Szívem, az anyukád egy idióta

2011. november 21. 07:39 - csajokespasik

„Ha nem velem esik meg, hanem egy délutáni vígjátéksorozatban, még nevetek is rajta: „nézd má’ a hülye kislánnyal hogy kibabráltak!” – egy pasinak nehéz az anyja és a párja között dönteni, hiszen (feltehetőleg) mindkettőt szereti. De ha az egyensúly felborul, mint jelen posztunkban is, az megtorpedózhatja a legharmonikusabb kapcsolatot is. Ha a barátnő lassan kifogy a hajszárítókból, a lezuhant ablakokból, és már távolsági buszra sincs jegye, meg kell húzni a határvonalat.

 

Kedves blog olvasók! Nem tudom, ki hogy van az anyósokkal és anyósjelöltekkel, de nekem lassan elég volt, amit eddig kaptam. A pasimnak van egy 50 év feletti anyukája, aki a klimax tüneteit nem gyengén hozza. Szerencsére még nem hivatalos anyós, hiszen még nem házasodtunk össze - és ha nem is fogunk az csak miatta lesz. Nyáron belevágott egy házfelújításba, és amíg használhatatlan volt a konyhája meg a hálója minket boldogított. Tudjátok, ő az a típusú tenyeres-talpas asszony, aki mindent nagyon meg tud oldani egyedül is: „Jaj, gyerekek, majd én megcsinálom, így kell ezt”. Szó nélkül mindennek nekilát.

Ahogy ágyazok, a párom meg öltözködik, egyszer csak halljuk, hogy iszonyú nagy zaj jön a konyhából, mintha leszakadt volna valami, majd a nő káromkodik. Megyünk be, és látjuk, hogy a földön ül és tolja vissza az ablakot, amit először a fejére rántott. Nem egyszer mondtuk, hogy ne piszkálja, mert rossz és ha nincs fent rögzítve, akkor kifordul és lezuhan. Mellesleg nagyon kell ráncigálni, ahhoz hogy elszabaduljon. Ő nagyon rángatta. Látjuk hogy elég komoly a sérülés a fején, visszük varratni. Cseszhettük azt a napot. Ötször kell megkérni, hogy ne önállósítsa magát, de nem hallgat ránk. Másik eset: egyik nap keresem a fürdőszobában a hajszárítót. Nincs. A párom nyugodtan megjegyzi, hogy hazavitte az anyja, mert az övé el van csomagolva valahol. Kérdés nélkül. Ja, és azt is megjegyezte, hogy kölcsön adott neki 50 ezret az én pénzemből. Ha nem velem esik meg, hanem egy délutáni vígjátéksorozatban, még nevetek is rajta „nézd má a hülye kislánnyal hogy kibabráltak, ha-ha” Á, nem kaptam agyvérzést. A másik dolog, hogyha sipítozik valamiért, a párom rögtön ugrik. Oké, ugorjon, hiszen az anyja, de ne állandóan és hülyeségekért. Pár hete egy bulira mentünk, már régóta terveztük, minden jól is ment. Mivel kocsival mentünk, és ő vezetett, ő nem ivott. Egyszer csak csörög a telefonja. 5 percen belül veszi a kabátját és elmegy. Az anyjának kell valamit segíteni. Most. 1 óra múlva felhív, hogy már az anyjánál ivott így nem tud értem jönni. Távolsági busszal mentem haza. Ez van most. Mióta a férje 2 éve meghalt, azóta a fiát rángatja és nekem ezt szörnyű néznem. Hülyíti, de nem mondhatom neki azt, hogy „Szívem, az anyukád egy birtokló idióta és ki fogja nyírni a kapcsolatunkat” mert akkor szemét sárkány vagyok és hogy képzelem? Persze, van pozitív oldala, mindig próbál segíteni, éjfélkor is fel lehet hívni, isteni befőtteket csinál - de nekem mindez nem éri meg, amit le kell nyelnem tőle. A párom meg rögtön ugrik, ha kell valami és az sem bántja, ha ehhez rajtam keresztül kell gázolnia. Így nem tudok vele közös jövőt tervezni, az anyukájával meg pláne nem. Ha valaki tud valami megoldást, köszönöm - de lehetőleg olyat, amiért nem jár börtön : DD

 
673 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr103399749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Father Justice (törölt) 2011.11.21. 19:35:09

@cyd: @Kata1987: Nem azt mondtam, hogy Gerzson álláspontja szimpatikus számomra, csak azt, hogy sejtem, miért viszonyul így a posztolóhoz. Nagy különbség ez!

@"Zsu": Nem vagyok izgatott, csak egy klasszikust idéztem:
www.youtube.com/watch?v=y_fXENhyPec
Az ötvenezer forintos rész bosszantott fel ennyire. :)

JOKKA21 2011.11.21. 19:37:38

@"Zsu": Az már nem él, arra írj, amit beírtam.:)

2011.11.21. 19:38:27

@Aphelion:
Ahhaaa, nem értelek, de rád hagyom.

2011.11.21. 19:39:04

@Father Justice:
A NYUGI-t tudod miért írtam. :)

cyd 2011.11.21. 19:40:22

@Father Justice: Nem azt mondtam, hogy Gerzson álláspontja szimpatikus számodra, csak azt, hogy meghaladta a képzelőerőmet, hogy hogyan kötöd át a sztorit AZ elméletbe. Nagy különbség ez!
Igazából elismerés akart lenni, de fogadjunk, hogy direkt provokálsz, hogy ezt le kelljen írnom :)

Father Justice (törölt) 2011.11.21. 19:40:45

@Zsit (nyau és rémizé): "Ja, és azt is megjegyezte, hogy kölcsön adott neki 50 ezret az én pénzemből."

Ha a közös kasszára hivatkozik úgy a posztíró, mint az _Ő_ pénzére, akkor neki is kijár egy méretes vascső.

2011.11.21. 19:41:36

@"Zsu":
A majdnem 14-edet szorzd be majdnem 2-vel. :)

2011.11.21. 19:42:09

@Aphelion:
A majdnem 14-edet szorzd be majdnem 2-vel. :)

2011.11.21. 19:43:57

@cyd:
Jó úgy, hogy csak a történetet küldöm át? Amíg olvasol megkeresem.

Αphelion 2011.11.21. 19:45:30

@"Zsu": Akkor meg igazan erthetned a kiscsajszit ;)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.11.21. 19:48:11

@Father Justice:
na pont ez a bajom!
Hogy mindkettő gondol valamit (lásd: közös kassza), aztán kiderül hogy a két gondolat kicsit sincs pariban!
Lehet, hogy megérdemlik egymást kedves mamástul, buszostul?

Szöszi 28 2011.11.21. 19:50:09

@Father Justice: Azért az se piskóta, hogy cyd-del ugyanazt a mondatot kaptuk meg:D Mi ketten se nagyon szoktunk egyetérteni:D
Mi van velem? Kezdek aggódni:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.21. 19:52:05

@A Jó Meglepően Izmos Hercege: Pihenj le egy kicsit. Ma már nem megy neked ez olyan jól! :)

cyd 2011.11.21. 19:53:54

@"Zsu": Bőven, hiszen ez épp elég az eredeti fellelési helyhez :)
Bővebbet máshol.

JOKKA21 2011.11.21. 19:54:25

@Picicsibe: Csibém hányas a lábad?:)

@"Zsu": Ha nem kaptad meg elküldöm megint.

2011.11.21. 19:56:05

@cyd:
Már elküldtem.

Father Justice (törölt) 2011.11.21. 19:56:17

@"Zsu": Fogalmam sincs, NYUGI. :)

@cyd: Őszintén szólva, nem. A posztot másodjára elolvasva is arra jutottam, a szerzőt nem sok érzelem fűzheti a "pasijához". (A végén is mindössze azon bánkódik, hogy valószínűleg nem tud majd domináns pozícióba kerülni a kapcsolatban anyóspajtás miatt.) Ezért próbáltam megtalálni a legvalószínűbb megfejtést arra, miért is van egyáltalán együtt egy olyan férf.. kölyökkel, akinek a személyes prioritásai egy élettársi közösségben is: 1. Mama, 2. Mama, 3. Mama .... 123. Jolán.

- Mert a posztíró ronda, mint a bűn, és nem jut jobb kényelmi állandó (2,5%)
- Mert Gerzson úgy nyal, mint Lassie (1,5%)
- Mert ingyen lakhat a lakásában (96%)

Ezúttal, mint mindig, a legvalószínűbb megfejtést domborítottam ki.

cyd 2011.11.21. 19:59:52

@"Zsu": Tudom, már a véleményeknél tartok :)

kiraaaaa 2011.11.21. 20:01:51

A nézd meg az anyját, vedd a lányát alapeset pasik esetében is működik.
Menekülj posztoló.:)))

2011.11.21. 20:02:03

@cyd:
Azt hittem előbb nekem véleményezed. :P

cyd 2011.11.21. 20:04:26

@"Zsu": Azt mondod szűzen kell(lett volna)? Remélem tartasz annyira nagykisfiúnak, hogy saját véleményt alkotok, másokétól függetlenül.
Lesz ilyen nem ígérem, hogy most azonnal, de mindenképp lesz ilyen. Megígérem.

2011.11.21. 20:09:45

@Father Justice:
Ismerem. :P

@cyd:
De láttad hogy milyen kis cseles voltam?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.21. 20:14:08

@JOKKA21: Fú, most nagyon nevetek. Te bolond vagy! :)))

Cipőtől függ, 38-39.
De egyébként szép lábfejem és bokám van. Aztat mondják. :P

JOKKA21 2011.11.21. 20:14:55

@Picicsibe: mutasd meg.:) Miért vagyok bolond?

JOKKA21 2011.11.21. 20:31:30

@Picicsibe: köszi.:) Jó lábaid vannak.:)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.11.21. 20:32:33

@Father Justice:
loooool
ez a százalékos felosztás immmmádnivaló! :)

@Picicsibe:
de lepukkant vagy! mostnemazé, de nem mutogatnám ám itt magam

;)

fumerin 2011.11.21. 20:33:55

@A Jó Meglepően Izmos Hercege: Na akkor legyél már gerinces állat és írd le bazzz kit hívogatok, mert kibaszottul nem értem és kíváncsi vagyok.
Ha meg a szart kevered, akkor vállald!

kiraaaaa 2011.11.21. 20:38:05

@Zsit (nyau és rémizé): szerinted, tényleg felteszi ide magát, csak nem!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.11.21. 20:39:18

@JOKKA21:
naná, még jó hogy, szerintem a kifúrt deszkát is :) (ne vedd magadra kispelyhes :D)

@kiraaaaa:
hát most mér ne? nem láccik a feje, nem?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.21. 20:43:15

@Zsit (nyau és rémizé): Ááá, ez már vagy 25 éve készült... Most, h megszületett az első unokám, már nem így öltözködöm.
Pl csakis túrkálóból, onnan is csak a kopottabb darabokat...
A hajamat sosenem mosom, a fogamat se, mert nincs. Viszont nem fogazok... (minden kornak meg van a maga szépsége)
:DDD

fumerin 2011.11.21. 20:43:49

@Picicsibe: Hol a bugyid Csibe? :D
Csak a sarud van meg:D

Hurri Kán 2011.11.21. 20:44:21

@Picicsibe:
Öööö... lehet egy indiszkrét kérdésem? A parókádat hogyan tartod tisztán? :DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.11.21. 20:45:43

@fumerin: Ezek szerint azon 10-15 itt kommentelő szerencsétlen hímnemű közül, akiket felhívtál már bizonygatva, hogy milyen fasza életed van, valóban nem tudod, hogy ki köpött? LOL én meg nem buktatom le.

JOKKA21 2011.11.21. 20:45:57

@Picicsibe: A lábaid jók.:)

@Zsit (nyau és rémizé): Deszka helyett téged.:)

fumerin 2011.11.21. 20:48:09

@A Jó Meglepően Izmos Hercege: Nem, tényleg nem.
És 10-15 férfivel minimum beszéltem, de bebuktad sucker, levelezésben :D
AZt hiszem ezzel el is mondtad magadról, hogy egy hazug pöcs vagy :D
Nem baj, menny, foglalkozz a nőddel, mielőtt lelép :D

JOKKA21 2011.11.21. 20:48:12

@Picicsibe: Teniszezel?Sapkád miatt kérdezem.

Hurri Kán 2011.11.21. 20:50:08

@Picicsibe:
Hát abból, hogy azt írtad, éjszakára már a fogaidat is kiveszed. :DDD

fumerin 2011.11.21. 20:51:20

@A Jó Meglepően Izmos Hercege: Jajjj, nem lép le a nőd, nem karrier a falun :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.21. 20:51:21

@JOKKA21: Nem. Csak kurvára sütött a nap.
Am próbáltam már, de nem igen találtam el a labdát. :D

fumerin 2011.11.21. 20:52:26

@Picicsibe: Nekem?
Én nem hordok, csak azért, hogy Nard megszólhasson :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.21. 20:53:34

@gyvy: Ezt írtam volna? Hol?
Nincs pénzem se protkóra, se parókára. Hajj, kemény ez a kor... :D

Hurri Kán 2011.11.21. 20:54:53

@Picicsibe:
"A hajamat sosenem mosom, a fogamat se, mert nincs."
Hát itt. De igazán nem akartalak megsérteni, hogy ezt a témát feszegettem. :DDD

JOKKA21 2011.11.21. 20:57:11

@Picicsibe: Jó csaj vagy.:) Az én labdáim eltalálod?:D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.21. 20:57:24

@gyvy: De az, h nincs hajam, fogam, az nem jelenti azt, h van parókám és protkóm.

Á, már mindegy! Ma lelepleződtem... Nem sértettél meg. :))

Hurri Kán 2011.11.21. 21:00:31

@Picicsibe:
Jó, hát nem tudtam, hogy nem telik rá, tényleg ne haragudj. :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.21. 21:04:45

@JOKKA21: Most, h szoptatok (már a gyerekemet, mielőtt nemtom mire gondolsz), nem pont így... De ez az alapanyag, és szoptatás után újra ilyen is lesz. ;))
Csak azé' ezt kaptad, mert 1. Nem láccik a fejem. 2. Látszik a lábam. Neked az úgy is fontosabb! :D

A labdáidat? Ütővel? Te aztán szereted a fájdalmat! :DDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.21. 21:06:45

@gyvy: Semmi baj!
Még jó, h a szomszédtól tudok internetet lopni. Ami még hátra van... Hajj, majd csak elvegetálok. :))

JOKKA21 2011.11.21. 21:06:53

@Picicsibe: Olyan képed nincs, amiben tűsarkúban vagy?:) A lábaiddal.:D

Αphelion 2011.11.21. 21:09:37

@Picicsibe: "A labdáidat? Ütővel? Te aztán szereted a fájdalmat! :DDD"

Hihihiiiiii ... tapszikolva lohogoook! :))))))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.21. 21:15:10

@JOKKA21: Sajnálom. Azon a képen nincs rajtam sapi. :))

LyukasBogrács 2011.11.21. 21:26:55

@fumerin:
"A hajszárító annyira kicsinyes és a kölcsön adott lóvé is. Nem hiszem, hogy ezek akkora horderejű dolgok. Egyiket sem eszik meg, így vissza is kerül oda, ahonnét el lett véve."

Erre ne vegyél mérget.

fumerin 2011.11.21. 21:31:47

@LyukasBogrács: Én megbízom a családomban, tehát nekem ilyen problémám nincs.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.11.21. 21:36:18

@fumerin: A 10-15 csak költői túlzás volt, ezek szerint beletrafáltam. Leszarom, hány fickónak toltad magad írásban, egy konkrét telefonhívásról tudok, de nyilván nem fogom itt azzal égetni, hogy elárulom, megadta neked a számát. Ha tudod, kiről van szó, hiába provokálsz, ha annyian voltak, hogy nem tudod, annál szánalmasabb. :)

Már mér lépne a nőm? Nem akarok 5 kismajmot a nyakába varrni. :)

fumerin 2011.11.21. 21:39:38

@A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ááá, túloztam, vagy 30 is megvan :D

Meg aztán ha most is nekem írogatsz, akkor talán érdekellek...talán? :D
Aztán a kismajmok nekem legalább már megvannak, Te meg lehet lombikba verheted majd a farkad, hogy legyen valami eredménye.

Szöszi 28 2011.11.21. 21:47:07

@fumerin: Pffff...Azért ezzel már nálam is kiverted a biztosítékot...

fumerin 2011.11.21. 21:47:17

@A Jó Meglepően Izmos Hercege: Nézd, kicsi pöcsre nem is való más.

Αphelion 2011.11.21. 21:49:29

@fumerin: @A Jó Meglepően Izmos Hercege: Uuuuuliszten latom ti naonnyol megvagytok egymasszal. Mindegy en mentem aludni ... de jelotte ed kisz unga-bunga. ;D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.11.21. 21:51:26

@fumerin:

Kiszámítható vagy, tudtam, hogy ezt fogod írni :) Ne várjad, hogy meggyőzzelek, azt hiszel, amit akarsz :) De nem én vagyok az, akit minden női démonsága és tökéletes anya létére, lapátra kúrtak, majmotskástul. gg thx bye

dr. gernika 2011.11.21. 22:22:47

@fumerin: Visszaolvastam és kibírtam, hogy ne reagáljak semmilyen trágárságra. Nézd meg, hova jutottál onnan, hogy szóvá tettem, megváltoztál mostanában.
Nem haragszom, nem akarlak bántani, csak sajnállak. Számomra elképzelhetetlen mértékű kétségbe esettség kellhet ahhoz, hogy egy nő ilyen szinten kivetkőzzön a méltóságából.
Részemről lezártam veled az ismeretséget, élj ahogy akarsz, nem kommentálom.

U.i.: este komolyan nem tűnt fel, hogy egy trollal vitázol? Neki ez ujjgyakorlat volt, neked az életed...

nademiért??? 2011.11.21. 22:32:49

Anyósokról, anyósjelöltekről jót, vagy semmit :) Akkor: semmit :) Főleg, ha attól félnek, hogy a kicsi pici fiukat egy másik nő - alias te, el akarod venni, ki akarod sajátítani, pedig az az övéké, érted? Nah. Nekem is ment tönkre kapcsolatom azért, mert az ún. "anyós" folyamatosan traktálta az akkori páromat, nem bírt leszakadni róla és kb. még randik alatt is hívogatta, mikor tudta, hogy velem van... Más tészta, hogy a párom sem tudott leválni az anyukájáról - kb. ugyanaz volt a szitu, mint ami nálad, csak neki élt az apukája is. Megjegyzem az "apósjelöltem" sokkal lazább és jobb fej volt, vele jól kijöttem és őt bírtam is... De általában nem is az apósokkal van a gond :) Ha lehetne kérni két apóst inkább, köszi :)

nademiért??? 2011.11.21. 22:38:34

@Ibrahim a tevehajcsár: lájkolom a hozzászólásodat! ennyi :)

indapass90210 2011.11.21. 22:40:06

@Aphelion: baszki.... úgy, hogy második vagyok, nem kell! Majd holnap, egy nap kibírom nélküle :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.21. 23:07:37

@gernika: Tudod a troll mögött is csak egy ember van. Tudom leszarod és a pasid is... De én ma csalódtam Nardban. Egy ideje már csak uazt csűrte, csavarta (5 gyereket egyedül nevelsz, nyilván magadnak köszönheted), mert másba nem tudott belekötni.
A saját szabályait rúgta fel (ugye beszólt savanyu ubinak a stílus miatt, na azt ő most túl is szárnyalta). Ha szerintetek ő egy megkeseredett, szerencsétlen nő (nem hinném, h az lenne!!!), akkor szükség volt most erre?

Van trollkodás, és van trollkodásnak álcázott (megjegyzem elég szarul) személyeskedés. Valahonnan tudtatok az életéről egy szösszenetet, és azt baszkodtátok a fejéhez. Azt meg gondolom észre se veszed, h ha kedved tartja, elég undorító stílusban nyomod...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.21. 23:09:28

@fumerin: Nem, nem téged védelek! Nem ez a cél.
Csak vannak dolgok, amiktől behányok. Ez most olyan volt. Le kellett írnom!

_Ω_ 2011.11.21. 23:39:24

@Picicsibe: Bocsi, hogy épp téged szúrlak ki a kérdéssel, de ... kaphatnék egy személyre szabott update-t, hogy mégis mi történt itt ma?

Tettem ugyan kísérletet rá, hogy így a nap végén végigolvassam a kommenteket, de egyrészt nem igazán tudtam megérteni, hogy kinek mi baja van a másikkal, másrészt hiányoztam a CS&P Blog történelemórájáról (bár pl. azt már kikövetkeztettem, ki lehet Nard - no nem a való életben, csak úgy tűnik másik nick mögött van manapság).

Viszont úgy vagyok vele, ha már elhatároztam, hogy időnként megpróbálok értelmesen írni ide (időnként meg kevésbé értelmesen), tennék egy kísérletet arra is, hogy megértsem, mi a csuda zajlik körülöttem... Persze lehet jobban járnék, ha felhagynék az utóbbival, de ez mégiscsak valamiféle közösség, és ugyan a poszthoz szerintem vajmi kevéssé kötődött a mai kommentek 90%-a, a blog címével nagyon is egybecsengett, hát ezért érdekel.

_Ω_ 2011.11.21. 23:48:20

@Picicsibe: Köszi!
Mehet privátban is, Jokkával ellentétben nálam él az itteni accomhoz tartozó e-mail.
Így legalább ha egy magyarázattal valakiről véleményt is mondasz, nem tudnak belekötni, mert nem nyilvánosan történt. Ha jobban belegondolok, a fenti kommentem is praktikusabb lett volna privátban, vérkommentelők között még a kérdés is halálos kimenetelű lehet...

_Ω_ 2011.11.21. 23:53:30

Jó éjt, szép álmokat mindenkinek!

fumerin 2011.11.22. 07:40:53

@gernika: Nézd, Gernika, én sem haragszom. :)
Szeretek vitázni, konfrontálódni és azt hiszem, hogy általában csak olyanokkal élvezetes, akiket nem szeretek vagy észt érzek a másik oldalon.:)
Az én életem nem rosszabb, mint a Tiéd, mondtam, más.
Kétségbe nem hiszem, hogy én lennék esve kettőnk közül.
Tudod, akár milyen vagyok, de helytállok, ahol kell. :)
Aztán ha az bántja a szemed, hogy elvileg "lepukkanva" életvidáman tudok a sok tré után is élni, akkor nem bennem van a hiba. Meg pláne, ha esti téma is még én vagyok a családodban :D
Ha tényleg ismertél volna, nem tennél ilyen megjegyzéseket, mert tudnád, engem csak az bánt, ami érint.
Ja, és tényleg sok boldogságot!

JOKKA21 2011.11.22. 07:49:08

@Picicsibe: Muti a képet, takard ki az arcod.:)

JOKKA21 2011.11.22. 19:51:58

@Picicsibe: Tűsarkús kép kell rólad.:)
süti beállítások módosítása