Járjak ismét az ex-pasimmal?

2010. december 23. 07:17 - csajokespasik

„Az exem nem adta fel a közeledést és valahogy bennem is feléledt a régi tűz, de az a baj, hogy erről az afférról ő nem tud„ - Karácsonyi sztoriból ez az egy darab érkezett, melyben egy lány beleszeret a barátja haverjába, akit a véletlen sodor mellé Karácsony utolsó napján. A lány azon lelkizik, hogy erkölcsös lépés volt-e rámozdulni az ex-pasija barátjára. De hogy pontosan ki mozdult rá kire, szintén tisztázatlan. A dolgot nehezíti, hogy a csaj most újra igényt tartana az ex-pasijára. Viszonylag könnyed ünnepi móka következik.

MÁS: Holnap Karácsony, és mi is készülünk ám ajándékkal Nektek: 24.-én 14:00 óra után nézz be ide hozzánk, és megtalálod a meglepetéseinket!

 

Sziasztok! Nem vagyok régi olvasó, de megláttam a címkefelhőben a ’rókavadászat’ tag-et és eszembe jutott egy karácsonyi sztorim. Tavaly esett meg, hogy az ex-pasim, dec. 26.-án este bejelentkezett hozzánk és megkérdezte, hozhatja-e magával az egyik barátját. Mondom, miért ne, de csak ha nem túl idióta. Már régen nem voltunk együtt, de ő még a szakításunk után is próbálkozott. Én mondtam ki a nemet, mert valahogy elég volt belőle. Éretlennek találtam. Én 22 éves vagyok, az exem 25, a barátja 24. Szóval átjöttek hozzám este nyolc-kilenc körül, egy üveg Jäger-rel. Leültünk a kertünkre néző, fedett, fűtött, üvegezett verandára. A barátja nem sokat ivott, így a java nekünk maradt. Az exem elmesélte, hogy három napja egyfolytában tömik. Őt is etetik a szülők, nagyszülők - így elmenekült. Talán ez volt az egyik oka, hogy egyszer csak felállt, és kidülöngélt a kertbe, eltűnt a sötétben.

Amikor visszajött, mondta, hogy kipakolt valamit a kerítésünk végébe, és rosszul érzi magát, inkább elmegy. A barátját is hívta, de az azt mondta neki, hogy még maradna egy kicsit, mert a busza csak 20 perc múlva indul. Elment. Na ezzel a sráccal, akit életemben először láttam, szépen elkezdtünk beszélgetni. Telefonszámcsere. Három nap múlva randi. És szépen összejöttünk. Együtt Szilvesztereztünk. Idén augusztusig együtt voltunk. De most jön a lényeg: az exem nem adta fel a közeledést (noha neki is volt pár barátnője ez idő alatt). Valahogy bennem is feléledt a régi tűz, de az a baj, hogy erről az afférról ő nem tud. Ha újra összejönnék az exemmel, el kéne mondanom neki? Mert ők a mai napig barátok és egyelőre még nem derült ki a dolog. De ha elmondom neki, mit érek el vele? Vagy már késő elmondani, vagy ráérek vele addig, míg tényleg össze nem jövünk. Ugyanis egyelőre még a levegőben lóg az egész. Míg a sráccal jártunk, megbeszéltük, hogy titokban tartjuk az exem elől. De most megváltozott minden. Nem tudom, mit csináljak, az lenne a legjobb, ha nem melegítenénk fel semmit.

 
114 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr832533953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TBal 2010.12.23. 09:51:25

@Kedves Nard: Túlságosan hasonlítas Cartmanre, avatar, stílus... tényleg már csak az ufók anális beültetése hiányzik :D

TBal 2010.12.23. 10:01:45

@Kedves Nard: De azért amatőr vagy, még egy diznilendet se csempésztél be a börtönbe :DD

Nutshell 2010.12.23. 10:14:33

Mindenki dolgozik? Vagy alszik? Vagy ajcsit-csomagol? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.23. 10:17:25

@Nutshell:

Nem, én munkát imitálok, és délben kb lelépek a vérbe, befejeztem a munkát erre az évre :)

Nutshell 2010.12.23. 10:23:35

@Kedves Nard: Jól teszed, már így is sokat dolgoztál idén :)
De ne aggódj, én majd termelem tovább a GDP-t... :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.23. 10:57:16

@Nutshell:

Sokan viszont nem termelnek semmit, tök kihalt volt a belváros mikor jöttem be melózni :(

Esztétikus Kritikus 2010.12.23. 11:06:48

Szerintem újramelegített kapcsolatba az ember csak legnagyobb nyomorúságában vág bele. Pl. hónapok óta tartó szexnélküliség, leépült önbizalom, szelektív memória...

Ismertem ugyan valakit, akinek bejött, de szerintem olyan kapcsolat lett belőle, hogy alapjaiban inog az egész.

Amúgy meg nem értem, hol itt a probléma, két facér ember egymásra talál, jár, szakít, szerbusz. A virágnak megtiltani nem lehet. Én megmondanám, nincs ebben semmi szégyen, viszont a titkolózás tuti aláássa a bizalmat.

Nutshell 2010.12.23. 11:10:32

@Kedves Nard: Ugorj el egy plázába, na az nem lesz kihalt :)
Amúgy itt is csend és hullaszag van, bár ez egy átlagos napról is elmondható nálunk. De az épület is kihalt, csak pár szerencsétlen van még bent :)

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.23. 11:17:28

Bármit is írsz, az egyik legnagyobb GÖRÉNYSÉG az expasid haverjával összejönni...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.23. 11:21:14

@Nutshell:

Sajnos leszek ott is, a karácsony csak púp a hátamon kb. A holnap még jó lesz, ajándék meg otthon való levés, összebújás, aztán meg a kötelező mászkálás szülőkhöz meg kisfaszom.

@Fot L' Mondó:

Miért? Nem tökmindegy ha már expasi?

deflorator 2010.12.23. 11:21:46

Újramelegített kapcsolatba bele lehet vágni, hiszen idővel megszűnhetnek azok a körülmények, amik korábban a szakításhoz vezettek.
Erkölcsileg semmi kifogásolnivalót nem látok abban ami itt történt, hiszen senki nem csalt meg senkit. Ebben nincs semmi titkolni való. Elmondani persze nem kötelező, de ha rákérdez és nem mondasz igazat, az tönkretesz minden bizalmat.

AndOr01 2010.12.23. 11:22:24

Nagy valami... Expasi! :)

Én is már ki tudja hanyadszor felmelegített kapcsolatban vagyok/nem vagyok. :)

Hol így, hol úgy. 13 éve nem talál normálisabbat. Most, akkor mi legyen?

Ha épp talál valakit és szépen félreállok. De mindig vége lesz valahogy. Túl türelmetlenné vált az évek során. Már a pánikolós korszakában van. Így szépen elriasztja a jelöltjeit.

Senkiben nem találja a azt ami köztünk volt anno. Szegényke...

Brucia (törölt) 2010.12.23. 11:25:02

Tipikus női gondolkodás. "Patkány voltam, de fosok bevallani, így még nagyobb patkány leszek."

Nutshell 2010.12.23. 11:29:40

@Kedves Nard: De a rokonylátogatások csak pár órás projektek. Aztán megint jöhet az összebújásos ellevés :)

@AndOr01: És veled ugyanazt érzi, mint annó? Mert közben te is változtál, ő is, a körülmények is...

AndOr01 2010.12.23. 11:31:05

@Nutshell: Tök igazad van! Én is változtam, Ő is, és így teljesen más.

Esztétikus Kritikus 2010.12.23. 11:31:57

@AndOr01: Szép történet. És ha te találsz egy normálisabbat a pánikolós sweetheartodnál?
Én egy ilyen helyzetben baromi kiszolgáltatottnak érezném magam, a viszonyt pedig egyoldalúnak.

@deflorator: külső körülmények talán. De belsők? Tényleg meg tud valaki változni alapjaiban?

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.23. 11:33:52

@Nedves Kard:
Végül is lehetne tökmindegy is, ám az erkölcse mellett az etikáját is dobhatja a szemétbe... Viszont ez az ő problémája. Ha az én exeim csináltak volna ilyet, az meg az ő problémájuk lett volna... (már ha megtudom egyáltalán).

Nutshell 2010.12.23. 11:35:25

@AndOr01: Naja, gondolom mindenkinek van olyan, akire visszagondolva elfogja egy érzés, hogy az milyen jó volt. De pont a változások miatt sosem lesz már ugyanolyan. Szerintem nagyobb eséllyel talál hasonló boldogságot az ember vk más oldalán, minthogy a régivel visszajöjjön az az érzés.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.23. 11:36:38

@Fot L' Mondó:

És ha megtudod akkor mi van? :) Csúnyán nézel rájuk? Biztosan sokat számítasz nekik vagy a véleményed, ha egyszer már szakítottatok.Nem? De.

AndOr01 2010.12.23. 11:36:39

@Esztétikus Kritikus: Képtelenség lett volna ennyi időn át csak rá várni. Csak vannak időszakok, amikor Ő is meg én is - gyakorlatilag - egyedül vagyunk.

Ma már lehet, hogy nem is tudnám megszeretni... De nekem már mindig ugyanaz a kisleány marad aki volt...

Nutshell 2010.12.23. 11:38:44

@Kedves Nard: Közben énekeld magadban, h "szánom-bánom, hülye a családom..." :)

deflorator 2010.12.23. 11:39:15

@Esztétikus Kritikus: Ennek inkább az ellenkezője lenne kérdéses: Létezik olyan ember, aki idővel nem változik?

fumerin 2010.12.23. 11:40:15

@Nutshell: 16 év elteltével találkoztam újra Ő-vel. Nem vesztünk össze soha. Elmentünk tanulni ide-oda, majd éltük az életünket.
Mindketten sokat megéltünk, átéltünk és nagyon örültünk annak, hogy megint találkoztunk.
Azóta nagycsaládosak lettünk, együtt élünk és augusztusban a konzervatív rokonok, megszóló ismerősök, fikázó idegenek (vadházasság miatt) lelki üdvéért össze fogunk házasodni.
Nekünk jól sikerült:D

Nutshell 2010.12.23. 11:42:02

@fumerin: Ez nagyon jól hangzik, gratulálok :D
Én inkább olyan eseteket látok magam körül, akik idealizálják a múltat, és ezért térnek mindig vissza az igazinak hitthez. De örülök, h van ellenpélda is :)

Esztétikus Kritikus 2010.12.23. 11:42:41

@AndOr01: Nekem ez egy nagyon-nagyon mély barátságnak tűnik. A szüleim között az van... náluk persze szó sem volt újra-összejövésről, de több kapcsolat után, amit egymás vállán sirattak el, bevillant nekik, hogy egy életet leélni csak a másikkal tudnak. 40 éve együtt vannak.

Mondjuk én más tészta vagyok, soha nem keresem ugyanazt a partnereimben. Egyikben a tüzet, a másikban a bohémságot, a harmadikban a nyugalmat... Így kerek a világ :)

Esztétikus Kritikus 2010.12.23. 11:47:17

@deflorator: alapjaiban? alapjaiban szerintem egy bizonyos kor után (legyen ez mondjuk 25 év) nem nagyon változnak az emberek :)
Finomhangolás történhet, de a személyiség gyökerei ugyanazok. Szerintem legalábbis.

A külső körülmények gyúrhatnak sokat a személyiségen, de ez nem más, mint alkalmazkodás.

AndOr01 2010.12.23. 11:49:21

@Esztétikus Kritikus: Az előző kérdésedre nem válaszoltam: Nekem azért nincs más, mert van más, de azt a kapcsolatot már rég le kellett volna zárnom. Csak a fiam miatt érzett felelősségem miatt nem fejeztem be. Jövőre felnőtt lesz. Egyetemista. Azt hiszem, akkor már különösebb megrázkodtatás nélkül lezárhatom.

A lényeg, hogy én kifejezetten nem keresgéltem, így nem is találhattam. Feladatom volt.

Esztétikus Kritikus 2010.12.23. 11:53:41

@AndOr01: ha jól veszem ki, fiad anyja a lezárandó kapcsolat.

Ismered a viccet, amikor egy anyóka és egy papóka bebotorkál a bíróságra, megállnak a járókerettel a válóperes ügyvéd előtt, és bejelentik, hogy el akarnak válni? Kérdezi az ügyvéd, hogy de hát hány éve vannak együtt? 60 éve, felelik azok. És 60 év után miért akarnak elválni? - hüledezik az ügyvéd. "Jaj, fiam, elváltunk volna mi már hamarabb is, de megvártuk, míg kirepülnek a gyerekek!"

ha rád nem ez a képlet áll, akkor elnézésedet kérem :)

pause 2010.12.23. 11:53:41

"Leültünk a kertünkre néző, fedett, fűtött, üvegezett verandára."
hatez lenyeges volt am...

vázkulcs 2010.12.23. 11:53:57

Járjál vele ilyen előzmények után vitathatatlan , hogy jó pár lesztek. :)

Lové sztori
www.youtube.com/watch?v=AJyRZYQMNmI&feature=related

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.23. 11:55:33

@Kedves Nard:
"Csúnyán nézel rájuk?" Khm, igen, így is lehet mondani... :D és az úgynevezett haverra is...

AndOr01 2010.12.23. 11:57:31

@Esztétikus Kritikus: Csak a 60 év még nagyon messze van! Ennyivel azért más a helyzet. :)

Bicikliző medve 2010.12.23. 12:05:25

@Kedves Nard: Na ja. Nekem is egyszer elem allt volt baratnom, hogy egy ideje egyutt vannak egyik haverommal, es hogy ugy sajnalja meg minden, meg majdnem el is sirta magat, olyan parasztnak tartotta magat. En meg neztem, mondtam, hogy hajra, mar nem vagyunk egyutt, en csak orulok neki, ha jol elvannak. sose ertettem ezt, hogy a haverrral osszejon , az most hu de mekkora g*ciseg... Miert lenne az? Senkinek semmi koze a szakitas utan a masik maganeletehez. A boldogsagra kell torekedni.
Ha az ex meg olyan gyoker, hogy nem tudja elviselni, hogy ez van, akkor meg is erdemli a sorsat.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.23. 12:05:27

@Kedves Nard:
Látom, a "..." részét nem érted. Nem baj!

Kham 2010.12.23. 12:05:32

@pause: Lehet a kertvégébe hányás tettet akarta finomítani és magyarázni. A nappaliból kirohanva, mégiscsak ütősebb lett volna ugyanezt tenni:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.12.23. 12:08:07

@Fot L' Mondó:

Ja, hogy izmozol. Értem. Én azt is leszarnám.

Nutshell 2010.12.23. 12:08:55

@ċsirke72: De itt az a baj, h a csajszi visszemenne a pasihoz. Te visszafogadtad volna, ha közli, hogy együtt voltak 8 hónapig blabla, de megint veled akar lenni?

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.12.23. 12:09:48

@Kedves Nard:
Remek, akkor Te egy leszarós ember vagy. :)

fumerin 2010.12.23. 12:16:40

Megkezdődött a karácsonyi üdvözletek rohama:((((

Bicikliző medve 2010.12.23. 12:18:25

@Nutshell: Miert, vegul is tok mindegy, hogy kivel volt, amig nem voltunk egyutt. Volt egyszer egy szunet koztunk, es akkor is volt egy baratja, uatana "visszafogadtam". Bar az egy nagyon bonyolult tortenet volt :)

Nutshell 2010.12.23. 12:22:14

@ċsirke72: Női szemmel engem zavarna, ha utánam és előttem (szóval köztem) egy barátnőmmel járt volna. De ez biztos egyénfüggő :)

repecs 2010.12.23. 12:25:58

Írd össze az összes elérhető pasit. És akinek a legtöbbje van arra hajts rá.

Bicikliző medve 2010.12.23. 12:28:57

@Nutshell: igen, en teljen maskepp tekintek az emberi kapcsolatokra, mint az atlagemberek :) Bar azota megtalaltam a nagy Ő-t, vele maskepp lenne minden, azt hiszem :)

phaszfej 2010.12.23. 12:35:08

Kisanyám! Teljesen mindegy, hogy elmondod vagy sem. Egy manust sosem izgat a ribanca előélete, mert úgyis tudja, hogy a csajok alapvetően kurvák, és oda lesznek szerelmesek, ahol jó nekik. Hidd el, magasról leszarja, kivel basztál, mert mindig a férfi választ.

phaszfej 2010.12.23. 12:38:41

A karácsony szar! Kötelező ajándékokat adni? Mi a faszom ez? Ezt a paraszt egy hülye ünnepet. Kétszáz éve kitalálták, hogy az emberek állítsanak fát, oszt' azóta mindenki fenyőket vág ki, hogy csicsa gömböket meg szalagokat aggasson rá. Mi ez, gecik? Ez a gyíkság nem megy a fejembe. Pont olyan, mint ez a valentin nap szarság. Én ignorálom ezt a fos ünnepet.

fourgee 2010.12.23. 12:42:15

"Ha újra összejönnék az exemmel, el kéne mondanom neki? "

Nem b+, fő az őszinteség, ne csak hogy ne mondd el neki, hanem találj ki jó hazugságokat. Sőt, talán az lenne a legjobb ha az újra összejövetel előtt minden barátjával megdugatnád magad. Ez egy hosszú, stabil, boldog kapcsolat alapja...

:)))

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.12.23. 13:04:27

üdv,

ha volt már akkor bocsesz: azt nem értem, hogy miért kell lelki válságot imitálni, ha az nem zavart hogy odahányt a kerítésetek tövébe akkor nem lehettek bonyolult lelkek....:P

szar a sztori, ótvar emberek. merry muthafuckin' XXXmas!

www.youtube.com/watch?v=JdSmzS1Fklk

Hurri Kán 2010.12.23. 13:18:49

Még egy nyomi így karácsony előtt... A bánatér rinyálja tele a zinternetet a hülyeségével...

Hurri Kán 2010.12.23. 13:20:06

@fumerin: Nálad valamiért már meg se lepődök ilyesmin :))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.12.23. 13:25:18

@fumerin:

"...augusztusban a konzervatív rokonok, megszóló ismerősök, fikázó idegenek (vadházasság miatt) lelki üdvéért össze fogunk házasodni."

Ez szánalmas...

fumerin 2010.12.23. 13:25:20

@gyvy: Ne tessék kifigurázni személyemet:D
(most indulok fát looo...találni)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.12.23. 13:27:36

@Fot L' Mondó: Miért ne szarná le? Mi köze az exnek hozzám? Főleg ha vissza se akar/vissza se akarom kapni?

fumerin 2010.12.23. 13:27:48

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Vannak akik szeretnek és vannak, akik utálnak!
Leszarom a véleményed:)

Dr. Jula Watson 2010.12.23. 13:30:49

Jó reggelt!

A posztoló azt sem tudja megmondani, tulajdonképpen miért menne vissza az exhez. csak hogy ne legyen egyedül karácsonykor?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.12.23. 13:40:43

@fumerin: Kicsilány, és vannak, akik szánnak: én:)

deflorator 2010.12.23. 13:41:57

@Dr. Jula Watson: Az éppen elég indoknak. Sőt, ha csak egy kis szexet akar, az is.

lac666 2010.12.23. 13:42:04

Az egyikkel baltáztasd meg a fingódat, miközben a másikat meg szíjjad le! Aztán csere!

Ufóka 2010.12.23. 13:43:54

Tud a posztoló egyáltalán valamit is? :))) Az írás alapján úgy veszem ki, hogy több faszt fogott életében, mint kilincset.

Dr. Jula Watson 2010.12.23. 13:48:46

@deflorator: egy kis szexért nem kell újra kapcsolatba lépni. De a karácsonyi egyedüllét sem indokolja, hacsak nem szereti nagyon áltatni magát az ember.

csiribi (törölt) 2010.12.23. 13:54:39

Negyven!!! év után jelentkezett az anno nagy szerelmem, akitől úgy váltam el, hogy valamennyi szóba jöhető barátommal lefeküdt.
Na, akkor nem zavart, de most... elképesztő, hogy a nők mit nem engednek meg maguknak!!!
Még rosszabb, hogy arra hivatkozik, hogy életünk legnagyobb szerelmei voltunk egymásnak.
1/. Miből gondolja, ezek után?
2/. Nem sül le a bőr a pofikájáról?
3/. Anno meg akart veretni azzal a fiúval, akivel először megcsalt, és persze rájöttem, elhagytam ... elképesztő... na, szóval aki még nem tudná, a nők ilyen gané' alakok... kivétel nincsen... legfeljebb mentségeket keresnek... mire is?

Frucsasz 2010.12.23. 14:50:24

Jártál a volt pasid barátjával 8 hónapig, de ezt te

1) csak afférnak hívod
2) azt reméled, sose fogja megtudni?

hát....

Nutshell 2010.12.23. 15:04:04

Milyen lelkes mindneki így karácsony előtt :)

viktor134 2010.12.23. 15:15:32

Ne pofázz, szeretkezz. :)

Ha valamit tettél ne legyél annyira önző, hogy még a lelkeden is könnyíteni akarsz az ő rovására.

A "gyalázatos" múltad nem kell ismernie. :)

Joe69 2010.12.23. 15:29:17

Karácsonyra akár ütősebb sztorit is kaphattunk volna, de ez is megjárja, mert ez az élet. Pitiáner kis hintáztatás, pasifelhő-kavarás, ennyi. Minden nő megteszi, aki megteheti. Meg azok is, akik tulajdonképpen nem állnak annyira jól, hogy megtehetnék. Az érintett pasik meg nyilván mindent tudnak, mindent lebeszéltek, csak beszállnak ebbe a játékba. Például azért vesztegetik ezzel az idejüket (ráadásul ilyen önmegalázó módon, viszem a havert is..), mert éppen csak ilyen nők vannak az ismeretségi körükben, akik azt élvezik, hogy 2 vagy több pasi+1 nő felállásban lehet velük randizni, fesztelenül beszélgetni, ismerkedni, stb.mert akkor a pasik kölcsönösen sakkban tartják egymást, és ő "biztonságban" tesztelhet, válogathat. Tipikus szinglitechnika. És majd egyszer, amikor kedve tartja , esetleg kiemel köztük valakit - hiszi a csaj. A tragikus tévedés csak akkor derül ki, amikor 30 felett tényleg megpróbálja, és akkor kiderül, hogy a jól beidomítottnak tűnő pasifelhó tagjai már régen leszarják mint lehetséges komoly kapcsolatot, feleséget, nőt. Ahhoz ugyanis nyújtani is kellett volna valami komolyat és biztosat - egyvalakinek, nem pedig nagyon keveset sokaknak.

Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek !

Kytia 2010.12.23. 15:35:20

@csiribi: Hú, ez kemény sztori.:D De azért van kivétel, szerintem. Csak kérdezd meg tőle, mégis miből gondolja, hogy 40 év után úgy vonzódsz hozzá, mint anno (bár erre is tudok példát, hogy létezik).

A poszthoz: Most mi ez a hülyeség?? Ha ti már nem jártatok, akkor miért ne járhattál volna a haverral?? Mér' Józsival járhat az exem szakítás után, csak Bélával nem? Tökrenemértem.

Nutshell 2010.12.23. 15:43:24

@Bohumil Stejskal: Tudom egyszerre csinálni a kettőt, bármilyen hihetelten :)

Mell Gibbon 2010.12.23. 15:43:29

@Joe69: Te aztán nem semmi troll vagy, kiemelkedő alkotásokat hoztál létre!

RaveAcE 2010.12.23. 15:46:41

Szerintem is csapd be őket a közösbe. Éjjel tarts egy verseny tárgyalást. Aki előbb elmegy, csukja be az ajtót. :P

Nutshell 2010.12.23. 15:51:49

@Bohumil Stejskal: Eljutottunk idáig, hogy nem hiszel nekem... :)

Bohumil Stejskal 2010.12.23. 15:55:45

@Nutshell: Hinnék én szívesen, de annyi hazugság után, a Pistáról se szóltál, pedig az exem voltál:)

Jamesboci 2010.12.23. 16:14:05

@Drága IV gernika:
:DDD
lehet azért pakolt ki, mert sokat nézte az "exet"..

Nutshell 2010.12.23. 16:18:23

@Bohumil Stejskal: Az csak egy kis affér volt... Miután elmentél és telehánytad a kertet... :)

Zelefánt 2010.12.23. 16:27:58

A ribiknek tök jó.
Bármi is történik, bárkivel és bárhol, a végén mégis mindig meg vannak töcskölve, ráadásul mindig az a végszó, hogy "A pasik mind rohadtak."
Fucking Ending.

Hurri Kán 2010.12.23. 16:29:50

Ez a posztoló télleg totál szerencsétlen... Az a kérdés, amit nem tesznek fel, arra nem válaszolunk. :)

Én pár hete futottam a zegyik volt versenyzőmmel össze, tolt babakocsiban egy kisdedet, köszönt, és mondta nyugodjak meg nem tőlem van :DDDDD

Joe69 2010.12.23. 16:39:24

@gyvy:
Engem meg mindig karácsony előtt szokott nyaggatni az egyik ex, hogy márpedig most már biztosan válik, nem bírja tovább, épp most tette megint. Én pedig alig győzöm lebeszélni, más se kéne nekem:))

Hurri Kán 2010.12.23. 16:42:08

@Joe69:
Őt is a pszichiátriáról ismered?

Joe69 2010.12.23. 16:43:00

Az életből. Az a legnagyobb pszichiátria..

fumerin 2010.12.23. 18:01:13

@gyvy: Lehet, hogy csak azért mondta, mert talált egy potenciálisabb hímet, aki eltartja:DDDD

Hurri Kán 2010.12.23. 18:07:15

@fumerin:
Az már legyen az ő dolguk. :DDDD

Sikerült fát lo.. őőő... szerez.... venni? ;-)

fumerin 2010.12.23. 18:09:51

@gyvy: Igen:)
Tudod, környezetbarát a család, neeeeeeeeeeeeeeeem modoros, hanem tényleg.
Szóval hatalmas ágakat beletettem a talpazatba, amit bevontam bordó drapériával, így olyan, mintha fenyő lenne, amúgy csak ágak:)
És nem öltem meg egy fát:)

Hurri Kán 2010.12.23. 18:11:02

@fumerin:
Én cuki kis törpefenyőt vettem (élőt) már akasztottam is rá egy angyalkát. :)

fumerin 2010.12.23. 18:18:05

@gyvy: Élőt már nem veszek, mert tele van fenyővel az udvar:D
Amúgy tök jó az örökzöld udvari dekornak. Nem kell taknyászni a ledobott lombot ősszel;)
Díszekkel is konzervatívan bánok. Csak saját gyártmányok, és minden évben újabb ötleteim vannak, amit apró manók kiviteleznek:D

SzCsaba 2010.12.23. 19:02:55

Na még egy agyatlan MNK. Boldog karácsonyt mindenkinek, a posztolónak pedig jó töprengést kívánok, ha eddig nem erőltette az agysejtjeit akkor már mindegy és úgysem fog sikerülni.

dr. gernika 2010.12.23. 20:45:10

@Nutshell: MEgvolt, nemrég értünk haza a Westendből, még én is kikészültem. :)

Bohumil Stejskal 2010.12.23. 22:02:31

@Nutshell: Cicabogár, nem hánytam, egy gyémántköves karkötőt ástam el a kert végében, de te, ahelyett, hogy megkerested volna, inkább kikezdtél a Pistával, egy üveg borért:)

indapass90210 2010.12.23. 23:17:18

Gumit ki vette?

Búcsúszex volt?

Nutshell 2010.12.23. 23:19:25

@Drága IV gernika: És legalább beszereztetek mindent? :)

@Bohumil Stejskal: Ebből is látszik, hogy nem a pénzért vagyok együtt bárkivel is :)

Bohumil Stejskal 2010.12.23. 23:47:49

@Nutshell: Pénz? Apád vagyonát költöttem az ékszerre, és ez a hála?:)

dr. gernika 2010.12.24. 02:53:27

@Nutshell: Be, le is nulláztuk magunkat teljesen. :)

nicknek 2011.01.18. 12:26:49

@mooon:): És ha eltelt annyi idő, hogy változzatok mindketten? Kinőttétek azokat a hibákat, amiket elkövettetek... elzárkózni és megpróbálni újra, egy alternatíva lehet...
süti beállítások módosítása