Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ha ő nem keres, én se keressem?

2013. szeptember 18. 07:54 - csajokespasik

Bár a nő küldi a pozitív jeleket, az ágyig mégse sikerül elvergődni vele. Levélírónk nem tudja, érdemes-e várni vagy jobb lenne minél előbb továbbállni.

 

Sziasztok,

Azt mondják, amikor a nők megismernek egy férfit, gyakorlatilag 3 perc alatt eldöntik, lesz-e szex vagy sem. Illetve akarnak-e vele bármit kezdeni, vagy sem. Megismertem egy hölgyet. Az első randevú kifogástalanra sikeredett, éreztem az érdeklődést, órákig beszélgettünk, ahogy mondani szokás, jelen volt a kölcsönös szimpátia. A folytatás se maradt el, két nap múlva hívtam és lelkesen jött is. Csupa bíztató jel, amiknek igen örültem.

Egyre több programot szerveztünk, és most már lassan 2 hónapja ismerjük egymást, és kezdek aggódni, mert a csóknál tovább nem jutottunk. Annyi mindenre gondolok, mégse tudok rájönni, mit jelent mindez. Vagy legyek még türelmesebb. Ilyenkor sok mindenre gondol az ember:

A./ van valakije.

B./ valamiért szégyelli magát, netán kis testi hibát rejteget.

C./ valamire vár tőlem (nem tudom, mire, ezért is írtam meg ezt). Elfogytak az ötleteim és a lehetőségeim.

Nem arról van szó, hogy minél hamarabb be akarom őt rángatni az ágyamba… DE 2 hónap azért sok. Többször felhoztam a dolgot, trükköztem, hogy jöjjön fel hozzám. De nem jött, mindig sietnie kellett és… majd máskor. Vagy ne keressem többet, és majd átértékeli, hogy jelentek-e neki valamit. Ha nem jelentek, nem fog keresni, és rövidre zártam az ügyet.

Viszont, ha úgy érzem, hogy szeret velem lenni, akkor folytassam és ne adjam fel. Arra várok, hogy ő is tegyen valamit mindezért. Nem vagyok biztos az érzéseimben, de ne legyen igazam. Az is lehet, hogy aszexuális. Nem tudok eligazodni rajta. Azt megtehetném, hogy ha ő nem keres, én se keresem. Mert eddig zömében én hívtam ide-oda. Ennyi lenne.

---

Ha tetszett a poszt, kommentelj, ha viszont inkább saját élményekre vágysz, gyere a Csajok és Pasik társkereső oldalára. A több százezer ismerkedni vágyó közül sokan szívesen megismerkednének Veled. Nézegess fotókat, levelezz, böngéssz, flörtölj!

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr655521683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása