A srácnak volt két nője… és én

2010. szeptember 27. 07:48 - csajokespasik

„Ő is elkezdte felemelni a hangját, majd azt mondta, hogy „csak tesztidőszakban vagyok, miért ne flörtölne másokkal?” Az apukája szerint amúgy is csak egy könnyű szajha vagyok, úgyhogy csak játsszon velem és dobjon nyugodtan” - Felkavaró történet következik, így hétfő reggel. Levélírónk elsősorban azoknak a lányoknak kíván segíteni, akik nem veszik észre, hogy egy gazdag pojáca játékszerei. Most megtudhatod, mikor érdemes lelépni egy olyan kapcsolatból, ami még el sem indult igazán.

 

Történetem nem hepiendes, inkább minden jóérzésű ember számára felháborító. Lány vagyok, magamat normálisnak és átlagosnak tartom. Azoknak a lányoknak szeretnék segíteni, akik olyan csigaagyú úri fiúkkal járnak, akiknek a szülei a fenekük alá tolták a BMW-t, egzotikus helyekre vitték nyaralni és havonta cserélnek laptopot meg mobilt. Szeptember elején ért véget egy kapcsolatom – már ha illethetem ezzel a jelzővel azt, ami köztünk volt. Nyáron megismerkedtem Márkkal (24) egy szabadtéri szórakozóhelyen: tipikus kék szemű, szőke, vigyori fiú volt, tetszett a közvetlensége. Eleinte azt hittem, hogy ilyen „hányaveti” a stílusa és csak eljátssza ezt a szerepet, de kiderült, hogy nem… tényleg hülye szegény. Érzelmileg teljesen visszamaradott.

Három hónapig jártunk és ez az idő elég is volt ahhoz, hogy megismerjem. Az első randira autóval jött elém, egy szép BMW-vel. Elmentünk vacsorázni, randizni kezdtünk majd egy hét múlva felhívott magához, hogy bemutasson a szüleinek. Hát elég szép házban laknak, nem szűkölködik a család. Márk anti-empatikus kiszólásai bántottak leginkább: szerinte a csöveseket és a kóbor kutyákat ki kéne szórni Indiába… és hasonló okosságok. Már ennyi is elég lett volna, hogy megfelelő jellemrajzot kapjak róla, de a lényeg csak most jön. Mivel még nem kerültünk ágyba, egyik este elárulta, hogy lehet, kibékül a volt barátnőjével, de ehhez szakítania kell a jelenlegivel. Mire én természetesen magamra gondoltam, de azt mondta, hogy nem, van egy másik csaj is. Azt hittem, ilyen csak filmekben van, hogy faarccal elhangzik pasi szájából egy ilyen abszurd aljas mondat. De nem. Amikor kicsit kikeltem magamból, ártatlan bociszemekkel rám néz. NEM ÉRTETTE MEG, hogy mi a problémám ezzel? Azzal, hogy van két nője meg én. Ekkor megmondtam neki, hogy jól nézzen meg, mert utoljára lát. Erős érzelem csak most először hullámzott keresztül az arcán. Nem szereti, ha szembeszállnak vele. Ő is elkezdte felemelni a hangját, majd azt mondta, hogy „csak tesztidőszakban vagyok, miért ne flörtölne másokkal?” Az apukája szerint amúgy is csak egy könnyű szajha vagyok, úgyhogy csak játsszon velem és dobjon nyugodtan. Nem vagyok egy feleség típus, csak egy lyuk. Itt elakadt a levegőm: „a faterod így elmondta, neked meg annyi eszed van, hogy ezt lazán visszamondod nekem??!!” Mondjuk a faterjáról is meg van a véleményem: ilyen tipikus felkapaszkodott parasztember, aki üvöltözik a feleségével a vendégek előtt, nem zavartatja magát. Szóval ennyi. Tanulság annyi lehetne, hogy időben vedd észre és járj nyitott szemmel, ha szembe jön egy ilyen. Egyébként csak sajnálni tudom Márkot.

 
265 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr472326009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.27. 14:24:11

@fumerin: óóóóh, nincs mit :) van még ott, ahonnan ez jött:DDD

@Nutshell: szigcsi után szolcsi? nem lesz ez egy kicsit sok? :DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.27. 14:43:45

@Nutshell:

Ismerek olyat aki igen, és az sem az intellektusukért tartotta. :)

Kósza 2010.09.27. 14:47:05

@Nutshell: ok ok,.. nyilván minden eset más, és más, nem én fogom itt látatlanban megugatni a royal frankót! :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.27. 14:47:13

@Nutshell: én is régen láttam, még moziban...

@Kedves Nard: pedig állítólag a szteroidok elnyomják a férfiasságot :)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.09.27. 14:48:15

@kaminer: fene tudja, nem szoktam annyira belezavarodni.

Nutshell 2010.09.27. 14:52:28

@Kedves Nard:
Ezt már fordított esetben sem értem. Minek tartani egy bombázó cicababát aki egy összetett mondatot nem tud mondani... Egyik srác ismerősöm 3 évig járt egy ilyen lánnyal, mert hogy gyönyörű és meg tud vele jelenni. Jó. Legyen. Nade fordítva? Had nézzek már fel a páromra a gondolataiért is... Szét unnám magam egy idióta pasi mellett.

@Kósza:
Pedig bíztam benne :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.27. 14:55:45

@Nutshell:

Pedig, van ilyen, mindkét nemnél előfordul. Magyarán szexuális játéknak tartja, ahogy a férfit is élő vibrátornak. A vibrátor nem dumál, teszi a dolgát, ennyi.

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):

El is nyomják, de nem mindegyik nyomja magába a szteroidokat, volt egy amcsi csóka akinek az volt az életcélja, hogy egyszer egyenletesen lebarnuljon, mindenhol. Irigylem a problémáját, komolyan :)

Frigyesur (törölt) 2010.09.27. 14:57:53

@kaminer: Fene tudja, azert a kapcsolat kezdetet nemikepp konnyebb megallapitani, mint a szoros erzelmi kotelek kialakulasat. Mondhatni nem tul egzakt fogalom.

De mar multkor is megtudtam, hogy regimodi vagyok: nem inditom el a 'szoros erzelmi kotelek' kialakulasat tobb fronton, imigyen deklaralni se nagyon kell, hogy most mar mindket fel reszerol megvan a 'szoros erzelmi kotelek'. ;)

Frigyesur (törölt) 2010.09.27. 15:01:32

@Drága IV gernika: Az autokrol konnyebb jo kepet csinalni es nincsenek szemelyisegi jogaik. Szerintem errol lehet szo :))

@Kedves Nard: "az volt az életcélja, hogy egyszer egyenletesen lebarnuljon, mindenhol. Irigylem a problémáját, komolyan :)"

:DDDDD

Frigyesur (törölt) 2010.09.27. 15:03:50

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Az ilyesmit mar nem buroknak nevezik. :D Ugy latszik tenyleg vannak ilyen emberek. Hihetetlen. :O

Dr. Jula Watson 2010.09.27. 15:05:36

@Kósza: Jaa, én eltévedtem. Azt hittem, arra írod, hogy megkérdezték, hol van a szigorlat :)
Kapcsolattal kapcsolatban, hát én azt tapasztaltam, hogy ha az ember nem tudja, mit is akar a másik, abból jó már nem nagyon lesz, de csak a saját magunk megnyugtatása végett nem árt megkérdezni. Így elkerülhető a női kombinálás :)

fumerin 2010.09.27. 15:05:44

@Kedves Nard: Szexuális játéknak sem jó az, akivel nem lehet beszélni! Vagy ilyenkor jön az előjátéknak a 4 sör? :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.27. 15:08:07

@fumerin:

Nem tudom, volt olyan csajom, aki jobb volt ha kussolt :)

Frigyesur (törölt) 2010.09.27. 15:09:40

@Kedves Nard: Felhaborito milyen emberek vannak! Ahelyett, hogy orizgetnek a szuzesseguk az igazinak! Maifiatalok.

fumerin 2010.09.27. 15:10:13

@Kedves Nard: Tele szájjal nem illik beszélni:D (bocs)

Nutshell 2010.09.27. 15:11:03

@Dr. Jula Watson:
Igen, sajnos ez valóban így van... Mert azért a nők tudnak kombinálni rendesen... :)

@fumerin:
Az a srác nem panaszkodott a bombázó barátnőjére. Minden megkapott tőle a srác ilyen téren... :)

Frigyesur (törölt) 2010.09.27. 15:11:41

@Kedves Nard: Hat igen, eleg kellemetlen is tud lenni olyan ember tarsasagaban, aki a masik fel felett magasan all szellemileg. Nem baj Nardy, egy olyan csinos szoke notol, mint te, senki sem varja el, hogy okos legyen. :))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.27. 15:12:11

@Frigyesur:

Fel vagyok háborodva én is! :)

@fumerin:

Nem volt azzal baj :)

fumerin 2010.09.27. 15:12:32

@Nutshell: De azt is gyanítom, hogy nem vette feleségül:)

Frigyesur (törölt) 2010.09.27. 15:15:24

@Kedves Nard: Szerintem meg a tejet is szetcseppegtetik a boltban! :@

Nutshell 2010.09.27. 15:18:37

@fumerin:
Nem, lecserélte egy csinosabbra... Azt mondta, ő otthon nem akar komoly dolgokról beszélgetni. Arra elég a munkahelye meg a haverok. A "csaja" nézzen ki úgy, hogy mindenki megnézze és büszek legyen rá, és ő is ki legyen elégítve vizuálisan. Nagyon nem tudtam azonosulni a nézeteivel :)

Frigyesur (törölt) 2010.09.27. 15:20:51

@Nutshell: Nem csoda: a legtobb no nem preferalja a sajat nemet. :)

fumerin 2010.09.27. 15:22:22

@Nutshell: Egészségére:)

Majd egyszer felnő az a srác is:)

(bár minden férfi szereti, ha megnézik a partnerét, egy sem kivétel:) )

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.27. 15:29:07

@Nutshell: nem a hajszín számít, hanem a lelkület. nekem volt intelligens szőke barátnőm, és még szép is ráadásul...:P bár ugye ez relatív ;)

Kytia 2010.09.27. 15:31:59

:DDD Ez jó sztori volt.

"Az apukája szerint amúgy is csak egy könnyű szajha vagyok, úgyhogy csak játsszon velem és dobjon nyugodtan."

Gratulálunk a kedves papának, hogy sikerült "embert" nevelni a fiából. De gusztustalanok ezek. Papa megtanította a fiát, hogy legyen geci az exnővel is, a jelenlegivel is és a szeretővel is. Így szép a világ, hajrá fiúk. Minek szaporodik az ilyen?

fumerin 2010.09.27. 15:32:41

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): A szőke nő mind hülye? :O

Akkor megyek és veszek "mesterséges intelligenciát", mondjuk barna már okosabbnak tűnik? :D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.27. 15:32:52

@Nutshell: én inkább a szép és okos nőkre bukok :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.27. 15:33:40

@fumerin: ezt hol olvastad? :DDDD

"nem a hajszín számít, hanem a lelkület" :DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.27. 15:37:33

@Kytia:

Szerintem apuka az életre nevelte a fiát. Nincs ezzel gond.

@Frigyesur:

Ezektől minden kitelik! :(

@Nutshell:

Nem is kell megérteni, mert nincs mögöttes jelentése amit fel kéne fogni :) Optikai tuning, ennyi. Mint egy LV táska :) Csak ez él. (legalábbis vegetál)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.27. 15:42:04

@Kedves Nard: attól függ, hogy valaki társat keres vagy marketing felületet ;)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.27. 15:44:02

@Frigyesur: igen. és a random információ forrás a srác számára a kurucinfó. szoktam is oltogatni ebédnél, ha hülyeségeket beszél :S

Kytia 2010.09.27. 15:46:48

@Kedves Nard: Jajj, lécci, neveljetek még sok ilyen szimpatikus fiatalembert az utókornak. Jahh bocs, elfelejtettem, hogy BMW-je van, így ő lehet geci bármikor.

Különben is a BMW-sek nem férjnek valók. Legfeljebb kamatyolni velük, ha épp nincs cejelem, oszt annyi. De azt is csak óvszerrel, mert ezek terjesztik szerintem a nemi betegségek 90%-át. És még a pofájuk is nagy. Ráadásul balesetveszélyesen vezetnek, mert ugyebár nem azért van az a sok lóerő, hogy....

dr. gernika 2010.09.27. 15:50:16

@Nutshell: Én meg nem emlékszem, a legötbbet főiskolán pasiztam, abban az időben, amikor még mindenki busszal járt. :)))

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.27. 15:52:17

@Kósza: a csajnál :) azért én sem panaszkodom....:P

@Kytia: mennyi sztereotípia így egyszerre :)

Frigyesur (törölt) 2010.09.27. 15:53:44

@Drága IV gernika: Reg voltak mar azok a boldog bekeidok!

Nutshell 2010.09.27. 15:55:13

@Drága IV gernika: :)
Én még mindig busszal járok, és nem nagyon látok BMW-t a városban. Bár eddig nem is néztem. Most már tényleg ráállok erre, komolyan.. :)

Dr. Jula Watson 2010.09.27. 15:56:01

Na jó, és mi a vélemény a szőke kékszemű férfiakról? :D

Nutshell 2010.09.27. 15:57:43

@Dr. Jula Watson:
Áltsuliban odavoltam értük :)
Most hirtelen nem is tudom, hogy ismerek-e szőke kék szemű herceget.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.27. 16:00:36

@Dr. Jula Watson:

Nem lehet bennük bízni. Ahogy Bud Spencer is megmondta a És megint dühbe jövünkben! :)

@Nutshell:

LV: Louis Vuitton vagy hogy írják :) Az eredeti drága meg minden, de kb minden kispicsa a replikáival járkál (gyk: ócó kínai utánzatokkal)

@Kytia:

Kell ilyen is a világnak, hiszen nélkülük nem értékelnék a rendes férfiakat. Az egyensúly részét képezik ők is. Mint mindenki ők is jók valamire, elrettentő példának.

Captain Obvioust hallották! :)

Nutshell 2010.09.27. 16:00:37

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):
Thanks for your help, that's very nice of you :)

Kósza 2010.09.27. 16:07:54

@Nutshell: khmm, khmmm,... lassan talán be kéne mutatkoznom! :)

Dr. Jula Watson 2010.09.27. 16:09:58

@Kósza: herceg vagy vagy pedig szőke kék szemű? :D

@Kedves Nard: igazságod lehet. Nem is bízom, ezért nem mondom el AZT :P

Kytia 2010.09.27. 16:11:34

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Hát, tehetek én róla, hogy igazam van?:))

@Kedves Nard: Jó, hát ebben lehet valami.:))

Kósza 2010.09.27. 16:12:31

@Kytia: ne hergeld magad feleslegesen! A BMW-sek úgysem olyan csajt akarnak maguknak, aki férjnek valót keres! :)

Dr. Jula Watson 2010.09.27. 16:15:09

@Kósza: mindenki megtalálja a maga párját :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.27. 16:20:53

@Dr. Jula Watson:

A zöldszeműekben különösen meg lehet bízni!

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.27. 16:27:35

@Kytia: ma épp úgy alakult, hogy 5 perc várakozás után végre egy béemvés engedett kikanyarodni. tolakodni meg nem szoktam, hogy valakire csak úgy ráhúzzam az autót. evvan..:P

Kósza 2010.09.27. 16:37:18

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): a városban sokat közlekedve nagymotorral, meg kell állapítsam, hogy a legfigyelmesebbek, és leginkább figyelők a mercisek, béemvések, nagyterepjárósok, azokkal sosincs gondom. A legparéjabb az astrás, focusos területi képviselő kisköcsög, a közúti közlekedés legalja pedig a furgonos.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.27. 16:48:00

@Kósza: valahogy ugyan ezeket a tapasztalatokat szereztem én is, főleg motorozás közben. nekem állandóan olyan érzésem volt, hogy ki akarnak nyírni, leszorítani. lámpánál meg csak azért sem. ja, és gyorsulni, kihagytak a buzukis és golfos kisköcsögöket :)

de szgk-val is voltak negatív élményeim... nap, mint nap..:S

Piszok Alfréd 2010.09.27. 16:57:23

@Kósza: egyetértek, az utóbbi időben sokat javult a luxusautósok morálja. Autóval és biciklivel is ezt tapasztalom.

Kósza 2010.09.27. 16:58:11

Akkor az Emil Rulez zenekar soraival kívánok kellemes estépítést!

"És egy boldogító igenre várva
Szállt el diszkóba, s ágyról-ágyra kereste őt
Ahogy egy magazin mondta
És meg is találta, egy nem túl ronda

Utazó ügynök lett a párja
Sales-meetingek aprócska sztárja
Akivel végülis el lehet lenni
S úgy igazán soha nem fáj semmi

Csak néha töpreng el egy medúzahullán
Hogy miért sodorta most ide egy hullám
De menni kell sörért, s a boldog medúza
Fekhet itt nyugodtan, a hányást megúszta

Átlátszó..."

Piszok Alfréd 2010.09.27. 17:04:54

@Kósza: :D

Vár a testépítő szalon,
Csak indulj el a szagon.
Vár a testépítő szalon,
Csak indulj el a szagon.

Testépítés a szalonban,
Látszik rajtam, hogy szagom van.
A bicepszem, az egyre nő,
Így leszek igazán nagy menő.

Vár a testépítő szalon,
Csak indulj el a szagon.

Hé, haver, nagy itt a muszkli,
Elhiszed ugye, hogy én vagyok Bruce Lee.
Meg a Chuck Norris, vagy a fehér nindzsa,
Értem hagyta el Adyt Csinszka.

dr. gernika 2010.09.27. 17:09:12

@Kedves Nard: :DDD Francokat, pelenkázhatna meg hallgathatná éjjelente a jajgatást. Igaz, utána jön a jutalom.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.27. 17:10:08

@Kósza: csak óvatosan húzd a fülét :)

visz lát! :D

Dr. Jula Watson 2010.09.27. 17:12:40

@Piszok Alfréd: Jól mondtad, a luxusautóké. Nem a tuningolt csodáké magukat nagyratartó kiskölykökkel, meg sminkelő anyucikkal. Különben is a legveszélyesebb a kalapos sofőr :)

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): rossz az, aki rosszra gondol :P (még ha nem is olyan rossz dolog az:D)

@Kedves Nard: Tudod ugye, hogy a féltékenységet hívják zöldszemű szörnynek? :D Amúgy az egyik legmegbízhatóbb srác az életemben zöld szemű.

Piszok Alfréd 2010.09.27. 17:17:09

@Dr. Jula Watson: ezt mondtam én is, a pimpelt autók, azok a veszélyesek, és azok minden kategóriából. Persze, a kalaposok, meg a Fordosok (kivéve én :D) is.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.27. 17:17:49

@Drága IV gernika:

No pain, no gain! :)

@Dr. Jula Watson:

Igen, én is zöldszemű vagyok, mondjad el AZT! :D

@Kósza:

A taxisokat, rendőröket meg sem említed? :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.27. 17:18:37

@Dr. Jula Watson: a férfiaknak mindig azon jár az agyuk :) még ha nem, akkor is :D

Nutshell 2010.09.27. 17:24:51

@Kedves Nard:
Jaaaa, hogy ezt jelenti az az LV a cukimuki kis táskámon??? :)))

@Kósza:
Fehér lovad is van? Vagy legaláb fehér BMW? :)

@Piszok Alfréd:
Ők féltik legjobban a kocsijukat.

Dr. Jula Watson 2010.09.27. 17:25:09

@Piszok Alfréd: Nana, a Fordot nem bántani. Nekem nagyon jó szolgálatot tett anno. Mondjuk az is igaz, a már említett rendőrös kalandom is az okozta :D

@Kedves Nard: Látszik, hogy még nem merültem el a szemeidben. :)

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Hmm, ez igaz. Nem baj, legalább lépést tudnak tartani velem :D Már úgyis sokszor rámfogták, pasiagyam van.

Dr. Jula Watson 2010.09.27. 17:26:29

@Nutshell: Nem feltétlen. Csak ha megnézed, ezeket az autókat nagyrészt 60 körüli nagypapik vezetik. Ök már nem sietnek. :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.27. 17:28:16

@Nutshell: szerintem meg a többi autós egy része próbál kompenzálni, ha az élet más területén "sikertelenek" (vagy annak hiszik magukat).

Piszok Alfréd 2010.09.27. 17:29:15

@Nutshell: lehet, de tényleg sokszor nagyvonalúak és előzékenyek.
@Dr. Jula Watson: nem bántom, nekem is az van :)

Piszok Alfréd 2010.09.27. 17:31:05

@Dr. Jula Watson: fiatal (na jó, középkorú) öltönyös úriemberek is, akik pedig siethetnének, de nem teszik. Meg sokféle, ilyen autóban még a nők is egész normálisak szoktak lenni :D

dr. gernika 2010.09.27. 17:40:02

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Szerintem svájcifrankhitelből vették a bömbit. :)

Nutshell 2010.09.27. 17:41:44

@Dr. Jula Watson:
Ebben is van igazság. :))

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):
Naja, ezen a téren is működnek a sztereotípiák rendesen.

Nem vezetek, így nincsenek tapasztalataim. Max abban, hogy ki enged át udvariasan a zebránál :)

Dr. Jula Watson 2010.09.27. 17:46:02

@Piszok Alfréd: attól függ, mit nevezel középkorúnak. Ahogy öregszem, ez a határ egyre jobban kitolódik.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.27. 17:57:56

@Drága IV gernika: lehetséges, sőt :)

@Nutshell: csupán a közlekedési tapasztalataimat osztottam meg :DDD nézőpont kérdése :)

Piszok Alfréd 2010.09.27. 17:58:51

@Dr. Jula Watson: ezért mondtam először fiatalt :)))

indapass90210 2010.09.27. 18:36:11

Ez a srác lesz a példaképem! Valaki istenkirály, hogy valaki ennyire laza legyen!

indapass90210 2010.09.27. 18:40:58

@Piszok Alfréd: olyan magas szintre sohasem fogok jutni, így marad a porsche vagy a chrysler :D

Dr. Jula Watson 2010.09.27. 18:48:14

@Dövan: majd ha már Aston Martin-od van, szólj :D

indapass90210 2010.09.27. 18:51:52

@Dr. Jula Watson: az nem kell, annyira nem kicsi a fütyim!

Dr. Jula Watson 2010.09.27. 18:55:49

@Dövan: szerezd be, és szívesen megszabadítalak tőle, ha neked úgysem kell :D A többi meg részletkérdés :D

indapass90210 2010.09.27. 18:59:18

@Dr. Jula Watson: Sajnos, ahhoz a szűzességemtől is meg kell!

Dr. Jula Watson 2010.09.27. 19:59:56

@Dövan: milyen téren szüzesség? :)

indapass90210 2010.09.27. 21:22:41

@Dr. Jula Watson: 3 nővel egyszerre még nem voltam!

Dr. Jula Watson 2010.09.27. 22:27:49

@Dövan: és egy autót hogy akarsz elosztani 3 nő között? :D Úgy már nem éri meg.

dr. gernika 2010.09.28. 00:22:08

@Frigyesur: És az nem is dumál vissza, hogy "hogy merted felrakni rólam azt a szar képet, amin olyan bénán áll a visszapillantó tükröm???"
:)
@Nutshell: Te hol élsz? De most komolyan. Bömbit nem látsz, nem tudod, mi azaz LV táska...

dr. gernika 2010.09.28. 00:28:09

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Nagyon kevés tetszik ezek közül igazán. Az LV szemeteszacsi ellenben poén. :)

dr. gernika 2010.09.28. 00:31:51

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Én tök cuki vagyok a kis Seicentoval. De a zöldnél mindenkit ott hagyok.

joemann 2010.09.28. 06:39:26

Lehet hogy van akinek felháborító a történet de a srác szerintem korrektül kijelentette hogy csak szexet akar, bőven lehet hallani erről:
www.puafestival.com/forum/index.php?topic=1679.0

Joe69 2010.10.02. 15:58:22

Én is csak azok sorát tudom szaporítani, miszerint a posztíró hölgyemény az átlag 70% HP (nem Hewlett -Paclard) kategória, aki a pénzre meg a kocsira hajt, mert egyébként a nagy női megérzésére hivatkozva semmi perc alatt kukázta volna ezt a felkapaszkodott arrogáns büdösbunkót. Akinél ő sem jobb semmivel. Igyekezzen, csak összejön valami hasonló egyszer, ha neki az kell, hogy némi bmw-zésért egy punci legyen a sok közül, hát hajrá..
süti beállítások módosítása