Kiteregette az életünket a szexblogjára

2011. szeptember 27. 07:37 - csajokespasik

„A blogról megtudtam, hogy közepesen vagyok jó az ágyban, nehezen megyek el, közben olyan arcot vágok, mintha fájna valami és sokat beszélek” – egy 2 hónapos kapcsolattól nem sokat vár el az ember, intenzív megalázást pláne. A csaj odaköltözik az új pasihoz, házitündér lesz, de a makacs kan hamarosan megmutatja valódi arcát. Most megtudhatod, milyen érzés az, amikor csak egy kattintásra vagy a szégyentől.

 

Sziasztok! 26 éves nő vagyok és a kissé primitív exem gyermeteg bosszújáról szeretnék írni. Ami egyébként lehet, hogy nem is bosszú, neki természetes, csak én fogom fel annak. Van olyan nő, akinek az ilyesmi elismerés? Úgy ismerkedtünk össze, hogy egy közös kollégánk búcsúpartijára mentünk el és bemutattak egymásnak. Magas, barna hajú, szemüveges fiú, igazán nem tűnt szexmániásnak – mint kiderül, csak írásban volt az, ja és hazug is. Összejöttünk és jártunk 2 hónapig. Ő a 18. kerületben élt, én Újpesten, és hogy ne álljon közénk a távolság, azt javasolta, hogy költözzek hozzá.

Ezt örömmel meg is tettem, mivel én panelben laktam/lakom és két segg szomszédom boldogít nap, mint nap. Úgy 2 hónapig minden rendben is ment, átmentem jó-barátnő üzemmódba, főztem-mostam gondoskodtam róla, rendet csináltam utána, mert hát, istenem ez nem volt az erőssége. Mi volt a probléma? A pia? Nem. Megcsalt? Ezt nem tudom. A haverok? Esetleg. Ugyanis gyakran szó nélkül lelépett reggeltől estig, egyedül hagyva. Már nem azért, de 2 hónap után senkit nem hagyok a lakásomban, még ha a páromnak is mondom őt. Szerencsére csak olyan szinten költöztem hozzá mintha nyaralnék – hetente 2x hazajártam. Jó volt a megérzésem. Idővel furán kezdett viselkedni, gyakran rám sem nézett napközben, kezdtem úgy érezni magam, mint egy olyan áru, amit megvett a piacon, hazavitte és megunta, már nem jelent neki sokat. Kérdeztem, hogy miért akarta, hogy ideköltözzek, ha látványosan nem érdekli. Erre azt mondja, hogy ő ilyen, nem mutatja ki az érzelmeit. Jó. Minden nő ezt szeretné hallani… Ennek fényében próbáltam elnéző lenni, de nem bírtam, hogy gyakran egész nap nem szól hozzám, pedig egy légtérben vagyunk. Ha én mondok neki valamit, akkor „ja, ja” a válasz. Na, egy szép nap szó nélkül leléptem. Lehet, hogy észre sem veszi… - gondoltam, de este már hívott, hogy hol vagyok, mondtam, hogy bocs, félreértettük egymást. 3 nap múlva mélben átküldött egy blogot, hogy ő írja már 4 éve, és a csajait teregeti ki benne. Szerencsére álnéven, de anélkül is magamra ismertem volna, hogy elárulta, melyik szereplő neve az enyém. Ezután megkérdeztem, hogy az egész párkapcsolati életének ez a motorja, hogy megírhassa? Azt mondta, nem. Nem a frászt! Így örökké zsebhokis kisgyerek marad. A blogról megtudtam, hogy közepesen vagyok jó az ágyban, nehezen megyek el ,,közben olyan arcot vágok, mintha fájna valami” és sokat beszélek. Magát persze úgy ábrázolta minden szereplőnél, hogy félisten (a túrót!) és érti a nők nyelvét, „mert mind ugyanazt akarja”. Egy darabig mérges voltam, majd kinevettem ezt a szánalmas visszavágást. Nem is válaszoltam neki. Majd az élet megneveli, mert úgyis jön egyszer egy olyan csaj, aki szétcsapja ezért a fejét.

 
519 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr713259388

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Amit én konstruktív kritikának szánok, azt mások sértésnek veszik 2011.09.27. 23:13:43

Én lepődöm meg legjobban, hogy most írok egy pszichológusnak, egyáltalán nem terveztem, csak véletlenül keveredtem a honlapjára, és gondoltam, miért ne. Hiszen van problémám, nem is kicsit. 31 éves nő vagyok, és a kollégáimmal való együttműködésben van...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boris the Bullet dodger 2011.09.27. 15:08:07

@cyd:
Bezzeg a Laibach. :D
Mi baj velük?

Black.Sheep 2011.09.27. 15:11:04

@cyd:
Bezzeg a Front Line Assembly
Meg az Ooomph!
:)

@gernika:
Áhh...akkor már mindegy lenne :)
(Én maradok az arcképnél :)

Boris the Bullet dodger 2011.09.27. 15:12:13

@Black.Sheep:
Hát akkor már Skinny Puppy :P
Na meg Klinik.

dr. gernika 2011.09.27. 15:12:45

@Köldökszösz (csodalampa): :D Roppant kreatívan ötleteltek a többiek valamelyik nap, de ez senkinek nem jutott eszébe. :D
@cyd: Azt nem ismertem, rákerestem és ezt találtam : "A Laibach egy korszakalkotó szlovén avantgárd zenei és művészeti csoport"
Már nem is szégyellem. :D

dr. gernika 2011.09.27. 15:14:04

@Black.Sheep: Ch! Olyan nincs még egy! :P De hogy a félreértéseket tisztázzuk, az arcom is rajta van a képen, csak valami csöcskidobós felsőben vagyok.

Boris the Bullet dodger 2011.09.27. 15:15:29

@gernika:
Egyébként még akár tetszhet is a Laibach zenéje, de nincs sok átfedés a két zenekar között.

cyd 2011.09.27. 15:17:27

@Boris the Bullet dodger: Általában van egy-két önérzetes, aki nekiáll elővezetni, hogy a Rammstein csak egy gyenge Laibach epigon és még a logo tipográfiáját is a szlovénektől nyúlták.

Black.Sheep 2011.09.27. 15:18:28

@Boris the Bullet dodger:
Hát a Skinny Puppy jobb is volt talán a Szigeten, mint a Rammstein.
De lehet, hogy csak mert első koncertélmény volt.
Meg nem is összemérhető egy délutáni "beállás" egy esti főműsorral.

Frigyesur (törölt) 2011.09.27. 15:21:40

@cyd: Uttyankerlek, ennek a szovegnek nem dolunk be. Nardy is eloadta egy nagy nardingolas elott, aztan mi lett. :)))

Kytia 2011.09.27. 15:21:50

@Father Justice: "a hejjespasee mindezt bunkósággal is eléri nemcsak az átlagnőnél, de akár a jócsajnál is"

De most pont arról beszéltünk, hogy a hejjespasik nem bunkók, vagy legalábbis ritkábban?
Egyébként egytértek Köldökszösszel, meg Ibrahimmal, meg mindenkivel, aki szerint ez baromira nem ilyen egyszerű.
A pasik élvezettel fikázzák a helyesebb társakat, mert utálják, ha azok lenyúlják a jónőket, tehát nyilván kitalálták már, hogy minden helyespasi egy paraszt, a nők meg jobban tennék, ha nem támasztanának semmiféle igényeket azon túl, hogy ne ővelük törölje fel a padlót a delikvens, és már ezt is köszönjék meg összetett kézzel.:))

Father Justice (törölt) 2011.09.27. 15:23:14

@Ibrahim a tevehajcsár: Néha igen. Néha meg nem, azaz a hejjespasee is ugyanolyan szemét disznó, mint a nemhejjes (átlagos, meg a rút) társa, de legalább ő nem sunyiskodik az elején, hanem kapásból leszar kicsit. Na meg mivel hejjes, ő megengedheti magának, a többiek viszont hogy a picsába' képzelik. :) Igen, a legtöbb nőnél ez tényleg ennyire egyszerű.

Joe69 2011.09.27. 15:24:08

26 évével a posztoló csajszi még fiatal ahhoz, hogy a sértett pasigyalázó szingliző sztenderdszövegemmel jöjjek, de ennek ellenére süt az egészből valami sértettpicsaság, ami már jóval a bloghős faszi előttről fakad. Két segg szomszéd a panelban, társbérlők, ágyrajárók, ahogy a csaj is ? Ezért volt olyan sürgős lelépni és összeköltözni ? Amit ügyesen kihajtott a pasiból, amit aztán az sürgősen megbánt. Mert ez tipikus magatartás pasiknál (fiatal házasoknál is tapasztaltam), hogy a pasi nagyon megbánja a dolgot, de nem mer mondani semmit, és teljes passzivitásba menekül, és/vagy lelép, amikor csak lehet. A csaj meg nem érti, követelőzik, toporzékol, egyre hiperaktívabb, de ezzel csak ront az ügyön.

Ez a blog-dolgot meg én pont fordítva tapasztaltam, úgyhogy ne baszogassátok a pasit. Csajok szerintem jóval több ilyesféle blogot írnak, az egyikkel pont már a személyes találkozót terveztük már tisztázott személyazonosséggal, amikor legnagyobb gyöngyszemét produkálta, aktuális nőspasija csodálatos farkát tárgyalta ki oldalakra és részletekbe menően, és nem értette, hogy ezek után miért mondtam, hogy sztornó. Nekem is jogom van sértettpasinak lenni.

Boris the Bullet dodger 2011.09.27. 15:25:13

@Black.Sheep:
Az a Skinny koncert azért volt nagy élmény mindenkinek, mert cca. 20 év után láthattuk élőben őket, őszintén szólva mind a nagyszínpad, mind a fél ötös kezdés vicc volt, két év múlva már inkább sátraztak.
A rammsteinnal nem tudom sajna összehasonlítani, őket nem láttam színpadon.

@cyd:
Ezen mindkét zenekar jókat röhög. A Laibach témaválasztásban, és a karrierje nagy részében is tök más volt mint a R+. Nem is vezet ez sehova, ki-ki hallgassa azt, ami neki tetszik :)

Boris the Bullet dodger 2011.09.27. 15:27:28

@cyd: @Black.Sheep:
De azért az vicces, hogy kiderül, a csp-n micsoda industrial brigád tobzódik :D

Black.Sheep 2011.09.27. 15:28:08

@Boris the Bullet dodger:
A Rammstein metálpop, a Laibach agitp(r)op. :)
(de komolyan is)

Frigyesur (törölt) 2011.09.27. 15:28:12

@gernika: Ezt sem hiszem el. Miert lenne az ciki?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.09.27. 15:28:29

@cyd:

Én akartam bezzegelni, de lelőtted. :(

@Kytia:

A hejjespasee megteheti hogy bunkó, nem éri belőle nagy hátrány. A szoba közepére is foshat, akkoris azt mondják rá, hogy jaj milyen cuki! :) És ha még fogpiszkálókat is rak az excrementumba, és azt mondja, hogy mától a süni benn alszik, akkoris gecimód megértőek vele. Egy nem annyira jól kinéző elmondja ugyanazt a viccet mint a hejjespasee, azon nem nevetnek és nem mondják, hogy milyen jó a humora, bezzeg a hejjespasee, bármit mondhat, nedves bugyikat és könnyes szemeket hagy maga után. Tisztára olyan mint Lord Villám a Fekete Viperából.

www.youtube.com/watch?v=BHHdH6eT7jQ

Kytia 2011.09.27. 15:29:07

@Ibrahim a tevehajcsár: Szerintem amúgy a hejjespasee eredetileg nem a jól kinéző pasi szinonímája volt, hanem azé, aki annyival fölötte áll a szóban forgó nőnek, hogy nagy veszteség lenne futni hagyni, ugyanakkor ezen helyzetét kihasználva gyalázatosan viselkedik a nővel. Szóval olyan pasi, aki kellemetlenséget okoz, de valamilyen vélt, vagy valós jótulajdonsága miatt, vagy csak a kémia okán a nők tűrnek neki.
Ilyen valóban létezik, de az én tapasztalataim szerint semmilyen összefüggésben nincs se a külsővel, se a pénzzel. Jellem és viszony kérdése, ahogy nem minden széplány ugráltatja és használja ki a férfiakat, de vannak, akik igen, meg vannak olyan csúnyák is, akik igen.:)

Father Justice (törölt) 2011.09.27. 15:31:42

@Kytia: Nem. Én azt hittem, arról van szó, hogy bár minden pasi alapból paraszt, de a hejjespaseenak ezt egy percig sem kell véka alá rejtenie - sem kezdetben, sem később. Az átlagosak meg azért méltatlankodnak, amiért a fasztarisznya-szindróma miatt már az átlagnők megszerzéséért is puncsolni és színészkedni kell. Szóval nem azért parasztozzák a helyesebb parasztokat, mert ők maguk jó fejek és becsületesek, hanem mert azok nyíltan felvállalhatják ezt. :)

Black.Sheep 2011.09.27. 15:32:53

@Boris the Bullet dodger:
Korral jár..akkor még nem volt Sterbinszky.
(mondjuk Josh Wink már volt. És van is :)

Boris the Bullet dodger 2011.09.27. 15:34:59

@Black.Sheep:
Volt már akkor is minden borzalom :)
De a PeCsa kisterem (Mode-klub) jobb hely volt. Igaz, nem csajozásra :D

Father Justice (törölt) 2011.09.27. 15:35:45

@Kytia: A csúnya nő csak akkor ugráltathatja a faszit, ha övé a fele vagyon, és sakkban tudja tartani gyerekekkel is. (Tipikusan korán, elhamarkodottan kötött házasság + a fele vagyonról lemondani nem akaró férfi esetén van ilyen.) Egyébként a sárkányosodás első tüneteinek jelentkezésekor megy a lecsóba.

Boris the Bullet dodger 2011.09.27. 15:35:59

@Boris the Bullet dodger:
Na ezzel most el is árultam milyen egy vén marha vagyok :)

Kytia 2011.09.27. 15:38:07

@Nard: Nem tudom, hogy vannak vele a nők, de én ha egy vicc vicces, akkor azon röhögök, ha meg nem az, akkor nem röhögök.:))
De az mondjuk lehet, hogy ott van a társaságban szekszi Dzsék a szörfös, és annyira őrá figyelek, hogy nem hallom meg tőle Senki Jóska legújabb csodás poénját, hát, sorry, a figyelmem nekem is korlátozott.:DDD
Amúgy voltam már úgy társaságban, hogy akárki kezdett beszélgetni velem, nem tudtam figyelni, mert rá voltam cuppanva egyvalakire és akkor is azt lestem, hogy ő hova tűnt, amikor mellettem az évszázad vicceit puffogtatták, meg próbálták mindenféle érdekes témákkal felkelteni az érdeklődésem, csak kurvára nem érdekelt.:)
Hozzátenném, objektíve a társaságban nem ő volt a leghelyesebb.:)

dr. gernika 2011.09.27. 15:39:32

@Frigyesur: Hát _ahogy_ wellnesseztünk. :D

Kytia 2011.09.27. 15:41:08

@Father Justice: "Én azt hittem, arról van szó, hogy bár minden pasi alapból paraszt, de a hejjespaseenak ezt egy percig sem kell véka alá rejtenie"

Én mondjuk ennek pont az ellenkezőjét mondtam, de még szerencse, hogy tisztázódott a félreértés.:DDD
Én azt mondtam, egy csomó helyespasi NEM szemét. Ahogy egy csomó átlagos sem, de náluk gyakoribb, mert néhányan helyből gyűlölik a nőket, amiért hétrényos helyzetből indulnak a megszerzésükért. Plusz: csomószor járnak olyan nővel, aki iránt amúgy nem éreznek semmit, de már nem hisznek benne, hogy jobb is akad.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.27. 15:41:35

@gernika: Nemá', hogy egy köntös meg egy papucs ennyire borzalmas legyen! :DDD

Frigyesur (törölt) 2011.09.27. 15:44:03

@gernika: Szoknya volt rajta, noi kontos, bikini, olyan muanyag sipka, mint oreg neniken, vagy mit nem kell elkepzelni?

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.27. 15:44:15

Ehh nem semmi ez a poszt :) 2 hónapig jártak de a csaj már oda is költözött.. Mikor? Már a 2. héten? :) Elég fura számomra.. Minden posztban arról olvasok hogy milyen köcsög idióta volt a pasi. Most vagy kamuznak a csajok akik írják a posztokat, vagy ha tényleg így van akkor ez is bizonyítja hogy az idiótákra buknak a csajok, aztán meg lehet siránkozni.. :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.27. 15:45:00

@Frigyesur: És lábujjelválasztó rózsaszín habszivacs.

Kytia 2011.09.27. 15:46:04

@Father Justice: Nyilván mindenki azt adja, amit tud, és akinek a szépsége alapból adott, annak más frontokon már esetleg kevesebbet kell teljesítenie. Amúgy a partner jó külseje elvileg valódi örömforrás a másiknak, tehát még azt sem lehet mondani, hogy nem jogos ez a megkülönböztetés.
De azért én láttam nem túl szép nőt, aki úgy sakkozott a férfiakkal, ahogy kedve tartotta, pedig se gyerek, se vagyon, semmi. De valóban ritkább, persze.

Kytia 2011.09.27. 15:50:00

@Ape: Nem azokra buknak, de a normálisakról minek írjanak posztot?:))
Amúgy könnyű idiótába belefutni, mert sok van belőlük.:)

Te mesélted, hogy vannak részvényeid? mit szólsz a mai naphoz? Holnap bezuhan?

Father Justice (törölt) 2011.09.27. 15:50:35

@Kytia: Ez csak akkor értelmezhető, ha elárulod, milyen szemétségekre gondolsz konkrétan. Mert az eddigiek alapján ezt úgy is lehetne interpretálni, hogy az a hejjespasee aki az elejétől a végéig önmagát adja, azaz csak kicsit teszi oda magát, végig leszar, végig megcsal, az tulajdonképpen nem is szemét egyáltalán, mert teljesen hiteles és őszinte. Míg a nemhejjes szemétsége 100%-ban a sunyiságából, a rendesség kezdeti megjátszásából adódik. Há' ja, akkor igazad van. :)

cyd 2011.09.27. 15:51:43

@Frigyesur: Eltartott kisujjal itta a fitnesz-wellnesz-jólesz teát, sikongatva pancsolt és együtt ment gernikával pisilni.

Father Justice (törölt) 2011.09.27. 15:52:12

@Kytia: Az a hölgy valószínűleg cifrább figurákat tudott, mint Heather a www.ideepthroat.com -ról. Ennyi a nagy titok. :)

Frigyesur (törölt) 2011.09.27. 16:00:17

@Köldökszösz (csodalampa): @cyd: Olyan jo latni, ha ma meghalok, holnap lesz aki cikizi Nardot! :)

Kytia 2011.09.27. 16:02:18

@Father Justice: Óóóóó, neeeem. Én nem így gondoltam.

Például a legkevésbé helyes pasimról tudom, hogy megcsalt, nem is egyszer. A leghelyesebbekről ilyet nem tudok és olyan is van, akiről meg biztosan tudom, hogy nem.
Aztán a legkevésbé helyes pasim kijelentette az egyik csinosabb műsorvezetőről, hogy "halálra kúrná", mindezt a jelenlétemben. A leghelyesebbek között van olyan, aki ezt az aktuális barátnője háta mögött sem tenné, mert szerinte "borzalmasan megalázó" lenne annak. Stbstb.
Ez persze nem jelenti, hogy egy átlagos pasi rögtön paraszt. De velük nekem rosszabbak a tapasztalataim.

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.27. 16:08:45

@Kytia: "Nem azokra buknak, de a normálisakról minek írjanak posztot?:))"
Jaa most hogy mondod, elgondolkodtam és lehet benne valami :)
Igen érdekel a tőzsde, viszont hogy mi lesz holnap? Ma sem zár ilyen nagy pluszban szerintem, de talán holnap is erősödni fog. Persze ha jön egy újabb negatív (a bankokra nézve) hír a kormánytól, akkor bármi megtörténhet :D Én várok egyelőre és tartom a pozícióm ;)

@Frigyesur: fő az optimizmus :D hiányozni fogsz tesó :D

Frigyesur (törölt) 2011.09.27. 16:26:36

www.youtube.com/watch?v=_ElORM9O-0U
I know where I belong
and nothing's gonna happen
she's so high

Frigyesur (törölt) 2011.09.27. 16:29:18

@Ape: :D Koszi, igazan meghat. Emlekemre cikizzetek sokat, hupphupp :D

@Köldökszösz (csodalampa): Elfogadjuk a @gernika: kihivast? :D

@cyd: Ezt most elkepzeltem :D

Gernika, valami ciki wellness dolog volt, de hol? Megnezem a szoglaltatasokat, aztan kiokoskodom.

Father Justice (törölt) 2011.09.27. 16:29:58

@Kytia: Attól, hogy nem tudsz róla, még simán megeshetett, nem is egyszer. Akiről meg biztosan tudod, hogy nem, arról honnan tudod? Egy percig sem ment nélküled sehova? :)

dr. gernika 2011.09.27. 16:31:25

@Frigyesur: Itthon, én csináltam vele. :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.27. 16:40:18

@Frigyesur: Ez csak természetes. Ferge -mostfigyelj-teges lesz!

Gondoltam halpedikűrre is, de abban semmi kunszt nincs.
Szerintem feltetetett egy kis körömerősítő lakkot, de mindenkinek azt hazudja, hogy polír. (Először azt akartam írni, hogy a manikűrös kislány polírozta, de az elég furán jött volna ki, és Gernika sem mosolyogna rajta olyan sokat :D)

Frigyesur (törölt) 2011.09.27. 16:42:42

@gernika: Ez nekem tul magaslabda lenne :D

@Köldökszösz (csodalampa): Ij anyatokkal :D

Aszondja o csinalta. Hajat, kormoket kizarta (ugye kizartuk gernika?), maradt a bor. Szorteleniteni szortelenit, azt tudjuk, mas lesz ez. Aromaterapia?

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.27. 16:43:35

@gernika: Zsír! A szomorú az, hogy ezt hallottam/láttam akkor is, amikor sláger volt. Van olyan punetti, aki akkor született! Mentségére legyen szólva, már szúrható. :P

michaela77 2011.09.27. 16:45:13

@gernika: pedig én már egyszer feladtam, de: arcmasszírozás, fejmasszírozás, hajpakolás, levendulás inhalálás.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.27. 16:45:32

@Frigyesur: Popsigyanta. Á, attól összepisilte volna magát.

Hajpakolás, és a törölközőből aranyos kis turbán volt a fején.

michaela77 2011.09.27. 16:47:52

@Köldökszösz (csodalampa): nem lehet gyanta, gernika azt is mondta neki, hogy de ugye jólesett?...

michaela77 2011.09.27. 16:52:13

@Köldökszösz (csodalampa): eheh, frissítgettem és reméltem, hogy kétszer is elküldöd:)
Nos, én ennél "durvábbat" is tudnék mondani, de egyrészt szerintem azt nem szégyellné, másrészt nem dumálnák ki itt közösben:)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.27. 16:55:09

@michaela77: Ezt sem szégyelli, csak túl nőcis dolog volt. De lassan kifogyok a welness programokból.

dr. gernika 2011.09.27. 16:55:13

@Köldökszösz (csodalampa): @michaela77: XD Hát tényleg nem fog összejönni, bár az egyikőtök már egy kicsit megközelítette. :)

michaela77 2011.09.27. 16:58:30

@Köldökszösz (csodalampa): bazze, valamelyikünknek csak körül kell írnia finoman azt a durvább prosztatamasszázst...

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.27. 16:59:03

@Kytia: PUA módszerek? Kérdezném hogy miaz de már rágugliztam :) Te ismered ezeket? Miért baj az ha valakit megtanítanak csajozni? :D Lehet csak egy kis lökés/önbizalom kell az illetőnek?

dr. gernika 2011.09.27. 16:59:08

@Köldökszösz (csodalampa): Én is emlékszem, mikor sláger volt, akkoriban azért idegesített. Most öreg vagyok?
@michaela77: :D
A prosztatamasszázs sem nyert, óczkodik tőle és amúgy sem annyira csajos dolog.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.27. 16:59:58

@michaela77: :DDD Nos, hamu alatt alszik a parázs, vagy hogy szokták mondani.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.27. 17:01:27

@gernika: Ha azt mondanám igen, akkor magam alatt vágnám a fát. Maradjunk annyiban, jó a memóriánk! ;)

dr. gernika 2011.09.27. 17:16:39

@Köldökszösz (csodalampa): Jólvan kedveszkém, megyek beteszem a fogszojomat... :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.27. 17:18:34

@gernika: Ne, most így akarom! :DDD

Jujjjj, de borzasztó lehet.

SciNu 2011.09.27. 17:19:55

@gernika: Bikinivonalat gyantáztatott magának? :D

dr. gernika 2011.09.27. 17:21:13

@Köldökszösz (csodalampa): Mikorra odajutsz, ennek is örülni fogsz, hidd el. :)
@SciNuBob -I hear you, mon!-: Mondom ÉLVEZTE!

SciNu 2011.09.27. 17:24:09

@gernika: Ki tudja ki mit élvez? :D Csokiarcpakolás?

dr. gernika 2011.09.27. 17:40:38

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Mmmm, nyaminyami, olyanom már volt, és nem adtam neki. :D

hany eves a kapitany 2011.09.27. 17:54:52

Kicsit későn kapcsolódok be, de tetszik a téma, mármint, hogy milyen különbségek vannak a hejjespasi és az átlagos vagy az alatti közt. Nagyrészt Kytiával értek egyet. Amúgy amennyire tudom, engem is csak a legkevésbé helyes exem csalt meg egyszer. Bár szerintem több is volt az. Szerintem ez nem a kinézet, hanem a jellem függvénye. Bár franc tudja, lehet, hogy a jellemet nagyon is befolyásolják a kinézet miatti tapasztalatok.
Ja, amúgy szerintem nem a fizikai adottságoktól jófaszi a jófaszi, hanem a kiállása, a viselkedése és a kommunikációja miatt.

dr. gernika 2011.09.27. 18:05:26

@hany eves a kapitany: Tudtommal engem sem csaltak meg, de egyedül a legrondábbról hinném el azonnal, ha mondanák,hogy mégis.

Father Justice (törölt) 2011.09.27. 18:27:54

@hany eves a kapitany: Közelítesz a megoldáshoz. Csak nem magát a jellemet, hanem a viselkedésformákat befolyásolja az, amit te finomkodva kinézet miatti tapasztalatoknak nevezel. Nevén nevezve a gyereket: amit a férfi megengedhet magának a nővel szemben a külseje függvényében.

A nőket az bosszantja fel, hogy az átlagos és pláne az alatti férfiaktól már feltétlen hűséget, romantikát és abszolút törődést várnának el a "szinten aluliságukat" kompenzálandó, amit hosszabb távon mégsem mindig kapnak meg. Csak azt nem veszik észre, hogy a jelenséget a saját viselkedésükkel is generálják: az átlagférfi az átlagnőn többnyire 100%-os pontossággal érzékeli az "engem már a Nagy Márió is sunázott, hát mifaszt akar tőlem ez az átlagJózsi?" hozzáállást (akkor is, ha átmenetileg megpróbálja leplezni azt), és eszerint is alakítja a stratégiáját a továbbiakban. Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten.

hany eves a kapitany 2011.09.27. 19:11:50

@Father Justice: Igazad van, a viselkedést is, de én tényleg a jellemre gondoltam. Szerintem azért nem mindenki csajla agyba-főbe a partnereit, csak mert korábban sok visszautasitásban volt része és ettől azt hiszi magáról, hogy csúnyafaszi.

Én amúgy a nem túl vonzó exszemmel sem érzékeltettem soha, hogy én sokkal jobbat is kaphatnék, mert szerettem. Ő viszont nem tudott szabadulni ettől a gondolattól. Bár olyan lenne a fogadjisten, mint az adjonisten.

Father Justice (törölt) 2011.09.27. 19:59:21

@hany eves a kapitany: Ha ezt hinné magáról, ahhoz nem kellene agyba-főbe csalnia: a numerák gyűjtését kapcsolaton kívül is megtehetné. Így is növelhetné az önbizalmát, ha feltétlenül arra van szüksége. Másrészt, ha az 'agyba-főbe' a partnerek számára vonatkozik, a sok visszautasítást kapott (azaz garantáltan nemhejjespasee) férfinak arra alapból nincs sok esélye - legalábbis minőségi partnerekkel nem. A csúnyafaszi inkább azzal az egy szem átlagnővel kúr félre, akire a jelenlegi átlagnőt akarja lecserélni, ha már tele van a hócipője a sárkánykodással otthon.

Attól, hogy te tudatos szinten nem érzékeltetted vele, ő még érzékelhette úgy, sajnos. Ha nem tudott szabadulni a gondolattól, minden esély megvan rá.

Kytia 2011.09.27. 20:26:37

@Ape: Én is azt csinálom.:) Mármint tartom. Jó szopóban vagyok. Nekem a PUA módszerekkel nincs bajom, de akik normális kapcsolatot akarnak, azok valahogy sosem nyúlnak ilyenekhez.:)

@Father Justice: Hát, ez kicsit olyan, hogy igazán nem a kapcsolat alatt, hanem a kapcsolat után ismered meg a másikat (már ha utólag érdekel, mi van vele.:D), mert akkor már azokat a titkait is elmondja, amiket anno előled is eltitkolt.:))
A nemhelyes exemről 5 év után derült ki, hogy csalt. Rákérdeztem és elmondta, nem nagyon volt veszteni valója. Rögtön ki is fejtette a hitvallását a témában, miszerint az adódó lehetőségeket nem hagyja ki egy férfiember, stbstb.
A helyes exemet is megkérdeztem, akinek szintén nem volt veszteni valója és szintén kifejtette a véleményét, miszerint alap, hogy az ember hűséges, nem is érti ezt a mizériát manapság, ha valaki mással akar szexelni, mint a párja, miért nem szakít, stb. Nem volt okom, hogy ne higgyek neki, ráadásul pont ő volt az, akinek aztán tényleg minden percével el lehetett számolni, annyi idő alatt, amennyit mondjuk nem együtt voltunk, vagy nem ismerőseimmel volt, nem lehet összeszedni egy nőt.:) Egy útszélit még talán, mert az pár perc alatt is megy, de azt meg el sem tudta képzelni.

Egyébként nemcsak saját tapasztalatból beszélek. Van olyan helyespasi ismerősöm, akiről mindent tudok, ha lenne valami ilyen titka, előbb tudnám, mint a barátnője (aki valószínűleg nem tudná meg), és pont ő az, aki mindig "egyvegyértékes"-nek nevezi magát. Aszondja, ő nagyon boldog, hogy ilyen lett, ismer többvegyértékes pasikat és szerinte nagyrészt szenvednek. Ja és ez a csávó mellesleg kőgazdag is.

Kytia 2011.09.27. 20:36:53

@Father Justice: "amit a férfi megengedhet magának a nővel szemben a külseje függvényében"

Kérdés, hogy ha mindenkinek a világon mindent szabadna, komolyabb következmények nélkül, akkor mindenki gecizne-e a másikkal...
Avagy azért nem ölök-é embert, mert félek a börtöntől. Bár lelkem mélységeit még nem tártam fel teljesen, azért megelőlegezem magamnak a bizalmat és azt állítom, nem azért nem ölök, hanem mert együtt érzek azzal, akit megölnék és nem akarok neki olyat okozni, ami fordított esetben nekem is kurvaszar lenne. És azt gondolom, sokan vannak így, ha például a hűséget nézzük, meg még olyanok is akadnak, akiknek bőven elegendő az, aki otthon várja őket, nem bonyolódnak újabb és újabb sztorikba csak azért, hogy zajoljon az élet. De ezek már gyakorlatilag szentek.:DD

cyd 2011.09.27. 21:02:51

@Kytia: "Rákérdeztem és elmondta, nem nagyon volt veszteni valója."
Mondjuk nekem nem szegezte még a kérdést, kit megcsaltam - szerintem nem is fogja - de nem tudom megmondanám-e. Nem akarnám - újra - megbántani.

"Kérdés, hogy ha mindenkinek a világon mindent szabadna, komolyabb következmények nélkül, akkor mindenki gecizne-e a másikkal..."
Na ez viszont kemény. Hosszú távon biztos így lenne, aki meg nem, az lesz az áldozat.
Egyszerű példa a börtönkísérlet. Szóval tuti megborulnának a normák.

hany eves a kapitany 2011.09.27. 21:09:33

@Father Justice: Jajmár!:) Mindenkinek megvan a maga szubjektív kis világa. Biztos vagyok benne, hogy vannak olyan érzéseink, amik tisztán magunkból fakadnak, a magunk értelmezéséből, a másik ember, akivel ezek kapcsolatosak, minden szándék nélkül kiválthatja ezeket a megnyilvánulásaival. És a szándék nélküliséget nem úgy értem, hogy olyan kibaszottul ostoba, hogy fogalma sincs mit csinál.

hany eves a kapitany 2011.09.27. 21:16:40

@Kytia: @cyd: Ez nagyon érdekes. Alapból én is azt mondanám, hogy azért nem ölök embert, amit te is írtál, Kytia. De ez valószínűleg nem így van. Szerintem nem is a börtön tart vissza, hanem az egész, aminek a börtön csak egy kis része. Az általános norma, a társadalmi nyomás. Ha mindenki következmények nélkül lelőhetné azt, akivel baja van, - nem kéne hazudoznia róla, nem szégyellné - akkor ez meg is történne.

Frigyesur (törölt) 2011.09.27. 21:18:47

@cyd: Ja, csak utana a szemetek kiirtanak egymast, es azok elnek tul, akik korrekten jatszanak, idovel elszaporodnanak, de akkor meg a szemetek elveznenek elonyt, szal lassan beallna az egyensuly. Ez meg a populaciogenetika. Ezert is kell valakinek egyensulyt hoznia az Erobe. Bar szemely szerint en maskent kepzeltem. :))

Annal jobban keves dolgot utalnek, mintha megcsalnanak, es utana meg hazudnanak is rola. Szeretnek abban a hitben elni, hogy bizhatok a masikban.

@Kytia:
"ezek már gyakorlatilag szentek" Sztem ilyenek nem is leteznek, megmondtak a szeretok :))

hany eves a kapitany 2011.09.27. 21:20:11

Asszem ma szófosásom van, bocs:)
Szal most ellentmondok magamnak, mert pl mostanában olyan sok megcsalásról hallok, hogy elképesztő, (nem is tudom honnan...:D) mégse akartam soha megcsalni senkit. Nem összeegyeztethető velem és kész. Úgyhogy engem egy következmények nélküli világban nagyon hamar kinyírnának:D

Father Justice (törölt) 2011.09.27. 21:21:41

@Kytia: "Hát, ez kicsit olyan, hogy igazán nem a kapcsolat alatt, hanem a kapcsolat után ismered meg a másikat (már ha utólag érdekel, mi van vele.:D), mert akkor már azokat a titkait is elmondja, amiket anno előled is eltitkolt.:))"

Az emberek többségének tényleg ilyen a hozzáállása. Utólag visszatekintve pont ezért beszélhetünk többnyire szimpla rezsiszövetség + ingyenszex kombóról az érdemi párkapcsolat helyett. Elvégre aki végig csak szerepet játszott és titkolózott, azt hogyan szeretted? Ez kb. olyan, mintha azt vizsgálnánk, mennyire szerette az adott előadásban a Rómeót játszó színész a Júliát játszó színészt. Nem lehetséges.

Frigyesur (törölt) 2011.09.27. 21:23:16

@Kytia: Az utolso bekezdesedre biztos megmondanak a tutifrankot, hogy mi is a gond vele, per miert hazudik, per akarmi :))

Father Justice (törölt) 2011.09.27. 21:33:46

@Kytia: Számomra ez nem kérdés. Szerintem az emberek 90%-a semmiféle erkölcsi mércével nem rendelkezik, ezért igen, a túlnyomó többséget kizárólag a büntetéstől való félelem tartja vissza az elkövetéstől. De elég megnézned, jóval kisebb kaliberű dolgokban hogyan viselkednek: például a becsületkasszás vízautomata projekt 40%-os sikeressége szerintem magáért beszél.

cyd 2011.09.27. 21:35:36

@Frigyesur: Miért egymást? Előbb a gyengéket, majd csak azután fordulnának egymás ellen.

Egyébként ha meg hazudnak/nem mondják el az igazat pont, hogy abban a hitben élsz, hogy bízhatsz benne, hm?

michaela77 2011.09.27. 21:54:21

@Kytia: mivel biztosan tudom, hogy nem vagyok szent, elmondom nálam hogy volt ez:) Szóval alapvetően hűségesnek indultam kiskoromban, aztán jópár éves kapcsolat után megtudtam, hogy a párom megcsalt. Szakítás, újra egymásra találás, de bennem mindig ott volt a szálka, hogy mi van, ha újra megteszi. És amikor egyszer tényleg komoly kísértés jött el az életemben, úgy voltam vele, mennyire hülyén fogom magam érezni, ha esetleg újra kiderül, hogy ő megcsal, én meg nem. Úgyhogy mea culpa, de megtettem.
Aztán szép lassan felnőttem. És az előző kapcsolataimban már nem léptem félre, a mostaniban pedig meg sem fordul a fejemben.
És itt jön a szent rész:) Ez nálam önzőségből van ám. Mert rájöttem, hogy piszok rosszul éreztem magam, amikor megcsaltam valakit és 0-24-ig lelkiismeret furdalásom volt, ha eszembe jutott.
Most így meg olyan jó. Hogy tisztességesen csinálom, meg egyenesen, nincs takargatnivalóm, nem kaphatnak hazugságon, ha megcsalnak nem gondolhatom, hogy megérdemeltem, mert én is megtettem. Hihetetlenül megnyugtató és felszabadító érzés. Meg sem fordul a fejemben, hogy ezt bárki kedvéért is feladjam. Szóval csak önzőség:)

Bohumil Stejskal 2011.09.28. 00:44:20

@Kytia: Végül ez is egy szép elmélet és indok a hejjespaseee n-edik fasztarisznyájának lenni, hogy klasszikusokat idézzek :D

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.09.28. 15:31:38

@Bohumil Stejskal: LoL :) kitudja lehet van benne valami?

@michaela77: egyetértek, én is így vagyok vele. Ha tényleg fontos (vagy akár csak valaha is fontos volt) a párom számomra, akkor nem teszem meg, miatta sem meg persze az utána lévő lelkiismeret furdalás, stb.. miatt sem.

@Kytia: akkor tartsuk :) Én is mínuszban vagyok nemkicsit, de nagyon :D
Ami a PUA módszert illeti, szerintem egy normális srác is használhatja, hogy könnyebben menjen neki az ismerkedés. Márpedig ismerkedés nélkül nincs kapcsolat. Sokkal több az esélye valakinek, hogy talál egy rendes csajt, ha van bátorsága odamenni beszélgetni, stb.. De ha csak ül a sarokban egyedül egy szórakozóhelyen vagy a haverjaival netán, akkor nem valószínű, hogy belátható időn belül lesz nője :) Egyik lélekbúvár ismerősöm szerint egy embernek (legyen akár nő akár ffi) kb 8-10 kapcsolaton kell túl lennie, hogy megtalálja az "igazit". Én nem igazinak mondanám vagy nagy Ő-nek, hanem inkább azt, akivel tényleg jól kijön együtt lakva is, vannak közös témák, jó a sex is és persze meg tudnak bízni egymásba. Összefoglalva :) : szerintem aki normális kapcsolatot akar de félénk vagy looser, annak is hasznára lehetnek ezek a dolgok.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.09.28. 15:48:07

@michaela77:

Csak genyóságból becopyzzam ide az inkriminált komment tartalmát még egyszer? :)

michaela77 2011.09.28. 15:49:19

@Nard: akarod, hogy lerajzoljalak és összetépjelek?:D

Kytia 2011.09.28. 15:53:04

@Father Justice: A 40% nem is olyan kevés. Akkor a te 90%-od is inkább 40?

@michaela77: Ha így, akkor én is önző vagyok, pont ugyanilyen okokból. Meg nem akarom elrontani a kapcsolat intimitását sem. Ha hazudoznom kell, onnantól megint csak az van, hogy egy idegennel élek. Azt meg minek?

@Ape: Jó, megkövetlek. Valóban lehetnek olyanok, akiknél hasznos. De én eddig csak ferdéknél láttam. Olyanoknál, akik a számokra mentek. A mennyiséget akarták növelni, nem jó kapcsolatra törekedtek.

michaela77 2011.09.28. 15:57:44

@Nard: tudok még olyat is, hogy lerajzollak aztán kiradírozlak, vagy hogy orvul váratlanul kifúrom alulról a poharadat, meg az összes larpurlartos baromságot:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.09.28. 16:15:23

@michaela77:

Tyű! :) Én meg tudom hogy mik a kedvenceid. Különösen terhelő a buborék-játék. :)

michaela77 2011.09.28. 16:18:06

@Nard: az semmi, de hétfőn kötötte be a netet egy pasi, és megmutatta a laptopon, hogy működik. Úgy láttam ő is meresztgette a szemét. Na de francba má, ne nézegesse a magánéletemet:)

TROLL 2011.09.29. 11:05:42

Miért kell egy nőnek mindenféle primitív pasasokkal összejönniük..!!??? És utána abba dugja bele egy normális..??!!!
Hehehe...

plombaba 2011.09.30. 12:05:12

hát ez a fickó nagyon undibundi! mondd, hogy hell, yeah, megszabadultam tőle!
süti beállítások módosítása