A csajom egy másik pasinál aludt

2011. március 24. 07:32 - csajokespasik

A srác barátnője egy átmulatott éjszaka után lazán közli párjával, hogy ágyba bújt egy másik pasival. Állítólag nem történt semmi, csak aludtak. Posztolónk nem tudja eldönteni, hogy most nagyon hülyének nézik vagy ideáig süllyedt kettejük kapcsolata. Leginkább annak örül, hogy amikor ténylegesen is felfogta barátnője szavait, ő éppen nem volt a közelében - mert ha kartávolságra lett volna, biztos nyakon csapja.

 

Sziasztok! Bizalmi válságba kerültem. Másfél éve van egy barátnőm, aki 24 éves. Én 31 vagyok. Amikor megismertem, mindent feláldoztam volna, hogy az enyém legyen, szeressen és én viszont szerethessem. A kívánságom teljesült, de nem mondom, hogy nem dolgoztam meg érte. Hozzám költözött. Nem rég volt egy kis veszekedésünk, és ő eltűnt. Három napra. Többször beszéltünk telefonon, mindketten beláttuk, hogy hülyeség volt mindkettőnk részéről. Aztán egyik szombat este, amikor elment egyedül szórakozni (én dolgoztam) reggelig nem jött haza.

Hallottam, ahogy próbál csendesen belopózni, de rágyújtottam a nappali villanyt, amikor az előszobából belépett oda. Nem tűnt ittasnak, éreztem, hogy nem közvetlenül buliból jött. Kialudtnak látszik. Amikor rákérdeztem, elmondta, hogy egyik közös barátunknál aludt, mert nem akart este hazajönni, mert hideg volt - megjegyzem, az éjszakai busz két sarokra áll meg tőlünk. Rögtön hozzá tette, hogy nem történt semmi, csak aludtak. Akkor nem szóltam semmit, igazából aznap este jött csak elő az egész. Akkor fogtam fel. Képzeljétek el, remegtem a dühtől és ha akkor ott van a barátnőm a közelemben, biztos megütöm, vagy legalábbis ordibálok vele. Lazán közli, hogy egy pasinál aludt … de nem volt semmi. Engem fel sem hív, hogy szóljon, vagy valami. Ismerem a srácot, nem az a típus, aki felvisz egy lányt és csak alszik mellette. Arra nem kérdeztem rá, hogy egy ágyban aludtak-e, de jobb, ha nem tudom. Szóval egy pasinál alszik, de nem történt semmi – higgyem el? És hol volt az alatt a három nap alatt, amikor a veszekedésünk után eltűnt? Mert otthon, a szüleinél nem. Van egy tippem.

 
293 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr342767074

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Laza flört egy régi jelölttel 2011.03.24. 09:47:09

Ez nem az én sztorim. Ez a Kedvesem sztorija. Volt egy srác - nevezzük Gyurinak - aki annak idején, szingli korszakában, nagyon bejött neki. Amikor az életében váltogatták egymást a-nem-az-igazi-pasik, akikben mindben volt valami érdekes, valami jó, de...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.03.24. 12:41:59

Szasztok,

érdekes megközelítések, mindenki picit saját magából és az élettapasztalatából indul ki.

szerintem légy résen, mint egy jó kiscserkész. dönteni neked kell.
én személy szerint szakítanék vele, másfél éves kapcsolat, se gyerek, se macska..... nem a külön bulizás miatt, az nálam belefér. de egy pasi barátnál aludni.....

2011.03.24. 12:45:07

valószínűleg lefeküdtek

Joe69 2011.03.24. 12:48:03

@Nard:
Szerintem nagyon is valószinű. A poszt szövegét újra átolvasva leteszem rá a nagyesküt.

Father Justice (törölt) 2011.03.24. 12:48:54

@Joe69: Ezúttal valami nagyon hasonlóra akartam felhívni a figyelmet én is, bár egy ponton nem értek egyet:

"És hol volt az alatt a három nap alatt, amikor a veszekedésünk után eltűnt? Mert otthon, a szüleinél nem. Van egy tippem."

Szerintem ez a nő egyáltalán nem fél, hogy ugrik az ingyenkégli, hiszen van pár potenciális következő szállásadó a képben. (Ezek egyike az a fickó, akivel az ominózus buli után sunáztatta magát.) Nyilvánvalóan a nagyságrendi esztétikai szintkülönbség az oka, hogy a szerencsétlen posztíró "mindent feláldozott volna" a rüfkéért, csakhogy a rüfke 24 évesen már pontosan tudja, hogy ilyen balfékből van még épp elég. Nem is látok a görcsölésére utaló mondatokat a posztban.

A többi stimmel.

dr. gernika 2011.03.24. 12:49:44

@Dövan: Fizetni sem fizetett még szexért. :D
Ja, tapasztalatnak vastag volt. Voltál már azóta szerelmes?
@egerészölyv: Á, a tökéletest nem lehet felülmúlni. :)

majomkutya 2011.03.24. 12:56:37

Biztos, hogy dugtak. Ez tuti biztos.

indapass90210 2011.03.24. 12:59:17

@gernika: persze, csomószor. Úgy reggelig, vagy amíg ki nem józanodtam. De azóta csak részegen szeretek szexelni. Ki érti ezt?

indapass90210 2011.03.24. 13:00:19

@majomkutya: Maradjunk annyiban, hogy én is aludtam már úgy lánnyal, hogy nem csináltam meg.

Tehát ez nem 100%, csak 99.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.03.24. 13:00:56

@Joe69: én is elolvastam újra. egyre jobban meggyőződésem, hogy igazad van...

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.03.24. 13:05:20

@HUN_Sector: a kérdés nem ez, mert ezt tudjuk hogy igen. a kérdés, hogy dugtak-e?!

indapass90210 2011.03.24. 13:08:34

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Szerintem tárgyaljuk ki, hogy mi a lefekvés és a dugás között a különbség?

[megmondoember] 2011.03.24. 13:10:35

"Rögtön hozzá tette, hogy nem történt semmi, csak aludtak."
Ezek szerint csak orál meg anál volt, sunázás nem.

Rebelde 2011.03.24. 13:12:46

látom rengetegen tartották a csajnak innen a gyertyát, kivéve a posztírót:)

erkölcs-morál szakkörösök vagytok?

legközelebb mindenki adja át a másiknak a saját kiskátéját azzal a szöveggel, ha egyes pontokat megszegsz akkor ki leszel vágva, de kölcsönös legyen ám, hogy ne sírjon senki utólag

szeleburdi szotty 2011.03.24. 13:17:45

gimis kapcsolatban velem eljátszották már ezt, exnek nincs hol aludnia, vidékről jön föl..stb..elején voltunk, meg persze fiatal voltam és bohó és nem szóltam semmit, baromira zavart, utána elmondtam, ok, több ilyen nincs..fél év múlva megint jött persze..sosem tudtam elhinni, h nem történt semmi..köv kapcsolatban már legelején elmondtam, nálam ez válóok, megszoksz v megszöksz...amúgy külön bulizással nincs baj, sztem nem árt ha van pár 'saját' barátod..

Kytia 2011.03.24. 13:18:39

@vágtázó halottkém: "a pasikról bármit elhiszek, dehogy a lányok is..."

Csak nem kezd visszanyalni a fagyi? Szar ügy, mi?:D Előbb-utóbb mindenki megkapja, amit érdemel.

HetedikEnVagyok 2011.03.24. 13:19:24

Szerintem nem dugtak. A barát csak megujjazta a lányt. Más nem volt.

indapass90210 2011.03.24. 13:20:21

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): akár magamtól is.

Tehát mi fér bele a lefekvésbe, és mi a dugásba?

hááááát 2011.03.24. 13:23:49

A volt nőm sokszor feljön hozzám aludni, ha Budapesten jár.Az új fickója nem ellenzi.Sőt örül neki hogy tudja hol van.kb 25 alkalomról beszélünk.

Kétszer vettünk pezsgőt, ananászt, sajtot.(próbáljátok ki együtt)

Na arról a kettőről nem kell tudnia. :)

Megesik, hogy a maci elesik.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.03.24. 13:34:05

@Dövan: lefekvésbe annyi, hogy külön lefekszenek. csak poénnak szántam......

@Rebelde: a tegnapi posztot folytatva, lehet nálam fogadásokat kötni hogy a csaj hányszor játszotta meg az orgazmust. bár a bank nyer, mert az igazságot nem tudjuk....

Frigyesur (törölt) 2011.03.24. 13:35:25

@hááááát: Mirol nem kell tudnia? A pezsgo+ananasz, pezsgo+sajt, ananasz+sajtrol?

Laciii 2011.03.24. 13:36:46

"Egy nerc a szekrényben, egy Jaguár a ház előtt, egy bika az ágyban és egy ökör, aki ezt mind fizeti.... "
Szombaton is güriző posztoló nem a bika a fenti képletben.

Frigyesur (törölt) 2011.03.24. 13:36:48

@Rebelde: Azon en is csodalkoztam, hogy milyen jol tudja mindenki. Teljes bizonyossaggal meg tudnak mondani sztem, hogy mi kivel szexeltunk. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.24. 13:38:06

@Frigyesur:

Ananász sajt bisztos nadjon erotikus! :) Tényleg Kitty nem volt féltékeny, hogy kaptál tőlünk gumimacikat? :) Lasagne nincs! :D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.03.24. 13:38:34

@hááááát:
"Kétszer vettünk pezsgőt, ananászt, sajtot.(próbáljátok ki együtt)

Na arról a kettőről nem kell tudnia. :)"

ezt a részt nem tudtam értelmezni, csak sejtéseim vannak :)

Kiloptaelanevem 2011.03.24. 13:40:19

Én egyszer csináltam ilyet, barátaimmal buliztam, hazafelé éjszakaiztunk és egyrészt nem voltam szerelmes a barátomba, de sokkal több kedvem volt velük hazamenni és ott aludni, mint a pasimhoz, pedig a pasimnak azt mondtam h hozzá megyek aludni. Ott aludtam a barátaimnál és tényleg nem történt semmi. Egyszerűen a poén kedvéért csináltam, nosztalgia, mikor a haverjaidnál alszol és reggel mész haza. A lényeg szerintem h nem feltétlenül feküdtek le, de a csaj nagy ívben szart arra h ezzel neked milyen fájdalmat okoz. Ha szeret, ilyet nem csinál, mert tényleg hozzád akar hazamenni.

dr. gernika 2011.03.24. 13:41:18

@Dövan: Nem Tányát kéne felpofozni, hanem téged. :DD
@Rebelde: :DDD Magamnak én is sokkal többet megengedek amúgy. Egyszer fényes nappal felmentem egy nős pasi új lakásába, hogy megmutassa, milyen lett felújítva. Sosem voltunk közömbösek egymásnak, de tekintettel arra, hogy hol egyikünk, hol semelyikünk nem volt szabad, nem tettünk semmi illetlent. Aznap se, csak egyúttal felavattuk a vadiúj fényképezőgépét és egymást fotóztuk vele poénból.
Majdnem válás lett belőle. :)

hááááát 2011.03.24. 13:42:27

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Jól sejted mik történek utána.
Szóval nem egészséges ha két felnőtt különböző nemű együtt alszik egy mámorosabb este után.Főleg ha szimpatikusak egymásnak. :)

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.03.24. 13:42:53

@Nard: Halál minden gumimacira...
Biztos lefeküdtek:D

Frigyesur (törölt) 2011.03.24. 13:44:19

@hááááát: Ne magadbol es az exedbol indulj ki. Masikban van tartas es korrektseg. :x

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.24. 13:44:36

@Kool Kitty Kat:

Igen, még veled is beszélt. Te épp takarítottál unalmadban! :) Ő meg pletyizett és falta a gumimacit és kézfertőtlenített! :) (direkt volt kikészítve, tudjuk mind mennyire imádja a kézfertőtlenítőket!) :) Nem elefántos, de a célnak megfelelt!

hááááát 2011.03.24. 13:44:52

@Frigyesur: Mondjuk úgy örülök, hogy nem találkozom a sráccal és nem kell a szemébe néznem.

Frigyesur (törölt) 2011.03.24. 13:45:15

@Nard: Dehogy. Kozben konyhat takaritott. :D

@Kool Kitty Kat: Nagyon szivesen irtom oket. ;))

hááááát 2011.03.24. 13:46:16

@Frigyesur: Végül is a kivátelek erősitik a szabályt.Lehet mi vagyunk a kivételek, de nem nagyon hiszem.

Frigyesur (törölt) 2011.03.24. 13:50:37

@hááááát: A mondas alapbol hulyeseg, de te irtad altalanosan, hogy nem egeszseges. Velem, es Dsztem a Moonnal se tortenne meg. Ne nyugtasd magad azzal, hogy masok is ilyenek. Te, ti vagytok ilyenek. Csak gratulalni tudok hozza. En azert szembekopnem magam a tukorben a helyetekben.

Frigyesur (törölt) 2011.03.24. 13:52:19

@Nard: :DDD De meg milyen jot pletykalt! :))

Most cikizhettek, de mindotok eleteben vannak gyenge pontok. Hogy nalam ez a kezfertotlenito es a gumimaci, az egy dolog. Sokkal kevesbe ciki, mint a tietek. :P

hááááát 2011.03.24. 13:55:38

@Frigyesur: Nem szeretek.Megrettenek a látványtól! :))
És igen nincsenek erkölcsi agályaim.Lehet kővezni.

Frigyesur (törölt) 2011.03.24. 13:58:41

@hááááát: Olyat nem kövezek, aki meg le se tudja irni. :D Nem vagyunk egy sulycsoportban.

Peetee 2011.03.24. 14:06:40

Én szépen megbocsátanák neki (higgye azt, hogy minden OKÉ, és nem gyanakszol), majd nyitott szemmel járnék. Rövid időn belül le fog bukni, ez garantált.

Hurri Kán 2011.03.24. 14:07:02

@gernika:
Naja... Nem kellett volna fotózás előtt latexruhába öltöztetni az illetőt.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.03.24. 14:26:30

@Peetee: ez csak időhúzás. ha a bizalom megszűnt, akkor kalap-kabát....

KovA 2011.03.24. 14:30:57

Lehet hogy a lány ilyen naiv.
El kell mondani neki, hogy nem elég egy adott dologban feddhetetlennek lenni - annak is kell látszani :-)
Ha másért nem - pusztán a te kedvedért / a kapcsolatotok kedvéért.

Első körben ennyi elég.

Mert lehetne, itt hosszan eszmefuttatni régi hagyományokról, hogy miért változott meg a nők öltözködése férjhezmenetel után, miért kötöttek kendőt, miért kerülték hogy kettesben maradjanak idegen férfival (nemcsak, hogy meg ne lássák, hanem hogy ti. be ne induljon a sok bonyodalommal és káros következménnyel járó kémiai reakció). Stb.
Merthogy az ember azt hiszi ura magának. Oszt még se annyira.

No igen - miután elmagyaráztad - ha elfogadja - adj magatoknak még időt de figyelj.

És lehet, hogy eljő az ideje, hogy más társ után nézz. Dühöngeni nem érdemes. A tény az tény marad.
Vagy alkalmas társ neked vagy alkalmatlan. Vagy szeret vagy nem. Minek dühöngeni ? Azzal törődj ami rajtad múlik.
Ami máson múlik - az számodra külső körülmény. Olyan mint az időjárás. Egyszerű tény. Úgy kell kezelni.

SuperSizeMe 2011.03.24. 14:32:16

"Amikor rákérdeztem, elmondta, hogy egyik közös barátunknál aludt, mert nem akart este hazajönni, mert hideg volt - megjegyzem, az éjszakai busz két sarokra áll meg tőlünk."

Miért hagyod a nődet, hogy éjszakai buszon utazzon? Adtál volna neki pénzt taxira, és akkor inkább hozzád ment volna haza ha jól megvagytok. Egyébként - a leírtak alapján - az is elképzelhető taxival ment volna megdugatni magát...

Szerintem jobb ha új barátnő után nézel!

phaszfej 2011.03.24. 14:43:52

Ki a retkes rák faszát érdekelné, hogy a csajom kinél alszik? Ki a tököm túró csinál ebből problémát? A feleséged? A menyasszonyod? Nem! Akkor mi a gecifaszé számít, hogy hol aludt? Milyen alapon kérnéd számon, te, gyökér? Másfél éve együtt toljátok és még azt sem tudtad eldönteni, hogy elveszed-e vagy sem? Buzi vagy, gyerek. Nyeld le a saját gecid, nyomorék!

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.03.24. 14:47:21

@KovA: szerintem hagyd a régi hagyományokat!!! tolja a képünkben nap mint nap a "kedves" vezér, lassan királ' lesz belőle....:P

Bicikliző medve 2011.03.24. 14:49:06

@phaszfej: latom neked se volt meg csajod.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.03.24. 14:53:33

@ċsirke72: te még élsz? azt hittem most kiosztottak a rászorulóknak....:P

KovA 2011.03.24. 15:01:10

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):
Szerintem inkább te a vezért hagyd.
Az meg nem bölcs dolog a régi hagyományokra szokásokra illemre legyinteni - ami nem azt jelenti hogy kritikátlanul tartani kel magunkat hozzá.
Hanem sokkal bölcsebb dolog elgondolkodni a dolog miértjén a maga idejében, mert van abból olyan ami ma sem változott: például a dolog "kémiája" sem.
Ha egy férfi és nő (akár ártatlanul és gyanútlanul) elég közel kerül - akkor bizonyos feltételek teljesülése esetén kölcsönhatásba is kerül.
És ez nem feltétlenül és minden esetben jó.
Azért magát a helyzetet jobb elkerülni - hevesebb nemkívánatos reakciókat elkerülendő.
Erről szólt a piros masni fejkendőre cserélése, az öltözködés és a viselkedés-protokollok - a nemkívánatos reakciók megelőzéséről.

És nemkívánatos reakciók ma is vannak - pl. ha egy ígéretes párkapcsolat könnyelműség-kalandaknára fut.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2011.03.24. 15:04:28

Kedves posztoló! Küldd át hozzám aludni a csajodat! Ígérem nem dugom meg...
Ellenben sokat hazudok...

phaszfej 2011.03.24. 15:04:59

@ċsirke72: Ne haragudj, nem értem, mit írtál, nem beszélek németül.

Bicikliző medve 2011.03.24. 15:11:00

@phaszfej: bocs csak egy kicsit trollszagu volt az a bizonyos hozzaszolasod :) Itt nalunk nemetbe nem alszik a baratno haversracnal.

viktor134 2011.03.24. 15:14:16

éppen nem jött össze, csak azért. :)

domeq 2011.03.24. 15:25:49

Dobd ki! Ne légy lúzer!

indapass90210 2011.03.24. 15:26:42

@ċsirke72: nem csoda, jóérzésű ember nem kúr német csajokkal.

HA5NX-1 2011.03.24. 15:31:05

Sok itt a "dobd ki, ne légy lúzer", "olyat még nem láttam, hogy egy pasi meg egy csaj együtt aludt és ne dugtak volna"...

Nos én aludtam már csajjal úgy hogy nem dugtunk és nem azért mert ő vagy én bűn ronda vagyunk vagy bármi hasonló...

De nem is ez a lényeg:
Ha nem érzed azt, hogy meg tudsz bízni a párodban korlátlanul, akkor vagy veled vagy vele vagy a kapcsolattal valami nem OK.
A csaj megtehette volna, hogy kamuzik, de nem tette. Cserébe mik a javaslatok? "Dobd ki"...
Ez a tipikus "amit nem tudunk az nem fáj" hozzáállás...
Pedig az őszinteség mindennek az alapja...

Én így gondolom...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.03.24. 15:31:35

@Dövan:

Amikor ott éltem, asszonyt nem jutott eszembe megcsalni :) Még gondolati szinten sem. :)

indapass90210 2011.03.24. 15:33:01

@Nard: vagy mire egy dugáshoz eleget iszik az ember, még annak a motorosnak a mája is tönkremegy, akitől a tiéd helyett kapni fogsz egyet.

2011.03.24. 15:40:14

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): a válaszom erre is igen. Lássunk reálisan. 24 éves, az ilyen mondogatja, hogy még élni akar. 31 évessel jár, mondjuk biztos nem 100% szerelemből, hanem mert kicsit villog is vele a barátnőinél. Sok tényező befolyásolja ezt, azonban úgy vélem, hogy dugtak/keféltek/szeretkeztek/szexeltek/kufircoltak/ungabungáztak is. Lehet nem ebben a sorrendben :)

A posztolónak meg fel a fejjel, örüljön hogy most derült ki és nem később. Én sem vergődtem mikor a legjobb barátom nyúlta le a barátnőmet, vagy amikor a jegyesem összejött egy szolárium vezetőjével.... Nah, csak vidáman, az a hosszú élet titka. Dugjon ő is valakivel, a csajt meg tegye ki.

Netuddki. 2011.03.24. 15:42:36

@HA5NX-1: Hát biztos azért nem dugtak mert előző nap dugtak...

Ganglion 2011.03.24. 15:49:29

Simán lehet, hogy tényleg csak aludtak. Jó párszor már én is aludtam egy vagy több pasival egy szobában és nem történt semmi. Ha egy közelebbi ismerős a vendéglátó srác akkor szerintem nem gáz az ott alvás mert tiszteletben tartja a posztolót és annak kapcsolatát. Ha meg extra fáradt vagyok és alig látok ki a fejemből akkor talán én is élnék a lehetőséggel, hogy aludjak és csak reggel menjek haza. Persze egy sms-t azért dobhatott volna a párjának, hogy az ne aggódjon. Akármilyen részeg az ember/nő vagy akármennyire jól érzi magát az automatikusan benne van, hogy üzen annak aki otthon várja. Úgyhogy itt bukik a csak szerintem..

Amúgy meg miért ne mehetne néha külön bulizni egy pár? Vagy csak a pár egyik tagja? Mindenkinek kell egy kis szabadság, hogy érezze nincs rövid pórázon.

kén-e egy nick? 2011.03.24. 15:52:40

@Nard:
És olyankor tuti sunáztak? :-)P

Egyébként meg nem mindegy, megdugták-e?
El nem kopik.

Csak használjon másokkal óvszert. Azért egy lyuksógortól kapott ajándék trikónak nem minden formában örül az ember.

KovA 2011.03.24. 15:58:23

@kén-e egy nick?:
De igen, elkopik. Ha nem is fizikai értelemben.

KovA 2011.03.24. 16:03:17

@HUN_Sector: "Lássunk reálisan. 24 éves, az ilyen mondogatja, hogy még élni akar. 31 évessel jár, mondjuk biztos nem 100% szerelemből, hanem mert kicsit villog is vele a barátnőinél."

Hm. Mi a tartalma annak az "élni akar"-nak. Dugás ? Barátnőnek villogás ? Aki családkája van babái vannak az nem él ?
Ejnye bejnye - nem leszen ennek hosszútávon jó vége.

Mástól kell élni - mert ebből evoluciós kihalás lészen.
Lehet ezért fogyatkozunk - a természet mérczéje szerint élnek pedig azok kik családkáznak és babáznak...

Frigyesur (törölt) 2011.03.24. 16:09:00

@KovA: Rohadt sokan vagyunk. Az a jo, ha fogyatkozunk.

phaszfej 2011.03.24. 16:09:57

@ċsirke72: Csak a buzik használnak hangulatjelet a mondataikban. Egy férfi tudja és vállalja, amit mond. Buzi.

2011.03.24. 16:14:05

@tizenot: Bár nem engem kérdeztél, mindhárom kérdésre az a válaszom, hogy igen, van ilyen.

Jamesboci 2011.03.24. 16:34:15

lehet hogy csak leszopta, oszt jónapot. a mai trend szerint az nem megcsalás.

KovA 2011.03.24. 16:41:34

@Frigyesur: Hát én itt Magyarországon nem azt érzem - sőt aligha oldjuk meg a mások túlnépesedési problémáját azzal sem, hogyha pont mi itt mi eltűnünk.
Amúgy meg fogyatkozzon csak el aki akar :-)
Csak aztán ne sírjon, ha neki idegen kúltúrák megerőszakolják...
Én inkább aszondom hogy itt a fogyatkozás a probléma másutt a túlnépesedés - mi a mi problámánk növelésével semmit nem segítünk a másutt túlnépesedés problémáján.
Életmód és értékrend probléma ez.

De az a felvetés amit már nemcsak tőled hallottam "okos" érvként - az evolúció kiradírozással jutalmazza.
Míg a túlnépesedők idővel megoldják a problémájukat - te kihalsz. És - ez így van rendjén :-)
Ugye nem esett jól ? Vajh miért ?

Frigyesur (törölt) 2011.03.24. 16:50:12

@KovA: Hany munkanelkuli is van Magyaroszagon saccperkabe? Sztem itthon is problema. Be kene latni, hogy a Fold nem ennyi ember eltartasara van kapacitalva. Amit te irsz az szamomra 'okos' erv. Neven nevezve, demagogia.

Mi nem esett jol? Hogy kihalok? Vazze, abban az egyben biztos lehetek, hogy meghalok. :DDD Ha meg nem vallalok 3-5 gyereket, ahogy sok szted okos ember, azzal kifejezetten jot teszek.

Nem esett jol, hogy kihalok. AAAAAAAAAAAA! :DDD

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.03.24. 16:57:18

@Frigyesur: ja, két dolog biztos: a halál és az adó :)

@KovA: 'don't say demagog, lie the true!' már megbocsáss, de a jelen problémáit nem lehet megoldani a régmúlt eszközeivel.
kvázi tök mindegy, hogy a rendőr csendőrnek hívják-e. nem attól lesz tekintélye. amíg viszont ezt hiszed a sok sorstársaddal, addig csak sajnálni tudlak!
és nincsenek politikai nézeteim, mert mindenki lop csal hazudik a kupolás házban és körülötte. tulajdon kép ki lehetne rá írni, hogy Fővárosi Nagycirkusz!

2011.03.24. 16:58:09

@KovA: a fiatal leányoktól mostanában rendre ezt hallja az ember szakításkor

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.03.24. 17:01:34

@Frigyesur: a Föld kb. 13 milliárd ember ellátására képes egyes becslések szerint.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.03.24. 17:07:29

@KovA: még egy gondolat, aztán megyek fogdokihoz: a megcsalás nem valami új szociális felfedezés, egyidős az emberiséggel. az, hogy 50 éve inkább eltitkolták rengeteg feszültség maradt a társadalomban. mitől jobb az? mert felkötötték a kendőt? hosszabb volt a szoknya? vagy nem váltak el? ugyan!

venszivar 2011.03.24. 17:11:05

ÁÁÁÁÁ,nem csalt meg!Tán szopott,tán ke..lt,tán ba..ott,tán k.rt,de meg nem csalt.Ez olyan biztos,mint,hogy a föld 9 szögletű!Úgy,hogy ne szarj be,éppen most van egy vadász kiállítás,siess,még te lehetsz az egyik kapitális szarvval rendelkező díszpéldány!!!

Dr. Jula Watson 2011.03.24. 17:18:56

Hmm, nekem meg olyan volt, hogy a párom mondta a haverjának, hogy bármikor jöhet és itt aludhat, akkor is, ha ő nincs otthon.
Jéé, mégsem volt sosem szex a hevrral. :D

venszivar 2011.03.24. 17:25:15

@Dr. Jula Watson: S addig a csajod átment a haverod csajával,nem szexelni,mert az sem szex....."csak" 1-2 órát virbiztek?

2011.03.24. 18:48:08

@venszivar: mi az a virbizés vénkommunistám ? Ilyet csináltatok a munkásőr egyletben ? Húszfilléres alapon, gyíkarc ?

venszivar 2011.03.24. 19:02:50

@Kulics: 18 órától szoliba léptél a feketén nyugdíjasként végzett semmittevésbe?te barom az nem egylet volt.Ott kúrtad a gumicsizmádba állított kecskéket,mert már akkora büdös bunkó voltál,hogy nő nem állt szóba veled.Én egy forint alapon ultiztam,míg te a latrinákat pucoltad.26év után őrvezetőként mentél nyugdíjba........,te isten barma.Meglepődnél,hogy mennyivel fiatalabb kommunista vagyok,mint te,te húgyagyú.

deflorator 2011.03.24. 20:16:01

Én személy szerint túltenném magam a sérelmeken. Ilyenkor kidobni semmi értelme, nem okoz elégtételt. Küzdeni kell érte, és akkor kidobni, amikor már biztonságban érzi magát.

sienna 2011.03.24. 22:14:37

Közös barátotok? Akkor a baráti körödhöz is szeretnék gratulálni!

badnews 2011.03.24. 23:37:02

defloratornak van igaza ezt igy kell cisnalni :)

kén-e egy nick? 2011.03.25. 01:21:49

@KovA:
Aha.
Hogy ez nem jutott eszembe, amikor kalapácsot kellett reszelni középiskolában.

Milyen izgi lett volna visszaadni a téglalap alakú vashasábot, és mondani az oktatónak, hogy én ezt lereszeltem, ha nem is fizikai értelemben.

Szerinted elfogadta volna?

Bicikliző medve 2011.03.25. 08:10:43

@phaszfej: a megkeseredettek meg utalnak mindenkit es masokon verik le, hogy elbasztak az eletuket. Menj, kosd fel magad, es jobb lesz a vilagnak is ;)

KovA 2011.03.25. 10:50:09

@kén-e egy nick?:
Hihihi :-) Én biztos díjaztam volna annyira eredetei :-)
Aztán adtam volna neked egy szöget és azt mondtam volna, hogy használd.

Na ugyanúgy van ezzel a csaj dologgal is. Ha csak a qrvára van szükséged belőle mit neked a lelke, meg a kapcsolat lelki része úgyis mint hosszútávú szövetség a természetes küldetés betöltésére - nem számít.

Akkor az a csaj, csak a szükségleteidet szogálja - bocsi: a WC-d.

De ha szereted, szerelmes vagy bele - szövetséget, közös jövőt küldetéshez társ - akkor mások a követelmények.
Egyszóval: a szempont a lényeg.

Ahogy a vasad is jó a lábodra ejteni - megmunkálatlanul is.
De sok másra nem.

kén-e egy nick? 2011.03.25. 12:18:47

@KovA:
Na igen, a tulajdonosi szemlélet...

Azt tényleg nem egyszerű elfogadni, hogy a másik ember nem a tulajdonod. Van szabad akarata, meg ilyen lófaszok, amibe az is beletartozik, hogy a testét arra és azzal használja, akivel akarja.

(Legalábbis tudtommal a rabszolgaság intézménye már mindenhol törvénytelen.)

Amíg veled nem dug kevesebbet, mint amennyit te igényelnél, addig mi a gond?

Az, hogy ő esetleg többet akar dugni, mint te, és ehhez kénytelen más partnert vagy partnereket keresni?

Vagy esetleg szereti a változatosságot?

Te mit szólnál hozzá, ha mindig csak paradicsomleves lenne a kaja, és csak annyit ehetnél belőle, amennyit a párod eszik (akkor is, ha utána fél órával már megint farkaséhes vagy)?

KovA 2011.03.25. 13:36:01

@kén-e egy nick?:
Nem, nem a tulajdonom - de vagy szövetségesem vagy nem.
A szövetség is jelent kötöttségeket amit ez ember - jó esetben nem megkötöttségént él meg.
Gyermeket nem jó dolog csak úgy bele a nagyvilágba csinálni - jó, ha anyja, apja és családja van.
A szanaszét dugás pedig szétrobbantja a családot.
Nem tulajdonosi szemlélet okán, hanem mert a természetétől fogva így működik. Éspedig nem egyformán pasiknál és nőknél.

Hiába a fogamzásgátlás meg a gumi - hiába magyarázod meg okosságokat az agyaddal - akkor is úgy működik, ahogy a génekbe kódoltatott.
Csakúgy mint azt is meg lehet okoskodni, hogy minek is dugni, ha nem lesz gyerek - mégis működik a dolog magában is.

Az a tulajdonságod, hogy a csajokra gerjedsz nem a te szórakoztatásodra van, hanem más célra alkottatott azzal együtt, hogy jól esik neked - de akkor is az eredeti céljára van optimalizálva - és ezért vannak számodra kellemetlen és nem ésszerű tulajdonságai - mely az eredeti célja szerint ésszerű.
Például a szövetségre törekvés.
Meg az is, hogy a lánykákban gyakori ismétlődés lelki kötődést okoz mondhatni 4-5-10 találat után meglövöd magadnak.
És mert így van ugyenez a kötődés kínt és csalódást okozhat, ha nem fejlődik eredeti céljának megfelelően - vagyis mikor odakerül hogy gyermekre vágyik - te becsődölsz és lelépsz.
Ők magukból kiindulva értelmeznek téged félre - te magadból kiindulva értelmezed őket félre.
Nem esik 100%-osan egybe fiúba és lányba oltott vágy, hanem jó esetben egymást kiegészítik együttműködnek, rossz esetben egyik elnyomja a másikat. A mi kultúránkban a pasik a nőket - ezért van a társadalom kihalófélben.
Mondhatni: Darwindíjas értékrendünk van :-)

Na igen, a természet szempontjából nem a dugás számossága a mérce - meglehet benned központi szerepet játszik - igen ez is a természettől van - de nem jó dolog a természetet önzéstől indíttatva félreértelmezni.

Ja igen - és a paradicsomleves az nem nő :-)

atila68 (törölt) 2011.03.31. 16:29:16

...és te majdnem mindent feláldoztál volna.
A hölgy kitette a pontot.

Tower13 2011.04.05. 12:46:49

@Devil2: Vagy ne akarjon kapcsolatban lenni. Kapcsolatban van nem kefél a postással. Nincs kapcsolatban, ott és attól szed össze amit akar, vagy nem akar.

Tower13 2011.04.05. 12:52:56

@phaszfej: Egy értelmes hozzászólásra nem tellett?
Gondoltál már arra, hogy vannak akik felelősséggel akarnak dönteni? Esetleg akkor kéri meg a kezét, ha az esküvőt fizetni is tudja, mondjuk fél éven belül? Vagy esetleg, hogy eltartani a családot? Bár te esetedben a gondol kifejezés eleve hiba.
süti beállítások módosítása