A csók manapság nem garancia?

2011. június 07. 07:14 - csajokespasik

„A csók manapság nem jelent semmit? Nem tudom, mit csinál, és nem értem őt. Ha nem akar semmit, miért nem mondja meg? A legrosszabb ez a bizonytalanság, amit a napokban állok ki” – egy rosszul sikerült házibuliban minden esélyed meg van arra, hogy becsajozz. De hiába zsír minden, ha a lányt később mégsem lehet megközelíteni.

 

22 éves pasi vagyok. Volt egy buli nem olyan rég, a házigazda hét ember hívott meg, ebből eljött négy, a többiek lemondták. A srác végig nyomott hangulatban volt, berakott valami szar zenét és leült a sarokba egy üveg borral. Vele beszélgettem sokáig, mondtam, hogy szarja le a többieket, szerintem jobb is hogy nem jöttek stb.. Ő azt mondta, hogy úgy látszik ennyit ér, itt egy csomó kaja-pia és mindezt fölöslegesen: lazán lemondták. Később egy kicsit sikerült fölvidítanom. Szóval úgy voltunk négyen, hogy volt ő, egy srác, és egy csaj, meg én. Három fiú, egy lány - ezen el is viccelődtünk, majd egyre közelebb kerültem a lányhoz, beszélgettünk az erkélyen, sötétben.

Vendéglátónk úgy negyedórára elvitte a srácot megmutatni neki a garázsban egy totálkáros motort. Ezt a lányt kb. havonta egyszer láttam már (azonos társaságba járunk), beszélgettünk is korábban, de valójában mély beszélgetésre csak most került sor. Hát, most igen. Csókolóztunk, szenvedélyesen. Éreztem, hogy ha nem tartanánk attól, hogy bármikor visszajöhet a két másik srác, be is fejezzük, amit elkezdtünk. De abbahagytuk, és rendbe szedtük magunkat. A srácok visszajöttek, mi pedig beszélgettünk tovább. Amikor hajnali kettő fele mindenki elhúzott, én elkísértem a lányt az éjszakai buszhoz. Én az ellenkező irányba mentem. Másnap délután felhívom. Legalább 40 percig beszélgetünk. Írok neki e-mailt, nem válaszol rá. Amikor felhívom, azt mondja, ne haragudjak, de ő nem irogatós. Jól van. Amikor felhívom és kérdezem, mikor találkozunk, azt mondja, nem tudja. A buli és a mai nap között már hetek teltek el, szerintem 1 hónap is lazán. Ha telefonon beszélünk, mindig kedves, de ha randira hívom, azt mondja, nem tudja. Tehát nem. Nem tudom, hogy van ez, de én abban a hitben vagyok, hogyha valakivel csókolózol, akkor onnantól egy heves vágy van benned a másik iránt és szeretnél róla minél többet tudni, felfedezni és … szeretni. Másnap meg nem hív, nem ír. A csók manapság nem jelent semmit? Nem tudom, mit csinál, és nem értem őt. Ha nem akar semmit, miért nem mondja meg? A legrosszabb ez a bizonytalanság, amit a napokban állok ki, nem ajánlom senkinek.

 
140 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr52963612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frigyesur (törölt) 2011.06.07. 09:09:17

@Caddy: Oke, nekem sincsenek illuzioim, de megiscsak mas, ha a szomszed hall :D
Es ennyi. Epp eleget vagyunk emberek kozt (munkahely, utca, bolt, szabadidos programok), majd hulye leszek meg otthon is elviselni embereket :D Igazi tarsasagi ember vagyok. :))

Frigyesur (törölt) 2011.06.07. 09:10:05

@Nard: Nem lehet, hogy gernika volt, hogy bemartsa a kis Fricit? ;)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.07. 09:10:21

Basszus lementem kávéért, de a bögrét nem vittem!!!! ÁÁÁ! Most kellene hazamenni. :(

@Frigyesur: Igazolni tudom! Anno téglát kellett a terrárium tetején lévő rácsra tenni, mert simán meglógott. :)

dr. gernika 2011.06.07. 09:11:01

@Zsu0805: Alapozásnak hívtuk, utána mentünk szórakozóhelyre.
@Frigyesur: Reggel onnan jött ki álmos szemekkel, próbáltam kicsalni teljesen, de visszarohant. Rácsuktam a nappaliajtót.

Frigyesur (törölt) 2011.06.07. 09:12:56

@gernika: Apro kis csinyteves, es maris szobafogsag? :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.07. 09:13:46

@Frigyesur:

Ezek a Fricik iszonyúak! :( Papucsotrágnak, szöknek, nyomik. :)

Frigyesur (törölt) 2011.06.07. 09:13:59

@Nard: :)) Azert elkepzelem gernikat, ahogy papucsot ragcsal :))) Igen, azt hiszem faradt vagyok. :D

Frigyesur (törölt) 2011.06.07. 09:16:27

@Nard: De legalabb nem isznak csajos piat. :P

indapass90210 2011.06.07. 09:20:35

@Bundabandi: "A szomszéd 21 éves kiscsajból kiindulva, a dugás sem jelent sokkal többet manapság."

Múltkor még azt hoztad fel, hogy a szomszédasszony bámulta a medencés akciótokat.

Közben meg úgy tűnik, te merítesz inspirációt egy 21 éves kispicsától.

Bár el sem tudom képzelni, hogy ki jár egy ilyenhez dugni. Ha nem azzal az 1%-nyi őstehetséggel van dolgunk, akkor ennél a kézimunka is sokkal nagyobb felhasználói élményt nyújt.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.07. 09:22:57

@Frigyesur:

Én sem iszom csajos piát. A white russian, nem csajos.

@Dövan:

Lehet nem is dugni járnak hozzá, hanem korrepetálják a 8.osztályos matekból :)

dr. gernika 2011.06.07. 09:23:21

@Nard: @Frigyesur: Megérdemelnétek, hogy titeket is összezárjalak egy szobába. Olyanok lennétek, mint Beavis és Buthtead, két kis gonosz dög. :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.07. 09:28:31

@Nard: Persze, és a lájtkóla sem! :)))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.07. 09:29:51

@Dövan: Rossz napod van? Már reggel belém kötsz?! :P Reggeli KV helyett reggeli troll. Thanks!

Képzeld több szomszéd is van. Na, mit szólsz? :D

Miért merítenék belőle insprirációt? Gondolod, hogy arra van szükségem, hogy egy 21 éves kiscsajtól vegyek ötleteket? Mi köze van a medencés akciónak ehhez?

Mivel a srác 22 éves, gondoltam a 21 éves kiscsaj hencegései, hogy kivel, hol és mikor... meg, hogy mennyire nem jelent neki semmit, csak kihasználja az alkalmat, pont ide illik.

2011.06.07. 09:35:14

@gernika:
Nah igen, iszogatás, de nem házibuli. :)

Frigyesur (törölt) 2011.06.07. 09:36:17

@gernika: :DD Latod Nard? Mar megint kijott az agressziv enje. ;(

@Köldökszösz (csodalampa): :DD Szep volt. :)

indapass90210 2011.06.07. 09:45:59

@Bundabandi: tényleg rossz napom van. Munkába jövet végig a fákat néztem, hogy melyikre akaszthatnám fel magam.

A 21 éves kiscsaj pedig biztos megmutatná a cickóit, de te prűd vagy.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.07. 09:56:07

@Dövan: Na, látom nem szabadulok a viccként elejtett ígéretemtől. :D

Miért van rossz napod?

Dr. Jula Watson 2011.06.07. 10:04:16

Minden pontosan azt, és annyit jelent, ami. A csók egy csókot, a nem akarok veled találkozni meg azt, hogy nem akar találkozni. :) Nem kell mindent túlbonyolítani.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.07. 10:05:22

@Köldökszösz (csodalampa):

Lui is lájtkólától kábul a mopeden, de a lájtkóla az a netes gyíkok itala, és én is az vagyok. Büszkén vállalom. :)

@Frigyesur:

Igen, mindig ilyen :(

Kytia 2011.06.07. 10:08:47

@Father Justice: Dehogynem szerepel, csak nem kettős kötésben.:D Akik egyáltalán nem szerepelnek, azok csak a bevásárlószatyrot vihetik.:D

@gernika: Miért, megrohamozták?:))

@Frigyesur: Ökör iszik magába...:P

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.07. 10:10:47

@Nard: Melegszendó, pizza, vagy lasagne? :D

dr. gernika 2011.06.07. 10:16:49

@Kytia: Hát valami több ezren jelentek meg. :D

Kytia 2011.06.07. 10:18:01

@Devil2: Ahhoz már nagyon bejáratott haveri kör kell, hogy csak elpöttyintse, hogy buli nála, aztán odagyűjjenek 25-en.:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.07. 10:21:20

@Nard: Egyik régi főnököm nagy kólaivó volt. Mindig dobozos kólát ivott és volt egy helye az asztalán, ahol a dobozt tartotta. Oda sem nézett, csak felkapta és ivott belőle. Én meg egyszer kicseréltem a tolltartóra (tudod, olyan hengeres, mint az evőeszköz tartó). A főnök fölkapta és nagy lendülettel ivott volna, mikor leesett neki, hogy az nem a kóla! :D

indapass90210 2011.06.07. 10:32:29

@Bundabandi: és jó lenne még azelőtt teljesíteni, mielőtt nagyon lógni kezdenének a cickóid!

Szerintem csak szarul aludtam amúgy.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.07. 10:52:43

@Nard: Szerintem vicces volt! De ő is röhögött, mikor meglátta a tollakat! :D

@Dövan: Akkor mellfelvarrás után küldök friss képeket! ;)

Én is szarul aludtam, mert nálunk nagy vihar volt. Nem félek tőle de rohadtul idegesített, hogy rázza a redőnyt. Azon filóztam, hogy a muskátlik vajon túlélik-e az ablakban. Ráadásul műholdas TV-nk van, így még azt sem tudtam nézni... feküdtem a sötétben vagy 3 órán keresztül nyitott szemmel, miközben a zember azzal fárasztott, hogy tegnap "csak" 3 embert csapott agyon a villám az országban! :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.07. 10:56:39

@Bundabandi: Nem tudtatok valami jobb elfoglaltságot kitalálni?

2011.06.07. 10:59:24

Ááááááá, kiborulok. :(

fumerin 2011.06.07. 11:04:48

Ez a csók szerintem az unalom és az alkohol keveredésének eredménye volt csupán.
Semmit nem jelentett, és már nem is fog.
Lapozz tovább.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.07. 11:15:27

@Bundabandi: Nem értem az összefüggést!!!???

A szád is vérzik? Aranyered van? :DDD
Mondd meg őszintén, hogy nem merte felállítani a kopasz bohócot, nehogy belecsapjon a villám!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.07. 11:18:53

@Köldökszösz (csodalampa): XD LOL! Egyébként ő mondogatta, hogy kezd félni a villámtól... akkor már értem miért!

indapass90210 2011.06.07. 11:38:44

@Bundabandi: fogínyed is vérzik?

Hát akkor?

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.07. 11:44:16

@Nard: Meg a lába is?

Ne hívjunk orvost? :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.07. 11:49:05

@Köldökszösz (csodalampa):

Sose bízz olyanban aki napokig vérzik és mégsem hal bele a végén! :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.07. 11:50:39

@Nard: :DDD

Ezt még nem hallottam, nagyon jó!!!

Sanity 2011.06.07. 12:00:01

@Nard: "Szerintem itt a Joe-féle pasifelhőtöltésnek lehetünk tanúi. Nem akar tőle semmit, kicsit hintáztatja, hogy bármikor mozgósítható lelkiszemetesláda, hazacipelő vagy bármi más lehessen a csókából. A csók semmire nem garancia."

Egyetértek veled. Ha bármi esélye lenne a faszinak, a csaj közelebb engedné. De itt tipikusan az a helyzet, hogy nem küldi el a csaj a búsba, mert mint biztonsági tartalék még jó lehet később. Pl taxi helyett fel lehet hívni, hogy vigye haza egy buliból (majd egy arcrapuszival megköszönni, amitől a faszi megkapja a visszaigazolást, és tovább reménykedik, hogy még lehet ebből valami). Ha elég kitartó a faszi, és a lánynak labilis a helyzete kapcsolati téren, még egy dugás is lehet ebből. Pl ha a csaj össze akar jönni egy másik faszival, aki magasról tesz rá, akkor az egóját jól helyre tudja billenteni, ha megkapja a visszajelzést, hogy el tudja érni a kívánt hatást a férfiaknál. Erre tökéletes alany a posztíró.
És ez szokott az a pillanat lenni, amikor a posztíró-jellegű srácoknak kb lövésük nincs, hogy mi történik velük. "De hát most feküdt le velem, mi az, hogy nem válaszol az emailjeimre????" Óh, hány ilyet hallottam már.

tarquin - védőháló nélkül 2011.06.07. 12:02:40

"Nem tudom, hogy van ez, de én abban a hitben vagyok, hogyha valakivel csókolózol, akkor onnantól egy heves vágy van benned a másik iránt és szeretnél róla minél többet tudni, felfedezni és … szeretni."

Szerintem ez úgy van, hogy van benned egy heves vágy a másik iránt, szeretnél róla minél többet tudni és - megcsókolni, felfedezni, szeretni. De nyugi, lehet, hogy én tudom rosszul a sorrendet.:-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.07. 12:02:55

@Sanity:

Szárazbarátnak is hívják, ha nincs sunázás. :)

Sanity 2011.06.07. 12:05:24

@Nard: Az ilyen "friend without benefits" kategória? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.07. 12:08:29

@tarquin - védőháló nélkül:

Én úgy vagyok ezzel, hogy nem akartam többet megtudni, hanem megsunázni akartam. :) Nem felfedezni meg szeretni :)

földiekkel játszó 2011.06.07. 12:10:10

@Caddy: Pontosan. Sajnos a hirtelen feltörő hormonok és a "miért ne? játsszunk kicsit!" áldozata lett a drága posztíró. De 22 évesen valóban lehetne egy kicsit reálisabb.

Kytia 2011.06.07. 12:14:38

Meg még ez jutott eszembe, bár ez már olyan közhelyes idézetnek be van nyomva mindenhova, de ide pont illik.:)

""Egy idő után megtanulod a finom különbségtételt a kézfogás és az önfeladás között.
És megtanulod, hogy a vonzalom nem azonos a szerelemmel
és a társaság a biztonsággal.
És kezded megérteni, hogy a csók nem pecsét és a bók nem esküszó.
És hozzászoksz, hogy emelt fővel és nyitott szemmel fogadd a vereséget, a felnőtt méltóságával, nem pedig a gyermek kétségbeesésével."...

Veronica Akárki:)))

Caddy 2011.06.07. 12:36:24

@földiekkel játszó: még tapasztalatlan a drága, de majd szép lassan megtanulja. Most itt kapott hideget eleget. :)

@Kytia: teveled meg mi van, hogy ezeket nyomod? :D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.07. 12:48:45

Lehet,hogy tapasztalatlan a posztíró, de az ördög ügyvédeként azt mondom,hogy bárcsak sosem kellene tapasztaltnak lenni olyan áron,hogy az illúzióidat, őszinte érdeklődésedet, hitedet, nyitottságodat elveszítsd és egy kiégett, csalódott, megkeményedett "érett" ember legyél.

Most mivel jobb az,ha kapsz egy halom pofont, megkérgesedik a lelked, belemész egy középszerű, vagy annál szarabb kapcsolatba és azzal áltatod magad, hogy a tiéd különb lesz,mint másoké, miközben erre az esélyed igen csekély?

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.07. 12:52:12

Valaki írt a "posztíró jellegű srácokról".

Namost, a posztban szereplő jellegű lányok miatt (is) lesznek a posztíró jellegű srácokból jellemtelen gyökerek pár hasonló pofon után.
És majd ők fognak egyébként normális lányoknak "pofonokat" adni és így tovább, és így tovább...

Szép kis körforgás ez.:)

Kytia 2011.06.07. 12:58:23

@Caddy: Csak eszembe jutott erről a csókos izéről.:)))

@Alfonzina: Szerintem se a lánnyal, se a sráccal nincs komolyabb baj. Az élet adja a pofonokat.:))
Tényleg baj lehet velem, hogy miket le nem írok már.:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.07. 13:10:13

@Alfonzina:

Minél később csalódik, annál rosszabb. Ez olyan mint a bárányhimlő, fiatalkorban kiheverhető gyorsan és túllesz rajta az ember, felnőttként meg akár bele is dögölhet.

Kytia 2011.06.07. 13:13:53

@Nard: Hát...valamibe egyszer mink is bele fogunk dögleni.

Kytia 2011.06.07. 13:15:36

@Nard: Asszed, a prosztata-, vagy a végbélrák szórakoztatóbb?:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.07. 13:23:37

@Nard: a csalódás nem olyan,mint a himlő elleni oltás.
csalódások bármikor érhetnek és felnőtt, elvben tapasztalt emberként is kaphatsz akkora pofont,hogy alig bírsz felállni, pedig te azt gondoltad,hogy neked már nem okozhatnak semmivel sem meglepetést...:)

Láttam már padlón zokogva mászó elhagyott középkorú nőt, aki korábban is kapott pofonokat bőven és éltesebb pasikat, akik kis híján az öngyilkosságig jutottak egy nő miatt.

A csalódás mértéke nem tapasztalat, vagy kor függvénye, hanem sokkal inkább az érzelmeké, amiket az adott kapcsolatba beleraktál és a személyiségé.

Van egy unokahúgom, akit rendesen szívattak a pasik, csapkodott, csapkod az élet, de ő amolyan leszarós fajta. Semmi nem érinti meg igazán, semmibe nem rokkan bele. Ránt egyet a vállán és leszarja. Hagyja,hogy sodorja az élet és mások cipeljék a felelőtlen döntéseinek következményeit.
Vele szemben ott vagyok én, aki mindig is erősen érzelmi vonalon éltem meg a kapcsolataimat és az érzelmeimet.

Egyikünknek sem jobb a másiknál, de ő tuti nem fog pl. agyvérzésben elpatkolni.:)))

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.07. 13:29:03

@Kytia: hát ja. de a srác nem tehet róla,hogy ő beleélős fajta.
nem lehet mindenki vállrántogatós megmondomatutit-ember.

én pl. cseppet sem vagyok büszke arra,hogy nyilvánvalóan több pofont kaptam már,mint ez a srác és tisztában vagyok azzal,hogy az emberek tetvek és pokoli nehéz igazán jó társat (és a társ szón van a hangsúly! szóval nem dugópajtit, ne legyek egyedül pasit, marketingpasit, pasit, aki végre elvesz és gyereket csinál, mert épp kifutni készülök az időből, esetleg pénztárca-pasit..., hanem társat) találni.

ezt ő is meg fogja tanulni, és csak rajta múlik,hogy mivé lesz. egy érzéketlen gyökérré, vagy valakivé, aki azért egy kicsit megőriz abból a naivitásból, amit sokan még emlékeikből sem ismernek.

Father Justice (törölt) 2011.06.07. 13:31:42

@Kytia: Az ilyen típusú pofonokat nem az élet adja, hanem konkrétan azok az emberek, akiket az egyén bekarmáz az életébe.
Sajnos sosem véletlen, hogy ezek a személyek olyanok, amilyenek, de nagyon kevesen elég tökösek ahhoz, hogy karakánul szembe is nézzenek ezzel a ténnyel.

A poszt kapcsán is lehet kölnivel átitatott kendőt dobni a végtermékre, belemagyarázva, hogy a fiú és a lány számára is csupán egyfajta "tanulási folyamat" része ez a tözsölgés. Az igazság ezzel szemben az, hogy a lány a hintáztatás módszereit kóstolgatja (jellemhiba), a fiú pedig bohócot csinál magából a céltalan pedálozással (jellemhiba).

ati2 2011.06.07. 13:32:03

Így kellett volna a bulit szervezni, 100 zsaru is jár hozzá:
index.hu/bulvar/2011/06/05/1500-an_mentek_egy_tinilany_bulijara_tevedesbol/

Kedves posztíró lépj tovább, és legközelebb előbb akard megismerni, mint megcsókolni :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.07. 13:34:34

@Alfonzina:

Én valahogy a csalódásaimat így éltem meg, mint oltásokat, amik immunizáltak bizonyos dolgokra. Mondjuk úgy, megtanultam kezelni általuk az adott és a hasonló szitukat. Nekem oltásként üzemelnek ezek. Van amit könnyen és van amit nehezen vagy sehogyan nem dolgoztam fel.

Sanity 2011.06.07. 13:46:52

@Alfonzina: Posztíró jellegű srácok,

Persze, az ilyen lányok miatt alakul ez ki. De nézzük már meg kicsit alaposabban a helyzetet. Ha a veled ellentétes oldalról közelítem meg a kérdést, akkor azt láthatjuk, hogy nem lennének ilyen csajok, ha a srácok nem engednék ezt a viselkedést. Ha semmit nem érne el vele a csaj, abbahagyná ezt. Szóval ez teljes mértékben oda-vissza megy, egyik fél sem hibáztatható. Vagy mégis?

Nézd meg, kinek jó ez a helyzet. A nőnek hihetetlen kényelmes, kellemes, egónövelő, stb. Cserébe némi kellemetlenség, és minimális energiabefektetés az ilyen jellegű kapcsolatok fenntartása.
A srácok szempontjából viszont nem ilyen rózsás a helyzet. Igazából a "vak, reménytelen szerelem megélése" az egyetlen pozitív hozadéka az ilyen jellegű kapcsolatnak, és az esetleges pozitív visszajelzések a nőtől. Viszont hihetetlen sokat veszít ez alatt a srác: pénzt, önbecsülést, akár barátokat, társasági rangot, stb. És a legfontosabb: időt, lehetőséget. Hisz ez idő alatt még találhatott volna olyan lányt, akitől 100* ennyi élményt és érzést kap vissza - naponta. Ezzel soha, senki nem számol.

Már bocs, de az én szememben az pont nem férfi, aki ennyire maga elé helyezi a nőt. Elenyésző a nők azon része, aki számára ez vonzó. Egyszerűen kontraproduktív ez a hozzáállás. De mivel a nők okosan (és általában ösztönösen, nem pedig előre kitervelt szándékkal) megadják a kellő visszajelzéseket a "helyes" cselekedetekért, így hihetetlen nehéz ezen változtatni.

A változás pedig általában drasztikus lesz, és az ilyen aranyos fiúk totál kemények és hidegek lesznek érzelmileg, kvázi önvédelemként. ÉS meglepő módon jobbak lesznek a nőknél. De annó ezt a folyamatot már kifejtettem.

Amúgy pedig könnyű a felelősséget a nőkre tenni. Vagy úgy bemutatni a helyzetet, hogy mind a két fél felelős érte. De ez utóbbi kb olyan, mint amikor mindkét gyereket ugyanúgy megbünteti a szülő, és ettől igazságosnak tűnik az egész - csak pont a lényeg, a rossz viselkedésre adott visszajelzés marad el.
Ha a srácoknak szar a helyzet, rajtuk van a felelősség, hogy változtassanak rajta.

-Sanity

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.07. 13:59:41

@Alfonzina: Néha én is szeretnék olyan lenni, mint az unokahúgod! Átlépni mindenen, hogy ne érintsen meg egyáltalán, de én sem tudok. Nem tudom hogyan képesek néhányan simán lenyelni a sérelmeiket és sebek nélkül megúszni mindent. Nem tudom mi a jobb, felszínesen megélni dolgokat, vagy beleadni mindent és akkor kapsz pár hatalmas pofont, amibe belerokkansz lelkileg. A srác olyan szemponból szerencsés, hogy még nem kapott nagy pofont, még mer szeretni (ill. reménykedni) úgy igazán!

@Kytia: Ha már ilyen érzelgős hangulatban vagyunk :D

"Egy napon, egy fiatal megállt egy nagy város központjában és mondogatni kezdte a járókelőknek, hogy neki van a legszebb szíve a világon. Nemsokára nagy tömeg gyülekezett körülötte és mindenki az ő csodálatos szívét bámulta. Semmi hibája nem volt az ő szívének. Egy karcolás, egy seb, egy repedés, semmi. Mindenki úgy találta, tényleg ez a legcsodálatosabb szív, amit valaha is látott... Az ifjú nagyon büszke volt a tökéletes szívére és továbbra is dicsérgette önmagát.
Egyszercsak a sokadalom közül egy öreg közeledett. Csendes hangú, mintha csak önmagához beszélne: -És mégis, az Ő szívének a tökéletessége nem hasonlítható az én szívem szépségéhez...
Az összegyült tömeg kezdte az öreget figyelni, és az ő szívét. Az ifjú is kíváncsi lett, ki merészeli ezt tenni, össze akarta hasonlítani a két szívet. Egy erős szívet látott, melynek dobbanásai messzire hallatszodtak. De tele volt sebekkel, helyenként a hiányzó darabokat másokkal helyettesítették, amelyek nem illettek oda tökéletesen, helyenként meg nem is pótólták, csak a fájó seb látszott.
- Hogy mondhatja, hogy neki van a legszebb a szíve? -suttogták az elképedt emberek. A fiatal, miután figyelmesen szemügyre vette az öreg szívét, a szemébe nézett és nevetve megszólalt:
- Azt hiszem, viccelsz, öreg. Nézd az én szívemet- ez tökéletes! A te szíved tele van hegekkel, sebekkel- csak könny és fájdalom.
- Igen, szólt az öreg. A te szíved tökéletes, de soha nem cserélném el az én szívemet a te szíveddel. Látod... minden seb a szívemen egy embert jelent, valakit, akit megajándékoztam a szeretetemmel - kiszakítok egy darabot és a mellettem élő embernek adom, aki néha viszonzásul ad egy darabkát az ő szívéből. Mivel ezeket a darabokat nem lehet miliméterrel mérni, ilyen szabálytalan lesz, de ezeket nagyon becsülöm, mert arra a szeretetre emlékeztet amit megosztottunk egymással. Néha csak én ajándékoztam darabokat a szívemből, semmit nem kaptam cserébe, még egy darabkát sem a szívükből. Ezek a nyilt sebek, az üregek... Hogy szeresd a körülötted élőket, mindig egy bizonyos kockázatot feltételez. Bár vérző sebeket látsz, amelyek még fájnak, mégis... azokra az emberekre emlékeztetnek, akiket így is szeretek, és talán egyszer visszatérnek, hogy az üres helyeket megtöltsék a szívük szeretetével.
Érted most, kedves fiam, mi az én szívemnek az igazi szépsége?- fejezte be az öreg csendes hangon, meleg mosollyal.
A fiatal, könnyezö arccal, bátortalanul odalépett az öreghez, kiszakított egy darabot az ő tökéletes szívéböl és reszkető kezekkel az öreg felé nyújtotta. Az öreg elfogadta és a szívébe rejtette, majd ő is kiszakított egy darabot az ő csupa gyötrelem szívéből és a fiatalnak adta. Igaz, hogy nem illett oda tökéletesen, de így is szép volt. A fiatal bámulta a szívét, amelyre már nem lehetett azt mondani, hogy tökéletes, de szebb volt mint valaha. Mert a valaha tökéletes szíve most az öreg szívének a szeretetétől dobogott. Egymásra mosolyogtak, és együtt indultak útjukra... "

Kytia 2011.06.07. 14:05:45

@Alfonzina: Egyetértek. Bár szerintem az emberek nagyobb hányada beleélős fajta, csak általában akibe beleélik magukat, az másvalakibe van beleélve magát, stbstb. Azokról meg, akik vállrángatós mpg-k/mnk-k lettek az évek során az a véleményem, hogy boldogtalanok.

@Father Justice: Persze, közvetlenül az emberek adják, de valójában a helyzet az, ami ezt kiváltja. A nőnek más kell, neked viszont a nő kéne, a nő bizonytalankodik, te hinni kezdesz, a nő meggyőzi magát, de csak ideig-óráig, végül koppansz, mert győztek a valódi indulatok, magyarán, hogy alapvetően nem hozzád vonzódik. Gyakori eset. oda-vissza előfordul, lehet, sőt valószínű, hogy a posztban szereplő csaj épp ugyanígy epekedik egy másik fickóért, csak hiába.
A hintáztatásban itt most azért nem hiszek, mert egy smár az szerintem már "adás"-nak számít, konkrét cselekvés, nem ígéret. Csak a srác vette ígéretnek a jövőre vonatkozóan. Ha hintáztatna, akkor hitegetne, közben meg meghívatná magát erre-arra, kihasználná a helyzetet. Egy nettó smáron sok haszna eddig nem volt.

"a fiú pedig bohócot csinál magából a céltalan pedálozással"

Hát, ezt ugye mindenki máshogy ítéli meg. Szerintem férfiasak azok, akik nem adják fel, de manapság, ebben az elbuzisodott világban már kezd cikinek számítani az is, aki férfias.

indapass90210 2011.06.07. 14:06:32

Az volt már, hogy MNK?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.07. 14:13:08

@Dövan: :D Haha! Látom már jobban érzed magad! :P

@Kytia: ebben van valami, mert ált. aki belém volt szerelmes, az nekem nem kellett, akibe meg én voltam, annak én nem kellettem. :D Nálam talán ha egyszer találkozott már az elején a kereslet és a kínálat. :)

indapass90210 2011.06.07. 14:21:57

kurva skype nálatok sem megy?

dr. gernika 2011.06.07. 14:23:47

@Nard: Most is tudsz az lenni.

Father Justice (törölt) 2011.06.07. 14:30:59

@Kytia: Pontosan tudja, hogy a fickó rá akar mozdulni, mégsem mond neki nyíltan nemet (kíváncsi, miként fog nyomulni, mit tud majd felkínálni, ami a felhőben esetleg jól jöhet). Ez már önmagában is nyugodtan tekinthető a hintáztatás kezdeti szakaszának. Rendkívül anyagiasnak kell lennünk ahhoz, hogy ezt a fogalmat csak lehúzással kombinálva tudjuk értelmezni! :)

Férfias az, aki nem adja fel.. a mit? A küzdelmet a súlyos betegséggel, sorcsapásokkal, a kimerítő teljesítménytúrát, az Apollo Creed elleni mérkőzést. De aki egy nő részéről huzamosabb ideig ilyen fokú a közönyt tapasztal, és ennek ellenére is pedálozik nála, az egy idő után inkább szánalmas szokott lenni. (Pláne annak fényében, hogy a legtöbb ilyen hölgy negyedórás udvarlás után már tárja is szét a combját a hejjespaseenak - azaz nem kimondottan a rigorózus neveltetésük miatt ilyen tartózkodóak..) Lehet, hogy 30 után (maradékelven) pont a bulldog-természete miatt választja majd egy nő, de az így létrejövő kapcsolat nem sok jót ígér.

Most, hogy jobban végiggondoltam mindezt, a posztíróra garantáltan pokoli mélységek várnak!

:)

Bohumil Stejskal 2011.06.07. 14:37:01

@Kytia: Szerinted férfiasak azok, akik nem adják fel, de sok nő szerint pedig gázok. Akkor ezek miatt a nők miatt buzisodik el a világ?

indapass90210 2011.06.07. 14:55:59

@Kytia: "Szerintem férfiasak azok, akik nem adják fel, de manapság, ebben az elbuzisodott világban már kezd cikinek számítani az is, aki férfias."

Haha, kac-kac! A törzsközönségből biztos vannak, akik emlékeznek a 3 évvel ezelőtti tanyúskás szopásomra. Én sem adtam fel, meg is volt utána jópárszor, a végén már ő jött volna, de mondtam neki, hogy nyet. Mondjuk attól, hogy hagytam magam konstans szopatni, nem érzem magam jobban férfinek, viszont a végeredmény némi elégtételt, majd összességében 200 dollárnál jóval olcsóbb baszást adott. Viszont, az eseménysorozatnak hála, sikeresen felvettem egy szarok bele attitűdöt, ami, hogyan is mondjam, több mint sikeres :D

Kytia 2011.06.07. 14:58:28

@Bundabandi: És aki neked nem kellett, az azóta is azt harsogja, hogy miattad és a hozzád hasonlók miatt lett kiégett mpg, fogadjunk.:) Egyébként nálam is mindig így volt. De olyan is volt, hogy mindketten kellettünk egymásnak, de mégis elbasztuk. Szerintem ő baszta el, de ő nyilván azt mondaná, hogy én.:)

@Father Justice: Lehet, hogy hintáztat, de szerintem inkább csak az van, hogy nem tud nemet mondani. Nagyon sok fiatal lány ilyen. Azt várják, a másik vegye észre magát és simán csak kopjon le, ne kelljen nekik elküldeni. Remélik, hogy a "jeleik" egyértelműek, és igazából azok is, csak a pasi az, aki belekapaszkodhat abba ténybe, hogy őt tulajdonképpen konkrétan nem küldték el. Hogy mitől ilyenek a fiatal nők, vagy jó részük, arra most nem térnék ki, de szerintem alapvetően a gyerekkorban gyökereznek ezek és abban, hogy egy átlagos lánygyermeknek hányszor és mire "illik" nemet mondani a szülők szerint. Miközben ezzel szemben egy fiúnak... De ez messzire vezet, a lényegnél maradva én úgy tapasztaltam (magamon is és másokon is), hogy bizonyos kor kell ahhoz, hogy egy férfinak azt merd mondani így nyíltan, hogy "nem kellesz".
De ez csak agy tipp, lehet, hogy a hintáztatást gyakorolja, viszont annak egyéb jeleit nem mutatja (pl. cicás nyivákolás, pasi eltűnése esetén "Mi van veled, eltűntél." című megkeresés, egyéb önmarketing)

A "nem adja fel"-lel itt most valóban igazad lehet, most, hogy így belegondoltam. Végül is határozottan randira hívja, amaz meg elutasítja, szóval lehet, itt a küzdelem úgyis mindegy lenne, és akkor meg inkább ezt kéne férfiasan belátni.:)

@Bohumil Stejskal: Azok gázok, akik nem értenek a szóból, valóban. De azok is, akik mindig csak félig udvarolnak, nehogy el legyenek küldve. Nem tudom, miért buzisodik el a világ.

Kytia 2011.06.07. 15:01:00

@Dövan: "felvettem egy szarok bele attitűdöt, ami, hogyan is mondjam, több mint sikeres"

Mármint sok ingyenbaszást eredményez? Akkor gratulálok, jól csináltad.:)) Főleg, ha ez volt a célod.

Bohumil Stejskal 2011.06.07. 15:07:38

@Kytia: Azt meg sem kérdeztem, hogy akkor is férfiasnak tartanád-e, ha nálad lenne kitartó? :)

Kytia 2011.06.07. 15:16:08

@Bohumil Stejskal: A hogyan-tól függ minden.:))) Meg persze más a kitartó udvarlás és más a balfasz módjára nyomulás. Ezt fentebb már beláttam.:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.07. 15:16:41

@Kytia: "És aki neked nem kellett, az azóta is azt harsogja, hogy miattad és a hozzád hasonlók miatt lett kiégett mpg, fogadjunk."

Nem tudom, lehet. :D Igazából még nem gondoltam bele soha... Szerintem annyira nem bántottam meg soha senkit, legalábbis igyekeztem!

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.07. 15:16:41

@Kytia: nem biztos,hogy boldogtalanok, hanem akár már eleve is ilyenek lehettek.
tudod: a homokozóban rálép Pistike lábára, pofán veri a kislapáttal, majd elszedi a dömperét, és ha az sírni kezd, akkor néma közönnyel nézi, majd odébb vonul.
:)
ha valaki ilyen, akkor számára ez a normális.

@Sanity: hú, de szép hosszan írtál és hú, de örülnék,ha végig tudtam volna követni a logikát...:)

tök mindegy, mi volt előbb, a tyúk, vagy a tojás, az elutasítás, vagy a bunkóság. meglehet, aki korábbi sérüléseket bújtat a bunkósága mögé, az valójában mindig is az volt. a sérülések, csak kihozták belőle azt.
nem lehet tudni.
sérülések voltak, vannak, lesznek, ahogy a sérülések kezelése is sokszínű marad.

a leginkább az a jó, ha végül mindenki megtalál életében legalább egy olyan embert, akivel x ideig jól megvannak, kölcsönös boldogságban. akkor úgyis elfelejt hirtelen minden pofont és csalódást.:)

indapass90210 2011.06.07. 15:18:13

@Kytia: Nem konkrétan ez volt a cél, de járulékos kárnak nem is annyira rossz :)

Bohumil Stejskal 2011.06.07. 15:18:25

@Kytia: Tovább kötekszem, mitől kitartó udvarlás, mitől balfaszság? Mekkora ebben a helyespasi/életkor/szépszem faktor? :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.07. 15:19:46

@Kytia: a félig udvarlósok valóban létező típus. nem adnak bele mindent, nehogymá kiadják magukat, majd x idő után gyorsan szakítanak is, nehogy beelőzd őket.:)))

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.07. 15:22:55

@Father Justice: amiről írsz, az alapján minimum a tajgetoszról kellett volna őket lebaszni, már bocs.

tökéletes ember nagyon kevés van. nekik ez a "jellemhibájuk", másnak meg más. ettől -is- emberek...

Sanity 2011.06.07. 15:57:38

@Alfonzina: "aki korábbi sérüléseket bújtat a bunkósága mögé, az valójában mindig is az volt. a sérülések, csak kihozták belőle azt."

Nem igaz. Jellemfejlődés, dereng ez esetleg? Az emberek változnak az őket ért impulzusok hatására. Az túlzott egyszerűsítése a kérdésnek, hogy "eredetileg is ilyen volt".

"a leginkább az a jó, ha végül mindenki megtalál életében legalább egy olyan embert, akivel x ideig jól megvannak, kölcsönös boldogságban. akkor úgyis elfelejt hirtelen minden pofont és csalódást."
Ez jó, tényleg. De a pofont és a csalódást nem felejted el, hiszen pont ezektől lettél olyan, amilyen. Ha nem tanultál a pofáraeséseidből, újra el fogod követni a hibákat, és ugyanez lesz a vége.

Sajnálom ha nem értetted, amit írtam. Pont a te felvetésedre reagáltam, miszerint ez egy körforgás, és mindkét fél hibás. Szvsz nem.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.07. 16:56:38

@Sanity: bocs,hogy ezt kell mondjam, de az áltudományos kioktatás rövid idő után untatni szokott.:)

továbbra is azt gondolom,hogy aki folyton a múltbéli sérelmei mögé bújik és arra hivatkozva tapos bele másokba, alapból sem egy túl gerinces ember, csak egy gyáva alak. (szerintem)

és úgy egyébként a felejtést akkorra írtam, ha már megtalálta azt, akivel relatíve boldogabb lehet, mint előtte bárki mással.
de persze nyilván minden szóba bele lehet kötni, csak minek..

Joe69 2011.06.07. 18:20:03

Köszi a hivatkozást:)) Ez egy nagyon emberi és tipikus sztori volt. Szegény posztíró már nagyon -nagyon akart egy jól sikerült bulit és nagyon megdobbant a szíve, amikor meglátta a korábban kinézett csajt. És még úgy nézett ki, hogy a szar körülmények ellenére is..

Merthogy a magyar okádék bulikultura..egy normál amcsi vagy német partyra akit hívnak és elfogadja, annak illik elmenni. A szervező odafigyel az ivararányra és általában nyilván van tartva, ki megy párosan, ki nem, és az is, hogy kb. kinél van meg a bepasizás-becsajozás potenciális szándéka. Nekem pesti egyetemi éveim alatt ment el totál a kedvem ettől a műfajtól, egyik "kurvajó" buli a másik után, ahol egy halom egymásnak tökismeretlen fasz méregeti egymást, és bámulja az egy szem csajszit ahogy nyalják-falják egymást a faszijával a kör közepén - és mindez esetleg nagybudapest meg a puszta határán valahol kint a picsába, ahonnan még lelépni sem egyszerű. Ja és persze még perkálj is ezért a "házigazdának", akinek az ajtóban magyaráznod kell, hogy ki a fene vagy, mert persze az a haverod, aki a meghívott a "kurvajóbuliba", sem tolja oda a pofáját. A témát nyilván súlyosbította, hogy mindez még a mobiltelefon-faszbúk korszak előtt volt - én ilyen öregember vagyok:)) De megbízható hallgatói infók szerint a helyzet most sem jobb:((

Ja, és ez még csak pasifelhőépítésnek se nevezhető, mert akkor a csaj randizgatott volna a sráccal, "beosztotta" volna egyszer-egyszer egy kis talizásra, potyavacsira.. A "nem tudom" c. rejtélyeskedő szövegeket a szinglik akkor lökik, mikor a talik végén a puszi, netán lájtos smár meg gondosan moderált tapperolás után a a nyomoronc pasi a folytatás után érdeklődik. Tanács a kollégáknak: ne tegyétek ! Azt kell sugallni, hogy kurvára nem érdekel, találkozunk-e még. Csaknem biztos, hogy a csaj fog jelentkezni, ha másért nem is, mert újra szeretne egy jót vacsizni:))))

Sanity 2011.06.07. 19:46:21

@Alfonzina: "áltudományos kioktatás" :D Ez egy blog, kérlek, ahol valaki nem ért veled egyet. Ne vedd magadra.

@Joe69: Tényleg ennyivel normálisabban megy ez külföldön? Sajna én is ezt látom, mint te, hogy itthon ez katasztrófa.

Virgo1975 2011.06.07. 21:18:18

csók? hajaj, egyeseknek még a szex se jelent semmit, nemhogy a csók...igaz, ilyennel inkább fiúval találkoztam, de lányban is előfordul.

Muha 2011.06.08. 06:46:08

nyihihiiiii

öcsém, jól csináltad, csak az ilyenből kell tartani nyolcat default, egyszer majd kiforrja magát.

:D

Csak így tovább. :D

Bicikliző medve 2011.06.08. 11:11:14

@Sanity: ennel igazabbat ember meg nem szolt kerek e vilagon :D Tegye fel a kezet minden ferfi, akit meg nem hintaztatott no. A vege ezeknek normal esetben az, hogy jo alaposan elkuldjuk melegebb eghajlatra a lanyt. Nalam meg az elet is adot elegtetelt, osszejottem vegul egy 1000x jobb csajjal (most nem a kulsore gondolok), o meg irigykedett, hogy meg mindig egyedul van, es most mar nincs is senkije, akit lehetne hintaztatni :)

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2011.06.08. 14:33:41

olvasgatom itt a kommenteket, láthatóan mindenki kiváló társnak és profi randigurunak született, aki mindent tud. Így amolyan lenéző-megalázó stílusban oktatják a posztolót a helyiek...

A témához: ezt úgy hívják, élettapasztalat. A csaj azért nem rázott le, mert nem fog durváskodni olyannal, aki rendes volt vele. Ez az a bizonyos "nem akarom megbántani" eset, amikor ahelyett, hogy finoman, de őszintén megmondaná, nem teszi, mondván a fiúnak úgy a jobb. Holott valójában fordítva van. A sebtapaszt is lerántják, és nem óvatosan ráncigálják egy órán keresztül. Valahogy ez is ilyen. Ha letéped, lejött, fáj egy darabig, továbbléphetsz.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2011.06.08. 14:36:07

A történetből nem tudtuk meg, ki mennyire volt ittas. Természetesen az lenne az ideális, hogy a csók mögött érzelmi töltet, vagy legalább a másik iránti kíváncsiág legyen. Manapság ez nem mindig van meg (leírták itt is páran), és elég sajnálatos, hogy ezt természetesnek kell tekinteni, és nem az az elfogadott, hogy érzelmi háttér és vagy érdeklődés.

Sanity 2011.06.08. 16:26:49

@ċsirke72: Tanultál belőle, és továbbléptél. Ez a legjobb ami történhetett, és mostmár egyértelműen látod, milyen jó döntés is volt.

Egyetértek veled, kevés olyan faszi van, akit nem hintáztatott nő. De optimális esetben ez vagy korán megtörténik, vagy egy ilyen kapcsolat után tanul belőle a faszi. Ezen túl kell esni, hogy felvértezd kicsit magad. Azokon kell segíteni, akik nem tudnak kilépni egy ilyen "kapcsolatból", vagy egymás után ilyenekbe esnek bele.

@Névtelen betelefonáló: A "nem akarom megbántani" simán közrejátszhat, egyetértek. De ugyanúgy a "jó lehet ez a faszi még valamire" is.
Az alkohol viszont nem lehet kifogás. Azt értem, hogy társadalmilag elfogadott, ha az alkoholra fognak az emberek ilyen dolgokat, de nem az alkohol az igazi motiváció, ez is tény. Leginkább egy katalizátorként lehet rá tekinteni, mivel a gátlásokat csökkenti, és mernek lépni az emberek. A vágy kell hozzá, anélkül az alkohol sem "segít".
süti beállítások módosítása