Már éppen a dákót markoltam

2010. május 05. 06:59 - Panni CsP

A lányt egy vicces félreértés hozza össze egy pasival, de mint tudjuk, a komédiában született kapcsolatok valamiért nem túl hosszú életűek. A biliárd legalább annyira divat manapság, mint a póker, főhősnőnk is a kezébe kapja a dákót és célra tart… mint ahogy a háta mögött is célra tartanak. Most megtudhatod, hogy a biliárd igenis szexi sport.

 

Sziasztok! Egyik este elmentünk biliárdozni. Elég sokan voltunk, de ez a csapat igen laza, ugyanis néhány tagról hónapokig nem is hallani, az egyik srácot pedig összesen kétszer láttam. Szóval nem voltak szorosak a szálak, inkább csak az jött, akinek abban az időben nagyon nem volt mit csinálnia. Az egyik csaj tartotta össze a bandát és körlevelet küldve, mindenkit a helyszínre csődített. Az egyik sráccal (L.-el) sokat beszélgettem, de inkább felszínes témákról, a másik sráccal, R.-el pedig még annyit se. A történetben R. lesz a rossz arc - azt tudtam róla, hogy nagyon tetszem neki, de nekem mégsem adott esélyt, hogy megismerjem, mert mindig csak messziről figyelt és mosolygott rám. L. egy kedves, halk szavú fiú volt, aki szintén tetszett és becsültem benne, hogy próbálkozik. Már régóta tetszett, de nem tettem irányába lépéseket. Mindig csak beszélgettünk, sosem mentük tovább. Ő nem kérdezte, hogy van-e valakim, ahogy én sem tőle.

 

L-től nem, de egy haverjától igen, és tőle tudom, hogy free volt. R. nagyszájú, de nem a hangos fajtából, inkább az a típus, aki elindítja a pletykát és örül, ha az tisztességesen körbejár. Nem kedveltem túlságosan, de nem is utáltam: közönyös voltam felé. Akkor történt az atrocitás, amikor éppen nem számítottam rá: éppen a dákót markolva, lövéshez készülődve behajoltam. El kell mondjam, nagyon amatőr játékosok vagyunk mind. Nem hajoltam rá teljesen a biliárdasztalra, csak enyhén. Ekkor hirtelen egy alaposat ráhúznak a fenekemre. Akkorát ugrok, hogy a dákó kiesik a kezemből az asztalra. Hátranézek és L. áll mögöttem. Reflexből kiáltok rá, hogy: „meg vagy húzatva, normális vagy??” Egy darabig azon tűnődtem, hogy elmarkolom az elejtett dákót, és fejbe vágom vele. De L. legalább annyira meg van lepve, mint én: ártatlanul azt mondja, hogy nem ő volt, hanem R. aki tőlünk valamivel távolabb áll, és ha lehet, még ártatlanabbul néz ránk. Nem tudtam, mit gondoljak, inkább abbahagytam a játékot és leültem pihenni. Szégyelltem magam. Össze voltam zavarodva. L. végig a sarkamban volt, és arról győzködött, hogy higgyem el, nem ő volt a merénylő, hanem R. Hittem neki, hiszen miért győzködne ennyire, ha nem volna igaz. Meg azért tudtam én, hogy ő nem az a típus. Persze, hogy R. volt a merénylő. Első felindulásomban persze hogy arra gyanakodok, aki ott áll.

Végre volt valami kevésbé felszínes témánk L-el, ami közelebb hozott minket!! De milyen apropóból, kérdem én?? Igen, összejöttünk végre. De a fordulat csak most következik: három alkalom után, felajánlotta, hogy hagyjuk abba – most egy lány ilyenkor mire gondol: ti mire gondolnátok a helyemben? Igen, arra, hogy rossz vagyok az ágyban, pedig nem vagyok, ezt biztosan tudom. Szétmentünk. Legközelebb egy barátnőmmel láttam őt együtt. Szerintem L. nem tudja, mit akar, (még 19 éves) száll virágról-virágra… de ez jobban fájt, mint amikor R. megcsapott.

 

 
93 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr451975602

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A futball 2010.05.05. 14:07:23

 A foci az a játék, ahol kétszer 11 ember kerget egy labdát egy nagy, füves pályán. Mint ebből is látható, semmi értelme nincsen, ráadásul 2x45 percig tart, ami alatt egy felnőtt férfi képes megenni egy nagy adag rántotthúst rosejbnivel, amit odaa...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Devil2 2010.05.05. 08:02:10

Kislányom! Az még nem elég egy kapcsolat fenntartásához hogy jó vagy az ágyban, a fene meg is ette ha csak azért vagytok együtt, ezt vésd jól az eszedbe!

Madpapa 2010.05.05. 08:27:23

@Devil2: te mint házas ember ezt ugye nagyon jól tudod, hogy a belső értékek is mennyire fontosak :-))

Devil2 2010.05.05. 08:29:28

@Madpapa: Én ne tudnám?! Hohóó.. :))

kóristalány 2010.05.05. 08:44:41

Lehet kötekedős hangulatban vagyok ma, de nem értem mi szükség volt erre a hosszas biliárdos felvezetésre, mikor gyakorlatilag semmi köze a végkifejlethez.
Megismerkedtél egy sráccal, aki pár alkalom után dobott. Ennyi a történet. A miérteket lehet találgatni, de nem érdemes.
Lépj tovább!

vendriner aladár 2010.05.05. 08:49:27

Pucsítás hátránya, hogy bizony ez bekövetkezhet, hogy ráhúznak a popidra. Önfényezés pedig örökös hiba. Még akkor sem illik ilyet, ha tényleg úgy van.

Csaba+ (törölt) 2010.05.05. 08:54:17

Szép reggelt! "Szerintem L. nem tudja, mit akar, (még 19 éves) száll virágról-virágra…" és a jó voltam az ágyban dolog nem ellentétes kicsit? :O de ha, nem akkor max szexkapcsolat, mert több nem derül ki. ha meg nem szexkapcsolat, akkor érzelmileg is lehetne fejlődni, nem csak biliárdba, kedves posztíró. ;) bár a posztírót nem tudjuk mennyi idős, de igy elég lenéző a "még 19 éves" dolog. :D

Madpapa 2010.05.05. 09:00:32

"Végre volt valami kevésbé felszínes témánk L-el, ami közelebb hozott minket!!"
Ja és ez olyan jól sikerült, hogy három felszínesre sikeredett tali és néhány színlelt orgazmus után már véget is ért.
Csak jobb lett volna R mint L, hisz az még a seggedre is vágott. Szerintem fuss R-rel is egy-két kört, azt ha az sem működik max. húzhol egy újabb strigulát a gyűjteményedbe.

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.05. 09:33:41

tavaszreggelt!:-)

A poszt hatására megvilágosodtam, hogy pontosan hol is rontottam el az életvezetést anno.:-))

"Hittem neki, hiszen miért győzködne ennyire, ha nem volna igaz." Helytelen, de majd megtanulod.

"most egy lány ilyenkor mire gondol: ti mire gondolnátok a helyemben?" Adott esetben arra, hogy rohadt unalmas lehet háromszor végighallgatni azt a nyivákolást, hogy ráhúztak az úrilány mégoly formás hátsójára.

Erásss 2010.05.05. 09:36:16

Ez a sztori komoly?Mi ez a sok felesleges duma?
Meg akart dugni téged L, azért volt veled normális mikor biliárdoztatok. A győzködésével sikerült is neki. Egészségügyi szexre kellettél. Angyalom, lépj tovább!

Erásss 2010.05.05. 09:37:31

"ti mire gondolnátok a helyemben?"-- Arra, hogy a jóból is megárt a sok! :D :D :D

bagolybagoly 2010.05.05. 09:45:06

"most egy lány ilyenkor mire gondol: ti mire gondolnátok a helyemben?"

Én arra gondolok, hogy érdemes lenne bevezetni a korhatáros bejegyzéseket. Ez a -15-ös karika.

Rebelde 2010.05.05. 10:10:45

"L-től nem, de egy haverjától igen, és tőle tudom, hogy free volt."
ez a mondat gyönyörű...frííí

Demotivation postah · http://www.demotivalo.com 2010.05.05. 10:17:44

: ( Ez akkor is epic fail, bármit is mondotok. Én sosem markolnék dákót, még ha fából van akkor se.

közalk. 2010.05.05. 10:19:55

Ez egy történet???????? Ráadásul úgy van elővezetve, ahogy a posztíró a beszédtémákról vélekedik: felszínes. Ááááááááááááá........

alumi 2010.05.05. 10:22:21

Utljára akkor volt ilyen érzésem, mikor a Bravoban a szerelem, szex, gyengédség rovatot böngésztem.
Igaz, ez úgy 15 éve volt....

dr. gernika 2010.05.05. 10:26:39

3 alkalom mi után? Randi vagy szex? Vagy a kettő ugyanaz? Egy csomó más miatt is dobhatott, ahogy engem is mindenféle indokokkal dobtak már. A gyenge szex sosem volt ok.
Miért tőlünk kérdezed, miért nem tőle?
Miért gondoltad, hogy ez a történet ide való?

summerstorm 2010.05.05. 10:40:57

Ez most tényleg egy poszt volt?

Szerintem a fiú mégsem ezt a "babaruhát" akarta, hát keresett másikat... már bocs, de 19 évesen ez annyira nem meglepő..

egyébként pedig szép reggelt mindenkinek :)!

Madpapa 2010.05.05. 10:45:25

@mooon:): lassan ebédidő... :-)

Stupidella 2010.05.05. 10:57:26

Atyavilág, rácsapott egy fiú a seggedre? Micsoda arcátlanság!

Na meg honnan tudod biztosra, hogy olyan jó vagy az ágyban? Gyakran szexelsz saját magaddal?

Hüllepitsa ez.

dr. gernika 2010.05.05. 10:57:34

@primula (the original): Neked pedig boldogságosat utólag is. :)

tőzegmalac 2010.05.05. 11:00:24

@mooon:):
Szép reggelt!:)
Kedvesem,
hosszú ez a jegyben járás:D

szófogadatlan prókátor 2010.05.05. 11:02:57

Na,ez asszem nekem is jobban fájt, mint fájhatott neked a feneked.

Snowmass 2010.05.05. 11:05:20

Nem, nem tetszett a posztíró R-nek, R egyszerűen csak rendes volt, és besegített L-nek, hogy legyen végre valami közös témája a posztolóval.:)

tőzegmalac 2010.05.05. 11:08:55

Gyere ide dákót fogni és annyit csapkodom a feneked, amennyit csak akarod:)

szepi79 2010.05.05. 11:14:39

már nem azért, de ha én hajtanék egy csajra, és valaki más rávág a seggére, pláne úgy, hogy a nő azt hihesse, én voltam; nemtom, nekem nem az lenne a reakcióm, hogy egész este győzködöm a csajt. inkább jól pofán kéne vágni a srácot, úgy reflexből. no persze, ha valóban ő volt...

jobbos 2010.05.05. 11:15:05

Nem értem én ezt igazán. Biliárdoztak, összejöttek három alkalomra dugni, aztán vége lett. És??
Volt valami érzelmi alap is esetleg?

Vagy megint egy szexel kezdődő kapcsolatról van szó, ami azzal a hévvel véget is ért. Ha a pasi normális kapcsolatot szeretett volna akkor azért fejezte be, ha meg csak dugni akart akkor azért. Mégis mire lehetne még gondolni?

gwendeee 2010.05.05. 11:19:31

Huh, ez most olyan volt, hogy "Óvónéni-óvónéni! A Pitike meghúzta a Kriszta haját! Pedig tegnap még az enyémet húzta meg, és azt mondta, van egy Donald-kacsás rágóspapírja... Én azt hittem, hogy ő lesz a férjem!"

Kham 2010.05.05. 11:21:59

Szinte látom magam előtt a jelenetet.
A főhősnő enyhén, valahol az "ártatlan kislány elöszőr a zöld posztón" és a "dekoltázzsal célzós dákós ribanc" szögek között behajol a biliárdasztal fölé. Enyhe izzadságcsepp gördül az orrára az összpontosítástól, a közvetítő riporter is szótlanul kommentálja a feszültséget. Váratlanul egy csattanás tépi szét a csendet, mint titániumfarkas agyara a fonalbárány torkát. A felismerés villámgyors, mint amikor vér csorog a szemedbe, ha fejbelőnek. "Valaki a seggemre csapott!!" Az Univerzium megáll egy pillanatra, az Alpha Centauri ikercsillagjai recsegve kihunynak, az Oceanic 815 átlagosnak ígérkező útját váratlan rázkódás töri meg, Norfolk előtt felemelkedik egy 60 éve rejtözködő német tengeralattjáró és torpedót indít, a biliárdasztalon a meglepetéstől kettészakad a posztó és elpirul a 8as számú fekete golyó...

A posztíróhölgy felugrik az ég felé, mint Szergej Bubka fénykorában, kezéből úgy kihull a dákó, mint a karikásostor a tőrbe csalt Rózsa Sándornál. Talajfogás után reflexből kiált, mint Conan a barbár a démonpapneveldében. "meg vagy húzatva, normális vagy??" a kiáltás hangerejétől összebújnak vackukban az állatkerti oroszlánok és frekvenciájától vér folyik a környékbeli denevérek füléből. A főhősnő Michelle Wildként markol rá az elejtett dákóra, hogy véres tombolással vegyen elégtételt a sérelem miatt, L. a közelben álló férfiember elsápad és kis amplitudós végtagremegéssel mutat a szomszéd asztalnál sandán vigyorgó és dákóvéget krétázó kollégájára R.-re. Igy bukott le Elastic Man a gumiember.

A következő részben: szégyen, összezavarodás, játékfelfüggesztés, kevésbé felszínes témák, győzködés, apropó szex, három után lapát. Tartsanak velünk jövő héten is.

szófogadatlan prókátor 2010.05.05. 11:34:36

@Kham: "szótlanul kommentálja"......YEAH!!

dr. gernika 2010.05.05. 11:57:59

@Stupidella: "Gyakran szexelsz saját magaddal?"
:D Végülis ez reális, és mivel neki ilyenkor mindig jó, miért gondolná, hogy másnak nem? :)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.05. 12:02:06

@Snowmass: valószínű, hogy a felebaráti szeretet vezérelte:D

summerstorm 2010.05.05. 12:03:24

@Madpapa:

ááá, reggeli első köszönés csak reggeltet lehet :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
egééész jól. még nem állítom szilárdan, hogy már teljes biztonsággal menne egyedül, de egész jól sikerült.... az elején lévő idiótaságaimtól eltekintve :)...

@kabátnyúl:
jaj édes, milyen jegybenjárás.... :)?
valamelyik italból biztos sok volt tegnap este... :)
hát már rég elvettél :D :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.05. 12:18:18

@mooon:): ugyehogy igazam volt, és ügyes voltál:-)

Stupidella 2010.05.05. 12:21:59

@Drága IV gernika: egyébként ez a kijelentés pont azt sugallja, hogy vagy nulla tapasztalata van a szexben, vagy nem is figyel a másikra, hiszen egy tapasztalt ember már tudja azt, hogy van, akivel jó a szex, van akivel nem jó, s ebben a saját teljesítésünk is benne van. Van, aki beindít, akkor minden tuti, de van, aki mellett fadarabok maradunk.

papírzsebkendő-lány 2010.05.05. 12:26:33

szerintem le kellett volna csapni azzal a dákóval, és utána vagy nem megy többé a közeledbe, vagy fél majd elmenni onnan.

Snowmass 2010.05.05. 12:32:44

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Én is valahogy így látom.:D Persze az is lehet, hogy valójában hivatásos randiguru, aki az ilyen és ehhez hasonló szolgálataiért kapott juttatásból-visszaosztásból él.:)

Droidfigyelő (törölt) 2010.05.05. 12:37:30

az volt a baj, hogy amikor rácsapott a seggedre, eldobtad a dákót. én is így tennék.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2010.05.05. 12:40:20

az élet nem habostorta
és a poszt sem

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.05. 12:42:05

@Stupidella: Honnan tudhatná, hogy nem az, amikor egy pasi se merte megmondani neki, hogy szar az ágyban, mert egy hárpia ? :)

csillag× 2010.05.05. 12:43:36

@Kham: gyönyörűek a (szó)képeid :D :D :D

@Drága IV gernika: :)))))

Madpapa 2010.05.05. 13:01:34

@mooon:): @kabátnyúl: na ez a gáz ha a hites nyulad már arra sem emlékszik mi volt az este :)))
és mi volt?

tőzegmalac 2010.05.05. 13:09:08

@mooon:): még nem volt esketés... a tanúk se jöttek el ;)
meg ugye jól kell időzíteni, mert hogy néz az ki, hogy csak két hét múlva megyünk nászútra:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.05. 13:25:47

@Snowmass: :D Egyébként életvezetésileg oda kell tartani a másik orcánkat is, mondja az írás.:-))

Vad.Korte (törölt) 2010.05.05. 13:31:58

Ez most mi? Az uborkaszezon előszele...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.05.05. 13:39:06

Együttérzek a levélíróval, én is rossz vagyok az ágyban. Keveset és nyugtalanul alszom...

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.05. 13:42:21

@Stupidella: ebben igazad van, de lehet, hogy nem baj, ha 16-17 évesen - saccoltam - még nem tud mindent erről a posztíró. Elképzelhető, hogy én vagyok maradi.

summerstorm 2010.05.05. 13:43:40

@kabátnyúl:

:D :D
akkor én ittam volna túl sokat :)
és álmodtam... nade én munka előtt soha :)....
sunnyogsz te nyúúúl :D :D...

Stupidella 2010.05.05. 13:54:56

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: pont azért ne legyen ennyire meggyőződve arról, hogy ő jó az ágyban, mert még nem lehet annyi tapasztalata.

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.05. 13:58:09

@Stupidella: ez igaz. Bár tök jó lehet neki, hogy ennek ellenére meg van róla győződve.:-))

tőzegmalac 2010.05.05. 14:03:55

@mooon:): nemnem, nem sunnyogok soha.
ha lett volna esküvő, lett volna nászéjszaka is;) arra meg talán emlékeznék:DD

summerstorm 2010.05.05. 14:20:22

@kabátnyúl:

hmmmm....
hát akkor már csak egy kérdésem van :)
mit tettél az italomba? :D :D

jóóól van, hát akkor járjunk csak jegyben...
csak aztán meg ne gondoljam magam :D

summerstorm 2010.05.05. 14:23:56

nah, mi lesz mán blogmocika....

dr. gernika 2010.05.05. 14:50:11

No valamiért nem jelent meg, de...
@Stupidella: fadarab még nem voltam, akivel lennék, azzal el sem jutok az ágyig, de tény, hogy egészen más partner egészen más arcunkat látja szex közben.

jaffandi 2010.05.05. 14:50:44

Feljánlotta, hogy szakítsanak? Kíváncsi lennék, hogy ilyen esetben mi hangzik el a felajánló fél szájából. Nem inkább simán csak szakított?

tőzegmalac 2010.05.05. 14:50:48

@mooon:): nem lesz hosszú jegyben járás:) amint előkerülnek a tanúk és aki levezényli... :D

ThufirHawat 2010.05.05. 14:51:37

Ez mi a fasz volt? Talán az eddigi leggyengébb, amint kibasztak az Indexre.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.05.05. 14:57:36

@Kham:
Köszönöm. Ezért megért végigkínlódni az alapsztorit.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.05.05. 15:12:20

Khm. Egyrészt "megérte".
Másrészt azért remélem "rossz arc" megkapta a kp-t, amiért végre összehozta a két szerencsétlent.

dr. gernika 2010.05.05. 15:14:08

@jaffandi: "lenne kedved szakítani?"
:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.05.05. 15:21:57

@Drága IV gernika:
Inkább: Tudom mivel tartozom neked és a becsületnek, tehát felajánlom szakításomat. Így a lökésem után.

t.o.d. 2010.05.05. 15:23:10

Hát ez? Nem értem, mi ennek az értelme. Mi köze ennek a biliárdhoz? Minden elolvasott mondatra lehetne azt felelni, hogy "igen, és...?" Nem hiszem el, hogy ezzel az index címlapjára lehet kerülni.

summerstorm 2010.05.05. 15:32:55

@kabátnyúl:

jól van....
szólj a kerítőnőnek, hogy jöjjön szépen :)

tőzegmalac 2010.05.05. 15:51:49

@mooon:): ezt néztem: www.fatumjewels.hu/up/items/2cd4073.jpg
szerintem megy a ruhádhoz:)
míg elő nem kerülnek...

summerstorm 2010.05.05. 16:02:18

@kabátnyúl:

szép kis gyűrűt választottál.... :) :)

tőzegmalac 2010.05.05. 18:02:19

@mooon:): szépen ragyogj ám ma este:)

csillag× 2010.05.05. 18:34:22

@mooon:): @kabátnyúl: noh, de akkor ejjedzés volt már e? :)) mikor kell meghatódottan szemet törölni? :$ :)

tőzegmalac 2010.05.05. 19:05:40

@csillag×: reggeltől estig annyit törölgetheted... :)

csillag× 2010.05.05. 19:42:26

@Drága IV gernika: ne válogasson, örüljön, h kap :)

dr. gernika 2010.05.05. 19:52:04

@csillag×: Én örültem is és válogattam is. :P

csillag× 2010.05.05. 23:03:32

@Drága IV gernika: hát akinek jóóómegy, az megteheti, h "túinván" :)))
(amúgy meg utólag is grat) :)

tőzegmalac 2010.05.05. 23:09:06

@Drága IV gernika: ez egy eljegyzési gyűrű nem szerződés:D
nagyanyám réz karikagyűrűjéről nincsen képem;)

tőzegmalac 2010.05.05. 23:11:06

@csillag×: nem is válogat, ezt kapja oszt kész:)
majd a másikat együtt...

halak37 2010.05.06. 05:27:35

Miért nem vágtad fejbe a "dákóval"??? vagy lehet téged kellet volna otthon anyádnak,hogy nem fekszünk össze mindenféle jöttmenttel....a pletyka körbejár....gratulálok!! így már nem nagyon van becsületed a híres "társaságban".
Hiszen tudják,hogy bánsz a dákóval....:DDDD

uggcardy 2010.05.07. 17:19:45

@#¥%#%……&*¿Y qué tipo de zapatos de tacón alto se debe incluir en su lista de compras? Louboutin ha creado el calzado más famoso desde el mito de Cenicienta. Desde supermodelo como KateMoss y la supermodelo Daphne Guinness a la estrella como Beyonce, Gwyneth Paltrow y Madonna, todo el mundo que lo lleva zapatos. La belleza y la comodidad de Christian Louboutin a menudo atraen a las mujeres. En el momento de crisis económica, nadie quiere gastar mucho dinero en lujos. Todavía podemos conseguir los zapatos que quieras sin gastar mucho dinero. Sólo las compras en línea, podemos conseguir los zapatos con precios de descuento. Para comprar barato Christian Louboutin, puede elegir unos zapatos en línea confiables proveedores. Zapatos de Christian Louboutin que toda mujer elegante y agraciado. En la industria de la moda, Christian Louboutin es sinónimo de alta moda y calidad.
Kivonatok viccek:

www.shape-ups.org/christian-louboutin-christian-louboutin-pumps-c-1543_1544.html

www.bagsmkt.com/mbt-on-sale-mbt-sport-shoes-c-1549_1113.html

Rebca 2010.05.13. 16:23:30

Néha úgy érzem a csp a másik randiblog gagyibb változata...
süti beállítások módosítása