Nem láttam még férfit így bőgni

2010. augusztus 30. 07:37 - Panni CsP

„Egyik este felhívott telefonon, és üvöltött velem, hogy azonnal valljak színt, mert TUDJA, hogy megcsalom.” - Meddig tűrhető el, hogy egy pasi nem létező dolgokat kérjen tőlünk számon? Meddig érdekes, hogy az egyre újabb és újabb féltékenységi rohamai mindig túlszárnyalják az előzőeket? Következő sztorink átélője egy lány, aki megadta az esélyt egy idegileg labilis srácnak. A jelölt kezelhetetlennek bizonyult, csak a saját igazát szajkózta és el is érte vele a célját: a lány elzavarta. Most megtudhatod, meddig lehet feszíteni azt a bizonyos húrt…

 

Történetem inkább tanulságos, mint szórakoztató. Legalábbis nekem elég ijesztő volt átélni mindezt. Úgy tavasz vége felé jártunk már, amikor megismertem Balázst. Pontosabban, ő ismerkedett meg velem, mert nagyon nyomult. Amikor rászóltam, hogy nekem gyors kissé a tempó, visszavett magából és összejöttünk. Kiderült, hogy a rendszabályozott énén hamarosan felülkerekedik az igazi arca, ami egyszerre volt idegesítő, félelmetes és szánalmas. Szerencsére az ágyig nem jutottunk el.

Abban az időben egy boltban dolgoztam és gyakran előfordult, hogy 10 percenként hívogatott, hogy hol vagyok, kivel és mit csinálok. Amikor meguntam, kikapcsoltam a telefont, ám amint újra benyomtam a mobilt, máris hat sms támadott be: „tudom, hogy megcsalsz, ez nem tisztességes!” stb. Utánam kémkedett, féltékenykedett, azt mondta, hogy a boltban kavarok a főnökömmel. Egyszer a fejébe vette, hogy van egy titkos e-mail címem, amin másokkal levelezem. Nem tudom, honnan vette, nem volt ilyen. Egyik este felhívott telefonon – már jóval elmúlt tíz óra és lefekvéshez készülődtem – és üvöltött velem, hogy azonnal valljak színt, mert TUDJA, hogy megcsalom. Ja, és áruljam el a titkos e-mail címem jelszavát, mert körül akar nézni. Ez volt az a pont, amikor kimondtam a nemet és azt, hogy örökre hagyjon békén, felejtse el a számomat is, elegem van. Éjfél előtt egy kicsivel valaki rátenyerelt a csengőre, anyám megy ajtót nyitni. Ismerős hangok. Amikor lemegyek, látom, hogy Balázs áll ott és vörös fejjel zokog. Nem láttam még férfit így bőgni. Tényleg, mint egy óvódás, tátott szájjal, csordogáló takonnyal. Ijesztő volt. Azóta sem láttam ilyen rémületes dolgot. Azt üvöltötte, hogy bocsássak meg, ő csak tisztán akar látni. Amikor felvettem a Vas Lady arcot, és közöltem, hogy nem, dührohamot kapott és még mindig a titkos e-mail címemen lovagolt. Követelte, hogy ha már így állunk, akkor jogában áll utólag megtudni, kikkel leveleztem. Ekkor már biztos voltam benne, hogy Balázs kattant, így is beszéltem vele. Mondtam, hogy nincs titkos e-mail címem, de ha egyszer csinálok egyet, ő lesz az első, akit beavatok. Nem akart elmenni, mire én rácsuktam az ajtót. Egy darabig még csaholt a lépcsőn, majd duzzogva eltűnt. Pont rossz volt az időzítés, a lehető legrosszabb, mert ebben az időben pusztult el a kutyánk, 13 évig volt velünk és anyám mindene volt. Kisebb idegrohamokat kapott és amikor az öcsém beállított pár hét múlva egy kölyök vizslával, teljesen kikészült. Mondta, hogy nem akar többet kutyát és ezzel sem fog törődni. Állt a cirkusz otthon is. Tényleg nem jár egyedül a baj. Szóval megadtam az esélyt egy srácnak, majd visszavettem tőle - az én idegeimmel sem lehet a végtelenségig játszani. De a legérdekesebb az volt, hogy Balázsnak voltak normális pillanatai is, amikor egészen jól el lehetett lenni vele – amikor a bolond énje éppen aludt. Szerintetek mi baja lehetett? Klinikai eset vagy csak sima idegi kimerültség?

 
263 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr702257805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gonosz Duracel 2010.08.30. 14:57:23

@Commodus: ha publikus akkor várom a mesét :D

@Piszok Alfréd: @Kedves Nard: de gyagyák vagytok :D:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.30. 14:57:54

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):

50% hogy levarrod Liv Tylert. Vagy igen, vagy nem. Azért 50% eléggé biztató! :D

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2010.08.30. 14:58:45

Kardhal -- Egy harmincas férfi bizarr kalandjainak krónikája, hamvas lányokkal.

kardhal.blog.hu

Commodus 2010.08.30. 15:02:54

@Gonosz Duracel: Korán reggel családi perpatvar az egyik szomszéd épület előtt. A kigyúrt csávó verte az asszonyt, mire én rászóltam, hogy zsarut hívok. Kihívtam (erre abbahagyta és rám figyelt), mire kijöttek, addig fenyegetőzött a fickó. Majd mindketten letagadták a szitut, mondván, csak szimpla veszekedés volt. Persze a csávó végig figyelte (a zsaruk elmenetele után is), hogy merre megyek, milyen kocsiba szállnék be, stb. Inkább mentem tömegközlekedéssel, nem akarok arra ébredni másnap, hogy ellopták a kocsimat, vagy betörték a szélvédőt. A nő azért kezet nyújtott, kedvesen megköszönte, hogy figyeltem rá, meg hogy vannak még rendes emberek a földön.

Tanulság: lakóhely környékén nem szabad kihívni a zsarut, mert a végén te szívsz. :S Remélem, mire hazamegyek, meglesz még egy darabban a kocsim...

Piszok Alfréd 2010.08.30. 15:03:40

@Gonosz Duracel: te még nem vallottál színt! Hol voltál hétvégén???

Piszok Alfréd 2010.08.30. 15:04:37

@Gonosz Duracel: te még nem vallottál színt! Hol voltál hétvégén???

Barry Kent 2010.08.30. 15:05:11

@Commodus:
Nyugi, meglesz, a házat gyújtják rád.

Gonosz Duracel 2010.08.30. 15:06:28

@Commodus: TE HŐSCINCÉR!! nekem is kellenének ilyen emberek a környékünkre:D így biztonságban érezhetnénk magunkat mindig...költözz! :D

@Piszok Alfréd: mondtam srácok, még pénteken h csajos hétvégén voltam:D szalcsit sütöttünk, táncikáltunk, bográcsoltunk, rihegtünk-röhögtünk, játszottunk stb...:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.30. 15:21:17

@Commodus:

Szóval te voltál az a spicli bazze! :D Most majd megtalállak!

Commodus 2010.08.30. 15:23:42

@Kedves Nard: Szerencsére, volt még egy szemtanú, csak távolról nézte a egészet. Az egy másik kigyúrt csávó volt. :) (egyébként tényleg, csak mikor elindultam, jött oda hozzám :D)

nicknek 2010.08.30. 15:27:14

@Piszok Alfréd: hirtelen azt olvastam, hogy te voltál csajos hétvégén:DDD Iszom egy kávét, hogy magamhoz térjek:))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.08.30. 15:29:26

@Kedves Nard:50 % ? Akkor diákigazolvánnyal is igénybevehetem Livit?

@Gonosz Duracel: Üvegezés, stb. :D

nicknek 2010.08.30. 15:31:37

@Caddy: hú az jó lehetett... tavaly én is voltam:) Akkor most van mit kipihenni, vagyis akarom mondani jöhet a kutyaharapás szőrével... persze ne a posztoló kutyájával:)

Piszok Alfréd 2010.08.30. 15:35:50

@nicknek: de jó lett volna :) de nem.

Közben blogmotor is megcsalt :D

Piszok Alfréd 2010.08.30. 15:46:24

@nicknek: én most csak képeken nézegetem a csajokat is meg a srácokat is

Caddy 2010.08.30. 15:47:14

@nicknek: és akkor azidén miért nem? Kipihenni? Viccelsz bolondozol? Még mindig zombi vagyok, és én hülye ma már jöttem dolgozni. Jövőre okosabb leszek. :D

Csak Norris 2010.08.30. 16:07:24

@Drága IV gernika és társai: Látom értelmetlen agyatlan emberekkel beszélgetni.
Azért mert valakiben van némi empátia, több oldalról is megközelíti a dolgokat, és nem hagyatkozik egy egyoldalú panaszkodásra, nem biztos hogy beteg.
Szóval attól hogy értem a beteg ember problémáját, én még bízhatok a páromban.

Érdekes hogy van aki bizalomról ugat, és egyból van aki ellene, mikor elhangzik az 1000 km. Pedig ez csak szánalmas kis hazánkban táv.

Most akkor mi van? Ha valaki akar akkor a szomszéd utcában nem ugyanúgy csal mint 1000 vagy 8000 km-ről?

Szerintem még megy 1 munkahelyen bellül is, úgy hogy a másik nem jön rá.

nicknek 2010.08.30. 16:17:59

@Caddy::)) Mindezt a munkahelyen tök jól ki lehet pihenni nem?:)) Utazom el máshová, de jövőre megyek:)

@Piszok Alfréd: szervezünk neked egy hazatérő bulit, mit szólsz?:)) Olyan lesz, mint egy második legénybúcsú:D

Piszok Alfréd 2010.08.30. 16:21:09

@nicknek: első se volt :D És nem is hiányzik :) Buli az lehet, azzal úgyis elmaradásban vagyok :)

Gonosz Duracel 2010.08.30. 16:23:40

@Piszok Alfréd: nem volt legénybúcsúd??? de béénaaaa :DD

Joe69 2010.08.30. 16:24:41

Csak a régi nótámat tudom fújni: a neurotikus, pszichopata, kattant emberek mindig nagyon tudnak tetszeni, hogy miért, amikor nyilvánvaló - rejtély..A posztíró úgy intézte el a dolgot, ahogy kell..persze, ha ezt egy csaj csinálja egy pasival, és a pasi így vágja ki, ahogy a posztíró csaj (én bizony meg kellett hogy tegyem párszor), akkor a csaj írja a posztot és százezer komment rá a büdosmocskosszemétállat pasikról:)) Ja, akkor legalább dugás lett volna legalább egyszer, utána a nőknek jogosítványuk van erre a viselkedésre, jelen esetben a pasi betegségét mutatja, hogy még mire sem volt oka féltékenykedni..

Commodus 2010.08.30. 16:26:58

@Joe69: úgy vettem észre, hogy az itt kommentelő csajok bizony a hülye csajokat is lehurrogják...tehát nem teljesen értelek. :)

Piszok Alfréd 2010.08.30. 16:29:16

@Gonosz Duracel: neked se volt leánybúcsúd :D Viszont cserébe 2 házassági évfordulóm van, ugyanazzal a nővel :D

nicknek 2010.08.30. 16:29:55

@Piszok Alfréd: alacsony költségvetésű buli lesz, blogos táncoslányokkal:D

@Gonosz Duracel: még egy ilyen és nincs bilincselés ma... helyette előveszem az ostort:))

Csak Norris 2010.08.30. 16:34:39

@Joe69: Ez kb igaz. Na de én itt hagyom ezt a kedves társaságot, mert otthonról nincs időm blogolni.:)

Gonosz Duracel 2010.08.30. 16:38:43

@Piszok Alfréd: de nekem még lesz ! még nem vagyok egy NEJ :DD

nicknek 2010.08.30. 16:41:22

@Joe69: csak halkan jegyzem meg a kilátástalan fiatalkori szerelem képes baromságokra... nem biztos, hogy beteg mindenki, aki így viselkedik... Van egy kedves barátosném... akivel 17 éves koromban jártunk, de utána is jóban maradtunk... pár évre rá összejött egy faszival, akivel 4 év után szakított... mert amikor a srác megtudta, hogy mi mennyire jó barátok vagyunk és régen volt köztünk több is... elkezdett féltékenykedni... oka nem volt rá... zaklatta a csajt éjjel-nappal..., a faszi képes volt még engem is többször elég durva helyzetekben zaklatni.. sőt még sírt is... szóval mentálisan gondjai voltak... de ez az adott probléma elmúlásával vagy feldolgozásával el is múlt neki.

Ettől még lehet beteg Balázs... bár vicces azt a srácot is Balázsnak hívták:))

Piszok Alfréd 2010.08.30. 16:45:59

@nicknek: ok, de te győzöd meg őket :D Bár nekem táncoslányom is van otthon ;) :D

nicknek 2010.08.30. 16:58:34

@Piszok Alfréd: ha rólad van szó ... rá tudom őket venni sok dologra:))

"Bár nekem táncoslányom is van otthon ;)" és pincérlány és apáca és nővérke etc.???:D

Barry Kent 2010.08.30. 17:00:53

@alfonzina:
Tragikusnak épp tragikus, na de ha már megismerkedésnél jelenetet rendezne, az inkább lenne komikus :)

Barry Kent 2010.08.30. 17:03:43

@alfonzina:
Amúgy meg hol jártál?! :D

JoSé 2010.08.30. 17:04:49

hali ismét :D

nem olvasom el a kommenteket így előre is elnézést kérek azon emberektől akiknek a gondolatait ide eme sorokba leírom.

Ez a kedvencem amikor a nők azt mondják hogy minden férfi holt féltékeny ;), jaj ezekkel a nőkkel szívesen elbeszélgetnék.

szokták mondani 2 hülye 1 pár ezek szerint a posztoló lányba is volt valami crazy dolog, hogy balage rátalált ;).

Én már számtalan olyan esettel találkoztam ahol a lány/nő volt /[ vagy még van ] olyan féltékeny hogy 3 percenként felhívja a kedvesét ami szerény véleményem szerint igen nyomasztó és idegesítő egy idő után. Általában ezek a " tudom hogy van egy titkos e-mail címed " és hasonló sztorik a "balek" haveri köréből származnak, akik tudván a beteg ember érzékenységét, és gondolkodását ilyen dolgokra buzdítják.

a főnök dolog a kedvencem.. amikor a nőnek a főnöke egy férfi vagy fordítva- a férfinak a főnöke egy nő.. juhu huu :D

az a dolog problematikája hogy az emberek gyakran elfelejtik hogy nem szabad a párjukat zaklatniuk minden pillanatba hogy most éppen abba a pillanatba mi a szent szart csinál, mert annak hosszú távon nem lesz semmi eredménye, ja de .. max annyi hogy szakítás.
A magány minden ember joga és ezt egy kapcsolatban tiszteletbe kell tartani :P

www.youtube.com/watch?v=dRG55KnZkqc

nicknek 2010.08.30. 17:06:41

@Gonosz Duracel: tudom, hogy direkt nem írsz vissza:P írjon neked dex leközelebb:)

Gonosz Duracel 2010.08.30. 17:12:23

@nicknek: nem is írtál mailt...mire válaszoljak?

Barry Kent 2010.08.30. 17:16:45

@JoSé:
"A magány minden ember joga és ezt egy kapcsolatban tiszteletbe kell tartani :P"
Ráadásul ez a szerencsétlen még csak nem is a magányt élvezte, hanem szeretett volna a csemegepultban 20 deka marhapárizsit felszeletelni anélkül, hogy a retard megkérdezte volna hol van és mit csinál :))

nicknek 2010.08.30. 17:17:50

@Gonosz Duracel: ja... csak vicc volt:) de hamár homár, akkor írtam most:))

Piszok Alfréd 2010.08.30. 17:18:52

@nicknek: ok vedd rá :)
Ott még nem tartunk, a szerepjátékokat majd idősebb korra tartogatjuk :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.30. 17:19:45

@nicknek:

Ejj de gyenge kis apropókeresés volt a mailírásra! :)

Piszok Alfréd 2010.08.30. 17:24:28

@Gonosz Duracel: és klassz lesz, csippendél fiúkkal meg minden?

nicknek 2010.08.30. 17:39:28

@Piszok Alfréd: tudjuk te csak fehérneműket szaggatsz:D
Legalább annyira költséges sport, mint a hegymászás... de hát a csúcsért mindent:)

@Kedves Nard: :) Ezt megoldottam volna háttérben:)

Piszok Alfréd 2010.08.30. 17:43:03

@Gonosz Duracel: meghívsz majd?

@nicknek: azt se gyakran, de néha megesik :D

Gonosz Duracel 2010.08.30. 17:50:04

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): a kislányok csak puszilkodnak:D

@Piszok Alfréd: naná h meghívlak, te leszel az egyik táncosfiúka:D

dr. gernika 2010.08.30. 17:51:39

@JoSé: Pedig jó lenne ha jeleznéd, hogy kinek a kommentjére reagáltál, mert én speciel ma nem láttam ilyesmit itt:
"Ez a kedvencem amikor a nők azt mondják hogy minden férfi holt féltékeny ;), jaj ezekkel a nőkkel szívesen elbeszélgetnék."

Barry Kent 2010.08.30. 17:59:01

@Sandius:
Hejessrnní nemm tanitt megg?

Piszok Alfréd 2010.08.30. 18:02:49

kényeSztetésre vágyom :D

Barry Kent 2010.08.30. 18:04:14

@Piszok Alfréd:
Én aszt hittem lega láb meg tanit helyesírni ha már zseni, kényesztetni mekk semmi kedvem.

Piszok Alfréd 2010.08.30. 18:08:55

@Barry Kent: tecsak ne iss kényesztess :D

Piszok Alfréd 2010.08.30. 18:09:52

a többiek viszont látom, rákattantak az oldalra :D

Barry Kent 2010.08.30. 18:09:54

@Piszok Alfréd:
De nem ám!
Kényesztesse csak a főnöke amikor ki van kapcsolva a telefonja. :D

nicknek 2010.08.30. 18:16:57

@Piszok Alfréd: megtaláltam az első hatalmas népbutító baromságot kapásból: "Az igaz szerelemben, igazi társra találunk, mely megoldja az ember ősproblémáját, a magányt és elszigeteltséget." Aki egyedül él tehát mindenképpen magányos és elszigetelt... gratula:D

Barry Kent 2010.08.30. 18:23:58

@nicknek:
Vannak ám előre megírt szerelmetes sms-ek is.
Némelyiket elküldhette volna a posztoló a retardnak, megúszta volna a zaklatást.

nicknek 2010.08.30. 18:28:57

A legszebb: "Meglátod, hogy ha elolvasod már csak a fele oldalt akkor profivá válhatsz! Bármilyen nőt meg kaphatsz ez csak rajtad múlik!"
Bármilyet és csak a felét kell?!:D

@Barry Kent: erre gondolsz? "Ne pityeregj, nincs semmi baj!":D

Piszok Alfréd 2010.08.30. 18:31:01

@nicknek: csak nagyon ki kell válogatni, hogy melyik felét olvasod el, a másik felét pedig nem is szabad :D

Barry Kent 2010.08.30. 18:32:08

@nicknek:
Nekem ez a kedvenc:
"Édes szivárványillatú angyali érintés, mi szívem rejtekét kitárja, s bolgoságot hoz erre a világra."
Bár még nem tudom mi lehet a bolgoság, de szerintem kurva jó lesz ha ideér.

Ezt meg este elküldöm a főnökömnek:
"Ha van ami most hiányzik nekem, az az aki most a telefonján az üzenetem olvassa."

Piszok Alfréd 2010.08.30. 18:37:58

@Drága IV gernika: ja, az lehet. Nekem sajnos nem, így észre se vettem.

Piszok Alfréd 2010.08.30. 18:38:37

@Barry Kent: "Bolgoság, asszony a neved" :D

Barry Kent 2010.08.30. 18:45:32

@Piszok Alfréd:
Asszem bookmarkolom.

"a szerelemnek csak úgy, és akkor van értelme, ha beteljesedett vágyakozásról, kölcsönös vonzalomról van szó"
Akkor azt hiszem, nincs esélyem a bankautomatánál :(

nicknek 2010.08.30. 18:55:10

@Drága IV gernika: neked már lejárt? én még csak most végeztem:)

@Piszok Alfréd: megint a takarító nénivel együtt végeztem... ő is belefér a bármibe?:D

@Barry Kent:
Ha ráakasztod a bankautomatát a kocsira egy drótkötéllel, akkor a hatás-ellenhatás következtében, lehet kölcsönös vonzalomról szó:)

Sziasztok, elmentem haza, további kellemeset:)

phillipo654 2010.08.30. 18:57:14

@Mészáros Laci: Köszönöm a linket, érdekes könyv.

A posztolónak üzenem:
Általában minden kapcsolat egy megelőlegezett bizalom nevű dologgal kezdődik, ezt illik mindkét oldalról megadni.
(Igen tudom, naiv vagyok , kövezzetek meg...)

Szóval ezt lehet eljátszottad úgy hogy észre sem vetted, vagy a srác szerelmes típus, de akkor még itt egy kérdés...

Mennyi is volt az az időintervallum ami eltelt az eleje-vége közben?Mert írtad hogy nem volt sex, szóval egy hónap alatt esetleg beléd esett aztán mivel nem jött össze azt hitte mással fekszel össze és lehet ezért kattant be? vagy te már az elején eljátszottad a bizalmat és emiatt vadult meg? ezt leírhattad volna jobban is...

Piszok Alfréd 2010.08.30. 19:00:51

@nicknek: ügyes vagy, hogy sikerült egyszerre végeznetek :)
Nem tudom, belefér-e, csinos?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.08.30. 19:41:52

Nekem nyallerkirálynak az tetszik, hogy a tökéletesen nyaló férfiról legjobb barátnőinek sem beszél a nő, nehogy lecsapják a kezéről.
Azután ugyanezért az Ödönért bomlanak a nők, mert híre van. Egyébként vicces oldal,anyám kutyája is van ennyire zseni :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.30. 19:51:03

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):

Max azoknak a barátnőinek mondja el akik olyan rútak, hogy nincs esélyük lecsapni a kezéről :)

nicknek 2010.08.30. 20:25:18

"Az a legjobb, ha egyetértés van a párok között."
ha belegondolok... ez tényleg fontos:DDD

Piszok Alfréd 2010.08.30. 20:36:15

@nicknek: egy jó négyeshez szinte nélkülözhetetlen.

nicknek 2010.08.30. 20:43:56

@Piszok Alfréd: lehet én vagyok fáradt és nem bírom felfogni... de G-pontról: "Ugyanakkor vannak olyan komoly, tudományos vélemények, hogy az említett testtáj olyannyira titokzatos, hogy nem is létezik, legfeljebb a könyvkiadók marketingosztályán. Kicsit olyan, mint az UFO, amellyel mindig más találkozik."

Ezt az utsó mondatot valaki magyarázza el nekem...

Piszok Alfréd 2010.08.30. 20:50:19

@nicknek: hát hogy te sohasem. Sem az UFO-val, sem a G ponttal.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.30. 20:51:58

@nicknek:

Pedig én már csomószor találkoztam vele!

HetedikEnVagyok 2010.08.30. 20:56:54

@Kedves Nard: "kicsit olyan, mint az UFO, amellyel mindig más találkozik.", "Pedig én már csomószor találkoztam vele!" Ez azért lehet mert Te más vagy :)

Piszok Alfréd 2010.08.30. 21:02:33

@Kedves Nard: Persze, én is, mindkettővel. De mi nem vagyunk nicknek.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.30. 21:06:14

@Piszok Alfréd:

UFO-t még nem láttam :(

@HetedikEnVagyok:

Hja, tök más személy vagyok mint nicknek! :)

HetedikEnVagyok 2010.08.30. 21:10:02

@Kedves Nard: De ezt aztán mondhatjuk @nickneknek :)
@nicknek: Jó nick nevet választottál :)

Piszok Alfréd 2010.08.30. 21:40:21

@Kedves Nard: engem már raboltak is el. Nem is egyszer.

gnsz 2010.08.30. 22:48:27

@Piszok Alfréd:

beztosss azokat a kiváló csajozási technikákat akarták tanulmányozni. : >

dr. gernika 2010.08.31. 06:20:56

@nicknek: Tegnap szabadnapos voltam.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.08.31. 10:00:15

@Barry Kent:

Nem biztos, hogy értem az összefüggést.

Talán csak nem ment át az üzenet.

Azt gondolom, hogy féltékeny ember önbecsülésének iszonyúan fontos része, hogy ŐT és CSAK ŐT szeretik és a LEGJOBBAN. De mindeközben folyamatosan gyanakszik.

Ez a gyanakvás válhat egyre súlyosabbá. Miközben számomra R. vagy K. számomra csak egy beszélgetőpartner volt, a kedvesem egyre azt hitte, hogy én már udvarolok (vagy nekem udvarolnak). Ez számára fájdalmat okoz -- a szabadjára engedett fájdalom pedig beszűkíti a gondolkodást. Ez látszik betegségnek, de kb itt véget is ér a hasonlósága a (valódi) paranoid skizofréniával.

A féltékenység az önértékelés hiánya.

A skizofrénia az idegrendszer zavara (erős egyszerűsítéssel a memóriánk asszociációs rendszerének "gerjedése") -- ami akkor lesz paranoid skizofrénia, ha a betegnek lelki eredetű önértékelési zavarai vagy félelmei is vannak.

v. jókormányzósember 2010.09.02. 13:12:45

Kedves PanniCSP!

"Pasi" elképzelhető, hogy van ilyen, a csajok (s sorolhatnám még a zemberek által manapság a nők megjelölésére használatos szavait- bár nem tudom, melyik lenne a fenti párja)- gyakran találkoznak pasikkal.

Talán érdemes lenne - férfiakkal is próbálkozni. (Bár megjegyzem, a férfi és a "csaj" /and satöbbi, and satöbbi/- hogy szép magyarosan fogallmazzak- kompatibilis konstruálása (összeillesztése) nem kivitelezhető, szerintem.
Tehát- a csajok- maradjanak a pasiknál, a nők (s méginkább- a Nők- keressenek férfit maguknak.)

Asztjóreggelt!
VJK

v. jókormányzósember 2010.09.02. 13:15:26

Bocsánat- most látom csak,hogy bár lentebb "pasi"- ként illetik az illetőt- ámde a címben a "férfi" szó biggyesztődött. No, akkor még annyit hozzá- hogy bizony, nem árt megkülönböztetni a kettőt- s ezt a becses férfitársaknak is mondanám: a "pasizós" női honfitársakat- hagyjuk meg a "pasiknak" (ha ezen szó kitalálója tudja, kire is használja). S megint csak kerekebb lesz a világ.

Aszt jó reggelt!

VJK
süti beállítások módosítása