Ha egyszer megcsalt, vajon újra megtenné?

2011. január 28. 07:46 - csajokespasik

„Összejött egy régi barátnőjével, aki zömében külföldön él és ki fog menni hozzá. Az új lány Bécsben dolgozik. Nem értem ezt a kapcsolatot. Ha ez neki így jó” - a mai sztori szerint igaz a mondás, miszerint a távollét a kis tüzeket kioltja, a nagy tüzeket fellobbantja, ugyanis a pasi egy másik nővel áll össze, országunk határain túl. Amikor a pasi rájön, hogy rossz lóra tett, és az új nő sem teljesíti az elvárásokat, visszakúszna a régihez. Sokan azt gondolnák, hogy ez eleve zsákutca. Vajon visszafogadják? Az exbarátnő egy olyan döntést hoz, amit csak kevesen mernének meglépni. Most megtudhatod, hogy a tékozló fiúknak mindig van egy esély.

 

Sziasztok! Egy érdekes történetet szeretnék megosztani Veletek. Egy 3 éves kapcsolatom szakadt meg még évekkel ezelőtt. A pasim egyszer csak közölte, hogy szerinte nem működik a kapcsolatunk. Egyik napról a másikra, hirtelen. Nagyon váratlanul ért. Amikor elment, annyira elviselhetetlenül üresnek és csöndesnek találtam a lakást, hogy csak kóvályogtam benne, egyik szobából a másikba. Aztán jött a zabálás. A legjobb barátnőm vállán sírtam ki magam, aki legalább olyan jól ismerte a pasim, mint én, sokat járt fel hozzánk, néha együtt nyaraltunk stb. Nagyon felkavart a hirtelenség. Napokkal később felhívott, kérdezte, hogy feljöhet-e. Mondom, persze. Feljött, hozott egy üveg bort és próbált lazán viselkedni, de láttam rajta, hogy valamit hozott még a boron kívül. Ismertem ezt az arcát: „a mindjárt mondok valami durvát” – kifejezés, amit eddig csak akkor láttam rajta, amikor valami gyászhírt, vagy pénzhiányt jelentett be.

Leültünk és elmesélte, hogy szerinte jogom van tudni, de összejött egy régi barátnőjével, aki zömében külföldön él és ki fog menni hozzá. Az új lány Bécsben dolgozik. Nem értem ezt a kapcsolatot. Ha ez neki így jó. Nem tudtam erre mit felelni. Gondolom, ha szétmentünk, akkor már beszámoló nélkül megtehet bármit, oda megy ahova akar. Nem értettem, miért közölte velem mindezt. Azt mondta, azért árulta el, mert szerinte jogom van tudni és kész. Kösz. Ezekben a napokban nagyon sokat mászkáltam a barátaimmal, mert otthon életveszélyes voltam magamra nézve. Nagyon szerettem őt. Függtem tőle? Talán. De legalább tudtam róla. Nehezen viselem a magányt és sok időbe telik az is, hogy elfogadjak és megszokjak valakit. Talán ez áll a későbbi döntésem hátterében. Ugyanis pár hónap múlva felhív az exem, és síri hangon kérdi, hogy mikor viheti el az itt maradt cuccait? Megbeszélünk egy időpontot, ami mindkettőnknek jó (hozzáteszem, volt kulcsa, tehát akkor jön-megy, amikor akar) - itt már sejtettem valamit. Amikor találkozunk, kérdem, hogy mi van vele/velük? Elmesélte, hogy már nincsenek együtt, most a szüleinél lakik. Összeszedi a motyóját és elkullog. Szünet. Némaság. Pár nap múlva felhív és bejelenti, hogy beülhetnénk a kedvenc éttermünkbe, utána mozi... „Randizni akarsz???” – gondoltam magamban, félig nevetve, mert elég bizarr volt ez a forró kása kerülgetés. Örömmel találkoztam vele. Szégyellte magát és kínos is volt az egész. Aztán elkezdett puhatolózni, hogy nekem van-e valakim. Végül nyíltan rákérdezett, hogy nem tudnánk-e elölről kezdeni? Mert tudja, hogy én vagyok az igazi számára. Azt mondtam, hogy rendben, de magamban megfogadtam, hogy csak próbaidőre és nincs még egy esélye. Szerintem nem visszakúszott, hanem visszavonult, ami műfajilag más.

Tudom, hogy nem melegítünk újra semmit, de nálunk megérte.

Régóta minden zökkenő nélkül élünk, szeretjük egymást és idillinek mondható a kapcsolatunk. Hiba volt visszafogadni? Mert ha egyszer megtette, vajon még egyszer megtenné? Vagy tanult belőle és rájött, mi az, ami igazán számít?

 

 
258 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr672619792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tuli _ 2011.01.28. 08:12:39

na, akkor első. :DD

Igen, még egyszer megtenné, megteszi, ha úgy látja, hogy ígéretesebb a másik lány. Ettől függetlenül jól meglehettek, nyilván van szeretet is. Miután fel sem hánytorgatod neki, ideális ez a kapcsolat számára. Addig, míg nem jön a következő nagy ő.
A másik verzió: tanult belőle, rájött, hogy nálad jobbat nem talál.
(De. Talál. Mindig, mindenkinél van jobb, vagy ha nem jobb, akkor más, a kezdeti időkben izgalmasabb.)

Azért szurkolok neked. Ha másodszorra is megteszi, remélem, nem leszel megbocsátó. Mert akkor egészen biztos, hogy mindig meg fogja tenni.

Na, lehet, hogy már nem is első. :D

deflorator 2011.01.28. 08:21:34

Nagyon kínos. Ezek után nem sok önbecsülése maradhatott. Visszamegy a volt partneréhez, aki ráadásul a "nagy zabálás" után még kétszer olyan dagadt, mint azelőtt.... Nincs benne tartás, éppen ezért nem érdemel tiszteletet!
A jó hír viszont az, hogy ezek után valószínűleg teljesen megtört, engedelmes rabszolga lesz belőle. Sajnos könnyen impotenssé válhat a történtek hatására, ezért nem írtam szexrabszolgát.

Father Justice (törölt) 2011.01.28. 08:23:22

@tuli _: Igen, nagyjából ennyit lehet hozzáfűzni. Arra viszont nyomatékosan megkérek minden kommentelőt, hogy az "Aztán jött a zabálás." mondatból ne űzzön tréfát, mert deflorator kíméletlenül lecsap rá. Ha lehet, ne is utaljatok rá egyáltalán! :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.28. 08:24:00

@deflorator:

A nagy zabálásnál gondoltam, hogy lecsapsz rá! :)

Father Justice (törölt) 2011.01.28. 08:24:23

Na tessék, a jövőben hétkor kell kelni. :)

bagolybagoly 2011.01.28. 08:26:49

Ami igazán számít az az, hogy nem akar a szüleivel ékni. És ez érthető!

Devil2 2011.01.28. 08:27:13

Erre mondják hogy zsák a foltját. Egyébként mindkét félnek kijárna egy-egy collos vascső, de hát ha boldogok akkor tegyenek belátásuk szerint.

tuli _ 2011.01.28. 08:30:42

@Father Justice ♋: @Kedves Nard: :D
Amikor nekem bajom van, én mindig fogyok. Akkor legkevésbé a kaja hiányzik.

nosce 2011.01.28. 08:36:10

@tuli _:
Sokszor felmerül, hogy ha egyszer megtette akkor másodszor is megteszi. Ez kb. olyan minthogy aki egyszer rátenyerelt a vasalóra az másodszor is megteszi :).Van aki igen és van aki nem. Mert ha valaki rájött (ha valóban rájött és nem csak magányoskodott) h a másik sokat jelent neki, ehhez pedig sokszor egy válság kell, akkor sokkal jobban ellenáll majd a kísértésnek, mert tudja mit veszíthet. Sztem.

Devil2 2011.01.28. 08:36:55

Az hogy lerendezték ezt egymás közt az egy dolog. Viszont milyen ciki lehet a barátok előtt úgy tenni mintha semmi nem történt volna, folytatódhat a jópofizás.

Nutshell 2011.01.28. 08:43:12

@Devil2: Ez igaz a szülőkre is, akik vigasztalták a csajszit, hogy ne sajnáld, nem érdemelt meg, igazából sosem kedveltük csak miattad viseltük el... Aztán jön a következő közös családi vacsi :)

tuli _ 2011.01.28. 08:43:47

@nosce: nem olyan. legfeljebb, ha hideg a vasaló. :)
a vasalóra való tenyerelés azonnal fáj. a megcsalás nem fáj, ha nincs lelkiismeretfurdalás, igen magas szinten űzik sokan.
tulajdonképpen én itt nem is elsősorban megcsalásról beszélek, inkább elhagyásról.
persze, van esély arra, hogy rájött, nem talál majd jobbat. erre írtam, hogy de. talál.
ennek ellenére nem kövezem a lányt. tényleg szurkolok neki.

Father Justice (törölt) 2011.01.28. 08:49:44

Na jó, akkor süssük el a megfejtést is még hajnali kilenc előtt:

"Az új lány Bécsben dolgozik."
"Nem értettem, miért közölte velem mindezt."

Pedig elég egyértelmű: az új lány valószínűleg ötször olyan jól él, mint a posztíró. Ha már dobbantani kell a szülőktől, dobbantsunk nagyot - gondolta a fickó furfangosan. A hölgy viszont néhány hónap alatt leszűrte, hogy elsősorban nem a személye vonzotta Bécsbe az urat, így rövidre zárta a dolgot. Ennyi idő alatt azonban sem nyelvet tanulni, sem kapcsolatokat kiépíteni nem lehet érdemben, ezért Józsi szégyenszemre visszakullogott Magyarországra. Nyilvánvalóan tisztában volt azzal is, hogy Juci töltött káposztaként vehető elő a mélyhűtőből, különben be sem próbálkozott volna nála újra.

"Vagy tanult belőle és rájött, mi az, ami igazán számít?"

Tanult bizony. Rájött, hogy akiben egy deka tartás sincs, azt büntetlenül lehet az orránál fogva vezetni. Ráadásul azt sem nehéz kitalálni, hogy a fickó elfogadhatóan néz ki, a nő pedig egy legalább 60 kilós szörnyeteg! Ezért örül annyira, hogy újra "megkaphatta" minden sumáksága ellenére is.

nosce 2011.01.28. 08:54:02

@tuli _:
"ha nincs lelkiismeretfurdalás, igen magas szinten űzik sokan."
Igen sokan űzik, azért írtam hogy "Van aki igen és van aki nem. ".
De itt más volt, több mint egy megcsalás, egy szakítás. Aminél rájöhetett, hogy tévedett. Ebből a szempontból a szakítás jobb mert van következmény amit megtapasztalhat.

"persze, van esély arra, hogy rájött, nem talál majd jobbat. erre írtam, hogy de. talál."

A "jobb" mindenki számára felülről korlátos halmaz, tehát elvileg is lehet legjobb (amit lehet éppen meg is talált) :), szal egy nagyon jónál jobbat találni qrva nehéz :)

indapass90210 2011.01.28. 08:54:04

"Mert ha egyszer megtette, vajon még egyszer megtenné?"

Szerintem nincs ilyen összefüggés. De tegnap óta sem sikerült megérteni, hogy miért probléma, ha a másik néha vágyik egy kis változatosságra.

deflorator 2011.01.28. 08:57:39

@Father Justice ♋: Ne szépíts! Szerintem alsó hangon 80 kilós a nő! Az alapján amit ír, élhetnének mint hal a vízben, mindenki boldog lenne, ha leadná azt a pár (20-30) kilót. Sajnos előbb fog jósnőhöz fordulni mint elkezdeni futni vagy nekiállni emelgetni a súlyokat.

deflorator 2011.01.28. 09:00:28

Persze elképzelhető, hogy másról van szó. A lány lágyan masszírozza a fiú golyóit mélytorkozás közben, gondosan vigyázva arra, hogy ne fogazzon. A srác hamarosan felmérte, hogy ez manapság (sajnos még) nem alapszolgáltatás, hiszen a magyar nők szexuális kultúrája nagyon alacsony.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.28. 09:01:39

@nosce: Szerintem is. Van aki igen, van aki nem. Legalábbis szeretnénk azt hinni, hogy nem. :D

Mondjuk én már ennél kisebb dologért (mármint a megcsalásnál kisebb dologért) is dobtam már ki valakit. Nem tudom, hogy egy megcsalás után vissza tudnám-e fogadni az illetőt. Az adott helyzettől függ.

Szerintem azt, hogy hiba volt-e ugyis akkor tudod meg, ha újra megtette. Ha nem teszi meg, nem volt hiba, ha megteszi, akkor az volt. Bár azt mondják kutyából nem lesz szalonna és ezt én is ismételgetni szoktam magamban, mikor ezen rágódom. De kívülről mindig okosabb az ember, mint amikor benne van egy kapcsolatban. Szerintem a posztolóü kérdésére nincs jó válasz.

SciNu 2011.01.28. 09:05:29

@nosce: A vasalós hasonlat rossz. Ott megsérülsz és tudod, hogy az rossz. Itt ha többé szóba sem állna vele a lány lenne ugyanaz a helyzet. Ez inkább a gyerek lopja a karácsonyfáról a szaloncukrot. Mikor lelopja és megeszi nagyon jó érzés. Aztán kicsit fél hogy mi lesz belőle ha rájönnek, de látja, hogy semmi nem történt ezért később újra megismétli, amíg végül rá nem csapnak a kezére.

Pilled · http://polenaplo.blogspot.com/ 2011.01.28. 09:07:28

Az a baj az ilyen "visszafogadásokban", újramelegítésekben, hogy nem lesz az igazi már a kapcsolat. Ahogy a posztíró is írja, ki tudja, nem teszi-e meg megint. A baj azzal van, hogy elveszett a bizalom, és azt csak hosszú idő alatt lehet újjáépíteni, már ha lehet. Mindig benne marad a tüske, s nem hiszem, hogy nem fog a megcsalásra gondolni a lány, ha épp a pasinak pl. túlóráznia kell...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.28. 09:08:07

@SciNuBob -I hear you, mon!-:

És fennhagyja az üres papírt a fán! :) A rohadék!

2011.01.28. 09:08:29

Kiégtem. Ehhez a poszthoz se tudok mit hozzászólni, bár lehet csak nem akarok, vagy nem tudom. Jöjjön a nyár. Nyarat akarok, vagy legalább tavaszt.

SciNu 2011.01.28. 09:11:11

@Kedves Nard: És ráadásul kipúposítva mintha lenne benne még valami. :)

Kytia 2011.01.28. 09:11:26

Egyesek még arra is esküsznek, hogy ha MÁSSAL megtette, akkor veled is meg fogja. De hogy veled tette meg, az még rosszabb kiinduló helyzet.
Nem tudom, én úgy vagyok vele, hogy ha egyszer felmerült egy pasiban, hogy nálam jobbat is lőhetne magának, akkor én már többé nem tudok úgy nézni rá. Hiába köt ki újra nálam, én csak arra tudnék gondolni, hogy épp nem akadt jobb, hát visszajött, de ettől még csak egy vagyok a sok közül neki, és csak véletlen, hogy együtt vagyunk. Annál meg azért az én monogámiámhoz több kell.:)

Father Justice (törölt) 2011.01.28. 09:12:31

@Pilled: De a masszív szintkülönbség miatt fontosabb a posztírónak, hogy ismét van egy valahogy kinéző pasija, mint az elvesztett bizalom. Nála így alakulnak a prioritások, de ez érthető is: 60 kilóval nem nagyon lehet ugrálni! :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.28. 09:14:41

@Father Justice ♋:

Meg van aki kiveszi a részét a rezsibő'! :D Nem kell pironkodnia a közösségi oldalakon, hogy ő a nyomi szinglihordákat erősíti! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.28. 09:15:52

@Pilled: Na igen, a legnagyobb baj, hogy megrendül a bizalom. És ahhoz nagyon sok idő kell, hogy újra olyan erős legyen, mint régen, ha olyan lesz egyáltalán. És akkor jön a morgolódás, mert az ember jobban odafigyel a másikra, hátha észreveszi a jeleket, hogy megint másfelé kacsintgat. Ez kiborítja mindkét felet, amiből állandó vita lesz ha nem tudják kezelni. Szerintem ezt mindenkinek magának kell mérlegelnie, hogy megér-e ennyit az adott ember és a kapcsolat.

Kytia 2011.01.28. 09:19:45

@Bundabandi: De azért itt nem volt megcsalás, meg hazudozás. A pasi elég korrektül bevallott mindent. A bizalom csak annyiban rendül, hogy nem tudhatja a lány, mikor jön egy újabb nagyő, akire le akarják cserélni. Amire persze egyébként is mindig megvan a lehetőség, de szerintem, ha egyszer már felmerült, akkor nehezen tudnám elhinni a másiknak, hogy többé nem fog.

nosce 2011.01.28. 09:19:57

@SciNuBob -I hear you, mon!-:
"A vasalós hasonlat rossz. Ott megsérülsz és t"

ha elég sok ideig nincs kapcsolata a lánnyal itt is megsérülhet (lelkileg), ami helyettesíti a vasalós megégetést, ezért írtam h "(ha valóban rájött és nem csak magányoskodott)", persze ebből nem következik hogy tanult belőle, sem az hogy nem. mert ez ember és kapcsolat függő.

Father Justice (törölt) 2011.01.28. 09:26:37

"..amit eddig csak akkor láttam rajta, amikor valami gyászhírt, vagy pénzhiányt jelentett be."

Pénzhiányt.. mondom én! Kezd összeállni a kép! :)

nosce 2011.01.28. 09:26:59

@Bundabandi:
"Szerintem a posztoló kérdésére nincs jó válasz."

illetve nem ismerjük, a (a majd bekövetkező) választ :)

bagolybagoly 2011.01.28. 09:27:00

@nosce: Ebben a konkrét esetben maximálisan megérte neki, hogy pár hétig úgy érezhette, ő a hatalmas alfahím. Aztán kiderült, hogy a tündibündi mégse őt akarja, és ment minden a régi kerékvágásban.

tuli _ 2011.01.28. 09:27:11

@nosce: ha olyan nehéz lenne, nem lenne olyan sok válás, aminek nagy százaléka a harmadik belépése miatt történik. :)
rövid távon lehet, hogy nehéz, de hosszú távon mindig, mindenkinél beüthet egy újabb, és újabb nagyő :)
a kérdés, hogy hogyan kezeli. a kérdés, hogy elég erős-e a kapcsolat. hogy ilyenkor a félremenést választja-e valaki, vagy ezerrel ráfekszik arra, hogy rendbejöjjenek a dolgok azzal, akit eredetileg a legjobbnak talált.

@Bundabandi: "Ha nem teszi meg, nem volt hiba, ha megteszi, akkor az volt. " nagy igazság. :DD

dr. gernika 2011.01.28. 09:30:42

Nem tudom, én nem fogadtam volna vissza azután, hogy megdugott mást. Lehet, hogy nektek működni fog, ha tényleg meg tudtál neki bocsátani. Én nem tudnék, mindig tüske maradna bennem, ami megmérgezné a kapcsolatot. Hogy megteszi-e még egyszer, csak a jóég tudja, de a gyanú mindig fenn fog állni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.28. 09:31:48

@Kytia: Ha ez nem elég, akkor mit kell tennie? Mert nekem bőven elég. "A bizalom csak annyiban rendül, hogy nem tudhatja a lány, mikor jön egy újabb nagyő, akire le akarják cserélni. "

Meg ha a pasi hitelen lelépett a volt barátnővel, biztos nem csak egymás kezét fogták. :D

Az, hogy bevallotta még elég kevés. Én azt tapasztaltam, hogy nem vallanak be mindent csak egy részét, pont azért, hogy vissza lehessen táncolni.

nosce 2011.01.28. 09:35:23

@tuli _:
"mindenkinél beüthet egy újabb, és újabb nagyő :)"

általában ez csak optikailag/érzetileg lesz egy nagy Ő :), megtapasztalva koránt sem.

ha egy rendszert magára hagyunk, az (a valóságban) szétesik, azért hogy fennmaradjon energiát kell befektetni, meg kell küzdeni, egy szerelemben is.

nosce 2011.01.28. 09:42:49

@bagolybagoly:
"Ebben a konkrét esetben maximálisan megérte neki, hogy pár hétig úgy érezhette, ő a hatalmas alfahím."

Erről sztem nem sokat tudhatunk a poszt alapján :), mert lehet h megkapta Bécsben h Günter mennyivel figyelmesebb vele, meg különben is merdzsoval jár meg 21 cm-es faasszal, szal hamar detronizálni lehet egy alfahimet :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.28. 09:44:36

Nem ertem: szakitottak, utana jott ossze valakivel. Hol volt megcsalas?

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 09:47:44

Miért beszél itt mindenki megcsalásról? Ebben az esetben nem volt az. Szakítottak, a srác próbálkozott mással, majd azzal is szakított, és újra próbálkozott a posztírónál.

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 09:50:17

@nosce: Viszont vannak olyan kapcsolatok, ahol sokkal kevesebbet kell küzdeni, minden jön magától, és van olyan, amiben vért izzadnak a felek, hogy döcögősen működtessék azt.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.28. 09:57:49

@Dr. Jula Watson: @Frigyesur:Nem mondjátok, hogy ti elhiszitek, hogy előtte nem dugta meg a volt barátnőt? Én még olyan pasival nem találkoztam aki előtte közölte, hogy bocsi szakítsunk, mert meg foglak csalni. Ti igen?

Barry Kent 2011.01.28. 09:59:38

Ezt most én nem értem.
Előbb szakítottak, utána jött össze az egyik ex-szel.
A kérdések pedig marhaságok kedves posztoló. Már döntöttél, tök fölöslegesen agyalsz, úgyis megtudod mi lesz később.
A srác fejébe én nem látok bele, így nem is tudom megszakérteni a kérdést.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.28. 09:59:38

@Bundabandi:

Lehet előbb szakít a pasi, és utána varrja le az Arankát. Szerintem így helyes, mert akkor nem mondhatják azt, hogy megcsalt bárkit is.

Barry Kent 2011.01.28. 10:01:25

@Bundabandi:
Szerintem korántsem biztos a megcsalás, pláne úgy hogy előtte együtt volt a csajjal, tehát tudta mire számíthat.

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 10:07:51

@Bundabandi: Azt nem állítom, hogy nem gondolkodott a másikon, mikor szakított, de egyáltalán nem olyan biztos, hogy csalt is. Főleg, mivel az ex Bécsben lakik.
A furcsa inkább az, hogy ez a pasas elhagyott valakit egy _ex_-ért, és mikor azzal szakított, visszament ahhoz, aki szintén ex-nek számított már.

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 10:08:50

@Barry Kent: Ez ráadásul nem egy elhanyagolható szempont. Újdonság varázsáról és nagy kezdeti izgalmakról ugye ebben az esetben nem beszélhetünk.

Barry Kent 2011.01.28. 10:18:40

@Dr. Jula Watson:
Igen.
Ráadásul ez nekem kicsit úgy hangzik, hogy ha a pasi elhagyja a barátnőjét, akkor biztosan megcsalta. Azért ennyire nem egyszerű a világ.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.28. 10:20:01

@Kedves Nard: Attól, hogy így helyes én még ilyet nem láttam.

"A pasim egyszer csak közölte, hogy szerinte nem működik a kapcsolatunk. Egyik napról a másikra, hirtelen. Nagyon váratlanul ért."

Nálam egyértelmű, hogy miért egyik napról a másikra közölte. Voltak ott bajok előtte is, csak a posztoló nem vette észre, azt hitte minden ok. Aztán a fiú ismét találkozott Arankával, egymásnak estek. Leesett neki, hogy a posztolóval már rég nem ilyen jó szex (az újdonság varázsa ugye). Ekkor közölte vele, hogy úgy érzi nem működik a kapcsolat közöttük. Kiment Arankához, akiről elég hamar kiderül, hogy ő is nő és vele is vannak problémák. Ekkor rájött, hogy a posztolóval ezért mégsem volt olyan rossz és visszatáncolt.

Egyébként fura, hogy hirtelen mindenki milyen kis őszinte, jótét lélek lett. :P Bezzeg ti megmondjátok, meg hát ez nem is volt megcsalás. Hiszi a piszi! :P

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 10:24:34

@Barry Kent: Szerintem sem. Egy kapcsolat nem csak megcsalás miatt érhet véget. Már ha nem kapcsolatfüggőkről beszélünk.

summerstorm 2011.01.28. 10:24:50

Szeret biztosra menni a pasi...
egy idegen arankához nem biztos, hogy kiment volna.

régi aranka lerázta, mert kiderült, hogy ez mégsem.

visszament posztolóhoz, mert:
ciki mán anyuéknál lakni
nagyobb szabadság posztolónál lakni
posztoló gondolom mos főz takarít... vagyis ingyé van a házvezetőnő
és miután kipuhatolózta, hogy nincs új, vagyis még mindig utána sírdogál a posztoló, szabad az út az új ingyen albérletbe, ahol dugóparnter és bejárónő is lakik.

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 10:27:05

@Bundabandi: A te dolgod, ha mindenkiről azonnal rosszindulatúan feltételezed a hazugságot.

Mi csak azt mondjuk, ami a posztban van. Szerintem ez a pasas a megcsaláshoz sem elég tökös. Ha az lenne, nem mindig az exekhez kullogna vissza.

deflorator 2011.01.28. 10:28:19

Ez természetesen szakítás volt. Az ilyen esetekben nem az az egyedüli motiváció, hogy találkozik a férfi egy szebb lánnyal, hanem többnyire már eleve folyamatosan frusztrálja az, hogy nem érzi jól magát a kapcsolatban, meg van róla győződve, hogy nem működik, vagy nem működik jól.
Ha mégis visszajött, akkor az kompromisszum, azaz megalkuvás. Ezután sem lesz boldogabb. A lány, ha már ennyire szerelmes, és ideálisnak tartja a kapcsolatukat, elgondolkodhatna azon, hogy ezért az ideális kapcsolatért hajlandó-e tenni valamit, hogy a boldogság kölcsönös legyen.
A "nagy zabálás" kifejezés miatt nem elképzelhetetlen számomra, hogy valóban egy bálnáról van szó, akit a bánat és boldogság egyaránt hizlal. Képtelen megérteni, hogy a partnere számára igenis fontos a szex, és hogy ehhez nemcsak megértő, hanem valahogy kinéző társra van szüksége. Mi ez, ha nem önzés, önteltség.
Most sütkérezik a saját dicsfényében, hogy visszafogadta a hűtlen férfit. Változtatni persze nem fog semmin.
Engem mindig elszomorít, ha ilyen elfecsérelt férfisorsról olvasok. Mennyi szép nőt megdughatott volna, és egy debla della mellett fogja leélnie keservesen az életét. Ugyanakkor a másik szemem nevet, mert eggyel kevesebb vetélytárs a csinos lányokat illetően.

summerstorm 2011.01.28. 10:29:46

@Bundabandi:

szerintem is volt már másfelé orientáció..
erősen.
ha véletlenül nem is járt erre a régi aranka, akkor szexchat formájában, de már rég őt döntögette gondolatban, nem a posztírót.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.28. 10:30:06

@Barry Kent: Persze, nem ilyen egyszerű...de ebben az esetben elég furcsa, hogy egyből feltűnt az új csaj és ugye be is vallotta, hogy van az új csaj. "Napokkal később felhívott, kérdezte, hogy feljöhet-e." Az azért nem sok idő.

Van olyan, hogy kihűl egy kapcsolat, de ilyen hirtelen döntésnél szerintem az van a háttérben, hogy már régen baj van, csak a pasi nem mer lépni. Aztán jön az új (jelen esetben régi) nő, ami megadja a lökést és akkor lép.

@Dr. Jula Watson: Újdonság varázsa szerintem akkor is van, ha régen nem kufircoltál azzal a bizonyos valakivel. pl: ha csak egy hónapig nem látjátok egymást, az is fel tudja pörgetni a dolgokat.

deflorator 2011.01.28. 10:31:02

@mooon:): "posztoló gondolom mos főz takarít"
Ez valami rossz vicc? A lányoknak ügyelniük kell a műkörmükre, nem végezhetnek házimunkát... :(

hajtűkanyar 2011.01.28. 10:34:19

gratulálok a posztírónak, mert van mersze a kurvára divatos jajjderohadtnagy önsajnálat helyett merni érezni újra és a piti, jogosnak gondolt bosszú helyett adni még egy esélyt annak, akit szeret. nem hivatkozik a buta barmok büszkeségére, hanem inkább megbocsájt és mer újra boldog lenni azzal, akit szeret és nem keres helyette kínozható pótlékot, akin majd leveri az előző kudarca minden sérelmét azon a címen, hogy ő akkor most szingli és öntudatos! hajrá csaj! sok ilyent még!

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 10:35:10

@Bundabandi: Az nem újdonság varázsa, hanem változatosság.

Azt nem mondtam, hogy nem nézegetett másfelé, de szerintem megcsalás nem volt.

@deflorator: Nem hát. A pasi dolga, hogy fizesse a házvezetőnőt :D

Barry Kent 2011.01.28. 10:35:54

@Bundabandi:
Persze, ez is egy lehetőség, meg az is, hogy a srácban felgyülemlett egy csomó dolog, amit képtelen volt tolerálni, és akkor robbant. A posztoló számára váratlanul, mert mondjuk a srác előtte nem beszélt arról, ami zavarja a kapcsolatban.

Nem vagyunk jótét lelkek, csak nem szabad folyton a legrosszabbra gondolni. Persze értem én, ha az embert elhagyják, akkor könnyebb úgy túltenni magunkat rajta, hogy a rohadt biztosan megcsalt, no de ettől még nem biztos hogy így is történt.

deflorator 2011.01.28. 10:39:45

@Dr. Jula Watson: Akit viszont -ha már fizet érte- meg is dughat. És mindenki mást is. Ennyi jár.

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 10:41:11

@deflorator: Persze, hiszen a nőnek is jár a fiatal izmos szexi kertészfiú, aki még képes lelkesen teljesíteni :)

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 10:42:39

@Barry Kent: Ezt a hirtelen, sorscsapásszerű dolgot sosem értettem. Semmi nem úgy történik. Legfeljebb nem figyeltek egymásra, a jelekre, éltek a saját kis világukban.

tuli _ 2011.01.28. 10:44:31

@nosce: ha a szerelemben meg kell küzdeni érte, az előrevetíti, hogy komoly gondok lesznek, ha már elmúlt a szerelem. akkor kell vigyázni, amikor a hétköznapok során ellaposodásnak indul a kapcsolat.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.28. 10:45:41

@Barry Kent: Csak azért fura, mert a többi posztnál, meg folyton azt nyomjátok, hogy tuti megcsalta, tuti félrelépett és hát ilyenek a nők, meg ilyenek a férfiak. És ti is csináltatok már ilyet, megdugtátok és kidobtátok stb. stb. Most meg hirtelen feltételezzük mindenkiről a jót. Diznilamúr meg ilyenek...

Ha a srácban felgyűlt egy csomó dolog és robbant, akkor miért ment végül vissza hozzá??? És ha nem beszélték meg, akkor most mitől lenne más??? Akkor ugyanúgy ott van a balhét elindító dolog, ami újra robbani fog. Nem?

Barry Kent 2011.01.28. 10:45:48

@Dr. Jula Watson:
Jaja. Azért egy kapcsolatból kilépni nem egy hirtelen döntés.

summerstorm 2011.01.28. 10:48:34

@deflorator:

fizetsz -e házvezetőnőnek?
dugod -e?

:DDD
hülye vagy.

nosce 2011.01.28. 10:49:18

@Dr. Jula Watson:
persze, nem mindegy h Atlasznak kell odatenni a fenntartáshoz, vagy megy lazában is :)

nosce 2011.01.28. 10:50:20

@nosce:
persze, nem mindegy h Atlaszként kell odatenni a fenntartáshoz, vagy megy lazában is :)

bájgúnár 2011.01.28. 10:53:39

Volt pár olyan kapcsolatom amikor dobtam a csajom egy másik miatt Pár hét,hónap után nemjól alakúltak a dolgok.Vagy a csaj dobott vagy én jöttem el.Érdekes a legtöbb volt csajaim visszafogadtak.sblon szöveg:rájöttem csak te,megbántam blabla,blabala.
Vannak csajok akiknek csak a kikötöszerep jut!

forlan 2011.01.28. 10:53:40

Ha nő lenne az illető,azt mondanám megteszi máskor is.A berögzült jólelkű nő és a kicsapongó fickó közhely mára már módosult.Egy nőnél kegytelenebbek lehetnek az önzésből és a túlzott emancipációból adódó reakciók.

Murderface 2011.01.28. 10:53:59

"Hiba volt visszafogadni? Mert ha egyszer megtette, vajon még egyszer megtenné? Vagy tanult belőle és rájött, mi az, ami igazán számít? "

Válaszok sorrendben: Igen, igen, igen - de nem úgy ahogy te gondolnád, hanem rájött, hogy könnyen felszedhet, és kihasználja a naivitásodat. Amint bejön a képbe egy másik csaj, félre fog kúrni, vagy jobb esetben kidob.

deflorator 2011.01.28. 10:54:15

@Dr. Jula Watson: Erről van szó! Magyarországon a nők nem csak csúnyák és dagadtak, ráadásul a műkörmeik védelmében félnek a házimunkától mint a tűztől, de még a kertészre is igényt tartanának...
Ilyen nőkkel nem csoda, ha fogy a népességünk!

Barry Kent 2011.01.28. 10:55:29

@Bundabandi:
Persze, továbbra is ott lehetnek, csak közben azért eltelt egy kis idő, és a srác akár át is értékelhette a dolgokat.
No meg az is lehet, hogy a srác, a posztolóhoz hasonlóan képtelen egyedül lenni, ezért inkább visszakönyörögte magát, mintsem x hónapig nő nélkül maradjon.
Az hogy egy sztoriról épp mit gondolunk, az (számomra legalábbis) leginkább a leírt körülményektől függ. Mivel a srác már előtte együtt volt a másik csajjal, így simán elhiszem, hogy tudott dönteni anélkül hogy tartott volna egy próba-kufircot.

Barry Kent 2011.01.28. 10:57:38

@Barry Kent:
Mindamellett férfiként úgy gondolom, hogy ha valami miatt nem érzem jól magam egy kapcsolatban, akkor nem kell félredugnom ahhoz hogy kilépjek belőle.

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 10:59:27

@Bundabandi: Általánosítasz. Olyan szavakat adsz emberek szájába, amit nem mondtak.

Az, hogy mitől más most, az már megint egy más téma. erről semmit sem tudhatunk, hisz nem írt semmit a kapcsolatról.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.28. 11:00:13

@Barry Kent: Ezért írtam, hogy nem is volt hirtelen döntés. A másik csak volt, aki miatt végül kimondta ezért tűnt hirtelennek. Régen nyomhatta már a bögyét a dolog, csak nem tudott dönteni.

deflorator 2011.01.28. 11:00:21

Azért én nem vennék mérget rá, hogy a srác visszakönyörögte magát. A lány reakciójából kitűnik, hogy mennyire sokat jelentett neki, koránt sem tartom kizártnak, hogy bár nem (vagy máshogy) ír róla, de azért próbálta ő visszaszerezni. Ez egyúttal azt a nehezen érthető momentumot is megmagyarázza, hogy hogyan lehet valakinek olyan alacsony önbecsülése, hogy visszamegy.
Nos úgy, hogy hívták, sőt őneki könyörögtek. Most, hogy belegondolok, ez csakis így történhetett. Férfiként imponált neki, hogy az esendő nő a lába elé borult, és higgadt, könyörületes méltósággal visszament hozzá.

Rebelde 2011.01.28. 11:00:30

@hajtűkanyar:

szerintem is hajrá neki, de az lenne az optimális, ha eljutna a törzsfejlődés azon szakaszára, amikor rájön, hogy az az optimális fickó a számára, aki nem exfóbiában szenved és nem úgy jár-kel a volt barátnői között, mintha előadói körúton lenne, mindenütt van egy darabig

ezek a visszafogadás, még egy esély dolgok erősen manipulatív jellegűek, kb. ezt csinálok vele amit akarok, mert szeret a szerencsétlen... na ezt azért ne

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 11:00:33

@Barry Kent: Ha meg az, akkor az az illető soha nem is volt igazán benne abban a kapcsolatban.

nosce 2011.01.28. 11:00:49

@tuli _:
a szerelemben is tenni kell érte :), úgy talán később múlik el

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 11:01:11

@nosce: Van amiért nem érdemes küzdeni.

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 11:03:25

@deflorator: Dehogy fogy. Csak a köpcös, izzadós és folyton stresszes kopasz férj helyett a fiatal és szexis kertésztől lesz a gyerek. Elvégre a gének nagyon fontosak :D

nosce 2011.01.28. 11:06:20

@Dr. Jula Watson:
"fiatal és szexis kertésztől lesz a gyerek. Elvégre a gének nagyon fontosak"

és akkor a gyerek is örökké fiatal marad, a gének miatt :)

sován 2011.01.28. 11:09:45

"Régóta minden zökkenő nélkül élünk, szeretjük egymást és idillinek mondható a kapcsolatunk. Hiba volt visszafogadni? Mert ha egyszer megtette, vajon még egyszer megtenné? Vagy tanult belőle és rájött, mi az, ami igazán számít?"

Nos, szerintem ez számít. Ezekre van értelme válaszolni. Egy kapcsolat két emberen múlik. Az ami történt 50 %-ban a postíró hibája. Ha olyanokat ír, hogy "idilli, meg szeretjük egymást" az nem sok jót jelent, előbb -utóbb belefutnak ugyanazokba a problémákba. Ha nem változtattak az egymás iránti és a kapcsolattal szembeni őszinteségen, akkor
jó eséllyel megint lesz gubanc. Ez nem feltétlenül az újra megcsalást eredményezi.
Nem volt hiba visszafogadni. Nincs olyan, hogy hiba. Jelen helyzet van, úgy érezte, hogy jó visszafogadni, hát akkor jó és csinálja. Azt, hogy mit tanult és mit nem a pasi, nem lehet megmondani. Két önbizalomhiányos ember nem eredményez egy működő kapcsolatot. Kíváncsi vagyok a postíró min változtatott, mert erről nem szól a fáma. Innen lenne érdekes. A jelen helyzet tehát az, hogy a kapcsolat ok. Mit számít, hogy itt bárki mi okosat ír arról, hogy hiba volt-e visszafogadni? (önbizalomhiány)
Összességében a post őszinte. Egy út elejét mutatja. Meg azt, hogy létezik a postíró fejében egy ideális kapcsolat elnevezésű képződmény aminek a pasi most jelen pillanatban megfelel.
Kedves postoló azt hiszem itt kellene a válaszokat kapirgálni. Mert ilyen nincs. Sok sikert kívánok a továbbiakhoz!

summerstorm 2011.01.28. 11:11:29

@deflorator:

mondjuk nekem sosem volt műkörmöm.

ja, és állati finom tárkonyos csirkeragulevest készítek :D(alapanyag: csirke72 :DDD)

deflorator 2011.01.28. 11:13:51

@Dr. Jula Watson: Magyarország népessége csökken. Azokat a férfiakat, akik a "jó" génjeiket továbbörökítik, alacsony IQ-val, bűnözésre, alkoholizmusra és drogfogyasztásra való hajlammal lehet jellemezni. Ők azok, akik kellőképpen alacsony elvárással rendelkeznek.

Kytia 2011.01.28. 11:14:36

@Bundabandi: "Én azt tapasztaltam, hogy nem vallanak be mindent csak egy részét, pont azért, hogy vissza lehessen táncolni."

Mondjuk, ez igaz.

dr. gernika 2011.01.28. 11:15:23

@Nutshell: Ó, ilyet ismertem. :) A hülye szobatársam áztatta el teljesen a pasiját az első szakítás után sikerrel, aztán meg sírt, hogy utálják a szülei, meg nem fogadják szívesen. :D

Dávid a góliát 2011.01.28. 11:15:46

Tipikus ha ló nincs, a szamár is jó esete. Ne legyenek illúzióid afelől, hogy te vagy az igazi számára. Nem akar a szüleivel élni, ezért inkább hozzád költözik amíg nem talál valaki jobbat. Nagyon sok pár van együtt csak megszokásból, már nem igazán szeretik egymást, vagy nem kölcsönösen. Valószínűleg ti is egy lesztek ezek közül. Persze így sokáig el lehet lenni, és talán nem is fog félrelépni. Ha szerencséd van. De lehet, épp az lenne a szerencse, ha félrelépne, és minél előbb.

deflorator 2011.01.28. 11:17:26

@Bundabandi: És ezt hogy tapasztalod? Magánnyomozást folytatsz?

Hurri Kán 2011.01.28. 11:18:17

Idilli kapcsolat. Aha. Meddig? 1 hónapig? 3 hónapig?

gizi6 2011.01.28. 11:20:02

@hajtűkanyar: Nagy lelkierő kell a megbocsájtáshoz. Ha a pasi többre tartotta volna az aktuális barátnőjét, esze ágában sem lett volna visszamennie az exhez. Szóval valami elromlott, tönkrement. És elég reális esélye van, hogy többé már soha nem lesz olyan boldog, bármennyire is szeretne boldog lenni vele és szeretni. Lehet jönni a boldogok a lelki szegények dumával, de a tények attól még tények maradnak, és néha nem árt, ha nem játsszuk meg az ostobát, jobban a kelleténél.

dr. gernika 2011.01.28. 11:20:43

@deflorator: Ó, tudom, hogy most etetem a trollt, de légyszíves mesélj nekem a többi nemzet szexuális kultúrájáról, természetesen csak a saját tapasztalatok érdekelnek! :D

summerstorm 2011.01.28. 11:21:08

@Dávid a góliát:

én is valami ilyet érzek.
erősebben...

Hurri Kán 2011.01.28. 11:22:53

@Drága IV gernika:
Most miért kérsz tőle lehetetlent? :DDD

Kham 2011.01.28. 11:29:31

"A legjobb barátnőm vállán sírtam ki magam" Most lettem igazán kiváncsi, hogy megy ez a lányoknál? Ez csak olyan szófordulat, vagy konkrétan átöleli a barátnőt és könnyeivel átáztatja a válltömést, miközben a másik dekoltázsába zokogja hogy "ahhaza köcsöhöhg Géza, féhlrekúhurt..brühühhü" eközben a barátnő bal kézzel bíztatóan lapogatja a hátát, jobbal meg adagolja a papírzsebkendőt?

Felénk a "kizokogtam a vállán" úgy megy, hogy megiszunk pár unikumot sörrel, valamikor menetközben ilyen bölcsességekket mondunk, hogy "mindennőkurva" meg "utánam úgyis csak roncs lesz az élete és törpék fogják dugni" meg ilyesmiket, aztán hazafelé IronMaiden-t éneklünk. Könnycsepp nincs, az cikibb, mint bevallani a gyerekkori C.C. Catch rajongást.

Tomi1973Wien 2011.01.28. 11:31:31

hosszu evek ota be3csben elek, es sok ilyen (es hasonlo) kapcsolatot lattam (értve a koztes csaj + srac esetere)....

kismukso ugy gondolja, becsben kolbaszbol a kerites, de legalabbis az ö kolbaszaert eurot ad a csaj....

nagyon sokan kerulnek ki es repulnek is haza rovid uton magyarorszagrol, hisz az allando ittletre idekinnt berendezkedett magyarok jelentos resze magyar partnert szeretne talalni. sok internetes portalon keresgetnek, otthon megismerkednek, de sajnos sok esetben az otthon megismert potencialis uj partner inkabb a lehetoseget es a penzt nezi, mint az uj partnert.

itt ugyanugy vannak fiuk, mint lanyok, akik gyakorlatilag a penzre / lehetosegre / kiugrasra hajtva megprobalnak osszejonni egy idekinnt mar berendezkedett, normalis eletet elo emberkevel, akinek a hatan felkapaszkodva egzisztenciat alapoznak (ha legalabb szorgosak, es tenyleg akarnak valamit), majd lepattannak, avagy persze a legrosszabbja, aki csak eltartatni akarja magat, neha-neha tessek-lassek melokat vegezve...

tudom, mert volt szemelyes rossz tapasztalatom, es ismerek tobbeket, akik igy jartak...

a posztolo ( es pasijanak) az eseteben tok mindegy, hogy egy regi csaj lett felmelegitve (s lam, ez sem mukodott) vagy egy tarskereson akadt a csajra... a lenyeg ugyanaz...

a pasi mast keres, s amig az meg nem lesz, jo lesz neki a posztolo, akar ujramelegitve is, hisz mint kiderult a sorokbol, szerelmes, alkalm,azkodo, megbocsato lelek, aki mellett egy kalandor tipusu srac konnyeden jar nyitott szemmel...

egyszoval: sztem rosszul tette, hogy visszafogadta...

summerstorm 2011.01.28. 11:31:53

@Kham:

mi Sonata Arctica-t szoktunk énekelni :D
de a többivel kapcsolatban érzek némi párhuzamot :D :D :D

Hurri Kán 2011.01.28. 11:33:24

@Kham: @mooon:):
Én nem zokogok. Úgyis fog a másik ha rájön hogy mit veszített :DDD

Sör + unikum helyett bor + pálinka előfordul... :)

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 11:33:43

@nosce: De legalábbis ő lesz a hejjespasee :)

sován 2011.01.28. 11:33:56

@Kham:
"Felénk a "kizokogtam a vállán" úgy megy, hogy megiszunk pár unikumot sörrel, valamikor menetközben ilyen bölcsességekket mondunk, hogy "mindennőkurva" meg "utánam úgyis csak roncs lesz az élete és törpék fogják dugni" meg ilyesmiket, aztán hazafelé IronMaiden-t éneklünk. Könnycsepp nincs, az cikibb, mint bevallani a gyerekkori C.C. Catch rajongást."

Ez nagggyon tuti! :-))))))) Little társadalomkritika!
Én Sandrát és Samantha Foxot és Sabrinát favorizáltam! ;)

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 11:35:30

@deflorator: Prikopil, vagy a rhamstetteni rém is ilyen remek génekkel rendelkezett ugye? :D Ez gyenge érv volt.

dr. gernika 2011.01.28. 11:36:39

@Dr. Jula Watson: Aha, gondolod, hogy a hirtelen, kategorikus szakítás előtt a pasi nem feküdt le az exével?

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 11:39:02

@Drága IV gernika: Amennyit a posztból láttam, ez a pasi nem elég vehemens ahhoz, hogy elöbb szexeljen, és utána lépjen le. Ha ilyen lenne, elöbb jópárszor megszeretgette volna a posztírót is, mielött újra összeáll vele.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.28. 11:39:29

@sován:

C.C. Catch is jónő mint Sabrina meg Samantha Fox! :) Nekem még autogramom is van tőle :D

nosce 2011.01.28. 11:41:38

@Dr. Jula Watson:
inkább hejjeskertész :), a sövényt a bölcsiben már génekből nyírni tudja :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.28. 11:42:32

@Drága IV gernika: Az angol es nemet sukar viragszalak biztos magukra rantottak rendesen. ;)

@Kham: Nem osszejovunk, es megmondja nekem, miert nem erdemelt engem a srac. Lsd. @gyvy: Csak nalam rum van egyedul.

Frigyesur (törölt) 2011.01.28. 11:43:29

@Kedves Nard: Ez a cikis sztori? Esetleg Leia hercegnonek oltoztel az iskolai farsangi rendezvenyen? Vagy Samantha Fox dalt enekeltel?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.28. 11:50:24

@Frigyesur:

Samantha Fox kurvajó :) Nem, török vendégmunkás voltam farsangon!

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 11:50:28

@nosce: A sövénynyírás fontos dolog ám! :)

Hurri Kán 2011.01.28. 11:54:05

@Kedves Nard:
Ezzel nem büszkélkedtél ezidáig :DDD

hajtűkanyar 2011.01.28. 11:54:12

@Rebelde: ha jól olvastam, egy alkalomról volt szó. te pedig egy átjáróházról beszélsz, ami kicsit túlzás. :)
miért nem adná meg az esélyt hátsó szándék nélkül, ha tényleg szereti és nem érzi, hogy bántani kéne? egy csomó kapcsolatot tönkrevág, hogy a felek valamelyike bosszút akar, amit persze szép civilizált módon elfolyt és kiéli a következőn, ezzel megölve a saját későbbi boldogulását.

nosce 2011.01.28. 11:55:13

@Dr. Jula Watson:
Milyen sövényre gondolsz ? :)

deflorator 2011.01.28. 11:56:54

@Bundabandi: Nem ismerem a részleteket, de az ilyen másodkézből hallott információ a legritkább esetben igaz. Ő honnan tudja, hogy a fiú az igazság hány százalékát vallotta be? Gondolom sehonnan, pusztán egy rosszindulatú feltételezés, abból kiindulva, hogy ő saját maga mit tenne (vagy szokott tenni).

tőzegmalac 2011.01.28. 11:57:07

@Zsu0805: Ma csak neked süt a nap:)

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 11:57:28

@nosce: Hát tudod, a sövény az a bozótcsík, ami két oldal között húzódik. Karban kell tartani, hogy mutatós legyen :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.28. 11:59:14

@gyvy:

Nem jött szóba eddig!

Azért ne mondjad hogy Sabrina meg Samantha Fox szar! :)

www.youtube.com/watch?v=i3enBgAZx98

deflorator 2011.01.28. 11:59:42

@deflorator: De ezen nincs miért meglepődni. Az, hogy egy nő megcsal és hazudik, ma már természetesnek számít. A tettekért, döntésekért felelősséget vállalni inkább férfi tulajdonság.

Hurri Kán 2011.01.28. 11:59:53

@Dr. Jula Watson: A bozótcsíkot, vagy ahol van, azt is? ;-)

Frigyesur (törölt) 2011.01.28. 12:00:15

@Kedves Nard: Pont ezt akartam betenni! Na ki a jobb no kozulok ferfi szemmel?

Hurri Kán 2011.01.28. 12:01:53

@Kedves Nard:
Hát nem a hangjukért szerettük őket :DDD

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 12:01:58

@gyvy: Hiába, szépen ápolt a bozót, ha a környezetét nem ápolják. Olyan, mint gyöngyöt vetni a disznók elé :)

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 12:02:53

@deflorator: lassan önmagad karikatúrája leszel :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.28. 12:03:10

@Frigyesur:

Egyértelműen Sabrina. A szőkéket nem csípem annyira :)

hajtűkanyar 2011.01.28. 12:03:19

@gizi6: a csaj nem akarja az előítéletei közé zrni a boldogulása lehetőségét. nekem ez azt mondja, hogy inkább szembenéz a hibáival, mint elfutva előlük fatalistává váljon. persze, azért a gumit ne ő vegye!

dr. gernika 2011.01.28. 12:05:27

@Kata1987: Örülök, csak azt nem értem, mi volt a vicces. :)
@gyvy: Próbálok neki segíteni a döcögős trollkodásban. Most erre az lenne a következő logikus lépés, hogy biztos azért haraptam rá a kommentjére, mert nem szeretek szopni. :)

Hurri Kán 2011.01.28. 12:05:42

@Dr. Jula Watson:
Bizony. Időnként öntözgetni kell hogy szépen nőjön a bozót :DDD

Frigyesur (törölt) 2011.01.28. 12:06:34

@gyvy: Hanem azert, mert a dalaik erzelmi hurokat penditettek meg? Vagy mert kellemes karaoke elmenyek fuzodnek hozzajuk a viragagyasban?

@Kedves Nard: En is ot mondtam volna, ferfi vagyok, no.

Frigyesur (törölt) 2011.01.28. 12:08:23

@Kool Kitty Kat: Pedig nincs nagy feneke. :))

(A nadragkosztumos szereleset elfogadnam.)

Hurri Kán 2011.01.28. 12:09:05

@Drága IV gernika:
Vagy az lesz majd a baj hogy csak a kommentjére haraptál rá és nem másra :DDD

summerstorm 2011.01.28. 12:09:48

@deflorator:

jajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj pfffff
:PPPPPPP

jah, a férfiak...
a tisztesség és gerincesség mintapéldányai...

Hurri Kán 2011.01.28. 12:10:00

@Frigyesur:

Egyikük sem énekelt nekem a virágágyásban :(((

dr. gernika 2011.01.28. 12:14:58

@Dr. Jula Watson: Jajj, ne szőkülj már, Jula! :) Ez a pasi biztosra megy, ezt már megdumáltuk. Egyszerűen elképzelhetetlen, hogy egy kávé mellett beszélte meg az exével a Bécsbe költözést. Abban biztos vagyok, hogy nem ő volt a csábító fél (mármint az ágyba), de a terv szerintem utána, az ágyban született meg.

@Frigyesur: Hápperszepersze. :)
@Kedves Nard: Szerintem is jobb a barna. A szőkének elkúrták a sminkjét.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.28. 12:15:13

@deflorator: Azért ha a másik csaj is normális és lehet vele dumálni, akkor elég érdekes dolgok kiderülnek. Nálam konkrétan az derült ki, hogy nem egészen olyan kis ártatlan dolog volt, mint ahogy ő azt előadta. Ja és nem akkor kezdődött, mint amit mondott. Azért eléggé megdöbbentem. Aztán mikor szembesítettem vele, hogy a csajjal beszélgettünk, hát eléggé elzöldült és bevallott még dolgokat.

Egy másik exemnél pedig a huga mesélt érdekes dolgokat, ami azért volt szerencsétlen, mert ezt már akkor tette miután másodjára is szétmentünk. Ha előtte mondja, vissza nem fogadtam volna.

dr. gernika 2011.01.28. 12:15:58

@gyvy: Á, ezt sosem mondaná. :D Látom, el is hallgatott. :)

Dávid a góliát 2011.01.28. 12:16:34

@Frigyesur: Férfiszemmel?!
Micsoda coming out! :D
De lehet, h csak nekem újdonság..

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 12:17:53

@Drága IV gernika: Ebben most nem fogunk egyetérteni. De ezt már fentebb többször is kifejtettem, miért gondolom így.

deflorator 2011.01.28. 12:18:57

@Dr. Jula Watson: Alaposan körbe kell járni a kérdést minden oldalról.

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 12:20:36

@deflorator: Téged? Ez olyan nehéz feladat lenne? :D

Frigyesur (törölt) 2011.01.28. 12:21:49

@Dávid a góliát: Csak neked. Mindenki tudta rolam, hogy jo pasi vagyok.

@Drága IV gernika: Mindketto ugyanugy van sminkelve sztem. Bar Samantha Foxnak jobban allt volna egy teljesen fustos. A szokeknek ut. Persze amennyire en ertek a sminkeleshez. :D

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 12:22:11

@Bundabandi: És azon nem gondolkodtál el, miért csalnak meg téged rendszeresen? És miért hazudnak neked?
Nem véletlen, ha az ember többször találkozik ugyanazzal a problémával.

2011.01.28. 12:22:32

Jutottatok valamire?
Én mindjárt kipukkadok annyira teliettem magam. :(

Frigyesur (törölt) 2011.01.28. 12:22:39

@Kedves Nard: Kittynek a nok teren pont nem.

Mondjuk szokek vagytok, nalatok genetikai adottsag.

Hurri Kán 2011.01.28. 12:23:49

@Zsu0805:
Igen. Nekem is ebédelnem kéne :DDD

deflorator 2011.01.28. 12:24:05

@Bundabandi: Értem. Kapcsolatban (tehát nem egy alkalmi dugásért) hazudozni szerintem megalázó, nincs benne semmi méltóság. Mintha valaki folyton lopni készülne. Gyenge jellemre vall, ami szerintem korán kiszűrhető. Lehet, hogy csak én vagyok szerencsés... :-)

2011.01.28. 12:24:13

@mooon:):
Ahogy valaki anno itt megmondta:
több bennük a hormon, mint az éltető kálcium.

2011.01.28. 12:25:30

@gyvy:
Gyere ide, itt nálunk ma olyan jó pulykagyrostálat dobtak össze a srácok, hogy fuuu. Jah és van brownie is és szilvás rétes, amik isteniek.

Hurri Kán 2011.01.28. 12:27:34

@Zsu0805:
Teljesen el vagy kényeztetve!

Én gyrost lehetőleg olyanból, aminek négy lába volt fiatalabb korában :)

2011.01.28. 12:31:22

@gyvy:
Ebből a pulykából is isteni. Nem gondoltam volna, h finom lehet, és mégis.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.28. 12:32:11

@gyvy:

A baromfi nálam is zöldségnek számít.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.28. 12:34:21

@Frigyesur:

Dehogynem, most épp tök jó választás volt részéről! :)

summerstorm 2011.01.28. 12:34:48

@Zsu0805:

brownie?
jaj istenem.
akaroooom... én is. kéérlek, küldj egyet fénypostávaaal...:)

2011.01.28. 12:36:17

@mooon:):
Azaz, és isteni finom. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.28. 12:36:51

@Dr. Jula Watson: Ki mondta, hogy rendszeresen? Két esetet említettem, ami közül az elsőben nem volt megcsalás, csak kifelé kacsintgatás, lebukás, majd boci szemekkel visszakúszás. Ezt akkor megbeszéltük és szerintem mindketten változtattunk. A másiknál valóban megcsalt, nincs mit szépíteni. Ez van. Nem mondtam, hogy tökéletes vagyok, sőt néha elviselhetetlen tudok lenni. Viszont a megcsalásos dolgoban azt nem értettem, hogy miért nem merte megmondani? Ha menni akar, miért kell sunnyogni? Hát mondja meg, aztán menjen! Ha nem működik és egyiknek sem jó, akkor feleleges még meg is alázni a másikat.

Hurri Kán 2011.01.28. 12:38:34

@Zsu0805: Részemről maradok egy jó szalonnás csülökpörköltnél. Mer a koleszterinre is adni kell :)

@Kedves Nard: Úgy bizony. Birka, marha és nyúl az minden mennyiségben.

Dávid a góliát 2011.01.28. 12:42:15

@Frigyesur: de akkor miért viselsz álarcot? :)

Kham 2011.01.28. 12:55:40

@mooon:): Nem rossz, nem rossz, finn metál. Bár ezektől az operás hajlítgatásoktól, lehet hamar jönne a színes ásítás a vállonsírós estéken:)
@gyvy: ez a bor+pálinka sem rossz keverék, hamar készen lennék tőle, mint a Sztálin szobor.

@Frigyesur: Na most egy kicsit csalódtam. Azt hittem Lord Vadernél, ez úgy megy, hogy első csalódásában felrobbant pár bolygót vagy felperzsel néhány települést, később mikor raportra megy a császárhoz, pironkodva bevallja hogy "Nem tudom mi történik, egy érzelmi hullámvasúton ülök, fel- és lezuhanás, még a felrobbanó bolygó sem tud egy kicsi mosolyt sem varázsolni a maszk mögött." A császár pedig így felel "Lord Vader, ideje hogy összeszedje magát, dobjon be egy unikumot a kandallórács mögé és térjen vissza a keménykezű elnyomáshoz. Pityereg itt, mint egy cserkészlány az úttörőavatáson... Különben sem érdemelte meg magát. Rise and drinkup, Lord Vader"

2011.01.28. 12:57:54

@gyvy:
Nem tudod mit hagysz ki! :P

Hurri Kán 2011.01.28. 12:58:21

@Kham:

Sajnos ki kell jelenteni hogy a Nagyúr már csak árnyéka egykori önmagának... Már a napi fél liter WD40 sem segít rajta... :)))

Hurri Kán 2011.01.28. 12:59:27

@Zsu0805:

Szilvásrétesorgiában monnyuk benne lennék ;-)

Dávid a góliát 2011.01.28. 13:02:19

@Kedves Nard: Adoniszt nem látom errefelé. Már nem írogat ide? ;)

Úgy látom nagy titok ez, leszállok a témáról.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.28. 13:04:04

@Dávid a góliát:

Ha nem viselné a maszkot, akkor öngyilkossági hullám söpörne végig a szexuálisan aktív nők között, a férfiak pedig irigységükben felakasztanák magukat :(

dr. gernika 2011.01.28. 13:06:56

@Bundabandi: Hasonló eset nekem is volt, ex exe még próbálkozott, és mikor már azt hittem, tudok minden apró részletet, az ex exe még ellátott engem néhánnyal (és ismerve a pasit, tudtam, hogy igazak voltak). Hát megingottam, aztán mégiscsak visszafogadtam. Persze szétmentünk...

@Dr. Jula Watson: Olvastam, csak az szerintem nem logikus. Mindegy, nem baj.
@Frigyesur: Nem Samanthát rendesen kancsítja ez a középen világos szín. Tényleg jobban állt volna a füstös neki.
@Zsu0805: Nyami. Tegnap én pulykából csináltam bolognait, az is jó lett.

2011.01.28. 13:09:06

@Drága IV gernika:
Én régen nem szeretem se a pulykát se a kacsát, de mostanság pozitívan csalodok bennük. :) Bolognaihoz nem száraz, bár biztos jobb mint csirkéből-kacsából?

nosce 2011.01.28. 13:10:11

@Dr. Jula Watson:
a karbantartásban erős vagyok :)

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 13:12:22

@nosce: Izmos, erős karokkal rendelkezel? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.28. 13:14:54

@Zsu0805:

Kurvajó volt! Visszagondolva rá, megint megéheztem :S

dr. gernika 2011.01.28. 13:16:18

@Zsu0805: A szósz is light volt, a tészta is durum, gondoltam nehogymá marházzunk. Bár az egész lájt dolgot tönkrevágtam a három mackósajttal, amivel "gazdagítottam " a szószt. :D

2011.01.28. 13:16:22

@Kedves Nard:
:) Akkor azthiszem egyszer én is kipróbálom. :)

Dávid a góliát 2011.01.28. 13:17:27

@Kedves Nard: Én azt hittem SW fan, de a te magyarázatod sokkal életszerűbb, így inkább evvel élek tovább. :)

Hurri Kán 2011.01.28. 13:17:29

@Drága IV gernika:
Marhával nem vágod tönkre az nem zsíros.

Frigyesur (törölt) 2011.01.28. 13:20:19

@Kedves Nard: :DDD

@Dávid a góliát: Meg a feltetelezes is serto, hogy nem szeretnem az SW-t. Tekintve, hogy a blogon eloszor en jelentem meg Vader avatarral jelzi, hogy en vagyok a legnagyobb rajongo. Ugyhogy a vadaszgep is engem illetne jog szerint.

nosce 2011.01.28. 13:22:28

@gyvy:
a sukár marha meg különösen :)

Hurri Kán 2011.01.28. 13:24:06

@nosce:
Meg aztán engem az se zavar ha zsíros :)
(Mármint a marha, még mielőtt más jutna bárkinek is az eszébe!!!) :DDD

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 13:24:13

@nosce: Rendben, akkor sokmindennel megbírkózol :)
Ha már a kar is karfiolos, az elég nagy baj :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.28. 13:24:24

@Kham: @gyvy: :P Jol van, cikizzetek. Faj mindenem, most konnyu preda vagyok. De a lanyom majd bosszut all az apjaert. :P

@Drága IV gernika: Szerintem jo a kozepen vilagos smink, es fel sem tunt.

stylefrizz.com/img/linda-evangelista-loreal-studio-secrets-professional.jpg

De nem eroskodom, te biztos jobban ertesz hozza.

Hurri Kán 2011.01.28. 13:26:37

@Frigyesur: Te sírtad tegnap tele a galaxist a hipochondriád mellett meglévő számtalan nyavalyáddal :DDD

@Dr. Jula Watson: Tudtam hogy valakinek eszébe jut :DDD

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 13:28:35

@gyvy: Kiszámítható vagyok, nincs mese :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.28. 13:28:36

@gyvy: :P Kohogessel gyurtam a has es hatizmaimra. Mar izomlazam van. :D

dr. gernika 2011.01.28. 13:29:22

@gyvy: Viszont drága és hónap vége van.

Hurri Kán 2011.01.28. 13:30:10

@Dr. Jula Watson:
Az nem jó, mert akkor hamar oda a varázs :D

@Frigyesur: Ezt ki javasolta? Jó nagy barom lehetett az illető :D

nosce 2011.01.28. 13:30:55

@Dr. Jula Watson:
van-e karfiolos kar ? Erre csak deflorátor tadna választ adni :)

Hurri Kán 2011.01.28. 13:32:21

@Drága IV gernika:
Az a baj hogy hónap elején se olcsóbb :(((

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 13:32:39

@gyvy: Nem is varázslattal kell hatni :D

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 13:33:44

@nosce: Ő szagértő a témában :)

Hurri Kán 2011.01.28. 13:33:57

@Dr. Jula Watson:
Hanem? Mesélj, mivel? Mert akkor engem eddig csúnyán átvertek :DDD

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 13:34:53

@gyvy: Egy biztos, veréssel sem :D

nosce 2011.01.28. 13:35:39

@gyvy:
pl. kitartó sövény-nyírással :)

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 13:38:28

@nosce: ezek már egyéni perverziók :)

Hurri Kán 2011.01.28. 13:39:04

@Dr. Jula Watson:
Nagyon vág ma (is) valakinek itten az esze :)

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 13:41:09

@gyvy: Nagyon péntek van ma, ráadásul még sántikálok is. :)

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 13:42:52

@nosce: A titkosnak mi értelme? :) Úgy jó, ha ki tudja élni őket az ember, nem? :)

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 13:43:59

@nosce: fásliban :)
félreléptem, és ez az eredménye.

nosce 2011.01.28. 13:44:36

@Dr. Jula Watson:
Már ebben a blogban gondoltam :), amúgy persze :)

Hurri Kán 2011.01.28. 13:44:54

@Dr. Jula Watson:
Legközelebb majd szervezd ügyesebben :)

nosce 2011.01.28. 13:46:49

@Dr. Jula Watson:
látod nem éri meg félrelépni, de jobbulást :)

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 13:47:38

@nosce: A nagyvilágba mégsem kiabálja ki az ember az intim dolgait :)

@gyvy: Áh, sosem tanulok. Mindig így járok.

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 13:48:51

@nosce: Én is mindig ezt mondom. De hát nem tehetek róla, én ilyen vagyok, már nem változom :)
Köszönöm :)

Hurri Kán 2011.01.28. 13:50:10

@Dr. Jula Watson:
Pedig benőhetne a fejed lágya :)

nosce 2011.01.28. 13:51:24

@Dr. Jula Watson:
"én ilyen vagyok, már nem változom :)"

De legalább felvállalod, nyiltan szembenézel vele :)

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 13:56:50

@gyvy: Eddig biztos voltam benne :)

@nosce: Szilaj vagyok és bátor, bármivel szembenézek. Csak magammal ne kelljen :)

nosce 2011.01.28. 13:59:50

@Dr. Jula Watson:
"Csak magammal ne kelljen :)"

nem is jó, ha rossz társaságba keveredik az ember :)

Hurri Kán 2011.01.28. 14:00:04

@Dr. Jula Watson:
Nem akarlak elbizonytalanítani :D

dr. gernika 2011.01.28. 14:09:41

@Frigyesur: Jó, én is alkalmazom, de ennek a nőnek nem állt jól.

Dávid a góliát 2011.01.28. 14:16:03

@Frigyesur: Hát, felőlem legyen tied a vadászgép. Milyen vadászgépről van szó amúgy? :)
Plusz figyelembe véve, hogy ÉN hittem rólad, hogy SW fan vagy, szerintem ezt a kommentet nem nekem szántad. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.28. 14:19:03

@Frigyesur:

Nekem előbb volt, de mivel hölgyeké az elsőbbség... :D

Frigyesur (törölt) 2011.01.28. 14:22:06

@Dávid a góliát: Igaz, ezt a megjegyzest nem neked szantam.

@Kedves Nard: Nemkelladuma, anno elismerted, hogy megeloztelek. Megnemmondommikor, de beirtad, hogy mar meglattad nalam, amikor feltoltotted.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.28. 14:23:47

@Frigyesur:

Fel volt (fel is van még) töltve. Csak még nem volt beállítva. :(

dr. gernika 2011.01.28. 14:25:40

@Kedves Nard: Aztán beállítottad Jabbát. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.28. 14:28:48

@Drága IV gernika:

Mondjuk Jabba gazdasági szemlélete tetszik :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.28. 14:38:03

@Kedves Nard: Es ezt szerinted mit jelent? Azt, hogy megeloztelek. Ennyi. IJ. Ha nem legoztal volna, Darth Vader lehettel volna.

Dr. Jula Watson 2011.01.28. 14:52:16

@nosce: ezért is nem szeretek egyedül maradni. Akkor nincs választásom :)

@gyvy: Hihető :D

Dökvín 2011.01.28. 15:08:55

@Father Justice ♋: 60 kg-s szörny?? Amennyiben 140 centis nőről beszélünk, valóban. Az átlag nő viszont azért nem törpe... :D Remélem, csak viccnek szántad. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.28. 15:11:05

@catyca:

deflorator trollkodik ezzel. Ő csak élcelődött ezen. Semmi baj a hatvan kilós csajokkal. Csak ne 140 centisek legyenek :D

Dávid a góliát 2011.01.28. 15:19:10

Úgy látom kezdi beszippantani az embereket a sötét oldal. :)

Dávid a góliát 2011.01.28. 15:39:36

@Kedves Nard: Ha meggyőzöl, hogy miért az az egyetlen megoldás, átállok. :)

törppicúr 2011.01.28. 18:43:26

@Kedves Nard: nem tudom mi a bajod a 140cm csajokkal,én143cm vagyok 43kg és nagyon jól érzem magam a bőrömbe,mellékesen egy 182cm hapsival élek együtt,és nagyon boldogok vagyunk

Dávid a góliát 2011.01.28. 21:15:44

@kiraaaaa: Á, már későn jöttél. Átállt mindenki a sötét oldalra, és nem találják a billentyűzetet a nagy sötétségben. :)

kiskakas 2011.01.28. 22:04:22

Persze, hogy tanult az esetből: legközelebb nem szól semmit, veled marad, de félre fog lépni sűrűn!

Ilyenek.

dr. gernika 2011.01.29. 01:03:59

@törppicúr: Hű de kis méregzsák valaki. :)
Olvasd el újra a kommentjét figyelmesen.

törppicúr 2011.01.29. 11:03:05

@Drága IV gernika: nem vagyok méregzsák csak rosszul esik ha valaki lekicsinylően nyilatkozik azokról,akik nem nőttek elég magasra mint az átlag.

Müller őrmester 2011.01.29. 11:29:35

A nők hülyék. Mást nem tudok mondani.

Joe69 2011.01.29. 22:08:33

Könnyekkel a szememben olvastam ezt a sztorit, hogy mik vannak..szerintem a pasi többszörösen bebiztosította magát, mielőtt visszakéredzkedett..és a csajszi is szárazon tartja a puskaport, ha van egy kis esze. Esetleg rondácska szegény, és nemigen kellett másnak.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.29. 22:20:30

@törppicúr:

Kis méregzsák vagy. A 140 centis 60kg-s nőkről beszéltem. De látom a termetedhez méltó az agykapacitásod is, hogy nem bírod értelmezni a mondatot amit írtam. A gnómok már csak ilyenek.

dr. gernika 2011.01.29. 22:20:31

@törppicúr: Ahelyett hogy újra elolvastad volna, tovább puffogsz. Gratulálok, nem csak törpe vagy, hanem hülye is.
süti beállítások módosítása