Amikor megtudta, hogy terhes vagyok, elsápadt

2010. február 22. 07:18 - Panni CsP

A hétvégi sokkoló poszt egyik rendszeres Olvasónkból előcsalogatta saját történetét, ugyanis számos momentumban némi analógiát vélt felfedezni. A sztoriban szereplő srác eleinte hányaveti, de a közös dráma összekovácsolja kedvesével…egy darabig. Utána mutatja csak meg igazi arcát. A srác delejes erővel babonázza meg a nőket, akik nehezen tudnak ellenállni neki. A legrosszabb az, amikor a lánynak végig kell néznie, ahogy egy újabb csajt tör be.

 

Sziasztok! Azt hiszem, én vagyok ennek a blognak a legnagyobb rajongója! Szeretem olvasni, mert úgy gondolom, ha a történetet elolvastam, akkor én már nem eshetek abba a hibába. Pedig ez nem igaz. A sok közül van egy történetem, amit már régen meg szeretnék osztani veletek, csak eddig nem volt bátorságom leírni. Viszont a hétvégi történet a lányról, akit átvágott az a görény, és még abortusza is volt, valahogy nagyon szíven ütött. Meg tudom érteni, mert én is egy kicsit hasonló helyzetben voltam. Megpróbálom csak a lényeget leírni - nem azért írom a történetet, mert bármilyen tanácsot szeretnék, hanem azért, mert szeretném tudni a véleményeteket és szeretném kiírni magamból a dolgot.

2008 áprilisában véget ért a kapcsolatom, amit nagyon nehezen tudtam feldolgozni, mivel nagyon szerettem őt és ráadásul pont abban a hónapban szakítottunk, mikor a születésnapom, a névnapom, a középiskolai ballagásom (amire ő is hivatalos volt) és az érettségim volt. Úgy éreztem nagyon-nagyon sokáig nem töltheti be senki sem a helyét a szívemben, míg azon év augusztusában megismerkedtem egy sráccal. Legyen a neve Ákos. Csak kétszer találkoztunk, nem igazán fogott meg benne semmi. Aztán legközelebb októberben találkoztunk megint. Azt mondta, szeretne elvinni egy étterembe a hétvégén. Én beleegyeztem, miért ne. Aztán másnap kaptam egy nagyon rossz hírt. Meghalt egy volt osztálytársam. Igaz, nem álltunk olyan közel egymáshoz, de nagyon szíven ütött. Felhívtam Ákost, hogy ne haragudjon, de a hétvégi randit lemondom, mert nem vagyok randi-hangulatban. Azt mondta, rendben, nem is firtatta az okát. Ennek örültem. Telt az idő. Már november volt és Ákos nem keresett. Felnéztem az iwiw- adatlapjára és láttam, hogy kapcsolatban - kint volt egy kép egy lányról, akit én is ismertem látásból.

Eléggé felkaptam a vizet és írtam Ákosnak egy levelet, amiben kifejtettem, hogy köszönöm az érdeklődést – jó, hogy szólt, van már más. Ez a dolog eléggé megpiszkálta az egomat. Majd felhívott, hogy szeretne velem találkozni, hogy megmagyarázza. Igazából nem is kellett volna megmagyaráznia semmit, de mivel én még mérges voltam, azt mondtam, hogy köszönöm, ezt illene. Majd elmondta, hogy azt hitte, én akkor lekoptattam és ezért összejött valaki mással. Elmondtam, hogy akkor mi történt. Úgy láttam, megértette. Aztán elkezdtünk találkozgatni egymással (nem történt semmi, mert nem piszkítok bele egy kapcsolatba sem). Csak hülyültünk egész nap. Nagyon szerettem vele lenni. Mellette nem tudtam nem jól érezni magam. Egyik este felkísért, mert valamiért haza kellett mennem. Akkor hívta a barátnője. Azt mondta, kint megvár, ezt elintézi. Én bementem, majd mire kijöttem, láttam, hogy valami nincs rendben. Azt mondta, szakított a barátnőjével. Mondtam neki, hogy nagyon sajnálom, de belül annyira nem sajnáltam. Egész este sétálgattunk, majd mikor a kapuhoz kísért, megpuszilta az arcomat és azt mondta: "Én megtettem a kezdőlépést, most te jössz". Annyit mondtam, hogy rendben, még átgondolom :D Azt hiszem, csöppet megijedtem. Másnap megint találkoztunk. Azt mondta, menjek fel hozzá, mert üres a kégli. Azelőtt még nem voltam nála, így sejtettem, mire megy ki a játék. Felmentem és aznap este összejöttünk: ott aludtam nála. De nem feküdtünk le egymással.

Nem vagyok egy könnyűvérű csaj, így egy darabig várni szoktam ezzel. 1 hónapja jártunk mikor vett nekem egy gyűrűt. Csöppet meglepődtem, de persze elfogadtam. Másfél hónapja jártunk, mikor először lefeküdtem vele. Másnap megbeszéltük, hogy bemutatom a legjobb barátaimnak a hétvégén. Aztán délután, mikor lent sétáltam egy barátnőmmel, kaptam tőle egy sms-t: "Legyen vége - magyarázat nincs". Enyhe kifejezés lenne, ha azt írnám, kiborultam. Megkerestem, hogy megmagyarázza, de amikor kinyitotta az ajtót, csak leüvöltötte a fejem és rám csapta. Én persze egész nap bőgtem. Jöttek a tanácsok itthonról, hogy hagyjam a fenébe, nem érdemes sírni. Pár napra bezárkóztam, majd úgy döntöttem, ideje kimozdulni a barátokkal. 2009 januárjában szakítottunk. Ez a hónap és a február volt életem legszörnyűbb 2 hónapja. Január vége felé bebizonyosodott, hogy terhes vagyok. Ezt először csak a 3 legjobb barátnőmmel osztottam meg. Majd elmondtam a nagymamámnak, mert vele mindent megbeszélek. Azt mondta, kérjek segítséget a nagybátyámtól. Nagybátyámat is leültettem és elmondtam neki (persze mindenkit megkértem, hogy véletlenül se szóljanak a szüleimnek) Nagybátyám persze azzal kezdte, hogy mondjam meg, ki az, mert megkeresi és neki annyi. Mondtam neki, hogy semmi szükség rá, mert igaz, hogy megérdemelné, de nem emiatt, mert ugyanúgy felelős vagyok én is. Aztán a másik nagybátyám is be lett avatva, mert neki volt egy jó barátja, aki nőgyógyász. Aztán februárban úgy döntöttem, hogy Ákosnak is joga van tudni, hogy felcsinált, így meg akartam keresni.

De mivel nekem nem vette volna fel a telefont - és nem nyitott volna ajtót - ezért írtam annak a lánynak, akivel előttem járt. Elmondtam neki a sérelmeimet. És milyen jó volt, hogy felkerestem! Mert kiderült, hogy ők akkor nem is szakítottak … mi több, még mindig együtt vannak. Na, akkor aztán tátva maradt a szám. De azt mondta, hogy már egy ideje vele se találkozik, de megpróbál vele egy találkát egyeztetni, hogy betámadjuk. A találka nem jött össze. Mert őt is lekoptatta. Aztán írtam Ákosnak egy levelet, hogy mi is történt, és hogy csak azt akartam, hogy tudjon róla, de ne merészeljen megkeresni, mert nem akarom látni. Majd persze jött az üzenet, hogy találkozzunk, mert ezt meg kell beszélni, és hogy ne merészeljem lehúzni pénzzel, mert neki nem lehet gyereke. Na, ekkor már csak azért is akartam vele találkozni, hogy az arcába nyomjam a papírokat, ami bizonyítja az igazamat.

Mikor találkoztunk, és a kezébe nyomtam, nagyon elfehéredett az arca és remegett a keze. Másnap kellett befeküdnöm a kórházba, mire azt mondta, hogy szeretne bekísérni. Mondtam neki, hogy én nem szeretném és egyébként is, ha bejönne a nagybátyám is, csak beverné a képét, mert hogy ő visz be kocsival. Azt mondta, akkor is be akar jönni és nem érdekli a nagybátyám. Hát, mondom, tégy amit akarsz. Másnap nagybátyám bevitt engem és 2 barátnőmet. Elmondtam a lányoknak, hogy ő is be szeretne jönni, de gondolom, úgy sem fog. Mikor közelítettünk a kapuhoz, észre vettem, hogy ott áll. Nagyon meglepődtem. Bejött velünk, és ő is ott volt egész estig, mert hogy várnunk kellett 5 órát (magyar egészségügy :S ). Mikor haza kellett menniük, olyan volt az arca, mint egy kölyökkutyának, akit jól megszidtak. Azt mondta, hogy holnap is bejön hozzám. Így volt. Hozott nekem enni és innivalót, sőt még egy dvd-lejátszót is. Mondtam neki, hogy a dvd felesleges volt, mert 1 óra múlva kiengednek. Aztán leült mellém. Megfogta a kezem. Simogatta és mosolygott rám. Láttam az arcán azt a mérhetetlen fájdalmat, amit érzett. Nagyon meglepődtem, és úgy éreztem, talán mégis van szíve. Mikor kijöttem, még vissza kellett járnom röntgenre, számos alkalommal. Ő mindig hívogatott, hogy hogy vagyok, és segítsen-e valamiben, bekísérjen-e a röntgenre, meg hasonlók. Aztán megint elkezdtünk beszélgetni, találkozgatni. Egyik este felhívott, hogy menjek már át hozzá. Nagyon FONTOS. Hűha, mondom, mi lehet ilyen fontos. Átmentem és csak annyit mondott, hogy unatkozik és ezért hívott át. Meg azért, hogy elmondja, jelenleg nem tudja kifizetni a műtéti költségeket. Ezen nagyon meglepődtem, mert egy szóval sem mondtam, hogy neki is hozzá kéne járulnia. Ezek után kialakult egy furcsa kapcsolat közöttünk, barátok voltunk és szeretők is egyben. Mindent megosztottunk egymással. Szinte minden nap találkoztunk. Nagyon jól elvoltunk. Sokszor nálunk aludt. Anyám is megbékélt vele (időközben neki elmondtam, hogy mi történt). Neki nem igazán voltak barátai, az is lehet, hogy csak engem tartott annak. Mivel ez nem volt párkapcsolat, így mindketten szabadon ismerkedtünk. Sőt, be is számoltunk egymásnak az ismerkedésekről. 2009 májusában megismerkedett egy lánnyal, akiért nagyon odavolt. Hát mondom, akkor ennek a dolognak annyi. Ő talált valakit. Már jártak a lánnyal, amikor mi ketten leutaztunk a rokonaimhoz. Ott történtek dolgok, ezért úgy gondoltam, mégsem olyan nagy a l'amour a lánykával - mivel nem is én kezdtem ki vele, hanem ő velem. Majd a lány dobta őt. Ákos kicsit kiborult. Azt hiszem, nem szokott hozzá, hogy őt dobják, mivel elég nagy hatással volt a nőkre. Engem is ezzel hálózott be teljesen. Valami volt benne, ami miatt, ha össze is vesztetek, te mentél rögtön bocsánatot kérni, pedig tán nem is te voltál a hibás. Én is teljesen a rabja lettem. A gyomrom mindig görcsbe ugrott, mikor hívott. Azt hiszem még mindig szerelmes voltam belé. Egyszer rá is kérdeztem, hogy ő érez-e valamit irántam, csak úgy kíváncsiságból. Azt mondta, hogy nem kezdene velem megint kapcsolatot. Ez fájt, de hát nem tehettem semmit.

Belenyugodtam abba, ami volt. Majd bemutattam egyik legjobb barátnőmnek, aki akkor kapta meg ezt a státuszt. Mert akkor kezdtünk el megint találkozgatni. A barátnőm, aki legyen Linda, még járt valakivel. Aztán legyen annyi elég, hogy Linda összejött Ákossal. Ákos nagyon beleszeretett Lindába. Lindát mai napig nem értem, hogy tudott vele összejönni, mikor tudta, hogy mennyi minden köt Ákoshoz. Én személy szerint sose tudnék összejönni egy barátnőm exével. Mivel szerettem Lindát és Ákost is, ezért elfogadtam a helyzetet. Mikor összejöttek, július eleje volt és azóta is együtt vannak. Nagyon rossz volt mindig ölelkezni és csókolózni látni őket, de mivel mindenhova együtt jártunk, meg még 1-2 emberrel, így elkerülhetetlen volt a látvány. Viszont én időközben kiismertem Ákost és rájöttem, mennyire szörnyű ember is valójában. Ákos teljesen kikészíti a barátnőmet.

Már párszor úgy döntöttek, hogy szakítanak, de aztán mindig kibékültek. Nem is értem a barátnőmet, hogy tudja elviselni, hogy Ákos állandóan megalázza. Ákos az a típus, aki úgy bánik a barátnőjével, mint egy kutyával. Uralkodik felette, csak a maga érdekeit tartja szem előtt, úgy gondolja, hogy mindig neki van igaza és ezt a másikra erőlteti - mivel a barátnőm iszonyatosan befolyásolható és naiv, mindig azt hiszi, hogy Ákosnak igaza van és kibékül vele. Ákos úgy bánik Lindával, mintha a rabszolgája lenne. Pár hete Ákos nagyon megbántott, mert olyanokat mondott Lindának, amikből úgy tűnt, hogy nem is kedvel, sőt, egyenesen mintha azt szeretné, hogy többet ne is beszéljek Lindával. Így most jutottam el odáig, hogy soha többet nem akarom látni. Sőt elérte, hogy a barátnőmre is haragudjam, mert elültetett egy bogarat a fülében. Nem tudom, barátnőm mikor tér észhez, de remélem mihamarabb, mert ha sokáig bedől még neki, Ákos annyira le fogja amortizálni lelkileg, hogy nehezen fog belőle felépülni. Annak örülök, hogy nekem sikerült kitérnem Ákos delejes ereje elől. Már nem tud rám hatni. Már csak barátnőmet féltem. Talán egy gyilkostól nem félteném jobban, mint Ákostól. Még annyit, hogy megértem a lányt az abortusszal kapcsolatban, mert én is százszor átrágtam a dolgot, de arra jutottam, hogy erre most képtelen lennék. Nem tudok még felnevelni egy gyereket. Másnak meg képtelen lennék odaadni. Én sem tudtam azóta feldolgozni, és nem is fogom később sem. Sokszor álmodom vele és olyankor mindig sírva kelek fel. Ákosról meg annyit, hogy tudom, hogy hülye voltam, hogy hittem neki és bedőltem. Ráadásul egyszer még újra össze akartam vele jönni, úgy hogy előtte velem csalta a barátnőjét. Ezt számtalanszor megtette más nőkkel is. Mindig én osztogattam a barátnőimnek a tanácsokat és én is ugyanazokat a hibákat követtem el. Mivel nagyon hosszú lett a történet, így abbahagyom. Örülök, hogy elolvastátok egy nehezen összeforrt szívű, 20 éves lány történetét és várom a véleményeket.

 

 
233 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr141775441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MidlifeCrisis 2010.02.22. 16:13:08

Fura, de néhány korábbi kapcsolatom befejeztével arra jutottam, hogy a posztban szereplő, legszívesebbenplatósifávalvégigsatuznékafejénmajdbeásnámegyautópályatöltésbeésvégigvibróztatnékrajtaegy12tonnásjuhlábhengert-típusú emberekre van szüksége a nőknek. Bár azóta szerencsére ezen állításomra rácáfolt az élet, tény, hogy a sok gyökértől néha tényleg nem látszik az erdő...

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 16:20:15

@FlybyWire: Akkor sikerült erre a tényezőre szűkíteni a kérdést: azonnal vagy X idő után jön a medúzásodás? Azonnal => pénz, később => Ákos gyerek delejes ereje. Nagy titokról nem lehet szó, hacsak nem valami űrlény az illető.

FlybyWire 2010.02.22. 16:22:27

@Primitív Állat: nem jött be, mert nagyjából azonnal készen voltak. És a szemét emlegették (amivel lát, nem azt, ami a kukában van :P), úgyhogy onnan jöhet a delej. Jó, istenem, világoskék szemű, dehát akkor is. Én meg világoszöld, ez is elég ritka, és ha éppen lebarnulok, akkor ez is tud terenszhilles meg klintísztvudos lenni, de mégsem ugyanaz a hatás :D

summerstorm 2010.02.22. 16:22:56

@FlybyWire:

hüüümmm..... az elmúlt néhány év alapján :D :D :D
Budapest kicsi :D :D :D

Manzanilla 2010.02.22. 16:23:06

@Kósza: Én lehet hogy illetékes vagyok de választ azt nem tudok adni, sajna nem vagyok tökéletes.. :)

@FlybyWire: Gratula a barátnőhöz, remélem jó sokáig együtt lesztek.

FlybyWire 2010.02.22. 16:23:12

@Zsu0805: közelebbről igen :)
Akkor jöttünk össze. A mostani csodálkozásomból persze lehet, hogy az látszik, hogy eddig mennyire rossz mintákba futottam bele :(

2010.02.22. 16:24:00

@FlybyWire:
Szerintem a kisugárzás lehet az amivel Ákos bír. Nem kell extra pasinak lenni ha jó a kisugárzás... :)

2010.02.22. 16:25:13

@FlybyWire:
Hmmm... Legyen szerencséd hogy kifogtál egy olyat, aki tényleg ilyen. Megeshet, de térjünk vissza rá fél év-év mulva. :)

FlybyWire 2010.02.22. 16:25:16

@mooon:): hát azért... mindegy, adott esetben tuti nem ismerték egymást az illetők, ez garantált :)
@Manzanilla: köszi.. hát sajnos kb max 6 hónap lesz az, hacsak addig olyan durván el nem fajulnak a dolgok, hogy mindketten itt maradunk, vagy ő jön Magyarországra, vagy én megyek Franciaországba, másképp vége... e két utóbbi pedig érdekes lenne úgy, hogy egymást nyelvét kb. egyáltalán nem beszéljük :/

Szóval szépen takarékon vannak itt tartva a dolgok, de ez jó is így!

summerstorm 2010.02.22. 16:27:10

Én lassan elköszönök mára...
szép estét mindenkinek... :)

Kósza 2010.02.22. 16:27:12

@Manzanilla: de a női fejjel való gondolkodás mégis könnyebben megy mind nekem?! Merthogy alapvetően egyetértek ,azaz nem értem én sem amit Te sem értesz! :)

FlybyWire 2010.02.22. 16:27:23

@Zsu0805: ja, jó lenne, de most hogy belegondolok, könnyen lehet hogy pont a "fix időtartam" miatt inkább ő is igyekszik leszabályozni magát.

Lehet, hogy a kiegyensúlyozott, kötetlen normális kapcsolat alapja, hogy ha már az elején tudja mindkét fél, hogy X ideig tarthat csak?
Végülis az elköteleződés- és kapcsolato-fóbiát kiiktatja, ez tény....

Erről lehet, írnom kéne egy posztot. Hmmm.
Talán majd nyár végén....

Kósza 2010.02.22. 16:28:40

@mooon:): kellemes estépítést!

Manzanilla 2010.02.22. 16:33:26

@Kósza: Hidd el én abszolút nem értem a nőket :D úgyhogy egy hullámhosszon vagyunk! :)

@FlybyWire: Hát igen, lehetséges hogy azért nincs benne birtoklási vágy, mert tudja hogy úgysem maradhattok együtt, ezért lazán veszi a dolgokat... De remélhetőleg csak szimplán ilyen a szeméyisége.

2010.02.22. 16:33:40

@FlybyWire:
Fix időtartam? Mért lefixáltátok hogy meddig vagytok együtt? Vagy ezt nem értem.

2010.02.22. 16:34:44

@Manzanilla:
Az biztos hogy jóval jobb személyiség lehet mint itt egyes posztokban szereplő lányok. :)

FlybyWire 2010.02.22. 16:36:44

@Zsu0805: júliusig van itt fix munkaszerződéssel Írországban.
Emelett én is haza szeretnék idén menni, lehetőleg még nyáron szintén, csak részemről még bizonytalan, mikor tudok.
@Manzanilla: jó lenne tudni, hogy tényleg van ilyen is.... Amúgy használd a "válasz erre" gombot :D

Kósza 2010.02.22. 16:43:10

bezárt a bazár, kellemes estépítést mindenkinek!
sziasztok

Manzanilla 2010.02.22. 16:43:47

@FlybyWire: Használom. :)
Írországban vagy? Akkor majdnem hogy átintegethetnénk egymásnak. :)

FlybyWire 2010.02.22. 16:47:21

@Manzanilla: hát, ha New Yorkban vagy, talán, mert én a nyugati parton vagyok :D

2010.02.22. 16:47:52

@FlybyWire:
Hmmm... ez azért merőben más alaprha helyezi a kapcsolatotokat. Addig is élvezd. :)

Manzanilla 2010.02.22. 16:52:22

@FlybyWire: Én meg Skócia keleti partján, de nagy ritkán átkirándulok a nyugati partra / szigetekre. :)

dr. gernika 2010.02.22. 16:55:44

@Zsu0805: Flájt ismerve térjünk vissza rá 1 hónap múlva. :)

FlybyWire 2010.02.22. 17:02:06

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ): ugyanez lesz akkor is.
A nagy kérdés, hogy fél év múlva mi lesz.
Ha picit is ismernél (vagy emlékeznél), akkor tudnád, hogy pont az ellenkező a szitu, mint 1 éve volt ...:)

dr. gernika 2010.02.22. 17:08:56

@FlybyWire: Egy hónap alatt még bőven kiderülhet valami számodra feldolgozhatatlan hibája, tulajdonsága. :)

FlybyWire 2010.02.22. 17:14:42

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ): Külsőleg már mindenről tudok, a belső dolgok pedig egyelőre megdöbbentően pozitívak, és csak ámulok egyre jobban. A lényegi különbség mégis az, hogy ezúttal nincs rózsaszín köd, az előző 2 esetnél pedig nagyon is megvolt. Most direkt nincs, a korábban vázolt okból nem is szeretném, ha lenne, azaz lett volna.

dr. gernika 2010.02.22. 18:15:50

@FlybyWire: Mondom, nem most kell a rizsa, visszatérünk rá egy hónap múlva. :)

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 18:30:25

Akkor most szeretnék pár dolgot mondani így zárásképpen ha valaki elolvassa..a "legjobb barátnőt státuszt megkapta" az annyit jelent, hogy már régóta barátok voltunk de csak azokban a hónapokban ismertük meg igazán egymást, és egyre többet találkoztunk, majd szinte elválaszthatatlanok lettünk. És mivel nem tudok kiemelni egy legjobb barátnőt, mert több is van, ezért mondtam, hogy a 3 legjobb barátnőm. Akkor..igenis nagyon szívenütött az abortusz maga...csak olvasd el még egyszer...bocsi hogy nem fejtettem ki részletesen, de így is elég hosszú lett..a másik, hogy én sem szeretem ezt a kifejezést, hogy "felcsinált", de abba a szövegkörnyezetbe ez illett mint Primitív állat is mondta..ja és nem vagyok csöcskidobós kurva..meg sem közelítem...nem mondhatnám kurvának magam mivel Ákos előtt 2 kapcsolatom volt és csak úgy az utcán nem szedek fel senkit se egy dugásra..:S...és azért tartottam utána Ákossal a kapcsolatot mert elhitette velem hogy félre ismertem..ami egy darabig így is tűnt...tudjátok a delejes erő..ja és bízni szoktam az emberekben..úgy érzem, hogy ezt mindenki megérdemli, és mivel az előző 2 kapcsolatomban nem csalódtam, ezért Ákosnak is megadtam a bizalmat...ja igen és általában egy második esélyt is szoktam adni..persze csak ha úgy látom, hogy megérdemli...de harmadik már sosincs...és a nagy aggódása után úgy gondoltam, hogy ő is megérdemel egy második esélyt..most ennyi jutott eszembe....(és nem sértődöm meg ilyeneken, hogy hülye liba vagyok meg durvább kifejezések, mert ha te így látod az a te jogod:D)..sziasztok!

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 18:32:53

@Primitív Állat: köszönöm az első kommentedet!..nagyon tetszett!

2010.02.22. 18:39:31

@Sookie Stackhouse:
Hogy védekeztetek hogy mégis becsúszott a baba?

dr. gernika 2010.02.22. 18:58:35

@Sookie Stackhouse: Kifejthetted volna a fenti módon is ezt az LB-dolgot, nem tűnsz ilyen felületesnek. Amúgy nem kéne az összes kommentelőt egy emberként kezelni, mert bár nagy vonalakban egyeztek a vélemények, azokat igen különböző formákban kaptad meg. :)))
@Zsu0805: Erre én is várom a választ!

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 19:31:39

A delejes őserő szétrobbantotta az óvszert.

2010.02.22. 19:36:38

@Primitív Állat:
Szerinted amúgy vette az első kommented irónikus hangvételét? Tudod amelyikben "kényelmi lyuknak" nevezted. :)
Vagy az ő kis barátai olyan rafkósak, hogy még a gumin is átrágják magukat, vagy felkúsznak a banánon és a nyíláson kibújva megtalálják az utukat. :)

2010.02.22. 19:37:21

Jah sorry, lekúszva... bár ha jobban belegondolok ez poz kérdése. :)

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 19:47:51

@Zsu0805: Az nem lehetett irónia, mert azt állítólag mindenki érti. :) Ez a kis barátos hasonlat tetszik, helytálló az analógia. Ahogy Ákos átküzdötte magát a kapcsolatban felmerülő összes nehézségen, úgy iktatták ki az apróságok a mesterséges akadályokat a cél felé haladva. Fel, le, vagy oldalra - nem esik messze az alma a fájától.

dr. gernika 2010.02.22. 19:49:24

@Zsu0805: Az a "kényelmi lyuk" olt az egyetlen komolyan veendő rész az egész kommentben. :)

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 19:53:16

Igen vettem a kényelmi lyukat....és igaza van...biztosan az voltam neki...mert ő nagyjából csak erre használta a csajokat...és én jó voltam míg nem talál egy jobbat...és őszintén megvalva nem védekeztünk...és tudom, hogy igen ez gáz...aztán mikor mondtam neki, hogy el kéne menni 72 órás tablettáért, azt mondta, hogy biztosan nem kell és ebben 100%-ig biztos..arra már nem emlékszem pontosan mivel magyarázta...de ugye erre írta később azt, hogy tőle nem lehetek terhes..és az abortusz óta soha nem hagytam hogy addig elkezdődjön, míg nincs a másikon védőfelszerelés..:)..igaz azóta nem is sokszor fordult elő a szex az életemben...mert azóta kicsit tartok tőle..vagyis ebbe inkább nem kezdek bele...Ákossal se volt olyan sokszor..és még annyi, hogy tudom, hogy a kommentekben kaptam hideget és meleget is, de én arra írtam a válaszokat amiket úgy éreztem, hogy meg kell magyaráznom...de azért egy páron jót mosolyogtam...ilyenkor látszik, hogy egy szimpla történetben nem sok minden derül ki az íróról..és fura volt most úgy olvasni, hogy az én történetemre reagáltok...köszönöm, hogy megoszthattam veletek!

2010.02.22. 19:53:20

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ):
Rejtetten közölte a tényeket... persze szép kis gyomorbefogadós mázba forgatva. :)

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 19:57:04

ja igen és mielőtt leoltanátok...magáért a terhességért nem hibáztatom, mert tudom, hogy én is ugyanolyan felelőtlen voltam...sőőt..nekem kellett volna jobban figyelnem erre...és pont azért hagyott ennyire nagy nyomot bennem az abortusz is, mert tudom, hogy az én hibámból történt...

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:00:53

az előző kommentem nem ment el..szóval mielőtt oltogattok..ezért soha nem is hibáztattam Ákost, mert teherbe estem...mert tudom hogy ugyanolyan felelős vagyok én is érte...sőt...nekem kellett volna jobban ügyelnem erre...és pont azért hagyott ilyen mély nyomot bennem az abortusz mert fáj hogy az én felelőtlenségem miatt történt ez...

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:01:24

bocsi csak úgy láttam hogy nem ment el..:D

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 20:02:32

A lehető legrosszabb választ kaptátok a kérdésetekre: nem védekeztek. Hát kellett ez nektek? Azt viszont sejtem, mivel magyarázta Ákos, hogy neki nem lehet gyereke. Nyilván sok nőt megszexuált már és egyiknek sem volt szüksége 72 órás tablettára - miért pont Sookie-nak lett volna? Szerintem is logikus.

2010.02.22. 20:05:11

@Sookie Stackhouse:
Nah nesze neked 100%-ig biztos hogy nem lehet gyerekem. Csak abortusz óta nem hagytad? Most ezt ugye nem mondod komolyan. Hallottál te már szexuális felvilágosításról? Nem a méhecske és a virágos változatról beszélek, hanem amit biológia óra helyett tartanak. Nah ezt már én se naívságnak hívom... de nem ragoznám tovább...mert az ilyen csajoktól megy fel az agyvizem...

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:05:33

@Zsu0805: ne haragudj, hogy nem tetszik amit írtam...csak a valós tényeket közöltem...és mondd nekem azt, hogy te még soha nem követtél el egy hibát sem!!!...mert én legalább tanulok a hibáimból és megerősítenek!

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:07:10

@Zsu0805: nem csak az abortusz óta...akkor először fordult elő hogy nem védekeztem...de úgy értettem hogy azóta sosem fog előfordulni mégegyszer!!!!!!!!!!!!baazzzz

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 20:10:37

Engedjétek szabadjára az indulataitokat, győzzétek le a bennetek lappangó hurkaságot!

@Sookie Stackhouse: Zsu garantáltan követett el már hibát, hiszen ő nem én vagyok, tehát biztosan nem tökéletes. :) Viszont állítólag vannak olyan emberek is, akik inkább mások hibáiból szeretnek tanulni, ha van rá mód. Persze én még eggyel sem találkoztam, csak láttam olyat, aki hallott róluk..

csillag× 2010.02.22. 20:11:51

@Sookie Stackhouse: de ez a hiba megelőzhető lett volna! hisz tényleg a csapból is a "védekezés" folyik.. !! :( kár, hogy ezt a saját bőrödön kellett megtapasztalnod :(

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:18:08

@csillag×: igen...nagyon jól tudom....mindig is az volt nálam az első, hogy védekezés...de valamiért mégis...ezen az EGY..(Zsunak hangsúlyoznám)alkalomkor...nem jött össze..és ennek voltak előzményei, hogy valaószínüleg miért nem történt meg a védekezés, de azért mindent nem osztok meg a magánéletemből..:D..de hidd el...tudom.

2010.02.22. 20:21:45

@Sookie Stackhouse:
Már bocsánat, de én még ilyen hibát sose követtem el. Tudod hogy miért nem? Mert:
1. tartom magam annyira, hogy ha egy pasi azt mondja, hogy majdkiveszi, vagy hasonló indok miatt nem akar védekezni közlöm vele, hogy arra az ajtó és takarodjon a jó büdös francba.
2. van annyi felelősségérzetem hogy SOHA nem fordult velem elő olyan, hogy ne védekeztem volna. Sőt mégha bizonyos kockázati tényező bekerült a képbe más módszert is alkalmaztam, nehogy véletlenül.
3. talán én gondolok a jövőmre, és a jövőmet nem attól teszem függővé, hogy terhes leszek vagy sem. Mert ugyebár egy terhesség mindent megváltoztat, ha elveteted ha nem mindenképp megváltozik minden.

Szexelni lehet ész nélkül vagy ésszel. Csak tudod fel kell nőni agyban ahhoz, hogy ne ess teherbe. Vagy legalább el kell követni mindent, hogy még véletlenül se következzen be.

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 20:22:28

Végre valaki, aki nem kérdőjelezi meg újdonsült tökéletességem. :)
Amilyen búvalbélelt volt a délután, olyan derűs lett az este.
Szumma szummárum: a legjobb védekezés a támadás, és Ákos következetesen alkalmazza ezt az alapelvet.

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:22:35

de igazából a történetet azért írtam le, mert nagyon féltem Lindát...nem tetszik a dolog, hogy ugyanazokon a dolgokon megy keresztül...sőt nála még rosszabb is talán..mert őt igazán szereti Ákos és nem akarja őt elveszíteni...és ezért a delejes erejét használja nála...közben meg úgy kezeli mint ha a rabszolgája lenne...és ezt nagyon rossz végignézni mert én nem avatkozhatok bele...

csillag× 2010.02.22. 20:25:41

@Sookie Stackhouse: nekem volt egy ismerősöm, akit a srác a %-okkal hitegetett, hogy ennyi meg ennyi % az esélye (szerinte nagyon kicsi), hogy becsúszik valami... Csaj elhitte...viszont utána rohant gyógyszerért, ami ugye nagy hormon adag... Csaj gyomra be sem fogadta és egész nap hányt... tök rosszul volt tőle...

csillag× 2010.02.22. 20:28:22

@Primitív Állat: * nevet..nagyon* dehülye vaagy :D

2010.02.22. 20:28:30

@Sookie Stackhouse:
Mond el neki a véleményed ennyit tehetsz. Ha meg nem hallgat rád akkor ennyit erről, majd tanul a hibáiból. Ezek az ő döntései.

Father Justice (törölt) 2010.02.22. 20:30:24

@Sookie Stackhouse: Itt annyiban vitatkoznék veled, hogy azt a bizonyos delejes erőt szerintem nem kell külön használni. Az automatikusan és meggátolhatatlanul hat a másik nem tagjaira, akár vannak érzések, akár nincsenek. Tudom, mert nőben is létezik ez a típus. Példaként említeném Edit asszonyt (Benkő Dániel "szexnagyiját"), akiből a képernyőn ugyan kevés jött át, de abból is nyilvánvaló, hogy élőben 20 perc beszélgetés után egy másik dimenzióban érezném magam tőle. Ezért nem is jelentkeztem a saját párkereső műsorába. A legjobb, amit tehetünk, hogy amint megérezzük valakiben ezt az erőt, futásnak eredünk.. hacsak nem akarunk kiszúrni magunkkal!

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:32:40

@Zsu0805: rendben..elhiszem, hogy ebben nem...de általánosságban értettem!...és hidd el vannak az én baklövésemnél rosszabbak...mert nagyon sok ismerősöm van akinek hiába magyarázod, hogy védekezni kell...akkor sem fog..és örül, mert még nem esett teherbe...de bármikor bekövetkezhet...na engem aztán ezekhez nem lehet hasonlítani..egyszer fordult elő velem..és tudom, hogy erre sincs mentség!...de könyörgöm...nem én vagyok az ördög!...úgyhogy nem kell pocskondiázni...

dr. gernika 2010.02.22. 20:34:07

@Zsu0805: Ennek így utólag már semmi értelme, mert amibe az orrát vered, azt már rég megtanulta a saját bőrén. Egy felelőtlen tinivel kéne így beszélni, aki nem érzi a dolgok súlyát.
Amíg tanár voltam, talán még nem késtem el azzal, hogy mondtam a 15 körüli srácoknak: ha egy lány azt mondja: "nem kell gumi", na akkor húzzanak csak különös gonddal (vagy fussanak messzire)....

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:36:18

@Zsu0805: De nem mondhatok semmit, mert ha elmondom, hogy mit gondolok, akkor csak engem küld el a sunyiba...hiába tart a legjobb barátjának...ez a srác...nem is tudok milyen szót használni rá...de szinte rettegésben tartja a barátnőmet és mégis ő kell neki..mégis őt védi...egyszer még azzal is vádolt, hogy biztos kell még nekem...azért mondok olyat amilyet..

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:39:52

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ): Igen megtanultam...igaz már akkor is tudtam...csak még nem fogtam fel teljesen...sajnálom..tudom, hogy most mindenki azt hiszi,hogy egy győzike intelligenciájú lány vagyok, mert egyszer nem védekeztem...pedig amúgy nem vagyok...:)..legalábbis nagyon remélem:D

csillag× 2010.02.22. 20:40:25

Csak azért reméljük, hogy mások ilyen téren nem a saját hibájukból szeretnének tanulni!!! Itt nincs olyan, hogy csak egyszer....

Omaha Blind Laden 2010.02.22. 20:43:19

Hogy mennyi alapjáraton retardált, buta nő/csaj van, elképesztő..
Aki ilyen férgektől ájul el, s baszatja magát velük, ne várjon más végeredményt!
Agyhalott dolog azt hinni, hogy betöröd az alfa hímet, akinek az jelenti a szórakozást, hogy ilyen lelkileg-érzelmileg kiegyensúlyozatlan, felszínes, megvezethető fruskákat aláz.
Jellemzően az ilyen attitűddel rendelkező nőneműek törik össze azt a szívet "tökéletes" érzékkel, amelyik nem ezt érdemelné.

Gratula! :)

2010.02.22. 20:43:51

@Sookie Stackhouse:
Á-á én csak véleményt mondtam. Ha nem vagy kiváncsi az emberek véleményére ne írj posztot.
Vannak dolgok amikből nem adunk egy esélyt se. Nem mondtam hogy az ördög vagy. Azt se hogy ezt csak te követted el, elhiheted, hogy ha más ugyanezt teszi annak is megmondom ugyanezt.
Azon amúgy nem gondolkoztál, hogy ha akkor nem esel teherbe, akkor még hányszor hagyod ugyanezt megtenni magaddal? Nem mondom hogy utána bevált módszernek tekintetted volna, de ha esetleg megint ilyen helyzetbe kerültél volna ugyanúgy belementél volna...De ezt nem tudhatom én se, de ugyanúgy te se...

2010.02.22. 20:46:58

@Sookie Stackhouse:
Á-á én csak véleményt mondtam. Ha nem vagy kiváncsi az emberek véleményére ne írj posztot.
Vannak dolgok amikből nem adunk egy esélyt se. Nem mondtam hogy az ördög vagy. Azt se hogy ezt csak te követted el, elhiheted, hogy ha más ugyanezt teszi annak is megmondom ugyanezt.
Azon amúgy nem gondolkoztál, hogy ha akkor nem esel teherbe, akkor még hányszor hagyod ugyanezt megtenni magaddal? Nem mondom hogy utána bevált módszernek tekintetted volna, de ha esetleg megint ilyen helyzetbe kerültél volna ugyanúgy belementél volna...De ezt nem tudhatom én se, de ugyanúgy te se...

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:47:22

@Omaha Blind Laden: köszönöm...:)..ő volt az első "alfahím" akivel dolgom volt...ha már így nevezted..soha nem is tetszett ez a kategória, mert nem tudnék velük mit kezdeni...mert mint nála is később kiderült, hogy nem olyan "okos" mint hittem...és általában az én szívemet törik össze...de aranyos volt a kommented..:):D

2010.02.22. 20:50:11

@Sookie Stackhouse:
Akkor hagyjad hogy a saját kárán tanuljon.

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:52:34

@Zsu0805: igen igazad van..tényleg nem tudom, mi lett volna ha...de azért sejtem, hogy nem követtem volna el még egyszer...mert még ha azt is mondta, hogy nem lehetek terhes..akkor is bennem volt a félsz...és az elején azt hittem, hogy csak azért késik, mert stresszelek..és tudom most az jön, hogy akkor mégis miért nem vettem 72 órást...magam sem tudom..gondoltam megbízhatok benne...csak pár nap múlva gondolkodtam már el azon, hogy mivan ha mégis..és ez már akkor olyan sokk volt, hogy megfogadtam, hogy soha többé..

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 20:58:37

@Zsu0805: hát igen...látod ilyenkor van az, hogy nem tanulunk a másik hibájából...és bocsi, ha kicsit mérges vagyok...de azért feldúl, ha olyanokat olvasok, hogy milyen kurva lehetek, meg hasonlók...mert nem egy hibából ismerszik meg az ember...és most nem rád értettem..hanem úgy az összes kommentre...mert én is sokszor mikor olvasom a posztokat...jó vannak tényleg olyanok is akik úgy igazán buták..de általában mikor végigolvasom a helyükbe képzelem magam...és eltudom képzelni, hogy min mentek keresztül és hogy miért tették amit tettek..és felháborít, hogy ilyenkor jönnek azok a megjegyzések, hogy milyen hülye vagy...meg hasonlók...mert nem az..csak naiv volt vagy simán hibát követett el, amit akkor nem érzett annak...:)

Omaha Blind Laden 2010.02.22. 21:17:08

Tudom, ismeretlenekkel maga vagyok a megtestesült kedvesség.

Ha átérzed, hogy mennyire hülye voltál, az már jó út afelé, hogy legközelebb ne legyél.:P

(egyébként hány nyarat éltél már meg?)

2010.02.22. 21:27:39

@Sookie Stackhouse:
Igen általában vannak érdekes kommentek, amik kb. csak a káromkodásokból állnak. Sokan próbáljuk magunkat beleélni a posztoló helyzetébe, beleképzelni magunkat a storyba, ami néha nagyon kemény kommenteket szül. Nekem (sajnos) ez az achilesem, ami nem ellened irányul. Csupán belecsöppentél egy olyan helyzetbe, amit én sose néztem jó szemmel, és sose tudtam mellette elmenni szó nélkül.

2010.02.22. 21:32:06

@Omaha Blind Laden:
"Örülök, hogy elolvastátok egy nehezen összeforrt szívű, 20 éves lány történetét és várom a véleményeket."
A poszt végén ez áll. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.22. 21:43:08

@Sookie Stackhouse:

A naivitás és az ostobaság nem ugyanaz. Te nem naív voltál :)

dr. gernika 2010.02.22. 21:46:42

@Sookie Stackhouse: Ha visszaolvasol, én nem emiatt hülyéztelek le, hanem pont arra hívtam fel a figyelmed, amit az egyel fentebbi kommentedben írtál. Azt várod a barátnődtől, amire te sem voltál képes. Nem tudsz mit tenni, max megmutatod neki ezt a posztot és a kommenteket, aztán többet nem szólsz a témához, mert elveszítheted.

2010.02.22. 21:57:25

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ):
És ugyebár a nem stabil barátságok általában nem élik túl a rózsaszín köd következményeit... Az a kérdés hogy ez mennyire stabil.

Sookie Stackhouse 2010.02.22. 22:10:55

@Zsu0805: Magam sem tudom mennyire stabil...de a sajnos a barátnőm már megtette az első lépést afelé hogy ne legyen hosszú életű ez a barátság...és ezt betudhatom a rózsaszín ködnek..de sajnos ezzel annyira megbántott hogy magam sem tudom, hogy reagáljak rá..mondjam azt jól van most szerelmes vagy..így gondolod...vagy miT?

Devil2 2010.02.22. 22:19:33

@Zsu0805: Ez az, jól nyomod Zsu! :)) A józan gondolkodást soha nem lehet kikezdeni.

2010.02.22. 22:25:19

@Devil2:
Hello!
Mi van Erással és Inezzel? Jól eltüntek, nem tudsz vmit róluk?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.22. 22:27:01

@Zsu0805:

BiSZtos felfalta őket a piros csizmi! :D

2010.02.22. 22:36:26

@Sookie Stackhouse:
Hát igazándiból nem tudom mit lehetne tenni. Én kétszer futottam bele ilyesmibe. Az első elég durva volt, mármint amit abba műveltek barátnőmmel. Én akkor ott sokadik megalázásos-síros-szakítottunk-majd-kibékültünk (és persze béke alatt barátokkal nem tartotta a kapcsolatot, csak ha épp rosszba voltak) közöltem vele, hogy majd keressen ha ezt lezárta. (én 1-2 év után jelentettem ezt ki, és az első időszakba nem szóltam egy rossz szót se) Miután vége lett keresett is... de már sose lesz semmi olyan mint ami volt. Néha találkozunk és beszélünk, de már sose lesz olyan a kapcsunk mint x évvel ezelött. Most már nem bánom, hisz egyoldalú barátságnak nincs értelme. Ha olyan jó barát akkor meghallagat és nem vádaskodik, hanem elfogadja a te véleményed.

A másik eset még mai napig tart. Ott közlöm hogy én mit látok, és mit nem, ugyanugy megkapom, hogy de ő szerelmes, és én ezt nem érthetem. Tényleg nem érthetem, legalábbis azt ami ott megy azt nem. A véleményem tudja, én kivárok... ha mást nem a megfelelő információkat... Bele nem szólok, ha kérdezik a véleményem elmondom, kerülöm a témát, mert nem látom értelmét beleszólni.

El kell dönteni, hogy ki mások hiábájából tanulok, és ki a csak a saját hibámból tanulok tipus. Ha az utóbbi, akkor nincs mit tenni...

2010.02.22. 22:37:20

@Kedves Nard:
Mi az a piros csizmi? Erről lemaradtam...:)

dr. gernika 2010.02.22. 22:39:28

@Zsu0805: Átmenetileg megbillenhetnek a stabilak is, én csak tudom. Kérdés, hogy amikor a köd szertefoszlott, tudnak-e regenerálódni. Van, hogy ott folytatódik, ahol abbahagyták, van, hogy nem árt egy-egy bocsánatkérés egyik, vagy mindkét fél részéről.
De a nem örök barátságok mennek a süllyesztőbe, az tuti.

dr. gernika 2010.02.22. 22:49:03

@Kedves Nard: :D
@Zsu0805: VaGÁNYcsaj iwiw képei között van/volt egy olyan, ami különösen beleégett Nard lelkébe. :) Gondolom a fürdőruhásakat önvédelemből dilítelte az agya...

2010.02.22. 22:50:12

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ):
Megbillenhet, de a tényleg stabil barátság nem omlik össze, nem szakad meg szerintem. Ha már megszakadt onnan nehéz visszahozni. Legalábbis én eddig egyszer se tudtam.

2010.02.22. 22:54:52

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ):
Jah hogy ti a mi képeinnket nézegetitek. :P

dr. gernika 2010.02.22. 22:58:40

@Zsu0805: Pontosítok - a tiédet nem, csak vaGÁNYcsajét (mert könnyű volt megtalálni), meg még valakiét, aki pontosította magát priviben, de nem nézeGETTÜK (ez a cselekvés szórakoztató jellegét sugallja), hanem átlapoztuk és... hát... na... érted. :)

2010.02.22. 23:01:36

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ):
Tehát én még rejtély vagyok. Ez jó. :)

dr. gernika 2010.02.22. 23:12:00

@Zsu0805: Többé már nem :P (kellett alám lovat adni)

2010.02.22. 23:29:11

ááá nem mennek el a kommentjeim. :)

2010.02.22. 23:30:41

Én álomra hajtom a fejem. Jóéjszakát mindenkinek! :)

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.23. 03:14:55

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ):

Úristen, te ilyen perverz kukkoló vagy? Te... te geek!

(De azért akárhogy is, az első vesztendes posztja óta sokat fejlődött ez a Zsu. Márcsak a Twilight rajongást kell elhagynia, meg a szívecskéket levennie a nevéből, és máris egy felelősségteljes, értelmes anya lehet belőle. :) )

dr. gernika 2010.02.23. 06:29:51

@piréz vitéz / plüssmacsó: Nem geek, csak iwiw nyomozó, kapok érte eleget, elhiheted. :D

(ó, ha tudnád, kit montíroztam össze ugyanarra a Twilight képre, ami Zsu adatlapján van.... lényeg, h sokat adnál az infóért! :P)
süti beállítások módosítása