Később szívesen csinálna nekem gyereket

2010. február 19. 06:59 - csajokespasik

„Nagyképűen azt mondta, hogy úgyis visszafogom fogadni, mert neki nem lehet nemet mondani.” - a főszereplő lány hosszú hétvégére engedi barátját, de amikor rácsörög, egy nő veszi fel a telefont, és kiröhögi. Még azután sem rakja ki a szűrét, hogy gombás fertőzést kapott ajándékba a sráctól. Még az abortusz sem volt elég a végső kiábránduláshoz. Kapaszkodjatok, nagyon meredek történet következik

 

Sziasztok! Hosszas olvasgatás után úgy döntöttem, hogy én is megírom a történetem - azt, hogy szomorú, illetve, mennyire tanulságos, azt döntések el Ti. 22 éves egyetemista lány vagyok. Amikor ez a történet szövődött, még 19 éves voltam. Friss érettségivel a kezemben, és egy sikertelen felvételit követően egy OKJ-s egészségügyi szakképzést kezdtem el. Több, mint húszan voltunk egy osztályban, fiúk-lányok vegyesen. Előzményként: 2006 novemberétől jártam egy fiúval, nevezzük I-nek (19 éves). Karácsonyra kaptam tőle egy édes kis aranygyűrűt, amit úgy neveztünk el egymás között, hogy "elő eljegyzési gyűrű". Azt hittem, hogy Ő lesz az igazi.

Bejárós voltam a suliba, és a szünetekben, ha nem a tantárgyakkal kapcsolatban kérdeztek tőlem valamit, akkor csak a barátomról beszéltem (azaz I-ről). Mindez az egyik fiú osztálytársamnak - nevezzük L-nek (23 éves) - eléggé csípte a szemét. Mikor megtudta, hogy mit kaptam a barátomtól karácsonyra, csak fokozódott a helyzet. Minden szünetben érdeklődött, amit nem igazán tudtam hova tenni, mert az értésére adtam, hogy nincs esélye. Nem mellékesen, volt egyfajta "híre" a suliban. Eléggé csélcsap volt a nők terén, plusz barátnője is volt.

Mindig azt vallottam, hogy házi nyúlra nem lövök (velem egy osztályban lévő fiúval nem járok). Ez a nézetem 2007 márciusában dőlt meg. Suli mellett külön angol órákra jártam: az egyik ilyen alkalommal, az akkor még csak osztálytársam (L) felajánlotta, hogy elkísér. Részemről nem volt akadálya, mert úgy gondoltam, felfogta, hogy nem akarok tőle többet. Tévedtem. Mivel csak egy darabon kísért el, ugyebár eljött a búcsú ideje. Ez nála egy szájra puszi volt és egy vigyor. Én meg csak álltam ott, mint bamba szamár a hegyen, aztán ballagtam tovább a különórámra - ahol képtelen voltam koncentrálni.

Csakhogy ne legyen olyan hosszú az amúgy sem rövid történet, a lényeg az, hogy L elég kitartó volt, és mivel mindennap találkoztunk, szakítottam I-vel és összejöttem vele. Azt hittem, hogy megváltozik értem, mert ugye mindent lehazudott az égről, még a csillagokat is. Én pedig voltam olyan naiv, hogy mindent el is hittem neki :( Elkezdtünk járni, mindennap találkoztunk a suliban, egy padban ültünk - gyakorlatilag "összenőttünk". Két hete voltunk együtt, mikor jött egy hosszú hétvége (március 15. alkalmából) és megkérdeztem tőle, hogy lenne-e kedve eljönni hozzánk? Azt mondta, hogy sajnos nem megy, mert szeretne a barátaihoz felutazni Pestre, akiket már nagyon régen látott, és már előre megvan beszélve. Belementem. Én hülye, gondoltam, este felhívom, hogy megkérdezzem, egyben felért-e? Csörög a telefon, csaj veszi fel, beleröhög. Mondtam neki, hogy adja L-t. Gúnyosan azt válaszolta, hogy most nem ér rá. Lecsaptam a telefont, és nekiálltam bőgni: hogy lehettem ennyire idióta, hogy hittem neki? A volt barátnőjénél töltötte az egész hétvégét…

Aznap már nem tudtam visszahívni, mert ki volt kapcsolva a telefonja. Másnap elértem, és közöltem vele, hogy ezennel vége, és hagyjon békén. Erre nagyképűen azt mondta, hogy úgyis visszafogom fogadni, mert neki nem lehet nemet mondani. Eljött a hétfő, mintha a fogam húzták volna, semmi kedvem nem volt suliba menni, mert tudtam, hogy találkozni fogok vele. Egész álló nap azzal nyaggatott, hogy fogadjam vissza, én persze kitartottam a NEM mellett. Másnap, harmadnap stb. ugyanígy telt. A végén beadtam a derekam, gondoltam, ha ennyire akarja, hogy visszafogadjam, talán megbánta... Én hülye...

Utána elvoltunk, úgy ahogy. Bár voltak kisebb-nagyobb összetűzések. Aztán megint borult a bili. Szintén egyik reggel, megyek a suliba, épphogy beérek: szemben velem, a falhoz támaszkodva L. és az exe (ő is abba a suliba járt, csak a szakközepes részébe, 16 éves volt). Épp lesmárolta - nem kellett kényszeríteni L-t, hogy viszonozza. Totál kiborultam, egyszerűen nem bírtam magammal, és amikor jött oda hozzám, rendesen leordítottam. Persze, elkezdte magyarázni, hogy az nem is úgy volt, meg hogy fogadás volt stb.. lényegtelen, mert minden szava hazugság volt, de én ezt agyilag nem fogtam fel.

Még ezek után is jártam vele, de nem tudtam benne már igazán megbízni. Következő momentum: a suliban volt egy nagyon jó barátja, aki egyik alkalommal suli után félre hívott, és elkezdtünk beszélgetni, a végén kilyukadt oda, hogy L nem fog változni, vagy elfogadom és beletörődöm, vagy elhagyom. Nagy igazság volt... de én még erre sem reagáltam normál ember módjára.

Jött az évvége, kinti gyakorlat, nekem nyelvvizsga + emelt szintű érettségi. Eléggé stresszes állapotban voltam, és nem igazán értem rá bulizgatni. L minden hétvégén, péntek-szombat, eljárkált mindenfelé. Egy ilyen hétvége után, hétközbe találkoztunk, és együtt is voltunk. A másnap iszonyatos volt. Állandóan a mosdóba kellett rohangálnom, mert olyan érzésem volt, mintha mindig pisilnem kellett volna. Nem igazán értettem a dolgot, ezért másnap elmentem a nőgyógyászhoz –kiderült, hogy gombás fertőzést kaptam (nemi aktus útján). Nem gyengén kiborultam, mikor megtudtam. Ezt szóvá is tettem L-nek, hogy ezt mégis hogy gondolja. Erre a válasza: „biztosan csak ráültem a WC-re és úgy kaptam el...” Jött a kinti gyakorlat, más csoportba kerültünk, én közben elkezdtem melózni is. A napjaim úgy néztek ki, hogy délelőtt gyakorlat délután / este / éjszaka meló. Állandóan fáradt voltam és bulihoz a legkevésbé volt kedvem. Egyik alkalommal meggyőzött, hogy mégis menjek el, belementem. Időközben a melóhelyemen megismertem pár aranyos embert (fiút-lányt). A srác meló után felajánlotta, hogy bevisz a belvárosba, hogy ne kelljen annyit gyalogolnom, mert a melóhely eléggé kint volt. Örültem neki, mert 3 km.-hez késő este 8 óra talpalás után nem sok kedvem volt. Barátom közben hívott, és számon kért, kivel vagyok, mit csinálok stb. Elmondtam neki, mert úgy éreztem, nincs mit takargatnom. Persze, mikor találkoztunk, nagy cirkuszt csapott, hogy én biztosan megcsaltam. Nem győztem bizonygatni, hogy ez nem így van. Azt hiszem, a végére elhitte. Egy ideig elvoltunk a buliban, majd felmentünk hozzá és együtt voltunk (azt elfelejtettem megírni, hogy időközben már bemutattam őt a szüleimnek).

Eljött az évvége, ő hazautazott (erdélyi) én pedig folytattam a nyári melót. Jött a július, izgatott voltam, mert megbeszéltük, hogy a hónap közepén kiutazok hozzá, de aztán mégsem, mert azt mondta, hogy nem jó, mert ő sincs most otthon. Dolgozik Bukarestben (ami utóbb kiderült, hogy Budapest volt). Szomorúan tudomásul vettem, hogy ki kell nélküle húznom a nyarat.

Július közepe volt, és a havibajom nem jött meg. Meló előtt vettem egy terhességi tesztet, és a melóhely mosdójában csináltam meg. Imádkoztam, hogy csak 1 csík legyen. Kettő lett, majdnem összeestem (pedig rendszeresen szedtem tablettát, és sosem felejtettem el bevenni). Teljesen kétségbe estem, azt sem tudtam, kihez forduljak. Anyámmal nem voltunk olyan kapcsolatban, hogy ezt elmerjem neki mondani. Gondoltam, a barátomnak mégis joga van hozzá, hiszen ő a gyermek apja. Írtam neki egy - szerintem szép – levelet, amiben mindent elmondtam. Pár napra rá válaszolt is, melyben röviden leírta, hogy ő erre még nem érzi magát érettnek, de később szívesen csinálna nekem gyereket.

Magamba roskadtam, mert időközben (júli végén) megjöttek az újabb felvételi eredmények. Felvételt nyertem arra az egyetemre, amelyikre szerettem volna előző évben is. Ott álltam, és nem tudtam mi tévő legyek, megtartsam a babát, és lőttek a sulinak, vagy elvetessem és tovább tanuljak? A szüleimre nem számíthattam, mint támogatókra, mert ők az ilyen eljárást teljes mértékben elvetik. Próbálkoztam náluk puhatolózni, de a reakciójuk minden képzeletet felülmúlt. Szóval, jött a két legjobb barátnőm, meg az unokaöcsém, akikkel megosztottam mindezt. Nagyon sokáig vacilláltam, hogy mi tévő legyek. De aztán az utolsó percben meghoztam életem legnehezebb döntését. L korábban említette, hogy több csajt is már teherbe ejtett, van, akinek kifizette az abortuszát is. Szóval, ő aztán tuti termékeny. Állítólag az egyik csajt elvitték valami "hentes orvoshoz" és azóta nem is esett teherbe többet a lány. Nyáron sokszor hívtam telefonon L-t, érdeklődni, hogy mi van vele stb. Ő sosem hívott fel, mondván, nincs pénz a telefonján. Írtam neki e-mailt, de arra is elég röviden reagált, és egyetlen kérdésre sem méltatott. Sokáig parázott emiatt, mert nem az érdekelte, hogy hogy érzem magam, csak az, hogy ugye elvetetem...

Közben egy rejtélyes csaj, egy közösségi portálon, elkezdett "osztani", elég durván. Azt állította, hogy ő L barátnője. Én erre már nem tudtam mit reagálni, töröltem magam onnan, és ezzel elrendeztem.

Amit nyáron kerestem, elment arra, hogy kifizessem az abortuszom költségeit. Megírtam L-nek, hogy mikor lesz. Nem reagált rá. Utána sem érdeklődött az állapotom felől. Mielőtt megcsinálták volna, előtte való nap készítettek egy UH felvételt. Mindene látszott a csöppségnek. Míg élek nem felejtem el.

Eltelt lassan 3 év, de képtelen vagyok feldolgozni az "élményt". Iszonyatos volt. Mai napig képes vagyok egy kisbaba láttán elbőgni magam. Nem a fizikai fájdalom miatt: lelkileg viselt meg.

Utópia: szeptemberben L visszajött Magyarországra, találkozni akart, és folytatni, de én erre már képtelen voltam. Nem értette, miért. Később barátnőm elmesélte - amit szinte mindenki tudott rajtam kivül - hogy L majdnem velem egy időben teherbe ejtette a volt nőjét is. A történtek után sokáig képtelen voltam bárkivel is járni. Egyszerűen minden bizalmam, hitem, önbecsülésem elveszett, idő kellett, mire ezek valahogy helyreálltak. De már soha nem leszek olyan, mint voltam. Ez beleég az ember lelkébe örökre. Az övébe nem hinném, de én, míg élek, olyan élesen emlékszem erre vissza, mintha tegnap történt volna. Lehet, hogy sokan elítéltek a tettem miatt, de én akkor ezt láttam "helyesnek". Nem akartam úgy szülni, hogy csak bele a világba, és majd lesz valami. Én azt szeretném, hogy ha egyszer lesz gyermekem, mindent megadhassak neki. Nem beszélve arról, hogy aki a gyerekem apja lett volna, nem is érdekelte, velem mi van. Az meg pláne nem "izgatta" volna, hogy a gyerekkel mi van. A szüleim, mint támogatók, ha megtudták volna, fel is út, le is út. Ezt viszont biztosan tudom. Ez az ő szájukból hangzott el.

Aki elítél, megteheti (én is elítélem a tettem, de akkor, ott, abban a helyzetben ezt láttam "helyesnek"). Lehet irkálni, ki mit tett volna az én helyemben, vagy mit nem tett volna.

 
372 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr741768039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.19. 14:43:03

@Zsu0805: érdekes, én úgy olvastam, hogy abortuszellenesek a szülők.

FlybyWire 2010.02.19. 14:43:28

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: teljesen mindegy, mitől fél. Egyáltalán nem szabadna félnie, végig erről beszélünk.

Milyen már az, hogy pont attól félsz, hogy bármilyen szinten nem fogad el pont az, akinek feltétel nélkül el KELLene fogadnia???

"ha nem mondanátok el, mert nem mernétek, akkor sem hibáztatnám a szüleiteket, titeket annál inkább, hogy meg sem próbáltátok"

Itt tévedsz. Ez MINDIG a szülő hibája, ha a gyerek bármit is fél elmondani. Ez a vége, akárhogy is csavarjuk. Innentől mindegy, hogy ezt nem akarod, vagy tényleg nem is tudod felfogni, ez akkor is a végső érv. Egy gyereknek sosem szabad félnie attól, hogy bármit bevalljon a szüleinek. Ha embert ölt, azt sem.

2010.02.19. 14:45:52

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC:
Jah akkor mégjobb. Terhes leszel huzz el itthonról, de a gyereket eszedbe se jusson elvetetni.

FlybyWire 2010.02.19. 14:47:30

@Kósza: remélem, ez irónia volt....

Kósza 2010.02.19. 14:47:42

@FlybyWire: itt sem lehet ennyire szélsőségesen vélekedni, hogy "MINDIG"! Nem mindig a szülő hibája, ha a gyerek fél elmondani valamit, és ha a gyerek félve, de mégis elmondja, akkor mi van? :) Vagy utólag mondja el? Kissé idealista, túlzó az álláspontot ezügyben. Szerintem.

2010.02.19. 14:49:31

@FlybyWire:
Pontosan. Az anya gyerek kapcsolat az teljes bizalmon alapszik. Ha már abban nem tudok megbízni aki a születésem óta (sőt már elötte) ismert és szeretett, akkor kiben bizzak? Csak magamban?

FlybyWire 2010.02.19. 14:49:42

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: "@Zsu0805: az egész posztból menekülési vágyat érzek az elől, ami van. Borzalmas. Hova?"

És ez megint a szülőket dícséri vajon?

Kósza 2010.02.19. 14:50:46

@FlybyWire: nem, nem volt irónia! A valóság ezen a téren sem fekete-fehér.

FlybyWire 2010.02.19. 14:52:08

@Kósza: De. Ha a gyerek bármit nem mer elmondani a szülőnek, az a szülő hibája.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.19. 14:52:16

@FlybyWire: én egyszer sem minősítettem (dicsértem/szidtam) a szüleit, ezt meghagyom neked, mert úgy könnyebben eligazodsz a világban.:-)

Snowmass 2010.02.19. 14:53:42

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: úgy valahogy:)) monnyuk azt azért meg kell állapítanom, hogy jó szülő-gyermek kapcsolat és gumihasználat esetének fennforgása esetén nem lett volna szükség arra, hogy a posztíró ilyen alaposan megtanulja a feladott leckét:)

FlybyWire 2010.02.19. 14:54:14

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: persze, hogy az ő döntése, de azért dönt így, mert fél a szüleitől, és azért fél a szüleitől, mert azok szarul nevelték.
Ezzel nem mondtál ellent, most írom kb. ötödször, hogy a gyerek felelőségge és döntése ilyen módon nem helyettesíti vagy pótolja a szülőét: ez két független dolog ez esetben!

summerstorm 2010.02.19. 14:55:39

@mooon:):

buli is volt tegnap, fáradt is vagyok...

Kósza 2010.02.19. 14:55:49

@FlybyWire: nekem már van gyerekem, ezért nem félek ilyen ex cathedra kijelentéseket tenni! :)

FlybyWire 2010.02.19. 14:56:09

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: csak példának hoztam fel, ahogy ez számodra is nyilvánvaló lehetett.

Kósza 2010.02.19. 14:56:37

@mooon:): mooon és mooon jól mulatott együtt? :)

Kósza 2010.02.19. 14:58:21

@FlybyWire: a nem szócskát hagyd figyelmen kívül! Tehát félek.

FlybyWire 2010.02.19. 14:59:42

@Kósza: akkor kicsit szállj magadba, és képzeld el, hogy a gyerekednek óriási baja van, de nem meri neked elmondani, mert fél a reakciódtól.
Hogy esik?

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: amúgy pedig, ha már neked tényleg mondott szülőd olyat, hogy fel is út le is út, és csak egyetlen pillanatra is komolyan gondolta, akkor soha nem fogod megérteni, miről beszélek, úgyhogy ez a vita teljesen céltalan. Őszintén sajnálom!

Ez pont olyan, mint hogy olyannal sem tudtam magam soha teljesen megértetni, aki elvált szülők gyereke. Nem jobb vagy rosszabb egyikőnk sem ettől, egész egyszerűen teljesen mást hordozunk, más modell él a fejünkben.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.19. 15:02:10

@Snowmass: A gumihasználatból van egy unokahúgom, örök hála a gyártónak!:-))

@FlybyWire: akárhányszor írod le, nem lesz igaz: ez csak a lány önigazolása, nem több.

FlybyWire 2010.02.19. 15:03:27

@Kósza: akkor egyetértesz, hogy ez rossz dolog?
Nem tennél-e meg mindent érte, hogy sose féljen attól a fiad, hogy elmondjon neked bármit?

Szerinted a posztszerző szülei ilyenek?
Na ugye.
Egy szülő egyik legelső feladat, hogy SOHA ne féljen a gyereke attól, hogy bármit is elmondjon neki.
Ez sikerült ezeknek a szülőknek?
NEM. Nem érdemes ezt tovább ragozni. Már eddig is inkább dac szólt vissza, meg a vita a vita kedvéért, most én untam meg.

Kósza 2010.02.19. 15:04:08

@FlybyWire: ja, ha óriási baja van, súlyos a helyzet, akkor persze mondja el, de ez nem fedi le a MINDENT kategóriát.

FlybyWire 2010.02.19. 15:04:41

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: de, mindig igaz lesz és az is volt, de Te ezt nem látod, mert másképp látod a világot. Hogy miért, az a Te dolgod.

El tudod majd fogadni, hogy a saját gyereked féljen neked bármit is bevallani. Picit gondolkozz el.

FlybyWire 2010.02.19. 15:07:23

@Kósza: ahogy érzed, de az én gyerekemet úgy igyekszem majd nevelni, hogy mindent el merjen mondani nekem. Ha nem sikerül, akkor kudarcot vallok, mint szülő.

Abban pedig látom, igazat adsz, hogy óriási bajban, súlyos helyzetben segítsen a szülő. Megfelelt ennek a posztszereplő helyzete? Ugye meg. Akkor? Valaki szerint normális, hogy ilyen bajban is fél a szülőktől? Nagy a baj azzal is aki az ilyen szülőt felmenti.

Snowmass 2010.02.19. 15:08:13

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: Nyilván tudvalévő volt, és ennél fogva a gyártó is tudta, hogy életvezetésileg szükséged van egy unokahúgra.:D A hangsúly jelen esetben is az életvezetési célú szükségleten van, mint mindig.:)

FlybyWire 2010.02.19. 15:08:48

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: nem azt sajnálom, hogy nem értesz meg, hanem azt, hogy ilyen torz képet viszel magaddal.

Kósza 2010.02.19. 15:10:26

@FlybyWire: eleve ott csúszott félre a vita, hogy egy 19-20 éves nő esetében már nehéz értelmezni a szülő-gyerek viszonyt. Ebben a korban már szerintem a "gyereken" múlik a legtöbb.

summerstorm 2010.02.19. 15:13:32

@Kósza:

mooon és a barátnője, és még néhány ismerőse jót mulatott...
Pet Cemetary-t énekelteeeem :)
csak ne lennék ilyen állati fáradt :)....

Kósza 2010.02.19. 15:14:44

@mooon:): hétköznap este bátor tett volt! :) Kósza ma este fog elkószálni :)

FlybyWire 2010.02.19. 15:15:12

@Kósza: de szerinted a 19-20 éves ember viszonyát a szüleivel mi határozza meg?
Igen, pontosan az előző 19-20 év. Ha normálisan van nevelve, és nem kívánt terhességbe esik, az első normális reakciója egy nőnek, hogy az anyjával megbeszéli. Ő kellene, hogy legyen az első számú támasza, aki mindenben (nem anyagiak) segíti és támogatja. Az ő szeretete és felfogása eredendő, ösztönös, és tökéletesen önzetlen (kellene, hogy legyen). Ilyen egy igaz anya.

A posztszereplő anyja egy elbaszott anya attól a pillanattól, hogy a lányának nem az a LEGELSŐ gondolata, hogy hozzá fordul segítségért.

FlybyWire 2010.02.19. 15:17:07

@Kósza: egy normális anya-gyerek viszonyban a bizalom változatlan és töretlen, akár 5 éves a gyerek, akár 55.

Kósza 2010.02.19. 15:19:32

@FlybyWire: ez a kapcsolat meglehetősen dinamikus, az életkor előrehaladtával sokat változik. Tehát a gyereknek is kell "nevelnie" a szülőt, egy kamaszlánynak, majd egy fiatal nőnek hatással kéne lennie az anyjára, és ha nincs, ez nem biztos, hogy csak az anyja hibája! Kissé eltúlzod a szülői szerepet, de ez nem baj, mivel arra készülsz teljes erődből! :)Szerintem.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.19. 15:21:34

@FlybyWire: ne személyeskedj, basszus, az előbb mondtam, hogy nem tartozik ide, hogy én mit tudok elfogadni, és mit nem. Megnyugtatlak: bármit meg tudok beszélni a szüleimmel, nem félek tőlük, soha nem is féltem. Az indulatos elzavarás óta csak jobban szeretem őket.:-) Megígérem, hogy elgondolkozom.

summerstorm 2010.02.19. 15:22:24

@Kósza:

mooon ma este is kószál, meg holnap este is...
a keddi nap eseményeit rendesen meg kell ünnepelni :)
utána meg majd másra fogom...

dr. gernika 2010.02.19. 15:24:39

@Mr. Rustical: Te valami jobbikos szónok vagy? :)
Ha nem nyugodtan küldd el nekik ezt a kommentet referenciamunkaként,azonnal alkalmazni fognak. :)

FlybyWire 2010.02.19. 15:26:08

@Kósza: @tarquin - 1. Piréz és tavasz FC:
Oké, lassan konlkúzióhoz érünk.
Kósza, ezzel egyet tudok érteni.
A gyerek-szülő bizalmi viszony kialakításában azért mégiscsak a szülőnek van fő szerepe, főleg az első 20 évben!
Ebben a konkrét posztban a szülők ezt tökéletesen elcseszték.
tarquin: ha ezt nekik el tudod fogadni, az nagyon nincs rendben. Én elhiszem, hogy most meg tudsz mindent beszélni a szüleiddel, ezért nem konkretizálok, de hogy az adott posztban a lányt hibáztatod egyetlen mp.-ig is azért, mert nem MER beszélni a szüleivel, az több, mint nagyon furcsa, és nagyon nincs rendben. Tényleg gondolkozz el... próbáld elképzelni, te mit szeretnél, a saját gyereked hogyan viselkedne, ha nagyon nehéz helyzetbe kerül, el tudnál-e fogadni neki mindent, és ha igen, fontos lenne-e, hogy ezt ő is mindig érezze? Mert ezt a legutóbbit egészen biztosan elcseszték a posztban szereplő szülők, az előbbit pedig jó eséllyel szintén.
Ezek nem jó szülők.

Kósza 2010.02.19. 15:27:00

@mooon:): könnyú neked, Te tudsz kószálni, de én nem tudom, hogyan kel mooonolni :)

Kósza 2010.02.19. 15:28:50

@FlybyWire: Nem lehet mindent a szülőkre fogni egy személyiség kialakulásakor!

Kósza 2010.02.19. 15:30:02

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: ma este megkerülöm a Balatont,.... majd integetek! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.19. 15:31:50

@Kósza: az remek kószálás lesz, vissza fogok integetni.:-)

FlybyWire 2010.02.19. 15:32:25

@Kósza: Nyilván, és nem is kell mindent. Én kizárólag a gyerek-szülő közti feltétlen bizalomról beszélek, ha megfigyeled. Ez pedig kizárólag a szülőkön múlik, az első 10-15 év dönti el, de főleg a legkoraibbak.

Kósza 2010.02.19. 15:33:20

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: az ügyintézés lesz, a kószálás utána kezdődik, amikor letámasztom a kocsit a kocsma előtt! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.19. 15:44:12

@FlybyWire: Nem fogadnék el neki mindent, annál szigorúbb vagyok. De a legjobb tudásom szerint segíteném, akkor is, ha ez neki éppen fáj. Ha ez kevés lesz neki, majd ír rólam egy posztot.:-)

summerstorm 2010.02.19. 15:48:55

@Kósza:

háááát, felmész az égre, és nézed a világot :)....

Kósza 2010.02.19. 15:48:57

@FlybyWire: a magam részéről többre értékelem azt, hogy a csaj az adott helyzetben helyesen döntött, jól cselekedett, mint azt, hogy a szülőt éppen belevonta-e a döntésbe. Ha a gyerekem ilyen lesz 20 éves korában, akkor nem fogok a Dunának menni, ha nem tudok mindenről, hiszen a helyes döntéseiben valahol közvetetten, átvitten benne leszek én is, mint szülő. Akkor már nem nekem kell dönteni, persze a segítség az más, de ebben a posztbeli helyzetben milyen szülői segítség kellett volna? A csaj eldöntötte, végigvitte, megoldotta.

summerstorm 2010.02.19. 15:49:57

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC:

egyetértek kormányzó....
Kósza...
kocsival kocsmába?
hát ejnye...

Kósza 2010.02.19. 15:50:47

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: sajna ebben a nagyfaluban ez a célszerű, ilyen késői órán, mint az ma lesz. Aztán pótsofőrrel haza :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.19. 15:51:38

@mooon:): árulnak ott lájtkólát is, szentigaz.:-)

Kósza 2010.02.19. 15:53:02

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: meg alkoholmentes sört is,... aztán jöhet a guminő! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.19. 15:53:06

@Kósza: értem, saját kocsi, saját sofőr.:-)

summerstorm 2010.02.19. 15:54:48

@Kósza:

jaj kérem, hát aki sofőrszolgálatot tart....

guminő, alkoholmentes sör?
nem tudom melyiktől csalódnék benned jobban :D :D :D....

Kósza 2010.02.19. 15:57:20

@mooon:): nem tartom, hívom, telefonon :)
Azt mondják motoros körökben, az alkoholmentes sör az első lépés a guminő felé. Nem maradok szárazon, megígérhetem! Whiskey típusú alkoholtartalmú termékeket fogok fogyasztani, mindig csak duplázva! :)

Kósza 2010.02.19. 15:59:07

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: hát igen, ha nők szeretik a diétás kólát, a koffeinmentes kávét, és az alkoholmentes sört, akkor miért nem szeretik az impotens férfiakat?! :)

summerstorm 2010.02.19. 15:59:43

@Kósza:

gondoltam, hogy csak hívni fogod...

jól van, megnyugodtam...

summerstorm 2010.02.19. 16:01:51

@Kósza:

hüüümmmm.... hozzászólhatnék :D?
nem iszom kólát, csak koffeintartalmú kávét fogyasztok, mint ahogy sörből is csak olyat, amibeb alkohol is van... és ....

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.19. 16:03:15

@Kósza: ezt nem tudom, hogy általában hogy van, de én a felsoroltakból egyiket sem.:-) A Whiskey alapú termékeket viszont holnap megkóstolom - kölcsön kocsi, kölcsön sofőr - olyan vasárnap hajnalig, ca.:-)

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2010.02.19. 16:07:00

@FlybyWire:
Igen, ez így van. Nagyon sok ilyen van, de mégsem tanulnak. Csak azt utálom,hogy aztán minden nö, ha átverték,az olyan balfékekhez megy sírni, mint én. :-)
Remélem azért tanúlságos lesz az írás pár embernek.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.19. 16:07:10

A SÖRt meghagyom az indás ismerőseimnek.:-)

Kósza 2010.02.19. 16:09:34

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: Jameson,... ha javasolhatok. Sört nem iszom, pláne fűtési szezonban, a SÖR viszont még nem volt meg nekem, szégyen, gyalázat.

summerstorm 2010.02.19. 16:11:22

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC:

múltkor a kis literes korsómmal olyan jót mulattak rajtam a fiúk...

summerstorm 2010.02.19. 16:12:57

@Kósza:

a SÖR része tényleg szégyen gyalázat... tessék szépen bepótolni...
Celtic Cross-t ismered?

Kósza 2010.02.19. 16:15:28

@mooon:): még nem ismerem. Mi az?

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.19. 16:16:16

@Kósza: elfogadom, olyat még nem ittam.:-) A sör viszont nekem felejtős, nem szeretem.

@mooon:): :DD Imádom ezeket a lebegtetett gondolatokat. :DD

Kósza 2010.02.19. 16:17:52

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: esetleg egy kicsi bodzaszörp is mehet bele,... gyári recept! :) És sok jég.

summerstorm 2010.02.19. 16:19:17

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC:

nem tudom mit nem néztek ki belőlem... hogy eltűnik bennem a tartalma, vagy hogy símán megemelem a korsót :D egyedül is :D

Kósza 2010.02.19. 16:19:52

@mooon:): ez nem whiskey, ez whisky, azaz scottch, és azt nem nagyon szeretem. Pláne nem a blended verziót.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.19. 16:20:56

@Kósza: és szódásszifonból eresztve az már majdnem FÉNY!:-)) Jut eszembe, azt sem ittam, pedig egy éve tervezem, hogy kipróbálom.:-) Köszi a tippet, csak érjek haza utána.:-)

Kósza 2010.02.19. 16:21:49

@mooon:): pardon, nem néztem meg elsőre a linkedet alaposan. Ez mi ez? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.19. 16:21:54

@mooon:): egyiket sem, de egyszer majd meglátjuk.:-))

Kósza 2010.02.19. 16:22:22

lépek, kellemes hétvégét, sziasztok!

summerstorm 2010.02.19. 16:24:36

sziasztok, én is lépek...

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.19. 16:26:12

*fehér zsepivel integet távozó cimborái után*

alumi 2010.02.19. 16:55:04

Két lehetőség van:

-a sztori vagy fék
-vagy a világ egyik leghülyébb nőjének posztját olvashattuk.

(csoda, hogy tud írni...)

Father Justice (törölt) 2010.02.19. 17:09:26

Kemény volt ez a délután, ahogy elnézem. És pont a legjavából maradtam ki. :)

Father Justice (törölt) 2010.02.19. 17:16:44

Már tudom, mit felejtettem ki reggel. Biztosan sokan azt hittétek, hogy a posztíró "utópia" helyett igazából "epilógust" akart írni, csak az első két szótag miatt azt hitte, ez az "utószó" görög-latin (vagy inkább görög-magyar) megfelelője. De nem, tényleg arra gondolt, hogy utopisztikus elképzelés, hogy a történtek után valaha is olyan lehet, mint előtte volt.

csillag× 2010.02.19. 18:34:48

@Primitív Állat: már a reggeli kommented után írni akartam, hogy vigyázz, mert a végén még pólót kapsz az ilyenekért :P... én csakazértis rád fogok voksolni :)

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.19. 20:10:21

Mindenki troll.

Csak van, aki nem tud róla.

Daniel Taylor 2010.02.20. 01:12:46

Ki mit tett volna? erre a kérdésre ugyan nem tudok válaszolni bizonyos érthető okokból. de az tuti, hogy NE tedd magad tönkre a pasi miatt. Ilyenkor a legjobb, ha egy kicsit önző leszel és nem érdekel, h. mi van vele és úgy mindenkivel. ez egy fontos dolog, mert ahogy azt írtad, valóban meghatározza az egész életedet ez az eset. Írtad, hogy szerinted helytelenül döntöttél, amikor elmentél az abortuszra. ezzel nem értek egyet. HELYESEN és OKOSAN cselekedtél. ha nem ezt tetted volna, olyan lennél most mint a BB Évi. :) azt pedig senki sem akarja! kitartást és sok sikert kívánok a feldolgozáshoz, és ne érezd magad hibásnak! Te sem álltál még erre készen. A másik, hogy valóban egy ilyen az minden, csak nem apa... Soha többé ne beszélj vele és a jövőben ne légy ennyire naiv. Ez egy nagyon fontos része az életednek, hogy hogyan dolgozod ezt fel. Remélem sikerül!
Minden jóóót!

Dani

Csabi66 2010.02.22. 06:48:42

Én elolvastam szintén és jóót nevetttem rajta! Miért nem engem választott a kisleány, én nem vagyok ilyen. Ha az ilyen pasikra buknak a lányok úgy kell nekik. ;)

Breki77 (törölt) 2010.02.22. 12:53:42

Hogy ekkora balfaszok is élnek még a földön, mint a posztíró... Az ilyen hülye picsákat fejbe kéne lőni.

nyuszkoo 2010.02.22. 17:51:42

Páran hiányolták,hogy miért nem írtam I-ről. Egész egyszerűen azért nem, mert nem láttam lényegesnek a történet szempontjából.

Ettől függetlenül leírom, hogy teljes legyen a történet:
I: 19éves, szakmunkás, szinte minden hétvégén részegre itta magát.Ebből volt egy veszekedésünk, amikor megmondtam neki, hogy ha nem változtat elhagyom. Ideig óráig működött a dolog, de újra neki állt inni.
Elhagytam.. ezekután jöttem össze L-el.

A gyűrűt I-nek visszaadtam! mielőtt szakitottam vele.

A szüleimmel valamikor 15-16 évesen romlott el kapcsolatunk teljesen.
Igen, igaz, hogy nem mertem velük megbeszélni. Féltem tőlük, és mai napig vannak dolgok amiket nem mondok el.
A félelemnek is van alapja.
De nem hasraütésszerűen alakult ki bennem.

Anyu később megtudta, hogy volt egy abortuszom, de csak onnan hogy kutatott a cuccaim között, és így akadt rá a zárójelentésre...
Apu mai napig nem tudja..

Apuval mai napig leginkább csak a közös szenvedélyünkről és a suliról tudok beszélni.
Őt az érdekli, hogy ne csússzak az egyetemen,és időben diplomázzak le.(előzmény: anyumnak 3diplomája van, munkahely és család mellett csinálta őket, és nem csúszott..)

Nem érzem magam se hülye picsának ,sem pedig címeres ribancnak.
Könnyű vagdalkolózni a szavakkal, mint döntéseket hozni, és azok nyomait magunkon viselni.

Elismerem, hogy akkor hülye voltam, hogy előbb nem léptem, de tényleg túl naiv voltam ahhoz, hogy lássam azt amit a vak is lát

Én tanultam a hibámból, és túlléptem azon az időszakon.
Úgy gondolom, az életem is az elmúlt pár év alatt rendbejött.

Ami a férfiakat illeti, igen, egy ideig magamba zárkóztam és szükségem volt az egyedüllétre, és arra, hogy feldolgozzam a történteket.

Viszont,Egy ideje van barátom, akinél jobbat sosem kívánhatnék,és tőle mindent megkapok amit eddig egy kapcsolatban nem kaptam meg.

Szellőlány 2010.03.02. 20:23:39

@Breki77: Szuper intelligens vagy, gratulálok :( egyszer lennél csak hasonló helyzetben!

hopp-hopp 2010.03.05. 13:24:14

bizarr történet - megértelek és a helyedben megöltem volna.
mert egy patkánnyal kevesebb rohangálna most az utcán.
a kis termékeny ... hihetetlen.

mijáú 2010.03.09. 18:03:35

@Daniel Taylor: Jó a szó... :)
Szerintem sem döntöttél rosszul, az sokkal rosszabb lett volna, ha az a gyerek nem megfelelő körülmények közt nő fel. És szorítok, hogy sikerüljön minél előbb feldolgozni a történteket;)
süti beállítások módosítása