Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Menekültem a biszex srác elől

2010. június 04. 07:15 - csajokespasik

Következő levélírónknak nem is inkább a biszex srácokat kéne kerülnie, hanem elsősorban lejönni a tudatmódosítókról, amiket tol. Eleinte az a kérdése, hogy illik-e az első randin ágyba vinni fiúkat, végül oda lyukad ki, hogy a biszexuálisok mennyire fura réteg. Némi borozás után a csaj felhívja magához DVD-zéni a fiút – ám mindketten tudják, hogy egész mást fognak csinálni. A csaj problémát gyárt a dologból, pedig az első szexuális élménye egy biszex fiúval az egekbe röpíti. Mégis elszaladt előle. Most megtudhatod, hogy az eltűnt lányok nem fulladnak a Dunába…

 

Sziasztok! Lehet, hogy már volt téma, sőt, alighanem biztos, csak én maradtam le róla. Szóval a vezérfonal maga az első randin zajló történések, és az, hogy mikor illik először csókolózni, illetve ágyba kerülni. Gyakran olvasok itt olyan sztorikat, hogy a lány néhány randi után eltűnik, de még soha nem olvastam volna az eltűnt lány szemszögéből semmit. Hát most lesz, mert én egy ilyen „eltűnős” lány voltam. Nem fulladnak ők a Dunába, nem onnan kell kihalászni őket. 22 éves lány vagyok és a neten megismertem egy nagyon szép srácot, sok közös téma, képcsere stb. 3 hónapig leveleztünk. Ő szabadúszó fotós volt több lapnál. Az első találkán egyáltalán nem próbált meg nyomulni, és nem fényezte magát, természetes volt és ez az egyik gyengém. Emberi volt. Gyönyörű barna szemei voltak, szép száj - alacsony volt, vékony testalkatú, de szikár. 32 éves volt, de simán kinézett 28-nak. Részemről szerelem volt első látásra.

Ami zavart: 3 órát beszélgettünk és hamar a szexualitásra terelődött a szó. Elárulta, hogy ő biszex - talán csak a bor nyitotta meg ennyire - én pedig szintén a bor miatt fogadtam lazán. Igazából később esett le, hogy ez mekkora szívás. Túl tökéletes volt. A biszexuálisokkal az a bajom, hogy szexuális zavarnak tekintem a problémát, nem lehet kiszámítani őket. Abban a pillanatban nem zavart. DE amikor már búcsúzni készültem, egyszerűen azon kaptam magam, hogy nem akarok elválni tőle, nem akarok nélküle maradni. Hiányozna. Nem tudom, ismeritek-e ezt az érzést? Nagyon hülye érzés. Amikor mintha kibírhatatlan lenne az elbúcsúzás. „Hiszen még csak pár órája ismerem!!” Merész gondolatom támadt. Kispesten lakom egy albérletben, mi pedig éppen a Kálvin téren ültünk. Nem tököltem, egyetlen rövid mondattal felhívtam magamhoz DVD-zni. Már az előszobában nekiestem, ő is tudta, hogy nem lesz itt DVD nézés. Mindez az első randin! Súlyos, mi? Nagyon jó volt vele, nálam is maradt reggelig. Nem tudom, hogy van ez a biszexeknél, most voltam csak először ilyen sráccal, de isteni volt. Nem látszott rajta, hogy szexuálisan zavaros, és nem is kért tőlem fura dolgokat az ágyban. Egyszerűen olyan volt, mint egy normális pasival. Reggel elment, délben pedig rám tört a dilemmázás: „ez egy zavaros, beteg pasi, hagyd ott!”. Akarok tőle bármit is hosszútávon, ha tisztában vagyok a hajlamaival? Mi lesz, ha egyszer felszed egy srácot és rajtakapom őket együtt?? Brrr! Nem viselném el, ha egy fiúval csalnának meg, az végképp megalázó volna.

Keresett, eltűntem, nem válaszoltam. Sírtam. Szenvedtem. Tanácstalan voltam. Aztán lelkifurdalásom támadt és 3 hét után írtam neki, hogy mi a helyzet. Most beszélő viszonyban vagyunk, leredukáltuk a kapcsolatunkat valahova, ami a barátság és az ismerősség között van.

Ha volt valaki hasonló helyzetben, szeretnék kérni tőle tanácsot, de mindenki véleménye érdekel és nagy segítség volna. Köszönettel: AnettFish

 

 
179 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr382055246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Father Justice (törölt) 2010.06.04. 08:02:48

Gondolom nem azért nézett ki vén 32 éves létére energiától szétrobbanó 28-asnak a fickó, mert 10 év korkülönbség necces, de a 6 még pont belefér. Nem, szó sincs itt önigazolásról, valamiféle csodaital hatása lehet ez. Viszont ha az alacsony termet, a soványság és a homárság a TÚL tökéletes férfi nélkülözhetetlen ismérvei, akkor nem is olyan nagy probléma, hogy sok férfitársammal egyetemben szimplán tökéletesek vagyunk. Tán így is jók leszünk még valakinek. Nameg a szimplán tökéletes nőknek úgyis a belső kisugárzás a lényeg!

Nem értem, mi a problémád a hajlamaival egyébként. Inkább örülnél neki, hogy kevesebbet fog csajozni melletted, meg hogy összehozhattok variációkban gazdag hármasokat is. Ha viszont a túl tökéletessége zavar, itt a megoldás. 32 évesen nem sok esély van rá, hogy a beállítottsága és a magassága számottevően változni fog, ezért egy lehetőséged marad: hízókúrára fogod. Megfelelő súlyfelesleg elérésekor visszacsúszik a simán tökéletes kategóriába, és máris ott az ööm-bódottá!

Nagyon szívesen: FatherJustice

Devil2 2010.06.04. 08:16:27

AnettFish! Nem lesz nagy segítség amit most mondok: Hülye vagy!
Ezt vedd szó szerint. Először is miért gondolod hogy egy biszex pasi hamarabb megcsal mint egy hetero? Szerinted nem akkra gáz ha csajjal csalnak meg? Miért gondolod azt, hogy attól mert mindkét nemhez vonzódik, egyben aberrált is lesz veled az ágyban? Mindössze a saját előítéleteidet vetítetted ki rá. Nem baj az ha van előítéleted, de ne utólag rágódj ezeken a dolgokon, mert ugye a nevében is benne van hogy ELŐítélet. Akkor kellett volna inkább, amikor beszélgettetek, de az a fránya kémia valahogy erősebb volt benned mint maguk az előítéletek...
Eltűnni eléggé kicsinyes dolog, megbeszélni vele az aggodalmaidat viszont felnőtthöz méltó. Talán ő is tudja hogy azért nemigen vannak hozzászokva a csajok a beállítottságához. Egyébként korrekt volt a részéről hogy hamar el is mondta a "kis titkát" és nem akart sumákolni. Legyél te is vele hasonlóan korrekt, talán ezt tudom javasolni ami lehet akár segítség is a részemről.

2010.06.04. 08:22:12

Én nem értem, milyen segítség kell ide?
Vége van, lezártad.
Keress egy (korban is!!) hozzádillőt, aki ellen nem tiltakozik minden porcikád. :)
A legjobbkat!:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.04. 08:26:24

Egy gnóm hobbifartúró/köcsög valóban nem túl jó választás. Szerintem jól tetted hogy otthagytad.

Devil2 2010.06.04. 08:33:31

@Kedves Nard: CSak nem frusztráltnak teCCik lenni? Fartúráshoz nem kell bi vagy homo beállítottság. :DDD

Tamarian 2010.06.04. 08:33:53

'reggelt. Hm. Olyan okos most mindenki, hagyom az észosztást :)), kicsit hadd kérdezzek én is. Lehet, hogy nem áll össze, de a pasival társkeresés volt a közös vonal? Mer' akkor most lehet igen naiv vagyok, de miért default, hogy megcsal? Azért, mert a szexualitása eltérő az átlagostól? (Ezzel kapcsolatban @Devil2: olyan parádésan eszmefuttatott, hogy nem térek ki rá külön) A heterók azok bezzeg nem csalnak? Vagy én nem tudok valamit? Csak kérdezek ;-)

Tamarian 2010.06.04. 08:34:35

@Devil2: Szerintem Nard éppen jól van. Semmi feltűnő, átlagos nap :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.04. 08:51:21

@Devil2:

"Fartúráshoz nem kell bi vagy homo beállítottság. :DDD "

Dehogynem. A fallator latin szó pont ezt jelenti. A posztban szereplő hobbibuzi meg az.

Barry Kent 2010.06.04. 08:52:02

Reggelt.
Nekem ott van a kérdőjel, hogy ezt miért volt olyan fontos közölni?
Ha ezzel azt akarta mondani, hogy ő biszexuális, szóval a posztoló mellett a továbbiakban férfiakkal is ágyba fog bújni, akkor posztoló jól döntött, lépjen tovább.

Az spec. engem sosem érdekelt, hogy a barátnőm előttem kikkel volt együtt, ez ugyanis az ő múltja, és nem a közös múltunk. A lényeg az, hogy amíg együtt vagyunk, addig velem legyen, ne mással.

Madpapa 2010.06.04. 08:52:36

Nézd pozitívan. Sok nő fantáziál arról, hogy 2 pasival is van egy ágyban egyszerre. Neked ez most karnyújtásnyira van, ha van ilyen irányú vágyad. És a csokis banán sem megvetendő!

Erásss 2010.06.04. 08:56:41

@Devil2:
Szivikééémmmm! Nagyon, nagyon, nagyon Boldog Születésnapo kívánok!!!! :D :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.04. 08:57:38

@Tamarian: talán befolyásolja némiképp, hogy ha bizonyos - jelen esetben férfiak iránti - igénye nem elégül ki, akkor keresni fogja az ehhez vezető utat. Posztíró a hapsi heteroszexuális vágyainak képes lehet megfelelni, de a homoszexuálisnak ugye nem, innen pedig jogos felvetés részéről, hogy valószínűleg meg fogják csalni.:-) Bár nyilván léteznek aszkéták, akik képesek hosszú ideig elfojtani magukban a vágyaikat.:-)

2010.06.04. 09:09:33

@Barry Kent:
én bírom az ilyen nyíltságot.
ez vagyok én, kell, nem kell?
egyébként elgondolkodtató, hogy hogyan rágerjedt a posztoló erre...:)) simán "megcsináltatta" magát gyorsan, szóval annyira azért mégsem vette a kedvét a dolog.

Tamarian 2010.06.04. 09:11:58

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Hát, lehet. Meg sosem voltam ilyen helyzetben :D, és alapvetően azt hiszem, hogy a szexet csak azzal akarom, akiért élni és meghalni is tudnék ;-) Persze tudom, hogy nem ez az általános, de - HOL van @Father Justice: , MOST nem hall bezzeg!!! :))) - azt nem tudom elfogadni, hogyha szívvel-mindennel szeretek valakit, akkor egy bocsánatkérő mosollyal elintézhetem a félredugást; szívem, ugye vannak MÁS, testi igényeim is... Normál esetben (igen, így _kell_ lennie) aki szeret, az másra vak lesz és süket :)

Father Justice (törölt) 2010.06.04. 09:13:29

@Tamarian: @tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Lehet, hogy a lány is tisztában van vele, hogy a homidáknál a promiszkuitás a default. Ez persze nem is meglepő, ha belegondolunk, hogy a pszichopátia egyik formájáról (ezen belül zavart ösztönéletről) beszélünk. A pszichopaták ritkán képesek normális társas kapcsolat kialakítására. Az más kérdés, hogy amiről az egységsugarúak kizárólag a baltás pajtásra tudnak asszociálni, valójában egy gyűjtőfogalom.

Barry Kent 2010.06.04. 09:19:08

@Traktorka:
Szevasz Anyjuk :)

Oké, persze, tök jó hogy őszinte, csak miért kell nekem tudnom, hogy a barátnőmnek volt már 140 kilós, 50 éves partnere? Ez csak oda vezet, hogy utána amíg együtt vagyunk, törpölhetek azon hogy vajon megfelelek-e neki 70 kilósan. A közös életünk a jelen és remélhetőleg a jövő, engem ez érdekel. Azalatt ne lépjen félre se nővel, se férfival.

Barry Kent 2010.06.04. 09:26:39

@Tamarian:
Én már voltam ilyen helyzetben, a lány az első vagy második randin bevallotta a biszexualitását, de ez nálunk semmit nem befolyásolt. Megbeszéltük, hogy a kapcsolatunk kettőnkről szól, és nincs benne helye másnak.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.04. 09:31:42

@Tamarian: hát igen, a "normálisak" nehezen értik a "nem normálist", ezért rendelkeznek empátiával.:-)

@Father Justice: így valahogy.

Tamarian 2010.06.04. 09:32:18

@Father Justice: Öööööööööööhm... nem mindenben értünk egyet :)
@Barry Kent: Én is hasonlóan képzelném el az ilyen szitut.

Father Justice (törölt) 2010.06.04. 09:32:56

@Barry Kent: Ez legyen a legnagyobb bajod. 50 éves korodig még bőven van időd felszedni 70 kilót a boldogságért. :)

@Tamarian: Szerintem kevesen képviselik ezt a markáns álláspontot a szex kapcsán (élni és meghalni). A többség anélkül is tudja élvezni, bár nekik is szerelemmel az igazi. A pálya túloldalán meg azok állnak, akik számára a szerelemnek nincs is jelentősége. Mivel dugni ők is szeretnek, hamar esnek "szerelembe" első látásra (főleg nők => önigazolás, hogy ne érezze magát rüfinek), vagy hazudnak szerelmet fél órás ismeretség után (főleg férfiak => ha láthatóan romantikára fogékony nőt akarnak minél gyorsabban sunázni).

Barry Kent 2010.06.04. 09:34:05

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Amúgy az aszkézis a majom lába, mert az kéz is ;)
Bocs :))

Barry Kent 2010.06.04. 09:35:17

@Father Justice:
Bakker, ne idegelj, pont tegnap este számoltam utána, hogy az már nincs is olyan messze :) És most nem a kilókra gondolok :D

Tamarian 2010.06.04. 09:37:49

@Father Justice: A "markáns álláspontom"-ban benne van az, hogy ilyen téren maximalista vagyok. (magammal szemben; mint láthattuk, másoknál elnézőbb vagyok :D) Valóban nem tudom elképzelni, hogy közöm legyen bárkihez, aki számomra nem A, és akinek én nem vagyok A. De ez teoretikus. :)
A "Mivel dugni..." résztől lefelé meg itt hahotáztam ;)))

Father Justice (törölt) 2010.06.04. 09:40:08

@Tamarian: Hány olyan meleg párról tudsz, akik évtizedeket húztak le egymás mellett jóban-rosszban? Esetleg olyan homidáról, aki NEM fogott több f***t, mint kilincset? Ezzel szemben ha AIDS-ről és nemi betegségekről van szó a médiában, miért vannak a létszámarányukhoz képest masszívan túlreprezentálva? Úgy sejtem, nem azért, mert léteznek kifejezetten homoszexuálisokra szabott nyavalyák is. :)

Ez persze a promiszkuitásra vonatkozott. Ha a pszichopátiára céloztál, az a szakembereket is megosztja. Így én is elfogadom, ha te egyszerűen furcsaságnak, vagy a szabványtól eltérőnek nevezed. Főleg liberalizmus eszmeiségét magunkénak érezve helyes és kívánatos ilyen szépen fogalmaznunk manapság. De a lényegen ez semmit nem változtat.

vendriner aladár 2010.06.04. 09:43:47

Alapvetően nagyon aljas dolog volt, amit tettél. A biszex srác feltehetően inkább nővel szeretne komolyabb kapcsolatot, de az biztos, hogy a hobbitbuzi kategória a legmegfelelőbb rá. Szerintem nálad a gond ott van, hogy nem tudod elfogadni azt, hogy megcsalna egy férfivel. Fölösleges rágni magad tovább ezen, ha visszatáncoltál rögtön az elején emiatt ne is folytasd. Örökké fog piszkálni ez a téma.
Mellesleg nézz magadba, mert lehet te sem vagy jobb, mint a hobbithomi, de ez most mellékes.

Tamarian 2010.06.04. 09:44:40

@Father Justice: :))) Körültekintően alapos vagy.
Bármelyikben is és egyikben sem lehet igazad. Igen csak ódzkodok az általánosítgatásoktól; mindenki és mindenki esete más. Attól, hogy bizonyos paraméterekkel, többel, kevesebbel vagy ugyanannyival rendelkezik A, mint B, attól számomra még nem egyértelmű, hogy kategorizálhatok. Én szeretem mindig az adott esetet, embert nézni.És akkor majd én jól eldöntöm. Nekem bevált. JA, és mindez szerintem :-)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.04. 09:46:05

@Tamarian: most akkor: A+A+A...=n*a, vagy egy A van, a többi B?:-)

Father Justice (törölt) 2010.06.04. 09:46:06

@Barry Kent: "Bakker, ne idegelj, pont tegnap este számoltam utána, hogy az már nincs is olyan messze :) És most nem a kilókra gondolok :D"

Természetesen én is a boldogságra gondoltam, mi másra. Tegnap este számoltam utána, hogy már nincs is olyan messze: pontosan 45 nap múlva lesz az extra-előnyös kamatozású betétem fordulónapja, és előreláthatóan kb. akkor leszek nagybácsi is. :)

Father Justice (törölt) 2010.06.04. 09:57:18

@Tamarian: Kicsit OFF leszek. Nem szoktam sűrűn politizálni, de erről eszembe jutott egy szuper gondolat. Ezzel a kommenteddel akárkit meggyőzhetnél arról, hogy egy bizonyos etnikummal lényegében semmi probléma nincs! Az, hogy 10%-os létszámarányukat figyelembe véve túlreprezentáltak a börtönökben (90% -> nem légből kapott adat, kriminálpszichológus ismerőstől tudom), csak egy dolog. Mivel vannak közöttük is normális emberek, nem is kell speciális megoldásokat kidolgozni a jellegzetes, adott népcsoporttal kapcsolatban felmerülő problémák kezelésére! Elegendő mindig az adott embert nézni és mindenkihepi. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.04. 10:00:42

@Father Justice: "Hány olyan meleg párról tudsz, akik évtizedeket húztak le egymás mellett jóban-rosszban? Esetleg olyan homidáról, aki NEM fogott több f***t, mint kilincset?" Egyetlen olyan hapsit sem ismerek, aki egyetlen vaginában volt egész életében, ha már megkérdezted.:D:D Mondjuk melegek félrelépésénél nehéz arra hivatkozni, hogy a férfi ösztönösen arra van programozva, hogy a szélrózsa minden irányába szórja a magját, mér' is érezné ugye ezt a "genetikailag kódolt" késztetést.:D:D Mindegy, csak morfondírozok...

alumi 2010.06.04. 10:01:45

ilyen az, amikor két felnőtt ,érett ember találkozik...

Madpapa 2010.06.04. 10:03:04

Én azt gondolom egyébként erről a dologról, hogy ha biszexuális vagyok és bármely nemmel van aktuális tartós kapcsolatom, a nemtől függetlenül nem fogok félrelépni, hisz épp az a nemű partner fontos a számomra akivel vagyok.
Itt a kislány kivetítette saját belső bizonytalanságát a srácra, hogy valószínű Ő nem lesz elegendő egy ilyen tartós kapcsolatra. Hogy ez most pusztán fantázia vagy a srác tett olyan irányú megjegyzéseket, erre csak a posztoló tud választ adni. A srác lehet, hogy csak arra volt jó, hogy a felgyülemlett szexuális gőzt kiengedje, s az ital hatásának csillapodásával azért már mégsem volt annyira fényes ez a dolog. Én azt gyanítom, hogy a kislány undort érzett a pasi iránt amikor kicsit kijózanodott.
Lehet az is hogy a biszexualitást értelmezi rosszul, azaz úgy, hogy bár ő meg van mint tartós kapcsolat, azért a srácnak vannak másirányú igényei is alkalomadtán, ami lehet a srác részéről nem is igaz.
Nem tudom, nem ismerem a biszexuálisok lelkivilágát.
Sok részlet tisztázatlan a számomra, de az is felmerült bennem, hogy mi van ha ez a biszexualitás dolog csupán csak egy terelés, mivel a kislánynak bűntudata van az miatt, hogy ilyen könnyen és gyorsan ágybabújt egy nem teljesen 'százas' pasival tudatmódosító szerek elfogyasztása után?
Az ez miatt érzett bűntudat miatt menekült el talán? S a bűntudat feloldása miatt jön a feloldozást kérő SMS, hogy azért Ő mégsem egy utolsó cemende? Vajon a biszexualitásba való kapaszkodás nem csupán egy eszköz az önmagunkkal szemben érzett megvetés tompítására?

Father Justice (törölt) 2010.06.04. 10:13:29

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Az, hogy kevés hetero van, aki egyetlen emberrel lépett szexuális kapcsolatba életében, nem cáfolata annak, hogy a legtöbb homár jóval sűrűbben váltogatja partnereit, mint ahogy hetero körökben szokás. Ha olyan házaspárokat említek, akik évtizedeket lehúztak egymás mellett, akkor sem feltétlenül azokra gondolok, akik az első, utolsó, egyetlen voltak egymás számára. Mi több, az ilyesmit én is különösnek tartom. Előbb tapasztaljon az ember, aztán állapodjon meg. De akkor gondolja is komolyan - legalábbis én ezt várnám el saját magamtól.

@Madpapa: Talán azért sütötte el rögtön az elején az infót, mert arra számított, hogy a csaj egyből rámozdul a két biszex fickó + ő típusú hármas témájára. Hát most jött össze, majd legközelebb. :)

Tamarian 2010.06.04. 10:19:03

@Father Justice: Kicsit aggódva érzem, hogy bár kezdetben sikerült jókat összebólogatni, most valahogy... :)))
Nah. Amit itt feszegetsz, az igaz is, meg nem is. Igaz, hogy ha van egy tendenciális folyamat, akkor nyilván szabályozókat kell alkotni, hogy olyan keretek között lehessen tartani, amikor a társas együttélésben nem nyomja senki senkinek a tyúkszemét. Ez igaz mindenre, általánosságban is. Az is igaz, hogy etnikumtól (nemtől, kortól, stb :) )függetlenül kezelem a velem kapcsolatban álló szubjektumot. Ezt továbbra sem gondolom bajnak.
Amiről itt tágabb értelemben beszélünk, az a szexualitás. És ez az a terület, ami a privát szféra. Nyilván, az egy külön téma, ha valaki ezt "kiviszi", akár demonstratíve, akár szűkebb-tágabb környezetét bevonja; az számoljon a következményekkel.
DE amíg a párom és köztem marad, hogy hányan, hol, ki kivel, addig milyen alapon készül rólam leirat, hogy ilyen vagy olyan típusú EMBER vagyok, vagy MUNKAERŐ, vagy más... aminek a szexuális beállítottságomhoz, emberi kvalitásaimhoz, szakmai felkészültségemhez a világon SEMMI köze? ITT nem vagyok hajlandó általánosítgatni, következtetgetni, tudogatni, mert amíg nem enyém az adott szitu, nincs tapasztalatom, addig - éppen ezek miatt - közöm sem.
És továbbra is állítom, hogy elsősorban mindenki emberből van, érez, fáj, örül, ragaszkodik, és pontosan annyira nincs jogom sem a perivát életébe, mint az emberi méltóságába beletaposnom csakazért, mert a szemléletemnek tudok tetszetős statisztikákat alátolni. :-)

csillag× 2010.06.04. 10:29:32

valaki biszexuális nem szeretne nyilatkozni, hogy most mikor és kire mozdul rá? :)

Father Justice (törölt) 2010.06.04. 10:31:29

@primula (the original): Valami azt súgja, nem hiszel az első látásra szerelem erejében, pedig az egy igazi csoda lehet. Láthatod, olyankor az igazi, mély érzésekkel együtt járó őszinteségi hullám rögtön az elején coming out-ra készteti a feleket (már amelyiknek van mivel előhozakodnia). Vagyis senki nem játszik arra, hogy menet közben folyamatosan adagolja majd az addig elhallgatott részleteket - arra számítva, hogy az akkor már valamennyire ragaszkodó partner úgyis lenyeli azokat. Ez az igazi 'love is in the air'! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.04. 10:38:54

@Father Justice: dehogy akartam cáfolni olyan kijelentéseket, hogy a legtöbb homoszexuális a heteroszexuálisok szerint több falloszt fogott, mint kilincset, nyilván pontos és körültekintő vizsgálatokat végeztek, amire alapozzák ezt az állítást.:-) Épphogy a genetikai bekódolásra hegyeztem ki, mert ez is egy közkedvelt magyarázata a férfiúi félrelépéseknek.:D És te hegyezted ki a férfiakra, mert a leszbikusokat kifelejtetted a kilincses hasonlatból, úgyhogy még az általánosítást is általánosítod.:-) Csak véleményt cserélünk, nem kötözködök, és úgy élsz, ahogy neked tetszik.:-)

Father Justice (törölt) 2010.06.04. 10:43:50

@Tamarian: Emiatt nem kell aggódni. Ha mindig mindenben egyetértenénk, azonos személy lennénk, az meg már túl tökéletes lenne. :) Én azért továbbra is fenntartom, hogy amennyiben egy bizonyos csoporttal szemben negatívak a tapasztalataim, akkor valamivel óvatosabb leszek a továbbiakban az egyedi esetek alkalmával is. Ez nem bizalmatlanság és előítélet, hanem tapasztalatokon alapuló természetszerű reakció - a magánéletben és a mindennapokban egyaránt. DE ez nem jelenti azt, hogy a megfelelő bizalom kialakulása után nem működhetnek flottul a dolgok bármely esetben az adott személlyel. Ám tetszik vagy sem, többet kell dolgozni rajta. Ez nem elfogadható számára? Viszontlátásra!

A posztra lefordítva: ha nekem vallaná be egy lány az első randi alkalmával, hogy vannak leszbi hajlamai, valószínűleg nem hajtanám el pusztán emiatt. De csak akkor, ha egyébként tökéletes! Na jó, túl tökéletes azért ne legyen, mert elbizonytalanodom. Basszus, mennyi gond van a nőkkel. :) Szóval folytatódhatna a románc, kialakulhatna a bizalom. A szerelem csúcspontján megkérdezném, hogy ugye nem fog elhagyni egy nő miatt? Ha minden OK, pár héttel később szomorú arcot vágva: "Ugye nem tervezed, hogy bevonsz egy másik nőt is a játékainkba?" Persze titkon abban reménykednék, hogy pont azt tervezi. :) Szóval lehet ezt jól is csinálni. :)

Father Justice (törölt) 2010.06.04. 10:50:41

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Igen-igen, a pontos és körültekintő (az alapos jelzőt se feledjük) vizsgálatok kérdése. :) Szerintem azokat bízzuk inkább brit tudós barátainkra. Nekem elegendő volt életemben 173 focilabdával találkoznom, és megnéznem jópár meccset a tévében ahhoz, hogy levonjam a következtetést: a focilabdák többsége világszerte kerek. De lehet, hogy elbadarkodottan teszem! :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.04. 10:52:24

Szerintetek, mennyire MNK típus az a nő, akinek van egy gazdag pasija és e mellett 6 éve egy szeretője. A csaj megterhesedett a szeretőtől (aki odavan érte amúgy, sajnos) legombolta 150k HUF-al majd az egyeskétől is legombolt még egyszer ugyanannyit, plusz még egyeske fizette neki a hajbeültetését is 500k-ért? :)

Barry Kent 2010.06.04. 10:58:40

@Kedves Nard:
Erősen riboid, de a szerető is egy pöcs lehet :)

2010.06.04. 11:08:31

@Father Justice:
Nah igen, ez a 32 de 28-nak néz ki inkább ilyen... tudom hogy 10 év van köztünk de nem is olyan öreges, és megpróbálja elmarketingelni a dolgot, hogy mégse 10 év az a 10 év. Mondjuk megértem a posztolót is, én is pont ezt próbálom most csinálni a barátnők előtt, csak én a 15-öt marketingelném le. :)

Azért az egyirányba vonzodó pasi jobb. Most gondolj bele, nem csak a jó nőkre bukik, hanem a jó pasikra is. Mindjárt 2x-es stressz ha olyan beállítottságú a lány. Nem elég hogy stresszel hogy egy jó nő elhappolja, még amiatt is stresszelhet, hogy egy jó pasi elhappolja. Sőt... ha marad a haverság azon is stresszelhet, hogy a jó pasit előle elhappolja. :)

@Devil2:
Boldog Születésnapot! :)

alumi 2010.06.04. 11:10:35

@Father Justice: az első látásra szerelem dumával engem most a világból is ki lehet zavarni, úgyhogy hagyjuk..:)
én a letisztult, nyugodt, kölcsönös tiszteleten alapuló kapcsolatban, és a fokozatosan elmélyülő (és tapasztalataim szerint éppen ezért tartósabb) érzelmekben hiszek.

ez, ami a posztban van, egy marhaság, és egyáltalán nem is értem, hogy ezek az emberek mit várnak az élettől..

Frucsasz 2010.06.04. 11:10:50

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: ebben van valami.
Nem szeretnék általánosítani, szerintem nem is lehet. Nem tudom, hogy működik ez másoknál, főleg nem tudom, hogy ennél a fickónál. De én is biszexuális vagyok, jelenleg egy hetero kapcsolatban, és nekem néha-néha hiányzik a másik oldal. Sosem lépnék félre, és boldog vagyok, de igenis vannak percek, amikor megkívánok egy nőt. Ha ezzel mondjuk a főszereplő pasi is így van, és esetleg még nem is szerelmes, akkor bizony előfordulhat, hogy nem áll ellen a kísértésnek, és félrelép.

De ettől függetlenül a csaj hülyeliba. Megkívánta a pasit, akart dugni egy jót, de ennyi elég is volt. A többi csak önámító rizsa.

alumi 2010.06.04. 11:11:11

@Kedves Nard: nemá
mikor lett terhes a bige? ammég régen volt?

Tamarian 2010.06.04. 11:13:29

@Father Justice: XDD hát ez.... Annyira kiváló az ív, hogy már faragom is a szobrot. 2. rész úgy, ahogy van :)))
Akkor most elrugdosom a követ, amely elhagyta a mellkasomat :-)
Érti az agyam, hogyne értené, amit mondasz, de akkor saját genetikai gikszer; ha ott áll velem szemben, NEM tudom azt képviselni, hogy a közös teher- és felelősségvállalás szent nevében te eleve hendikeppel indulsz, gürizz hatszor annyit, mint az, akinek valamilyen -KÜLSŐ!!!, független- paramétere szerencsésebb. Mert ezért meg azért -> itt jönnek a statisztikák, tapasztalatok, megfigyelések a nagy számok törvénye alapján. Mert visszakérdezne: és ÉN erről tehetek? ÉN IS visszakérdeznék.

@Kedves Nard: A hölgy életképes :S De kicsit segíts... Ha gyerek, akkor jutalom-falatkák 150e képében? És kopaszon is akkora lepedőakrobata, hogy két lúzernak is megéri? Vagy rosszul értek valamit? :)

Father Justice (törölt) 2010.06.04. 11:14:57

@Zsu0805: Végül is az elhappolás valószínűségét tekintve mindegy, mert ha csak a nők érdeklik, akkor csak azok kötik le a vadászatra fordítható idejét, ha meg mindkét nem, akkor megoszlik ez az idő. Gondolom a biszex sem udvarol egy nőnek és egy férfinak is egyszerre. :) A 10-et még meg tudod oldani marketinggel, de a 15-höz már politikusnak kell lenned. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.04. 11:17:06

@Father Justice: értem, évtizedekig tartó kapcsolatok elemzéséhez pedig meg lehet nézni a Barátok közt című örökbecsű nemzeti eposzt,a homoszexualitásról kialakított véleményünk megalkotásához pedig a Philadelphiát.:-) (Mert ugye mindenről véleményt kell alkotni.)

Rebelde 2010.06.04. 11:17:19

nem tudom mit hozzáfűzni, de a régi jó kettősmérce látom működik, egy nő biszexualitása egyenesen kívánatos, míg egy pasié meg elítélendő, főleg pasik részéről:))

Rebelde 2010.06.04. 11:20:26

@Kedves Nard:

gergely róbert terhes?:)))

Tamarian 2010.06.04. 11:23:36

Most kicsit pauza :)

Barry Kent 2010.06.04. 11:24:52

@Rebelde:
Ennél a posztnál ez várható volt.
Fordított esetben (ha a posztoló férfi lenne és a csaj biszex), a kommentek nagy része a fickó lúzerségéről szólna :))

@Frucsasz, az őzikelány:
Kisértés mindig van, hogy hogyan reagálsz rá, az független a szexuális beállítottságodtól.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.04. 11:27:19

@primula (the original):

Nem, ez most volt a múlt hónapban.

@Rebelde:

Emanuelletől ja :)

Puch Cavette 2010.06.04. 11:28:34

Ha mar igy kerded, voltam hasonlo helyzetben. Bar nem vagyok biszex, volt olyan hulye picsa az eletemben, aki se szo, se beszed eltunt, aztan mintha misem tortent volna, megjelent, hogy mizu. Nem lettunk baratok azota se, ha erre vagy kivancsi.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.04. 11:32:05

@Tamarian:

Nem tudom, hogy mekkora lepedőakrobata, hiszen nekem szerencsére nem volt meg. Mindkét pasit lehúzza, önző picsa. Gyereket várt a szeretőtől, de abortuszra ment, persze a pasinak nem szólt, csak utólag követelte a pénzt.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.04. 11:33:44

@Frucsasz, az őzikelány: respect, elismerem az önmegtartóztatást, szexuális irányultságtól függetlenül - ráadásul úgy gondolom, hogy ilyen esetben nem is lehet túlzottan könnyű: szerelmes heteroszexuális nőként nem kívánni másik férfit talán nem egészen ugyanaz, mint szerelmes biszexuálisként nem kívánni másik nőt/férfit alanytól függően. Az első esetben elvileg hiányérzeted sincs, úgyhogy nem releváns, hiszen nem kél benned olyan vágy, amit el kellene fojtani. De nem tudom.

Rebelde 2010.06.04. 11:35:09

@Kedves Nard:

és ki a hajbeültetésre szorult egyed?:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.04. 11:39:13

@Barry Kent: de ez - szerintem - nem lehet ugyanaz a kísértés. Heteroszexuálisként az ellentétes nemű párunkra vágyunk, nem lesz hiányérzetem, ha megtalálom. De ez a logika biszexualitás esetén működik szerinted?

Father Justice (törölt) 2010.06.04. 11:39:28

@primula (the original): Hasonlóan gondolom én is, épp azért vicceltem ezzel. A 'love is in the air'-rel meg a buszmegállóban ismerkedős posztra utaltam. :) Azt nem tudom, mit várnak az élettől ezek az emberek, de ez a csaj szerintem is csak a szexre hajtott. De mint kiderült, abba a típusba tartozik, aki szerelemmel önámít, hogy feddhetetlennek érezze magát kalandozásai során is. Nem mindenkinek van szüksége erre: talán nekik jobb is, mert nem nyomasztják magukat olyan okafogyott kérdésekkel, mint ő. Viszont mivel csak 22 éves, ez még bőven megváltozhat.

Hogy szimpla lazázásnál miért feszélyezné, hogy a fickó bi, arra csak egy magyarázatot tudok elképzelni: cikinek érezné, ha a kevésbé szabadelvű ismerősei megtudnák, hogy egy ilyennel kavar.

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ha ilyen végletes példákat hozol fel, a másik véglet is befigyel tüstént: semmiről nem kell véleményt alkotni, hiszen semmiről nem állnak rendelkezésre 100%-os statisztikák. Legfeljebb azt tudjuk, hogy aki él, az előbb-utóbb meg is hal. Sőt, azt sem, hiszen vannak jelenleg is élő emberek. Várjuk ki a végét, addig ne általánosítsunk ennek kapcsán sem! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.04. 12:05:01

@Father Justice: valahogy nem félek attól, hogy sokszor általánosítanék légbőlkapott elméletekre hivatkozva.:-)

Father Justice (törölt) 2010.06.04. 12:06:03

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Velem állandóan megtörténik. Na jó, csak általában. ;)

alumi 2010.06.04. 12:09:10

@Kedves Nard: és, mi van?
elhagyta a nő a pasiját, és összeállt GR-rel?

Rebelde 2010.06.04. 12:09:22

@Father Justice:

szép gondolat, hogy ne általánosítsunk, de látom nem tartott vissza attól, hogy te is megtedd az imént:)

"Lehet, hogy a lány is tisztában van vele, hogy a homidáknál a promiszkuitás a default. Ez persze nem is meglepő, ha belegondolunk, hogy a pszichopátia egyik formájáról (ezen belül zavart ösztönéletről) beszélünk"

Kham 2010.06.04. 12:09:27

"32 éves volt, de simán kinézett 28-nak" ezen igen jót csuklottam:D Mint Woody Allennél: "Hány éves, drága hölgy?" "Hatvankilenc" "Nahát, egy nappal sem néz ki többnek hatvannyolcnál":)

Főleg érdekes volt ez a kormeghatározás a mai világban, amikor képtelenség eldönteni a 16 és 30 közötti női egyedekről hogy pontosan hányadik évét szűri. Harminc felett a szerencséseknek már egyfajta pajkosság költözik a tekintetébe, a szerencsétlenebbeknek meg valami fura megtörtség:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.04. 12:14:22

@Rebelde: szép gondolat, nem is mondta komolyan, csak szurkapiszkálásból.:-)

alumi 2010.06.04. 12:14:22

@Father Justice: ez a csaj még 22. még ráér rájönni, hogy a szenvedélynél többet jelent a nyugodt boldogság.
a gáz akkor lesz, ha majd 30 évesen is illúziókat kerget.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.04. 12:23:35

@Barry Kent: rendben, én sem vagyok kísértéskutató, csak kíváncsi.:-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.04. 12:26:03

@primula (the original):

Dehogy hagyta el. Még mindig az egyeskénél van, csak GR-től volt terhes, de a zabortuszra a pízt mindkettőtől lehúzta :)

Barry Kent 2010.06.04. 12:35:16

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :))
Az biztos hogy egy heteroszexuális kapcsolatban a monogámia leginkább személyiségfüggő.
Hogy a biszexualitás és a monogámia eleve kizárják-e egymást, ezt majd mondja meg valaki aki nálam sokkal okosabb :))

Barry Kent 2010.06.04. 12:36:24

@Kedves Nard:
Na de mit tud az a nő, hogy valaki hat évig fut utána?

Father Justice (törölt) 2010.06.04. 12:42:11

@Rebelde: @tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :)

@primula (the original): Ez igaz, 22 évesen van még ideje az embernek bőven. A posztírónál viszont van még egy megelőző fázis szerintem: neki először szembe kell néznie azzal a ténnyel, hogy az ilyen túl tökéletes fickókba nem szerelmes, ez csak vonzalom. Lehet, hogy csak évek múlva jut el idáig. Ha ezután tehermentesíti magát és érzelmek nélküli lazázásokba, kalandokba kezd, akár ki is éghet 30 éves korára. Ha viszont megtapasztal egy normális párkapcsolatot is, tényleg lesz összehasonlítási alapja a szenvedély és a nyugodt boldogság viszonylatában.

Rebelde 2010.06.04. 12:51:46

@Barry Kent:

szerintem a homoszexuálisoknál is személyiségfüggő

Barry Kent 2010.06.04. 12:52:24

@Father Justice:
Na jó, persze, bár a jelek szerint néha megállt pihenni is :))
Mondjuk ha beposztolná ide, asszem kapna hideget, meleget.

Snowmass 2010.06.04. 13:08:23

Én ezt most nem értem. Tegyük fel összejönnek, párkapcsolati jelleggel. Akkor mitől is lesz megcsalás, ha szexuális irányultsága okán a fickó megkíván egy másik fickót és rámászik? Az persze más kérdés, hogy valaki úgy dönt, hogy ennek még az esélyét sem vállalja be, de ez szvsz alapból nem megcsalás.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.04. 13:15:59

@Barry Kent:

Kinézetre nemrossz, de ha megismered, és a megfelelő szerveddel gondolkodsz, akkor a jó külső nem kompenzálja a lelki szemétségét.

summerstorm 2010.06.04. 13:18:10

Grafomán banda :D :D
erőm se, időm se ennyi kommentet visszaolvasni... :)
valaki foglalja már összeee, léégysziii

dr. gernika 2010.06.04. 13:18:47

Ebben a posztban a lány sokkal zavarosabb, mint a fiú.
Nem, nem voltam még ilyen szituban és valahogy nincs hiányérzetem.

Barry Kent 2010.06.04. 13:20:07

@Kedves Nard:
A jó külső kevés egy ilyen maratonhoz :)

2010.06.04. 13:23:28

@Father Justice:
És nem nézed ki belőlem hogy politikusokat megszégyenítően elmarketingelem azt a 15 évet? :)

Barry Kent 2010.06.04. 13:34:48

@mooon:):
Nem egyszerű dolog amit kérsz, jobban jársz ha végigolvasod :)

Rebelde 2010.06.04. 13:36:30

@Barry Kent:

"Na de mit tud az a nő, hogy valaki hat évig fut utána? "

semmi különöset, épp csak annyit, hogy egy ilyen balfaszt irányítani tudjon

csak azt használják ki, aki hagyja magát:)

summerstorm 2010.06.04. 13:37:49

@Barry Kent:

értem...
hát akkor ma nem kommentelek :)
további szép napot mindenkinek...
mindjárt lesz nekünk jó idő is :)

Barry Kent 2010.06.04. 13:42:32

@Rebelde:
Na ja, vagy épp neki is megfelel ez így.

Father Justice (törölt) 2010.06.04. 13:45:20

@Zsu0805: Jobban belegondolva talán 20-at is sikerülne. :)

2010.06.04. 13:49:43

@Father Justice:
Látod-látod. :) De azért az még nekem is durva lenne. :) Tényleg kéne már valamit szervezni. :) Nórival már beszéltük, de nem jutottunk 1-ről a 2-re. :)

Tamarian 2010.06.04. 14:43:30

@Barry Kent: Ilyen esetekben, mikor a szívatás ilyen fokon megy, és mégis marad, akkor ott nem feltétlenül a nő tud valamit. Ott szerencsétlen pasas fejében van valami mániás szinten kódolva. Ő öltözteti fel olyannak, akinek szeretné, és akiért érdemes futni, de mivel hosszútávon sosem éri utol, mindig csak kóstolókat, étvágygerjesztőket kap, sosem bizonyosodhat meg a tévedéséről ;-)

Barry Kent 2010.06.04. 14:48:47

@Tamarian:
Na jó de ez a dolog ennyi ideig működne? Akkor ott elég komoly hibák lehetnek a fejében.
Mert oké, az ember fia néha belefut olyanba, hogy epekedik valaki után, akit nem kaphat meg. No de itten a vad már le lett vadászva. Legalábbis gondolom a teherbe ejtés nem parapszichológiai úton történt :)

Tamarian 2010.06.04. 14:52:32

@Barry Kent: Azért mondtam kóstolót, étvágygerjesztőt ;-) Ez hidd el, bír egyfajta függőséggé válni, és ha nagyon belehajszolja magát, külső segítség nélkül nem is megy a szabadulás. És szimplán csak azért, AMIT megtestesít számára a kiválasztott nő/ férfi. Jaja. Szomorú, de sok ilyen van.

FlybyWire 2010.06.04. 14:56:59

Nemtom mit van itt kiakadva mindenki 10 év korkülönbségen.... A legutóbbi két csaj 13 és 12 évvel volt nálam fiatalabb. Mind a két dolog működött, bár másra alapultak kissé, más hőfokon. Egyik nagybátyám meg 38 évesen vett el 24 éves csajt. Ez volt 11 éve, azóta két gyönyörő fiuk van, boldogok, köszönik szépen.

Sok hülye előítélet, mint mindig.... :/

FlybyWire 2010.06.04. 14:58:57

@Madpapa: "Sok nő fantáziál arról, hogy 2 pasival is van egy ágyban egyszerre. "

És milyen sok meg is tesz, sokszor ismeretlenekkel, titokban.... haha, tudnék mesélni :D (de nem fogok, beccszó. Amúgy se velem....)

FlybyWire 2010.06.04. 15:09:33

@Snowmass: ezt gondold át újra, mert így elég fasisztoid lett a kérdés.

jaffandi 2010.06.04. 15:15:41

Ú, komoly gondok vannak itt a posztíró fejében.

FlybyWire 2010.06.04. 15:31:08

@Madpapa: nemnem, előbb még lehet, hogy szerzem közvetlenebb infókat is erről, és majd megírom álnéven esettanulmánynak :D

Nem vagyok fideszes 2010.06.04. 15:56:54

"Most megtudhatod, hogy az eltűnt lányok nem fulladnak a Dunába…"

Nu, és Ophelie Bretnacher mán' kutya?

Netuddki. 2010.06.04. 16:03:09

Sokan 3-ast vizionáltak. Ja!
Amíg a 2 búza egymással van elfoglalva levélíró + DVD-zik... XD

Netuddki. 2010.06.04. 16:04:01

"Nem fulladnak ők a Dunába"

Csak mert most éppen szerencséd volt... XD

dr. gernika 2010.06.04. 16:29:08

@Tamarian: Jah, ez a szitu. Ismerem a nőt, ez a fajta inkább ne szaporodjon, úgyhogy egyetértettem az abortuszával (bár én azt hittem, már rég elköttette magát). A srác viszont teljesen másnak látja, el szeretné venni feleségül, és ha gyereket szülne neki, ő lenne a legboldogabb a világon. Azt mondja neki nem kell más, ez a sorsa, stb.
Bár most neki is betehette a kaput a szitu, mert szólt Nardnak és a harmadik jóbarátnak, hogy este kanmuri, kíváncsi leszek, mi ment végbe benne a kaparás hatására...

Rigghead 2010.06.04. 16:45:26

ejj de szar lehet neked, mennyire nem irigyellek

Demokratata 2010.06.04. 17:10:49

"leredukáltuk" - Brrrrr....

pepito1 2010.06.04. 17:12:44

Nagyon szánalmas vagy,ki a szart érdekel a rohadt élettörténeted?Kár volt elolvasni ezt a szemetet...

Pávor Jál 2010.06.04. 17:30:21

Milyen idióta írta ezt a levelet?

Kobres 2010.06.04. 17:35:49

@Father Justice: Persze Szondi még betegségnek gondolta a homoszexualitást, de Freud meg úgy képzelte, hogy minden ember biszexuálisnak születik...és csak az ödipusz-konfliktus lezárulása után alakul ki a végleges nem. Alfred Kinsey pedig úgy gondolta, hogy a nemi identitás egy skálán leképezhető 1-hetero ... 6-homo. Talán nem kellene ennyire egységsugarúan gondolkozni :)

Tamarian 2010.06.04. 17:51:01

@Drága IV gernika: Sajnálom. Komolyan :( Kevésbé gáz szituban, de volt/van barát, és... ilyenkor - valami cáfolhatatlannak tűnő dolog - kiderül szuperanyuról - az embernek a lábujjai is ökölbe szorulnak a reménytől, hogy NA, talán most... Aztán egy nap sírás után harmadnapra megvan a felmentés, az ideológia :S Beadom a magamét a kollektív remény-tárba ;-)

atila68 (törölt) 2010.06.04. 17:51:03

"32 éves volt, de simán kinézett 28-nak"
.
Ide csak szellemi fogyatékosok írnak posztot?

Édes Bosszú 2010.06.04. 18:06:38

bosszút állnál vagy már álltál? vagy csak olvasnál róla? edesbosszu.blog.hu

tlvajferi 2010.06.04. 18:44:30

tanács kell?
menj el HIV szűrésre!

manyinéni 2010.06.04. 18:49:28

1.: "LEredukál"????!!!! ahogy mostanában oly divatos: OMG! .... maximum redukál

2.: a biszexuális ember is kapcsolatban él. azaz ha megcsal, nem biztos, hogy pont a másik nemmel. ha te kellesz neki, mint ember, akkor téged fog szeretni és kész. de lehet, hogy az előtted lévő kapcsolata egy pasival volt, és az is lehet, hogy az utánad lévő kapcsolata is egy nővel lesz.

(meg)törölt dick 2010.06.04. 19:04:32

@Kobres: a homoszex betegség amit nem definiálunk annak hogy ne bántsuk meg a buzikat

a kar nélkül születő gyerek sem egészséges, hiába adott az állapota.. csak nem vinnyog az utcán hogy adjanak neki plusz jogokat!

Miből lehet tudni hogy betegség? Képzelj el egy 100 %-osan buzi közösséget, az kihal komoly orvosi tudás nélkül. Persze sok betegség nem eredményez ilyen durva hatásokat, de ez egy komoly, genetikai és pszichés okok miatt jelentkező (ez kevert, a homok közössége nem homogén) betegség. Mint sok más betegségnél itt is feltételeznek előnyöket a közösség számára amíg kevés van belőlük, de ez a sarlósejtes vérszegénységre is igaz (malária elleni védelem), sőt az elhgízásra is.

(meg)törölt dick 2010.06.04. 19:14:35

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: sokat kutatták és a homoszexuális férfiak elég sok partnerrel rendelkeznek életükben, többszörösével a hetero pasik átlagának. 200-300 partner az nem számít náluk soknak, ebben persze a wc-ben hétköznap leszopott idegenek is benne vannak. Szorgalmas a hetero közöség, de nem tud ilyen téren versenyezni, ami nem is baj. A néhány monogám homo inkább kivétel, a leszbikusoknál pedig az arányok nem ilyen durvak.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.04. 19:36:47

@(meg)törölt dick:

Nem plusz jogokat kérnek, hanem ugyanazt ami a heteroknak jár. Engem nem érdekelnek, tőlem toszhatják egymást farba, csak engem és a környezetemet hagyják ki, és ne kelljen látnom.

dr. gernika 2010.06.04. 19:37:31

@Tamarian: Nard nem túl bizakodó. Igazából én sem. De majd meglátjuk. :)

dr. gernika 2010.06.04. 19:39:36

@Kedves Nard: A melegek is nézi az utcán, ahogy mi csókolózunk.

(meg)törölt dick 2010.06.04. 19:48:52

@Kedves Nard: joguk van a gyerekhez, csináljanak! Ja hogy nem megy? Az nem úgy van hogy alanyi jogon jár az ingyen gyerek, az egy élő lény akinek joga van valódi családban felnőnie normális nemi szerepek mellett. Dolgozni joguk van, szavazni is.

A többiben egyetértek, bár a seggbeszex nem rossz heteroknál sem.

@Drága IV gernika: de az utcán nem keféltek. A meleg párokat senki sem zaklatja.

dr. gernika 2010.06.04. 19:54:16

@(meg)törölt dick: Nem, de melegeket sem láttam még az utcán kefélni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.04. 19:58:15

@Drága IV gernika:

Jó, engem nem zavar ha smárolnak.

@(meg)törölt dick:

Szerintem egy gyerek sincs ingyen, és lehet jobb helye van egy meleg párnál mint az intézetben. Persze a hetero pároknak elsőbbségük lehet az örökbefogadásnál.

(meg)törölt dick 2010.06.04. 20:09:07

@Drága IV gernika: ez így van. Viszont ha adottak a jogaik és nem bántják őket (én egy elég konzervatívnak tartott helyen lakom és rendszeresen látok meleg párokat, be se szól senki) akkor miért követelőznek? A házasság a gyermekek miatt van szabályozva. Mivel nem tudható előre kik lesznek meddő párok és régen ezt még kevésbé tudták, ezért válogatás és korhatár nélkül együtt jár a szabályozással, illetve a jogszabályok az ági örökösödésre is ügyelnek, tehát a rokonságra. De buziknak soha nem lesz magától gyerekük, az intézmény egésze más.

(meg)törölt dick 2010.06.04. 20:10:25

@Kedves Nard: terry black is kapott nem, rögtön 3at? Pedig még buzipornós is volt (a gyerekek hetero anyja is pornós). Vannak jogaik már most is.

dr. gernika 2010.06.04. 20:39:11

@(meg)törölt dick: És szerintem igen jó anyja/apja azoknak a gyerekeknek. Sokkal jobban jártak, mintha a saját szülőknél maradnak, vagy akár az állam gondoskodik róluk.

Nem élem meg követelőzésnek azt az igényüket, hogy gyerekük lehessen. Minden embernek joga van hozzá. Az örökbefogadást meg egyéb jellem-és pszichológiai feltételekhez kötném, a nemi identitás ezt ne befolyásolja.

kutas józsi 2010.06.04. 20:41:14

@Father Justice: 32 vagyok, de kiakadnék ha 28-nak néznének.
mikor legutóbb megkérdezték, hogy hány éves vagyok, személyit kellett mutatnom, hogy elhiggyék, hogy nem 23-25...

kutas józsi 2010.06.04. 20:42:00

@(meg)törölt dick: a kutyával baszó mióta heteró? :D

Before · http://azbeszt.blog.hu 2010.06.04. 20:42:54

Szexuálisan zavaros (mondja a mentálisan zavaros)...
Ez jó, ezen fogok röhögni egész héten.

trickortreat 2010.06.04. 22:10:24

@Father Justice: Bar valoban jellemzobb a melegek kozott a szabados szexualis eletmod, en tobb olyan parrol tudok, akik evek ota egyutt vannak, es bar nem tudom/nincs kozom hozza hogy amugy mit csinalnak, de en ugy vettem eszre, nem elnek csapodar eletet, es nagyon jol mukodik a kapcsolatuk.

Persze ok nem azok, akik felvonulasra jarnak, meg hulye ruhakba oltoznek meg ilyenek... Nem is veszed eszre rajtuk, ha nem ismered jobban oket.

(meg)törölt dick 2010.06.04. 22:16:55

@Drága IV gernika: ha már most lehet gyerekük - és lehet, ha végrendeletet is írhatnak - írhatnak, akor semmi gondjuk nincs itthon. Így követelőzni indokolatlan.

@kutas józsi: a gyerek nem a kutyától van, bár szegények annyira terheltek hogy akár az is igaz lehetne.

@trickortreat: az ilyen melegek utálják a hülye buzikat. Nem is zavarnak senkit sem.

trickortreat 2010.06.04. 22:21:49

Egyebkent meg annyit szeretnek meg mondani, hogy a Fold egyertelmuen tulnepesedik. Az egy dolog, hogy "fogy a magyar", de atermeszet ilyen teren szeirntem nem valogat.

Az, hogyha egyre tobb meleg van es nekik nem szuletik gyerekuk, felfoghato ugy, mint a bolygo teljesen termeszetes vedekezese a tulnepesedesre.

Ha tovabbra is ennyi ember szuletik, par szaz ev mulva egymast fogjuk enni, mert se kaja, se viz nem lesz.
Ilyen szempontbol a melegek teljesen termeszetes kovetkezmenyei a vilag mostani allapotanak, meg jot is tesznek vele.

Ami a mar megszuletett gyerekeket illeti, hetero parok az orokbefogadasnal valoban elonyben lehetnenek, de az is biztos, hogy egy meleg parnal jobb helye van a gyereknek, mint az intezetben. Pl a sok ciganygyerek nem kell senkinek, en azt hallottam, sokan rairjak a papirra, hogy szoke-kekszemu gyereket szeretnenek, mert felnek, hogy ciganyt kapnak. Persze, ez lehet, hogy csak pletyka, de azert nem lennek meglepodve.
Mivel a melegek maguk is egy kisebbsegi csoport, talan kevesbe lennenek eloiteleteseg a cigany gyerekekkel, es nem lenne annyi intezetis kolyok.

(meg)törölt dick 2010.06.04. 22:26:49

@trickortreat: Az, hogyha egyre tobb meleg van es nekik nem szuletik gyerekuk, felfoghato ugy, mint a bolygo teljesen termeszetes vedekezese a tulnepesedesre.

Van ilyen elmélet, már a görögöknél leírták. De elég faramuci, a bolygónak nem kell védekeznie, képletesen leszarja hogy mi történik. A dinok előtt is volt egy hatalmas fajpusztulás, sőt a mérgező oxigén légkörbe kerülésekor is. Balfaszság azt hinni hogy a bioszféra nem szar ránk magasról - a radioaktív forrásokban is évmilliók óta van élet.

trickortreat 2010.06.04. 22:36:08

@(meg)törölt dick: lehet, de a tortenelem folyaman, ha elindult egy ilyen tulnepesedes, altalaban jott egy jarvany is, ami megtizedelte az embereket. Ezeket a jarvanyokat ma mar kivedjuk, igy eltunt ez a szelekcios folyamat, ami egyebkent biztos nem volt egy leanyalom, szoval nem sirom vissza, csak azt mondomk, hogy nem jott letre ezzel parhuzamban valamilyen masfele, a tulszaporodast kordaban tarto elv.

Ha az allatvilagban tulszaporodik egy faj, annak is elfogy a kajaja, aztan a nagy resze ehenhal, es visszaall a rend.

Szerintem ideig-oraig leszunk kepesek fenntartani ezt a helyzetet. A bolygo lehet, hogy leszarja, mi tortenik, de az eroforrasok nem tartanak orokke.

(meg)törölt dick 2010.06.04. 22:37:50

@trickortreat: bizony, mi szívni fogunk. Addig dugni kell ezerrel!

Csorfab 2010.06.05. 05:09:30

áhh, nem is akarnék én ide kommentelni, de ha már elolvastam, muszáj. egy hülye picsa vagy, kedves posztíró. soha nem leszel boldog.

Pipas 2010.06.05. 06:35:23

@(meg)törölt dick: Ja, csak kár, hogy nem a bolygó védekezik a túlnépesedés ellen, hanem a faj (azaz valójában az egyed). A bolygót tényleg nem érdekli a túlnépesedés (hogyan is érdekelné), de a fajban olyan gének vannak beépítve, amik új egyedek létrehozása helyett másképpen próbálják meg az egyed génállományának túlélését elősegíteni.

Például úgy, hogy a rokonok (testvérek, testvérek utódai) segítésére fordítják az energiát, hiszen a rokonok hasonló génkészlettel rendelkeznek ugyanúgy mint az utódok.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.06.05. 08:21:06

Nincs olyan szó, hogy LE-redukálni. A redukálni leccsökkentenit jelent. Még lejjebb nem lehet lecsökkentenei.

Devil2 2010.06.05. 09:52:06

@Erásss: @Zsu0805:

Drágáim!

Naaaagy puszi Nektek, elképesztően aranyosak és figyelmesek vagytok! :)

:* Az Ördög

Father Justice (törölt) 2010.06.05. 09:54:24

@trickortreat: A heterók között is vannak olyanok, akik dugtak a fél várossal - és ez sem cáfolata a leírtaknak. A korkülönbség kérdésére ugyanez vonatkozik: azt is elhiszem, hogy 20+ év differenciával is létezhet érzelmi alapú párkapcsolat, annak ellenére, hogy eddig csak érdekelven működő társulásokkal találkoztam a műfajban. Magyarul: ha valaki csak arányokat akar érzékeltetni, eleve okafogyott pár ellenpélda felhozásával általánosítást kiáltani.

blacklord 2010.06.05. 10:27:59

Vow, ez a csaj kemény. Ajánlom kicsit az utánaolvasást, hogy a szexuális vonzódás létező dolog-e azonos neműek között pl. az állatvilágban is, nem elhanyagolható százalékban. A megtalált igen válasz után világnézet fokozatos újraértékelése javallott.
Ahelyett, hogy örült volna neki, hogy talált egy őszinte embert, akivel jobb volt, mint addig bárkivel, ahelyett jól kibaszta, és majd hagyja magát hülyíteni tucatnyi másikkal, aki ugyan nem fogja neki elmondani, de sokkal durvább dolgokat fog majd csinálni. Jó dolog az élettapasztalat, na.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.05. 10:31:06

@(meg)törölt dick: nem vitatom, csak megpróbáltam megvilágítani az evolúciós okot. Heteroszexuális kapcsolatban a nő biztonság iránti igénye gátolhatja a férfi magszórási kódját - ha elfogadjuk, hogy ezek léteznek -, míg a homoszexuális férfiak kapcsolatában az utóbbi lehet a domináns - ez elvileg magyarázhatja a gyakoribb kapcsolatot és a gyakoribb partnerváltást. Pusztán elmélkedtem, nem szántam a férfiak elleni kirohanásnak.

@Father Justice: hogy neked sincs jobb dolgod hétvégén, szép időben, mint itt lebzselni!:-))

Father Justice (törölt) 2010.06.05. 11:22:14

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Épp erre jártam hajnali 10 körül. Gondoltam, benézek, milyen volt a tegnap esti felhozatal megmondóemberekből. Van program mára bőven, de főleg délutánra. :)

Lacibácsi57 2010.06.05. 16:19:05

Hát mit mondjak, aki férfi engedi, másik férfinak, és még élvezi is, nem lehet hetero! Jó ha tudjátok, hogy nagyon sok fiatal születik ma, ilyen zavaros identitással, akik már fiatalon még szereket is alkalmaznak! Megcsalják érzéseiket! Nagyon sok fiatalasszony, nem tudja nem is sejti, hogy férje mikor elmegy otthonról kinél keres boldogságot! /Mert otthol nem esett jól szex/, vagy a párom csak egyszer kívánja naponta nekem több kell, (jelszóval) és akkor fiúhoz kell menni??? Ma, minden második felet, úgy férfit, nőt, becsap a párjuk! Ha megmondaná az igazat, azonnal megromlana az élete! Ismerek olyat aki csak egzisztenciából, és pénzéhségből tart nőt maga mellett! Mert legtöbb férfi tisztában van azzal, nő nélkül, azonnal összerogyna a karrierje, vagyoni helyzete, és imitálják a szexet, a boldogságot, hogy biszex! Ez hazugság, ilyen nincs két nemet nem lehet szerelemmel szeretni! Viszont a kegyes hazugság mindíg jobb, mint a megalázás, leköpködés, kiközösítés, stb. Volt már olyan hogy a férjed gyanúsan, sunyin félrejárt, nem mondta meg igazán hol volt? vagy megszólal a telefon és ugrik, nem mutat meg sms-t? Vagy külön mobilt tart amire különösen, nagyon vigyáz? Nem enged belenézni a telefonba? Kitöröl bizonyos számokat, de tudja fejből a számot? Hiába gyanakszol, úgy is megteszi, egy darabig sunyít míg bírja, aztán újra kezdi!

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.06.05. 21:16:48

Én is biszex vagyok, szeretem két nővel.

Lacibácsi57 2010.06.06. 10:04:33

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Akkor milyen a férfival? Mi vonz benne??? Véleményem az hogy az egyiket, csak imitálja erőlteti!

2010.06.06. 11:22:12

@Father Justice:

Nem egyformak az emberek. Van, akinek a szenvedelyesseg az alaptermeszete - bar szenvedelyesnek lenni nem azt jelenti, hogy mennyi ido alatt szabadul meg a ruhaitol :D Fontosabb a hasonlo temperamentum - szerintem.

2010.06.06. 11:23:23

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Nem minden esetben biralja felul, akkor nem lenne szukseg valoperes ugyvedekre sem :p

Lacibácsi57 2010.06.06. 18:19:59

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Agyhalál vagy Te! Így álcázod a homoszexualitásod!
Nem kell szégyellned, ami nem esik jól ne csináld, ne erőltesd, mert meghal az érzelmi világod, a lelked!

Lacibácsi57 2010.06.06. 18:27:29

Én már talákoztam érzéketlen, érzelmileg lelkileg, meghalt emberrel, aki érdektelen a világra, csak a munka a pénzhajhászás, mert belement egy érzelem nélküli kapcsoltba, ami a mai napig gyötri, és csavarja az ézelmi világát, de nincs ki út! Élete végéig ezt kell tennie, nem szertheti azt, aki boldoggá tudja tenni, és viszont őt, itt vége van!

fooleag 2010.06.06. 21:38:45

Baj az hogy hamar odadtad magad.Belestél abba csapdába, hogy a pasi csak egy ribancnak néz.
Dobj be mindent,érd el azt hogy ő kívánjon meg téged előbb, de ha ez sem megy akkor jobban teszed he elfelejted és keresel magadnak egy másik madarat:);)

Lacibácsi57 2010.06.07. 06:34:25

@fooleag: Nem tudom kinek válaszoltál, de én a savanyú a narancsnak, mivel ő (biszex???) erre én azt írtam ilyen nincs! Ha neki nővel is jó, akkor miért vállalná fel azt a szégyent hogy férfival is szeretkezik???? Mert az egyiket erőlteti, még pedig a nővel!
A Te megállapításodra az ilyen emberek relytett, nem ismert, még a saját családja, ismerősköre sem tudja róla! Azonban ha talál megbízhatót azzal szorgalmasan gyakorolja! Ilyen kapcsolatok általában személyes, és munkahelyi titkos, nem hirdetett nyilvános!

dr. gernika 2010.06.07. 07:15:41

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): :DD

@Lacibácsi57: Te meg először tanulj meg szöveget értelmezni, aztán keresd meg a szótárban az "iróniát" (i-nél) és csak utána kommentelj.

Lacibácsi57 2010.06.07. 14:41:55

@Drága IV gernika: Narancs kedves, engem nem érdekel a szótár! Ne a szótárakból élj, hanem az érzett, érzelmeidből! Ne csald meg önmagad!

Lacibácsi57 2010.06.07. 14:46:55

Ki az a lány aki megtudná, hogy férje fiúkkal is szexel, és annak jaj de nagyon örülne, és utánna hozzá is menne? Aki négykézláb áll és megtömik, vagy éppen franciáznak? Nem igen van ilyen esetleg aki ugyan ilyen, leszbi! De ott más a cél, nem a szerelm, szex!

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.06.07. 15:10:49

@Drága IV gernika: Köszi, de nem érdemes. Ez már haláltábor...

Viszont a "relytett" -et felveszem a szótáramba :D

Illes 2010.06.07. 17:39:43

Sose értettem azokat a nőket akik azért szakítanak meg valamit, mert az "túl jó" volt, majd sajnálkoznak...
...az meg, hogy bi, nem tökmindegy ha épp veled alakít ki egy monogám kapcsolatot?

I. P. S. 2010.06.16. 00:56:10

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ennek semmivel sincs nagyobb esélye, mint annak, hogy egy heteró férfi meg fog csalni egy kövér nőt, mert mondjuk soványakra vágyik.

I. P. S. 2010.06.16. 00:57:07

@Snowmass: Tegyük fel, hogy összejönnek, párkapcsolati jelleggel. Akkor mitől is NEM lesz megcsalás, ha egyszercsak megkíván valaki mást és lekapja?

I. P. S. 2010.06.16. 01:02:45

@(meg)törölt dick: A betegségnek nyilvánításnak még sok feltétele van. Amit nem lehet gyógyítani, azt eleve nem betegségnek hívjuk, hanem állapotnak, vagy rendellenességnek. Egy kar nélkül született gyerek fejlődési rendellenességben szenved, ő nem beteg, hanem eleve ilyen, és ehhez kell alkalmazkodnia. Fél karral egyébként még elég jól elvolna az emberiség.

Rengeteg viselkedés lenne abszolút esélytelen önállóan, ezzel érvelni hülyeség. Képzeld el, ha mindenki Gyurcsány Ferenc lenne, mennyi ideig maradnánk életben? Vagy ha mindenki mosógépszerelő lenne, és senki nem értene az állattenyésztéshez. Vagy ha mindenki pap meg apáca, akkor is kihalna az emberiség egy generáció alatt. Ha mindenki folyton csak óvszerrel dugna, akkor is. Ha mindenki folyton aludna, akkor is. Most ebből következik az, hogy
- a politika betegség
- a mosógépszerelés betegség
- a vallás betegség
- a biztonságos szex betegség
- és az alvás betegség?

Ugye hogy nem.

I. P. S. 2010.06.16. 01:04:52

@(meg)törölt dick: "sokat kutatták és a homoszexuális férfiak elég sok partnerrel rendelkeznek életükben, többszörösével a hetero pasik átlagának. 200-300 partner az nem számít náluk soknak, ebben persze a wc-ben hétköznap leszopott idegenek is benne vannak."

Ezeket a kutatásokat Amerikában végezték a hetvenes években, még az AIDS előtt. Ha ma Magyarországon végeznének ilyen felmérést, nem biztos, hogy hasonló eredményeket kapnának.

I. P. S. 2010.06.16. 01:07:12

@(meg)törölt dick: "joguk van a gyerekhez, csináljanak! Ja hogy nem megy? Az nem úgy van hogy alanyi jogon jár az ingyen gyerek, az egy élő lény akinek joga van valódi családban felnőnie normális nemi szerepek mellett."

Ez, amit elmondtál, nagyon szép dolog, de egyelőre egyetlen törvény sem rögzíti azt, hogy a gyereknek joga van a heteroszexualitás esélyéhez. Sőt elég nagy tiltakozás is lenne, ha ezt bele akarnák írni. Általában arra szoktak hivatkozni, hogy a meleg párok által örökbefogadott gyerekek közül (mert árva gyerek mindig van) nem lesznek többen melegek, mint egyébként.

I. P. S. 2010.06.16. 01:10:59

@(meg)törölt dick: "A házasság a gyermekek miatt van szabályozva."

Ez tévedés. A házasságnak nem egyedüli célja a gyerekek érdekeinek védelme, sőt ez a mai jogrendszerben eléggé el is sikkad. A házasság egy összetett dolog, vallási, társadalmi és egyéb megfontolások is szerepet játszottak benne. Ma igazából nagyon kevés eszköze van a jognak arra, hogy a tartásdíjat behajtsa, ha az apa nem akar fizetni, pedig a te érvelésed szerint ez lenne a fő oka a házasság létrejöttének. Ténylegesen az is lehet, hogy több gyerek születne, ha nem létezne házasság.

I. P. S. 2010.06.16. 01:15:33

@trickortreat: "Az, hogyha egyre tobb meleg van es nekik nem szuletik gyerekuk, felfoghato ugy, mint a bolygo teljesen termeszetes vedekezese a tulnepesedesre."

Jó ötlet, csak nem igaz. Ténylegesen nincsenek ma többen a melegek, mint régen, csak ma nem üldözöttek annyira, meg már, ahogy mások is írták, biztosítottak az alapjogaik sok országban, ezért nem titkolják annyira.

Ez körülbelül az az eset, mint ahogy a rendszerváltás óta több a tévécsatorna. Előtte is lehetett volna, szabad országokban volt is, csak nálunk tiltották a nem állami tévéadást.

I. P. S. 2010.06.16. 01:26:43

@Lacibácsi57: " Hát mit mondjak, aki férfi engedi, másik férfinak, és még élvezi is, nem lehet hetero! Jó ha tudjátok, hogy nagyon sok fiatal születik ma, ilyen zavaros identitással, akik már fiatalon még szereket is alkalmaznak! Megcsalják érzéseiket! Nagyon sok fiatalasszony, nem tudja nem is sejti, hogy férje mikor elmegy otthonról kinél keres boldogságot! /Mert otthol nem esett jól szex/, vagy a párom csak egyszer kívánja naponta nekem több kell, (jelszóval) és akkor fiúhoz kell menni??? Ma, minden második felet, úgy férfit, nőt, becsap a párjuk! Ha megmondaná az igazat, azonnal megromlana az élete! Ismerek olyat aki csak egzisztenciából, és pénzéhségből tart nőt maga mellett! Mert legtöbb férfi tisztában van azzal, nő nélkül, azonnal összerogyna a karrierje, vagyoni helyzete, és imitálják a szexet, a boldogságot, hogy biszex! Ez hazugság, ilyen nincs két nemet nem lehet szerelemmel szeretni!"

Imádom ezeket a posztokat. Kedves Laci bácsi, a mai fiatalokat a szüleik, az ön gyermekei rontják el, meg a többi fiatal. Nem születnek rossznak, de mire odajutnak, már elromlanak valahogy.

Hogy két nemet nem lehet szerelemmel szeretni? Ezt két emberről is el lehet mondani. Meghalt a fiatal házas neje, eltemette, megsiratta - fogja-e szeretni a második feleségét? Úgy-e? Vagy ha nem úgy, akkor ez egy alávalóbb szerelem? Vagy csak egyszerűen arról van szó, hogy az egyik is egy szerelem, meg a másik is egy szerelem, és ha talán nem is ugyanolyan hevesek, de azért szerelem mind a kettő?

I. P. S. 2010.06.16. 01:27:47

@Lacibácsi57: Drága Laci bácsi, a posztoló itt viccelt. Bi-szex, azt jelenti: két szexuális kapcsolat. Szó szerint nincsen benne, hogy ez azt jelenti, hogy kétféle nemmel csinálja valaki. A posztoló azt mondta, hogy férfi létére ő is szeretne 2két-szexet": hármasban, két nővel.

I. P. S. 2010.06.16. 01:30:48

@Illes: A számból vetted ki a szót. Talán a cinizmus is benne van valamennyire. Mind tudjuk, hogy ha valami nagyon jó ajánlatot látsz, akkor az nem igaz, csak át akarnak vágni. Talán ezt alkalmazzák az emberekre is. Ha a főnök nagyon kedves, biztos akar valamit. Ha a másik túl tökéletesnek néz ki, biztos valamit el akar titkolni, vagy legalábbis a fél életét a tükör előtt tölti el. Kinek kell az? Semmi sincs ingyen, ha valaki nagyon tökéletes, akkor talán nincs benne semmi egyéni se.

Persze azért felpróbálta, hátha :)

LeGars · http://melegleles.blog.hu 2010.07.21. 00:42:28

Az, hogy biszex a srác, önmagában semmit nem jelent. Az a kérdés, megvan-e pasik nélkül vagy sem. Ha igen, nem kell parázni, ugyanannyi eséllyel csalna meg nővel.
És mi van, ha monogám alkat ráadásul? Ha szeret valakit - legyen az férfi vagy nő -, nem kell neki senki más.

niobeniobe 2010.09.06. 14:11:14

Posztolo
voltam hasonlo helyzetben
a biszexualisak a legrosszabbak,barmikor megcsalhat ferfivel,novel egyarant,menekulj tole,amig lehet
igazabol a modern pszihologia szerint nincs biszexualitad,csak rejtett homoszexualitas..
en azt tapasztaltam, hogy az ilyen partnernek nemi identitaszavara is van, onmagat kereso,"zavart szemelyiseg az ilyen ember,aki nagy erzelmi terhet ro a kornyezetere

niobeniobe 2010.09.06. 14:20:15

Lacibacsi kommentjet olvasd el,eleg jol latja
valszeg ez is benne van,nokent,mint egszisztencia,kiszolgalas kell a biszex palinak a notol
ha megkerdezel egy ugynevezett bisex palit,hogy melyik nemmel jobb neki a szex,ha oszinte tipus,be fogja neked vallani,hogy a prosztataja ingerlese miatt intenzivebb elmeny szamara pasival......szoval enis arra szavazok,hogy inkabb a tarsadalmi elvarasoknak akarnak megfeleni a bisexualisak,azert vannak nokkel

I. P. S. 2010.09.07. 01:25:31

@niobeniobe: Ez tévedés. A modern pszichológia elismeri a biszexualitás létezését, azzal a kitétellel, hogy sokan, akik biszexuálisként viselkednek, csak rejteni próbálják ezzel a homoszexualitásukat.

De vannak valódi biszexuálisok is. Egy 1994-ben Amerikában végzett felmérésben (Harvard School of Public Health) a megkérdezettek közül minden ötödik ember azt válaszolta, hogy élete során legalább egyszer érzett már vonzalmat saját nemű társa iránt.

Mivel nem mondhatjuk, hogy minden ötödik ember homoszexuális lenne, el kell fogadni, hogy legalábbis létezik a biszexualitás lehetősége, és elképzelhető, hogy vannak, akik számára ez a legtermészetesebb.

Lehetséges, hogy te, Niobeniobe, egy olyan sráccal találkoztál, aki a biszexualitásba menekült, míg a psozt egy olyan srácról szól, aki élete ezen szakaszában tényleg és meggyőződéssel biszexuálisnak tartja magát. Ez persze sajnos nem oldja meg a posztoló problémáját, de önmagában nem lehetetlen.

I. P. S. 2010.09.07. 01:30:34

@niobeniobe: "ha megkerdezel egy ugynevezett bisex palit,hogy melyik nemmel jobb neki a szex,ha oszinte tipus,be fogja neked vallani,hogy a prosztataja ingerlese miatt intenzivebb elmeny szamara pasival..."

Miért feltételezed, hogy ő van alul?

Amúgy meg ilyen alapon a tisztességes nők sem tudnának férjhez menni, mert a férfiaknak "intenzívebb élmény" egy profi kurvával...
süti beállítások módosítása