Egy 37 éves nyűgös pasi

2019. május 30. 06:23 - csajokespasik

„Esetenként képes vagyok kilépni a szerepemből, de állandóan anyává, vagy nevelőnővé lenni nem akarok felette” - Mert jelenleg most így áll a helyzet. A pasi Xbox-függő és trehány lett, aki a barátnőjét hol bionaptárként, hol cselédnek használja.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok! Kíváncsi lennék, ki találkozott még hasonló helyzettel ?

Ő 37 éves, és kívülről nézve, a nők többsége szerint, nem egy álompasi, de nekem tökéletes és a legvonzóbb, mással nem is tudnék így együtt lenni. Persze, a teljes képhez belső és külső tulajdonságok együttesen járulnak hozzá. Sok mindent lehet személyiséggel kompenzálni, de mi a teendő, ha a párod elkezd a korához méltatlan szokásokat felvenni? Ezek nem zavaróak annyira, és a kapcsolatot sem veszélyeztetik, csak valahogy a plafonig szalad tőlük a szemöldököm és nézek egy nagyot.

Széthajigálja a cuccait és néha én szólok rá, hogy most már váltson pólót. Egy egész napot képes a haverjánál tölteni, ha beszerez egy új kütyüt. Csak az utóbbi egy évben lett Xbox-függő, olyankor meghipnotizálja a játék, akár le is szúrhatná valaki, nincs magánál.

Régebben, ha megbeszéltünk valamit, azt betartotta, időpontok, befizetések, szülői, baráti látogatások, ünnepek, ilyesmik,... most feledékeny. És ez már nyugtalanít. Akár csak az, ha nem szólok neki valami fontos dologban, ami pl. a munkahelyével kapcsolatos és nekem nem is kéne fejben tartanom, akkor képes elfelejteni. Ha meg én is elfelejtem, akkor lecsesz, hogy miért nem szóltam...

Ha el kell ugranom valahová és megkérem, hogy a kint száradó ruhákat hozza be, ha esik, elfelejti. Ha azt mondom, állítsa be csörgőre a tejóját, ami 10 percenként csippan neki egyet, arról beugrik majd, mire kell figyelni, akkor meg megsértődik, hogy ő nem hülye. Volt, hogy behozta inkább a nedves ruhákat, nehogy elfelejtse, még ha nem is esett...

Ha nem tud aludni, hajnali ötkor nekiáll valamivel zajongani, kalapálás, ilyesmi.

Sok időm és energiám megy el a legegyszerűbb dolgokra vele, de mindig abba ütközöm, hogy minden marad nála így. Pl. egy, azaz (1) tétel vásárlásának elfelejtése. Néha látom rajta, hogy nem érti az összefüggéseket, bele kell rágni mindent a szájába... Néha a saját otthonomban így nem érzem magam igazán otthon. Azért bízom a változásában, mert nem volt mindig ilyen, ezt hangsúlyoznám. Lehet, hogy belekényelmesedett a kapcsolatunkba.

Van, hogy nyűgös lesz, és nyafog, mint egy gyerek, hogy mit akar és mit nem...

Ezek mi miatt vannak? Én esetenként képes vagyok kilépni a szerepemből, de állandóan anyává, vagy nevelőnővé lenni nem akarok felette. Régóta vagyunk együtt, már nagyjából mindent tudunk egymásról, de ezek az új dolgai aggasztanak. Én nem alakultam át így az együtt töltött évek alatt.

Nem hidegültünk el, nem laposodott el a kapcsolatunk, hanem lett egy harmadik verzió. Lehet még itt fejleszteni ?

Amíg nem volt ő, a férfiak, akiket megismertem, szinte 2 kategóriába voltak sorolhatók:

- A túlságosan magabiztos, aki csak egy kis szórakozásra vágyik és nem érdekli a másik belülről, nem akarja megismerni, nem célja a megállapodás, sem a tartós kapcsolat.

- A bizonytalan, aki alig képes elhinni, hogy egy nő szóba áll vele, ezért felvesz egy pincsiszerű viselkedést, (és ha olyan nőhöz sodorja a végzet, ez alaposan ki is lesz használva).

A párom mindkét szakaszon átment, ezért nem tudom a mostanit belőni sehova. Ebben a korban még lehet előrefelé változni?

Nekem nincsenek extra elvárásaim felé, és ő bármit megtenne, hogy megtartson, és én is sok mindenre hajlandó lennék, csak nem szeretem a visszahúzó és hátráltató dolgok állandósulását, különösen akkor nem, ha a párom a kiváltója.

 
150 komment
Címkék: vita pánik pasi

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr1414869178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.05.30. 15:21:34

@EGY a Queen: hát, én ismerek pár olyat, aki egész nap/éjjel játszik, és felsővezetői órabérért nyomja.

borzlány 2019.05.30. 15:31:52

@EGY a Queen: szerintem nem akarod te azt tudni :D

EGY a Queen 2019.05.30. 15:31:53

@Captain Admin: én nem. Mindenesetre,ha ismersz is ilyet,nem ez a jellemző.

2019.05.30. 15:36:15

@borzlány: "2. Igen, a férjem kurvára ki van szolgáltatva, pont annyira mint én neki, a közös gyerekeink nekünk pedig még jobban. Ezt hívják családnak, örülök hogy elmagyarázhattam"

Ne kapd fel a vizet, mert attól még nem lesz igaz amit írsz! Addig igazad van, hogy a férjed kurvára ki van szolgáltatva neked. Pont nem annyira amint te neki, hanem jóval nagyobb mértékben, hiszen eleve többet tesz be a közös kasszába, valamint bármikor előránthatod, a "ha valami nem tetszik akkor mehetsz a picsába és majd két hetetnte láthatod a gyerekeidet+gyerektartás" kártyát. Ami valljuk be, az ő helyzetében az esetek 100%-ban vesztes helyzetet fog neki eredményezni.

Mennyivel másabb lenne a helyzet, és nem kellene ennyire védened a védhetetlent, ha már most lenne a birtokában egy olyan közös megállapodás, amiben megegyeztek, hogy egy válás esetén valóban csak annyiban részesülhetnél a közös vagyonból, amennyit igazolhatóan beletettél, és a jövőben a gyerekek vonatkozásában is mindketten ugyanazokkal a jogokkal és kötelezettségekkel rendelkeznétek? Ugye, mennyire másabb lenne? De hát nem ez van, hanem be van csicskítva.

2019.05.30. 15:41:19

@Womb Raider: tudom, tudom. Nagyon érdekes, hogy a tradicionális családmodellben élt létemet kétféle ember kritizálja: a hibbant femináci és az önjelölt HMCS, akik egymást is gyűlölik. Persze, hiszen ugyanazon okból vagytok boldogtalanok.

Látszik, hogy nem érted, amiről beszélek, ezért tajtékzol. Nem azt mondom, hogy parancsolgatni KELL. Rég rossz, ha parancsolgatni KELL. Jövök egy közérthető példával: youtu.be/4sJY7BTIuPY?t=4

Ez azt jelenti, hogy én nem parancsolgatok vagy főnökösködöm. Egyszerűen az van, amit én mondok, és én is viselem érte a felelősséget. Ez az, amit nem értetek meg, hogy pl. egy topmenedzser vagy bróker nem azért keres annyit, amennyit, mert annyira végtelenül bonyolult amit csinál. Hanem mert folyamatosan szinte elviselhetetlen stresszben él. Egy rossz lépés vagy szó, és vége mindennek. Egy jó lépés vagy szó, és övé a kassza. Az úgy nem megy, hogy:
- Mit akarsz csinálni a délután, szívem?
- Hát, én XBoxoznék Józsival.
- Megbeszélhetjük ezt?
- Persze.
- Szerintem ne XBoxozz Józsival, hanem szedd be a teregetést.
- Jó.

Ez a következő módon működik:
- <Megfőz a csaj, kitereget, beveszi a kiteregetést, egyebek.> Tehetek még valamit érted? Esetleg kipróbáltok valamit Józsival az XBoxon? Vagy van kedved játszani egyet közösen a gyerekekkel?

Tehát nincs vita, és parancsolgatás sem, nem akarod a másik nélkül "jól eltölteni" a szabadidődet, nem akarsz elmenni. Hogy egy zseniális film zseniális mondatát idézzem:
- Honnan tudod, hogy vissza fog jönni?
- Mindenki oda megy vissza, ahol jól érzi magát.

"az a baj, hogy a férfiakjókora hányada (szocializáció és intelligencia függvényében) képtelen elviselni, hogy a nő nem őérte létezik, hanem ketten együtt léteznek a következő generációért. Amelyik nem tud lejönni az állati ösztönei sugallta magatartásformákról, az sérelmesnek gondolja a nő jogainak kiteljesedését és így nem akad nő, aki bevállalja, hogy egy ilyen baromnak a kölykét nevelje. A gyerekvállalás nem lehet az egyik fél számára aránytalanul nagy áldozat.A nő az utódját szolgálja, nem a férfit.. "

Teljesen félreérted :DDD

De hát feltételezem, hogy nincs is túl sok gyereked, és a családi életed is igazodik az elképzeléseidhez, vagyis megvalósíthatatlan. Az állati ösztönök nagyon is emberiek, mivel az ember is egy állat. Vagy te abban hiszel, hogy a Szíriuszról jöttünk és Jézus egy párthus herceg volt? Vagy mi van? :D

Nem... a férfi és a nő ösztönei is mást súgnak, mint ami a helyes viselkedés. A férfiak nem fognak csak úgy lehorgonyozni egy nő mellett, ehhez egy normarendszer kell. És a nők sem fognak egy akármilyen férfival gyereket nevelni, csinálni (!!!) meg aztán végképp nem. Kétszer annyi női ősünk van, mint férfi, vajon miért? :D
Nem... a helyzet roppant egyszerű. Te arról beszélsz, hogy gyereket közösen kell nevelni, amiben igazad is van. Határtalanul jobb esélyekkel rendelkezik egy olyan gyerek, akinek valódi, potens apja is van az anyja mellett. A Captain Admin, aki azért mint látszik elég nagy paraszt a nőkkel, szerintem ezért is gondozza a gyerekét. Mert igenis számít, és mint egy ilyen Machiavelliánus csávó, tudja is ezt. De erre a férfit meg kell nyerni. Ez nem alap, nem része az ösztönvilágunknak. Mondom, tehát nem érted... az utódod szolgálatában szociálisan a legfontosabb dolog a párod iránti szolgálat.

Visszatérve a feleségemre. Nem vettem meg őt. Jól keresett és jól élt előttem is, egy manilai hivatalnok család gyerekeként. Diplomás, négy nyelven beszél, és akármikor építhetne olyan karriert Sanghaiban vagy Dublinban, amire nekem - és felteszem neked se - nincs esélyem. A családja gazdagabb, mint az enyém, és nem azért utalok nekik havonta, mert nem telik nekik mangóra, hanem mert a feleségem utang na loob-ban él, és a gyerekeinket is így neveljük. Én pedig, mint minden fontos dologban, ebben is osztozom a sorsában. A magadfajta nők nem hálásak semmiért, csupán egy pökhendi győzelmet éreznek akkor is, amikor tízezer kilométerre eljutnak nyaralni, vagy ha többszörös orgazmust élnek át.

Többek között ezért is kurvára hülyeség azzal foglalkozni, hogy egy nyugati nő mit akar.

2019.05.30. 15:42:14

@EGY a Queen: "Ez valami kurva jó,bazmeg! Egyértelmű utasításokat! :D mondjuk:hozd vissza!ül!fekszik! meg ilyenek?
Ha nem fekszik le,vagy elbassza,amúgy mit csinálsz? Nem kap jutalom falatot,az ok,de vacsorát attól még ehet? Vagy kicsit megrugdosod? Hogy kell elképzelni ezt?"

Végre már egy értelmes diskurzus. Látni, hogy az életben nem volt még dolgotok nővel. Nem akarok nagyon belemélyedni, de legyen elég annyi, hogy az idő haladtával és a tapasztalatok gyarapodásával a férfi rendelkezésére álló eszközök egyre hatékonyabbak és eredményesebbek egy kapcsolatban.

Csak egy példa. Dugod a nődet hátulról, és mint közismert, sok nő még pucsítani sem tud normálisan, mert nem homorít olyan mértékben, hogy az a szeretett urának esztétikailag az elérhető legjobb élményt jelentse. Kevesebb tapasztalattal rendelkező férfi egyed ilyenkor, kér, esetleg szóban utasít. Kicsit tapasztaltabb az előzőek sikertelensége után kézzel segít a nőjének. A FÉRFI pedig csak ököllel gerincen veri, a másodperc tört része alatt megoldva a feladatot. Mert már megtanulta az évek alatt és a kapcsolatok során, hogy a minőségi kommunikáció mindig sokkal eredményesebb (az egyértelmű információ tartalom miatt), mint a mennyiségi kommunikáció.

Remélem, most már világos, hogy milyen kihívásokkal kell szembesülnünk nap mint nap, amennyiben nőt tartunk.

2019.05.30. 15:44:16

@Captain Admin: " Tartottál már nőt? "

Nem. Nem akarom letörni a lelkesedésed, de mielőtt mint büszke nő-tuladonosként kezdesz itt feszíteni, először számold meg a lábait.. lehet, hogy a kereskedésben átbasztak...

2019.05.30. 15:48:24

@Womb Raider: csak igazodott a kínálathoz, és még boltba sem kellett mennie

God Harald 2019.05.30. 15:49:56

Ázott komondor szagot érzek!

2019.05.30. 15:50:38

@Captain Admin: ez a hátbavágás elég nagy hülyeségnek hangzik. Én például soha nem csapkodom, igaz, nekem nem is kell ilyen musztángokat betörnöm...

borzlány 2019.05.30. 15:53:08

@Captain Admin: pfű. A matekod nem kicsit sántít.
1. Tizenéve vagyunk házasok, volt már ajtócsapkodás bőven, mégse jött fel soha a válás mint gondolat, majd nyilván ezután fogok rászokni az efféle "kártyák" előrántására
2. mi is lenne, ha elválnánk?
a., az általad felvázolt rendszer: itt én maradnék a gyerekek elsődleges gondozója. A mindennapok átmennének rémálomba, egyedül logisztikázni meg a gyerekek minden igényét kielégíteni elég húzós. Amikor elutazott egy hétre, volt szerencsém kipróbálni, hát nem csinálnék belőle rendszert. Munkát több órában végezni továbbra se tudnék, mert menni kell a gyerekekért délután. Anyagi szempont: két változatlan fizetésből kéne nem egy, hanem két háztartást fenntartani, tehát biztos hogy csökkenne az életszínvonal. A házat el kéne adni, jó esetben egy nem túl szar lakásba kéne költöznünk. A fizetése egy része jönne gyt-nak, neki még mindig elég sok maradna ahhoz, hogy jobb életszínvonalat fent tudjon tartani, mint én a két gyerekkel.
b., A reálisabb változat a közös felügyelet, heti vagy hasonló váltásban. Lásd a fentiek, csak még gyt se lenne, a gyerekek élete meg kész átjáróház.
c., nyilvánvalóan a gyerekekről sose mondanék le, tehát ilyen megoldás nincs

Szóval tévedsz, válás esetén én is pont olyan szarul járnék mint ő. Mint ahogy ez szokott történni a családok többségében. És mondok egy furát: soha nem tudnám ezt tenni a gyerekekkel. Imádják az apjukat, az is őket. A szívük szakadna meg, ha nem jönne haza mindennap. Épeszű ember nem fenyegetőzik ilyesmivel.

2019.05.30. 15:54:29

@Captain Admin: ez most komolyan akkora csattanó? Nem a nyolcvanas években élünk.. Közös gyerekfelügyelet az alap, bírósági gyakorlatban is. Minden másra lehet szerződést írni.

EGY a Queen 2019.05.30. 15:56:00

@Captain Admin: értem.És ha eltörik a gerince,olyankor mi van? Kihívod neki a mentőt,vagy először azért mélytorkoznia kell,meg befejezni,amit elkezdett,ha már egyszer az ügyetlensége végett voltál kénytelen ilyen faszságokkal foglalkozni,mint a helyes pucsító póz megmutatása..?

2019.05.30. 15:57:30

@borzlány: Jól látod a dolgokat, értelmesebb vagy, mint a nyugati nők többsége.

2019.05.30. 16:02:06

@EGY a Queen: akkor nem homorítani fog, hanem derékszögben lesz a dereka. Komolyan mondom, mint aki nem járt iskolába...

De ha ne adj isten teljesen tönkre megy, akkor kuka, és előszeded a tartalékot.
Ez boldog élet titka, mert a tartalék nő ritka. :D

borzlány 2019.05.30. 16:03:55

@Torokhang: eddig értelmesnek gondoltalak, de most nagyon elvetetted a sulykot.
Amit WR magyaráz az egy igazán egyenrangú kapcsolat, amikor nincs győzelem meg vereség, nincs egyszemélyes felelősség. Minden öröm, teher, döntés közös. Két felnőtt ember kapcsolata, ahol nincs méricskélés, hogy ki mibe mennyit tesz be, nincs egymás lenyomása. Ha döntési helyzet van, megbeszélik a felek, és mindenki foglalkozhat azzal, amiben jó és a másik elhiszi neki. Elhiszem a férjemnek, hogy az a legjobb mosogatógép, amit hosszas utánajárással kiválasztott és ő is elhiszi nekem, hogy az a legjobb iskola a gyerekeknek, amit én választottam ki azokból, amiket megnéztem. Ha minden oké, együtt örülünk, ha elcsesztünk valamit, nem egymást vádoljuk hanem közösen viseljük a felelősséget.
Elhiszem, hogy működik úgy is ahogy nálatok, te is hidd már el, hogy nem minden nyugati nő azért él, hogy legyőzze a párját.

whoamiohmy 2019.05.30. 16:07:00

Unja a puncidat, ennyi. Már nincs elég motiváció.
Van egy haverom, kivel ha elmegyünk bulizni és mutatok neki egy veszett jó nőt, csak ennyit mond: őt is unja valaki...

2019.05.30. 16:09:50

@borzlány: "1. Tizenéve vagyunk házasok, volt már ajtócsapkodás bőven, mégse jött fel soha a válás mint gondolat"
Mivel eleve vert helyzetben van, miért erőltetné?

"Szóval tévedsz, válás esetén én is pont olyan szarul járnék mint ő. Mint ahogy ez szokott történni a családok többségében. És mondok egy furát: soha nem tudnám ezt tenni a gyerekekkel. Imádják az apjukat, az is őket. A szívük szakadna meg, ha nem jönne haza mindennap. Épeszű ember nem fenyegetőzik ilyesmivel."

Lehet (mondom csak lehet), hogy én értelmezem rosszul a szöveget, de ebből a szép kis bekezdésből nekem az jön át, hogy ti a pénz és a gyerekek MIATT vagytok MÉG együtt. Miközben a múlt héten azzal indítottad itt a csp-s karriered, hogy mekkora egy szerelem meg érzelmi alapú stb stb bla bla alapból AZ összes párkapcsolat, PLÁNE a tiétek.

Ha ez így van, inkább meg sem írd, mert a 16%-os DK-s áttörés után ezen a héten én még egy ilyen sokkot bazdmeg nem élek túl!

2019.05.30. 16:12:49

@borzlány: "Amit WR magyaráz az egy igazán egyenrangú kapcsolat, amikor nincs győzelem meg vereség, nincs egyszemélyes felelősség. Minden öröm, teher, döntés közös. Két felnőtt ember kapcsolata, ahol nincs méricskélés, hogy ki mibe mennyit tesz be, nincs egymás lenyomása."

Egyszer élném már meg, hogy egy olyan nő legyen ezen a véleményen, aki a pasijának ki van szolgáltatva, és ahol a nőnek van több veszíteni valója anyagilag is.

2019.05.30. 16:13:46

@borzlány: Értelek, de WB nem erről beszél, hanem sérteget és magyarázza a magyarázhatatlant. Szerintem az ún. "egyenrangú" kapcsolatok eleve hibásak. Van egy ilyen fogalom, hogy "pakikibagay", ami nagyjából azt jelenti, hogy jól kijönni a másikkal. Az úgy nem megy, hogy egyszerre őrzöd meg a személyiségedet és jössz ki jól a másikkal. Persze; az ázsiai nők kevésbé karakteres személyiségek, és cserébe tízezerszer jobban ki lehet velük jönni. Namost: mi kell a sikeres házassághoz? Két csodálatos, szikrázó elméjű, káprázatosan egyedi, megismételhetetlenül nagyszerű egyéniség? Vagy két együttműködő, tisztelettudó fél? EZ a kérdés, és EZ az, amire WB válasza az, hogy "NEHOGYMÁ A FÉRFI MONGYA MEG!!!". És nem fogja fel, hogy nem kell megmondani senkinek, hanem az erélyes személyiségből kell visszavenni...

God Harald 2019.05.30. 16:14:00

És akkor meg is érkeztünk a nyomorék kedvenc témáihoz: pedofília és nemi erőszak. Lehetőleg egy felállásban, mert egy gyerekkel már ő is el tud bánni

borzlány 2019.05.30. 16:16:03

@Captain Admin: eltaláltad, rosszul értelmezted. Ugyanis arról volt szó, hogy ki járna jobban: levezettem, hogy kb mindenki egyformán szarul. Az érzelmi része itt egyrészt irreleváns, ugyanis ha válni akarnék, az értelemszerűen nem lenne szempont és nem is az lenne a helyzet, mint ami. Másrészt pedig ha elkezdenék nyáladzani, úgyis leoltanál, hogy ne ontsam a felesleges infót, ne mondd hogy nem így van.

2019.05.30. 16:17:56

@Torokhang: A hőseposzod és az anekdotáid hidegen hagynak.. magad igazolására gyártod.. néha kicsit belekeveredsz.. hol pinay..hol meg inday a feleséged..döntsd már el..

Az rém vicces, hogy a GoT fiktív szituációját hozod illusztrációnak :))))

"Persze, hiszen ugyanazon okból vagytok boldogtalanok."
Én C.A. nevében nem tudok nyilatkozni.. de magamat nem igazán érzem boldogtalannak.. nem vagyok maradéktalanul elégedett.. de boldogtalan? Nem tudom, de ha te mondod, ma este önvizsgálatot fogok tartani !

"Nem... a férfi és a nő ösztönei is mást súgnak, mint ami a helyes viselkedés. "

"az utódod szolgálatában szociálisan a legfontosabb dolog a párod iránti szolgálat."
Ami a te vélekedéseddel ellentétben még véletlenül sem jelent alárendeltséget..csak feladatmegosztás/optimalizálást. Együttműködés, nem szolgai alávetettség.
Persze, más a szaporodási stratégiájuk.. de ez egyrészt ösztön szinten tér el alapvetően, ám az adott társadalmi közeg módosítja..és (és most megint csak a magam nevében beszélek..) azért (is) vagyunk emberek, mert képesek vagyunk az elemi ösztöneinket akát teljes mértékben is felülírni.. tudatosak vagyunk..

"Kétszer annyi női ősünk van, mint férfi, vajon miért? :D"
Pontosan mire is gondolsz? Szerintem valamit félreértelmezel (sejtem, hogy mit)

" A magadfajta nők nem hálásak semmiért, csupán egy pökhendi győzelmet éreznek akkor is, amikor tízezer kilométerre eljutnak nyaralni, vagy ha többszörös orgazmust élnek át."
Látod, a kognitív disszonanciád oldására mindent bevetsz..
Miért is kell valamiért hálásnak lennem, amit saját magam érek el?? Miért ajándék, ha a szex során én is kielégülök..fiziológiám okán akár jóval többször, mint a férjem/partnere(i)m?? Mindez teljesen kölcsönös energiaforrás és kohéziós alap. Ő élvezi az én gyönyöröm.. én meg az övét.. a sok kisebb nagyobb orgazmus csak az út..de a cél az együtt átélt beteljesülés.. vagy mi van, ha én maszturbálok..és ő csak néz? Nem foglalom imába a nevét, midőn eljön a kis halál..mert ez adok-kapok.

"Többek között ezért is kurvára hülyeség azzal foglalkozni, hogy egy nyugati nő mit akar."
Ez csak akkor fontos, ha fel tudod fogni, mennyivel nagyobb az élvezet , amikor nem érdek, hanem vágy a forrása. Ha fel tudod fogni a különbséget feleség és ágyas között :)

Paprikajancsi007 2019.05.30. 16:18:27

@borzlány: Kapitany mondja jol. Kurvak vagytok mind.:D

borzlány 2019.05.30. 16:21:36

@Torokhang: szerintem nem ezt mondta :)
Sztem egy kicsit fordítva nézed a dolgot. Nem hiszem, hogy bárkinek fel kellene adni a személyiségét, mert miért kéne? Kell egy alapvető értékazonosság, hogy ritka legyen a konfliktushelyzet és ne kelljen alap dolgokon vitatkozni. Vita esetére meg normális konfliktuskezelési mód kell. Egyébként meg élni és élni hagyni.

2019.05.30. 16:22:22

@borzlány: "Az érzelmi része itt egyrészt irreleváns, ugyanis ha válni akarnék, az értelemszerűen nem lenne szempont és nem is az lenne a helyzet, mint ami. "

Vagyis ha már nem éreznél semmit a férjed irányában, akkor sem válnál el? Arra mit mondasz, hogy a legtöbb elváló nő érzelmi okokkal magyarázza a döntését? Ők hazudnak vagy te? :D

Azt mondod, hogy szó sincs válásról nálatok, mivel totál bukó lenne anyagilag mindenkinek, plusz érzelmi teher a gyerekeknek. Ezután leírod, hogy még akkor sem válnál el, ha nem szeretnéd már. Az ajtócsapkodások és az előre átgondolt válási stratégiád ellenére is azt mondod, hogy szó sem volt még válásról? Meg sem fordult a fejedben?:D

Ha így haladunk hétről hétre, augusztusra kiderül, hogy te is egy swinger nő vagy. :D Egyelek meg.

2019.05.30. 16:23:32

@Torokhang: " EZ az, amire WB válasza az, hogy "NEHOGYMÁ A FÉRFI MONGYA MEG!!!". És nem fogja fel, hogy nem kell megmondani senkinek, hanem az erélyes személyiségből kell visszavenni..."

Nem, nem megy ez neked..

Megmondhatja a férfi.. de nem azért, mert ő a férfi egy nővel szemben, hanem mert adott esetben az a helyes, amit mond.. és amennyiben a nő döntése a megalapozottabb, bölcsebb..úgy legyen az ő akarata szerint.
Te olyan vagy, mint egy, a búcsúkban kapható bárgyú táblácska:

1. A férfinek mindenben igaza van
2. Amennyiben mégsem, úgy az első tv. lép életbe.

Miért? Csak.. mert régen is így volt!
Régen az őseink ettek embert..és átlagban 35 évig éltek..éééés?

EGY a Queen 2019.05.30. 16:24:10

@Torokhang: már miért ne lehetne olyan,hogy 2 ember megőrzi a személyiségét egy házasságban,és még jól is érzik magukat egymással? Te nem ezt választottad,lelked rajta,mindenki úgy boldogul,ahogy tud.De attól még,mert te ilyet nem találtál/kerestél/nem is érdekelnek a rasszodba tartozó nők,attól még emberek milliói élnek így.Szóval ahogy te kikéred magadnak ,hogy itt a választásokat kritizálják,megmondják,hogy lenne neked jó,úgy kurva korrekt lenne,ha te sem kritizalnád más kapcsolati modelljét,mert ez teljesen értelmetlen és sehova sem vezet.Te így csinálod,mert neked ez a jó,más meg máshogy,mert nekik máshogy jó.

2019.05.30. 16:25:37

Fajfenntartás szempontjából teljesen felesleges dolog a női orgazmus. Csak szólok.

2019.05.30. 16:28:31

Fajfenntartás szempontjából teljesen felesleges dolog a női orgazmus. Csak szóltam

borzlány 2019.05.30. 16:30:11

@Captain Admin: fúbazmeg, a te szövegértésed olyan, mint a viccben a szexfüggő páciens esete a Rorschach-teszttel (mindegyiken pinát lát, "hát maga tehet róla, ilyen képeket mutogat!?"). Nem semmi az erőfeszítés, amivel hajlítgatod a valóságot.
1. "Vagyis ha már nem éreznél semmit a férjed irányában, akkor sem válnál el?" Nem. Amit mondtam, az konkrétan azt jelenti, hogy az, hogy szeretem a férjem, nem lenne igaz, ha válni akarnék: ugyanis nyilván nem válnék, ha szeretném. És ha egyszer a válós alternatíváról beszélünk, akkor mi a fenéért részletezzem, hogy MOST (és eddig) szeretem? Irreleváns.
2. "Ezután leírod, hogy még akkor sem válnál el, ha nem szeretnéd már. Az ajtócsapkodások és az előre átgondolt válási stratégiád ellenére is azt mondod, hogy szó sem volt még válásról? Meg sem fordult a fejedben?:D"
Igen. Most öt percre leültem, és átgondoltam, hogy milyen lenne úgy az élet. Ez valóban azt jelenti, hogy átgondolt stratégiám van. Tudod az, hogy a te csak ostoba nőkkel találkozol, nem jelenti azt, hogy mindenki észjárása olyan lassú, mint a csigának: 5 perc alatt átgondoltam és leírtam. Elképesztő szellemi teljesítmény, tényleg!

2019.05.30. 16:30:33

@Womb Raider: Jól van, segítek.

Pinay: Fülöp-szigeteki nő
inday (kisbetűvel): "kislány", NEM származás :D kisfiúban ez a dodong.

De persze oktass még bazdmeg, ázsiai nyelvekből, harmadik világbeli partnerekkel való házasságból, meg amihez szintén hülye vagy mint a fasz. Mindegy, részemről mára ennyi elég volt ebből a hülyeségből.

2019.05.30. 16:36:32

@Torokhang: Pont olyan kényszeresen próbálod bizonygatni, hogy mennyire fasza életed van, mint Kupak Kapitány. És ezért pont annyira is vagy hiteles...

2019.05.30. 16:37:03

@Womb Raider: Te meg folyamatosan nemlétező dolgokról beszélsz, például honnan a faszból tudnád, hogy te értesz-e jobban ahhoz, hogy hogyan töltsük el a kedd délutánjainkat? Milyen objektív szempontok alapján vindikálod magadnak a jogot? És ha én ugyanúgy megalapozottnak érzem, hogy pontosan tudom, hogy mit akarok a szabadidőmmel, akkor mi van? Vagy az van, hogy valaki enged, és ezáltal a te világodban "alárendelődik", vagy pedig le se szarja a másikat, és megy xboxozni.

Teljesen felesleges erről beszélnünk, mert ha rákukkantasz a KSH számaira, láthatod, hogy a házasságok többsége befuccsol, magyarul nem működik az a kurvanagy egyenrangúság és megbeszélősdi. És előtte hány "komoly kapcsolatot" nyűnek el azok is, akik aztán megházasodnak, és esetleg nem válnak el? Nem elszigetelt, szélsőséges esetekről beszélek, hanem a döntő többségről, és a képlet az, hogy az általad képviselt mentalitás súlyosan megbukott (hiába vannak elenyésző számban üdítő kivételek), ennek a társadalmi betegségnek a jelei az elöregedés és a fogyatkozás.

2019.05.30. 16:39:18

@EGY a Queen: Abban igazad van, hogy az egyes embereket nekem sem kéne kritizálnom. Bár szerintem nem ezzel szoktam kezdeni, és neked sem mondtam ilyet.

A nyugati társadalom viszont beteg, és nem azért, mert nekem nem tetszik, hanem például mert gyorsuló ütemben pusztul ki.

2019.05.30. 16:39:39

@borzlány: "1. "Vagyis ha már nem éreznél semmit a férjed irányában, akkor sem válnál el?" Nem. "

Köszi a választ.

2019.05.30. 16:42:35

@Sally and Billy: nagyjából másfél éve regisztráltam blog.hu-ra, 80 kommentem van, ebből kb. 70 az elmúlt egy hónapban, mióta egy hiányzó kollégát helyettesítek, és nagyon unatkozom. Amint haza tudok érni időben, ismét le sem fogom szarni ezt a közeget.

borzlány 2019.05.30. 16:44:09

@Captain Admin: jézus, a "nem" itt azt jelenti hogy nem erre gondolok :D
Egyébként fogalmam sincs, mit csinálnék ebben a helyzetben. Csak úgy derült égből sztem nem lehet valakiből kiszeretni, ott vannak más faktorok is, pl ha a másik mindent megtesz azért, hogy már ne szeressék, és ebben az esetben nyilván nem az érzelmi rész a lényeg, hanem a borzasztó mindennapok.

2019.05.30. 16:53:05

@Torokhang: "Te meg folyamatosan nemlétező dolgokról beszélsz, például honnan a faszból tudnád, hogy te értesz-e jobban ahhoz, hogy hogyan töltsük el a kedd délutánjainkat? Milyen objektív szempontok alapján vindikálod magadnak a jogot? És ha én ugyanúgy megalapozottnak érzem, hogy pontosan tudom, hogy mit akarok a szabadidőmmel, akkor mi van? "

:))) Fordítsuk meg.. te honnan vindikálod a jogot, hogy mindent jobban tudj??? Honnan? Születési előjogod, mert pöcsöd van?

Az inday-t meg te írtad: a feleségem inday... a húgom Vietnamban él :)

"
Teljesen felesleges erről beszélnünk, mert ha rákukkantasz a KSH számaira, láthatod, hogy a házasságok többsége befuccsol, magyarul nem működik az a kurvanagy egyenrangúság és megbeszélősdi."

Ezt a KSH stisztika így írta le: Vagy te költötted hozzá? Mert én meg azt gondolom, hogy a pasiknak nem jön be, hogy nem működtethetnek parancsuralmi rendszert, hogy nem tarthatnak alanyi jogon ingyencselédet és nincs alanyi jogon kész picsa, meleg málé.
Hát..így nem is lesz!

"És előtte hány "komoly kapcsolatot" nyűnek el azok is, akik aztán megházasodnak, és esetleg nem válnak el? "
Lakva ismerszik meg az ember.. és igen, sok férfinek kitelik az esztendő azért, mert rossz tablettát szednek:)

"Nem elszigetelt, szélsőséges esetekről beszélek, hanem a döntő többségről, és a képlet az, hogy az általad képviselt mentalitás súlyosan megbukott"
Még jó, hogy ezt a férjem nem tudja.. aasszem, ki is kapcsolom az internetet, nehogy rájöjjön, és előléptesse magát vezénylő tábornokká!
A pöcsméregetősdit intézzétek magatok között, bánja a fene, de otthon ti is csak olyan emberek vagytok, mint a nők.

2019.05.30. 17:01:40

@Torokhang: Nem azt furcsálom, hogy kommentelsz, hanem azt, hogy ugyanazt a gondolatot mantrázod minden alkalommal. Ettől pedig olyan érzése van az embernek, hogy te igazából saját magadat próbálod meggyőzni.

borzlány 2019.05.30. 17:01:44

@Womb Raider: valahol megértem Torokhangot, ahogy azokat is, akik a civilizáció minden vívmányától menekülve akarnak egyesülni a természettel, ez az ultimate nosztalgia. És lássuk be: nekik működik. Tényleg egyszerűbb az élet, ha tudod hogy te mondasz meg mindent, a másik meg csak bólogat hozzá és még ki is szolgál mindenben. Férfifantázia, valóra válva. (A nők nem erről fantáziálnak, de ez nem érdekli az effajta férfiakat :))

2019.05.30. 17:04:20

@borzlány: "ézus, a "nem" itt azt jelenti hogy nem erre gondolok :D"

Nem azt jelenti. Kaptál egy kérdést, arra válaszoltál egy tőmondatba foglalt nemmel. A "nem" volt a válasz. De rendben is van, végül csak kiderült, és megint igazam lett. Ez ennyi.

borzlány 2019.05.30. 17:08:36

@Captain Admin: vicces, hogy olyan okosnak képzeled magad, csak a tények nem zavarnak. Megismétem: a "nem" azt jelentette, hogy nem erről beszélek, hanem tök másról. Megköszönném, ha nem torzítgatnád folyton a valóságot, csak hogy úgy tűnjön, hogy igazad van. Te is jobban tudnád tisztelni magad, ha nem folyamodnál ilyen színvonaltalan trükkökhöz.

2019.05.30. 17:17:44

@Womb Raider: Kérdeztem már, hogy tudsz-e olvasni? Nem? Nem. Nem. Értem.

Nem tudod jobban, hogy mit kezdjünk a délutánunkkal. Én sem tudom jobban.
(Szerencsés lenne, ha leszállnál a pöcsömről.)

Azt érted, hogy a magánéletben a legtöbb kérdés nem kompetencia, hanem értékválasztás?

És ha a túlhangsúlyozott személyiség önmegvalósítása az érték, akkor abból mi következik? Vita. És abból mi következik? Elválás.

---

A következőt írtam: "A valóság az, hogy egy diplomás, kókuszbarna, tigristestű inday a feleségem, aki három gyerek után úgy néz ki, amilyen nő a legtöbb palinak soha nem jut az életben [...]". A kedvedért fordítok: "A valóság az, hogy egy diplomás, kókuszbarna, tigristestű kislányos nő a feleségem, aki három gyerek után úgy néz ki, amilyen nő a legtöbb palinak soha nem jut az életben [...]".

Az én tesóm meg Párizsban lakik, de ettől nem tudok franciául...

Ha Brazíliában lakna, attól még nem magyaráznám meg egy Argentínában élő, helyi nővel házas embernek, hogy ott milyen is egy házasság dinamikája.

A KSH-hoz nem kell hozzákölteni. Magyarország fogyatkozik, miközben Európában itt az egyik legmagasabb a gyerekvállalási támogatás mértéke. Vajon miért? A nyugati nők idiótasága miatt, amiért meg vannak vadulva az egyenlőség ábrándjáért, és a szívük mélyén nem tudnak örülni annak, amit a férfiak többsége tud nekik adni.

A puszta megfogalmazás, hogy "cselédségnek", "szolgaságnak" hívod a házastársi életet, valamint "málé"-nak a közös étkezéseket, árulkodik arról, hogy mi a baj.

"Még jó, hogy ezt a férjem nem tudja..." Pontosan tudja ő is. Hány ismerőse vált már el eddig? Valószínűleg ügyesen elégíted ki vagy tudsz valamit, amitől ez a dolog neki még plusszos. Ezért van veled. Sajnálom, ha ezt tőlem tudod meg.

2019.05.30. 17:20:05

@borzlány: tudom, hogy mit jelent az, hogy nem. Legalább annyira felesleges ezt magyaráznod, mint azt, hogy érzelmi alapokon áll a kapcsolatod a bezsarolt férjeddel.

borzlány 2019.05.30. 17:23:44

@Torokhang: egy dologban értek egyet, hogy a nők nem tudnak örülni annak, amit a pasik tudnak nekik adni, ez így van, és fordítva is, az emberek többsége valami álmot kerget, ami soha nem valósulhat meg, és nem örül annak, amit a valóság kínál számára. Ez nem női és férfi, hanem kollektív 21. századi probléma. De az ábrándnak nincs köze az egyenlőséghez, csak ahhoz, hogy az emberek MINDENT várnak a szerelemtől/házasságtól, és a minden jelentős része kizárja egymást.

God Harald 2019.05.30. 17:24:26

@borzlány: ez nálad valami küldetéstudat?

borzlány 2019.05.30. 17:26:51

@Captain Admin: az isten megáldjon, szerinted miért hazudtolnám meg saját magamat? Miért mondanék nemet, ha aztán meg tök mást? Igen, félreérthető voltam, félre is értettél, de mivel ebbe az egy pitiségbe bírsz belekötni a nagyon sok dologból amit leírtam, most ragaszkodsz hozzá, és okosnak hiszed magad. Szánalmas.
Mondjuk tényleg nagy hülye vagyok, hogy egy magadfajtával vitatkozok itt, amikor aztán tényleg lenne jobb dolgom.

borzlány 2019.05.30. 17:28:18

@God Harald: fogalmam sincs, miért vitatkozok itt egy reménytelen idiótával, meg egy talán normálisabb, de erősen furcsa faszival.
Szép estét :)

2019.05.30. 17:31:57

@borzlány: ebben egyetértünk, a férfiak sem jobbak. A gond az individualizmus, nem a nők általában.

2019.05.30. 17:52:19

@borzlány: ha egy egy szavas tőmondatot is képes lennél félremagyarázni, akkor miért kellene kételkednem abban, hogy a számtalan ellentmondást tartalmazó bekezdéseidben nem az igazat írod?

lobaszopiatej 2019.05.30. 19:21:24

Csinálj neki gyereket, biztos megváltozik, és akkor már nem ő lesz az (max együtt fognak xbox-ozni).

Felsőmocsoládi 2019.05.30. 19:37:17

Baszod, te felcserélted a számjegyeket. Ez nem 37, hanem 73.
Egyértelműek a szenilitás jelei.
Keress neki egy nyugger klubbot, vagy bentlakásos otthont.

2019.05.30. 19:59:42

@exilis:
ennek a sztorinak a legszebb része a vége lehetett de azt sajnos mégis kihagytad ;)
sebaj, de legalább felébredtél ebből a rémálomból te is, de ha okos lettél volna más káán tanulsz és bele se lépsz, bétáknak, akaratgyenge puhapöcsöknek nem való hogy egy házsártos rüfkét vegyenek a nyakukba, mert akaratlanul is a fejed fölé nő

2019.05.30. 20:08:56

@Torokhang:
szerinted ki a jó édes cserepes pinájú anyádat érdekel itt hogy minek hogyan nevezed a manilai kivakaródzott banánköztársasági sárga valagú picsákat? :D
Magasról leszarja itt Európa közepén mindenki a párkeresési nyomoroddal meg a kéz alatt importált nőddel együtt.

God Harald 2019.05.30. 20:19:46

@Kritikus Intrikus: a rasszista szarkupacok jól kezelik a fehér nőket?:)

2019.05.30. 20:33:21

@Sally and Billy:
persze hogy magát próbálja meggyőzni, bevallottan egy sokszorosan lesajnált gyökér aki magyar pina helyett vett magának valami sárga vágott szemű házicselédet, te nem győzködnéd folyton magad hogy ez tökéletes alternatíva volt?
De a nagyobbik baj hogy itt akar másokat is meggyőzni a nyomora helyességéről, de nem értem mégis mi a francnak? van egy csomó aberrált aki különleges egzotikumnak tekinti a sárga muffokat, páran ki is próbálnák milyen ezekkel, ott még lehet volna is akit érdekel ez a dolog.

Almandin 2019.05.30. 22:00:56

Én úgy látom, hogy a posztoló párja tipikus elkényeztetett anyuci pici fia. Az, hogy kezdetben magabiztosnak látszott, csak egy álca volt, sok bizonytalan ember felvesz egy ilyet palástolandó a gyengeségét. Sokáig azonban senki se tud szerepet játszani.
Változásra csak akkor van esély, ha a pasi felismeri, hogy probléma van vele és szaksegítséget kér.

Almandin 2019.05.30. 22:09:02

@borzlány: Inkább a játékfüggőség okozhat nála más téren memóriazavarokat. Más ok is lehet mögötte: a cselédjének tekinti a nőt és ezért azt várja, hogy a pótanyja legyen, aki mindent fejben is tart helyette. Szenvedélybeteg és lusta ez a hapsi egyszerre.

Plumper_ 2019.05.30. 22:09:40

1 kérdés: van saját lakása?
Ha igen, akkor nyeld le a békát.
Ha nem, akkor ő anyuci pici fia és mehet a p-ba.

Almandin 2019.05.30. 22:17:46

@Captain Admin: Te a Dark Tetrad egyik legjobb iskolapéldája vagy (nárcisztikus pszichopata machiavellista szadista). Ez a blog.hu egyik leggonoszabb hozzászólása, pedig sokat elolvastam eddig, de ez riasztó. Szex közbeni bántalmazásra felbujtás.

2019.05.30. 22:37:55

Ezek szerint címlapon van a poszt? :D

2019.05.30. 22:47:43

@Almandin: remélem azért fogsz még tudni nyugodtan aludni.

Kero88 2019.05.30. 23:42:45

Ja azert okollel hatbaverni akarkit kisse tulmegy mindenen... Csak ugy mondom, hogy az ilyesfajta gondolatok akkor is pusztitanak belulrol ha elvicceskeded oket ... Menj ma el egy pszichologushoz batyja, hidd el tetszeni fog neked, szintet léphetnél a kis értelmezéseidben is. Én szurkolok neked de kajakra.

2019.05.31. 07:13:51

@Kritikus Intrikus: Figyusz... nem húznál el végre a retekbe, a mocskos pofádból ömlő rasszista hányásoddal?

Nem a bőrszín, vagy a születés helye a lényeg.. hanem a szemlélet. Ott lehet, hogy comme il faut nőként alávetttként születni és élni, hogy férfiak döntsenek a sorsod felett.. de az, hogy valaki erre alapozva teremt kapcsolatot, kihasználva az abban a közegben szocializált lány elfogadását, importál egy beteg szemléletet...na attól nekem kifordul a pejslim. És tetejébe még példaként is állítja: Így idomítsd a nőd!

Teljesen mindegy, hogy 9 nyelven tud köszönni és milyen a testalkata.. és, hogy egy zürich-i kuplerájban még nyugdíjas korában is attrakció lehetne.. ha lehámozzuk a csomagolást, akkor egy korlátok közé szorított, tenyésztett 'feleséget' látunk, nem egy független ember saját akaratából származó döntést.

Ettől függetlenül te saját jogodon vagy vállalhatatlan büdös gyökér, ne legyen kétséged. Te nem és bőrszín alapján szelektálsz, rangsorolsz, ő csak nem alapján.
Egy szavad nem lehet ..

2019.05.31. 07:30:13

@Torokhang: "A KSH-hoz nem kell hozzákölteni. Magyarország fogyatkozik, miközben Európában itt az egyik legmagasabb a gyerekvállalási támogatás mértéke. Vajon miért? A nyugati nők idiótasága miatt, amiért meg vannak vadulva az egyenlőség ábrándjáért, és a szívük mélyén nem tudnak örülni annak, amit a férfiak többsége tud nekik adni."

:))) Te mégis messzemenő következtetésekre vagy képes, hogy a férfiak magasabbrendűségét igazold és a nőkre told a felelősséget:)

Valóban, lehet abban valami, hogy a nőknek nem nagyon kell az, amit a férfi nyújtani akar..vagy tud.. akkor sem, ha az 18/5 cm. Mert manapság a férfiak többségének tehetsége ebben merül ki. A kapcsolat oka és célja az ingyen szex..már, amíg az ő kívánalmaik szerint valósul meg.
Én veled ellentétben azt gondolom, hogy a népesség fogyásában mindkét oldal ludas, de ezzel együtt hangsúlyosabbnak érzem azt, hogy férfiak az infantilizmus szintjén ragadtak.. vagyis pontosabban: egyre kevesebb a férfi, egyre több a nagy, hímnemű gyerek. Akik menekülnek a felelősség elől, félnek a családalapítással járó életmód váltástól, esetleges lemondásoktól, a kötöttségektől. Csak dugni akarnak..mert, hát tudjuk: az ösztönök!!
A 'keményebbek' meg szereptévesztésbe esnek, ők nem összefogni akarnak egy nővel és közös életet, jövőt, családot szeretnének, hanem egy megfelelő szempontok mentén szelektált nőt betörni, igényeikhez alakítani, birtokolni, uralni vágynak. No..talán meglep, de ettől nem lesz lelkes a legtöbb nő. Ezt talán mégsem kellene felróni nekik..

"A puszta megfogalmazás, hogy "cselédségnek", "szolgaságnak" hívod a házastársi életet, valamint "málé"-nak a közös étkezéseket, árulkodik arról, hogy mi a baj."
Ez a te tükröd, bébi! Vedd már észre! Nem te voltál, aki arról áradozott, hogy a 'felesége' a lábát mosogatva nyilvánítja ki a háláját??? (Ha rosszul emlékszem, úgy elnézést..)

"Valószínűleg ügyesen elégíted ki vagy tudsz valamit, amitől ez a dolog neki még plusszos. Ezért van veled. Sajnálom, ha ezt tőlem tudod meg."
Most én is mondjam azt, hogy a feleséged azért van veled, mert erre trenírozták? Mondjuk ebben legalább még igazság is van!
A férjem azért van velem, mert mindent megkap a kapcsolatunkban, amit fontosnak tart, amire szüksége van...és mert tőlem akarja megkapni. ;) Minden másra ott a VISA kártya..

borzlány 2019.05.31. 07:30:31

@Captain Admin: nézd ha konkrétan meghazudtolsz, hogy márpedig azt írtam hogy az ég zöld, hiába mondom hogy kurvára nem, akkor telibeszarod az emberek közti kommunikáció alapszabályait és teljesen értelmetlen folytatnunk bármilyen vitát.
Igen, sokszor figyelmetlenül írok. Mea culpa. Te viszont akarattal magyarázol félre sok mindent, ha másba már nem tudsz belekötni.
Ha ellentmondást vélsz felfedezni, akkor kérdezzél, ugyanis az ellentmondások a te fejed és a valóság között léteznek.

2019.05.31. 07:45:40

@borzlány: "Igen, sokszor figyelmetlenül írok."

Amikor egy nő hazudik, akkor utólag mindig ilyenekkel menti a helyzetet. Nem úgy gondoltam, nem arra ertettem, figyelmetelnül írok, rosszul fogalmaztam stb.

"Nem."
Ha egy nő ezt a tőmondatnak is rövid egy szavas mondatot is nem úgy érti, nem úgy gondolja, nem arra érti stb, akkor annak a bármilyen kommunikációjának a jövőben szerinted érdemes bármilyen csekély mértékben is jelentőséget tulajdonítani? Szerintem semennyit. Tapasztalat.

borzlány 2019.05.31. 07:50:20

@Captain Admin: utoljára mondom el: a "nem" a "nem erről beszélek" rövidített változata volt.
Egyet mondj már meg: faszért írnék le valamit, ha aztán meg megváltoztatom? Mi értelme lenne?
Áh, reménytelen. Tudod nekem ez baromi rosszul esik, mert nem szoktam hazudni. Mindegy, tudom hogy a probléma a te készülékedben van, túlteszem magam rajta, ommm.

Beátrisz 2019.05.31. 07:53:10

Be kéne vezetni ilyen alap kötelező adatok megadását, pl. hány éves a két fél, melyik a fiú meg a lány, kinek a tulajdonában van a lakás amiben tengetik az életüket, és mióta vannak együtt, ebből mikor kezdődött a hanyatlás. Fura hogy ezeket a fontos infókat mindig kihagyják a panaszosok.

Amúgy az ilyen gyerek-pasinak fel kéne nőnie, mert ez sajnos megrekedt valahol, gondolom apukája nem volt, csak szerető kiszolgáló anyukája. A lány meg elfelejtette meghúzni a határokat. Az első zoknieldobásnál és hasonlóknál duzzogni kell több mint fél napig, elmenni otthonról, esetleg felvetni hogy akkor nem kellene együtt élni, stbstb. Be kell paráztatni a pasit hogy ha nem tud férfiként viselkedni akkor otthagyod, ez a titka.

2019.05.31. 07:58:39

@borzlány: "Egyet mondj már meg: faszért írnék le valamit, ha aztán meg megváltoztatom? Mi értelme lenne?"

Semmi. Mégis mindig ezt csináljátok ti nők, mert elemi érdeketek jobbnak mutatni magatokat. Hozzáteszem, vannak páran, akik ettől jóval ügyesebben művelik ezt. Ebből is látni, hogy a nő mindig a férfihez idomul. Mivel benyal neked mindent, így elkoptak a hazudozó skilljeid. :)

Beátrisz 2019.05.31. 08:02:42

@Womb Raider: "egyre kevesebb a férfi, egyre több a nagy, hímnemű gyerek."

egyetértek, sajna a pasik 70%-a ilyen, a maradék 30-ból meg 20% már elkelt.

exilis 2019.05.31. 10:32:32

@Beátrisz: Sok sikert a párkeresésben, hiszen neked is jár a felső 10%.

2019.05.31. 11:36:08

@exilis:

Ezzel a százalékolós-szintezős f..sággal fel kéne már hagyni, Nincs etalon, amihez mérve egy mindenkire érvényes rangsor állítható fel. Hódi Pamela és Balanyi Bibi skáláján teljesen más a rangdsor.

Van, akinek Simaheréjű Berki Krisztián, Első ezen a néven egy földreszállt isten..másoknak meg Bazsó Gábor kell otthonra..

Beátrisz százalékolása arra vonatkozott, hogy az egyáltalán értékelhető (férfiként, partnerként) merítés jókora hányada el is kelt..nem 10%, hanem több..

2019.05.31. 12:55:47

@Beátrisz: ez egészen ragyogó, hogy két nő egyetért egymással a férfi alázásban. Nagyon meglepő! janemis...

@Womb Raider: na ebben egyetértünk: nincs mindenkire érvényes rangsor. De hogy létezik ilyen azt miért is tagadnánk?

2019.05.31. 13:23:05

@Womb Raider:
mi közöd a mások nézeteihez te leélt vén büdös szajha?
Te is elhúzhatsz a vérbe az ostoba impotens okoskodásoddal meg a szánalmas kötekedéseddel együtt, aztán kiélheted az elbaszott életed frusztrációját más blogokon. Hidd el itt mindenki jobban fogja magát érezni nélküled ;)
De tudom hogy bele is döglenél a valóság nyomorába, szóval olvasod szépen tovább amikor napról napra a pofádba hányom mekkora rakás csődtömeg szar vagy, a legtöbb ittenivel együtt mami ;)

2019.05.31. 14:21:50

@Beátrisz:
Akkor most beszélgessünk a 45 évesen is magukat húszéves csitrinek képzelő kivénhedt lotyókról, meg a párkapcsolatot azon belül az aktuális faszit jótevőnek és befektetési alapnak lealacsonyító piócákról, esetleg a minimális női szerep körbe tartozó munkákat elvégezni képtelen vagy csak simán elkényelmesedett lusta nők tömegéről?
Elhiszem hogy létezik Pro,de ugyanakkor ahhoz van kontra is.

Aztán hogy ki kit rontott el az megint más kérdés. Elvégre feminizmus volt, emancipált nők is vannak, de fordítva a pasikat nem akarta még nővé nevelni senki.

2019.05.31. 14:29:29

@Womb Raider
Igen a magyar lakosságot leginkább kitevő két rassz közül a cigányoknak a vasalt tökű faszfej berki kell, a zsidóknak meg a ZS pozitív bazsó, aztán vigye mindegyik a saját szemetét innen a picsába és hagyja az egészséges magyar embereket élni Magyarországon

Beátrisz 2019.05.31. 16:27:24

@Kritikus Intrikus: ja hogy te ezek közül tudsz meríteni? sajnálom :)

amúgy mondottam volt valahol hogy a nők 100%-a tökéletes? nők között is sok az igénytelen, golddigger, stbstb. szerintem olyan 50% lehet a jó nők és a nemjó nők aránya. bőven jut minden jópasinak jó nő. a többi pasi meg hadd sírjon csak mint te is. jó nőért tenni is kell.

Almandin 2019.05.31. 19:01:14

@borzlány: Ne törődj vele, gázlángol a nárcisztikus. Pont az a célja, hogy kételkedj a józan eszedben. Meg hogy alaposan felidegesítsen.

2019.05.31. 20:10:03

@Beátrisz:
mivel te teljesen biztos hogy a NEM jó nők táborát erősíted így érthető hogy féltékeny vagy a maradék másik félre, ami egy természetes női reakció, nők közt a folytonos konkurencia harc és egymásnak tetseni akarás is alapvetően meghatározza a sekélyes gondolkodás módotokat, de zt ne vedd magadra, nem ritka eset mikor a pina mellé mindenféle komplexus és énkép zavar is társul, viszont ép ész a legritkábban.

Viszont ha szerinted pont a fele a jó nő, sajnos ki kell ábrándítsalak azok se érnek töredék annyit se mint amennyit a sok balfasz rájuk áldoz hogy megszédítse a primitív ellentmondásos ösztöneik által vezérelt agyukat, szóval tegyen értetek a halál sokat a ravatalon :D

Tudod a régi szabályt, a jó pasik nem fognak megállni egyik nő mellett se, már csak a saját húspiaci értékük miatt se, mindig van másik, érdekesebb, újabb pina akit meg lehet dugni, ti az első pár kefélés után már minden pasi szemében egyre érdektelenebb megszokott használati tárgy vagytok legtöbbször, ez van.
a jó nők meg mind az a kategória aki a pinájából akar előnyt kovácsolni, szóval aki úgy kezeli őket ahogy a kurvákat kell az helyesen jár el ;)

2019.05.31. 20:13:57

@Womb Raider:
te szerencsétlen rakás szar, mert te mit tudtál adni annak az igen nagy büdös baromnak aki téged sok éven át elviselt?
még normális szexuális teljesítményt se, de a jó anyád is esélyes hogy megbánta hogy nem nyelt le inkább annak idején. Akkor meg miről fröcsögsz itt hogy mit tudnak fordítva adni azok balekok akik mégis beengednek otthonra egy ilyen haszontalan koloncot?

God Harald 2019.05.31. 20:29:37

@Kritikus Intrikus: takarodj már a faszba náci baszadék!

borzlány 2019.05.31. 21:42:34

@Almandin: köszi, aranyos vagy. Én tudom, hogy az én felemen mi van, nem egy ilyen egysejtűtől támadnak kételyeim az épelméjűségemben, max az övében :) mindegy, ő baja, végülis le lehet élni egy életet egy párhuzamos valóságban. Csak bosszant, hogy az emberiség amúgyis trágya mentális egészségén rontanak az ilyen önjelölt próféták.

Almandin 2019.05.31. 23:42:30

@borzlány: Kis olvasnivaló:
www.facebook.com/quaxme/posts/1723049767790954/
Érdekes ez a blog, néhány törzskommentelő tankönyvi példája lehetne a nárcisztikus pszichopátiának.
A hátbavágásról még annyit, hogy előbb-utóbb bekormányozza magát a börtönbe, mert a nem kellően homorító nő fel fogja jelenteni bántalmazásért, különösen, ha még maradandó egészségkárosodást is elszenvedett a "hatékony kommunikációnak" köszönhetően.

God Harald 2019.05.31. 23:53:25

@Almandin: ezek csak az ő beteg fantáziájának a szüleményei. Annyira gyàva szar, hogy csak neten, csak kiskorúval vagy nővel szemben mer keménykedni. Az ilyen faszkalapok levágott füleiért is fizetnek kvótapénzt a vadásztársaságok:))))

2019.06.02. 10:24:16

@God Harald:
ne durrogjál kisfazék :D
te vagy az a fajta akit az isiben a cigányok arra se méltattak hogy rendesen hülyére verjék, mert alapból az vagy te csicska selejt
Te voltál az ügyeletes wc kefe

2019.06.02. 10:33:15

@Almandin:
ezzel csak az a baj hogy aki "hátbavágós" azt te sose fogod feljelenteni, már csak azért se mert addigra mentálisan teljesen el leszel nyomva, aztán ki hinne egy tébolyult agyú skizofrén picsának? Hány ilyet csuktak le az elmúlt sok évben, na? Lehet fél kezem elég lenne a számoláshoz.

Fordítva viszont hány ingyenélő gyógyegér szedte magát gennyesre az ilyen hülyére vett nők kezeléséből a gyógyulás legkisebb reménye nélkül?
Rengeteg, szaknévsort lehetne vezetni róla, az elbaszott nyugaton már életformává nőtte ki magát az ilyen zakkantak lehúzása, itt csak azért nem mert a magyar nők többsége seggcsóró.

God Harald 2019.06.02. 21:26:40

@Kritikus Intrikus: mi van náci baszadék? Kicsit kinyílt a csipád, mióta utoljára pofán basztak!

2019.06.03. 09:25:02

@Kritikus Intrikus: "Igen a magyar lakosságot leginkább kitevő két rassz közül a cigányoknak a vasalt tökű faszfej berki kell, a zsidóknak meg a ZS pozitív bazsó, aztán vigye mindegyik a saját szemetét innen a picsába és hagyja az egészséges magyar embereket élni Magyarországon"

Óóóó... hogy tudtam... ha csöngetek, megindul a nyálelválasztásod. Olyan eccerű vagy, mint a fa ék. :)

Beátrisz 2019.06.03. 11:04:55

@Kritikus Intrikus: na és te kinek a táborát erősíted te szerencsétlen?

2019.06.04. 14:57:26

Szerintem tiszteletlen dolog olyat írni, hogy a pasi elhulyult, kezdeti demens, stb. Ha egy nőről írnák ezt, felrobbanna ez a post.. Nincs a csókanak semmi baja. Azon kívül hogy egy harpiaval el együtt, aki ugraltatja, kikesziti idegileg.
Jó hogy egész nap a havernal van játszani, ott legalább nem basztatjak. Egyébként meg ha ez a hobbija, akkor a nő miért nem hagyja békén? Van, aki ezzel kapcsol ki, munka után nem tvt néz vagy sorozik, hanem leul a gép elé. Ja hogy abban az időben se a nő minden kívánságát/utasitasat lesi? És még jól is érzi magát? Na ezért nem szeretik a nők ha játszik a faszijuk. Vagy van bármilyen hobbija amibe ok nem szolhatnak bele...

2019.06.04. 15:16:31

@buttercup13: "Ha egy nőről írnák ezt, felrobbanna ez a post.."

Erre persze te rögtön leírod :))"Azon kívül hogy egy harpiaval el együtt, aki ugraltatja, kikesziti idegileg."

Ha feltűnt volna, akik azt feszegették, hogy a 'tünetek' mögött vajon milyen okok húzódhatnak, azok nem rosszindulattal tették..
"Jó hogy egész nap a havernal van játszani, ott legalább nem basztatjak. "
Honnan tudod, hogy otthon 'basztatja' a 'hárpia'?? Hmm? Az lenne a basztatás, hogy a kpcsolattal járó feladatok elvégzésére megkérik?? Komolyan?

"Egyébként meg ha ez a hobbija, akkor a nő miért nem hagyja békén?"
Mert egyéb tünetek alapján úgy ítéli meg, hogy itt esetleg többről (és rosszabbról) van szó, mint szimpla betompult punnyadó lusta fasziról..azzal szerintem nem is bajmolódna :)

" És még jól is érzi magát?"
Ezt honnan tudod? A menekülés nem szórakoztató..
"Na ezért nem szeretik a nők ha játszik a faszijuk. "
Láthatóan nem értetted, miért is aggódik... bár legyünk őszinték, egy kor felett kicsit ciki az X-box buzulás. (Gyerekeknél nem, de itt állítólag egy férfi a poszt témája..)
"Vagy van bármilyen hobbija amibe ok nem szolhatnak bele..."
Ööö..hát, amennyiben csak ennyire kreatív dógokra futja..úgy nem csoda, ha néha az asszony felhúzza a szemöldökét..

2019.06.04. 16:57:32

@Womb Raider: mi számít kreatív férfi hobbinak?

Ami a nők szerint menő (kreatív) férfi hobbi: bármi, ami státuszt szimbolizál. Utazás, vitorlázás, extrém sportok, stb.

Bena/haszontalan hobbik a nők szerint (mindet hallottam már baratno/ismerős szájából):

Horgászat: mi a fenének bámulja a vizet egész nap? Úgyse fog semmit. De ha elengedem legalább megcsinál nekem bármit.
Kerteszet: minek turja a földet egész nap?
Sport: egész nap meccsre jár meg edzésre ahelyett h velem foglalkozna.
Valamilyen dolog gyujtese: tok bena
Makettezes, modellezes: gyerekes hulyeseg
Akvarisztika: egész nap a hülye halait basztatja, legszivesebben kibasznam az egészet az ablakon.
Számítógépes jatekok: tok gyerekes és bena

:/

2019.06.05. 07:59:11

@buttercup13: Te most valójában a saját véleményedet tolmácsoltad ..

Egy férfi(és persze egy nő is) bezony, hogy sportoljon, többfélét..a meccsre járás nem sport, az X-boxozással egy kategória, a túrázás, horgászat is oké.. barkácsolás (barátnőm férje kardiológus ..és görbefa bútorokat gyárt szakmányban..)
Sokakat ismerek, akik autók/motorok restaurálásával bíbelődnek.. egyikük egész komoly üzletté fejelsztette, éves szinten száz millió feletti árbevétellel bírnak.
Akvarisztika-makettezés-kertészkedés is tök jó, kiegészítésnek és a gyerek foglakoztatására, orientálására. De ismerek olyat, aki hobbiból megtanult harmonikán (tangó-harmonikán) játszani..
Egy lapostévé előtt punnyadni és egy álomvilágba menekülni rém infantilis/beteg dolog.

2019.06.05. 12:49:02

@Womb Raider: ezek nem az én véleményeim voltak. Szerintem mindegy, hogy a férfi szabadidejében mivel kapcsol ki, ha az feltolti őt. Ha éppen tv-t bámul/sportol/world of tanks -szel jatszik/akármit csinál, mert ahhoz van épp kedve, nem a mi tisztunk megmondani, hogy ez most így "elfogadható" avagy sem.

Már értem miért van minden férfi poszter kiakadva rád. Részemről itt befejeztem. Köszöntem és szép napot.

2019.06.05. 12:58:48

@buttercup13: :) Nem értesz te semmit, Havas Jon..

De szeretsz eltúlozni dolgokat. Teszek rá, hogy néhány (nem mind!) ki van akadva..ők kb minden nővel ugyanilyen nexusban vannak, egy részük láthatóan kb minden élőlénnyel..:) Nem hinném, hogy a véleményük bármi szempontból mérvadó lenne.

"ezek nem az én véleményeim voltak. "
No, de nem is az enyémek, még, ha igyekeztél a nőkre nézve általánosítható 'igazságot' megfogalmazni.Nem ismételném magam, de láthatóan nem értetted.. a hobbi és a bamba punnyadás két egészen eltérő időtöltés..az utóbbi kérdéseket vet fel egy párkapcsolatban.

"Részemről itt befejeztem."
Azért, ha nem haragszol, gondoltam csak válaszolok, mert még félreérted és egyetértésnek gondolod a hallgatásom ;)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.07.06. 17:13:06

@Womb Raider: Te meg nyilvánvalóan hazudsz szellemi véglény.
süti beállítások módosítása