Egy öreg autón kívül semmije nincs

2011. május 27. 09:42 - csajokespasik

„Nem értem, hol fogta meg az én érzelmileg analfabéta exemet ez a lány. Mit képzel? Csak úgy túl lehet lépni 12 éven?” – megosztó történettel zárjuk a hetet. Adott egy lány és egy érzelmileg libikóka srác, akinek az ősei kő alkoholisták, és ez az örökség meg is látszik rajta. A csaj sokat alakította, de még mindig maradtak durva dolgai, például most egy másik nő után fut. Most megtudhatod, milyen egy olyan pasiért sírni, aki versenyszinten képes magát eszméletlenre inni.

 

A történet nagyon régen kezdődött… egy akkori kollégám fél évvel a szakításom után közölte, hogy neki van egy barátja, aki szívesen megvigasztalna : ) A fiú nem tetszett, nem vonzott, túl sokat ivott és nem az én stílusom volt, de a szülinapi partimon 3 hónap udvarlást és ismerkedést követően beadtam a derekam. Fiatalok voltunk akkor - 23 évesek, azóta 12 évet húztunk le együtt. Nagyon sok mindenen mentünk keresztül, szépen összecsiszolódtunk annak ellenére, hogy többször éltünk külön a munkahelyek miatt, de az otthona mindig én voltam. Ő nem akart házasságot - én elfogadtam, nekem nem lehetett gyerekem – ő elfogadta. Szépen éltünk és mivel én kifejezetten gondoskodásra termettem, szerettem őt kényeztetni. Nem lehet azt mondani, hogy ő nem segített otthon, mosogatott ha kell, bevásárolt, főzött, de jobban élvezte, ha én csinálok mindent. A szülei régóta alkoholisták, ami meg is látszik az érzelmi életén, de sokat alakítottam rajta, bár maradtak durva beszólásai, amit ő viccesnek gondolt, de komolyakat ütött a lelkemen (pl. azért nem veszlek el, mert még keresem az igazit). Lenyeltem ezt is, mert szerettem és tudtam, ha kell szívvel-lélekkel mellettem áll, az ilyen beszólások csak a haveroknak szólnak (?)

Tudom, és korábban is tudtam, hogy nem könnyű ember, de toleráltam a hülyeségeit, mert ő is elfogadta az én betegségeimet. Közösek lettek a barátaink és a bizalomra épült a kapcsolatunk. Soha nem ellenőriztem, nem zaklattam SMS-ekkel, nem korlátoztam. Hát meg is lett az eredménye a nagy szabadságnak. A legújabb munkahelyén összeismerkedett egy 8 évvel fiatalabb lánnyal, aki meghódította. Azon az észbontó napon, mikor bevallotta, hogy szerelmes, azt mondta, hogy csak két hete ismeri. Hozzáteszem, sok minden nem történhetett közöttük, mert néhány ebéden és visszagondolva két „a kollégákkal bulizom” - estén kívül nem maradt ki, de akkor sem értem hol (na, jó, azt tudom) fogta meg az én érzelmileg analfabéta exemet ez a lány. Mit képzel? Csak úgy túl lehet lépni 12 éven? Egyébként annyira nem érzi a döntése súlyát és nem fogja fel, hogy engem mennyire megbántott, megalázott, hogy két héttel az elköltözése után (amire 3 napot adtam neki) képes volt egy elkerülhetetlen találkozóra az új barátnővel érkezni … Most úgy érzem, még mindig egy olyan vonat után integetek, ami már elment, de hiszek benne, hogy az idő majd engem igazol. A kérdés csak az, hogy az ex jön rá korábban, hogy nem bírja ezt a buta liba – plázacica típust (ahogy korábban is csak kiröhögte a haverjait, akik ilyenekkel kezdtek); vagy a kislány jön rá, hogy nem az Isten lábát fogta meg, hanem csak egy 35 éves pasit, akinek egy öreg autón kívül semmije nincs, csak az igénye, hogy kiszolgálják, aki néha eszméletlenre képes magát inni és gyakran napokig el sem mozdul a hülye számítógépes játéka elől ( így leírva magam sem nagyon értem miért is szeretném visszakapni). A barátaim (jókor szólnak) azzal vígasztalnak, hogy én mindig többet tettem a kapcsolatunkért, mint ő – de baj ez, ha engem nem zavart? Az ő barátai is hívogatnak még, hogy higgyem el, meg fogja bánni és könyörögni fog, hogy fogadjam vissza… de akarom én ezt?

 
225 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr772936035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2011.05.27. 09:49:07

Az idő majd eldönti...

Tomato Tomi 2011.05.27. 09:54:54

Te tudod, én a helyedben biztos nem várnám vissza, inkább örülnék hogy megszabadultam tőle.
Szerintem mártírkodtál eleget, keress egy normálisat.

fumerin 2011.05.27. 09:55:47

Végre, van KV-m is :)

Poszthoz: Én egy hasonló példányt lehúztam a klotyón, és új életet kezdtem. Nem bántam meg.
És kicsit nehezebb dolgom volt, mert aprónép is volt a pakliban.
SOHA ne engedd vissza!
Ez a fajta ember csak szarabb lesz, ráadásul más nő után nem húzunk fel még bugyit sem!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.27. 09:56:45

mi is a problémád?
Nem érzem, hogy szeretnéd ezt a fiút... úgy vártam, hogy valami jót mondasz majd róla, de nem.

Viszont kis kapcsolatfüggőséget érzek és kivagyiságot. Önbecsülésedben megaláztak, .... hát, majd rájössz, és túl leszel rajta :)

Igen, mindezt ebből a nyóc sorból, meg persze én vagyok a pszichomókus mindentudó valamint távdiagnoszta :)

dr. gernika 2011.05.27. 10:05:43

Nos, amit én látok- elpazaroltad a fiatalságod egy pasira, aki nem is tetszett, de legalább kitartó volt. Örültél, hogy gondoskodtál valakiről 12 évig, aki még csak nem is téged tartott az igazinak. Azt hiszem, törvényszerű volt, hogy az első fellángolás alkalmával lépjen, és ezt te is megtetted volna fordított esetben. Ne, ne akard vissza, és ne álmodozz arról, hogy majd megbánja. Lehet, hogy igen, és vissza akar jönni a biztosba, de akkor is elhagy majd legközelebb, ha megint szerelmesnek érzi magát.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 10:06:23

Hűha! Szerintem is találsz majd jobbat. Érzelmileg függsz tőle, volt kiről gondoskodni és mindig volt kihez hazamenni. Majd jön másik! Azt totál megértem, hogy a 12 év, amit egy ilyen fazonra pazaroltál, az nagyon tud fájni! Hogy te mindent megtettél és ő mégsem tudta értékelni. Elmúlik... szar lesz egy darabig, aztán majd gúnyos mosollyal gondolsz vissza, hogy "de hülye voltam".

A beszólások terén az enyém is ilyen, szerintem nem a haveroknak szól (nálunk legalábbis), csak ő ilyen. Akasztófa humora van. :D Néha én is nehezen viselem, de én sem vagyok egy könnyű eset... szóval ha ő elviseli az én hülyeségeimet, akkor én is az övét.

fumerin 2011.05.27. 10:12:37

@Bundabandi: Én tanácstalanságot érzek inkább. Szerintem nem tudja kezelni ezt a szitut. Hiszen assssenem tudja mit is akar. Nekem ezekből a soroló kérdésekből ez jött le.

Dr. Jula Watson 2011.05.27. 10:18:05

Állj meg egy picit, és gondolkozzál. Szeted te ezt a fickót? Vagy csak egy megszokás és a biztonság érzése volt az, ami a kapcsolatban tartott?
Nagyon szar ügy 12 évet lehúzni a klotyón, de ebben az esetben meg kell tenni, ahhoz, hogy a továbbiakban kialakíthass egy boldog életet.

Papundekli 2011.05.27. 10:18:22

35 évesen egyedül vagy és rádöbbentél. Téged nem az zavar, hogy otthagyott, hanem hogy a 12 éven túllépett. Képzeld mások 20-30 éveken is túllépnek. Ilyen az ember, főleg manapság. A sorok között ott van, hogy még mindig nagyon szereted!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 10:19:23

A postíró nagyon megszívta. Ne akarja visszaszerezni ezt a fickót. Majd megbánja. De akkor már késő lesz, és sírhat. (Már ha ez megtörténik) :)

Caddy 2011.05.27. 10:19:36

Húhúúúú!
Van egy két problémám a poszttal.
"azért nem veszlek el, mert még keresem az igazit"
Ja persze ez csak a haverjainak szólt, aha, persze. Aztán most hogy ezt valóban meg is találta, most akkor kinek is szólt?
Meg hát ugye eszméletlenre issza magát, sokat ül a gép előtt.
Hm. Akkor most mit is szeretne kedves posztíró? Talán csak nem fél, hogy ennyi idősen egyedül kell boldogulni? ÁÁá dehogy inkább vissza a régi nem túl szép életet,mert az a tuti.Hát sajnálattal közlöm, hogy nem tuti.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 10:19:40

@csupasz gőte: Bizonytalan az tény. Szerintem el kell felejtenie ezt a pasit. Lelépett egy másikkal, kell a fenének ezek után. Bár ahogy ír, nekem úgy tűnik visszafogadná, ha visszajönne! :( Nem szabad! Én egyszer melegítettem káposztát és bele is buktam...

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 10:21:24

Finoman szolva is ambivalens.

"Mit képzel? Csak úgy túl lehet lépni 12 éven?"
Hö? :O 12 ev utan nem lehet szakitani. Nem ertem.

"Az ő barátai is hívogatnak még, hogy higgyem el, meg fogja bánni és könyörögni fog, hogy fogadjam vissza…"
Ez erosen ciki.

"de akarom én ezt?"
Nem. Ha' honnan tudjam??! :D Most vagy a sertettseg miatt hordod le a sarga foldig, vagy tenyleg igy gondolod, de ez kerdes egyatalan? :S

Papundekli 2011.05.27. 10:22:07

@Papundekli: Helyesbítek kötődsz hozzá

Caddy 2011.05.27. 10:28:54

Na ez a volt kihez hazamenni, ettől megőrülök.
A tiszta gatyát és a vacsit ne hívjuk szerelemnek.
Gondoskodni meg faszom akar egy alkoholistáról????
Elment az eszetek!

indapass90210 2011.05.27. 10:31:40

Evolúciós zsákutca, és akkor még finoman fogalmaztam.

Hurri Kán 2011.05.27. 10:32:43

Kell ilyen is elrettentő példának...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 10:36:14

Egyébként én azt szoktam csinálni, hogy gondolatban sorra veszem, mi az ami pozitív és mi az ami negatív. Amíg a pozitív oldalra billen a mérleg, addig úgymond tűrök, mert még mindig több a jó benne, mint a rossz. Persze vannak olyan dolgok, amik nagyon sokat nyomnak ezen a mérlegen. Pl.a megcsalás!

Ha túl akarsz lenni rajta, akár egy papírt is ketté oszthatsz és írd fel rá ezeket. Ránézel és elolvasod, hogy egy alkoholista, megcsalt, megsértett, nem foglalkozott velem stb. stb. Másik oldal: mégis volt valakim, talán szeretett egy időben, néha segített a háztartásban. És akkor vedd számba, hogy vajon egyenlő arányban van-e a kettő? Vajon más nem tudja neked ezeket a + dolgokat megadni? Vajon volt olyan benne, ami miatt érdemes arra, hogy neked csak ő kelljen?

Nálam bevált. Aztán lehet, hogy a többiek lehurrognak, de én így szoktam meggyőzni magamat. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 10:40:17

@Caddy: Ki állt itt a faszi mellé? Mert én egy olyan kommentet sem olvastam! :)

indapass90210 2011.05.27. 10:48:30

Szerintem ronda a posztoló, más bottal sem piszkálná meg, józanul meg végképp nem. Örülhetne, mert talált egy alkoholistát, aki nagy ritkán eléggé be tudott baszni ahhoz, hogy róka nélkül megsunázza!

Rebelde 2011.05.27. 10:51:14

hát a csajnak se lehetett egyszerű előélete, ha nem volt akkora probléma egy alkesz szülők szintén alkesz, nem teccős, tajparaszt gyereke vagy úgy gondolja, hogy ezzel egálban van az, hogy neki meg nem lehet gyereke?

asszem ebben az esetben ez nem is akkora probléma

m.gray 2011.05.27. 10:51:38

bosszantó, meg 12 év jah....
de kedves Posztoló! nem lehet, hogy az exed mégis csak az igazit kereste? vagy netán valaki olyat, akivel lehet közös gyerekük? írod, hogy nem lehet gyereked, ettől még az ex akarhatott...
csak egy felvetés

fumerin 2011.05.27. 10:54:46

@Dövan: Szerintem nem érdemli meg ezt a fajta "lelkesítést" a posztoló. Már az evolúciós zsákutca is övön alul ütött.

indapass90210 2011.05.27. 10:54:53

@m.gray: szerintem mindenki jobban jár, ha nem csinál gyereket :)

Rebelde 2011.05.27. 10:55:26

@m.gray:

ez a faszi ne csináljon gyereket, kis széket esetleg

indapass90210 2011.05.27. 10:55:32

@csupasz gőte: faszom se tudja, nem olvastem el a posztot, nem értem rá eddig.

Hurri Kán 2011.05.27. 10:56:11

@Dövan:
Ez így van, a természet itt visszaadta, amit elvett.

Caddy 2011.05.27. 10:56:17

@Bundabandi: "Érzelmileg függsz tőle, volt kiről gondoskodni és mindig volt kihez hazamenni."
Bandi, nem a pasi mellé állás a lényeg, hanem hogy ezekkel érvelsz!Szerintem egy kapcsolatot ne az határozza meg és ne ez legyen az érzelem, hogy volt kiről gondoskodni, meg volt kihez hazamenni. Basszus anyámhoz is hazamegyek, meg gondoskodom is róla. Mégsem ugyanaz a kettő, ugye érzed?

Rebelde 2011.05.27. 11:00:13

@Caddy:

ez a mérleg is úgy néz ki kb., hogy a negatív oldalon van egy mázsa szar, a pozitívon meg egy kis mosogatás, de lehet, hogy épp fordítva:))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 11:01:26

@Caddy: Pedig nagyon sok olyan nőt ismerek, akinek CSAK ez számít. Mivel kellene érvelnem, mikor a szavaiból süt, hogy azért volt a faszival, hogy legyen valaki! Akinek nem jó a családi háttere ott még jobban előjön ez. Bár nem tudom nála milyen, de valamiért nagyon ragaszkodik a fickóhoz -> érzelmileg függ tőle.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 11:01:41

Na akkor én leszek a zördög ügyvédje. Én a pasi mellé állok! :D

Rebelde 2011.05.27. 11:02:12

mármint a bundabandi féle mérlegelésre gondoltam

Dr. Jula Watson 2011.05.27. 11:02:27

@Nard: Elkapod, amikor elájul az italtól? :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 11:03:59

@Dr. Jula Watson:

Á nem, elkezdem védeni az érdekeit! :) Pro bono.

Devil2 2011.05.27. 11:04:28

Na most azt nem értem hogy ez a faszi hogy jött össze egy plázacicával..se egzisztencia semmi..
Te meg, ha kísírtad magad, akkor állj fel és menj tovább, ahogy az élet sem áll meg. Drága tanulópénz volt, de megfizetted.

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 11:04:59

@Nard: Na jo, de te is plazacicus vagy, perszehogy egyetertesz.

Hurri Kán 2011.05.27. 11:06:13

@Devil2:
Van neki valamije, amit a PC kedvel... orbitális méretű rohamkukaccal bír, másra nem tudok gondolni :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.27. 11:06:18

"vagy a kislány jön rá, hogy nem az Isten lábát fogta meg, hanem csak egy 35 éves pasit, akinek egy öreg autón kívül semmije nincs, csak az igénye, hogy kiszolgálják, aki néha eszméletlenre képes magát inni és gyakran napokig el sem mozdul a hülye számítógépes játéka elől ( így leírva magam sem nagyon értem miért is szeretném visszakapni)."

Neked ez 12 éven át "jó" volt ez, és még miután "megszabadultál tőle" is vissza akarod szerezni. Lehet hogy pech, de lehet hogy a kislánynak is ez a stílus jön majd be, ki tudja.

Dr. Jula Watson 2011.05.27. 11:06:44

@Nard: Lássuk :)
Tulajdonképpen a pasi nem viselkedett ebben az ügyben elitélhetően. Jött valaki, és tisztességesen lelépett. AZ meg, hogy egyébként milyen, és mennyire főnyyeremény, az már más kérdés.

Devil2 2011.05.27. 11:07:58

@gyvy: á, ahhoz nem kell hogy összejöjjenek. egyébként meg a faszi ezt reklámozta, vagy kint fityegve hordta, vagy mi? :D

Hurri Kán 2011.05.27. 11:08:21

@Frigyesur:
Úgy véled, a PC-k között ennyire erős a szolidaritás?

Devil2 2011.05.27. 11:08:49

@gyvy: "másra nem tudok gondolni"- hát ez a te legbensőbb magánügyed.. :DDD

Hurri Kán 2011.05.27. 11:10:07

@Devil2:
De lehet, a PC most úgy érzi, hogy megfogta az Isten....lábát :D

fumerin 2011.05.27. 11:10:08

@Dr. Jula Watson: Nem is kell elítélni a férfit. A posztoló meg eleve akkora pofont kapott az élettől, ha ez nem teszi helyre, akkor semmi.

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 11:10:36

@gyvy: Persze. Kulon rozsaszin egyenruhajuk is van. Tiszta katonai szervezet.

@Devil2: :DDDD Jajdeszepvolt! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 11:10:42

@Rebelde: Itt koppan a serpenyő alja elég keményen!

Devil2 2011.05.27. 11:10:56

@Dr. Jula Watson: "tisztességesen lelépett". Azért azt érzed hogy ez a két fogalom, nem passzol egymás mellé?! :D

Hurri Kán 2011.05.27. 11:12:41

@Devil2:
Ha az kell, hogy valaki bearanyozza a napomat, mostantól mindig neked szólok :DDDDD

@Frigyesur:
Hű.... félelemkeltő rózsaszín?

Devil2 2011.05.27. 11:14:11

@gyvy: itt egy ötös, csapj bele! :)

Devil2 2011.05.27. 11:16:40

@gyvy: Jó, szólj nyugodtan, de csak ha megígéred hogy közben másra gondolsz. :D

Dökvín 2011.05.27. 11:17:41

@Caddy: Persze, hogy ez nem elég, nem szabadna, hogy elég legyen (szerintem bandinak sem az, nekem sem pl.), viszont sajnos el kell ismerjük a tényt, hogy rengeteg embernek ez jeleneti a "kapcsolatot". Szomorú, igen, nem szabadna, hogy így legyen, de bizony sokak úgy gondolják, hogy az életüknek ez ad értelmet: hogy gondoskodnak valakiről, és van kihez hazamenni. Ez szoros összefüggésben van a kapcsolatfüggéssel.

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 11:18:40

@gyvy: Bennem ne kelt felelmet, de ujabb gyengepontodra derult feny ezek szerint :))

@Devil2: :DD

Devil2 2011.05.27. 11:19:46

@Dr. Jula Watson: Hát végül is.. ő szólt hogy keresi még az igazit.. az hogy a csaj ezt elbagatellizálta, tényleg az ő baja.

Devil2 2011.05.27. 11:20:19

@gyvy: ööö.. figyeljünk a kommentekre! :D

Hurri Kán 2011.05.27. 11:20:29

@Frigyesur:
Megint rosszul extrapolálsz... csaxólok...

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 11:21:51

@kiscickány: Miert, minek kene ertelmet adnia? Nem az egyik legalapvetobb emberi igeny, hogy legyen egy tarsad? Mi kellene meg, hogy eleg legyen?

Dökvín 2011.05.27. 11:21:58

@Bundabandi: Olvasgatok minden nap szinte, csak mostanában sok volta a meló :) Most azonban péntek, jövő7en szabi, költözés, szóval most szabadon garázdálkodhatok!! ;D

Dökvín 2011.05.27. 11:22:31

@Frigyesur: Úgy értem, sok nőnek nem a kapcsolat minősége, hanem a puszta megléte számít.

Hurri Kán 2011.05.27. 11:22:42

@Devil2:
Nem érted...én is egy másra, Te is egy másra :DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 11:23:45

Javasom még a posztolónak az 1000 db-os puzzle-t! Szakítás után kb. 3 nap alatt raktam ki a Taj Mahal-t. Néha ugyan nehezen láttam a darabokat, de addig sem bőgtem a sarokban és nem gondoltam arra, hogy fel kéne hívni. :D

Devil2 2011.05.27. 11:23:52

@Frigyesur: ezt magyarázd el a faszinak is, légyszi' :)

Devil2 2011.05.27. 11:24:29

@gyvy: huh.. megnyugtattál. :DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 11:24:41

@Devil2:

Hát hogy nem hintáztatta tovább a csajt. Nem hazudozott hónapokig/évekig, hogy mellette félredug.

Devil2 2011.05.27. 11:25:24

@Bundabandi: Te aztán gyorsan feldolgozod.. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 11:25:56

@kiscickány: Beony, beony! Nem is kevés ilyen nőt ismerek!

Devil2 2011.05.27. 11:27:38

@Nard: Na most itt erény kovácsolódik a szükségből? De még mindig nem értem hogy milyen indíttatása volt a cicának. Bár gyvy próbálta egy bizonyos megvilágításba helyezni az ügyet.

Dökvín 2011.05.27. 11:28:05

@Bundabandi: Hja, sajna én is ismerek jópárat, onthatnám a rémmeséket :P

Devil2 2011.05.27. 11:28:49

@kiscickány: mondhatjuk puzzle-nek is. :D

Dr. Jula Watson 2011.05.27. 11:29:59

@Devil2: Ó, hát ezer féle indittatás lehet, amiért bleugrik vaaki egy kapcsolatba. :)

Hurri Kán 2011.05.27. 11:30:41

@Devil2:
Lehet elég volt az a tény, hogy a fickó másé (volt).
Tartok tőle, itt is állni fog a mondás az ebül szerzett jószágról.

Devil2 2011.05.27. 11:31:24

@Dr. Jula Watson: Nem valakiről van szó, úgy általánosságban. Hanem egy olyan pöcs, aki még egy "háziasszony" szerint is pöcs, az mitől lehet vonzó egy plázacicának?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 11:32:10

@Devil2: Ó, nem 3 nap volt az, hanem egy teljes év! De az eleje, az kegyetlen szar volt... Főleg, hogy Karácsony volt! Szilveszterkor bőgtem a SOTE bulin a lépcsőn, miközben visszafelé számoltak... Azán mikor a kollégák mondták, hogy nem a pasidat láttam egy nővel kéz a kézben itt, meg itt?

Devil2 2011.05.27. 11:32:16

@gyvy: Na jó, maradjunk annyiban hogy Isten és a plázacicák útjai kifürkészhetetlenek. :D

Devil2 2011.05.27. 11:33:18

@Bundabandi: egy év? az még mindig nem sok..

Devil2 2011.05.27. 11:37:47

@Frigyesur: Áh, fene, már elvesztettem azt a fonalat. :D

Dr. Jula Watson 2011.05.27. 11:38:04

@Devil2: A posztolónak mégis kellene vissza. Azt meg nem tudhatjuk, mennyi plázavcica az új lány, hiszen csak a sértett ex "köpködéséből" ismerjük. Amit ugye nem veszünk készpénznek?:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 11:39:41

@Devil2: Nem sok? Miért, te meddig szoktál gyötrődni?

Devil2 2011.05.27. 11:42:27

@Dr. Jula Watson: Annyira szerintem nem kell vissza neki, mert maga sem tudja hogy mi van, hanem a megszokott dolgai most felborultak, ez kavarja fel a csaj lelkivilágát. Inkább azon siránkozik hogy a 12 év ment a levesbe. Jó, hát neki új még ez a helyzet. :)
Ja, szerintem sem lehetett az plázacica.. :D

Devil2 2011.05.27. 11:43:13

@Bundabandi: Nem szoktam szerencsére, csak egyszer gyötrődtem, de le se merem írni meddig..

Devil2 2011.05.27. 11:49:14

@Bundabandi: Már nem. :)

@Frigyesur: ÁÁ,nem bírnám azt a szétoltást, meg le is vontam már a konzekvenciákat, szóval nem csinálnék posztot belőle. :d

Devil2 2011.05.27. 11:50:32

@Frigyesur: Annyit elárulok hogy nem egy év volt, meg nem is kettő.

Hurri Kán 2011.05.27. 11:51:17

@Devil2:
Miből gondolod, hogy szétoltás lenne? Köztudott, hogy ide csupa empatikus, segítőkész ember kommentel :DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 11:53:09

@Devil2: Hmmm! Azt hittem a pasiknak könnyebben megy ez. Nem kettő, hát mennyi? Ez is találós kérdés lesz? :D

Hurri Kán 2011.05.27. 11:54:15

@Devil2:
Miért, nem így van? :DDD

@Bundabandi:
Mindenkinél más...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 11:54:19

@Devil2:

Valszeg a postíró szerint plazacica a csaj. Lehet a postíró egy penészvirág-jellegű nő, aki mellett egy szál pitypang is rózsának tűnik. Lehet ilyen keresztények által viselt divatot követ, ami annyira szexuális mint egy tábla zsírszalonna. Ennél biztos kihívóbban sminkelt a "plazacica" meg kihívóbban öltözködött.

(megjegyezném, én vagyok az advocatus diaboli) :)

Devil2 2011.05.27. 11:55:18

@Bundabandi:Aszitted miii???? :D
Nem találjátok ki, mert magam sem számoltam össze. (nem is fogom).

el333t 2011.05.27. 11:56:03

Azért bizalomról beszélni elég fura. Szerintem nem feltételezte a posztoló, hogy a lecsúszott párja vonzó lehet bárkinek, aztán most rosszul esik neki, hogy de. Végig arról beszél, hogy csak neki lehet vonzó: erről győzködik a barátai, meg ez a legfontosabb érve az új barátnővel szemben is.

Lehet mondani neki, hogy jó döntés lesz, hogy vége van meg jöhet egy jobb, meg legközelebb ne a gondoskodási vágy tartsa őket össze, de szerintem az az alapfeltevés beteg, hogy nem tiszteli magát eléggé ahhoz, hogy egy olyan társat keressen, akire fel tud majd nézni.

Mert én meg ilyet ismerek többet, akik azért vannak klasszisokkal gyöngébb értékű párral, hogy magukat jobbnak láthassák mellette, és persze úgysem csal meg, mert kivel? Szóval ebből a mókuskerékből kéne végre oldalra lépni.

dr. gernika 2011.05.27. 11:56:22

@Nard: Van, aki szerint én is cicababa vagyok. Én inkább nem részletezem az illető külsejét.

Devil2 2011.05.27. 11:57:24

@Nard: Igen, Jula már meg is világította hogy nem lehet annyira plázás az a cica. És osztom is a véleményét. (meg a tiedet is)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 11:58:27

@Devil2: :D Gondoltam egy számra... vonjál ki belőle négyet, adj hozzá 6-ot, oszd el 3-mal... valami ilyesmi! :D Szeretem a találós kérdéseket!

Milyen nő lehetett az, aki Devilt több év szomorkodásra késztette?! Hűha! Kíváncsi lettem! :D

Devil2 2011.05.27. 12:00:20

@Bundabandi: Keresek majd valami találóskérdést neked. :D

Dr. Jula Watson 2011.05.27. 12:00:27

@Devil2: Úgy látszik én is átmentem ördög ügyvédjébe :)

@gernika: Na de gernika, csak nem tagadod, hogy az vagy? :D (Bocs, ezt nem hagyhattam ki :))

Devil2 2011.05.27. 12:02:27

@Bundabandi: Milyen nő? Rohadtul öntudatos. Külsőre átlagos(nak mondanám). De sugárzik (zott) a nőiesség belőle.

Hurri Kán 2011.05.27. 12:02:41

@gernika:
Miért, nem vagy az? :D

@Devil2:
Rákérdezhetek? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 12:02:55

@el333t: Egy ilyen nő szerintem pont nem azokat vonzza be, akikre fel lehet nézni.

"Mert én meg ilyet ismerek többet, akik azért vannak klasszisokkal gyöngébb értékű párral, hogy magukat jobbnak láthassák mellette, és persze úgysem csal meg, mert kivel?"

Ebből is sok van, igen. Csak mikor a kis hernyóból pillangó lesz mellette és elszáll, akkor meg néz majd.

fumerin 2011.05.27. 12:03:05

@Nard: 12 év után még a legeslegeslegjobb nőket is unja valaki.
És attól még nem penészvirágok.
Igaz, a jó nőknek ilyen problémájuk nincs, hogy mi lesz, ha a megunt fasz lelép. Lesz más, aki megunja az újabb 12 évben.

Devil2 2011.05.27. 12:04:51

@gyvy: én se tudom, úgyhogy ne is találgassunk, sokáig tartott na.

dr. gernika 2011.05.27. 12:06:01

@Dr. Jula Watson: Sosem tartottam magam annak. :)
@gyvy: Hát nem. :)

Devil2 2011.05.27. 12:07:52

@gernika: és akkor itt jön az, hogy a yocsajoknak kicsi az önbizalma.

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 12:10:40

@Devil2: Privatba is mehet, beccsszo nem oltalak, sosem kuldenem be ide, es legfokepp nem osztanam meg gyvyvel :)))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 12:10:55

@Devil2: Találgathatok? Boszi a Hófehérkéből? XD

Hurri Kán 2011.05.27. 12:11:09

@Devil2:
Jó van, vettem az adást :)

Devil2 2011.05.27. 12:13:18

@Frigyesur: :D

@Bundabandi: Ezt most úgy veszem hogy nem mondtad.

@gyvy: Köszönöm! :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 12:13:21

@gernika:

Pedig tényleg az vagy! :)

@csupasz gőte:

Itt csak a plazacica rejtélyét oldottam meg. Azért nevezte annak, mert fiatalabb,igényesebb,szebb nála. Alap női reakció, mellyel a vetélytársat húzzák le. Nem rocket science. Hiába tény, hogy szebb nála, akkoris talál benne valami kis nuanceot ami nem szép. Pl az egyik körme letört! BAZZE! UNDORÍTÓ! :) Vagy ha festi a haját, akkor biztos az eredeti hajszíne ronda! :)

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 12:14:19

@Devil2: Szukitsuk a kort: hany eves vagy? :D

@gernika: Reszletezd. *vigyorgas* Amugy sztem is hajaz ra a kulsod, negativ felhang nelkul. Remelem nem vered meg Nardot, mert ezt irtam. :)))

Devil2 2011.05.27. 12:15:45

@Frigyesur: Abból nem hiszem hogy rájössz. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 12:17:10

@Frigyesur:

De meg fog. Ma pl nagyon fáj a lábam, tegnap is elvert. :(

el333t 2011.05.27. 12:18:34

@Bundabandi: Igen, ennek alapesete a széttaposott sportcipőt, kopott farmert meg hypozott pólót, esetleg 3 számmal nagyobb kockás favágóinget hordó, de alapvetően rendes középosztálybeli srác esete a hasonló hátterű, ámde barátnői által irányítottabb ízlésű lánnyal, aki "kikupálja" = közli vele, hogy a level 80-as paladinjáért, a Barcelona BL-döntőért meg a sörszagú félszeg csocsózásért nemigen jut szexhez, tehát szedje össze magát, néha vegyen fel inget, és a mentol- vagy kávéillatú csók is bejövősebb, különben meg mikor voltak utoljára színházban? Naugye. Aztán amikor a srác kicsit népszerűbb lesz, törvényszerűen otthagyja a segítőjét.

Mert hirtelen feltűnik minden lánynak, hogy valójában milyen belső értékei vannak.

fumerin 2011.05.27. 12:18:47

@Nard: OK!
Így már értem.
Mondjuk nálam nem nehezebb jobb nőnek lenni senkinek, mert én turkálógőte vagyok:D
(az én lóvém csak oda elég)

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 12:21:59

@Devil2: Oke, de eletkor minusz 3ev, minusz ivarerettseg, maris maradhat olyan saccperkabe maximum 20 ev. Pikk-pakk kitalaljuk :

@Bundabandi: Dolgozzunk ossze.

@Nard: De biztos vannak fokozatok, hogy nagyon ver meg, vagy csak kicsit :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 12:22:50

@Frigyesur: Azt én már kitaláltam a héten! :D

@Devil2: Miért, felbőszítem a zördögöt? :P

Hurri Kán 2011.05.27. 12:23:45

@Frigyesur:
Lelki szemeimmel látom ám a kaján vigyort a maszk mögött :D

Devil2 2011.05.27. 12:24:04

@Bundabandi: nem, magadat járatod le.

dr. gernika 2011.05.27. 12:24:21

@Nard: Kösz.
@Frigyesur: Igénytelen, tenyeres-talpas csaj mondta. Azóta már elkezdett adni magára, de a parasztos vonás mindig megmarad az arcán.

fumerin 2011.05.27. 12:25:32

@Devil2: Hidd el, ruha nélkül sem jobb az összkép rólam :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 12:26:11

@csupasz gőte:

Vannak olyan nők, akiknek a krumpliszsák is jól áll, míg a másikon lehet bármilyen drága cucc, akkoris undorító.

"A ruhák csak összefércelt rongyok, széppé az teszi őket aki viseli. "

@Frigyesur:

Ma be kellett jönnöm melózni, szóval csak annyira ver meg, hogy azé' be tudjak jönni. :)

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 12:26:31

@Devil2: No, akkor 15 lehet, de ez mentalisan tul sok, maradjunk 5-6nal. Nyert?

@Bundabandi: Halljuk.

@gyvy: Egy galamblelek hogy feltetelezhet ilyesmit? :O

Devil2 2011.05.27. 12:26:46

@csupasz gőte: ez egy annyira magas labda, hogy szégyellem is lecsapni. :D

Hurri Kán 2011.05.27. 12:29:19

@Frigyesur:
A galamblélek nem zárja ki a reális gondolkozást :P

@csupasz gőte:
Már úgy, hogy a másikon nincs ruha? :DDD

dr. gernika 2011.05.27. 12:29:25

@Nard: Pedig én rúgtam bele a mozi lépcsőjébe, neked csak nyomi hólyagjaid vannak. :(

Devil2 2011.05.27. 12:29:54

@Frigyesur: Már csak azért sem meghatározható, mert hullámokban jött a szenvedés.

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 12:30:24

@Devil2: Matematika: nem 1, nem 2, akkor minimum 3 ugyebar.

@Nard: Perszepersze. Megsem a bo farmeres, bo polos lanyok utan fordultok meg, lehet akarmilyen szep az arca. Meg a legjobb alakot is el lehet rejteni.

Ne aggodj, itt a hetvege, lesz nagyobb veres is :))

Hurri Kán 2011.05.27. 12:31:30

@Bundabandi:
Te meg tényleg tahó vagy.

Devil2 2011.05.27. 12:32:23

@Frigyesur: Logikus, mint a szerelem maga. :D

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 12:33:00

@gyvy: Tudod mit: sztem te nem is vagy galamblelku :P

@Devil2: Akkor honnan tudod, hogy nem egy es nem kett? :P Belezavarodsz a sztoridba, de nem gond. Abbahagytam a vallatast. :)

@gernika: Mar nyilvanosan verekedtek?! Laza :))

Caddy 2011.05.27. 12:33:14

@Rebelde: elmebeteg emberek. :)

@Bundabandi: hát erre nem tudok mit mondani.Ha ez a boldogság valakinek, hát nagyon sajnálom.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 12:33:40

@Frigyesur: Á, még megver! Ledöf a villával! :D

Inkább elhúzok enni.

dr. gernika 2011.05.27. 12:35:03

@Frigyesur: Holnap is dolgoznia kell, ne féltsd. :)

Hurri Kán 2011.05.27. 12:35:24

@Frigyesur:
De igen. Ha gondolod, turbékolok is. Csak itt, csak most, csak neked :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 12:38:27

@Frigyesur:

Az én szemeim elől nem lehet elrejteni semmit.

@gernika:

De szombaton is megversz ahogy hazaérek :(

dr. gernika 2011.05.27. 12:40:46

@Frigyesur: Hülye, az véletlen volt. :DD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 12:48:57

@Frigyesur:

A moziban a sötétségben, felélednek gonosz hajlamai. Azért rúgott a lépcsőbe, mert én elugrottam! :)

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 12:49:50

@Bundabandi: Tenyleg lehetnel kicsit finomabb...

@gyvy: Hajra! :))

@Nard: Ne vegyel ra merget.

@gernika: "Véletlenek márpedig nincsenek!" :)

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 12:54:34

@Nard: :D Terrorban elsz, szegeny artatlan szilfid Nard ;(

Csak tudnam teged miert ver, ha alapbol a nyugdijasokra specializalodott. Gyakorlaskepp?

@gernika: Vedekeznie se szabad? :(

Hurri Kán 2011.05.27. 12:54:45

@Frigyesur:
Szóljál, hogy a többiek fogják be a fülüket, kezdem :D

dr. gernika 2011.05.27. 12:55:51

@Frigyesur: C.
@Nard: Nem buktam le, mögöttem voltál, és ha nem fájt volna annyira, ki is röhögsz hangosan, te undi. Aki ismer, tudja, hogy sosem bántanálak, képtelen lennék egy ilyen törékeny virágszálat megütni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 12:58:48

@Frigyesur:

Mert tudja, hogy képtelen vagyok védekezni, ezért ebben hasonlítok a nyugdíjas nénikre. :( Azokat csípi, eltöri a kis karjukat könyökből, stb.

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 13:02:10

@gyvy: Tobbiek! Fuleket sajat jol felfogott erdeketekben befogni!

@gernika: Ne mondd mar, lattam, hogy vered.

@Nard: Istenem, ez a gernika.

Devil2 2011.05.27. 13:03:28

@Frigyesur: Igen , ez bonyolult. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 13:06:14

@Frigyesur:

Ott volt az asztalon a kézfertőtlenítő is,láthattad! Kéznél van, hogy a vért lemoshassa gyorsan! :)

dr. gernika 2011.05.27. 13:11:59

Igaztalanul vádolnak, rágalmaznak itt engem. :(

indapass90210 2011.05.27. 13:17:09

Elolvastam a posztot. Hát, sajnálom a posztolót, de jobb is, ha ezzel az ürgével nem szaporodik.

"Soha nem ellenőriztem, nem zaklattam SMS-ekkel, nem korlátoztam. Hát meg is lett az eredménye a nagy szabadságnak. A legújabb munkahelyén összeismerkedett egy 8 évvel fiatalabb lánnyal, aki meghódította."

Ennek semmi köze a szabadsághoz. Ha folyamatosan baszogattad volna, akkor legfeljebb még előbb lép olajra.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 13:20:37

@gyvy: Bagoly mondja... egyébként mi a baj vele? A boszi szép volt és öntudatos, behálózta a királyt is.

@Devil2: Sorry! I beg for your mercy! Your Grace.

Hurri Kán 2011.05.27. 13:22:53

@Bundabandi:
Á, semmi. Igazából sajnállak, tényleg egy lelki zokni vagy, ha nem fogod fel.

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 13:23:20

@gyvy: Persze. Azert nem gepelnek, mert a fulok fogjak.

@Nard: Aaa! Es en meg azt hittem miattam :D

@gernika: Senki se veszi be, ne probalkozz.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 13:31:58

@Frigyesur:

Te voltál az álca :( Igazából azért, hogy ne kapjak szepszist az ütlegek után. A nyílt sebekbe önti (ezzel újabb kínokat okozva). :(

dr. gernika 2011.05.27. 13:37:11

@Nard: Fejezzétek már be! :D
Még egy ilyen rágalom, és Frici fotókat kap rólad! :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 13:37:20

@gyvy: Akkor lelki zokni vagyok. Én viccnek szántam, ti meg itt ekéztek miatta...

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 13:41:39

@gernika: Ha en beszolok, akkor is kapok fotot? :))

@Nard: Eloszor nem lattam az elozmenyt, de gyanus volt. :)))

dr. gernika 2011.05.27. 13:59:16

@Frigyesur: Nyehe, téged nem tudlak fenyegetni. :)

Devil2 2011.05.27. 14:26:17

@Bundabandi: Never mind! Just my memories.. you know..

(beg után nem kell for) :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 14:36:09

@Devil2: :( Mindegy... nem is írok semmit. A tahóval és a lelki zoknival még elgumicsontozok egy darabig.

Devil2 2011.05.27. 14:45:10

@Bundabandi: Én melyiket mondtam neked?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 14:53:16

@Devil2: Ja, nem te. Áhhh! Mindegy is... Sir Gyvy védett kicsit vehemensen... Na visszahúzom a zacskót a fejemre.... :(

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 15:20:57

@Devil2: Rituális önkínzást végzek... kell a zacskó! Hazafelé veszek még párat, hogy hétvégére is jusson. Meg a zuhany alatt úgyis elázik... szóval kell. :(

2011.05.27. 15:22:43

Pffff, nekem ma ehhez nincs erám... :(

Sanity 2011.05.27. 15:50:36

Tényleg ezzel a faszival akarod leélni az életed? Vagy csak flsz, hogy nem találsz jobbat, és az egyedüllétnél még ez a faszi is jobb.

Azt írtad, a bizalomra épült a kapcsolatotok. Most őszintén, ha visszajönne ez továbbra is így lenne? Persze, hogy nem. Ezt már eljátszotta. A legnagyobb hiba lenne visszafogadni, ha vissza akarna jönni. Vágyódni utána meg abszurd. Tudom, sok a 12 év, sok energia ment bele ebbe a kapcsolatba, stb. De a boldogságod csak egy illúzió lenne mellette a későbbiekben. Féltékeny lennél ok nélkül, hihetetlen sokat veszekednétek, stb.

Mivel azt írtad, hogy nincs közös gyerek, ez nem lehet akadály a búcsúra. Ha saját neveden van lakásod, van saját fizud stb, akkor ez sem akadály.
A te döntésed, de mérlegeld egy kicsit a dolgokat. Ilyen faszit bármelyik sarkon találsz, miért áldoznád rá az életedet erre, aki már otthagyott.

indapass90210 2011.05.27. 16:05:49

@Zsu0805: nem csodálom, ez egy olyan mértékig lehangoló poszt, hogy még azt sincs kedvem megkérdezni: volt-e búcsúszex....

Sanity 2011.05.27. 16:18:04

@Bundabandi: Írtad, hogy sorra veszed a dolgokat papíron, és amíg több a jó mint a rossz, addig vele vagy.

Ez a gondolkodás szerintem nagyon is korlátozó. Korlátozza a lehetőségeidet, túl sok kompromisszumra késztet. Egy ideális pár alig talál a másikban kivetni valót (és most nem 2 hetes szerelemre gondolok, ugye), pedig ha keresne találna. Csak ugye attól ideális a pár, hogy a ténylegesen fontos kérdésekben megfelelnek egymás számára, és innentől a sok apróságot mindenki kb figyelmen kívül hagyja.
Ha fel kell irogatni a jó tulajdonságait a másiknak, akkor már nagyon sok téren merültek fel problémák. Az ilyeneknél simán találsz jobb kapcsolatot is.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 16:59:10

@Sanity (mobilon nincs válasz gomb, úgyhogy így írok) Ha az ideális párra várna az ember, akkor soha nem lenne senkije. Szerintem. Kompromisszumokat igen is kell kötni, mert senki sem tökéletes. Felírni nem írom ugyan a hibáit - mert agyban szoktam filózni ezeken -, de egy nagy vita után van, hogy összevetem a két oldalt. És itt nem olyanokra gondolok, hogy nem hajtja le a deszkát. 9 év alatt nagyon sok minden történik és sokat is változunk, ha nem kötnénk kompromisszumokat akkor nem lennénk együtt már régóta. Ha szakítunk és keresünk tovább, honnan tudjuk, hogy a következő az tökéletes lesz?

Dr. Jula Watson 2011.05.27. 18:10:57

Jajj, megint előjött a régi jó kis vesszőparipám :D
Véleményem szerint, ha már gondolkodni kell egy kapcsolaton, meg mérlegelni, akkor annak már annyi. Mert a kapcsolatot érezni kell. Ha meg racionálisan dönt valaki, ott nincs már meg az az érzés, amitől a kapcsolat tényleg boldog lehet. Mert az ilyen eldöntöm dolgokba nem lehet hosszú éveken keresztül kapaszkodni. És pont az ilyen esetekben jöhet egy másik, akinél a mérleg épp máshogy áll, tehát az egész sokkal labilisabb.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 19:24:38

@Dr. Jula Watson: Nem tudom mennyi ideig tartott a leghosszabb kapcsolatod. Az elején jó pár évig persze működik, hogy rózsaszín köd, meg full szerelem. Aztán mindenhol jön, hogy megszoktuk egymást és élesebben látjuk a másik hibáit. Nem azt mondom, hogy nincs szerelem, de átalakul, másféle szerelem lesz, mint az elején. Hosszú évekig akkor tudsz együtt lenni valakivel, ha a hibáit elviseled, elfogadod. Ehhez kompromisszum kell. Ebbe vagy belenyugszik az ember, vagy tovább áll. Ok, mondjuk lép...aztán a másiknál is eljön az az időszak, mikor elmúlik a rózsaszín köd... és akkor pont ugyanott vagy, mint az előzőnél. Szóval ha van is megingás, de rendbe lehet tenni és szeretjük egymást, akkor miért is kellene lépni?

Dr. Jula Watson 2011.05.27. 20:12:29

@Bundabandi: Hehe. Köszi a szép bemutatást, de én már többet lehúztam valaki mellett, mint te :D

Dr. Jula Watson 2011.05.27. 20:19:19

És nem a megingással van a gond. Hanem, ha az ingásban a döntést nem azért hozza meg az ember, mert úgy érzi, nem boldog, vagy mert az illető heti 6x elmosogat, és ez milyen jó üzlet. Nem lehet serpenyőzni és mérlegelni, hanem 2 kérdést kell feltenni: akarom én a vele való kapcsolatot? Boldog lehetek-e vele? Képes vagyok 1005-ot beleadni a kapcsolatba? És ezek érzések. Ha nem ezek alapján választjuk az utat a kereszteződésben, akkor bizony egész életünkben csak méricskélünk, és soha nem leszünk igazán boldogok. Akkor jön az, hogy tuudom, hogy iszákos, de hát mindig hazajön aludni. Mindig lesznek "de"k, és éppen ezért labilis lábakon áll az egész.

Devil2 2011.05.27. 20:24:00

Mindenkinek igaza van.

Devil2 2011.05.27. 20:30:22

@Dr. Jula Watson: Bandinak is, mert ideális partner nincs. Neked is, mert a kapcsolatot nem lehet (szerintem se) racionális döntések sorozatával irányítani.
(de lehet hogy mi álmodozók vagyunk..)

Dr. Jula Watson 2011.05.27. 20:40:13

@Devil2: Az ideális az, akit annak érzel :D
Igen, én idealista vagyok, de ez boldogít.

Rájöttem, lehet mindenféle racionális indokokat találni arra, mit, miért, miért éppen akkor és úgy teszünk, de az az igazság, hogy sokkal több kellemetlenségtől óvjuk meg magunkat, ha hallgatunk a belső hangra. :)

Devil2 2011.05.27. 20:53:03

Végül is az ideális fogalmát is definiálni kellene, igaz semmit nem változtat a dolgokon.
Én is idealista vagyok, bár nem mondanám egyértelműen hogy ez boldogítana, persze vannak helyzetek, amiket így elkerül az ember és csak annyit mond, huh.. tudtam én hogy nem kell...
de egy csomó jót is elkerül ezzel együtt.

Devil2 2011.05.27. 20:55:11

Tehát nem lehet mindenből csak a jót kimazsolázni. Pedig az emeber általában erre törekszik.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 21:11:15

@Dr. Jula Watson: Ki mutatott be neked? Teljesen normálisan írtam, pedig tőled már párszor kaptam szép beszólásokat drága Watson... Nem is tudom ki fúj a másikra és ki ír lenéző módon állandóan... Hmmm? Hallgass a belső hangra és ne beszéljünk többet szerintem.

@Devil2: Julanak van igaza! Idealista, egy általa elképzelt világban él, ahol mindig neki van igaza. Ja, hogy mások is élnek, akik másképpen gondolják? Mit számít az! Ő úgy gondolja és az a lényeg.

Amúgy meg a posztoló nem tud dönteni. Nem tud igent, vagy nemet mondani, ezért írtam, hogy akkor vegye sorba a + és - dolgokat, nekem ez segít ha bizonytalan vagyok. Hogy neki ez segít-e, vagy sem, majd ő eldönti. Én döntöttem már tisztán érzelmi alapon az előző kapcsolatomban, bele is buktam. Bizonyos szintű realitás kell! Én így gondolom. PONT

Devil2 2011.05.27. 21:12:02

Hát akkor a hétvégén mindenki érezze jól magát a párjával, akinek nincs az meg (jobb híján) csak magát. (Vagy akit akar..) :)

Devil2 2011.05.27. 21:16:40

@Bundabandi: Mármint a kapcsolatot mint olyat,mutattad be Julának. Nincs itt fújás sehol. (remélem) :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 21:18:41

@Devil2: Erre majdnem írtam valamit, de mára (meg egy jó időre) elég volt a vitákból meg a kommentekből. Na megyek, mert a sötétben nehezen látok ki a zacskóra vágott lyukakon.

Kezeket a paplan alá, éljenek a tahó lelki zoknik!

Dr. Jula Watson 2011.05.27. 21:27:12

@Devil2: Neked is jó szombat-vasárnapot :) Meg gyereknapot! :D

Devil2 2011.05.27. 21:30:10

@Dr. Jula Watson: Gyereknapot? Namegájjcsak.. :D

Joe69 2011.05.27. 21:57:40

Le kell írnom egy elég kegyetlen dolgot.
A csajnak nem lehetett gyereke. A pasi meg ezt elfogadta , amíg fiatal volt. Nyugodtan lehetett dugni.

Aztán egyszer csak - mint minden pasinak - eszébe jutott, hogy kellene egy utód. Esetleg. Aki tovább viszi azokat a nyomorult génjeit (legalábbis félig). Meg a nevét. Meg akin a saját kémiáját érzi.

Sok pasi van, aki 40 körül vagy még később jön rá arra, hogy ez nagyon kell neki. Csakhogy ehhez egy nő is kell, anélkül nem megy. És sok pasi ilyenkor eszeveszetten keres egy még fertilis nőt - szinte akárkit, csak elfogadja őt. Ugyanis ebben a korban nagyon sok férfi egyszerűen már nem kell a fiatalabb nőknek. És ejti a vele egykorú nőjét, még ha hosszú ideig is volt a társa. És ha meddő..És talán úgy is érzi, hogy joga van hozzá emiatt..

Az elhagyott társ meg mit tehet ? Nyilván elmondja nyomorult alkoholistának, infantilis számgépőrültnek, nyomoroncnak, akit csak ő rázott gatyába. És akinek csak ő kellhet.

Persze lehet, hogy igaza van, és a plázacica csal lehúzza, csak a gumit húzza rá szigorúan, és a pasi csak a változatosabb nemi élet miatt húzott el a frissebb hússal. De ha mégsem, akkor kinek van igaza ?

kiraaaaa 2011.05.27. 22:04:49

A kérdésfeltevésből adódik: igen, akarod.

bagolybagoly 2011.05.28. 10:12:42

@Dövan: Eszem azt a csepp kis szívedet, hogy neked ilyen érzelmes oldalad is van! A mai két kommentedet aranykeretbe rakjuk a szűkösebb, az a macsóakimacsó, MNKs napokra.

s.lac 2011.05.28. 17:51:09

kapsz jobbat hidd el

JOKKA21 2011.05.29. 00:23:23

Hülye picsa vagy, kellett a menő csávo?Majd kisanyám legközelebb egy átlagos pasival állj össze, ne a legmenőbb falu bikájával!

radiopasszív 2011.05.29. 23:21:25

úristen, hát örülj hogy megszabadultál! az exed expert döntést hozott helyetted is!
süti beállítások módosítása