A csajom minden pasi ölébe beleül

2010. szeptember 06. 07:38 - Panni CsP

„Mi lesz, ha egyszer „máshogy” is beleül egy férfiba?? Engem nagyon zavar, de lehet, hogy bennem van a hiba, és én buktam el a teszten” - következő Levélírónk a jelenlegi barátnőjéről mesél, akivel csak egyetlen baj van: minden pasival túlságosan közvetlen, néha még az illető ölébe is beleül. Dumája szédületes, és igen szereti, ha kanok repkednek körülötte. Levélírónk azon aggódik, mi lesz akkor, ha egy szép napon már nem elégszik meg ennyivel, és tovább is megy.

 

Sziasztok! A jelenlegi barátnőmről szeretnék írni nektek, illetve szívesen vennék néhány tanácsot. 24 éves vagyok, és három hónapja járok egy lánnyal. Értelmes, egyenes, kedves lány. Igazából nincs is vele sok baj, mindössze egyetlen idegesítő tulajdonsága van – ami szerintem mindent üt – az, hogy ha társaságban vagyunk, akkor hagyja, hogy a fiúk flörtöljenek vele. Engem ilyenkor majdnem levegőnek néz. Ez nála alkati kérdés, ugyanis nagydumás, elég jó és eredeti szövegeket nyom. Állítása szerint csak játszik és ezt a többiek is tudják, tiszteletben tartják, hogy foglalt és nem nyomulnak rá, de engem akkor is zavar, amikor elmegyünk valahova, és csak heccből, beleül a fiúk ölébe.

Nyár közepén elmentünk egy szabadtéri rendezvényre és amíg vártunk a koncertre, észrevette, hogy egy csapat külföldi pasas mozgolódik nem messze. Mondta, hogy kicsit odamegy beszélgetni velük, hogy gyakorolja az angolt – három évig élt Angliába, úgyhogy szerintem nem volt annyira fontos az a kis nyelvgyakorlat – és indult a szokásos műsor. A pasik azonnal elájultak a dumájától és igen, hamarosan ott ült az egyik ölében. Eddig tartott a béketűrésem: hátat fordítottam és hazamentem. Tudtam, hogy keresni fog, de kikapcsoltam a telefont. Másnap reggel, amikor újra bekapcsoltam, elért és kérdezte, hogy miért lógtam meg. Azt feleltem, hogy „láttam az új társaságát és nem akartam zavarni”, nekem fát is lehet hasogatni a hátamon, de mindent azért én sem tudok lenyelni. Erre azt mondta, hogy antiszociális vagyok és ez számára csak játék, esze ágában sincs megcsalni. Szereti a férfitársaságot, és azt, ha kioszthatja őket. Őneki ilyen a stílusa. Megbocsátottam neki, végül is tényleg nem feküdt le velük. Legalább. Tudom, hogy hűséges, megbízom benne de ez a dolog akkor is zavar. Nem tudom, mit csináljak. Mi lesz, ha egyszer „máshogy” is beleül egy férfiba?? Engem nagyon zavar, de lehet, hogy bennem van a hiba és én buktam el a teszten. Ha olyasvalamit látok bele egy szituba, ami nem is volt benne.

 
587 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr222274374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dex.ion 2010.09.06. 16:56:08

@Kytia: ha nem mondod el senkinek, akkor elárulom, h ezzel a férfiak is hasonlóképpen vannak.
:)

ziza133 2010.09.06. 16:56:28

@Szexofon: Tudom hogy nem egy idoben tortent, de ez az egesz szempontjabol lenyegtelen, mert siman dugtok massal is, mindegy hogy epp ott akkor nem dugott az exel, megtette maskor massal.
Tehat igen, jol kovetkeztettem, ahol a smarolas megengedett massal, ott a dugas sem problema. Ez volt a lenyege.
Innen lehet folytatni

dex.ion 2010.09.06. 16:56:44

@Szexofon: én haver utánanéztem még anno az iskolában, inkább arra vagyok kíváncsi, te mit hiszel róla:D na beszélj!

Piszok Alfréd 2010.09.06. 16:57:17

@Kytia: hát, nem tudom, mindenki érte kiáltott-e, de így is lehet...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.06. 16:57:29

@ziza133:

Újabb működő nyitott kapcsolatról olvashattunk a zinterneten. :) Olyan mint az UFO, mindig csak más látja, és olvashatod az interneten :)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.06. 16:58:28

@Kytia: Ebben az esetben a csajom nem smárolt. Inkább leírom még egyszer és most már világosabban, mert a sztori mrá teljesen megváltozott néhány nick hozzászólásain és evidenciává szilárdult.

Szóval úgy esett, hogy a vége felé a bulinak odamentünk az ünnepelthez, az exhez, hogy elbúcsuzzunk. A Kedves odahajolt, hogy megpuszilja a srácot, mire ő megfogta az arcát és szájon csókolta.

majd mindketten (ijedten) rám néztek, mit szólok

én meg röhögtem. Mire az ex elnézést kért és - oldandó a nem létező feszkót - felajánlotta, hogy ha akarom engem is megcsókol.

No ez volt az a pillanat amikor hátrahőköltem (én nem voltam annyira bebeaszva mint ő :-)) és azt mondtam, inkább csókolja meg mégegyszer csak engem hagyjon békén.

Röhögtünk egyet és elbúcsuztunk.

Kytia 2010.09.06. 16:58:37

@dex.ion: Hú, tudtam, hogy ma is tanulni fogok valami újat.:)

MickthePick 2010.09.06. 16:58:54

@Kytia: valljuk be, Szexofon leginkább saját magát szeretné igazolni azzal, hogy arra bíztatja, legyen ő is olyan bármi eltűrő, mint ő, és akkor már ketten (bocs hárman) hirdethetik, hogy de, de így is jó :)
Az egész vita Sz. részéről erről szólt, de úgy látom, van itt más is, akinek ez fájó pont.

A nagyon túlnyomó többség pedig csak simán azt mondja a szerzőnek, mindenféle stílusban, hogy ne szívassa magát, neki ez nem jó, ez látszik. Ennyi.

dex.ion 2010.09.06. 16:59:06

@Kedves Nard: ez nagyon jó, felírom:D

MickthePick 2010.09.06. 17:00:15

@Piszok Alfréd: ó, felőlem akár robbantgathatsz épületeket is, mit bánom én, de az általános társadalmi normák attól még léteznek :) evvan. Sokkal én sem értek egyet, de nem mi találtuk ki, és tartjuk fent :)

Kytia 2010.09.06. 17:00:30

@Szexofon: Akkor az csak a megszokott reflex volt.:)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.06. 17:00:36

@ziza133: összevezetsz különálló dolgokat. Attól, hogy ott az ex lesmárolta a csajomat, még nem automatikusan az következik belőle, hogy meg is dugja.

Nem is dugtak ők soha azóta hogy szétmentek.

nem tudom így érthető-e?

A kettő között nincs ok-okozati összefüggés

MickthePick 2010.09.06. 17:01:25

@Szexofon: ez most ez szép magyarázat, csak kicsit tűzoltásnak, és magyarázkodásnak tűnik.

Úgy indítottál, hogy az se gond, ha egy csaj az exével smárol. Ugye egyetértesz, hogy ez a sztorid már tök másról szól?

dex.ion 2010.09.06. 17:01:36

@Kytia: akkor még azt is elmondom, h nálunk az izgalomba jövés látványosabb.
:)

dex.ion 2010.09.06. 17:03:06

@Szexofon: mármint, nem tudsz róla. de nem is értem, mit számítana, ha tévednél, a te értékrendedbe amúgy is belefér a félrelépés, bármelyik fél részéről.
:)

Piszok Alfréd 2010.09.06. 17:03:28

@MickthePick: kevered a dolgokat :) Nincs szükség arra, hogy más is hirdesse ezeket, és nem is fájó pont. De hogy a létezésében is kételkedtek, ezt nem értem. Miért ne létezhetne, még UFO is? A Holdon se sokan jártak, mégis elhiszed, hogy lehet, nem?

MickthePick 2010.09.06. 17:03:32

"majd mindketten (ijedten) rám néztek, mit szólok"

Szerinted miért néztek ijedten?
A te reakciódtól féltek? Biztos nem, hiszen elvileg ismernek, mint a tolerancia bajnokát :))
Ha nem, akkor meg vajon miért ijedhettek meg? Ha az úgysem jelentett semmit?

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.06. 17:03:36

@MickthePick: "Úgy indítottál, hogy az se gond, ha egy csaj az exével smárol"

Uhhh. Fárasztó. Olvasd vissza hogy indítottam. Meg fogsz lepődni!

nem te vagy az első aki nem velem vitatkozik, hanem a saját képzeteivel.

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.06. 17:04:32

@dex.ion: jah.. tehát már ezt is jobban tudod nálam.
typisch :-)))
ha más esetet elmondott, akkor pont ezt a srácot miért tikolná?
:-)

Ps. semmit nem számítana

MickthePick 2010.09.06. 17:04:41

@dex.ion: ej-ej ez a ronda denial, csak felüti a fejét mindig.
"Márpedig az a sziget nincs ott, mert nem lehet ott!! PUNKTUM! :D"

Piszok Alfréd 2010.09.06. 17:05:35

@MickthePick: általános társadalmi normák léteznek, nem ez a vita tárgya. De olyanok is léteznek, akik eltérnek ettől. És amíg ezzel másokat nem sértenek, addig ezzel nincs is semmi baj, és se lenézni, se lesajnálni, se hülyének nézni nem kell érte őket.

MickthePick 2010.09.06. 17:05:46

@Piszok Alfréd: ha nincs rá szükség, akkor kit győzködtök 127 poszton keresztül? Ezek szerint minket nem, mert nincs szükség ezeket hirdetni... de akkor kit is kell meggyőzni? :)

MickthePick 2010.09.06. 17:06:55

@Piszok Alfréd: kimondtad: "amíg másokat nem sértenek vele". A posztban elég egyértelmű volt a sértés.
Hidd el, a férfiak 99.9 %-űt bántaná, és megalázná a főszereplő csaj viselkedésre.
Ha az egész világra kivetítjük, akkor ez inkább 99.99999%

dex.ion 2010.09.06. 17:07:03

@Szexofon: de hát ha semmit sem számít, akkor miért írod le külön, h "Attól, hogy ott az ex lesmárolta a csajomat, még nem automatikusan az következik belőle, hogy meg is dugja. Nem is dugtak ők soha azóta hogy szétmentek." ?

lehet, h mégiscsak számít?:)

Piszok Alfréd 2010.09.06. 17:07:53

@dex.ion: sajton nem mászkálunk, mi? :D

MickthePick 2010.09.06. 17:08:13

@dex.ion: ez már a végjáték, már az elköszönésnél tartunk :D

Piszok Alfréd 2010.09.06. 17:09:33

@MickthePick: nem arról győzködlek, hogy te is gondolkodj így. Én amúgy már le is szoktam a győzködésről, csak azért szóltam bele a vitába, mert képtelenségeket állítottatok.

dex.ion 2010.09.06. 17:10:06

@MickthePick: ilyen ez ha mennie kell az embernek.
:)

Piszok Alfréd 2010.09.06. 17:10:18

@MickthePick: basszus, hányadszor mondom, hogy NEM a posztról beszélek :D

dex.ion 2010.09.06. 17:10:42

@Piszok Alfréd: mármint, a te szemszögedből képtelenségeket. :)
de akkor 1-1:)

MickthePick 2010.09.06. 17:10:53

@Piszok Alfréd: egészen pontosan mi volt a képtelenség? Ezt most szeretném, ha pontosan idéznél. Egészen biztosan nem állítottam ilyet :)

MickthePick 2010.09.06. 17:12:47

@Piszok Alfréd: csak a poszt szerepel itt, mint konkrét példa, illetve Szexofon smárja, amiről valahogy, valamiért mégiscsak kimagyarázkodta, hogy ártatlan szájrapuszi volt. Ráadásul ijedten néztek rá, mikor megtörtént. Valaki ott azt hitte, hogy ez talán nem fér bele mégse? Vagy miért voltak ijedtek? :)

Szóval mondj légyszi egy újabb példát, mert a posztban szereplőket és Szexofonét már kivégeztük, és ezekre igazunk volt végig. Tehát? :)

Piszok Alfréd 2010.09.06. 17:16:32

@dex.ion: csavargathatjuk a szavakat, de ha te azt mondod, hogy valami nem lehetséges, pedig az lehetséges, akkor képtelenséget állítasz. Én meg, aki azt mondom, hogy lehetséges, nem állítok képtelenséget. Szóval 1-0.

MickthePick 2010.09.06. 17:17:00

Na, közben az én munkaidőm is lejárt... na majd máskor :)

tizenot 2010.09.06. 17:18:09

@MickthePick: Ez ugy van hogy aki kb. jol nez ki az konnyen talal maganak masik csajt igy siman kivagja az ilyen kis kurvakat es ezt ajanlja masoknak is.

Aki meg ronda mint a bun az kenyszerbol egyutt marad az ilyen csajokkal (mer' nem talal masikat) es mindenfele elmeleteket gyart hogy miert jo ez igy, meg hogy az o baratnoje nem is kurva, meg hogy milyen jo hogy "ilyen tolerans vagyok", meg milyen "felnotten is lehet kezelni az ilyen helyzeteket".

Ennek igy kellett volna lejatszodnia az ELSO hasonlo alkalommal:
- Odamegyek egy kicsit gyakorolni az angolt azokhoz a sracokhoz, oke?
- Oke menj csak, szia.
A no elmegy, de meg oda se er a csavokhoz te mar elhagytad a szinhelyet es tarcsazod a "volt baratno 16"-t a telodban egy onbizalomnovelo dugas miatt. A telefont nem kapcsoljuk ki SOHA, az csak azt mutatja hogy besirtal mint egy ovodas. Ha hiv megmondod neki hogy ennyi volt, ha akarja van 5 perced es elviheti a cuccait most, vagy majd jojjon maskor, mert nem leszel otthon. Ha kerdezi miert dobod ki, megmondod hogy igy erzel, nem tudod megmondani miert, egyszeruen ez van bocs. nincs ertelme hosszas vitakba bonyoldni egy olyan csajjal akivel ugyse lesz jo, juss tul rajta mihamarabb.

Ennyi. Nem kell sirni, nem kell parasztnak lenni a sokadik ilyen utan mar rutinbol jonni fog a dolog es a nok is erezni fogjak hogy veled nem lehet szarozni.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.06. 17:18:37

@Kytia: Ez egészséges szexualitású férfiaknál is így van. Örülök, hogy segíthettem:)

dex.ion 2010.09.06. 17:19:01

@Piszok Alfréd: na de várj, ha vmi a te szemszögedből lehetséges, az enyémből meg nem, akkor az már automatikusan lehetséges?:P ez nem a 2X2 axiómája, ez világnézeti kérdés, amelyben én képviselem a többség véleményét, te pedig a kisebbségét, ettől függetlenül mégis azt mondom, h én megértő vagyok: legyen 1-1.
:)

okoska100 2010.09.06. 17:19:25

két kúúúrva nagy pofon neki,és utána mondd azt,hogy szereted,csak te ilyen vagy.
Dobd ki az ócska lotyót,mert elöbb vagy utóbb meg is fog csalni az ilyen semmirekellő liba.

Piszok Alfréd 2010.09.06. 17:20:22

@MickthePick: azt állítod, hogy ha egy csaj smárol az exével, akkor az KIZÁRÓLAG egyvalamit jelenthet, és MINDENKÉPP tiszteletlenség a párjával. Meg azt, hogy ha valakit ez nem zavar, akkor biztosan csak bemeséli magának, hogy megtarthassa a partnert.
Én elhiszem, hogy TE nem csinálnál ilyet, és hogy NEKED ezt jelenti, és hogy szarul éreznéd magad, de állítom, hogy vannak másmilyen emberek is. Nem lúzerek, nem röhögnek rajtuk, nem mesélnek be semmit maguknak, legalábbis nem többet, mint ti magatoknak.

Piszok Alfréd 2010.09.06. 17:21:23

@MickthePick: legyen példa az, hogy Sexofonék már megcsalták egymást és nem zavarta őket.

Piszok Alfréd 2010.09.06. 17:24:07

@dex.ion: ha te azt mondod, nálad ez nem lehetséges, azt mondom, ok, sokaknál nem az, tudjuk. De ha azt vonod kétségbe, hogy létezik olyan ember, akinek ez lehetséges, akkor objektív dologról beszélünk, mint a 2x2.
De tudod mit, én kedvellek, legyen 1.5-0.5 :)

MickthePick 2010.09.06. 17:25:15

@Piszok Alfréd: nem állítottam egyiket sem.
1. Annyit mondtam, ha egy csaj smárol az exével, akkor az nem gondolkodik komolyan a jelenlegi/új partnerével, és/vagy nem szerelmes belé. Ennyit állítottam, és tartom. Szexofon már kimagyarázta, hogy nem smár volt, hanem szájrapuszi, azaz egyrészt igazolta ezeket, másrészt menekülőre/jobb belátásra fogta.
2. NEM ez a tiszteletlenség, ez csak tapintatlanság. Illetve az ex előtt meg is alázza a jelenlegi pasiját, amennyiben SMÁRról van szó, és nem a már kimagyarázott bizonyos szájrapusziról.
Ha viszont más/több ember előtt történt volna egy SMÁR, vagy amiket a posztszereplő ringyó csinált, akkor az megalazás, és tiszteletlenség, mivel mások előtt a normákba nem beleférő dolgot tesz. Ahogy írtam, a tiszteletlenség/alázás független attól, hogy balek faszija nem veszi annak esetleg.

De, lúzerek, többnyire. Remélhetőleg ti kivételek vagytok, természetesen.
Lásd:
@tizenot: meglehetősen pontosan látod.

dex.ion 2010.09.06. 17:25:43

@Piszok Alfréd: nyilván azért, mert vmilyen oknál fogva (h azért, mert jók együtt az ágyban, vagy nem találnak mást, vagy mert az asszony jól főz, vagy mert apa ügyesen barkácsol, mittudomén) szükségük van egymásra. de ez friends with benefits, amivel NINCS SEMMI BAJ, csak ez nem párkapcsolat. komolyan nincs ezzel gond, csak ne akarja senki bebizonyítani, h ez így normális, (a szó eredeti értelmét alapul véve) mert nem az.

MickthePick 2010.09.06. 17:26:29

@Piszok Alfréd: nem zavarta őket? Ezt szerintem nem írta, csak hogy együtt maradtak.
Ha nem zavarta őket, nem hívták volna megcsalásnak.
Ez az önigazolás (de, de, így is jó nekem, sállláláálá) tipikus esete. A legtöbb ember belemegy 1-2 megcsalás eltűrésébe, de hogy nem zavarja őket, ez gyakorlatilag kivétel nélkül hazugság és/vagy önámítás.

De most már tényleg lépek.

dex.ion 2010.09.06. 17:27:21

@Piszok Alfréd: én elhiszem, h létezik olyan ember, aki szerint ez a párkapcsolat, de én nem tartozok közéjük. mivel én is kedvellek, ezért nem fogadhatom el a felajánlott 1,5-0,5-öt, legyen 1-1:D

Piszok Alfréd 2010.09.06. 17:32:43

@MickthePick: "Annyit mondtam, ha egy csaj smárol az exével, akkor az nem gondolkodik komolyan a jelenlegi/új partnerével, és/vagy nem szerelmes belé. Ennyit állítottam, és tartom. "

Én meg azt mondom, hogy sok embert ismerek, ahol ez belefér és szerelmesek egymásba és komoly kapcsolatban élnek egymással. Neveket címeket hadd ne kelljen már mondanom, ha ilyenre vágysz úgyis megtalálod őket, ha meg nem, akkor higgy nekem bemondásra :)

Piszok Alfréd 2010.09.06. 17:43:54

@MickthePick: "Ha viszont más/több ember előtt történt volna egy SMÁR, vagy amiket a posztszereplő ringyó csinált, akkor az megalazás, és tiszteletlenség, mivel mások előtt a normákba nem beleférő dolgot tesz. Ahogy írtam, a tiszteletlenség/alázás független attól, hogy balek faszija nem veszi annak esetleg."

Egyrészt társaságfüggő, ki mit tart megalázónak, másrészt egyénfüggő, zavarja-e, ha mások azt hiszik, megalázták.
És persze van a "de, nekem így IS jó" eset, ezek az önigazolók, és van az "ez nekem ÍGY jó" kategória, ők csak egyszerűen ilyenek és kész.
Pofára eshetnek persze ők is, de azok is, akik szigorúan tartják magukat a társadalmi normákhoz, ebben nem érzek különbséget.

lüke 2010.09.06. 17:44:47

hmm jól tesz.....
ha neked meg nem jó, keress másikat

nemezisazis 2010.09.06. 17:50:07

tökmindegy mi van, az ilyet ki kell bszni mint a macskát, a kurvalelkű lányokból előbb utóbb kurva lesz.

egyébként mit gondolsz, ő eltűrné ezt fordítva?
egy pillanatig sem, nemhogy tartósan.

Piszok Alfréd 2010.09.06. 17:53:54

@dex.ion: lehet, hogy nem NORMÁLIS, de kapcsolat, és akkor működik igazán jól, ha szeretik is egymást (szerelemmel). Azt meg, hogy mi a NORMÁLIS, leszarom, sok mindenben nem vagyok normális én sem, miért zavarna, ha Sexofon sem az :D Attól még értem őt.

dex.ion 2010.09.06. 17:54:28

@Piszok Alfréd: tiszta mázli, h nem vagytok búzák, még a végén összejönnétek:)))

tizenot 2010.09.06. 17:58:55

@MickthePick: En ujabban mar az elso lightos bicsaklas utan kivagom oket (persze csak ha komolyan megtetszik egy csaj, a szexpartner csinalhat barmit, csak amikor kell legyen ott, meg lehetoleg ne dugjon tul sok emberrel osszevissza - a betegsegek miatt).

Pont tegnap volt olyan hogy komolyan megtetszett egy csaj, de meg ossze se jottunk, mar besertodott valamiert es kezdte az elmebeteg jatekokat nyomatni, massal is elkezdett flortolgetni. Persze nagyon szarul esett, de az erzeseket el lehet nyomni halistennek, bar neha valoban nem konnyu hidegnek maradni mikor egy baromi aranyos csaj elotted fogadja el mas kozeledeset. Aztan amikor az este vegen vegso ketsegbeeseseben latta hogy TENYLEG nem fogok semmit se csinalni odajott megtudakolni hogy akkor ugye talalkozunk meg. LOL, mondom neki hogyha akarja irja fel a szamom azt csorogjon majd ram es meglatjuk. Hat nem tetszett neki, de azert felirta. Gondolom majd felhiv par nap mulva, amikor elkezd viszketni a punci. De ha nem, hat az se baj :D

A sztori tanulsaga csak annyi hogy milyen konnyen at lehet kerulni a "talan komoly kapcsolat" kategoriabol a "leszarom" kategoriaba par perc alatt, ugyhogy csajok, csak ovatosan azzal a flortolgetessel.

dex.ion 2010.09.06. 18:01:13

@Piszok Alfréd: kicsit úgy tűnt, de most megnyugodtam:)

sushi7 2010.09.06. 18:08:22

A lány keresse meg a pasit, akit nem zavar, ha pasizik. A srác keresse meg a nőt, aki nem alázza szénné. Nem hiszem el, hogy nincs egy-egy rejtett csöcsörészés, ami nálam már megcsalás a javából. Nem erre a fiúra vágyik ez a lány, hanem sok fiúra. Háremre. Amivel nincs baj, tomboljon csak... de a srác uzsgyi, mert nagyon meg fogja szívni. Mindenkit ott kell kezelni, ahol a helye van. Ez a lány nem tartós kapcsolat vagy hűség, véd- és dacszövetség. Tapasztalatnak jó, hogy a fiú egy életre megtanulja, ilyen megalázó szituba többé ne kerüljön.

Dr. Jula Watson 2010.09.06. 18:08:28

Sok társadalom van, éppen ezért sokféle társadalmi norma is. Vagy úgy gondoljátok, hogy a mai rengeteg szexshop, internetes szexvideo, szexcsetek, msn kamera elötti önbirizgálás, a rengeteg kurva és swingerklub idejében a társadalom kizárólag a párkapcsolatban élők vakságát fogadja el? Akkor ezek miből élnek?

okoska100 2010.09.06. 18:09:57

@Piszok Alfréd: Biztos olyan ideáli ember vagy mint Quasimodó, nagynehezen összeszedtél egy féllábú partnert és bármit megbocsátasz neki,csak el ne hagyjon!Az ilyeneket hívják puhapöcsnek!

Dr. Jula Watson 2010.09.06. 18:14:20

@okoska100: ó, ez aztán nagyon okos hozzászólás volt :)

dex.ion 2010.09.06. 18:17:41

@Dr. Jula Watson: ezek a dolgok inkább tűrtek, mint támogatottak a társadalom számára. a társadalmi normákba aligha fog valaha is beletartozni egy vasárnapi séta a gyerekkel a legközelebbi sexshopba, vagy egy összcsaládi szexvideo megnézése. a sexchat, webcamsex nekem pl simán belefér, ha a képernyő/kamera túloldalán egy ellenkező nemű ember ül, de nem tennék ilyet pl, ha tudnám, h többen is írának/látnák, vagy azonos neműek volnának a túlvégen. a kurválkodás a legősibb szakma, ebből kifolyólag az évszázadok alatt legitimmé vált (és egyes helyeken már legálissá is). a swingerklubok jelenleg kísérleti területek, elfogadottságuk alacsony.

Dr. Jula Watson 2010.09.06. 18:21:44

@dex.ion: Már pedig ezek mind élnek. És nem valószínű, hogy 20 ember tartja el őket. Vagyis nagyon sokan így vagy úgy élnek vele. Na most akkor a kisebbség mondja meg mi a norma?
Látod, neked belefér a webcam, van akinek nem. Van akinek az is mindegy, ki áll a túlvégen. (Főleg mivel ennek az ellenőrizhetősége igen csekély) Most melyik a normális?

dex.ion 2010.09.06. 18:25:45

@Dr. Jula Watson: azért gyaníthatóan egy (a társadalom méretéhez képest) szűk kör tartja fent ezeket az intézményeket. a sexchat, sexcam más, azt nyilván többen csinálják, mint ahogy az IRL baszást is a társadalom többsége végez, de ettől még a norma az, h ezt ne rakjuk ki a kirakatba.

Dr. Jula Watson 2010.09.06. 18:36:34

@dex.ion: akkor mégiscsak kívül helyezkedsz a normákon? csak épp másban...

@Piszok Alfréd: hisz téged még bottal se... ;)

Lefetyke 2010.09.06. 18:36:37

Kedves Levélíró!
A barátnőd tökéletes szangvínikus: szeret a társaság középpontjában lenni, élvezi ha rá figyelnek, nem veszi komolyan az ilyesmit. Ha jól sejtem, sztorimesélés közben alaposan kiszínezi, eltúlozza és átkölti a történeteket, harsány, és mellesleg feledékeny, néha kapkodós.
Ezekkel mind nincs semmi baj. (Ha az általam hozzátett tulajdonságok nem jellemzik, bocs.)

Egy bizonyos pontig ezeket a dolgokat el kell tudnia viselni annak, akit másmilyen fából faragtak. Egy ponton túl viszont nem. Le kell vele ülni szemtől szembe, nem ölbe :) (bocs), és tisztázni vele, hogy ez már túl van azon a ponton, amit el tudsz viselni. Ha komolyan veszi a kapcsolatotokat, akkor elfogadja ezt és kicsit visszafogja magát. Ha erre nem képes, menekülj a kapcsolatból, mert ha ennyire se képes, sokkal fontosabb dolgokban se számíthatsz majd rá.

A flörtölés, az "intim közelség" már túl van egy normális ponton, ennyit minimum el kell ismernie a csajnak. És az lehet, hogy ő tényleg csak szórakozik és élvezi a figyelmet, de amikor ilyeneket csinál, akkor mi férfiak bizony többet akarunk, és a maximumot hozzuk ki a helyzetből; nem gondolhatja komolyan, hogy ezt a férfiak is csak ártatlan haverkodásnak gondolják. Lehet hogy hozzád hű, de az ő agyukat fűzi rendesen, és ez se szép.

Plusz: egyszer be lesz rád rágva valamiért (tök mindegy, hogy jogos-e vagy sem), és ez a közelség némi alkohollal és egy kellően megnyerő pasival párosulva szarvakat növeszt a fejedre.

Beszéljétek meg, és hagyjon fel ezzel. Cserébe ajánld fel, hogy te is megpróbálsz változtatni a számára legidegesítőbb tulajdonságodon.

Piszok Alfréd 2010.09.06. 18:40:17

@okoska100: de micsoda félláb az, ha tudnád!

dex.ion 2010.09.06. 18:45:46

@Dr. Jula Watson: erre itt találod a választ:

dex.ion 2010.09.06. 16:38:05

tizenot 2010.09.06. 18:46:25

@Lefetyke: Nemtom miért kell totál fasságot tanácsolni, ha életedben nem voltál még hasonló szitu közelében sem.

Ezt ugyanúgy nem lehet megbeszélni mint azt se hogy mostantól a csokis fagyit szeresd jobban mint a vaniliát.

A beszélgetésből az lesz hogy az első két buli alkalmával látványosan nem ül majd senki ölébe, aztán ugyanúgy csinálja majd mint eddig (persze előszőr csak valami jó ismerős ölébe ül bele mert őt már úgyis régen ismeri úgyhogy azt "lehet" stb... stb...), azzal a különbséggel hogy közben bűntudata is lesz és úgy érzi hogy ketrecbe zárod + a te agyad is jobban fel lesz baszva, mert megbeszéltétek és mégis csinálja. Ezzel a beszélgetősdivel csak rontasz a helyzeten. Itt egy megoldás van, a lekocc.

Piszok Alfréd 2010.09.06. 18:50:19

@dex.ion: és az utcán csókolózók?

dex.ion 2010.09.06. 18:54:47

@Piszok Alfréd: mi van velük? az európai társadalmi normákba beleférnek, ha ez a kérdés.

Dr. Jula Watson 2010.09.06. 18:55:49

@dex.ion: azt a hozzászólást már nem tudom megnézni, mert nem mutatja a böngésző :(

dex.ion 2010.09.06. 18:56:33

@Dr. Jula Watson: klikk: Szeretném látni az összes kommentet! (565)

Dr. Jula Watson 2010.09.06. 18:56:49

@dex.ion: nem mindenkinek. Van akit ez is zavar.

Dr. Jula Watson 2010.09.06. 18:57:43

@dex.ion: FF 200 fölött nem mutat, e-tabbal meg halál lassú lesz és kifagy
ennyit meg nem ér meg nekem

Piszok Alfréd 2010.09.06. 19:01:22

@dex.ion: elég sok embernek nem fér bele ahhoz, hogy ne tekinthessük általánosan elfogadottnak, szerintem. Másoknak meg az, ezek szerint te is felháborodás nélkül tudod nézni a csókolózó párokat az utcán.
Csak azt akarom mondani, hogy nem egyértelműek a határok, ráadásul folyamatosan változnak. Ma már minden újságosnál lehet szexmagazinokat kapni, régen ez is elképzelhetetlen lett volna. Nincs itt kőbe vésve semmi.

Piszok Alfréd 2010.09.06. 19:02:29

@Dr. Jula Watson:

"tehát nyugodtan nekiállnátok szeretkezni a bolt közepén?:) ugye nem? ezek szerint a kapcsolat mégsem csak kettőtökre tartozik, ugyanis óhatatlanul vannak olyan esetek, amikor egyénileg és párosan is interakcióba kell lépnetek a társadalom más tagjaival. na itt jön be a kapcsolatba a társadalom. próbálhatjuk magunkról azt képzelni, h mi kívülre helyezzük magunkat, de ez csak önámítás. azt mondom, szelektálni kell, vannak bizonyos szabályok, amiket el kell fogadnunk, és vannak mások, amelyeket magunknak kell kialakítanunk, olyan szabályok, amelyeket lehet, h nem fogadna el a társadalom, viszont ezeket nem is tárjuk elé. (gondolok itt pl arra, h nem kezdem el mesélni a kollegáknak, h dugtam seggbe az asszonyt tegnap.)"

dex.ion 2010.09.06. 19:04:49

@Dr. Jula Watson: "próbálhatjuk magunkról azt képzelni, h mi kívülre helyezzük magunkat, de ez csak önámítás. azt mondom, szelektálni kell, vannak bizonyos szabályok, amiket el kell fogadnunk, és vannak mások, amelyeket magunknak kell kialakítanunk, olyan szabályok, amelyeket lehet, h nem fogadna el a társadalom, viszont ezeket nem is tárjuk elé."

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.06. 19:05:54

@dex.ion: Nem, nem számít. Ebben ne is reménykedj! :-)

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.06. 19:07:40

@MickthePick: Nem vagyok benne biztos, hogy az exe előre tudta rólam, erről mi tgondolok. Az az igazság a csajom is utána nyugodott meg, hogy tényleg nem vagyok féltékeny és nem csak a szám jár. Nota bene a magam számára is egy teszt volt ez

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.06. 19:08:41

@MickthePick: Hogy ki fogta "menekülőre"?
El kellett mennem, melyik része nem volt világos?

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.06. 19:09:38

@MickthePick: Kimagyaráztam volna?
Meg kellett ismételnem, mert nem akartátok megérteni...

Dr. Jula Watson 2010.09.06. 19:12:03

@dex.ion: szóval csak azért nem tárod elé, mert nem fogadja el? Vagy épp te magad sem fogadod el, szégyenletesnek tartod, és azért nem beszélsz róla?
Nem hiszem, hogy az lenne a boldogsághoz vezető út, ha az az első szempont, más mit szól hozzá, és csak utána jön a saját véleményem.

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.06. 19:14:15

@dex.ion: Senki nincs aki az összes társadalmi normát betartja. na jó, talán 1%. De a 99%, hogy a korábbi hivatkozási alappal éljek, rendre megszegi.

Ki ezt, ki azt, de megszegi. Azért mert azok mind egyszerűen betarthatatlanok a maguk összességében.

Aki mindenben megfelel a táradalmi elvárásoknak az hamar rádöbben, hogy úgy egyszerűen élhetetlen a világ.

Ettől fogva egyszerűen csak az a kérdés, ki melyiket és milyen arányban ill. milyen mértékben szegi meg. És hogy milyen gyakran.

Éppen ezért a társadalmi normákra való hivatkozás nem egyéb, mint képmutatás

oranje · http://dutch.blog.hu 2010.09.06. 20:05:51

Amint lehet megszabadulni tőle. Hosszú távon csak saját magadat fogod szivtani. Búcsú szex, aztán fel is út le is út.

Commodus 2010.09.06. 21:41:26

@Szexofon: Így végigolvasva, amiket írtál, megértettem az álláspontodat. A sajátomtól persze távolinak tekintem és nem elfogadhatónak. Mindegy, más emberek vagyunk, ennyi.
De arra kíváncsi lennék, milyen terveitek vannak az általad említett Kedvessel?

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.06. 22:12:04

@Commodus: Köszönöm. :-)
tervek?
Túl vagyunk már egy ideje a csládalapításon...

dex.ion 2010.09.06. 22:24:17

@Dr. Jula Watson: szó sincs erről. azért nem tárom a társadalom elé a szexuális szokásaimat, mert a társadalom normáit betartva ezt nem szokás. h szégyellném, h van szexualitásom? ez az emberi mivoltomhoz tartozik. de attól még nem beszélek róla, ez magánügy.

KandurB 2010.09.06. 22:51:12

most hagyd ott amig nem keso, elobb utobb ugyis a jatekbol komoly ugy lesz, minnel inkabb fogadkozik annal inkabb beuthet a menku

KoborMacska 2010.09.07. 02:29:08

Az eredeti posztolonak: Ha tudod, elvezd a kapcsolatotokat ezzel a vonzo, ertelmes, nagydumas csajjal! Sok boldogsagot!

Ha nem tudtok kolcsonosen elfogadhato kompromisszumot vagy mas megoldast (par-terapia?)talalni a flortolessel kapcsolatban, akkor viszont jobb ha olyan part valasztasz akivel jobban oszeillesz ilyen tekintetben.
En -nyilvanvaloan - nem voltam ott, nem lattam, nem tudhatom a baratnod inditekat es valodi szandekait, de a flortoles nem jelent automatikusan tiszteletlenseget vagy meg rosszabbat. Beszeljetek meg! Szerencses esetben a szamara ertheto modon el tudod neki magyarazni, hogy mikor o x vagy y dolgot tesz, modon viselkedik, akkor TE MIT ERZEL, es ha baratnodnek fontos vagy, akkor o nem fog tulmenni a szamodra elviselheto hataron. Ha o fontos neked, akkor te sem fogod elvarni, hogy o gyokeresen megvaltozzon.

A "középejrópaji madjarmatchok"-nak meg azt uzenem, hogy undorito a frocsoges es mocskolodas ami dol beloletek. Ilyen notok nektek sose lesz, mert egy mutatos, okos es magara valamit ado no ilyen tahokra ra se nez. Savanyu a szollo!

KoborMacska 2010.09.07. 03:02:01

@Rigor Penis: A hozzaszolasaid gyomorforgatoan gusztustalanok.
Valodi gondolatok helyett amiket ide irsz azt ugy hivjak hogy mocskolodas.

Commodus 2010.09.07. 06:45:47

@Szexofon: Mi a manó...most őszintén meglepődtem. :)

dr. gernika 2010.09.07. 07:16:07

@Kedves Nard: Szégyelled, hogy a Dr. House-ból tudod, mi? :P
süti beállítások módosítása