Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megajándékozott egy utolsó éjszakával

2010. június 30. 07:19 - Panni CsP

A megcsalás nem szép dolog, de ezeket a sorokat olvasva, valahogy helyénvalónak tűnik. Két régi szerelmes találkozik újra, és a sok nosztalgiázás vége az lesz, hogy viharos gyorsasággal ágyba is kerülnek. Mivel mindketten házasok, megfogadják, hogy ez soha nem fordulhat elő és ami megtörtént, még egyszer nem fog. De vajon tartható lesz a fogadalom?

 

Sziasztok! Történetem nem túl egyszerű, de igyekszem egyszerűsíteni, amennyire lehet. Volt egy pasim… Még sok évvel ezelőtt nagy szerelemem volt ő, akivel három évet jártunk, majd közös megegyezéssel elváltunk. Nem tudni, miért, de arra jöttünk rá, hogy nem egymásnak teremtett minket a sors, mert túlságosan „jól megvoltunk”. Ez így hülyén hangzik, hiszen mindenki ezt keresi, de szerintem sem lesz hosszú távú kapcsolat két olyan ember között, akiknek a személyisége túlságosan hasonló. Ő megnősült - én férjhez mentem. Fizikailag elszakadtunk egymástól, de a szívünk képtelen volt erre.

Ő most 32 éves és van egy gyereke, én 29 vagyok és nekem is van egy lányom. Hat éve nem láttuk egymást, amikor is összefutottunk egy bevásárlóközpont parkolójában. Amikor megláttam, majdnem kicsúszott alólam a lábam, remegtem és alig bírtam értelmesen reagálni. Ő odajött hozzám, mosolygott, én visszamosolyogtam. Megbeszéltük, hogy másnap leülünk egy kávéra. A városban találkoztunk. Sokat nosztalgiáztunk. Három óra csevely után felhívott a lakásába, hogy megmutassa, milyen tölgyfa bárpultot csináltatott a sarokba. Azt mondtam, majd máskor, mert sietek. Ő azt mondta, hogy „nem sietek és felmegyek hozzá”. Felmentem. 10 perc múlva ágyban voltunk. Egymásnak estünk. Szerencsére a neje csak három nap múlva jön haza, mert vidéken volt a szüleinél, így bőven volt időnk – utána (reggel) nem éreztük túl jól magunkat, mert tisztában voltunk vele, hogy amit tettünk, az bőven házasságtörés. Én nem így értelmezem. Ő megajándékozott egy utolsó éjszakával, ami csak a miénk volt. Nem mondtuk el a párunknak: én sem a férjemnek, ő sem a nejének. Mit értünk volna el vele? Nem értette volna meg egyik fél sem. Ha rajtunk múlik, soha nem derül ki. Mindketten nyertünk, és mindketten vesztettünk. És nem tesszük meg többet, de ennyivel még tartoztunk egymásnak. Ti hogy látjátok mindezt? Félreértés ne essék, nem önigazolást keresek, és nincs is lelkifurdalásom.

 
301 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr202119994

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ELHUNYT BEDE MÁRTON 2010.06.30. 10:45:42

Budapest belvárosában tegnap a késő esti órákban,  bestiális kegyetlenséggel, egy IFA féltengellyel verték agyon Bede Márton internetes újságírót. Kollégája, Tóta W. Árpád az alábbi, rendhagyó nekrológgal emlékezik meg indexes főmunkatársáról:...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 13:17:16

@Jó Estét:

Talán, hogy rájöjj arra, hogy az vagy. Gondolkozz el ezen, például. A konstruktív megjegyzések igen ritkán fejsimogatósak, sőt! Úgy hogy ilyenre vágysz (fejsimizésre), rohadt szar helyen vagy :)

Jó Estét 2010.06.30. 13:19:19

@Kedves Nard: :DDDDDD rotflol, na te vagy az a tipikus kotekedos ember aki mindenbe belekot, vettem. Amugy ekezet nelkul irok folyamatosan, a mondatjelek eros mellozesevel, es a magyar nyelvtani szabalyok 90szazalekanak megsertesevel, jo, hogy pont ez tunt fol :)

Tamarin: igen, te konstruktiv vagy, pedig nem nyaltal be csontig :) lehet igazad van, amugy sot biztos, majd gondolkodom rajta :)

na en off, szep volt veletek :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.30. 13:20:45

@Traktorka: lehet, hogy a pedofil papok áldozatai vagy a segítőkész emberek megkárosítói ezt így konkrétan nem látják át, de nincsenek illúzióim, az emberek jelentős hányada bosszúálló.

Jó Estét 2010.06.30. 13:21:07

@Kedves Nard: no mondok enis neked meg bucsuzoul egy konstruktivat: szanalmas vagy :) na kb sikerult leereszkednem a sizntedre, es errol egyik tanult baratom mondta, hogy veszelyes, ugyhogy en itt abba is hagyom a vitat, tovabbi szep napot

Rebelde 2010.06.30. 13:23:00

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

mindenkivel azt lehet megtenni amit hagy, ha nem hagyja nem teszik meg vele, ennyi

miért kell valakinek ragaszkodni olyan emberhez, aki százszor bántotta? más ötletem nincs rá, minthogy vágyik az alázásra százegyszer is, hogy jogosan elmerüljön az önsajnálat feneketlen tengerében:)))

Jó Estét 2010.06.30. 13:24:15

@Kedves Nard: no mondok enis neked meg bucsuzoul egy konstruktivat: szanalmas vagy :) na kb sikerult leereszkednem a sizntedre, es errol egyik tanult baratom mondta, hogy veszelyes, ugyhogy en itt abba is hagyom a vitat, tovabbi szep napot

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 13:33:29

@Jó Estét:

Királyságos! Egy kis pöcs szánalmasnak tart, mindjárt kiugrom az irodám ablakán! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.30. 13:37:01

@Rebelde: a ragaszkodása és a mazochista hajlama miatt ő sebezhetőbb, de ettől nekem mégsem kötelező megadnom neki, amit akar, ha mégis megtenném, éppolyan beteg vagyok, mint ő.

Gazz 2010.06.30. 13:39:06

Kedves posztíró,
az oké, hogy a faszi neje három napig távol volt - de a te családodnak nem tűnt fel, hogy anya elugrott vásárolni, és kiszívott nyakkal jött haza másnap reggel?
Következtetés:
Kamuposzt.

alumi 2010.06.30. 13:40:04

@Jó Estét: az a csaj..tudod...szóval szerintem ő jobban járt, hogy nem vagytok már együtt...remélem minden nap hálát ad az égnek.
nyilván azért adott neked mindenben igazat, mert ilyen elnyomó s..fej vagy.

rendszerhiba 2010.06.30. 13:42:15

ismét egy újabb poszt, ahol minden szereplő halál undorító :)

Snowmass 2010.06.30. 13:44:50

A posztíró az a fajta nő, akit egyszerűen kötelező lapátra rakni, hiszen minek egyáltalán kapcsolatba bonyolódni, ha ennek hiányában is gond nélkül felmászik a tölgyfapolcra?:D

alumi 2010.06.30. 13:47:41

velvet.hu/trend/2010/06/29/szavazzon_a_legszexibb_foiskolas_lanyra/

Ezen marha jót vidultam.
Mit gondoltok, mit tanul a legtöbb lyányka?:))

Caddy 2010.06.30. 13:53:51

@primula anderson: Marketing, kommunikáció, pénzügy a tippem. Mert a testükkel csinálják mindet. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 13:56:06

@Caddy:

A rendezvényszervező is komoly szak lehet, kb a szivarszakértő illetve a malomkutató lehet nála durvább :)

Caddy 2010.06.30. 14:02:00

@Kedves Nard: cuki, az művelődésszervező, tudod régen népművelő szak volt. De nem baj, ha nem tudod. :*

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 14:03:05

@Caddy:

Nem jegyeztem meg a büfészakokat, bocs :) Ugye ők mondják a mekdonálcban, hogy "Itt fogyasztod?" ? :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.30. 14:04:00

@Traktorka: egyetértünk, nicsak.:-) Külön érdeme ennek a két regénynek, hogy Márai jócskán visszavesz az ész-, boldogság- és igazságosztó tanítóíró-álarcból, amit néhány más művében magára erőltet.

kiraaaaa 2010.06.30. 14:05:42

Most mi bajotok? Aki szép, csinos, az okos már nem lehet? Pf.

A sztorihoz: ritka egy ordas kurva a csaj, de a pasi sem különb!

kiraaaaa 2010.06.30. 14:08:59

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: szerintem meg pont itt van elszállva magától, olyan ezoterikus az egész.
Akkor inkább már A gyertyák csonkig égnek keserű fájdalma.:) de ugye, ki mit és hogyan szűr magának át egy könyvból:))

2010.06.30. 14:11:59

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

:))Szuper, mit iszol?:)))

nem vagyok nagy Márai rajongó, talán még 2 könyvét olvastam, de ez azért ott van. hogy ugye milyen más szaga van a másik szemszögéből?

alumi 2010.06.30. 14:14:45

@Kedves Nard: @Caddy:

marketing
kommunikáció
pr

:)

van köztük kommunikáció szakos és műkörmösnek tanuló.
ezen konkrétan elájultam a röhögéstől..:)

Caddy 2010.06.30. 14:23:26

@Kedves Nard: semmi baj, csak a pontosság kedvéért javítottalak. Cicafiú nem járok mekibe, azt meg pláne nem kérdezem meg tőlük, hogy milyen diplomával rendelkeznek. DE te ezt nyilván jobban tudod. (na elég volt mára,vagy még folytatjuk?)

@primula anderson: talált süllyedt! :D

rendszerhiba 2010.06.30. 14:36:57

@primula anderson:

nemcsak ők a hibásak, hogy kamu szakon tanulnak. ezeket a szakokat és szakirányokat valaki létrehozta, kvázi megnövelve a felsőoktatásban résztvevők számát, kitolva a fiatalok munkapiacon való tömeges megjelenését.

egyébként egy műkörmös csajt többre becsülök, mint egy kommunikáció/marketing/művelődés szervező/stb. szopóágon végzett libuskát - még ha általánosítani nem szép dolog.

thais 2010.06.30. 14:59:49

Lehet, hogy túlságosan elavultan fog hangzani, de a megcsalás már gondolatban elkezdődik. Ha a másik képes arra, hogy elvonja a gondolatait a férjről/feleségről, netán erotikus álmai lesznek a másikkal, az már a megcsalás kategóriájában tartozik. Ha lelkiekben nem tudott elszakadni régi párjától, miért ment egy másikhoz feleségül? Kit csapott be? A testét, vagy a lelkét vagy mindkettőt? Igenis csúnyán csalta meg az illető önmagát. Vagy csak a férjhez menés kedvéért ment férjhez? Úgy hallgatja el a férje elől a tényt, ahogy akarja, de van a világon testbeszéd. A férj egyszer úgyis rá fog jönni. Ha megcsalta a férjét, tisztázza magában, mit is akar voltaképpen, de hazudni hosszasan nem etikus és nem lehetséges.

Messzi Vetek 2010.06.30. 15:03:48

@rendszerhiba: valszeg a műkörömbiznicben érintett lehetsz. máskülönben nem érteném, hogy képes valaki egy műkörmöst többre becsülni mint mondjuk egy művelődésszervezőt. több hasznot hajt a közösség és az egyén számára vagymiafasz? pofámleszakad.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.30. 15:04:55

@kiraaaaa: lehet, hogy igazad van, nekem épp a gyertyák nem tetszett, de az említettel kapcsolatban nem úgy emlékszem, hogy különösebben ezoterikus lenne, vagy az emlékeim szelídültek.:-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 15:05:35

@primula anderson:

Lehet azzal jobban keres majd :)

@rendszerhiba:

Pont ez a baj, hogy pont a szakmunkásképzés került veszélybe. Alig lehet találni jó villanyszerelőt, hidegburkolót. Kontárokkal Dunát lehet rekeszteni. Viszont azt is észrevettem, hogy nem becsülik meg, sőt, lenézik a szakmunkásokat. Pedig, a marketingtől még egy tégla vagy vezeték sem került a helyére :)

Kytia 2010.06.30. 15:16:03

"Ő azt mondta, hogy „nem sietek és felmegyek hozzá”." -- Azért se mennék.

"...mert tisztában voltunk vele, hogy amit tettünk, az bőven házasságtörés. Én nem így értelmezem. Ő megajándékozott egy utolsó éjszakával, ami csak a miénk volt."

Majd amikor a férjed két nővel szopatja magát egyszerre a közös ágyatokban, míg te a haldokló nagymamád mellett virrasztasz a kórházban, akkor is így fogd fel a dolgokat, jó? Az majd csak az övék lesz. Neked semmi közöd nem lesz hozzá.

Tamarian 2010.06.30. 15:17:26

@Messzi Vetek: Az, hogy kit becsülsz, jobb körökben aszerint megy, hogy milyen ember. De te szeresd csak a diplomákat. Egynémely annyira sík hülye és gáz, hogy sznobokon kívül nincs humanoid, aki időt áldoz rájuk.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 15:18:44

@Kytia:

Ez kivételesen jó kis komment volt :D

Tomzone 2010.06.30. 15:22:41

A következő lépés meg már a kemény drogok meg a gruppenszex...

pieró 2010.06.30. 15:25:31

Eddig jó. És ha megint összefuttok valahol???

Kytia 2010.06.30. 15:26:11

@Kedves Nard: "kivételesen", höhh....D

2010.06.30. 15:27:39

igazából megvilágosodtam én.
ha az ember szeret valakit, akkor tényleg lényegtelenek lesznek a körülmények, és tényleg azt fogja gondolni, hogy jár neki ennyi boldogság és nem fog bűntudatot érezni csak azért, mert engedett a szívének.
ha a szívünkkel összhangban cselekszünk, azért sosincs lelkifurink.
persze ementén jól elgondolkodnék a házasságomon, de ez már mindenkinek egyéni szoc, hogy mennyir éli őszintén általában az életét.

2010.06.30. 15:27:57

Igy utolag, egy dolgot nem ertek. Ha egy ferjezett asszony lefekszik valaki massal, mint a ferjevel, akkor az a birosagon sem hazassagtores, hanem egy ajandek ejszaka ? Khmm, ezzel az erovel en most lelohetek valakit, hiszen az nem gyilkossag, hanem megajandekozom a sirasot egy kis munkaval...

T1GRIS 2010.06.30. 15:28:11

A történet a srác szempontjából:

"Tegnap összefutottam a volt barátnőmmel. Rögtön láttam rajta, hogy kúrható, úgyhogy némi duma után meg is csináltam.

2010.06.30. 15:29:12

@rendszerhiba:

En inkabb a kozmetikusokra eskuszom, az o boruk sokkal selymesebb, simogatnivalobb... :P

Prerikutya 2010.06.30. 15:30:23

Sziasztok!
Ez kitalált történet!? Nem, igaz lehet egy ilyen ocsmány sumákolás!
Nekem az a véleményem, hogy erkölcsileg nem vagytok sehol, sőt a béka kis fara alatt jó mélyen! Családod van és hetyegsz mással, közben az apjukkal, muterral is? És másra gondolsz közben? Mondhatnám is, hogy okádhatnékom van ettől az írástól:)!
És nyugodtan lehet majd lelkiismeret furdalásod! Vagy akkor az egész életed egy hazugság.

kata63 2010.06.30. 15:30:48

Megcsalás megítélése:
-ha én csinálom, akkor az teljesen rendben van..
-ha a házastársam, akkor az válóok.
Ilyen egyszerű ez, ugye...?

rendszerhiba 2010.06.30. 15:31:16

@Messzi Vetek: felőlem leszakadhat. engem nem zavar!

ezekre a kitöltő szakokra azok mennek, akiket nem vettek fel közgázra, jogra, orvosira, műszakira. ezt te is tudod, én is tudom! olyanok, akiknek a szülei verhetik a mellüket, hogy a gyerekem diplomás. ez van!

sajnos a diploma mellé sem jár magasabb intelligencia és iq.

rendszerhiba 2010.06.30. 15:34:15

@Kedves Nard: sajnos kinyírták az oktatásból a szakiskolákat, van helyette általános érettségi. ami valljuk be, semmire nem jó.

én 4 éve kerestem műanyag fröccsöntőt az egyik sorra, a konkurenciától akartam átcsábítani. akkor vidéken nettó 300-ért a füle botját sem akarta mozdítani.

aki pedig diplomával szégyenli a kétkezi munkát, na az is egy jó nagy sutyerák ;)

rendszerhiba 2010.06.30. 15:34:59

@Budapesti Brigaderos:

ja, és a fodrász csajok is lázba hoznak ;)

2010.06.30. 15:35:39

@T1GRIS:

sajnos kábé tényleg így lehetett...

"jé, ez a nő még mindig jól néz ki...úgyis valami változatosságról fantáziáltam hetek óta, na, akkor kapok az alkalmon, úgyis férjnél van, nem fog problémázni..."

Tamarian 2010.06.30. 15:36:24

@Traktorka: A szeretni és vágyni valakit, az más, sztem. Plusz ott van, ami miatt marhára a világ tetejének képzeli magát az ember, az erkölcs. Nohát. Elköteleződni, ÉS ugyanakkor mennyi a gatya/bugyi után másfelé, nem erkölcsös. Nincs time sharing üzemmód a házaséletben. Officially :)

rendszerhiba 2010.06.30. 15:37:11

@Kytia: igen. ott a pont.

a nőci nem mondja el senkinek, de a neten közzé teszi (ha egyáltalán igaz)

alumi 2010.06.30. 15:40:28

@Kedves Nard: ez az, épp gondolkodtam tanulni kéne valamit. rájöttem!
kőmíves leszek és majd füttyögök, meg cittegek le a fiatal, ropogós fenekű pasiknak az állványról a tizedikről. :)
úgyis hiány van..:D

alumi 2010.06.30. 15:42:42

"Ő azt mondta, hogy „nem sietek és felmegyek hozzá”. Felmentem. "

Rájöttem. A pasi Uri Geller.

2010.06.30. 15:43:59

@Tamarian:

de most nem a te tudatállapotodnak megfelelő szintről beszélünk. eleve férjhez sem mennél így, vagy elválnál, ha ennyire leszarod már, ÉS máson jár az eszed feszt, érted.

azzal kapcsolatban nem tudok nyilatkozni, hogy mi van, ha 15 éve élünk együtt és szimplán egy kis változatosságra vágyunk szex terén. el tudom képzelni, hogy beleférHET egy kis kaland. nemtom, még nem voltam senkivel ilyen sokáig, őszinte, sunnyogásmentes kapcsolatban.

pieró 2010.06.30. 15:44:08

@Tamarian: nem lenne ezzel sem baj. Az a baj, hogy a csaj olyan szinten van belezúgva az exbe, hogy nincs kontroll. Szerintem egy titkos numera nem árt senkinek. De egy titkos szerelem, az igen. Semmi garancia nincs arra, hogy a nő legközelebb nem tesz ugyanígy, vagy akár még többet (nem több dugásra gondolok, hanem titkos hétvége, és egyéb elbonyolódó komplikációkra).

T1GRIS 2010.06.30. 15:46:54

@Traktorka: Á, még a változatosságról fantáziálás hetei sem kellenek hozzá. :))

"Jé, ez dugni akar! Ott is van, ni, csavargatja a haját, hátravetett fejjel kacag. Lassuk csak, asszony pont vidéken, a Paraguay-Japán meg szerintem úgyis dögunalom lesz. Felőlem mehet."
:D

(* Az Erkölcs bajnokainak és mintaférjeknek: szívből örülök és gratulálok, hogy te sosem. Ez a komment tehát nem rólad szól, kösz, hogy nem írod be a válaszod. *)

rendszerhiba 2010.06.30. 15:48:15

@Prerikutya: vannak ilyen sumák emberek, ismerek is néhányat. de nem azért írták hogy a történet kitalált, mert hihetetlen volna.

Kytia 2010.06.30. 15:48:39

@T1GRIS: Azért ne túlozzunk. "némi dumá"-ra itt nem volt szükség. :))

himpellér 2010.06.30. 15:51:53

Engem pedig megajándékozhatna egy első éjszakával...

Madpapa 2010.06.30. 15:51:55

@primula anderson: @Kedves Nard: és legalább pontoztátok a csajokat? A Nóra az finom falat nattyon...

pieró 2010.06.30. 15:52:24

És hol volt a férj?

T1GRIS 2010.06.30. 15:54:37

@Kytia: Persze, hogy nem, de az ex egy klasszikus úriember. :D Szerintem még a cipőjét is megdicsérte. :)

alumi 2010.06.30. 16:01:22

@Madpapa: nekem egyik sem jön be. nem is tudok rájuk úgy nézni, mert elvhű hetero vagyok.:)
de valahogy mindegyikben van valami, amitől nem..nem áll össze. egyikre sem tudom azt mondani, hogy ez a csaj egyben van.
általános probléma a lópofa, meg az alien állkapocs, ahogy Nard szokta mondani.:)
azt már nem is mondom, hogy 20 évesen egynémelyik úgy néz ki, hogy nála még én is fiatalabbnak látszom, pedig bő tizessel idősebb vagyok.
na, meg a 165 centihez hazudott 55 kiló, miközben akkora karja van, mint egy kajakosnak. menjen már...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 16:03:24

@rendszerhiba:

Erre csak Süsüből tudnám idézni a zsoldosok dalának egy részletét:

"Mi vagyunk a zsoldosok
Kezünk sose' dolgozott.."

:D

@Madpapa:

Én pontoztam, a szőkéket mind lehúztam. :)

@primula anderson:

Volt ilyen, talán Benny Hill valamelyik műsorában, vagy Monty Pythonban :) Szegény férfiak menekültek a kőműves-melóscsajok elől akik inzultálták őket, és könnyes szemmel panaszkodtak a kamerába :) Szerintem tök jó kőmíves lennél :)

Kytia 2010.06.30. 16:03:45

@T1GRIS: *Még mindig mestere vagy rendes emberek lealázásának.* :D

2010.06.30. 16:03:51

@primula anderson:

kikérem magamnak.
kajakos vagyok (voltam, most evezős) és cérnavékony a karom.:D és 165 vagyok és 55 kg!:D (tényleg!!!)
az a titkom, hogy nem gyúrok rá külön, csak evezek heti 2-3-at.:D

T1GRIS 2010.06.30. 16:14:10

@Kytia: Mos' mé' mondasz nekem ilyent? Nem is aláztam le, épp azt hangsúlyoztam én is, hogy milyen rendes ember. Aki megadja a módját. Aki tudja, hogy mi a comme-il-faut, mielőtt férjes asszonyba élvez. :)

Tamarian 2010.06.30. 16:15:16

@Traktorka: Naaaaaaaaaa....... én tudatállapotom... szint... ne már... Azt aláírom, hogy ki kevesebbet, ki többet töpreng, aki meg egyáltalán nem, annak az orra folyvást a szarban van. De a felelősség, tisztesség, nem egy különösen bonyolult kapcsolatrendszeren át érthető csak meg. Sokféle embert ismerek/ismertem, és azokat kedveltem, akik szint ide-oda, azt tudták, hogy nem bsszuk át a másikat, hanem arcába mondjuk, ha gond van. Szóval szerintem ez nyugodtan lehet alapelvárás mindenkitől ;)))

aházasságban eltöltött évek és a változatos szex... (na ERRŐL tudnék mesélni :D) Alapból ott dől el, hogy azt a rengeteg évet kivel kezded. Ideális esetben szóba sem kerül a befáradás, mert folyamatos igények vannak, odafigyelés, nincs mókuskerék. Kevéssé ideális esetben úgy hiszem az az első, ha észlel valaki hasonlót, hogy az érintettel, a párjával beszéli meg. Mindegy, hogy szex, vagy bármi, ha gáz van, a társ az, akinek _tartozom_ annyival, hogy vele beszélem meg. Hiszen az élet közös, a megoldandó közös, a megoldás sem lehet szólómeló... Szerintem :)

Tamarian 2010.06.30. 16:18:43

@pieró: Mivel nincs baj? :)
A belezúgás... Tudod, én inkább azt hiszem, ilyenkor a saját emlékeit, illúzióit dédelgeti az ember. Erről szól a "jár nekem" fordulat is. És bizony az illúzióktól szabadul meg legnehezeben az ember. Szóval szerintem is kinéz a továbi lehetőség ;-)

alumi 2010.06.30. 16:26:40

@Kedves Nard: ja, vedelném apám pálinkáját, és rekedt hangon ordítanék le a 10-ről, hogy "hhhééééé, apukááááám, de helyes kerek popókád van! Lehetek az úrnőd?" :D

alumi 2010.06.30. 16:28:04

@Traktorka: bocs némi különbség van az izmos, és a husos kar között.
talán rosszul fogalmaztam korábban. az említett hölgynek igen vaskos karjai vannak, de nem izmos értelemben.:)

alumi 2010.06.30. 16:28:48

@Kedves Nard: nem értem miért, de mindenki ezt mondja:)

Tamarian 2010.06.30. 16:29:19

@Traktorka: Van kajakos bnőm, és nem az a bajom, hogy vastag - én úsztam, kosaraztam, ésésésésés (mozgáskényszer), szóval nekem van bicepszem rendesen :D -, hanem hogy púúúúúúúúúúpos.... nem klasszikusan, hanem iszonyat hülyén tartja magát. És mindegyiknél (kajakok) ezt látom... <:O

pieró 2010.06.30. 16:36:54

@Tamarian: úgy értettem, elköteleződni és néha mégis másra végyni, ezzel nincs akkora baj. Sok év házasság után, stabil kapcsolatban sok minden belefér. Bár ezt illik akkor tisztázni életünk párjával, hogy hol legyenek a határok. A baj akkor van, ha veszélybe sodorja a házasságot.

Illúzióügyben messzemenően egyetértek. Ez sajnos nem olyan "jár nekem, hogy néha pletyizzek a barátnőkkel", vagy "jár nekem, hogy elkalandozzak 1-1 éjszakára". Ezt nem lehet elmesélni a férjének, mert úgy hangzana, hogy "ha te nem lennél drágám, most ilyen boldog lennék...".

tőzegmalac 2010.06.30. 16:41:37

@primula anderson: mikor kezded ezt gyakorolni? :D

2010.06.30. 16:42:17

@Tamarian:

jó, én 14 évesen abbahagytam a versenyszerű kajakozást, szóval még pont időben ahhoz, hogy ne legyek ógre.:D
azóta csak koca-kajakos és pár hónapja "vadevezős".:))

de valóban, aki tinikorában komolyan edzett, sajnos tényleg elcseszte a testét ilyen téren.

Kytia 2010.06.30. 16:52:38

@T1GRIS: A csillagozott részre gondoltam.:) Ne is tagadd, bánod, hogy nem mindenki félrekuff.:)

Kytia 2010.06.30. 16:55:23

@Kedves Nard: Már megint a szőkék! Miért utálod őket. Pont most terveztem egy kis újítás gyanánt csatlakozni hozzájuk. Ráadásul, a kutatások szerint, úgy majd többen akarnak sunázni.:D

Father Justice (törölt) 2010.06.30. 16:59:40

A) 1953 óta tudjuk, hogy az úriemberek a szőkéket szeretik.
B) Ha a kutatásoknak hinni lehet, a szőkéket többen akarják sunázni.

A + B => A férfiak többsége úriember! :)

rendszerhiba 2010.06.30. 17:03:41

@Kedves Nard:
"Én pontoztam, a szőkéket mind lehúztam. :)"

Nem a hajszín számít, hanem a lelkület :DDDD vagy így értetted? :)

Stringer 2010.06.30. 17:09:38

Nem gyenge. Ezek azok az "ex"-ek, akik egyébként már attól vért pisilnek féltékenységükben, ha valaki a feleségükre néz?
:-)
De sebaj, neki azért még járt egy (már, úgy egy, hogy a posztíró szerint...)
S az asszonyka vajon ugyanígy fogadná a kedves urát, ha arról meg kiderülne, hogy a saját kedvenc exét ajándékozgatja, csak úgy, bárpultilag??

Édes azért ez...
És még csak nem is saját kezűleg bárpultolt, hanem csináltatta. Jó, hogy nem az új vga-kártyáját hozta szóba (na, jobb híján, persze).

Jó sztori.

T1GRIS 2010.06.30. 17:24:21

Jó sztori, ugyanakkor teljesen átlagos is.
Nekem egyetlenegy hiányérzetem van a postíró történetével kapcsolatban, ez pedig a lelkifurdalás deklaráltan teljes hiánya. Azért a házasságtörős sztoriknál a megbánás, a lelkifurdalás és a mardosó önvád általában fontos mártírkellékek; bár az esetek többségében a hivatalos partner hibáinak felsorolásával megfelelően ellenpontozható, és pár okos támogató komment segítségével teljesen tünetmentessé is tehető.
Ehhez képest itt még nyomokban sem találkozunk vele. Ó, mivé lesz így a világ? :)

(Persze lehet, hogy eredetileg volt lelkifurka, mondta is az asszonka még az ágyban fekve, hogy "jaj, mit tettünk, most olyan lelkifurdalásom van", mire jött a válasz, "nem, nincs lelkifurdalásod", és ezzel az ügy el is volt intézve.)

@Kytia: De igenis tagadom! :)

rendszerhiba 2010.06.30. 17:44:47

@T1GRIS: szerintem egyszerű a magyarázat. a férjét soha nem szerette igazán. a mély, komoly érzések hiányoztak a kezdetektől.

mint megannyi langyos kapcsolat, összetartja őket a kamu máz. összeházasodtak: vagyon, gyerek, kapuzárási pánik, vagy miegymás miatt.

közben ámítják magukat.

Kytia 2010.06.30. 18:32:26

@rendszerhiba: Bezzeg szakíthatnának is a nagy unalomban, hogy aztán néhány év múlva újult hévvel essenek egymásnak, az akkori hivatalos párjuk tudta nélkül.:)

rendszerhiba 2010.06.30. 19:18:01

@Kytia: kivéve ha félnek a vagyon szétosztásától és a függetlenségtől :)

(csak a felszínt karcolják)

2010.06.30. 19:47:04

@Panni CsP:
Nálama hónap posztja ez volt:
csajokespasik.blog.hu/2010/06/22/ne_mar_egy_ilyen_pasi_usson_ki_engem
Kapja csak meg az ellenszenves kiscsávó a polót. De lehetőleg valami szép színűt küldj neki... :)

És én is szeretnék polót. Posztot nem írtam, így marad a komment. :) S-es a méretem. :)

2010.06.30. 21:16:39

@T1GRIS:

Azert nincsenek taglalva a hibak, mert olyan rossz volt. Hiszen magatol ertetodo, hogy ez neki jar... ;)

2010.06.30. 21:17:15

@Kytia:

Szerintem inkabb menjenek el egy swinger klubba... :D

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2010.06.30. 21:52:11

eredetileg csak azt akartam írni, hogy egy utolsó lotyó vagy, de mivel hozzátetted, hogy lelkiismeretfurdalásod sincs, ki kell egészítenem arra, hogy egy erkölcstelen, utolsó, szar senki vagy és mellesleg lotyó is.

2010.06.30. 22:14:01

@Metal Warrior:

A horcsogom se harapna' meg !

dr. gernika 2010.07.01. 12:46:30

No, ezt csak most sikerült elolvasni.
Szerintem is házasságtörés.
Valamint egészségetekre.
Valamint remélem, hogy a házastársaitoknak is van 1-1 régi naccejijük, akivel alkalomadtán összeborulhatnak egy kis nosztalgiakufircra.

dr. gernika 2010.07.01. 13:08:24

@primula anderson: Höhö, erről jut eszembe az a videofelvétel... legközelebbi ütközésünkre igazán elhozhatnád. :)

Frucsasz 2010.07.02. 09:36:00

Eszem megáll... félrekefél, és még jól meg is magyarázza, hogy ez nem házaságtörés, és neki ehhez joga volt... Ez neki járt. Lókukó a pici fenekébe, az jár. :( Elképesztő az emberek hozzáállása a hűséghez.
Félreértés ne essék, nem az a fő baj ,hogy félrelépett - emberek vagyunk, követnk el hibákat, bűnt, botlást. De hogy még csak nem is szégyelli, sőt...

Kedves posztoló, ha ennyire emelt fővel és büszkén vállalod, hogy félredugtál, akkor tedd ezt a férjed elé állva. Ha úgy gondolod, hogy nincs beleszólása, mert neked ehhez jogod volt, akkor akár el is mondhatnád neki. De amíg titkolod, addig gerinctelen vagy.

Ezzel a logikával élve akármelyik exével dughat akárki, hisz egy utolsó éjszaka mindig jár... Majd jól megnézném az arcodat, amikor a férjed szédül be a volt nője karjaiba. Hogy azt mennyire nyelnéd le, mert hát az neki jár...

japanautos 2010.07.04. 19:51:09

Én úgy látom hogy egy ribanc vagy...
Nem tudom sajnáljalak vagy lenézzelek... inkább a megvetés a jó szó.
Neked mit jelent az a szó hogy hűség?
Ennyi

Messzi Vetek 2010.07.07. 20:46:36

@Tamarian: mit szeressek a diplomákon? egy darab papír. szükség van rá, hogy megkapj némely állást - ennyi. a bkv buszra is szükségem van, hogy ából eljussak bébe, mégse szeretem őket meglepő módon. most már csak azt nem tudom: hogy jött ez ide?

@rendszerhiba: szerintem teljesen mindegy, hogyan szerez ki és milyen végzettséget - az a lényeg, hogy mit csinál. jogi diplomával is lehetsz műkörmös, megsúgom. ettől függetlenül - ha már szakmunkásokról beszélünk, akkor - egy műkörmöst meg mondjuk egy villanyszerelőt vagy szakácsot ne vegyünk már egy kalap alá: a műkörömkészítés a zabhegyezéssel egyenértékű hasznossággal bír. a szakács vs művelődésszervező már érdemes vitára, melyik becsülendőbb: az egyik táplálékot készít neked, a másik emeli a műveltségi szinted (mindkettő jó_esetben értendő és a példa azért is ül, mert mindkettőt elvégezheted a segítségük nélkül magad is) - hogy melyik a becsülendőbb, az már csak felfogás kérdése.
de bazmeg, az, hogy a műkörmös szerinted egy megbecsülésre méltó szakma számomra enyhén deformált értékrendet tükröz. (kivéve persze, ha Kelemen Anna -féle nő vagy, akkor - valahol - érthető).

vadmacska1995 2010.07.14. 23:02:35

én nem ítélem el. szerintem semmi baj nincs vele ha megvan az életcélod és tudsz mértéket tartani és tudod kit szeretsz igazán akkor nem vagy ribanc.

kastanie 2010.08.18. 20:47:06

ja, a baj az, hogy megízlelte a tiltott gyümölcsöt. mert ők egymásnak már azok...voltak...és igen. ha egyszer megtörtént, simán meg fog máskor is. nem ért ez még véget...
süti beállítások módosítása