Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megajándékozott egy utolsó éjszakával

2010. június 30. 07:19 - Panni CsP

A megcsalás nem szép dolog, de ezeket a sorokat olvasva, valahogy helyénvalónak tűnik. Két régi szerelmes találkozik újra, és a sok nosztalgiázás vége az lesz, hogy viharos gyorsasággal ágyba is kerülnek. Mivel mindketten házasok, megfogadják, hogy ez soha nem fordulhat elő és ami megtörtént, még egyszer nem fog. De vajon tartható lesz a fogadalom?

 

Sziasztok! Történetem nem túl egyszerű, de igyekszem egyszerűsíteni, amennyire lehet. Volt egy pasim… Még sok évvel ezelőtt nagy szerelemem volt ő, akivel három évet jártunk, majd közös megegyezéssel elváltunk. Nem tudni, miért, de arra jöttünk rá, hogy nem egymásnak teremtett minket a sors, mert túlságosan „jól megvoltunk”. Ez így hülyén hangzik, hiszen mindenki ezt keresi, de szerintem sem lesz hosszú távú kapcsolat két olyan ember között, akiknek a személyisége túlságosan hasonló. Ő megnősült - én férjhez mentem. Fizikailag elszakadtunk egymástól, de a szívünk képtelen volt erre.

Ő most 32 éves és van egy gyereke, én 29 vagyok és nekem is van egy lányom. Hat éve nem láttuk egymást, amikor is összefutottunk egy bevásárlóközpont parkolójában. Amikor megláttam, majdnem kicsúszott alólam a lábam, remegtem és alig bírtam értelmesen reagálni. Ő odajött hozzám, mosolygott, én visszamosolyogtam. Megbeszéltük, hogy másnap leülünk egy kávéra. A városban találkoztunk. Sokat nosztalgiáztunk. Három óra csevely után felhívott a lakásába, hogy megmutassa, milyen tölgyfa bárpultot csináltatott a sarokba. Azt mondtam, majd máskor, mert sietek. Ő azt mondta, hogy „nem sietek és felmegyek hozzá”. Felmentem. 10 perc múlva ágyban voltunk. Egymásnak estünk. Szerencsére a neje csak három nap múlva jön haza, mert vidéken volt a szüleinél, így bőven volt időnk – utána (reggel) nem éreztük túl jól magunkat, mert tisztában voltunk vele, hogy amit tettünk, az bőven házasságtörés. Én nem így értelmezem. Ő megajándékozott egy utolsó éjszakával, ami csak a miénk volt. Nem mondtuk el a párunknak: én sem a férjemnek, ő sem a nejének. Mit értünk volna el vele? Nem értette volna meg egyik fél sem. Ha rajtunk múlik, soha nem derül ki. Mindketten nyertünk, és mindketten vesztettünk. És nem tesszük meg többet, de ennyivel még tartoztunk egymásnak. Ti hogy látjátok mindezt? Félreértés ne essék, nem önigazolást keresek, és nincs is lelkifurdalásom.

 
301 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr722119994

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ELHUNYT BEDE MÁRTON 2010.06.30. 10:45:42

Budapest belvárosában tegnap a késő esti órákban,  bestiális kegyetlenséggel, egy IFA féltengellyel verték agyon Bede Márton internetes újságírót. Kollégája, Tóta W. Árpád az alábbi, rendhagyó nekrológgal emlékezik meg indexes főmunkatársáról:...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dominó 2010.06.30. 07:48:56

Tulajdonképpen ugrottál a pasinak. Nem baj - volt egy jó estétek, jól esett, lehet majd ezen is nosztalgiázni. ;)

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.06.30. 08:06:19

Tulajdonképpen megcsaltad a férjedet, ha még jól is esett, hát ahhoz csak gratulálni tudok, biztos megértené ha azt mondanád neki, hogy ez Neked még járt. Ha véletlenül kiderül és a férjed elhagy, akkor biztos majd a kislányod is megérti, hogy apu azért nem lakik nálatok, mert Neked még járt valami.

CyberPunK 2010.06.30. 08:13:55

Szerintem teljesen korrekt, hogy nem mondja el, biztos az már nem esne jól a nosztalgiázó lelkének, ha apuci végigkúrná az összes volt kapcsolatát, csak mert nekik még tartozott ennyivel.

Devil2 2010.06.30. 08:14:35

Kész, sakk-matt, erre nem tudok mit mondani.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 08:18:09

Biztosan a megértenék ők is, ha megcsalt felek ugyanezt csinálnák, a férj az exnőjével a feleség meg valamelyik falubikájával. Bizonyára mosolyogva, megértőn bólogatnának, mert nekik ez jár :)

Erásss 2010.06.30. 08:19:47

A tölgyfa bárpult most a menő? ...és a bélyeggyűjtemény már kiment a divatból? :D :D

Devil2 2010.06.30. 08:29:44

@Erásss: Sziia Sziviii! Neked is szépet! :)

Devil2 2010.06.30. 08:31:58

@Erásss: Jah, milyen fura hogy felnőtt emberek így kell hogy a másik tudomására hozzák, hogy jól esne egy kis szex. Tölgyfa bárbult... ó máj gád.. :D

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2010.06.30. 08:32:24

Lehet szavazni a Hónap posztjára és kommentjére - holnap eredményhirdetés!

Devil2 2010.06.30. 08:33:55

@Erásss: Ja.. nem felejtettem ám el a képet a DR-Z -ről. :)

Erásss 2010.06.30. 08:36:10

@Devil2:
Hát remélem is. Kíváncsian várom! :)

Erásss 2010.06.30. 08:36:44

@Panni CsP:
Szerintem ez a poszt visz mindent! :)

Devil2 2010.06.30. 08:38:52

Na mégiscsak eszembe jutott valami, szóval az a durva hogy posztolónknak még csak lelkifurkája sincs a dolog után, akkor mennyire tisztelheti a jelenlegi "párját"?

Erásss 2010.06.30. 08:39:34

@Devil2:
A tölgyfa bárpultot te is bevetheted....hátha bejön! :)))
Na jó, nem szemétkedek!:)))
Különben hogyan mondta volna a pasi a csajnak a kávézó közepén?:Dugunk vagy nem dugunk?---Ezzel tuti elriasztotta volna.:))

Erásss 2010.06.30. 08:43:01

@Devil2:
Nem ez a durva, hanem az amit szerintem a pasi csinált a szex után: Röhöghetett a markába, hogy ismét megvolt a csaj, ismét bedölt neki,a dumájának...a csaj meg azt hiszi, hogy nem tudta elfelejteni a srác és ö a legjobb nö a világon...Szánalmas!!!!!!!

CyberPunK 2010.06.30. 08:46:15

@Erásss: Persze, olyan nincs, hogy a nő is csak egy olcsó ribanc, ugye?

Erásss 2010.06.30. 08:47:06

@CyberPunK:
De van....akkor a pasi mi is????????

CyberPunK 2010.06.30. 08:53:03

@Erásss: Pasi. Minket nyíltan a farkunk vezérel. Azt nem szeretem, hogy a nőkről hiszi valaki azt, hogy ott ilyen nem fordulhat elő.

Tamarian 2010.06.30. 08:58:44

'reggelt. Így első kávéra még csak egy dolgon töprengek - Panni, te is válaszolsz? ;-)
"A megcsalás nem szép dolog, de ezeket a sorokat olvasva, valahogy helyénvalónak tűnik"
Kihagytam volna azokat a sorokat, amik eztetet igazolják???? :))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 08:59:37

@Panni CsP:

Hát nem a múlt pénteki lesz az, tuti.

@CyberPunK:

Csak azokat vezérli a farka, akiknek nincs agya.

CyberPunK 2010.06.30. 09:04:02

@Kedves Nard: Kinek mi a fontos, én a nőkkel nem beszélgetni szeretek. Ahogy férfitársaim nagy része sem.

2010.06.30. 09:04:34

@Tamarian:

Gútenmórgen!:))
Már első bekezdés kiverte a biztimet, nemtom van-e bmi értelme okoskodni.:))

pingpong 2010.06.30. 09:04:50

zavaros. hogyhogy szétmentek, mikor minden klappolt? és miért várja el tőlünk, olvasóktól, hogy megértsük azt, hogy "Fizikailag elszakadtunk egymástól, de a szívünk képtelen volt erre"? ennek a világon semmi értelme, bocsi. pantomimessel egyetértek.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 09:06:55

@CyberPunK:

Nem kell ez a műmacsó duma, unalmas. Férfitársaid jó része, veled együtt max a beszédig jut el egy nővel,azt is szarul, utána marad a meleg tenyér.

Erásss 2010.06.30. 09:07:38

@CyberPunK:
Csak a magukat hatalmas machónak érző, aberrált hímneműeket vezérli a farka. @Kedves Nard: nak megint igaza van! Akinek van agya, azt nem! Egy férfi nem attól lesz férfi, hogy mennyi nőt fektetett meg!

Tamarian 2010.06.30. 09:09:59

@Traktorka: Aztán maga megint jól eltűnt ;-) Remélem, jó volt, még ha munka is :)))
A beköszöntő után kicsit azért kíváncsi lettem, milyen extrém történet hozza azt a tanulságot, hogy harmatos szemmel bólogassak; és MÉGIS _lehet_... ;-) De most úgy maradtam... :D
Egyelőre nincs hozzátenni valóm. Valami? :D

@CyberPunK: :D Azért vannak nálad szociálisabb példányok is...

virus 2010.06.30. 09:12:14

Jól átb.szta a pasi a fejed :)ingyen numera.
Ráadásul az asszonnyal közös ágyukban hmmm
Ezzel az ürgével nagy szerelem haha :)

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.06.30. 09:13:05

Nem kell az önigazolás, meg 'nem tesszük meg többet' duma. Ha lesz rá alkalmatok megint dugtok egy jót, mert ez az volt. Egy dugás a régi már bevált sexpartnerrel. Nincs is ebben semmi roszz, csak nem kell utána lelki életet élni.

tuli _ 2010.06.30. 09:15:24

Asszonyka 3 napig odavolt, de posztíró hogy számolt el a férjével, hogy reggel ment haza?
Abban azért nem lennék biztos, hogy soha többé nem fordul elő. Addig biztosan nem, míg nem futnak össze újra egy bevásárlóközpontban, és nem füttyent egyet a régi pasi.

CyberPunK 2010.06.30. 09:15:27

@Erásss: Egyetértek azzal, hogy nem ettől lesz férfi a férfi, de attól még jó dolog minnél több nőt ágyba vinni.

@Kedves Nard: Műmacsó dumáról csak annyit, hogy nézz vissza itt pár posztot. Valahogy sosem a "kedves" fiúk viszik tömik a nők nagy részét. Bár gondolom ezzel tisztában vagy, csak savanyú a... :)

Tamarian 2010.06.30. 09:15:46

@zotyer: ;D Csak van az a nyűgös fajta, aki nem tud nem lelki életet élni. Össze van ragadva a lelkiismeretével.

2010.06.30. 09:16:45

@Tamarian:
Fájdalmas tréningen vettem részt 2 napig.:) Csak a jólneveltségem vetett komoly gátat annak, hogy ne álljak fel félúton, olyan butaságok hangzottak el pszichó szinten.:))

Azért az érdekelne, hogy milyen önbüntető program hozza ki azt eredményül, hogy "túl jó minden, vessünk véget".:)) vagy valahol mégis nagyon kilógott a lóláb. vagy még nem láttam eleget a világból.:))

Tamarian 2010.06.30. 09:16:50

@CyberPunK: Aztán te a mennyiségre vagy a minőségre mész? ;-)

Caddy 2010.06.30. 09:17:59

@tuli _: az ő férje is biztosan vidéken volt. A gyerekek meg táborban.

CyberPunK 2010.06.30. 09:20:12

@Tamarian: Minőségre, de mivel a puding próbája az evés, így elég nagyot kell ahhoz meríteni, hogy kifogjuk a jót.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 09:22:52

@CyberPunK:

Nyilván a postok reprezentatívak, és minden így történik. Az igazán jó nőket (és itt nem a lófasz celebkurvákat értem) nem ezek a műmájerek varrják le, mert szóba nem áll velük egy értelmes, jó nő.

@Tamarian:

Gondolom nem a minőségre :) Bár kinek mi a minőség ugyebár, lehet neki a napiszaron bepostolt sunaképek tulajdonosai jönnek be :)

Tamarian 2010.06.30. 09:25:15

@Traktorka: Jólneveltség? Úgy ítélem meg -ha nem tudnám amúgy-, hogy fiatalabb vagy te nálam :D Azt is el lehet mondani udvariasan, hogy itt és most vetsz véget annak, hogy ellopják az életidődet ;)))
Nekem is ez volt a következő naaaagy kérdőjel: "Nem tudni, miért, de arra jöttünk rá, hogy nem egymásnak teremtett minket a sors" NEM TUDNIIIIIIIIIIII?????????????
Vajon a szakítás akkor hogy történt? Isteni sugallat? Zavart arckifejezéssel; Te..... szerintem hagyjuk... Csak. (???) :)

@CyberPunK: Várj csak... akkor itt már fel is állt a személyes prioritásod; elsődleges a minőségi szex, aztán jöhet csak bármi (van-e agya, ha igen, mire használja, viselhető természet, stb) a nagyító alá? :)

Father Justice (törölt) 2010.06.30. 09:26:09

@Traktorka: Valószínűleg fizikailag is csak azért tudtak elszakadni egymástól, mert személyiségükkel ellentétben a testük nem volt túlságosan hasonló. Nekik három év kellett hozzá, hogy rájöjjenek - van ez így. :) Ha azon morfondírozol, hogy miért nem akkor kerítettek sort az utolsó közös éjszakára (ami még mindkettejüknek 'járt'), amikor három év együttjárás után közös megegyezéssel szakítottak, akkor rossz hírem van. A szív útjai kifürkészhetetlenek! Talán csak most lettek elég érettek érzelmileg a végső megmérettetésre. A másik nagy kérdésre, miszerint mi garantálja, hogy egy ilyen "nem sietsz és feljössz hozzám" mondattöredékkel ágyba csábítható / kényszeríthető rüfinél tényleg ez volt az utolsó alkalom, egyelőre nincs jó válaszom. Erre még ki kell dolgoznom egy jó kis elméletet, amit délután részletekbe menően ki is fejtek.

vendriner aladár 2010.06.30. 09:26:11

Erre szokták mondani, hogy 2 ember kell a tölgyfabútornézéshez. Nem tudom, de nekem a lelkiismeretem megszólalna ilyen esetben, de még előtte. Ami megtörtént az megtörtént és kérem szépen a mosolyt letörölni az arcodról kedves posztoló, azért csak mozgatta annyira a fantáziád, hogy posztot csinálj belőle. Neked nincs lelkiismereted, dehogynem! Többet nem tesszük meg, erre azért nem vennék mérget! Önigazolás fail!

Erre mondta egyik haverom, hogy aki egyszer sokat jelentett neked, az soha többé nem lesz közömbös. Csak a dolgokat helyén kell kezelni. Ti most nem így tettétek! Ennyi, le lehet ülni, egyes!

nicknek (törölt) 2010.06.30. 09:30:06

Sziasztok! Hát ennyi közhellyel teli magyarázzam meg magamnak miért is nem vagyok szar alak már régen olvastam:) Egy biztos ez egy titok... a titkok pedig nyomasztóak egy idő után... Ami rányomja bélyegét a kapcsolatra... Van az az okos mondás, hogy mindennek ára van...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 09:33:21

@nicknek:

Ha tényleg olyan ostoba a postíró mint amilyennek magát leírta a postban, akkor jó eséllyel nem nyom bélyeget a kapcsolatára :) Mert hiányzik belőle a józan ész és a lelkiismeret, a becsület és a tisztesség.

paaj 2010.06.30. 09:34:44

Tényleg létezik olyan, hogy túl jó valakivel.:) Persze a nagyon egyforma természet, gondolkodásmód lehet egy idő után zavaró. Viszont ha emellett is tartósan jól érzik magukat akkor minek kell szétmenni? Főleg, hogy a szívük nem vált el a szakítás után állítása szerint... na mindegy nem kell nekem mindent érteni.
Most meg dugtak egy jót oszt annyi. Hiába fogadkozik a posztíró, fognak még, rendszeresen.:) Egészségükre.

2010.06.30. 09:38:36

@Tamarian:
á, nem akartam szabotálni a tréninget, ráadásul céges vót, muszáj volt végigülni. mindenesetre, mikor próbáltam kételyt ébreszteni a trénerben a hiányos pszichó tudása okán, elképedve tapasztaltam, hogy nem tudom megingatni nyilvánvaló "1+1=2" témában sem. így hamar feladtam.:))

fergeteges dugás után pihegve az ágyban: szeretsz drágám?
igen. akkor szakítsunk, túl jó minden. oké.
:))))

turbólyuk 2010.06.30. 09:39:25

Ugyan már,
ez kb. mindennapos történet, csak nem ír róla mindenki posztot.
Aztán jól lehet róla ítélkezni, meg köpködni, képmutatni.
Pedig mindenkinek a saját dolga, hogy mit tenne ő maga. Azt tán nem kéne megmondani másnak, mi a helyes. Hacsak nem kérdezte meg az a más, hogy helyes-e.
Igazából azt nem értem, hogy a posztíró miért is írta ezt meg valójában.
(A tölgyfa izé pult hiper gáz :))

Tamarian 2010.06.30. 09:39:51

@Kedves Nard: Részemről távolról és mély alázattal fogadom el, hogy kinek mi a fontos(abb). Aztán biztos annak is eljön az ideje, mikor már nem elég, ha orbitális lepedőtáncos valaki. Hm... az sci-fi, vagy van olyan, hogy egy pasi már a folyamatos szexre is ráun? :D

@CyberPunK: Hát, nem vagyunk egyformák, de így szép és színes a világ, ugye :)

@Father Justice: Mi garantálja? Semmi. Tegnap éppen Dexter fogalmazta meg, amiről aszittem, én találtam fel :D; vannak ajtók, amin másodszorra már könnyebb átmenni ;-)

@vendriner aladár: utolsó bekezdés - respect :)

Madpapa 2010.06.30. 09:46:01

Gyaníthatóan a kishölgy azért lódít itt elég szépen, azaz néminemű csúsztatással próbálja a múltban számára 'tragikusan' végződő kapcsolatot úgy beállítani, hogy közös megegyezés. Nekem inkább az jön át, hogy a pasinak nem kellett igazán. Nagy szerelem volt, de csak a leányzó részéről, hisz vajon hogyan fordulhatna az elő, hogy x évvel a szakítás után megnyílik a föld alatta, amikor újból látja a nagy Ő-t?
Szóvala történet a következő volt kislány amit szépen elsumákolsz. A pasid dobott anno mert igazából nem kellettél neki. Te kényszeresen férjhez mentél egy olyan pasihoz akit igazán nem szeretsz. A régi pasidat újból látva a szunnyadó tűz újból újból lángra kapott.
Nos azt gondolom, ha egyszer megtetted, meg fogod tenni mégegyszer, mert igazából a pasit még mindig szereted. Rossz duma azzal takarózni, hogy ez járt még neketek? Mert? Zavaros önámítás, amiben igazából te sem hiszel.
De ha ide leírod a dolgaid, vajon miből gondolod, hogy nem lát át senki a kesze-kusza hazugságaidon?

bagolybagoly 2010.06.30. 09:46:51

"Azt mondtam, majd máskor, mert sietek. Ő azt mondta, hogy „nem sietek és felmegyek hozzá”. Felmentem."

Nem baj. Az a lényeg, hogy határozottam megírtad, hogy ilyet sohasenemtöbbetegyáltalán. Te már csak tudod.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.30. 09:47:14

"Fizikailag elszakadtunk egymástól, de a szívünk képtelen volt erre." Posztíró azonnal csukja be a müllerösszest!
*olvastovább*

2010.06.30. 09:47:18

@Traktorka:

Ez akkor fordul elo, ha a kihivas (a megvaltoztatas igenye) az, ami osszetartotta oket. Majdnem jo, de ha meg ezt vagy azt nem igy csinalna tokeletes lenne... Vagy nem tudja elerni a valtozast, vagy mar nincs mit megvaltoztatni.

Tamarian 2010.06.30. 09:47:38

@Traktorka: Ha céges, akkor guggolva is kell :D
Engem kifejezetten szórakoztat, ha meggyőződéses észosztóval kell beszélgetnem. És ami igazán élvezetes: kérdezni. Aztán folytatná, de kérdés még van. És a negyedik után már qva ideges. De az ártatlan arccal, naaaagy szemekkel nem tud mit kezdeni. Amikor meg pattintana, derűsen felhívni a figyelmét a hopp!, logikai bukfenceire :DD Isteni.

Hegytető, naplemente, csóxorcsók, piknik, romantikus dugás -izé, szép szex. - Szívem, olyan tökéletes minden. - Igen, ez a nap is olyan csodás, mint a többi. - Akkor kérdezhetek valamit? - hogyne... - Visszaadnád a jegygyűrűmet? :)))

alumi 2010.06.30. 09:47:49

Az biztos, hogy ha két ember nagyon passzol, akkor hamarabb unalomba süllyedhet a kapcsolat. Ha meg nem, akkor meg gyilkosságba..:)
A viccet félretéve, szerintem a nagyon passzolás nem gond, csak tudni kell az izgalmat szinten tartani abban is. Nekem is volt ilyen, és maga volt a nirvána a sok szar, "alig passzolunk" kapcsolat után. Hogy miért lett vége, azt nem fejteném ki most, de nem az unalom miatt.:)

A megcsalás olyan, mint a pofon. Nehezen jön az első alkalom, de ha egyszer megtörténik, akkor a következő már könnyed ujjgyakorlat és az ember egyszercsak azon kapja magát, hogy nyakig ül egy titkos viszonyban, ami eleinte izgalmas és szép. A várakozás, a titkolózás izgalma feldobja a napjait. Aztán szép lassan egyre nyűgösebbé válik. Lemondott találkozók (családi program, a gyerek miatt,stb.), a kezdeti vágy alábbhagyása, a titkolózás nyűgje, a lebukástól, elszólástól való félelem folyamatos stressze, majd a hivatalos partnerrel szemben lassan fellépő bűntudat (ehhez még szerelem sem kell felé feltétlenül), kényelmetlenség, a szerető egyre idegenebb, idegesítőbb, már a szex sem az igazi, jönnek ott is viták, nem elég, hogy otthon van elég...és végül már ott tart az ember, hogy ha tehetné, az egész viszonyt kukázná, csak hogy nyugalma legyen végre.
Mivel egyszer régen végigcsináltam ezt, volt alkalmam rájönni, hogy nekem ilyet soha többet.

Amúgy a főhősök ahhoz képest igen fiatalok, hogy már házasság, és gyerek is mindenütt.
Valszeg hat évvel ezelőtt még fiatalabbak és éretlenebbek voltak ahhoz, hogy tudják: minden izgalomnál többet ér egy olyan ember, akivel emberileg összepasszolnak.

2010.06.30. 09:49:52

@CyberPunK:

A hulye ****kat lehet, de nem a noket :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 09:50:28

@primula anderson:

Ha elveszem a pénztárcádat, az is izgalmas! :)

Tamarian 2010.06.30. 09:50:39

@Kedves Nard: De ott nem a szex lesz túl sok - esetleg a folytatás túl kevés :-)

CyberPunK 2010.06.30. 09:51:29

@Budapesti Brigaderos: Ugyanmár, minden nő kurva, legalábbis a mostani 30 alattiakra ez fokozottan igaz.

2010.06.30. 09:52:37

@CyberPunK:

Hehh, a pesszimista tudja, hogy minden no kurva. Az optimista remeli...

alumi 2010.06.30. 09:53:06

@Kedves Nard: ja, meg a feltűrt úszónadrág szár is az..:D

alumi 2010.06.30. 09:54:10

@CyberPunK: Huhh..akkor én pont nem kerültem be a csoportba.:)

nicknek (törölt) 2010.06.30. 09:54:28

Érdekes ez az egész, olvastam egy érdekes cikket, amíg a pasi el nem engedi a nőt és a megfelelő helyre fel nem kerül a megfelelő "polcra", addig a kapocs mindig él köztük... ami akár lehet ez is, amit a lányzó ír.... na remélem adtam jó témát ezzel.. most mennem kell sziasztok:)

Thorwald 2010.06.30. 09:54:48

Gondolom a ferjednek is jar a nosztalgiazas:P

2010.06.30. 09:56:12

@primula anderson:

Miota garancia az erettsegre az, hogy valakinek gyereke van ?

2010.06.30. 09:57:21

@Tamarian:

ezt is belevehetnénk a könyvünkbe. egy egész fejezetet szentelhetnénk a túl jó kapcsolatoknak és azok lehetséges kimeneteleinek.:D

én még nem vagyok ilyen rutinos, hogy egy témában nem szakértőt elkezdjek szivatni. bekérdezek egy kellemetlent (ami szerintem egyértelműen bizonyítja, hogy szart se tud a másik) és ha nem veszi a lapot, akkor hagyom a francba.:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.30. 10:02:59

Az 'csevej', fiatalasszony. Nem adom fel, azért is elolvasom.:-)

Oleg Gontar 2010.06.30. 10:03:25

Ezt gyakran meg kell ismetelni es akkor mindneki elegedett es boldog.

Tamarian 2010.06.30. 10:04:41

@Traktorka: Sok mindenben emlékeztetsz egy igen kedves barátnőmre, aki szerencsére napi szinten előfordul az életemben. Hasonlóan érvel, és demilyenjókat röhögünk :)))
A rutin nem rutin, inkább azzal van összefüggésben, mennyire tudod megfogalmazni azt, ahogy neked összeáll a világ, mi mivel hogyan függ össze, és ha látod a kapcsolatot, akkor látod azt is, ha valakinél nem stimmel ez a fajta logika. Persze ez a te logikád, és lehet, hogy ő tud mondani valami új megközelítést. Én ezért kérdezek. De ha kiderül, hogy fals, azt meghallja a füled-agyad. Szerintem ilyesmiben nincs "szakértő". Vagy átlátja valaki ezeket a folyamatokat (akár lelki, szellemi, spirituális, érzelmi, stb), vagy nem. Szerintem :)
Jelenetek kidolgozására szerintem feltétlenül szükség lesz :)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.30. 10:05:23

@nicknek: nehogymártényleg! Kérem azt a cikket.:-)

blah 2010.06.30. 10:06:16

Ha nem önigazolást keres minek kéri ki a kommentelők véleményét? Ostobenkó...

Tamarian 2010.06.30. 10:07:05

@Budapesti Brigaderos: Ilyen állítását én nem olvastam ki. Mer' ugye nincs is így. Sajnos :S A kapcsolatokról vallott felfogásra vonatkozott talán... (?)

JoSé 2010.06.30. 10:07:43

Sziasztok! Hát ez a a poszt nem egy nagy durranás...Ha a megcsalás számodra teljesen természetes akkor elég nagy gondok vannak nálad mit ne mondjak...amik a normáknál kezdődnek..29 éves vagy és van egy lányod, házasságban vagy.. szerintem ez mindent elárul rólad. Nincs lelkifurdalásod :D hát nem vagy semmi hallod :) nagyon szeretheted a párod ha csak uccu neki lefekszünk egy pasival és még lelkifurdalásod sincs :D. De megérdemelted, nyugtasson ez a tény! :D

alumi 2010.06.30. 10:07:53

@Budapesti Brigaderos: nem állítottam semmi ilyesmit.
sajnos egyeseknek egy leélt élet is kevés az éréshez.

Tamarian 2010.06.30. 10:08:38

@nicknek: És mi van a nő oldalával?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.30. 10:11:15

Nekem meg úgy tűnik, hogy a kishőgy eddig még csak meglátta a régi szeretőjét, és meg akarja szondáztatni a közvéleményt, hogy pár év, egy alutáplált házasság és egy gyerek után összefeküdjön-e vele ismét...

2010.06.30. 10:12:50

@primula anderson:

Szerencsere. Milyen unalmas lenne az elet, ha mindenki eretten gondolkozna ? :P

Jano962 2010.06.30. 10:13:45

Én csak a hölgy férjét sajnálom :( Ő se tudja kit vett el.

blah 2010.06.30. 10:14:15

@Budapesti Brigaderos: bocsesz de nem tudok idebent videót nézni...

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.06.30. 10:15:34

ha ez egyszeri alkalom akkor ne mond el. volt egy jó estétek aztán ennyi. ebben nincs több, ha tényleg nincs benne több.
persze ezt majd eldöntitek ti a leközelebbi tölgyfa randin :)

Jó Estét 2010.06.30. 10:16:48

Sajnos egyet kell ertsek Cyberpunkkal, amelyk novel bunko, "macso" voltam maig a tenyerembol eszik, akikkel meg kedves az mind kidobott, mi ebbol a tanulsag?

Es az meg iszonyu hulye duma, hogy az ertelmes nok az ertelmes, kedves pasikra buknak, jajj hany ellenpeldat lattam en mar erre... A kedves ertelmes pasikra max az olyan lanyok buknak akiknek nincs eletuk, es hasonlo partnert keresnek maguknak. Egy izgalmas nonek, izgalmas pasi kell. Posztirot meg atkurtat rendesen, kotve hiszem, hogy a pasi is igy gondolkodik az egeszrol. Amugymeg hazastarsi huseg a legnagyobb marhasag, nehogy mar azert menjen szet a csalad, mert a felek 15 ev utan kis kalandra vagynak...

2010.06.30. 10:17:50

@blah:

RoboCop: Isn’t the moon wonderful tonight?
Lewis: It’s daylight.
RoboCop: It’s the thought that counts!

Jó Estét 2010.06.30. 10:18:19

@Jano962: igen, egy utolso riherongy kurva, hagyjuk mar ezt az alszent szoveget pliiz, csak az nem csalt meg meg senkit eleteben akinek nem volt ra lehetosege...

2010.06.30. 10:18:25

@csacse:

Tolgyfaasztalon randi? Hmm, nem hangzik rosszul :D

rexter 2010.06.30. 10:20:55

micsoda szanalmas kisstilu tortenet ostoba emberekkel.

Tamarian 2010.06.30. 10:21:04

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ööööööööööö........ És akkor most milyen polcra -tölgyfa? :))) - került a pasi? Amitől tuti ziher a békésboldog családi élet?
Hm.. Van, aki egy tetkótól érzi úgy, hogy "befejezte", kikerekítette magát. Van, akinek egy dugás hiányzik?

AntiChrist™ 2010.06.30. 10:21:07

@Madpapa: Egyetértek.

"közös megegyezéssel elváltunk"
vs.
"Ő megajándékozott egy utolsó éjszakával, ami csak a miénk volt"
Itt valami nem stimmel: valamit ki tetszett hagyni.

"Ti hogy látjátok mindezt? Félreértés ne essék, nem önigazolást keresek, és nincs is lelkifurdalásom."
Akkor mégis miért érdekel mások véleménye? Ha te tudod, hogy amit tettél az jó, az neked (nektek) járt, lelkifurdalásod nincs, sőt: jól is érzed magad (persze azért "nem túl jól"), akkor mi kell még? Még néhány hasonló éjszaka, mert neked "jár"?

"amit tettünk, az bőven házasságtörés. Én nem így értelmezem."
A lopás-rablás pedig csak a vagyon újrafelosztása. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a megcsalásod egyenlő a bankrablással, de az világosan látszik, hogy te legyártottad magadnak az önigazolásodat, megideologizáltad magadnak a megcsalást; ez nem megcsalás volt, hanem egy normálisan lezárt (hiszi a piszi) kapcsolat "utolsó éjszakája" - néhány évvel megkésve...

tuono 2010.06.30. 10:23:17

Remélem a kedves urad is lelkifurdalás nélkül kufircolja a volt barátnőjét! Biztosan megértenéd Te is... Szánalmas! Vajon mire alapul a kapcsolat, ha nem őszinteségre?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 10:23:33

@primula anderson:

De ha elveszem a tárcád, akkor szerintem több érzelmet váltok ki, mintha feltűrném az úszónadrág szárát! :)

@Tamarian:

Tudnék ilyen "sci-fit" mesélni, de inkább nem :) Konkrétan az ember pihenni járt be a munkahelyére, olyan helyre, ahova jóérzésű ember viszolyogva szokott bejárni :)

Tamarian 2010.06.30. 10:24:27

@Jó Estét: Asszem az a tanulság, hogy rossz helyen keresgélsz. És hogy fogalomzavaraid vannak. Az izgalmas férfi _nem_ egyenlő a bunkó férfival.

Na EZÉRT érdemes egy nőnek inkább a nem tapogatható paramétereit vizsgálni. Ha az eredmény pozitív, akkor lehet jövője az ügynek. _Megdugni_ bárkit lehet, és csak egy darabig kielégítő a C kosár, harcsaszáj :D

alumi 2010.06.30. 10:27:46

Szerintem van lelkifurdalása. Amúgy nem írt volna ide a posztoló.
Ha önigazolást keres, akkor inkább a nők lapja caféra menjen, az tele van folyamatosan önigazoló, szeretőségükre büszke faszt..isznyákkal.

alumi 2010.06.30. 10:28:57

@Kedves Nard: ha elveszed a tárcám, cserébe adok egy jobbegyenest.:)
a nadrágszár, csak bizonyos lábformán áll jól feltűrve.:)

alumi 2010.06.30. 10:31:12

@Budapesti Brigaderos: csak nem akadj össze egy ilyennel.

Tamarian 2010.06.30. 10:31:29

@Kedves Nard: :D Már a "Drágám, fááááj a fejeeeeeeeeeeeeeem" sem hatott otthon? Most jönnének az outsiderek; Piszok mázlista. Aztán nyüszítve iszkolnának két hét után :)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.30. 10:31:41

@Tamarian: szerintem a hölgy került a tölgyfapolcra.:D Amíg a pasi úgy látja, hogy ez a hölgy megfelelő helye, addig felteszi oda, ahányszor csak tudja.:-) Elnézést, hogy kissé praktikusan nézem a problémát, majd mélylélektanilag is megpróbálom, de az igaziból nem az én polcom.:-)

Én lennék terrorista! 2010.06.30. 10:32:47

"de ennyivel még tartoztunk egymásnak."
Jah, indok mindig van.

"...nem önigazolást keresek, és nincs is lelkifurdalásom."
A férjed a belét is kimelózza értetek, te meg félre kúrsz mert nem tudsz parancsolni a pinádnak és még csak el sem gondolkodsz rajta hogy nem kellett volna. Remélem a férjed is félrekúr valami nőcskével te pedig elkapsz valami jó kis betegséget!

2010.06.30. 10:33:36

@Tamarian:

Nyári alkony, tengerpart, tábortűz, fergetegesdugás. Összebújva bámulják a tüzet egy takaró alatt, szavakra nincs is szükség, tökéletes a harmónia.
- Akkor holnap elköltözöl, ugye?
- Pont ezt akartam kérdezni én is...hát persze. szeretlek.
:)))

nicknek (törölt) 2010.06.30. 10:36:05

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Taisha Abelár:Absztrakt repülés ebben írják

@Tamarian: Ha a pasi nem engedi, akkor 7 évig él benne ez a kötelék, ami magától újraéledhet benne, ami annyira erős lesz, hogy szeretkezésbe hajszolja... véget nem érő mókuskerék... amíg a pasi el nem enged... Reszkesetek:D

blacklord 2010.06.30. 10:36:46

@pingpong: Igazából én is ott akadtam le, hogy milyen kreténség az, hogy elválnak valakitől, mert minden túl jó. Ez valami idióta dramatikai önsorsrontás, vagy mi a halál?

alumi 2010.06.30. 10:37:35

@Jó Estét: sarkított probléma.

akivel bunkó macsó voltál, abba nyilván nem voltál szerelmes, ő viszont beléd igen. te jól elvoltál vele egy darabig, majd dobtad, összetörted a szivét, ezért voltál "bunkó macsó".

akivel meg kedves voltál, azt nyilván szerelemmel szeretted, csak ez nem talált fogadtatásra. ott a lány volt a "bunkó lotyó".

olyan nincs, hogy valaki egyszer bunkó macsó, másszor meg hősszerelmes. nyilván változunk, de ennyire szélsőséges személyiség nincs, max a skizoknál.

mindenkinek az életében van jópár olyan kapcsolat, ahol az érzelem egyoldalú. vagy te vagy segg szerelmes és a másik nem, vagy fordítva. ez nem is gond, hiszen csak így találhatod meg azt a párat, akivel hosszabb-rövidebb ideig kölcsönös lesz a dolog.

de ebből ne vonjuk már le az általános következtetést, hogy a nőkkel bunkónak kell lenni, mert...
ilyen alapon én is mondhatnám, hogy a pasiknak a szivatós ribancok kellenek. perszehogy. csak ha jobban megnézem, ott valszeg a nő nem szerelmes, csak játszik, míg a pasi lemegy pincsibe a szerelemtől.
viszont ugyanaz a nő egy másik pasi után fut és epekedik és angyali vele. és így tovább és így tovább.

AntiChrist™ 2010.06.30. 10:38:02

@Jó Estét: "csak az nem csalt meg meg senkit eleteben akinek nem volt ra lehetosege..."

Ez valóban nem álszent, ellenben rendkívül demagóg szöveg.

2010.06.30. 10:38:57

@primula anderson:

Hasonlo a hasonloval :P Egyebkent a <bazinagytelecomceg>nel szerintem ez felveteli kriterium volt, a noi kozepvezetok szinte kivetel nelkul ilyenek :P Persze a tobbi is oket utanozza :P

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.30. 10:40:23

@Tamarian: Azért egy jó szarás is sokat segít az élet teljességének a megéléséhez...

2010.06.30. 10:41:42

@primula anderson:

O se erti, mi a kulonbseg a ferfi, es a noi magazinok sztereotipiai ("rosszfiu" meg a "jofiu") kozott...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 10:42:46

@primula anderson:

A nyuggerek is viszolyogtak tőle! :)

@Tamarian:

Az említett fickó nagyjából 2 hónapot bírt.

Tamarian 2010.06.30. 10:42:52

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Nem kell elnézést kérned, nekem speciel tetszik a tölgyfapolc, stabilnak és izgalmasnak hangzik :D
Az ilyen esetekben megfigyelésem szerint feláll a mélylélektan -> (ön)igazolás vs. praktikus gyakorlat -> eccerű erkölcs bipólus ;-)

@Traktorka:
Éjszaka, gyertyafény. Asztal a tengerparton, a hullámok nyaldossák úgy az asztal, mint az étkezők lábát. Langymeleg, egymás etetése, szájból szájba, bronz férfimellkas, habos-selymes kacér női felső. Kacagva szökenés a vízbe, ott gyengéd testi szerelem. Később a teraszon, baldachinos ágyban;
-van neked valamim...
-én is tartogatok meglepetést.. - CSók CSattogás
-egyszerre? - igen! Két boriték, izgatott bontogatás. Egyszerre: -Aahhhhhhhhhh........
Eredmény: egy-egy repjegy. A: Mexikóba B: Új-Zélandra
;)))

Tamarian 2010.06.30. 10:47:50

@nicknek: Ajjaj... :))) Akkor ittittitt a mi Igazolásunk: így vagyunk kódolva!!! Ti tartotok minket függőségben!!! ;-)
Na akkor a búcsúszöveg: Jó volt veled, de nem illünk össze. NEm akarlak boldogtalanná tenni. Kérlek, 7 évig ne találkozzunk. Aztán legyünk barátok :D

@Kitalátor feljegyzetei: :D

@Kedves Nard: Pffffffffff......... khm... hát, hulljon a férgese :D

JoSé 2010.06.30. 10:48:16

@Budapesti Brigaderos: "Those who abandon the path are evil." ugye?:O

Zizo1 2010.06.30. 10:49:24

Ez csak a kezdet volt, mert van magyarázat, de nincs lelkizés.
Ha tanácsolhatom a posztírónak, kezdje nézegetni a válóperes ügyvédek névjegyzékét, mert hamarabb szüksége lehet rája, mint gondolná.
A gyerekeket sajnálom. Nekik nem ez járna!

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.30. 10:56:34

@nicknek: köszi, akkor ezt már olvastam, okosabb ugyan nem lettem tőle, de ez nem biztos, hogy a cikk hibája.:-)

2010.06.30. 10:56:43

@JoSé:

Blessed are those who walk the path in unison !

2010.06.30. 10:57:03

@Tamarian:
azon gondolkodtam, hogy az olyan kapcsolatok, ahol csak az egyik a szerelmes, az lelki és szellemi szinten le van-e játszva? érted, mit gondolok? hogy lelki és szellemi szinten tudja-e az illető, hogy nem szereti a párja? csak megmagyarázza magának az ellenkezőjét. mert szerintem tudja.

feketebarany666 2010.06.30. 10:57:32

Mindenki kefel mindenkivel a hatterben amugyis. Csak ne tudja meg senki az a lenyeg.

JoSé 2010.06.30. 10:58:51

jól van...azért...mondom választ is kapok talán :D, most már megnyugodtam :D

Netuddki. 2010.06.30. 11:10:21

"Ő megajándékozott egy utolsó éjszakával, ami csak a miénk volt. Nem mondtuk el a párunknak: én sem a férjemnek, ő sem a nejének."

Most mondtad el kiscsillag.

Jó Estét 2010.06.30. 11:12:09

@primula anderson: lehet benne valami, de vajh mejk volt elobb a tyuk vagy a tojas? Azert szeretett mert bunko voltam, vagy azert voltam bunko mert en kevesbe szerettem? :)

2010.06.30. 11:12:47

@Traktorka:

Neki egy ilyen ferj az jar... Ahogy a cafeteria, a fizetesemeles, a ceges auto, a ceges telefon... Jar ! Ki beszelt itt szeretetrol ?

Jó Estét 2010.06.30. 11:13:13

@AntiChrist™: kioktat az antikrisztus, na ezt se gondoltam mikor reggel felkeltem :) amugy meg meg kell ezeket beszellni, mert olyan nincs, hogy valaki 50 evig nem kivan meg mas not/pasit, illetve ha megis sztem attol meg nem egy szemet diszno...

nicknek (törölt) 2010.06.30. 11:15:43

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :) De mindenesetre az első szex után a csaj elé állni, hogy Hello ez egy 7 éves kapcsolat lesz minimum:DD

Jó Estét 2010.06.30. 11:15:56

@Tamarian: hmm, lehet rossz helyen valoban, amugy C kosar, harcsaszaj sose vonzott, egy estere is max olyan csajt valasztottam akivel lehet beszelgetni, lehet akarmekkora kosar, ha nem tudok vele egy egesz estet se vegigdumalni, akkor nem erdekel a kosarmeret :)

alumi 2010.06.30. 11:16:10

@Kedves Nard: hát ja. csak azért nem hánytak, mert a protkót a medencéből utána nehezebb kibányászni.:)

@Budapesti Brigaderos: ja. én is hallottam már a "felszopta magát" kifejezést kedves emberektől.:)
mikor előléptettek, nem tudtak a kollégák mit kitalálni, mivel a főnököm egy középkorú családos nő, így nagy kínjukban kitalálták, hogy "büntetésből" kerültem feljebb.:D

Jó Estét 2010.06.30. 11:20:42

@primula anderson: amugymeg ki mondta, hogy nem vagyok skizofren? :S

AntiChrist™ 2010.06.30. 11:27:54

@Jó Estét: Én sem hittem volna, hogy a jó este fog egyszer kioktatni :)

Az egy dolog, hogy egy párkapcsolatban megkíván-e mást az ember, felfigyel-e egy másik jó nőre/férfira. Na de hogy tesz-e valamit - az más kérdés.
Elég nehéz lenne olyan embert találni, akinek legalább hirtelen felindulásból ne fordult volna már meg a fejében, hogy legszívesebben megölne egy másik embert. Mégis: viszonylag kevesen teszik meg (hál' az égnek).

Sokan vannak, akik megcsalták a férjüket/feleségüket, barátnőjüket/barátjukat. Ezt nem vitatom.
Amit viszont eredetileg írtál: "csak az nem csalt meg meg senkit eleteben akinek nem volt ra lehetosege" - ezt egyáltalán nem érzem igaznak.

Elnézést, ha a "demagóg" jelző kicsit erős volt :)

2010.06.30. 11:27:57

@primula anderson:

Nem erre gondoltam, hanem a "megerdemlem" mentalitasra.

Jó Estét 2010.06.30. 11:35:33

@Kedves Nard: a fene tudja, lehet igazad van, igazabol halistennek evekkel ezelott volt barmilyen megcsalasban reszem (en vagy a masik reszerol), de azt se tudom elkepzelni, hogy orokre huseges legyek valakihez.

@AntiChrist™: most nagyon feketen feheren latok enis mindent, most dobtak ki nemreg, es kicsit ironiaval tekintek minden mukodo kapcsolatra :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.30. 11:36:43

@nicknek: mindenesetre elég kockázatos: Arankák nem szokták ismerni ezt az ősi mexikói gyakorlatot.:-) Érdemes egyből ezzel kezdeni az egyéjszakást és utána a lényegre térni, különben 7 évig le sem tudod vakarni magadról.:D

nemjópasi 2010.06.30. 11:36:52

Panni!
Tudom ki vagy! :P

2010.06.30. 11:38:02

@Jó Estét:

Olyan nincs, orokre. Minden veget er egyszer. Udvozultel mar ma, testver ?

alumi 2010.06.30. 11:41:45

@Jó Estét: nézd, ma már divat depressziósnak, pánikbetegnek és skizonak lenni, egyik napról, a másikra bekattanni és lemészárolni a családot, szóval lehetsz akár skizo is, max követed a trendeket.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 11:41:46

@Jó Estét:

Te bajod. Én speciel leszarom a hűségedet :)

2010.06.30. 11:42:00

@Jó Estét:

Elkarhozik az becses lelked eme karhozatos helyen ! Terj meg a a szent ketchup egyhazanak kebelere !

2010.06.30. 11:43:02

@primula anderson:

Ehh, dicsertem, az angolokat mult honap vegen, ahogy leszall a repulom, es este a szallodaban bekapcsoltam a tv-t, mit mutatnak: valaki lovoldozott eszakon.... :P

Jó Estét 2010.06.30. 11:44:34

@primula anderson: legalabb akkor valamiben trendi leszek :D

@Kedves Nard: akkor meg halalnak irogatsz, ha ugyis leszarod? :D

@Budapesti Brigaderos: amen, akkor mar ketten vagyunk

alumi 2010.06.30. 11:49:24

@Jó Estét: ha nem szeretett volna, elutasító magatartásod max. távolodást eredményezett volna. pláne az elején. ilyen együtt vagyunk, oszt jó napot szituációt, ami szükségszerűen véget ér, amint valamelyik félnél jön egy erősebb érzelem más felé.

nyilván ő jobban akarja a kapcsolatot, és te ezt érzed, mivel azonban te meg nem igazán akarod, ösztönös reakcióként kifelé bunkoidnak ható viselkedést produkálsz, amivel pont, hogy a ragaszkodását szeretnéd oldani.

ha élből kötsög lettél volna a szórakozóhelyen és elhajtod a búsba, nyilván össze sem jöttök, ergo kellett ,hogy mutass felé valamilyen érdeklődést az elején. a "bunkóság" úm. akkor alakul ki, amikor előjön az én nem ezt a lovat akarom effektus.

az már külön regény témája lehetne "gerinc" címmel, hogy ha már érzed, hogy nem ezt akarod, akkor miért nem lehet ezt egyből mondani vacillálás, hintáztatás és bunkóskodás helyett.

Jó Estét 2010.06.30. 11:52:49

@primula anderson: de akartam amugy enis, szal ez reszben buko ez az elmelet, es nem folyton voltam vele bunko, de igazabol hagyta, hogy az legyek, nem szollt ram, hogy ezt most nem kene, es amugy ettol meg nekem lelkiismeretfurdalasom volt, aztan indult az egesz ordogi kor...

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.30. 11:58:29

@Jó Estét: "de igazabol hagyta, hogy az legyek, nem szollt ram, hogy ezt most nem kene" Az igen!:-)
Ovit kijártad? Valahol ott indult ez az ördögi kör.

alumi 2010.06.30. 11:59:57

@Jó Estét: igen. ez alapján valóban skizo vagy.
vagy szimplán éretlen kisfiú.

2010.06.30. 12:00:56

@Jó Estét:

Neked is javaslok egy kis gerincnövesztő szer beszerzését.:)))
Azért mert valaki nem szól, hogy egy paraszt vagy, még nem jeletni azt, hogy hallgatólagosan ez rendben is van. Ha meg még lelkifurid is volt, akkor pláne nem értekelek, miért csináltad.
Kicsi a kukid, és féltél, hogy másnak nem kellesz? Vagy mi van?

2010.06.30. 12:01:43

@Jó Estét:

Magadban kellene tisztaznod elobb, mielott masokra zuditod a zavarodottsagod...

Jó Estét 2010.06.30. 12:03:41

jaj rajottem mar miert nem kommentelek ide :D itt mindenki tokeletes...
Annyira leri, hogy kompenzaltok, ha nektek tenyleg olyan kibaszott fasza kiegyensulyozott eletetek lenne, akkor nem ebben elnetek ki magatokat, hogy masokat basztatattok a hibaikert...

get a life :)

Rebelde 2010.06.30. 12:04:11

"nem sietek és felmegyek hozzá"
lol
most sem sietsz, most nálatok fogjuk csinálni, most fejen állva, most csinálsz nekem vacsorát, most elválsz, én lelépek, azt csinálok veled amit akarok....

jó kis hipnotizőr lehet ez a pasi:)

egyébként értelmes ember ha már voltak vele bunkók, akkor inkább egy kedvessel szeretne találkozni, ha valaki továbbra is bunkókhoz vonzódik az egy önsorsrontó idióta marad

2010.06.30. 12:04:58

@Jó Estét:

ja, oda szoktunk nyúlni, ahol fáj...:)

get a self-knowledge!:)

2010.06.30. 12:06:19

@Jó Estét:

En nem mondtam, hogy az eletem kiegyensulyozott :P

Jó Estét 2010.06.30. 12:08:02

@Budapesti Brigaderos: ja csak gondoltam kapok konstruktiv kommenteket is, de az, hogy max gunyolodas a reakcio, sztem nem az en eretlensegemrol arulkodik...

@Traktorka: akinke nem inge ne vegye magara :) de amugy te meg biztos sose bantottal meg akaratlanul olyat akit szerettel, ugye? ennek nem tudom mi koze van a gerinchez...

Jó Estét 2010.06.30. 12:08:56

@Budapesti Brigaderos: hmm, akkor lehet rossz az elmeletem, mert csak te nem baszogatsz hulyesegekkel :D

2010.06.30. 12:09:48

@Jó Estét:

Minden jo tett elnyeri melto bunteteset. Viszont tenyleg magaddal tisztazd elobb, es ne masoktol vard azt, hogy iranyitsanak a sajat erzelmeid utvesztojeben.

Jó Estét 2010.06.30. 12:12:50

@Budapesti Brigaderos: ja en nem vartam iranyitast, csak megosztottam az en tapasztalataim is a temaban :) amugy most meg vagyok egy kicsit mekkenve mer nem aludtam napok ota :)

Caddy 2010.06.30. 12:13:28

@kovi1970: te kinek vagy a házastársa?

Rebelde 2010.06.30. 12:15:09

@Jó Estét:

Te is csak emberből vagy, mint mindenki más és simán megértem, hogy addig mentél el bunkóságban, amíg a másik hagyta(ebben pedig az illető is hibás), az már már kérdés, hogy egy idő után az ember végiggondolja(vagy nem), hogy neki hogyan esne, ha vele valaki ugyanezt művelné.

szóval lehecc még rendes ember, de az is benne van a pakliban, hogy valaki veled törli fel a padlót:)

JoSé 2010.06.30. 12:16:00

jó estét-nek igaza van...Jó,nem vonom kétségbe hogy van itt pár ember akinek van tapasztalata ezekben a dolgokban..de attól tényleg nem kellene mást leszólni hogy ő miért úgy gondolkodik és hasonlók.

viszont azt már nem tudom ki írta hogyha valami nem stimmel akkor jön a bunkózás.. hát sajnos a lányok hajlamosak erre.. nem nagyon találtam még kivételt...szóval ez az elmélet megerősítést nyert részemről..

Jó Estét 2010.06.30. 12:18:06

@Rebelde: ott a pont, es amugy fel is toroltek velem is a padlot utana ne aggodj :) es amugy vegig is gondoltam, ebbol lett a lelkifurdalas es az egyeb problemak, es persze aztan vege lett. En eredetileg csak a helyzet ironiajara akartam utalni, hogy ennek ellenere barmikor visszafogadna, de pont ezert nem akarnam, mert nem akarnam bantani.

2010.06.30. 12:19:18

@Jó Estét:

Attól leszel pont felnőtt, tudatos ember, hogy megtisztítod az életed az ilyen negatív hülyeségektől, mint olyannal együttlevés és bunkózás, akit nem szeretsz. Mondhtatni vállalod a felelősséget azért, hogy szeretni akarsz és nem megúszni (megúszni=könnyebbik utat választani és beengedni az életedbe azokat, akiket nem szeretsz őszintén).
Ez csak egy döntés kérdése, de idáig bizony el kell jutni agyilag és ez a nagy dolog, nem a plazma tévé.

Ne rám mutogass, hanem nézzél magadba egy kicsit, és ismerd el, ha hülye voltál. Itt kezdődik a felelősség felvállalása.

Jó Estét 2010.06.30. 12:23:05

@Traktorka: de baszod ha figyelsz: 1, nem mondtam, hogy nem szerettem, mert hazugsag lett volna, megtettem erte nagyon sok mindent, DE volt olyan, hogy faradt voltam, felidegesitett es bunko voltam vele, a vegen mar egyre tobbszor es vege is lett. Ha mar basztatsz legalabb olvass figyelmesen
2, sztem pont most vallalom epp fel, hogy hulye voltam, sot a lanytol is elnezest kertem utolag, es szvsz jelent valamit, hogy mindegyik exemmel joban vagyok, szoval azert egyiket sem seprunyellel utottem, szo se volt ilyesmirol

2010.06.30. 12:28:51

@Jó Estét:

:)) jóvanmá, csak beszélgetünk, tökfej, nem kő agyérgörcsöt kapni.:))

Jó Estét 2010.06.30. 12:30:43

@Traktorka: nemkaptam agyer gorcsot, csak nyomatekositottam :)

Tamarian 2010.06.30. 12:31:08

Nah, az ember egy kicsit húzza ki a lábát, és felpörögnek a dolgok :)

@Jó Estét: Csak átfutottam a dolgokat, de nem látom, hogy basztatnának. Úgy élsz és halsz, ahogy akarsz, csak kifogásolsz valamit -értelmes nő, stb -, ami azért nem müxik nálad, mert te vagy a hunyó.... Nem baj, ha nem akarsz - még - hűséges lenni. De akkor ne is akarj olyan lányt, aki hosszú távon nyerő, mert az olyan nem fogja a te lazázásodat tolerálni. TUDATNI kell a másikkal, hogy te mit vársz és mit adsz. Mert úgy korrekt. A "nem szólt..." valóban szánalmas válasz erre - nem is az. De ezért már leköpködtek :)))
Magányügyed, mikor fogsz felnőni egy érett kapcsolathoz, de azt azért tudd, hogy ameddig az igényeid szólnak, olyan választékban fogsz turkálni ;-)

@Traktorka: Az sajna bizony lejátszott. Ahol nem egyenlőek, nincsenek egálban az érzelmek, az odaadás, stb, ott mindenkinek rossz. Aki jobban, az örökké azon szenved, hogy nem kap eleget. Aki kevésbé, azt nyomasztani fogja az elvárás, plusz ha lelkiismeretes, akkor az, hogy nem tudja azt adni, ami a másikat boldoggá teszi. Ilyenkor legjobb a rövid nyissz...

Rebelde 2010.06.30. 12:33:53

@Jó Estét:

ha még mindig visszafogadna, akkor tényleg ő a hülye

egy rakás nő azt hiszi, hogy csak azzal a fazonnal lehet boldog aki lehet, hogy a végletekig alázza őket, bevallom nem sajnálom őket egy percig se

pedig a fejlődés, változtatás lehetősége mindenkinek adott

2010.06.30. 12:38:23

@Tamarian:

Ez egyébként szerintem a Márai: Az igazi c könyvében csodálatosan megvan. (és az Utóhang: Judit, egy kötetben van a kettő)
Nagyon tátottszájjal olvastam azt a könyvet és mindeninek ajánlom, aki nem értette, hogy miért nem kap eleget a másiktól.

Jó Estét 2010.06.30. 12:39:56

@Tamarian: nagyon felrementel sztem amugy, de ezt most hosszu lenne elmagyarazni. Igazabol alapvetoen enis huseges tipus vagyok, en annyit mondtam, hogy megesik olyan hogy az ember nem az, nem kell azert megvetni a psotolot. En spec ha baratnom azt mondana, hogy te dragam en imadlak, de most vagyom egy kis kalandra, sztem meg tudnank beszelni, es forditva is megbeszelnem vele. Persze eleg keves ember gondolkodik ugy ilyen teren, mint en, de en ugy vagyok vele, hogy ha vonzodik mashoz az ember, inkabb probalja ki, mielott kiszall egy kapcsolatbol, minthogy egy kosza kufircert vege legyen valami szepnek.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.30. 12:40:06

@Rebelde: "amíg a másik hagyta(ebben pedig az illető is hibás)" Tiszteletben tartom a véleményed és Jó estét-ét is, de mégiscsak azt látom rendjénvalónak, hogy rúgok bele valakibe csak azért, mert nem tud védekezni, és hagyja, ráadásul úgy magyarázom utólag, hogy tulajdonképpen megosztom a felelősséget, végülis nem szólt rám, hogy nem kellene rászegezni a fegyver csövét, rugdosni és bunkózni.

Jó Estét 2010.06.30. 12:41:22

@Rebelde: azert ennyire ne sarkitsunk, nem vagyok en annyira szar ember :) nagyon sok olyat is kapott tolem, amit elottem senki mastol.

Jó Estét 2010.06.30. 12:46:24

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: mint emlitettem azert nem seprunyellel vertem, csak neha elszakadt a cerna. Neha okkal neha ok nelkul. Csak nem tudom tapasztaltad-e, de ha az ember mindig azt hallja amit hallani akar a masiktol, az isoznyuan tudja torzitani az ember szemelyiseget, es mivel mindig igazat adott, egy ido utan el is hittem, hogy igazam van. Igen, eros szemelyiseg vagyok, konnyen kerulnek mellettem emberek alarendelt helyzetbe, pont ezert keresek magam melle masik eros szemelyisegeket, ez a lany is olyannak indult, csak aztan vmi megvaltozott.

2010.06.30. 12:46:33

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

az szimpla univerzális törvény, hogy visszakapod a bunkózást előbb-utóbb.
meg jót is szerencsére.:D

Tamarian 2010.06.30. 12:48:19

@Jó Estét: Akkor most figyelj, és kérlek őszintén válaszolj - úgysem ismerlek, hát nem mindegy? ;-):
Azért vagy ilyen megértő, mert annyira szereted, hogy csak neki legyen jó, vagy azért, hogy a _magad_ számára maradjon meg az a kiskapu, amire mutogathatsz? -> ha neked kedved támad másra; hogy hát én is megértelek, érts meg te is... Hümm? :)

Jó Estét 2010.06.30. 12:49:25

@Traktorka: hmm, ez meg tipikus rosszindulat :) amugy tenyleg visszakapja, aki meg ezen orul, az sajat magarol allit ki szegenysegi bizonyitvanyt... Persze ebben is keves emberrel egyezik a velemenyem, de en valahogy nem vagyok karorvendo tipus

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.06.30. 12:50:30

Ez régi már, de nagyon idevágó:

----

1. Orál szex az nem számít. (Forrás: US Library of Congress)
2. Ha másnapra nem emléxel az illető nevére, akkor az nem számít.
3. Ha másnap nem hívod vissza az illetőt telefonon, hogy lenne még egyszer, akkor az nem számít.
4. Ha egyikőtök sem jutott el az orgazmusig, akkor az nem számít. Az csak még egy dolog, amiben egyetértetek.
6. Ha az egész olyan gyenge volt, hogy távozáskor magadban azt mondod:"ezért vaxoltam le a lábamat?", akkor az nem számít.
7. Egy régi szerelmeddel - az nem számít.
8. A volt férj/feleséggel az nem számít. Vedd úgy, hogy az "könyörület szex".
9. Telefonszex/internetszex - nem ér. Az csak koronázott maszturbáció.
10. Két nő ha csinálja, az csak nyalakodás, nem szex.
11. Csókolózás az nem megcsalás.
12. Egy nős férfit/férjezett nőt boldoggá tenni, az nem számít, feltéve,hogy nem ismered személyesen az életük párját.
13. Ha totál részeg vagy az nem ér.
14. Az életed párjának a rokonságából valakivel az nem számít. Ez csak erősíti a rokoni szálakat.
15. Nyilvános helyen csinálni az nem számít. (Miért is számítana, hát nem egy jó buli volt?)
16. A kocsiban nem számit, - túlságosan szűk a hely. De ha a kocsi mozgásban van, és nem automata váltos, akkor az számít, mert az túlságosan izgalmas és erotikus, hogy ne számítson. Kivéve, ha orálszexről van szó, ez esetben az 1. pont érvényes.
17. Amennyiben semmilyen testi folyadékok nem cserélődtek (kirántott-hús féle fogamzásgátlás) akkor az nem számít.
18. Ha nem történt csókolózás a szex közben, akkor az nem számít. (Nem elég intim.)
19. Ha közben mindent neked kell csinálni az nem ér.
20. A szomszéddal ugyancsak nem számit! Ez csak a "jószomszédság ápolása".
21. Ha a munkatársaddal csinálod, mert mérges vagy a párodra, az nem ér.
22. Ha csak akkor történik meg a dolog, amikor véletlenül összefuttok valahol az nem ér. A szakirodalom ezt "szextárs"-nak hívja.
23. Ha a dologból terhesség lesz, na az számít!

2010.06.30. 12:51:06

@Jó Estét:

ja, csak a lényeget nem kapta meg, úgyhogy nehogy már még te legyél a jósrác.:)))

kíváncsi lennék, hogy egy játszmázás nélküli szituban is annyira nagy dolognak tartotta volna azokat a dolgokat, amiket tőled kapott, mint így, sunnyogással tarkítva.
- Drágám, ugyan nem szeretlek, de gyere, most megduglak jól/kapsz egy fülbevalót/elviszleg vacsorázni/kifizetem a fodridat/leviszlek a Balatonra stb, egy aranyember vagyok, nem és ez jól van így? :))))

Tamarian 2010.06.30. 12:52:11

@Traktorka: Elég tartózkodóan vagyok én egy idő után az agytágítókkal - és most hidd el, nagyon sok olyan szerző és mű van, ami ha csak azzal volt kis mérföldkő, hogy visszaigazolta; ami igaz nekem kicsiben, az igaz "nagyban" is, másnak ;-)
Maga az olvasás-élmény önmagában nem elég. Kell az a pillanat agyban és lélekben, szellemben, amikor pont azt érted-érzed meg, amiről az a mondat szól.
Nem téged osztalak, csak soksok olyat láttam, aki _valódi igény nélkül (szokásos: magammal babrálni túl macerás - mijaz, hogy változzak, mijaz, hogy hibáztam), hát talózok valamit a Zokosoktól, amivel szövegkörnyezetből kiemelve igazolhatom magamat...

alumi 2010.06.30. 12:53:32

@Jó Estét: végső konklúzió:

kisfiú vagy.

get a brain!

2010.06.30. 12:53:51

@Jó Estét:

nem jut el az agyadig, amit mondok, úgyhogy feladom.:)

Jó Estét 2010.06.30. 12:54:46

@Tamarian: ez 2iranyu utca, nem akarom, hogy CSAK neki legyen jo, irtam, hogy uez vonatkozik a masikra is. ezt elore le kell beszelni, szoval nem utolag fogom felhozni, hogy hejj bebi, hat tolem te is csinalj amit akarsz. A szabalyok tisztak mindenki elott, ha megigerem, hogy nem csalom meg akkor nem is fogom, ennyi. es most oszinte voltam, mert ugyse ismersz, szoval ha most neked hazudnek, azzal csak magamnak hazudnek :)

2010.06.30. 12:56:58

@Tamarian:

értelek, és jogos.
annyit akartam csak mondani, hogy ott nagyon jól ábrázolja az ilyen viszonyokat. nincs benne észosztás, csak mindenki szemszögéből le van írva a sztori, és így lesz egész a végén.

Jó Estét 2010.06.30. 12:58:20

@Traktorka: sztem neked nem jutott el az agyadig, de legalabb akkor vegre valamiben hasonlit a velemenyunk :) en igenis szerettem, es nem anyagi dolgokra gondoltam, de ugy latszik mar nagyon beraktal egy skatujaba, hogy biztos en vagyok a penzes ficsur aki asziszi az aranykarkotovel minden el van intezve... Pedig egyaltalan nem az anyagi dolgokra gondoltam.

alumi 2010.06.30. 12:58:28

@Jó Estét: apám, visszaolvasva a kommentjeidet, te összevissza beszélsz. a végén majd szép lassan eljutunk a "bunkó voltam"-tól, az "én vagyok a szentfaszú biká"-ig.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2010.06.30. 13:00:18

jól megkeffintett...az mondjuk gusztustalan, hogy a saját házában.
így jártál...mondjuk ez a gyerefelnézdmegabárpultomat duman nagyon szegény..
LOL

2010.06.30. 13:00:26

@Jó Estét:

jó. akkor most nézz végig a blogon: mindenki hülye, csak te vagy helikopter.:D

Jó Estét 2010.06.30. 13:00:34

@primula anderson: jo, akkor az vagyok :D ha nem vagy kepes erveket felhozni, csak gunyos es abszolut nem konstruktiv megjegyzesekre, mig en megprobalok ervelni, akkor szted melykunk a gyerekes? azert mert en mashogy gondolkodok egy kapcsolatrol mint te a bolcs? van egy regi mondas, hogy az abolcs, aki nem tartja magat annak, no apam/anyam te nem vagy az ezek szerint :)

Jó Estét 2010.06.30. 13:03:11

@Traktorka: nem vagyok helikopter, mikor mondtam, hogy az vagyok? eredetileg a posthoz kommenteltem, onnan esett mindenki a nyakamnak, az elso kommentem 2 szo volt, utana ezt probaltam kifejteni, de nehanyan leragadtatok ott. Kicsit amugy feketen-feheren latod amugy a dolgokat, nem vagyok szentfaszu bika se meg szarember sem, vannak hibaim es jo tulajdonsagaim, mint mindenkinek, es nem tetszik, hogy nehany ember csak 2 szint lat...

JOKKA21 2010.06.30. 13:03:29

Engem nem zavar, hogy dugtatok egy jót, csak majd ne sírjatok itt, ha a feleségetek és férjetek is dug mással.

Lúdtalp 2010.06.30. 13:04:38

A leírtak alapján az a véleményem, hogy azért rakott lapátra téged hat éve mert nem vagy túl okos.

alumi 2010.06.30. 13:04:54

@Jó Estét: jaj, most sírok. hogy lehetsz ilyen gonosz...?

nézd, az embernek külső szemlélőként az jön le, hogy egy zavaros elméjű és érzelmű tini vagy. sem több, sem kevesebb. arról te tehetsz, hogy ezt képet alakítottad ki magadról, nem én.
nézd csak meg, hány emberrel szájkaratézol itt. most akkor kiben van akkor a hiba?
én nem tartom magam bölcsnek, hanem azt mondom, amit gondolok. ez az én luxusom.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.30. 13:06:09

@Jó Estét: én sem konkrétan tettlegességre gondoltam. Az erős személyiségek ritkán diktátorok - ezek épp a mindig mások igazolására váró satnya, önbizalomhiányos jellemekből lesznek, és mindenkinek igaza van egészen addig, amíg rá nem jön saját magától, hogy mégsem.:-)
Én már csak úgy vagyok vele, hogy szeretem azt hallani az emberektől, amit gondolnak, nem támasztok velük szemben olyan elvárást, hogy azt mondják, amit hallani akarok, ezért nem szoktam ilyen helyzetbe kerülni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 13:09:44

@Jó Estét:

A konstruktív és nem konstruktív megjegyzések megítélése abszolút szubjektív. Ami neked nem tetszik, nem seggnyalós fejsimogatós, az nem konstruktív, ámde ha a meleg szarig az ánuszodba tolják a nyelvüket, az konstruktívnak számít. Értem :)

Jó Estét 2010.06.30. 13:11:07

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: nevetni fogsz, de az osszes baratom olyan aki megmondja az oszinte velemenyet, ezert is nem tunt az fol, hogy most epp nem oszintek
velem.

@primula anderson: en vitatkozok, nem szajkaratezok, de nezd ha nalad ezt a kepet alakitottam ki sajnalom, biztos megvolt ra az okod, hogy ezt hidd, bar igazabol nullarol eros arroganciaval inditottal igy nehezen tudom elfogadni amit mondassz...

Tamarian 2010.06.30. 13:14:25

@Jó Estét: Summa azt gondolom, hogy egyelőre jobban szereted te magadat és az igényeidet, mint képes lennél bárki mást. Remélem, 22- vagy, és akkor kinőheted. Akkor lesz valaki méltó társ, amikor az egóját félretolja, önként és dalolva, és az lesz neki a jó, amikor a másiknak jó. Addig meg tedd, ahogy jólesik.

@Traktorka: Konkrétan nem ismerem, csak az első felhorgadt gondolatomat osztottam meg ;-)

Jó Estét 2010.06.30. 13:14:27

@Kedves Nard: az a nem konstruktiv amin erzodik, hogy csak arra megy ra, hogy baszogassak az embert.... nezd az szted pl mennyiben konstruktiv, hogy lekisfiuznak?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 13:14:33

@Jó Estét:

"en vitatkozok," VitatKOZOM.
"amit mondassz..." MondaSZ.

Tamarian 2010.06.30. 13:15:33

@Kedves Nard: ..............Szerinted én konstruktív vagyok?!
;D

alumi 2010.06.30. 13:15:37

@Jó Estét: az még hagyján, hogy arrogáns vagyok, de még egy "mondassz" és az ostorommal jól el is tángállak.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 13:17:16

@Jó Estét:

Talán, hogy rájöjj arra, hogy az vagy. Gondolkozz el ezen, például. A konstruktív megjegyzések igen ritkán fejsimogatósak, sőt! Úgy hogy ilyenre vágysz (fejsimizésre), rohadt szar helyen vagy :)

Jó Estét 2010.06.30. 13:19:19

@Kedves Nard: :DDDDDD rotflol, na te vagy az a tipikus kotekedos ember aki mindenbe belekot, vettem. Amugy ekezet nelkul irok folyamatosan, a mondatjelek eros mellozesevel, es a magyar nyelvtani szabalyok 90szazalekanak megsertesevel, jo, hogy pont ez tunt fol :)

Tamarin: igen, te konstruktiv vagy, pedig nem nyaltal be csontig :) lehet igazad van, amugy sot biztos, majd gondolkodom rajta :)

na en off, szep volt veletek :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.30. 13:20:45

@Traktorka: lehet, hogy a pedofil papok áldozatai vagy a segítőkész emberek megkárosítói ezt így konkrétan nem látják át, de nincsenek illúzióim, az emberek jelentős hányada bosszúálló.

Jó Estét 2010.06.30. 13:21:07

@Kedves Nard: no mondok enis neked meg bucsuzoul egy konstruktivat: szanalmas vagy :) na kb sikerult leereszkednem a sizntedre, es errol egyik tanult baratom mondta, hogy veszelyes, ugyhogy en itt abba is hagyom a vitat, tovabbi szep napot

Rebelde 2010.06.30. 13:23:00

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

mindenkivel azt lehet megtenni amit hagy, ha nem hagyja nem teszik meg vele, ennyi

miért kell valakinek ragaszkodni olyan emberhez, aki százszor bántotta? más ötletem nincs rá, minthogy vágyik az alázásra százegyszer is, hogy jogosan elmerüljön az önsajnálat feneketlen tengerében:)))

Jó Estét 2010.06.30. 13:24:15

@Kedves Nard: no mondok enis neked meg bucsuzoul egy konstruktivat: szanalmas vagy :) na kb sikerult leereszkednem a sizntedre, es errol egyik tanult baratom mondta, hogy veszelyes, ugyhogy en itt abba is hagyom a vitat, tovabbi szep napot

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 13:33:29

@Jó Estét:

Királyságos! Egy kis pöcs szánalmasnak tart, mindjárt kiugrom az irodám ablakán! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.30. 13:37:01

@Rebelde: a ragaszkodása és a mazochista hajlama miatt ő sebezhetőbb, de ettől nekem mégsem kötelező megadnom neki, amit akar, ha mégis megtenném, éppolyan beteg vagyok, mint ő.

Gazz 2010.06.30. 13:39:06

Kedves posztíró,
az oké, hogy a faszi neje három napig távol volt - de a te családodnak nem tűnt fel, hogy anya elugrott vásárolni, és kiszívott nyakkal jött haza másnap reggel?
Következtetés:
Kamuposzt.

alumi 2010.06.30. 13:40:04

@Jó Estét: az a csaj..tudod...szóval szerintem ő jobban járt, hogy nem vagytok már együtt...remélem minden nap hálát ad az égnek.
nyilván azért adott neked mindenben igazat, mert ilyen elnyomó s..fej vagy.

rendszerhiba 2010.06.30. 13:42:15

ismét egy újabb poszt, ahol minden szereplő halál undorító :)

Snowmass 2010.06.30. 13:44:50

A posztíró az a fajta nő, akit egyszerűen kötelező lapátra rakni, hiszen minek egyáltalán kapcsolatba bonyolódni, ha ennek hiányában is gond nélkül felmászik a tölgyfapolcra?:D

alumi 2010.06.30. 13:47:41

velvet.hu/trend/2010/06/29/szavazzon_a_legszexibb_foiskolas_lanyra/

Ezen marha jót vidultam.
Mit gondoltok, mit tanul a legtöbb lyányka?:))

Caddy 2010.06.30. 13:53:51

@primula anderson: Marketing, kommunikáció, pénzügy a tippem. Mert a testükkel csinálják mindet. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 13:56:06

@Caddy:

A rendezvényszervező is komoly szak lehet, kb a szivarszakértő illetve a malomkutató lehet nála durvább :)

Caddy 2010.06.30. 14:02:00

@Kedves Nard: cuki, az művelődésszervező, tudod régen népművelő szak volt. De nem baj, ha nem tudod. :*

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 14:03:05

@Caddy:

Nem jegyeztem meg a büfészakokat, bocs :) Ugye ők mondják a mekdonálcban, hogy "Itt fogyasztod?" ? :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.30. 14:04:00

@Traktorka: egyetértünk, nicsak.:-) Külön érdeme ennek a két regénynek, hogy Márai jócskán visszavesz az ész-, boldogság- és igazságosztó tanítóíró-álarcból, amit néhány más művében magára erőltet.

kiraaaaa 2010.06.30. 14:05:42

Most mi bajotok? Aki szép, csinos, az okos már nem lehet? Pf.

A sztorihoz: ritka egy ordas kurva a csaj, de a pasi sem különb!

kiraaaaa 2010.06.30. 14:08:59

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: szerintem meg pont itt van elszállva magától, olyan ezoterikus az egész.
Akkor inkább már A gyertyák csonkig égnek keserű fájdalma.:) de ugye, ki mit és hogyan szűr magának át egy könyvból:))

2010.06.30. 14:11:59

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

:))Szuper, mit iszol?:)))

nem vagyok nagy Márai rajongó, talán még 2 könyvét olvastam, de ez azért ott van. hogy ugye milyen más szaga van a másik szemszögéből?

alumi 2010.06.30. 14:14:45

@Kedves Nard: @Caddy:

marketing
kommunikáció
pr

:)

van köztük kommunikáció szakos és műkörmösnek tanuló.
ezen konkrétan elájultam a röhögéstől..:)

Caddy 2010.06.30. 14:23:26

@Kedves Nard: semmi baj, csak a pontosság kedvéért javítottalak. Cicafiú nem járok mekibe, azt meg pláne nem kérdezem meg tőlük, hogy milyen diplomával rendelkeznek. DE te ezt nyilván jobban tudod. (na elég volt mára,vagy még folytatjuk?)

@primula anderson: talált süllyedt! :D

rendszerhiba 2010.06.30. 14:36:57

@primula anderson:

nemcsak ők a hibásak, hogy kamu szakon tanulnak. ezeket a szakokat és szakirányokat valaki létrehozta, kvázi megnövelve a felsőoktatásban résztvevők számát, kitolva a fiatalok munkapiacon való tömeges megjelenését.

egyébként egy műkörmös csajt többre becsülök, mint egy kommunikáció/marketing/művelődés szervező/stb. szopóágon végzett libuskát - még ha általánosítani nem szép dolog.

thais 2010.06.30. 14:59:49

Lehet, hogy túlságosan elavultan fog hangzani, de a megcsalás már gondolatban elkezdődik. Ha a másik képes arra, hogy elvonja a gondolatait a férjről/feleségről, netán erotikus álmai lesznek a másikkal, az már a megcsalás kategóriájában tartozik. Ha lelkiekben nem tudott elszakadni régi párjától, miért ment egy másikhoz feleségül? Kit csapott be? A testét, vagy a lelkét vagy mindkettőt? Igenis csúnyán csalta meg az illető önmagát. Vagy csak a férjhez menés kedvéért ment férjhez? Úgy hallgatja el a férje elől a tényt, ahogy akarja, de van a világon testbeszéd. A férj egyszer úgyis rá fog jönni. Ha megcsalta a férjét, tisztázza magában, mit is akar voltaképpen, de hazudni hosszasan nem etikus és nem lehetséges.

Messzi Vetek 2010.06.30. 15:03:48

@rendszerhiba: valszeg a műkörömbiznicben érintett lehetsz. máskülönben nem érteném, hogy képes valaki egy műkörmöst többre becsülni mint mondjuk egy művelődésszervezőt. több hasznot hajt a közösség és az egyén számára vagymiafasz? pofámleszakad.

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.30. 15:04:55

@kiraaaaa: lehet, hogy igazad van, nekem épp a gyertyák nem tetszett, de az említettel kapcsolatban nem úgy emlékszem, hogy különösebben ezoterikus lenne, vagy az emlékeim szelídültek.:-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 15:05:35

@primula anderson:

Lehet azzal jobban keres majd :)

@rendszerhiba:

Pont ez a baj, hogy pont a szakmunkásképzés került veszélybe. Alig lehet találni jó villanyszerelőt, hidegburkolót. Kontárokkal Dunát lehet rekeszteni. Viszont azt is észrevettem, hogy nem becsülik meg, sőt, lenézik a szakmunkásokat. Pedig, a marketingtől még egy tégla vagy vezeték sem került a helyére :)

Kytia 2010.06.30. 15:16:03

"Ő azt mondta, hogy „nem sietek és felmegyek hozzá”." -- Azért se mennék.

"...mert tisztában voltunk vele, hogy amit tettünk, az bőven házasságtörés. Én nem így értelmezem. Ő megajándékozott egy utolsó éjszakával, ami csak a miénk volt."

Majd amikor a férjed két nővel szopatja magát egyszerre a közös ágyatokban, míg te a haldokló nagymamád mellett virrasztasz a kórházban, akkor is így fogd fel a dolgokat, jó? Az majd csak az övék lesz. Neked semmi közöd nem lesz hozzá.

Tamarian 2010.06.30. 15:17:26

@Messzi Vetek: Az, hogy kit becsülsz, jobb körökben aszerint megy, hogy milyen ember. De te szeresd csak a diplomákat. Egynémely annyira sík hülye és gáz, hogy sznobokon kívül nincs humanoid, aki időt áldoz rájuk.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 15:18:44

@Kytia:

Ez kivételesen jó kis komment volt :D

Tomzone 2010.06.30. 15:22:41

A következő lépés meg már a kemény drogok meg a gruppenszex...

pieró 2010.06.30. 15:25:31

Eddig jó. És ha megint összefuttok valahol???

Kytia 2010.06.30. 15:26:11

@Kedves Nard: "kivételesen", höhh....D

2010.06.30. 15:27:39

igazából megvilágosodtam én.
ha az ember szeret valakit, akkor tényleg lényegtelenek lesznek a körülmények, és tényleg azt fogja gondolni, hogy jár neki ennyi boldogság és nem fog bűntudatot érezni csak azért, mert engedett a szívének.
ha a szívünkkel összhangban cselekszünk, azért sosincs lelkifurink.
persze ementén jól elgondolkodnék a házasságomon, de ez már mindenkinek egyéni szoc, hogy mennyir éli őszintén általában az életét.

2010.06.30. 15:27:57

Igy utolag, egy dolgot nem ertek. Ha egy ferjezett asszony lefekszik valaki massal, mint a ferjevel, akkor az a birosagon sem hazassagtores, hanem egy ajandek ejszaka ? Khmm, ezzel az erovel en most lelohetek valakit, hiszen az nem gyilkossag, hanem megajandekozom a sirasot egy kis munkaval...

T1GRIS 2010.06.30. 15:28:11

A történet a srác szempontjából:

"Tegnap összefutottam a volt barátnőmmel. Rögtön láttam rajta, hogy kúrható, úgyhogy némi duma után meg is csináltam.

2010.06.30. 15:29:12

@rendszerhiba:

En inkabb a kozmetikusokra eskuszom, az o boruk sokkal selymesebb, simogatnivalobb... :P

Prerikutya 2010.06.30. 15:30:23

Sziasztok!
Ez kitalált történet!? Nem, igaz lehet egy ilyen ocsmány sumákolás!
Nekem az a véleményem, hogy erkölcsileg nem vagytok sehol, sőt a béka kis fara alatt jó mélyen! Családod van és hetyegsz mással, közben az apjukkal, muterral is? És másra gondolsz közben? Mondhatnám is, hogy okádhatnékom van ettől az írástól:)!
És nyugodtan lehet majd lelkiismeret furdalásod! Vagy akkor az egész életed egy hazugság.

kata63 2010.06.30. 15:30:48

Megcsalás megítélése:
-ha én csinálom, akkor az teljesen rendben van..
-ha a házastársam, akkor az válóok.
Ilyen egyszerű ez, ugye...?

rendszerhiba 2010.06.30. 15:31:16

@Messzi Vetek: felőlem leszakadhat. engem nem zavar!

ezekre a kitöltő szakokra azok mennek, akiket nem vettek fel közgázra, jogra, orvosira, műszakira. ezt te is tudod, én is tudom! olyanok, akiknek a szülei verhetik a mellüket, hogy a gyerekem diplomás. ez van!

sajnos a diploma mellé sem jár magasabb intelligencia és iq.

rendszerhiba 2010.06.30. 15:34:15

@Kedves Nard: sajnos kinyírták az oktatásból a szakiskolákat, van helyette általános érettségi. ami valljuk be, semmire nem jó.

én 4 éve kerestem műanyag fröccsöntőt az egyik sorra, a konkurenciától akartam átcsábítani. akkor vidéken nettó 300-ért a füle botját sem akarta mozdítani.

aki pedig diplomával szégyenli a kétkezi munkát, na az is egy jó nagy sutyerák ;)

rendszerhiba 2010.06.30. 15:34:59

@Budapesti Brigaderos:

ja, és a fodrász csajok is lázba hoznak ;)

2010.06.30. 15:35:39

@T1GRIS:

sajnos kábé tényleg így lehetett...

"jé, ez a nő még mindig jól néz ki...úgyis valami változatosságról fantáziáltam hetek óta, na, akkor kapok az alkalmon, úgyis férjnél van, nem fog problémázni..."

Tamarian 2010.06.30. 15:36:24

@Traktorka: A szeretni és vágyni valakit, az más, sztem. Plusz ott van, ami miatt marhára a világ tetejének képzeli magát az ember, az erkölcs. Nohát. Elköteleződni, ÉS ugyanakkor mennyi a gatya/bugyi után másfelé, nem erkölcsös. Nincs time sharing üzemmód a házaséletben. Officially :)

rendszerhiba 2010.06.30. 15:37:11

@Kytia: igen. ott a pont.

a nőci nem mondja el senkinek, de a neten közzé teszi (ha egyáltalán igaz)

alumi 2010.06.30. 15:40:28

@Kedves Nard: ez az, épp gondolkodtam tanulni kéne valamit. rájöttem!
kőmíves leszek és majd füttyögök, meg cittegek le a fiatal, ropogós fenekű pasiknak az állványról a tizedikről. :)
úgyis hiány van..:D

alumi 2010.06.30. 15:42:42

"Ő azt mondta, hogy „nem sietek és felmegyek hozzá”. Felmentem. "

Rájöttem. A pasi Uri Geller.

2010.06.30. 15:43:59

@Tamarian:

de most nem a te tudatállapotodnak megfelelő szintről beszélünk. eleve férjhez sem mennél így, vagy elválnál, ha ennyire leszarod már, ÉS máson jár az eszed feszt, érted.

azzal kapcsolatban nem tudok nyilatkozni, hogy mi van, ha 15 éve élünk együtt és szimplán egy kis változatosságra vágyunk szex terén. el tudom képzelni, hogy beleférHET egy kis kaland. nemtom, még nem voltam senkivel ilyen sokáig, őszinte, sunnyogásmentes kapcsolatban.

pieró 2010.06.30. 15:44:08

@Tamarian: nem lenne ezzel sem baj. Az a baj, hogy a csaj olyan szinten van belezúgva az exbe, hogy nincs kontroll. Szerintem egy titkos numera nem árt senkinek. De egy titkos szerelem, az igen. Semmi garancia nincs arra, hogy a nő legközelebb nem tesz ugyanígy, vagy akár még többet (nem több dugásra gondolok, hanem titkos hétvége, és egyéb elbonyolódó komplikációkra).

T1GRIS 2010.06.30. 15:46:54

@Traktorka: Á, még a változatosságról fantáziálás hetei sem kellenek hozzá. :))

"Jé, ez dugni akar! Ott is van, ni, csavargatja a haját, hátravetett fejjel kacag. Lassuk csak, asszony pont vidéken, a Paraguay-Japán meg szerintem úgyis dögunalom lesz. Felőlem mehet."
:D

(* Az Erkölcs bajnokainak és mintaférjeknek: szívből örülök és gratulálok, hogy te sosem. Ez a komment tehát nem rólad szól, kösz, hogy nem írod be a válaszod. *)

rendszerhiba 2010.06.30. 15:48:15

@Prerikutya: vannak ilyen sumák emberek, ismerek is néhányat. de nem azért írták hogy a történet kitalált, mert hihetetlen volna.

Kytia 2010.06.30. 15:48:39

@T1GRIS: Azért ne túlozzunk. "némi dumá"-ra itt nem volt szükség. :))

himpellér 2010.06.30. 15:51:53

Engem pedig megajándékozhatna egy első éjszakával...

Madpapa 2010.06.30. 15:51:55

@primula anderson: @Kedves Nard: és legalább pontoztátok a csajokat? A Nóra az finom falat nattyon...

pieró 2010.06.30. 15:52:24

És hol volt a férj?

T1GRIS 2010.06.30. 15:54:37

@Kytia: Persze, hogy nem, de az ex egy klasszikus úriember. :D Szerintem még a cipőjét is megdicsérte. :)

alumi 2010.06.30. 16:01:22

@Madpapa: nekem egyik sem jön be. nem is tudok rájuk úgy nézni, mert elvhű hetero vagyok.:)
de valahogy mindegyikben van valami, amitől nem..nem áll össze. egyikre sem tudom azt mondani, hogy ez a csaj egyben van.
általános probléma a lópofa, meg az alien állkapocs, ahogy Nard szokta mondani.:)
azt már nem is mondom, hogy 20 évesen egynémelyik úgy néz ki, hogy nála még én is fiatalabbnak látszom, pedig bő tizessel idősebb vagyok.
na, meg a 165 centihez hazudott 55 kiló, miközben akkora karja van, mint egy kajakosnak. menjen már...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.30. 16:03:24

@rendszerhiba:

Erre csak Süsüből tudnám idézni a zsoldosok dalának egy részletét:

"Mi vagyunk a zsoldosok
Kezünk sose' dolgozott.."

:D

@Madpapa:

Én pontoztam, a szőkéket mind lehúztam. :)

@primula anderson:

Volt ilyen, talán Benny Hill valamelyik műsorában, vagy Monty Pythonban :) Szegény férfiak menekültek a kőműves-melóscsajok elől akik inzultálták őket, és könnyes szemmel panaszkodtak a kamerába :) Szerintem tök jó kőmíves lennél :)

Kytia 2010.06.30. 16:03:45

@T1GRIS: *Még mindig mestere vagy rendes emberek lealázásának.* :D

2010.06.30. 16:03:51

@primula anderson:

kikérem magamnak.
kajakos vagyok (voltam, most evezős) és cérnavékony a karom.:D és 165 vagyok és 55 kg!:D (tényleg!!!)
az a titkom, hogy nem gyúrok rá külön, csak evezek heti 2-3-at.:D

T1GRIS 2010.06.30. 16:14:10

@Kytia: Mos' mé' mondasz nekem ilyent? Nem is aláztam le, épp azt hangsúlyoztam én is, hogy milyen rendes ember. Aki megadja a módját. Aki tudja, hogy mi a comme-il-faut, mielőtt férjes asszonyba élvez. :)

Tamarian 2010.06.30. 16:15:16

@Traktorka: Naaaaaaaaaa....... én tudatállapotom... szint... ne már... Azt aláírom, hogy ki kevesebbet, ki többet töpreng, aki meg egyáltalán nem, annak az orra folyvást a szarban van. De a felelősség, tisztesség, nem egy különösen bonyolult kapcsolatrendszeren át érthető csak meg. Sokféle embert ismerek/ismertem, és azokat kedveltem, akik szint ide-oda, azt tudták, hogy nem bsszuk át a másikat, hanem arcába mondjuk, ha gond van. Szóval szerintem ez nyugodtan lehet alapelvárás mindenkitől ;)))

aházasságban eltöltött évek és a változatos szex... (na ERRŐL tudnék mesélni :D) Alapból ott dől el, hogy azt a rengeteg évet kivel kezded. Ideális esetben szóba sem kerül a befáradás, mert folyamatos igények vannak, odafigyelés, nincs mókuskerék. Kevéssé ideális esetben úgy hiszem az az első, ha észlel valaki hasonlót, hogy az érintettel, a párjával beszéli meg. Mindegy, hogy szex, vagy bármi, ha gáz van, a társ az, akinek _tartozom_ annyival, hogy vele beszélem meg. Hiszen az élet közös, a megoldandó közös, a megoldás sem lehet szólómeló... Szerintem :)

Tamarian 2010.06.30. 16:18:43

@pieró: Mivel nincs baj? :)
A belezúgás... Tudod, én inkább azt hiszem, ilyenkor a saját emlékeit, illúzióit dédelgeti az ember. Erről szól a "jár nekem" fordulat is. És bizony az illúzióktól szabadul meg legnehezeben az ember. Szóval szerintem is kinéz a továbi lehetőség ;-)

alumi 2010.06.30. 16:26:40

@Kedves Nard: ja, vedelném apám pálinkáját, és rekedt hangon ordítanék le a 10-ről, hogy "hhhééééé, apukááááám, de helyes kerek popókád van! Lehetek az úrnőd?" :D

alumi 2010.06.30. 16:28:04

@Traktorka: bocs némi különbség van az izmos, és a husos kar között.
talán rosszul fogalmaztam korábban. az említett hölgynek igen vaskos karjai vannak, de nem izmos értelemben.:)

alumi 2010.06.30. 16:28:48

@Kedves Nard: nem értem miért, de mindenki ezt mondja:)

Tamarian 2010.06.30. 16:29:19

@Traktorka: Van kajakos bnőm, és nem az a bajom, hogy vastag - én úsztam, kosaraztam, ésésésésés (mozgáskényszer), szóval nekem van bicepszem rendesen :D -, hanem hogy púúúúúúúúúúpos.... nem klasszikusan, hanem iszonyat hülyén tartja magát. És mindegyiknél (kajakok) ezt látom... <:O

pieró 2010.06.30. 16:36:54

@Tamarian: úgy értettem, elköteleződni és néha mégis másra végyni, ezzel nincs akkora baj. Sok év házasság után, stabil kapcsolatban sok minden belefér. Bár ezt illik akkor tisztázni életünk párjával, hogy hol legyenek a határok. A baj akkor van, ha veszélybe sodorja a házasságot.

Illúzióügyben messzemenően egyetértek. Ez sajnos nem olyan "jár nekem, hogy néha pletyizzek a barátnőkkel", vagy "jár nekem, hogy elkalandozzak 1-1 éjszakára". Ezt nem lehet elmesélni a férjének, mert úgy hangzana, hogy "ha te nem lennél drágám, most ilyen boldog lennék...".

tőzegmalac 2010.06.30. 16:41:37

@primula anderson: mikor kezded ezt gyakorolni? :D

2010.06.30. 16:42:17

@Tamarian:

jó, én 14 évesen abbahagytam a versenyszerű kajakozást, szóval még pont időben ahhoz, hogy ne legyek ógre.:D
azóta csak koca-kajakos és pár hónapja "vadevezős".:))

de valóban, aki tinikorában komolyan edzett, sajnos tényleg elcseszte a testét ilyen téren.

Kytia 2010.06.30. 16:52:38

@T1GRIS: A csillagozott részre gondoltam.:) Ne is tagadd, bánod, hogy nem mindenki félrekuff.:)

Kytia 2010.06.30. 16:55:23

@Kedves Nard: Már megint a szőkék! Miért utálod őket. Pont most terveztem egy kis újítás gyanánt csatlakozni hozzájuk. Ráadásul, a kutatások szerint, úgy majd többen akarnak sunázni.:D

Father Justice (törölt) 2010.06.30. 16:59:40

A) 1953 óta tudjuk, hogy az úriemberek a szőkéket szeretik.
B) Ha a kutatásoknak hinni lehet, a szőkéket többen akarják sunázni.

A + B => A férfiak többsége úriember! :)

rendszerhiba 2010.06.30. 17:03:41

@Kedves Nard:
"Én pontoztam, a szőkéket mind lehúztam. :)"

Nem a hajszín számít, hanem a lelkület :DDDD vagy így értetted? :)

Stringer 2010.06.30. 17:09:38

Nem gyenge. Ezek azok az "ex"-ek, akik egyébként már attól vért pisilnek féltékenységükben, ha valaki a feleségükre néz?
:-)
De sebaj, neki azért még járt egy (már, úgy egy, hogy a posztíró szerint...)
S az asszonyka vajon ugyanígy fogadná a kedves urát, ha arról meg kiderülne, hogy a saját kedvenc exét ajándékozgatja, csak úgy, bárpultilag??

Édes azért ez...
És még csak nem is saját kezűleg bárpultolt, hanem csináltatta. Jó, hogy nem az új vga-kártyáját hozta szóba (na, jobb híján, persze).

Jó sztori.

T1GRIS 2010.06.30. 17:24:21

Jó sztori, ugyanakkor teljesen átlagos is.
Nekem egyetlenegy hiányérzetem van a postíró történetével kapcsolatban, ez pedig a lelkifurdalás deklaráltan teljes hiánya. Azért a házasságtörős sztoriknál a megbánás, a lelkifurdalás és a mardosó önvád általában fontos mártírkellékek; bár az esetek többségében a hivatalos partner hibáinak felsorolásával megfelelően ellenpontozható, és pár okos támogató komment segítségével teljesen tünetmentessé is tehető.
Ehhez képest itt még nyomokban sem találkozunk vele. Ó, mivé lesz így a világ? :)

(Persze lehet, hogy eredetileg volt lelkifurka, mondta is az asszonka még az ágyban fekve, hogy "jaj, mit tettünk, most olyan lelkifurdalásom van", mire jött a válasz, "nem, nincs lelkifurdalásod", és ezzel az ügy el is volt intézve.)

@Kytia: De igenis tagadom! :)

rendszerhiba 2010.06.30. 17:44:47

@T1GRIS: szerintem egyszerű a magyarázat. a férjét soha nem szerette igazán. a mély, komoly érzések hiányoztak a kezdetektől.

mint megannyi langyos kapcsolat, összetartja őket a kamu máz. összeházasodtak: vagyon, gyerek, kapuzárási pánik, vagy miegymás miatt.

közben ámítják magukat.

Kytia 2010.06.30. 18:32:26

@rendszerhiba: Bezzeg szakíthatnának is a nagy unalomban, hogy aztán néhány év múlva újult hévvel essenek egymásnak, az akkori hivatalos párjuk tudta nélkül.:)

rendszerhiba 2010.06.30. 19:18:01

@Kytia: kivéve ha félnek a vagyon szétosztásától és a függetlenségtől :)

(csak a felszínt karcolják)

2010.06.30. 19:47:04

@Panni CsP:
Nálama hónap posztja ez volt:
csajokespasik.blog.hu/2010/06/22/ne_mar_egy_ilyen_pasi_usson_ki_engem
Kapja csak meg az ellenszenves kiscsávó a polót. De lehetőleg valami szép színűt küldj neki... :)

És én is szeretnék polót. Posztot nem írtam, így marad a komment. :) S-es a méretem. :)

2010.06.30. 21:16:39

@T1GRIS:

Azert nincsenek taglalva a hibak, mert olyan rossz volt. Hiszen magatol ertetodo, hogy ez neki jar... ;)

2010.06.30. 21:17:15

@Kytia:

Szerintem inkabb menjenek el egy swinger klubba... :D

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2010.06.30. 21:52:11

eredetileg csak azt akartam írni, hogy egy utolsó lotyó vagy, de mivel hozzátetted, hogy lelkiismeretfurdalásod sincs, ki kell egészítenem arra, hogy egy erkölcstelen, utolsó, szar senki vagy és mellesleg lotyó is.

2010.06.30. 22:14:01

@Metal Warrior:

A horcsogom se harapna' meg !

dr. gernika 2010.07.01. 12:46:30

No, ezt csak most sikerült elolvasni.
Szerintem is házasságtörés.
Valamint egészségetekre.
Valamint remélem, hogy a házastársaitoknak is van 1-1 régi naccejijük, akivel alkalomadtán összeborulhatnak egy kis nosztalgiakufircra.

dr. gernika 2010.07.01. 13:08:24

@primula anderson: Höhö, erről jut eszembe az a videofelvétel... legközelebbi ütközésünkre igazán elhozhatnád. :)

Frucsasz 2010.07.02. 09:36:00

Eszem megáll... félrekefél, és még jól meg is magyarázza, hogy ez nem házaságtörés, és neki ehhez joga volt... Ez neki járt. Lókukó a pici fenekébe, az jár. :( Elképesztő az emberek hozzáállása a hűséghez.
Félreértés ne essék, nem az a fő baj ,hogy félrelépett - emberek vagyunk, követnk el hibákat, bűnt, botlást. De hogy még csak nem is szégyelli, sőt...

Kedves posztoló, ha ennyire emelt fővel és büszkén vállalod, hogy félredugtál, akkor tedd ezt a férjed elé állva. Ha úgy gondolod, hogy nincs beleszólása, mert neked ehhez jogod volt, akkor akár el is mondhatnád neki. De amíg titkolod, addig gerinctelen vagy.

Ezzel a logikával élve akármelyik exével dughat akárki, hisz egy utolsó éjszaka mindig jár... Majd jól megnézném az arcodat, amikor a férjed szédül be a volt nője karjaiba. Hogy azt mennyire nyelnéd le, mert hát az neki jár...

japanautos 2010.07.04. 19:51:09

Én úgy látom hogy egy ribanc vagy...
Nem tudom sajnáljalak vagy lenézzelek... inkább a megvetés a jó szó.
Neked mit jelent az a szó hogy hűség?
Ennyi

Messzi Vetek 2010.07.07. 20:46:36

@Tamarian: mit szeressek a diplomákon? egy darab papír. szükség van rá, hogy megkapj némely állást - ennyi. a bkv buszra is szükségem van, hogy ából eljussak bébe, mégse szeretem őket meglepő módon. most már csak azt nem tudom: hogy jött ez ide?

@rendszerhiba: szerintem teljesen mindegy, hogyan szerez ki és milyen végzettséget - az a lényeg, hogy mit csinál. jogi diplomával is lehetsz műkörmös, megsúgom. ettől függetlenül - ha már szakmunkásokról beszélünk, akkor - egy műkörmöst meg mondjuk egy villanyszerelőt vagy szakácsot ne vegyünk már egy kalap alá: a műkörömkészítés a zabhegyezéssel egyenértékű hasznossággal bír. a szakács vs művelődésszervező már érdemes vitára, melyik becsülendőbb: az egyik táplálékot készít neked, a másik emeli a műveltségi szinted (mindkettő jó_esetben értendő és a példa azért is ül, mert mindkettőt elvégezheted a segítségük nélkül magad is) - hogy melyik a becsülendőbb, az már csak felfogás kérdése.
de bazmeg, az, hogy a műkörmös szerinted egy megbecsülésre méltó szakma számomra enyhén deformált értékrendet tükröz. (kivéve persze, ha Kelemen Anna -féle nő vagy, akkor - valahol - érthető).

vadmacska1995 2010.07.14. 23:02:35

én nem ítélem el. szerintem semmi baj nincs vele ha megvan az életcélod és tudsz mértéket tartani és tudod kit szeretsz igazán akkor nem vagy ribanc.

kastanie 2010.08.18. 20:47:06

ja, a baj az, hogy megízlelte a tiltott gyümölcsöt. mert ők egymásnak már azok...voltak...és igen. ha egyszer megtörtént, simán meg fog máskor is. nem ért ez még véget...
süti beállítások módosítása