Amikor megtudta, hogy terhes vagyok, elsápadt

2010. február 22. 07:18 - Panni CsP

A hétvégi sokkoló poszt egyik rendszeres Olvasónkból előcsalogatta saját történetét, ugyanis számos momentumban némi analógiát vélt felfedezni. A sztoriban szereplő srác eleinte hányaveti, de a közös dráma összekovácsolja kedvesével…egy darabig. Utána mutatja csak meg igazi arcát. A srác delejes erővel babonázza meg a nőket, akik nehezen tudnak ellenállni neki. A legrosszabb az, amikor a lánynak végig kell néznie, ahogy egy újabb csajt tör be.

 

Sziasztok! Azt hiszem, én vagyok ennek a blognak a legnagyobb rajongója! Szeretem olvasni, mert úgy gondolom, ha a történetet elolvastam, akkor én már nem eshetek abba a hibába. Pedig ez nem igaz. A sok közül van egy történetem, amit már régen meg szeretnék osztani veletek, csak eddig nem volt bátorságom leírni. Viszont a hétvégi történet a lányról, akit átvágott az a görény, és még abortusza is volt, valahogy nagyon szíven ütött. Meg tudom érteni, mert én is egy kicsit hasonló helyzetben voltam. Megpróbálom csak a lényeget leírni - nem azért írom a történetet, mert bármilyen tanácsot szeretnék, hanem azért, mert szeretném tudni a véleményeteket és szeretném kiírni magamból a dolgot.

2008 áprilisában véget ért a kapcsolatom, amit nagyon nehezen tudtam feldolgozni, mivel nagyon szerettem őt és ráadásul pont abban a hónapban szakítottunk, mikor a születésnapom, a névnapom, a középiskolai ballagásom (amire ő is hivatalos volt) és az érettségim volt. Úgy éreztem nagyon-nagyon sokáig nem töltheti be senki sem a helyét a szívemben, míg azon év augusztusában megismerkedtem egy sráccal. Legyen a neve Ákos. Csak kétszer találkoztunk, nem igazán fogott meg benne semmi. Aztán legközelebb októberben találkoztunk megint. Azt mondta, szeretne elvinni egy étterembe a hétvégén. Én beleegyeztem, miért ne. Aztán másnap kaptam egy nagyon rossz hírt. Meghalt egy volt osztálytársam. Igaz, nem álltunk olyan közel egymáshoz, de nagyon szíven ütött. Felhívtam Ákost, hogy ne haragudjon, de a hétvégi randit lemondom, mert nem vagyok randi-hangulatban. Azt mondta, rendben, nem is firtatta az okát. Ennek örültem. Telt az idő. Már november volt és Ákos nem keresett. Felnéztem az iwiw- adatlapjára és láttam, hogy kapcsolatban - kint volt egy kép egy lányról, akit én is ismertem látásból.

Eléggé felkaptam a vizet és írtam Ákosnak egy levelet, amiben kifejtettem, hogy köszönöm az érdeklődést – jó, hogy szólt, van már más. Ez a dolog eléggé megpiszkálta az egomat. Majd felhívott, hogy szeretne velem találkozni, hogy megmagyarázza. Igazából nem is kellett volna megmagyaráznia semmit, de mivel én még mérges voltam, azt mondtam, hogy köszönöm, ezt illene. Majd elmondta, hogy azt hitte, én akkor lekoptattam és ezért összejött valaki mással. Elmondtam, hogy akkor mi történt. Úgy láttam, megértette. Aztán elkezdtünk találkozgatni egymással (nem történt semmi, mert nem piszkítok bele egy kapcsolatba sem). Csak hülyültünk egész nap. Nagyon szerettem vele lenni. Mellette nem tudtam nem jól érezni magam. Egyik este felkísért, mert valamiért haza kellett mennem. Akkor hívta a barátnője. Azt mondta, kint megvár, ezt elintézi. Én bementem, majd mire kijöttem, láttam, hogy valami nincs rendben. Azt mondta, szakított a barátnőjével. Mondtam neki, hogy nagyon sajnálom, de belül annyira nem sajnáltam. Egész este sétálgattunk, majd mikor a kapuhoz kísért, megpuszilta az arcomat és azt mondta: "Én megtettem a kezdőlépést, most te jössz". Annyit mondtam, hogy rendben, még átgondolom :D Azt hiszem, csöppet megijedtem. Másnap megint találkoztunk. Azt mondta, menjek fel hozzá, mert üres a kégli. Azelőtt még nem voltam nála, így sejtettem, mire megy ki a játék. Felmentem és aznap este összejöttünk: ott aludtam nála. De nem feküdtünk le egymással.

Nem vagyok egy könnyűvérű csaj, így egy darabig várni szoktam ezzel. 1 hónapja jártunk mikor vett nekem egy gyűrűt. Csöppet meglepődtem, de persze elfogadtam. Másfél hónapja jártunk, mikor először lefeküdtem vele. Másnap megbeszéltük, hogy bemutatom a legjobb barátaimnak a hétvégén. Aztán délután, mikor lent sétáltam egy barátnőmmel, kaptam tőle egy sms-t: "Legyen vége - magyarázat nincs". Enyhe kifejezés lenne, ha azt írnám, kiborultam. Megkerestem, hogy megmagyarázza, de amikor kinyitotta az ajtót, csak leüvöltötte a fejem és rám csapta. Én persze egész nap bőgtem. Jöttek a tanácsok itthonról, hogy hagyjam a fenébe, nem érdemes sírni. Pár napra bezárkóztam, majd úgy döntöttem, ideje kimozdulni a barátokkal. 2009 januárjában szakítottunk. Ez a hónap és a február volt életem legszörnyűbb 2 hónapja. Január vége felé bebizonyosodott, hogy terhes vagyok. Ezt először csak a 3 legjobb barátnőmmel osztottam meg. Majd elmondtam a nagymamámnak, mert vele mindent megbeszélek. Azt mondta, kérjek segítséget a nagybátyámtól. Nagybátyámat is leültettem és elmondtam neki (persze mindenkit megkértem, hogy véletlenül se szóljanak a szüleimnek) Nagybátyám persze azzal kezdte, hogy mondjam meg, ki az, mert megkeresi és neki annyi. Mondtam neki, hogy semmi szükség rá, mert igaz, hogy megérdemelné, de nem emiatt, mert ugyanúgy felelős vagyok én is. Aztán a másik nagybátyám is be lett avatva, mert neki volt egy jó barátja, aki nőgyógyász. Aztán februárban úgy döntöttem, hogy Ákosnak is joga van tudni, hogy felcsinált, így meg akartam keresni.

De mivel nekem nem vette volna fel a telefont - és nem nyitott volna ajtót - ezért írtam annak a lánynak, akivel előttem járt. Elmondtam neki a sérelmeimet. És milyen jó volt, hogy felkerestem! Mert kiderült, hogy ők akkor nem is szakítottak … mi több, még mindig együtt vannak. Na, akkor aztán tátva maradt a szám. De azt mondta, hogy már egy ideje vele se találkozik, de megpróbál vele egy találkát egyeztetni, hogy betámadjuk. A találka nem jött össze. Mert őt is lekoptatta. Aztán írtam Ákosnak egy levelet, hogy mi is történt, és hogy csak azt akartam, hogy tudjon róla, de ne merészeljen megkeresni, mert nem akarom látni. Majd persze jött az üzenet, hogy találkozzunk, mert ezt meg kell beszélni, és hogy ne merészeljem lehúzni pénzzel, mert neki nem lehet gyereke. Na, ekkor már csak azért is akartam vele találkozni, hogy az arcába nyomjam a papírokat, ami bizonyítja az igazamat.

Mikor találkoztunk, és a kezébe nyomtam, nagyon elfehéredett az arca és remegett a keze. Másnap kellett befeküdnöm a kórházba, mire azt mondta, hogy szeretne bekísérni. Mondtam neki, hogy én nem szeretném és egyébként is, ha bejönne a nagybátyám is, csak beverné a képét, mert hogy ő visz be kocsival. Azt mondta, akkor is be akar jönni és nem érdekli a nagybátyám. Hát, mondom, tégy amit akarsz. Másnap nagybátyám bevitt engem és 2 barátnőmet. Elmondtam a lányoknak, hogy ő is be szeretne jönni, de gondolom, úgy sem fog. Mikor közelítettünk a kapuhoz, észre vettem, hogy ott áll. Nagyon meglepődtem. Bejött velünk, és ő is ott volt egész estig, mert hogy várnunk kellett 5 órát (magyar egészségügy :S ). Mikor haza kellett menniük, olyan volt az arca, mint egy kölyökkutyának, akit jól megszidtak. Azt mondta, hogy holnap is bejön hozzám. Így volt. Hozott nekem enni és innivalót, sőt még egy dvd-lejátszót is. Mondtam neki, hogy a dvd felesleges volt, mert 1 óra múlva kiengednek. Aztán leült mellém. Megfogta a kezem. Simogatta és mosolygott rám. Láttam az arcán azt a mérhetetlen fájdalmat, amit érzett. Nagyon meglepődtem, és úgy éreztem, talán mégis van szíve. Mikor kijöttem, még vissza kellett járnom röntgenre, számos alkalommal. Ő mindig hívogatott, hogy hogy vagyok, és segítsen-e valamiben, bekísérjen-e a röntgenre, meg hasonlók. Aztán megint elkezdtünk beszélgetni, találkozgatni. Egyik este felhívott, hogy menjek már át hozzá. Nagyon FONTOS. Hűha, mondom, mi lehet ilyen fontos. Átmentem és csak annyit mondott, hogy unatkozik és ezért hívott át. Meg azért, hogy elmondja, jelenleg nem tudja kifizetni a műtéti költségeket. Ezen nagyon meglepődtem, mert egy szóval sem mondtam, hogy neki is hozzá kéne járulnia. Ezek után kialakult egy furcsa kapcsolat közöttünk, barátok voltunk és szeretők is egyben. Mindent megosztottunk egymással. Szinte minden nap találkoztunk. Nagyon jól elvoltunk. Sokszor nálunk aludt. Anyám is megbékélt vele (időközben neki elmondtam, hogy mi történt). Neki nem igazán voltak barátai, az is lehet, hogy csak engem tartott annak. Mivel ez nem volt párkapcsolat, így mindketten szabadon ismerkedtünk. Sőt, be is számoltunk egymásnak az ismerkedésekről. 2009 májusában megismerkedett egy lánnyal, akiért nagyon odavolt. Hát mondom, akkor ennek a dolognak annyi. Ő talált valakit. Már jártak a lánnyal, amikor mi ketten leutaztunk a rokonaimhoz. Ott történtek dolgok, ezért úgy gondoltam, mégsem olyan nagy a l'amour a lánykával - mivel nem is én kezdtem ki vele, hanem ő velem. Majd a lány dobta őt. Ákos kicsit kiborult. Azt hiszem, nem szokott hozzá, hogy őt dobják, mivel elég nagy hatással volt a nőkre. Engem is ezzel hálózott be teljesen. Valami volt benne, ami miatt, ha össze is vesztetek, te mentél rögtön bocsánatot kérni, pedig tán nem is te voltál a hibás. Én is teljesen a rabja lettem. A gyomrom mindig görcsbe ugrott, mikor hívott. Azt hiszem még mindig szerelmes voltam belé. Egyszer rá is kérdeztem, hogy ő érez-e valamit irántam, csak úgy kíváncsiságból. Azt mondta, hogy nem kezdene velem megint kapcsolatot. Ez fájt, de hát nem tehettem semmit.

Belenyugodtam abba, ami volt. Majd bemutattam egyik legjobb barátnőmnek, aki akkor kapta meg ezt a státuszt. Mert akkor kezdtünk el megint találkozgatni. A barátnőm, aki legyen Linda, még járt valakivel. Aztán legyen annyi elég, hogy Linda összejött Ákossal. Ákos nagyon beleszeretett Lindába. Lindát mai napig nem értem, hogy tudott vele összejönni, mikor tudta, hogy mennyi minden köt Ákoshoz. Én személy szerint sose tudnék összejönni egy barátnőm exével. Mivel szerettem Lindát és Ákost is, ezért elfogadtam a helyzetet. Mikor összejöttek, július eleje volt és azóta is együtt vannak. Nagyon rossz volt mindig ölelkezni és csókolózni látni őket, de mivel mindenhova együtt jártunk, meg még 1-2 emberrel, így elkerülhetetlen volt a látvány. Viszont én időközben kiismertem Ákost és rájöttem, mennyire szörnyű ember is valójában. Ákos teljesen kikészíti a barátnőmet.

Már párszor úgy döntöttek, hogy szakítanak, de aztán mindig kibékültek. Nem is értem a barátnőmet, hogy tudja elviselni, hogy Ákos állandóan megalázza. Ákos az a típus, aki úgy bánik a barátnőjével, mint egy kutyával. Uralkodik felette, csak a maga érdekeit tartja szem előtt, úgy gondolja, hogy mindig neki van igaza és ezt a másikra erőlteti - mivel a barátnőm iszonyatosan befolyásolható és naiv, mindig azt hiszi, hogy Ákosnak igaza van és kibékül vele. Ákos úgy bánik Lindával, mintha a rabszolgája lenne. Pár hete Ákos nagyon megbántott, mert olyanokat mondott Lindának, amikből úgy tűnt, hogy nem is kedvel, sőt, egyenesen mintha azt szeretné, hogy többet ne is beszéljek Lindával. Így most jutottam el odáig, hogy soha többet nem akarom látni. Sőt elérte, hogy a barátnőmre is haragudjam, mert elültetett egy bogarat a fülében. Nem tudom, barátnőm mikor tér észhez, de remélem mihamarabb, mert ha sokáig bedől még neki, Ákos annyira le fogja amortizálni lelkileg, hogy nehezen fog belőle felépülni. Annak örülök, hogy nekem sikerült kitérnem Ákos delejes ereje elől. Már nem tud rám hatni. Már csak barátnőmet féltem. Talán egy gyilkostól nem félteném jobban, mint Ákostól. Még annyit, hogy megértem a lányt az abortusszal kapcsolatban, mert én is százszor átrágtam a dolgot, de arra jutottam, hogy erre most képtelen lennék. Nem tudok még felnevelni egy gyereket. Másnak meg képtelen lennék odaadni. Én sem tudtam azóta feldolgozni, és nem is fogom később sem. Sokszor álmodom vele és olyankor mindig sírva kelek fel. Ákosról meg annyit, hogy tudom, hogy hülye voltam, hogy hittem neki és bedőltem. Ráadásul egyszer még újra össze akartam vele jönni, úgy hogy előtte velem csalta a barátnőjét. Ezt számtalanszor megtette más nőkkel is. Mindig én osztogattam a barátnőimnek a tanácsokat és én is ugyanazokat a hibákat követtem el. Mivel nagyon hosszú lett a történet, így abbahagyom. Örülök, hogy elolvastátok egy nehezen összeforrt szívű, 20 éves lány történetét és várom a véleményeket.

 

 
233 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr811775441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trog_Air 2010.02.22. 07:52:17

Kedveskem, te nem konnyuveru vagy, te HULYE vagy. Tajgetosz+, mar bocs.

dr. gernika 2010.02.22. 08:12:09

Elég furi, hogy nem érted, a barátnőd miért nem látja át Ákos játszmáit, mikor előtte elég részletesen leírtad, hogyan kerültél a hatása alá. Olyasmit vársz el tőle, amiért te is sokszorosan megfizetted a tanulópénzt.
Azzal, hogy mondod neki, milyen, ráadásul magad ellen fordítod, mert azt hiszi, még mindig vissza akarod kapni az exedet, és csak féltékenységből dumálsz ellene. Így Ákosnak nem is marad túl sok dolga, de valahol érthető, ha nem akarja hogy jóban maradjatok Lindával - nem érdeke, túl sokat tudsz róla.

Amúgy sejtettem, hogy nem szakított az exével, szerintem az a telefonhívás az ajtóban is megrendezett volt. Ha nem is egy haverja hívta pont akkor, hanem a lány, kihasználta hogy nem hallottad miről beszélnek, és simán eljátszotta a szakítást.
De nem lehet mindenért őt hibáztatni, tényleg nagyon sok ponton te voltál a hülye.

Túl sokat nem tehetsz, max. megmutatod ezt a posztot és a kommentjeit a barátnődnek, ő meg majd eldönti, mit kezd vele. Vannak benne számára új infók?

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 08:16:36

Ne hibáztasd magad, ez bárkivel megeshet. Nekem a pénteki történet főhősénél is szimpatikusabb vagy. "Csak kétszer találkoztunk, nem igazán fogott meg benne semmi." Végre egy nő, aki nem a külsőségek bűvöletében él, hanem a belső ragyogást keresi! Nem feltételezem, hogy egyszerűen te sem vagy válogatási helyzetben, és remélem, másokban sem fogalmazódik meg látatlanban ilyen gondolat. L-hez hasonlóan Ákos is sokféle módon tesztelte, mennyire kötődsz hozzá, de ebben nincs semmi kivetnivaló. És igen, aki bemegy veled a kórházba az abortusz miatt - megkockáztatva egy-két esetleges tockost is a nagybátyádtól - annak hatalmas szíve van, effelől semmi kétség. A nagybácsi azt gondolhatta, Ákos csak parázik, hogy negatív következményei lehetnek a dolognak rá nézve, nekem viszont nagyon átjött, hogy ez az érző szívű fiú tényleg érted aggódott mindvégig! Sok esetben előfordul, hogy ilyen események után mintegy kényelmi lyuknak használja a fiú a lányt. Lehet, hogy ez utólag benned is felmerült, de én itt egészen mást sejtek. Szerintem ő fülig szerelmes volt beléd, csak nem akart még nagyobb fájdalmat okozni neked. Viszont mivel érezte, hogy delejes ereje miatt nem tudsz elszakadni tőle, látszólagosan csakszex mederbe terelte a kapcsolatot. Így minden nap élvezhetted a társaságát egy olyan embernek, akivel nem lehet unatkozni és csodálatos a szex. Ez egyébként járt neked, már csak kárpótlásként is. Mikor rákérdeztél, szeret-e, és szomorúan nemet mondott, az a bizonyos belső hang üvöltve harsogta az ellenkezőjét. De már tudta, akaratán kívül is képest tönkretenni a nőket, ezért féltve óvott.. saját magától! Abban bízott, néhány hónap alatt majd csillapodik a lángolás és békésen elbúcsúztok egymástól. A barátnőddel valószínűleg ugyanúgy bánik, mint veled, csak ő kicsit érzékenyebb teremtés, és félted a tiédhez hasonló csalódásoktól. Ezt meg tudom érteni, de kicsit erős szóhasználatnak érzem az "úgy bánik vele, mint a kutyával" megfogalmazást. A nők a kemény, határozott férfiakat kedvelik: ha mélyen magadba nézel, rájössz, hogy ez volt ama bizonyos delejes erő igazi forrása! Szóval Lindát ne féltsd Ákostól, a lehető legjobb kezekbe került. Én inkább téged sajnállak, mert a leírtak alapján megérdemelted volna a boldogságot egy ilyen nagyszerű srác oldalán. De ne csüggedj, fiatal vagy még, és bár Ákos vitathatatlanul különleges, van még hasonló kaliberű fiatalember épp elég. Talán még hejjesebb kivitelben is! ;)

Madpapa 2010.02.22. 08:36:07

@Primitív Állat:

:-))))))))))))))))))))))
ez kész

dr. gernika 2010.02.22. 08:40:07

@Primitív Állat: Finoman rejtetted el ebben a wall of textben a lényeget: "Sok esetben előfordul, hogy ilyen események után mintegy kényelmi lyuknak használja a fiú a lányt."
:)

Kósza 2010.02.22. 08:42:41

ejnye Panni, nagyon rákaptál az abortusz témára! Nem tudom komolyan venni ezt a posztot.
Pálinkás jó reggelt!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.22. 08:44:27

Ja, hejjespasi után saját nyálkán való csúszás. Én is elsápadtam amikor velem közölte a nő, hogy terhes, de mákom volt, mert elvetélt, különben beszoptam volna, mert meg akarta tartani. Ostoba volt a postíró, és megkapta azt, amit érdemelt, ennyi mentális kapacitásért.

Madpapa 2010.02.22. 08:46:52

Lehet itt hideget és meleget mondani szerencsétlen kis fruskára, de a szülői háttér teljes hiánya maximálisan átjön. Kedves papa nem tudom valaha is leült-e a kedves kislányával az 'élet dolgairól' beszélgetni? Bár a kérdésre a válasz, hogy nem. De a kedves anyuka sem törte össze túlzottan magát ezen a téren. Honnan is tanulhatna a szerencsétlen kis pára? Csak a tandíj meglehetősen borsos :(.

S0und 2010.02.22. 08:49:12

"Majd bemutattam egyik legjobb barátnőmnek, aki akkor kapta meg ezt a státuszt."

hahahaha, ugye ezen nincs mit félre érteni? A legjobb barátnői státusz! :D ejj 'eci

Több kérdésem nincs, leülhet.

halak37 2010.02.22. 09:06:08

@Primitív Állat: HÚÚÚ ez odabaszós volt MEGY a rakéta! HA ha ha :))Komolyra fordítva én is a szülői háttret hiányolom.nekem nagyon fájna ha a lányom kb.8-10év múlva a nagybátyjával beszélné meg a problémáit.egyébiránt 20évesen igen-igen "mozgalmas"az élete.

2010.02.22. 09:22:36

@Primitív Állat:
Hello!
Megint ironizálunk? :)

Őt legalább nem a szeme láttára csalták. De ugyanúgy palira vették. Azért viseli el az Ákost a barátnőd, mert hozzád hasonlóan őt is palira veszi. És azon, hogy te túl vagy rajta és már nem dőlsz be neki... igen, mert semmi érdeklődést nem mutat feléd. Hidd el ha akkor nem azt mondja neked, hogy "nem kezdene veled megint" akkor még mai napig ülnél a büdös ámde azért meleg kakiban. És arra meg jól vigyázz, hogy ha esetleg szétmennek a barátnőddel nehogy felvedd ennek a pasinak a telefont, mert minden kezdődik elölről. Két szép szó és a karjaiba ájulsz.

Amúgy az ilyen abortuszos, meg (véletlenül) terhes lettem dolgoknál nálam mindig az első kis kérdőjel az, hogy: hogyan védekeztetek? Az előzőnél kiderült, ennél nem. Ezt eléggé hiányolom.

alumi 2010.02.22. 09:22:56

"Annak örülök, hogy nekem sikerült kitérnem Ákos delejes ereje elől."

Ja, persze...*laposan néz* hintáztatott, felcsinált, szarban hagyott, és még azok után is dugattad magad.

Esküszöm, nagyon unom már ezeket a női nem szégyeneit!

(feltéve, hogy nem fake)

2010.02.22. 09:25:15

@primu:
A hintáztatott dolog még elmegy, hisz fiatalka volt, a többi már tényleg szégyen...

alumi 2010.02.22. 09:28:11

@Zsu0805: továbbra sem tudok mást mondani, csak azt, hogy ez a "nő" egy rossz vicc!
az ilyenek miatt tekintik a pasik a nőket idiótának. hozzáteszem: tök jogosan.

mindenkinek vannak húzós évei, dolgai. nekem is voltak.
de azért elgondolkodom időnként, hogy az ilyen barmokból, mint a posztíró, milyen családanya lesz?!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.22. 09:28:58

@primu:

És még ők az áldozatok! Amúgy tényleg áldozatok, a saját ostobaságuké. Nagy hanggal (itt is) sopánkodnak, közben meg ha a elszáll mellette a varjú, azt hinné az ember, hogy gömbivillámot látott.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.22. 09:30:57

@primu:

Naon modorosak lesznek. Pocaklakó, Minimanó, és 4d-s felvételek a zwiwiwen. Kényszeresen mosolygó pasi, látszik, hogy kb pisztolyt szorítanak hátulról rájuk, olyan őszinte a mosolyuk. Az arcukra szinte ki van írva: "Igen, elbasztam"

Kósza 2010.02.22. 09:30:59

@primu: ez a "felcsinált" kifejezés szerintem gáz! Mintha nem mindig, minden esetben kettőn állna a vásár?! Szánalmas, ha egy nő azt mondja felcsinálták, mint ahogy az is, ha egy férfi néz birkaszemekkel, ha közlik vele, hogy teherbe ejtett valakit! Az, hogy utána ki hogyan kezeli az eseményt, már intelligencia kérdése, de a tény maga egy közös produkció. Szerintem :)

kóristalány 2010.02.22. 09:31:37

Tényleg elég nagy a hasonlóság a két sztori között.
Nem értem, a szülők miért nem készítik fel a gyerekeiket az "életre". Egyáltalán, hova tűnt a kommunikáció? Miért nem lehet ezeket a dolgokat (meg minden mást is) megbeszélni? Hiszen a legfontosabb dolog, amit a szülő a gyerekének adhat - a szeretet mellett - a bizalom, hogy bármikor, bármiben számíthat rá. Ez a szülő-gyerek kapcsolat alapja.
A rabszolgatartó párkapcsolatot meg pénteken már kiveséztük.

summerstorm 2010.02.22. 09:32:11

fiatalka... hintáztatni is fogják még...

@Primitív Állat:
ezen annyira röhögtem...

egyébként sziamindenki :)

2010.02.22. 09:33:12

@primu:
Ezt aláírom, de ha addig nézed, hogy kiderült hogy terhes. Tipikus tinilány. Amikor "járhattak" kb. 18-19 lehetett, így ez a randizgattunk-máscsajjaljárt-"otthagytamiattam" rész számomra ennek tudható be. Jó persze naív volt és tök hülyére vették, de egyszerűen akkor még élt benne az őszinte bizalom. Persze ami utána következett az már nem tartozik ebbe a kategóriába... az már tényleg a női nem megcsúfolása.

Kósza 2010.02.22. 09:33:44

@kóristalány: Szia! Voltál tegnap? Frenetikus hangulat volt! :)

summerstorm 2010.02.22. 09:36:24

@Kósza:

ezt a szót én is utálom...

@kóristalány:

igen, mondjuk ez is egy érdekes kérdés... mármint hogy hova lett a kommunikáció... és nem csak lányok esetében. Én nemrég beszélgettem egy fiús apukával, aki szintén érzi, hogy kommunikálni kéne, persze nem annyira standard felvilágosítani, mint inkább sok mást.... De egyszerűen zavarban van már a gondolattól is...
Pedig szerintem hatalmas arc az ember, szereti a g

kóristalány 2010.02.22. 09:37:02

@Zsu0805: @Kósza: Teljesen igaz, ha már a szexeléshez van eszük, a védekezéshez is legyen. Manapság már a csapból is ez folyik, nem értem, hogy lehet ennyi mégis "véletlen".

summerstorm 2010.02.22. 09:38:28

@mooon:):

hova lett a kommentem végeeeee :((?

szal szereti a gyerekét, jó viszonyban van vele, mégis furcsának érzi, hogy leüljön vele... pedig...

kóristalány 2010.02.22. 09:39:44

@Kósza: Ez túl drága az én pénztárcámnak, meg időm se nagyon van, úgyhogy csak tv-ben néztem. De tényleg megérte volna ott lenni. Gondoltam is rád. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 09:42:10

hétfőreggelt mindenkinek:-) Elolvastam a felét, de nekem még az is sok volt.

kóristalány 2010.02.22. 09:43:59

@mooon:): Fura, hogy az ember zavarban van a saját gyerekével szemben. Mondjuk az enyémek még kicsik, egy tinivel biztos nehezebb a helyzet. Ezért fontos, hogy már kicsi korban elkezdjük a "nagy beszélgetéseket" (persze nem a szexről :)), hogy hozzászokjunk. Így később már a kényes témák se okoznak gondot. Én ezt a módszert követem, remélem bejön. :)

alumi 2010.02.22. 09:48:08

@Kedves Nard: nem vagyok biztos benne, hogy modoros anyuka lesz. sokkal inkább valami egyszerű primkó tenyészkoca, aki unalmas egykedvűséggel szül számolatlanul kölköket.

@Zsu0805: a kulcs a fordulat. és ettől lesz a női nem szégyene!
milyen dolog már az is, hogy az anyja simán engedi, hogy a lányát hegessze azok után, hogy megtudja, "felcsinálta" és még csak nem is támogatta a bajban.. (én a kiskutya nézést nem tekintem támogatásnak, habár hejjessspassiktól a legtöbb női egysejtűnek már az is elég)

@Kósza: igen a felcsináltnál nekem is kiakadt a mérce.
de hadd mondjam el, hogy itt fogtam először gyanút, h fék. sztem még a legprimkóbb nő sem emlegeti így, ha "megesik". ezt csak egy férfi képes így leírni, akinek halványlila fogalma sincs a nőkről úgy általában.

Kósza 2010.02.22. 09:56:43

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: szia :) Egyiket sem találtam, folytatnom kell a keresgélést! :(

summerstorm 2010.02.22. 09:58:39

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC:

:D :D :D
én is valahol a felénél hagytam abba... az is pont elég info volt :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.22. 09:59:15

@primu:

Azt a pasit, akit legközelebb elkap, már tudatosan fogja láncolni. A tenyészkoca is reális lehet, de hisztivel párosítva! :) Mindenért vernyogás, bebiztosítás, hogy kismajmotskája és Ő (természetesen Ő a legfontosabb) a lehető legkevesebb gonddal küzdjön meg. Persze, nem ő akar ezért megdolgozni, majd az áldozat :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 10:00:26

@Kósza: szia, Kapitány!:-) Nem vagyok könnyű eset.:-) Nagyon jók voltak a fiúk vasárnap, bár a kis Gensheimer gyereket is megsüvegeltem gondolatban.

2010.02.22. 10:03:57

@kóristalány:
Akkor kapok agyvérzést mikor valaki azzal jön, hogy azt a módszert használták hogy "majdkiveszem"...

Kósza 2010.02.22. 10:04:09

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: hát igen, nem is nagyon értettük, hogy miért nem lépett rá a Mester. Talán amíg zsebben volt a meccs, nem akart komolyabb átszervezést. Jó volt TV közvetítés is?

Izombuilder.com · http://www.izombuilder.com/ 2010.02.22. 10:04:14

Nem gyengén hülye a csaj a posztban. Hihetetlen, hogy az ilyen csávók mit meg nem mernek csinálni. DE, hogy óvszert ne használjon...elég 1 idióta az is, meg a csaj is. :)

Kósza 2010.02.22. 10:05:10

@Zsu0805: azt úgy hívják, hogy Kelenföldi kiszállás :)

2010.02.22. 10:06:47

@primu:
Nah mondjuk igen. Az anyja helyében tuti levágtam volna a kis köcsögnek a golyóit, bár a lány fejét is jól megmostam volna, hogy mit akar még ettől a pasitól. Ráadásul hogy azt írta, hogy nem is jártak, csak úgy dugtak. Mire utazott, még egy abortuszra?

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 10:12:31

@Kósza: jó. Azért egy Uwe nem csinál oroszlánhordát, nem kellett különösebben rálépni, szerintem. Ráadásul sok feladatot kapott támadásban és védekezésben is, számolhatott azzal, hogy ez már önmagában is eléggé igénybe veszi a srácot.

Kósza 2010.02.22. 10:16:17

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: azért nekem ott volt a zabszem majdnem végig, mert nagyon erős ellenfél volt, és nagyon jól játszottak. Igy még értékesebb a győzelem, jöhet a Final Four :)

alumi 2010.02.22. 10:19:55

@Kedves Nard: a következő pasit már a terhességgel fogja meglasszózni..:)

Amúgy csak nekem volt fura ez a rész?

"Aztán írtam Ákosnak egy levelet, hogy mi is történt, és hogy csak azt akartam, hogy tudjon róla, de ne merészeljen megkeresni, mert nem akarom látni. Majd persze jött az üzenet, hogy találkozzunk, mert ezt meg kell beszélni, és hogy ne merészeljem lehúzni pénzzel, mert neki nem lehet gyereke. Na, ekkor már csak azért is akartam vele találkozni, hogy az arcába nyomjam a papírokat, ami bizonyítja az igazamat."

Tudtommal apaságot csak a gyerek megszületése után lehet teljes bizonyosággal igazolni. Vagy én maradtam le valamiről eddig?
Az, hogy odanyomom egy uh felvételt, hogy "nesze, tőled van", az édeskevés. Ha a fiú átlátta a csaj agyi szintjét, simán gondolhatta,hogy átment rajta a fél helyi focicsapat.

summerstorm 2010.02.22. 10:29:07

@Kósza:

:((( ehhez az offhoz mooon nem tud hozzászólni....

a topicot meg lereagáltam már annyira, amennyire kb érdemes volt...

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 10:30:07

@Kósza: igazi szurkolónak így is kell.:-) Több mint ezret felismertem belőled a tv-ben, amúgy :DD

Kósza 2010.02.22. 10:30:20

@mooon:): akkor vitassuk meg a péntek éjszakai itallapot? :)

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 10:50:28

@primu: Szerintem ezzel csak magát a terhességet akarta igazolni, merthogy a fickó eleve ezt is kétségbe vonta. Aztán a gyerek megszületése után jöhetett volna az a kör, hogy DNS-vizsgálattal egyértelműen kimutatják, hogy ő az apa. Namost ha Ákosnak van egy csöpp sütnivalója, akkor nem vádaskosik, hogy "biztosan dugtál még fűvel-fával", mert ezzel kb. annyit ér el, hogy már a terhesség ideje alatt magára bőszíti az egész családot - amellett, hogy a gyereket az egyértelmű bizonyíték miatt ígyis-úgyis fel kell majd vállalnia. Ezért logikusan cselekedett: meggyőződött róla, hogy tényleg nem lesz gyerek, akár van rá esély, hogy mástól van, akár nincs.

A "felcsinált" kifejezés engem nem lepett meg annyira, legalábbis ebben a szövegkörnyezetben. Ha már mindenáron hárítja a felelősséget, az ő szintjén épp az "úgy hagyott", vagy "megejtett" szóhasználat lenne meglepő. :) A felelősség 50-50%-os mivoltában egyetértek, de az csak kultúremberek között működik, azok meg jobb esetben eleve védekeznek. :) Aki a kapcsolat teljes időtartama alatt summant, eltűnik, üvölt, félrekefél, attól badarság lenne elvárni, hogy felvállalja a következményét, ha valami igazán nagyot elkúr. Két ember kell az attrakcióhoz, de akkor is sokkal inkább a lányé a felelősség, főleg, ha ilyen fiatalokról van szó. Neki okoz sokkal komolyabb testi, lelki és anyagi problémákat, ha bekapja a legyet - akár megtartja magzatot, akár nem. Tudomásom szerint nem lehet arra kötelezni az apát, hogy költözzön össze az anyával és neveljék együtt a gyereket. Ezen túlmenően, ha Mr. Delejnek még egy évtizedig nincs saját keresete a gyerektartáshoz sem, ő tulajdonképpen hogyan "bűnhődik"? Egy idő után még henceg is vele a haveroknak, hogy ezt a nagy feladatot is letudta.. Aztán mikor mindez tudatosul mindenkiben, a felbőszült nagybácsi mégiscsak lezavar neki pár sallert? Egyszóval méltánytalan vagy sem, a lánynak kell leginkább észnél lenni mindig.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.22. 10:58:57

@Primitív Állat:

"Egyszóval méltánytalan vagy sem, a lánynak kell leginkább észnél lenni mindig. "

A pasinak is ugyanúgy, ha nem akar ezen a tortúrán végigmasírozni.

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 11:00:08

@mooon:): A szombat itt is jó volt. Italoztunk, biliárdoztunk. Az volt a tét, hogy az utolsó party vesztesei alsógatyában körbefutják a haverom házát kétszer. Meg kellett állapítanom, hogy messze van még a tavasz. :)

alumi 2010.02.22. 11:00:41

@Primitív Állat: Egyértelmű, hogy a nőknek sokkal nagyobb a felelőssége, hiszen több a veszíteni valónk is.

ofkorz mindenki átesik a tanulószakaszon.
bizonyára többen ültek már hajnalban valamelyik kórház ügyeletén 72 órás cuccra várva. (a'la a már sokat emlegetett: "majd kiveszem")
és nyilván minden nőtársamnak van egy szemlesütős sztorija az "egy canesten combit kérek" tárgykörben a szúrós szemű patikus nénivel.
átestünk a remegő térdű "vajon eleget pisiltem rá?" kérdéskörön is, hogy aztán egy órán keresztül ne merjük megnézni, hogy most akkor két csík, vagy egy?

és ha ezeket a tanulópénzeket megfizettük, onnantól már nem ciki rácsapni azt az óvszert a futószalagra a dm-ben, mert pontosan tudjuk mit veszíthetünk, vagy éppenséggel mit "nyerhetünk", ha nem gondolkodunk előre. sokszor a férfiak helyett, de a magunk védelmében!

Kham 2010.02.22. 11:20:30

nyehehe még csak az elején járok de már tetszik: a rengeteg dolog miatti szakításra teljesen alkalmatlan júniusban, úgy érzi a lány, hogy "nagyon-nagyon sokáig nem töltheti be senki sem a helyét a szívemben" és így is volt ez egészen...augusztusig:D Ezt mondom én is: minden nap egy élet:)

summerstorm 2010.02.22. 11:26:00

@Kósza:

A héten már egy kicsit visszaveszek majd magamból... már elkezdtek kialakulni a lila karikák a szemem alatt :D

@Primitív Állat:

Csak nem fáztál :D :D :D?

@Kham:

Mondtam én már az elején is, hogy fiatalka.... :)
Ilyenkor még így megy ez :D

Kham 2010.02.22. 11:34:09

Még mindig nem vagyok a végén, szóval lehet hogy szomorúbb és drámaibb lesz a vége, mint a Mátrixnak amikor Trinity-t felszúrják a szögvasakra, Neo-t meg elviszik a pókok Digitális Megváltónak, de ezen most pusztulok: három "legjobb" barátnő, egy nagymama, egy verekedős nagybáty és egy abortuszközeli nagybátty után a srác is kap egy értesítést:) Gondolom a három barátnőből valamelyik úgysem bírta, úgyhogy még hozzácsaphatunk nagyjából 20-30 embert az elkövető srác elött.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 11:43:55

végigolvastam, ezért a pár mondatért érdemes volt: "Nagyon FONTOS. Hűha, mondom, mi lehet ilyen fontos. Átmentem és csak annyit mondott, hogy unatkozik és ezért hívott át." nyihihihi, tilláromhajj.:D

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 11:47:46

Nyilván a férfinak is púp a hátán egy ilyen procedúra, de a nőnek, mint potenciális anyának sokkal rosszabb, főleg, ha neadj'Isten még érzések is dolgoznak benne. Mondjuk nem úgy tűnik, mintha ezt a lányt annyira megviselte volna a dolog - mint például a pénteki poszt főszereplőjét - de ha csak a lehetséges biológiai következményeket vesszük alapul, akkor sincs egyensúly a mérleg két oldalán.

@mooon:): A futásra már vasárnap egy óra körül került sor. Egy házipálesz, négy Jäger és három sör után annyira nem volt vészes, de a végefelé azért érezhető volt, hogy odakinn még mínuszok uralkodnak. :)

A másik gondolatodhoz: ha ennyire természetes, hogy fiatalka korában ilyeneken megy keresztül az ember lánya, nem leszek meglepődve, ha 10 év múlva kizárólag csődkapcsolatokat meg kesergő szingliket látok majd. Önszívatás, abortusz, kavarások, furcsa "barátságok", majd menekülés a langy tözsölgésbe egy nem-Ákossal. Az viszont unalmas lesz, tehát kukázni kell előbb-utóbb. Aztán jöhet egy kis lezüllés, netán kurválkodás is, és 30 körül, totálisan kiégve lehet panaszkodni, hogy mekkora nullák a pasik - az egyik ilyen, a másik meg olyan értelemben. Bezzeg a nők..! :)

summerstorm 2010.02.22. 11:50:47

@Primitív Állat:

csodálatos összegzés volt :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.22. 11:52:29

@Primitív Állat:

Nyilván te boldog leszel, mert tökéletes vagy. Elméletben bisztos ügyes vagy, bár láttam már nálad nagyobb elméleti társkapcsolati gurut, aki mindent le tudott vezetni, csak épp egy hús-vér nővel nem tudott mit kezdeni. Mármint egy olyat, aki értelmes, okos. A postban szereplő butaliba tán még az udvart is összeszarja nagy bölcsességében :D A szociológiai előrevetítéseket meg társadalmi válságokat mindegyik hozzád hasonló "csakcsupán" elméleti szakember előrevetíti.

2010.02.22. 11:57:08

@Primitív Állat:
Sajnos tényleg a teljes züllés felé halad a világ. Ha a mai tinikre nézek, ahogy vonaglanak a discokba egyszál szoknyában (ami számomra még övnek is kicsi) és csöcskidobós felsőben... elég erőteljesen gondolkodok azon hogy van e értelme ilyen világba egyáltalán gyereket szülni. Nagyon erős mostanság a média szerepe és a csoportnyomás, és ki tudja fel lehet e úgy nevelni egy gyereket hogy az tényleg ne fusson bele valami őrültségbe. És itt elsősorban nem a nemkívánt terhességre gondolok...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.22. 12:00:49

@Zsu0805:

Az öregasszonyos-modoros beszólások ideje jött el? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 12:02:16

@Primitív Állat: egyrészt nem természetes, másrészt nincs nagy összefüggés a későbbi hosszú, boldog élet, és a fiatalkori kicsapongások között, de még a szingliség és az tanulási szakasz között sincs. Ezen kívül mindenben igazad van.:-)

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 12:12:21

@Zsu0805: Nem biztos, hogy ez a konkrét csaj a csöcskidobós kategóriába tartozik, de a naivitása tutira meghatározó lesz később is a párkapcsolatai szempontjából. Láthatóan nem sokat tanult az esetből.

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: Ráéreztél a lényegre: "..ha ennyire természetes". ;) Még szerencse, hogy valóban nem mindenkinek az. (Bár a tendenciák azt mutatják, hogy egyre többen vannak, akiknek igen.) Mondjuk ilyen vonatkozásban az előélet és a felnőtt évek között nagy összefüggést keresni tényleg kár lenne, mert eleve mindenkinek mást jelent a boldogság. Elég arra gondolni, hogy jónéhány ilyen átvert, hosszan szívatott, megejtett libusnak már az is örömet okoz később, ha egy nem-Ákos elveszi őket feleségül.. Viszonyítás kérdése. De ha már hosszú életet is említettél, ott azért lehet némi összefüggés: olyan szempontból nem teljesen mindegy, milyen nőkkel csapongott ki az ember sráckorában. Nagy csúnyaságok vannak. :)

Frucsasz 2010.02.22. 12:14:39

Eltűnt a kommentem. Tú lhosszú, összefoglalom:
1. hülye vagy.
2. naív vagy.
3. számonkérsz valakit, akivel nem is jársz, hogy hogy mer mással összejönni.
4. ribanc vagy, mert belemarmoltál más párkapcsolatába... neeeeeem, te aztán nem vagy olyan. Szép... Fujj.
5. madarat tolláról, embert barátjáról. Aki így váltogatja a legjobb barátnőit, az nem tudom, mit vár utána tőlük.
6. Röntgen? RÖNTGEN???!!! Nem tán ultrahang? Hülyegyerek...
7. Felcsinált? No comment.

Nem baj, még feljődhetsz. Elsőre nem T+, csak még fiatal.

2010.02.22. 12:18:15

@Kedves Nard:
Néha már tényleg öregasszonynak érzem magam a mai gyerekekhez képest. :)

alumi 2010.02.22. 12:19:09

@Kedves Nard: én is modorosan odaszóltam korábban. nyehe.:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 12:27:34

@Primitív Állat: kivédhetők többnyire, egoizmus kérdése.:-) Nem csúnyaságok vannak, hanem önzetlen szépségek.:DD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.22. 12:27:58

@primu:

Hiába, a mai öregek sem a régiek! :)

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 12:29:31

@Kedves Nard: Azt, hogy ki mennyire elméleti és gyakorlati, felesleges boncolgatni. Messziről jött ember azt mond, amit akar. Bár ha sikerült felcsinálni egy "Arankát", nem kétlem, hogy hozzád az elmélet nélküli gyakorlat legjava áll igazán közel. Jó, hogy ismersz párkapcsolati szakértőt, sosem tudni, mikor jönnek jól a tanácsai. Én meg ismerek jópár férfit, aki azt hiszi, hogy tud valamit kezdeni az okos, értelmes nőkkel - holott az a sajnálatos helyzet, hogy az okos, értelmes nők kezdenek valamit vele. Ez mindenkinek egyértelmű a környezetében is, csak épp neki nem. A szociológiai előrevetítéseket nem kell előrevetíteni, azok már előre vannak vetítve. Arról pedig, hogy ki tartja magát tökéletesnek, csak annyit: ha valaki visszaolvas párszáz kommentet mindkettőnktől, el tudja dönteni, ki fikáz látatlanban magas lóról mindenkit, és ki nem. Az, hogy saját magunkat annak tartjuk-e vagy sem, teljesen lényegtelen.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.22. 12:34:25

@Primitív Állat:

Sok beszédnek sok az alja, én átéltem már egyet s mást, te meg...nem úgy tűnik. Felböfögöd a közhelyeket és remek elméleteket gyártasz, amik annyira jók, hogy el is hiteted magaddal, hogy jók. Én fikázok, magas lóról is akár, mert egy troll vagyok :) A trollnak ez a dolga. De te rosszabb vagy, mert te hiszel is abban amit leírsz, és nem fogod fel, hogy az elméletedet úton-útfélen megcáfolják. Mondtam volt, ismerek nagyon jó elméleti "szakembert" aki a gyakorlatban a 11 évesek szintjét nem üti meg :)

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 12:36:04

"..te meg...nem úgy tűnik" Ez már mindenféleképpen haladás. Így máris feltételezésekre épül a fröcsögésed, azaz nem is vehető komolyan.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.22. 12:38:27

@Primitív Állat:

Neked az elméleteid alapozódnak feltételezésekre, előítéletekre, azaz, a te logikád szerint, te sem vagy komolyan vehető. Logikázz még egy kicsit majompásztor junior :) Az elődöd sokkal jobban érvelt :)

Glg 2010.02.22. 12:41:22

Hát kedves posztoló te nem vagy komplett. A könnyűvérűségről annyit h ha engem 1,5 hónapig váratna valaki...kivágnám. Ez nem ezen múlik. Gyalázatos történet.

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 12:43:50

@Kedves Nard: Elméleteim nincsenek, csak tapasztalataim, amelyekre következtetések alapozódnak. Tőled viszont egy deka érvet nem láttam még itt semmire, csak öncélú fröcsögést. A semmihez képest nem nehéz komolyan vehetőbbnek lenni. :) Persze erre végső esetben mindig be lehet dobni a mentőövet, hogy "troll vagyok", egy troll viszont miért is várja el, hogy bárki vitatkozzon vele - akár elméleti, akár gyakorlati kérdésekben? Nem áll össze a koncepció.

alumi 2010.02.22. 12:46:00

@Kedves Nard: hát ja..:) fáradunk vazz
mióta a szakítós konyhafilozófiai olvasókörré vált, az ihlet is el-elhagy.:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 12:50:56

@mooon:): Na. Azonnali hatállyal KVCG. Nincs kifogás.:-)

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 13:01:47

@primu: Zord télidőben érd be a receptekkel. Hamarosan jön a tavasz, és vele az ihlet is. :)

summerstorm 2010.02.22. 13:03:09

optimális esetben hamarosan hatni is fog...
addig meg marad a 90/70...

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 13:08:22

@Kósza: jó hozzáállás.:-) Caffé latte? Cukorral?

@mooon:): hasonló értéket bírok felmutatni. Néha megkérem kollegákat, hogy idegesítsenek fel, ha már a kávé sem működik.:-) Hajlanak a szép szóra.:-)

summerstorm 2010.02.22. 13:11:35

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC:

hááát, nálam az is elég, hogy egyszerre csinálok 3 félét... néha 4et... ilyenkor már beüt a megfelelő adrenalin, hogy minden rendben meglegyen :D

Kham 2010.02.22. 13:16:09

Nah jó lett a történet vége. Az abortusz alatt Ákos annyira megfenyített kutyaszemekkel nézett, hogy posztírónőnk egyből rá jött hogy mégiscsak hatalmas szíve van, mondta is neki hogy "Na jó te férfiállat ha már így szeretsz, hágjál amíg rám nem unsz, de csajozz nyugodtan mellette nem tehetsz róla nagy a szíved!"
De a folytatás a legszebb, rendes sztálini hagyományok szerint, az ellenséged tartsd szemed előtt: "Linda megkaptad a legjobb barátnői státuszt, de az a gyilkos Ákos meg majd kikészít, mint a kutyával, jajj te szegény lány, úgy aggódok miattad itt a fütyifutószalag mellett! A múltkor is majdem elszalasztottam egy lepottyant kóbor numerát. Még jó, hogy ennyit okosodtam 2 év alatt, sosem dőlök be neki még egyszer. Holnaptól":)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.22. 13:16:24

@Primitív Állat:

A troll csak a vita kedvéért generál vitát. Aztán jót röhög amikor mások, emiatt egymásnak esnek :) Dehogynem vannak elméleteid, olvassad el eddigi hozzászólásaidat. A "saját tapasztalatok"-at meg hozzácsapnám az általad említett "messziről jött ember" aktához.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 13:31:14

@mooon:): nekem akkor, amikor kiderül, hogy melyiket rontottam el:-)

@Kósza: úton.:-)

summerstorm 2010.02.22. 13:35:20

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC:

:D :D.... na igen, ha jobban belegondolok, ilyen is volt már :D...

summerstorm 2010.02.22. 13:48:13

@Kósza:

félsz hogy köbüki kitöri az ablakokat :))?

summerstorm 2010.02.22. 13:52:12

@Kósza:

jelentkezz, jelentkezz :D

csillag× 2010.02.22. 13:54:54

@mooon:): ezt legközelebb is bevethetnétek ;)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 14:09:22

@mooon:): megy ez nekünk.:-)

Azt írja valamelyik nagyokos itt nekem skalpon, hogy keres Svájcba topless táncoslányokat, ha van hozzá kedvem.:D:D:D

summerstorm 2010.02.22. 14:19:14

@csillag×:
:D :D :D

@Kósza:
ami még ontopic volt :)

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC:
engem feleségül akarnak venni... ki is tartanak, ha akarom... sosem láttak, és sosem beszéltünk...
vazz :)))

Kósza 2010.02.22. 14:26:25

@mooon:): nem láttam ON topic vitát, csak némi szokványos személyeskedést, az meg olyan, mint a bukott gyerek. :)

summerstorm 2010.02.22. 14:26:57

@Kedves Nard:

köszi, de ilyen babérokra nem török....

summerstorm 2010.02.22. 14:27:48

@Kósza:

:) már majdnem ontopic volt, ne mondd már :)

Kósza 2010.02.22. 14:28:39

@mooon:): ez már OFF vita, amit Te kezdeményezel velem! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 14:29:23

@mooon:): :D:D:D Gáláns ajánlat ez így látatlanban, nem mondhatod.:D:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 14:33:59

@csillag×: attól tartok, a látszat csal. Nem miattunk maradt abba.:-)

summerstorm 2010.02.22. 14:41:43

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC:

most hogy így mondod :D :D :D

@Kósza:

egy jó kis vitához nem vagyok itt eleget :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 14:44:38

@Kedves Nard: frászt, a felek önszántukból abbahagyták.:-)

dr. gernika 2010.02.22. 14:54:46

@primu: Háromból kettő. Sőt, a "nem lehet gyerekem" szöveget is beszoptam egyszer nagyon fiatalon. Igaz, arról nem derült ki, hogy igaz vagy kamu, a pasi nagy szerencséjére.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 15:10:12

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ): ohh, barátnőmnek le is írta doktorbácsi, hogy nem lehet. Azóta van kettő.:-))

alumi 2010.02.22. 15:14:28

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ): :)
na pl. nálam ilyen nem volt...szerencsére

Manzanilla 2010.02.22. 15:16:01

Ezzel a poszttal kapcsolatban a következő jutott az eszembe:

Miért van az hogy sok nő / lány az ilyen pasikra bukik, akik szanaszét szopatják őket, mindent megtesznek értük. De ha jön egy olyan aki normális, kedves és tisztességes, az nem jó, mert "unalmas" (nem kell érte küzdeni), "nem tud rá felnézni" (mert esetleg nem olyan magabiztos, törtető stb.)

Kósza 2010.02.22. 15:25:07

@Manzanilla: úgy látom, erre többek között, Te illetékes vagy válaszolni! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 15:25:14

@Manzanilla: ez azért lehet, mert mindkét fajta homlokára az van írva, hogy normális, kedves és tisztességes. Csak az egyik fajta hazudik.:-) (Mondjuk, azt már nem feltétlenül értem, hogy megvilágosodás után miért tartják őket, de annak sok oka lehet.)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 15:27:24

hello, értem én, hogy blogmotor...:-)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 15:33:03

akarom mondani, tartjuk, nem kell az álszentség. Így igaz.:-)

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 15:34:29

@Manzanilla: Na, már megint a közhelyek, általánosítások és sztereotipiák. Ez most melyik volt? Mindez egyben? A megmondóemberek segítségét kérem. :) Érdemes különválasztani két dolgot itt: egy hivatásos szopató a nőkkel mindenképpen rámenős, de nem feltétlenül magabiztos az élet egyéb területein. Nem tudom, mekkora "törtető" lehet ez az Ákos is, ha nem tudta fizetni a műtétet sem. :) A lábtörlő-szindrómának hejjespasee esetében egyszerűen az a magyarázata, hogy nekik a nők többsége majdnem mindent benyel - lásd a pénteki posztot, meg több tucatot régről. Nem-hejjespasee esetén meg tényleg arról van szó, hogy léteznek ilyen önszopatásra / mártírkodásra hajlamos nők is, mint a posztíró. Szerencsére ennyire extrém szinten kevesen űzik a sportot. (Persze létezik a kettő kombinációja is, hiszen önszopatni is inkább hejjespasee mellett érdemes, ha már.. dehát ilyen lapot nem mindenkinek osztanak.)

Kósza 2010.02.22. 15:37:42

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: jajaja, ilyenkor kell beütni egy karaktert, és az betolja a beragadt kommentet. Ki van ez találva :)

summerstorm 2010.02.22. 15:38:58

@Kósza:

na szétfagyott a gmail is :((

Kósza 2010.02.22. 15:40:04

@mooon:): akkor a cipő hűljön a billgécc lábára! :)

summerstorm 2010.02.22. 15:43:00

@Kósza:

már nem kell ráhüljön :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 15:43:04

@Kósza: maradok a majdnem egész mondatnál, az szimpatikusabb.:-)

@Primitív Állat: mártírhajlamot keveset látok a posztíróban, bár lehet, hogy ez a terézanyuság az aktuális legjobb barátnő felé ennek az álcázása.:-)

FlybyWire 2010.02.22. 15:50:29

Jóeste!

Kicsit lemaradtam, már minden leírtatok :)
Inkább örömmel megosztom veletek a felfedezést, vagyis inkább megsejtést, hogy talán mégis van igazság abban, hogy léteznek normális nők! :)
De hogy miért kellett erre ennyi ideig várnom....

Kósza 2010.02.22. 15:51:10

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: mert Te olyan irodalmár vagy! :) Nekem ilyenkor elég egy 1-es.

FlybyWire 2010.02.22. 15:51:36

A poszthoz nem tudok mit hozzátenni persze, a legelső kommentben ott a lényeg, Taigetosz+, és a nevelés, szülők (?) csődje is természetesen az egész leányember (?).

Kósza 2010.02.22. 15:53:59

@FlybyWire: délutános műszak? Mi van, nősülsz?! :)

FlybyWire 2010.02.22. 15:55:21

@Primitív Állat: Ez amúgy érdekes, én ismerek egy Ákos (nem közvetlen haver, hanem közvetett), aki gyakorlatilag bárhol bármilyen nőt megkap. Házas, van gyereke, de már mikor elkezdett járni a nejével is hetente 1-2 nővel félrekúrt (és mind ingyenes maca, nem profikkal), baromi jó nőkkel. Egyszer elmentem 7-8 főiskolai (2.diploma) csoporttársakkal inni (mind csaj, külkeres, volt köztük 3-4 nagyon jó csaj), és megjelent ez a Ákos gyerek a haverommal ott, kb. az összes nő alatt elindult a medúza, és csillogott a szemük mint a meztelencsiga. Elképesztő volt nézni, amúgy a csávóra nem mondaná egy férfi sem, hogy extra... átlag magasság, vékony, nem kigyúrt, arca sem feltűnő, de mégis egyszerűen azonnal folyik rá minden nő.
Jó lenne tudni a titkot :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.22. 15:56:11

@Kósza: dehogy, szómenésem van.:-)

@FlybyWire: meg kellett várnod, amíg kinyílik a szemed.:-) neked is jóest.

FlybyWire 2010.02.22. 16:00:16

@Kósza: nem tudom, de hallod, ez tényleg megdöbbentő. Lassan 2 hónap, és még mindig nem tudom megszokni, hogy a csajból hiányik a birtoklási egós hülyeség minden nyoma... ha úgy akad, 2 napig se sms se email, semmi, de utána mikor találkozunk, mégis minden klappol, semmi rosszkedv, semmi hiszti soha, semmi elvárás, minden 2. alkalomnál csak ő fizethet bárhol (és nem csak fogás, tényleg nem hagy), amikor külön vagyunk, teljes a privátszféra, amikor együtt, akkor teljes a magán- :D.... szóval semmi hülye körfutattás, megjátszás, elvárás, hiszti, igény... SEMMI!
Ha nem tudnám egész biztosan, hogy DE, néha azt hinném, nem is nőből van :)
(disclaimer: nem vagyok szerelmes, ez most itt nem ecsetelés, csak tényleg örülök, hogy ilyen is létezik, és szerencsésnek tartom magam. Sőt, mások is annak tartanak...)

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 16:04:56

@FlybyWire: Pedig lehet, hogy tényleg extra, csak női szemmel. :) Ha viszont tökátlag, akkor két dologról lehet szó: tele van lével és ezt az öltözködése / stílusa is tükrözi (azonnali medúzásodás), vagy bőven 20 cm feletti a szafaládé, és már híre ment az egész városban (sutyorgás + medúzásodás). Az legalábbis biztosra vehető, hogy ha felbukkanásakor kvázi azonnal megindul a gerjedés a nőcsapatnál, akkor nem a nagy duma meg a belső kisugárzás idézi azt elő. :)

FlybyWire 2010.02.22. 16:09:32

@Primitív Állat: A nőcsapatból senki sem ismerte, fogalmuk nem volt, hogy ki ő, úgyhogy nem hírbeli volt a dolog (Budapest amúgy se kicsi....), úgyhogy mégis csak kisugárzás lehet... vagy valami turbóferomonok :)

MidlifeCrisis 2010.02.22. 16:13:08

Fura, de néhány korábbi kapcsolatom befejeztével arra jutottam, hogy a posztban szereplő, legszívesebbenplatósifávalvégigsatuznékafejénmajdbeásnámegyautópályatöltésbeésvégigvibróztatnékrajtaegy12tonnásjuhlábhengert-típusú emberekre van szüksége a nőknek. Bár azóta szerencsére ezen állításomra rácáfolt az élet, tény, hogy a sok gyökértől néha tényleg nem látszik az erdő...

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 16:20:15

@FlybyWire: Akkor sikerült erre a tényezőre szűkíteni a kérdést: azonnal vagy X idő után jön a medúzásodás? Azonnal => pénz, később => Ákos gyerek delejes ereje. Nagy titokról nem lehet szó, hacsak nem valami űrlény az illető.

FlybyWire 2010.02.22. 16:22:27

@Primitív Állat: nem jött be, mert nagyjából azonnal készen voltak. És a szemét emlegették (amivel lát, nem azt, ami a kukában van :P), úgyhogy onnan jöhet a delej. Jó, istenem, világoskék szemű, dehát akkor is. Én meg világoszöld, ez is elég ritka, és ha éppen lebarnulok, akkor ez is tud terenszhilles meg klintísztvudos lenni, de mégsem ugyanaz a hatás :D

summerstorm 2010.02.22. 16:22:56

@FlybyWire:

hüüümmm..... az elmúlt néhány év alapján :D :D :D
Budapest kicsi :D :D :D

Manzanilla 2010.02.22. 16:23:06

@Kósza: Én lehet hogy illetékes vagyok de választ azt nem tudok adni, sajna nem vagyok tökéletes.. :)

@FlybyWire: Gratula a barátnőhöz, remélem jó sokáig együtt lesztek.

FlybyWire 2010.02.22. 16:23:12

@Zsu0805: közelebbről igen :)
Akkor jöttünk össze. A mostani csodálkozásomból persze lehet, hogy az látszik, hogy eddig mennyire rossz mintákba futottam bele :(

2010.02.22. 16:24:00

@FlybyWire:
Szerintem a kisugárzás lehet az amivel Ákos bír. Nem kell extra pasinak lenni ha jó a kisugárzás... :)

2010.02.22. 16:25:13

@FlybyWire:
Hmmm... Legyen szerencséd hogy kifogtál egy olyat, aki tényleg ilyen. Megeshet, de térjünk vissza rá fél év-év mulva. :)

FlybyWire 2010.02.22. 16:25:16

@mooon:): hát azért... mindegy, adott esetben tuti nem ismerték egymást az illetők, ez garantált :)
@Manzanilla: köszi.. hát sajnos kb max 6 hónap lesz az, hacsak addig olyan durván el nem fajulnak a dolgok, hogy mindketten itt maradunk, vagy ő jön Magyarországra, vagy én megyek Franciaországba, másképp vége... e két utóbbi pedig érdekes lenne úgy, hogy egymást nyelvét kb. egyáltalán nem beszéljük :/

Szóval szépen takarékon vannak itt tartva a dolgok, de ez jó is így!

summerstorm 2010.02.22. 16:27:10

Én lassan elköszönök mára...
szép estét mindenkinek... :)

Kósza 2010.02.22. 16:27:12

@Manzanilla: de a női fejjel való gondolkodás mégis könnyebben megy mind nekem?! Merthogy alapvetően egyetértek ,azaz nem értem én sem amit Te sem értesz! :)

FlybyWire 2010.02.22. 16:27:23

@Zsu0805: ja, jó lenne, de most hogy belegondolok, könnyen lehet hogy pont a "fix időtartam" miatt inkább ő is igyekszik leszabályozni magát.

Lehet, hogy a kiegyensúlyozott, kötetlen normális kapcsolat alapja, hogy ha már az elején tudja mindkét fél, hogy X ideig tarthat csak?
Végülis az elköteleződés- és kapcsolato-fóbiát kiiktatja, ez tény....

Erről lehet, írnom kéne egy posztot. Hmmm.
Talán majd nyár végén....

Kósza 2010.02.22. 16:28:40

@mooon:): kellemes estépítést!

Manzanilla 2010.02.22. 16:33:26

@Kósza: Hidd el én abszolút nem értem a nőket :D úgyhogy egy hullámhosszon vagyunk! :)

@FlybyWire: Hát igen, lehetséges hogy azért nincs benne birtoklási vágy, mert tudja hogy úgysem maradhattok együtt, ezért lazán veszi a dolgokat... De remélhetőleg csak szimplán ilyen a szeméyisége.

2010.02.22. 16:33:40

@FlybyWire:
Fix időtartam? Mért lefixáltátok hogy meddig vagytok együtt? Vagy ezt nem értem.

2010.02.22. 16:34:44

@Manzanilla:
Az biztos hogy jóval jobb személyiség lehet mint itt egyes posztokban szereplő lányok. :)

FlybyWire 2010.02.22. 16:36:44

@Zsu0805: júliusig van itt fix munkaszerződéssel Írországban.
Emelett én is haza szeretnék idén menni, lehetőleg még nyáron szintén, csak részemről még bizonytalan, mikor tudok.
@Manzanilla: jó lenne tudni, hogy tényleg van ilyen is.... Amúgy használd a "válasz erre" gombot :D

Kósza 2010.02.22. 16:43:10

bezárt a bazár, kellemes estépítést mindenkinek!
sziasztok

Manzanilla 2010.02.22. 16:43:47

@FlybyWire: Használom. :)
Írországban vagy? Akkor majdnem hogy átintegethetnénk egymásnak. :)

FlybyWire 2010.02.22. 16:47:21

@Manzanilla: hát, ha New Yorkban vagy, talán, mert én a nyugati parton vagyok :D

2010.02.22. 16:47:52

@FlybyWire:
Hmmm... ez azért merőben más alaprha helyezi a kapcsolatotokat. Addig is élvezd. :)

Manzanilla 2010.02.22. 16:52:22

@FlybyWire: Én meg Skócia keleti partján, de nagy ritkán átkirándulok a nyugati partra / szigetekre. :)

dr. gernika 2010.02.22. 16:55:44

@Zsu0805: Flájt ismerve térjünk vissza rá 1 hónap múlva. :)

FlybyWire 2010.02.22. 17:02:06

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ): ugyanez lesz akkor is.
A nagy kérdés, hogy fél év múlva mi lesz.
Ha picit is ismernél (vagy emlékeznél), akkor tudnád, hogy pont az ellenkező a szitu, mint 1 éve volt ...:)

dr. gernika 2010.02.22. 17:08:56

@FlybyWire: Egy hónap alatt még bőven kiderülhet valami számodra feldolgozhatatlan hibája, tulajdonsága. :)

FlybyWire 2010.02.22. 17:14:42

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ): Külsőleg már mindenről tudok, a belső dolgok pedig egyelőre megdöbbentően pozitívak, és csak ámulok egyre jobban. A lényegi különbség mégis az, hogy ezúttal nincs rózsaszín köd, az előző 2 esetnél pedig nagyon is megvolt. Most direkt nincs, a korábban vázolt okból nem is szeretném, ha lenne, azaz lett volna.

dr. gernika 2010.02.22. 18:15:50

@FlybyWire: Mondom, nem most kell a rizsa, visszatérünk rá egy hónap múlva. :)

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 18:30:25

Akkor most szeretnék pár dolgot mondani így zárásképpen ha valaki elolvassa..a "legjobb barátnőt státuszt megkapta" az annyit jelent, hogy már régóta barátok voltunk de csak azokban a hónapokban ismertük meg igazán egymást, és egyre többet találkoztunk, majd szinte elválaszthatatlanok lettünk. És mivel nem tudok kiemelni egy legjobb barátnőt, mert több is van, ezért mondtam, hogy a 3 legjobb barátnőm. Akkor..igenis nagyon szívenütött az abortusz maga...csak olvasd el még egyszer...bocsi hogy nem fejtettem ki részletesen, de így is elég hosszú lett..a másik, hogy én sem szeretem ezt a kifejezést, hogy "felcsinált", de abba a szövegkörnyezetbe ez illett mint Primitív állat is mondta..ja és nem vagyok csöcskidobós kurva..meg sem közelítem...nem mondhatnám kurvának magam mivel Ákos előtt 2 kapcsolatom volt és csak úgy az utcán nem szedek fel senkit se egy dugásra..:S...és azért tartottam utána Ákossal a kapcsolatot mert elhitette velem hogy félre ismertem..ami egy darabig így is tűnt...tudjátok a delejes erő..ja és bízni szoktam az emberekben..úgy érzem, hogy ezt mindenki megérdemli, és mivel az előző 2 kapcsolatomban nem csalódtam, ezért Ákosnak is megadtam a bizalmat...ja igen és általában egy második esélyt is szoktam adni..persze csak ha úgy látom, hogy megérdemli...de harmadik már sosincs...és a nagy aggódása után úgy gondoltam, hogy ő is megérdemel egy második esélyt..most ennyi jutott eszembe....(és nem sértődöm meg ilyeneken, hogy hülye liba vagyok meg durvább kifejezések, mert ha te így látod az a te jogod:D)..sziasztok!

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 18:32:53

@Primitív Állat: köszönöm az első kommentedet!..nagyon tetszett!

2010.02.22. 18:39:31

@Sookie Stackhouse:
Hogy védekeztetek hogy mégis becsúszott a baba?

dr. gernika 2010.02.22. 18:58:35

@Sookie Stackhouse: Kifejthetted volna a fenti módon is ezt az LB-dolgot, nem tűnsz ilyen felületesnek. Amúgy nem kéne az összes kommentelőt egy emberként kezelni, mert bár nagy vonalakban egyeztek a vélemények, azokat igen különböző formákban kaptad meg. :)))
@Zsu0805: Erre én is várom a választ!

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 19:31:39

A delejes őserő szétrobbantotta az óvszert.

2010.02.22. 19:36:38

@Primitív Állat:
Szerinted amúgy vette az első kommented irónikus hangvételét? Tudod amelyikben "kényelmi lyuknak" nevezted. :)
Vagy az ő kis barátai olyan rafkósak, hogy még a gumin is átrágják magukat, vagy felkúsznak a banánon és a nyíláson kibújva megtalálják az utukat. :)

2010.02.22. 19:37:21

Jah sorry, lekúszva... bár ha jobban belegondolok ez poz kérdése. :)

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 19:47:51

@Zsu0805: Az nem lehetett irónia, mert azt állítólag mindenki érti. :) Ez a kis barátos hasonlat tetszik, helytálló az analógia. Ahogy Ákos átküzdötte magát a kapcsolatban felmerülő összes nehézségen, úgy iktatták ki az apróságok a mesterséges akadályokat a cél felé haladva. Fel, le, vagy oldalra - nem esik messze az alma a fájától.

dr. gernika 2010.02.22. 19:49:24

@Zsu0805: Az a "kényelmi lyuk" olt az egyetlen komolyan veendő rész az egész kommentben. :)

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 19:53:16

Igen vettem a kényelmi lyukat....és igaza van...biztosan az voltam neki...mert ő nagyjából csak erre használta a csajokat...és én jó voltam míg nem talál egy jobbat...és őszintén megvalva nem védekeztünk...és tudom, hogy igen ez gáz...aztán mikor mondtam neki, hogy el kéne menni 72 órás tablettáért, azt mondta, hogy biztosan nem kell és ebben 100%-ig biztos..arra már nem emlékszem pontosan mivel magyarázta...de ugye erre írta később azt, hogy tőle nem lehetek terhes..és az abortusz óta soha nem hagytam hogy addig elkezdődjön, míg nincs a másikon védőfelszerelés..:)..igaz azóta nem is sokszor fordult elő a szex az életemben...mert azóta kicsit tartok tőle..vagyis ebbe inkább nem kezdek bele...Ákossal se volt olyan sokszor..és még annyi, hogy tudom, hogy a kommentekben kaptam hideget és meleget is, de én arra írtam a válaszokat amiket úgy éreztem, hogy meg kell magyaráznom...de azért egy páron jót mosolyogtam...ilyenkor látszik, hogy egy szimpla történetben nem sok minden derül ki az íróról..és fura volt most úgy olvasni, hogy az én történetemre reagáltok...köszönöm, hogy megoszthattam veletek!

2010.02.22. 19:53:20

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ):
Rejtetten közölte a tényeket... persze szép kis gyomorbefogadós mázba forgatva. :)

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 19:57:04

ja igen és mielőtt leoltanátok...magáért a terhességért nem hibáztatom, mert tudom, hogy én is ugyanolyan felelőtlen voltam...sőőt..nekem kellett volna jobban figyelnem erre...és pont azért hagyott ennyire nagy nyomot bennem az abortusz is, mert tudom, hogy az én hibámból történt...

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:00:53

az előző kommentem nem ment el..szóval mielőtt oltogattok..ezért soha nem is hibáztattam Ákost, mert teherbe estem...mert tudom hogy ugyanolyan felelős vagyok én is érte...sőt...nekem kellett volna jobban ügyelnem erre...és pont azért hagyott ilyen mély nyomot bennem az abortusz mert fáj hogy az én felelőtlenségem miatt történt ez...

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:01:24

bocsi csak úgy láttam hogy nem ment el..:D

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 20:02:32

A lehető legrosszabb választ kaptátok a kérdésetekre: nem védekeztek. Hát kellett ez nektek? Azt viszont sejtem, mivel magyarázta Ákos, hogy neki nem lehet gyereke. Nyilván sok nőt megszexuált már és egyiknek sem volt szüksége 72 órás tablettára - miért pont Sookie-nak lett volna? Szerintem is logikus.

2010.02.22. 20:05:11

@Sookie Stackhouse:
Nah nesze neked 100%-ig biztos hogy nem lehet gyerekem. Csak abortusz óta nem hagytad? Most ezt ugye nem mondod komolyan. Hallottál te már szexuális felvilágosításról? Nem a méhecske és a virágos változatról beszélek, hanem amit biológia óra helyett tartanak. Nah ezt már én se naívságnak hívom... de nem ragoznám tovább...mert az ilyen csajoktól megy fel az agyvizem...

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:05:33

@Zsu0805: ne haragudj, hogy nem tetszik amit írtam...csak a valós tényeket közöltem...és mondd nekem azt, hogy te még soha nem követtél el egy hibát sem!!!...mert én legalább tanulok a hibáimból és megerősítenek!

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:07:10

@Zsu0805: nem csak az abortusz óta...akkor először fordult elő hogy nem védekeztem...de úgy értettem hogy azóta sosem fog előfordulni mégegyszer!!!!!!!!!!!!baazzzz

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 20:10:37

Engedjétek szabadjára az indulataitokat, győzzétek le a bennetek lappangó hurkaságot!

@Sookie Stackhouse: Zsu garantáltan követett el már hibát, hiszen ő nem én vagyok, tehát biztosan nem tökéletes. :) Viszont állítólag vannak olyan emberek is, akik inkább mások hibáiból szeretnek tanulni, ha van rá mód. Persze én még eggyel sem találkoztam, csak láttam olyat, aki hallott róluk..

csillag× 2010.02.22. 20:11:51

@Sookie Stackhouse: de ez a hiba megelőzhető lett volna! hisz tényleg a csapból is a "védekezés" folyik.. !! :( kár, hogy ezt a saját bőrödön kellett megtapasztalnod :(

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:18:08

@csillag×: igen...nagyon jól tudom....mindig is az volt nálam az első, hogy védekezés...de valamiért mégis...ezen az EGY..(Zsunak hangsúlyoznám)alkalomkor...nem jött össze..és ennek voltak előzményei, hogy valaószínüleg miért nem történt meg a védekezés, de azért mindent nem osztok meg a magánéletemből..:D..de hidd el...tudom.

2010.02.22. 20:21:45

@Sookie Stackhouse:
Már bocsánat, de én még ilyen hibát sose követtem el. Tudod hogy miért nem? Mert:
1. tartom magam annyira, hogy ha egy pasi azt mondja, hogy majdkiveszi, vagy hasonló indok miatt nem akar védekezni közlöm vele, hogy arra az ajtó és takarodjon a jó büdös francba.
2. van annyi felelősségérzetem hogy SOHA nem fordult velem elő olyan, hogy ne védekeztem volna. Sőt mégha bizonyos kockázati tényező bekerült a képbe más módszert is alkalmaztam, nehogy véletlenül.
3. talán én gondolok a jövőmre, és a jövőmet nem attól teszem függővé, hogy terhes leszek vagy sem. Mert ugyebár egy terhesség mindent megváltoztat, ha elveteted ha nem mindenképp megváltozik minden.

Szexelni lehet ész nélkül vagy ésszel. Csak tudod fel kell nőni agyban ahhoz, hogy ne ess teherbe. Vagy legalább el kell követni mindent, hogy még véletlenül se következzen be.

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 20:22:28

Végre valaki, aki nem kérdőjelezi meg újdonsült tökéletességem. :)
Amilyen búvalbélelt volt a délután, olyan derűs lett az este.
Szumma szummárum: a legjobb védekezés a támadás, és Ákos következetesen alkalmazza ezt az alapelvet.

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:22:35

de igazából a történetet azért írtam le, mert nagyon féltem Lindát...nem tetszik a dolog, hogy ugyanazokon a dolgokon megy keresztül...sőt nála még rosszabb is talán..mert őt igazán szereti Ákos és nem akarja őt elveszíteni...és ezért a delejes erejét használja nála...közben meg úgy kezeli mint ha a rabszolgája lenne...és ezt nagyon rossz végignézni mert én nem avatkozhatok bele...

csillag× 2010.02.22. 20:25:41

@Sookie Stackhouse: nekem volt egy ismerősöm, akit a srác a %-okkal hitegetett, hogy ennyi meg ennyi % az esélye (szerinte nagyon kicsi), hogy becsúszik valami... Csaj elhitte...viszont utána rohant gyógyszerért, ami ugye nagy hormon adag... Csaj gyomra be sem fogadta és egész nap hányt... tök rosszul volt tőle...

csillag× 2010.02.22. 20:28:22

@Primitív Állat: * nevet..nagyon* dehülye vaagy :D

2010.02.22. 20:28:30

@Sookie Stackhouse:
Mond el neki a véleményed ennyit tehetsz. Ha meg nem hallgat rád akkor ennyit erről, majd tanul a hibáiból. Ezek az ő döntései.

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 20:30:24

@Sookie Stackhouse: Itt annyiban vitatkoznék veled, hogy azt a bizonyos delejes erőt szerintem nem kell külön használni. Az automatikusan és meggátolhatatlanul hat a másik nem tagjaira, akár vannak érzések, akár nincsenek. Tudom, mert nőben is létezik ez a típus. Példaként említeném Edit asszonyt (Benkő Dániel "szexnagyiját"), akiből a képernyőn ugyan kevés jött át, de abból is nyilvánvaló, hogy élőben 20 perc beszélgetés után egy másik dimenzióban érezném magam tőle. Ezért nem is jelentkeztem a saját párkereső műsorába. A legjobb, amit tehetünk, hogy amint megérezzük valakiben ezt az erőt, futásnak eredünk.. hacsak nem akarunk kiszúrni magunkkal!

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:32:40

@Zsu0805: rendben..elhiszem, hogy ebben nem...de általánosságban értettem!...és hidd el vannak az én baklövésemnél rosszabbak...mert nagyon sok ismerősöm van akinek hiába magyarázod, hogy védekezni kell...akkor sem fog..és örül, mert még nem esett teherbe...de bármikor bekövetkezhet...na engem aztán ezekhez nem lehet hasonlítani..egyszer fordult elő velem..és tudom, hogy erre sincs mentség!...de könyörgöm...nem én vagyok az ördög!...úgyhogy nem kell pocskondiázni...

dr. gernika 2010.02.22. 20:34:07

@Zsu0805: Ennek így utólag már semmi értelme, mert amibe az orrát vered, azt már rég megtanulta a saját bőrén. Egy felelőtlen tinivel kéne így beszélni, aki nem érzi a dolgok súlyát.
Amíg tanár voltam, talán még nem késtem el azzal, hogy mondtam a 15 körüli srácoknak: ha egy lány azt mondja: "nem kell gumi", na akkor húzzanak csak különös gonddal (vagy fussanak messzire)....

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:36:18

@Zsu0805: De nem mondhatok semmit, mert ha elmondom, hogy mit gondolok, akkor csak engem küld el a sunyiba...hiába tart a legjobb barátjának...ez a srác...nem is tudok milyen szót használni rá...de szinte rettegésben tartja a barátnőmet és mégis ő kell neki..mégis őt védi...egyszer még azzal is vádolt, hogy biztos kell még nekem...azért mondok olyat amilyet..

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:39:52

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ): Igen megtanultam...igaz már akkor is tudtam...csak még nem fogtam fel teljesen...sajnálom..tudom, hogy most mindenki azt hiszi,hogy egy győzike intelligenciájú lány vagyok, mert egyszer nem védekeztem...pedig amúgy nem vagyok...:)..legalábbis nagyon remélem:D

csillag× 2010.02.22. 20:40:25

Csak azért reméljük, hogy mások ilyen téren nem a saját hibájukból szeretnének tanulni!!! Itt nincs olyan, hogy csak egyszer....

Omaha Blind Laden 2010.02.22. 20:43:19

Hogy mennyi alapjáraton retardált, buta nő/csaj van, elképesztő..
Aki ilyen férgektől ájul el, s baszatja magát velük, ne várjon más végeredményt!
Agyhalott dolog azt hinni, hogy betöröd az alfa hímet, akinek az jelenti a szórakozást, hogy ilyen lelkileg-érzelmileg kiegyensúlyozatlan, felszínes, megvezethető fruskákat aláz.
Jellemzően az ilyen attitűddel rendelkező nőneműek törik össze azt a szívet "tökéletes" érzékkel, amelyik nem ezt érdemelné.

Gratula! :)

2010.02.22. 20:43:51

@Sookie Stackhouse:
Á-á én csak véleményt mondtam. Ha nem vagy kiváncsi az emberek véleményére ne írj posztot.
Vannak dolgok amikből nem adunk egy esélyt se. Nem mondtam hogy az ördög vagy. Azt se hogy ezt csak te követted el, elhiheted, hogy ha más ugyanezt teszi annak is megmondom ugyanezt.
Azon amúgy nem gondolkoztál, hogy ha akkor nem esel teherbe, akkor még hányszor hagyod ugyanezt megtenni magaddal? Nem mondom hogy utána bevált módszernek tekintetted volna, de ha esetleg megint ilyen helyzetbe kerültél volna ugyanúgy belementél volna...De ezt nem tudhatom én se, de ugyanúgy te se...

2010.02.22. 20:46:58

@Sookie Stackhouse:
Á-á én csak véleményt mondtam. Ha nem vagy kiváncsi az emberek véleményére ne írj posztot.
Vannak dolgok amikből nem adunk egy esélyt se. Nem mondtam hogy az ördög vagy. Azt se hogy ezt csak te követted el, elhiheted, hogy ha más ugyanezt teszi annak is megmondom ugyanezt.
Azon amúgy nem gondolkoztál, hogy ha akkor nem esel teherbe, akkor még hányszor hagyod ugyanezt megtenni magaddal? Nem mondom hogy utána bevált módszernek tekintetted volna, de ha esetleg megint ilyen helyzetbe kerültél volna ugyanúgy belementél volna...De ezt nem tudhatom én se, de ugyanúgy te se...

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:47:22

@Omaha Blind Laden: köszönöm...:)..ő volt az első "alfahím" akivel dolgom volt...ha már így nevezted..soha nem is tetszett ez a kategória, mert nem tudnék velük mit kezdeni...mert mint nála is később kiderült, hogy nem olyan "okos" mint hittem...és általában az én szívemet törik össze...de aranyos volt a kommented..:):D

2010.02.22. 20:50:11

@Sookie Stackhouse:
Akkor hagyjad hogy a saját kárán tanuljon.

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:52:34

@Zsu0805: igen igazad van..tényleg nem tudom, mi lett volna ha...de azért sejtem, hogy nem követtem volna el még egyszer...mert még ha azt is mondta, hogy nem lehetek terhes..akkor is bennem volt a félsz...és az elején azt hittem, hogy csak azért késik, mert stresszelek..és tudom most az jön, hogy akkor mégis miért nem vettem 72 órást...magam sem tudom..gondoltam megbízhatok benne...csak pár nap múlva gondolkodtam már el azon, hogy mivan ha mégis..és ez már akkor olyan sokk volt, hogy megfogadtam, hogy soha többé..

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:58:37

@Zsu0805: hát igen...látod ilyenkor van az, hogy nem tanulunk a másik hibájából...és bocsi, ha kicsit mérges vagyok...de azért feldúl, ha olyanokat olvasok, hogy milyen kurva lehetek, meg hasonlók...mert nem egy hibából ismerszik meg az ember...és most nem rád értettem..hanem úgy az összes kommentre...mert én is sokszor mikor olvasom a posztokat...jó vannak tényleg olyanok is akik úgy igazán buták..de általában mikor végigolvasom a helyükbe képzelem magam...és eltudom képzelni, hogy min mentek keresztül és hogy miért tették amit tettek..és felháborít, hogy ilyenkor jönnek azok a megjegyzések, hogy milyen hülye vagy...meg hasonlók...mert nem az..csak naiv volt vagy simán hibát követett el, amit akkor nem érzett annak...:)

Omaha Blind Laden 2010.02.22. 21:17:08

Tudom, ismeretlenekkel maga vagyok a megtestesült kedvesség.

Ha átérzed, hogy mennyire hülye voltál, az már jó út afelé, hogy legközelebb ne legyél.:P

(egyébként hány nyarat éltél már meg?)

2010.02.22. 21:27:39

@Sookie Stackhouse:
Igen általában vannak érdekes kommentek, amik kb. csak a káromkodásokból állnak. Sokan próbáljuk magunkat beleélni a posztoló helyzetébe, beleképzelni magunkat a storyba, ami néha nagyon kemény kommenteket szül. Nekem (sajnos) ez az achilesem, ami nem ellened irányul. Csupán belecsöppentél egy olyan helyzetbe, amit én sose néztem jó szemmel, és sose tudtam mellette elmenni szó nélkül.

2010.02.22. 21:32:06

@Omaha Blind Laden:
"Örülök, hogy elolvastátok egy nehezen összeforrt szívű, 20 éves lány történetét és várom a véleményeket."
A poszt végén ez áll. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.22. 21:43:08

@Sookie Stackhouse:

A naivitás és az ostobaság nem ugyanaz. Te nem naív voltál :)

dr. gernika 2010.02.22. 21:46:42

@Sookie Stackhouse: Ha visszaolvasol, én nem emiatt hülyéztelek le, hanem pont arra hívtam fel a figyelmed, amit az egyel fentebbi kommentedben írtál. Azt várod a barátnődtől, amire te sem voltál képes. Nem tudsz mit tenni, max megmutatod neki ezt a posztot és a kommenteket, aztán többet nem szólsz a témához, mert elveszítheted.

2010.02.22. 21:57:25

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ):
És ugyebár a nem stabil barátságok általában nem élik túl a rózsaszín köd következményeit... Az a kérdés hogy ez mennyire stabil.

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 22:10:55

@Zsu0805: Magam sem tudom mennyire stabil...de a sajnos a barátnőm már megtette az első lépést afelé hogy ne legyen hosszú életű ez a barátság...és ezt betudhatom a rózsaszín ködnek..de sajnos ezzel annyira megbántott hogy magam sem tudom, hogy reagáljak rá..mondjam azt jól van most szerelmes vagy..így gondolod...vagy miT?

Devil2 2010.02.22. 22:19:33

@Zsu0805: Ez az, jól nyomod Zsu! :)) A józan gondolkodást soha nem lehet kikezdeni.

2010.02.22. 22:25:19

@Devil2:
Hello!
Mi van Erással és Inezzel? Jól eltüntek, nem tudsz vmit róluk?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.22. 22:27:01

@Zsu0805:

BiSZtos felfalta őket a piros csizmi! :D

2010.02.22. 22:36:26

@Sookie Stackhouse:
Hát igazándiból nem tudom mit lehetne tenni. Én kétszer futottam bele ilyesmibe. Az első elég durva volt, mármint amit abba műveltek barátnőmmel. Én akkor ott sokadik megalázásos-síros-szakítottunk-majd-kibékültünk (és persze béke alatt barátokkal nem tartotta a kapcsolatot, csak ha épp rosszba voltak) közöltem vele, hogy majd keressen ha ezt lezárta. (én 1-2 év után jelentettem ezt ki, és az első időszakba nem szóltam egy rossz szót se) Miután vége lett keresett is... de már sose lesz semmi olyan mint ami volt. Néha találkozunk és beszélünk, de már sose lesz olyan a kapcsunk mint x évvel ezelött. Most már nem bánom, hisz egyoldalú barátságnak nincs értelme. Ha olyan jó barát akkor meghallagat és nem vádaskodik, hanem elfogadja a te véleményed.

A másik eset még mai napig tart. Ott közlöm hogy én mit látok, és mit nem, ugyanugy megkapom, hogy de ő szerelmes, és én ezt nem érthetem. Tényleg nem érthetem, legalábbis azt ami ott megy azt nem. A véleményem tudja, én kivárok... ha mást nem a megfelelő információkat... Bele nem szólok, ha kérdezik a véleményem elmondom, kerülöm a témát, mert nem látom értelmét beleszólni.

El kell dönteni, hogy ki mások hiábájából tanulok, és ki a csak a saját hibámból tanulok tipus. Ha az utóbbi, akkor nincs mit tenni...

2010.02.22. 22:37:20

@Kedves Nard:
Mi az a piros csizmi? Erről lemaradtam...:)

dr. gernika 2010.02.22. 22:39:28

@Zsu0805: Átmenetileg megbillenhetnek a stabilak is, én csak tudom. Kérdés, hogy amikor a köd szertefoszlott, tudnak-e regenerálódni. Van, hogy ott folytatódik, ahol abbahagyták, van, hogy nem árt egy-egy bocsánatkérés egyik, vagy mindkét fél részéről.
De a nem örök barátságok mennek a süllyesztőbe, az tuti.

dr. gernika 2010.02.22. 22:49:03

@Kedves Nard: :D
@Zsu0805: VaGÁNYcsaj iwiw képei között van/volt egy olyan, ami különösen beleégett Nard lelkébe. :) Gondolom a fürdőruhásakat önvédelemből dilítelte az agya...

2010.02.22. 22:50:12

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ):
Megbillenhet, de a tényleg stabil barátság nem omlik össze, nem szakad meg szerintem. Ha már megszakadt onnan nehéz visszahozni. Legalábbis én eddig egyszer se tudtam.

2010.02.22. 22:54:52

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ):
Jah hogy ti a mi képeinnket nézegetitek. :P

dr. gernika 2010.02.22. 22:58:40

@Zsu0805: Pontosítok - a tiédet nem, csak vaGÁNYcsajét (mert könnyű volt megtalálni), meg még valakiét, aki pontosította magát priviben, de nem nézeGETTÜK (ez a cselekvés szórakoztató jellegét sugallja), hanem átlapoztuk és... hát... na... érted. :)

2010.02.22. 23:01:36

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ):
Tehát én még rejtély vagyok. Ez jó. :)

dr. gernika 2010.02.22. 23:12:00

@Zsu0805: Többé már nem :P (kellett alám lovat adni)

2010.02.22. 23:29:11

ááá nem mennek el a kommentjeim. :)

2010.02.22. 23:30:41

Én álomra hajtom a fejem. Jóéjszakát mindenkinek! :)

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.23. 03:14:55

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ):

Úristen, te ilyen perverz kukkoló vagy? Te... te geek!

(De azért akárhogy is, az első vesztendes posztja óta sokat fejlődött ez a Zsu. Márcsak a Twilight rajongást kell elhagynia, meg a szívecskéket levennie a nevéből, és máris egy felelősségteljes, értelmes anya lehet belőle. :) )

dr. gernika 2010.02.23. 06:29:51

@piréz vitéz / plüssmacsó: Nem geek, csak iwiw nyomozó, kapok érte eleget, elhiheted. :D

(ó, ha tudnád, kit montíroztam össze ugyanarra a Twilight képre, ami Zsu adatlapján van.... lényeg, h sokat adnál az infóért! :P)
süti beállítások módosítása