ezeknek a dolgoknak a feltárásához fontos a jó kommunikáció.

blah 2009.12.03. 09:55:42

na ez egy értelmes post volt, ritka az ilyen. Talán annyi, hogy ennyi idősen már másban is kellene izgalmat, kihívást keresni, az élet még elég hosszú lesz...

alumi 2009.12.03. 09:55:52

Pfí, de bonyolult szitut kreáltak ezek maguknak.

Tulajdonképpen izélgetitek őket sokan, hogy nyitott kapcsolat, fúj, stb..., de ha jobban belegondoltok, a másik megcsalása ugyanez a szitu, csak az egy nem deklarált nyitott kapcsolat, és többnyire egyoldalú.

Sajnos ahogy látom a saját eddigi tapasztalataimon, és a környezetemben látott példákon, minden kapcsolat ellaposodik és kihül. Csak van, ami előbb, és van ami később. De mindegyik eljut ebbe a fázisba, kivétel nélkül.
Az a már a felek érzelmi intelligenciájának függvénye, hogy ezt a stádiumot miként élik meg. Rögtön félre.., vagy leülnek megbeszélni, esetleg szakítanak.

Általánosan jó recept nincs. MIndegyik szitu fájdalmas szerintem. Egyáltalán: a szerelem elmúlása, és annak felismerése baromira tud fájni. Legalábbis én mindegyiknél így éltem meg, mikor szembesültem azzal, hogy már nem úgy nézünk egymásra, mint anno.
Ennél is jobban fáj az, ha Te vagy az a fél, aki küzdene, próbálna életet lehelni a dologba, míg a másikon csak a lemondást látod.

Ők a biztonságot választották, mert nyilván mindketten benne vannak a korban és úgy gondolják egy újabb randizgatás, kapcsolat kiépítése éveket vehetne el, és szép lassan kiöregednének mindketten. De főleg a lány.
Ha ettől úgy érzik megerősödött a kapcsolatuk, akkor végül is átmentek a vizsgán. Semmivel sem rosszabb ez, mint mikor sutyiban a másik háta mögött kefélsz fűvel-fával.

Girgesz 2009.12.03. 09:56:12

@Igazság Atyja: "Mitől fél? Egy komoly gondolkodású 30 körüli nő például attól, hogy nem találja meg egyetlen férfiban mindazt, amit keres. Vagy ha megtalálja, csak szeretőnek kell majd neki, mert véletlenül nős. :)"
Egy haverommal történt meg a következő eset még 9-10 éve, mikor hót részegen leszólított egy csajt a diszkóban:
-Szia!Te vagy álmaim nője!Már csak egy dolog hiányzik belőled.
-Igen?-és mi?
-A f@szom.

A legnagyobb megdöbbenésünkre fél óra múlva együtt távoztak a diszkóból...

Azóta is ismerem a csajt ...hát jó irányba változott.

beppe22 2009.12.03. 09:58:46

R-go! szeretlek is meg nem is!
Ezután se veled se nélküled! le rágott csont!
Most akkor hogy is van ez?

alumi 2009.12.03. 09:59:09

Ja, és amúgy még annyit: ahogy a férfiak rettegnek attól, hogy ugyanazzal az egy nővel kell végigélniük az életüket, ami így is nagyon rövid, ugyanígy egy nő is félhet az elkötelezettségtől, a "holtodiglan-holtomiglan"-tól.

Meglehet, náluk is ez volt az ok..

Girgesz 2009.12.03. 10:02:01

@vagány csaj: Nem-mi utána rájöttünk, hogy a szürke hétköznapok közé mindig kell egy kis változatosságot csempészni, ami feldobja azokat. Ha hagyod elszürkülni, ellaposodni a kapcsolatot, akkor ne csodálkozz rajta, hogy az tényleg sekélyessé is válik.
Szerintem egy kapcsolatban mindig az egyik fél irányít(akár nyíltan, akár a háttérből sugallva, akár mindkettő). És ha az irányítónak nincs elég fantáziája megoldani az ilyen problémákat, akkor következik be az ellaposodás.

kóristalány 2009.12.03. 10:03:01

@vagány csaj: Egyetértek. Nem elég a szexuális életet feldobni, a hétköznapi életbe is örömet kell csempészni. Meg kell próbálni több időt tölteni kettesben(tudom ez manapság baromi nehéz), meglátni az élet apró örömeit, és elégedettnek lenni azzal, ami éppen van. Ilyenekre gondolok pl.: meglepni a párod a kedvenc ételével, apró ajándékokkal kedveskedni, elmenni együtt kikapcsolódni, stb.

Negrogo 2009.12.03. 10:03:18

@kóristalány: annyira nem akarok bele benne de latni lehetett rajta hogy oda van ertem meg szoban is elhangzottak ilyenek, hogy nem birna massal elkepzelni magat, konretan a Te vagy AZ is es stb.

Girgesz 2009.12.03. 10:06:25

@mennyi?husz!: mondani sok mindent lehet...

Igazság Atyja 2009.12.03. 10:08:29

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: Működik, ha valóban mindkét félnek csak fizikai szükséglet a szex - ami sokszor borul, mert idővel kiderül, hogy egyiküknek mégsem csak az. "Belerondításról" tehát akkor van szó, ha valamelyikük beleszeret egy harmadikba, és ez borítja az érdekszövetséget. Na, az ilyeneknél tényleg nem működik. Bár zárójelben megjegyzem, a nyitott kapcsolat művelőinél általában egész más jelentése és helyiértéke van a szerelemnek is. A posztoló sem tudta eldönteni, szerelmes volt-e a kiscsikóba - amin nem is vagyok meglepődve. :)

De ne csüggedjünk, az ép kerekű bringa is csak addig megy, míg bírjuk tekerni. :)

kóristalány 2009.12.03. 10:08:35

@mennyi?husz!: Ebben az esetben tényleg csak józan ész hiányára lehet fogni a dolgot. Tudom ez nem vigasztal, de a legjobb amit tehetsz, hogy továbblépsz.

Igazság Atyja 2009.12.03. 10:10:24

@mennyi?husz!: Ez már egyéni kérdés, szerintem is meg lehet kapni, de sokaknak a partnerek terén is kell a változatosság. Ők akkor járnak a legjobban, ha nem nyűglődnek, hanem tényleg olyasvalakivel állnak össze, aki ugyanígy gondolkodik. Akkor nincs tözsölgés.

tzi 2009.12.03. 10:10:33

ezzel a kefeljuk meg a varost mert unjuk egymast-elgondolassal nem ertek egyet, viszont az mifele baromsag mar, hogy egy nonek 33 evesen mar tudnia KELL? Honnan ismeritekm a hatteret, az eletet a multjat? Egyaltalan nem KELL tudnia senkinek semmit sehany evesen. O is elkoveti szepen a maga hibait, aztan vagy tanul beloluk, vagy nem, vagy elmozditja valamerre az eletet, vagy marad ahogy van. Es nem biztos a valas sem. A legtobb ember azzal a teljesen torz elgondolassal hazasodik, hogy majd o orokke. Aztan max. 5 ev, es felrekefel. Akkor jobb, ha ezen mar elobb atesnek, nem?

vendriner aladár 2009.12.03. 10:10:44

@vagány csaj: Itt a mindennapok öröméről is szólt az esetem. Mi nem csak a hétvégékben találtuk meg az újakat, hanem minden nap. Szóval, ha ezen kívül egyéb probléma nincs hosszú távon is működhet egy kapcsolat.

Girgesz 2009.12.03. 10:11:12

@beppe22: Vagy inkább Zorán- A szerelemnek múlnia kell...

alumi 2009.12.03. 10:12:36

@mennyi?husz!: Kicsit sokra tartod magad szerintem.
Lehet, ezért dobbantott a csaj.
Talán ha átgondolnád, Te hol hibáztál...

vendriner aladár 2009.12.03. 10:13:22

@primu: ez így igaz, csak van aki ezt kezelni tudja és beáldozza az egy nőt a családi békéért.

kóristalány 2009.12.03. 10:18:40

@vendriner aladár: Ez megint egy jó kis téma lenne, hogy mennyit érdemes áldozni a családi békéért.

tarquin - védőháló nélkül 2009.12.03. 10:22:06

@Igazság Atyja: "valóban mindkét félnek csak fizikai szükséglet a szex" Ehhez elég az aktus idejére érdekszövetkezni.:-))

vendriner aladár 2009.12.03. 10:22:57

@kóristalány: ez bizony jó kis téma lenne, ki mennyire tudja a vérét fékezni és mennyire éri meg:)

Lobelt 2009.12.03. 10:24:59

Mennyi beteg, kisgyerek, érzelmi hulladék, felelőtlen, küzdeni és őszintének lenni nem akaró ember van... Sajnos mindig rá kell csodálkoznom. Nyitott kapcsolat... Hogy térjen vissza az izgalom, de a meleg fészek az meg kell. Felelősségvállalás meg nem, mi? Na, szép.

Én korántsem vagyok tökéletes, de ez...

Igazság Atyja 2009.12.03. 10:26:58

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: Elsősorban nem a szexre érdekszövetkeznek, hanem az úgynevezett anyagi biztonságra és a kiszámítható mindennapokra. Persze ha nincs izgalmi partner a képben, egymással is szexelnek. Néhányan meg akkor is, ha van. Ismerek egy 6 éve nyitott házasságban élő 29 éves hölgyet, majd megkérem, hogy számoljon be részletesen arról, hogyan is működik ez. Én saját magam nem tudnám elképzelni benne, de attól még elfogadom, hogy van ilyen meg olyan bicikli is. :)

Igazság Atyja 2009.12.03. 10:28:08

@Lobelt: Én is így foglaltam össze tömören: kecske & káposzta.

vagány csaj 2009.12.03. 10:28:39

@Lobelt: :))
Látom ez nálad is kiverte a biztosítékot... :))

vagány csaj 2009.12.03. 10:31:00

@vendriner aladár: @kóristalány: @Girgesz:
Plusz a szerelem, szeretet, kölcsönös tisztelet.

2009.12.03. 10:31:06

Érdekes egy poszt. Én csak egy dolgot nem értek. Jó változatosság, és jó nyitott kapcsolat, dugjunk meg akit akarunk (bár én ezt nem vallom, szerintem tudjátok), de Istenem. Keressünk valakit, talizzunk vele, működjön a "de megd." érzés, tisztázzuk a dolgokat, hogy köv talin ez és az, aztán tényleg történjen meg, de felejtsük el, vagyis jobban mondva, az izgalom megvolt, a másik élmény megvolt, te menj jobbra én megyek balra (vissza a páromhoz) és utána felejtsük el egymást. A nők hajlamosak arra, hogy ha nem így cselekednek akkor belezúgnak a szeretőbe, jah és a férfiak egy része is valamicske "érzelemre", ami utána megrondja a "kapcsolatot".

30 felett mitől félünk? Hogy nem lesz egy állandó társunk, hogy nem lesz gyerekünk és egyedül fogunk meghalni. Ez tény. Ahogy nem is tudom már melyikötök írta, a nők x %-nak (elég nagy %) 25 felett azon jár már az agya, hogy lassan család, gyerek, gyerekek. Ha így nézzük a 30 igenis nagy vízválasztó, utána már egyesek egyre görcsösebben várják a gyereket, a családot, mert valljuk be őszintén ketyeg az a biológiai óra... Persze van kivétel aki nem így gondolja.

Lobelt 2009.12.03. 10:34:43

@Zsu0805: Hello! Az első bekezdésedet inkább nem is olvastam, mert ha komolyan gondoltad, akkor most fogunk összeveszni :D :P

2009.12.03. 10:34:49

@vagány csaj: Hello!
"Plusz a szerelem, szeretet, kölcsönös tisztelet. "
Szivem Te még hiszel ebbe?

tarquin - védőháló nélkül 2009.12.03. 10:36:30

@Igazság Atyja: "anyagi biztonságra és a kiszámítható mindennapokra" - Most akkor nyilván én vagyok a hülye, ha azt gondolom, kevés racionális alapja van annak, hogy bármilyen biztonságról beszéljünk egy olyan kapcsolatban, amely érdekütközés estén azonnal dugába dől, könyörgöm. Értem, hogy van, aki így csinálja, de nem tudom elhinni, hogy neki ez így jó. Még ha a saját szájával mondja, akkor se. Természetesen elfogadom, hogy különbözünk, de ennél többet nem tehetek.:-)

Girgesz 2009.12.03. 10:36:39

@kóristalány: a család, a gyerek felelősség. És mint a neve is mutatja, nem focilabda (ha az lenne, így hívnánk), tehát nem lehet lepasszolni. Ha már valaki magára vállalta, akkor viselje is becsülettel(régebben többen gondolkodtak így, nem is volt annyi válás, de nem is volt ennyi depibaba ember, mint most-talán azért, mert rendes családban nőttek fel?).
Másrészt viszont régen is működött az az elgondolás, hogy amiről a másik nem tud, az nem is fáj-volt megcsalás, de amennyire lehetett megpróbálták titokban tartani, nehogy az illetőket a szájára vegye a közösség és a gyereknek, asszonynak, férfinak legyen belőle baja.

alumi 2009.12.03. 10:36:45

@vendriner aladár: Szerintem ilyen ember nagyon-nagyon kevés van.

teljesen más szemszög egy ilyen szitut kivülről nézni, de aki már volt ellaposodott kapcsolatban az megérti az izgalom után vágy hajtóerejét is.

mondom ezt úgy, hogy én magam elég hűséges típus, amolyan a "szarban is megülős" fajta vagyok.

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.12.03. 10:37:08

A nyitott kapcsolat morális részébe nem szólnék bele, mert ez mindig szitu-és partnerfüggő (mint ahogy a mostani posztban is)Nekem ez a mondat tetszik nagyon: "vagy az emeleten kóválygok, és hallom, hogy odakint fúj az a metsző szél - az a fajta sunyi szellő" - Ez a lány túl sok Updike-ot olvasott. Ehhez csak kitartást tudok kívánni és várjuk az események folytatását!

2009.12.03. 10:37:09

@Lobelt:
Szya Szya!
Tudod jól, hogy nálam nem férne bele egy kapcsolatba / házasságba, de sajnos egyeseknél beleférnek. És ha azoknál beleférnek így oldható meg. Viszont mostanság agyalok-agyalok... de ezt majd egyszer msn-en (még nem tisztult ki teljesen). :)

vagány csaj 2009.12.03. 10:38:24

@Zsu0805: A posztoló pont nem így gondolja. Ő csak felületes dolgoktól fél, például hogy megöregszik, ráncos lesz a bőre és akkor majd nem fog szeretőt és kalandot találni magának. Aki ilyen felületes, az nem teljes ember és az igazi örömök sorra kivesznek az életéből.

Negrogo 2009.12.03. 10:38:42

@primu: Es ezt mibol is szurted le? Attol, hogy olyat irok 10-es skalan 20-as szex az nem errol szol. Hanem arrol, hogy ezt o is hozta ki belolem. Tudom az ember nem beszelhet magarol oszinten mert nagykepunek hathat...viszont ha a negativ tulajdonsagat mondja, maris minenki bolagat es helyesel.

vagány csaj 2009.12.03. 10:40:32

@Zsu0805: a poszt alapján nem, de normál esetben így kellene működni egy kapcsolatnak. Különben mi értelme van????

Lobelt 2009.12.03. 10:41:09

@Zsu0805: Sült már ki valami jó abból, ha valaki ezt mondta: agyalok-agyalok? :D Na, akkor nemsokára MSN. :)

vagány csaj 2009.12.03. 10:41:12

@Zsu0805: ...Pókhálózásra mindig lehet találni valakit...

kóristalány 2009.12.03. 10:41:34

@Zsu0805: Hát, az én biológiai órám már rég nem ketyeg, de attól igenis félek, hogy magányos leszek, ha a gyerekek kirepülnek.
A válás után úgy gondoltam, nagyon jól megleszek egyedül a gyerekeimmel. Most közel 5 év függetlenség után kezdem úgy érezni, hogy mégis hiányzik valami. (félreértés ne essék, nem egy farokra gondolok)

Girgesz 2009.12.03. 10:42:15

@Zsu0805: Miért? Nem voltál szerelmes a párodba? Nem szereted most is(ha együtt vagytok, mert ezt nem tudom)? Ha együtt vagytok, akkor nem tiszteled a véleményét, az áldozatát, amit értetek hoz?-és fordítva?

2009.12.03. 10:44:15

@vagány csaj:
De nem szeretem az ilyen kérdéseket, amikor feltesz valaki egy kérdést, amire megannyi válasz lehet (egér, csokigyárak bezárása, öregedés, család-gyerek), és a posztoló nem mond semmit. Jó lenne ha nyilatkozna. Mondja el szépen hogy ő mire gondolt, "hogy mi az, amitől a nő a legjobban fél?"

alumi 2009.12.03. 10:46:09

@mennyi?husz!: bocs, nekem az jött le, hogy erősen sajnálod magadat. és ez nem hiba, de teljesen felesleges.
meg mi az, hogy lecsúsztál a nagy Ő-ről....?
jesszus.

tarquin - védőháló nélkül 2009.12.03. 10:46:11

@Zsu0805: teljesen egyetértünk. Csak azt tudom megmondani, hogy én mitől félek, de hogy minden nő ugyanattól, azt erősen kétlem.

alumi 2009.12.03. 10:46:47

@Zsu0805: én attól félek pl. hogy Benkő tényleg talál most feleséget..:DD

2009.12.03. 10:47:16

@vagány csaj:
Hát tényleg semmi értelme. Nah jó, ma épp a harapok és durci napok egyikét élem mikor legszivesebben csak sétálnék-sétálnék. :) Lehet le kéne mennem futni a tó köré. :)

@Lobelt:
Tényleg sose sül ki belőle jó, de vannak dolgok - témák (érvek-ellenérvek, szabályok-törvények) amiket jó töviről hegyire átrágni. :)

Erásss 2009.12.03. 10:47:47

Sziasztok!
Hazaértem!:)@Zsu0805: -nak igaza van.Fedje fel magát a postíró.
Szerintem egy nő a legjobban fél,hogy a pasija megcsalja.Ő ettől nem félt.Akkor mitől?:)

godless 2009.12.03. 10:47:53

"33 éves vagyok, tehát annyira nincs okom az öregedésen töprengeni, "

Pedig igen. :)

Erásss 2009.12.03. 10:50:39

@Girgesz:
"a család, a gyerek felelősség. És mint a neve is mutatja, nem focilabda (ha az lenne, így hívnánk), tehát nem lehet lepasszolni. Ha már valaki magára vállalta, akkor viselje is becsülettel"---Teljesen igazad van.A postoló és a pasija erre még nem igazán érettek.Ebből is látszik,hogy a komoly gondolkodás nem a kor függvénye!

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.12.03. 10:51:19

Nem kell 30 éves korukig eljutni, hogy betegesen féljenek valami hülyeségtől/miatt.

Glg 2009.12.03. 10:52:42

@Erásss: nicns igazad-ez volt a legjobb megoldás amit tehettek-csalták volna egymást titokban???

@Tamy: sex and the city-ből ötletet meríteni-okos ötlet. hát téged sem az eszedért fognak szeretni.

@vagány csaj: miaz h éretlenek?? wtf??

áááááá nem is olvasom tovább a kommenteket. mi ez a prüdéria. csak felbaszom magam-tiszta usa

Erásss 2009.12.03. 10:52:56

Milyen komoly lehetett,mielőtt a pasi elment dugni,a csaj adott neki búcsúcsókot és mondta:Siess haza Kedves!Aztán adott neki kotont,hogy a trippert azért már ne hozza haza!:)
Szerintem az így zajlott!:)

tarquin - védőháló nélkül 2009.12.03. 10:53:34

@primu: ettől féljen a leendő felesége.:-D

Erásss 2009.12.03. 10:55:35

@Glg:
Hát nem vagyunk egy véleményen.Azért az ember 33 évesen már kiéli magát,a postírónak is így kellett volna tennie...és akkor jöhet a család.Persze előfordul,hogy az ember csal vagy csalják...Én nem vagyok a nyitott kapcsolat híve!Aki az enyém,az csak az enyém!Nem osztozok!:)

2009.12.03. 10:56:37

@kóristalány:
Igen kirepülnek, de attól függetlenül ott vannak. Egy idő után már az unokák is, és persze x évesen is lehet párt találni. Az a helyzet, hogy "magányosan" egyik életkorba se jó. És persze tudom, erre vannak a barátok, de aki ebbe benne van az azért tudja, hogy igen ott vannak, de nem mindig. Bármennyi barátod lehet attól függetlenül nehéz.

Igazság Atyja 2009.12.03. 10:58:05

@kóristalány: "(félreértés ne essék, nem egy farokra gondolok)"
Hanem hányra? Csak bátran, itt senki nem ítélkezik elhamarkodottan. :)

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: Pont azt mondom, hogy van, ahol be tud dőlni a kapcsolat amiatt, mert az egyik fél nem tudja, mi a szerelem, vagy egyszerűen saját érzéseivel, igényeivel sincs tisztában. A nyitott kapcsolat nem ezeknek való, hanem azoknak, akik jópár éve együtt vannak és pontosan tudják, hogy az izzó szerelem, mint olyan, elmúlik. És ugyanígy el fog múlni a kiscsikóval is, ha esetleg kialakulna. Ezért nem teszik kockára a tutit emiatt, mert az érdekszövetség nyugalmi alapjai fontosabbak számukra.

@primu: Én meg attól, hogy Ildikó lesz a felesége, így esélyem sem lesz a hölgynél. "Ez borzasztó... borzasztóan nő vagy! Tedd oda a kezed nyugodtan! Érezd!" LOL. :)

kóristalány 2009.12.03. 10:58:48

@primu: ...én meg attól, hogy tovább is nézhetjük...

Girgesz 2009.12.03. 11:00:10

@Zsu0805: ha ideges vagy, akkor tényleg jó a futás. Pár km után erőd sincs idegeskedni. Ha csak gondolkozni akarsz, akkor arra van egy jó tippem :)))

Glg 2009.12.03. 11:00:38

@Erásss: nyitott kapcsolat nekem se menne minden esetben, sőt lehet egyáltalán nem (eléggé önző vagyok :D). de náluk ez volt a legjobb megoldás-kaladozni akartak-megtették-és most minden ok-meg tudták beszélni a dolgot, és megoldották a problémát.

2009.12.03. 11:00:44

@tarquin- 1forma ördögműalkotás:
Ha azt vesszük ilyesmitől nem félek. Tehát ha olyan helyzetbe kerülök tuti megoldom valahogy, nem félek mivel midig feltalálom magam. :) Az egerek amúgy se mozgatnak, aranyos kis állatkák, és felőlem a csokigyárak is bezárhatnak. :P

@primu:
És gondolj bele, hogy Ő elöbb talál feleséget, mint mi (én) férjet. Ez a gáz. :) De Benkőt ne is emlegessétek, mert az agyvizem felmegy. :)

2009.12.03. 11:03:36

@Girgesz:
Gondolkodásra tipp? Hát én gondoltam futok is sétálok is. Séta közbe agyalok, ha ki akarom verni amin agyaltam futok, aztán séta-futás-séta-futás. Lehet ez lesz. :D De max délután. :)

Igazság Atyja 2009.12.03. 11:04:19

@Zsu0805: Benkő egy igazi fenegyerek. Egy talpig úriember stílusát ötvözi elegánsan egy kissé sumák nagyvilági széltolóéval. A lantomat odaadnám, ha olyan lehetnék, mint ő, ennek egy nő sem tud ellenállni.

Erásss 2009.12.03. 11:05:25

@Glg:
Én erre mondtam,hogy nem élt.Ha a csajt már páran megd****k volna ezelőtt a kapcsolat előtt,akkor nem lett volna kíváncsi másokra.Szerintem...:)
Mondjuk az tényleg pozitívum,hogy meg tudták beszélni.Én erre nem lennék képes.Igaz,még senki nem közölte Velem,hogy nyitott kapcsolatot akar... Akkor is vicces,hogy mostantól boldog életet élnek, x héttel ezelőtt a csaj meg egy másik csávónál lakott.Nekem ez összeférhetetlen,de valószínű,hogy az Én gondolkodásommal van a probléma.

2009.12.03. 11:06:46

@Igazság Atyja:
Ne idegesíts, a Benkő idióta. Ugyanúgy ahogy a Győzike és a BB vagy VV lakók. Inkább nem írom hogy kit kéne feltámasztani és mit kéne beüzemelni. :P

vagány csaj 2009.12.03. 11:06:48

@Erásss: Visszajöttél Szivem? Mit főztél?? Lora? Segített?? XD

Erásss 2009.12.03. 11:07:32

Jajjj NEEE a Benkő!Ez a pasi a természet tréfája!Nem hittem volna,hogy valaki túl tudja űberelni Kiszel Tündét,de Neki sikerült......

2009.12.03. 11:07:51

@Glg:
De utána ágyba tudnál bujni egy olyannal aki elötte x pasi ágyába is volt? Vissza tudnád fogadni a közös ágyba? Itt ez is kérdés.

kóristalány 2009.12.03. 11:08:23

@Igazság Atyja: :D
látom hiába próbálkozom, azért csak ki lehet forgatni a szavakat :)

Girgesz 2009.12.03. 11:08:49

@Erásss: "Én nem vagyok a nyitott kapcsolat híve!Aki az enyém,az csak az enyém!Nem osztozok!:) "
No nézd csak!Nem elég,hogy prűd is vagy, de önző is :P :DDD

Erásss 2009.12.03. 11:09:35

@vagány csaj:
Vissza ám.Nemrég értem haza.Annyira hideg van Kanizsán!:(Még tegnap csináltam Neki brokkoli krémlevest,meg rántott cs.mellet krumplival.Ez lesz az ebédje.

Igazság Atyja 2009.12.03. 11:09:37

@Erásss: Most nem összeférhetetlen. Csak akkor lesz az, mikor ismét bizseregni kezd a nunus. :) Nade egész másról van szó szerintem: a pár hét alatt, míg a posztoló a kiscsikó istállójában lakott, Dani komoly tapasztalatokra tett szert. Végigdugta a fél várost, és olyan technikákat sajátított el, amelyekkel évtizedekig garantálni tudja a változatos izgalmakat a tüzelő kancája számára. :)

Erásss 2009.12.03. 11:10:46

@Girgesz:
Látod mennyi rossz tulajdonságom van.:) Még ki is egészíteném,hogy akaratos is,meg bizalmatlan is vagyok.Tipikus skorpió!!:D :D

kóristalány 2009.12.03. 11:11:14

@Igazság Atyja: ha Benkőre gondolok, csak egyvalaminek nem tudok ellenállni, a hányingernek

Glg 2009.12.03. 11:11:17

@Zsu0805: ha nem kötődök hozzá túlságosan akkor simán.

ááááááááááááááá már itt is benkő-utálom azt a szarrágó f*sszopó s*ggfejet aki a kib*sz*tt f*sz*t veri a tvben (azér a csillagokat figyelitek). herótom van attól a p*cstől.

Glg 2009.12.03. 11:12:12

@Erásss: ja az együttlakás már gáz-de írta is a csaj h megszegte ezzel a szabályokat.

vendriner aladár 2009.12.03. 11:12:20

@primu: Én meg amondó vagyok, addig, míg menthető és van értelme mentsük meg, aztán ha nem megy, jöhet az új. Sajnos én is benn ültem a "szarban" másfél évig, sőt kos létemre alig tudtam kitörni ebből a csapdából, de mára vigyorgó fejjel csak a dolgok pozitív oldalát nézem:)

Erről jut eszembe: www.youtube.com/watch?v=KE_AoCJxCUs

vagány csaj 2009.12.03. 11:14:05

@Erásss: Glg-vel nehéz is egy véleményen lenni! :))

Szelid sunmalac 2009.12.03. 11:16:31

Szep jo napot!

@Girgesz: Bocs kedves baratom, hogy tegnap mar nem tudtam valszolni, de el kellett rohannom edzesre. Parazok nagyon mert ovvizsgam lesz :/

Na szoval. A nyitott kapcsolat nem is olyan konnyu, mint azt sokan gondolnak. Nekem volt szerencsem a nyitottnal is nyitottabb kapcsolathoz. Meglehetosen durva tud lenni es olyan foku bizalom es onbizalom kell hozza, ami keves embernek van meg.Foleg mindket felrol.

Amitol a nok a legjobban felnek az egyertelmuen az, hogy atmenstrualjak a nadragot es nem veszik eszre.

Girgesz 2009.12.03. 11:17:15

@Zsu0805: Séta közben gondolkodni??? A legjobb erre leülni egy vízparton, vagy egy erdőben. Rászánni az időt, vinni magaddal egy cigi,pipát(ha dohányzol),egy szelet csokit, egy távcsövet és nézelődni, lenyugodni, gondolkodni. Addig pedig eszedbe se jusson bejönni, amíg végig nem gondoltál mindent és ki nem tisztult a fejed. Tuti recept.

vagány csaj 2009.12.03. 11:18:32

@Erásss: "Nem hittem volna,hogy valaki túl tudja űberelni Kiszel Tündét,de Neki sikerült."

XD XD XD Ezzel is egyetértünk! :))

Az jó kaja. Hmm.. Én is megenném... Meghívsz?? :))

Erásss 2009.12.03. 11:19:02

@Glg:
Hát ez az,megszegte...Arra sem volt képes,hogy a játékszabályok szerint játszon!Ezért mondtam,hogy nem érett a házasságra,meg a gyerekre!:)

Erásss 2009.12.03. 11:20:23

@vagány csaj:
Természetesen.Alap.!!!:)))
Várlak is,utána főzök egy kávét,és elszívunk egy cigit,de NEM A TERASZON,MERT HIDEG VAN!:D

vagány csaj 2009.12.03. 11:20:26

@Glg: "ha nem kötődök hozzá túlságosan akkor simán"

Akkor mi értelme az együttlétnek? Akkor nem nyitott kapcsolat kell, hanem valaki más!

Erásss 2009.12.03. 11:22:19

@vagány csaj:
Akkor nem partnerkapcsolaton kell alapulnia az egésznek,hanem csak szexen!!Az elején lefixálva,hogy nincs érzelem,nincs kötöttség!

vagány csaj 2009.12.03. 11:22:51

@Girgesz: Zsu nem dohányzik! :)) De egyébként jó ötlet, csak ilyenkor már ehhez is HIDEG VAAN!!! :))

@Erásss: Oké-oké! :))

Erásss 2009.12.03. 11:23:08

@vagány csaj:
Elfelejtettem odaírni,hogy igazad van.Nem nyitott kapcsi kelcsi!:))))x

Girgesz 2009.12.03. 11:23:23

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Semmi gond!-bár kíváncsian vártam a választ, azért tudtam aludni :)
Tudod, az a szép, ha a különböző véleményű emberek kulturáltan tudnak diskurálni.

De ebben a félős dologban megint nem értünk egyet: ha átvérzik a naci, akkor azt hideg vízzel ki lehet öblíteni. De ha bezárnak a csokigyárak, akkor mit nasiznak majd az xxx sorozat 200 ezredik részének nézése közben? :DDDD

vagány csaj 2009.12.03. 11:25:00

@Erásss: Így van. Ez sem rossz dolog. Sőt, néha (ha más komolyabb nincs a láthatáron) még jó is tud lenni. Csak az a baj, hogy főleg a nők egy idő után azért elkezdenek ragaszkodni az illetőhöz... Na erről én is tudnék mesélni.... :))

2009.12.03. 11:25:33

@Girgesz:
Nem cigizek, és a csokit se kívánom. :) Lehet várnom kéne azt a bizonyos napot a héten amikor egyszer talán rászánom magam, hogy megeszek egy kocka csokit. :)

Szelid sunmalac 2009.12.03. 11:25:46

@Girgesz: A gond az, hogy nem tudom mi volt a kerdes. De a valaszom igy latatlanban: Recece!

Ki lehet obliteni, az igaz, de ha nem veszik eszre, es atdolgzaak a napot, meg atutazzak a varost, akkor egy hetig tutira nem bujnak elo.

Stupidella 2009.12.03. 11:27:36

Tanulságos történet...

alumi 2009.12.03. 11:27:45

@Zsu0805: @kóristalány: a comment.com-on szoktam elolvasni az összegzéseket. nekem abból a szarból ennyi elég is. jókat vidulok sixx beszólásain. de eddig soha nem néztem és nem is fogom...

@vendriner aladár: én is így gondolom. dehát utólag ugye...:)

@Igazság Atyja: edit asszonynál tán még lesz esélyed! :)

tarquin - védőháló nélkül 2009.12.03. 11:27:54

@Igazság Atyja: "az egyik fél nem tudja, mi a szerelem, vagy egyszerűen saját érzéseivel, igényeivel sincs tisztában." Azért ez meglátszik egy emberen, azt gondolom. Ha figyelsz rá. Ebbe bele sem kell menni. Abban nincs vita köztünk, hogy a "lángoló" érzelmek csitulni fognak, és nem ez tartja össze az embereket hosszú távon, talán csak az emléke.:-)

vagány csaj 2009.12.03. 11:28:00

@Girgesz: Gyümölcsöt! :)) Maradjunk a gyüminél jó!!?? (Fogyózok, csokiról többet egy szót se!!!! :@) :DD

Girgesz 2009.12.03. 11:28:51

@vagány csaj: Már megint ez a hideg... de puhányok vagytok! Nem hallottatok még róla, hogy feltalálták a kabátot és a melegítőt is? Ha meg az sem elég, akkor annyit kell inni, hogy ne fázz-az alkohol fűt :) (Igaz, attól meg nem tudsz gondolkodni :D)

vagány csaj 2009.12.03. 11:30:06

@Girgesz: Az a legjobb! Fázni se fogsz, meg gondolkodni sem kell! Tiszta haszon! :))

vagány csaj 2009.12.03. 11:30:44

@Girgesz: Másnap is csak azon, hogy miért fáj ennyire a fejed... :))

Girgesz 2009.12.03. 11:32:49

@vagány csaj: Se hideg, se csoki? Egyéb különleges elvárások? :P

vagány csaj 2009.12.03. 11:35:17

@Girgesz: Akkor most mondom azt ami kell(ene):
egy magas táj, lehetőleg valami hegy, tele jó sok-sok hóval, egy házikóval, benne jó meleg kandalló tüzeljen, egy karácsonyfa feldíszítve, egy jó pasi, egy jó vacsi, meg valami jófajta pálesz... Ezt így el tudnám képzelni! :DDD

Girgesz 2009.12.03. 11:35:48

@vagány csaj: Te tudsz másnap tudsz gondolkozni? :))) Én tökéletesre iszom magam, így másnap még nem fáj a fejem :D

Viccet félretéve: egy gyógysör és már nem is fáj az a fránya fej.

2009.12.03. 11:36:10

@primu:
De hogy valaki még nézi is azt a szennyet. Eskü ez a világ... Régen lehet lantművész volt, de amióta ilyen dolgokba szerepel és ilyen dolgokat csinál... azóta csak egy pasi aki a lantot pengeti, de a művészcímet vegyük szépen vissza. Egy művész ilyet nem csinál.

Erásss 2009.12.03. 11:37:12

Én IMÁDOM a csokit.Nem telik el úgy nap,hogy ne tömném a fejembe.Hatalmas csoki fan vagyok!:)))

Igazság Atyja 2009.12.03. 11:37:33

@primu: Mármint annál az Edit asszonynál? Nem szeretnék berettálkozás közben meghalni. :)

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: Teljesen egyetértek, ez mindig meglátszik. Az viszont már más kérdés, hogy a másik felet ez mennyire érdekli.

Igazság Atyja 2009.12.03. 11:39:41

@Zsu0805: Ne legyél már ilyen szigorú. Akkor Ady Endre sem volt költő, mert azok nem kur.. múlatják az időt szerelemi szabadfoglalkozású hölgyek társaságában. :)

Girgesz 2009.12.03. 11:40:05

@vagány csaj: na, akkor hangulat, ajándék, jó pasi,alkohol, ami felold egy kicsit és már jöhet is a szex-és még én terelem erre a témát állandóan-mi?

vagány csaj 2009.12.03. 11:40:12

@Erásss: Régen én is így voltam. Süti, csoki minden mennyiségben! Neked jó, mert rajtad nem látszik! :))

vagány csaj 2009.12.03. 11:41:08

@Girgesz: Bocs, én szexről nem beszéltem... De végülis adott, hogy nem sakkozni fogunk, igen! :DD

Girgesz 2009.12.03. 11:42:42

@Erásss: még a végén igazam lesz és megfejtettem a titkot! :DDDD

Erásss 2009.12.03. 11:42:54

@Girgesz:
Te nem terelsz,te kombinálsz!Igazi pasi vagy!:)

Erásss 2009.12.03. 11:44:35

@Girgesz:
Milyen titkot?Ezt nem vágom,bocsi.:)

2009.12.03. 11:46:00

@Igazság Atyja:
Más az, hogy valaki dug lépten nyomon, és más az mikor kirakja a kirakatba és még műsort is csinál róla. :)

alumi 2009.12.03. 11:46:34

@Zsu0805: ő is csak egy a média prostijai közül. tudod, van az a pénz, amiért sokan beszélgetnének a hüvelygombáról.:)

a másik jelenség, ami baromira tetszik, amikor valamelyik celebmaca kiteszi magát a playboy címlapjára, majd előadja, hogy azért csinálta, hogy meg tudja mutatni az unokáinak is, hogy milyen jó nő volt a nagyi..ja aha...

@Igazság Atyja: a szőke nyanyáról beszélek jó alakkal, kiélt fejjel.:)

Girgesz 2009.12.03. 11:53:30

@Erásss: Naná- minden egybe vág-a reggeli sátorverés, 1-el kezdődik a személyi számom, fiúnevet kaptam, utálom a Barbi babát és nem szeretem a sorozatokat... tényleg pasi vagyok! :)

Milyen titkot? Hát milyen kérdést tett fel a posztoló? (Te meg írtad hogy nem bírsz meglenni csoki nélkül... és a Piros Pöttyössel hogy állsz? :D)

Girgesz 2009.12.03. 11:56:12

@Erásss: Naná- minden egybe vág-a reggeli sátorverés, 1-el kezdődik a személyi számom, fiúnevet kaptam, utálom a Barbi babát és nem szeretem a sorozatokat... tényleg pasi vagyok! :)

Milyen titkot? Hát milyen kérdést tett fel a posztoló? (Te meg írtad hogy nem bírsz meglenni csoki nélkül... és a Piros Pöttyössel hogy állsz? :D)

Erásss 2009.12.03. 11:56:38

@Girgesz:
Jajjjjj leesett!:)
Én még sorozat fan is vagyok.Ki hitte volna,mi?
A Piros Pöttyös túró rudit is szeretem.:)
Kielégítettem a kíváncsiságodat?Ha nem,kérdezz bátran!:))))

Girgesz 2009.12.03. 11:58:09

Hoppá!-csuklik a gépem :D

Girgesz 2009.12.03. 11:59:18

@Erásss: Ááá, nem kösz. Szeretem kikombinálni a dolgokat a részletekből :DDDDD

Igazság Atyja 2009.12.03. 12:00:51

@Zsu0805: Tényleg sok megélhetési celeb van mindenféle műfajban. A különbség talán annyi, hogy ez az ember tényleg alapból ilyen, még csak színészkednie sem kell. Kiöltöztetik, nyomja a sódert és még jól meg is fizetik érte. :)

@primu: Ezt benéztem, sajnos nem láttam egyetlen epizódot sem. Már látom, hogy valójában Editre gondoltam, nem tudom, honnan jött az Ildikó név.
www.rtlklub.hu/benko/videok/73415
"Arra születtem, hogy megfogj."
Nem semmi posztcímeket lehetne onnan csemegézni. :)

Girgesz 2009.12.03. 12:02:22

Ezt most muszáj feltennem:
Az informatikust elküldi a neje boltba:
- Vegyél margarint, és ha van tojás hozz 10-et.
A férj hazaállít 10 margarinnal.
- Volt tojás.

kóristalány 2009.12.03. 12:03:30

@Girgesz: mind tudjuk, hogy a Piros Pöttyös az igazi :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.12.03. 12:05:55

@Zsu0805: Casanovát vagy Don Juan-t és az ő műszerüket?:P

Girgesz 2009.12.03. 12:06:00

@kóristalány: És mint tudjuk, minden nő az igazit várja :P :DDD

kóristalány 2009.12.03. 12:09:00

@Girgesz: Lehet jobban jártam volna, ha annakidején is inkább maradok a Piros Pöttyösnél. Tényleg az volt az igazi :P

Glg 2009.12.03. 12:13:07

@Erásss: hát ha emiatt mondtad akkor ja...igazad van.

@vagány csaj: ehhh...hát szórakozásból. minek kéne feltételeknek teljesülnie ahoz h az ember valakivel együtt legyen. a lényeg h a pillanatnyi állapotban jólérezzék magukat mind2en-a többi ember vélyeménye meg minden más totál lényegtelen.

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: :D:D:D:D:D:D:D:D-bazzeg ez a nadrágos ütött:D:D:D-görcsbeállt az arcom :D

Glg 2009.12.03. 12:13:49

@Girgesz: nyelvtanilag így szólt az utasítás

alumi 2009.12.03. 12:20:18

@Igazság Atyja: nézni tilos!:) leépülsz!

Girgesz 2009.12.03. 12:35:49

@Glg: tudom... ezért kulcsszó az informatikus.

vagány csaj 2009.12.03. 12:52:41

@Glg: Csakhogy pont arról volt szó, hogy ellaposodik a dolog, tehát annyira már nem érzed jól magad. Akkor nem a nyitott kapcsolat a megoldás, hanem megtalálni azt, akivel minden oké. Jó, Te még fiatal vagy, van időd bőven. A pasik 30 alatt nem nagyon kötelezik el magukat. Te még élhetsz a pillanatnak. Majd 10 év múlva lehet másképp látod... :)

vagány csaj 2009.12.03. 12:54:42

@Girgesz: @Erásss: Szóval a rudiról van szó, mi!?? És mindig rám fogod!!! :P

Negrogo 2009.12.03. 12:58:23

@primu: Hogy mi is az?! Huszon evesen az ember azert mar tudja, erzi mit is jelent a masik a szamara. A nok kedveert irtam igy. De nevezd akarminek. Nem mondom, hogy egy ilyen kalibero lehet az eletemben de egyenlore massal aki megutotte ezt a szintet nem talalkoztam.

Glg 2009.12.03. 13:05:24

@vagány csaj: miért kell mindig ezt a pasikra kategorizálni (mármint az elkötelezést). mintha az összes csaj olyan high and mighty lenne h ők komolyság, az érettség és a kapcsolatokat érintő tudnivalók tárházának példaképei-vagy egyenesen te (mert a "te" ugyebár még a németben sem nagybetű) gondolod magad annak.

Girgesz 2009.12.03. 13:08:34

@vagány csaj: bocs, én az édességről beszéltem, de hát ha neked a hiányról más jut az eszedbe?!? :DDDDD

Girgesz 2009.12.03. 13:12:24

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Hát az azért elég kellemetlen lenne... na, ezért jobb, ha nem nyitott a kapcsolat, mert akkor csak a nasit kell megszabadítani a piros pöttyöktől.Az meg ugye nem fáj...

vagány csaj 2009.12.03. 13:27:02

@Glg: Jaj, bocsáss meg, hogy megint beletapostam az érzékeny lelki világodba...

vagány csaj 2009.12.03. 13:28:32

@Girgesz: Khmm... :DDD A hiányról csak maga atény jut az eszembe! Az még nem azt jelenti, hogy hiányom van! :P :DD

Girgesz 2009.12.03. 13:34:41

@vagány csaj: Hát akkor szólj annak az Aténynak(nagy ember lehet, ha így felmagasztaltad:D), hogy cselekedjen -"de mán' jelleggel"- és szüntesse meg a hiány tényét egy nem piros pöttyös rudival :P :DDDDDDDDD

vagány csaj 2009.12.03. 13:46:44

@Girgesz: Bízd azt csak ide! ;) Tudok gondolskodni magamról, de édes, hogy aggódsz értem! :DD

Tjuca 2009.12.03. 13:49:17

mitől félek?

vajon sikerül-e a lányaimat úgy pályára állítani, ahogyan szeretném? vajon tudok-e egyszerre a támaszuk lenni, de ne is legyek sok, engedjem őket sazbadon dönteni, élni!vajon ők lesznek-e olyan boldogok, szerencsések, egészek majd, mint én?
félek, hogy azok az értékek, amit itthonról visznek, nem lesz trendi. félek, hogy kilógnak a sorból, és akkor is, ha beállnak a sorba. és félek, hogy nehogy egyszer tőlük olvassak egy ilyen posztot majd. vagy ilyenebbet.

és nem félek, mikor rájuk nézek, tudom, hogy minden jól alakul, mert az én életemben is minden jól alakul(t).

Girgesz 2009.12.03. 13:49:24

@vagány csaj: De hát látod, hogy muszáj érted aggódni, mert most is parlagon heversz(nem pamlagon!) :DDD

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.12.03. 13:55:45

Hát ez egy elég érdekes történet! Én biztos nem tudnék senkivel együtt élni megszokásból, vagy azért mert "jobbat úgy sem találnék", de ez én vagyok, az a kb. 10%-aki merne/mert lépni ilyen helyzetbe, de a többség tudom, hogy nem ezt tenné!

Girgesz 2009.12.03. 14:02:18

@Tjuca: szia!
Megkaptad a válaszom?-mert aznap senki nem kapta meg amit írtam neki arról a címről :(

Glg 2009.12.03. 14:03:09

@vagány csaj: hát abba semmiképp mert nem sorolom magam azok közé a pasik közé akikről mint átlánosság szokás beszélni-értsd: amit általánosságban mondanak az rám nem vonatkozik, ill nem vagyok benne abban a halmazban. a hímneműek nevében sérelmeztem ezt a megfogalmazásod, nem magamnak kértem ki.

Girgesz 2009.12.03. 14:03:38

@vagány csaj: a parlagnál még az is jobb. Bár ha szereted a szabadban, akkor az is egy megoldás-és még mindig nem kellett a nyílt kapcsolat a szürke hétköznapok ellen :)

Tjuca 2009.12.03. 14:03:41

@Girgesz: egy választ kaptam. arra írtam is.

így jár, akinek sok címe van! :-D

Glg 2009.12.03. 14:04:27

@vagány csaj: arról nem is beszélve h a lelkivilágomnak akár a közelébe is csak az tud menni akinek érdekel a véleménye

Tjuca 2009.12.03. 14:05:43

@Glg: a statisztika(i átlag) olyan mint a bikini. sok fontosat megtudhatsz belőle, de pont a lényeget takarja el.

Tjuca 2009.12.03. 14:08:38

@kóristalány: :-)
a nicked csak minőségjelző, vagy módhatározó is?
csak mert mikor nem itthon vagyok 1-2-x gyerekkel, én is... most mennék vissza, mert már megoldott az önmenedzselés nélkülem is, erre a kórus húzott el. gyakorlatilag egy fél darabot nem tudok már, és átmentek félprofiba. :-( de eljön még az én időm egyszer! :-D :-D :-D

2009.12.03. 14:20:00

Szép délutánt!
Tudni már, hogy ki írta a posztot? Jah és a tegnapiról valami hír?

Girgesz 2009.12.03. 14:26:00

@Tjuca: tudod,az kimonó miatt van -vagy inkognitó? Áhhh, mindegy.
Akkor megírom újra és elküldöm -újra. :)

Erásss 2009.12.03. 14:29:10

Mindenkinek szép délutánt.
Én most keltem fel!:) Aludtam 2 órát a lányommal,és nagyon jóóóó volt!:D

vagány csaj 2009.12.03. 14:31:02

@Glg: Huhh, akkor nagy kő esett le a szívemről. Kezdtem megijedni, hogy megbántottam a kis lelki világodat, de aztán rájöttem, hogy neked olyan nincs is. Pff!

Glg 2009.12.03. 14:33:38

@vagány csaj: hát számodra legalábbis semmiképp...de ne kezdjünk el személyeskedni mert abból nem jössz ki jól :)

Erásss 2009.12.03. 14:34:23

@vagány csaj:
Nekem mondod!?Imádom!:)
Viszont most sem sokat tudok maradni,mert megyek oltásra 4re.Úgy döntöttem,hogy a mindenki be lesz oltva a gyerek körül.Őt nem merem!

Glg 2009.12.03. 14:34:47

@Tjuca: de míg a bikiniből egyértelmű és jó eséllyel valós következtetéseket lehet levonni-addig ez nem igaz a statisztikára :)

Erásss 2009.12.03. 14:35:07

@vagány csaj:
Így van.Most iszom a kávémat és mindjárt rágyújtok!:)

vagány csaj 2009.12.03. 14:36:06

@Girgesz: Nekem nem is kell nyílt kapcsolat? Mi vagyok én?? :D Erással értek egyet, aki az enyém, az legyen csak az enyém! Nem osztozom rajt. :))
Szabadban? Jó, de ne télen, mert HIDEG VAN!!! :DD

Glg 2009.12.03. 14:36:20

@Erásss: sztem beolthatod-nekem semmi bajom nem lett tőle-kb 2 hete oltottak be-meg nem is hallottam olyanról h lett volna valami gáz. a másik meg h hordozó lehetsz hiába oltod be magad, és a gyerek ugyanúgy elkaphatja.

vagány csaj 2009.12.03. 14:37:48

@Glg: Kétlem, hogy én ne jönnék ki jól belőle. Nem csak nekem volt elég amit eddig írtál, más is leszűri a következtetéseket... :))

Kósza 2009.12.03. 14:38:22

@Erásss: mennyi idős a gyerek?

Erásss 2009.12.03. 14:40:50

@Glg:
...de Ő még nincs 16 hónapos és a háziorvos is mondta,hogy igazából 3 éves kor alatt meggondolandó.
Be lettél oltva.Melyik ellen.Én most a sima influenza és a H1N1 ellen leszek.Az jó,ha nem volt bajod az oltás után.Bírta a szervezeted.Remélem Én sem leszek rosszul.

Tjuca 2009.12.03. 14:41:44

@Girgesz: kimonó? mi a manó! kimenőben manónőben menőmanó?

a sok szál. sok cím... lineáris programozás? :-P

2009.12.03. 14:42:27

@Igazság Atyja:
Ezt miből szürted le? Hol a beismerés? :)

Kósza 2009.12.03. 14:42:34

@Erásss: hááát, határeset, valóban, de asszem én beoltatnám!

Igazság Atyja 2009.12.03. 14:43:28

@Zsu0805:

"Tamy 2009.12.02. 20:57:42

@Igazság Atyja: Nah kíváncsi vagyok, kire tippeltél :), én írtam :)

Látom, nem kaptam oltást (nem sokat :P), viszont többen normálisnak és szimpatikusan tituláltak, ez kedves :D.

Én is mondhatni régimódi vagyok. Kapcsolatban oké a fele-fele, de randin nem :). Kapcsolatban volt már, hogy hajlandó voltam mindent fizetni. Randin, moziba pl a jegyet általában a srác veszi, én a popcorn, kólát. Eredetileg a pénzt is erre kaptam..."

Kósza 2009.12.03. 14:45:04

@Erásss: korábban 3 évet mondtak, de mostanában a legtöbb orvos egy éves kor felett ajánlja. De gondolom ezt Te is jól tudod?!

Tjuca 2009.12.03. 14:45:58

@Glg: azért nagy meglepetést tud szerezni a bikini alatti pár négyzetcenti is. tudta ezt a kisherceg is, ami a bikini alatt van, az a szemnek láthatatlan. pedig nem rémlik, hogy találkozott volna nőnemű lénnyel szegény.
igazad van, a statisztika nem rejt izgalmakat.

2009.12.03. 14:46:08

@Igazság Atyja:
Jah én a mainál néztem. :) Szoval akkor a tegnapit irta Tamy. :) Azok jok voltak. :)

Glg 2009.12.03. 14:46:18

@Erásss: fú bazz a 16 hónap télleg cinkes :D:D-rakd befőttesüvegbe más ötletem nincs akkor :D:D. én csak h1n1 mert a többit sosem kapom el. annyi h utána éreztem picit a helyét 2 napig-de csak minimálisan. bár szerintem ennek az egésznek nagyobb a füstje mint a haja

@vagány csaj: rólad is.

Glg 2009.12.03. 14:48:14

@Tjuca: nővel nem-de volt sok vulkánja, tele lukakkal :D, na meg a róka, szőrös farokkal...szal ha akarta feltalálta magát-bár ezt nem részletezi a mese.:D

Tjuca 2009.12.03. 14:48:56

Eráss! mi most ugyanebben a szituban vagyunk. jövő héten oltatjuk a kisebbet. ő is 16 hónapos. ha érdekel a férjem nagyon sokat olvasott a témában, átküldhetem, miket talált. a nagyobb, és mi már be vagyunk oltva.

Tjuca 2009.12.03. 14:55:14

@Glg: a mesék már csak ilyenek, azok a legjobbak, amik után szárnyal a fantázia. :-)

Girgesz 2009.12.03. 14:56:12

@vagány csaj: Már megint ez a hideg... hát majd csak felmelegít, ha már kivonul veled a szabadba pókhálózni;)
@Tjuca: ááá, csak menő ez manónőbe kimonóban menő manó-inkognitó.

Semmi különös, csak vagy egy privát e-mail címem(amiről a személyes levelezésem megy), egy céges(munkahelyi), egy üzleti(mármint a saját üzleti) és egy mindenes. A legjobb, hogy mostanság ez a privát vacakol...

Erásss 2009.12.03. 14:56:34

@Tjuca:
Légyszíves küldd át.
erica9@citromail.hu az email címem!Köszönöm szépen!

Tjuca 2009.12.03. 14:57:21

én elköszönök, további szépet!

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.12.03. 14:58:32

@Girgesz: Ha én nyitott kapcsolatban lennék, akkor is csak és főleg pláne gumival lennék hajlandó dugdosni. Így a pöttyös rudolf továbbra is csak a hűtőmben figyelne:)

Erásss 2009.12.03. 14:58:51

@Kósza:
Igen,tudom.Holnap konzultálok ismételten a gyerekorvossal.Az a szerencse,hogy Ő még nem jár bölcsődébe,meg igazából tömegben sem.Ha tudnád mekkora dilemmát okozott ez már Nekem!

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.12.03. 14:59:40

@vagány csaj: Hamar felmelegít egy jó alapos pókhálózás :)

Erásss 2009.12.03. 15:01:14

@Glg:
Tegyem üvegbe?Hüle vagy!:D
Én sem voltam soha oltva ilyen oltásokkal.Csak most már kicsit para van.Kanizsán már 14en fekszenek az intenzíven,meg a környező településeken is már zártak be óvodákat,iskolákat.Szerintem ennek a betegségnek lassan nem csak a füstje lesz nagy!Ez az Én privát véleményem!

Girgesz 2009.12.03. 15:03:24

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Atya ég!-mit keres a hűtődben Rudolf, a piros orrú szarvas? :DDDDD

kóristalány 2009.12.03. 15:03:39

@Tjuca: sajnos csak minőségjelző :)

Kósza 2009.12.03. 15:03:47

@Erásss: sajnos igaz az, amit az előbb valaki mondott, hogy hazaviheti bárki a fertőzést, aki nem is volt/van/lesz beteg. Szóval én most inkább beoltatnám.

Kósza 2009.12.03. 15:05:14

@Erásss: ja, magamat, és a saját kölykömet is beoltattam, igaz az enyém már 15 éves kamaszló :)

Girgesz 2009.12.03. 15:05:29

@Erásss: mindig jobb félni, mint megijedni...

Erásss 2009.12.03. 15:07:02

@Kósza:
ÓÓÓÓ,hát akkor Ő már kész felnőtt!:)
Persze,holnap éppen ezért konzultálok a háziorvossal és ha lehetséges akkor be is oltatom.

Erásss 2009.12.03. 15:08:38

@Girgesz:
Ez így van.Én félek ettől az egésztől!Azért nevetséges,hogy a 21.században a fejlett orvostudomány mellett ilyen halálos vírusok vannak.
Húúú,ha most erről kifejteném a véleményemet...,de ez mellett nem lehet elmenni.

Kósza 2009.12.03. 15:10:12

@Erásss: helyes, dönteni kell, és aztán nem agyalni tovább, ez a legjobb, amit tehetsz.

Girgesz 2009.12.03. 15:12:30

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Lehet nem annak készült, de az lesz belőle:) Sebaj!Biztos talál majd a helyére valamit a Mikulás, csak eléggáz lesz az összes amerikaji karácsonyi éneket/mesét átírni :DDD

Girgesz 2009.12.03. 15:19:35

@Erásss: Az a helyzet a mi fejlett orvostudományunkkal, hogy minél többet tudunk a betegségekről, a szervezet működéséről, annál nagyobb rejtélyekbe botlunk... "kicsi még az ember, hogy felérje ésszel a teremtést."

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.12.03. 15:22:43

@Girgesz: Nem kell átírni, majd lesz helyette Ráró néven új szarvas, vagy unikornis, vagy mittomén. Egyébként helyes, szexy krampuszlányokat javaslok:D

vagány csaj 2009.12.03. 15:28:38

@Girgesz: @savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Fiúk! Értsétek már meg, hogy nem kell pókhálózni, karban vagyok tartva!!!!!!!!! :DDDDD
Azért az oké, hogy szabadban meg minden, de meghagyom nyárra. Addig ott a jó meleg ágy, fürdőszoba, konyha, sarkok, mittomén... :D De ha nektek igényetek van rá, menjetek a szabadba! :P

Girgesz 2009.12.03. 15:29:11

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): De a rabszolgaságot már büntetik... Bár most, hogy mondod, biztos megnőne a Mikulás tetszési indexxe, ha csinos krampuszlányok húznák a szánt, ő meg lakkszerkóban, kis ostorral csapkodná őket, hogy "sikíts te cafat!" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vagy a másik verzió: legyen Rigó az új jószág neve, és akkor egyből lenne hozzá dal is, hogy asszondja' "hejj, Rigó, Rigó, részeges ló, elittuk a zab a árát, hejj Rigó, Rigó, sárga csikó, együtt látjuk a kárát." Na, mit szólsz hozzá?

Girgesz 2009.12.03. 15:30:33

@vagány csaj: megyek is! És viszem a puskám is. :D

vagány csaj 2009.12.03. 15:31:30

@Girgesz: Jesszus! Utána lelövöd???? Neked ezel szerint mindegyik egyszer használatos??

Girgesz 2009.12.03. 15:32:26

@vagány csaj: Persze, mert azt már nem kell felszarvazni-alapból van neki kettő :)

Girgesz 2009.12.03. 15:34:13

@vagány csaj: Elnézést, az előbb nagyképűen fogalmaztam... szóval viszem magammal a két golyós, többlövetű fegyverem. :DDD
(Tudod: sortűz :D)

vagány csaj 2009.12.03. 15:36:54

@Girgesz: Ejj, szar lehet neki, hogy egyszerre kettő is van neki. Na de várjunk! Akkor ezt most nem értem! Hogy lehet neki egyből kettő, mikor először "használod"?? :P :DDD

vagány csaj 2009.12.03. 15:39:37

@Girgesz: Áhhá, hogy azzal lövöd le őket! Máris másképp hangzik! Na de kérlek! Azért kapásból duplázni a szarvakat? Aztán majd sikítozol, ha a valogadba állítja valamelyiket!!! :DD

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.12.03. 15:40:00

@vagány csaj: Mondani bármit lehet szivi, de nőknek hinni?:D
Minek neked ördög, mert villás a farka?:P

@Girgesz: Közben pedig a lányok azt sikítják: " Büntess meg(még)a nagy pálcáddal" :D

Glg 2009.12.03. 15:42:40

@Erásss: persze mint a befőttet :D:D-erre mondják h el van a gyerek mint a befőtt :D:D
sztem azért a cinkes esetekben nem csak ez az egy vírus dönti ágynak az adott egyedeket-ott gondolom már amúgyis dögrováson volt a forma.

vagány csaj 2009.12.03. 15:43:27

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Vigyázz, mert a fagyi visszanyal! :) Pasiknak hinni? Lehet az neked jobban megy... Csak nem... ??? Khmm... :DD Hát, Te tudod! :P

Villás, több ág, nagyobb élvezet! :DD

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.12.03. 15:49:44

@vagány csaj: A fagyi hiába próbálkozik sosem fog olyan jól nyalni, mint én, úgyhogy ez buktavári, mondhatnám hogy vazsvári:P

Girgesz 2009.12.03. 15:50:02

@vagány csaj: bocs, az ördögöt te kívántad magadnak...(az már csak neked könnyebb, ha egyből fel van szarvazva, azon már nem kell munkálkodnod:D)
Nálam a krampuszlányok dívnak. A kétgolyós többlövetű meg alapfelszerelés nálam. Reklamálni a szülőknél tessék! :P

vagány csaj 2009.12.03. 15:54:31

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): :P
Szekálódunk??? :PP :DD

@Girgesz: Nem én bajlódok a szarvazással, hanem Te!
"Girgesz 2009.12.03. 15:32:26
@vagány csaj: Persze, mert azt már nem kell felszarvazni-alapból van neki kettő :)"

Jó, hát nekem nem is kellenek a krampuszlányok, meghagyom őket neked, a gyorslövetűdre... :DD

Girgesz 2009.12.03. 15:59:55

@vagány csaj: Az erre volt válasz(olvasd össze őket, akkor lehet leesik...:P):
" vagány csaj 2009.12.03. 15:30:00
@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Én meg jóképű ördögöket akarok!!! :D "

Válasz: Persze, mert azt már nem kell felszarvazni-alapból van neki kettő :)

:PPPPPPP

Girgesz 2009.12.03. 16:02:05

@vagány csaj: miért nem kellenek?-pedig pókhálózni ők is tudnak-legalább lenne segítséged a nagytakarításnál :DDD

Nekem megvan a saját krampuszlányom... néha az az egy is sok, nemhogy többet is kérjek mellé :DDD

Girgesz 2009.12.03. 16:06:38

Imádom ezt a blogot, de elhagyom, mert indulok haza -holnap visszajövök hozzátok :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.12.03. 16:07:23

@vagány csaj: Éééén? Sose! :P Láthatólag kívánod :D

Erásss 2009.12.03. 18:10:49

@Tjuca:
Köszi az e-mailt.Most olvasom!Érdekes!
Holnap beoltatom a lányomat.Az előbb beszéltem a dokival,8 órára kell vinnem.Persze most így nekünk is csúszik a kötelező egy hónapot,de nem baj.
Még egyszer köszönöm!

Erásss 2009.12.03. 19:14:48

Húúú,de lelépett mindenki!:)

Miley Cyrus 2009.12.03. 19:23:37

Te Erásss nagyon igazad van én amikor elkezdtem olvasni mát belezavarodtam hogy : Imádtam. Elhagytam. Visszamentem hozzá.
Nekem amúgy nagyon tetszik ez a kis "sztori"

Erásss 2009.12.03. 19:27:15

@Miley Cyrus:
Nekem is tetszik,mert mással történt!:)
Aki ennyire buta,és nem tudja eldönteni,hogy mit akar az élettől (családot vagy a pasikat),az ne is várjon csodát.Én személy szerint nem jósolok sok időt már ennek a kapcsolatnak.Felmelegítve csak a káposzta jó...

Erásss 2009.12.03. 19:27:51

Devil!Devil!Devil!Devil!Devil!Devil! XD

Nikica21 2009.12.03. 22:20:11

@Erásss: Holnapra kész a párducos smink meg a kép!:)

legyünk barátok 2009.12.03. 22:41:31

"33 éves vagyok, tehát annyira nincs okom az öregedésen töprengeni"

Így van, ami már megtörtént, azon kár töprengeni.

Devil2 2009.12.03. 23:16:03

@Nikica21: Majd kérünk egy linket! :)

Devil2 2009.12.03. 23:20:28

@Erásss: Kicsit elkéstem, de ez az urak kiváltsága... :))

Nikica21 2009.12.03. 23:23:57

@Devil2: oksa majd holnap, ha sikerül feltenni :)
mizus amúgy? :)

Nikica21 2009.12.03. 23:25:45

@Devil2: Itt elég lapos a hangulat....már-már unatkozok!:(

csillag× 2009.12.04. 00:07:01

@Nikica21: hát eléggé:) De ne csodálkozzunk, hisz ilyenkor már aludni kéne :P

Nikica21 2009.12.04. 00:11:26

@csillag×: jaja megyek is! Mindenkinek jóéjt!:)

Erásss 2009.12.04. 07:39:07

@Nikica21:
Mutasd ám meg!Már nagyon kíváncsi vagyok!:)
süti beállítások módosítása