Az exével többet találkozik, mint velem

2024. augusztus 26. 07:32 - csajokespasik

       

               A csaj sokat panaszkodik az exére, mégis napi szinten dumálnak. Akkor most ki hazudik kinek? Vannak olyan nők, akik azt hiszik, hogy egy jó társ mindig egyetért, nem kérdez, csak akkor jelenik meg, ha hívják és nincsenek szükségletei.        

 
       

               Fedezd fel és használd! Érezted már igazán felszabadultnak magad társkeresés közben? Lépj be a Csajok és Pasik közösségébe, hogy az ismerkedés igazán könnyed legyen! Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Mi már lassan két éve vagyunk együtt. Az előttem lévő pasijával azonban a mai napig tartja a kapcsolatot. De már-már napi szinten. Azt is tudom, hogy többet találkozik vele, mint velem. Azért nem értem, mert nekem panaszkodott róla, meg ki is beszélte velem. Olyat is mondott, amikor megoldottam valamit, hogy a volt barátja erre sose lett volna képes. De közben meg találkoznak, és nem tudhatom, mikor csábítja éppen vissza őt.        

       

               Volt már olyan barátnőm, aki hónapokig játszotta, hogy milyen rendes, és milyen jól járt velem, aztán hirtelen szakított, ő meg utána minden héten másba volt szerelmes. Ezekről be is számolt nekem, azt hitte, érdekel.
Én ragaszkodnék hozzá, de inkább egyre több dolgot engedtem már el. Az időbeosztásától függ, milyen gyakran találkozunk, de ehhez is alkalmazkodtam. Egy férfi simán szét tudja választani az olyan kapcsolatokat, amik kellenek, azoktól, amik nem. Erre néhány nő miért nem képes? Ja, hogy érzelmi alapon döntő lények... de szerintem ez egy tök más dolog.
Vannak nők, akik tényleg azt hiszik, hogy a jó társ az, aki egyetért, nem kérdez, és csak úgy van, mindent elnéz, nincsenek szükségletei.          

 

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr1418473291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2024.08.26. 08:05:58

osztán kedves barátom néztél már tükörbe? S mit láttál? egy szamarat? IÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Burgermeister 2024.08.26. 09:17:13

Dugibuli is van ottan pajtikám, te egy balek vagy!!!!

_Amatőr_ 2024.08.26. 14:09:39

Ezt amúgy te miért tűröd el?

God Harald 2024.08.26. 15:48:42

Azért tartja a volt pasijával már-már napi szinten a kapcsolatot, mert valakinek el kell mesélnie ezt a hatalmas boldogságot, amit a szerelmetek okoz neki. Ki más érthetné meg ezt a csodát, mint egy olyan szerencsés ember, aki már korábban belekóstolhatott kichyddel az élményekbe! Rá se ránts, csak élvezd minden pillanatát!

Lorrh 2024.08.26. 16:43:02

@God Harald: ez olyan szép volt hogy megkönnyeztem :-)

God Harald 2024.08.26. 20:08:31

@Lorrh: én is elérzékenyültem írás közben. Mióta Danielle Steel-en élek mindenen elsírom magam.:(

bz249 2024.08.26. 22:42:13

@God Harald: bainites csak a konyvkiado elgepelte. Ha jol emlekszem also de mar reg tanultam.

God Harald 2024.08.26. 23:08:22

@bz249: van egy pár féle. El lehet velük bíbelődni. Én is régen “tanultam”. Idézőjelesen, merthogy nem is érdekelt. Vizsgán megkaptam a kettest-hármast, merthogy ehhez úgysem lesz közöm. Aztán szegény tanaraim meg forgolódnak a sírjukban!:) De Isten látja lelkem, megszerettem ezt a témakört.:)

mumpic 2024.08.31. 23:31:52

Anyám borogass! Te meg keress egy olyan nőt, aki nem másba szerelmes!
süti beállítások módosítása