Csináljuk hármasban?

2010. október 26. 07:55 - Panni CsP

„Miért van az, hogy ha egy pasival barátsággá redukálod a korábbi kapcsolatod, az stand by állapotban marad?” – tisztességtelen ajánlatot kap egy lány, és nem tud mit csinálni vele. Kicsit megmozgatja ugyan a fantáziáját a piszkos gondolat, egyszerre vonzza és taszítja is, de leginkább az a tény bosszantja, hogy olcsó lánynak tartják. Most megtudhatod, hogy egy kapcsolatot igazából csak úgy lehet lezárni, ha minden kommunikációt beszüntetsz az illetővel.

 

Sziasztok! Történetem rövid lesz és még azt sem mondanám, hogy izgalmas vagy tanulságos lenne…. De hátha valaki talál benne olyan dolgot, amit ki lehet emelni és érdekessé lehet nagyítani… már hogy a Kedves Kommentezők se unatkozzanak : ) A történet főszereplője két fiú. Az egyikkel (Fiú1) tavaly októbertől decemberig jártam, majd szétmentünk. Idén májustól szeptember közepéig jártam a második (Fiú2) számú sráccal. A két srác ismeri egymást és én ezt csak utólag tudtam meg. Nem rázott meg, csak olyan hülyén éreztem magam. Hogy honnan ismerik egymást? Közös baráti társaságban voltunk, de én még nem láttam beszélgetni őket.

Amikor ezt a tényt a szétválásunk után közöltem Fiú1-el, azt mondta: „tényleg nem beszélgettünk, mert nem volt közös téma, de te csináltál nekünk” (!). Aztán a dolgok úgy alakultak, hogy Fiú1 az egyik barátnőm szülinapi buliján kissé ittasan odatántorgott hozzám, és csak ennyit mondott: ”Na, lesz valami?” Mire gondolsz? – kérdeztem. „Arra, hogy újra járnék veled esetleg ” – válaszolta. Erre eléggé megrökönyödtem, hiszen ha lezártunk valamit, azt hagyjuk is úgy. Annyiban hagytuk. A legnagyobb pofont 3 nappal később Fiú2 tartogatta, amikor is mélben közölte, hogy tud róla, hogy fiú1-el esetleg összejönnék - erre szerinte is van esély. De mivel úgysem tartana sokáig, tartsam őt is talonban. Sőt, az sem zavarná, ha mindkettejükkel egyszerre járnék. MI van?? Nem is válaszoltam, viszont eltűnődtem azon, hogy mi lehet az oka annak, hogy ilyesmit egyáltalán meg mer kérdezni tőlem? Minek nézett? Adtam erre valaha is okot? Vagy csak viccelt és ne agyaljak rajta? Szörnyen éreztem magam és kérdésekkel bombáztam bizalmas barátnőmet:

1. Miért gondolta, hogy igent mondok?

2. Miért van az, hogy ha egy pasival barátsággá redukálod a korábbi kapcsolatod, az stand by állapotban marad?

 

3. Mi van, ha igent mondok mindkettőnek?

Zűrzavar. Én nem tudom elképzelni a dolgot, még rövid futamidejűt sem, két pasival. Vélemény?

 
154 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr692399560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

japanautos 2010.10.26. 08:11:42

Hú,micsoda feszültség! Oldjuk fel egy elsőzéssel. Pálinka,Kósza barátom egészségére inkább,mint ez...

Szöszi 28 2010.10.26. 08:16:21

"Erre eléggé megrökönyödtem, hiszen ha lezártunk valamit, azt hagyjuk is úgy. Annyiban hagytuk."

"Mi van, ha igent mondok mindkettőnek?"

Ez a két mondat némileg ellent mond egymásnak:D

Sanity 2010.10.26. 08:17:00

"A gentleman kisses and never tells."

Nem csoda, ha rosszul érzed magad emiatt, azzal, hogy kibeszéltek a srácok, és ezt nyíltan az arcodba mondják, elég negatív kép alakulhatott ki magadról. Ti lányok a többiek véleménye alapján ítélitek meg magatokat, és ez a két srác pont semminek néz.

Ezzel a két srácal zárd le, sehova nem vezetnek ezek a kapcsolatok. A lezárás alatt tényleges lezárást értek. Ez idő alatt találsz mást, aki jobban megbecsül, de ugyanígy bánik veled az ágyban. Végülis a leírásod alapján ez kell neked.

-Sanity

dr. gernika 2010.10.26. 08:40:04

Hát így még nem jártam, de úgy igen, hogy a pasi stand by-ban maradt akár évekkel is a szakítás után. Sőt, ha jobban belegondolok, szinte az összes eddigi fiúbarátom stand by-ban volt, le is tettem róla idővel, hogy nekem lesz ilyen tartósan. Attól még nem tagadom a létezését, mert a környezetemben nem egy példa van rá.
Posztíró helyében én nem a bizalmas barátnőit, hanem magukat a fiúkat faggatnám, hogy mégis mi késztette őket erre. Mindenképpen megalázó, hogy jóformán partiba akarták vágni.

Pilled · http://polenaplo.blogspot.com/ 2010.10.26. 08:40:58

Szerintem első lépésben töröld a levelet, amit kaptál, aztán pedig az életedből is töröld a srácokat, úgy ahogy vannak.
Ez a "na mi lesz" meg elég érdekes megfogalmazása, a "szexelünk?"-nek.
Aki ennyit képes mondani, annak a véleménye meg ne számítson. :)

dr. gernika 2010.10.26. 08:43:21

@Sanity: "Ezzel a két srácal zárd le, sehova nem vezetnek ezek a kapcsolatok."
Neki nem kell mondani, ő lezárta, a srácok akarják melegíteni a káposztát.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.26. 08:48:37

Lehet nem alaptalanul tartják ócsólánynak :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.26. 09:09:36

1. Talán a két hónapnyi "járásból" következtette.
2. Kit érdekel? Sündörögjön, nem kötelező neki megállni.
3. Semmi.

Köszönöm, hogy meghallgattál.:-)

Kósza 2010.10.26. 09:13:34

Pálinkás jó reggelt ebben az ótvar időjárásban!

Poszt,... a fiúk kipróbálnák/szeretnék a grillpipit. Ez engem valami miatt nem lep meg. Van amelyik lány ezzel hasonlóként van, és van, amelyik nem. El kell dönteni, és nem picsogni!

Devil2 2010.10.26. 09:14:39

@Kedves Nard: Megint a szeg fejen való találásan esete forog fenn. :)

Devil2 2010.10.26. 09:15:39

@Devil2: Basszus, nem tudok írni...

Devil2 2010.10.26. 09:18:35

"3. Mi van, ha igent mondok mindkettőnek?"

Mi lenne? Threesome. :)

Szöszi 28 2010.10.26. 09:20:27

@Devil2: Nem gond, attól még értettük:D

Father Justice (törölt) 2010.10.26. 09:24:05

Attól, hogy te nem láttad beszélgetni őket a közös baráti körben, még simán ismerhetik egymást. Lehet, hogy eleve az volt a szándékuk, amit a poszt címe sugall: már jó ideje lyuksógorok, csak MFM-et konkrétan még nem hoztak össze, és téged szemeltek ki a nagy feladatra. Mindamellett a párhuzamos "járásnak" (ha mindenki tud mindenkiről) a fiúk számára megvan az a hatalmas előnye, hogy kapásból semmilyen jogalapod nincs kizárólagosságot kérni bármelyiktől is. A stílusuk alapján tökéletesen megfelel nekik a sallangoktól mentes sunázás. Ilyen szempontból pedig sokkal előnyösebb néhány ilyen konstrukciót fenntartani, mint egyetlen nővel erőlködni, akit csak ők sunáznak ugyan, de a szerelem látszatára is folyton adni kell valamit.

Hurri Kán 2010.10.26. 09:25:54

@Kósza: Magába is!

@Kata1987: női kommunikáció iskolapéldája, avagy mit is jelent valójában az igen és a nem :))

És végül a húszforintos kérdés: létezhet -e férfi és nő között barátság, és ha igen, miért nem?

MickthePick 2010.10.26. 09:39:14

"egy kapcsolatot igazából csak úgy lehet lezárni, ha minden kommunikációt beszüntetsz az illetővel."

Van, akinek ez még újdonság? Pedig tök egyértelmű.

MickthePick 2010.10.26. 09:40:39

Amúgy a sztorira reflektálva: partiba akarnak vágni, ezt már megbeszélték, majd ügyesen elő akarták vezetni valamikor. Próbáld ki, hogy belemész, és meglátod, igazam volt :)

Devil2 2010.10.26. 09:42:08

@Kata1987: Bíztam én az intellektusotokban. :)

Kósza 2010.10.26. 09:56:20

@MickthePick:two-in-one, lánykori nevén grillpipi :)

MickthePick 2010.10.26. 09:56:56

@Kósza: én szendvicsnek ismertem, ezt a grillezést még sose hallottam....

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.10.26. 09:58:32

Valahogy engem sosem találtak ilyen nyílt ajánlatokkal meg az exeim. Igaz, ha valaminek vége volt, akkor vége volt és kész. Időnként beszélünk, de barátkozni minek? Vannak barátaim, kösz.

Ebben az esetben szerintem a csaj is bőven adott okot erre a hozzáállásra.

dr. gernika 2010.10.26. 09:59:02

@gyvy: Ez a kérdés olyan gyakran felmerül, hogy már unalmas. Akinek sikerül, az mellette van, aki ráfaragott, ellene. Mindenki a saját vérmérsékletéből indul ki.

Hurri Kán 2010.10.26. 10:00:39

@Drága IV gernika: szerintem egyébként igen, de csak abban az esetben ha úgy is indul, a szakítás utáni "azér maraggyunk barátok" dumától macskabékát tudnék fogni...

Caddy 2010.10.26. 10:01:23

Lehet, hogy posztíró ennyire jó csaj? Nyilván. Két pasi is rá akar nyomulni egyszerre, úgy hogy még tudnak is egymásról. Zseniális. Soha jobbat! :D:D:D
A másik, hogy szívatnak. Tehát ezt a kis tréfát eszelték ki közösen, hiszen már te vagy a téma. :)

MickthePick 2010.10.26. 10:02:51

@Kósza: Amúgy jó kifejezés :) idén volt éppen 10 éve, hogy egy haverral nekünk is összejött egy ilyen (nem fizetős, spontán). Ejjj, el is merengtem... :D És még járni se kellett a csajjal egyikünknek sem, előtte és utána se :)

Kósza 2010.10.26. 10:05:32

@MickthePick: nos, ha már a terminus technicusoknál tartunk,... a szendvicsben ugye nem meghatározott az ivararány,... ellenben ha elég vizuális típus vagy, és elképzeled, ahogy a csirkébe elölről és hátulról is beletolják a nyársat, akkor máris megérted a grillpipi meghatározás finom szexuális tartalmát! :)

fumerin 2010.10.26. 10:08:22

Naposabb napot!

Ez az egész olyan jújdejónekemdicsekedniakarokpukkadjatokmeghogynekemsikerülhet szagú! :D

Amúgy érzelmek szikárját sem véltem felfedezni az egész történetben. És valami azt súgja, hogy nem érte el a poszt írója a második X-et sem! :D
Tanácsom:
A bizalmas barátnőt is be kell vetni, így kialakulhat bármi:)

Hurri Kán 2010.10.26. 10:10:20

@fumerin: 2X2 néha öt, vagy hogy :))?

Kósza 2010.10.26. 10:10:28

@Drága IV gernika: természetesen ez a fajta felállás nem a szerelemről szól, én sem tudnám elképzelni a two-in-one figurát a szerelmemmel. Bezzeg a one-in-two simán menne! :)

Devil2 2010.10.26. 10:11:37

@fumerin: Miért kéne nekünk megpukkadnunk?

Caddy 2010.10.26. 10:14:11

@Kósza: sima nyársra húzásnak is hívják. :) Bár azért a grillpipi valahogy kellemesebb érzést kelt.:)

Devil2 2010.10.26. 10:14:12

@Caddy: Nem kell egyáltalán "jó csaj"-nak lenni hogy két pasi is nyomulni kezdjen, de nyilván abban a két pasiban sem lesz sok köszönet. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.26. 10:14:54

@Kósza: Jó napot!:-) Köszönjük a szájbarágós, de annál (sic!) szemléletesebb magyarázatot, felhívnám a figyelmedet, hogy flájjal ellentétben itt prűdek is vannak, kérem!:D

Kósza 2010.10.26. 10:17:12

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Jó szelet! A prűdek a legveszélyesebbek, amikor átesnek a ló túloldalára! :)

Devil2 2010.10.26. 10:18:06

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Nem szeretek tudatlan lenni, ezért áruld el nekem légyszives, hogy mi az a "sic!"
Ha az "szvsz"-t is tudod, akkor bónuszpontokban részesítelek. :)

fumerin 2010.10.26. 10:18:16

@gyvy: Szerintem legalább jól érzik magukat akár mennyi is a végeredmény:)

@Devil2: Mert neki milyen jó, hogy többen is gurítanak eccerre, és benne van a pakliban a csoportos tevékenység! :D

Kósza 2010.10.26. 10:19:16

@Caddy: örülök, hogy meghozhattam az étvágyadat! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.26. 10:19:18

@Kósza: lehetetlen, a prűdek tuti nem csinálják lóval.:-) Imigyen át sem eshetnek. Cáfolhatatlanul levezettem most ezt, na.:D

Hurri Kán 2010.10.26. 10:19:55

@fumerin: és gondolod hogy attól biztos jó hogy többen gurítanak egyszerre :D?

Devil2 2010.10.26. 10:19:55

@fumerin: Jajistenem, ne mondd már hogy te most ettől pukkadsz?! :D

MickthePick 2010.10.26. 10:21:39

@Kósza: persze, fogtam hamar a vizualitást :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.26. 10:22:02

@Devil2: www.idegen-szavak.hu/keres/sic, a szvsz-t nem tudom, nekem az hiányzik a szókincsemből. Majd elárulja, aki tudja.:-)

pause 2010.10.26. 10:22:55

"3. Mi van, ha igent mondok mindkettőnek?"
akarod mi?
teee riherongy teee:P

Kósza 2010.10.26. 10:23:10

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: köszönöm a választ, átmentél a vizsgán! :)

MickthePick 2010.10.26. 10:24:42

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Az igazi prűdeknek többnyire van otthon egy rejtett pincéjük, ahol X éve tartják perverz szexrabszolgaságban valamelyik családtagjukat.
Csak abban bízz, aki nyíltan beszél a szexualitásról bárhol, bármikor :D Na jó, kivéve bölcsőde.

Devil2 2010.10.26. 10:24:58

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Köszi, már csak arra a logikai összefüggésre kell(ene) rájönnöm, amivel elhelyezted a kommentedben ezt a szócskát. :)

Caddy 2010.10.26. 10:26:00

@Devil2: irónia kedves Devil, irónia. :)Tessen jól olvasni. :)

@Kósza: ááá ilyeneket én csak olvasok itt a zinterneten. :)

Devil2 2010.10.26. 10:28:25

@Caddy: Áhháá, úgy látszik, ma nagyon szó szerint akarok venni mindent. :)

Kósza 2010.10.26. 10:34:18

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Sic! Akkor hasznaljak, amikor vmit ideznek es abban pl volt egy nyelvtani hiba akkor (sic!)-et irnak utana ami azt jelenti a hiba mar az eredetiben letezett vagyis szandekkel irtak a szoveget hibasan. szvsz meg szereny velemenyem szerint.

Hurri Kán 2010.10.26. 10:42:57

Különben is, hármasban ultizni a legjobb!

fumerin 2010.10.26. 10:45:48

@gyvy: Te melyik bóóótba mész? Én oda, ahol van választék ;)

@Devil2: Én már kinőttem ezt a fajta problémát (ha mégsem, akkor nagyon mélyen hallgatok róla) :D

Hurri Kán 2010.10.26. 10:46:52

@fumerin: Én is, de nem veszek meg mindent egyszerre! :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.26. 10:51:10

@Kósza: sic! nálam csak móka lett volna, de ha nem, hát nem.:-) szvsz-t köszi, nekem nincs olyan véleményem, biztos ezért nem volt ismerős.:-)

@Devil2: dehogy kellene.:-)

dekás dezső 2010.10.26. 10:51:22

nyihhahhaa, szimplán összebeszéltek a csókák sztem, hogy kenterbe raknak, de az is lehet, hogy mély nyomokat hagytál bennük:P

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.26. 10:58:08

@MickthePick: aki nyíltan beszél a szexről a neten, az a valóságban ronda.:D:D Ezt már a bölcsisek is tudják.:-)

Hurri Kán 2010.10.26. 11:01:41

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
bármikor tudom az ellenkezőjét fényképpel bizonyítani :DDD

Devil2 2010.10.26. 11:04:09

@Kósza: S lőn világosság... :)

Devil2 2010.10.26. 11:05:03

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ez csak belső indíttatás volt nálam. :)

fumerin 2010.10.26. 11:15:30

@gyvy: Neked könnyű szépnek lenni, mert a hajadtól más nem látszik:)

phaszfej 2010.10.26. 11:15:32

Ki a faszom veszi be ezeket a kamu írásokat? Szar, ostoba szerkesztők.

Hurri Kán 2010.10.26. 11:18:56

@fumerin: hát még ha azt is látnád hogy alatta mi van :DD

De hát ilyen csípőig kivágott nadrágban mégse járhatok..:D

bagolybagoly 2010.10.26. 11:22:35

Kedves posztóló, miért kérdezed ezeket a miérteket? Mi a bánat relevanciája van? Mi az a furcsa szó, hogy barátság, amit használsz. Felettébb úgy tűnik, hogy inkább segédeszköz vagy náluk, amin szívesen megosztóznak egy esetleges hármas reményében. Szerintem egyszerűen azt hitték, hogy túl meredek lenne rögtön ezzel nyitni. Jobb, ha csak "úgy alakul".

Hurri Kán 2010.10.26. 11:26:35

@fumerin: jó neked! Aztán persze csodálkozol hogy annyian hm.. grillezni akarnak :DDD

fumerin 2010.10.26. 11:27:47

@gyvy: Azt nem írtam, hogy jól is állna:D

Hurri Kán 2010.10.26. 11:30:07

@Drága IV gernika: nem enged ez a xar képet beszúrni. Vagy én vagyok hozzá hülye :(

fumerin 2010.10.26. 11:31:49

@gyvy: A zinda profil engedi;)

Hurri Kán 2010.10.26. 11:31:57

@fumerin: el sem tudom képzelni hogy ne így lenne :DD

Hurri Kán 2010.10.26. 11:34:42

@fumerin: ha én azt tudnám hogy hogyan kell már világbajnok lennék...

dr. gernika 2010.10.26. 11:37:47

@gyvy: Rámész a profilodra, ott képekre és szépen feltöltöd. Az avatarodat is csináltad valahogy. :)

vernarancs 2010.10.26. 11:38:41

Miutan ennyire erdekli a tema biztosan kurna mindkettovel, csak fel belemenni. MNK.
Legalabb teszkoban voltatok?

phaszfej 2010.10.26. 11:40:12

Hé, blogos faszkalap! 5 perc alatt írok neked élethű kitalált történetet, és még izgalmasabb os lesz. Ez így nagyon izzadságszagú.

Hurri Kán 2010.10.26. 11:41:00

@Drága IV gernika: azt a zöcsém csinálta, ő ért hozzá! :DD

Na jó, mingyár.

fumerin 2010.10.26. 11:49:00

@gyvy: Igazán csini vagy a képen:D De mitől fáradtál el? :D

fumerin 2010.10.26. 11:56:50

@gyvy: Amúgy nem illik más szőrével ékeskedni :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.26. 11:57:35

@Devil2: rossz szóviccelés volt csak - kapcsolódva a megelőző gasztronómiai témához.:-)

@gyvy: akkor itt a soha vissza nem térő alkalom.:-)

@MickthePick: szerintem nem: sok szép ember van a világban, a szexről pedig mindenki beszél.:-)

MickthePick 2010.10.26. 11:59:48

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: hát nem tudom. Vannak helyek, ahol kevés a szép ember, és sok helyen a szexről sem beszél senki.
Nekem sem napi témám, de spec. a prűdériától rosszul vagyok. Anno jó régen voltam USA-ban, és amikor a család filmet nézett, az anyuka átpörgette a videón a csókolózós (!!!) részeket a 9 meg 11 éves fiai előtt. Hát azt hittem, lepadlózok.

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.26. 12:01:41

@phaszfej: na, gyerünk. Adhatok címet?
"Mosogatás a zacskómellűek családjában", avagy szaporodási alapismeretek az általános iskola 7. osztálya számára.:-)

dr. gernika 2010.10.26. 12:02:13

@MickthePick: Anyám úgy cenzúrázott, hogy a kvázi pucéran ölelkezős jeleneteknél elém ült és fülig pirult, meg zavartan vihogott. Marha idegesítő volt.

fumerin 2010.10.26. 12:02:38

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ugyan máááár!

Előbb meg kéne tanulnia fogalmazni, de mire az a projekt megvalósul, mi már nem foglalkozunk a témával:)

lobaszopiatej 2010.10.26. 12:05:45

Nagyon egyszerű.
Fiú1-et hozzárendeled a Lyuk1-hez, Fiú2-t meg a Lyuk2-höz.
Vagy fordítva.

Kytia 2010.10.26. 12:07:41

Hehe, mondd nekik, hogy mindkettővel szívesen jársz két hétig, ha segítenek becserkészni neked azt a barna szemű bikát a társaságból.:) Aztán, ha az megvan, már hárman együtt segíthetik a küzdelmedet a szőke hercegért. Vajon meddig bírja az önbecsülésük a témát?
Egyébként meg csak dugni akarnak, amit ők itt, most "összejövés"-nek, meg "járás"-nak neveznek. Nem először fordul elő a történelemben, hagyd őket a francba.:)
Nincs annál hányatosabb, mint amikor az ex meg akar dugni.

Hurri Kán 2010.10.26. 12:08:21

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: maj még frissítek csak ezen a gépen nincs fénykép!

nosce 2010.10.26. 12:10:46

@Kósza:
Több minden biceg abban amit írtál :
<a szendvicsben ugye nem meghatározott az ivararány,..>
1. a szendvicsben bár explicit nincs ivararány, de kíváncsi lennék hogy ha a pasi van középen akkor mit csinálna az alatta fekvő csaj ? Azon kívül hogy esetleg műphasszal tolná analba, de szerintem ez nem tipikus és te se biztos h ezt szeretnéd .)
2. a grillnél pedig tudtommal egy rúddal szúrják a csirkét ami felül megy be és alul jön ki és az ilyen szerszám viszonylag ritka..
:)

phaszfej 2010.10.26. 12:11:47

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Nyomonköveted pályafutásomat! Meghatódtam.

nosce 2010.10.26. 12:12:19

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
az szvsz igazából nem szerény véleményt jelöl :), hanem az IMHO (In My Humble Opinion ) magyarra kalapálása, azért nem vagyunk mi magyarok olyan szerények h így beszélnénk, nem csoda h nem találkoztál vele :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.26. 12:20:36

@gyvy: ugyan, ez épp jó.:-) Kifejezi, mennyire fárasztó sokat beszélni a szexről.:-)

@MickthePick: mer' oda kell menni, ahol sok szép van.:-) Ott a prűdéria sem olyan zavaró.
Amúgy ez jelenetfüggő: én kifejezetten utálom, mikor nőszereplő olyan nyálon csüngő tekintettel néz csókolózás előtt férfifőhősre, mint pár régi filmen. Ízlés dolga.:-)

Kósza 2010.10.26. 12:26:53

@nosce: tudod, van olyan, amikor a csaj nem csinál semmit, csak élvezi, amit a pasi csinál. De gyanítom, erről neked halvány fogalmad sincsen! Fantázia, ruganyosság, hajlékonyság kérdése minden. Tovább fokozza az élményanyagot, ha a szendvics két kenyere (ha már a pasit tettük középre ugye) csípi egymást, és igyekszik egymás kedvében is járni. Akkor édesapám, még egy sörért is kiugorhatsz a konyhába, nem áll le a műsor!

nosce 2010.10.26. 12:26:55

@gyvy:
szerintem is létezhet barátság a kapcsolat után :), de ehhez valószínűleg az kell, hogy a kapcsolat hosszabb ideig tartson (>3 hónap :) ) és a felek megbántódás nélkül jussanak el a szakításig. Amúgy nekem is talány h a csajok a szakításkor miért kapják elő a de ”legyünk barátok” fordulatot ? talán úgy érzik, így kisebb lelki risket futnak, vagy a sok (ex)barát növeli a társadalmi beágyazódásukat ? )

Hurri Kán 2010.10.26. 12:27:33

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
ezek alapján szerinted ronda vagyok :DD?

@Drága IV gernika: meg mint a viccben, amikor Pistike onnan tudja, hogy a szembe házban dugnak, mert Lajoskát is kizavarták az erkélyre :))

oraculum_dixit 2010.10.26. 12:28:05

Két tippem van -- bocs ha másokat ismétlek, nem tudok most kommenteket olvasni:

1. Régi álmuk került kézzel elérhető közelségbe, amikor rájöttek, hogy ketten is megdughatnának egyszerre.
Az is lehet persze, hogy biszexuálisok, de ez még önmagában nem biztos, egyszerűen az is lehet, hogy valahol látták (pornó) vagy hallották, hogy ez milyen fasza dolog, amikor két haver egyszerre... és ki akarják próbálni. Ez sem túl megtisztelő rád nézve, de a másodikhoz képest még mindig jobb, különösen, ha tkp. Te is szívesen kipróbálnád ezt a felállást, és elég lazán tudsz igent mondani rá ahhoz, hogy kétség se férjen hozzá, Te is csak "buliból" vagy benne. Nem tudom hány éves vagy, de ezt inkább csak akkor ajánlanám, ha már elég sok jó élményed az ágyban, mert ez így nem biztos, hogy annak ígérkezik.

2. Fogadtak, hogy úgymond vagy-e akkora kurva, hogy igent mondasz mindkettejük ajánlatára. Nem tudom, mennyire ismered őket, kinéz-e bármelyikből az aljas primitívségnek ez a foka, de én mindenesetre ezen a verzión sem lennék túlságosan meglepve.

vernarancs 2010.10.26. 12:28:40

@phaszfej: Inkabb ne irjal. Csunyan ki lenne cikizve a heJesirasod, az tuti.

MickthePick 2010.10.26. 12:31:07

@Drága IV gernika: hehe, ez legalább valahol aranyos.
Hát igen, sokat fordultak a dolgok. Én iszonyú hálás vagyok, hogy szüleim engem már teljesen 20. század végi, szabad és nyílt gondolatokkal neveltek. Ez azért nagy szó, mert az ő szüleiktől ez még szinte teljesen hiányzott... szóval ők tették meg a helyes lépést a megfelelő irányban.
(persze apu 80-as években németországból becsempészett pornómagazinjai lehet, hogy nem teljesen szándékos részei voltak ennek a liberális nevelésnek, de ártani tuti nem ártottak :DD - persze, hogy nem tudta elég jól eldugni. Nem is értem, mire számított :D

nosce 2010.10.26. 12:33:41

@Kósza:
Aham, de ha szorosan lapul az alsó csaj a szendvicsben akkor maximum periszkoppal nézheti/élvezheti a fentiek játékát vagy a mennyezetre szerelt tükörből vagy ha kamera játszik képernyőről, de lehet nem vagyok elég ruganyos vagy csak simán fantáziátlan :)
Mindenesetre én ilyen felállásnál nem a szendvicset erőltetném :)

Hurri Kán 2010.10.26. 12:34:08

@nosce:
én nem kapcsolat utáni barátságra céloztam, hanem kapcsolat nélkülire, ami szerintem lehet, Kapcsolat utáni az felejtős.

nosce 2010.10.26. 12:42:29

@gyvy:
értem, szóval kapcsolat helyett a barátság :), az se rossz bár sokszor ott is kiderül h az egyik fél a szívóágon figyel nagy titokban. Viszont nekem már lett kapcsolat után igazi jó barátom...ha ez számít valamit.

Hurri Kán 2010.10.26. 12:50:20

@nosce: nem helyett, csak pl. ismerek jó pár olyan csajt amikor találkoztunk társaságban pl., és neki éppen volt valakije, vagy nekem, de néha összefutottunk borozni meg ilyenek, aztán, még ha valamelyikünk "fel is szabadult" menetközben, mégsem lett semmi egyéb.

AndOr01 2010.10.26. 12:56:31

Hehe.. barátság... :)
A barátságot valahogy mindig a csajok szokták kezdeményezni...

Miért is? Lefordítom magyarra, hogy mi a barátság egy leány és egy fiú között:

A barátság annyit jelent a leányzónak - ha Ő ajánlja fel (más lehetőség nincs is :) ) -, hogy ezentúl a fiú csak azt nem fogja megkapni, amit igazán szeretne, viszont cserébe megoldhatja a leányzó mindenféle cseprő ügyeit, gondjait. Ha ezt jól csinálja, akkor meghallgathatja, a csaj újabb kapcsolatainak történetét, napról napra az új fejleményeket.

A csajok meg olyan buták, hogy komolyan azt hiszik, hogy - ha olyan szerencsétlen és tapasztalatlan a srác, hogy ebbe belemegy - mindezt nem azért teszi, mert nem tudta még lezárni magában és még reménykedik.

Ha egy srácnak tényleg sikerült lezárnia a kapcsolatot az közeledni meg biztosan nem fog. A lezárás legbiztosabb jele a közöny. :)

Srácok, ha az ilyen barátsági ajánlatot komolyan veszitek, akkor abban a pillanatban veszítettetek el mindent.

erzsébeti 2010.10.26. 13:00:07

Ááááá, biztos semmi okuk nincs arra, hogy úgy gondolják megpróbálnák hármasban is. Szerintem ennyire is tartanak. Olyat még nem hallottam soha, hogy a pasi szerelmes lett volna a lányba és úgy megengedio, hogy a haverja is beszálljon...

t a m á s 2010.10.26. 13:13:35

Én egy kicsit idősebb korosztály vagyok és ennek megfelelő érettséggel tudnék hozzászólni.
Ha már felmerült hogy egyszerre kettővel akkor ha szabad javasoljam vegyenek be harmadikként. Minőségileg emelkedne az együttlétek színvonala.
Nekem ugyan már kivették a prosztatámat, így főleg az együttlétek szellemi nívójához tudnék előnyösen hozzájárulni - de talán ezzel lenne teljes ez a nagyon szépen induló mikrószociológiai Nemzeti Együttműködési Rendszer.

Kósza 2010.10.26. 13:30:06

@nosce: az a baj, hogy korlátolt a fantáziád, és a szendvicset csak a meki reklámfotók módjára tudod elképzelni, az fel sem merül benned, hogy lehet forgatni, oldalára állítani, stb.
Meg az is baj, hogy nem szakadsz le rólam szendvics ügyben, nem én találtam ki ezt a megfogalmazást,... az a baj!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.26. 13:43:29

@AndOr01:

Így van. Kevés undorítóbb dolog van a "Legyünk barátok" című dumánál, amikor is a szárazbarát funkciót osztja ki a nő. Azt kell mondani, hogy van igazi barátod, lelki szemetest meg nem játszol :) Ilyenkor ártatlan őzikeszemekkel néznek, és kikérik maguknak, meg azt mondják, hogy milyen bunkó vagy, hogy nem akarsz barátkozni. Ez van.

KCB 2010.10.26. 13:49:25

Csak egy számot téptek, ne parázz miatta :)
Örülj neki hogy ennyien buknak rád, fog még ez hiányozni :)

Csigorin 2010.10.26. 13:53:16

@AndOr01: Pontosan!
Mert ugye mi is egy kapcsolat? Baratsag PLUSZ az hogy fizikailag is vonz az illeto, tetszik.
Kapcsolat mitol megy tonkre? NEM attol hogy aki eddig tetszett az hirtelen elkezd nem tetszeni (ferfiaknal legalabbis ez igen ritka). Attol megy tonkre, hogy a barati szal bekrepal. Akkor pedig mi ertelme is lenne csak azt a vonalat eroltetni benne, ami eppenhogy becsodolt?

nosce 2010.10.26. 14:00:59

@gyvy:
Igazad van, ilyen is lehet....

nosce 2010.10.26. 14:03:24

@Csigorin:
<Mert ugye mi is egy kapcsolat? Baratsag PLUSZ az hogy fizikailag is vonz az illeto, tetszik.>
Azért szerintem a szerelmi szálat ne hanyagoljuk el, mert főleg az szakad el előbb, már ha volt egyáltalán.... az a baj :)

summerstorm 2010.10.26. 14:12:45

ej de elszaladt a fantáziátok mára :D :D

szia kapitányom :)

kerikak 2010.10.26. 14:15:30

grillpipi, ma is tanultam valamit..:)

Kósza 2010.10.26. 14:18:55

@mooon:): kisztihand :) Éhes disznó makkal a kezében álmodik!

Burgermeister 2010.10.26. 14:30:43

Vááááá....figyi prosztoló..vállald be mind2 falloszt..ismered őket, tudod mit teljesitenek. Eddig nem fertőztek meg, gondolom gumit is használtatok...lehet holnapután elüt egy mikkamakka..élj a mának, ne gondolkozz tul sokat a jövőn!!! Szabad szex!!! Egyesüljünk!!!

Lalikiraly 2010.10.26. 15:18:45

Én tök egyszerű attól mászok már falra, hogy a csajok mondják legyünk barátok, te olyan rendes vagy maradj ilyen... Na ilyenkor a válasz, köszi ezt már megszoktam... De köszi sok barátom van!

canis 2010.10.26. 15:22:37

1+1=csak 2 farok és neked van még egy használható testnyílásod, szóval szóljanak még egy havernak :D

tomfix4 2010.10.26. 15:27:20

Hú micsoda sztori.. van még?

DocBulywood 2010.10.26. 15:51:20

Mi van akkor, ha partiba vágnak? Nagy ügy. Úgyis eszedbe jutott párszor, hát túl eshettél volna rajta és legalább megtudod, milyen, amikor ketten az arcodra ürítik a gyerkőcöket, majd a bréket lenyomják a torkodon és leköpnek.

Egy haveruknak még szólhattak volna, hogy még jobban megjárassák a valagad, nem?

DocBulywood 2010.10.26. 15:52:39

@Burgermeister:

Lehet, hogy gumit nem használnak. Majd megy szemlesütve a szende szűzies hölgyike a bőrgyógyra... :-DDDD

DocBulywood 2010.10.26. 15:53:41

.. ja, meg a haverjai is.

Tudod kicsim - mármint a poszt-toló - , ha viszket a nunád, nem biztos hogy azért, mert tokosodik.

Hihihihi...

dr. gernika 2010.10.26. 16:32:01

@nosce: Olyan szegényes a fantáziád. Pasi háton, az alsó csaj lovagolja, a felső ráül a szájára...

Hurri Kán 2010.10.26. 16:35:13

@Drága IV gernika: hogy felélénkült a fantáziátok így délutánra ;)

nosce 2010.10.26. 16:38:46

@Drága IV gernika:
< Olyan szegényes a fantáziád. Pasi háton, az alsó csaj lovagolja, a felső ráül a szájára...>
Tényleg szegényes a fantáziám, de amit leírtál mióta hívják szendvicsnek ? :) Tudom ám, az a baj, hogy kellő fantáziával (transzformációval) a wiener snitzl-t is tekinthetjük szendvicsnek és akkor teljesen korrekt :)

dr. gernika 2010.10.26. 16:51:17

@nosce: Nem hiszem, hogy ezt lehet időhöz kötni. Volt egy pasi, akivel kétszer futottunk neki a járásnak, nem ment, de előtte, meg a köztes időszakban a legyünkbarátok tökjól működött. Ő ajánlotta fel mindannyiszor. Utoljára már nem éltem vele, addigra teljesen kiábrándított.

@gyvy: :)

@MickthePick: Nálunk nem volt dugi pornó, de a dugi ajándékokat mindig kikutattam az ünnepek előtt. Talán ezért tudom, hogy nem volt dugi pornó. :D Egyszer találtam ősrégi gumit, mire letekertem, szétszakadt.

@erzsébeti: NA akkor tőlem hallasz. Legalábbis megengedték volna, de nem éltem vele.

@t a m á s: Csak kommentálnád az eseményeket, vagy koreografálnál is?

dr. gernika 2010.10.26. 17:09:20

@Kedves Nard: Tényleg bunkó vagy. :)
@Csigorin: Na itt van a kutya elásva. Nőknél simán elmúlik a szexuális késztetés egy idő után, ellenben a kapcsolati kötődés fontos, nehezen engedik el. Lehet, ezért is motiváltabbak a maraggyunkbarátokra.

@Kósza: Éhes makk disznólat álmodik.

@nosce: Én simán szoktam úgy enni a szendvicset, hogy egy szelet kenyéren két féle husika van. :)

dr. gernika 2010.10.26. 17:11:07

@phaszfej: Apropó, te nem tudod véletlenül, hogy mit jelent a "halábolni"?

Negrogo 2010.10.26. 17:11:30

Omfg. Ebbe inkabb az a durva, hogy egy csaj kepes egyaltalan ilyen kaliberu null szintes palikkal osszefekudni is. Komolyan vicc. Jelzes erteku, hogy nem lehettek nagy kanok a sracok ha csak par honapig volt veluk egyutt a leanyzo de megis veluk volt egyutt. Az "hozza melto" -t meg alltalaban elhajtjak, mert az nehez eset akit nem tudnak iranyitani es zsinoron rangatni. Ez van. Ma mar a luzereke a punci. Meg van fordulva a vilag nem normalisak a nok se.

Hurri Kán 2010.10.26. 17:35:59

@Drága IV gernika:

Az nem úgy van.

Éhes makkal disznókat álmodsz :))

phaszfej 2010.10.26. 17:54:29

@Drága IV gernika: Geci! Nem tudsz olyat kérdezni, amire ne tudnám a választ. A nevem (phaszfej) már egy brand. Súlyos dollármilliókat ér.

popsilyuk édes ízei 2010.10.26. 18:01:31

A macska jobban karmol, viszont érdesebb a nyelve.

A kutya a barátod, vele nem is megcsalás.

DE!

Mihelyst megismerkedtek a tehénnel, már nem is kell a kecske!

nosce 2010.10.26. 18:08:44

@phaszfej:
<A nevem (phaszfej) már egy brand. Súlyos dollármilliókat ér.>
akkor láss neki besöpörni a license díjad, mert rengeteg a phaszfej a világban :)

phaszfej 2010.10.26. 18:34:11

@nosce: Jó ötlet. Kapsz tőlem egy diót.

Frigyesur (törölt) 2010.10.26. 18:44:13

@nosce: :DDD Tetszik eme tudomanyos megkozelites, pedig alapbol nem ertekelem a temat. :D

@Drága IV gernika: :DDDDDDD Ne adjuk fel, gernika, eccer majd csak kiderul mi'csinalsz. :D

dr. gernika 2010.10.26. 19:27:07

@nosce: Csak ínyenc. :)
@gyvy: Amit én írtam, az jobb.
@phaszfej: Köszi, tényleg sokat ért ez a válasz!
@Frigyesur: Most tudtuk meg! Eszek!

Joe69 2010.10.26. 19:43:06

Maga a poszt éretlen kis tinikről szólhat, szóra se lenne érdemes, de ez a "stand by" motívum elég jellemző, pont kedvenceimre, a harmincas szinglikre - a pasizgatásuk lényege ez. Haver, talonban tartott isten tudja kicsoda, mindenki gondol, amit akar, hiszen nem vállalja be más előtt, barinők előtt grimaszok és legyintgetések - kint is, bent is..na persze a pasi is ennyire veszi komolyan, ha esze van, ha nincs, akkor szív (mármint szegény szive:))..

Olyat is láttam, hogy az ilyen körökben szokásos, és e blogban is gyakran posztolt esetekben , amikor általában a szingli fiatalabb és éretlen pasival akar futni, de látja, hogy reménytelen, akkor inkább megpróbálja használni: taxiztatja, ha nincs kedve buszra szállni, olyat is láttam, hogy megtartotta a srác lakáskulcsát, figyu, hadd pihenjek nálad, nincs kedvem hazamenni ( a srác éppen elutazott vhová), egyéb ilyen-olyan szivességek a világgá kürtölt deklarált szakítás után, a srác természetesen mint a "volt pasi" van bejelentve. Az egész mögött nyilván az van, hogy a srác ha másra nem is, azért a puncijára még pályázna, az ilyen kapcsik elvileg ebből az egy szempontból jól működhetnének. Persze általában már maga a kapcsi is inkább egy hintáztatás volt.

dr. gernika 2010.10.26. 19:53:39

@Joe69: Már megint kezded.
Komolyan van neked most nőd? Alig hiszem. Ha mégis, sürgősen állj le előtta az ilyen szövegekkel meg agymenésekkel, mert rövid úton kukázni fog.

megitális rózsa 2010.10.26. 20:22:33

Ugye, ugye, ha nem szopsz dobnak!

engedd seggbe és szopj szorgalmas és talán nem hagyítanak el 2 hét után.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.26. 21:27:49

@Joe69: most nem hinném, hogy ez a helyzet. a poszt toló elég fiatal lehet...

Frigyesur (törölt) 2010.10.26. 22:04:09

@Drága IV gernika: Na de ilyet miert irnanak neked. Enyhen szolva szkeptikus vagyok megy halabolas utan is :))

Frigyesur (törölt) 2010.10.26. 22:06:20

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Nem erted, hogy mindig ez a helyzet? Tegnap is ez volt. Holnap is ez lesz. Egyik nap, egyik sztori, mint a masik :D

t a m á s 2010.10.26. 22:24:54

@Drága IV gernika: Természetesen koreografálnám, kommentálnám, organizálnám, transzcendens attitűdöt adnék hozzá, interperszonális kontaktus fejlesztő esso tréninget tartanék, és .....szóval sok mindent csinálnék csak sajnos b..ni nem tudok már.

dr. gernika 2010.10.27. 06:21:29

@Frigyesur: A falánkság a hét főbűn egyike, rágalmazni akart. :)
@t a m á s: Respekt. Nard azt mondta, ebben az esetben megküldené az agyát egy golyóval.

vadrózsabokor 2010.10.28. 13:57:09

"pasival barátsággá redukálod a korábbi kapcsolatod". Ha neked redukálni kell a barátsághoz, akkor nincs igazi barátod. Sajnállak.
süti beállítások módosítása