Sosem leszek magazincica

2015. szeptember 14. 07:40 - csajokespasik

„Engem nem érdekel a férfiasság mérete, de az igen, hogy ismerje saját magát és a nőket is” - a férfi legyen férfi az ágyban, és ne csak testileg, de lelkileg is legyen ott. Ehhez önbizalomra és saját magunk elfogadására van szükség. További hasznos tulajdonságok: hűség, őszinteség, nyitottság, türelem, szeretetre / szerelemre való képesség. Levélírónk a "Soha többé nem tartok el senkit" c. bejegyzésre kíván reagálni.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Kedves levélíró! Először is hadd fejtsem ki sajnálatomat, amiért így alakult nálad. Komolyan szeretnék néha tündérmeséket látni, hogy igenis létezik. Van. Nem sok, de van. Végigolvastam mindkét bejegyzésed, kérlek, engedd meg, hogy leírjam a gondolataimat a teljesség igénye nélkül.

Először is, minden apró részletre kitértél, hogy milyen vagy. Kívülről. Minden létező felszínes dolgot leírtál. Anyagi helyzet alaposan kivesézve, intelligenciaszint, kocsik, ház, iskolai teljesítmény, még a férfiasságod méretét is. Ne haragudj, hogy ezt mondom, de ezek egy normális nőt sosem fognak érdekelni. Felszínes értékeket felszínes emberek fognak értékelni. Anyagilag nekem egy elvárásom van (ez is csak a rossz tapasztalatok után), keressen legalább annyit, mint én. Pont.

Persze a kocsi kényelmes dolog, de nem szükségszerű. 5 meg aztán pláne nem. A férfiasság mérete meg tényleg nem mérvadó, ettől még lehet bárki förtelmes szerető, sőt, még rosszabb is lehet, mint egy "átlagos".

De nem írtál semmit a következő, szerintem értékesnek mondható tulajdonságokról: hűség, őszinteség, nyitottság, türelem, szeretetre (szerelemre, bizalomra) való képesség. Ezek egy hosszútávú kapcsolatnál sokkal többet nyomnak a latban, mint hogy hány matekversenyt nyertél.

Engem, mint magamat, kvázi normálisnak érző 28 éves nőt a következő dolgok érdekelnek: hazudnék, ha azt mondanám, nincsenek külsőségre vonatkozó igényeim, mert vannak. Legyen magasabb és erősebb, mint én, és ne legyen se anorexiás, se zsíros. Hogy ezen belül hol van, az engem már csak mérsékelten érdekel. Ne legyen puha. Természetesen ezen felül legyen jó az összkép.

Az anyagi helyzetre már leírtam a gondolataimat. És itt, azt hiszem, vége a külsőségeknek.

Engem nem az intelligenciaszint numerikus értéke érdekel, hanem hogy lehessen vele beszélgetni bármiről. Tényleg bármiről.

Akkor is, ha nem értünk egyet. Érv és ellenérv, vélemény és ellenvélemény. Akár az éjszaka közepén, akár este, vacsora mellett.

Engem nem érdekel a férfiasság mérete, de az igen, hogy ismerje saját magát és a nőket is. Legyen férfi az ágyban, és ne csak testileg, de lelkileg is képes legyen ott lenni, és ne csak keféljen (és itt még mindig nem csak a "reszelésre" gondolok), hanem tudjon a szemével is szeretni közben. Ehhez önbizalomra és saját magunk elfogadására van szükség, ami sajnos sokakban nincs meg.

Ezen felül a fent felsorolt értékes tulajdonságok.

És hogy én milyen vagyok? A te szemedben talán csak 6-os. Lehet, még az se. Nem hordok körömcipőt, maxiruhát, és sosem fogok úgy kinézni, mint egy magazincica, vagy hollywoodi díva. De nem is akarok. Sportolok (nem, nem zumba), és nem hiszem, hogy volna okom panaszra.

De nem kenek magamra vakolatot, sosem lesz sem szilikonmellem és előbb fogsz megtalálni a túraboltban, mint a huszonhatodik divatüzletben. Nincs műkörmöm se, de nem is vagyok hajlandó egy sima munkanapra 1 órán át a fürdőben állva hajat besütni, műszempillát feltenni, 16-szor átöltözni, stb.

Gondolkodó ember vagyok, véleménnyel és saját meglátásokkal. Önálló és önfenntartó. És ha már mindenképpen dobálózni akarunk, akkor mérnök diplomával és aktív GDP lapátoló tevékenységgel. Hobbikkal, barátokkal. De ugye én csak egy 6-os vagyok, akire te, és a hozzád hasonló 8-9-es pasik nem pazarolják az idejüket.

Szép napot!

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr367786386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása