A csaj nem veszi észre, hogy kihasználják

2010. október 19. 07:37 - Panni CsP

„Először azt hittem, Rékát túszul ejtette a maffia, mert a srác pont úgy festett, mint a filmekben a legaljasabb bűnöző” - a rémálmok legtöbbször úgy válnak valóra, hogy észre sem vesszük. Következő történetünket nem a közvetlen átélő írja, hanem annak aggódó barátnője. A főszereplő lány mindig összeszed valami súlyos fazont, de mindközül a legutóbbi viszi a pálmát. A kérdés: hogyan vakard le barátnődről az aljasul furkáló pasiját?

 

Sziasztok! 23 éves csaj vagyok és van egy elég naiv barátnőm, aki jelenleg is abban van… hát, amibe belelépett. Réka tavasszal elment egy kalocsai bulira, ahol megismert egy helybéli srácot. Később bemutatta nekem. Amikor megláttam, megrökönyödtem, és nem értettem, mit akar tőle. Azt hittem, a srác megbabonázta, hogy járjon vele és Réka nincs öntudatánál. Először a buszállomáson láttam meg Dánielt… Hát, esküszöm megijedtem, hogy Rékát túszul ejtette a maffia, mert a srác pont úgy festett, mint a filmekben a legaljasabb bűnöző: nagy kerek fej, szúrós tekintet, természetesen kopasz volt és ormótlan bakancsban közlekedett. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy Réka nem könnyelmű csaj. Gyakran szed fel rém-srácokat… ez is egy ilyen volt, talán az egyik legrosszabb.

Réka 25 éves, Dániel 30 körüli és amíg a fővárosban volt, a csajnál lakott. Reméltem, hogy Réka az összes értéket elzárta ilyenkor, de nem valószínű. Bárcsak azt mondhatnám, hogy elsőre rosszul ítéltem és ezzel a bizarr arccal tök jól elvoltak, mint egy álompár. De nem. Dániel ritkán beszélt, általában tőmondatokban, komolyan aggódni kezdtem Rékáért. Egy idő után Réka elkezdett megváltozni, befelé fordulni. Amikor rákérdeztem, mi baja, harapófogóval kellett kihúzni belőle, hogy a probléma az új pasi. Dani az utóbbi időben azt követeli tőle, hogy költözzön hozzá Kalocsára, mert sokban van neki a felmászkálás. Szerzett ugyan valami kocsit (remélem, nem lopta) de az is pénzzel megy, ugye… Aztán alázza is Rékát rendesen, olyanokat vág hozzá, hogy öregszik csak mellette (igen, de elhagyni nem akarja). Szerencsére pénzt sosem kért tőle, de akkor is látom, hogy nincsenek jól és emocionálisan szívja Réka vérét, mert ebben lelik örömüket az ilyen állatok. Talán abban reménykedik, hogy elveszi feleségül, aztán már hivatalosan verheti kedvére. Réka elmesélte, hogy Dani megkérdezte tőle, miért hullik a haja, amikor nem is hullik. És még mesélt néhány szemétséget, többek között azt, hogy mindenkire féltékeny a bikája, még a sarki büfésre is. Mondtam neki, hogy hagyja ott, de a hülye csaj azt feleli, hogy „néha ilyen csak, legtöbbször aranyos maci, akihez jó odabújni” Puff neki… Teljesen kihasználja és nem veszi észre. Hogyan lehet komolyan megmondani neki, hogy kukázza az illetőt, mielőtt komolyabb baja esik? És még ha ki is rakja, vajon a srác el fogja engedni?

 
217 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr712382689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

japanautos 2010.10.19. 08:03:55

Hát elsőzni továbbra se menő.

Amúgy Stereo Mc-s. Ja nem, sztereotipizálás. :-)

Nutshell 2010.10.19. 08:12:28

Mi van a hajhullással?

lángoló babakocsi 2010.10.19. 08:26:53

mi ez a baromság? mikor láttál te maffiózót órmótlan bakancsban közlekedni ??
"Talán abban reménykedik, hogy elveszi feleségül, aztán már hivatalosan verheti kedvére."
????????????????????????????????????????????????????????????? ez most mi ???

bagolybagoly 2010.10.19. 08:37:37

Nem hullik a haja? Kopasz?

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2010.10.19. 08:43:27

szerintem Dani vádolta hajhullással Rékát - de elég kusza az egész ahhoz, hogy az értelmezések teljes spektruma előcsalogatható legyen :)

2010.10.19. 08:49:01

1-2 ilyen Rékás szitut átélve, és 1-2 ilyen barátnővel (van aki már csak volt ilyen okokból kifolyólag) a hátam mögött, csak azt tudom mondani:
Hagyd rá, ez az ő élete. Mindenki úgy b.ssza el ahogy akarja. Ha megkérdezi a véleményed mond el neki, hogy te mit tennél ha a helyébe lennél. Én idővel megtanultam, hogy nem mondom azt, hogy hagyja ott, nem bíztatom ilyesmire. Neki kell rájönnie, hogy mi a helyes út és tett. Továbbá az amit te látsz az csak egy oldal, és egy időszak. Lehet nem olyan rossz az a kapcsolat ahogy te látod. (ezért is utálom ha más posztol és nem a résztvevő) Ne szólj bele, nem a te dolgot. Max azt mondhatod el, hogy te mit tennél az elmondottak alapján ha a helyében lennél. A Réka meg hülye ha mások véleménye alapján dönt. Véleményt csak meghallgatunk, és mérlegeljük az elmondottakat, de sose azalapján döntünk.

Kósza 2010.10.19. 09:05:25

Ezt a hervadt fék sztorit?! A maffiózók köztudottan nem bakancsban közlekednek, hanem öltönyben, nyakkendőben, és manapság a legbiztosabb feltalálási helyük a Parlament, vagy bármely minisztériumi épület!

bagolybagoly 2010.10.19. 09:06:08

@Panni CsP: Vádolta? Te is valami más bolygóról jöttél? Hajjal rendelkező humanoidok haja hullik, mindig, külön kérés, felszólítás vagy vád nélkül. Itt mi felénk.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.10.19. 09:07:36

Az én egyik régi barátnőm ugyan ilyen! Mindig maffiózó kinézetű srácokkal jött össze. Bevallom nagyon rossz volt látni őket, de úgy gondoltam, ki vagyok én, hogy beleszóljak az ő életébe. Hallgatni még rosszabb volt, mikor az egyik srác telefonon ecsetelte, hogyan fognak este viperával megverni valakit. (Bár lehet, hogy csak felvágni akart, de akkor is félelmetes volt) Én azt választottam, hogy amíg ilyen alakkal járt, addig nem voltam hajlandó találkozni vele, csak maximum akkor, ha az illető nem volt éppen ott.

Volt olyan, hogy az egyik srác mozi alatt kilopta a kulcsot a barátnőm táskájából és másnap kipakolták az egész lakást (a lány, a szüleivel élt). Hát, volt nagy veszekedés belőle!

Az egyik ilyen alak elég furcsa dolgokat művelt. Pl. bejött hozzám a kórházba, ahol egy pár napig voltam egy rutin műtét miatt. Fogalmam sincs honnan tudta, hogy ott vagyok és hogyan engedték fel! Este a műtét előtti napon - pont mikor éppen beadták a vérhígitót - megjelent és arról faggatott, vajon a barátnőm megcsalja-e őt, meg találkozik-e más fiúkkal. Teljesen kivoltam, mondtam a barátnőmnek, hogy sürgősen állítsa le, mert nekem erre nincs szükségem.

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2010.10.19. 09:12:23

@Bundabandi: hát ez súlyos, részvétem. Beküldhetted volna posztban is.

Frigyesur (törölt) 2010.10.19. 09:13:10

@Zsu0805: @Bundabandi: Nem tudom milyen vilag az, ahol az ember mar a baratainak se mondja el a velemenyet... Lehet, hogy elsore nem hallgatja orommel, de hogy ez hosszutavon ket ember koze alljon. Legalabb a barataira szamithasson az ember, hogy az utjaba allnak a lejton. :S

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.19. 09:19:55

"legtöbbször aranyos maci, akihez jó odabújni" Jáj.
Őszintén bevallom, létezik az a távolság, ahonnan én már nem szeretem annyira a medvéket.:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.10.19. 09:22:40

@Frigyesur: Mikor az x-edik ilyen alakkal jött össze, szerinted hallgatott rám? Eleinte még próbálkoztam, aztán bevallom őszintén jobban féltem attól, hogy valamelyik bosszút áll, hogy befeketítem a barátnőm előtt!

Egyébként már nagyon régen találkoztam vele, de kíváncsi lennék, most kivel van éppen! :D A "jó fiúkat" soha nem bírta pár hétnél tovább elviselni. Ennek köszönhetően 15 évesen volt egy abortusza, nem fejezte be a középiskolát, vett magának egy értettségit és legutoljára úgy tudom, egy szakadt kocsmában volt pultos. Pedig együtt kezdtük a sulit! Talán azért is szakadt meg félig-meddig a barátság, mert az én életem nem ilyen irányba tart/tartott!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.19. 09:23:32

@Kósza:

Höhö! Így van. Rokkantkártyás X6-ossal járnak, ezt elfelejtetted :)

Amúgy meg mi a baj az aranyos macikkal? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.19. 09:24:35

@Bundabandi:

Fogadjunk tetovált szemöldöke van a barátnődnek! :) (Tudod, olyan csodálkozós-szemöldök) :)

dr. gernika 2010.10.19. 09:27:09

Ebben a posztban a beszúrt félmondatok voltak a legviccesebbek.
A legdurvább meg a hajhullással való gyanúsítás volt. :D

Az irányítani akarás viszont tényleg aggasztó és valószínűleg akkor jönnek a komoly gondok, ha a barátnőd szakítani akar. Költözni remélem nem fog.

bagolybagoly 2010.10.19. 09:28:11

@Kedves Nard: Igen, én is egyszer ezt tippeltem, egy hasonló sztorinál. Mindjárt tudta mindenki, hogy csak irigykedek. Biztos, hogy te is.

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.19. 09:32:42

@Kedves Nard: Egy nagy termetű állatnak az aranyossága csak megtévesztést szolgálja.:-)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.10.19. 09:36:44

@Kedves Nard: :D Az előbb megnéztem az IWIW-en! Normál szemöldöke van! Még...! :D

Szöszi 28 2010.10.19. 09:39:08

Szépen megírt poszt...Kb. olyan káosz, mint ami most a fejemben uralkodik:)
Miért hullik a haja amikor nem is hullik? Ez, hogy jön ide?
Van olyan, hogy valakit hivatalosan vernek meg?:D

2010.10.19. 09:42:01

@Frigyesur:
Nem azt mondtam, hogy nem mondom el a véleményem. Elmondom, csak úgy mondom el, hogy én mit tennék ha a helyében lennék. Viszont nem mondom azt neki, hogy "szakíts a csávóval-csajjal".

Father Justice (törölt) 2010.10.19. 09:46:02

@bagolybagoly: Én Réka helyében megvádolnám Dánielt, hogy nő a haja. 1-1. :)

@Bundabandi: "..addig nem voltam hajlandó találkozni vele.." Ez a probléma. Ilyen esetekben nincs "addig", nincsenek feltételek. A hulladék emberekkel azonnal meg kell szakítani mindenféle kapcsolatot, ki kell szórni őket az életedből örökre. Vagy gondolod, aki bűnözőkkel kavar, a szakítás után automatikusan jó útra tér és hamut szór a fejére? Nem. Eleve azért tud szar alakokkal párkapcsolatot kialakítani, mert ő maga is az. Inkább örülj, hogy ennyivel megúsztad és tűnődj el a korpáról és a disznókról szóló közmondás jelentésén.

2010.10.19. 09:47:20

@Bundabandi:
Nah ezaz, hogy x-edik pasi, vagy x-edik eset a pasival után az ember már nem tud okosabbat mondani mint addig. És az a legjobb, hogy látod, hogy telnek az évek és még mindig ugyanúgy cselekszik, még mindig ugyanazok a pasik vonzzák és a rendes pasik meg kidőlnek mellőle és megállapodnak egy rendes csajjal. Ilyen csajokról könyvet tudnék írni.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.19. 09:48:59

"Dani megkérdezte tőle, miért hullik a haja, amikor nem is hullik."

-tudtommal a hajhullás egészséges cserélődése a hajnak... bizonyos fokig...

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.19. 09:49:57

@Father Justice: "Eleve azért tud szar alakokkal párkapcsolatot kialakítani, mert ő maga is az." Ez egy hülyeség. Egyszerűen kanyar nélkül elhiszi a srácnak, hogy őt szereti, és emiatt megmentési kényszer-túltengése lesz. Erre a nők amúgy is hajlamosak. Majd eloszlik a homály.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.19. 09:58:13

@bagolybagoly:

Igen, mindig is csodálkozósszemöldököt akartam! :(

Father Justice (törölt) 2010.10.19. 09:58:14

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: "Mindig maffiózó kinézetű srácokkal jött össze." Értem, tehát nála a gyakorlatilag életfeladatnak tekinthető megmentési kényszer egyenlő a szerelemmel. Sajátos! Lehet, hogy neked hülyeség, de szerintem bármekkora is a vonzalom, akinek közömbös, hogy a párja milyen morális értékrendet képvisel, az maga sem állhat a helyzet magaslatán ilyen téren. Kár is fűrészelni a fingot ennek kapcsán.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.19. 10:01:12

@Father Justice:

És ha a maffiózónak sok píze van, akkor megveheti a lány morálját :) Ez olyan sokszor előfordul! :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.10.19. 10:01:22

@Father Justice: Igazad van! Én ezért is szakítottam meg vele a kapcsolatot. Úgy éreztem, ha marad ez a régi nagy barátság, akkor magával ránt és az leszek, ami ő. És én nem akartam olyan lenni! Nem akartam olyan közegben lenni, amiben ő volt!

Néha még most is jelentkezik és nagyon rossz hallani róla, mert ő amúgy nem egy rossz ember. Csak rosszul választ mindig! Úgy érzem nem tudok neki segíteni. Pedig nagyon jó barátok voltunk és valahol vagyunk is, mert azóta sincs ilyen jó barátnőm.

De amikor évek múlva felhív és olyanra kér, hogy vegyek neki egy TV-t részletre, mert sem ő, sem az aktuális pasi nincs bejelentve és nem kapnak áruhitelt. És ő tuti fizetni fogja, csak adjam oda neki a csekkeket! Na ekkor azt mondtam neki - életemben először -, hogy "NEM". Erre megkérdezte, hogy : "Hát nem bízol bennem?!" "Ne haragudj, de nem!" Ez szörnyű volt!

fumerin 2010.10.19. 10:10:39

Reggelt!

@Bundabandi: Ha nekem van barátnőm, aki tényleg az, akkor simán a képébe tolom a véleményem, minden finomkodás nélkül, és igyekszem megmenteni saját magától is!

Ez az igazi barátság és nem az, ha mindig bólogatunk vagy ami rosszabb, elállunk mellőle.

kóristalány 2010.10.19. 10:10:51

Akkor most beszéljünk a hajhullásról... :)

Nutshell 2010.10.19. 10:11:18

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Meg amúgy is, hogy jön ez ide? Vagymi? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.19. 10:11:32

@Bundabandi:

Ez az áruhitel kuncsorgás überszánalom. Tessék menni dógozni jól.

Fviktor76 2010.10.19. 10:18:25

@Frigyesur: Egy barátnak el kell fogadni a másik döntését. Nem lehet csak úgy véleményt mondani, csak akkor ha megkérdezi, ez esetben, ha úgy látod, hogy gáz, és nyilván oka van, hogy megkérdezte a véleményed, el tudsz vele beszélgetni. A mások eset, hogy a barát/barátnő furcsa csaja/pasija olyat tesz, amit el kell mondanod a barát/barátnődnek.
Az egyik lányismerősöm egyik volt pasija, a csaj barátnőit környékezte meg, már akkor is, amikor még együtt voltak. Amúgy a pasi senkinek sem volt szimpatikus...

Ha pedig a csaj nem lát át a rózsaszín ködön, akkor sajnos meg kell várni amíg dereng neki valami. A posztban szereplő csaj még csak 25 éves, nincs elkésve, 30 felé már lehet aggódni. Addig meg csak reménykedni lehet, hogy egyik szar alak se csinál neki gyereket. Mert az ilyenek képesek lelépni, de talán ez még mindig jobb, mint hogy ilyen módon magához láncolja a csajt.

Father Justice (törölt) 2010.10.19. 10:18:32

@Bundabandi: Azért a rosszul választás kapcsán nem vehetjük egy kalap alá az összes esetet. Aki például jóhiszeműen összejön valakivel, akiről később kiderül, hogy menyasszonya van 30km-mel arrébb, az egyszerűen rosszul választott. Van ez így. Aki viszont mindig bűnözőkkel jön össze, arra nem merném ilyen bátran azt mondani, hogy "amúgy nem egy rossz ember". Ott valamilyen végtermék mindenféleképpen van a palacsintában, csak a pontos összetételét nem ismered. Az, hogy feléd milyen arcát mutatja, megintcsak más kérdés. A TV-s ügy kapcsán meg nem az a szörnyű, hogy nemet mondtál, hanem hogy egyáltalán felvetted a telefont.

2010.10.19. 10:19:59

@fumerin:
Csak tudod nem minden ember ugyanolyan, és nem minden kapcsolat ugyanolyan. Van akinek simán a képébe tolom, hogy h.lye vagy, van viszont akinél finomabban kell ezt közölni. Azt veszem ki a soraidból, hogy te nemigazán kerültél még olyan szituációba mint @Bundabandi: , így egyenlőre még megérteni se tudod. Ami jó dolog, és nem kívánom, hogy ilyenbe kerülj. Viszont mindennek megvan az oka, akár a barátságok szétesésének is. Ami ugyanúgy ahogy egy kapcsolat nem egy emberen múlik. Lehetsz te bármennyire is jó barátnő, ha a másik nem úgy áll hozzád.
Én teljes mértékben megértem, hogy külön útra kerültek azzal a csajjal, hisz én is átéltem ilyet.

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.19. 10:21:23

@Father Justice: az általam idézett és hülyeségnek minősített mondatod arról szól, hogy aki egyszer hibázik, az úgy marad.
Ehhez nem tartozik hozzá, hogy ki mit tekint szerelemnek, milyen függőséggel keveri össze, és mit fűrészel szabadidejében.

2010.10.19. 10:22:41

@Father Justice:
Mártírhajlam? Kapcsolatfüggés? Úgyse találok jobbat érzés? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.10.19. 10:24:15

@fumerin: Én sem érzem túl jól magam tőle, hidd el! De mi akkor kis hülye tinik voltunk. Szerinted mennyire tudja egy 16 éves lány, hogy mi kezdjen egy ilyen helyzettel? Én azt választottam - mert féltem ezektől az emberektől -, hogy inkább mással barátkozom. Próbáltam neki mondani, hogy nem kellene ilyenekkel ismerkednie, de nem nagyon hallgatott rám. A szülei is állandóan fogták, mégsem tudtak hatni rá. Persze, most felnőtt fejjel másként látom az egészet, de nem hiszem, hogy 16 évesen tudtam volna mást tenni! Csak azt tudtam, hogy nem akarom ezt a helyzetet. Szerintem jól döntöttem. Azt hiszem nem az én feladatom volt, hogy megmentsem őt önmagától!

fumerin 2010.10.19. 10:35:54

@Zsu0805: Nekem csak olyan barátaim vannak, akik gyarló emberi tulajdonságaimmal is szeretnek. Kerültem már ennél érdekesebb helyzetbe is, de a barátnőmet megmentettem magától. Egy év kellett, hogy szóba álljon velem, mert rohadt keményen kapott tőlem, és még egy év múlva ő kért bocsánatot!
A többiek, akiknek finomkodva adom elő, persze csak és kizárólag kikért magánvéleményem, azok nem barátok, ismerősök.

@Bundabandi: Te tudod, hogy mi és ki a fontos az életedben. Én a barátságról írtam.

Father Justice (törölt) 2010.10.19. 10:36:03

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Aki egyszer "hibázik"? Felhívom a figyelmed a többes számra: alakOKkal. Tehát aki rendszeresen és kizárólag szar alakokkal jön össze, az szerintem maga is az. Ezt állítottam, és aligha fogja bebizonyítani az ellenkezőjét bárki is.

A szerelmet pedig pont te keverted ide: "..elhiszi a srácnak, hogy őt szereti..". Engem ugyan nem érdekelne, mennyire szeret egy emberileg nulla nő, abból nem lenne párkapcsolat. De még csak megmentési kényszerem se támadna, az fix. Sötét lelkületű, zűrös életű párt az keres, aki maga is az. Furcsa véletlen lehet, hogy nemcsak Bundabandi barátnője választ MINDIG ilyen társat, hanem a posztban szereplő lány is: "Gyakran szed fel rém-srácokat…"

Father Justice (törölt) 2010.10.19. 10:51:50

@Zsu0805: Egy kapcsolatfüggő is találhat nembűnözőt magának állandóra, ha kicsit jobban körülnéz. Sőt, meg merem kockáztatni, hogy egyelőre a nembűnözők vannak többen, tehát nem is lehetetlen a küldetés. :) Ebből a listából így csak a mártírhajlam marad a szorítóban. Azt viszont kiélheti olyasvalakivel is, aki nem gengszterkedik ugyan, "csak" napi rendszerességgel szidalmazza és bántalmazza, ha az a nyerő nála.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.10.19. 10:54:25

@fumerin: Most, 30 évesen oda állnék elé és szemébe mondanám, hogy elcseszi az életét! Akkor, 16 évesen ezt még nem tudtam megtenni. Szerintem minden barátságban és kapcsolatban van egy erősebb fél. Akkor anno nem én voltam ez a fél és nem tudtam leüvölteni a fejét és megrázni, hogy "Hé! Hülyeséget csinálsz!". Inkább a szüleinek kellett volna ezt megtenni, ők voltak a felnőttek a történetben.

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.19. 11:01:48

@Father Justice: változhat, "ezt állítom, és aligha fogja bebizonyítani" stb, stb. Nem biztos, hogy fog, de lehetőség mindig van. Mondjuk, ha 16 éves korában magára hagyják az állítólagos barátai, úgy később egyre nehezebb, valóban - lehet, hogy belecsökönyösödik a saját fixa ideáiba, mire 30 lesz.:-)

2010.10.19. 11:14:15

@fumerin:
Ezért írtam, hgoy nem minden ember és nem minden kapcsolat (baráti) ugyanolyan.

2010.10.19. 11:15:25

@Father Justice:
De az első időbe lehet nem látja, hogy bűnöző a pasi (rozsaszínköd bezavar, meg a mindenáron kapcsolatot akarok). Utána meg mivel nem akar egyedül lenni ezért bennemarad a szarban.

Father Justice (törölt) 2010.10.19. 11:16:45

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ez a magára hagyás is kétoldalú dolog. Azzal, hogy rendre bűnözők közül választ társakat, egyúttal a baráti körét is szükségszerűen átrendezi, ami kizárólag az ő döntése. Nem igazán tudom hibáztatni azokat az "állítólagos barátokat", akik ezek után nem akarnak érintkezni vele semmilyen formában. Ezt karmázta be.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.10.19. 11:21:47

"Mondjuk, ha 16 éves korában magára hagyják az állítólagos barátai" Na, a végén még az jön ki az egészből, hogy én micsoda egy barát vagyok! Mert persze 16 évesen nekem az lett volna a feladatom, hogy védelmezzem a barátnőmet és megmentsem a bűnöző ismerőseitől és megértessem vele gyerekként, hogy nem jó, amit csinál. Mikor még saját magamnak sem volt halvány lila gőzöm sem, hogy mit is akarok az élettől. Közben Apám - aki egyedül nevelt engem - tiltott tőle, mert látta, hogy miket csinál. De nekem akkor nem esett le, hogy miért is tilt tőle. Csak azt láttam, hogy jó vele bulizni és sok ismerőse van, egy csomó pasi oda van érte. Meg azt éreztem, hogy félek ezektől a barátaitól.

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.19. 11:23:57

@Bundabandi: érdekes, most sem mondod neki, hogy elcseszi az életét, szerinted. Ezt gondolod, de nem mondod meg, végülis nem dolgod felvállalni a véleményed, találja ki, ha érdekli.:-)

Father Justice (törölt) 2010.10.19. 11:26:45

@Zsu0805: Egy okos, felelősen gondolkodó nő már a kezdet kezdetén kíváncsi arra, hogy a párja mivel foglalkozik, milyen az életvitele és mivel tölti a szabadidejét. Ezért úgy vélem, hogy aki újra meg újra bűnözőkkel jön össze, vagy nem gondolkodik felelősen - az ilyenek számára semmiképp nincs remény -, vagy eleve azok társaságát keresi. Viszont ha a rózsaszín köd eloszlása után is benne marad a szarban, akkor nincs kellő akaratereje, tehát mindenféleképpen valamilyen jellemgyengeségnél lyukadunk ki. Akárhogy rakom össze, mindenképp tank lesz belőle.

fumerin 2010.10.19. 11:31:21

@Bundabandi: Nem feladatod, sőőőőt most már hagyd a csudába!

Én nem szoktam kibeszélni a régi ismerőseimet sem, mert minek is? Volt, hülye volt, lesz@rom, mert nem ér az egész annyit.

Csak te lovagolsz rajta, amit nem értünk itt Tarquin kisasszonnyal:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.10.19. 11:31:31

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Mivel már kb. 10 éve nem beszéltünk, csak néha írunk egy-egy SMS-t. Nem vagyok jelen napi szintem az életében, úgy gondolom így nem nagyon van jogom bírálni őt és a döntéseit. Amit meg anno tett, azt már nem tudom megváltoztatni. Amúgy meg teljesen más lett az életünk, nem biztos, hogy ugyan olyan jó barátok lennénk, mint régen.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.10.19. 11:38:41

@fumerin: Hmmm. Hát mit tesztek itt nap, mint nap, mint egymás ismerőseit kibeszélitek??? A poszt is arról szól, hogy mit csinál a barátnője, mit tegy ő ebben a helyzetben. Ehhez hozzászólunk, hozunk a saját életünkből példákat stb. stb.

Father Justice (törölt) 2010.10.19. 11:41:26

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Vannak elcsesződő életek, amiket meg lehet menteni hathatós baráti közreműködéssel. Például ha alkohol- vagy drogfüggő lesz valaki, ott nagyon sokat segíthet a barátok támogatása. Viszont amikor valaki kinyilvánítja, melyik is az a közeg, ahová igazából tartozni szeretne, egészen más helyzet. Ha ütközés van a két értékrend között, egy 30 éves embernek hiába is bizonygatsz bármit, az alapvetően nem fog már megváltozni. Szóval ha megmondja neki, hogy elcseszi az életét, attól változás még nem lesz - legfeljebb az aktuális gengszterpasee fülébe jut a dolog, és legközelebb nem rutinműtét miatt kerül kórházba.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.10.19. 11:54:13

@Father Justice: Veled egy rugóra jár az agyunk! :D Teljesen egyet értek!

Kytia 2010.10.19. 11:54:36

Nekem is van olyan barátnőm, akinek a pasiját elnézve olyan érzésem van, hogy ennek még rossz vége lesz. És a "vége lesz"-szel még optimista voltam. Nem lehet mit csinálni. Majd rájön, vagy nem. Az ő élete.

Caddy 2010.10.19. 12:18:18

emocionálisan szívja a vérét
Én ezt nem annyira tudom értelmezni. :D Mármint ezt a mondatot.
Sztorihoz meg, hát mit is. Mindenki a saját hibájából????? Vagy valami ilyesmi. :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.19. 12:19:04

@Father Justice: "Szóval ha megmondja neki, hogy elcseszi az életét, attól változás még nem lesz" Dehogynem, bár szívesen takaróznak ezzel, akik nem vállalják fel a konfliktust, inkább 10 évet szánnak arra az életükből, hogy megmagyarázzák, hogy nem a feladatuk ez nekik, csak még most is ezen agonizálnak, mivel a nemisannyirabarátjuk (?) hozzájuk fordul segítségért. Még mindig. Na, változás ebből nem lesz.
"az aktuális gengszterpasee fülébe jut a dolog, és legközelebb nem rutinműtét miatt kerül kórházba." Az ilyen szándékot lófejjel előre jelzik ebben a kultúrában.:-) Addig kár rémeket látni.:-)

fumerin 2010.10.19. 12:23:25

@Bundabandi: Mit teszek?

Elmondom a véleményem:)

Aztán vállalom a véleményem, de eszembe sem jutna mentegetőzni:D

Father Justice (törölt) 2010.10.19. 12:36:59

@Caddy: Érzéssel szívja a vérét, tehát sosem harap túl nagyot a nyakába. :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Azért tegyünk különbséget itt is. Ha a 10 éve nem látott barátnője azzal fordulna hozzá, hogy felismerte: nagy érzelmi szarban van és zökkenőmentesen szeretne leválni a jellemtelen barátjáról, az mindjárt más kérdés. Ott indokolt lehet a jótanács, segítség. Viszont ha azzal keresi meg, hogy adja a nevét egy hitelfelvételhez, az teljesen más szituáció. Nem mellesleg mi következik ebből még? Az, hogy immáron nincs a környezetében egyetlen jóravaló, bejelentett munkahellyel rendelkező személy sem (már rokon sem!), aki még megbízna benne - kizárólag feketéző, sumák szarok veszik körül. Ezért próbálkozik be egy 10 éve nem látott ismerősnél, nem a barátság ápolása miatt. Én is karakánul nemet mondtam volna neki. Egy tisztességes ismerősnek, barátnak viszont szemrebbenés nélkül adok nagyobb összeget is kölcsön, ha kell.

A szicíliai maffiózók világának tényleg volt és van egyfajta kultúrája. Csak ne keverd össze őket ezekkel a piti, viperás szarháziakkal, akik a szó jelentésével sincsenek tiszában. Én azt mondom, azzal semmit nem veszít az ember, ha a szar alakokat és azok barátait is kiszórja az életéből örökre.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.19. 12:39:43

@Caddy:

Energiavámpír.

@Father Justice:

Ezeknek nincs becsületük, nem mintha a szicíliai maffia üdvözölendő volna bárhol is. (vagy akármilyen maffia).

Frigyesur (törölt) 2010.10.19. 12:48:06

@Bundabandi: Ha 50x kell elmondani, 50x elmondom, mert torodom vele. Meg ha nagyon ideges is leszek tole. Amugy is egy tok hulye ember nem a baratom. Te sem illeted tul kedves szavakkal.

@Zsu0805: Nyuszi vagy hozza, vagy csak nem erdekel?

Caddy 2010.10.19. 12:51:07

@Father Justice: "mert nincs ma már csak vérszívás" :D:D:D

@Kedves Nard: de ő egy érző energiavámpír ezek szerint. :D

Frigyesur (törölt) 2010.10.19. 12:51:50

@Fviktor76: Miert kene? Vagy inkabb miert mond ennek ellent, hogy ha hulyeseget csinal megmondom?

Szerintem csak magatokat nyugtatjatok, hogy nem a ti dolgotok. Ahogy erre mindig idezni szoktam:
"De böjt s jámborság néked mint a pélva,
mert vétkesek közt cinkos aki néma."

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.19. 12:52:14

@alfonzina:

Ez egy ilyen nap :(

@Caddy:

Nekem is vannak érzéseim. Pl hogy éhes vagyok.

Frigyesur (törölt) 2010.10.19. 12:53:05

@Zsu0805: Velemenyt mondani, ha kell konfrontalodni emiatt, ha ez akar azt is jelentene, hogy 'surgosen szakitanod kene'. Vagy ugy en block felelosseget vallalni egy masik emberert.

2010.10.19. 13:07:10

@Frigyesur:
Sajnos nem 1x kerültem ilyen helyzetbe. Konkrétan 2 nagyon durva volt, mármint 2 olyan eset, ahol számomra elég közeli barátnő választott bele a "jóba".
Az elsőnél hiába mondtam el neki, nem 1x, hogy az amit a pasi tesz sztem nemnormális (konkrétan volt hogy egy szál poloba-bugyiba a lépcsőfeljáró korlátján majdnem átdobta a csajt, beleverte a fejét az ágytámlába, beleköpött a szájába stb. stb. - mártírtipus és enyhén mindenáron kapcsolatban akarok lenni tipus a csaj) a pasi, és hogy ez semmi jóra nem vezet. Miután a pasi megtudta, hogy én ellene vagyok állandó cirkusz volt ebből is, és odáig fajult, hogy csak akkor keresett a "barátnőm" mikor épp rosszban voltak. Ez ugyebár kb 2 hetente előfordult és tartott 1-2 napig, mert általában a lány visszakönyörögte magát. Nem 1x elmondtam a véleményem, volt, hgoy nem kedves-nyugodt formában. Odáig fajult a dolog, hogy közöltem vele, hogy addig ameddig elnézi a pasi kirohanásait és nem lép ki a kapcsolatból (nem 1x mondtam mikor odaállított a kék zöld foltjaival, hogy megyünk látleletet venni - persze nem lett belőle semmi) akkor engem addig ne keressen, mert nem nézem végig senkinek se a leépülését (mind testileg, mind lelkileg megviselte).
A másik esetnél meg mindenki tudta, hogy megcsalja a pasi, sőt neki is nem 1 ember mondta el, hogy mi a helyzet. Én mivel konkrétumot nem tudtam, így csak annyit mondtam, hogy én is elképzelhetőnek tartom, és hogy nemhiszem, hogy a többiek szartkeverés céljából állítanák. Ráadásul ők is kb ez a 2 hetente összeveszünk, egy hétig nem beszélünk (és véletlenül mindig akkor volt az 1 hetes "szünet" mikor az exnője otthon volt). Nem 1x mondtam, hogy ez nem kapcsolat, hogy ennek nincs jövője stb. stb. Erre azt a választ kaptam, hogy anno mikor nekem és exemnek megromlott a kapcsunk én is majd fél évig éltem ilyen állapotban. De persze azt nem tartotta szem előtt, hogy mi 3 évig teljes harmoniában éltünk, és az utolsó fél évben is csak veszekedtünk, sose tartottunk se szüneteket, és nem is szakítottunk. Ők meg a 3,5-4 év alatt sztem minden évben minimum 30x szakítottak. Egy idő után itt eljutottam arra a pontra, hogy én már inkább nem mondok semmit, ő döntése, majd ő lerendezi ahogy akarja. Előzőből megtanultam, hogy teljesen nem lépek ki az életéből (bár ez nem is volt olyan durva), de inkább nem mondok semmit, mert hiába mondanám, hogy megcsalja, hogy lépjen ki stb. stb.
Mindenki saját maga dönt, mi csak véleményezhetjük a dolgokat, ha kérik, én nem mondhatom meg nekik, hogy mit tegyenek vagy mit ne.

Frigyesur (törölt) 2010.10.19. 13:10:19

@Zsu0805: Magyarazni hosszan lehet a tetteinket. A helyes cselekedet viszont nem igenyel hosszu indoklast. ;)

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 13:13:30

Azt hiszem, hogy a barátok életébe való beleszólásnak van egy határa. El lehet mondani a véleményt, de azt, hogy mindenáron ráerőltessük az akaratunkat nem tartom jónak. Erről már meséltem a baráti társaságban lévő párt, akiket mindenki szét akart választani, és már 13 éve élnek boldogan, 2 gyerekkel. Akkor lehetünk igazi barátok, ha elfogadjuk a véleményünk szerint hibás döntését, és mellette vagyunk akkor, amikor bajba kerül.
Persze az sem elhanyagolandó, ha valaki ezt túl sűrűn használja ki, akkor ott ő nem igazi barát, csupán csak kihasznál minket. Ilyenkor viszont jobb hanyagolni az illetőt.

2010.10.19. 13:20:53

@Frigyesur:
Én csak a sztorikat irtam le, indoklás nemsok volt.

Frigyesur (törölt) 2010.10.19. 13:22:09

@Zsu0805: Es minek irtad le a sztorit? :)

Hurri Kán 2010.10.19. 13:24:06

@bagolybagoly: hát hiszen azér kopasz mert kihullott!!! Lóóógika!!!

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 13:31:22

@gyvy: na ez nekem sem jutott eszembe :)

Hurri Kán 2010.10.19. 13:32:03

Avagy a poszt írója féltékeny amiatt, hogy a barátnője a pasija miatt őt már le se sz...ja.

Kósza 2010.10.19. 13:33:01

@Zsu0805: lehet, hogy Te már több posztot is költöttél ide? :)

Hurri Kán 2010.10.19. 13:33:29

@Dr. Jula Watson: hát sok embernek pont a legegyszerűbb megoldás nem jut az eszébe ami a leginkább nyilvánvaló! De ne aggódj, ezzel én is sokszor így vagyok. Majd kinövöd :DD

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 13:33:42

@gyvy: Az egész ugye úgy indul, hogy már eleve fröcsög a srácra, pedig még nem is ismeri. Utána meg még a kákán is csomót...

Amúgy elég béna fék sztori ez. De jó kis egymásnakugrásokat eredményezett.

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 13:36:40

@gyvy: A fenébe, már megint a többségbe tartozom! :D
Remélem nem széltében növöm ki :D

Hurri Kán 2010.10.19. 13:37:44

@Dr. Jula Watson: volt egy-két barátnőm? szeretőm? aki férjnél volt. Namost amikor elkezdtek a férjükre köpködni, akkor csak annyit mondtam, hogy ok., de előbb mutasson be neki, mert nem ismerem, és amíg nem tudom h milyen az illető addig ezt én csak szimpla rágalmazásnak veszem. ;))

Hurri Kán 2010.10.19. 13:41:11

@Dr. Jula Watson: ez meg nekem eszembe se jutott? Amúgy miért probléma ez? Amikor hölgyismerőseim mondják hogy jön a tavasz, formába kell hoznom magam, akkor mindig mondom, hogy a kerek is egy forma :))) Olyankor csúnyán szoktak nézni.

2010.10.19. 13:44:24

@Frigyesur:
Kötözködj még légyszives. :)

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 13:44:45

@gyvy: Jól tetted :) Én is csak magamnak hiszek :)

summerstorm 2010.10.19. 13:44:51

Nekem volt olyan barátném, akit a férje két év házasság után, mikor éppen ittasabb volt, és nem tetszett neki valami, nekiállt megverni...és a karján a gyerekükkel (csecsemő volt), gyak "gondolkozhatott" hogy magát védi az ütésektől, vagy a gyereket... Nem találkozott velem akkoriban, mert a férje állati féltékeny volt mindenkire... és azt hogy verte, azt is csak akkor merte elmesélni, mikor már elhagyta és elvált tőle...
Így utólag nem tudom, hogy számított e volna, ha azt mondtam volna neki, hogy hagyja el... De hál istennek magától döntött így, és viszonylag hamar...

2010.10.19. 13:44:58

@Kósza:
Mert? Ezekről még nem írtam sztem. :)

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 13:45:23

@gyvy: A kerek igen, na de az amőba? :D

Frigyesur (törölt) 2010.10.19. 13:47:27

@Zsu0805: Nem kotozkodom. Nyilvan indoklasnak szantad.

Hurri Kán 2010.10.19. 13:49:43

@Dr. Jula Watson: egyszerűen sértette az igazságérzetemet hogy nők a férjeikről így beszéltek :DDDD Bár szerintem alapvetően MÁS problémák azért voltak ;)

summerstorm 2010.10.19. 13:49:49

Szia kapitányom :)!
Szia Mannschaft!!!!!

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 13:52:00

@gyvy: hogy _így_, vagy hogy egyáltalán beszéltek? Jobb lett volna ha agyon dicsérik? :DD Más? ezt hogy érted?

Hurri Kán 2010.10.19. 13:56:37

@Dr. Jula Watson: azt hogy így! Más probléma: szerinted mikor és miért tart egy nő a férje mellett szeretőt ? :)))

Igenis az amőba is lehet esztétikus :DD

2010.10.19. 13:59:11

Az a baj,hogy keve'sz a biztonsagi.
Sok itt a kocsog.

Kósza 2010.10.19. 14:01:44

@gyvy: hülye kérdés,... bármikor, és bármiért!

2010.10.19. 14:02:48

@Kedves Nard:

Az erzeseid meg elonyodre szolgalhatnak, de rejtsd el jol, mert FrigyesUr kihasznalhatja.

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 14:02:56

@gyvy: ó annak rengeteg oka lehet :DDD

Hogy te milyen pozitív vagy! :) Végül is, Pom-Pom is mindig változtatja az alakját :)

Rebelde 2010.10.19. 14:03:55

szép történet:) egyébként egy idő után mindenki kezd hasonlítani a párjára, itt a csaj lesz kopasz, mert nem arról írnak, hogy a srácnak kezd nőni a haja

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 14:06:06

@Rebelde: akkor legalább már nem hullik neki tovább :)

Hurri Kán 2010.10.19. 14:06:13

@Kósza: én például remekül főzök :DDD

@Dr. Jula Watson: na ugye? Szóval semmi ok az elkeseredésre :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.19. 14:06:20

@Father Justice: "Nem mellesleg mi következik ebből még?" Hogy szorul az a bizonyos hurok, és egyre nehezebben mászik ki belőle egyedül?

Majd figyelek.:-)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.10.19. 14:08:10

@Frigyesur: Reagálva a sokkal fentebbi hozzászólásodra! Szerintem egy rossz szóval sem illettem őt.

Egyébként meg, meg kell védenem magam, mert páran eléggé kiforgattátok a szavaimat! Mindenkinek vannak olyan helyzetek az életében, amikor döntenie kell. Én döntöttem - úgy, ahogy - és vállalom! PONT!

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 14:10:22

@gyvy: Most, hogy így megnyugtattál, már mosolyogni is tudok :DDD

Hurri Kán 2010.10.19. 14:12:45

@Dr. Jula Watson: miért, eddig nem tudtál? Ne szomoríts el ezen a szép napon :))

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.19. 14:17:13

@mooon:): szia, mannschaft!:-) A támogatásod valószínűleg számított volna, akkor is, ha nincs rá feltétlenül szüksége.

summerstorm 2010.10.19. 14:24:30

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

:)

Az összes többi esetben asszem a végén mindenki a saját kárán tanult, és nem hallgatott senkire... volt aki X év után került elő - és nagyon boldog voltam, hogy előkerült - hogy úristen de hülye volt.... és volt ebben mindenféle probléma. Nem csak pasi.

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 14:34:03

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Hajjaj, akkor én is öntörvényű, kezelhetetlen és nagyon szőrös vagyok :D

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 14:39:42

@gyvy: Melyik része miatt?:)
Még egy klub, de jó. Az enyémben úgysincs sok tag :DD

Hurri Kán 2010.10.19. 14:42:26

@Dr. Jula Watson: öntörvényű és kezelhetetlen. Borotválkozni még szoktam :DDD

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.19. 14:45:32

@Dr. Jula Watson: úgy, hogy tulajdonképpen észre se vegyem?:D

@mooon:): :-))

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 14:48:33

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :DDDD Elrontottam linket :D
Megkövetlek, mit dicsérjek? :)
@gyvy: -nek ment az. :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.19. 14:50:34

@Dr. Jula Watson: egészséges összhangban történő elosztásban mindezek nem tekinthetők devianciának ;)

Hurri Kán 2010.10.19. 14:52:36

@Dr. Jula Watson: már azt sem szabad? Különben sem szeretem ha a kutyákat dehonesztálják. Nagy részük igenis nem öntörvényű és kezelhető. Barátnőkről ilyet nem mernék kategorikusan kijelenteni :)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.19. 14:58:05

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): namármost, az én kutyám szófogadó, jól nevelt, kedves és barátságos. Még keresek pár tulajdonságot, hátha igazad van.:D

@Dr. Jula Watson: sejtettem.:D

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 14:58:25

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Ne törj ma le te is engem. Legalább egy kicsit, valamiben legyek különleges ;)

@gyvy: Nem a kutyáK-at, csak az enyémet. Elvégre arról volt szó, hasonlít a gazda az ebhez. :) Pedig a barátnőket is lehet idomítani, edzeni :)

Hurri Kán 2010.10.19. 15:01:07

@Dr. Jula Watson: ha szülőanyja nem tette meg kb. 4 éves korukig, ilyenkor már kár vesződni vele, tapasztalat :))

Meg ahogy időnként elnézem rengeteg eb sokkal jobb modorú mint a gazdája :))

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.19. 15:01:31

@Dr. Jula Watson: nem szándékom, hogy letörjelek :) te különleges vagy :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: attól függ, hogy kit tekint valódi gazdájának (falkavezérnek) :DDD

Kósza 2010.10.19. 15:06:13

@gyvy: akkor ezen femininnek is nevezhető tulajdonságod miatt dug félre a feleséged! :)

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 15:08:46

@gyvy: Lusta :P

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Na azért! ha már a klubom tagja vagy, ezt így kell :))

Hurri Kán 2010.10.19. 15:09:10

@Kósza: kikérem magamnak! Az én feleségem nem dug félre, ugyanis nincs! ;-)

Hurri Kán 2010.10.19. 15:10:28

@Dr. Jula Watson: nem lusta, hanem racionálisan használom fel a rendelkezésemre álló fizikai és mentális energiámat :D

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 15:10:53

@Kósza: Ugyan már, ha jól főz a pasi, asszonyka kikerekedik, akkor meg már nem kell senkinek. Nem más ez, mint önvédelem :DD

De nem az övé dugott félre, ő volt a szerető. Vagy valamit benéztem?

Hurri Kán 2010.10.19. 15:27:09

@Dr. Jula Watson: megint ez a női gonoszkodás, Az fogadjunk meg sem fordul a fejedben hogy számos egyéb módon is el lehet érni, hogy asszonyka ne lépjen félre :DD

Kósza 2010.10.19. 15:31:42

@gyvy: majd lesz, és majd fog! :)

Kósza 2010.10.19. 15:32:23

@Dr. Jula Watson: tudod, hogy szeretem félreérteni a dolgokat! :)

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 15:38:01

@gyvy: Nekem ilyen jusson az eszembe? Hisz köztudottan én vagyok maga az ördög, minden rosszal :)

@Kósza: Majd figyelek! :) Én a kétértelmű megjegyzéseket szeretem. ;)

Hurri Kán 2010.10.19. 15:38:41

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): félreértésnél vagy félrelépésnél? :)

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 15:39:59

@Kedves Nard: De mivel gonosz vagyok, nem teszem :P

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 15:42:23

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Nálam az mindig téma :) Na de te is a témában vagy? :D

Hurri Kán 2010.10.19. 15:47:54

@Dr. Jula Watson: ezt nem én mondtam! :)

"szóval kevés van... :P"

A mennyiség és a racionális felhasználás között semmiféle korreláció nincs!

Kósza 2010.10.19. 15:49:15

@Dr. Jula Watson: amúgy, köztünk szólva, az már meg milyen, hogy egy férfi a remek főzőtudományának köszönhetően legyen egy férjes asszony szeretője?! :)

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 15:50:38

@gyvy: tudom, hogy nem te mondtad. Általánosan elfogadott dolog ez :)

Hát ha lenne sok felesleges, akkor nem kellene spórolni vele. :) Különben is, az energia nem vész el, csak átalakul :)

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 15:51:55

@Kósza: Mindenképpen furcsa. Így viszont megkaphatja a nő az ágyba reggelit :)
A szerető legyen tüzes és kívánatos. :)

Hurri Kán 2010.10.19. 15:54:41

@Kósza: diszkrécióm tiltja hogy minden részletet kiteregessek, az hogy volt egy-két ilyen barátnőm, NEM a főzőtudományomnak volt köszönhető :DDD

Hurri Kán 2010.10.19. 15:57:09

@Dr. Jula Watson: Egyébként nem is ismerlek, hát hogy mernék ilyen elhamarkodott kijelentést tenni? ;)

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 16:00:41

@gyvy: Pedig mondhatnád, hogy megfőzted őket :D

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 16:01:38

@gyvy: Ez nem feltétlen bátorság kérdése :)
Addig jó neked, amíg nem ismersz ;)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.19. 16:02:16

@gyvy:

Nekem volt olyan, aki csak lekvároskenyeret tudott csinálni. Meg kávét.

Hurri Kán 2010.10.19. 16:06:41

@Dr. Jula Watson: honnan tudod :DD? Lehet hogy a világ legelbűvölőbb, legtündéribb nőjét látnám benned :DD

@Kedves Nard:
Feleség, barátnő, szerető, vagy kutya? Kezdenek kissé összekuszálódni a szálak :))

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 16:13:01

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): mint mindig ;))

@gyvy: Jahogy neked is ilyen furcsa torzító szemüveged van? :D Ezt eddig nem mondad :)(Nálam még az sem hátrány ha jól főz a férfi:))

Hurri Kán 2010.10.19. 16:25:49

@Dr. Jula Watson: ismét megjegyzem, nem ismerlek! Meg ez nem szemüveg kérdése, bizonyos élethelyzetekben a nők a zsémbeskedési centrumuk működtetését egészen a nullára tudják redukálni, helyette az elbűvöléscentrum működik, aztán ez az arány hajlamos a visszájára fordulni :DD

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.10.19. 16:27:01

@Zsu0805: vérszívó emberek minden korosztályban vannak.
a különbség annyi, hogy ezeket anno akár hónapokig is elviseltem. ma már ha látom a jeleket, egyből jön a kemény vélemény, és az elhatárolódás. döntsön egyedül.

ugyanis ezek a sipákolós némberek sosem lépnek ám ki a kapcsolatukból. rinyál, mert látja, hogy van közönség. amint leszarod, egyből elkotródik és megy más vérét szívni. persze a pasi az marad.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.19. 16:28:39

@Kedves Nard: AS400-ból lehet exportálni normális számformátumban a negatív számokat? mert nálunk a kűűűűfődi IT-sok nem bírják megoldani....:(

köszi

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 16:29:28

@gyvy: Na, zsémbes az nem vagyok :P És a szint nálam majdnem állandó :)

Hurri Kán 2010.10.19. 16:35:20

@Dr. Jula Watson: Az elején mind ezt mondja :DDD

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.19. 16:36:36

@Dr. Jula Watson: csak azt nem mondtad még meg, hogy a masszázs olajjal hol csengessek? :)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.10.19. 16:48:12

Nem hiszem el, hogy ennyi önsanyaragó nő él ezen a bolygón. Ennyi faszfej köcsög egy rakáson, szivatják a nőket, én meg csak szívok, hogy nem jön össze egy normális kapcsolat sem. Pedog nem tarhálok, nem tőmondatokban beszélek, nem alázok meg senkit, nem nézek hülyének valakit, aki elvben fontos nekem. Stb.

Komolyan mondom, hogy az eszem megáll.

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 16:48:46

@gyvy: én viszont vállalom az összes többi rosszat ;)

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Mert eddig nem is kérdezted ;)

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 17:11:12

@gyvy: Nem, az összes többi rossz tulajdonságot! :) Tényleg nem vagyok zsémbes, és a "nehéz" napokon sem hisztis. Velem más bajok vannak :D

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): :DD Most épp az ország másik végébe :)

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 17:12:54

@molnibalage: Na most akkor te az említett nők férfi kiadása vagy? Te is csak a szemét, szivatós nőkkel akadsz össze?

Hurri Kán 2010.10.19. 17:16:56

@Dr. Jula Watson: meg sem merem kérdezni hogy micsoda ;)

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 17:28:20

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Szóval bírod a hideget :) Én nem annyira. Olyankor mindig oda kell bújnom valami melengetőhöz :)

Hurri Kán 2010.10.19. 17:36:43

@Dr. Jula Watson: különben fel sem tételezek olyasmit hogy neked bármilyen rossz tulajdonságod lenne :)))

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 17:39:07

@gyvy: Remélem a szabadban állsz, mikor ilyeneket írsz :DD

Father Justice (törölt) 2010.10.19. 17:41:01

@molnibalage: Az átlagnő szótárában a normális az unalmas szinonimája. Ennyi. :)

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 17:43:48

@Father Justice: És a hímek szótárában az átlagnő pont ugyanazt :D

Hurri Kán 2010.10.19. 17:45:27

@Dr. Jula Watson: de ha egyszer tényleg így van. Reggel fogadalmat tettem, ma nem kötözködök, nem mószerolok, nem oltogatok senkit... Így jó ? :DDDD

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 17:49:25

@gyvy: jahogy csak a fogadalom miatt? ehh...akkor nem ér az egész semmit:))

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Tény, hogy az mindennél jobb :)

Hurri Kán 2010.10.19. 17:53:42

@Dr. Jula Watson: meg egyébként is nekem speciálisan jóindulatú galamb lelkem van. Csak az irigyeim állítják az ellenkezőjét. :)

indapass90210 2010.10.19. 17:53:51

Basszátok meg. A srác tényleg mafiózó.

40 millás járgánnyal jár, ráadásul sofőr viszi.

Kár, hogy minden reggel le kell miatta menni a buszmegállóba.

Muhahaha, mafiózó a buszpályaudvaron! Az évszázad vicce.

Aki meg BPestről Kalocsára megy bulizni, az már sikeres ember nem lehet.

Réka meg szerintem szimplán kurva ronda, és örüljön, ha valaki végre rászánja magát, és néha megböki.

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 17:58:53

@Father Justice: kötözködsz? az ige: jelenti :P De én igét nem hirdetek :D

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Az extra forróssággal jár :)

@gyvy: Nem ismerlek, nem tudhatom. :) De én mindenkiről a legjobbakat feltételezem :D

Hurri Kán 2010.10.19. 18:02:35

@Dr. Jula Watson: vajon miért érzem úgy hogy most mindketten füllentünk ? :DDD

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 18:05:22

@gyvy: Fogalmam sincs. Én mondtam, rám minden rossz illik :D

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 18:08:57

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): És fokozható még egy kicsit;)

Most viszont mennem kell, további szépeket!

Hurri Kán 2010.10.19. 18:10:32

@Dr. Jula Watson: hát most így próbáljon az ember szépeket mondani.
Ha csúnyát mondok: hogybeszélheccígyegynővel?!! Ha szépet mondok: perszeaztmondodamithallaniszeretnék!!! Legjobb ha semmit se mondok... csak főzök csendben... :))

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 18:13:55

@gyvy: Hát ha az célra vezet, tedd azt :))

tugezőőr uuuii uuillö 2010.10.19. 18:37:34

Erről az a mondás jutott eszembe, hogy "hercegnővel bánj úgy, mint egy k*rvával, egy k*rvával úgy mint egy hercegnővel". Hát úgy néz ki az említett barátnő a hercegnőből indult.

fagzal 2010.10.19. 19:45:03

"Mert megérdemlem!"

Ez van, néhány nőnek kell, hogy alázzák. Szomorú. A barátnő törődjön a saját életével - kinek a pap, kinek a papné. (Ja, nem én vagyok Dániel :))

Sadist 2010.10.19. 21:00:39

Réka kívánja az ostort. Az ilyenből lesz a 40 évesen panelban nyomorgó, három gyerekes munkanélküli, akit naponta ver a részeg férje.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.10.19. 21:57:58

@Father Justice: Akkor a vásárló azt kapja, amit megérdemel...

bagolybagoly 2010.10.20. 09:46:24

A szakítóson bezzeg van új! Bezzeg!

bagolybagoly 2010.10.20. 10:00:59

@Kedves Nard: Na, ha az nem is, de legalább macska!

Pilled · http://polenaplo.blogspot.com/ 2010.10.20. 10:06:03

Senkit nem lehet megmenteni önmagától. Ha szeretnél neki segíteni, légy őszinte, s mondd el a véleményedet. Vagy megfogadja, vagy nem. Helyette nem dönthetsz, sőt a segítségedet sem erőltetheted rá valakire, bármennyire is szüksége lenne rá. (nagy szívás sajnos!) De mikor már ő is érzi, hogy szüksége van segítségre, akkor kell ott lenni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.20. 10:07:12

@bagolybagoly:

Az elég durva dolog. A macskák aljas teremtmények. :(

2010.10.20. 10:11:50

@Kedves Nard: @bagolybagoly:
Linkelnétek a mai szakítós blogot? Köszönöm

2011.03.24. 12:36:09

ez egy kamu poszt, kizártnak tartom, hogy valós...valami 16 éves nyomorult unatkozó kis sutyesz kitalálta és felnyomták ide...túl sokszor van hangsúlyozva hogy ki hány éves, túl sok hasonlat a filmekre.

Élénk fantázia, unatkozás = ilyen posztok a netre.
süti beállítások módosítása