Visszafogadtam, pedig nem kellett volna

2014. június 19. 07:55 - csajokespasik

A pasi visszakúszik a barátnőhöz, akit megcsalt. A nő ad neki még egy esélyt, de már az elején látja, hogy nem volt sok értelme: a pasi bűnbánat helyett ugyanolyan laza, mint rég, mintha semmi sem történt volna.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Kezdem unni az önmarcangolást, de kis híján belepusztulok egy rossz döntésbe. Sokan úgy vágnak bele kapcsolatokba vagy éppen házasságba, hogy nincsenek tisztában alapvető dolgokkal, hogy a másik az nem egy objektum, hanem ugyanolyan ember, mint ők. Ez a rossz döntés annyi volt, hogy visszafogadtam a hűtlen páromat, aki tavaly az egyik barátnőmmel múlatta az időt, hogy finoman fejezzem ki magam. Amikor az egész kiderült, csak ültem és néztem ki a fejemből. Mi is történt? Tényleg megtörtént velem?

Megkértem, hogy menjen el. Akkor. Most: minden a réginek tűnik és pont ez a baj, hogy úgy tesz, mintha semmi nem történt volna! Az én lakásomban éltünk, illetve élünk most is. Azért adtam még egy esélyt neki, hátha legalább megváltozik, ja, és győzködött, hogy fogadjam vissza és elővette az összes szánalmas manírt, hogy milyen szép időket töltöttünk együtt és ne dobjam ki. Csakhogy aki bármit is kidobott, az ő volt. Most úgy telnek a napjaink, hogy várok, ő meg a régi, a régi, csak még pofátlanabb verzióban. Olyan, mintha ő tenne nekem szívességet. Ez a viselkedése elveszi a megbocsátás és a bizalom lehetőségét, így nem marad más előttem, csak a múlt és amit tett. Minek könyörögte magát vissza? Adtam neki még egy esélyt, de egyre értelmetlenebbnek tűnik ez a lépés. Újra elküldhetem, de az új helyzetben rájöttem, hogy ez sem olyan egyszerű, mint amilyennek egy külső szemlélőnek tűnhet. Szeretném több perspektívából megnézni ezt az egészet, mielőtt döntök. Ami nem megy, nem kell erőltetni. Ezeket neki is elmondtam. Nem tetszik neki, hogy nem vagyok hajlandó visszaülni a hintába. Azért is adtam neki még egy esélyt, mert - elmondása szerint – én vagyok az első komoly kapcsolata. DE: Szerelem vagy vonzalom? Szerintem a kettő ugyanaz. Ez nem kapcsolat ebben a formában. A szeretet nem birtoklásról szól és sokan azért menekülnek, hogy ne lehessen őket kihasználni. Minden kapcsolat dominancia harc, ki kit fog elnyomni előbb, és ez az, amit nem szeretnék. Köszönöm annak, aki elolvasta. M.

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr616376681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása