Elkezdte a gyerekeket a kedvesem ellen hangolni

2019. április 10. 07:44 - csajokespasik

A válás után a volt feleség még mindig igényt tart az ex-férj szolgálataira, a ház körüli munkálatok, az autószerelés, a bevásárlás és a fűnyírás változatlanul az ő reszortja maradt. A nőnek ez így kényelmes, hiszen van egy állandó háztartási alkalmazottja, akit bármikor ugráltathat. Közben elkezdte élni a saját életét ő is, és hiába mondták ki a válást, ez a rendszer megmaradt. Mai posztunk egyfajta segélykiáltás egy megoldhatatlannak tűnő helyzetből.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Elvált szülőnek lenni nehéz, mindkét oldalon. De apaként néha elviselhetetlen - a meghasonlás önmagaddal, a volt családdal, a jelenlegi életeddel. Főleg, ha segítséget nem nyújt a volt feleség, hanem sokkal inkább keresztbe tesz. Nem nézve azokat a sérüléseket, amelyeket a gyerekeknek okoz. Most még talán nem is látja, erősebb a megbántottság, az elégedetlenség, mint az ész.

A gyerek mit lát? Apa boldog egy másik kapcsolatban – anya is az, de neki ez jár, ellentétben apával, akinek kutya kötelessége lenne a válás után is kivenni a részét a család, a ház körüli teendőkből. Főleg akkor érezhető ez, mint a mi esetünkben, ahol én évekig ezt megtettem.

Már látom, hiba volt, de akkor ez tűnt a legjobb megoldásnak. Áltattam magam, hogy a gyerekeknek jobb, ha azt hiszik, apa csak vidéken dolgozik és hétvégeken hazajön. Amikor „hazamentem” bűntudatból, kötelességtudatból- ki tudja már?-, mindent elvégeztem a fűnyírástól, anya autójának a lemosásáig, a bugyik kiteregetésétől a bevásárlásig. Ez a rendszer alakult ki az akkori párommal, akinek szintén kényelmes volt ez a felállás, a feleségemről ne is szóljak, aki élvezte ezt a helyzetet, hiszen kapott egy háztartási alkalmazottat, akit bármikor ugráltathatott. Közben elkezdte élni a saját életét ő is. Pont került a házasságunk végére, de a rendszer megmaradt. Többször töltöttük együtt a hétvégéket, sőt úgy is, hogy az új pasi is jelen volt, aztán jött az életembe az új szerelem. Aki nem nézte jó szemmel a külön töltött hétvégéket, aki nem viselte el, hogy az exem hívogasson akár késő este is, aki nem értette, miért kell nekem szerelőt keresnem a volt feleségem autójához és sorolhatnám. Idő kellett, hogy belássam, igaza van. Ezzel egyidőben a volt feleségem is érezte a távolodást és szorosabbra húzta a gyeplőt, elkezdte a gyerekeket a kedvesem ellen hangolni. Aki pedig leste minden kívánságukat, egyetlen hangos vagy utasító szót sose mondott nekik. Azaz csak a fiamnak, mert a lányom nem vesz részt a családunk életében, kizárólag amikor az érdekei megkívánják. Nyaralást, programokat szervezett, vásárolt, szülinapi meglepetéseket tervezett, kedves volt- igen: volt, mert a lendület elveszett, hiszen visszacsatolás nincs. Tiszteletet, még egy kedves gesztust sem kap. Minden, amit adott, és adtunk természetessé vált, és még több és még több kellett. Aztán egyszer csak azt mondta: elég. Közben mi összeházasodtunk, egy csodás, egyenrangú, szerelmes, érzelmes, elfogadó kapcsolatban élünk. Egyedül a volt feleségem zavar a képbe, és az, hogy a szerelmemnek nem tudom elmondani, hogy mit miért teszek, néha az ő megbántásával, aki ezt nem érdemli. De, úgy érzem, ha nem teszek eleget a volt feleségem kívánalmainak, amit általában a fiammal vezettet elő, akkor elveszítem a Fiamat. Aki most már átlátja ezt, és visszaél a helyzettel. A mindennapos természetes dolgokon túlmutatókat akar. Részt akarok venni az életében, feladataim vannak és kötelességeim, mint apának, de tudomásul kell venni mindenkinek, hogy már nem az ő anyukájával kapcsolatos dolgok érdekelnek. Megértem a gyereket is, hiszen éveken keresztül engem hívott, ha anyának kellett valami, most anya rá terheli ezeket a feladatokat. Erősítve benne azt, hogy helyettem kell csinálnia a fűnyírást, a főzést, a begyújtást. Ezért a fiam haragszik rám, a feleségemre, mindenkire. Leginkább a feleségemre, hiszen azt látja, hogy ő gátol a nekik való segítésben. Ezért már zsarol, 13 évesen feltételeket szab. Én meg gyenge vagyok. A szerelmem egyelőre elviseli, de meddig? Meddig kell vezekelnem egy rossz döntés miatt? Sajnos nem vagyok egy kommunikatív ember, így a problémákat magamban próbálom jól- rosszul megoldani, tudom azt is, hogy a volt nejemmel (is) kellene megbeszélnem ezeket, de egyszerűbb a konfliktus mentesség. Főleg amíg a feleségem tolerálja mindezt. Áltatom magam? Félek, egyszer színt kell vallanom, és nem jól döntök. Nem akarok mindent elveszíteni, de nem látom, hogy lenne középút.

 
189 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr6114752719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsivány Kettő 2019.04.10. 08:07:35

“Mondom magamba, velem ugyan el nem hitetsz semmi rosszat magamrul, errül jótállok.”

2019.04.10. 08:10:15

Rossz döntést hoztál = buta vagy.
Rinyálsz, hogy kell viselned döntéseidért a felelősséget = buta vagy.
Hétvégi apuka vagy = balfasz vagy.
Exnejed háztartási gépje vagy = lúzer agyhalott vagy.
Na jó , szükség van az ilyen balfaszokra , több dugnivaló suna marad nekünk

2019.04.10. 08:20:49

Jóreggelt! Jól látod gyenge vagy, csak történnek veled az események, és nem vagy ura még saját magadnak, valamint a cselekedeteidnek sem.Ùjra nösülni? Jézusom veled a nök azt csinálnak, amit akarnak.Ha nem változtatsz ezen, azzal a gyerekeidnek is rosszat teszel föleg a fiadnak, mert egyszerüen ezt fogja megtanulni, neki is ez lesz a (rossz)példa.
Rosszabb esetben már most elindultak azok a folyamatok, amelyek megnehezítik a nökhöz való megfelelö hozzáállását.Szedd össze magad.
Ha elváltál, akkor tényleg el kell válni, nem visszajárni melózni alázva magad folyamatosan. Amúgy is ott az új faszi, az nem tudja levágni a füvet baszod? Jókat röhöghettek rajtad.
Èn elhiszem, hogy rendes vagy, de próbáld ezt kizárólag a gyerekeidre korlátozni.
ÈN igyekeztem nem lebalfaszozni téged,mert már a kommentelök között is felbukkant pár szarfaszú, akinek ez fáj, de úgy gondolom pillanatok fogsz kapni szebb hasonlatokat!! Na figyelj oda mostmár! Jó?

EGY a Queen 2019.04.10. 08:53:12

Szóval.Szomorú történet ez,valóban,de mi a kérdés?
Pontosan tudod,hol basztad el,pontosan tudod,mit kéne csinálnod,pontosan tudod,hogy nem húzhatod tovább,de itt kotlasz inkább egy posztot erről,hátha majd itt kivarázsol valaki neked egy nyuszit a kalapból,aki átrepíti a volt nejedet Középföldjére,hogy ne kelljen megoldanod semmit.
Héló!A problémákat megoldjuk,a dolgokat megbeszéljük,a konfliktusokat megoldjuk.Ez az élet!
Welcome!

2019.04.10. 09:00:15

@EGY a Queen: vannak megoldhatatlan konfliktusok, ne légy felszínes kérlek. Egy 13 éves kiskamasz simán egy életre az apja ellen tud fordulni, ha megtámogatják az eredendő lustaságát és lázadását.
Az más kérdés, hogy a pasinak fel kellene vállalni ezt a kockázatot, mert így meg egy puhapöcs.

2019.04.10. 09:03:06

Te egy szerencsés ember vagy, ami egyben a veszted is okozta. Miért vagy szerencsés, miközben most talán életed legrosszabb időszakát éled? Azért, mert az életed kezdetben buborékban zajlott, ami megóvott olyan problémáktól, amelyeket ha megtanultál volna már korábban kezelni, most sem okozna gondot. Burokba születtél, erre szokták mondani. Jó körülmények közé, az élet szép oldalát tapasztalva sokáig. Te pedig ezt benyaltad, elhitted az illúziót, hogy ez neked is jár. Most pedig pofán baszott az élet.

Az, hogy felismerted, hogy veled van a gond, te hibáztál, ez már egy eléggé férfias eredmény. Hidd el sok, tőled jóval karakánabb pali nem tud eljutni eddig sem. Oké, de mire mész most ezzel? Pont semmire. Mi lehet a megoldás, mit kell tenned ebben a kilátástalannak tűnő (amúgy tök rutin) helyzetben?

Pontos lépéseket hiába írna az ember, azok nagy része lehet,h neked nem testhezálló, képtelen lennél azonosulni ezekkel, így végrehajtani is. A konkrét lépéseket neked kell megfogalmaznod magadban, az irányt lehet megmutatni neked, hogy merre indulj, milyen módon változtass a mentalitásodon, a gondolkozásodon.

1. Első lépésben képzeld el azt a helyzetet, amikor már bekövetkezett az, amitől most annyira be vagy fosva. Elszakította tőled az exed a fiad, totál megkeseríti a magánéleted is, és kizsigerel anyagilag. Vagyis már nincs mit vesztened. Mit teszel most? :) Ha semmit, akkor akár ki is nyírhatod magad, mert ez a jövőd. Ha mindezt meg akarod előzni, akkor pedig cselekedned kell!

2. Ha eldöntötted, hogy hajlandó vagy érdemben cselekedni a számodra és a fiad számára is előnyös eredményekért, akkor félre kell tenned magadban mindenféle erkölcsi és morális gátlást, át kell szellemülnöd egy bármiféle emberi érzelemmentes, győzelemre termett, érdekérvényesítő gépállattá. Ha nem így teszel, akkor a másik oldalról szétcincál egy ugyanilyen lény; az exed.

3. - mai naptól kezd el leszarni a fiad, minden kapcsolatot szakíts meg vele! Ne keresd semmilyen formában. Az exeddel ne kommunikálj, mutasd azt,h teljesen jól érzed magad egyedül és az új nőddel. Csak magaddal foglalkozz! Nem keresed őket és nem találkozol. Tűnj el az életükből!
- mindenféle jogi támadási eszközét könnyen hatástalaníthatod, amint megfelelő zsaroló potenciállal rendelkezel felette. A lehetőségek tárháza végtelen, kizártnak tartom, hogy ne tudd zsarolni valamivel. Elég pár intim fénykép róla, amin felismerhető. Ha nincs ilyen a birtokodban, szerezz! Ha ez végképp megoldhatatlan (kizárt), akkor is mint az élet minden területén, itt is az agresszor lesz előnyben, aki eddig az exed volt. Támadd ahol tudod. Ezer és egy módja van a munkahelyi zaklatásnak. Céges emailfiók elárasztása, munkahelyi telefon állandó hívogatása stb stb, és ezek csak a legális lehetőségek közül pár. Az őrületbe kell kergetni, komoly problémát kell neki okozni.
- ha mindezekkel megvagy, konkrétan napokon belül keresni fog a fiad, az exed hangneme 180 fokot fog fordulni, ő fogja küldeni hozzád a fiad stb stb.

Többszörösen kipróbált, bevált, 100%-ban működő módszert kaptál most, ingyen. A többi rajtad áll. Láthatod, semmi ördöngösség nincs az egészben, a lehetőség bárkinek adott, pusztán csak egy kis kreativitás szükséges, amivel ha nem rendelkezel, segítségedre itt a net. Csak,h értsd, az exed ezeket már meglépte, mindezeket 0 gondolkodási idő után, pusztán ösztönből. Amíg el nem tapos teljesen, addig nem nyugszik, mert a nők nem tudják elviselni, hogy egy balfasznak szültek, nem tudják ezt felvállalni, hogy valamikor erre téged alkalmasnak talált. Soha nem bocsátja ezt meg magának, de nem magán, hanem rajtad fog bosszút állni.

Sele Burdi 2019.04.10. 09:10:48

@EGY a Queen: Nem. Erre nem igazan letezi jo megoldas. Sokan vannak hasonlo cipoben. Vagy hagyja magat csicskaztatni, cserebe neha lathatja gyerekeit, vagy sarkara all es gyerekeknek annyi(legalabbis addig, amig fel nem nonek)
Rengeteg idiota no van, aki ezzel zsaror, visszael. Nem fogjak fel(nem is erdekli oket) h ezzel leginkabb a gykek szivjak meg

EGY a Queen 2019.04.10. 09:11:45

@Yotengri: ez nem megoldhatatlan konfliktus.Rengeteg idõt,energiát kell beletenni,de igenis rendbe lehet hozni a gyerekével a kapcsolatot. Csak tököt kell növeszteni.De poszter szemmel láthatólag inkább csicskulna az exnek még vagy 30 évig,elveszítve a gyerekeit,a feleségét,minthogy kézbe vegye az életét.Ilyesmit nem egy blogposztban lehet megoldani.Komoly bajok vannak itt,nagyon komolyak.

2019.04.10. 09:13:20

@Sele Burdi: "Erre nem igazan letezi jo megoldas"
Ez nem igaz. Rengeteg jó megoldás van, szép csendben is el lehet válni, csak akarni kell az apának és tennie érte. Ennyi a titok.

EGY a Queen 2019.04.10. 09:15:23

@Sele Burdi: a látszattal ellentétben pont ezzel veszíti el a gyereket,ha tovább csicskul.A gyerekre kéne azt a rengeteg idõt meg energiát feccölni,amit eddig az exbe tett.Nem karba tett kézzel nézni,ahogy az a világ mocska tönkre bassza a saját gyerekeit.

Sele Burdi 2019.04.10. 09:20:52

@EGY a Queen: "A gyerekre kéne azt a rengeteg idõt meg energiát feccölni,amit eddig az exbe tett."
Megis hogyan, ha eltiltja tole, ellene neveli okek?

2019.04.10. 09:27:24

@EGY a Queen: "A gyerekre kéne azt a rengeteg idõt meg energiát feccölni,amit eddig az exbe tett."

Ez a cél, de nem ez a helyes lépés. Azt kell elérni, hogy a nő akarja, h az apja foglalkozzon a gyerekével. Ugyanúgy mint amikor megakarunk dugni egy nőt. Ha odamegyek azzal, h megakarom dugni, elhajt a faszba. De ugyanennél a nőnél el lehet érni, h ő akarja megdugatni magát velem, vagyis ő kezdeményezzen.

EGY a Queen 2019.04.10. 09:28:15

@Sele Burdi: 13 éves a gyere,nem 3. Van kötelezõ láthatási ideje az apának. Ott kell kezdeni,meg a nyaralásokon,és sok-sok közös programot szervezni vele,beszélgetni,meg olyan apaképet mutatni,akire fel tud nézni a fiú,nem még a gyerek zsarolásának is engedni.Persze,hogy rühelli,ha látja,hogy az apja csak egy rongy.Mit szeressen benne?

Sele Burdi 2019.04.10. 09:34:32

@EGY a Queen: "nyaralásokon,és sok-sok közös programot szervezni vele,beszélgetni,meg olyan apaképet mutatni,akire fel tud nézni a fiú,nem még a gyerek zsarolásának is engedni"

Fetebb irtam: ha eltiltja tole???

"Van kötelezõ láthatási ideje az apának."
Ezt meg inkabb hagyjuk. Mire ezt behajtja a magyar jogrendszerben, a gyerek leerettsegizik bmeg

Zsivány Kettő 2019.04.10. 09:35:49

Az én kedvesem egy olyan lány akit
Farkasok neveltek és
Táncolt egy délibábbal
Majd elillant csendesen,
az én kedvesem
Ő az én kedvesem

2019.04.10. 09:36:43

@Captain Admin: azok után, hogy néha elég jól látod dolgokat, mindig jössz egy egy égbekiáltó faszsággal. Aljaskodjon, gerinctelenkedjen a poszter, játszmázzon... Bazdmeg, magadra ismertél?
Az a gyerek nem hülye bazdmeg, hogy ne lássa mi történik... Saját példámból, szüleim egymás ellen neveltek, minden frusztrációjukat rajtam élték ki...Alig vártam 18 legyek, a szülinapomon elküldtem anyámat is , apámat is a halál faszára, ott rohadjanak meg ahol vannak . Most 60 fele közelednek, egyre többször próbálkoznak be bocsánatkérésekkel. De életem legjobb döntése volt, hogy semmilyen beleszólást nem engedtem részükről az életembe.

EGY a Queen 2019.04.10. 09:38:56

@Sele Burdi: sehol nem írja,hogy el lenne tiltva.A gyerek maga nem akar menni,ami nem csoda.De néha megy.Na ezeket az alkalmakat kell kihasználni,és a láthatáson is elvinni,ha hisztizik,ha nem a kölök.

Nevem Senki Most 2019.04.10. 09:39:01

@Captain Admin: Ha anyuka meg akarja szopatni a volt férjet, akkor semmi nem fog számítani neki. Az sem, hogy ha a gyerekeiből csinál idegroncsot. Még saját magával is képes kibaszni, hogy szenvedni lássa a másikat.
Igérgetés, tárgyalás, bármi, semmit nem ér.
Az egy amivel lehet hatni rá, amit mondtál, ha van zsarolási potenciál.
Persze a szemét akkor is a volt férj lesz.

2019.04.10. 09:41:25

@Egy se qrva mind kiralylany: "Aljaskodjon, gerinctelenkedjen a poszter, játszmázzon... "
Abban amit leírtam semmi aljas, gerinctelen és játszmázás nincs. Amit én írtam, azt érdekérvényesítésnek hívják.

Sele Burdi 2019.04.10. 09:44:39

@EGY a Queen: "De, úgy érzem, ha nem teszek eleget a volt feleségem kívánalmainak, amit általában a fiammal vezettet elő, akkor elveszítem a Fiamat."

2019.04.10. 09:46:49

@Nevem Senki Most: ismerősi körből is több példát tudok (plusz az enyém), ami nagyon rövid időn belül nagyon szép eredményekhez vezetett. Olyan is van, ahol túl jól sikerültek a dolgok, konkrétan az anya az öngyilkossági kísérletig jutott. Szerencse, hogy eddigre már úgy megutáltatta magát az azóta már nagykorú fiával, hogy le nem szarja őt már ő sem. Olyat is tudok, ahol ilyen lépésekkel lett újra férfi az apa az ex szemében (ami amúgy teljesen természetes női reakció) és összejárnak dugni. Az apák az igazságért egyesület fb csoportjában pedig még több sikerről olvastam olyanoktól, akik mertek érdemben cselekedni, de azokat nem ismerem személyesen.

EGY a Queen 2019.04.10. 09:47:17

@Sele Burdi: baszki,ez kurvára nem ezt jelenti,te is tudod...hogy mit érez a poszter,azt hagyuk.Eddig is ezt érezte,oszt azért tart itt,mert azt hitte,azzal veszíti el a gyerekeket,ha nem csicskul.

Nevem Senki Most 2019.04.10. 09:47:24

@EGY a Queen: Akár egy 18 évest is meg tud hülyíteni az anyja. Még ha nem tesz keresztbe a láthatásnak, akkor is 12 nap anyuka, 2 nap apa. Mennyi esélye van apának? Kb semmi. Ha a láthatást is gátolja, akkor simán elérheti adott helyzetben, hogy hónapokig nem látja az apa a gyerekét. A gyereknek meg elő lesz adva, hogy apád nem kíváncsi rád.
A gyámhivatalnál apa kérheti a láthatás betartatását, de azok egy nagy kalap szart érnek.

Sele Burdi 2019.04.10. 09:56:08

@EGY a Queen: nem jelenti azt, viszont egyenesen kovetkezik belole

2019.04.10. 09:59:57

@Nevem Senki Most: ahol már a láthatás is meg van szabva, az már egy erősen vert, kiszolgáltatott helyzet. Eddig eljutni sem szabad. Ma minden jogi lehetőség is adott ahhoz, hogy 50-50 arányban legyen elosztva a gyerek láthatása. Ha erről bírósági végzés is születik és eltelik így 2 év (vagyis bizonyítottan működik az 50-50), akkor onnantól szinte esélye sincs az anyának, ha szopatni akarna, mivel bizonyítania kell, hogy miért nem működik az 50-50 (ez önmagában is egy szép feladat), majd meg kell győznie a bíróságot, hogy ettől (ami eddig működött) jobb az, ha nála helyezik el a gyereket. Egy ilyen 50-50-es megállapodás szerintem mindent megér egy ilyen embernek, akinek fontos a gyereke. Akár még egy felfüggesztettet is, ilyen keretek között pedig az eszközök tényleg szinte korlátlanok. :)

Sele Burdi 2019.04.10. 10:07:31

@Captain Admin: "ahol már a láthatás is meg van szabva, az már egy erősen vert, kiszolgáltatott helyzet."
ha hazasok voltak, minden esetben meg van szabva

2019.04.10. 10:18:30

@Sele Burdi: nincs. Eleve mire az első tárgyalás sorra kerül az minimum egy hónap. Oda pedig már lehet egy korrekt megállapodással érkezni.

Nevem Senki Most 2019.04.10. 10:28:07

@Captain Admin: ha a felek meg tudnak egyezni bármiben, akkor a bíróság azt helyben hagyja normál esetben. Ez egy jó eset. De ez csak akkor megy, ha anyuka együttműködő.
Ha anyuka nem akar megegyezni, akkor a bíróság dönt. Általában úgy, hogy a láthatás minden második hétvégén, a gyerek az anyjánál elhelyezve. Ezen akkor van esélye az apának módosítani, ha igazolni tudja, hogy az anya alkalmatlan a gyerek nevelésére, pl ha alkesz, vagy mentális problémái vannak.
Meg sem vizsgálják, hogy apa is alkalmas lenne-e a gyerek nevelésére. Automatikusan anya. De lehet pár évig pereskedni a semmiért. A magyar jogrendszer a nők mellett van, a családjogi bírók nagy része is nő.
A másik eset, amit apának van esélye, amit mondtál, a zsarolási potenciál.
Én semmit nem tudtam a gyerekeim anyjánál szép szóval elérni, az ígéreteit nem tartotta be, amit elértem azt kényszerítő eszközökkel sikerült.

Sele Burdi 2019.04.10. 10:48:24

@Captain Admin: a vegzesben benne van. Tok mind1, h van v nincs megallapofas. Ha van, akkor az kerul bele.

Nevem Senki Most 2019.04.10. 10:54:00

@Yotengri: Én még így jártam és az a kollégám is, aki kb 2 éve vált. Ha ez azóta változott, az király. És nem lehet alaptalanul besározni a volt férjet pl azzal, hogy veri az asszonyt, holott nem, befolyásolandó az ítéletet.

A legjobb akkor is az, ha van ütőkártya a kezemben, amit kijátszhatok ha kell. Csak ki a fasz gondol arra, hogy a társául választ valakit és kártyákat gyűjtsön ellene.

2019.04.10. 10:57:25

@Nevem Senki Most: mint írtam, úgy kell megérkezni az első tárgyalásra, hogy a kezünkben legyen egy mindkét fél részéről aláírt kölcsönösen előnyös megállapodás. Ehhez az igénybevett eszközök senkit nem érdekelnek.

2019.04.10. 11:06:16

Szerencsétlen, ha nem lép, mindenki élete tönkremegy. Ha jól olvastam a jelenlegi asszony is kezd besokallni. talán tényleg dönteni kellene.

2019.04.10. 11:08:47

@Nevem Senki Most: "Csak ki a fasz gondol arra, hogy a társául választ valakit és kártyákat gyűjtsön ellene."

Bárki akinek esze van és nővel kezd. :)

2019.04.10. 11:08:52

Jó lenne, ha az ex is olvasná ezt a blogot :)

exilis 2019.04.10. 11:21:08

Szerencsére Captain A. már leírta ami én is leírtam volna, felejtsd el egy időre az egész családod. Ne keresd őket. Ha feleséged keres nem érsz rá. Ha a gyerek keres, akkor csak akkor érsz rá, ha valóban fontos a dolog. Meglátod, a gyereked idővel nem csak a lehúzható lúzerapát látja majd benned, aki úgy ugrik ahogy ő fütyül, hanem feltűnik majd a valódi hiányod, a valódi értéked. Nem lesz könnyű, mert amikor az anyjától visszahallod, hogy a nagykamasz gyereked este "hiányzik apa" címszóval sír a szobájában, összerándul majd a gyomrod, de örülj neki, mert ez azt jelenti, hogy a gyerek rájött, hogy fontos vagy neki.

2019.04.10. 11:32:44

@exilis:ki lehet szűrni, hogy "apa" hiányzik, vagy a szolgáltatás?
a gyerek eddig is a szolgáltatást vette igénybe.., ha OKOS lenne az ex család, akkor jól "használnák" az új család adta lehetőségeket. De, ezeket lassan elvesztik, ha az új asszony már nem akarja a gyerek szórakoztatását vállalni...

2019.04.10. 11:42:56

@exilis: milyen gusztustalan ez.. a gyerekkel játszani? amikor a felnőttek nem képesek kommunikálni, az új helyzetet megbeszélni értelmes felnőtt módjára? Tényleg a gyereket kéne szívatni? .... Gratulálok

2019.04.10. 11:46:22

@Rita Vrataski: a gyereknek is meg kell tanulnia, mi a különbség a kapcsolatok között. Kemény világ ez, ha ő az anyja példáját veszi alapul- vagy nagyot bukik, vagy egy igazi kihasználó emberré válik... Ki mondja el a gyereknek, hogy mi a jó? Amikor azt látja, hogy az anyja érvényesül???

2019.04.10. 11:50:17

@Captain Admin: a "rendes" kulturáltan elváló pasikkal ezt teszik?

2019.04.10. 12:01:11

@Captain Admin: Ezt a módszert a saját fiadra is alkalmaznád?

Daneel Oliwaw 2019.04.10. 12:02:23

Úgy érzékelem, konfliktuskezelésben mindig az önérvényesítést hagyod ki a dologból, kizárólag az együttműködésre koncentrálsz, vagyis a konfliktusokat vagy kerülöd (elhallgatod), vagy alkalmazkodsz. A házasságodból elmenekültél, ahogy a megszűnését is elhallgattad a gyerekeid előtt. Ha nem tudsz nemet mondani, önérvényesíteni, döntéseket vállalni, csak menekülni, akkor a halogatásban kell bajnok legyél a régi családod felé. Csak és kizárólag előrendeléses rendszerben bevállalni szolgáltatást, legyen az kertész, autószerelő, takarító, TMK lakatos vagy apataxi igény, illetve abból is csak azt, amit más (pl. exnej pasija) nem tudna szolgáltatni. Különben amid még megvan, az is ki fog folyni a kezedből, az új párkapcsolatoddal együtt...

PPK™ 2019.04.10. 12:02:45

Én is azon a véleményen vagyok, hogy a gyerekeiddel foglalkozzál, a legfontosabb, hogy a velük való kapcsolatod jó legyen.

Részben tükörsima feladat.

A kulcs, hogy hosszútávon gondolkozz. A sok kretén szülő nem képes (hosszútávon) gondolkodni válás után és csak egymás fikázása megy a gyerek előtt. Csak hogy ezt a magad javára is tudod fordítani anélkül, hogy játszmáznál, vagy bármilyen köcsög húzásod lenne. Pusztán annyi a teendőd, hogy foglalkozol a gyerekeiddel, érdeklődsz felőlük. Ugyanis anyuka uszíthat és fikázhat téged 24/7 a gyerekeidnek, ez folyamatosan a te malmodra hajtja a vizet, ha a gyerekeid jól érzik magukat veled és kiderül számukra, hogy jó arc vagy, aki szereti őket. Dumáljatok, bohóckodjatok, érdeklődj a suliról, mindenről, ami történik velük, érezzétek jól magatokat, ökörködjetek, az a lényeg. Csak lazán. Rövid idő alatt kikristályosodik nekik, hogy te baszd meg nem csak, hogy normális figura vagy, hanem anyuka a köcsög, aki fikázott téged nekik.

És mivel van lehetőséged beszélni és találkozni velük, így ez csak rajtad múlik.

Anyukát ki kell zárnod az ilyen találkozások alkalmával, amennyire csak lehet, neked nem kell őt szóba hoznod, mert mi a fasznak? Nem része már az életednek, nem is lesz. Később olyan idősek lesznek a csimoták, hogy már elkérni sem kell őket anyukától, így a találkozásokat is le tudod szervezni közvetlenül a gyerekekkel. A világ legegyszerűbb dolga, csak apának kell lenned, anyukát meg nem venni a szádra. A kölykök nem hülyék, le fogják vágni, hogy kettőtök közül ki (volt) a faszparaszt.

Viszont ami téged... hát baszd meg, ekkora balfácánt életemben nem láttam még. Eddig nem férfi voltál, csak egy kihasználható cseléd. Az más kérdés, hogy ez nem jogosítja fel a gádzsikat arra, hogy ki is használjanak, de ők már csak ilyenek, a lányod is ezt a hozzáállást mutatja már most.

Csak szólok, hogy a fenti scenario is csak úgy fog tudni hatékonyan működni, ha férfi is vagy egyben, nem csak apuka. A gyerekeid jelenleg nem tisztelnek, mert egy férfiatlan, szánalmas pincsikutya vagy és ez viszont kurvára nem a volt feleséged hibája, ez csak és kizárólag a te balfaszságod. Szóval faszt kell növesztened MÉG MA. Arra nem tudok tanácsot adni, hogy hogyan kell, mert nekem gyárilag van és elképzelni sem tudom, hogy a volt csajom kertjében füvet nyírjak, amíg azt bent bassza az új faszija. Agyfasz, komolyan mondom, de valahogy a sarkadra kell állnod, mert ez nem állapot. Azon túl, hogy jó apukának kell lenned, példát is kéne mutatnod a fiadnak, hogy igazi férfi legyen, ne egy szánalmas kis pöcs, mint amilyen te vagy most. És a lányod is sokkal inkább szeretne egy olyan apukát, aki fasza csávó, akihez fordulhat és bevédi, ha valami ecsetfejű kisgörény gecizik vele.

Szóval kurvagyorsan szedd össze magad, férfivá kell érned, ~15 év mínuszban vagy. Elsősorban a gyerekeidért, másodsorban magadért.

Mert aztán egy szép napon tényleg végleg elveszíted a gyerekeid, a mostani csajod is lelép a faszba, te meg kocsmatöltelék leszel, mint a sorstársaid. Aztán nyomhatod a dumát két fröccs között, hogy a volt asszony(ok) miatt, de valójában javarészt a te férfiatlan, szánalmas éned miatt leszel gyermektelen hulladék.

2019.04.10. 12:10:51

@Nevem Senki Most: Egy válás most bruttó három óra. Közös gyerekfelügyelet az alap, pont, hogy az ellenkezőjét kell bizonyítani, harcolni érte..
Ahhoz, hogy ez így legyen megegyezés kell - tudja a felperes)(aki mindig a feleség) hogy betartod a szavad. Akkor is amikor a gyereknek RÁD van szüksége, és akkor is, ha esetleg elfelejti, miben állapodtatok meg és emlékeztetni kell erre..
Az apaság nem a fűnyírás, ingyentaxi, bevásárlás a Tescoban. Ezekhez nem kell férfi, bár kényelmesebb, ha unatkozol és Teréz anya akarsz lenni. Ha valódi apa voltál nincs az a kiborult nő, aki ne akarna békében válni, mert olyat nem talál többet. Minden másban pótolható leszel - már ha eddig nem voltál.

2019.04.10. 12:13:48

@PPK: lehet, hogy a múltjából hozza ezt a viselkedés formát, valószínűleg rossz példát is látott. Sokan vannak akik, tudják mit kellene tenniük, de sajnos nem teszik meg. Ebben a kapcsolatban mindenki sérül, ha jól látom- csak a volt feleség nem :). Ő éli az életét. Mennyi idős lehet poszter?40pár? Már volt több kapcsolata, ami valószínűleg ugyanez miatt ment tönkre, mégsem tud /akar változtatni ezen. Lehet valami más is van a háttérben amiért lemegy kutyába a volt asszonynak.

2019.04.10. 12:14:47

@TSEPKE: látod, hogy nem pótolható? kell a sitter, a fuvar, a lóvé...

2019.04.10. 12:21:36

@Ellenség: persze, kényelmesebb elvenni egy élhetettlen libát, utána lehet kurvázni, hogy ccc csak eltartatta magát. Másik kedvenc a kizárt a családi életből, mert mártír akar lenni.
Akar a frászt, de nem volt más opciója, férjnek ez kényelmes, aztán megy a pislogás, hogy már az első láthatáson nem tud mit kezdeni a gyerekekkel.

2019.04.10. 12:22:13

Egyébként gáz, hogy a jelenlegi asszonyra nem gondol??? Ki az a hülye aki ezt elviseli mosolyogva? Ha talált egyet azt kellene megbecsülni.

2019.04.10. 12:24:00

@TSEPKE: poszter tudott mit kezdeni, ha jól olvastam. Talán pont ez nem tetszett a régi nőnek- túl jól érezte magát a gyerek?

2019.04.10. 12:28:07

@Ellenség: benne van a pakliban. Kérdés min rágott be annyira, hogy ennek nem örül... Kiegyensúlyozott gyerekek, szabadidő (ld. Énidőőőő

2019.04.10. 12:29:24

@TSEPKE: Azt tudom elképzelni, hogy az új nő lehet a gócpont.

2019.04.10. 12:29:32

Komolyan agyfaszt kapok az ilyen kijelentésektől, hogy " múltból hozza a viselkedésmintát" , " ezt látta otthon" , " ilyen példa volt előtte"...
Bazdmeg, mintha az emberek valami idomítható papagájok lennének . Basszameg van saját egyénisége, szabad akarata, döntési képességei...nem 3D lenyomata a szüleinek. Idióták vagytok ..
Ennél már csak az jobb, hogy jaj ne lásson a gyerek csókolózó meleg párokat, mert belőle is buzi lesz... Na ezeket sorozatban Dunába lőni...

PPK™ 2019.04.10. 12:35:26

@Ellenség: világos, hogy a legnehezebb feladat ebben a történetben is az, hogy a felnőtt papírpöcsből férfi legyen valahogy.

Viszont a legfontosabb, hogy jó apjuk legyen a gyerekeinek. Ha "csak" ezt az utóbbit képes összehozni(mert mondjuk 40+-os és nem változik már gyökeresen, ha belegebed, akkor sem), már az is jó.

PPK™ 2019.04.10. 12:39:15

@Egy se qrva mind kiralylany: azért ez nem ilyen egyszerű, bro.

Sokszor halljuk, hogy valaki nem akar olyan lenni, mint a szülei, azt' mégis pont úgy viselkedik. Pont azért, mert az otthon látott minta igenis beleég a gyerekbe valamilyen szinten, hiába ismeri fel később, hogy gáz.

2019.04.10. 12:41:00

@Ellenség: mert nyugodt? Ritka kincs, utálni kell érte látod.

2019.04.10. 12:44:42

@PPK: a séma szerint akkor harmadik generációs elvált apuka lennék.
Más magyarázatot nem tudok , ez attól függ mennyire vagy erős vagy gyenge jellem.

2019.04.10. 12:44:49

@Egy se qrva mind kiralylany: Pedig bizony a gyerekek mást sem csinálnak kezdetben, mint mintát követnek. Ez a tanulási folyamat korai állomása. És pont ezért kifejezetten káros az, ha buzikat lát egy gyerek élőben vagy akár bármilyen formában. Ha ezek nem befolyásolnák a fejlődésüket, a nemi identitásukat, akkor nem raknának buzikat ábrázoló jeleneteket (sokszor teljesen oda nem illően és indokolatlanul) minden sorozatba, minden filmbe, minden szappanoperába és minden xfaktorba stb. De pl oroszországban sem tiltanák a buzipropagandát, mivel ha ártalmatlan, akkor teljesen felesleges lenne. Azért tiltják, mert kifejezetten káros.

Tovább megyek. Ha nem lehet buzivá nevelni valakit, vagy buzivá változtatni, akkor a ministráns fiúk miért lesznek melegek akiket megrontottak korábban az idősebb ratyi papok? Ugye nem látsz összefüggést a neten könnyen elérhető meleg pornó, a médiában tolt buziság mint trendi dolog és a melegek számának növekedése között? Konkrétan nincs nyilvános illemhely, ahol ne promózná magát valami szopni akaró köcsög. Ha szétnézel egy nagyobb plázában, fiatal kis ratyik tömegét látod. Egy szexpartnerkereső oldalon a faszik fele faszit keres. Miről beszélsz mégis? :)

2019.04.10. 12:45:42

@PPK: egyszerűen "csak" jó apa? Azért mert valaki szülő lesz, gyereket vállal, nem biztos, hogy mindent fel kell áldoznia azért, hogy elvált szülőként "jó" legyen. Mitől jó? fuvarozza a gyereket? pénzeli? beszélget vele? játszik? programozik vele? Láthatod az írásból poszter ezt tette. De, a gyerek kapott egy "isteni" sugallatot és elkezdett követelőzővé válni...Poszter maradjon jó apa? Elveszíti az életét...

2019.04.10. 12:46:48

@Ellenség: nem kell játszmázni. ennyi az egész. nem kell hülyének nézni a gyereket. 13 éves. Kiskamasz. Minden más egyéb problémája is van, a világgal, és saját magával is. Sérülékeny. Tanácstalan. Na, ha itt két balfasz, nem kommunikáló, játszmázó, szülő is nyomja neki... az, lesz, mint egy se kurva mind királylány: 60 évesen majd bocsánatért esedeznek, és ő meg csak egyet akar, elmenekülni otthonról...

2019.04.10. 12:49:14

@Egy se qrva mind kiralylany: attól is függ igen, hogy mennyire vagy gyenge vagy erős. De, apaként a gyerekedet teszed előre mindig? Ha nem felesz meg a gyerek elvárásainak rossz apa leszel? Egy frászt. A gyerek ha mindig megkap mindent, mert akkor vagy jó apa, akkor elváltként élj egyedül és szolgáld a gyerekedet???????

2019.04.10. 12:50:35

@Captain Admin: bazdmeg, te a befolyásolható, birkanyáj csőcseléktömegről dumálsz

2019.04.10. 12:51:09

@Rita Vrataski: Milyen módszerre gondolsz?

2019.04.10. 12:51:48

@TSEPKE: de senki se becsüli! A fószer se, pedig ha a gyerek lelép, mert nem kap meg mindent, akkor csak a nő marad! Ha bírja cérnával.

2019.04.10. 12:53:26

@Egy se qrva mind kiralylany: igen, mind azok vagyunk. Vagy te még soha nem vásároltál olyan terméket, amin egy világcég márkajelzése van? Jöttél ki valaha úgy egy üzletből, hogy olyan dolgot is vásároltál, amit eszedben sem volt még mielőtt oda beléptél? Naugye. :)

PPK™ 2019.04.10. 13:00:25

@Egy se qrva mind kiralylany: én nem azt írtam, hogy törvényszerű, hogy minden gyerek kiköpött mása lesz a szüleinek, de a látott minta hatással van a gyerekre.

Vegyünk egy olyan gyerekes nőt, akinek természetes dolog, hogy otthon piál a barinőkkel, mielőtt mennek bulikázni, a gyerek pedig látja ezt premier plánban.

És itt jön az, amit írsz te, hogy ha a gyerek képes felmérni, hogy ez ultra gáz, akkor ő még fiatalon, gyermektelenül sem akar takony részeg lenni, mert az anyjára emlékezteti.

Ha meg nem képes felmérni, akkor jó eséllyel lesz ő is olyan. De vehetjük a bagózást is, vagy bármi mást.

A te példád azért nem jó, mert az nem viselkedési forma.

2019.04.10. 13:01:55

@Ellenség: nagyon kevered, nem attól jó egy apa, hogy mindent megad a gyereknek és szolgaként pincsizik. Ez most a poszter, láthatóan nem működik.
Egy kiskamasz már bőven be tudja lőni a másik nemet, tudja mi vonzó, ki a vetélytársa, gondolod nem látja - főleg egy minimum 15 éves kamaszlány - hogy az apám egy puhapöcsű lúzer?

Egy kiskamasz már

2019.04.10. 13:03:21

@Captain Admin: persze. Tegnap cseréltem le tavaszi ruhatáramat, vásároltam 2 cipőt, 3 farmert, rövid gatyát, kabátot, 20 pólót. Mindegyik Hilfiger. Nem akartam venni papucsot meg boxert, de megláttam, megvettem. Igazad van, manipuláltak, szemem elé helyezték el a kapitalista burzsuj disznók a terméket

2019.04.10. 13:03:55

@Captain Admin:" 3. - mai naptól kezd el leszarni a fiad, minden kapcsolatot szakíts meg vele! Ne keresd semmilyen formában. Az exeddel ne kommunikálj, mutasd azt,h teljesen jól érzed magad egyedül és az új nőddel. Csak magaddal foglalkozz! Nem keresed őket és nem találkozol. Tűnj el az életükből!
- mindenféle jogi támadási eszközét könnyen hatástalaníthatod, amint megfelelő zsaroló potenciállal rendelkezel felette. A lehetőségek tárháza végtelen, kizártnak tartom, hogy ne tudd zsarolni valamivel. Elég pár intim fénykép róla, amin felismerhető. Ha nincs ilyen a birtokodban, szerezz! Ha ez végképp megoldhatatlan (kizárt), akkor is mint az élet minden területén, itt is az agresszor lesz előnyben, aki eddig az exed volt. Támadd ahol tudod. Ezer és egy módja van a munkahelyi zaklatásnak. Céges emailfiók elárasztása, munkahelyi telefon állandó hívogatása stb stb, és ezek csak a legális lehetőségek közül pár. Az őrületbe kell kergetni, komoly problémát kell neki okozni.
- ha mindezekkel megvagy, konkrétan napokon belül keresni fog a fiad, az exed hangneme 180 fokot fog fordulni, ő fogja küldeni hozzád a fiad stb stb." A hányinger kap el tőled, és az ilyen és ehhez hasonló okosságaidtól. Mégegyszer, mert nem értetted, a saját fiaddal is ezt csinálnád?

2019.04.10. 13:04:30

@TSEPKE: akkor az új nő, mint vetélytárs? ahhoz nem elég eszes a kiskamasz, hogy inkább "használja"? Poszter írta: a feleségem programot szervezett, ajándékot vett...

PPK™ 2019.04.10. 13:08:01

@Egy se qrva mind kiralylany:

A kutyáim alatt a pénzem, a falamon Tony Montana
Dolce, Vuitton, Rolex, Ray-Ban, Giorgio, Emporio, Prada
Fullon a kéró, héló-héló, tenger, kókusz, pálma
Tony, Tony, Tony, Tony, Tony Montana!

2019.04.10. 13:09:14

@PPK: kösz bro, megerősítettél amit eddig is tudtam, Kivételesen Tökéletes Férfi vagyok

2019.04.10. 13:11:04

@Ellenség: mert a gyerek azt kérte és ész nélkül megtettük vagy mert úgy gondoltuk ez majd tetszene neki és meglepjük vele hátha akkor jobban szereti a csajt?
Ezeket értelmezni sem tudom, miért más a válás után programot szervezni mint előtte? Mert előtte nem volt ilyen? Mert most már számít, mert verseny van, mert sikerült odáig süllyedni, hogy egy leülök apámmal dumálni nem téma?

PPK™ 2019.04.10. 13:11:09

@Egy se qrva mind kiralylany: ez a beszéd, bro! Meg ne halljam még egyszer, hogy picsogsz, mint valami fürdős kurva :)

2019.04.10. 13:15:47

@TSEPKE: Mi van, ha a nő alapból kedves? /volt/ Azért szervezett programot, mert jól érezte magát? Poszter a házasságában valszeg nem szervezett progit, mert arra ott volt az exnej.Qva nehéz biztosan elfogadni az új nőt, de nem jobb mindenkinek, ha ő jó fej? Ha ő is bekeményít poszter életében, akkor lesz világvége neki, gondolom. Akkor tényleg marad a nyalom a gyerekem seggét egy kis figyelemért.

2019.04.10. 13:20:50

@PPK: #goingout , #dinner , #wienbynight , #gucciacesneakers, #louisvuittonscarf

PPK™ 2019.04.10. 13:25:01

@Egy se qrva mind kiralylany: úgy, úgy! :))

Hallod, akkor mára be is fejezhetjük a komolykodást egy bölcsességgel:

mindenkinek jók a szülei valamire, ha más nem, elrettentő példának

2019.04.10. 13:25:38

@Ellenség: szóval eddig nem szervezett programot mert ott volt az exnej, most is az új nő teszi. Ezeknek a kölyköknek nem apja van, hanem jön egy nő aki próbál a második anyjuk lenni..
Nem tudom milyen elfogadni egy új nőt - először biztos végigsakkoznám milyen esélyem van csendben elásni - de ha nem versenyzik, tiszta lapok vannak, örülnék, hogy nem egy liba lesz az új modell a gyerekek előtt.

2019.04.10. 13:33:35

@TSEPKE: Hát, nem minden apa superman :) , az átlag ember éltét a nők szervezik- kövezzetek meg!, de akkor is így van. Egy 13 éves kölyök is lehet már iszonyú gáz. Az elvált apáknak nem sok beleszólása van, a mindennapi gyereknevelésbe- vagy nemnevelésbe. Az anyák persze szajkózzák: vegyél részt a gyerek életében, aztán ha meg részt veszel és kérdezel esetleg, akkor már nem olyan tecccős az egész. főleg ha jobb dolgokat csinálsz a gyerekkel, mint anya. A gyerek fejében kell helyretenni: apa már nem itt háztartási alkalmazott! A gyereket kell felvilágosítani, hogy nem apa helyett kell begyújtania, hanem ,mert anya lusta... ennyi a csoda szerintem. De, ha mindezt apa mondja, azt anya cáfolja és sajnáltatja magát. Apa tehet bármit.

2019.04.10. 13:36:14

Azért én elbeszélgetnék velük..., anyával akinek mindig kell egy csicska- ha nem apa, akkor a gyerek, mert a látszat szerint az új pasinak több esze van.
Poszterrel, hogy legyen ffi, a gyerekkel, hogy tudja már hol a helye.Az új nővel: ne legyen hülye.

PPK™ 2019.04.10. 13:40:26

@Egy se qrva mind kiralylany: azt mondja a hullamosó, hogy küldött neked fürdőruhás képeket. Lökjed át mindet, hogy tudjam pontozni.

2019.04.10. 13:46:53

@PPK: bro, ne csiribiriskedj, pontozd a golddiggeredet

PPK™ 2019.04.10. 13:52:49

@Egy se qrva mind kiralylany: :D

Szóval így állunk. Akkor kénytelen leszek bedobni magam és majd küldi magától a csöcsfiket, meg a seggfiket :)

2019.04.10. 13:53:56

@Rita Vrataski: "A hányinger kap el tőled... "

Hogy én ezt már mennyiszer hallottam mielőtt bekapták a farkam...?! :)

Mi a rossz abban a gyereknek, ha pár napig nem keresi az apja és nem találkoznak? De legyünk pesszimisták és feltételezzük azt, h stratégiai érzék hiányában elbénázza a poszter, és mondjuk 2 hétig nem beszélnek/találkoznak. Na akkor mi van? Tragédia? Mindezt azért, hogy a későbbiekben akkor találkozhassanak amikor csak akarnak.

Ez semmi más, mint az anya eszközéhez való legjobb (nem a leghatékonyabb) és a gyereket leginkább kímélő alkalmazkodás, ami mégis eredményes.

A hányingered jogos. Az exem és minden hozzátok hasonló senkiházi geci nő aki a gyerekével zsarolja a gyereke apját, mind így érez ilyen helyzetben. De ki a kurva anyátokat érdekel szerinted, hogy mit éreztek? :D Hogy tovább fokozzam a hányingered leírom sokadszor, hogy én pl minden nap találkozok a gyerekemmel, akkor van nálam amikor akar és addig ameddig akar, és nem azért, m az anyjának aranyból van a szíve. ;)

2019.04.10. 13:55:41

@Ellenség: millió lehetősége van, csak akarni kell. Gyerekkel meg nem beszélni kell erről. Látni fogja mi a helyzet és elfogadja, slussz.
Vesztenivalója nincs, ennél lejjebb már csak készakarva kerülhet..

2019.04.10. 13:56:59

@PPK: ő nemolyan lány

PPK™ 2019.04.10. 14:00:08

@Egy se qrva mind kiralylany: mi az, hogy nem olyan? Azt írta, hogy csipázza a nagybetűs Férfiakat, tehát teljesen reális az elképzelésem :)

Faszé' picsogsz megint. Férjet is akar, az meg lehetnél te :D

Win-win-win :D

2019.04.10. 14:00:30

@Captain Admin: van új kapcsolatod? mármint komoly :)

2019.04.10. 14:02:09

@TSEPKE: úgy látom, ez még nem az alja...lefelé akkor megy majd, ha a mostani életét feladja a gyereke miatt.

2019.04.10. 14:02:45

@Captain Admin: mondtam én, hogy önmagadra ismertél a poszterben. És utálod magad. Frusztrációdat még soha nem mutattad ki ilyen anyázós stílusban, eddig uralkodtál magadon. Ez most betalált .

2019.04.10. 14:05:58

@PPK: te most erről eszembe jutottak a Férjek, nagy F -el

2019.04.10. 14:11:27

@Egy se qrva mind kiralylany: tudod, mi a pláne? poszterből is kinézem...mit is írt? Egyszerre voltak egy fedél alatt az új pasival, gondolom ő füvet nyírt a gerlepár meg elbújt a poszter és akkor még neje hálójában :)

2019.04.10. 14:12:06

@Egy se qrva mind kiralylany: igen, teljesen betalált, én vagyok a poszter.

Eddig is anyáztam, a béta csabit konkrétan másfél éve 3 napon keresztül hordtam el mindenféle gecinek, napi 30 kommentben. Minden esetben alapos indoklással. Az idióta kényszerbiszex béta nyomorult meg csak tűrte csendben, és lájkolgatta amikor a csajok bevédték. :D Rita is kiérdemelte az ostobaságával, és az álnaív rosszindulatával. Ha meg ennyire ostoba, hogy azt hiszi, hogy az elváló félben lévő apák nagy része nem a békés elválást választanák ha tehetnék, akkor teljesen mindegy mit ír neki az ember, fogalma nincs semmiről.

Mondtam,h sokkal használhatóbb ez a komment felület. :)

2019.04.10. 14:19:15

@Ellenség: hálójukban, konyhaasztalukon, kerti hintájukban

PPK™ 2019.04.10. 14:20:34

@Egy se qrva mind kiralylany: "Hétköznap intézte a bevásárlásokat a családnak, nyírta füvet, stb, pénteken fuvarozta a becses nejét hozzám, vasárnap este jött érte"

Most meg traktál minket ezzel a poszttal :D

Egy se qrva mind kiralylany (törölt) 2019.04.10. 14:22:23

@Captain Admin: jó, jó , de a csabi az nem számít. Ne számoljuk bele őt

Egy se qrva mind kiralylany (törölt) 2019.04.10. 14:24:19

@PPK: el kell vedd a Zsófikát ahhoz, hogy te csöcs szelfit kapj

2019.04.10. 14:24:21

@Captain Admin: Hányingerük volt tőled, de bekapták? Sokat fizettél nekik, ugye? :) Nem válaszoltál a kérdésemre. "Az exem és minden hozzátok hasonló senkiházi geci nő aki a gyerekével zsarolja a gyereke apját, mind így érez ilyen helyzetben."( nekem nincsen gyerekem, tehát kiestem eme nemes példádból. maradjunk hűek a valósághoz :) ) de erre te a legprimitívebben zaklatnád, támadnád, lejáratnád, az őrületbe kergetnéd? de nem válaszoltál a kérdésemre, hogy a fiad anyjával is ezt csináltad? ugy , hogy a gyereked is részese volt mindennek, és természetesen kihatottak rá a szarságaid? Tényleg kitetted ennek? Mert az anyja egy senkiházi geci nő?? A kis primitív harcotoknak ő részese volt? De egyébként ne zaklasd fel magad. Minden nő kurva. Te meg alfa vagy. Itt meg szeretnek. Én meg nem hazudok :) :)

2019.04.10. 14:24:36

@Egy se qrva mind kiralylany: miért kivételezel a buzikkal? Homofób vagy vagy mivan?

2019.04.10. 14:25:49

@PPK: egyszer besokall mindenki, és keresi a kiutat. Akkor az volt a megfelelő abban az élethelyzetben, - legalábbis annak látszott- most már biztos verné a fejét a falba, hiszen más nővel él. De meg nem történtté nem tudja tenni.Vannak örök birka emberek, és vannak nők akik ezt kihasználják...sajna a gyerek ebben nő fel, és persze ez teszik neki- nulla meló, csak kell egy balek.

Egy se qrva mind kiralylany (törölt) 2019.04.10. 14:25:55

@Captain Admin: gyengéket nem bántunk!

2019.04.10. 14:27:42

@Rita Vrataski: jelen esetben poszterünknél a volt neje a gci..és ha ezt nem veszed észre kicsit gáz.

2019.04.10. 14:33:48

@Rita Vrataski: azzal, hogy nincs gyereked, nem abból a kategóriából estél ki amit felvázoltam, hanem ez annak az eredménye, hogy kiszorultál a szexpiacról. De így miért akarsz okoskodni?

Bizonyítottan elbasztad (köszönhetően az ostobaságodnak is), teljesen inkompetens vagy a témában. Olyan témában pedig különösen, amiben gyerekek is érintettek, mivel nő létedre annyi eredményt/tapasztalatos sem tudtál elérni ilyen téren, hogy legalább egy valaki alkalmasnak tartson arra, hogy szüljél neki. Konkrétan mint nő, teljes kudarcot vallottál.

Röhej, de inkább lehetne érdemben beszélgetni erről egy aranyásó agyhalottal (aki éppen a gyerekével zsarolja annak az apját), mint veled. A hülye kérdésedre pedig minden választ megkaptál már, még mielőtt a kérdést feltetted volna. :)

2019.04.10. 14:36:41

@Ellenség: a geci az nem veszi észre a gecit, csak ha az a geci egy rivális geci. Ők szövetségesek, mivel teljesen azonosulni tud a poszter exnejével. Ehhez a mai poszt ismeretében különlegesen ostobának kell lennie. A másik oldal meghallgatása nélkül is egyértelmű mi történik, ki a felelős, és ehhez nem vettem hozzá a tényt, hogy ma ez az általános eljárás a ribancoktól.

Nevem Senki Most 2019.04.10. 14:55:11

@TSEPKE: Ha a közös felügyelet alap lenne, nem kéne hozzá egyezség. A bíróság szerint nem alap. Ha anyuka nem akar egyezkedni, hanem kizárólag apába rugdosni, akkor baszhatja az egyezséget. A három órás válás max akkor van ha sikerül megegyezni. Nem kérdés hogy így lenne a legjobb, de többnyire nem ez van.

Ugyanakkor meg hiába van egyezség vagy akár jogerős bírósági ítélet is, anyuka simán szabotálni tudja pl a láthatásokat. A gyámhivatal beleszarik, sőt még apa lesz a fasz, hogy már megint minek jött ide. Anyuka teheti mindezt büntetlenül, ha kap is érte valami ejnyebejnyét, sír egy kicsit és elengedik.

2019.04.10. 15:01:46

@Nevem Senki Most: ez tényleg így van, egy barátunknál szinte minden alkalommal eljátssza anyuka, hogy "beteg" a gyerek. A gyereknek az a kommuniké, h apát nem érdekled.Voltak már bíróságon stb. de,semmi hatás nincsen. Csak a gyerektartás legyen fizetve, meg egy új cipő, egy új táska, a magánóra ára,zsebpénz- ha ezek közül valami elmarad, akkor telefonál a gyerek-hogy na mi van már? Új nődre jut pénz? Az anyák sajnos nem látják, hogy mekkora a felelősségük.

2019.04.10. 15:03:02

@Captain Admin: felesleges, ostoba, támadó durci puffogtatás :) de megnevetettél . :)

2019.04.10. 15:07:08

@Nevem Senki Most: Válts ügyvédet.. Nem mennék bele még így se részletekbe, legyen elég annyi, hogy rosszul tudod, már alap.
Ha vannak tökeid elég két alkalom amikor anya betart, jó ügyvéd (mármint a tiéd legyen jó

2019.04.10. 15:12:25

@Rita Vrataski: ugye ha sírtál volna azt is megírnád? :D

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2019.04.10. 15:14:16

Üdvözlet, üzenet egy másik naprendszerből.

Balfaszozóknak: abban igazatok van, hogy ez valóban a ló túlsó oldala. Viszont azt jó, ha tudjátok, a legtöbb apa azért nem ilyen. Van, hogy kivonja magát a rá eső kötelezettségekből, elkezdi szidni neki az anyját (évekig!) stb.

Elvált szülők sarjaként írom, az apának egyetlen feladatköre és kötelessége van és lenne, a gyerek/gyerekei. Nem, nem jár vissza füvet nyírni, hanem megtanítja az utódnak, mint ház körüli munkát, amit jó esetben felnőtt férfiak el szoktak végezni.
Nem keres szerelőt az ex kocsijának, hanem ha van ismerőse, átbeszéli a fiával, hogy itt egy telefonszám, ezt és ezt mondd majd el neki, szervezzetek le időpontot stb. - megtanítja a gyerekét ügyintézni!!
Máskülönben a fiúcsemete egy lázadó, de ugyanúgy életképtelen valaki lehet, mint az az úri gyerek, aki hírből sem ismeri a házimunkát.
És nem, pénzt sem küld/ad haza, hanem a gyerekre költi. A gyerekének legyen kabátja, cipője bluetooth hangszórója, akármije - normális kereteken belül, a 300 ezres "ájfón" nem létszükséglet. Az internetképes telefon, amin megnézhető a buszmenetrend, azért tizenéveseknél nem árt, sőt hasznos.

Valahogy ezek mentén gondolnám belőni az arányokat, és igen, bevonnék a buliba egy pszichológust is, lehetőleg férfit. Aki mentora lenne a férfias (határokat ismerő, betarttató, mégis udvarias, életképes stb.) attitűd elsajátításának.

exilis 2019.04.10. 15:17:44

@Rita Vrataski: Figyelj Rita, én tapasztalatból beszélek, te meg nem. Rá kell döbbenniük mit jelent az apahiány ahhoz hogy értékelni is tudják. Nem azt mondtam, hogy hazudjon, hanem azt, hogy ha elköltözött ne viselkedjen úgy mintha ott élne. Nem él ott, ne játsza továbbra is azt hogy igen. A nem ott élés meg azzal jár hogy programjaid vannak, és nem teszed félre füttyszóra, még az egy szem gyerekedért sem.

2019.04.10. 15:23:17

@TSEPKE: "Ha vannak tökeid elég két alkalom amikor anya betart, jó ügyvéd (mármint a tiéd legyen jó

2019.04.10. 15:25:40

@Ellenség: ahogy az apák sem. Példákat bárki tud hozni, én olyat, ahol apa rá se nyitja a gyerekekre az ajtót.. Ettől minden apa link szemét? Nem

2019.04.10. 15:31:12

@Névtelen betelefonáló: anyát kifelejtitek a képletből !

Nevem Senki Most 2019.04.10. 15:37:42

@TSEPKE: Lehet, hogy van olyan gyámügy, ahol ez működik. Egész biztosan nincs sok ilyen.

De emlékezzél, hogy Tasnádi Péternek sem sikerült a gyerekét elvenni az anyjától, pedig ott sem a pénz sem akármilyen más eszköz bevetése nem lehetett akadály.

Ha a nő nem akarja, nem lehet rákényszeríteni. Itt Magyarországon biztosan nem. Jól mondta CA, azt kell elérni hogy ő akarja. De ha ez nem sikerül, akkor apa nem nyert.

2019.04.10. 15:37:58

@Captain Admin: szerinted egy átfogó gyámhatósági vizsgálat mennyire tapossa a padló alá az anyát?
Láttál már ilyet? Élőben...
Évek óta bebetonozott állapotokon már csak a te módszered segít ez tény.
Nagy különbség van a hatóság segítsége és aközött hogy tőlük várod a megoldást. De felőlem.. Mindenki úgy boldogul ahogy tud.

2019.04.10. 15:42:50

@Ellenség: én konkrétan ismerek egy csajt, aki a családsegítő és gyermekjóléti szolgálatnál dolgozik, és aki MIUTÁN bepasizott, közölte az addigi faszijával és a gyerekük apjával, hogy kéri azt a lakást amit kinézett, így és így felújítva, berendezve, különben nem fog találkozni a gyerekével miután külön költöztek.

Azt kell tudomásul vennie minden válás előtt álló faszinak, hogy a számára és a gyereke számára legelőnyösebb kimenetelt csak úgy tudják elérni, ha azt feltételezik és ennek megfelelően cselekszenek, hogy minden nő (és így az ő nője is) mindent megfog tenni azért, hogy a gyereket elszakítsa tőle és a faszit pedig teljesen ellehetetlenítse, eltapossa, kisemmizze, hajléktalanságba döntse.

Ha ennyire nem lesz vérmes a nő, azt tudjuk be a szerencsének. Egy biztos; a megfelelő hozzáállással semmit nem veszíthetünk. Bármiféle előítélet nélkül írom, hogy teljesen konszolidált, normális, báránylelkű nők is bepróbálkoznak ilyen helyzetben. Ami csak részben köszönhető a ritához hasonló megkeseredett senkiházi barátnőknek és az ügyvédeknek. A nő ilyenkor ösztönösen magának és a gyerekének akar minden erőforrást, még az apa élete árán is. Az apa ilyenkor már teljesen értéktelen a nőnek, különösen akkor, amikor már megvan a következő gazdatest.

2019.04.10. 15:46:39

@TSEPKE: én boldogulok, fél óra volt a tárgyalás, külön élvezet volt a bírónő és az ex ügyvédjének az arcába vigyorogni, amikor az általam megírt megállapodást végzésbe foglalták. Te viszont hülyeséget írtál, fikciót, amit ne tegyél, mert félrevezeted azokat, akik ezt olvassák és esetleg poszterhez hasonló szar helyzetben vannak.

Egy megoldás van; cselekedni azért, hogy az anya egyezségre akarjon jutni. Így vagy úgy. A többi finghámozás, amire pont nincs szüksége egy 0-18 éves gyereknek.

2019.04.10. 15:53:43

@Captain Admin: huh, azt hiszen hálát adok az égnek, hogy én teljesen egyedül neveltem a gyerekeimet...Fizikálisan és mentálisan is ép gyerekeim vannak. Normális értékrenddel, normális családi életet élnek. Nő vagyok, de az ilyen játszmák, aztaQ..., de mivel egy hasonló mérgező kapcsolatban élek, így átérzem a poszter és a felesége helyzetét.

2019.04.10. 15:56:40

@Yotengri: négy hónap volt cakkpakk. Igen, van békéltető, rá 30 napra be is lehet adni a megegyezéses válást. Ha lemondtok a fellebbezési jogról aznap jogerős.
Ez nem gyors?! Mit vártál, hogy reggel felkelsz, én nem élek tovább ezzel a qrvával és este szabad ember vagy?

2019.04.10. 15:59:25

@Captain Admin: végignéztem egy ilyet... Két okból az én válásom is csak formaság volt. Ez volt az egyik.. Nem félrevezetni akartam, mint ahogy te sem, amikor azt írod bárkit megdugsz. Neked sikerül, másnak nem.. Ennyi az egész.

2019.04.10. 16:13:44

@Captain Admin: ez elég MNK lett, de sebaj.. Milyen erőforrás vehető el házassági szerződés esetén?
De igen, végülis igazad van, jobb félni mint megijedni.

Funk You 2019.04.10. 16:33:57

sok itt a hülye.
bazmeg, azzal jönni, hogy kényszeríteni kell az asszonyt a láthatásra vagy bármire, ami a gyerekkel kapcsolatos, ami a gyerek érdekeit szolgálja? hát honnan a faszból választottatok ti nőt, havanna lakótelep alsóról?
és ti osztjátok az észt a párkapcsolatokról? húdefasza!

Zsivány Kettő 2019.04.10. 16:46:02

@Rita Vrataski: nálunk alfáknál az a helyzet, hogy mindenképpen bekapják! Ha elbaszott gyerekből drogos semmirekellő, ha feleség által kibaszott elmebeteggé lett apuka, ha semmirekellő iskolázatlan tróger. MINDIG!!! De ezt csak a húspiacon kelendő nők tudják!

István Tokány 2019.04.10. 17:01:07

Idióta, hülye, csicska! Nőjj már fel bazmeg, és oszd ki a sok kis geci köcsög léhűtő férget! Ha nem megy máshogy, baszd pofán a rühes férgeket! EZEK, már csak abból értenek!

Zsivány Kettő 2019.04.10. 17:03:33

@Funk You: nem kell ezt annyira komolyan venni. Ez egy virtuális játék! Kb. olyan mint az online stratégiai játékok. Szórakoztatásra vannak. Az ilyen helyek rendesen vonzzák a megváltozott képességű embereket. Itt az lehetsz aki Mindig is akartál lenni. Adonisz, Rotschild, vagy akár dr Hannibál Lecter. Ezt a való életben nem tudod megtenni, mert az emberek egyik fele kinevetne a másik pofán verne.

EGY a Queen 2019.04.10. 17:14:47

@Zsivány Kettő: na jó,de ki vágyik arra,hogy prolikirály legyen az alsómuzsai vályogsorról?
Nemtom,én inkább James Bondot vagy valami másik faszagyerek identitást lőnék magamnak.. de hát nem vagyunk egyformák.

EGY a Queen 2019.04.10. 17:17:39

@Zsivány Kettő: de igazán jó szívvel csak a 18 év alattiaknak engeditek,gondolom,efölött már fizetni kell a nőknek az alfafaszért,ugye?

2019.04.10. 17:19:50

@Zsivány Kettő: "Az ilyen helyek rendesen vonzzák a megváltozott képességű embereket. Itt az lehetsz aki Mindig is akartál lenni."

Na és, te miért a kiégett ratyi szerepét vállaltad itt magadra önként? Annyira elutasító a közeg ilyen téren amiben élsz?

2019.04.10. 17:30:44

@Funk You: jaja, igazad van, mert szinte csak a lakótelepi nők szoktak bíróságra szaladgálni. :) Abban igazad van, hogy sokan vagytok itt is hülyék.

Zsivány Kettő 2019.04.10. 17:36:20

@Captain Admin: elnézést ha véletlenül valamelyik szerepkört már kinézted magadnak!:))) Ettől a mai poszttól nagyon befeszültél. Sajnálom, hogy így feltépték a sebeidet! Biztos vagyok benne, hogy holnap valami baszós téma lesz. Felsőkategóriás fasziknak az a testhezálló téma, nem ez a picsogás itt! Próbálj megnyugodni, kár ezen ennyit pörögni.

Zsivány Kettő 2019.04.10. 17:44:34

@EGY a Queen: ilyen az élet! Királynőknek nem jut herceges álom, csak királylányoknak!

2019.04.10. 17:57:26

@Zsivány Kettő: nem nem, félreértettél valamit. Engem tényleg érdekel, hogy ha valaki online ilyen nyíltan és örömmel megtudja élni a homoszexualitását, az miért nem bontakozik ki élőben is?

Láthatod, ez itt egy elfogadó közeg. Nyílvánvaló, hogy nálatok is vannak sajátos párkapcsolati, társkeresési problémák. Biztos vannak hetero kapcsolatokra jellemző sablonok, amelyeket a ti degenerált kapcsolati formációitokra is rá lehet illeszteni. Ezekről mondhatnál valamit, hiszen ez egy társkeresős blog, és akkor legalább valami értelmeset is írnál.

De csak ésszel, ne hevülj be túlságosan, nem kell túlmelegíteni a témát! ;)

Zsivány Kettő 2019.04.10. 18:10:46

@Captain Admin: látom még nem dolgoztad fel a veszteséget! Lehet hogy itt már említette valaki: keresd meg az AI-t. Nem ismerem különösebben őket, de van ott egy faszi aki biztos tud segíteni neked. Keresd DL-t!

2019.04.10. 18:23:41

@Zsivány Kettő: fura egy szerzetek vagytok ti buzik. Amint valakin látjátok, hogy kicsit határozottabb, karakánabb a megszokottnál, máris szívecskék lebegnek a szemeitek előtt, pillangók repdesnek a gyomrotokban, és hirtelen feszíteni kezd a napközbeni használatra rendszeresített anál plug, és mindezek hatására nem kevés kockázatot vállalva felajánlkoztok vadidegeneknek is.

Itt pedig egy elfogadó közegben, amikor önként ajánlom fel a segítségem, ráadásul ingyen és bérmentve, hogy kicsit szintelméletileg is kielemezzük a helyzeted, nem élsz a lehetőséggel. Annyi hasonlóság már biztosan van az ilyen hozzád hasonló ratyik és a nők között, hogy neked sem az kell, ami adott, hanem az elérhetetlen után vágyakozol.

Nem tudlak mással biztatni, hiába is reménykedsz ettől többen, de az ajánlatom él továbbra is. Írd le mi nyomja a kicsi szíved, garantáltan van racionális magyarázat a homokapcsolati kudarcaidra! Megpróbálom érzelmi köntösbe bújtatva tálalni neked az okokat, talán majd úgy olyan könnyen befogadod az infót, mint ahogyan azt fogadnád, akit kinéztél magadnak, te kis huncut! ;)

Funk You 2019.04.10. 19:00:29

@Zsivány Kettő: persze, igazad van, világos. de ha már szerepjáték, legalább legyen koherens a szerep. ki az a hülye, aki benyalja a nagy alfaságot, ha a wannabe alfa még képzeletben is csak egy egoista, tahó nőt képes választani? :D

Funk You 2019.04.10. 19:05:21

@Captain Admin: mi van alfa, talált, süllyedt? :D

Lővenbrau 2019.04.10. 20:30:36

@Rita Vrataski: Nórmális vagy ? Mi nem nők vagyunk, nem élünk ilyen alantas módszerekkel...

Funk You 2019.04.10. 20:38:23

@Captain Admin: hogy értsed: a havanna lakótelepi nő, nem a származási helyre utal, hanem a mentalitásra. hiába születsz a Rózsadombra, ha apád paraszt volt s te is az maradtál. ez csak példa, nem rád gondolok ofkorz :)
ha zsarolnod, kényszerítened kellett a feleségedet, hogy a te és a gyereketek érdekei érvényesüljenek, akkor haver kurva rossz nőt választottál Havanna ltp alsóról, túlfejlett egóval, nulla empátiával és érzékenységgel. de hát simili similis gaudet.

Zsivány Kettő 2019.04.10. 20:39:48

@Funk You: a neten minden megtörténhet!

Lővenbrau 2019.04.10. 21:03:50

@Captain Admin: "Ha ennyire nem lesz vérmes a nő, azt tudjuk be a szerencsének. Egy biztos; a megfelelő hozzáállással semmit nem veszíthetünk. Bármiféle előítélet nélkül írom, hogy teljesen konszolidált, normális, báránylelkű nők is bepróbálkoznak ilyen helyzetben. Ami csak részben köszönhető a ritához hasonló megkeseredett senkiházi barátnőknek és az ügyvédeknek. A nő ilyenkor ösztönösen magának és a gyerekének akar minden erőforrást, még az apa élete árán is. Az apa ilyenkor már teljesen értéktelen a nőnek, különösen akkor, amikor már megvan a következő gazdatest."
Mondasz valamit... Az exem a válás előtt felvetette, hogy, ha ötvenet fizetek, nem 30-at, akkor szó nélkül elválik... Megjegyeztem, hogy te akarsz válni baszod... Miféle alkupozíció ez ? :-D Kicsit vakarta a fejit...:-D Nekem is szerencsém volt, hogy már meg volt az új faszi (k).. Annyira menni akart, hogy nem törődött már az anygiakkal, a szüleivel papíroztam le a dolgot. Amikor a ház felét kívánta, elmagyaráztam neki, hogy számíthat 5 év pereskedésre és inkább az ügyvédeknek adom a plusz lóvét. Rájöttem, hogy én a csendes gamma pasi, ha nagyobbat ordítok, mint az asszony akkor megijed és kussol. Mondjuk nem élveztem annyira, de sokszor majdnem a röhögőgörcs jött rám sakálordítás közben.. Színjáték bakker.. A gyerekem, meg napi szinten itt van és élvezi. Mondjuk búcsúzóul megmagyaráztam az exnek, hogy bármiféle ellenem uszítást tapasztalok a kislány viselkedésében, 50 kilométeres körzetben erősen leszűkülnek a munkalehetőségei.. Kemény vagyok mi ? Nem, nem vagyok kemény de a gyerek összeköt minket válás után is, és ő a fontos, érte hajlamos vagyok űbergeci lenni..

Lővenbrau 2019.04.10. 21:41:36

@Dr. Trejo: "heteroszexuális, entellektüel, istenfélő, potens magyar férfi"
Ez a turmix kb a magyar férfinépesség 0.000000000000000000000001 százalékára áll... Kb... :-D

2019.04.10. 21:58:58

@Lővenbrau: ez nem keménység. Ez a normális férfias mentalitás. Ez ma annyira ritka már, hogy kibaszottul imponál a nőknek. Nekem volt olyan alkalmi dugásom szórakozó helyen ismerkedve, hogy a csaj szólított le, és az első

2019.04.10. 22:00:49

@Captain Admin: amit mondtam neki az az volt, h nem jó emberrel akar kezdeni, mert rohadéknak tartanak a nők akikkel dolgom volt. :) Imádják ezt.

2019.04.11. 12:13:56

@exilis: Nincs tapasztalatom. Persze hogy nincs. Felnőttként, az egót kergető, sértett, kiábrándult, egymással hatalmi harcot vívó, és egyéb nyomorult frusztrációt kergető félként nincs. De minden szempontból érintettként meg van. Gyerekként, az első sorból szinte páholyból egy ilyet végigélni. De persze ez nem tapasztalat. Leírtam fennt a véleményem. Egy elromlott, szar kapcsolat, két nyomorult ember válása sehol, és semmilyen formában nem indokolja a gyerekek szívatását. És nem, nem kell próbatétel elé állítani őket, meg majd gondolkodjanak, meg majd rájönnek, meg ilyen szarságok.

2019.04.11. 12:18:10

@Lővenbrau: Baj van a szövegértéssel? :) Ezeket a módszereket nem én írtam. Olvass utána. Meglesz az. :)

2019.04.11. 12:41:46

@Captain Admin: Ha nekem nem írsz direkt, akkor ne is vedd szádra a nevem kérlek, súlytalan leszel :) legyen tartásod. Csabi nincs itt. Nem tud reagálni (de asszem van alapja ez a buzi téma téged valahol mélyen érint, nem vagyok pszichológus, de megérne egy beszélgetést, neked ez bekattant) Szóval valaki háta mögött írogatni, lejáratni. Ez fekszik mi?

PPK™ 2019.04.11. 12:45:32

@Captain Admin: most olvasom, hogy a leharcolt yyyybódyyyy yyyysylvyyyy családot akar ízibe :)

2019.04.11. 13:13:13

@Zsivány Kettő: Te kimaradtál. Tehát az alfáknak mindig bekapják. De te most nő vagy férfi? Persze te is bekaphatod, ettől függetlenül. Csak akartam tudni :) Melyik oldalán vagy a dolognak. A miheztartás végett. Szeretem tudni ki kicsoda. :)

2019.04.11. 13:19:14

@Rita Vrataski: Én nőként másként látom, azt akit ebben a helyzetben "anyának" hívunkj, igazából el kellene küldeni a pcsába...Poszter csak kűzd mindenkivel, az élettel, de a nő tönkrevágja a gyerekeit. jó páldát mutat, és hiába lenne ellenpélda az apa, az anyai hatás sokkal erősebb. Ha az indíttatást az anyától kapja, látja, hogy anya kicsinálja apát, ő is így fog tenni. Jó lenne, ha a nő olvasná a blogot.

2019.04.11. 13:22:07

Viszont kicsit fellélegezhet itt mindenki, mert a DamuRoland volt felesége az év végéig finanszírozva lesz a Vajnavagyon alapítványból.
Tizenezer eurókat fog kapni havonta, ez már csak elég a porcukorra neki a fánkhoz remélem!
Segítsen már valaki! A Silvi ki tudja már mondani a saját nevét rendesen? Vagy az ebben a kategóriában irreleváns.PPK! Veled minden ok remélem! Krétázza valamelyik csaj innen most a hegyedet? Vagy még téli üzemmódban nyomod? Remélem jó éved lesz neked (is)!

PPK™ 2019.04.11. 13:31:39

@Rita Vrataski: "Csak akartam tudni :) Melyik oldalán vagy a dolognak. A miheztartás végett. Szeretem tudni ki kicsoda. :)"

Micsoda arcátlan liánozási kísérlet... :)

@Béci_ma_ne_lécci: minden oké, _makk egészséges_ vagyok. De mivel tetőtől talpig úriember IS vagyok, több információt nem oszthatok meg :)

Reméljük a legjobbakat magunknak ;-)

2019.04.11. 13:42:51

@Ellenség: Tudod az a baj, hogy ezek a nök a normális nöket is szopatják, mert azokat a férfiakat, akit átbasz egy ilyen, majd utána jössz mondjuk te, az kurvaélet ha megfeszülsz sem tudsz már normális bizalmi viszonyt kialakítani az amúgy használható, piacképes, és mondjuk neked nagyon is megfelelö férfival.
Èvekig dolgozhatsz az ügyon, beletehetsz apait anyait, de az esetek elenyészö százalékában lesz csak sikeres az eröfeszítésed. Ami azért is elkeserítö (nektek nöknek) mert ott a faszi, aki már letett az asztalra egyszer mindent (házat, kocsit, családot,stbstb....)tehát bizonyítottan alkalmas egy (sok nö által) áhított élet megteremtésére, de nektek már nem nyílik meg ez a kapu újra, tehettek bármit érte.
Tapasztalatból írom, elökézböl.Emiatt is javaslom minden nönek a környezetemben (aki borítja, vagy csak borítani akarja a családját 3-4!!gyerekkel), hogy inkább tegyen azért, hogy együtt maradjanak, mert gyerekekkel már a mai kapcsolati világban esélytelenek érdemi kapcsolat kialakítására, nemhogy fenntartására.
Vannak dolgok, amit csak egyszer lehet elbaszni az életben, ez közéjük tartozik.

2019.04.11. 13:50:11

@PPK: Csak tudni akartam melyik csapatban játszik.. Mert nem egyértelmű. Liánozás? ugyan már. Nyal ide meg oda is.

PPK™ 2019.04.11. 14:02:40

@Rita Vrataski: tedd fel magadnak a kérdést, hogy amíg kényszerből nem született meg ez a kommentfelület, ki volt az, aki mindenkinek jópofizott és odanyalt.

Férfi amúgy. Vagyis inkább "férfi".

Szívesen.

2019.04.11. 14:08:26

@PPK: mire akarsz kilyukadni? nem értem.

2019.04.11. 14:10:29

@Zsivány Kettő: szia. kit tisztelhetek benned? Kedves?

PPK™ 2019.04.11. 14:18:27

@Rita Vrataski: gondoltam hagyok még egy kis gondolkodási időt. Örülök, hogy érted :)

2019.04.11. 14:19:24

@PPK: fáradt vagyok. lassú a felfogásom

PPK™ 2019.04.11. 14:20:54

@Rita Vrataski: veled is csak többen vagyunk.

2019.04.11. 14:31:53

@PPK: igen. így van.amíg te bubukáltál, addíg én dolgoztam. :) tartózkodj kérlek az ilyen "veled is csak többen vagyunk" kifejezésektől. Nem viselem jól.

Zsivány Kettő 2019.04.11. 14:34:57

@Rita Vrataski: nem kell ezt túlbonyolítani. Ez egy nyilvános szórakoztató felület. Olyan mintha elmennél egy állatkertbe. Állat mindenhol. Vagy kaszinó. Aztán ha valakin elhatalmasodik a kommentszenvedély, az befordul.

2019.04.11. 14:40:35

@Ellenség: Igen lehetne jó is, de nem lesz. Elmondom miért : mert ti nök minden áron irányítani akartok, nem tudjátok elviselni azt a helyzetet, amikor nem a ti kezetekben van a gyeplö nem az történik, amit elképzeltek. Ezzel sok esetben nincs is baj, ha a családban lévö problémákat kell megoldani, hogy kényelmes élete legyen a benne élöknek. A baj akkor van amikor ezt koncentráljátok a férjetekre, barátotokra, stb... erösebbek akartok lenni nála, le akarjátok szabályozni mindenben, kontrollálni akartok mindent, ami neki a család melletti boldogságát jelenti (jelentené) Na innen indulnak a bajok. Amikor az addig semleges 1-2 sör átcsap a miafaszért iszolba, mikor a hobbija felesleges pénzpocsékolás lesz hirtelen (de a közös nyaralásra általa összedobott kupac lóvé az természetes), valamint a gyerekkori barátai a gyerekek elöl vesz el fontos perceket... Ha valamiben nem akar megtörni, egyböl behúzzátok a zippzárat a ridikülötökön, majd a szexmegvonás segít, hogy csicskuljon a gecije (az a geci, akinek még szerelmesen néztél az oltár elött a szemébe....)Aztán már megy magától a bíróságra a kereset a nö részéröl természetesen felperesként.
Válás után sok esetben, ha lenyugodnak a kedélyek, a nö a sokadik sikertelen próbálkozást követöen (faszkörhinta 2.0 afterparty edition), inkább újrakezdené a volt férjével, de ezekben az esetekben a férfi van annyira piacképes, hogy erre esélye sincs már neki, mert ott van a helyén a fiatalabb,szebb új nö! Egy tüzoltóbarátom mesélte el a saját sztoriját, minden szava simogatta a hallójárataim!!Nem akartam személyeskedni veled,próbáltam általánosságban fogalmazni.

PPK™ 2019.04.11. 14:46:05

@Rita Vrataski: akkor sértődj meg.

2019.04.11. 14:52:29

@PPK: oks. meg vagyok. :)

Daneel Oliwaw 2019.04.11. 14:56:37

@Béci_ma_ne_lécci: ahhhammm... mikor az ember exneje panaszkodik, hogy az új leendő férje exneje vissza akar kapaszkodni az általa elhagyott fészekbe, mert akiért lelépett, faképnél hagyta... és persze fél, hogy az új liánja még nem elég erős...

2019.04.11. 15:06:25

@PPK: ohh, kénytelen vagy velem szóba állni, mert a sok régi fb kommentes span az nincs jelen... szegény. de legalább egymást tudjuk hova rakni. én tudom ki vagy, és te is hogy én ki :) itt ez nem mondható el ... de lehet visszajön( tegnap már lehetett) a régi fb komment felület :) és visszaáll minden.

Rita Vrataski (törölt) 2019.04.11. 15:29:20

@Zsivány Kettő: nyilatkozzál ki vagy:) a nemed illetően. Értem én. Ki vagy?

2019.04.11. 15:44:03

@Daneel Oliwaw: Az új lián nem hogy nem volt elég erös, hanem egyszerüen megszünt....amíg tartott a nö válásából hozott pénz, addig volt faszi is, mikor elfogyott a pénz, faszi el balra! Egyböl fontos lett a volt gazdatestel újra felvenni a kapcsolatot. Persze hiába, mert ott meg közben be lett röffentve az új famili egy jobb nöstényportékával. Ez egy ilyen játék, vannak következmények, amit a nök nem hajlandóak elviselni, vagy beleállni és elfogadni.Ha baj van, azt oldja meg a férfi!

2019.04.11. 16:04:39

@Ellenség: Milyen kis óvatos nö vagy a kocsihoz odaírtad a sajátot, a férjhez még nem! Kicsit bátrabban fogalmazz! Van már saját férjem, saját autóm...bár a férj még nem teljesen a tiéd! Ez azért nagyon gáz miazhogy a gyt - n túl igényel pénzt a férjedtöl? Valami jogerös bírósági ítélet alapján? vagy hogy? Milyen közös tartozások? Milyen közüzemek? Nagyrezsit tart a férjed melletted? Ez ilyen gazdag fószer??Nemár.... kész ráfizetés ez így! Te nagyon szerelmes lehetsz, ha ehhez asszisztálsz. Na vedd a kezedbe az irányítást, azt segíts neki, ha tényleg szereted.Az az exfeleség meg persze, hogy baszik mindent fizetni, ha van aki ezt megteszi helyette! Itt a CAdmin által vázolt stratégiát kell bedobni : teljes elszeparálódás,közmüvek leíratása a nevéröl (nem átírni a másik nö nevére, hanem leíratni a sajátjáról, és csak tájékoztatni az exnejt, hogy igyekezzen a nevére iratni mundent, ha jovöhónapban fürdeni akar stbstb..) tehát nem egyezkedni, hanem kinyilatkoztatni.
Mosolyszünet extrapénzek befagyasztása új alapok, stbstb.Keresd meg a tökeit az apusnak gyorsan, azt rántsd be mint a benzinmotoros fükaszát a pöcöröjénél fogva. Ha némi cibára beindult, akkor már müködni fog rendesen pláne ha mellette állsz, és nem csak baszogatod a helyzete miatt (remélem nem...)! Viszont ha mindez igaz, amit írtál akkor te meg tudtad kötni a magad kompromisszumát a jelenlegi férjeddel, ami a mai világban nem kis teljesítmény.Csak keményen!

2019.04.11. 16:07:07

Valamint ne felejtsetek el a gyerekeknek helyet szorítani, ha szükséges lesz tudjanak lakni nálatok...

2019.04.11. 16:18:38

@Ellenség: biztos hogy nem a férjed írta a posztot?.. Ezt még olvasni is rossz.

Rita Vrataski (törölt) 2019.04.11. 16:37:16

No. kisfaszú alfa barátotok, szomszéd most van láthatásban.... hogy lássa a fiát. füle-farka (kicsi) behúzva van. A maradék idejében arra tanítja a fiát, hogy hogy hogy legyen alfa. Vagyis, szerinte alfa, azt úgyis a nők döntik el. Nem a fizetősek. persze nem.de neki ez mindegy is.

2019.04.11. 20:28:15

@Rita Vrataski: te honnan tudod mekkora farka van?

Rita Vrataski (törölt) 2019.04.11. 20:58:09

@TSEPKE: ohh. ez téged is érdekel? :)

2019.04.11. 21:53:30

@Rita Vrataski: egy napig nem bírtad ki nélkülem. :)

Persze semmi meglepő, ez mindig így megy. Aki egyszer rákap egy alfa ízére...

Zsivány Kettő 2019.04.11. 23:23:36

@Rita Vrataski: cseppkét mintha megorroltál volna Sebaj Fóbiásra!:)))
süti beállítások módosítása