Undorodtam tőle, mert megcsalt

2010. augusztus 16. 07:22 - Panni CsP

„Tudni akarom, mit csinált 10 napig! Nem kellett sokat győzködnöm. Végig sírva mesélte, hogy élete legnagyobb hibáját követte el.... akkor már tudtam, hogy baj van” – nincs annál bosszantóbb, ha riválisod, akivel barátnőd megcsalt, egy budai ficsúr, aki ráadásul képes felcsöngetni hozzád, hogy megbeszélje veled a dolgokat. A csaj és a pasi végül közös megegyezéssel válnak el, ám búcsúszex nélkül. Hősünk 10 nap magány után megkapja az arcába azt, amivel nem sok férfi tudna mihez kezdeni. Most megtudhatod, hogyan lehet félrelépett párodat kulturáltan lerendezni.

 

Sziasztok! Lehet, tucatszám kapjátok az ilyen sztorikat, de arra gondoltam, én is megírom nektek. Ha mást nem, legalább kiírom magamból. A barátnőmmel Verával 3 éve januárban ismerkedtem meg egy internetes társkereső segítségével. Ő egy vidéki városban született és ott tanult, az egyetem utolsó előtti évében járt már akkor. A családi hátteret tekintve elég zűrös volt, szülei válásban voltak, de az már rég köztudott volt, hogy az apjának mindig volt valakije az anyja mellett. Az anyja persze ezt nem viselte jól, volt ott ordítás, ivás. Az öccse is elég idióta lett ennek hatására. Vera ezért nem azt tanulta, amit szeretett volna, csakhogy anyja közelében lehessen, és az apja ne csinálja ki. A sulival szenvedett, nem szerette.

Mivel senki nem pátyolgatta, amikor kellett, ezért a nyelvek terén és tanulmányilag is lemaradt. Dolgoznia is kellett. Igazából otthonról nem sok dolgot hozott magával, mármint szellemi tanításra, nevelésre gondolok. Gyönyörű lány, egyből egymásba szerettünk és elég sok időt töltött Budapesten, emiatt sem tudta úgy csinálni a sulit, de amúgy sem nagyon kellett bejárnia. Én saját lakásban lakom, dolgozom, 4 év van köztünk, én 30 leszek idén. Le akarok horgonyozni és így is álltunk hozzá. Vele az exe nagyon elbánt, megcsalta. Sokat hányódott, de én voltam a második komoly pasi az életében. Ritkán járt bulizni, megbízható volt, és bár nagyon szép, de nem voltam féltékeny, mert gondoltam, megtanulta a leckét a saját bőrén, meg persze a szerelem vak és amúgy is mindig azt kommunikálta, hogy ő előbb szakítana, mint hogy a megcsalásig eljusson. Sok srác haverja volt, a lányokkal nem igazán jött ki, azért volt pár barátnője, de azok vidéken maradtak. Mivel egyre többet járt fel, ezért egyedül volt és szomjazta a társaságot, barátokat. Elég naiv volt, sokszor mondtam neki, hogy az egy dolog hogy engem zavar, de gondolja át: nem biztos, hogy minden fiú a jófejsége miatt van a közelében... Én igyekeztem bevonni őt az én társaságomba, de nem igazán tudott magával olyankor mit kezdeni, mondhatnám azt is, hogy gyengén antiszociális volt olyankor. Soha nem tartott vissza, ha el akartam menni dumálgatni, kicsit kiengedni a gőzt. Persze én mindig hívtam. Ha viszont ő ment én szívesen mentem volna, ő viszont nem hívott. "Ha én is ott vagyok, nem tudja elengedni magát", meg "én is alig ismerem őket, hadd ne kelljen még veled is foglalkoznom" ez ment az utolsó évben. Tavaly decemberre eléggé eltávolodtunk és karácsonykor a tervezettel ellentétben egyedül ment haza, mert valahogy oda jutottunk, hogy neki át kell gondolni a jövőnket, meg van zavarodva. Az már akkor kiderült, hogy egy számára sem semleges egyik host kollégája kavart be nála. Állítólag csak találkoztak párszor, de semmi testi, fizikai nem történt... viszont összezavarodott és ezért idő kell neki. Kész voltam. Szilveszterre visszajött. Januárban megbeszéltük, hogy hülyeséget csinált és hogy minden OK. Megszakítják a kapcsolatot, ő nem akar semmit tőle, velem akarja a dolgokat csak. Ebben maradtunk. Én lassan megnyugodtam és minden jó volt. Persze a tanulással és melóval járó dolgok őt továbbra is egyre jobban frusztrálták, nehéz volt neki és nem tudta kezelni a csalódásokat. Én is szenvedtem a sok egyedülléttől és ezt többször szavakba is öntöttem. Őt hibáztattam azért, hogy ide jutottunk. Nőt köztünk a feszültség. A csávó közben feltűnt Facebook-on. Láttam bejelölte, volt néhány ártatlan comment kölcsönösen. Persze akkor is megjegyeztem, hogy a "semmi kapcsolat"-ot ezzel felrúgta... de le lettem csitítva, hogy ne legyek már ilyen féltékeny... Aztán jött a július vége. Éreztem, hogy valami nincs rendjén és nem vagyok rá büszke, de egy nap megnéztem az e-mailjeit. Azt találtam, hogy albit keres. Konfrontálódtam vele emiatt és ő nem tagadta. Úgy érzi, ezt kell tennie. Ez lehet csak megoldás. Szeret, de már nem úgy. Megváltozott minden. Távolról kell ránéznie a dolgokra stb. Két napig még győzködtem, hogy ha elmegy, vége lesz köztünk a dolgoknak. A harmadik napra már belenyugodtam, úgysem tudom visszatartani. Keresi az albit. Erre aznap este könnyek között kért elnézést és megbékéltünk. Eltelt egy jó nap, szórakozással és este szexel (ami nem ment túl gördülékenyen...). Másnap melóztam, délben felhívtam, valami nem volt rendjén. Utána írásban kommunikáltunk. Lényeg, hogy mire hazaértem eltűnt a cuccai 90%-ával. Váratlanul búcsú nélkül, csak egy levelet hagyott, amiben a fentebbi okokra hivatkozott. Nehéz volt, nem értettem, de kb. egy hét múlva már könnyebb volt. Közben persze részemről ment a züllés (pia, cigi, bulik...) Kb. egy hét múlva keresett és akkor már azt mondta, bánja a döntését, oltárit hibázott. Én tartottam magam, ahhoz hogy NEM! Ez így ment 3 napig, addig bírtam. Végül meggyőztem magam egy utolsó esélyről. Én közben úgy tudtam, egy ismerős lánynál van, de hogy kinél és merre azt nem. Taliztunk személyesen, akkor először, 10 nap után. Mondtam, hogy OK, akkor rendbe hozzuk: amilyen gyorsan elment úgy jöjjön is vissza. Másnap sírva hívott délben, hogy nálam van. Visszajött. Én, bár ingatagon, de boldog voltam. Aznap este belém csapott a villám, tudni akarom, mi mindent csinált 10 napig!

Nem kellett sokat győzködnöm. Végig sírva mesélte, hogy élete legnagyobb hibáját követte el.... akkor már tudtam, hogy baj van. A decemberi srác, Peti, pár hónapja feltűnt. Lényeg, hogy miatta volt a költözés. Megcsalt. Még a költözés előtt két héttel, míg én 5 napig fesztiválon voltam (ahova szintén hívtam, de nem jött). Elköltözött a barátnőjéhez, de nem fért el, így tovább költözött a sráchoz. Viszont ezalatt rájött, hogy csak velem akar lenni. Én hiányzom. Engem akar. Kifordult a világ a sarkaiból, ki voltam borulva. Undorodtam. Visszakönyörgi magát, aztán azt hiszi, megbocsátok, amikor itt van???

Csengettek, eset 9-kor. Indulok nyitni, hallom magam mögött: "Ez ő lesz" Miiiiiiii van??? Ott állt Péter! Na, ez érdekes lesz.... remegtem az idegtől. El akart mondani mindent A-tól Z-ig, hogy tudjam, mert nem biztos benne, hogy Vera mindent úgy adott elő, ahogy történt. Még érdekesebb lesz ez, gondoltam. Nem engedtem be. Cipőt húztam, lementem vele és hagytam, hogy elmondjon mindent. Hallottam újdonságokat tőle. Decemberben csókolóztak is, de végül megállapították, hogy nincs jövőjük (a srác 1-2 évvel fiatalabb, elkényeztetett budai ficsúr, lakás, kocsi, stb....). Már egyből az elköltözése napján a sráchoz ment. Egy napig sem lakott a barátnőnél. A fesztiválos megcsalás és a költözés között még egyszer lefeküdtek. Akkor azt hittem, Vera dolgozik, de elmaradt a meló... Mikor kikísért a Délibe, ő már onnan a sráchoz ment, találkoztak... Miután először megcsalt, ő zárta be másnap reggel a srác lakását, mert a srác lelépett arra a fesztiválra bulizni, ahol én is voltam... És persze a lényeg, hogy amikor a Vera mondta neki, hogy ő nem boldog vele sem, én kellek neki, akkor a srác kiborult és követelte, hogy tálaljon ki nekem, mert nem verhet át így, hogy visszajön és nem mondja el. Vera telefonon könyörgött aznap, még öngyilkossággal is fenyegette. De végül elmondta, mert tudta, hogy Péter jönni fog. Ha a srác nem ilyen, lehet, soha nem tudom meg... A végén kiderült számomra, hogy legkevésbé Péterre haragudhatok. Ő nem tartozott elszámolással senki felé. Max saját maga felé, hogy párban lévő csajra nyomul... de állítása szerint ő az elejétől megszerette. Ha Vera nem megy bele és nem bíztatja, akkor nem lett volna semmi. Péter állítása szerint ő befejezte, soha semmit nem akar már tőle (másnap egy nyugodt beszélgetés közben szépen el is váltak). Én mondtam, hogy ezek után minél előbb költözzön el tőlem. Azon a héten hétvégén elköltözött. Békében váltunk el. Nem tudtam gyűlölni, ölelkeztünk, csókolóztunk. Ő tudta, hogy elbaszta, én tudtam, hogy mennie kell. Emellett kívántam és nem akartam hogy menjen. Egymást vigasztaltuk. Búcsúszex nem volt. Megnéztem vele az albit és segítettem lecuccolni a holmijait. Még maradt pár dolog. Eleinte még úgy gondoltam, hogy pár hónap múlva talán hiányozni fog és lenyugodva újra kezdhetjük, most már úgy gondolom, hogy el kell engednem. Soha nem tudnék rá ugyanúgy nézni, bízni benne. Mindez még egy hónapja sem történt. Azt hittem, ő lesz az igazi. Elszúrta, elszúrtuk, de kevésbé érzem magam hibásnak. Nem kívánok rosszat neki, boldog akarok lenni. A jövő felé nézek és keresem azt, aki többé nem okoz ilyen rossz érzéseket nekem.

 

 
206 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr592224722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.16. 08:27:10

Vera egy ordas MNK.

"Ha én is ott vagyok, nem tudja elengedni magát", meg "én is alig ismerem őket, hadd ne kelljen még veled is foglalkoznom"

Aha, nem tudja elengedni magát = nem tudja megdugatni magát az arrajárókkal. :) Szerintem jól járt a postíró, hogy kukázta ezt a ribancot. Lehet majd valami hejjespasee ürítőedénye, persze fel nem lesz vállalva :)

Luie Lepke 2010.08.16. 09:01:33

Nincs új a nap alatt.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.08.16. 09:33:54

Tipikus kapcsolat. Elindult, szerelem, lángolás, elfárad, megcsalás, szakítás.
Itt most spec a csaj volt a hunyó. Megérdemelte, hogy kirakták. szerintem a pasi még túl sok esélyt is adott neki.Ennyi.
Ez a pasik őszintéset játszanak egymás között rész nekem kissé fék-gyanús.

mittodomain 2010.08.16. 09:33:59

Attól tartok tisztelt posztoló, hogy rossz érzések még fognak érni. Mindazonáltal becsüllek érte, hogy így emelt fővel viseled, nekem nem szokott ez mindig sikerülni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.16. 09:49:39

@alfonzina:

Engem is hívott fel egyszer reggel 6kor az exem jelenlegi pasija és ott vinnyogott nekem, mondjuk rohadtul lebasztam a telefont, nem érdekelt :)

Lui_78 2010.08.16. 09:50:15

@alfonzina: nem is. A férfiak ilyenek. Nem sumákolnak, rendes egyenes emberek.
:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.16. 10:12:38

@alfonzina: Nincs kérdés, nincs megjegyzés. A sztori még csak nem is annyira idegesítően ostoba, hogy lehordják a szerzőt.

Max a "minden nő kurva" jöhetne be, de minek?

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.08.16. 10:33:39

@Kedves Nard: na az olyan pasi is. tartás kéne.

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): hja, persze.:)

@Nathan D'Xantine: mondom, hogy klasszik kapcsolat.
mondjuk a kölcsönös szerelem dologgal vitatkoznék.. szerintem a csaj nem volt szerelmes.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.16. 10:40:15

@alfonzina:

Vagy épp mindig az aktuálisba szerelmes, mármint akiket random lesmárol a bulikban :)

Hopi Bond 2010.08.16. 10:47:40

Jól tetted. *thumbs up*

Lui_78 2010.08.16. 10:48:20

@alfonzina: pedig így van, minden más kitaláció:)

Caddy 2010.08.16. 10:56:28

Világmegváltó poszt hétfőre.
Azt szoktam mondani méltósággal, és emelt fővel. Hát így. Pont így. Le a kalappal posztíró előtt, hogy ezt ilyen higgadtan és jól kezelte. És igen. Elengedni, előre nézni.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.08.16. 11:17:24

@Kedves Nard: az én szemem olyan kerek, ahányat lát, annyit szeret..:)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.08.16. 11:27:55

full riszpekt a posztírónak, fel a fejjel!!!

Piszok Alfréd 2010.08.16. 12:10:49

A csaj már rég nem volt szerelmes, csak nem szeret egyedül élni. Indaeffektus, amíg nincs jobb pasi, a posztíró is megteszi. Jól tette, hogy kirakta és remélhetőleg így is marad :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.16. 12:11:24

Eléggé lagymatag ma a csp, biztos a sablonsztoritól.

Lui_78 2010.08.16. 12:12:05

Kéne egy-két régi szórakoztató balfasz:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.16. 12:27:29

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány):

Aki szerint narkót adnak el a kolumbiai transzvesztiták a sloziátjáróban ? :)

Lui_78 2010.08.16. 12:30:09

@Kedves Nard: akár ő is, de lehetne valamelyik sima balfasz is, egy ennél sokkal durvább sztorival ami vele esett meg. :D

2010.08.16. 13:04:00

Errol a sztorirol az jutott eszembe, hogy anyam utalja a Verakat. Azon az alapot, hogy valamikor negyven eve egyutt dolgozott egy ilyen nevu apacaval, es az olyan "kis(alacsony) gonosz, rosszindulatu noszemely volt". Konzisztensen azota is utal, de legalabb bizalmatlan minden ilyen nevu novel(t)...

2010.08.16. 13:04:59

@Kedves Nard:

Nyilvanvaloan egy masik dimenzioban el - ami nekem ot perc, az neki nehany ev. Biztosan beleejtette a fluxuskondezatorat a sloziba, amikor talalkozott a kolumbiai transzvesztitakkal...

2010.08.16. 13:09:11

@alfonzina:

Oszinteset ugy szoktak jatszani, hogy fair modon megkuzdenek. En ugy csinalnam, hogy kek sarokban o, a masik sarokban meg en, kezemben egy termonuklearis kezigranattal.
Ehhez kepest egesz kulturaltan viselte a srac a vetelytars megjeleneset.

dex.ion 2010.08.16. 13:47:25

"Ritkán járt bulizni, megbízható volt, és bár nagyon szép, de nem voltam féltékeny, mert gondoltam, megtanulta a leckét a saját bőrén, meg persze a szerelem vak és amúgy is mindig azt kommunikálta, hogy ő előbb szakítana, mint hogy a megcsalásig eljusson."

ez egy tévképzet...nem, sajnos a nők nem ilyenek. a férfiakról nem tudok nyilatkozni. a megcsalásnak nincs ellenszere. történjen az előre megfontoltan, vagy a pillanat hevében, sajnos minden kapcsolatban benne van a levegőben, örökké.

Lui_78 2010.08.16. 13:53:23

@dex.ion: ezért mondom, biztos ami biztos minden nap meg kell verni az asszonyt:D

dex.ion 2010.08.16. 13:56:43

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): én meg ezér mondom, h minden nap le kell cserélni, és akkor tuti nincs megcsalás:)

Lui_78 2010.08.16. 14:14:35

@dex.ion: @Kedves Nard: a nők úgyis csak állatok.
:)

dex.ion 2010.08.16. 14:17:12

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): a kapcsolat elején cicusok, mikor elhíznak, tehenek, mikor megcsalnak, görények:)

egyébként a nőknek is csak állatok kellenek...egy jaguár a garázsba, egy róka a nyakba, egy bika az ágyba, és egy marha, aki mindezt vállalja...

Kytia 2010.08.16. 14:18:54

Má' megint ez a téma? Két év múlva világvége és a párkapcsolatokban már egyéb problémák fel sem merülnek, mint a kurva megcsalás? Bár igazatok van, minek már belemenni komolyabb dolgokba, erre a kis időre.:)

Továbbra is az a véleményem, hogy undorító dolog a megcsalás akár férfi, akár nő részéről. Érdekességképp megjegyezném, hogy "az ember nem monogám, ezt így kell elfogadnotok, kell a változatosság" klisék valahogy nem röpködnek, amikor a poszt épp női megcsalóról szól. Arról nem is beszélve, hogy hogy is volt a "másik levelezésében nem turkálunk" szöveg? Vagy mindenki épp nyaral, aki ilyeneket szokott írni?:)))

Valamint továbbra is riszpekt a férfiaknak, hogy a női hazudozást ilyen szép csapatmunkával törik le. Nekünk is így kéne, lányok, legfeljebb elküldenének a blogos félrekúrós erkölcsbajnokok időnként a picsába. De talán túléljük.

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.08.16. 14:24:54

"hogyan lehet félrelépett párodat kulturáltan lerendezni" két pofon xD

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.08.16. 14:28:04

@Kytia: azért nem ugyanaz a dolog. amit leírok az nagy általánosságban igaz, nyilván vannak kivételek. paraszul leírva a kanok MINDENKIT (értsd jól MINDENKIT) meg akarnak kúrni aki nőből van és 10es skálán legalább 3as. MINDENKIT. a nő meg keresi a fehér lovon a herceget. kicsit más a motiváció.
férfi, legyen az házas, vagy bármi, ha jó eséllyel nem tudják meg, akkor megkúr bárkit. a nők nem. legalábbis nem bárkit. ezért más a dolog. ami nem mentesít persze senkit. patkányság mindkét részről. és a férfiak nagyrésze patkány. én is. ez van.

dex.ion 2010.08.16. 14:30:57

@supracoger: te se nagyon láttál még nőt haver:) méghogy nem dugnak akárkivel, ugyanmár...különböző kategóriák vannak. van, amelyiknél elég a jó sváda, mások a jóképűségtől nedvesednek, az igazi profik a bankszámlától. minden nőt meg lehet kapni, mindent. kit ezzel, kit azzal lehet megfogni.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.08.16. 14:33:35

@supracoger: rengeteg kivételt ismerek mindkét oldalon, de gondolom ez csak átmeneti :DDD

dex.ion 2010.08.16. 14:37:37

@Da Moon Iz Black _ RIP Kieth 'GURU' Elam :(: persze, mindenki hűséges - egy bizonyos időkorláton belül, ami mindenkinél más:)

Father Justice (törölt) 2010.08.16. 14:39:20

Itt a probléma forrása: "..mert gondoltam, megtanulta a leckét a saját bőrén, meg persze a szerelem vak és amúgy is mindig azt kommunikálta, hogy ő előbb szakítana, mint hogy a megcsalásig eljusson."

Ez annyira különös gondolat, hogy érdemes részenként megvizsgálni.

1) Megtanulta a leckét? Abból, hogy megcsalta őt az exe, miért következik, hogy a következő barátja mellett nem fog félrekúrni? Ellenkezőleg, ha kicsit egyszerűbb gondolkodású, még a fordítottját is erősítheti benne a tapasztalat: minek legyen hűséges, ha MPG úgyis? Vagy arra gondoltál, ha talál egy olyan férfit, aki az exével ellentétben nem csalja meg, akkor cserébe ő sem fog félredugni? Erre a válaszom: ádehogy, ez nem így működik!

2) A szerelem eleinte vak, de egy 30 éves férfi már nem kolbászolhat annyira bódultan a rózsaszín ködben évekig, hogy ne ismerje meg a nő igazi arcát is idővel. Nem szabad azzal takarózni, hogy csak a vak szerelem az igazi szerelem, mert abból gyakran sülnek ki ilyen történetek.

3) Ha a kapcsolat elején elmondja EGYSZER, hogy ő inkább szakít, mintsem hogy félrekúrjon, azt elégedetten nyugtázza az ember. Ha viszont MINDIG ezt kommunikálja, az számomra már enyhénszólva is gyanús. Aki tényleg így gondolja, az nem győzköd erről folyamatosan, hiszen a tettei úgyis igazolják az őszinteségét.

Magyarul ahelyett, hogy saját magad számára elfogadható bizonyságot kerestél volna arra, hogy tényleg szeret, három furcsaságból következtettél arra, hogy nem lehet itt baj, és ez ki is elégített.

Szerintem ez a nő nem szeretett téged, legfeljebb hálát érzett, amiért kirántottad a fojtogató családi légkörből. Azt is csak addig, míg természetessé nem vált számára mindaz, amit adni tudtál. Ezt követően - főleg, ha tényleg jól nézett ki - magától értetődő volt, hogy egy vaskosabb pénztárcájú faszi után nyúl. Persze nyúlkált ő korábban is (vajon miért csak nélküled tudta "elengedni" magát a bulikban, főleg, ha a lányokkal alig jött ki?), csak most érezte úgy, hogy meg is fogott egyet. Igazán sajnálatos, hogy nem minden budai ficsúr olyan hülye, mint amilyennek látszik: egynémelyik képes kifurfangolni, a nő vele is eljátszhatja majd ugyanezt a forgatókönyvet egyszer. Há' mik vannak! :)

Egyébként Péter nem kizárólag férfiúi szolidaritásból tálalt ki neked, hanem mert Verát már úgyis kipipálta. Nevezetesen: mivel a csaj a néhány sunázásért cserébe már cuccolni akart hozzá állandóra (amit ő értelemszerűen nem akart a fentiek miatt), már nem sunázhatta tovább kötetlenül. Szóval ekkor már úgyis mindegy volt neki, neked viszont tényleg megspórolt néhány további hónapnyi, évnyi szenvedést. Vagy akár egy elbaszott életet is, ha neadj'Isten még családot is alapítottál volna a rüfivel. Azt sem hinném, hogy szerelmes volt, ahogy állítja.. dehát mégiscsak szimpátiát ébresztőbb coming out ez, mint a "bocs haver, véletlenül megdugtam a nődet párszor" mondattal előhozakodni. :)

Aki öngyilkossággal fenyegetőzve akar célhoz érni, az jellemgyenge szar, tehát semmiképp ne bánkódj miatta. Persze szigorú keretekbe foglalt csaksunázásra visszacsábíthattad volna még egy kis időre, dehát rüfiből van elég. Next!

Kytia 2010.08.16. 14:42:45

@Da Moon Iz Black _ RIP Kieth 'GURU' Elam :(: Ó, ilyeneket le se merj írni. Ha azt mondod, láttál már hűséges embert, minimum megdobnak egy 25 dioptriás sztk szemüveggel az Élet Nagy Tudói.:DD

2010.08.16. 14:47:32

@Kytia:

Aki nem szereti a negereket, ne menjen afrikaba.A sotetben minden macska nyavog, foleg ha ralepnek a farkara.
Amugy kozegtol fugg. Aki korul mindenki hutlen, nem fogja erenynek latni o sem.. A jellemgyengeseget mindenki olyan szepen meg tudja magyarazni :)

dex.ion 2010.08.16. 14:49:45

@Budapesti Brigaderos: nem hinném h közegtől függ. már évának is a tiltott gyümölcs kellett...

Kytia 2010.08.16. 14:50:49

@Father Justice: "Ha viszont MINDIG ezt kommunikálja, az számomra már enyhénszólva is gyanús."

Azért ennek az is lehet az oka, hogy sok ilyet látott + őt magát is megcsalták. Ezért érzi szükségét hangoztatni az elveit a kapcsolatban, miközben reménykedik, hogy a másik is magáévá teszi azokat, így nem kell újabb koppanástól félnie. Egy barátnőm mesélte, hogy van ilyen.:)))

"Ellenkezőleg, ha kicsit egyszerűbb gondolkodású, még a fordítottját is erősítheti benne a tapasztalat: minek legyen hűséges, ha MPG úgyis?"

Ehhez egyszerűbbnek kell lenni? Őszintén szólva megértem, ha valaki ide jut. Ha MPG, akkor abból logikusan következik, hogy az aktuális is csalja őt. Ha az aktuális is csalja, ő miért fogná vissza magát? Hogy aztán 20 év házasság után derüljön ki, hogy az önmegtartóztatás csak balekoskodás volt?

2010.08.16. 14:50:49

@dex.ion:

Aha, a gyumolcs. Vagy a kigyoval is rajtakapta Adam ?

Szöszi 28 2010.08.16. 14:50:57

@dex.ion: Ez duma, mondani mindenki tudja, hogy nem fog félrekefélni, inkább szakít:) Nekem is mondták már anno a kapcsolat elején, utóbb kiderült, hogy mellettem már 4 éve barátnője volt:) Nem kell a hűséget bizonygatni, ott már régen gáz van, ha ezt előre tisztázni kell...

dex.ion 2010.08.16. 14:54:43

@Kata1987: nahát, milyen érdekes, én is mondtam már egy kapcsolat elején, h megcsalás nem lesz, max szakítás, és így is történt. de biztos hazudok.

Lui_78 2010.08.16. 14:55:33

Ne filozofáljatok annyit, nyaljatok el egy fagyit:)

Kytia 2010.08.16. 14:56:10

@Budapesti Brigaderos: Igen, ebben lehet valami. Bár azt nem értem, miért van az, hogy a legádázabb hűtlen is össze tud törni, ha ő kap szarvakat, közeg ide, vagy oda. Ezek után már csak egy kis emlékezőtehetség és empátia kéne, hogy ne bántsuk a másikat, de ez sokszor túl nagy kérésnek bizonyul.

@dex.ion: Éva csak a zabálást nem tudta visszafogni. Az egész más.:)

dex.ion 2010.08.16. 14:56:28

@Budapesti Brigaderos: könnyen lehet...mondjuk egy kígyónak már a nyelvével is nehéz felvenni a versenyt.

dex.ion 2010.08.16. 14:57:56

@Kytia: lássuk be, éva csak azért nem kurválkodott, mert nem volt kinek. ez tény.
:)

Piszok Alfréd 2010.08.16. 14:58:27

@Kytia: ó, én védeném a dolgot, önmagában a megcsalással továbbra sincs bajom. Sajna azonban itt nem szimplán megcsalásról volt szó, hanem a lány nem óhajtott a fiúval élni, csak mikor épp nem volt jobb. A lábtörlő szerep meg azért egy másik minőség, lássuk be :)

Amúgy jogos, mások leveleit nem olvassuk, bár ez itt nem sokat számított, de mégis 1 rossz pont a posztírónak, ejnye bejnye!

Father Justice (törölt) 2010.08.16. 14:59:25

@Kytia: Lehet az is az oka, de nekem akkor is gyanús lenne. A liánozó nők 90%-a egyébként is leteszteli az új állandót az ágyban, mielőtt ugrana, kár is ezen fennakadni. Esetleg azért fekszik le vele, mert az is szükséges a befűzéshez, vagy a kettő együtt. Ebben a posztban elég egyértelmű, hogy melyik variációról van szó.

A posztíró azt mondja, ő volt a második "komoly" férfi a nő életében. Ha az első az exe volt, akkor egyetlen példából kiindulva jutna el az MPG-zésig, ami valóban egyszerű gondolkodásra vallana Vera részéről. De erről itt szó sincs, dehogy akart ő 20 év házasságot. Igazából neki mindegy is volt, hogy a posztíró ilyen-e vagy sem, mert eleve csak ugródeszkának használta.

2010.08.16. 15:00:56

@Kytia:

Egyszeru kerdes, mi faj jobban? Ha pofon utsz valakit, vagy teged utnek pofon ?

Piszok Alfréd 2010.08.16. 15:02:03

@Kytia: nekem most úgyis szemüvegre lenne szükségem, szóval bátran kimondom, én is láttam már :)

dex.ion 2010.08.16. 15:02:08

@Budapesti Brigaderos: hagyjuk má a mélyfilozófiát amikor egy egyszerű kurváról van szó!

2010.08.16. 15:02:32

@Kytia:

Azert remelem, hogy nem.. Az eves is erzeki orom :)

@dex.ion:
Az enyem hosszabb.

2010.08.16. 15:03:32

@dex.ion:

ha ez neked melyfilozofia, reszvetem. Remelem egyszer majd hasznalnak a tablettak.

dex.ion 2010.08.16. 15:03:55

@Budapesti Brigaderos: akkor téged láttalak a lays reklámban.

dex.ion 2010.08.16. 15:04:47

@Budapesti Brigaderos: ne reméld, vegyél be a szokásosnál többet, fel fog az állni, hidd el!

2010.08.16. 15:07:18

@dex.ion:

Nem, az egy rokonom volt. Sajna csak hirbol ismerem, nincs TV-m :D

2010.08.16. 15:08:30

@Piszok Alfréd:

Viszont en nem sziszegek, ha ramlepnek.

@dex.ion:
Neked ezek szerint nem hasznalt.

Kytia 2010.08.16. 15:10:58

@Piszok Alfréd: Szerintem a megcsaltak 90%-a lábtörlő szerepben van. Mindegy, mi a csalás indítéka, a lényeg az, hogy attól a pillanattól nem ő az, aki a legtöbbet tudja a párjáról, hanem esetleg valaki, akit nem is ismer. Kivétel a nyitott kapcsolat.

@Budapesti Brigaderos: "Egyszeru kerdes, mi faj jobban? Ha pofon utsz valakit, vagy teged utnek pofon?"

Egyszerű a válasz: mindkettő ugyanúgy fáj. Csak az alany más. De értelmes ember nem csak akkor van tudatában a fájdalomnak, ha ővele történik.

@Father Justice: Azért a csaj a tönkrement anyja ápolásáért áldozta fel a tanulmányait. Az anyja pedig az apja hűtlenségétől ment tönkre. Volt itt elég tapasztalat, szerintem.
"A liánozó nők 90%-a egyébként is leteszteli az új állandót az ágyban, mielőtt ugrana, kár is ezen fennakadni."

Ja, csak azt, hogy melyik nő a "liánozó", azt nehéz első ránézésre megállapítani.:))

Piszok Alfréd 2010.08.16. 15:11:30

@Budapesti Brigaderos: hanem? ne mondd, hogy csendben tűröd :D

2010.08.16. 15:13:35

@Piszok Alfréd:

Karomkodom !

@Kytia:
Notorius megcsalo ebbe a kategoriaba esik ? Ketlem...

Kytia 2010.08.16. 15:13:45

@Piszok Alfréd: Mondj el tíz miatyánkot, most rögtön!:DDD

2010.08.16. 15:14:30

@Kytia:

Kulonben elfenekeled ?

dex.ion 2010.08.16. 15:16:19

@Kytia: sztem azok a nők akiknek két lábuk van.

Piszok Alfréd 2010.08.16. 15:16:49

@Kytia: hű, ezt nem értem. Miért tudna az az idegen többet a páromról mint én? És miért lesz attól lábtörlő szerepem, mert valaki esetleg többet tud?
Én zárt kapcsolatban is azt gondolom, hogy amíg a megcsalás csak "szórakozás", csak szexuális élmény, addig nincs lábtörlő szerep. Az akkor alakul ki, ha a megcsalás szerelemből történik. Ha már csak egyéb (pénz, lakás, gyerek, biztonság, bármi) okok miatt "vagyok megtartva", amúgy a másik gondolatai a szerető körül forognak.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.08.16. 15:17:04

@dex.ion: őőő, mondjuk amíg meg nem halnak? :DDDD

dex.ion 2010.08.16. 15:18:31

@Da Moon Iz Black _ RIP Kieth 'GURU' Elam :(: én nem igazán hiszek a télapóban, de rád bízom.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.08.16. 15:21:19

@Kytia: tökéletes a "látásom", nehogy má' elferdítsék mindenféle vastag lencsével! :DDDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.16. 15:22:37

@Kytia:

Meg kell nézni az előző kapcsolatait :) Barátnőitől infozni, stb.

Father Justice (törölt) 2010.08.16. 15:23:00

@Kytia: Közhelyes bár, de mindig kettőn áll a vásár. A szülők kapcsolatát úgy ismerjük, ahogy azt Vera a posztírónak elmondta. Az pedig attól függ, hogy az érdekeit milyen színezetű mese szolgálta a legjobban. De még ha igaz is, két példa (galád ex, galád fater) alapján is mörkös eljutni az MPG-ig. :)

Nyilván nehéz első ránézésre megállapítani, hogy ki liánozó. Még egy kiváló emberismerőnek is kellhet hozzá egy legalább negyed órás beszélgetés. :) De Vera liánozó. Most csak róla volt szó, nem arról, hogyan és mennyi idő alatt lehet felismerni ezt a típust.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.08.16. 15:23:47

@dex.ion: kösz, nem egy közegben szocializálódtunk. oszt ennyi. attól még nem hordok napellenzőt, vagy külső védőburkot :D

Lui_78 2010.08.16. 15:24:02

Na kiderítettétek már az örök igazságot?:)

nicknek 2010.08.16. 15:32:19

A sötétség gonosz erői már átvették kint az irányítást, de látom itt ma elég nyugis:)

Piszok Alfréd 2010.08.16. 15:36:05

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): persze, de ugye nem gondolod, hogy az orrodra kötöm? Nyald csak a fagyid :D

Piszok Alfréd 2010.08.16. 15:36:59

@Kytia: tényleg, és hogy van ez a dolog a világvégével? Megint bele fog csúszni a Gellérthegy a Dunába?

2010.08.16. 15:37:32

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány):

"Many of the truths we cling to depend greatly on our point of view."

Kytia 2010.08.16. 15:37:58

@Piszok Alfréd: Azért az emberi érzelmek annál vegyesebbek, mintsem a csakszex-szerelem skálán el lehetne helyezni. Az nagyon szép lenne, ha a szex csak egy natúr emberi érintkezés lenne, mint mondjuk a buszonbeszélgetés.:))) Valamint, ha a szerelem olyan könnyen definiálható lenne.:))
Én azt gondolom, az, akiktől engem titkok választanak el, nem igazi társam. Legfeljebb eljátssza/eljátszom, hogy az.

@Da Moon Iz Black _ RIP Kieth 'GURU' Elam :(: Akkor vigyázz rá. Sokan leselkednek rá.:DDD

@Kedves Nard: "barátnőitől infózni" Bakker, és az a durva, hogy ez igaz. Miközben a poszt is jól bizonyítja, hogy még két idegen pasi is milyen jól együtt tud működni, (és akkor még a félrekúrás közbeni egymásnak falazást nem is említettük), addig a nők kb. tényleg olyanok, hogy simán kiadják egymást az újonnan felbukkant faszinak.:))))

Kytia 2010.08.16. 15:41:49

@Piszok Alfréd: Őőőőőőő...nemtóm. A maják nem írtak a Gellért hegyről.:D Mondjuk a világvége itt nálunk már el is kezdődött.:)

nicknek 2010.08.16. 15:42:29

@Piszok Alfréd: világvége vagy világbéke?:) Mert hát más más személy hirdeti mindkettőt?:)

2010.08.16. 15:44:25

@Kytia:

Aki kivancsi, hamar megoregszik. Nem jobb, ha egy szobrasz oregit meg a foteren lovasszobor formajaban, mint szobrasz joskara varva dermedsz kove ugyanott ?

Kytia 2010.08.16. 15:47:06

@Budapesti Brigaderos: Őőőőő, akkor hagyjam a pasikat a francba és inkább menjek lovagolni, Obi?:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.16. 15:49:43

@Kytia:

Tudom, csak cukinak kell lenni hozzájuk és mindent elmondanak. :) Persze nem mindenkinél válik be, de úgy 95%-ban igen. :)

Kytia 2010.08.16. 15:51:44

@Kedves Nard: Mindig a pöcsösöknek áll a világ. De utálom ezt!:)))

Max és Ricky 2010.08.16. 15:52:29

Furcsa, mert ezt lányoknak szokták mondani, de most neked mondom, pedig fiú vagy: Ne bánkódj, sokkal jobbat érdemelsz, és meg is fogod kapni. Számtalan korodbeli, érett, igenis megbízható lány van, aki vágyik a megállapodásra, és az olyan férfira mint te!!

Piszok Alfréd 2010.08.16. 15:55:38

@Kytia: Igazad van, persze, én kb ott húzom meg a vonalat, hogy hol a végcél. Mert azért egy tartós kapcsolatban az ember tudja, még ha szeretője is van, hogy kivel akar hosszú távon maradni, hogy "kit választana" ha csak az egyiket választhatná. És a széles tartományban is vannak egyértelmű sávok. A buli szex, a nyári kaland, tipikus helyzetek, és szerintem 99%-ban nem veszélyesek egy igazi kapcsolatra.

"Én azt gondolom, az, akiktől engem titkok választanak el, nem igazi társam."
Persze, ezért is hiszek inkább a nyitott kapcsolatban, legalábbis olyan szinten, hogy ha az emberrel történik valami, akkor azt őszintén elmondja a másiknak.

Piszok Alfréd 2010.08.16. 15:57:07

@Kytia: nem, pont fordítva van :D Egy szép nő mindent megkaphat amit csak akar :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.08.16. 16:06:26

@Max és Ricky: és akkor Andersen becsukta a mesekönyvet.

@Piszok Alfréd: érdekes gondolat, én pedig úgy vélem hogy a buli szex és nyári kaland is tipikus olyan helyzetekben jön elő, ahol a kapcsolat már 99%-ban megromlott valamely irányba.
ja, hogy hosszú távon engem akar, de beiktatna egy kis félre kacsintást?! hát azt gyakorolja mással a hosszú életet :DDD én nem asszisztálok hozzá!

nicknek 2010.08.16. 16:13:57

@Kytia: mizu csajszi, jobban vagy?

Piszok Alfréd 2010.08.16. 16:15:34

@Da Moon Iz Black _ RIP Kieth 'GURU' Elam :(: de miért? Miért olyan fontos a szexuális birtoklás? Ezt tényleg nem értem. Elengeded őt a a barátnőivel bulizni, gondolom az se zavar, ha más pasikkal ebédel, esetleg még az is belefér, hogy más pasival táncoljon egy buliban. Ott már ugye a pasi megfogja, átöleli, és a tánc már önmagában erotikus esemény. Akkor miért olyan éles a határ innentől?
Nem arról beszélek, hogy rendszeresen, minden bulin valaki mással hetyegjen, ilyen nővel nem kezdenék kapcsolatot sem, ez minősítetten más eset. De néha? Nem fér bele?

stars7726 2010.08.16. 16:23:07

szerelmes voltál,érthető.sokan beleesnek hasonló kalandokba.
ezen át kell menni hogy férfi légy.a nőket pedig,bár imádom őket,sajnos nem szabad komolyan venni...

Piszok Alfréd 2010.08.16. 16:27:59

Mivel ma egyértelmű a poszt és nincs élet, kérdeznék.
Miért van az, hogy elképesztően jó nők (szépek, fiatalok, okosak, kedvesek, nőiesek) hevernek pártában (képzavar?), és nem találnak egy normális pasit, mert vagy csak megdugni akarják őket, vagy átverik, vagy kiderül róluk hogy élhetetlen lúzerek és/vagy agresszív állatok? Nem egy ilyen lányt ismerek, és nem értem.

nicknek 2010.08.16. 16:28:29

@Piszok Alfréd: szerintem néha belefér... és meg is történik, még ha nem is tudunk róla.:) Hiszen hány megkeresés és ajánlat ér naponta egy nőt? Arról sem számolnak be:)))

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.08.16. 16:30:54

@Piszok Alfréd: ha nem érted, az a te bajod! nem az enyém. és ez NEM szexuális birtoklás, hanem egy kölcsönös monogám megegyezés.

és nem! én úgy vélem, hogy egészséges kapcsolatba (KAPCSOLAT - nem érdekközösség) nem fér bele! sőt! nincs is rá szükség!!!!

a tánc meg lehet erotikus esemény is, de nem feltétlenül az. és igen is van határ egy tánc és egy kefélés között.

felőlem mehet bulizni barátnőkkel, ebédelhet bárkivel. még ott is alhat.

Piszok Alfréd 2010.08.16. 16:34:56

@Da Moon Iz Black _ RIP Kieth 'GURU' Elam :(: bocs, nem akartalak megbántani, csak kérdeztem, persze, hogy az én bajom :)))

Az, hogy nincs rá szükség, az azt jelenti, hogy egy egészséges kapcsolatban a partnerek MINDENT meg tudnak adni egymásnak? Vagy azt, hogy ha mégsem, akkor csak olyan dolgokat nem, amik nem is fontosak? Vagy mit?

phaszfej 2010.08.16. 16:43:33

Aki ezt a szájbahugyozott fost írta, az az ember egy buzi. Ha jó a luvnya, ki a faszom nem szarja le, hogy ki döngeti még? Meg ki a zsákom kíváncsi arra, hogy hol volt? Ez a búzacsíra kersett valami jóképű némbert, aki mellett eljátszhatta a nagy halált. Elhagy a nő, akkor mi a lófasz van? Ezt a seggfejet. Közben meg arra sem volt kíváncsi, hogy milyen a nője. Fogadom, hogy meg se tudta baszni rendesen. Ha jól meg van baszna egy nő, ragaszkodik. Ha szarul van megbaszva, jó, hogy mást keres.

phaszfej 2010.08.16. 16:44:36

ja, és a kommentálók is egytől-egyik buzik.

nicknek 2010.08.16. 16:44:48

@Piszok Alfréd: "Miért van az, hogy elképesztően jó nők (szépek, fiatalok, okosak, kedvesek, nőiesek) hevernek pártában"

Mert általában erős személyiségek, tele igényekkel, akik bevonzzák az ilyen pasikat, akiknek a külső a számít. Aztán amikor vége, jöhet egy romantikus lúzer, aki a másik véglet:)

Ez persze csak tipp:)

blacklord 2010.08.16. 16:45:39

Riszpekt a posztolónak, szimpatikus, ahogy kezelte a szituációt. Viszont az is igaz, hogy ha két ember nem tudja együtt tölteni a szabadidejét, ott előbb-utóbb gond lesz, még ha tényleg úgy is gondolta a lány, amit mondott. És lám.

phaszfej 2010.08.16. 16:46:00

Okoskodtok itt a gecibe, szaragyú senkiháziak. Toljátok fel anyátoknak a seprűnyelet tövig a virágos végével előre és apátok hulláján baszom seggbe a húgotokat, utána meg lehúzlak a vécén benneteket fejjel lefelé.

smartdrive 2010.08.16. 16:46:32

"Nem kívánok rosszat neki"

ne legyél képmutató. dehogyisnem. nagyon helyesen

smartdrive 2010.08.16. 16:49:07

@Piszok Alfréd: végül is, ha meglököm a vállad, vagy ha egy vascsővel véres péppé verem a fejed, aközött sincs éles határ

disloc 2010.08.16. 16:51:09

@Piszok Alfréd:
Ha a szexuális aktus végetérne az ágyból való felkelésnél, akkor lehet hogy lenne valami abban hogy olyanm int egy ebéd.
Csak nem tessék elfelejteni, hogy a szexuális aktus elsődleges biológiai célja az utódnemzés.
És most tegye fel a kezét az, aki fel szeretné nevelni a kedves feleségének és egy fogalmadsincs kifiaborja bulis fickónak a gyerekét!
Capisco?

ps.: mert ugye 100%-os védekezés nincs, főleg félrészegen egy buliben, ugye...

Father Justice (törölt) 2010.08.16. 17:02:07

@Piszok Alfréd: Például azért, mert az elképesztően jó nők jelentős része eleve nem normális pasit (+) keres, hanem egy két lábon járó bankautomatát. Utóbbiból elég kevés van, jó nőből viszont - szerencsére a magyar nők gyönyörűek - két nagyságrenddel több. A Vera-félék szerinted miért maradnak gyakran egyedül végül? :)

Az elképesztően jó nők kisebbik hányada pedig egyéb szempontok szerint teszi magasra a lécet. A követelményeknek megfelelő férfiak többsége valóban csak megdugni akarja őket, mikor épp egy kis változatosságra vágynak a 18-20 éves pipik blokkolása közepette. Hisz ők megtehetik: az emberek 90%-a egyébként is azt teszi meg, amit MA büntetlenül (következmények nélkül) megtehet és jól esik neki, nem pedig azt, amit az érzései és a morális kódexe, vagy akár a hosszabb távú tervei diktálnak. Így ezeknek a nőknek a másik 10%-ból kell kimazsoláznia azokat a férfiakat, akik a komoly kapcsolatot favorizálják, nem félnek az elköteleződéstől ÉS megütik a szintet is minden téren. A korombéli hölgyismerőseimnél látom, hogy ez nem könnyű feladat.

(+) Arról el lehetne beszélgetni, hogy ki a bolond és ki a normális, de ahogy a dal mondja, a különbség néha minimális. :)

Piszok Alfréd 2010.08.16. 17:05:17

@smartdrive: persze, de én már azt se szeretném, hogy a vállamat lökdösd :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.08.16. 17:06:20

@Piszok Alfréd: nem megbántottál, csak máshogy látunk dolgokat :DDD

igen, úgy értem az egészséges kapcsolatot, hogy nincs elvágyódás! TÁRSAD van! saját magad, csak egy másik nemből. jóban rosszban! még ha éppen anyagilag, vagy bárhogy sz@r is - nem tartósan.
valahogy ezt jelenti, és nem önző önös érdekből nem engedem félre lépni, hanem mert szeret s nincs rá szüksége.

@phaszfej: :)) régebben sokkal normálisabb voltál :D mi történt???

Barry Kent 2010.08.16. 17:07:16

@Piszok Alfréd:
Azért ehhez tudni kéne azt is, hogy a pártában lévő leányzók milyen közegben mozognak?

2010.08.16. 17:08:30

@Father Justice:

Bolond lennek normalis lenni... Mit takar a korodbeli ?

Piszok Alfréd 2010.08.16. 17:08:50

@disloc: ebben van némi igazság, de azért az a 0.1% esély nem sok, ha csak ritkán esik meg a dolog akkor pláne nem. No mindegy, nem akarom, hogy megint ez legyen a téma, volt már erről poszt is, kitárgyaltuk alaposan, mindenki a saját ízlése szerint csinálja aztán kész :)

Gyümölcs 2010.08.16. 17:12:08

@Piszok Alfréd:
szerinted attól hogy valaki jó nő, abból következik hogy legyen pasija?
Ez ennél sokkal összetettebb: igények, önbizalom, lehetsőség, kitartás szerencse kell hozzá, hogy megtalálja valaki a számára aktuálisan megfelelőt, ami aztán kérdés hogy a kapcsaolat végül mennyi ideig tart.

Piszok Alfréd 2010.08.16. 17:25:36

@Da Moon Iz Black _ RIP Kieth 'GURU' Elam :(: Csak olyan sok volt a felkiáltójel meg a nagybetű :D
Én is úgy értem, hogy társam van, és pont hogy nem elvágyódásról beszélek. Az elvágyódás már rég rossz, akkor ott baj van. Arról beszélek, amiről Sir Lancelot is beszélt, hogy mennyi kísértés éri az embert. És normális esetben az ember elmegy ezek mellett, sokszor nem is tehet mást, még ha szingli akkor sem, ha kapcsolatban van akkor meg pláne kevésbé keveredik ilyenekbe.

De mi van, ha üzleti útra mész, csinos kolléganővel, vagy ott ismerkedsz meg valakivel? Ha egyedül kell nyaralnod (tudom, ritka, de előfordul, nálunk többször is volt már ilyen, nem kapcsolati válság miatt, hanem logisztikailag másként nem lehetett), vagy bármi másért a párod nélkül vagy valahol, és szinte elkerülhetetlen az alkalom? Olyan helyzetben, ahol tudod, hogy ez csak addig tart, nem veszélyeztet semmit, csak egy kívánatos nő, és te és egy romantikus szituáció?
Ok, te ellenállsz nyilván, mert te ilyen vagy, így tartod helyesnek. De vajon csak azért, mert nem akarod megbántani a párod, vagy teljes belső meggyőződésből "nem lesz rá szükséged"?

smartdrive 2010.08.16. 17:29:28

@Piszok Alfréd: az én megítélésem szerint van egy elképesztően éles határ aközött, hogy egy nő magába enged-e valakit, vagy sem

Father Justice (törölt) 2010.08.16. 17:33:09

@Budapesti Brigaderos: 30 körüli.

@Piszok Alfréd: Az intimitás a kulcsszó, amit egészen másképp értelmeznek a klasszikus (monogám) párkapcsolatban gondolkodók és a nyitottkapcsi harcosai. Sosem fogjátok sem megérteni, sem meggyőzni egymást. Az előbbiek számára az intimitás magában foglalja a kizárólagosságot: elveszti az értelmét a fogalom, ha más is bármit megtehet a párjával, amihez annak kedve van. Mindegy, hogy ez kivel és milyen rendszerességgel történik meg és veszélyezteti-e a kapcsolatot. Ha már a táncos hasonlatot említetted, a szituáció is meghatározó abból a szempontból, hogy mi fér bele és mi nem: tánc közben másik férfi is megfoghatja a párod derekát. De ha egy bulin azt látod, hogy odamegy hozzá és bizalmasan a vállára teszi a kezét, az már nem. Illetve neked lehet, hogy igen, de általában az emberek többségének nem. Az intimitást nem lehet formálisan definiálni, ezért racionális érvekkel hiába is akarnátok meggyőzni egymást.

Ha már a hasonlatoknál tartunk: a városi és a falusi ember beszélgetésénél sokszor meg lehet figyelni, hogy az utóbbi néha tesz egy kínos hátra-hátralépést kommunikáció közben. És nem azért, mert az előbbinek olyan a lehellete, mintha hagymás varangyot evett volna, hanem a szó legszorosabb értelmében vett komfortzóna miatt. A városiaknál ez 50 cm körül van, vidéken meg minél ritkábban lakott településről van szó, annál nagyobb. Ha a városi ember ezzel nincs tisztában, értetlenkedik. De ha tisztában van vele, akkor sem fog megváltozni sem a saját komfortzónája, sem a másik emberé. Vagy elfogadja, hogy másnál ez máshogy van, vagy csak furcsán néz rá. Egyebet nem tehet.

Piszok Alfréd 2010.08.16. 17:36:59

@Barry Kent: akiket én ismerek, legtöbbjük hastáncos lány, sikeresek, nem a libafajta. És mindenféle közegben mozognak, nyitottak, bulibajárók, nyilvános helyeken gyakran megfordulók. Amúgy a legkülönfélébbek, van pesti sok iskolai ismerőssel, van aki vidékről jött, nagyon vegyesek, de legtöbbje tényleg olyan, akivel simán kezdenék komolyabb kapcsolatot, ha már nem lenne egy.
Persze, igényesek, de semmi túlzó, nem gazdag pasikra vadásznak, semmi extrém igényről nem tudok, csak normális pasi kéne hogy legyen, a szokásos feltételekkel, humoros, kedves, érdekes, és amúgy normális.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.16. 17:37:12

@Piszok Alfréd:

Nem éri meg. Megtehetnéd, de nem AKAROD, nem azért mert nem akarod megbántani a másikat, hanem egyszerűen nincs rá szükséged,hogy megtedd. Ha már gondolkozol azon, hogy megtedd vagy sem, az gáz :)

smartdrive 2010.08.16. 17:40:56

@Father Justice: nincs ezzel a különbséggel semmi gond, amíg az egyik oldal nem próbálja a saját értékrendjét ráerőltetni a másikra

és valahogy, valahogy MINDIG a második próbálja az elsőre

(ez mondjuk logikus, hiszen neki kell piacot bővítenie, nem a másiknak, az igényeihez)

Piszok Alfréd 2010.08.16. 17:41:29

@Gyümölcs: nyilván, de ezekben a lányokban megvan minden ilyesmi. Először én is azt mondtam, hogy persze, szerencse, alkalom, de egyszerűen túl sokuknak nem sikerül, statisztikailag nem jön ki nekem.
Persze nem hiszem, hogy most itt megoldjátok a problémáikat, csak kíváncsi vagyok, másoknak mik a tapasztalataik meg mit gondoltok.

smartdrive 2010.08.16. 17:41:36

@Father Justice: nincs ezzel a különbséggel semmi gond, amíg az egyik oldal nem próbálja a saját értékrendjét ráerőltetni a másikra

és valahogy, valahogy MINDIG a második próbálja az elsőre

(ez mondjuk logikus, hiszen neki kell piacot bővítenie, nem a másiknak, az igényeihez)

Father Justice (törölt) 2010.08.16. 17:44:49

@phaszfej: Inkább nyomkodd tovább a pattanásaidat, hülyegyerek.

Frigyesur (törölt) 2010.08.16. 17:45:15

@Piszok Alfréd: Ugyanmar! Kisertesek. Und? Ha valaki penztaros, elotte folyton ott a sok penz, akkor lopni fog? :S Amikor meg volt eletem, es talalkoztam pasikkal buliban (:))), es meg egyedul is voltam, akkor is siman megalltam. Piasan is. Mert nekem nem egy olcso szex kell olyannal, akit nem ismerek. Kieg tole az ember.

Amugy meg mindketto ott van szerintem. Belso meggyozodes, es azert, mert tudod, hogy neked rosszulesne, ezert nem teszed meg massal sem. Empatia. Van olyan is. :) Mar akiben, persze.

Piszok Alfréd 2010.08.16. 17:46:38

@Father Justice: Halleluja! Te vagy az első ember, aki ezt értelmesen meg tudta fogalmazni nekem :)

Barry Kent 2010.08.16. 17:48:23

@Piszok Alfréd:
Ha ez mind igaz, akkor valami mégsem stimmelhet velük.

@Kedves Nard:
Ezzel így ahogy van, egyetértek. Plusz ki dönti el, hogy miről szólt a megcsalás? Ha bemondásra elhisszük, ugye az gáz.

smartdrive 2010.08.16. 17:48:24

@Father Justice: nincs ezzel a különbséggel semmi gond, amíg az egyik oldal nem próbálja a saját értékrendjét ráerőltetni a másikra

és valahogy, valahogy MINDIG a második próbálja az elsőre

(ez mondjuk logikus, hiszen neki kell piacot bővítenie, nem a másiknak, az igényeihez)

Frigyesur (törölt) 2010.08.16. 17:48:43

@Kedves Nard: Az elobb a zasszonnyal is megnezettem a Fanboyst, elotte Vader Nagyurral jatszottam X-boxon, most meg o egy Sith-el. Kockak vagyunk, Nyusziful? ;)

Kytia 2010.08.16. 17:51:10

@Piszok Alfréd: "De vajon csak azért, mert nem akarod megbántani a párod, vagy teljes belső meggyőződésből "nem lesz rá szükséged"?"

Ha itt most az a válasz, hogy nem akarom megbántani a párom, akkor az kisebb prioritás? Szerintem mindegy, mi tart vissza. Bármilyen hihetetlenül hangzik, a másik nem-megbántása is lehet motiváló tényező még a mai vilégban is, ahol egyébként a "csináld, ami jólesik és szarj le mindenkit" jelszó lobogtatása a divat.

De Fathernek igaza van, mindenkinél máshol van a határ. Sőt, még azt is el tudom képzelni, hogy ugyanannak az ember az egyik kapcsolatában működik az, ami a másikban nem. Mármint a saját korlátait nézve.

2010.08.16. 17:56:06

@Piszok Alfréd:

Vagy azoknak, akik nekik eleg jok lennenek, ok nem eleg jok.

Piszok Alfréd 2010.08.16. 18:00:06

@Kedves Nard: csakhogy ez önellentmondás. Ha már az a kérdés, hogy megéri-e, akkor már lenne rá szükséged, csak lemondasz róla. Nyilván könnyen, nem nehéz a dolog, ha az ember jó párkapcsolatban él.

Frigyesur (törölt) 2010.08.16. 18:02:40

@Piszok Alfréd: Valszeg azert, mert parkapcsolatban viszont antitálentumok. Ismerek ilyen lanyt en is. De latom mit szur el... Ha hagyod, hogy degradalolag kezeljenek, vagy ragaszkodsz ilyen emberekhez, ilyen mellett kotsz ki. Ha meg elzarkozol viselkedesben, a kozeledbe sem jutnak.

Gyümölcs 2010.08.16. 18:02:54

@Piszok Alfréd:
az előbb elszállt a kommentem, de valami ilyesmit írtam:

Nekem is vannak ilyen barátnőim, sőt a legjobb barátnőmet is ide sorolhatom. Viszont közelről és jól ismerve őket, látom, hogy miért nem állnak sorban náluk a pasik (míg rondább csajoknál meg simán), és ez kívülről nézve nem feltétlenül látható.
Persze nem akarok általánosítani, de azért legtöbbször kettőn áll a vásár.

2010.08.16. 18:04:50

@Piszok Alfréd:

Vagy azoknak, akik nekik eleg jok lennenek, ok nem eleg jok.

@Gyümölcs:
Nem az a lenyeg, hogy mennyire szupermodell kivulrol, hanem mennyire erzi jol magat vele egy ferfi.

Piszok Alfréd 2010.08.16. 18:06:23

@Frigyesur: hát bizony a pénztárosokat úgy is veszik fel válogatottan :)
De mindegy, nem értetlenkedek tovább, megértettem, téged régebben is értettelek :)

Piszok Alfréd 2010.08.16. 18:09:46

@Kytia: nem akartam értékelni a különböző okokat, csak kíváncsi voltam, kit melyik motivál. Mindkettő teljesen rendben van részemről. Én magam is igyekszem nem tenni olyasmit, amivel megbánthatom a feleségem, természetesen :)

Piszok Alfréd 2010.08.16. 18:12:20

@Frigyesur: ez bizony meglehet, erre nem is gondoltam.

Piszok Alfréd 2010.08.16. 18:18:12

@Gyümölcs: annyira közelről én nem ismerem annyira őket, de persze biztos van valami. Már ha a hiba bennük van.

Kytia 2010.08.16. 18:25:23

@Piszok Alfréd: "De vajon csak azért, mert nem akarod megbántani a párod, vagy teljes belső meggyőződésből "nem lesz rá szükséged"?"

Ha itt most az a válasz, hogy nem akarom megbántani a párom, akkor az kisebb prioritás? Vagy akkor lúzer elfojtós vagyok? Szerintem mindegy, mi tart vissza. Bármilyen hihetetlenül hangzik, a másik nem-megbántása is lehet motiváló tényező még a mai vilégban is, ahol egyébként a "csináld, ami jólesik és szarj le mindenkit" jelszó lobogtatása a divat.

De Fathernek igaza van, mindenkinél máshol van a határ. Sőt, még azt is el tudom képzelni, hogy ugyanannak az ember az egyik kapcsolatában működik az, ami a másikban nem.

Father Justice (törölt) 2010.08.16. 18:25:43

@smartdrive: Igen, egész konkrétan a kereslet-kínálati viszonyok kiegyenlítésére irányuló törekvés ez szerintem. Ennek az a magyarázata, hogy a férfiak nagyobb része tudja függetleníteni az érzelmeket a szextől, mint a nőknek, ezért a nyitott kapcsolatra hajlandó férfiak száma is többszöröse az ezt bevállaló nőkének. Ezeknek a férfiaknak persze csak egy része tartja nélkülözhetetlennek, hogy időközönként megdugjon egy-egy új nőt is a párja mellett, de még így is többszörös az arányuk összességében.

Egyesek szerint a nyitott kapcsolatba az is belefér, ha közben nemcsak megdugod a másikat, hanem bele is szeretsz - mindaddig, míg nem akarod felrúgni a No1 kapcsolatot. De ezzel burkoltan ki is mondták, hogy a "hivatalos" párjukkal lényegében egy kényelmen, megszokáson és közös ügyleteken alapuló érdekközösséget alakítottak ki. Nyilván kézenfekvőbb bevezetni az Igazi, mindent megengedő szeretet és szerelem "korszerű" definícióját magyarázatként, mint belátni, hogy lényegében az érdekek tartják össze a feleket.

Kytia 2010.08.16. 18:26:39

@Piszok Alfréd: "De vajon csak azért, mert nem akarod megbántani a párod, vagy teljes belső meggyőződésből "nem lesz rá szükséged"?"

Ha itt most az a válasz, hogy nem akarom megbántani a párom, akkor az kisebb prioritás? Vagy akkor lúzer elfojtós vagyok? Szerintem mindegy, mi tart vissza. Bármilyen hihetetlenül hangzik, a másik nem-megbántása is lehet motiváló tényező még a mai vilégban is, ahol egyébként a "csináld, ami jólesik és szarj le mindenkit" jelszó lobogtatása a divat.

De Fathernek igaza van, mindenkinél máshol van a határ. Sőt, még azt is el tudom képzelni, hogy ugyanannak az ember az egyik kapcsolatában működik az, ami a másikban nem.

Kytia 2010.08.16. 18:33:54

Miért jelennek meg ennyiszer a kommentek? Na, mindegy. Annyit akartam még hozzá tenni, amit részben Nard is érintett, hogy akiknek a baszáson kívül más hobbijuk is van, azoknak nem kell megállás nélkül a megdugjam-ne dugjam dilemmán rágódni. Magától értetődő, hogy kivel dug és kivel nem, és ezzel a kérdéssel többet nem is foglalkozik. Vannak más dolgok is.

Barry Kent 2010.08.16. 18:38:26

@Kytia:
Megbuggyant a blogmotor.

Barry Kent 2010.08.16. 18:39:39

@Kytia:
Megbuggyant a blogmotor.

Barry Kent 2010.08.16. 18:47:07

@Kytia:
Megbuggyant a blogmotor.

Piszok Alfréd 2010.08.16. 18:57:48

hát ez a blog upgrade nem sokat javított, sőt

nicknek 2010.08.16. 20:04:33

Elolvastam... hmmm ahogy a történet indul és a többi apró részletből, azt látom lehet nem is társ voltál... hanem lehetséges mentori szerepeket is betöltöttél?

Tudom ez nem vigasztal, de ami veled megcsinált, nem gondol bele a másik pasi ezt megteheti vele is?:)

Piszok Alfréd 2010.08.16. 20:21:31

Basszus, lassan úgy néz ki, mintha nekem folyton a "megdugjam-nedugjammeg ezt a nőt" témán járna az eszem, annyit védem itt a dolgot. Nem, nekem nem jár folyton ezen az eszem :) Nem is szoktam az utamba eső nőket folyton megdugni és ez nem is esik nehezemre. Csapjatok a kezemre, ha megint erről kezdenék pofázni :)

nicknek 2010.08.16. 20:23:52

@Piszok Alfréd: kit kell megdugni?? tudod az igaz barátok jóban rosszban veled vannak:D

Father Justice (törölt) 2010.08.16. 20:26:57

@nicknek: A végeredmény ismeretében valószínűleg belegondolt. :)

nicknek 2010.08.16. 21:06:24

@Father Justice: egyszer már megbeszéltük, hogy a csajok/nők egy része fél az elkötelezettségtől:)

De most komolyan, azt írja egy hónap telt el és már nem vár rá... miért van, hogy belénk rúgnak, megaláznak, megcsalnak és még kell az illető... ezt magyarázd meg nekem???

@Piszok Alfréd: segíts Kytiának férjet keresni:) bár ezt ne kombináld össze az előző témával:))

Kytia 2010.08.16. 21:21:41

@nicknek: Menet közben nevet váltani ősi román szokás.:)

@Piszok Alfréd: Azért ne szívd mellre. Értsük mi a dolgot. Különben sem kell félned, amíg itt van phaszfej. Mellette mindenki entellektüell.:))

Kytia 2010.08.16. 21:30:26

@Piszok Alfréd: -l. Sorry.

@nicknek: "miért van, hogy belénk rúgnak, megaláznak, megcsalnak és még kell az illető..."

Mert baszottul jól néz ki?:D Egyébként meg szeeeeeeeeeeegény nicknek.:))))

V+P-T 2010.08.16. 21:34:34

Hello!

A "postíró" jelen... végigrágtam a hozzászólásokat. Átszűrtem magamon. Köszönöm az értékes megjegyzéseket! Nyilván nem én vagyok az egyedüli aki így járt... nektek már biztos unalmas a story :)
Hozzátenném még:
1. Nem vagyok hülye, nem ma kezdtem én sem a csajozást. Ez a kapcsolat az eddigi legjobb volt kb. 1,5 évig. Na ott csesződött el. Ez van.
2. Szeretett. Legalábbis 1,5 évig :)
3. De igen. Mentor szerepet is játszottam, sőt néha úgy éreztem hogy van egy lányom.
4. Nem mondanám, hogy kurva. El van veszve ebben a kibaszott világban, mint sokan abban a korban, olyan háttérrel. Ezzel a húzásával sikerült engem is lerántani a lábaimról. Én vagyok a járulékos veszteség. :) Én felállok, neki meg kívánom legyen boldog akárhogy is!

Van kérdés? A fasszopó, buzi kommentelők ne fárasszák magukat! ;)

nicknek 2010.08.16. 21:38:24

@Kytia: tudtam itt vagy valahol feleség:) Jobban vagy már? Mert egy fenekelés rád férne:)

nicknek 2010.08.16. 21:41:19

@V+P-T: "De igen. Mentor szerepet is játszottam, sőt néha úgy éreztem hogy van egy lányom." jól éreztem...

De egy mentor nem társ ... gondolom rájöttél?

Kytia 2010.08.16. 21:48:49

@V+P-T: Hi. Hát, ez így elég kerek, nehéz bármit kérdezni. Tanulságként leszűrtél valamit? Vagy csak egyszerűen megállapíthatjuk, hogy az élet néha kegyetlen?:)

@nicknek: Férjet keresel nekem, a feleségednek? Milyen világot élünk már, hát komolyan!:)
Még rosszul vagyok. Nem forrtak össze a csontjaim. No, meg a lelki sérülések. Kiesett egy nyár az értékes húszas éveimből. Óriási veszteség.:'(((

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.16. 21:53:40

@Piszok Alfréd:

Nekem pl eszembe nem jutott. Persze, volt rá példa, hogy igen, de az régen volt, és ráadásul nem is olyan kapcsolat volt, amit komolyan lehetett venni.

V+P-T 2010.08.16. 21:54:49

@nicknek: Persze rá... de ilyen helyzetben még nem voltam és ezt akkor inkább a mellette állás, tanácsadás, támogatás... stb. dolgoknak gondoltam, amik végülis ismérvei egy párkapcsnak, nem?

Piszok Alfréd 2010.08.16. 21:56:10

@nicknek: férjet? az előzőekből következően feleséget könnyebben találnék neki :D

Piszok Alfréd 2010.08.16. 21:57:07

@Kytia: azért nem érezném túl jól magam, ha csak Phaszfejhez képest lennék jó fej :zavarbanlévőszmájli:

Piszok Alfréd 2010.08.16. 21:59:13

@Kedves Nard: ha nem jut eszedbe, az úgy jó :)

Piszok Alfréd 2010.08.16. 22:00:45

@Kytia: hát én nem ismerek egyedülálló jó pasikat, csak klassz csajokat, ez van :D

nicknek 2010.08.16. 22:01:27

@V+P-T: részben, de nem óvhatsz meg az élet pofonjaitól senkit és ugyan felnéz rád az illető, de nem mint Férfira. Szeret de nem szerelmes, nem mondott ilyet is? Túl sok mindenben számíthatott rád... túl sokat nyújtottál neki, amivel nincs is semmi gond, de megvártad, amíg kapsz vissza? Csak adtál és adtál... gondolom nem kellemes helyzet... Nagyon fáradt vagyok, ennél összeszedettebben most nem megy elnézést:)

Kytia 2010.08.16. 22:02:02

@Piszok Alfréd: Jó, hát nem mondtam, hogy "csak". :) De hát amíg a léc ilyen alacsony, könnyebb dolga van az embernek.:))

Kytia 2010.08.16. 22:04:20

@nicknek: Honnan veszed, hogy nem kapott? Az nem derül ki? Ráadásul az atyáskodó mentor típusokba igenis bele lehet szeretni. Sőt. Különben nem mindenki a tanárába lenne szerelmes.:)

V+P-T 2010.08.16. 22:05:32

@Kytia: Tanulság? Hmmm... Inkább arra jöttem rá, hogy talán mik azok az élethelyzetek, jellemvonások, amiket kerüljek a jövőben...
1. A zavaros, rossz családi háttér (ezt már többször is tapasztaltam) mindig negatív hatással van a gyerekre... ilyen lánnyal biztos lesznek gondok...
2. Én dolgozom, ő tanul. Más világban élünk még, bármennyire is közelinek tűnik. Akkor inkább olyan lány, aki már áll a saját lábán, már kezdi az önálló életét.
3. Az olyan melók, mint a hostesskedés, éjszakai melók, más életritmust követelő beosztások, mint a napi 8-16 óra, alapból rontanak az esélyeken. Még akkor is ha a lánynak nincs rossz előélete ebből kifolyólag. A hostess -lehet csunyán hangzik- mégiscsak a kinézetével keresi a pénzt, muszáj vigyorognia. Sokáig ezt nem lehet csinálni. Kiégnek.
4. Számomra az, aki nehezen kommunikál, nem tudja jol szavakba önteni a problémáit, szintén hátrasorolódik mostantól. Ezzel is sokat küzdöttem...

Biztos van még, de hagyjuk. Itt mindez egyszerre volt jelen. Amugy meg semmi sem tökéletes. Biztos vagyok benne, hogy legközelebb fel fogok ismerni párat! :)

V+P-T 2010.08.16. 22:07:56

@nicknek: Talált, süllyedt! Pontosan úgy éreztem, hogy csak adok, adok, de vissza nem sokat kapok... A búcsúlevélben meg szó szerint az volt, hogy szeretlek, de már nem úgy... :)

nicknek 2010.08.16. 22:08:09

@Kytia: várjuk meg a választ:) De ott a sztoriban... ő elhívta ide oda... a csaj meg ment egyedül... szerinted másban nem ez?

Amúgy bepótolsz mindent ősszel:)

Piszok Alfréd 2010.08.16. 22:11:34

@nicknek: szerintem ez tipus kérdése is, van aki pont az Apába lesz szerelmes, van aki meg nem.
Viszont az tipikusnak is nevezhető, hogy ha valakit khúznak a szarból, akkor mikor már kint van, és kinyílik a szeme, körülnéz és továbbáll. Hálát soha nem is szabad elvárni semmiért, nem is jár szerintem (legalábbis nem lehet hálából együtt élni valakivel, meg szerelmesnek lenni).

nicknek 2010.08.16. 22:12:10

@Piszok Alfréd: olyan ő, mint colombo felesége... mindenki tud róla,de senki sem látta:))

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.08.16. 22:12:56

huhh, volt termés bőven. a blogmotor meg közben szépen menstruál megint.

@Piszok Alfréd: a nagybetűkkel ne törődj, csak kiemeltem :)

sokszor történt ilyen velem, hogy lett volna lehetőségem. céges bulik, mindenki részeg. nők nyomulnak. vagy kiküldetés, külföldi kolleginák nyomulnak... (nem nagyképűségből írom).
de soha egyetlen pillanatra sem volt rá igényem, hogy "elkalandozzak". mert mást szerettem, más illata hozott lázba. más arcát láttam, akkor nem érdekelt soha egyetlen ingyen numera sem.... ezt érted?

@Kedves Nard: valahogy így; ha gondolkozol rajta, akkor a kapcsolatoddal valami nem stimmel ;) szerintem ;)

@Father Justice: én nem is akarok meggyőzni senkit, de nem azért "gondolkodom" így amit írtál. ha valakit szeretek, akkor egyszerűen nincs szükségem, igényem másra. te kizárólag a birtoklási vágyat villantod meg, ami nálam kizárt. nem birtokoltam, és birtokolok senkit. tart, amíg jól esik...

a másik, meg a nevem. a nevem ott van az utcán. a nevem a védjegyem, nem fogok könnyen csorbát ejteni rajta. az üzletben fontos a megbízhatóság, ha valaki simlis a nőkkel, az üzletben is azt várhatod tőle.

Piszok Alfréd 2010.08.16. 22:16:25

@V+P-T: 3. hát az bizony tényleg. Nem csak kiégnek, de egy olyan világba pillantanak be, ami csillog villog, legalábbis a felszínen. És az a világ meg mosolyog rájuk, bókol nekik, kényezteti őket. Könnyű elcsábulni és könnyű tévesen felismerni a lehetőségek határait.

Piszok Alfréd 2010.08.16. 22:21:09

@nicknek: ezt most nem nagyon értem :D (talán a sok sör teszi?)

nicknek 2010.08.16. 22:33:06

@Piszok Alfréd: Kytiára értettem:)

Egyetértek... de itt érzésem szerint másról van szó. Ez idővel alakulhatott ki... talán, mert túl magasra helyezte az illetőt... aki ezáltal kevesebbet lapátolt a kapcsolatba... ilyenkor pedig, jön az a hiba, hogy a másik elkezdi a azt a hiányt is pótolni...

De ez már csak tipp... és mivel nagyon fáradt vagyok, elképzelhető, hogy semmi alapja:)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.08.16. 22:44:28

@V+P-T: nyugi, nem kell ennyi előítélet. mert a gondolatmenetből kimaradt a szerelem. ami felül képes írni mindent. jó háttérrel rendelkező lányok simán ugyanígy besz.patnak, ha nem őszinték. úgyhogy nyugi, nem ez számít. lehet a következő zűrös hátterű csajod meg stabil, kőkemény kapcsolat lesz. ne ítélj elhamarkodottan, a poppermüllercoelho "pszichológiai" eszmefuttatásokat meg felejtsd el :DDDD

Gyümölcs 2010.08.17. 01:22:06

@V+P-T:
"3. Az olyan melók, mint a hostesskedés, éjszakai melók, más életritmust követelő beosztások, mint a napi 8-16 óra, alapból rontanak az esélyeken. Még akkor is ha a lánynak nincs rossz előélete ebből kifolyólag. A hostess -lehet csunyán hangzik- mégiscsak a kinézetével keresi a pénzt, muszáj vigyorognia. Sokáig ezt nem lehet csinálni. Kiégnek."

Ez így önmagában hülyeség. Ez személyiségtől függ és nem állásfüggő. Én pl folyton vigyorgok, amikor olyan munkám volt, ahol folyamatosan mosolygnom kellett akkor folyamatosan mosolyogtam, nem okozott extra megterhelést, utána otthon is mosolyogtam, max a közeli emberek tudták, hogy melyik minek/kinek szól és melyik az amelyik szívből jön.

Az tény, hogy idegenek könnyebben félreértik ha a munkájából adódóan kedves, udvarias, vidám, mosolygós egy lány velük, de ezt a lánynak kell tudnia kezelni, és ha erre nem képes, akkor 1: az a munka tényleg nem neki való, 2: problémaforrás a párkapcsolatára nézve, hiszen nem fogja tudni kezelni az esetlegesen munkától függetlenül csak szórakozóhelyen vagy máshol előforduló udvarlókat sem.

A többi ponttal sem értek egyet feltétlenül, ugyanis szerintem ezek külön-külön nem feltétlenül problémásak, egyben inkább és függ azok súlyosságától és attól, hogy vagy képes kezelni egy ilyen partnert.

ged 2010.08.17. 15:00:23

Hmm. 30 évesen úgy írni, mint egy 8 éves, bátortalan kisgyermek?

clfo 2010.08.22. 15:37:54

Ezt a sztorit akár én is írhattam volna. Csak az én szitumban, ordas nagy tapló volt a harmadikként belépő krapek és a bunyón kívül másfajta interakcióra nem volt esély, de mivel nem a középkorban élünk, ez számomra nem volt alternatíva.

Helyette balfaszként kivártam az elkerülhetetlen távozást a csaj részéről, ahelyett, h a cuccaival együtt vágtam volna ki a picsába az első félreértelmezhetetlen jelzésnél.
süti beállítások módosítása