Elhíresztelte, hogy mekkora kurva vagyok

2010. július 16. 07:03 - Panni CsP

„Szokásos cirkusz ment, én vagyok a hibás mindenért, azzal kiegészítve, hogy most már kurva is vagyok...” – a romantikus saga végre elérkezik az első szexjelenetéhez és felbukkan Vanda ex-pasija is. A már megszokott pénteki sorozatunk negyedik epizódja következik, aki pedig végig szeretné drukkolni az eddigi történéseket a ’Szappanopera’ címke alatt utánajárhat.

 

A következő vasárnapon már haladtak valamicskét a testiség felé, de megfelelő helyszín híján még mindig nem voltak együtt. Nehéz lenne megmondani, melyikük mit gondolt és érzett a dologról. A nő kitartóan ostromolta a férfit, számára már presztízskérdés-számba ment, hogy végigvigye az akaratát, mert bár a férfi végig bizonytalanságban tartotta, annak egyértelműen gyengülő ellenállása mégis sikerrel kecsegtetett számára. A férfi viszont képtelen volt következetesen ésszerű maradni, a viszonylag sok találka során történtek elnyomták benne azt a tartást, ami a nővel, illetve a nő körülményeivel szemben kezdetben olyan határozottan körvonalazódott benne. A végkifejlet tekintetében mindketten jobban járhattak volna, ha a férfi nem vacillál, hanem rögtön él a lehetőséggel, vagy ha a nő nem viselkedik olyan rámenősen. A hátsó ülés felavatásától azonban - eleget téve a férfi kívánságának - továbbra is, mindvégig tartózkodtak.

- Kint hagyhatom a kocsit az utcán, nem fogják bántani?

- Ahogy gondolod, de be is állhatsz az udvarba, az a biztos.

A hétvégén Vanda egymaga volt otthon; a gyerekek az apjukkal a nagyanyjukhoz látogattak. A nő az egész hétvégét a férfival tervezte tölteni, de Ákosnak segítenie kellett a szüleinél a tűzifa beteremtésében, ezért csak szombat este tudta a nő meghívásának eleget téve felkeresni Vanda kertvárosi házát. A kis tetőtér-beépítéses ház alsó szintjén volt a nappali, a konyha és a fürdő, a tetőtérbe vezető falépcső felső végén pedig a gyerekszoba és a hálófülke.

- Jó, akkor bejárok. Nem tettem le valahova a kocsikulcsomat, nem láttad?

Ákos életében először rázárta a kocsiajtót a gyújtáskapcsolóban felejtett kulcsra. Ez a kis figyelmetlenség árulkodott csupán arról, milyen izgatott volt.

A nő nem kevésbé. Kitett magáért: komplett estebéddel várta a férfit. Levest főzött, majd Bakonyi szeletet tálalt kétféle körettel, tejfölös rakott karfiolt sajttal, sőt, még almás pitét is sütött. Emellé a mindkettejük által kedvelt vörösbor is az asztalra került. Nagy lépés volt ez az utolsó közös gasztronómiai élményükhöz képest, ami húszegynéhány nyárral azelőtt a homoksüti sütése volt. A kulcsos malőrnek köszönhetően étkezés előtt még elruccantak Vanda kocsiján Ákos szüleihez a kocsi pótkulcsáért, aztán végre elérkezett a vacsora ideje. Kényelmesen, lassan ettek. A férfinak legalább negyed órával tovább tartott, mint a nőnek, mire végigkóstolta az összes ételt. Közben komolyan, mégis kellemesen beszélgettek. Étkezés után áttelepedtek a nappaliba a tévé elé, és hamarosan szükségét érezték, hogy fekhellyé alakítsák a kihúzható kanapét. A nő lehozott egy garnitúra ágyneműt, és máris a paplan alatt találták magukat.

- El kell mondanom, hogy nem szedek semmilyen bogyót, hiszen nincs miért - mondta a nő -, úgyhogy fel kellene venned valamit...

- Ami azt illeti, meglennék nélküle. Nem nagyon szeretem, körülményes, megöli a varázst... De ha ragaszkodsz hozzá, persze, nem mondok nemet. Bár nem hinném, hogy máris teherbe ejtenélek...

- Hát jó - válaszolta kis gondolkodás után a nő. - Végül is amikor akartam, akkor se könnyen estem teherbe...

És az első alkalom izgatottsága miatt érzett sürgető késztetést leküzdve, minden sietség nélkül eltöltötték a várva várt pásztorórát.

- Kiverted a biztosítékot... - suttogta a nő, miután megpihentek egymás mellett.

A férfi szótlanul simogatta a nő vállát.

- Miért vagy gátlásos?

Ákos csodálkozott a kérdésen. - Más ember házában, más ember feleségével... - válaszolta egy hosszú pillanat múlva.

- Ez már az én házam. Már intézem a jelzálogot, felveszem a hitelt és kifizetem Zalánt...

Másnap délután ismét együtt voltak, immár a tetőtéri hálófülkében.

- Miért nem látok rajtad semmit? - aggodalmaskodott a nő.

- Nem tudom, mit kellene látnod - válaszolta a férfi zavartan. - Gondolom, mindenki másképp csinálja a férfiak közt is, ahogy a nők közt is.

- De miért nem látom rajtad, hogy neked mikor jó nagyon?

A férfi szemöldöke felszaladt a homlokán.

- Ha a képemen nem is látod, másutt biztosan érzed.

Ákos a megelőző napokban költözködött vissza szülővárosába, egy albérletbe. A berendezkedést még meg sem kezdte, csupán bepakolta a dolgait, és amíg nem állt beköltözésre készen az újdonsült lakás, a szüleinél szállt meg éjszakára. A bevackolódás viszont meglehetősen vontatottan haladt, hiszen immár naponta majdnem kétszáz kilométert ingázott, azaz napjában lényegében tizenegy-tizenkét órát a munkájával kapcsolatos elfoglaltság töltött ki, azután pedig túlságosan lehangoló volt a felfordulásba hazatérnie, úgy, hogy még teendők sora várta. A lakás vízmelegítője lényegében a bérlőcserével egyidejűleg romlott el. Ennek megjavításáért szakemberhez kellett fordulni, aki túlságosan elfoglalt volt, így csak a következő hét végére tudta vállalni a munkát. Ákos egyelőre nem költözködött be; ideiglenesen a szüleinél maradt. Vandával továbbra sem tudtak hétköznap találkozni, mert beesteledett, mire a férfi hazaért a munkahelyéről, de nap közben folyamatosan leveleztek. A nő ugyan már hétfőn feszegette, hogy este mit kezd magával a férfi, hiszen a szüleivel továbbra sem vált rózsássá a viszonyuk, de Ákos nem akarta észrevenni a sorok közül kiabáló célzást. Kedden a nő első levelében elpanaszolta, hogy este ismét összekaptak az élettársával.

"[...] Szokásos cirkusz ment, én vagyok a hibás mindenért, azzal kiegészítve, hogy most már kurva is vagyok. Mondjuk még nem láttam olyan nőt, aki szabadulni akart egy szar kapcsolatból és ne lett volna ezért világ kurvája. [...]"

A férfi rosszat sejtett. Bár a nő váltig állította, hogy immár az élettársa is tudomásul vette, hogy külön utakon szándékozik járni a továbbiakban, ez a kirohanás ezt nem támasztotta alá.

"[...] És miért nevezett kurvának? Észrevette, hogy ott voltam? [...]" Azt ugyanis Ákos sem vonta kétségbe, hogy még ha beletörődik is az ember egy szakításba, azt már akkor sem feltétlenül veszi be a gyomra, hogy a távollétében az ő házában adjon találkát tegnapig volt nője az új partnerének.

"[...] eszébe jutott a telefonomban turkálni, és jól esik neki, hogy ezt elmondhatja az anyjának, meg a tesójának. [...]"

Ákos félben volt a válasszal, amikor csörgött a telefonja. Rejtett számról keresték. Mivel egy ideje hirdette a motorját, arra gondolt, biztosan egy érdeklődő lesz.

- Igen?

- Gratulálok az új kapcsolatodhoz, barátom, jó?...

A hívó viszonylag lassú tempóban, arrogáns hangnemben beszélt. Ákost villámcsapásként érte a váratlan megnyilatkozás, de aztán egy pillanat alatt visszanyerte az ítélőképességét, felugrott az asztala mellől és megcélzott egy eldugott zugot az irodaház folyosójának végén.

- Már megbocsásson, tisztelt uram - válaszolta menet közben - de mindenek előtt talán bemutatkozhatnánk egymásnak, és utána esetleg megbeszélhetnénk, hogy mi a probléma... Zalán vehemenciáját kissé letörte Ákos visszavágása, és felhagyott a támadó modorral. Jó tíz percig beszéltek, jobbára persze Zalán. Elmondta, hogy számára Vanda már rég nem számít, egyetlen dolog érdekli csak: hogy a gyerekei jó kezekbe kerüljenek. Ákos nem lelkesedett éppen a Zalán által számára váratlanul kilátásba helyezett felelősségért, annyira azonban nem engedte el magát, hogy azzal védekezzen, hogy megbeszélték Vandával: a kapcsolatuk csupán az együttlétekre korlátozódik. Ezzel elárulta volna a nőt, még akkor is, ha nem hazudott volna. Ráhagyta Zalánra az igazát, aztán miután már sokallni kezdte az ismétléseket és a beszélgetés időtartamát is, elbúcsúzott a férfitól.

Hívta Vandát. A nő körülbelül hét-nyolc csörrenés után kinyomta a telefonját, majd néhány másodperc múlva visszahívta Ákost a céges mobiljáról. Suttogott. Ákos elmondta a történteket, a nő mélyen sajnálkozott. Ákos azonban még ezzel sem tudta magyarázni, hogy miért suttog a nő. Kérdésére a nő azt válaszolta, hogy az idegességtől elment hangja. De vajon mitől volt ideges rögtön az első sziánál? Pusztán attól, hogy Ákos hívta, vagy más lehet az oka?...

Délután Ákos korábban befejezte a munkát, hogy előbb haza érjen, és tudjanak a nővel személyesen is beszélni. A nő a férfi szüleihez hajtott, Ákos beült a jobb oldali ülésre. Egy órát beszélgettek.

- Megfordult a fejemben, hogy a telefonnal gond lesz - kezdte a férfi. - Akartam is kérdezni, hogy kitörölted-e az SMS-eket és a híváslistát, de sosem jutott eszembe, ha találkoztunk.

- Annyira sajnálom, én szerettelek volna kihagyni ebből az egészből - felelte a nő könyörgő hangon. - Itt a számod, erre a papírra írta fel, tessék. - Azzal átadott egy cédulát Ákosnak a férfi telefonszámával. - Majd este a telefonjából is kitörlöm a számodat. Kérlek, ne vedd fel, ha hív! - Közölte Zalán számát is.

- Ez minden esetre érdekes. Eleve rejtett számmal hívott. Ezt meg beledobhattad volna a tűzbe is, én tudom a számomat. Na mindegy. De hogy miért hívott fel, azt még most sem értem. A telefonban meggyőződhetett róla, hogy a fiai jó helyre kerülnek? Kétlem.

- Azért hívott fel, mert azt mondja, neki ez jár. Miután elhíresztelte a családjának, hogy mekkora kurva vagyok, ez az elégtétel még kellett neki, mert ez neki jár. Hát, ha őt ez kielégíti...

- Micsoda, már őt is nekem kell kielégítenem?! - vigyorodott el a férfi. - Azért mindennek van határa!...

- Hülye! - mosolyodott el a nő is, és megcsókolta Ákos arcát. Bár a férfi is mosolygott, valójában cseppet sem volt jó kedve. Nem akarta, hogy ebbe az irányba induljanak meg az események, és ezt igyekezett minden eddiginél egyértelműbben a nő tudtára adni, aki biztosította, hogy érti a férfit, nem kell aggódnia, nem vár el tőle semmit, a puszta léte elegendő számára. Másnap a nő első levelében beszámolt róla, hogyan alakultak a dolgok otthon az előző este majd a reggel folyamán. Némi vita után a nő az élettársa fölé kerekedett, már-már sarokba szorította a férfit.

"[...] És a vége az lett, hogy elmondtam neki, hogy ha még egyszer beleavatkozik a magánéletembe, bárhogy, akkor feljelentem zaklatásért. Nem vagyok a felesége, nem tartozom hozzá, semmilyen dokumentumon nincs nyilvántartva a mi együtt élésünk, akkor vagyok egyedülálló amikor akarok. [...]"

A férfi ennek olvastán összepréselt ajkakkal, állával egymásba markolt ökleinek támaszkodott és hosszú perceken át ezen a szerencsétlen helyzeten törte a fejét.

 

 
288 komment
Címkék: szappanopera

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr872154782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. gernika 2010.07.16. 07:36:52

Eddig azt mondtam, a pasi töketlen, de most már kezdem úgy érezni, hogy szerepcsere történt. Ilyen szitukba jellemzően nők szoktak keveredni és a "már csak a gyerekek miatt vagyunk együtt" szöveget is inkább a nős pasik tolják. Persze a megcsalt fél mindig máshogy gondolja...

2010.07.16. 08:08:31

Borítékolom a becsúszott gyereket. :)
Ez az egész huzavona... túl bonyolult kapcsolatnak sosincs jó vége.

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.07.16. 08:19:53

Igen, eléggé összegubancolódtak itt a dolgok...

dr. gernika 2010.07.16. 08:25:09

@Zsu0805: Na igen... két felnőtt ember, és képesek nem védekezni... nem is értem, hogy történhet meg ilyen a 21. században. :S

nicknek (törölt) 2010.07.16. 08:34:52

@Drága IV gernika: Nem minden pasi tökéletlen...viszont a tökéletlen nem pasi:))

@Zsu0805: Én valami frappáns véget várok... boldogság szerelem stb. Ha már ennyit kínoznak bennünket a sztorival:) De tényleg nincs jó vége a bonyolult dolgoknak

@zotyer: össze de a kibogozás helyett, fogadunk levágják a csomót?:)

alumi 2010.07.16. 08:35:24

Én csak azt várom, Nard mikor közli, hogy "már megint ez a fos".
Amúgy tényleg kezd abba az irányba elmenni.

2010.07.16. 08:37:28

@Drága IV gernika:
Egyszer mondana nekem ilyet egy pasi, azthiszem úgy fejbeverném... :)

2010.07.16. 08:38:44

@nicknek:
Én jó véget nem várok, ha jó is a vége akkor írjon egy RÖVID posztot 1-2 év múlva és számoljon be az elmúlt időszak szenvedéseiről és a végkifejletről. Itt nem lesz "boldogan amíg meg nem..."

dr. gernika 2010.07.16. 08:40:57

@Zsu0805: Nekem már volt, aki mondott... vagy nem volt szex, vagy gyalogolhatott januárban az éjszaka közepén a benzinkútra gumiért. :)

Kytia 2010.07.16. 08:42:38

"- Ami azt illeti, meglennék nélküle. Nem nagyon szeretem, körülményes, megöli a varázst... De ha ragaszkodsz hozzá, persze, nem mondok nemet. Bár nem hinném, hogy máris teherbe ejtenélek..."

Ó, hát persze. A spermák is tudják, hogy az első intim randin nem illik. Várnak legalább a harmadikig. Amelyik pasi nem hajlandó óvszert használni, az KUKA!!! Hogy gondolják ezek, de komolyan? Ezek után, ha a nő teherbe esik, és jönnek itt a "terhes-kártya kijátszásával", akkor csúnyán fogok káromkodni.

2010.07.16. 08:42:57

@Drága IV gernika:
:) :) Megnéztem volna a pasi fejét. :) Ezt tetszett. :)

2010.07.16. 08:43:57

@Kytia:
Számíts a terhes kártyára. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.16. 08:53:09

"Bár nem hinném, hogy máris teherbe ejtenélek..." Nem hinné? Nem hinné? Kiszámolta a ciklust, vagy mi? Hülye? De meredek. *olvastovább*

Kytia 2010.07.16. 08:53:49

@Zsu0805: Milyen terheskártya ezek után, basszus?? Elutasítja az óvszert, közösen megegyeznek abban, hogy "á, úgyse csinálunk gyereket, tökre biztosan mázlink lesz", ne a nőn verjék aztán le, hogy teherbe esett a szemétláda!!

2010.07.16. 08:57:09

@Kytia:
Szerintem a csaj simán utazna arra, hogy ezzel a terhességgel megfogja a pasit. :)
Azt a vonaglást és felkínálkozást amit levág... hát érdekes. :)

Father Justice (törölt) 2010.07.16. 09:00:29

"Bár nem hinném, hogy máris teherbe ejtenélek..."
"Végül is amikor akartam, akkor se könnyen estem teherbe..."

Van olyan felnőtt férfi, aki szerint a teherbe esés valószínűsége az első aktus során minimális, aztán minden továbbival exponenciálisan növekszik? Vagy hogy furfangoltad ezt ki?

Van olyan felnőtt nő, aki szerint a teherbe esés valószínűsége független a férfi személyétől (spermiogramról hallottál már?), viszont annál inkább függ a nő puszta akaratától?

Viszont az, hogy a nő ösztökélte a férfit az óvszer használatára, nem mond ellent annak az elképzelésnek, miszerint akár "becsúszó" gyerekkel is képes lenne lasszózni. Ellenkezőleg, ha később az óvszer ellenére is megoldja (minden nő meg tudja oldani, ha akarja), akkor Ákom nem vetheti a szemére, hogy szándékosan csinálta így. Akkor már sajnálatos véletlent és közös felelősséget lehet emlegetni. Na, akkor legyél furfangos inkább!

De a legnagyobb probléma ezekkel a fiatal anyukákkal tényleg a ködösítés a nem-is-annyira-ex kapcsán. A kapcsolat a harmadik fél (C) szemszögéből akkor tekinthető lezártnak, ha mindkét fél (A & B) így gondolja. Ha C-t ez nem érdekli, magára vessen a további zaklatások, vagy esetleges atrocitások esetén. Komolyan megkajálnád, hogy semmi köze már ahhoz az emberhez, akinek egyáltalán lehetősége van turkálni a telefonjában? Az, hogy a nő milyen drámaian adja elő, hogy PAPÍRON semmi köze a fickóhoz, tökmindegy, ha a fickó nem így gondolja. Lehet, hogy csak óvatosságból játssza ki a "nő már nem érdekel, de a gyerekeim jövője igen" kártyát először, míg nem tudja, hogy kétméteres kisszekrény vagy, vagy egy vasággyal 55 kilós hobgoblin. Viszont ezzel is jelzi, hogy nem lesz olyan könnyű utazás ez számodra. Ébredj, Neo!

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.16. 09:01:52

@Kytia: még nem olvastam végig, de a nő ragaszkodhatott volna az óvszerhez, legyen már minimális esze, elvégre neki kell szülni vagy elvetetni, ha mégis, a farocknak - ez itt most kizárólag Ákombákomra vonatkozik - bőven elég a hit, hogy ő még uccse ejti teherbe.:-)

Father Justice (törölt) 2010.07.16. 09:01:56

@Kytia: Kezdheted a káromkodást! De csak lightosan, mert nem ismerek kellő mennyiségű trágár kifejezést a megfelelő erejű visszavágáshoz. ;)

nicknek (törölt) 2010.07.16. 09:07:58

Ha szedett volna fogamzásgátlót... már nem is kell az elsőnél az óvszer??? Szerintem merész dolog lenne manapság egy nőtől, vagy egy pasitól... de lehet megint magamra maradok ezzel:))

dr. gernika 2010.07.16. 09:10:12

@Kytia: Volt egy pasim, akinek olyan szinten ezoterikus volt a gondolkodásmódja, hogy képes volt kiejteni a száján: aki nem akar gyereket, annak nem is lesz, mert ugye "nem vonzza be". Aha, mondom, tessék már kicsit körülnézni...
Természetesen védekeztünk, gyógyszerrel és gumival is.

tuono 2010.07.16. 09:13:02

Csapongó, alany zavarokkal teli. Ennek semmi más értelme nem volt, mint hogy kiírta magából megnyugtatás céljából. Rettenetes volt elolvasni, többet nem hibázok ekkorát... :)

indapass90210 2010.07.16. 09:13:05

"Elhíresztelte, hogy mekkora kurva vagyok"

Hidd el nekem, ezt eddig is tudta mindenki.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.16. 09:15:16

"akkor vagyok egyedülálló amikor akarok." Hihihi, ez nagyon jó, amikor találkoznak Ákival, akkor egyedülálló, ha Áki nincs a közelben, akkor pedig nem.:D:D A realitás nem szokta érdekelni a hitükben szilárdakat.

Kytia 2010.07.16. 09:19:59

@Zsu0805: Az ostobaság nem egyenlő az aljas számítással.:)

@Father Justice: Neked hány nem kívánt gyereket született már??:D Úgy mantrázod ezt, mint azok a nagy zsebkendőbe csavart emberek a buszon a harekrisnát.:DD Egy válófélben lévő kétgyerekes anyának (akinek a férje még turkál a telefonjában) nincs jobb dolga szerinted, mint egy vadidegentől (ja, bocs, 9 évesen látta a kukiját, ezt el is felejtettem) teherbe esni? Ennyire azért nem tenyészkanca egyik nő sem.:DDD Mind tudjuk, hogy egy gyerek macera, még az is, akinek van már kettő.:))) Az ez előtti és ez utáni bekezdésekkel egyetértek.:))

@nicknek: Nem maradsz magadra, pont ugyanezt akartam írni. Nemi betegségekről még senki sem hallott odaát, úgy látszik.

indapass90210 2010.07.16. 09:24:05

@Zsu0805: Te nem akarsz felkínálkozni? Mondjuk a telefonszámodat!

Kytia 2010.07.16. 09:27:01

@Drága IV gernika: Jahhajj,ez fáááááááj!! És ha mégis teherbe esel ezek után, akkor "valójában biztos mégis akartad, ha máshogy nem, hát tudat alatt". Báááááááááááááááááááááááááááá!!!!

Amúgy meg:

@Father Justice: "minden nő meg tudja oldani, ha akarja"

Ez ellen kiválóan lehet védekezni, ha nemcsak méltóztatod felhúzni az óvszert, de esetleg megvenni is hajlandó vagy (igen, mi nők már csak ilyen rohadt anyagiasak vagyunk:))). Ekkor ugyanis az originál, általad kibontott gumit igen nehéz kilyukasztani.

JoSé 2010.07.16. 09:27:02

sziasztok

Reggel ezzel nyúzni az embert... galádság...

A nőnek nincs agya... óvszer nélkül szex.. gyógyszer?.. az a bénáknak való :D. És ha Ákos gumi nélkül akarja akkor pattanunk, majd ha azt mondja hogy biztonságos a kútba ugrani akkor beleugrunk :).

Azt viszont nem értem hogy az elvi leges exférj az minek szól bele... ha már "nincsenek együtt", és semmi közük egymáshoz.

remélem vége lesz mihamarabb

www.youtube.com/watch?v=CKXyBnaAxHU

nicknek (törölt) 2010.07.16. 09:30:55

@Kytia: szerintem abban is megegyezhetünk, hogy ez a pasi dolga... de azért sok női táskában lapul egy biztos:)

Ma nagyon energikus vagy, mondtam már?:)

blacklord 2010.07.16. 09:31:04

Igen, ez az egész sztori jó meredek. Ahogy az ürge kényelemből belemegy a kapcsolatba, bár elvi szinten nem akarja, aztán ahogy problémázik a dolog morális vonzatain (nem ő az, aki nem akar igazán komoly kapcsolatot? Akkor meg mit érdekli, hogy a másiknak mi és hogy van?), és végül, hogy képes óvszer nélkül dugni... Amennyire nyomulós a nő, simán összeszedhetne tőle bármit. Gyökér, na, nincs erre jobb szó.
Más kérdés mondjuk, hogy az vesse rá az első követ, aki soha nem csinált még megközelítőleg se ekkora hülyeséget...

Father Justice (törölt) 2010.07.16. 09:31:48

@Kytia: Tudomásom szerint egy sem, de jobb minden variációval számolni! Annak, hogy pillanatnyilag van-e jobb dolga vagy sem, nincs sok köze ahhoz, hogy hajlandó-e élni a gyerekkel lasszózás lehetőségével később. A két gyereket praktikusabb pótapukával felnevelni. De még mindig jobb három gyereket felnevelni pótapukával, mint kettőt egyedül. Megvan hozzá a furfangjuk, hidd el. :) Három gyerek bevállalása egyébként sem tekinthető tenyészkancaságnak. Van olyan ismerősöm, aki úgy lasszózott két gyerekkel, hogy három gyereket szült a célpontnak, ezzel bizonyítandó, hogy ő fontosabb számára, mint a gaz, szemét, alkoholista volt férje.

Kytia 2010.07.16. 09:35:27

@nicknek: Hát, annak a dolga, aki jobban parázik.:) Én biztos, hogy hordanék magamnál, mert hiába a terheskártya és hasonlók, ha a pasi kijelenti, hogy ő leszarja a porontyát, attól nekem még ki kell hordanom/fel kell nevelnem. Az abortusz költségeinek felezésére pedig egyelőre nincs törvényi szabályozás, ahogy a nemi betegségekre sem.:))

Igen, mert felmérgesedtem a poszton már kora reggel.:) Nem is kell már kávé.

Caddy 2010.07.16. 09:40:27

Kicsit most már kezd hosszú és vontatott lenni a történet.
Felnőtt emberek és nem használnak gumit????? ÁÁÁÁÁÁáááááá!
Lesz ott becsúszott bébi.
Továbbra sem értem a csávót!!!!!!! Megvolt a szex,akkor viszont most kellene lelépnie, de úgy tűnik, ő bele akar keveredni ebbe a helyzetbe. Megint csak ÁÁÁÁÁÁáááááá!

Kytia 2010.07.16. 09:41:54

@Father Justice: "Van olyan ismerősöm, aki úgy lasszózott két gyerekkel, hogy három gyereket szült a célpontnak..."

Milliomos-e volt?

"De még mindig jobb három gyereket felnevelni pótapukával, mint kettőt egyedül."

Oké, de ne mondja nekem senki, hogy annyira szörnyű a kismamák helyzete, hogy teljesen lehetetlen találni egy fickót, aki elfogadja a gyerekeiket. Legfeljebb le kell mondani Ákosról. Mindegy. Marad még Béla, Józsi és Jenő. Ha csak az a lényeg, hogy legyen egy hím a lakásban, majd ezek közül választok, nem? Különben is: azért várhatóan jobb kapcsolat lesz egy önként jelentkezett pótapával, mint egy lasszózottal.

Father Justice (törölt) 2010.07.16. 09:43:48

@Kytia: Ha ez kiváltja nálad a reggeli kávét, minden nap kezdetén mondok neked olyan elméleteket, hogy jobban felpörögsz, mint tripla adag feketétől. Amerikai minőség kínai áron! ;)

Father Justice (törölt) 2010.07.16. 09:44:25

@Kytia: Akkor még nem volt milliomos, de most már az. Akkor indította a saját cégét, és a nő meglátta benne a potenciált.

nicknek (törölt) 2010.07.16. 09:46:00

@Kytia: most iszom a kávéd:))neked meg kiutalok egy masszírozást:)

nicknek (törölt) 2010.07.16. 09:46:41

@Father Justice: de nem gazdasági kapcsolatról van szó?:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.16. 09:47:33

@nicknek: :-))) Jó, de jelen esetben ez sem fedi a valóságot.:-)

Father Justice (törölt) 2010.07.16. 09:47:55

@nicknek: Ádehogy! Hogy gondolhatsz ilyet? A lasszózó anyukák mindig az érzelmi stabilitást keresik a porontyok számára, nem tudtad? Méghogy a pénz! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.16. 09:50:55

"Ez már az én házam. Már intézem a jelzálogot" :D:D

Kytia 2010.07.16. 09:55:01

@Father Justice: Bírtam volna, ha bedől a cég.:D De azt mondd meg, hogy a pasi az első "becsúszott" gyerek után miért nem kezdett originál, saját hozású óvszert használni, váratlanul előrántva a behatolás előtt, hogy az asszonynak esélye se legyen? Majd én válaszolok: mert olyaaaan kééényelmetleeeen, megöli a pillanatooooooot... Hát könyörgöm, magára vessen az ilyen.

@nicknek: Hehe, a vicc az, hogy még néhány perc és valóban a masszázságyon leszek.:P Jobbkor nem is mondhattad volna.:)

2010.07.16. 09:55:06

Kham: szerintem miattunk volt teleszórva immárral.:D

Még csak annyit akarok mondani, hogy sose dugnék olyannal, akinek derogál gumit húzni.

Falshang 2010.07.16. 09:55:26

@Zsu0805: frankón végigolvastad ezt a hosszú agyhalált?

nicknek (törölt) 2010.07.16. 09:56:14

@Father Justice: én is tudok hasonló esetet... de egy mai moder és felvilágosult nő, képes áldozati típussá válni? mert hát azzá válnak és lemondanak önmagukról...

Caddy 2010.07.16. 09:59:25

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: mert ilyen csak a filmekben van, a való életben sosem esnek a nők teherbe az első szex után. :D:D:D

Father Justice (törölt) 2010.07.16. 10:00:09

@Kytia: Érdekes, hogy megláttad a lényeget, viszont a hibás következtetést vontad le a tényhalmazból. :) Éppen az a lényeg, hogy többnyire olyan fickót akarnak, aki elfogadja a gyerekeiket, de közben NEM akarnak lemondani a "szintről" sem. Ugyanis még viszonylag fiatalok, ezért baromi nehezen látják be, hogy kétgyerekes anyukaként tizedére csökkentek a lehetőségeik a párválasztásnál. Ezért ha végül érdemi lehetőséget szimatolnak, a cél minden eszközt szentesít.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.16. 10:02:23

Már megint ez a fos. (primula kedvéért!)

A csaj tuti megvemhesedik, ez tuti 200%. Az mindig gyanús, ha a nő nem bánja ha a pasi nem használ gumit, annak ellenére hogy a nő nem szed tablettát, vagy használ spirált vagy miegyebet a nemkívánt kismajmok ellen.

A volt férjnek biztos fáj hogy lecserélték, szerette volna megtudni, hogy miféle kis nyomira. Megtudta, oszt' jónapot.

Intizar 2010.07.16. 10:02:47

Irtózatos ez a stílus. Minden mondata fáj.

Father Justice (törölt) 2010.07.16. 10:05:01

@Kytia: Ott konkrétan nem becsúszott, hanem tervezett gyerekekről volt szó. Ez a történet csak a gyerekkel lasszózás kapcsán került a képbe. Persze a férfi már fogja a fejét, hogy mekkora marha volt, de kezdő vállalkozóként még imponált neki, hogy van egy csinos nője (ő maga nem egy Adonisz), még ha két gyerekkel is.. Ezért a közös gyerekek miatt azt hitte, ez egy "komoly" kapcsolat lesz. :) Ma már független huszonéves pipiket is megvehetne kilóra, de immáron ott az öt gyerek, ebből három saját, a vagyon és a cég is közös (taktikusan csinálta a nő), tehát egyszerűen nem tud kiszállni. Total disaster.

Kytia 2010.07.16. 10:06:29

@Father Justice: Látod, megint a gyerekkel lasszózó nőkről beszélünk, miközben a posztban szereplő férfi beszélte le a nőt az óvszerről.:)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.16. 10:07:11

@Caddy: ha mégis, akkor épp pont akkor sose tudják, ki az apja.:D (Még ez a kártya is előjöhet a cselekményben:-))

nicknek (törölt) 2010.07.16. 10:07:45

@Kytia: :)) jól hangzik... csak mond meg a pasinak, hogy vigyázzon mert nagyon csikis vagy:)

Kytia 2010.07.16. 10:10:56

@Father Justice: "kezdő vállalkozóként még imponált neki, hogy van egy csinos nője (ő maga nem egy Adonisz)"

Ugye-ugye, a "szint".:)) Akkor most mi is a különbség a hejjespaseenak gyereket szülő, majd később, sok megaláztatás után megbánó nő, és a "ma már független huszonéves pipiket is megvehetne kilóra, de immáron ott az öt gyerek, ebből három saját, a vagyon és a cég is közös..." férfinemadonisz között? Merhogy semmi! A pasi is taktikus volt. Ő is gyerekkel akarta megfogni a nőt. Csak ő most bánja, hogy sikerült. Máskor meg a nő bánja. Ennyi.

2010.07.16. 10:11:36

@Kytia:
Szerintem a csaj számít is arra, hogy ezzel talál magához láncolhatja a csávot. Legalábbis azt a nyomulást amit levág... ha máshogy nem, max gyerekkel lehet magához láncolhatná (legalábbis gondolhatja ő)

dr. gernika 2010.07.16. 10:11:58

@Father Justice: Szakad meg a szívem. Az egész történetet átjárja az önzetlen szeretet.
Szegény gyerekek.

nicknek (törölt) 2010.07.16. 10:13:10

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :) még jöhet egy harmadik is, aki majd felneveli...

2010.07.16. 10:13:23

@Dövan:
Kinek kellene felkínálkoznom? Amúgy nem, volt akinek felkínálkoztam, nem élt a lehetőséggel... többet ilyet nem teszek, vagyis nem sezretném. :)

Caddy 2010.07.16. 10:13:45

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: gondolod, hogy nem férj is él még a lehetőségekkel? :D Úúúúú ez igazán kavarós lenne.

@Kytia: nagyon jó kis felvetés,várom is rá a Father válaszát. :)

Kytia 2010.07.16. 10:13:58

@nicknek: Nő fog masszírozni. És nem csikiz. Profi.:)

2010.07.16. 10:15:02

@Falshang:
Én is csodálkoztam, hgoy ezt hogy bírtam... :)

Father Justice (törölt) 2010.07.16. 10:15:04

@nicknek: Három gyereket szülni azért, hogy 12 milliós autóval és 3,5 milliós motorral rohangáljon, évente 18-szor nyaraljon / teleljen Kenyától Thaiföldig mindenütt - ezt nem nevezném nagy áldozatnak. Ráadásul a cég fele az övé, és masszívan félrekúrogatott mindvégig, mert fehérmájú is ráadásul. Attól még lehet modern és felvilágosult egyúttal. :)

@Kytia: Attól, hogy az első alkalommal ő beszélte le az óvszerről a nőt, később a nő még akarhatott volna ilymódon lasszózni. Sőt, akkor már az ő malmára hajtotta volna a vizet, a "látod, én már az elején is megmondtam, hogy csak óvszerrel!" lap megjátszása. :)

Kytia 2010.07.16. 10:19:48

@Zsu0805: Ha így is gondolja, annyi tisztesség volt benne, hogy megemlítse, hogy nem szed gyógyszert. Pasinak ott volt a lehetőség, hogy kivédje a nemkívántat. Nem élt vele.

mennyország utca hét 2010.07.16. 10:21:22

Egy Tiffany-utánzat lányregényben, gondolom, nemigen fordulhat elő olyan jelenet, amelyben explicit megjelenik, hogy megszakított közösüléssel védekeztek a szerelmesek. Illetve létezik naptár-módszer is. Persze, mindkettő ősi román szokás.

nicknek (törölt) 2010.07.16. 10:22:35

@Father Justice: nem felületes a kapcsolatuk?? Én amiket tapasztaltam, abban mindig ezt láttam.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.16. 10:22:57

Ilyenkor úgy örülök, hogy engem nem sikerült annak idején, zsenge koromban meglasszózni :) Különben már egy megtört ember lennék :)

Kytia 2010.07.16. 10:23:26

@Father Justice: Az, hogy a jövőben mit akar, maradjon a jövő titka. Egyelőre annyit tudunk, amennyi a posztban szerepel.:) Jelenleg a pasinak nyílt kártyák voltak mutatva (ez, behh szép volt).

nicknek (törölt) 2010.07.16. 10:24:17

@Kytia: Azért ha már minden kötél szakad, ott az esemény utáni tabletta, ugyan tele hormonnal, de 72-órán belül bármikor beveheti:) Na büszke vagy rám?:))

Kytia 2010.07.16. 10:26:51

@mennyország utca hét: "megszakított közösüléssel védekeztek a szerelmesek" Legjobb barátnőm így esett teherbe.

"Illetve létezik naptár-módszer is." Igen. Kb. olyan hatásos, mint az "aki nem akar, annak nem lesz, mert nem vonzza be".

Csak nem bírtad ki...;)

dr. gernika 2010.07.16. 10:27:54

@Father Justice: "Attól, hogy az első alkalommal ő beszélte le az óvszerről a nőt, később a nő még akarhatott volna ilymódon lasszózni. "
Aha, mivel nem ítélheted el azért, amit tett, elítéled azért, amit TE feltételezel róla. Értem. :)

Rebelde 2010.07.16. 10:27:54

ez már akkora szánalomtenger, hogy kész, mintapéldája annak, amikor két defekutosos összekerül és még mélyebbre dolgozza magát
"nem fogják bántani a kocsim?" meg szegény hátsó ülésen az olyan méltatlan, de befeküdni más ágyába egész hétvégére már annyira nem, lol

a nő pedig elmehetne úthengernek ezzel a vehemenciával, igen nagy munkabírású lenne, a nyári útfelújítások időtartama negyedére csökkenne

szégyen az egész írás,

Father Justice (törölt) 2010.07.16. 10:29:46

@Kytia: Így van, az első paraméter a szintezésnél mindig a hejjespaseeság, ha a nő viszonylag csinos is. Ha ez nem megoldható, akkor pénzes legyen a figura. De az sem rossz, ha még nem pénzes ugyan, de látszik, hogy dolgos, belevaló, motivált, "van benne fantázia", ezért jó eséllyel pénzes LESZ idővel. Akkor még nem nyüzsög körülötte olyan sok anyuka lasszózó szándékkal, csak a taktikusabbak. :) A fickó meg akart egy (szerinte) jó nőt ÉS gyerekeket, és ez összejött neki egy személyben / személytől. Így nem voltak komplikációk, a cégépítésre tudott koncentrálni. Akkor. Most meg fogja a fejét, hogy mekkora marha volt.

Kytia 2010.07.16. 10:31:30

@nicknek: Nagyon.:D De azért az nem arra van, hogy eleve azzal számoljanak. A véletlenül becsúszott elbénázásra találták ki. Kb. félévente egyet szabad, és az is már nagyon káros.

Injekció férfiaknak? Már simán alkalmazzák. Egyetlen baj az vele, hogy épeszű nő meg nem bízik annyira akármelyik férfiban is, hogy ezzel együtt ne használjon óvszert. (Igen nehezemre esik a mondatok összeállítása, sorry. Biztos a légkondi miatt.:))

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.16. 10:33:33

@Caddy: megfigyeléseim alapján a versenyhelyzet akkor is képes ilyet kihozni a férfiemberből, ha azt mondja, már nem érdekli a nő, akivel együtt él - egy búcsúszexre még használná.:-) Nem zárnám ki ennek a lehetőségét, bár megtudtuk, hogy egy szexből nem lesz gyerek.:-)

dr. gernika 2010.07.16. 10:33:42

@Rebelde: Na igen, az óvszerért gyalogló exemnek azért kellett talpalnia, mert csak elhozatta magát hozzám. Nem merte ugyanis a kerítés előtt hagyni az autót, ami nem fért be a garázslejáró elé. Namármost tudni kell rólam, hogy egy nyugalmas (télen konkrétan kihalt) kisváros elhagyatott üdülőövezetében lakom, ha egy autó betéved a zsák!utcánkba, anyám már ugrik is az ablakhoz megnézni, hogy került ide. Na, ott nem merte kint hagyni a féltett autót a gumifóbiás. Rövid életű affér volt, annyi szent.

Rebelde 2010.07.16. 10:35:26

@Father Justice:

ez a gyerekkel lasszózás valami konstans szöveg lehet nálad, mert nagyon tolod:)
úgy tűnteted fel, hogy miközben készül a gyerek a férfi az nincs is a szobában vagy éppen teljesen cselekvőképtelen, miközben a nő az körmönfont és alattomos, szóval csakis ő tehet róla:)

Kytia 2010.07.16. 10:38:29

@Father Justice: Erősen kettős mércével méred a cselekedeteket aszerint, melyik nem képviselője követte el.:)))

"Így van, az első paraméter a szintezésnél mindig a hejjespaseeság..."

"A fickó meg akart egy (szerinte) jó nőt..."

Valóban, hát a rohadék nők, akik jól kinéző pasit akarnak, milyen undorító már.:DD Bezzeg a szegény kis Béla, csak egy jól kinéző nőt akart. Sajnáljuk már egy kicsit, hogy az a szemét, jól kinéző nő hajlandó volt összejönni vele, és még annyi tisztesség sincs benne, hogy lelépjen most, hogy ronda Béla már kilóra vehetné a fiatal pipiket. A mocsok! Miért nem látja be, hogy ő maga, 5 szülés után már nem annyira kell a mi azóta pénzes pasivá avanzsálódott Bélánknak, mint hajdanán, amikor csak rondabéla volt, és a pénz is csak a jövőben felderengő, ködös ígéret volt, ellenben asszonyunk két gyerek után még mindig bomba volt hozzá képest. Igazságtalan az élet, fiúk, mi?:)))

nicknek (törölt) 2010.07.16. 10:38:54

@Rebelde: a lasszós anyukák szeretik a fiatal pasikat is... van pár haverom, akiket előszeretettel környékeznek meg... biztos bevonzák:))

nicknek (törölt) 2010.07.16. 10:40:09

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: akkor miből lesz?:) csak nehogy lesmárolok valakit és holnap azzal jön, hogy apa vagyok:))

Father Justice (törölt) 2010.07.16. 10:43:46

@Rebelde: Azzal nem üti meg az ember a bokáját, ha ilyen szituációkban az addigi tapasztalataiból okulva az összes lehetséges klasszikus forgatókönyvvel számol. Aztán ha idővel kiderül, hogy ez vagy az a feltételezés alaptalan volt, gördülékenyebben haladhatnak tovább a dolgok. Az ellenkező hozzáállás viszont - tojok az esetleges lasszózási szándékra, papíron-exre, gyanús jelekre, elszólásokra - általában nagy pofára esést eredményez.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.16. 10:46:25

@nicknek: bizonyos szekták hite szerint akarásból lesz, vagy esetleg valami Szentlélek Józsi nevű hejjespaseetól.:-)

mennyország utca hét 2010.07.16. 10:47:05

@Kytia: Szociálpszichológiai felmérésekből kiderül, hogy akik egyébként az óvszer használatát verbálisan támogatják, azoknak többsége (több, mint a fele) védekezés nélkül szexel. Ld. pl. Aronson: A társas lény c. könyvét. Az ember tudja, mit kell mondani, az már más ügy, hogy azt is csinálja-e?
Ez, és amit előbb írtam, persze senkit nem ment fel szerintem sem.

mennyország utca hét 2010.07.16. 10:49:34

@Kytia: Nagyon életszagú! ;) rondabéla lool, levettél a lábamról!

Father Justice (törölt) 2010.07.16. 10:53:11

@Kytia: Eszem ágában sincs sajnálni a fickót, ezt karmázta be. Simán várhatott még volna 2-3 évet, mire felfut a cég valamelyest, hogy független csinipipiket is sunázhasson tucatszámra. Akkor megtanulta volna helyén kezelni a dolgot: egy punci sovány cserealap egy párkapcsolatban a fele királyságért - még három trónörökös ígéretével együtt is. Akit egy kétgyerekes, fehérmájú, számító nő képes szerelmet hazudva az ujja köré csavarni, megérdemli a sorsát.

Rebelde 2010.07.16. 10:54:11

@Father Justice:

szerintem ez olyan fajta prekoncepció, ami azért rendesen rányomja a bélyegét a dologra, én pl. biztos nem örülnék neki
mindenkiről a legrosszabbat feltételezni az elején az nem egy jó kiindulópont, és ezen nekem is dolgoznom kell még:)

kb. olyan mikor a pénzes pasinak azt mondják a barátai,hogy az új nője csak a pénzéért van vele, ugyanis senki sem szeret azzal szembesülni, hogy az anyján kívűl nincs olyan hülye, aki önmagért szeretné:)

minden eshetősségel számolni pedig nagyon idegörlő és fárasztó, és nem biztos, hogy okosabb lesz az ember a végkifejletet illetően

nicknek (törölt) 2010.07.16. 10:54:38

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: érdekes:) én úgy tudtam nem akarásnak lesz nyögés a véfe:))

Kytia 2010.07.16. 10:56:10

@mennyország utca hét: Hát, azt most leellenőrizni nem fogom, hogy mindenki csinálja-e, aki mondja.:))) Én életem során rendszeresen voltam ünneprontó frigidpicsának titulálva azért, mert kardoskodtam az óvszerért. Nem egyszerű kérdés. De biztos a nők hibája ez is, Father majd megmondja.:)))

nyünyőke 2010.07.16. 10:58:37

@Father Justice: te sólyosan beteg vagy.
Azért elég erős, hogy ha egy nő egy csóró pasihoz megy hozzá, majd idővel mégis lesz pénz, azt szerinted a nő előre tudta, abból, hogy "dolgos, belevaló, motivált", és csak ezért ment hozzá.
Ilyen gondolatok honnan születnek abban a csökött, egy témára járó agyadban? Ha a nő pénzes pasihoz megy hozzá, hülye ribanc. Ha csóróhoz, aki később meggazdagszik, akkor furfangos hülye ribanc. ???????
És a sztori, amit vázoltál, az csak úgy lehet igaz, ahogy a haverod elmesélte, mi? Véletlen se lehet, hogy az egész úgy zajlott, hogy szerencsétlen faszi örült, hogy jut neki egy bombanő, az se baj, ha két gyerekkel, közös megegyezéssel született másik 3 közös, közben együtt felépítettek egy vállalkozást, erre apu csipája kinyílt, hogy van otthon egy 5 gyerekes lelakott asszony, mikor ő meg már olyan kurva gazdag, hogy kis hamvas 20asokat foghatna a bmw kulccsal, mi? Akik szintén pénzéhes ócska kis kurvák, akik majd megszülik a 4. gyerekét, és indulhat újra az egész körforgás, amiben persze a faszi teljesen vétlen, szerencsétlen áldozat.

Pfffffff

Father Justice (törölt) 2010.07.16. 10:59:05

@Rebelde: Nem-nem. Nem mindenkiről - éppen azért hangsúlyoztam, hogy ILYEN szituációkban. Akit próbáltak már meglasszózni (netán többször is), az tudja, miről beszélek. Az utolsó mondatoddal egyetértek, én konkrétan már bele is őszültem. De legalább nem estem komolyabban pofára. :)

nicknek (törölt) 2010.07.16. 10:59:41

@Kytia: :))jelentkeztél a durex tesztelő állásra a jobline-on?:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.16. 11:00:35

@Father Justice: ez a bekarmázás kevésbé ezoterikusan fogalmazva azt jelenti, hogy megfogta azt az önként jelentkező nőt, akit a cégalapítás mellett kényelmesnek és kevésbé macerásnak gondolt?

Rebelde 2010.07.16. 11:02:30

egyébként meg a férfiak fogamzásgátlása témában csak annyit, nem véletlen, hogy gyakorlatilag még mindig nincs elfogadható megoldás legalábbis olyan, amit jószívvel bevenne minden pasi, mert pont azt a funkciót kapcsolná ki adott esetben a bogyó, amitől férfinak érzik magukat, és maximum csak kórista fiúként működnének tovább:)
és különben is milyen férfias beszólás az, hogy a védekezés a nő dolga:)))

Caddy 2010.07.16. 11:03:25

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: hasonlóak a megfigyeléseink. :D Gyerek témában csak annyit tudok, hogy én ismertem olyat akinek egyből egy, szóval nemcsak a filmekben van ilyen. :)

@Father Justice: nem tudom. Ezek az elméletek! Te komolyan gondolod, hogy ha megismerkedik egy férfi és egy nő, akkor ezek a "tervek" az első kávé alkalmával végigmennek a nő fejében, és akkor ott eldönti, hogy mit lehet HOSSZÚTÁVON kihozni ebből a kapcsolatból? Nekem ez olyan fura, azért kérdezem. Meg kicsit általánosítás szaga van,azt meg nem szeretem. Az jön le belőle, hogy a nők mind egytől egyig számító, gonosz ribancok.

Caddy 2010.07.16. 11:07:18

@nyünyőke: na ja, valami ilyesmi, csak én visszafogottabban fogalmaztam. :)

Kytia 2010.07.16. 11:07:58

@Father Justice: Nem ezt karmázta be, baszki, hanem ezt AKARTA. Belasszózott egy nőt gyerek segítségével. 3 gyereket csinált SZÁNDÉKOSAN neki, mert ez volt a záloga, hogy csinos punci mellett feküdhessen. Hogy úgy mondja, "kijátszotta a terhes kártyát". Hogy rossz bizniszt csinált? Hosszú távon nem annyira nyereséges? Istenem, ez van. Nem minden üzlet térül meg úgy, mint Béla gazdasági vállalkozása. A nő fehérmájú? Nagyszerű, akkor Bélának még erkölcsi alapja is van a fiatal pipik sunázására. Hol itt a probléma? Jaaa, hogy Béla piccsog? Hát, szörnyen sajnálom, tényleg.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.16. 11:09:45

@Caddy:

Ha egytől egyig nem is, de túlnyomórészt ja :)

inci-finci (törölt) 2010.07.16. 11:09:48

@Caddy: :D

biztosan vannak kivételek!

@Rebelde: a megoldást úgy hívják szopatás :)

@Kytia: én még csak nőktől hallottem a "rakd be csupaszon.. piciiiiiiiit.. naaaaaaa.. nehezen esek teherbe" szöveget

pepito1 2010.07.16. 11:10:38

Ki a szart érdekel a szánalmas élettörténeted te szerencsétlen nyomorék senkiházi?kár volt elolvasni ezt a szemetet...

nyünyőke 2010.07.16. 11:11:45

@Caddy: :D

Olvasom egy ideje a blogot, hozzászólásom talán egyszer volt, de mostmár tényleg kiverte a biztosítékot ez a mantrázás... Mintha beakadt volna a lemez basszus, komolyan, ilyen kényszerképzettel a minimum egy pszichológus lenne. Mindenesetre elég szar lehet így élni. Az ilyen tényleg öregedjen meg haljon meg egyedül, mert minden nőben a számító ribancot látja - van rajta sapka-nincs rajta sapka.

inci-finci (törölt) 2010.07.16. 11:12:14

@Kytia: pontosan mi is ez az injekció, mi a hatóanyag? biztos szer még nem létezik férfiaknak. persze ha te fejlesztetted..

dr. gernika 2010.07.16. 11:14:39

@inci-finci: @Kytia: én még csak nőktől hallottem a "rakd be csupaszon.. piciiiiiiiit.. naaaaaaa.. nehezen esek teherbe" szöveget

Ez azért lehet, mert valószínűleg még csak nőkkel szexeltél. Megdöbbentő módon én pedig még csak pasiktól hallottam ilyesmit. :)

Rebelde 2010.07.16. 11:16:53

@inci-finci:
"én még csak nőktől hallottem a "rakd be csupaszon" nehezen esek teherbe

aki ezt bevette meg is érdemelte, már nem azért:))

inci-finci (törölt) 2010.07.16. 11:18:07

@Drága IV gernika: eltaláltad, de ezt sok nőtől hallottam :)

kurva mérgesek amikor nem engedek. általában nem engedek

inci-finci (törölt) 2010.07.16. 11:18:51

@Rebelde: nőnek akkor hiszek ha halott.. őőő akkor se :D

Kytia 2010.07.16. 11:18:57

@inci-finci: Mert valószínűleg még nem dugtál férfiakkal.:D

Nekem egy ismerősöm említette. Egy lányismerősöm mondta, hogy a pasija felajánlotta, mert nem akarja, hogy gyógyszert szedjen a lány. Viszont nem jártam nagyon utána.

dr. gernika 2010.07.16. 11:19:13

@Rebelde: Már a megfogalmazás is. Szóval tapasztalatból beszélt...
én speciel még soha nem estem teherbe.

nyünyőke 2010.07.16. 11:20:04

@inci-finci: "Orvosilag tökéletesen működött a férfiaknak szánt fogamzásgátló, ám a teszteken a szert és a placebót kapó férfiak is ugyanazokat a tüneteket mutatták: irracionális túlérzékenységet, extrém szexuális és érzelmi hullámzást.

A német Bayer-Schering gyógyszerkonszern nem kezdi el a férfiaknak szánt fogamzásgátló tabletta gyártását, annak ellenére, hogy az orvosi és gyógyszerészeti szempontból megbízható, semmilyen fizikai problémát nem okoz. A kísérletek sokkal inkább pszichológiai jellegű problémákat fedtek fel a szerrel kapcsolatban.
Placebóval is jönnek a tünetek

Az 1500 férfi bevonásával végzett kísérletek során az alanyok hangulatingadozásra panaszkodtak, extrém érzelmi csúcsokra és hullámvölgyekre, a szexuális érdeklődés szélsőséges változásaira. Érdekes módon azok a férfiak is ezeket a tüneteket mutatták, akik placebót, vagyis hatóanyag nélküli gyógyszert kaptak. A kutatók szerint a jelenségeket nem a szer okozta, hanem a fogamzásgátlás tényének lélektani hatásaiként jelentkeztek.
Nehéz napok

A vizsgálat fényt derített arra a tényre is, hogy a szexuális temperamentumot illetően a férfiaknál is megvannak azok a bizonyos nehéz napok, akár tablettával, akár anélkül. Az ilyenkor jelentkező irracionális túlérzékenység okozta a fogamzásgátló bukását.

A szer hatásmechanizmusa egyébként azon alapszik, hogy gyakorlatilag a nullára csökkenti a spermiumok számát, ezzel átmenetileg nemzőképtelenné téve a férfit. A hímivarsejtek képződése három hónappal a tabletta szedésének abbahagyása után indul újra.
A Bayer-Schering szerint esetleg egy kisebb cégnek megérheti a mellékhatásokkal együtt is piacra dobni a gyógyszert."

De most komolyan, ennyit a férfiakról. És akkor még a nők a hisztis picsák.

Rebelde 2010.07.16. 11:22:02

@inci-finci:

jaja férfinak én is, ha ló legel a sírján:))

@Kytia:
egyesek nagy lovagok tudnak ám lenni:))

Kytia 2010.07.16. 11:22:07

@inci-finci: "kurva mérgesek amikor nem engedek." Legyenek. Ne engedj. A pasik is mérgesek, de legyenek ők is. Leszarva. Majd a végén összehozzuk a sok mérges pasit a sok mérges nővel, és azok majd egymásba petéznek, aztán mennek panaszkodni Fatherhez, hogy őket aztán hogy átverték.:)

inci-finci (törölt) 2010.07.16. 11:24:12

@nyünyőke: az előbb még injekció volt. megnézem mi ez.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.16. 11:24:56

@Caddy: hiszek neked:-)

Amelyik nő sokpénzt kér az élettől, azt kap, amelyik férfi csakcsinikülsejű nénit, ő pedig azt. Ha ezek az alapok, akkor teljesen mindegy, milyen ember "belül" a másik, majd 3 gyerek után úgyis megtudják: egy ilyen játszmában nemtől függetlenül mindenki hülye: utólag jönnek rá, hogy mégsem ezt akarták.:-) Szerintem Atya nem mondta, hogy minden nőnél és minden férfinél csak ez az opció létezik, így ez bajosan tekinthető általánosításnak.

Kósza 2010.07.16. 11:25:26

@nyünyőke: De most komolyan, ennyit a férfiakról. És akkor még a nők a hisztis picsák.

Tudományos értékű hozzászólásod rezüméje ütős. Nem lehet, hogy épeszű, egészséges lelkű, és egészséges szervezetű férfi nem jelentkezik ilyen vizsgálatra tesztalanynak?!

Father Justice (törölt) 2010.07.16. 11:25:59

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ha jól értelmeztem a "Budapest Sherwoodjában" elhangzottakat, a bekarmázás valami negatív dolog bevonzását jelenti az életünkbe, akaratunktól függetlenül. Egyébként igen, akart egy nőt, aki elég csinos volt ahhoz, hogy virítani tudjon vele, és gyerekeket, merthogy a fickó is abban a korban volt már. Mivel a nőnek a gyarapodó számú gyerekek ellátása, nevelése mellett értelemszerűen nem sok beleszólása volt a céges ügyek mindennapi intézésébe, ez is kényelmes volt számára. Az már nem annyira, hogy emellett kiharcolta mindenből az 50%-os tulajdonrészt: ez a dolog bekarmázás része, ami hosszú évek után esett le neki. :)

@Caddy: Ez már sokmindentől függ. Hogy mást ne mondjak, egy 30 körüli nőnek - jó esetben - már eleve vannak tervei, azaz nem az első közös kávézás során kezdi el szövögetni azokat, különféle ingerek hatására, amelyeket egy adott férfi vált ki belőle. Ott már legfeljebb azt kezdi kipuhatolni, mennyire illeszthető be a konkrét jelölt ezekbe a tervekbe. Például ha záros határidőn belül gyerekeket, kertes házat, családi idillt szeretne, akkor nem ereszti bő lére a dolgot sumák sunátorokkal, akiken néhány randi után átlát, mint a szitán. Az, hogy konkrét példák megemlítésével intem óvatosságra a potenciális Ákombákomokat, miért általánosítás? Ettől függetlenül tényleg rengeteg számító nő van, és ezek egy része bónuszba még gonosz is, valóban. :)

inci-finci (törölt) 2010.07.16. 11:26:12

@nyünyőke: majd este válaszolok mert most igényel az asszony :P

2010.07.16. 11:27:12

@Kytia:
Persze igen, a csaj korrekt volt, igy már 2 ember felelőssége. Bár hogy egy nő hogy lehet ennyire felelőtlen...

Rebelde 2010.07.16. 11:28:36

@nyünyőke:

kb ezt mondtam én is:) ugyan micsoda száni kifogás az a pár nehéz nap, amikor gyakolatilag háremőrökké válnak a bogyó miatt, és mi jöhet még???
esetleg vásáry andré is lehet belőlük, mármint hangilag:))))

dr. gernika 2010.07.16. 11:29:47

@nyünyőke: Lúzer banda. Bezzeg ha egy nő azért nem szed gyógyszert, mert hízik/fogy, szőrösödik/kopaszodik tőle, vagy csak szimplán tényleg csökken a libidója, ahogy a barátnőm esetében, akkor az _kifogás_.

Rebelde 2010.07.16. 11:30:45

@Kósza:

és miért nem jelentkeznek? de most komolyan

nicknek (törölt) 2010.07.16. 11:31:04

@Zsu0805: nem szeretem, hogy két ember felelőssége, mert ez picit úgy hangzik, hogy toljam át a felelősséget másra és nyugtassam meg magam.

dr. gernika 2010.07.16. 11:32:16

@Kósza: Miért is nem? :)

Azok a nők, akik anno a fogamzásgátlókat tesztelték, szerinted betegek voltak?

egerészölyv 2010.07.16. 11:34:26

amit nem árt tudni: mikor NEM akar egy nő óvszert?

- ha beteg

- ha magzattal akar zsarolni.

Kósza 2010.07.16. 11:34:57

@Drága IV gernika: az ovuláció átmeneti leállítása, a beágyazódás megnehezítése nem ugyanaz, mint a spermiumok átmenetinek ígért totális kinyírása, 0-ra csökkentése. Neked a tabletta mellett is megmaradnak a petesejtjeid, de a fent leírt pirula mellett nem marad hímivarsejt.

Kósza 2010.07.16. 11:37:46

@Rebelde: mert egy nő, miután szült 1-2-3 gyereket, és fel is nevelte őket, könnyebben bevállal egy ilyen tesztet, míg egy férfi sohasem mondhat le a megtermékenyítő képességéről. A petevezeték vs ondóvezeték elkötése, mint végső megoldás, régóta adott. Szerinted melyikkel élnek gyakrabban?

nicknek (törölt) 2010.07.16. 11:42:14

@egerészölyv: ha meg akar felelni... akkor meg hülye:)

2010.07.16. 11:43:35

@nicknek:
Mért szerinted a gyerekcsinálás hány ember felelőssége? Mért nem ugyanannyira az egyiké mint a másiké?

dr. gernika 2010.07.16. 11:46:43

@Kósza: Ja, csakhogy mi adott számú petesejttel születünk, és azt érleljük hátralévő életünkben, nektek meg naponta újratermelődik...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.16. 11:47:25

@Kósza:

Mert nem termelődnek újra mi? A petesejtek fix számmal a születéskor megvannak, a spermium meg? Ugye... Ha mondjuk valaki defaultból fatökű, akkor valóban kellemetlen, de a potens férfinak nem gond :) Amúgy egy jó nagy forró fürdő vagy a radiátoron való ülés is ugyanúgy lenullázza a spermiumokat mint a tabletta :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.16. 11:50:51

@Father Justice: annyira akart egy csinos asszonykát és gyerekeket, hogy ennél tovább nem is látott, aki ezeknek a követelményeknek megfelelt, azt megvette: azért ez mégsem valami akaratától független karmikus energiákra alapozható dolog.
Érdekelte, hogy asszonyka amúgy hajlamos fűvel-fával? Dehogy, csak amikor a szarvától már nem látott.
A felekirályság menyecskére íratása éppenséggel lehetett egy pillanatnyilag kifizetődő gazdasági döntés is, ami hosszútávon azonban hátrányt jelent, és azt épp most érzi apuka - vagy tényleg nem lát tovább az orránál.:-)

nicknek (törölt) 2010.07.16. 11:52:35

@Zsu0805: de itt most nem arról volt szó gyereket akarnak... nem hinném, hogy azzal kellene bárkit is traktálnom, hogy de tudod ha bármi van a te felelősséged is:) Nem is lenne belőle semmi... Ebben én a biztonság híve vagyok... és ha ezt sugallom és teszem, meg sem kérdőjelezi a másik, hogy kinek mi a felelőssége.

Caddy 2010.07.16. 11:53:35

@nyünyőke: én általában úgy gondolom jók a meglátásai, csak ez most nekem is sok volt. Mondjuk ez a folytatásos borzalom is éreztetheti veled a mantrázást. :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: csak az a baj, hogy mindenki az alapnál magasabbra kondicionálja magát. :D
Mp-vel ezen egyszer egy estét át vitáztunk. :D
Általánosítást azért mondtam, mert vagy eleve a helyes pasit keresi, vagy tudja, hogy az lesz. Ez olyan minden nőnek tűnt kimondatlanul is. :)

@Father Justice: nyilván azért nem értem, mert ez távol áll tőlem. 30as nő nem most kezd el tervezgetni, ebben igazad van. Csak olyan hihetetlen hogy ennyire számító hogy az egész hátralévő 50 évét végigpörgeti, és ezek alapján dönt. Meg ez rettentő jó emberismeretet feltételez.Pedig nagyon nagyokat lehet bukni ezen is.

Kósza 2010.07.16. 11:56:43

@Drága IV gernika: @Kedves Nard: ovuláció nélküli mesterséges megtermékenyítésről már hallottam, de hímivarsejt nélküliről még nem. Ha akarjátok megértitek, ha nem, nem. Majd a cukorbetegség megoldja.

Rebelde 2010.07.16. 11:56:45

@Kósza:

már nem azért, de a női hormonredszer némileg bonyolultabb, mint a pasiké, mégis nekik találták ki először a bogyót nem véletlenül, szerintem több ebben a hímsovinizmus, mint a tudományos érv, hogy a pasiknak miért nem kéne
az meg tény, hogy manapság a pasik nemzőképessége is jelentősen csökkent(lassúbbak, nyomibbak a spermák) mindenféle káros(cigi, pia) behatás miatt, amit nem nagyon hajlandók felfogni, így nem nagy áldozat kissé kiiktatni őket, ráadásul életük végéig gyárthatnak még kis juniorokat:))))

"A petevezeték vs ondóvezeték elkötése, mint végső megoldás, régóta adott. Szerinted melyikkel élnek gyakrabban?"

ez pedig mire érv? ja a nőnek úgyis mindegy?? hát lol

Kósza 2010.07.16. 12:00:32

@Rebelde: arra érv, hogy a nők lényegesen nagyobb arányban hajlandóak véglegesen lemondani a fogamzóképességről. Továbbra is tartom, hogy egy ilyen gyógyszer tesztelésére nem jelentkeznék, pedig én már bizonyítottam. Nem egyszer.

Rebelde 2010.07.16. 12:01:14

@Kósza:
"A petevezeték vs ondóvezeték elkötése, mint végső megoldás, régóta adott. Szerinted melyikkel élnek gyakrabban?"

ez mire érv?
ja, hogy a nőknek egy idő után úgyis mindegy, meg különben is nekik fontosabb?? hát lol

Kytia 2010.07.16. 12:03:39

@Father Justice: "Az, hogy konkrét példák megemlítésével intem óvatosságra a potenciális Ákombákomokat, miért általánosítás?"

Itt nem az a baj. Itt az a baj, hogy a konkrét példád úgy sántít, hogy az ember lefordul a székről a röhögéstől. A történetedben szereplő pasi pont annyira számító, hogy azzal az erővel már nő is lehetne. Legalábbis a te mércéd szerint. De nálad csak akkor bűn a bűn, ha nő követi el.

Kham 2010.07.16. 12:04:45

Eskü, mindjárt megnyalom a szemöldökömet, visszatért a Jókai Mór személyiség:)
Szerintem valahogy így zajlott a nagy aktust:
Ákombákom következetesen ésszerű spermái, egy rövid sprint után rájönnek, hogy valaki nem rakta fel a gyújtásblokkolót és nem is Playboy landolás van. Udvariasan sorba rendeződnek a legdélcegebb, egy enyhe polgári meghajlás közben összecsattintja bokáit, emígyen üdvözölve Randa (leánykori nevén: "Zigóta állapotba aztán sosem") petesejtjét -"Kisztihand, tetszik a kishölgy emlékezni ránk még az óvodáskori doktorosdi óta?"
-"Nem is tudom kérem, a maguk arckifejezesén valahogy nem látszik semmi sem."
-"Tudja kezitcsókolom, ez nálunk amúgy is nehezen megy, de más feleségének más petefészkében... most tartanék egy regényesen hosszabb pillanatnyi szünetet, de muszáj folyton csóválnom a farkincámat."
-"Bocsásson meg, de ez már az én fészkem, fizetem a jelzálogot meg minden, veszek fel hitelt, kifizetem Talánt"
-"Örülök hogy polgári keretek között tudtok a kétségeket rendezni, ha megbocsát, most befúrnám a fejem a kegyed membránjánba..."
-"Mielőtt a fúrásra térnénk..." fogta hirtelen suttógóra Miss Pete, mert a háta mögül egyszercsak előpattintodótt egy fekete kalapos, fekete álarcos, fekete kesztyűs, fekete szemes ostoros.
-"Gratulálok az új kapcsolatodhoz barátom, jó?" szökellt fenyegetően a meglepett de még mindig délcegen fess miniÁkombákom elé. A kis spermium azonban nem hagyta magatt.
-"Már megbocsásson, tisztelt uram, vagy méginkább rejtett hívő, elöszőr talán bemutatkozhatnánk egymásnak. Ákombákom vagyok a romantikus félkromoszómahordozó!" apróTalán vehemenciáját letörte a váratlan férfierő és egyre bágyadtabban evickélt.
-"Tudja számomra csak az a fontos, hogy a gyerekek jó kezekbe kerüljenek."
-"Hát ez csak az ön gazdájának, jobb oldali végtagján múlik, mi Ákombákommal együtt komolyan gondoljuk a kapcsolatot" váratlan szerencsére Talán kissé régi spermája már sükedett és nem vette észre, hogy a sor végén álldigáló pajkosabbak hangosan felkuncogtak.
-" Igy természetesen más a helyzet, akkor csak tessék, tessék, nekem már úgysem számít ez az egész, cseréjünk esetleg telefonszámot?"

Kósza 2010.07.16. 12:05:04

@Rebelde: a nők maguk hozzák meg ezt a döntést. Ne forgasd ki a szavaimat!

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.16. 12:08:07

@Caddy: meghallgattam volna az érveket pro és kontra.:-)
Ez a helyespénzespasiság vagy ennek a jövőbe vizionálása azoknál játszik, aki beéri azzal, hogy ezeket megkapja, de a megismerés, a gondolatok, az érzelmek stb. hátrébb szorulnak a prioritási listán - de nem mindenkinek elég a fél oroszlán.:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.16. 12:12:20

@Kósza:

3 hónap pihenés után minden normális. Ahogy egy nőnél is 3-6 hónap után (a gyógyszer szedését befejezve) áll vissza a természetes állapot. El kellett vón olvasni az egészet :) A férfihiszti (ami _nagyon_ szánalmas, ha azt vesszük a férfiak mennyit panaszkodnak a női hisztire) miatt nem lett belőle semmi :)

Rebelde 2010.07.16. 12:12:31

@Kósza:
az, hogy többen köttetnek el nők, az csak azt mutatja, hogy már nem akarnak szülni, mivel azt ők csinálják és egy része nem akkora buli egy idő után:)
a gyerek öröm, de ha a pasiknak kellene kihordani és megszülni őket, akkor ők köttetnék el magukat nagyobb számban úgy, mint a kisangyal, hidd el:))
továbbra sem érv arra, hogy a férfiak miért nem vállalnak be egy ilyet. miért kellene állandóan életképes katonákkal bombázni erzsiékét, ha ezzel egy picit többet levesz apu az asszony válláról ezen a téren? hangsúlyozom átmentileg és az élvezet megmarad!
ja hogy még ezt is ő csinálja, nem elég, hogy eltartja a rakás kölyköt még ő védekezzen is?
:))))

Caddy 2010.07.16. 12:14:38

@Kham: "kifizetem Talánt" :D:D:D:D

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Minél többet tudsz annál több kérdésed van. Ez már csak ilyen. :D

Rebelde 2010.07.16. 12:17:50

@Kósza:

nem forgatom ki, a döntés pedig kényszerhelyzet az esetek többségében, de továbbra sem értem, hogy a férfiaknak miért kellene feszt nemzőképesnek lennie, ha ezzel nem tesznek rosszat maguknak

Rebelde 2010.07.16. 12:19:12

na jó nem értetlenkedem tovább, ha nem hát nem:)

nicknek (törölt) 2010.07.16. 12:23:08

eszembe jutott, hogy amikor megtetszik egy nő és eljátszom a gondolattal... ott soha nem védekezünk... hmm érdekes:)

Rebelde 2010.07.16. 12:26:50

@nicknek:

csak annyit jelent, hogy gondolataid nem biztonságosak:))))))

Father Justice (törölt) 2010.07.16. 12:29:53

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Újra megnézve a videót, a bekarmázás öniróniával megspékelt önigazolás is lehet: index.hu/video/2009/12/05/hajlektalan_falu_osszes_resz_egyben/ (24:30 környéke). Mindenesetre jól hangzik. :) Egyébként pont arról van szó, amit leírtál, egyetértek.

@Caddy: Annyira nem hihetetlen szerintem. Adott egy eleve számító nő, akinek már két gyereke van ÉS felismerte, hogy két gyerekkel jócskán leszűkült a merítési halmaza. Számomra egyértelmű, hogy egy ilyen nő sokkal rámenősebben, céltudatosabban, minden eszközt bevetve fog vadászni. Főleg, ha nem pótapukát keres elsősorban, hanem az érdekérvényesítés lehetőségét (zsetont). Nyilván nem tudhatja, milyen nem várt eseményeket hoz a következő 50 év, de próbálja úgy pozicionálni magát, hogy neki bármilyen végkifejlet esetén a lehető legjobb legyen.

Ha nem rettentő jó az emberismerete (épp csak "elég jó"), az sem probléma, ha a manipulációs képessége viszont első osztályú. Vagyis nem kell totálisan kiismernie az áldozatot, ha tökéletesen biztos abban, hogy mindvégig ő mozgatja a szálakat. Ha meg netán öntudatra ébredne az áldozat egyszer, addigra legyen elég vesztenivalója ahhoz, hogy ne rúgja fel a kapcsolatot.

phaszfej 2010.07.16. 12:30:56

Legújabb megfigyelésem: az exbulímiás csajok mind zacskómellűek és imádnak mosogatni.

dr. gernika 2010.07.16. 12:31:29

@Kósza: Van egy rossz hírem: ha komolyabban belázasodsz, akkor is lenullázódnak a kisfickók.
És láss csodát, utána megint jönnek!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.16. 12:32:25

@Father Justice:

Olyan vagy mint az öreg Cato bazmeg :) Csak a "Ceterum autem censeo, Carthaginem esse delendam" helyett a számító nők és a lasszózás van terítéken :) Meg a maradékelv.

Caddy 2010.07.16. 12:38:14

@Father Justice: azt hiszem most győztél meg. Tulajdonképpen most, hogy átkutattam az ismerősök és barátok listáját a fejemben. Vannak példák,csak nyilván nem látom ezeket igazán külső szemlélőként, de most aha élményeim voltak.:D
(és közben arra is rájöttem, hogy én csinálok nagyon rosszul valamit) :)

Caddy 2010.07.16. 12:41:37

@Caddy: bár.... hiába minden, egyikük helyében sem szeretnék lenni.

dr. gernika 2010.07.16. 12:41:39

@phaszfej: Egy esetből vontad le ezt a következtetést, vagy reprezentatív felmérést készítettél? :)

Kósza 2010.07.16. 12:56:54

@Drága IV gernika: van két jó hírem, soha nem voltam még lázasabb 38 foknál, az is max kétszer, a másik pedig az, hogy magas láz, forrő fürdő, ülésfűtés, radiátoronülés csökkenti a létszámot, de nem radíroz zéróra!

Kósza 2010.07.16. 12:59:32

@Rebelde: remekül állsz emancipunciságból, lassan férjhez mehetnél! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.16. 13:01:32

@Father Justice: jópofa a néni.:D:D Csak azt felejtette el bekarmázni, hogy sem a rózsaszín köd, sem az anyagi javak nem pótolják az eszünket - de mindenki eldönti, egyik fontosabb-e a másiknál.
P.S. Bekarmáznám azt a kutyust, nagyon szimpatikus eb.:-)

Rebelde 2010.07.16. 13:02:37

@Kósza:

gondolod, akkor eldugulok?:)
ha az emberem csak felajánlja, hogy bevenné, ha lenne ilyen bogyó, esküszöm megyek vele a paphoz:)))

dr. gernika 2010.07.16. 13:02:58

@nicknek: Hm?
@Kósza: Látom elfogytak az észérveid, 1:0 Rebeldének. :)
P.s: lázas még lehetsz.

Frigyesur (törölt) 2010.07.16. 13:03:01

@Kósza:
Ein: nem is kell zéróra radírozni, hogy ne lehessen gyerek. ;)

Zwei: a fagyi visszanyal, a nők által szedett fogamzásgátló a férfiakra is negatívan hat. ;)

Az egész témakör kapcsán a férfiak döntő többsége roppant önző, nem kell ezt továbbmagyarázni.

phaszfej 2010.07.16. 13:05:13

@Drága IV gernika:

AZ elsőnél csodálkoztam, hogy a szottyadt mellű az első baszás után, amit csak hátulról engedett abszolválnom, gondolom, szágyellte a csöcsiet, egyébként meg is értem, én sem mutogatnám, ha ilyen lógó üres bőrleffentyűk lennének a melleim helyén, ha nő lennék, arra ébredek, hogy a csaj a mosogatómnál áll, és a 6 hetes edényeiemet, amiket szerető gonddal érleltem, mossa.

A második szatyormell ugyanez. Mondtam is neki, hogy akkor legyen szíves és bukjon rá a vécére is, mert nekem ugyanis már nincs gusztosom hozzá. Ki is nyalta azt is szó nélkül. Ekkor már kezdett gyanűs lenni a dolog. Mellteróban kellett megdugnom a szereencsétlent.

A harmadiknál, mentségemre legyen mondva, annyira be voltam kanosodva, hogy bárkibe benyomtam vola a kandelónit, és valami fémkeretes pusap vagy mi a genny csöcsfixben volt a kis szopógép (imádta az ivargerendámat). Felébredek, bazmeg az is mosogat. Elővettem egy kiskanalat, mondom, ha már nő van a háznál, mégse ujjal keverem a kakaót, ugyanis a kávét nem iszom, büdös leesz tőle a húgyom. Még le se tettem a kanalat, máris mosogatja.

Sz'al ezek az exbulímiás nőcskék, gyanús, hogy még mindig azok, mert nemccsak a mellük, de a foguk is rohadt, mindig háttal állnak és a mosogatás erre egy jó ürügy. De injább rohadjon a konyha, minthogy mégegyszer lehangoljam magam velük.

nicknek (törölt) 2010.07.16. 13:06:00

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: W.A.:Kemény dolog a házasság. A feleségem simán megcsókolja a kutyánkat, de nem hajlandó a poharamból inni.

Kósza 2010.07.16. 13:09:38

@Frigyesur: ezért nem iszom csapvizet :)

nicknek (törölt) 2010.07.16. 13:10:52

@Drága IV gernika: az érdekelt a szerelem jár-e akkora lázzal, hogy védelmet biztosít:) Lehet-e rá hivatkozni?:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.16. 13:11:19

@Kósza:

Tök mindegy, hogy iszod vagy nem. Nem csak abból kapod meg :)

dr. gernika 2010.07.16. 13:12:56

@phaszfej: Lehet mégis van benne valami. Nekem jó mellem van és utálok mosogatni.
Hányni meg csak gyomorrontás esetén vagyok hajlandó.

Kósza 2010.07.16. 13:13:00

@Rebelde: elvárnád, hogy felajánlja, annak ismeretében, hogy miért nem vezeti be a Bayer a cuccot? :)

Kósza 2010.07.16. 13:15:52

@Frigyesur: a félreértések elkerülése végett soha senkit nem beszéltem rá, csak le, a fogamzásgátló szedésére/szedéséről! A vita onnan indult, hogy miért okozott lelki problémákat a teszt, és a kontroll csoport tagjainál egyaránt.

dr. gernika 2010.07.16. 13:16:05

@Kedves Nard: De te lélekben nő vagy, Frici már lebuktatott.

@nicknek: :D Nagyon furmányos. Nem tudom, én eddig csak szerelmi balhék közben merültem ki úgy idegileg, hogy hőemelkedésem lett. Hálistennek nem is lett gyerek, és a kapcsolatnak is vége.

Frigyesur (törölt) 2010.07.16. 13:16:05

Mindenesetre ez a kérdéskör lassan megoldódni látszik: már minden 10. pár meddő, a férfiak spermaszáma 100 évvel ezelőtthöz képest drasztikusan lecsökkent. De a bolygó hálás lesz, ha kihalunk majd. :)

phaszfej 2010.07.16. 13:16:23

@Drága IV gernika: te csaj vagy, baszod? 2009 óta azt gondoltam, csóvó vagy.

Frigyesur (törölt) 2010.07.16. 13:18:17

@Kósza: Lelki problémák, kac-kac. Szerinted hol van az eü.-i kockázatokhoz képest, hogy a pasik sírnak, mert olyan dologtól érzik maguktól férfinak, amit az élet során kb. 2x használnak?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.16. 13:18:32

@Frigyesur:

A szűk nadrágok! :)

@phaszfej:

Jólvan pszichoboy! Okos! :)

Father Justice (törölt) 2010.07.16. 13:19:07

@Kytia: Ő nem számító volt, hanem inkább naiv. Képes volt elhinni, hogy a nála három nagyságrenddel jobban kinéző nő belezúgott, és (főleg) emiatt szeretne összejönni vele. Néha történik olyan is, de azért nem olyan sűrűn, hogy minimum egy kis kérdőjel ne jelenjen meg az éber férfiember fejében ilyenkor.
"De nálad csak akkor bűn a bűn, ha nő követi el."
Ilyet sosem állítottam, bár most, hogy mondod.. van benne valami! :)

Frigyesur (törölt) 2010.07.16. 13:21:13

@Kedves Nard: Láttam, de a többség csak hisztizni és ideológiákat tud gyártani. Nem tudom mennyi időnek kell eltelnie, hogy ez megváltozzon. De abban biztos vagyok, hogy egy értelmes, empatikus, önzetlen, a párját szerető ember úgy gondolkodik, ahogy te is pl ebben a kérdésben.

Rebelde 2010.07.16. 13:21:32

@Kósza:

nem elvárás, de ha megtenné, értékelném:)
ugyanazokkal plusz egyéb mellékhatásokkal együtt nők milliói szedik a bogyót
egyébként szerintem nem a mellékhatások miatt nincs piacon a gyógyszer, hanem az előzetes felmérések szerint gondolom 10 pasiból 0.0012 db egyén venné meg a bogyót, ami nyilván nem biznisz a gyógyszergyártóknak:)

Kytia 2010.07.16. 13:23:11

@phaszfej: "a 6 hetes edényeiemet, amiket szerető gonddal érleltem..." :DDDDD

Az exbulímiára utaló jeleket már az első randin kiszúrod? Vagy rá is kérdezel? Vagy van olyan, hogy exbulímiások társkereső oldala?

Frigyesur (törölt) 2010.07.16. 13:24:18

@Kedves Nard: :D Te hordasz olyat? ;)))

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :D Láttam, de hagytam kibontakozni. :)))

@Drága IV gernika: Saját magát buktatta le. :))) Mesélte ám, hogy miket meg nem kell tenned érte. Szegény, szegény te. :)))

nicknek (törölt) 2010.07.16. 13:24:36

@nicknek: én csak az exeket szúrom ki az első randin...:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.16. 13:26:59

@Frigyesur:

Nem lenne nyerő meztelenül flangálni a hivatalban! :)

phaszfej 2010.07.16. 13:28:19

@Kytia:

A sárgás, neadjisten pótolt fogazat, az olyan melltartó, amiben 10-es szögvas adja a keretet, a szolgalelkűség, az ideges, vibráló, parkinson-szerű figyelem-rotáció mind gyanús jelek.

Egyébként rákérdezek, de úgy, mintha teljesen biztos lennék benne. Akkor bevallják vagy látni, ha hazudnak. Baszki, most jutott eszembe, hogy megint tudtam repülni álmomban.

nicknek (törölt) 2010.07.16. 13:28:21

@Drága IV gernika: utáltam és utálok balhézni... pedig ráhagyni sem jó a dolgokat a másikra

Kósza 2010.07.16. 13:28:28

@Rebelde: látom közelítünk :) Bátorkodtam megelőlegezni, hogy milyenek a férfiak, erre nem kiderül, hogy tényleg olyanok?! Majd szép lassan elterjed ez is, mint a metroszexualitás.

Rebelde 2010.07.16. 13:31:06

@Kósza:

és akkor itt a vége a világnak?:))

az, hogy olyanok, amilyenek még nem érv:)

2010.07.16. 13:33:02

@nicknek:
Szerintem az, hogy az együttlétből lesz gyerek vagy sem, hogy akarták e vagy sem az mindig két ember felelőssége. Nem lehet áthárítani, hogy pedig ez csak a csaj felelőssége, vagy a pasié. Mindenkié, és itt szerintem teljesen mindegy, hogy akarnak vagy nem akarnak gyereket. Abból a szempontból nagyobb csak a csaj felelőssége, hogy az ő teste, és ezért őt éri nagyobb károsodás ha esetleg abortuszra kerül a sor, vagy ha a pasi nem vállalja a gyereket akkor is egyedül kell nevelnie.

nicknek (törölt) 2010.07.16. 13:33:04

@Kytia: lazulás meg volt már?? van 2 tábla csokim bekenni vele, ha még nem:))

Frigyesur (törölt) 2010.07.16. 13:34:44

@Kedves Nard: Ezek szerint a nudizmust már kipróbáltad? :)))

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: T'om. :))

@Rebelde: Dehonnem érv, érv amellett hogy olyanok, amilyenek. És ez tág teret hagy az egyéni világszemlélethez. :D

Father Justice (törölt) 2010.07.16. 13:35:23

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Nekem is hasonló gondolataim támadtak a bekarmázás kapcsán. Megszívhatod a csóró, rózsaszínködöt gerjesztő férfi kikosarazásával ugyanúgy, mintha a tehetőshöz mész férjhez érzelemmentesen => nincs mit tenni, ha ez a sorsod, mindenképp megszívat a világ => nem a te hibád. Az a lehetőség fel sem merül, hogy ne a párjától várja az ember, hogy ne engedje lecsúszni egy bizonyos szint alá, hanem elsősorban saját maga törekedjen rá, hogy elkerülje azt. Ez részben ész kérdése, de legalább annyira akaraterőé is. Ettől függetlenül sajnálom ezeket a szerencsétleneket, meg azt is, hogy nincs ilyen jófej kutyád. :)

Rebelde 2010.07.16. 13:36:14

@Frigyesur:

ja, pedig azt hittem többet tudok meg:))

dr. gernika 2010.07.16. 13:36:17

@Kedves Nard: King összes személyisége közül ő a kedvencem. :)

@phaszfej: Nem is feltétlenül a merevítő, hanem a dekoltázs íve buktat le. Mikor látszik, hogy nem szép feszes magától is, hanem úgy lett belegyömöszkélve a drága mellfékbe.

@nicknek: Én is. De vele ezt hoztuk ki egymásból - hatalmas magasságok és mélységek, mint valami mániás depresszió. Kimerítő volt.

Kósza 2010.07.16. 13:36:31

@Rebelde: zizike, olvass már vissza, nem érvet adtam, hanem egyszerű magyarázatot! :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.16. 13:38:05

ooops, Daisy!

ez az írás megint annyira idiótán fogalmazott, mondhatni olvashatatlan.

"annak egyértelműen gyengülő ellenállása mégis sikerrel kecsegtetett számára."

ki a fax beszél, ír így? poppermüllercoelho..... azaz PMC

Rebelde 2010.07.16. 13:38:18

@Kósza:
ja hogy ez magyarázat??áááá, akkor elégnek kell lennie:))

nicknek (törölt) 2010.07.16. 13:45:42

@Zsu0805: igazad van... de én nem erről írtam... az engem nem vigasztal, ahogy a nőt sem, hogy közös a felelősség... erre senki nem hivatkozhat így értettem. Ez elbújunk valami mögé... Tudom azt mit okozok magamnak és neki is... ez a lényeg, mert ha ezzel tisztában vagyok, nem érdekel kié a nagyobb felelősség:)

Kytia 2010.07.16. 13:45:47

@Father Justice: A férfi meséli neked a sztorit, nyilván az ő szemszögéből látod. Kíváncsi vagyok, ha a nő mesélné, hogy jönne át. Nem fogok sajnálni valakit, aki átlagos lévén összejött egy bombanővel, csinált neki 3 gyereket (ezzel feljavítva saját, kevésbé vonzó génállományát az utókor számára + nem utolsó sorban megfogva magának a nőt), hülyére gazdagodott, és most az a legnagyobb baja, hogy pénzzel teletömve még jobb nőket is foghatna, de itt van a nyakán ez. Biztos az Igazi Szerelemre vágyik most, hogy pénzzel akar lasszózni... És az a kis húszéves, ropiseggű pipi, aki majd ráröppen a pénzére, tiszta szívből fogja szeretni ám, nem is olyan ádáz megalkuvásból, mint a 3 gyereke anyja...

Nem tudom, mennyit tudsz amúgy a kapcsolatról magáról. Én például egész meghökkentem, amikor egyszer találkoztam apám egyik haverjával, és elmesélte, miket mond a háta mögött anyámról... Meg ő is egész meglepődött, amikor én helyreigazítottam, mi is a valóság. Szóval, óvatosan a haverok beszámolóival. A pasik még egymásnak is hazudnak.

2010.07.16. 13:48:54

@nicknek:
Persze, ha ott a "baj" akkor senkit se érdekel hogy kié a felelősség, kié a nagyobb, meg kell oldani és kész. Viszont sok pasi úgy gondolja, hogy a védekezés igenis a nő felelőssége, holott ez nem így van.

Frigyesur (törölt) 2010.07.16. 13:50:32

@Rebelde: Ne legyél telhetetlen, Rebike. *atyai mosoly*

Frigyesur (törölt) 2010.07.16. 13:52:04

@Drága IV gernika: Netto hac'áz, fizetni a manikurt-pedigkurt-konditermet-vacsorakat-ruhakat-ekszereket-foraszt-szolariumot, hurcolaszni a popsijat. Es gondolom ezek csak az alapkovetelmenyek. Aztan mondta, hogy neha meg is vered, de ebbol latja, hogy szereted. :)

nicknek (törölt) 2010.07.16. 13:52:33

@Zsu0805: értem mit mondasz, de akiket én ma olvastam mind azt írták nagyon is kiveszik a részüket ebből.

De van egy olyan mondás, azt lehet megtenni veled amit hagysz...
Nem kell hagyni ezt... amelyik pasi szexelni akar, az fog óvszerrel is...oszt annyi:)

2010.07.16. 13:54:36

@nicknek:
Csak sok nő annyira hülye, hogy bármit megtesz a pasiért, és nem gondol a következményekre. Ha azt veszem a pasinak meg ilyen szituba tökmindegy, mivel ő utána vagy vállalja vagy sem, már csak a lelkiismeretével kell elszámolnia.

dr. gernika 2010.07.16. 13:54:47

@Kytia: "Én például egész meghökkentem, amikor egyszer találkoztam apám egyik haverjával, és elmesélte, miket mond a háta mögött anyámról... Meg ő is egész meglepődött, amikor én helyreigazítottam, mi is a valóság."
Részletezd már légyszi', erre kíváncsi vagyok. Úgyis arctalanok vagyunk.

Rebelde 2010.07.16. 13:56:01

@Drága IV gernika:

kis kiváncsi:)

kytia akkor a pinkódodat is légyszi:)))

nicknek (törölt) 2010.07.16. 13:58:30

@Zsu0805: igaz, de tőlük kérdezem... lehet egy megfelelni akarok a másiknak világban élni?

dr. gernika 2010.07.16. 14:00:34

@Frigyesur: Jaja, majdnem minden így igaz. Főztem már rá vacsit, vettem már neki ruhát, most fogok neki ékszert csináltatni, a fodrászt nem fizetem, de vágtam már ingyen a haját is. Konditermet ő állja, de juttattam már otthoni edzésprogramokhoz grátisz, ma este szoláriumba viszem, és valóban én hurcolom kocsival a popsiját.
Verni csak ritkán, inkább egyéb -szerinte- kínzási módszereket alkalmazok, ami szerintem egyszerű kozmetika...

dr. gernika 2010.07.16. 14:02:27

@Rebelde: Mosmérne? :D Úgysincs nálunk a kártya, amivel használni tudnánk. :P

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.16. 14:03:04

@Zsu0805: "Viszont sok pasi úgy gondolja, hogy a védekezés igenis a nő felelőssége, holott ez nem így van."
A védekezés, annak megválasztása az én felelősségem a saját testemmel szemben, hogy ez jelen esetben egy női test, az részletkérdés - ahogy az is, hogy sokpasi erről mit gondol.:-)

Kytia 2010.07.16. 14:03:28

@Drága IV gernika: Á, ki tudja. Egyszer lehet, hogy véletlenül megtaláljuk egymást fészbukon. Én már jártam így.:D Meg egyébként is hosszú.

Caddy 2010.07.16. 14:03:58

@Zsu0805: mert a nő védekezni is fog. Ezért gondolják, hogy az ő felelőssége. Az ő testével, testében történik. Ennyi.
Alapvető különbség a nő befogad a férfi betesz. :) És ki tudja hova tesz be? Értelmes nő védekezik.

2010.07.16. 14:05:36

@nicknek:
Azaz, hogy szerintem egyesek ennyire nem becsülik magukat, hogy nem maguknak, hanem másoknak akarnak megfelelni, és ezért hülyeségeket csinálnak. Meghát a szerelem is érdekes dolgokra készeti az embert.

2010.07.16. 14:07:34

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Igen az én testem, ezért is irtam, hgoy valahol igaz, hogy a nőé a nagyobb felelősség. Ám ettől még a pasi felelőssége se lesz 0.

nicknek (törölt) 2010.07.16. 14:07:48

@Kytia: facebook? neked olyan is van gondolatfeleség?:)

Kytia 2010.07.16. 14:07:54

@nicknek: "lehet egy megfelelni akarok a másiknak világban élni?"

Sajnos lehet. Sokkal jobb lenne, ha nem lehetne.

2010.07.16. 14:08:34

@Caddy:
Igen, az értelmes nő védekezik, de ugyanúgy az értelmes férfi meg tesz azért hogy a nő védekezzen.

nicknek (törölt) 2010.07.16. 14:10:47

@Kytia: @Zsu0805: @tarquin - menő, de nem árulkodós:P: @Drága IV gernika: hölgyeim egy kérdés:)

Önök tapasztalták már, hogy minél kevesebb az elvárás, annál többet kapnak egy kapcsolatban?

Kytia 2010.07.16. 14:11:26

@nicknek: Hogyne lenne. Modern nő vagyok, nem tudtad? Ilyen férjet!:DD

Kytia 2010.07.16. 14:12:38

@nicknek: Mármint a mi pasival szembeni elvárásunk a minél kevesebb? Vagy a pasi velünk szembeni elvárása?

2010.07.16. 14:13:12

@nicknek:
Az a helyzet, hogy alapelvárásaim vannak, amiket vagy megkapok vagy kalap-kabát.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.16. 14:15:36

@Father Justice: "ne a párjától várja az ember, hogy ne engedje lecsúszni egy bizonyos szint alá, hanem elsősorban saját maga törekedjen rá" Amennyiben képes erre - ne feledjük "bekarmázhat" az ember betegséget, hozzátartozó halálát, tartósabb munkanélküliséget stb. ilyen esetekben talán elvárható lenne a társ támogatása, de fene tudja.
(Van már egy jófej kutyám, úgyhogy felmentelek a sajnálkozás alól.:-))

Kytia 2010.07.16. 14:35:03

@nicknek: Nemtók neked válaszolni.:(

Father Justice (törölt) 2010.07.16. 14:40:29

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Sajnos valóban vannak súlyos, kiszámíthatatlan sorscsapások is. Akik ilyeneken mentek keresztül, azokat nem is hibáztatom. Viszont aki legfőképp azzal magyarázza sanyarú sorsát, hogy rosszul választott párt.. az másik ligában játszik szerintem. A társ támogatása mindenféle esetben elvárható, de egy egész életet alapból ("esetektől" függetlenül) erre feltenni nagyon merész húzás. Az én történetem női főszereplőjének bejött, mások meg Sherwoodban végzik..
library.creativecow.net/articles/cowdog/its_all_your_fault/angry_dog.jpg :)

@Kytia: Ha jól számolom, 10 éve ismerem mindkettejüket. Már a kezdetek óta ellenszenves a nő, iszonyatosan megjátssza magát, igazi rongyrázó. Az a típus, aki azonnal elfelejti, honnan jött, amint megszalad kicsit a szekér. A felvágás Bélára is jellemző (ha már így elkeresztelted), de őt korrekt, egyenes, bizonyos szempontból viszont végtelenül gyerekes embernek ismertem meg. Amilyen rafkós és kitartó az üzleti életben, olyan naiv, ami az emberi kapcsolatokat illeti. Érdekes, hogy azok a közös ismerősök is így látják ezt a kapcsolatot, akik alapból nem szimpatizálnak Bélával sem. Gizi fehérmájúságáról például tőlük tudok, de az én szememben az már úgyis csak hab a tortán.

nicknek (törölt) 2010.07.16. 14:41:07

@Kytia: írok én:)

@Zsu0805: Sajnos a megfelelés által alá is rendelődnek...

nicknek (törölt) 2010.07.16. 14:53:08

@Drága IV gernika: jól csinálod:)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: pedig sajnos így működünk... minél több az elvárás felénk, annál kevesebbet nyújtunk a másiknak:(

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.16. 15:07:39

@Father Justice: ő semmit nem tett a cégbe?
(A kis összevont szemöldökű:D Macskaméret.:-))

@nicknek: értem.:-)

nicknek (törölt) 2010.07.16. 15:17:56

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: mindegy is... hétvégén megtalál a 11-es, ő meg úgyis tud mindent:)

Snowmass 2010.07.16. 15:25:12

Úgy vélem, gyépés mind a kettő.

nicknek (törölt) 2010.07.16. 15:55:24

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :)

@Kytia: Rád kerestem a facebookon... kidobott egy 13-éves lányt, biztos neki írjak?:)) Mond, hogy nem őt vettem el feleségül?:)

phaszfej 2010.07.16. 16:03:43

Tegnap szakítottam a ringyó csajommal? Kell valakinek itt egy jóképű, jólszituált, intelligens, nagyfaszú csávó? Ajánlatokat emailben vagy telefonszámmal itt.

2010.07.16. 16:10:57

@nicknek:
Nemhiszem, hogy az elvárásaimtól alárendelntek kellene éreznie magát bárkinek is.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.16. 16:17:11

@phaszfej: kösz, de a nők a gyengéim :) pontosítsd kinek ajánlgatod magad :D

nicknek (törölt) 2010.07.16. 16:21:41

@Zsu0805: megint félreértjük a másikat:) Szóval azt beszéltük sok nő mindent megtenne a pasiért... miért is? hogy megtartsa... ergo meg akar felelni neki, nem? de a megfeleléssel alá is rendelődik neki... és itt nem arról van szó hogy megcsinálja neki a reggelit stb., hanem hogy olyat tesz, amit egyébként nem tenne... erre írtad, hogy a szerelemben sokat nem mérlegel az ember... igaz. ezért képesek egyesek ugyanazt a hibát többször is elkövetni. Sarkítottam a dolgokat most, mert erről lehetne mit írni még... csak pontosítani szerettem volna, mit is gondolok.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.16. 16:24:33

@nicknek: "olyat tesz, amit egyébként nem tenne..." Ezt értelmezd már nekem, légy szíves.

nicknek (törölt) 2010.07.16. 16:30:58

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: ha már poszt, akkor ugye: belemegy a szexbe védekezés nélkül, mert a pasi azt szeretné...

2010.07.16. 16:32:00

@nicknek:
Kicsit elbeszélünk egymás mellett. Azthittem a mindent megtesz a pasiért téma dobva lett. Felhoztad ezt a:
"Önök tapasztalták már, hogy minél kevesebb az elvárás, annál többet kapnak egy kapcsolatban? " témát.
Erre írtam én, hogy "Az a helyzet, hogy alapelvárásaim vannak, amiket vagy megkapok vagy kalap-kabát." Ami alatt én arra gondoltam, hogy elvárom a másiktól az őszinteséget, hűséget, és hogy ne tegyen olyat amivel elveszti a bizalmam. Számomra ezek az alapelvárások.
Aztán jött ez az alárendeltség dolog, amire én írtam, hogy az alapelvárásaimmal nemérzem hogy alárendelt helyzetbe hoznám. :)

tőzegmalac 2010.07.16. 16:33:30

@Zsu0805: ezt én is kérdezhetném:)
épp a gdp-vel vagyok elfoglalva...
mire vagy kíváncsi?

tőzegmalac 2010.07.16. 16:35:09

@nicknek: reggel óta ugyanazokat a köröket futjátok.

2010.07.16. 16:35:23

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
pl.: a védekezés nélküli szex gondolatátol is írtózik, mégis jön Jakab aki a fuuu pasi, már vagy 2 hónapja eped érte, nedves lesz a bugyija akárhányszor csak ránéz vagy a srác hozzászól, ezért mikor oda kerül a dolog, hogy egy átmulatott éjszaka (vagy alaphelyzet) látja a lehetőséget, hogy fuuu Jakab rámmozdul, mennek szobára, de Jakabunk benyögi, hogy ő márpedig gumival nem, mert hogy az milyen már, meg zavar meg mittomén, akkor a lány belemegy a majdkiveszem játékba, vagy mint posztolonk, az úgyse esek teherbe elsőre-nehezen esek teherbe játékba. :)

2010.07.16. 16:36:03

@kabátnyúl:
De Te nem kérdezted, így én kérdeztem. :)
Mi van bárányunkkal? Mekkora már a család?

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.16. 16:37:31

@nicknek: gondolod, hogy ezt "egyébként" nem tenné meg?

tőzegmalac 2010.07.16. 16:40:01

@Zsu0805: igaz.
nincsen család, elhagyott... :)
milyen a hekk?

2010.07.16. 16:42:32

@kabátnyúl:
:( Ohhh, ezt sajnálattal hallom. És valami új bárány? Vagy esetleg bírka, kecske, szamár, ló? :)
A hekk finom volt, bár még mindig nem hevertem ki a pár évvel ezelötti "nem kellett volna az az utolsó napi hekk" érzést, és így nem ettem olyan jóízűen. :)

Piszok Alfréd 2010.07.16. 16:48:28

@Rebelde: persze, a pasi dolga a támadás! :)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.16. 16:50:36

@Zsu0805: ez rossz példa, szerintem. Ahhoz, hogy az ember olyat tegyen, amit egyébként nem, talán több kell egy bugyinedvesedésnél/merevedésnél, hiszen az nem egy szélsőséges körülmény, viszonylag gyakran előfordul.

nicknek (törölt) 2010.07.16. 16:55:13

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: megint átolvastam... örülhet a posztoló:) Inkább másképpen közelítem meg, tudjuk mit kell mondani egy nőnek, hogy elérjük mindezt... A kolléganőmtől rendszeresen hallom, hogy a nős faszija gumi nélkül, akár a próbateremben is képes vele... aztán utólag mindig rájön mi is lehetett volna... és persze nem lett semmi... majd pár hét múlva elfelejti mindezt és megint megtörténik mindez... mi ez ha nem megfelelés és alárendelődés? a felelőtlenség mellett

Belegondolhatna a főhősnő... ha vele megteszi, megteheti 100 másikkal is.

2010.07.16. 16:56:37

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
De vannak ilyen gyenge egyéniségek, akik annyira éhezik a szeretetet/szerelmet (mégha azt igy meg se kapják),hogy bármit megtennének. Nem is egészséges személyiség szerintem az, aki az elvei ellen cselekszik. (persze van kivétel)

nicknek (törölt) 2010.07.16. 16:57:32

@Zsu0805: értem már:)) Én inkább olyan elvárásokról beszélek, amit megteszel, de nincs feltétlenül ínyedre.

tőzegmalac 2010.07.16. 16:57:33

@Zsu0805: sose sajnáld, egy kerge birka meg egy lüke nyúl... :)
nincs új bárány ill. a holdat ugatom.
baj van a mértékkel?:D vissza kell szoknom oda, csak mostanság mindig sietős ha arra járok;)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.16. 16:58:41

@Kósza:
"Ya'll play this game that the huster's play
and if you dress in the metro-sexual way,
then motherfucker, you gay" :DDD

www.youtube.com/watch?v=O3LGdpejW_U&feature=related

2010.07.16. 16:59:27

@nicknek:
Olyat én nemnagyon teszek meg. És itt ne kisdolgokban gondolkozzunk. :)

2010.07.16. 17:01:21

@kabátnyúl:
Igen a mértékkel mindig gondjaim vannak. Ezért van általában, hogy ha gumicukor közelébe kerülök, hogy "jajj de fáj a hasam", vagy ha olyan kaja van amit szeretek, hogy "eskü mindjárt kidurranok", vagy "fuuu de fáj a fogam, soha többé nem eszek ennyi savanyút" :)

nicknek (törölt) 2010.07.16. 17:02:19

@Zsu0805: gumicukorral le lehet venni a lábamról, téged is?:))

2010.07.16. 17:07:16

@nicknek:
Savanyú gumicukorral simán. :) Meg a piros és a narancssárga macial... nah jó, meg a békával... szivvel... cseresznyével... kólás üveggel... színes kukacokkal... más most nem jut az eszembe. :)

2010.07.16. 17:08:28

Nah fiatalság én lassan elvonulok, megyek megérdemelt koktéljaimat szürcsölgetni. :) Legyetek jók és tanuljatok a posztból (legalábbis ami várható) és ne szexeljetek védekezés nélkül. :P :)

tőzegmalac 2010.07.16. 17:15:47

@Zsu0805: figyu:)
kompótot a nagyitól kel ám kérni... nem a bárpultnál :P

inci-finci (törölt) 2010.07.16. 20:06:39

amennyire utánanéztem túlzott volt az a hír amit a férfi fogamzásgátlásról itt sokan kérdés nélkül elfogadtak. forgalomba az orvosok szerint még évekig nem kerül a már elérhető szereken kívül semmi (azok meg nem kifejezetten erre lettek kifejlesztve). aki nem hiszi járjon utána

JOKKA21 2010.07.20. 10:05:42

Jól tette, Te egy ribi vagy.
süti beállítások módosítása