Egy öreg autón kívül semmije nincs

2011. május 27. 09:42 - csajokespasik

„Nem értem, hol fogta meg az én érzelmileg analfabéta exemet ez a lány. Mit képzel? Csak úgy túl lehet lépni 12 éven?” – megosztó történettel zárjuk a hetet. Adott egy lány és egy érzelmileg libikóka srác, akinek az ősei kő alkoholisták, és ez az örökség meg is látszik rajta. A csaj sokat alakította, de még mindig maradtak durva dolgai, például most egy másik nő után fut. Most megtudhatod, milyen egy olyan pasiért sírni, aki versenyszinten képes magát eszméletlenre inni.

 

A történet nagyon régen kezdődött… egy akkori kollégám fél évvel a szakításom után közölte, hogy neki van egy barátja, aki szívesen megvigasztalna : ) A fiú nem tetszett, nem vonzott, túl sokat ivott és nem az én stílusom volt, de a szülinapi partimon 3 hónap udvarlást és ismerkedést követően beadtam a derekam. Fiatalok voltunk akkor - 23 évesek, azóta 12 évet húztunk le együtt. Nagyon sok mindenen mentünk keresztül, szépen összecsiszolódtunk annak ellenére, hogy többször éltünk külön a munkahelyek miatt, de az otthona mindig én voltam. Ő nem akart házasságot - én elfogadtam, nekem nem lehetett gyerekem – ő elfogadta. Szépen éltünk és mivel én kifejezetten gondoskodásra termettem, szerettem őt kényeztetni. Nem lehet azt mondani, hogy ő nem segített otthon, mosogatott ha kell, bevásárolt, főzött, de jobban élvezte, ha én csinálok mindent. A szülei régóta alkoholisták, ami meg is látszik az érzelmi életén, de sokat alakítottam rajta, bár maradtak durva beszólásai, amit ő viccesnek gondolt, de komolyakat ütött a lelkemen (pl. azért nem veszlek el, mert még keresem az igazit). Lenyeltem ezt is, mert szerettem és tudtam, ha kell szívvel-lélekkel mellettem áll, az ilyen beszólások csak a haveroknak szólnak (?)

Tudom, és korábban is tudtam, hogy nem könnyű ember, de toleráltam a hülyeségeit, mert ő is elfogadta az én betegségeimet. Közösek lettek a barátaink és a bizalomra épült a kapcsolatunk. Soha nem ellenőriztem, nem zaklattam SMS-ekkel, nem korlátoztam. Hát meg is lett az eredménye a nagy szabadságnak. A legújabb munkahelyén összeismerkedett egy 8 évvel fiatalabb lánnyal, aki meghódította. Azon az észbontó napon, mikor bevallotta, hogy szerelmes, azt mondta, hogy csak két hete ismeri. Hozzáteszem, sok minden nem történhetett közöttük, mert néhány ebéden és visszagondolva két „a kollégákkal bulizom” - estén kívül nem maradt ki, de akkor sem értem hol (na, jó, azt tudom) fogta meg az én érzelmileg analfabéta exemet ez a lány. Mit képzel? Csak úgy túl lehet lépni 12 éven? Egyébként annyira nem érzi a döntése súlyát és nem fogja fel, hogy engem mennyire megbántott, megalázott, hogy két héttel az elköltözése után (amire 3 napot adtam neki) képes volt egy elkerülhetetlen találkozóra az új barátnővel érkezni … Most úgy érzem, még mindig egy olyan vonat után integetek, ami már elment, de hiszek benne, hogy az idő majd engem igazol. A kérdés csak az, hogy az ex jön rá korábban, hogy nem bírja ezt a buta liba – plázacica típust (ahogy korábban is csak kiröhögte a haverjait, akik ilyenekkel kezdtek); vagy a kislány jön rá, hogy nem az Isten lábát fogta meg, hanem csak egy 35 éves pasit, akinek egy öreg autón kívül semmije nincs, csak az igénye, hogy kiszolgálják, aki néha eszméletlenre képes magát inni és gyakran napokig el sem mozdul a hülye számítógépes játéka elől ( így leírva magam sem nagyon értem miért is szeretném visszakapni). A barátaim (jókor szólnak) azzal vígasztalnak, hogy én mindig többet tettem a kapcsolatunkért, mint ő – de baj ez, ha engem nem zavart? Az ő barátai is hívogatnak még, hogy higgyem el, meg fogja bánni és könyörögni fog, hogy fogadjam vissza… de akarom én ezt?

 
225 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr742936035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Devil2 2011.05.27. 12:13:18

@Frigyesur: :D

@Bundabandi: Ezt most úgy veszem hogy nem mondtad.

@gyvy: Köszönöm! :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 12:13:21

@gernika:

Pedig tényleg az vagy! :)

@csupasz gőte:

Itt csak a plazacica rejtélyét oldottam meg. Azért nevezte annak, mert fiatalabb,igényesebb,szebb nála. Alap női reakció, mellyel a vetélytársat húzzák le. Nem rocket science. Hiába tény, hogy szebb nála, akkoris talál benne valami kis nuanceot ami nem szép. Pl az egyik körme letört! BAZZE! UNDORÍTÓ! :) Vagy ha festi a haját, akkor biztos az eredeti hajszíne ronda! :)

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 12:14:19

@Devil2: Szukitsuk a kort: hany eves vagy? :D

@gernika: Reszletezd. *vigyorgas* Amugy sztem is hajaz ra a kulsod, negativ felhang nelkul. Remelem nem vered meg Nardot, mert ezt irtam. :)))

Devil2 2011.05.27. 12:15:45

@Frigyesur: Abból nem hiszem hogy rájössz. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 12:17:10

@Frigyesur:

De meg fog. Ma pl nagyon fáj a lábam, tegnap is elvert. :(

el333t 2011.05.27. 12:18:34

@Bundabandi: Igen, ennek alapesete a széttaposott sportcipőt, kopott farmert meg hypozott pólót, esetleg 3 számmal nagyobb kockás favágóinget hordó, de alapvetően rendes középosztálybeli srác esete a hasonló hátterű, ámde barátnői által irányítottabb ízlésű lánnyal, aki "kikupálja" = közli vele, hogy a level 80-as paladinjáért, a Barcelona BL-döntőért meg a sörszagú félszeg csocsózásért nemigen jut szexhez, tehát szedje össze magát, néha vegyen fel inget, és a mentol- vagy kávéillatú csók is bejövősebb, különben meg mikor voltak utoljára színházban? Naugye. Aztán amikor a srác kicsit népszerűbb lesz, törvényszerűen otthagyja a segítőjét.

Mert hirtelen feltűnik minden lánynak, hogy valójában milyen belső értékei vannak.

fumerin 2011.05.27. 12:18:47

@Nard: OK!
Így már értem.
Mondjuk nálam nem nehezebb jobb nőnek lenni senkinek, mert én turkálógőte vagyok:D
(az én lóvém csak oda elég)

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 12:21:59

@Devil2: Oke, de eletkor minusz 3ev, minusz ivarerettseg, maris maradhat olyan saccperkabe maximum 20 ev. Pikk-pakk kitalaljuk :

@Bundabandi: Dolgozzunk ossze.

@Nard: De biztos vannak fokozatok, hogy nagyon ver meg, vagy csak kicsit :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 12:22:50

@Frigyesur: Azt én már kitaláltam a héten! :D

@Devil2: Miért, felbőszítem a zördögöt? :P

Hurri Kán 2011.05.27. 12:23:45

@Frigyesur:
Lelki szemeimmel látom ám a kaján vigyort a maszk mögött :D

Devil2 2011.05.27. 12:24:04

@Bundabandi: nem, magadat járatod le.

dr. gernika 2011.05.27. 12:24:21

@Nard: Kösz.
@Frigyesur: Igénytelen, tenyeres-talpas csaj mondta. Azóta már elkezdett adni magára, de a parasztos vonás mindig megmarad az arcán.

fumerin 2011.05.27. 12:25:32

@Devil2: Hidd el, ruha nélkül sem jobb az összkép rólam :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 12:26:11

@csupasz gőte:

Vannak olyan nők, akiknek a krumpliszsák is jól áll, míg a másikon lehet bármilyen drága cucc, akkoris undorító.

"A ruhák csak összefércelt rongyok, széppé az teszi őket aki viseli. "

@Frigyesur:

Ma be kellett jönnöm melózni, szóval csak annyira ver meg, hogy azé' be tudjak jönni. :)

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 12:26:31

@Devil2: No, akkor 15 lehet, de ez mentalisan tul sok, maradjunk 5-6nal. Nyert?

@Bundabandi: Halljuk.

@gyvy: Egy galamblelek hogy feltetelezhet ilyesmit? :O

Devil2 2011.05.27. 12:26:46

@csupasz gőte: ez egy annyira magas labda, hogy szégyellem is lecsapni. :D

Hurri Kán 2011.05.27. 12:29:19

@Frigyesur:
A galamblélek nem zárja ki a reális gondolkozást :P

@csupasz gőte:
Már úgy, hogy a másikon nincs ruha? :DDD

dr. gernika 2011.05.27. 12:29:25

@Nard: Pedig én rúgtam bele a mozi lépcsőjébe, neked csak nyomi hólyagjaid vannak. :(

Devil2 2011.05.27. 12:29:54

@Frigyesur: Már csak azért sem meghatározható, mert hullámokban jött a szenvedés.

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 12:30:24

@Devil2: Matematika: nem 1, nem 2, akkor minimum 3 ugyebar.

@Nard: Perszepersze. Megsem a bo farmeres, bo polos lanyok utan fordultok meg, lehet akarmilyen szep az arca. Meg a legjobb alakot is el lehet rejteni.

Ne aggodj, itt a hetvege, lesz nagyobb veres is :))

Hurri Kán 2011.05.27. 12:31:30

@Bundabandi:
Te meg tényleg tahó vagy.

Devil2 2011.05.27. 12:32:23

@Frigyesur: Logikus, mint a szerelem maga. :D

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 12:33:00

@gyvy: Tudod mit: sztem te nem is vagy galamblelku :P

@Devil2: Akkor honnan tudod, hogy nem egy es nem kett? :P Belezavarodsz a sztoridba, de nem gond. Abbahagytam a vallatast. :)

@gernika: Mar nyilvanosan verekedtek?! Laza :))

Caddy 2011.05.27. 12:33:14

@Rebelde: elmebeteg emberek. :)

@Bundabandi: hát erre nem tudok mit mondani.Ha ez a boldogság valakinek, hát nagyon sajnálom.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 12:33:40

@Frigyesur: Á, még megver! Ledöf a villával! :D

Inkább elhúzok enni.

dr. gernika 2011.05.27. 12:35:03

@Frigyesur: Holnap is dolgoznia kell, ne féltsd. :)

Hurri Kán 2011.05.27. 12:35:24

@Frigyesur:
De igen. Ha gondolod, turbékolok is. Csak itt, csak most, csak neked :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 12:38:27

@Frigyesur:

Az én szemeim elől nem lehet elrejteni semmit.

@gernika:

De szombaton is megversz ahogy hazaérek :(

dr. gernika 2011.05.27. 12:40:46

@Frigyesur: Hülye, az véletlen volt. :DD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 12:48:57

@Frigyesur:

A moziban a sötétségben, felélednek gonosz hajlamai. Azért rúgott a lépcsőbe, mert én elugrottam! :)

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 12:49:50

@Bundabandi: Tenyleg lehetnel kicsit finomabb...

@gyvy: Hajra! :))

@Nard: Ne vegyel ra merget.

@gernika: "Véletlenek márpedig nincsenek!" :)

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 12:54:34

@Nard: :D Terrorban elsz, szegeny artatlan szilfid Nard ;(

Csak tudnam teged miert ver, ha alapbol a nyugdijasokra specializalodott. Gyakorlaskepp?

@gernika: Vedekeznie se szabad? :(

Hurri Kán 2011.05.27. 12:54:45

@Frigyesur:
Szóljál, hogy a többiek fogják be a fülüket, kezdem :D

dr. gernika 2011.05.27. 12:55:51

@Frigyesur: C.
@Nard: Nem buktam le, mögöttem voltál, és ha nem fájt volna annyira, ki is röhögsz hangosan, te undi. Aki ismer, tudja, hogy sosem bántanálak, képtelen lennék egy ilyen törékeny virágszálat megütni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 12:58:48

@Frigyesur:

Mert tudja, hogy képtelen vagyok védekezni, ezért ebben hasonlítok a nyugdíjas nénikre. :( Azokat csípi, eltöri a kis karjukat könyökből, stb.

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 13:02:10

@gyvy: Tobbiek! Fuleket sajat jol felfogott erdeketekben befogni!

@gernika: Ne mondd mar, lattam, hogy vered.

@Nard: Istenem, ez a gernika.

Devil2 2011.05.27. 13:03:28

@Frigyesur: Igen , ez bonyolult. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 13:06:14

@Frigyesur:

Ott volt az asztalon a kézfertőtlenítő is,láthattad! Kéznél van, hogy a vért lemoshassa gyorsan! :)

dr. gernika 2011.05.27. 13:11:59

Igaztalanul vádolnak, rágalmaznak itt engem. :(

indapass90210 2011.05.27. 13:17:09

Elolvastam a posztot. Hát, sajnálom a posztolót, de jobb is, ha ezzel az ürgével nem szaporodik.

"Soha nem ellenőriztem, nem zaklattam SMS-ekkel, nem korlátoztam. Hát meg is lett az eredménye a nagy szabadságnak. A legújabb munkahelyén összeismerkedett egy 8 évvel fiatalabb lánnyal, aki meghódította."

Ennek semmi köze a szabadsághoz. Ha folyamatosan baszogattad volna, akkor legfeljebb még előbb lép olajra.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 13:20:37

@gyvy: Bagoly mondja... egyébként mi a baj vele? A boszi szép volt és öntudatos, behálózta a királyt is.

@Devil2: Sorry! I beg for your mercy! Your Grace.

Hurri Kán 2011.05.27. 13:22:53

@Bundabandi:
Á, semmi. Igazából sajnállak, tényleg egy lelki zokni vagy, ha nem fogod fel.

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 13:23:20

@gyvy: Persze. Azert nem gepelnek, mert a fulok fogjak.

@Nard: Aaa! Es en meg azt hittem miattam :D

@gernika: Senki se veszi be, ne probalkozz.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.27. 13:31:58

@Frigyesur:

Te voltál az álca :( Igazából azért, hogy ne kapjak szepszist az ütlegek után. A nyílt sebekbe önti (ezzel újabb kínokat okozva). :(

dr. gernika 2011.05.27. 13:37:11

@Nard: Fejezzétek már be! :D
Még egy ilyen rágalom, és Frici fotókat kap rólad! :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 13:37:20

@gyvy: Akkor lelki zokni vagyok. Én viccnek szántam, ti meg itt ekéztek miatta...

Frigyesur (törölt) 2011.05.27. 13:41:39

@gernika: Ha en beszolok, akkor is kapok fotot? :))

@Nard: Eloszor nem lattam az elozmenyt, de gyanus volt. :)))

dr. gernika 2011.05.27. 13:59:16

@Frigyesur: Nyehe, téged nem tudlak fenyegetni. :)

Devil2 2011.05.27. 14:26:17

@Bundabandi: Never mind! Just my memories.. you know..

(beg után nem kell for) :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 14:36:09

@Devil2: :( Mindegy... nem is írok semmit. A tahóval és a lelki zoknival még elgumicsontozok egy darabig.

Devil2 2011.05.27. 14:45:10

@Bundabandi: Én melyiket mondtam neked?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 14:53:16

@Devil2: Ja, nem te. Áhhh! Mindegy is... Sir Gyvy védett kicsit vehemensen... Na visszahúzom a zacskót a fejemre.... :(

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 15:20:57

@Devil2: Rituális önkínzást végzek... kell a zacskó! Hazafelé veszek még párat, hogy hétvégére is jusson. Meg a zuhany alatt úgyis elázik... szóval kell. :(

2011.05.27. 15:22:43

Pffff, nekem ma ehhez nincs erám... :(

Sanity 2011.05.27. 15:50:36

Tényleg ezzel a faszival akarod leélni az életed? Vagy csak flsz, hogy nem találsz jobbat, és az egyedüllétnél még ez a faszi is jobb.

Azt írtad, a bizalomra épült a kapcsolatotok. Most őszintén, ha visszajönne ez továbbra is így lenne? Persze, hogy nem. Ezt már eljátszotta. A legnagyobb hiba lenne visszafogadni, ha vissza akarna jönni. Vágyódni utána meg abszurd. Tudom, sok a 12 év, sok energia ment bele ebbe a kapcsolatba, stb. De a boldogságod csak egy illúzió lenne mellette a későbbiekben. Féltékeny lennél ok nélkül, hihetetlen sokat veszekednétek, stb.

Mivel azt írtad, hogy nincs közös gyerek, ez nem lehet akadály a búcsúra. Ha saját neveden van lakásod, van saját fizud stb, akkor ez sem akadály.
A te döntésed, de mérlegeld egy kicsit a dolgokat. Ilyen faszit bármelyik sarkon találsz, miért áldoznád rá az életedet erre, aki már otthagyott.

indapass90210 2011.05.27. 16:05:49

@Zsu0805: nem csodálom, ez egy olyan mértékig lehangoló poszt, hogy még azt sincs kedvem megkérdezni: volt-e búcsúszex....

Sanity 2011.05.27. 16:18:04

@Bundabandi: Írtad, hogy sorra veszed a dolgokat papíron, és amíg több a jó mint a rossz, addig vele vagy.

Ez a gondolkodás szerintem nagyon is korlátozó. Korlátozza a lehetőségeidet, túl sok kompromisszumra késztet. Egy ideális pár alig talál a másikban kivetni valót (és most nem 2 hetes szerelemre gondolok, ugye), pedig ha keresne találna. Csak ugye attól ideális a pár, hogy a ténylegesen fontos kérdésekben megfelelnek egymás számára, és innentől a sok apróságot mindenki kb figyelmen kívül hagyja.
Ha fel kell irogatni a jó tulajdonságait a másiknak, akkor már nagyon sok téren merültek fel problémák. Az ilyeneknél simán találsz jobb kapcsolatot is.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 16:59:10

@Sanity (mobilon nincs válasz gomb, úgyhogy így írok) Ha az ideális párra várna az ember, akkor soha nem lenne senkije. Szerintem. Kompromisszumokat igen is kell kötni, mert senki sem tökéletes. Felírni nem írom ugyan a hibáit - mert agyban szoktam filózni ezeken -, de egy nagy vita után van, hogy összevetem a két oldalt. És itt nem olyanokra gondolok, hogy nem hajtja le a deszkát. 9 év alatt nagyon sok minden történik és sokat is változunk, ha nem kötnénk kompromisszumokat akkor nem lennénk együtt már régóta. Ha szakítunk és keresünk tovább, honnan tudjuk, hogy a következő az tökéletes lesz?

Dr. Jula Watson 2011.05.27. 18:10:57

Jajj, megint előjött a régi jó kis vesszőparipám :D
Véleményem szerint, ha már gondolkodni kell egy kapcsolaton, meg mérlegelni, akkor annak már annyi. Mert a kapcsolatot érezni kell. Ha meg racionálisan dönt valaki, ott nincs már meg az az érzés, amitől a kapcsolat tényleg boldog lehet. Mert az ilyen eldöntöm dolgokba nem lehet hosszú éveken keresztül kapaszkodni. És pont az ilyen esetekben jöhet egy másik, akinél a mérleg épp máshogy áll, tehát az egész sokkal labilisabb.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 19:24:38

@Dr. Jula Watson: Nem tudom mennyi ideig tartott a leghosszabb kapcsolatod. Az elején jó pár évig persze működik, hogy rózsaszín köd, meg full szerelem. Aztán mindenhol jön, hogy megszoktuk egymást és élesebben látjuk a másik hibáit. Nem azt mondom, hogy nincs szerelem, de átalakul, másféle szerelem lesz, mint az elején. Hosszú évekig akkor tudsz együtt lenni valakivel, ha a hibáit elviseled, elfogadod. Ehhez kompromisszum kell. Ebbe vagy belenyugszik az ember, vagy tovább áll. Ok, mondjuk lép...aztán a másiknál is eljön az az időszak, mikor elmúlik a rózsaszín köd... és akkor pont ugyanott vagy, mint az előzőnél. Szóval ha van is megingás, de rendbe lehet tenni és szeretjük egymást, akkor miért is kellene lépni?

Dr. Jula Watson 2011.05.27. 20:12:29

@Bundabandi: Hehe. Köszi a szép bemutatást, de én már többet lehúztam valaki mellett, mint te :D

Dr. Jula Watson 2011.05.27. 20:19:19

És nem a megingással van a gond. Hanem, ha az ingásban a döntést nem azért hozza meg az ember, mert úgy érzi, nem boldog, vagy mert az illető heti 6x elmosogat, és ez milyen jó üzlet. Nem lehet serpenyőzni és mérlegelni, hanem 2 kérdést kell feltenni: akarom én a vele való kapcsolatot? Boldog lehetek-e vele? Képes vagyok 1005-ot beleadni a kapcsolatba? És ezek érzések. Ha nem ezek alapján választjuk az utat a kereszteződésben, akkor bizony egész életünkben csak méricskélünk, és soha nem leszünk igazán boldogok. Akkor jön az, hogy tuudom, hogy iszákos, de hát mindig hazajön aludni. Mindig lesznek "de"k, és éppen ezért labilis lábakon áll az egész.

Devil2 2011.05.27. 20:24:00

Mindenkinek igaza van.

Devil2 2011.05.27. 20:30:22

@Dr. Jula Watson: Bandinak is, mert ideális partner nincs. Neked is, mert a kapcsolatot nem lehet (szerintem se) racionális döntések sorozatával irányítani.
(de lehet hogy mi álmodozók vagyunk..)

Dr. Jula Watson 2011.05.27. 20:40:13

@Devil2: Az ideális az, akit annak érzel :D
Igen, én idealista vagyok, de ez boldogít.

Rájöttem, lehet mindenféle racionális indokokat találni arra, mit, miért, miért éppen akkor és úgy teszünk, de az az igazság, hogy sokkal több kellemetlenségtől óvjuk meg magunkat, ha hallgatunk a belső hangra. :)

Devil2 2011.05.27. 20:53:03

Végül is az ideális fogalmát is definiálni kellene, igaz semmit nem változtat a dolgokon.
Én is idealista vagyok, bár nem mondanám egyértelműen hogy ez boldogítana, persze vannak helyzetek, amiket így elkerül az ember és csak annyit mond, huh.. tudtam én hogy nem kell...
de egy csomó jót is elkerül ezzel együtt.

Devil2 2011.05.27. 20:55:11

Tehát nem lehet mindenből csak a jót kimazsolázni. Pedig az emeber általában erre törekszik.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 21:11:15

@Dr. Jula Watson: Ki mutatott be neked? Teljesen normálisan írtam, pedig tőled már párszor kaptam szép beszólásokat drága Watson... Nem is tudom ki fúj a másikra és ki ír lenéző módon állandóan... Hmmm? Hallgass a belső hangra és ne beszéljünk többet szerintem.

@Devil2: Julanak van igaza! Idealista, egy általa elképzelt világban él, ahol mindig neki van igaza. Ja, hogy mások is élnek, akik másképpen gondolják? Mit számít az! Ő úgy gondolja és az a lényeg.

Amúgy meg a posztoló nem tud dönteni. Nem tud igent, vagy nemet mondani, ezért írtam, hogy akkor vegye sorba a + és - dolgokat, nekem ez segít ha bizonytalan vagyok. Hogy neki ez segít-e, vagy sem, majd ő eldönti. Én döntöttem már tisztán érzelmi alapon az előző kapcsolatomban, bele is buktam. Bizonyos szintű realitás kell! Én így gondolom. PONT

Devil2 2011.05.27. 21:12:02

Hát akkor a hétvégén mindenki érezze jól magát a párjával, akinek nincs az meg (jobb híján) csak magát. (Vagy akit akar..) :)

Devil2 2011.05.27. 21:16:40

@Bundabandi: Mármint a kapcsolatot mint olyat,mutattad be Julának. Nincs itt fújás sehol. (remélem) :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.05.27. 21:18:41

@Devil2: Erre majdnem írtam valamit, de mára (meg egy jó időre) elég volt a vitákból meg a kommentekből. Na megyek, mert a sötétben nehezen látok ki a zacskóra vágott lyukakon.

Kezeket a paplan alá, éljenek a tahó lelki zoknik!

Dr. Jula Watson 2011.05.27. 21:27:12

@Devil2: Neked is jó szombat-vasárnapot :) Meg gyereknapot! :D

Devil2 2011.05.27. 21:30:10

@Dr. Jula Watson: Gyereknapot? Namegájjcsak.. :D

Joe69 2011.05.27. 21:57:40

Le kell írnom egy elég kegyetlen dolgot.
A csajnak nem lehetett gyereke. A pasi meg ezt elfogadta , amíg fiatal volt. Nyugodtan lehetett dugni.

Aztán egyszer csak - mint minden pasinak - eszébe jutott, hogy kellene egy utód. Esetleg. Aki tovább viszi azokat a nyomorult génjeit (legalábbis félig). Meg a nevét. Meg akin a saját kémiáját érzi.

Sok pasi van, aki 40 körül vagy még később jön rá arra, hogy ez nagyon kell neki. Csakhogy ehhez egy nő is kell, anélkül nem megy. És sok pasi ilyenkor eszeveszetten keres egy még fertilis nőt - szinte akárkit, csak elfogadja őt. Ugyanis ebben a korban nagyon sok férfi egyszerűen már nem kell a fiatalabb nőknek. És ejti a vele egykorú nőjét, még ha hosszú ideig is volt a társa. És ha meddő..És talán úgy is érzi, hogy joga van hozzá emiatt..

Az elhagyott társ meg mit tehet ? Nyilván elmondja nyomorult alkoholistának, infantilis számgépőrültnek, nyomoroncnak, akit csak ő rázott gatyába. És akinek csak ő kellhet.

Persze lehet, hogy igaza van, és a plázacica csal lehúzza, csak a gumit húzza rá szigorúan, és a pasi csak a változatosabb nemi élet miatt húzott el a frissebb hússal. De ha mégsem, akkor kinek van igaza ?

kiraaaaa 2011.05.27. 22:04:49

A kérdésfeltevésből adódik: igen, akarod.

bagolybagoly 2011.05.28. 10:12:42

@Dövan: Eszem azt a csepp kis szívedet, hogy neked ilyen érzelmes oldalad is van! A mai két kommentedet aranykeretbe rakjuk a szűkösebb, az a macsóakimacsó, MNKs napokra.

s.lac 2011.05.28. 17:51:09

kapsz jobbat hidd el

JOKKA21 2011.05.29. 00:23:23

Hülye picsa vagy, kellett a menő csávo?Majd kisanyám legközelebb egy átlagos pasival állj össze, ne a legmenőbb falu bikájával!

radiopasszív 2011.05.29. 23:21:25

úristen, hát örülj hogy megszabadultál! az exed expert döntést hozott helyetted is!
süti beállítások módosítása