A barátnőm szerint beteg vagy

2011. június 09. 07:18 - csajokespasik

„Rám nézett, csodálkozott és mindenért húzta a száját. Olyan pofákat tudott vágni, hogy pofán tudtam volna vágni” – nincs rosszabb egy olyan csajnál, aki pajzsként tartja maga elé a pikírt barátnőjét, akinek előnye, hogy jobban ki tudja fejezni magát, mint ő. Levélírónk egykori partneréről mesél, aki hirtelen sárkányult el, de legalább csúnyán is végezte. Most megtudhatod, meddig lehet nyújtózkodni.

 

Elmesélném az egyik barátnőm esetét, mert érdekes tanulmány. 9 hónapig voltunk együtt, kezdetben aranyosnak tűnt, és erre föl én ajánlottam, hogy nyugodtam költözzön hozzám. Amint átlépte a küszöböt, elindult a metamorfózis. Mondjuk, nem ennyire hirtelen, mert előtte is voltak jelek, de elvakított a szerelem. A csajomnak volt egy barátnője, akivel többször is volt szerencsém „élvezni” egy-egy bulit. Állandóan húzta a száját, a pasikat fikázta és politizált, azt hittem leütöm. Nem tudom, mit evett rajta a barátnőm.

Egyszer a csajom bejelentette, hogy a barátnője szerint beteg vagyok, mert 27 évesen is játékokat gyűjtök. Igen, csakhogy ezek régiségek és igen sokba kerülnek már. Ez nem érdekelte: a játék az játék. A barátnője hatására néha úgy kezelt, mint valami űrlényt, vagy rossz gyereket: rám nézett, csodálkozott és mindenért húzta a száját. Olyan pofákat tudott vágni, hogy pofán tudtam volna vágni. Minden nap megidézte a barátnőt, hogy szerinte ilyen meg ilyen vagyok. Végig azt szajkózta, amit a barátnőjétől hallott, mert végre valaki feltöltötte az üres kis agyát - hiszen jobban ízlik egy frissen felpróbált egyéniség, ha támad. Egy szép napon elmondtam neki, hogy most nagyon gyorsan csomagoljon és húzzon a fenébe - éljen együtt a barátnőjével, mert nekem elég volt. Ekkor értettem meg a Kék fény azon szereplőit, akikről így értesülünk, hogy „hirtelen felindulásból K. Csaba végzett az élettársával.” Mindegy, ennek már évek óta vége, a jelenlegi barátnőmmel 2 éve vagyunk együtt a legnagyobb harmóniában. Ja, és szereti a játékokat!

 
267 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr172969677

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Megnyitó az Óperenciás tengeren innen és túl (11. rész) 2011.06.09. 11:06:37

Akit érdekel, hogyan jutott Vajnágh Domokos az Elvarázsolt Kastély megnyitójáról a négyszögletű kerek erdő kellős közepére, hogy ott 777 éven át raboskodjon az Elvarázsolt Kastély tornyában, kezdje itt, de legalább itt.Aki csak a miért kell&n...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

indapass90210 2011.06.09. 07:26:34

Szerintem szerelmes volt beléd az excsajod barátnője!

Muha 2011.06.09. 08:07:39

a Csabák már csak ilyenek.

:D

gsanyi 2011.06.09. 08:07:53

Ilyenbe bárki beleszaladhat...
Viszont most már ezek szerint boldogság van...

Muha 2011.06.09. 08:11:09

Június 9-e van.
6. hó 9.
69

Kytia 2011.06.09. 08:13:15

De szép is a magyar nyelv: "Olyan pofákat tudott vágni, hogy pofán tudtam volna vágni." :DDD

"hiszen jobban ízlik egy frissen felpróbált egyéniség, ha támad"

He?:DD

"Ekkor értettem meg a Kék fény azon szereplőit, akikről így értesülünk, hogy „hirtelen felindulásból K. Csaba végzett az élettársával.”"

HE???

Na, mindegy.:) Szerintem nemtudom.

Devil2 2011.06.09. 08:15:19

@Kytia: a K. Csabát azt énsenem ismerem.. :D

Devil2 2011.06.09. 08:16:41

@gsanyi: bárki nem szalad bele, csak az, aki nem ismeri azt akivel összeköltözik..

BARI 2011.06.09. 08:17:40

érdekelne hogy lehet hirtelen elsárkányulni

:D

Devil2 2011.06.09. 08:17:51

metamorfózis.. höhö..

Kytia 2011.06.09. 08:19:39

@Devil2: Én ismerem. Volt osztálytársam. Nem lep meg, hogy idáig jutott az a barom.:))

Devil2 2011.06.09. 08:20:30

@Kytia: Na, akkor te többet értesz ebből a posztból, mint én. Írígy is vagyok.. :D

gsanyi 2011.06.09. 08:24:03

@Devil2: Az tényleg nem hátrány.
Biztos voltak jelei előtte is, de az összeköltözés elég nagy vízválasztó tud lenni.

SciNu 2011.06.09. 08:25:58

"Egy szép napon elmondtam neki, hogy most nagyon gyorsan csomagoljon és húzzon a fenébe - éljen együtt a barátnőjével, mert nekem elég volt."
Helyes. A hobbink az a hobbink. Ne adjuk fel senkiért keressünk inkább olyat aki elfogadja/élvezi. Én sem engedném hogy bárki kidobja az életnagyságú C-16-os Gauss puskámat.

SciNu 2011.06.09. 08:26:33

@BARI: El akarod tanulni? :D

BARI 2011.06.09. 08:28:10

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Azonnal érdekel!(Báránybőrbe bújt Sárkány vagyok tuti, kafa) :D

Kytia 2011.06.09. 08:28:23

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Én férfiakat gyűjtök. Még keresem megértő páromat, aki felfogja végre, hogy a hobbi az komoly dolog.:))

Amúgy a posztnak semmi köze a játékgyűjtős hobbihoz. Az arcbaszart barátnő okozta a problémákat.:)

Devil2 2011.06.09. 08:28:46

@BARI: költözzetek össze. :DD

Devil2 2011.06.09. 08:29:40

@Kytia: de azért nem vitrinben gyűjtöd őket?! :D

Kytia 2011.06.09. 08:32:23

@Devil2: Nem. A hálószobaszekrényben.:))

Muha 2011.06.09. 08:32:31

A feketemedvéknél jelenleg párzási időszak van, és a hímek ilyenkor megszállottan keresik nőstényeket.

Devil2 2011.06.09. 08:33:33

@Kytia: Szerintem fogsz találni olyat aki megérti a hobbid, esetleg hozzásegít pár új darabhoz is. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.09. 08:33:43

:D Én is tudok olyan arcokat vágni, hogy hűha! Nekem az az érzésem, hogy benned is volt ám hiba, csak a lány ezt mások szemén át látta meg igazán (vagy nagyon befolyásolható volt). Nem voltatok egymáshoz valók, ennyi. Ha most happy akkor meg mi a baj? Ilyen nők vannak, voltak, lesznek is. :D

Én meg tegnap majdnem leütöttem az embert szívlapáttal...hirtelen felindulásból. Rám néz, belenéz a szemembe, majd közli, hogy olyan "hulla színű a szemed". Hű mondom, de kedves vagy! Az arcom is megért volna egy pillanatképet! Aztán persze egész este hallgathatta, hogy akkor most kap egy hulla ölelést, mellé fekszik egy hulla... stb.

Muha 2011.06.09. 08:35:38

@Bundabandi: hullajó vicced van. :)
émmeg nem tok pofákat vágni.
pókerarcom van.

BARI 2011.06.09. 08:35:42

@Devil2: viccelsz?egy szivaccsal? :DD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.09. 08:36:34

@Devil2: Pedig gondoltam a Trillerből is előadok egy részletet! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.09. 08:38:24

@Muha: Nekem sajnos nem, ált. az arcomra van írva a véleményem. És ha szemmel ölni lehetne, az ember már nem élne! :)

Devil2 2011.06.09. 08:38:30

@BARI: hátnetom. én ebbe nem folyok bele.. :D

SciNu 2011.06.09. 08:39:10

@Kytia: :DD Ha mellé megérted hogy a másik meg a nőket :D
@Devil2: Ne adj neki ötletet, még kidobatja velem a holmijaimat :D De hogy ne guglizz: a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/72729_174761605872486_100000159422513_662230_591956_n.jpg

@Bundabandi: Nekrofília? :D

Devil2 2011.06.09. 08:39:43

@Bundabandi: nagydolog... fekszel és hűvös vagy.. :D

egyébként mi az a Triller? :)

Devil2 2011.06.09. 08:40:56

@SciNuBob -I hear you, mon!-: köszi! vétek is lenne kidobni.. :D

SciNu 2011.06.09. 08:41:08

@BARI: Nem elég meggyőző ez a mosoly? Még a szemem is csillog :D (a nedvesítős poént nem sütöm el :))

Devil2 2011.06.09. 08:41:35

na van egy kis dolgom este 8 ig. bye

Muha 2011.06.09. 08:41:59

@Bundabandi: mindkettőnek van előnye, hátránya.
nekem meg sose hiszik el, azt se, hogy mérges vagyok, azt se hogy örülök. Mindig azt gondolják, csak viccelek. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.09. 08:42:18

@SciNuBob -I hear you, mon!-: :D Szerinte a kék szem meghatározása! Pedig mondtam neki, hogy bakker ez az egyetlen testrészem, amire tényleg büszke vagyok, aztán lefikázod itt nekem! Szépen vagyunk!

Kytia 2011.06.09. 08:42:19

@Devil2: Ó, azért azt már remélni sem merném.:))

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Miért érteném meg?? Ő se értené meg, ha nekem kukim lenne, pedig neki van.:DD

@Bundabandi: Milyen a hullaszínű szem?

BARI 2011.06.09. 08:42:23

@Devil2: ó, pedig pont kérni akartalak, hogy de :D

@SciNuBob -I hear you, mon!-: óbazz, pedig ez szépen mutatna a kredencben a tányérok közt :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.09. 08:43:34

@Devil2: jól van na! HHHHHHHHHHHHHHH-val! Kapsz te is egy szívlapátos csapást!

BARI 2011.06.09. 08:43:35

@SciNuBob -I hear you, mon!-: ne is, mert elmegy a kedvem a délutáni fagyitól :D

SciNu 2011.06.09. 08:45:00

@BARI: De csak mögötte lehetnek a tányérok! :D Ez esetben beleeggyezek a költözésbe. :D

@Kytia: És te ha neki sem lenne? :D

Kytia 2011.06.09. 08:45:35

@Bundabandi: Mondd neki, hogy olyan felfújatlan lufi-szerű a kukija. Persze nálad ez a "hatalmas és kemény" szinonímája.:)

Kytia 2011.06.09. 08:46:18

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Hát, ez az. Nincsen egyenlőség.:))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.09. 08:48:24

@Kytia: Áhh! Azt mondtam neki, hogy az ő mocsár színű szeméhez képest még mindig jobb az enyém. :P

SciNu 2011.06.09. 08:48:45

@Kytia: A nők elnyomnak minket szegény védtelen férfiakat!

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 08:51:23

Eloszor is b+ az egesz hetbe. Masodszor is detto.

A jatek meg jatek. Ki a rakot erdekel mennyire idos vagy ertekes. Mondjuk engem aztan nem erdekelne.

Ekkor értettem meg a Kék fény azon szereplőit, akikről így értesülünk, hogy „hirtelen felindulásból K. Csaba végzett az élettársával.”

Ezt en is meg tudom erteni. :x :D

Kar, hogy hozzatetted, hogy boldog vagy. Total indifferens. Most eszem valamit, de korabban ehes voltam.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.09. 08:53:41

@Frigyesur: Holnap már péntek! Ez éltet engem is. :D

dr. gernika 2011.06.09. 08:54:05

@Frigyesur: Látom mindenkinek fasza napjai vannak.

2011.06.09. 08:54:32

Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni...

Kytia 2011.06.09. 08:57:13

@Bundabandi: Akkor passzoltok egymáshoz, mint hulla a mocsárba.:))

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Ilyen a szomorú férfisors.:)

Muha 2011.06.09. 09:03:48

Csak nekem megy jól és vannak jó napjaim megint? :DDD

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 09:05:33

@Bundabandi: Addig megvadulok en, rossz leszek majd. :x

@gernika: En nem tudom mi van, de most mar surgosen befejezhetne, mert irgumm-burgumm. :x

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 09:06:04

@Muha: Ugy laccik. De jon meg kutyara der, hehe ;)

indapass90210 2011.06.09. 09:06:46

@SciNuBob -I hear you, mon!-: "Én sem engedném hogy bárki kidobja az életnagyságú C-16-os Gauss puskámat."

Én meg kardokat és baltákat gyűjtök. Ez már önmagában jelzés értékű!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.09. 09:11:57

@Frigyesur: Ha a mogyorós csoki után is adózni kell... le kell cserélnem a kertészt! :(

SciNu 2011.06.09. 09:12:53

@BARI: akkor lesz költözés sárkány :D fc07.deviantart.net/fs7/i/2005/200/1/5/The_dragon_sheep_by_dragonsheep.jpg
@Dövan: Nekem 1 másfélkezes burkolt LARP-os fakardom van. De már csak ablak kitámasztónak van használva.

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 09:17:39

@Bundabandi: A kertesz dolgot nem ertem. A jegkremen es a levesporon kivul mindet fogyasztom. Ne igyak, ne egyek, es akkor szep lassan megoldodik az adoproblemam. Meg minden mas is. :S

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 09:19:21

@Bundabandi: Penteken munkaidon tuli tovabbkepzesre akarnak kuldeni. Es meg van kepuk azt irni, hogy szeretettel varnak. Szoval hagyjuk a penteket.

Ott van a hulye Milka csokis reklam a metroban "Merj mosolyogni a szembejövőre." Merek en, csak nem akarok. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.09. 09:20:42

@Frigyesur: Jaj... hát írtam, hogy szeretem a félvér pasikat, szóval kell egy félvér (vagy néger) kertész MOGYORÓS CSOKI! De akkor most le kell cserélnem, mert a csoki tuti adózni fog...

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 09:22:07

@Bundabandi: Na most mar tisztazzuk, hogy mely csokoladerol van szo. Le a szemelyisegi jogaival.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.09. 09:23:30

@Frigyesur: Én sem merek, mert tuti kifogok valami sárgaházas őrültet, aki hazáig követ! :D Én meg egész szombaton tanulok, szóval nekem is jó lesz. DE most lesz egy szabad hétfő!

dr. gernika 2011.06.09. 09:25:36

@Frigyesur: Hiányolom a felsorolásból a gumicukrot.

Kytia 2011.06.09. 09:26:29

@Frigyesur: A vicc a az, hogy a pénzedből Vikike pártokat alapít és médiát vesz magának külföldön. Á, nem vagyok ideges, én sem.:)

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 09:28:25

@gernika: Ha kepesek ezt megtenni, megyek randalirozni a Kossuth terre. Miket kell meg csinalni? Autokat felborogatni, gyujtogatni, betorni a tv szekhazaba? Nem emlekszem.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.09. 09:29:15

@gernika: :D Meg érdekes az is, hogy csak a dobozos jégkrém van benne! Miért, a pálcikás az nem hízlal? Vagy egészséges, mert a pálcika organikus? :P

Muha 2011.06.09. 09:29:51

@Frigyesur: jöjjön csak. Még szerencse, hogy én nem vagyok kutya. :DDDDD

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 09:32:56

@Kytia: Nem tudom meddig lehet elmenni. A nyugdijpenzem lenyulasa nalam mar eroteljesen utolso csepp volt a poharban. Sosem fogom megerteni, hogy nem kopik szembe magukat a tukorben.

Father Justice (törölt) 2011.06.09. 09:35:44

Ha egy kívülálló nettó, öncélú ármánykodással (azaz nem elhappolási szándékkal) képes volt megzúzni a kapcsolatot, az sajnos annyit is ért. Egy huszonéves (?) éves nő nem lehet már ennyire a barátnői befolyása alatt párkapcsolati kérdésekben, vagy ha mégis, ott komoly zavarok vannak a rendszerben. Persze a kötetlen sunázásnak ez sosem akadálya, de érzelmekről és pláne összecuccolásról ilyenkor szó sem lehet. (Hacsak nem kellett a felhalmozott játékokból alagutakat kialakítani a nappaliban, hogy lehessen közlekedni, az ártalmatlan hobbid fikázása csak a jéghegy csúcsa volt egyébként is.)

A hölgy valóban tolmácsolhatta a rosszmájú barátnő kritikáit mindvégig, de ez nem zárja ki azt, hogy ő viszont a barátnője személyét használta bizonyos SAJÁT, kisebb-nagyobb fikái megfogalmazásához. Vagyis úgy adta elő az elégedetlenkedéseit, mintha azok is Jankától jönnének, hiszen őt már úgyis jól ismerted ilyen téren. Ez egyfajta summantós védekezés, hiszen ha egy rossz pillanatban neadj'Isten előtör belőled K. Csaba, azonnal háríthat azzal, hogy ebben igazából sosem értett egyet a Jankával!

De az, hogy a saját lakásodban / házadban sárkánykodnak veled, minden körülmények között visz mindent. Nem vett valami komolyan ez a nő alapból sem, de ha a grimaszai miatt kis híján pofánbasztad, részedről sem volt ez óriási szerelem. Vagyis nem történt károsodás. Így aztán a lényeg megintcsak az lesz, hogy milyen kaliberű nőt sunáztál mennyi ideig ingyé', vagy legfeljebb minimális anyagi ráfordítással!

Kytia 2011.06.09. 09:38:00

@Frigyesur: Az a baj, hogy semmilyen határt nem látok, úgyhogy én már ott tartok, hogy azon gondolkodom, melyik külföldön élő rokon számlájára tudom a leggyorsabban átutalni a kevéske megtakarításomat, ha jön az einstand. De nem kell parázni, EU vagyunk, ha tényleg gáz van, odébb húzunk egy országgal.:)

dr. gernika 2011.06.09. 09:42:19

@Frigyesur: Ilyesmi, plusz rendőrök inzultálása. Ebben Nard is támogatna.
@Bundabandi: Nemtom, de engem ez érint igazán érzékenyen. Ritkán eszek fagyit, de akkor nagyon, és a dobozos ugyanúgy elfogy, mint a pálcikás.
@Kytia: Ezen már én is erősen gondolkodom.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.09. 09:46:05

@Frigyesur: Én nem adtam nekik a nyugdíjpénzemet! Aztán a másik kedvencem az adózás változtatása, amivel persze én is rosszul jártam. A főnök ajánlgatta is, hogy lízingeljek tőle gyereket! :D Ja és mivel "válság" van/volt/lesz, hiába kerültem magasabb pozícióba, a pénzem változatlan maradt! "Magyarország, én így szeretek!"

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.09. 09:47:38

@Bundabandi: LLLL kimaradt. Ma ilyen kihagyós nap van :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 09:47:52

Szerintem a posztoló tök jól tette hogy kibaszta a hülyepicsát. Nem csak tőle, de a retard barátnőtől is megszabadult. A hobbit leszólni ősi román szokás, és kukázni kell a leszólót. Fikázzák egymást ezután :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.09. 09:50:06

@gernika: Hogy őszinte legyek én már szinte semmit sem fogyasztok a felsorolásból. Néha a jeges zöldteát, meg nagggyon ritkán kólát. Mondjuk szerintem az egészséges ételek és a magyar termelők támogatása fontosabb lenne, mint adóztatni ezeket a dolgokat.

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 09:50:29

@Kytia: Telleg ugy tunik, hogy hatartalan :D Es most kihuztam a politikarol valo velemenyem.

Nem parazom, tudom, hogy mehetek. Csak en 'tenyleg' nem akartam menni... Bar egy tengerpari kis haziko, megtermelnem a kajam. Talan tenyleg az lenne a fasza elet :)

@gernika: Jah, aztan megyunk panaszkodni a tulkapas miatt. :D

Kytia 2011.06.09. 09:51:01

@Father Justice: "...éves nő nem lehet már ennyire a barátnői befolyása alatt párkapcsolati kérdésekben..."

Honnan veszed, hogy a hatása alatt volt? Csak nagylelkűen tolmácsolta, amit Janka mondott.:))

Amúgy szerintem is az van, hogy a sima tényközléstől nem mászott volna a falra a srác, de attól igen, ha Jankát az ő basztatására használták fel. "Mondtam már, hogy fürödjél gyakrabban, a Janka szerint is büdös vagy." stbstb.

SciNu 2011.06.09. 09:51:35

Áhh már itt is politika??

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 09:52:18

@Frigyesur:

Már eleve adózol az adód után, mivel a benzinárban a jövedéki adóval terhelt árra jön rá az forgalmi adó :) Amúgy a lightkólában nincs cukor, ha megadóztatják akkor szopó lesz nekik. Én megadóztatnám a JUR MEU -val kezdődő rendszámú autókat is. 5000%os szellemi leárnyékoltság-adóval, vagy mentálhigiénés büntetőadóval. Ugyanez vonatkoznak az RB-vel kezdődőkre is.

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 09:53:40

@Bundabandi: En se adtam, bar a maradekbol kb. 3 honapig elek meg a nyugdijazasom utan :D De onnantol kezdve, hogy levonjak, es sose latom, sztem ez lenyulas :D Nem t'om mi nem tetszik. A tehetosebbek most jobban elhetnek vegre! :))

Kytia 2011.06.09. 09:53:45

@Frigyesur: Eredetileg én sem, de mostanában úgy látom, elengedhetetlen lesz és nemcsak a politika miatt. Nővérem aszondja, a mi generációnknak már muszáj pár évet külföldön dolgozni, hogy megtapasztaljuk, hogy ez a lehetőség is nyitva áll. Ez egyrészt ad egy biztonságérzetet, másrészt azért jól mutat az önéletrajzban. Főleg, hogy a gimis osztálytársaim 90%-a már az érettségi után kiköltözött mindenfelé külföldre...

Father Justice (törölt) 2011.06.09. 09:54:41

@Kytia: De egyáltalán minek tolmácsolni, amit Janka mond? Jankával élt együtt, vagy a posztíróval? Teljesen igaza van a srácnak abban, hogy ha a csaj véleménye és szempontjai a mérvadóak neki, akkor költözzön össze inkább vele.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 09:55:10

@Kytia:

Elköltözöm Norvégiába, és halász leszek Iboly.

SciNu 2011.06.09. 09:56:38

@Nard: Vidd majd az itteni "norvégokat" is :D

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 09:57:07

@Nard: Jo, ezt en ertem, de plusz adora gondoltam. Aodztassuk meg a gyerekeket a plussallataik utan. A lehetosegek tarhaza vegtelen :D

Mijer lesz szopo nekik? :))

Mentalhigienes buntetoado :DDD

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 10:03:31

@Kytia: Kulfoldon tanulni, meg egy nagyon rovid ideig is, telleg fasza volt. Csak valahol ott a rossz szajiz, nem menni akarok, hanem maradni nem :S

Mondjuk most nem vagyok tul lelkes, az egyik legjobb baratnom ment el...

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 10:04:20

@Nard: Nagy a szad, de kihagytad a lehetoseget, hogy AK47-esel menj a felhasznalokhoz :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 10:05:31

@SciNuBob -I hear you, mon!-:

Majd jók lesznek csalinak, bedarálom őket :)

@Frigyesur:

Ó azért is van már szerintem. Valami kulturális hozzájárulás vagy mi a faszomnak hívják.

Azért mert cukorra és sóra vonatkozik, amiben nincs cukor azt miért adóztatnák meg? :) Mire fel? Cukormentes energiaital is van.

A mentálhigiénés büntetőadóval terhelném a politikusokat és családjaikat, +55%os levonással minden családtagtól. Gyermekenként +50% adó növekedés, ne terheljük újabb ingyenélő gecikkel a társadalmat. Viszont petevezeték elkötés ingyen lenne, és a vasectomia is számukra de választhatják a napi brómbevitelt is. :)

dr. gernika 2011.06.09. 10:10:27

@Bundabandi: A támogatás mint olyan, ismeretlen fogalom, a büntetés, az a tuti.
@Frigyesur: Jaja. :)
@Kytia: Igaza van, én is nagyon érzem a hiányát. Főleg, hogy anno terveztem, de voltam olyan hülye hogy máshoz alkalmazkodva nem mentem ki.

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 10:11:33

@Nard: Asziszed kulonbseget tesznek? Kis naiv ;) Elobb veszek Kiszel Tundis fehernemus naptarat, minthogy light uditot igyak. (Max. ha cukorbeteg leszek.)

Az ingyenelok megis hogy adoznanak? A segelybol? :D

Kytia 2011.06.09. 10:15:23

@Father Justice: Sőt, tovább megyek, Jankának meg lehet mondani, hogy vagy abbahagyja a pasim fikázását, vagy irgalmatlanul pofán lesz baszva általam.:)

@Nard: Föjj. Én valahova délre megyek, ahol meleg van.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 10:21:22

@Frigyesur:

A politikusok és családjaik ingyenélők. Teljesítménybért kapnának fix helyett, és ha nem teljesítenek,a mindenkori minyimálbér fizetéskor. Hidd el egyből 500k lenne a minimálbér :)

Muszáj különbséget tenni, hiszen nincs benne az az alapanyag amit adóztatni akarnak. Kb olyan mintha súlyadót/teljesítményadót fizetnél a nemlétező autód után :)

@Kytia:

Ahol meleg van, ott büdös van. A déli söpredéket nem állom.

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 10:25:06

@Nard: Tkp. jah. Van egy olyan mondas, hogy egy nep vezetoje sem elhet jobban, mint a nep legszegenyebbje ;)

Muszaj, muszaj. Ha a cukorra ki lehet vetni, akkor az edesitoszerekre mar csak egy lepes. Cukros udito, sos kaja, alkohol. Mi elvezet marad szamomra??! ;(

Kytia 2011.06.09. 10:33:29

@Frigyesur: Megértelek. De meg lehet szokni külföldet és lehet álmodozni arról, hogy egyszer majd hazajövünk.:)

@gernika: Én csak simán paráztam. Én is bánom, de még nincs késő. Bár most kivárásban vagyok.:)

EMBEREK SZTORIM VAN!! Alfonzina, ha megjön, olvassa el!

Szóval, tegnap meséltem a barátnőm smucig pasijáról, aki még az érintésekben is smucig volt és folyton azon matekolt, hogy csak annyit adjon, amennyi neki megéri.
Még egy-két adalék ehhez: barátnőmnek iszonyú jó alakja van, az összes pasija odáig volt érte, le nem szálltak róla, ezzel a pasival viszont valahogy nem működtek a dolgok. Bár amikor együtt Széchenyiztünk, azt mondta a barátnőmnek, hogy neki van az egész fürdőben a legjobb alakja, mégis fura volt, hogy szexelni alig tudtak, mert a pasinak félúton folyton lekonyult. (LOL) Alternatív örömökben meg nem szívesen részesítette a barátnőmet (nehogy túl nagyvonalú legyen, ugyebár), ezért barátnőm iszonyú frusztrált volt már a végére. Az ilyen lekonyulásoknál amúgy mindig volt valami duma, hogy most fáradt és azért, most sört ivott, azért, stb. A pasiról még tudni kell, hogy elvből nem simogat macskát, mert a macska szerinte egy felesleges állat, ugyanis "nem viszonozza a simogatást" (mellesleg az enyém viszonozza, de mindegy). És még azt is tudni kell, hogy nem nagyon jönnek össze a kapcsolatai, de egyszer volt egy felesége, arról viszont évekkel a válás után kiderült, hogy valójában leszbi.:)))

Szóval a végkifejlet: barátnőm tegnap végképp szakított, azt mondta, nem megy a pasival Olaszországba (ott kapott állást), mert úgy érzi hiányzik neki sok minden ebből a kapcsolatból és persze magyarázatként hozta fel a testi dolgokat (nemcsak a szexet, az egyéb érintések hiányát is, stb.). A válasz valamiért nem lepte meg. Pasi elkezdett szemétkedni, hogy igen, valójában azért nem állt fel neki, mert a barátnőm nem elég szexi (LOL), és ő a kollégáival is beszélgetett (akik a barátnőm kollégái is, bazzeg...:DD), és ők is mondták, hogy nem is értik, miért vannak együtt, a barátnőm nem is olyan jó nő, stb. Jegyzem meg, a szóban forgó kollégák természetesen mind nőneműek. A cég férfitagjai ugyanis erősen lelombozódtak, amikor kiderült, hogy barátnőm ősszejött ezzel a kollégával...:)))
Szóval a tipikus undorító pasi, aki ha szakítanak vele, rögtön átmegy szemétbe, majd amikor azt vágta a fejéhez a lánynak, hogy sosem érezte, hogy akarná őt a lány, amaz totál ledöbbenve mondta, hogy dehát ne vicceljen, ő annyira hitt benne, ennyit még sosem tett pasiért, elhagyta miatta az exet, stb.
erre a válasz: "De akkor meg miért veszekszünk, folytassuk és gyere velem Olaszországba."

MEGALOOOOOOOOL

Valamint meg vagyok győződve róla, hogy a srác látens homokos.

no, csak úgy elmeséltem, mert jót röhögtem rajta.:))

Kytia 2011.06.09. 10:34:01

@Nard: Dehát még nőben is a délies az eseted...:o

dr. gernika 2011.06.09. 10:39:27

@Kytia: Szerintem is az.
Na majd olaszban beújíthat egy dzsigolót.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 10:40:39

@Kytia:

Nőben igen. Meg talán ételekben is, de az ottani életformát és klímát nem tudom elviselni :)

"A pasiról még tudni kell, hogy elvből nem simogat macskát, mert a macska szerinte egy felesleges állat, ugyanis "nem viszonozza a simogatást"

Igaza van ebben. A konyulás előfordulhat, de ha rendszeres akkor annak legtöbbször lelki vagy kis részben testi oka lehet. Orvoshoz forduljon. Barátnőd meg kukázza nyugodtan. Az alternatív kényeztetés elutasítását nem tudom megérteni, és elítélem. :) Mottónk, miszerint nőt kielégítetlenül nem hagyunk. :)

dr. gernika 2011.06.09. 10:42:32

@Kytia: Vannak ilyen érdekes ellentmondásai. Például halászként megnézném, hányszor kel fel hajnalban...

bagolybagoly 2011.06.09. 10:47:33

@Kytia: Jaj, hát takarékoskodni kell az a kis minimális erekcióval, igazán megérthetnéd.
A macska meg hiába viszonozza, a végén még elkopik a sok simogatástól. Legyen bennetek belátás!

Kytia 2011.06.09. 10:49:45

@gernika: :))

@Nard: Nincs igaza, a macskasimogatás pont olyan, mint a nő-/ férfisimogatás: önmagában öröm kell, hogy legyen, minden járulékos haszon nélkül, ha ezt nem érzed, az baj.
Igen, lelki és testi oka is lehet, például az, hogy alapból a fiúkra gerjed, mégis megpróbál egy nővel szexelni.:)))
Amúgy egyetértek. Szerintem mellesleg a lekonyulás is a smucigsághoz tartozik. A pasi mindenben ezt a formát hozta, a szexhez viszont kell némi ellazult odaadás, akinek ez nem megy, annak persze, hogy nem megy a szex. Tudat alatt arra gondol, hogy megéri-e most ez az erekció, mi van, ha nem. Persze most erre férfiak azt fogjátok írni, amit én fentebb a macskasimogatásról, hogy a szex a szexért jó, nem a haszonért és én ezzel maximálisan egyet fogok érteni.:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.09. 10:50:27

Én több konkrétumot várnék ahhoz,hogy egyértelműen kiderüljön számomra,hogy a csaj valóban akkora picsa volt-e.

Ez így elnagyolt, és nem tudok tökéletesen igazat adni a palinak.

Ráadásul számomra fura,hogy kilenc hónapig az együttélés előtt nem volt ott a szarkeverő barátnő, és nem merültek fel a különbségek?

A posztoló nekem felszínes embernek tűnik.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2011.06.09. 10:50:52

Rögtön két alapprobléma vetődött fel ebben a kapcsolatban:

1. A csaj régóta tudta, hogy a barátja játékokat gyűjt. Amikor odaköltözött, akkor is tudta. Mivel ezt nem fogadta el, a másik személyiségének egy részét nem fogadta el, tehát ez "válóok".
2. Ha a másik félnek nincsenek önálló gondolatai, mit lehet szeretni rajta? Én azt tudom szeretni vagy nem szeretni, akinek EGYÉNISÉGE van.

Itt jegyzem meg, én rádiógyűjtő vagyok, és panelban lakom. A szobámban elég sok rádió van kiállítva a polcokon, a kicsik pedig elférnek a fiókban. Persze ha komolyan gondolom valakivel, nyilván megteszem, hogy a telekre viszem a gyűjtemény nagy részét/ bérelek neki valami helyet. De ha valaki nem fogadja el, ohgy ez nekem 14 éve a hobbim, akkor az nálam alapprobléma, legyek akármilyen.

Kytia 2011.06.09. 10:51:58

@bagolybagoly: :DDD
Jól leszűrted a lényeget, pontosan úgy van, ahogy írod.:))

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 10:54:13

@Kytia: A macska dolog ertheto. @Nard: jol mondja. Aki a macskakat szereti, mas aljassagokra is kepes.

A sztorihoz, a pasihoz nem tudok mit hozzafuzni. Illetve amit tudnek, nem teszem. :x

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.09. 10:56:43

@Kytia: a barátnőd már így is túl sok időtt feccölt ebbe a puhapöcsbe.

kukázni, hamar átlépni, bulizni, tökös pasit felszedni..:)

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 10:57:15

@Névtelen betelefonáló: A szemelyiseg resze a jatek gyujtes? Ez eleg gaz lenne :D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.09. 10:57:30

'Kytia 2011.06.09. 10:34:01
@Nard: Dehát még nőben is a délies az eseted...:o'

LOL:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 10:57:45

@Kytia:

A macskákat nem szeretem simogatni és kész. Nőt meg igen. Problem?

@gernika:

Egész nap a vízben vannak a halak bazze :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.09. 10:58:56

Ja, és a porfogókat gyűjtő pasikat nem szeressük.:)

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 10:59:45

@Nard: "Egész nap a vízben vannak a halak bazze :)" :DDD

Kytia 2011.06.09. 11:00:18

@Frigyesur: Ehh, nem tudjátok ti, mi az élet sója.:)))

@Alfonzina: Jaja, már rajta van az ügyön.:)

dr. gernika 2011.06.09. 11:00:26

@Nard: Látom, sokat tudsz a halászatról, biztos sikeres lennél. :)))

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 11:02:34

@Kytia: Dehonnem. A gumicukor. Es a krumplis pogacsa.

Kytia 2011.06.09. 11:02:50

@Nard: Akkor az már félsiker.:))
A halak egész nap a vízben vannak, de a zember már reggel is éhes.:))

@Alfonzina: Aki bármit is gyűjt, attól én már eleve menekülnék. Valahogy perverznek tűnik.:))

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 11:03:40

@gernika: :D Amugy tenyleg: miert kell hajnalban menni?

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.09. 11:09:40

@Kytia: gyűjtögetés szép dolog..16 éves korig.
a többség szerencsésen kinövi.:)

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2011.06.09. 11:10:48

@Frigyesur: az a hobbija, valamiért szereti. Nem kell szeretni és rajongani a játékokért, de el kell fogadni, hogy a másik azt valami különös okból, de szereti. Ezzel a másik embert fogadom el. Azért hangsúlyozom ezt, mert nekem rádiógyűjteményem van. Amit nyilván adott esetben háttérbe szorítanék, ha valaki hozzám költözne, de ez a "veszély" az én életkoromban (23) nem áll fent.

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 11:11:58

@Névtelen betelefonáló: Ertem en, hogy mi a hobbi, de nem a szemelyiseg resze. Nem az hataroz meg, hogy mit gyujtesz. Nem az, hogy oltozkodsz. Nem ez a szemelyiseg.

dr. gernika 2011.06.09. 11:12:00

@Frigyesur: Van nekik is napi rutinjuk. :) Reggel harapnak a halak, ezt minden horgász tudja. Gondolom a halászok is hasonló indokkal mennek korán, de azt pontosan én sem vágom, hogy mit miért csinálnak.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 11:13:41

@Alfonzina:

Én is gyűjtögetek ezt-azt. Megértem a posztolót.

@gernika:

Kell háló, halban gazdag víz, csónak, és szerszámok és idő. Horgászni tudok, csak nincs rá időm/pénzem. Meg mondjuk a halat se szeretem túlzottan. :) De mindenhol jobb mint ebben az országban, és szégyenlem hogy magyar állampolgár vagyok. Mivel nem tudom miért lehetnék rá büszke. Nincs miért.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 11:14:41

@gernika:

Ja, biztos azért horgásznak sokan éjjel, meg nappal mert nem akarnak halat fogni :D

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 11:15:30

@gernika: Miert, a halak csak hajnalban ehesek? :D Halot is hasznalhatna. Nem ertem, hogy miert hajnalban kell megetetni az allatokat szigoruan. Reggel 5kor esznek, de 8kor mar nem? Vagy eszeveszett zajongasba kezdenek?

Father Justice (törölt) 2011.06.09. 11:17:27

@Kytia: Szórakoztató a fikaparádé a faszi kapcsán, de ha a hölgy ennyire okos, csinos és jó fej (netán emberileg sem egy nulla kétszer áthúzva), akkor joggal merül fel a kérdés: mifaszt keresett egy ilyen önző, smucig, szemét, kvázi-impotens, látens buzi(gyanús), külsőre tökátlag alak mellett ennyi ideig?

Igazából sugallod a választ egy mondattöredékkel: "..nem megy a pasival Olaszországba (ott kapott állást).." Gondolom, van mit a tejbe aprítani, és "olaszban" sem bagóért foglalkoztatják majd. :)

Ezzel nincs is baj, de a motivációi alapján ne picsogjon, hogy nem kapott ultimate egységcsomagot a fickó személyében. Az nem jut ám bárkinek. Majd megtanulja szépen.

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 11:20:14

@Nard: Azert van ahol rosszabb. De talan kellemesebb a kornyezet. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 11:22:41

@Father Justice:

Na igen. Ezek elgondolkodtató érvek. Hejjespasee és nincs rosszul eleresztve anyagilag.Nyilván mert tud spórolni! :) Az hogy látensbuzi, és kérdőjeles potenciával rendelkezik, ez a minuszos része a pakknak. Gondolom a kolléganő most feljebb akar lépni egy kategóriával, a hejjesgazdagkegyetlenkeményfaszúgálánspasee -szintre :)

dr. gernika 2011.06.09. 11:28:17

@Nard: Jó akkor majd találj egy halászhajót, ami éjjel dolgozik a kedvedért. :)
@Frigyesur: Részben igen, bár én sosem keltem azért hajnalban, hogy állatokat etessek. Azt tudom, hogy a tehenet mihamarabb meg kell fejni, mert addigra gyűlik össze neki és fáj a tőgye. De ilyet sem csináltam. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 11:42:04

@gernika:

Elárulom, pl a kalmárt éjjel fogják. Mert akkor jön fel a felszínhez közel. Amúgy nem reggel halásznak, csak a reggeli dagállyal futnak ki a hajók amik napokig is kinn vannak a tengeren.

A macskák éhen is pusztultak majdnem, mert sokáig aludtál! :)

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 11:49:12

@gernika: De ha kesobb fejnek, kesobb gyulne ossze. Mer' oke, hormonalis ciklus, meg minden, de sztem a cukorbetegnek se szigoruan reggel 7kor kell beadnia maganak az inzulint.

Erosen elek a gyanuperrel, hogy csomo minden szimplan megszokasbol kotodik a koran keleshez. Amit en utalok, le vele.

@Nard: Azert elkepzeltem Nardot, mint a nagy halaszt :D

A macskas resz :DDDDDDDDDD

dr. gernika 2011.06.09. 11:49:22

@Nard: Rendben, sok sikert a norvégiai kalmárhalászathoz. :)
Igen, a macskákra jellemző, hogy ülve éhen halnak, ha nem kapnak még kora reggel valamit. :)

indapass90210 2011.06.09. 11:50:24

Kiderült már, hogy ki vette a gumit?

Kytia 2011.06.09. 11:50:33

@Father Justice: Az átlagpasit én objektív mércével értettem. Pl. az én szememben nagyjából átlag. A csaj odáig volt érte, tetszett neki. Szubjektív a világ, kérlek.:) Viszont ha jól emlékszem, tegnap a kinézetre vonatkozó kérést azzal a feltételezéssel tetted fel, hogy a pasinál sorban állnak a jobbnál jobb nők. Nos, a válasz még mindig: nem. De a barátnőmnek tetszett.
Miért vergődött vele ennyit (1-2 hónapról van amúgy szó):
Nehéz ezt a folyamatot megmagyarázni egy olyannak, aki az első rossz szó után beteszi az aktuális nőt a "csaksuna" kategóriába (jobb esetben), de megpróbálom.
Szóval a kapcsolat elején az ember közösségben gondolkodik. És akkor a másik esetleges hibái nem elszigetelődve érzékelődnek, hanem "probléma"-ként. Közös probléma, hogy mást gondolunk a randietikettről, közös probléma, hogy neki nem áll fel, hátha tehetek valamit, meg tudom oldani, megbeszélem vele, mi zavar engem, szexis fehérneműkkel próbálkozom, hátha úgy feláll, stb. És akkor elkezdődik egy folyamat, amely során kiderül, hogy az adott dolog valóban csak egy megoldható probléma-e, vagy a másik menthetetlenül rossz jelleméből fakad. Ha az utóbbi eset áll fenn, ennek a folyamatnak a végén jön a szakítás.
Persze, kibicként, kívülről nézve könnyű azt harsogni, hogy dehülye vagy, miért nem vetted észre hamarabb, hogy ezésez mindig ilyen lesz, de belülről máshogy éli meg a folyamatot az ember, és szerintem alapvetően annyi a lényeg, hogy a végén a számodra jó döntést hozd. Mások meg majd ezért is körbefikáznak, de váljék egészségükre.:)

A pasi anyagi helyzetéről annyit, hogy durván jól keresett eddig is, olaszban pedig nagyjából nettó kétmillió (!) forintnak megfelelő havi fizetésért vállalt állást. DE!
Rémlik, mintha valamit említettem volna a nagyvonalúságáról.:)))))
Ebből a jólétből csak magát örvendeztette, hihetetlen igényei voltak utazásra és egyéb mulatozásokra, amikről a lány úgy beszélt utólag mindig, hogy számára "anyagi csőd" voltak, mert ő meg kb. a másik véglet, egyáltalán nem keres jól és laza többszáz eurók kiadására kényszerítette mégis a közös élet a pasival.
Természetesen hosszú távon, utódgondozási szempontból akár vonzó is lehet már önmagában a tudat is, hogy ennyi pénze van apunak, ha smucig is, talán nem halunk vele éhen, de mint a mellékelt ábra is mutatja, ez nem minden, a csábító kétmilliós fizetés ellenére is ott lett hagyva aránylag hamar.

Viszont ebből a pénzből végre majd beújíthat magának egy olasz dzsigolót, ahogy gernika mondja és mindenki happy lesz.:)

indapass90210 2011.06.09. 11:53:04

@Kytia: küldj egy fotót a barátnődről, ha elfogadható, akkor talán szánalomból megsunázom!

indapass90210 2011.06.09. 11:54:25

Mi maradt még ki?

Ja igen,

PINA!

dr. gernika 2011.06.09. 11:57:41

@Frigyesur: Én is utálom a koránkelést, de nem hinném, hogy a halászok, akik köztudottan hajnalban indulnak, majd Nard javaslatára miszerint aludjunk még, majd a fejükhöz kapnak, hogy eddig milyen hülyék voltak. :) Másik érv még, hogy a kifogott cuccot még aznap értékesíteni kell, abból egyes helyeken már ebéd készül.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.09. 11:58:57

@Kytia: Na most nem cáfollak meg.

"kívülről nézve könnyű azt harsogni, hogy dehülye vagy, miért nem vetted észre hamarabb, hogy ezésez mindig ilyen lesz, de belülről máshogy éli meg a folyamatot az ember, és szerintem alapvetően annyi a lényeg, hogy a végén a számodra jó döntést hozd."

Egy kapcsolat belülről totál más, mint kívülről. Ezért én ált. meghallgatom a tanácsokat, de nem biztos, hogy úgy is cselekszem. Ettől lehet, hogy hülye vagyok mások szemében, meg jönnek a "te jobbat érdemelsz" dumával, de kívülről baromi könnyű okosnak lenni! Az tény, hogy néha kívülről látnak olyat, amit én belülről nem is veszek érsze, ezek jól szoktak jönni :)

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 12:02:14

@gernika: Sztem Nard ezt maskepp gondolja :DD Sztem egy csomo halacska lefagyasztva vegzi manapsag. De mivel en se szeretem a halat, hat a rak tudja.

indapass90210 2011.06.09. 12:06:03

@Bundabandi: te engem simán megérdemelnél egy hónapra. Rájönnél, hogy eddig milyen jó dolgod volt!!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.09. 12:09:58

@Dövan: Hehe! Ha most leírnék mindent...akkor nem ezt mondanád. De nem fogok! (mielőtt lecsapnál a dologra) :)

Father Justice (törölt) 2011.06.09. 12:10:42

@Kytia: Na tessék. Megint igazam van, vagy ezúttal is igazam van?

Triviális, hogy a legtöbb nő számára sokkal vonzóbb opció egy bigtime fillérbaszó, aki viszont kurva jól keres és menő verdával furikázza menő helyekre, mint egy olyan, aki csak az átlagosnak mondható fizetéséből gáláns a saját lehetőségeihez mérten. Ugyanis az elején még megpróbálják azzal áltatni magukat, hogy igazából nem smucig a koma, csak még nem tudja, mennyit érdemes beáldozni a nagy lóvéból ebbe a kapcsolatba. De majd ők megmutatják neki, hogy sokat!

Aztán valahogy kiderül, hogy mégse. Ilyenkor persze megy a picsogás, hogy milyen szemétönzőgeci volt a másik, holott ő csinálta jól: pusztán villantással (érdemi ráfordítás nélkül) tudott 1-2 hónapig minőségi sunát kezelgetni, aztán lazán megnyomhatta a Next gombot - ahogy tegnap is utaltam rá. Szóval valószínűleg kb. ennyire zavarja, hogy aránylag hamar ott lett hagyva. :)

"Gyönyörű gépek vannak, internet is van..
..a gépen át mindent megtudhatunk a világról.
De az is sok pénz."

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 12:14:19

@Frigyesur:

A rák is lefagyasztva, vagy még a hajón konzervesdobozban végzi mint a hal :)

@Dövan:

Ne csináld ezt a negatív kampányt magadról :)

@Kytia:

Ha férfi lennél akkor csinálhatnál egy access vagy excel táblát, amibe felviszed az adatokat. Adott csajhoz tartozó értékként a kinézetet, a nyújtott élvezetet intelligenciát stb. A másik táblába a befektett időt, pénzt. Ha nullaszaldóra kijön akkor ok, ha nem akkor ráfizetés az egész :) Remélem így a bak agyad is felfogja Iboly! :) Dövannak ajánlottam ezt anno, nem tudom, hogy megcsinálta-e :) Én nem csináltam, mert lusta vagyok mint a dög.

indapass90210 2011.06.09. 12:15:59

@Nard: most megnyugtattál, hogy van még a híremet hova rontani :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 12:17:24

@Dövan:

Mindig van lejjebb. Ezt sose feledd :) Az intervallum csak felülről zárt. :)

dr. gernika 2011.06.09. 12:18:33

@Kytia: Nyugi, nem a te készülékedben van a hiba és nem is a barátnődében. De ezek fényében még inkább kukázni kellett volna a számlás történetnél. Főleg, ha ennyi pénze van, nem értem, miért nem tette szóvá, hogy a flancos közös programokba ő nem tud felesben beszállni.

dr. gernika 2011.06.09. 12:21:22

@Frigyesur: Mondjuk az is igaz, hogy a mindig halszagú Nard sem túl csábító opció.

Father Justice (törölt) 2011.06.09. 12:22:54

@Kytia: Egyébként természetesen, alapvetően e két okból állnak sorba a jobbnál jobb nők a férfiaknál: hejjespaseeság, zseton.
Miután az előbbi szempont kiesett, maradt a második, és lám, nem ezúttal sem lőttem mellé. Ha átlagosnak látod a fickót, akkor az is. Más nők is legfeljebb kicsivel jobbnak látják az átlagnál, de semmiképp nem hejjespaseenak.

Az, hogy a barátnőd azt mondja, neki tetszik, számomra egyáltalán nem meglepő. Nyilván nem fogja bevallani, hogy bár minden ujjára kapna 20 ilyet, a havi két milla azért odabasz. ;)

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 12:24:36

@Nard: A rak itt most civilizalt karomkodas volt, nem taplalekforras. :)

@gernika: Kuldd akkor csokigyarba ;))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 12:25:28

@gernika:

És hazahoznám a munkát! :)

@Father Justice:

Erre majd a "naccejis" választ fogod kapni. Meg hogy hülye fasz vagy. :) Pedig mindenki tudja, hogy így van, csak képmutatásból nem fognak igazat adni neked :) Miért? "CSAK!" default női hozzáállásból kifolyólag.

dr. gernika 2011.06.09. 12:27:40

@Frigyesur: Jó ötlet, oda én is elmennék. :)
@Nard: Ööööeh.

dr. gernika 2011.06.09. 12:35:21

@Father Justice: Ha annyira odabaszna az a két milla, most kimenne vele Olaszba...

Father Justice (törölt) 2011.06.09. 12:40:58

@gernika: Ha a két hónap alatt megbizonyosodhatott volna arról, hogy előbb-utóbb neki is csurranni-cseppenni fog valami (remélhetőleg fokozatosan egyre több), már pakolná is a cumóját. De sajnos az elmondottak alapján pont az ellenkezőjéről győzödhetett meg. Ennyi az egész.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 12:44:52

@Father Justice:

A golddiggerek kemény világába tekinthettünk be. A gazdasági válság őket érintette a legjobban. Ők az első dolog amin spórolnak.

dr. gernika 2011.06.09. 12:44:59

@Father Justice: Jah, hiszen csak a pénz számít, az hogy minden szinten csak ő tett bele ebbe a kapcsolatba, teljesen elhanyagolható. :)
Komolyan mondom, hogy őszintén sajnállak, ha mindazt elhiszed, amit itt leírsz, mert azt jelenti, hogy téged is csak ez vezérel.

@Nard: C! De!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 12:53:52

@gernika:

Nem ez vezérli, hanem ezt tapasztalta. Ez két különböző dolog. Én is tudom, hogy nem minden politikus korrupt, mégis tudom, hogy a túlnyomó többsége az.

dr. gernika 2011.06.09. 12:57:46

@Nard: Ha ezt tapasztalta, annak is van oka. Guba a gubához.
Basszus, miért van az, hogy én sosem kerültem össze sem pénzes pasival, sem azt kuporgatóval? Voltak az átlagnál zsugoribbak, de semmi extrém. Sosem az alapján választok.
Az meg hogy valaki mennyire helyes, abszolút szubjektív, nektek sem azonos az ízlésetek, amit az egyik szuper csajnak tart, a másik csak átlagosozza és fordítva. Kytia barátnőjéről miért kell az ellenkezőjét feltételezni, valamint azt, hogy a pasit a pénze szépítette meg? Tényleg ennyire szegényes a fantáziátok, hogy el sem tudjátok képzelni, mi fogta még meg benne?

Father Justice (törölt) 2011.06.09. 13:09:35

@gernika: Arról, hogy ki mit tett bele a kapcsolatba, valószínűleg egészen mást mesélne a szóban forgó úriember egy kívülállónak, mint amit a hölgy mesélt Kytiának.

Habár a fantáziám végtelenül gazdag, a konkrét történet kapcsán mégsem tudok más magyarázatot elképzelni a felek viselkedésére, mint amit leírtam. Hogy mi foghatta még meg egy önző, kicsinyes, az ágyban is béna, külsőre tökátlag fickóban, ha nem a majdani komoly pénzek víziója, amiből ő is nagyot szakíthat? Ezt így hirtelen nem tudnám megmondani, biztosan a "belső kisugárzás" körül kell keresgélni.. ha egy végtelenül önző embernek is lehet olyanja.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 13:12:47

@gernika:

Hát amit leírt @Father Justice: , abból az következik, hogy csak a pénzéért (amit majd később akaszthat le róla) szerette. Addig nem zavarta, hogy zsugori,impotens,bunkó és tök átlag kinézetű. Amint realizálta, hogy ő abból a tortából nem kap lófaszt se, egyből zsugorbunkóimpotensbuzigeci lett :) Nem fantáziálni kell, ezek a tények :)

Kytia 2011.06.09. 13:26:23

@Dövan: Majd akkor legyen nagy a szád, ha becserkészted végre Zsu-t.:DD

@Bundabandi: Hát, igen. Az a max, hogy más nézőpontból is rávilágítanak a dolgokra, de itt meg is áll a dolog szerintem. Döntést nem fognak helyetted hozni.:)

@Father Justice: Na, most azt megállapítani, hogy a pasit mennyire zavarja, hogy ott lett hagyva, asszem, nem mi fogjuk.:) Amúgy jó kocsi nem volt és mint mondottam, a menő helyekre a csaj a saját pénzéből ment.

"pusztán villantással (érdemi ráfordítás nélkül) tudott 1-2 hónapig minőségi sunát kezelgetni"

Na, erről beszéltem. Akinél ez sikernek számít, az olyan is. A "kezelgetés" szót meg ne alacsonyítsuk le arra, amit az a pasi csinált a nővel. A nő rendkívül boldog lett volna, ha akár pénzzel, akár pénz nélkül, de valaki normálisan "(le)kezelgeti".:DD A "kezelgetés"-nek ez a színvonala erősen ciki.:)

@Nard: Emékszel a Jóbarátok-ban arra a részre, amikor Ross nem tudja eldönteni, hogy Rachel-lekl járjon-e, vagy egy kolléganőjével? És akkor ott sorakoznak az érvek, hogy hát igen, R. csak egy pincérnő, míg a kolléganő paleontológus, R.-nek vastag a bokája, stb. Aztán rátértek a kolléganőre, hogy most akkor mondjunk róla is negatívumokat és a végén számolunk, mire Ross egyetlen negatívumként annyit mondott: "ő nem Rachel". Ennyit a táblázatozásról.:))
Amúgy nőként is megcsinálhatnám ezt a táblázatot, de valahogy nincs kedvem.:D

@gernika: A pasit sokminden megszépítette a pénzen kívül is (ráadásul egyébként sem volt csúnya, csak nem az ultrasunázós hejjespasee, ahogy én az utóbbit elképzelem), de nekik hiába magyarázod, pont azt veszi be az agyuk, amit be akar.:))

Kytia 2011.06.09. 13:28:22

@Father Justice: "bár minden ujjára kapna 20 ilyet, a havi két milla azért odabasz"

Kedves Father. Elképzelhető valamilyen, bármilyen elképesztő csoda folytán, hogy megértsd, hogy a két millát a pasi a jövőben fogja keresni immár a nő társasága nélkül??:DDD

Kytia 2011.06.09. 13:31:19

Egyébként meg persze, jó dolog a sok pénz, de a "kezelgetés" fontosabb, ennyi a tanulság.:DDD

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 13:45:04

@gernika: Sztem fasza, amikor a ferfiak megmondjak, hogy a nok mit gondolnak, mit, miert csinalnak, es azt egy no nem tudhatja. :)))

dr. gernika 2011.06.09. 13:48:01

@Frigyesur: Ilyenkor a férfigondolkodásról lehet megtudni a legtöbbet, ami lássuk be, elég egysíkú...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 13:48:31

@Kytia:

Sorozat mint példa, nem releváns. De ha mondjuk, nem lenne impotens, akkor már másképp állna a dologhoz a csaj.

A sunázás fontos pont. Ha kiadta a csaj azt a hangot, utána már szinte bármit megtesz :) Eltűri a zsugoriságot is. Leszámítva az igazán elvetemülteket.

Kytia 2011.06.09. 13:50:28

@Nard: Hát, persze, hogy máshogy állna, bakker, én is máshogy állok egy szexisten pasihoz, mint egy impotenshez, kövezzél már meg érte, légyszi.:DDDDDD
Jájjj, mamám, borogassál!:DDD

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 13:54:37

@gernika: Csak mert nem erted a bonyolult lelkuket :D

@Kytia: Most miert akarod oket meggyozni? Ha aszondjak a penz miatt lehetett csak es kizarolag, akkor az ugyis volt, es punktum. Szedtevedteteremtette, szemtelen fehernep! :P

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.09. 13:56:09

@gernika: Inkább kétsíkú. Ha éppen nem akarunk megbúbolni, akkor ennénk valami finomat. (Bár ritka pillanatok azok, amikor nem akarunk sunázni.)

Father Justice (törölt) 2011.06.09. 13:56:59

@Kytia: Nyilvánvalóan a szóban forgó fickó szemszögéből mutattam be a helyzetet. Az, hogy ez szerinted alapból is rossz képet fest a konkrét egyedről, teljesen más kérdés. (Egyébként szerintem is, de ez is mindegy.)

A kezelgetés meg olyan dolog (megintcsak Gerzson szemszögéből, és nem az enyémből!), hogy minek tegye oda magát különösebben, ha ígyis-úgyis megkapja a sunát, miközben tényleges érzések egyik oldalról sincsenek? Ha neki elegendő élvezetet nyújtott a szakaszos maszatolás, az ő dolga. Arról már nem is beszélve, hogy bár lehet, hogy a fickó gyengén muzsikált az ágyban, a hölgy sértődöttsége ezt kb. tízszer rosszabb színben is feltüntethette a fürdőben előadott sztorik keretében. :)

Természetesen veszem az adást, hogy a két millás kereset a jövőre vonatkozik, de ha itthon "csak" egy millát szakított a koma, azért az sem hangzik olyan rosszul. Ráadásul a hölgy vágya a nagy zsetonra eddig is a jövőre vonatkozott, ha egyszer idáig tényleg smucig volt vele a faszi. Aztán amikor szertefoszlott az illúzió, kibújhatott a szög a zsákból.

A tanulság ez: jó dolog a másik sok pénze, de csak akkor, ha te is nagyon tudsz belőle szakítani. Ha egyértelművé válik, hogy nem tudsz, és a másik nem is hejjespasee, akkor utólag bármilyen kaliberű kezelgetés ultraszar címkét kaphat. :)

dr. gernika 2011.06.09. 14:07:55

@Frigyesur: Azt nem.
@Köldökszösz (csodalampa): Ezek a fizikai szükségletek. Ezentúl a pasik olyan jelentőséget tudnak tulajdonítani a pénznek és a hatalomnak, hogy el sem tudják képzelni, hogy a nőket ne ez mozgassa. Aláírom, vannak ilyen nők is, de hogy mindegyiknek ez legyen az elsődleges motivációja, már nevetséges.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.09. 14:17:36

@Father Justice: bocs,hogy belevau, DE

vannak dolgok, amikről csak személyes tapasztalatok után, alapján alkothat releváns véleményt az ember.
minden más eset csak fikció, önáltatás, feltételezés, netán beteg agyszülemény.

nyilván te ezért sem hívsz meg soha senkit nagyvonalúan, mert tartasz a csakpénzremegy nőktől..:))

Kytia 2011.06.09. 14:18:26

@Nard: Ne izzasszál, Edömér, mert elfáradok és baj lesz.:DD

@Frigyesur: Igenis, nagyúr, értettem. Legközelebb a saját érzelmeim feltérképezésében is tanácsot fogok kérni. Bár tartok tőle, hogy ha véletlenül egy nemhelyes és csóró pasival hoz össze a sors, akkor nem lesz ötletük.:)))

@Father Justice: De miért kapna ultraszar címkét? Semmi érdeke nem fűződne hozzá. Ha valaki jó az ágyban, megérdemli az elismerést, minek vegyük ezt el tőle?:) Barátnőm sem az a típus, aki kamuzna ebben, általában eléggé őszintén szoktunk beszélni a "kezelgetés" kérdéséről, ráadásul a problémákról már akkor is mesélt, amikor még nem volt egyértelmű, hogy szakítás lesz.

"minek tegye oda magát különösebben, ha ígyis-úgyis megkapja a sunát"

A lekonyulást úgy kell érteni, hosz szex KÖZBEN történt. Értsd: a pasi sem jutott el az élvezetek birodalmába... Ha ez őt kielégítette, valóban nincs miről beszélni, nem vagyunk egyformák, de ennyire....:DDD

Kytia 2011.06.09. 14:20:23

@Alfonzina: Az az igazság, hogy Fathernál időnként azt érzem, hogy úgy képzeli a nőket, mintha azok nem élveznék a szexet. Mintha ez csak szügséges rossz lenne és a minősége meg huszadrangú, mert úgyis szar. Hát, üzenem Father, hogy a nők szeretnek sunázva lenni.:)))

Kytia 2011.06.09. 14:21:54

@gernika: Főleg egy olyannak, aki épp most rúgott ki egy hamarosan havi kétmillát kereső fickót...:DDD

Kytia 2011.06.09. 14:24:13

@gernika: Jaja, mondom én. Kb. 100%-ig biztos vagyok benne.

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 14:24:53

@Kytia: Asziszed nem? Leharcoltak a helyes pasik, penzeset meg nem kaphattal, feletted is eljart az ido, hat beerted ennyivel, es majd a helyes pasikkal tartod magad karban. Olyan kis naiv vagy! Szted letezik olyan szituacio, amibol nem johetsz ki vesztesen? Elarulom: nem.

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 14:30:47

@gernika: Szerencsere nem is szukseges. Adj nekik szexet es kajat, kezelhetoek. Nekem mondjuk a kaja is eleg, de en egy nagyon kulonleges pasi vagyok.

Viszont egy dolgot lass be: ordogi teremtmeny maradsz, akar vered, akar nem. :D

Father Justice (törölt) 2011.06.09. 14:34:35

@Kytia: Ez így, ebben a formában (vagyis a legfontosabb részlet kihagyásával) finoman szólva is badarság. Kereshet az a faszi 10 millát is havonta, ha a nő már tökéletesen meggyőződött róla, hogy abból ő nem sokat szakíthat. Ráadásul ha ő nem kap odakint záros határidőn belül jól fizető munkát, még inkább a faszira lesz utalva, mint itthon. (Legrosszabb esetben totálisan.) Ezek végiggondolásához nem kell a Szellem Mozartjának lenni, így aztán nem is tudom nagy érdemnek tekinteni, hogy kukázta a fazont.

Kytia 2011.06.09. 14:34:53

@Frigyesur: Óbasszus, tényleg.:))))

dr. gernika 2011.06.09. 14:36:49

@Kytia: Ja, de csak azért rúgta ki, mert mostanra tudta meg, hogy nem kap belőle.
(jesszusom nem kicsit lehet frusztrált már barátnőd kéthavi pepecselés után. Egyedül is nehéz a szexmentes időszak, nade úgy, hogy van egy partner, akit kívánnánk is, kriminális lehet...)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 14:37:46

@Kytia:

"Bár tartok tőle, hogy ha véletlenül egy nemhelyes és csóró pasival hoz össze a sors, akkor nem lesz ötletük.:)))"

Azt csak vigaszfasznak tartod. Problem? :)

@Frigyesur:

Igazad van. :)

Frigyesur (törölt) 2011.06.09. 14:41:51

@Nard: Elismerem, hogy a vigasznemiszerv sokkal rovidebb megofgalmazas volt.

Nekem mindig igazam van. Annnnnnyira okos vagyok, hogy parom se ritkitom.

Kytia 2011.06.09. 14:47:32

@Father Justice: Ki tekinti érdemnek? Vagy most ez arról szól, hogy ki tud nagyobb kaliberű partit kipenderíteni?:D
Egyébként sem a barátnőm jellemzésére írtam be ezt, hanem a pasijéra, aki attól még olyan, amilyen, akármiért is volt vele a nő.:)))
Barátnőmnek meg kívánok a jövöben jólbaszó, jólkereső, jólkinéző pasit, reméljük, nem szenved majd hiányt belőle.:)

Kytia 2011.06.09. 14:49:46

@gernika: Barátnőm élelmes...a vége felé már megoldotta a dolgot, ahogy tudta.:P

@Nard: Neeeem, inkább maradjunk a "dagadt vagyok és nem találok jobbat" verziónál, az olyan kellően drámai.:)))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 14:53:23

@Kytia:

Csak ezeket a jólbaszó jólkereső jólkinéző pasikat már lestoppolták jó rég. És tesznek róla hogy ne menjen félre. Amelyik meg jólkeres jóldug és jólkinéz és szabad, az meg csak sunázza és dobja, úgyhogy nála maximum a sokadik fasztarisznya és ürítőedény szerepében tetszeleghet. :) Tessék itt egy Father Justice - majompásztor summa.

Kytia 2011.06.09. 14:55:25

@Nard: Akkor mondjuk azt, hogy kívánjuk neki a lehetőségeihez mérten a legjobbat. Ez jó lesz így?:DD

"tesznek róla hogy ne menjen félre"

Ezt hogy kell? Megosztanád velem a trükköt?:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 14:55:49

@Kytia:

Áh láttalak, rád nem igaz amit mondtál :)

Kytia 2011.06.09. 14:57:11

@Nard: Akkor egyszerűen csak büdös a hónom alja és azért. A lényeg, hogy ne a vígaszfaszos legyen, az nem szimpi.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 14:59:46

@Kytia:

Fogalmam nincs hogy büdös vagy-e, így inkább fogjuk a magasságodra. :) Bár az nem probléma nőknél. (hacsak tényleg nem törpe) .)

Kytia 2011.06.09. 15:00:23

@Nard: Attól tartok, nem.:DD

Father Justice (törölt) 2011.06.09. 15:02:16

@Kytia: Igen, manapság már érdemnek nevezhető, ha egy nő elsősorban nem a pénz alapján választ partnert, mert olyan mértékű lett a golddiggerek aránya a teljes populációban. A dolog így jött le: "Lám-lám, a pénz nem minden, hiszen a barátnőm is kukázta a pénzespasit." De ha hozzátesszük, hogy egy önzősmucig, a hölgy megfelelő színvonalú eltartásában nem motivált pénzespasit kukázott, máris másképp néz ki a történet. Mondhatni pont fordítva, a többi ultragáz jellemző ismeretében.

Én ennél is jobbat kívánok a barátnődnek: azt, hogy a mindezen paraméterekkel rendelkező pasi ne kukázza 1-2 hónap kötetlen sunázgatás után.. amikor már pont kezdte beleélni magát, hogy ez lesz az igazi Végtelen Történet. ;)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 15:02:48

@Kytia:

Eddie Murphy Raw című művét ajánlom. gernika imádja. Alap.

dr. gernika 2011.06.09. 15:05:28

@Nard: Sokat lehet belőle tanulni, valóban.

Kytia 2011.06.09. 15:07:20

@Father Justice: Nem, a történetet kizárólag azért meséltem, hogy bemutassam egy korábban már emlegetett, smucig pasi jellemzően kisstílű reakcióját arra, ha szakítanak vele. De természetesen a dolognak erről a részéről szó sem esett azóta sem, csak a kibaszott pénzről, ami számotokra mindenható, viszont, mint a mellékelt ábra is mutatja, a kuki nem fog felállni tőle, no meg a barátnőm erkölcseiről, hogy vajon ezért, vagy azért járt-e a fickóval. Szarok rá, hogy miért járt vele, a csávó akkor is egy tanulmány. A barátnőmről meg értekezzen ő az ő ismerőseivel. (Meg is teszi, a kis homár, csak ő munkahelyi berkeken belül, ami szintén ultragáz.:)))

Kytia 2011.06.09. 15:09:26

@Nard: Jó, letöltöm. Már azzal a Garppal is jó tippet adtatok, megbízom bennetek.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 15:16:31

@Kytia:

Munkahelyen nem pasizunk/csajozunk. Ügyfelet se kúrunk meg / sunáztatunk vele. Alap policy.

Kytia 2011.06.09. 15:17:31

@Nard: Ti lehet... Mi ott pasizunk, ahol csak tudunk.:DD

Kytia 2011.06.09. 15:19:54

@Nard: Majd találtok másikat.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 15:23:03

@Kytia:

Inkább kihagyom a sunázást. Az állás és a pénz fontosabb mint a sunázás :)

dr. gernika 2011.06.09. 15:25:42

@Nard: Nem is tudom mi lenne velem a munkahelyi policyd nélkül. :)

Kytia 2011.06.09. 15:26:19

@Nard: Hát, te tudod. Nekem a sunázás lenne a fontosabb, de úgy látszik, mi, nők már csak ilyen érzéketlen állatok vagyunk, szemben a férfiak pénz iránti tiszta és önzetlen szerelmével.:DD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 15:28:12

@Kytia:

Ha nincs píz, akkor nincs sunázás se. :)

@gernika:

Nem tudom! :)

Kytia 2011.06.09. 15:31:44

@Nard: De ha nincs sunázás (a píz ürügyén), akkor sincs sunázás.:DD

dr. gernika 2011.06.09. 15:33:08

@Kytia: Egyszer jártam kollégával, és kínos volt szakítás után, szerencsére hamar elkerültem onnan.
Valamint volt egy munkahely, amire a volt pasival együtt kerültünk oda. Ott is isteni szerencse volt, hogy szinte egyszerre szűnt meg a munkaviszony és a kapcsolat, mert nem tudom, hogy lettem volna képes azután a szakítás után visszamenni dolgozni. Belegondolni is rossz.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 15:39:08

@Kytia:

Ki a fasz akar egy munkanélkülivel pasival sunáztatni? Aki nem is hejjes és még dagadt is? :)

summerstorm 2011.06.09. 15:44:05

Dzsízösz, milyen kis harapósok vagytok ma....
:)

Kytia 2011.06.09. 15:56:08

@gernika: Nekem volt olyan, hogy szakítás után még egy évig együtt dolgoztunk.:) Aztán jött egy féltékeny picsa és lépnem kellett. Valóban nem egyszerű helyzet, de nem úgy szép az élet, ha zajlik?:)

@Nard: Hát, mint ma megtudtuk, ez attól függ, hogy sunáz az a pasi.:PPP

Kytia 2011.06.09. 15:56:42

@mooon:): Szeressük, ha van min összeveszni.:DD

summerstorm 2011.06.09. 15:58:31

na mire idejutok, mindenki lelép :))?
no komment.
egyébként meg sztem sokkal gazdagabb pasival kevésbé kiegyensúlyozott a kapcsolat... ritka az, mikor a pasi ezt nem érezteti... de tök komolyan... általában ők ezt nagyon is jól kimutatják...
sőt, ha már itt tartunk, sztem nekem a leggazdagabb faszim (na jó, apuci pénzén) volt a legsmucigabb az összes közül :D...
de nem is akármennyire...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 15:59:35

@Kytia:

Én nem mondom meg hogy, de akkoris égne a pofám, ha nem tudnám elvinni randizni a csajt mert nincs píz. Csajoknak jó, mert őket általában meghívják. :) Kivéve a spúr pasikat és a munkanélkülieket :)

summerstorm 2011.06.09. 16:02:42

@Kytia:

végül is :)... ritka, hogy 4kor még ilyen kis parázs ütemben zajlik a párbeszéd.... :))

@Father Justice:

atyám, mi lenne, ha egy kicsit kevésbé lennél negatív :)?

na jó, tudom, én meg a túl optimista vagyok :D, de azért sztem sokkal jobb közben optimistának lenni... aztán meg úgy is kiderül, nem? akkor meg mi a francnak elméleteket gyártani...
és sztem én még így is agyalós fajta vagyok... mint minden nő :))

Kytia 2011.06.09. 16:03:10

@mooon:): A gazdag pasik mind smucig kis görények. Ha meg mindez apu pénzén van....

@Nard: Tegnap még aszontad, hogy elvből nem fizetsz randin. De éreztem, hogy nem komolyan gondoltad.:DD

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.09. 16:05:13

@Nard: Egy randit meg lehet szervezni nulla pénzzel is. Csak sajnos már elmúltunk 16 évesek. :D

Egyébként tényleg lehet olyan randit szervezni, ami egy fillérbe sincs. Akkor rögtön le lehet szűrni, hogy golddigger (elnézést, hogy használom, de nagyon megtetszett) vagy tényleg rád kiváncsi.

Rebelde 2011.06.09. 16:09:26

@Kytia:

hallod-e a barátnőd jól rajtavesztett, meg sem kefélték rendesen és még fizetett is érte nem is keveset:S

Kytia 2011.06.09. 16:10:33

@Rebelde: Hát...rossz lóra tett. Van ilyen.:)

dr. gernika 2011.06.09. 16:24:58

@Kytia: Na majd biztos nem fizet randin. :DD A felezést sem engedi.
@Köldökszösz (csodalampa): Amikor nulla pénzünk volt és csak sétálni mentünk a Margitszigetre, ő akkor is meg akart volna hívni valamire.

Father Justice (törölt) 2011.06.09. 16:29:29

@mooon:): Az nekem nem megy, nálam mindig ez az alapállás. Mondjuk nem tudom, nevezhetünk-e valakit negatívnak pusztán amiatt, mert felismer bizonyos törvényszerűségeket, amelyek a világot működtetik. Ezek pont hogy nem elméletekből, hanem tapasztalati úton szerzett benyomásokból kristályosodnak ki. Szerintem a legjobb pesszimista paranoidnak lenni - akkor tuti, hogy kizárólag kellemes meglepetések érhetnek. Ha pedig nem érnek.. akkor mindig tudod előre, mire számíthatsz. :)

Father Justice (törölt) 2011.06.09. 16:35:04

@Rebelde: Szerintem a hölgy vigasztalja magát azzal, hogy ez volt a tanulópénz. Ugyanis nem a gyatra szexért fizetett nemkeveset, hanem a majdani nagy pénz reményében, amit már neki fizetnek (fizettek volna, ha mákja van)! Fogja fel úgy, mint egy olyan, nagy rizikófaktorú befektetési formát, amely optimális esetben az eredeti összeg sokszorosát is hozhatja a konyhára, legrosszabb esetben azonban akár az egész is ugorhat. Most mondhatnánk, hogy esetében az utóbbi valósult meg, dehát ez nem igaz, mert a szórakozóhelyeken, ahol a saját részét állta, mégiscsak szórakozott is.. vagy valami. Ha jobban belegondolok, semmiféle kár nem érte, ha neki nem kellett meghívnia a fickót semmire.

Rebelde 2011.06.09. 16:54:02

@Father Justice:

már hogyne érte volna kár, önbecsülésnek sem tett jót és az ő ideje is pénz, ha már:)

ezzel az erővel egyedül is ellehetett volna így csak szívták a vérét és még hülyének is volt nézve, persze lehet mondani, hogy hagyta...

amúgy hallod-e, amíg ilyen tőke befektetés, hozam veszteség alapon kezeled a kapcsolataidat sok jót neked sem jósolok, de te tudod persze

Rebelde 2011.06.09. 16:55:43

@Father Justice:

annyiban egyetértek, hogy tanulópénz, több is veszett mohácsnál, és hogy rövid ideig tartott, hamar kiheverhető

Rebelde 2011.06.09. 16:59:44

"Szerintem a legjobb pesszimista paranoidnak lenni - akkor tuti, hogy kizárólag kellemes meglepetések érhetnek. "

erre azért mérget ne vegyél:)))

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.09. 17:08:16

@Father Justice: "Az nekem nem megy, nálam mindig ez az alapállás. Mondjuk nem tudom, nevezhetünk-e valakit negatívnak pusztán amiatt, mert felismer bizonyos törvényszerűségeket, amelyek a világot működtetik. Ezek pont hogy nem elméletekből, hanem tapasztalati úton szerzett benyomásokból kristályosodnak ki. "

Bocs, de erre reagálnom kell megint, habár tudom,hogy ez elegánsan figyelmen kívül lesz hagyva, de leszarom.

Igenis, Te negatív vagy.
És nem, nem a tapasztalatok miatt, hiszen elismert tény,hogy leginkább a külső környezetből szerzett tapasztalatokról van szó.
A tapasztalás nagyon jó dolog a fizikában, kémiában, stb.stb.

De a párkapcsolatok, az emberi érzések empirikus úton nem mérhető jelenségek. Az emberi reakciók, interakciók nem más tényektől független tényezők, hanem kölcsönhatások (azaz mások viselkedéseinek, reakcióinak) nyomán létrejövő válaszjelenségek, reakciók, illetve az ezek nyomán kialakuló személyiségváltozások, alakulások.
Nem statikus dolgokról beszélgetünk, hanem emberekről és érzésekről, amelyek folyamatos változásban vannak és lehetetlen rájuk sémákat húzni.

Így lehet az,hogy míg adott nő egy jóképű, főnyeremény faszival nem boldog, viszont egy kevéssé attraktív és kevéssé pénzes pasival akár még boldog is lehet. Láttam példát erre nem keveset. És persze vice versa.

Meggyőződésem,hogy amíg ilyen szemlélet mentén éled az életedet, és a saját, nagyvonalú következtetések alapján kialakított, és alaposan becsontosodott, rögeszmés elméleteid rabságában éled az életedet, egész egyszerűen nem lehetsz boldog.
Szarnak látod a világot, az embereket, tehát szart vonzol be a saját életedbe is, így egyfajta önigazolását látod borús elméleteidnek, miközben pusztán csak arról van szó, hogy a saját torz elveid labirintusának rabja vagy.

A döntés joga a tiéd. Kitörsz és megpróbálsz más szemmel nézni az emberekre, a döntéseikre, és ezáltal magadra is, vagy életed végéig gyárthatod az elfuserált elméleteket a pénzéhes kurvákról, a kockázatmentes milfekről és a saját tévedhetetlenségedről.

tőzegmalac 2011.06.09. 18:22:02

na de kit érdekel ez, :D :D :D

Father Justice (törölt) 2011.06.09. 19:01:15

@Alfonzina: Én meg éppen azt látom problémának, hogy sokan túl sokáig hagyják, hogy nem megfelelő emberek változtassák a személyiségüket nem megfelelő irányba. Ennek ugyan tényleg megvan az az előnye, hogy testközelből tapasztalhatják meg, mit kell(ene) majd elkerülniük a következő párkapcsolatukban, csak többnyire az nem tűnik fel nekik, hogy amit nyernek a réven, elveszítik a vámon. Nevezetesen, ha ezek után egy normális egyénnel jönnek össze, többnyire azon csapódik le majd a sok szar, amit az előző szívásaik során sikerült felhalmozniuk. Nagyon kevés olyan példát látni, ahol ilyen tapasztalatok után pont ellenkezőleg történik, azaz hatványozottan megbecsülik azt, aki megérdemli. De vitathatatlanul létezik ilyen is.

Pontosan emiatt tipikus az is, hogy a jóképű, "főnyeremény", ámde ultragörény fasziról a minden szempontból középszerű, ámde "normális" fickóra váltó (vagy váltani kényszerülő) Gizi az utóbbiból engedelmes papucsot farag. Korábban rajta dominátorkodtak, a következő felvonásban már ő fog. Kívülről nézve ez tűnhet ugyan boldogságnak, de ha megtörtént a szintbelövés, akkor a legritkább esetben az valójában is. Ha kicsit megkapargatjuk a felszínt, általában csak viszonylag békés belenyugvás-beletörődés-féleséget (zömében félrekúrásokkal tarkítva) látunk az egyik, és feltétlen rajongást a másik oldalon.

Jó lenne, ha ezek pusztán elméletek lennének - hiszen azokat pozitív gyakorlati tapasztalatokkal fel lehetne morzsolni -, de sajnos nem azok. Ez maga az élet, a pénzéhes kurvákkal, a kockázatmentes milfekkel, a sunáért a legváltozatosabb módokon summantó és szerelmet hazudó férfiakkal és a szép szavakért / szerelem illúziójáért / pénzért sunát kínáló nőkkel egyetemben. Természetesen nem vagyok tévedhetetlen, de az emberek tényleges szándékainak és motivációinak felismeréséhez és feltérképezéséhez sosem kellett a szomszédhoz fordulnom segítségért.

Joe69 2011.06.09. 19:02:31

Megint egy jó kis életszagú poszt, kommentek már egymás között. A posztról csak annyit, a posztíró pontosan úgy járt el, ahogy kell, az ilyen csajokat néhány figyelmeztetés után kukázni kell - én is így csinálom mostanában, csak az a hiba, hogy régebben is így kellett volna tennem.

Ja , és pedzegettétek a külföldi hosszabb tartózkodást is. (Kytia?) Rengeteg szempontból hasznos, de például abból is, hogy sok helyen a miénkénél őszintébb, nyiltabb, elfojtásoktól mentesebb emberi kommunikációs kultura van, és ez a párkapcsolatokon is látszik. A jómodorról meg nem is beszélve.

kiraaaaa 2011.06.09. 19:45:47

Hogy néz ki egy XXI. századi űrlény?:)

kiraaaaa 2011.06.09. 20:27:54

@Father Justice: ez az a lövöldözős játék? vagy valami hasonló?
mert az imádom játszani a játéktermekben:))))

Father Justice (törölt) 2011.06.09. 20:36:49

@kiraaaaa: Lövöldözősnek lövöldözős, de nem hinném, hogy ezzel szoktál játszani. www.youtube.com/watch?v=y3xzXeBT6pE&feature=related :)

kiraaaaa 2011.06.09. 21:09:44

@Father Justice: hát, ha konkrétan nem is ezzel, de hasonlóval:)
A Westendben igen jófajta van a játékteremben:)

@Nard:
neked?hűű, megleptél:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.09. 21:13:43

@kiraaaaa:

Dehogy nekem :) Nők általában nem szeretik az ilyet gépen játszani. Túl sok gombot kell használni közben! :) 4-nél többet :)

Kytia 2011.06.09. 21:26:17

@Father Justice: "Nevezetesen, ha ezek után egy normális egyénnel jönnek össze, többnyire azon csapódik le majd a sok szar, amit az előző szívásaik során sikerült felhalmozniuk."

Előfordul ilyen is, de az ember hamar rájön, hogy a "feltétlen rajongás" állapotában még mindig jobban érzi magát, így nem fog sokáig ilyen állapotban lenni. Illetve azt tapasztaltam, hogy férfiaknál gyakoribb, hogy a csalódások után (ami őket sokkal rosszabbul érinti, mint a nőket) gyorsan feleségül vesznek egy 0 szexuális kisugárzással rendelkező, szerencsétlen Arankát, aki aztán ott lesz biztos háttérnek, ők meg mehetnek kalandozgatni mellette. Sok férfi ezt még be is vallja, persze nem a felesége előtt.

Alapvetően itt az a vita tárgya, ha jól értem, hogy tapasztalatból kell-e tanulni, vagy inkább óvni magadat a tapasztalatoktól, mert károsít. Hát...szerintem mindenki, ahogy gondolja. Én úgy vagyok vele, hogy nehéz anélkül megtanulni lovagolni, hogy felülnék a lóra, ráadásul lovas berkekben elterjedt nézet, hogy addig nem is tartanak valakit igazi lovasnak, amíg legalább hétszer le nem esett...
Én alapvetően életminőség szempontjából olyan rohadt nagy különbséget nem látok aközött, ha valaki tapasztal és aközött, aki nem. Jó és rossz érzések, meg helyzetek jönnek-mennek, aztán a végén leoltják a villanyt, és ennyi.
De mindenki csinálja, ahogy jól érzi magát. Én azért tanulok lovagolni, mert a bénázással és a leeséssel együtt is évezem a folyamatot és hasonlóan vagyok a kapcsolatokkal is, ahogy szerintem az emberek nagy része is. Akit ez nem szórakoztat, ne csinálja és tőlem nézze le azokat, akik csinálják, engem is páran hülyének néznek, mert felülök a lóra, háthisz az olyan veszélyes, de ha egyszer élvezem, akkor ez van. És ha egyszer a lovaglás lesz a vesztem, akkor meg az van.

"Éltem - és ebbe más is belehalt már."

kiraaaaa 2011.06.09. 21:33:36

@Nard: ez igaz:)
de játékteremben azért ez lényegesen egyszerűbb:) ott csak újra kell tölteni, s mehet a menet:)

@Kytia: hétszer leesni..na kösz szépen:)

Kytia 2011.06.09. 21:44:46

@kiraaaaa: A hét csak a minimum.:))) Nekem már volt három.:)))

Meg van egy haverom, ő birkózik, azoknak a füle törik és az övé már totál karfiolosan néz ki.:) Egyszer elpanaszolta, hogy neki nemtómhány évet "kellett várnia" arra, hogy végre egyszer eltörjön a füle.:))) Minden birkózónak eltörik és akinek ép, arról tudják a többiek, hogy kis kezdő csíra. És az ollllyan szörnyen megalázó volt neki, hogy pezsgőt bontott, amikor végre átesett a tűzkeresztségen.:DDD

kiraaaaa 2011.06.09. 21:46:27

@Kytia: brühühü, "kis kezdő csíra" vagyok az eggyel:)))

Kytia 2011.06.09. 21:48:31

@kiraaaaa: Mármint fültöréssel?:)))

Kytia 2011.06.09. 21:54:21

@kiraaaaa: Hoppá!! :)))
Mondjuk engem így is lepipáltál, úgyhogy veled nem birkózom. Amúgy hogy sikerült?:))

kiraaaaa 2011.06.09. 21:59:49

@Kytia: áá, én az hasonlatra koncentráltam:)
és csak orrot törtem edzés közben, de az sem vészes:)

Kytia 2011.06.09. 22:01:38

@kiraaaaa: Jaaa, ééééértem.:) Hát, azért remélem, párkapcsolati téren nem a hét a minimum. Lejjebb vihetnék a limitet.:))

kiraaaaa 2011.06.09. 22:05:05

@Kytia: nem érdemes, a szaros vödör tetején is szar van:) kurvára mindegy hányszor esel pofára.

indapass90210 2011.06.09. 22:05:53

@Kytia: nem mondtam volna? Már a BÚCSÚSZEX-en is túl vagyunk :D
süti beállítások módosítása