Mr. Bean hazug és idióta volt

2010. június 03. 07:18 - csajokespasik

"Felállt a hátamon a szőr, ahogy visszagondoltam, hogyan részletezte az anyja hamvasztását pár hónappal korábban" - Levélírónk büszke szingli és cseppet sem zavarja a biológiai óra ketyegése: megismeri Mr. Bean-t, aki kezdetben egy szeretetreméltó komikus, de utána már csak mezei pszichopata, aki betör a lányhoz és az sem igaz, amit kérdez. A srác egyik alkalommal akkorát hazudik, hogy az önmagát beteljesítő jóslattá válik és a komédia tragédiába fordul. A lány a srác haverjától értesül, hogy miket pletykál róla a háta mögött, ok nélkül. Most megtudhatod, hogy ha az elején figyelsz a jelekre, passzolhatod a deviáns egyedeket.

 

Sziasztok! A történetem nem túl nagy durranás, már ami a következményeket illeti, nem volt nagy ajtócsapkodás, nem voltam szerelmes, de megdöbbentően sokat tanultam a férfilélekről. Gondoltam, megosztom veletek is, mert itt általában "őrült szerelmes voltam, kövezzetek meg" -típusú történeteket olvasok, ahol az elbeszélő is beismeri, hogy ő (is) hülye volt, már a legelejétől. Egy pesti szórakozóhelyen voltam két barátommal, amikor megismertem Mr. Bean-t. Valószínűleg semmi nem történt volna, ha a barátnője nem épp ott borítja ki a bilit. Álltunk a pultnál, épp csak a mosolyig jutottunk, amikor odajött a csaj és iszonyat hisztit levágott (nem, nem kiabált, de olyan igazi féltékeny, hisztis p*csa volt, aki védi a hímjét mindenáron).

Nem lehetett nem sajnálni Mr. Beant, aki ahhoz képest elég higgadtan viselkedett, bizonygatta, hogy ő nem kúrt félre és nagyon előzékenyen kikísérte a lányt egy taxihoz, meg tán haza is, amikor az végre menni készült. Hangsúlyozom, jóérzésű ember hagyta volna hazamenni busszal, de Bean nem neheztelt annyira. Bean kábé egy órával később megint lent volt és beszédbe elegyedtünk. Nem volt túl emlékezetes fickó, de határozottan volt humora és a haverjai is jó fejek voltak, szóval összességében jó volt róla a benyomásom. Elkezdtünk találkozgatni.

A történethez hozzátartozik, hogy nem élek itthon, de sokat látogatok haza, ezért van Pesten egy kis albérletem. Azon kívül boldog szingli vagyok és egyáltalán nem remegek a vágytól, hogy ennek mindenáron véget vessek. Ha valaki igazán komoly előkerül, az jó, de nem görcsölök rá minden jelöltre, hogy akkor most ez lesz gyermekeim apja, csak mert 30 fölött akkor most már mielőbb be kell teljesíteni a szülői programot. Túl sok barátomat láttam elvenni/hozzámenni az éppen aktuálishoz, csak mert "féltek, hogy késő lesz a gyerekhez", vagy mert erőszakoskodtak a szülők, csak úgy "finoman".

Szóval Bean-nel találkoztunk, valahányszor itthon voltam, a szex rendben volt, az érdeklődés épp csak annyira eltérő, hogy legyen miről beszélgetni. Sokat volt a barátaival, de normális férfi nem nő hozzá a barátnőjéhez - és fordítva is így van. Egyik hétvégén, mikor hazajöttem, nem vette fel a telefont, pedig programot is terveztünk. Furcsállottam, de összesen 5x hívtam 3 nap alatt, aztán visszautaztam. Jött is hétfőn a bocsánatkérő hívás, hogy meg kell értenem, mert meghalt az anyukája. Persze, ez rettenetes, dehogy haragszom. Azért ő még sokáig magyarázkodott és részletezte a hamvasztást, a szertartást, a temetést, stb. Rémesen éreztem magam.

Pár hónappal később egy hosszú hétvégén szintén itthon voltam, de akkor nem találkoztunk, mert elutazott vidékre családi ügyben. Még a reptéren voltam, amikor jött a hívás, hogy járt nálam valamiért (???) és valószínűleg ott felejtette a telefonját, úgyhogy ha hazamegyek kapcsoljam ki, hogy ne zavarjon egész hétvégén. Furcsállottam, hogy mit keresett nálam, amikor nem voltam itthon 2 hétig. Volt ugyan kulcsa arra az esetre, ha valamit el kell nekem intézni, órát leolvasni, ilyenek, de tudtommal soha nem ment úgy oda, hogy nem én kértem. Na, ebben tévedtem.

Már épp kezdtem gondolkodni, hogy ennek jobb lesz véget vetni, mert ez az ember kicsit furcsa. Tudom, senkit nem érdekel a privacy, de úgy gondoltam, azért a lakásom az én váram és én még soha nem használtam az ő kulcsait, amit adott. Elmentem egy barátnőmhöz, mert épp a szülinapját ülte, úgyhogy csak másnap mentem haza. Az fogadott, hogy Mr. Bean telefonján 40+ nem fogadott hívás van egy 'Apu' nevű számról, és akkor is épp csörgött. Gondoltam nem kapcsolom ki, mert ha csak fele olyan parás, mint anyám, hívná a rendőrséget. Felvettem és valóban Bean édesapja volt. Nagyon kimerült és fáradt volt a hangja, nem is nagyon érdekelte, hogy ki vagyok, csak azt akarta tudni, hol érheti el a fiát, mert meghalt az anyukája!

Ez alkalommal tényleg.

Tudtam, hogy ez az ember nem normális. Még a hétvégén elmentem hozzá, hogy bedobjam a kulcsát meg a telefonját a postaládába (mást nem hagyott nálam). A vicces az volt, hogy a postaládáig sem jutottam be a kulcsokkal, amit adott, mert valszeg nem is illettek a zárjába. Ironikus. Ezen kívül felállt a hátamon a szőr, ahogy visszagondoltam, hogyan részletezte az anyja hamvasztását pár hónappal korábban. Plusz nem bírtam rájönni, vajon mit keresett a lakásomban pár órával azelőtt, hogy hazajöttem. Hogy mennyire nyomott volt szegénynek a lelke, az csak később derült ki. Már 2010 volt, rég elfelejtettem a dolgot, amikor egy szórakozóhelyen megláttam egy haverját. Olyan megvetés volt irántam az arcán, amiből sejtettem, hogy eddig ismeretlen adalékokkal szolgálhat a beteg elme történetéhez. És már ittam is annyit, hogy kíváncsi legyek rá. A srác előbb nem akart nagyon beszélgetni, de aztán csak úgy ömlött belőle a szó: Mr. Bean a haverjainak azt terjesztette, hogy én egy birtoklási kényszerben szenvedő, erőszakos, főnökösködő sárkány vagyok. Mivel láttak legalább egyszer City-kosztümben, el is hitték neki. Azt is mondta, hogy miattam kellett azt hazudnia, hogy meghalt az anyja (nekik nagymamit mondott, gondolom azt "megölni" nem akkora bűn - Mr. Bean nagyon vallásos, lehet hogy azért?)

A halottat hazudós hétvégén mellesleg a haverjaival mentek le Szegedre. Ezt nem bírta elmondani? Nekem azt is mondhatta volna, hogy megdugott 3 szőkét Szegeden, sosem mondtam neki, hogy igényekkel állok elő - nem is laktam az országban! Gondolkodtam a dolgon és arra jutottam, hogy ezek a hímek egymás közt valszeg azzal vívtak ki együttérzést, hogy a féltékeny barátnőjükre panaszkodtak. Esetleg jobban érezték magukat attól, ha valakinek annyira nagyon kellenek, hogy ekkorákat kelljen hazudni. Ha innen nézzük a dolgot, hatalmas csalódást okozhattam, amiért nem féltékenykedtem. Nem voltam tökéletes, hogy finoman fogalmazzak.

És most már azt is értem, miért kezelte olyan apai gondoskodással a hisztis libát a megismerkedésünk napján.

 

 
176 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr102052551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamarian 2010.06.03. 08:16:23

Jó reggelt. Egyelőre két dolgot tennék hozzá. Egy: Ez a sztori valóban nem nagy durranás. Kettő: Az, hogy messzemenő következtetéseket vonsz le egy idiótával való találkozás után A férfilélekről, számomra kísértés, hogy a te képességeidről vonjak le messzemenő következtetéseket. Remélem, nem emberekkel foglalkozol, és a City-kosztüm egy nyugis, adminisztratív munkakör kellemes kiegészítője.

Barry Kent 2010.06.03. 08:21:22

Reggelt.
Posztolónak Mr. Bean is megvolt, meg húdeboldog szinglipicsa is maradt, hol itt a probléma?

Barry Kent 2010.06.03. 08:23:04

Ja, és a háta is szőrös.

Barry Kent 2010.06.03. 08:23:45

Remélem a válla nem, az azé' durva lenne.

Madpapa 2010.06.03. 08:28:48

"de megdöbbentően sokat tanultam a férfilélekről" - nem tanultál te semmit a férfilélekről csak affektálsz, lévén még nem találkoztál férfival. Tudod, olyan igazival.

"de normális férfi nem nő hozzá a barátnőjéhez" - még egy tévedés. A kurvájához nem nő hozzá. A barátnőjével együtt van, hisz azért a barátnője.

Szerintem a lakásodon pedig azért volt, mert ott húzott meg egy újabb delikvenst.

Barry Kent 2010.06.03. 08:30:32

@Madpapa:
Jajmá, el ne rontsd a napját.
Hagyd örülni hogy talált egy magánál is nagyobb idiótát.

Barry Kent 2010.06.03. 08:32:33

@Madpapa:
Persze nem Magánál, hanem posztíró-magánál :)

bagolybagoly 2010.06.03. 08:39:01

A zárat, remélem, kicserélted.

Tamarian 2010.06.03. 08:39:07

@Madpapa: Bevallom, az én tüskéim már a "boldog szinglin"-nél kinőttek :S Nem az állapottal van baj, mert nem kell kapcsolatfüggőnek lenni, de a körítést is elolvasva... Gonosz dolgok jutnak ám ilyenkor eszembe ;-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.03. 08:41:11

Bár ne hazudnék ha azt mondanám, hogy meghalt a nagyi! :)

Barry Kent 2010.06.03. 08:45:27

@Tamarian:
Ez a poszt úgy ahogy van, üt.
Pont egy ilyen boldogszingli-stíl ismerősömmel van tele a hócsukám, de igyekszem nem vért okádni :)

Barry Kent 2010.06.03. 08:51:09

@Kedves Nard:
Ja, mondjuk az is rohadjon meg aki ilyeneket kamuzik.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.03. 08:52:04

Azt mondta a nagyim, hogy a sikeres házasság titka az, hogy nem kell mindent észrevenni.:-)) De van, amit muszáj, posztíró ezt meg is tette, helyes. Amúgy egy bizonyos hazudós férfilélekről beszél, mindenki általánosít, ettől még nem hülye. Nekem szimpatikus:-)

2010.06.03. 08:53:21

Számomra az egy érdekes kérdés, hogy ha csak dugni jártak össze, és semmi komoly, meg no számonkérés, akkor miért ad neki kulcsot? Kulcsot a legjobb barátnőnek az ilyenkor az ember, de méginkább a családtagjainak, nem egy olyan faszinak, aki akkor is jó ha van, meg akkor is, ha nincs, DE leginkább alig ismeri még. (ha már én váram, meg ilyenek)

Barry Kent 2010.06.03. 08:53:59

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Nem, ő A férfilélekről írt :)

Készülsz már a "tarquin férjet keres" versenyre? ;)

Madpapa 2010.06.03. 08:54:00

@Tamarian: igen, fura 'ez a boldog szingliség' kifejezés nekem. Ahogyan írod, nincsen baj azzal ha egyedül van, de én úgy gondolom az egyedülállóság az egy olyan állapot, ami önmagát megszüntetni igyekszik. Nem görcsösen, de. Persze szerintem. Nekem úgy tűnik, hogy a posztoló a City kosztüm vértje alatt egy boldogtalan lélek lappang, és aki bár a boldog szingli lét összes tudnivalóját elsajátította az erre hivatott médiákból, végtelenül magányos és végtelenül felszínes.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.03. 08:55:12

@Barry Kent:

Ha nekem azt kamuzná valaki, hogy meghalt a nagymamám, nagyon mérges lennék! Már beleélném magam a jófajta temetésbe! :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.03. 08:56:15

@Madpapa:

"erre hivatott médiákból, "

MÉDIÁBÓL bazze! Média eleve többesszám, a médium az egyesszám. Típushiba.

Barry Kent 2010.06.03. 09:01:28

@Traktorka:
Szevasz Anyjuk!
Azért volt kulcsa, mert ő volt a villanyóra-leolvasó. Nem olvastad a posztot? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.03. 09:01:55

@Barry Kent: tudom, mit írt, de kösz.:-)

Kellene készülnöm?:-) Produkcijjóval, vagy hogy?:D

Barry Kent 2010.06.03. 09:03:21

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Nem, csak lelkileg gondoltam a készülődést :)
Bár még versenyzők nincsenek...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.03. 09:05:36

@Madpapa:

Azért mert egyes nyelvészek feladják a küzdelmet a tanulni képtelen suttyók miatt, még nem lesz kisebb a hiba. Erre így tudok stílszerűen válaszolni: Ha tudNÁK se mondaNÁK iJet!

dr. gernika 2010.06.03. 09:11:25

@Madpapa: "Szerintem a lakásodon pedig azért volt, mert ott húzott meg egy újabb delikvenst."
Szerintem is.
@Kedves Nard: *buksisimi*

bagolybagoly 2010.06.03. 09:12:30

@Kedves Nard: Jaj, ilyeneken bezzeg fennakadunk, de azt mikor tanuljuk már meg végre, hogy aki egyedülálló, az nem lehet boldog!

2010.06.03. 09:14:52

@Barry Kent:
Szia, Apjuk!:)
érdekes, amikor én külfödön éltem, akkor anyám volt a villanyóra leolvasó.:)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.03. 09:16:05

@Barry Kent: nem igazán készülök, így versenyzők sem igazán vannak.:-)

Barry Kent 2010.06.03. 09:17:20

@Traktorka:
Ezt az érzést nem ismerem, a folyosón van a villanyóra :)

@bagolybagoly:
Na de a szükség, az meg erényt kovácsol. Csak hogy meglegyen a napi közhely.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.03. 09:17:49

@Madpapa: a "boldog szingli" kifejezés azt jelenti, hogy inkább egyedül, mint egy posztbeli hazug pasassal.

Tamarian 2010.06.03. 09:20:41

@Barry Kent: A gonoszság ilyenkor az, hogy nem baj, ha még itt tart lelki-szellemi szinten - legfeljebb nem bandázunk együtt, de a Jóisten beépíthetett volna egy kapcsolót, hogy szaporodni csak szigorúan már egy megváltozott tudatállapotban tudjon :D
Ha telik a hócsuka, te se bandázz ;-)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Hát, mi lehet, hogy egy más-más sztorit néztünk? ;)) A posztíró okoskodó, hideg távolságtartása nekem nem menő. Lehet, hogy számára szánandóak az elején általa így jellemzett:"mert itt általában "őrült szerelmes voltam, kövezzetek meg" -típusú történeteket olvasok, ahol az elbeszélő is beismeri, hogy ő (is) hülye volt, már a legelejétől. " posztolók-emberek, de nekem ezzel azt sugallja, hogy bezzeg ő... Plusz nem tért ki arra, hogy _csak_ a beteg pasik lelkéből tudna most már diplomázni: "de megdöbbentően sokat tanultam a férfilélekről." Úgyhogy a magam részéről tovább ódzkodnék a szimpátia-kitörésektől. Persze ettől te még nyugodtan :)

@Madpapa: Jaja. Talán két napja emlegettem, hogy de gáz, mikor valaki az okosságától van elájulva, cserébe az EQ-ja (itt BIZTOS!! :D tudja mindenki, mi az) egy gilisztáéval versenyez (bár ilyen szempontból keveset tudok a jámbor gyűrűsökről)De még ez sem lenne baj, ha nem éreznének késztetést, hogy hangosan bizonygassák, hogy de jóóóóóóóóóó nekik :S

Ha a posztoló megjönne, én meggyőzhető vagyok. De a leírtak alapján nagyon brrrrrrrrrr.......... :-)

2010.06.03. 09:22:16

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

a "boldog szingli" kifejezés azt jelenti, hogy vannak az életben olyan szakaszok, amikor éppen nincs mellettünk társ (már és még), ám ettől még életünk van, és bár más minőségben(!!!), de ettől még elégedetten létezhetünk a világunkban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.03. 09:28:51

@bagolybagoly:

Dehogynem lehet boldog, ha elég nagy a melle! :)

@Tamarian:

Nekem pl nagyon jó. Az EQ-m meg szelektív, nem pazarlok érzéseket sem számomra 0 jelentőséggel bírókra.

Barry Kent 2010.06.03. 09:30:09

@Tamarian:
Nem bandázok :)
A szaporodási szokásait meg szerencsére nem ismerem :D

Madpapa 2010.06.03. 09:30:28

@Traktorka: én erre az értelmezésre voksolnék...

tuli _ 2010.06.03. 09:31:40

@Traktorka: Én is így értettem. Amikor egyedül voltam, nem arról szólt az életem, hogy feltétlen be kell cserkésznem valami hímnemű illetőt, mert akkor mi lesz velem, ha egyedül is maradok. Éltem az életem, nem nyavalyogtam, elfogadtam, hogy ez van. Sokan nem is értették, hogy miért nincs bajom ezzel. Sok olyan nőt ismerek, akiket iszonyúan megvisel az egyedüllét, és nagyon magányosak tudnak lenni társ nélkül.

Barry Kent 2010.06.03. 09:34:02

A posztban szereplő hím azért Mr. Bean, mert hasonlított Rowan bácsira?

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.03. 09:35:43

@Tamarian: ugyanazt néztük, csak másképp látjuk. De nem érzem küldetésemnek, hogy bárkit is meggyőzzek arról, hogy én nézem jó oldalról.:-)

Father Justice (törölt) 2010.06.03. 09:43:35

"Nem lehetett nem sajnálni Mr. Beant."

Nekem mégsem sikerül: "Becslések szerint Rowan Atkinson vagyona 80 millió fontra, (29,5 milliárd forintra) rúg."

Bár egy ezrelékért cserébe azonnal beiratkoznék EQ-tréningre, hogy empátiát tudjak gyakorolni. :)

2010.06.03. 09:48:00

@tuli _:
az nekem mindig büdi, ha magában valaki összeroskad.
mert miről szól a történet?
hogy nem képes egyedül lenni.
miért nem képes egyedül lenni?
mert nincs magával kibékülve.
na, aztán innentől lehet ám dolgozni.:)))
aki nem képes egyedül lenni, hogyan fog JÓL felnőtt társ-kapcsolatot működtetni?
szóval nem akarom túl okoskodni (má' megtettem..:)) de nekem innen fúj a szél.
hozzáteszem, hogy az a típusú szinglilét, amiről én beszélek SEM móka-kacagás. Vannak bizony napok, amikor szar egyedül, mert unalmas, meg hát mindenkinek alapvető igénye, hogy szeressék. mert SZER-ETET. :)) (váradi tibi bácsi után szabadon) meg az igazság kettőnél kezdődik. meg egyebek.:))
ugyanúgy van felelősségem az egyedül töltött időmben, mint a párkapcsolatban. mindkettő nagy felelősség csak más minőség.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.03. 09:48:05

@Traktorka: természetesen igazad van, csak itt beleláttam a csalódás miatti önigazolást: utólag mindenki nagyon megokosodik, értekezik férfilelkekről, mintha tudná, meg persze nem is érzett hónapokig semmit se - a nőilélek meg épp erről híres, ugye:-)). Posztíróval is ez történt, szerintem, vagyis próbálom megérteni, lehet, hogy nem jól.:D

Tamarian 2010.06.03. 09:51:29

@Kedves Nard: :D Az a baj, hogy veled kapcsolatban elfogult vagyok.

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Nem vagyok biztos benne, hogy itt feltétlenül "jó" vagy "rossz" oldalról van szó. Azt hiszem, hogy ez a kifejezés benned is megkondít valamit, bennem is, és az nem egyezik. Én azokra tudok ilyenkor önkéntelenül asszociálni, akikkel nekem volt tapasztalatom, és ezt a "behívó szót" használták, te is biztos a saját tapasztalataidra ill. elmélkedéseidre támaszkodsz.
Az a bajom ezzel, hogy totálisan egyetértek azzal, amit számodra jelent, de a való életben ez oda teljesedik ki, hogy azokról, akik ezt fenhangon hirdetik, valahogy mindig az derül ki, hogy önáltat. Azok, akik gy gondolják, hogy A pasira várni kell, és nem éri meg mindenféle kompromisszummal összegabalyodni, és ezzel ki is vannak békülve, azok nem hangosak. NEm hirdetik, hogy hűűűűűűűűűű, de boldog szingli vagyok. Azok derűsen mosolyognak, és élik az életüket. És igen, időnként megengedik maguknak azt, hogy elsóhajthassák; azér' most jó lenne odabújni valakihze. És nem érzik úgy, hogy ettől nekik csorbult az egójuk, a büszkeségük, a bármilyük. Mert alapból társas lény az ember. Csak a megfelelőt célszerű megvárni.
Ugye, nem is vagyunk annyira "másik" oldalon? :-)

Tamarian 2010.06.03. 09:52:29

@Father Justice: ;P Nem beszólogatni Teeeeee... ;-) Nézd csak meg, mára elhasználtam az összes készletemet empátiából :D

Tamarian 2010.06.03. 09:55:06

@Traktorka: Ejnye.... látom, télleg a megfelelő szerzőtársra akadtam, mer' állandóan ugyanazt mondjuk. :)))
Bár ez felveti azt, hogy unalmas sz@rt fogunk írni, tele nyálas helyeslésekkel (ahogy nagyrabecsült kollégám is zseniálisan megjegyezte... XD)

2010.06.03. 09:55:35

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

ó, remekül át tudjuk magunkat cseszni, ha arról van szó, hogy mit mutatunk kifelé.:))
mert akkora a büszkeségünk, hogy nem fér be velünk az ajtón.
de ha őszintén kellene beszélni arról, hogy "és az neked hogy esett, hogy cseszett felvenni a telefont egész hétvégén?", akkor bizonyára lefelé görbülne az az öntudatos szájacska.:))

2010.06.03. 09:57:54

@Tamarian:

azért szerintem tudnánk egymástól bizonyára tanulni.:)) és akkor már megérte az egész.:))

Barry Kent 2010.06.03. 09:58:04

@Traktorka:
Szerintem azért hívogatta többször is, mert annyira nem érdekelte, sőt posztot is csak azért írt, mert szakadt az eső és szünet volt a BK alatt :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.03. 10:02:44

@Traktorka: pontosan, de talán később belátja ez a lány. Szerintem ez egy teljesen emberi reakció, hogy átverték, és hadovál itt hülyeségeket arról, hogy milyen is a férfilélek.

Barry Kent 2010.06.03. 10:03:23

Viszont most akkor ki olvassa le a villanyórát?

2010.06.03. 10:06:39

@Barry Kent:

Igen, azt pl nekem is meg kellett tanulnom, hogy nem kell azon megsértődni, ha valaki aki tetszik nekem, más értékrendben mozog és/vagy esetleg lelkisérült.:))
Egy kérdés van: kell, nem kell?
Ha nem kell, mert mások az igényeim, akkor szépen séta tovább.
Ha kell, akkor meg el kell fogadni, hogy "hát a Dzsoni egy kicsit hülye, de én így szeretem és elfogadom azt amennyit adni képes."

dr. gernika 2010.06.03. 10:07:53

@Tamarian: Valahogy így voltam én is, mikor egyedül voltam. Pedig egyszer olyan sokáig tartott, hogy már azt is elfelejtettem, milyen egy férfi fogása...

Barry Kent 2010.06.03. 10:16:20

@Traktorka:
Akkor én most tökéletes vagyok, vagy csak elfogadtál így, defektesen? :))

Tamarian 2010.06.03. 10:19:54

@Drága IV gernika: Az a "baj" ilyenkor, hogy az emberben ott vannak azok a hülye elvárásai, és _olyan_ férfi kell, nem bármilyen... :)

2010.06.03. 10:20:58

@Barry Kent:

neked mi a véleményed magadról?:))
(én mindenhogyan szeretlek)

2010.06.03. 10:23:24

@Tamarian:

egyszer egy barátném azt mondta, hogy az, hogy vannak ilyen elvárásaink, hogy ilyen meg olyan legyen Ő, az tök "földi" dolog.
úgyis olyan lesz, ami jön, akivel dolgunk van, aztán jóvan. lehet kezelni a szitut, amikor ott van.

Tamarian 2010.06.03. 10:28:23

@Traktorka: Én most inkább azokra gondolok, amik "kiforrták" magukat :) Amikor az ember már tudja, hogy kit/mit keres. Mert ismeri magát, az igényeit (neeeeeeem, nem a kék szem - szőke haj kombóra gondolok. Az nekem amúgyis felejtős :D).

tuli _ 2010.06.03. 10:28:45

@Traktorka: így igaz.

@Drága IV gernika: nem ártanak azok az egyedüllétek. értelmes ember utána nagyon meg tudja becsülni, és értékelni, ha jó történik vele. elfogadóbbá (nem megalkuvóvá), kevésbé kritikussá (nem kritikátlanná:)) válik. úgy látom, működőképesebb lesz ettől a következő kapcsolat.

Barry Kent 2010.06.03. 10:29:06

@Traktorka:
Természetesen olyan vagyok amilyennek szeretsz :P

Az elvárásokkal semmi gond nincs, amig van, aki megfelel nekik.
Probléma akkor van, ha a boldogszinglinek csak elvárásai vannak meg ő maga.

tuli _ 2010.06.03. 10:29:38

@Tamarian: igazi latin macsóra tán? :DDD

Tamarian 2010.06.03. 10:37:44

@tuli _: :D A latin csávókat is kerülném. Sötét színek, szem és hajzat, és inkább emberes legyen ;-) De már van ilyen. És nem vagyok gyűjtögető típus. Már csak esztétikai szempontok alapján osztályzok, ha :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.03. 10:38:28

@Tamarian: posztíró csalódott, és most csúnyákat mond a férfiakra. Amikor rájött az átverésre, kidobta a pasit. Neki ez most nem jó, mert ugye megint nem sikerült, így rohadtul próbál kapaszkodni abba, hogy jobb egyedül, de a sebezhetőségét az egész poszt alatt leplezni próbálja. Én ezt olvastam, és ez nekem szimpatikus.:-)

dr. gernika 2010.06.03. 10:40:41

@Tamarian: Kapcsolatról kapcsolatra inkább az kristályosodott ki, hogy, milyet _nem_ akarok. :)
@tuli _: Akkor a mostani azért működik olyan jól. :D

2010.06.03. 10:42:38

kijön velem valaki a Mekibe dzsánkolni egyet?:))
Szemétre vágyom.:))

2010.06.03. 10:45:23

@Drága IV gernika:

egyébként nekem nagy katarzis volt, amikor egy terapeutával összefogaltuk, hogy milyen pasijaim voltak eddig.:))
nattyon kemény dolgok derültek ki...:))

Tamarian 2010.06.03. 10:47:01

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :D Nem. Ezt TE fogalmaztad meg így, ő meg úgy, és nekem a tied szimpatikusabb.
Mégis csak ugyanazt olvastuk. :))
Csak a pontosítás végett; mi is szimpatikus neked ebből? Hogy van a frankó történés, ő meg amúgy akarja ezt eladni? Ez nekem levezethető-érthető, de nem szimpatikus.

@Drága IV gernika: Az is egyfajta megközelítés, nem? :-)

Tamarian 2010.06.03. 10:47:48

@Traktorka: Én meg spenótos törökpizzára :)

Madpapa 2010.06.03. 10:52:28

@Traktorka: @Tamarian: én egy marék gombás rizst löncsölök.

Tamarian 2010.06.03. 10:54:59

@Madpapa: Az már jó régi lehet XD (Bocsánat. Jó étvágyt :) )

Madpapa 2010.06.03. 11:14:23

@Tamarian: :-) szeretem ha van bukéja :)

Snowmass 2010.06.03. 11:14:52

Nagyon nem kerek ez a sztori így. A posztíró kamuzik. Szerintem pont hogy szerelmes volt, de legalábbis Mr. Bean csúnyán odavert az önérzetének. Pedig csak azt nem lett volna szabad elfelejtenie, hogyan is indult az egész.

Barry Kent 2010.06.03. 11:19:22

@Snowmass:
Arra gondolsz, hogy a megcsalós hiszti után egy órával újra bulizott, immáron egyedül?

tuli _ 2010.06.03. 11:20:57

@Drága IV gernika: pacsi :D

@Snowmass: szerintem odavert az önérzetnek. merthogy ugye magát valószínűleg jobb nőnek tartja kosztümöstől, mint a beszélő névvel rendelkező miszterbínt, és egy ilyen, szint alatti pasi verte át.

Rebelde 2010.06.03. 11:25:55

durva...

szerintem is szerelmes volt a csaj, gondolom saját magának is nehéz bevallani, hogy egy ilyen gátlástalan idiótába

Rebelde 2010.06.03. 11:27:58

@tuli _:

nem is biztos, hogy a kinézet miatt, valszeg kikapcsoltak a vészjelző szenzorai, mert a pasi pont annyira meg úgy volt kedves, ahogy az neki éppen kellett

Cinkes 2010.06.03. 11:33:35

Mondjuk, hogy mit tanult a "férfilélekről" arra kíváncsi lennék... :)

tuli _ 2010.06.03. 11:39:43

@Rebelde: és a csaj pont annyira, meg úgy volt mégiscsak kiéhezve egy kapcsolatra, hogy kikapcsoltak azok a szenzorok.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.03. 11:41:27

@Tamarian: ott, hogy elmeséli, hogy így nem fáj, meg úgy boldog, és a következő évben valamiért mégiscsak beszélgetni kell Mr. Bean haverjával erről a hapsiról, pedig "már 2010 volt", és neki akkor már húdenattyonboldogszingliség volt: akkor miért is fontos megtudni, hogy a srác - aki iránt nem érzett sokat, szerelmes meg tuti nem volt, szinte csak kettyinteni jártak össze, ugye - utólag mit terjesztett róla, és mit csinált 3 napig, amikor nem vette fel a telefont? Ez a magabiztos, nagyképű, férfigyűlölő boldogszingliket azér' nem annyira szokta érdekelni. Pláne, utólag. Mintha itt kicsit kilyukadna az a precízen felépített betonfal a lány körül, szerintem nem olyan, mint amilyennek próbálja beállítani magát. De tévedhetek.:-)

Barry Kent 2010.06.03. 11:47:33

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Az, hogy összejött egy elvárásainak nem megfelelő pasassal, és az, hogy még jóval utána is ezen rágódik, számomra azt jelenti hogy sose volt boldog szingli.

Édes Bosszú 2010.06.03. 12:04:29

Bosszút álltál vagy tervezed? Vagy csak szeretnél róla tanulságos történeteket olvasni? edesbosszu.blog.hu

Rebelde 2010.06.03. 12:07:57

@Barry Kent:

jaj már kötözködtök ezen a "boldog szingli" dolgon, mert le merte írni(mégis hogy képzeli). a boldog szingli az mindig mosolyog, akkor is ha átvágják, mint szart a palánkon, egyértelmű hogy csak egy megkeseredett vénlány, aki örül ha valaki rányitja az ajtót

a boldog szingli is csak egy olyan árnykép, mint a boldog párkapcsi,a szingliket ma divat szidni, jellemzően ők tehetnek mindenről

ja és szingli az mindig nő=karrierista beképzelt picsa vagy bűnronda, senkinek se kell

a facér egyedülálló pedig mindig pasi, aki sikeres már nem lakik otthon, akiért illik mindenkinek odalenni

mivel általánosításból sosem elég:)

Rebelde 2010.06.03. 12:11:29

egyébként legalább egyszer mindenki volt már hossza-rövidebb ideig egyedülálló, aki nem az meg kapcsolatfüggő, ami talán rosszabb, mint az előző állapot:)

Tamarian 2010.06.03. 12:16:38

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: nem biztos, hogy tévedsz. :)Én annyiban is kifejezném a kételyemet, hogy létezik-e "magabiztos, nagyképű, férfigyűlölő boldogszingli" Mert szerintem nem. Az irritál a fajtájukban, hogy nem bírnak embernek lenni. Igen, néha van úgy, hogy gyengék, esendőek, átvertek, megbántottak vagyunk. De ettől nem leszünk értéktelenebbek. Vagyok, aki vagyok, ezt miért nem lehet felvállalni? Hócipőm tele a külsőleg vezérelt emberekkel. Hogy ki mit szól, meg a közvélemény.. :S

Rebelde 2010.06.03. 12:26:19

@Tamarian:

azért kellene utálni őket, mert nem vállalják fel magukat? az az ő bajuk, nem a tied:)

egyébként elég támadási felület az, hogy szingli:))

summerstorm 2010.06.03. 12:26:39

Nem mindegy, hogy valaki egyedülálló, vagy magányos...
Szerintem ez a kis nő - az állandó utazásaival - nem egyszerűen egyedülálló... (aki akár lehet nagyon boldog is a barátaival,a hobbijaival, vagy a paplanpajtásaival...) hanem állati magányos is, valószínű pont ezért vállalta be Mr. Bean barátunkat... akihez szerintem is kötődött...
Szerintem lehet, hogy szerelmes nem volt, de kötődött/elkezdett ragaszkodni... (valószínű azért adott neki esélyt is, mert törődő magatartást látott tőle, és ez után ácsingózott...)
És lehet, hogy nem gondolta volna, hogy a csúnyácska pasi nem kezdett el ragaszkodni hozzá... sőőőt, sokkal inkább hintáztatja...

Tamarian 2010.06.03. 12:40:28

Hahó...... Hol a kommentem? (fogadjunk, hogy megint megjelenik..)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.03. 12:43:50

@Tamarian: de bírnak, szerintem, csak hát észre kell venni az embert a hangos boldogszingli mögött.:-))

@mooon:): "valószínű azért adott neki esélyt is, mert törődő magatartást látott tőle" Hopp, ez is jó meglátás.:-)

bagolybagoly 2010.06.03. 12:48:10

@Rebelde: a megkeseredett és a besavanyodott kimaradt ..... ejnye

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.03. 12:52:56

@Barry Kent: "hogy összejött egy elvárásainak nem megfelelő pasassal" Miből gondolod, hogy az elvárásainak nem felelt meg?

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.03. 12:59:15

@bagolybagoly: a szétqrt is. Csak hogy teljes legyen.:-)

Tamarian 2010.06.03. 13:06:12

@Rebelde: Oké, hsz elszállt. Na még egyszer :S
Ki mondta, hogy utálom őket? Csak nem hitelesek, és bár látom, hogy szánnivalóak, az ostoba gőg és büszkeség simán önsorsrontás. Kerülöm őket, fáraszt, ha nyöszörögnek, hogyha hárítok. Magukba kéne szállniuk, helyettük ezt nem tehetem meg. De hidd el, őszintén nekik drukkolok. :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Azzal nincs baj, pont, hogy azt látom. A fafejűt, aki mindenféle nem-fontos dolgokat (közvélemény, presztízs, stb) figyelembe vesz a saját boldogulásán kívül. Soha életemben nem küldtem el alapból senkit, én olyan úttörő -ahol tud segít :D - típus vagyok. HA megtalál, nyilván nem lövök rá, de mikor nekiáll nekem bizonygatni, akkor tovább lépek. Ennyi. Önmagától senkit sem lehet megmenteni.

Barry Kent 2010.06.03. 13:23:28

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Hm, hát én úgy érzem hogy ha Mr. Beanként emlegeti, akkor az elég árulkodó :) No meg ő is írta, hogy nem volt egy emlékezetes fickó.

@Rebelde:
Igérem többet le nem írom ezt az összetett szót. :)
Persze, mindannyiunkkal előfordul(t), hogy egyszer csak egyedülállók vagyunk (leszünk, voltunk) és persze az ember próbálja a legjobbat kihozni ebből a helyzetből. Posztolónál az volt csak a bajom, hogy azt állította amit le nem írok, az írásából meg üvölt hogy nem igaz.

Tamarian 2010.06.03. 13:24:25

@Barry Kent: Te olyan józan-féle pasasnak látszol :D

Barry Kent 2010.06.03. 13:26:46

@Barry Kent:
Persze nem összetett szó, csak én tettem össze.

Barry Kent 2010.06.03. 13:28:14

@Tamarian:
Hűha, ezt kisebb nyilvánosság előtt, mert akik ismernek, még kinevetnek téged ezért :)))

Barry Kent 2010.06.03. 13:29:31

@Barry Kent:
No persze a más kárára simán tudok nagyon okos lenni :D

Rebelde 2010.06.03. 13:32:02

@bagolybagoly:
a megkeseredett ott van:))

Tamarian 2010.06.03. 13:33:17

@Barry Kent: Nézd, ENGEM nem ismernek :))), és amúgy is a kocsmán kívüli időszakra gondoltam ;)))

Barry Kent 2010.06.03. 13:35:07

@Tamarian:
Úgy értettem, akik engem ismernek :)
És persze én sem a kocsmára gondoltam :))

Tamarian 2010.06.03. 13:42:02

@Barry Kent: A férfiak társasága hosszú távon sokkal pihentetőbb. Jóval egyszerűbben és egyszerűbbnek látják a dolgokat :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.03. 13:44:58

@Tamarian: :-))) Azért a boldog párkapcsolatban élők folyamatos megmentési kényszere, a sorom feletti szüntelen szánakozása és a hogy vagy?-ot követő van már hapsid?-kérdése belőlem is ki szokta hozni azt a mondatot, hogy jobb nekem egyedül, pedig ezt magam sem hiszem el.:-)

Barry Kent 2010.06.03. 13:48:36

@Tamarian:
Persze, könnyebb innen a pálya széléről óbégatnom :)
Azért a saját életemben messze nem vagyok józan, és ezért nem fogok soha posztot írni :))

summerstorm 2010.06.03. 13:48:42

@Barry Kent:

szerintem egy csomóan lelkileg presszírozzák magukat, hogy deeee én boldog vagyok így is...
Az a nagy igazság, hogy aki boldog így is, annak nem kell magát nyomasztani ezzel... mert lefoglalják a barátok, a család, a hobbi, a programok... na jóóó, meg mondjuk a meló :))...
Lehet, hogy eszébe jut (akár többször), hogy azért jó lenne egy társ, de legalább nem ezen túráztatja magát állandóan...
(félreértés ne essék... nem szeretnék itt nagyonokosban tetszelegni, nekem is volt időszakom, mikor ezen picsogtam, hogy jjaaaaaaaaaaaaj, mikor lesz mááán nekem végre nóóóórmális paaassiiiiiiiiiim... )

És tényleg nem úgy néz ki, mint aki ebbe a stádiumban lett volna... Igazad van...
Pont úgy tűnik, mint aki már állatira vágyna egy kis törődésre, valakire, akinek fontos. Ez meg tök érthető dolog, csak nem kell úgy csinálni, mint akinek ez rohadtul nem fontos.

Madpapa 2010.06.03. 13:51:12

@mooon:): és a 'mikor lesz már nekem normális' projekt jól sült el? :-)))

summerstorm 2010.06.03. 13:51:55

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

:)))
szerintem vannak olyan jelentkezők, akiknél komolyan is gondolja az ember, hogy jobb nekem így :D :D...

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.03. 13:52:22

@Barry Kent: mellékes körülmény. Nem volt hejjespasi és nem szeretett bele első látásra, de nem derült ki, hogy ez elvárás lenne.

summerstorm 2010.06.03. 13:53:21

@Madpapa:

egyelőre a repi hónapok alapján úgy tűnik, hogy jól :))...

Barry Kent 2010.06.03. 13:54:22

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
"Azért a boldog párkapcsolatban élők folyamatos megmentési kényszere, a sorom feletti szüntelen szánakozása és a hogy vagy?-ot követő van már hapsid?-kérdése belőlem is ki szokta hozni azt a mondatot, hogy jobb nekem egyedül, pedig ezt magam sem hiszem el.:-)"

Ez ismerős :)

summerstorm 2010.06.03. 14:04:39

@Barry Kent:

ilyenkor szinte már örülök, hogy most ezt a részt megúsztam...
viszonylag sok most az egyedülálló az ismerőseim között...

Tamarian 2010.06.03. 14:05:07

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Eh... Remélem, még csak véletlenül sem szóltam semmi hasonlót. Nagy segítség itt a zavartalan beszélgetéshez, hogy szinte senkiről nem tudok semmit :)
Nem hiszem, hogy célravezető bárkit is "megmenteni" Mindösszesen akkor tudok magával az Emberrel bármit kezdeni -beszélgetés, érdeklődés, időtöltés- ivartól függetlenül, ha már tart ott, hogy legalább magához őszinte, és ez átjön. Nem a világ felelős a rossz sorsáért, hanem látja, hogy itt-ott az ő keze is benne van a dologban. És ez most itt merült fel, de nem annak függvénye, ki páros avagy páratlan. Aki hülye, a páros dolgait sem képes úgy nézni, ahogy érdemes. Jellemzően ezért el is tolja...

Barry Kent 2010.06.03. 14:11:21

@mooon:):
És nem próbálod megmenteni őket? :)
Az olyan kedves, amikor jönnek a "bemutatlak ennek-annak" szöveggel, olyankor szoktam cölibátuson törpölni :)))

Barry Kent 2010.06.03. 14:12:36

@Tamarian:
Megmenteni valakit sosem célravezető, viszont mulatságos helyzeteket idézhet elő :)

summerstorm 2010.06.03. 14:27:44

@Barry Kent:

De :)))... néha rámjön :)... de inkább csak próbálom erősítgetni őket, hogy minden jó lesz... Na jó... lehet, hogy csak azért, mert kevés a facér pasi ismerősöm :)...
Vagy azért, mert úgy gondolom, hogy az, hogy kinek mi/ki tetszik, az nagyon szubjektív... ezt mááán jól megtanultam :)
Egyik barátném vóót nagy szerelme mellett bármikor elsétálnék egy utcán... szerintem egyáltalán nem volt jó pasi... azt ő mégis bele volt szerelmes... szóval én már rég nem hiszem, hogy ez jó ötlet...

summerstorm 2010.06.03. 14:30:13

Bemutatni persze lehet ismerősöket... :))
Nagy számok törvénye alapján bármi lehet, mint ahogy neten is bármi lehet...
Csak nem kell tutira azt várni, hogy biztos ott lesz ma este a nagy ő, mikor találkozunk a többiekkel...
De olyan is történt már, hogy ott volt :)

Barry Kent 2010.06.03. 14:32:45

"mert úgy gondolom, hogy az, hogy kinek mi/ki tetszik, az nagyon szubjektív..."
Igen, erre utaltam a mulatságos helyzetekkel :)

Én amúgy szeretek másoknak segíteni bármiben (ha tudok), de ez pl. egy olyan dolog amit mindenkinek magának kell megoldania.

alumi 2010.06.03. 14:33:57

Hát igen: a city kosztümös privacy nagy úr.
Szex és Bivalybasznád 25.

Barry Kent 2010.06.03. 14:36:34

@mooon:):
"De olyan is történt már, hogy ott volt :) "
Jah, de jobb az, ha spontán jön.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.03. 14:36:54

@Barry Kent:

Jaja, a legrosszabb dolgok ezek. De mindkét oldalnak rendkívül kínosak ezek a "van egy szingli barátom/barátnőm" című bemutatások, tök kínos. Lehet a büdös életbe hozzá nem szólnál, mert nem szimpatikus, nem az eseted, de akkor és ott nem lehetsz akkora bunkó hogy elhajtod. Így hát kínos csönddel párosult tipródás lesz, ha idejekorán nem tudod leállítani a kerítőnő lelkületű ismerősödet, hogy meg ne merészelje játszani ezt.

Barry Kent 2010.06.03. 14:40:33

@Kedves Nard:
Jaja, erre gondoltam. Illetve a kínt még lehet tetézni azzal, ha feltünik közben (ugyanakkor, ugyanott) egy másik barátnő, aki meg pont, hogy tetszik :)
És ugye a kerítőnő persze meg fogja kérdezni hogy "na, és...?" No, akkor nem lehet okosat mondani :))

Barry Kent 2010.06.03. 14:41:26

@Barry Kent:
de egyebet nem tudok mondani, kérem kaccsojja ki :))

summerstorm 2010.06.03. 14:42:36

@Kedves Nard:

mondjuk én ezt a direkte dolgot soha életemben nem csináltam...

Barry Kent 2010.06.03. 14:44:15

@mooon:):
viszont most már tudod mit kell tenned, ha egy férfiismerősöd olyan igazán kínos helyzetbe akarod hozni ;)

Tamarian 2010.06.03. 14:44:25

@Kedves Nard: Azt sosem értettem, hogyha valaki ilyesmire hajt is, hogy párosítson, azt miért nem diszkréten teszi. Társasélet, simán bemutat mindenki mindenkinek, aztán az érintettek majd válogatnak. A szingli barát/barátnő cédulázás olyan,mint valami marhavásár:S

Tamarian 2010.06.03. 14:45:25

@Barry Kent: Madarat a tolláról, téged meg a barátnődről :D Ki mint veti ágyát XD (bocs. Csak jött.. :)) )

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.03. 14:46:00

@Barry Kent:

Velem is megjátszottak ilyet párszor, de megtanulták, hogy az elémtolt tál nem kell, majd levadászom azt amelyik kell. Persze az ilyen kerítőnőket meg lehet sérteni, hogy soha többé ne jusson eszükbe mégegyszer ilyen. Általában ha visszautasítod az általa "visszautasíthatatlan" ajánlatot, akkor nagy eséllyel azt mondja majd, hogy "Tudod mikor fogok még egyszer segíteni neked??" + sértett savanyú pofa. Erre az a válasz, hogy "Igen, pont ezért mondtam" :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.03. 14:47:50

@Tamarian:

"Ott az a leprás"! :D Kicsit sajnálják, de összehozzák más "leprással", hogy majd beleilleszkedjenek a "nadjon boldog párocskák" klisébe :)

Barry Kent 2010.06.03. 14:49:42

@Tamarian:
Miért gondolod hogy ez megtörtént eset? Én csak filozofálgatok itt ;)

@Kedves Nard:
Szerencsés vagy, ha ilyen gyorsan sikerült leállítanod :) Vagy elég meggyőző lehettél :D

Barry Kent 2010.06.03. 14:53:15

@Kedves Nard: @Tamarian:
Még megboldogult kamaszkoromban történt, hogy egy szórakozóhelyen jóbarátommal odavágodtunk két leányzó mellé, majd ez a haver odasúgta a kiszemeltemnek, hogy "figyelj, nem annyira idióta, mint amilyennek kinéz" :)

summerstorm 2010.06.03. 14:56:33

@Barry Kent:

és ő jóóóóóó barát :)?
ellenség már nem is kellett, ugye :) :) :) ?

Barry Kent 2010.06.03. 14:57:43

@mooon:):
Miért, ő csak segített a maga módján :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.03. 14:58:01

@Barry Kent:

Meglehetősen nyers, és sokak szerint bunkó is vagyok. :) Ez általában a feltüzelt párosítókra meglehetősen lohasztó hatással van.

@mooon:):

Szerintem jó arc volt :)

Tamarian 2010.06.03. 14:58:18

@Kedves Nard: @Barry Kent: Az is elég szórakoztató lehet, ha az ember ismerőse/haverja elkurjantja magát: Itten a haverom, szerintem dugnia kéne, mert már a squash sem megy rendesen és unom. Valaki........? :D (szelídebben, de láttam ilyet, és rögtön ez jutott eszembe : )

Barry Kent 2010.06.03. 15:00:12

@Kedves Nard:
Jó arc volt, én vinnyogtam a röhögéstől amikor később megtudtam mit mondott :))

@Tamarian:
Na, azért ez már alázás :)

alumi 2010.06.03. 15:02:56

Nardocska akad neked egy pár jó cimbid, aki igazi önsorsrontó szingli...:)

summerstorm 2010.06.03. 15:03:50

@Kedves Nard:

értem én :D :D... tőled is hasonlóra számíthat :))

@Barry Kent:

:D

2010.06.03. 15:04:07

@Tamarian:
mondjuk szerintem kutya baj sincs a kerítéssel, ha mindenki normálisan és kellő humorral, magát maxi vállalva áll hozzá.
nem kell azért megsértődni, mert nem jön be valaki, meg parasztnak sem kell lenni. attól még lehet beszélgetni egy normálisat aztán mindenki mehet a dógára.
ha meg mondjuk még be is jön az ember, akkor pláne jó mindenkinek.

Devil2 2010.06.03. 15:05:20

@Traktorka: Szerinted van olyan hogy valaki egyedül vagy társsal együtt ugyanolyan jól tudja magát érezni? Szerintem nincs mert akkor az illetőnek tök mindegy hogy van e valakije vagy nincs. Márpedig ha kvázi közömbös hogy van e partnerünk, akkor szegény partnernek sem könnyű a dolga mellettünk. El lehet lenni egyedül, mert széthajigálhatom a koszos zoknijaimat ha nincs kedvem belerakni a szennyesbe, meg nem kell "egyeztetni" ha a hobbimnak akarok hódolni, flörtölhetek idegen csajokkal lelkifurka nélkül. Na most ez nem úgy működik hogy ha van párom akkor meg átkapcsolok egy kapcsolót az agyamban és mindig elteszem a szennyest, zokszó nélkül elkísérem Őt shoppingolni, vagy egyszercsak nem érdekelnek a csinos csajok.

Barry Kent 2010.06.03. 15:08:43

@Traktorka:
"ha meg mondjuk még be is jön az ember, akkor pláne jó mindenkinek. "
Na én olyat még nem láttam. :)

Mondjuk szerintem a legnagyobb probléma ezzel az, hogy az emberek nagyrészt magukra nem úgy gondolnak, hogy "milyen balfasz vagyok, hogy x hónapja/éve nem találok senkit", viszont ha egy hasonló sorsúnak be akarják mutatni, akkor a célszemély hótbiztos hogy csakis egy balfék férfi/nő lehet :)

2010.06.03. 15:09:50

@Devil2:
szerintem nem ezt mondtam.

2010.06.03. 15:10:44

@Barry Kent:
és ha te nem láttál olyat, akkor törvényszerűen nem is működik, apjuk? erre tanítottalak?:)))

Devil2 2010.06.03. 15:12:42

@Traktorka: Mit is mondottál akkor?

Barry Kent 2010.06.03. 15:16:03

@Traktorka:
Amit én nem látok, az nincs is :))))

2010.06.03. 15:16:09

@Devil2:
ezt
"a "boldog szingli" kifejezés azt jelenti, hogy vannak az életben olyan szakaszok, amikor éppen nincs mellettünk társ (már és még), ám ettől még életünk van, és bár más minőségben(!!!), de ettől még elégedetten létezhetünk a világunkban"

2010.06.03. 15:16:44

@Barry Kent:
ja, jóvan, már megijedtem, hogy begyöpösödtél.:D

Devil2 2010.06.03. 15:17:55

@Barry Kent: Jaja,maximum úgy működhet a kerítés, ha az érintettek semmit nem sejtenek a turpisságból. Nekem volt már ilyen. Működött. :)

Barry Kent 2010.06.03. 15:22:42

@Devil2:
Az más persze, akkor nincsenek prekoncepciók.

De ha szólok Zsuzsinak, hogy "helló, bemutatlak Jocinak, két éve nincs nője", akkor fix hogy ugyan Zs-t sem piszkálta három éve férfi, de egyből rápörög majd arra, hogy vajon Jocinak miért nincs két éve senkije? :)

Devil2 2010.06.03. 15:25:50

@Traktorka: Nekem akkor is nagyon fura ha valakinek így is jó, meg úgy is jó. Gyanítom, azért nem sok ilyen eset akad.

2010.06.03. 15:30:30

@Devil2:

azért mert neked fura, már nem is létezhet?

Devil2 2010.06.03. 15:31:53

@Barry Kent: Jocinak is ugyanez lesz az első gondolata.

Barry Kent 2010.06.03. 15:33:00

@Devil2:
Persze, általánosságban értettem, a nevek felcserélhetők.

Devil2 2010.06.03. 15:34:27

@Traktorka: Mindenki annyira őszinte magával amennyire őszinte akar lenni.

Kham 2010.06.03. 15:41:53

Vidéki származású öreg posztrockerként pirulás nélkül elismerem hogy tudatlan vagyok, mint a von Klikkenhoff báró Harmadik Birodalom esélyegyenlőségi minisztere. Mifene az a City kosztüm? Hosszúszárú lakkcsizma, színben hozzápasszoló szegecses nyakörvvel, amit egy lágyan omló láncing egészít ki, melynek esése tökéletes harmóniát alkot a kovácsoltvas szoknyával és egy szájpecekkel?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.03. 15:52:24

@primula (the original):

Gergely Róbert "párja" pl hajátültetésen esett át amit az elsőszámú pasija fizetett :)

Kham 2010.06.03. 15:55:35

City kosztümös kutatásaim megdöbbentő eredményeket hoztak: jójó Citi kosztüm, de akkoris már vágom miről van szó:

velvet.hu/blogok/gumicukor/2010/06/03/tul_szexi_volt_bankalkalmazottnak_kirugtak/

Barry Kent 2010.06.03. 16:13:28

@Kham:
Én is rágugliztam, ugyan még mindig nem tudom mifene lehet az, de azt már vágom hogy valami női dolog :D

Father Justice (törölt) 2010.06.03. 16:29:16

@Kham: @Barry Kent: Ha a posztíró úgy nézne ki, mint Debrahlee Lorenzana, szerintem szóba sem állna ilyen Mr. Bean-félékkel. Ha rosszmájú lennék, azt mondanám, inkább ilyesféle kosztümről lehet szó:
www.freakclubwear.co.uk/store/images/cathypvcskater.jpg :)

Barry Kent 2010.06.03. 16:40:48

@Father Justice:
:))))
Hát ha ez lenne az, akkor nem csodálkozom hogy a haverok bármit elhittek a csajról :))

atila68 (törölt) 2010.06.03. 20:07:25

"Azon kívül boldog szingli vagyok"... és a poszttal azt is bebizonyítottad miért.

Balack 2010.06.03. 21:45:58

érdekesebbet is kitalálhattál volna...

Rántott máj (törölt) 2010.06.04. 00:29:25

A posztbol rengeteget tanultam a noi lelekrol, tudniillik azt, hogy minden no egy affektalo, altalanosito, erzelemmentes hulye picsa.

dr. gernika 2010.06.04. 05:07:36

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ehhe. :) Volt, hogy megtaláltuk egymást régi ismerőssel iwiwen, és ment egymásnak 1-2 hogyvagymizu üzenet. Pár alkalommal előfordult, hogy megkérdezték, van-e pasim, és a nem után egyszerűen megszakadt a levelezés.
Ennyire kínos volt nekik, vagy egyszerűen nem tudtak volna miről beszélgetni ezután? Vagy csak a saját barátjukat/férjüket féltették volna tőlem??

dr. gernika 2010.06.04. 05:34:33

@Kedves Nard: :)) Még szerencse hogy engem pont akkor vadásztál le, mikor mások elé tologattak. :DD

pepito1 2010.06.04. 08:31:22

Annyira szánalmas vagy,kár volt elolvasni ezt a szemetet!Ki a szart érdekel az élettörténeted?

dekás dezső 2010.06.04. 08:35:57

az állatja.
a csajszi viszont szimpi.

Kytia 2010.06.04. 08:50:16

"És most már azt is értem, miért kezelte olyan apai gondoskodással a hisztis libát a megismerkedésünk napján."

És remélem, azt is, miért volt olyan hisztis liba a hisztis liba. Főleg, hogy miután "apai gondoskodással" kikísérte a taxihoz, fölszedett téged.

Amúgy meg szerintem egy hülye picsa vagy. Már az elején feltűnően szélhámos a fickó, de azért kulcsot adsz neki. Kretén. Nézd meg a Kaméleon c. filmet. Abban egy rakás ilyen nőt vernek át.

Kytia 2010.06.04. 08:52:42

Ja, azt meg egész sztori alatt vártam, hogy vajon mit is tudtál meg a férfilélekről, de nem találtam a szövegben. Most is kicsit kielégítetlennek érzem magam. Kifejthetnéd, vajon hol szerepel a férfilélek a történetben.

halak37 2010.06.04. 13:01:02

@Kytia: Tök igazad van!! :)))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.04. 13:18:04

@Drága IV gernika:

Naigen :) Külön élvezet volt téged vadászni :P
süti beállítások módosítása