Egy csaj, aki csávókat hívott meg

2019. október 31. 07:53 - csajokespasik

       

               „Neki én vagyok az első komolyabb kapcsolata, ezért vagyok figyelmesebb és türelmesebb vele, igyekszem mindenben támaszának lenni” - Posztolónk csaja elég naiv, a semmirekellő barátai inkább csak lehúzzák, ő meg nem akarja ezt észrevenni. Mivel a pasija szereti őt, segíteni akar rajta, de a lány csak bólogat, majd minden megy tovább, ahogy addig.          

 
       

               Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Nem korkülönbséges történet lesz, de az tény, hogy én a harmincas, ő meg a húszas éveiben jár. Fél éve vagyunk együtt és most kezdi el kérdezgetni, hány barátnőm volt előtte. Nem értem, miért, és miért most? Nem egyszer. Random visszatérő téma. Ha én jegyzem meg azt, hogy nem örültem, amikor utólag mesélte el, hogy egy olyan sráccal bulizott, aki többször is nyomult rá, akkor én vagyok a bizalmatlan. Csakhogy ő olyan lány, aki segítségre szorul, vagy ez nem is a jó kifejezés, inkább támogatásra, mert a „barátai” többnyire kihasználják, megalázzák, nagyon naiv.        

       

               Ő ezt nem veszi észre, sőt, még védi is őket. Ahelyett hogy kerülné őket, első szavukra ugrik. Ők ezzel meg vissza is élnek. Csak mesélte, mennyivel húzták már le, és ki mire hívatta meg magát vele (csávók!). Neki én vagyok az első komolyabb kapcsolata, ezért vagyok figyelmesebb és türelmesebb vele, igyekszem mindenben támaszának lenni. Próbálok neki gyakorlati tanácsokat adni, de csak egyetért, meg persze-persze, de sose azt csinálja. Az önbizalma nincs topon. Ha megemlítem neki, hogy megint úgy járt, mert folyton kiadja magát méltatlan embereknek, rájövök, hogy minden haverjának a nyűge fontosabb, mint én. Olyan, mintha ezzel az attitűddel valamiért öntudatlanul vezeklésben akarna élni. Tehetetlen vagyok és nekem nagyon rossz ezt látni, hiszen fontos számomra. De mit tehetnék, ha soha nem hallgat rám, csak helyesel?          

 

 

155 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr8415274576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EGY a Queen 2019.10.31. 15:20:29

@MsIreneAdler: nem az a bajuk,hanem az,hogy egy alfa lénye nem (csak) abban mutatkozik meg,hogy le tud varrni tizenéves pultos gádzsikat,hanem,hogy el tudja dönteni,ki kell neki,oszt ha kell neki egy nő,megy és megszerzi. Ennyi. De legritkább esetben nyíg vadidegeneknek egy blogon,hogy édesjóistenemmostmitcsináljak?
Nekem belefér,szerintem emberi,de igaza van a fiuknak abban,hogy ez azért nem az a tipikus alfa hozzáállás, és az ő szemszögükből tényleg van benne valami megmosolyogtató..

MsIreneAdler 2019.10.31. 15:44:36

@TSEPKE:
@EGY a Queen:
Szerintem túl sok mindent gondoltak bele a karakterbe, ezért csalódtak. Ékes példája ez a sztori (ha nem kamu) annak, hogy ami olyan szépen, logikusan és örökérvényűnek hangzik elméletben, mennyire el tud hasalni a gyakorlatban.

2019.10.31. 15:57:53

@MsIreneAdler: nem elhasalás ez. Hosszú kapcsolat után épeszű férfi naív huszonéves fruskákat (kellő háttér esetén kevésbé naívakat) vagy milfeket dug. Ez tök normális.. Semmi macera.
Az más kérdés, hogy hosszútávra egyiket sem viszi haza. Az előbbi továbblép pár év múlva, utóbbit minek.

2019.10.31. 16:35:53

@PPK™: bá a szívem tiszta, ezért a szerelem hívta, de ez a másik oldalon még nem áll fenn. Ezért elengedtem ezt a történetet. De tényleg sajnalom, de túl macerás lenne, és bòven nem adna annyit várható értékben.

2019.10.31. 16:40:28

@TSEPKE: a cikk megvan 85%-ban, de nem jutok ek addig,h befejezzem. A vélemenyem ugyanaz a 30+nők szexpiaci értékéről ANNAK ELLENÉRE, hogy pár hete nekem kufejezetten megtetszett egy ilyen.

Ettől függetlenül azt tanácsolnam velük kapcsolatban bárkinek mint amit eddig is, és amit végül én is betartok.

2019.10.31. 16:45:31

@Captain Admin: majdnem belezúgtál mielőtt bármi történt volna és ennek ellenére eszedbe sem jut a "hátha" ? Mégis mit veszíthetsz?

2019.10.31. 16:48:43

@TSEPKE: biztosan írni figok erről egy bejegyzést. A lényeg az,h mivel nem isnerem a csajt, csak infokat tudok róla, így tény,h egy illúzióba zúgtam bele. Ami nem a csaj maga, és az biztos, hogy a csaj jóval gyengébb kiadás mint a csaj.

PPK™ 2019.10.31. 16:56:41

@Captain Admin: természetesen a pszichológiához is értek.

Nem lehet, hogy azért engedted el ezt a sztorit, mert attól parázol, hogy akit te aranynak látsz, arról kiderül hogy valójában ugyanúgy csak kibaszott réz, mint a többi?

2019.10.31. 16:59:07

@PPK™: ettől nem tartok, hanem ezt tudom. Optimális döntest hoztam. Ettől függetlenül nekem is lehet érzelmi kilengesem. Az nem mindegy,h egy ilyen kilengesnek milyen ára vagy következmenyei vannak. Estemben született pár vers. :D

2019.10.31. 17:00:20

@Captain Admin: értem. Erre nehéz bármit írni, te nem fogod tükörsimán benyalni az illúziót, de el nem tudom képzelni, ennyire szervezetten mi élvezet marad a párkapcsolatosdiban - mármint a nyilvánvalón kívül..

PPK™ 2019.10.31. 17:10:29

@Captain Admin: vagyis azért ejtetted az ügyet, mert tudod jól, hogy az általad elképzeltek 99,9%, hogy köszönőviszonyban sincsenek a valósággal.

Mondjuk én erre simán mutatom a lájkot, mert 0,1%-ra nem bazírozunk.

Még mindig jobban jöttél ki a dologból, mintha beleéled magad, hogy valami csoda folytán mégis arany, aztán mikor jegyet vált a körhintára akkor meg alkoholista roncs leszel.

Plusz még miket is fárasztanál itt a következő sírásos felvonással hetekig baszd meg... :-D

MsIreneAdler 2019.10.31. 17:11:10

@TSEPKE: na pont hogy ez a teória hasalt el. Mert olyannal tudta volna elképzelni hosszú távra, akit még rövidre is csak finnyogva (a kora meg a gyereke miatt) vitt volna el egy körre. Hiába, az emberek változnak. Nekem sem ugyanazok prioritásaim, mint húszévesen. Nem tagadom, roppant élvezetes egy ilyen megingást látni, egy olyan rugalmatlan embertől, mint Kupak.

2019.10.31. 17:11:52

@PPK™: egy pár vers bennem maradt mindenestre...

PPK™ 2019.10.31. 17:15:03

@Captain Admin: jóvan, csapd hozzá a cikkedhez, majd elolvassuk...

:-D

2019.10.31. 17:18:56

@MsIreneAdler: ez a megingástól messze volt azért, még egy kólát sem ittak (szívtak) kettesben szóval..
Kicsit feldobta a hangulatot, srácok innentől értékelik újra a szokásos stílusát, 15 perc megvolt..
De egyszer úgyis megbotlik,csak nem marad örökre magányos farkas '-)

PPK™ 2019.10.31. 17:23:55

@TSEPKE: gondoskodunk róla, hogy ne botoljon meg :-)

MsIreneAdler 2019.10.31. 17:26:12

@TSEPKE:
"De egyszer úgyis megbotlik,csak nem marad örökre magányos farkas '-)"

És mi ott leszünk. Figyelünk. És röhögünk. :)

MsIreneAdler 2019.10.31. 17:31:25

@PPK™: ez csak a kezdet. Volt úgyis itt egy fickó, aki szerint a nők már átvették a hatalmat a világon. Hát mi a jobb bizonyíték erre, ha nem ez, hogy még Kupak is megszédült??
(gonosz, ördögi kacaj :))

:)

2019.10.31. 17:33:04

@PPK™: @MsIreneAdler: ne már, ennyire nem lehettek szívtelenek!
Megtisztult a szívcsakrája, tudom, hogy bevonzza a Zigazit és..
Facom, sütök inkább palacsintát, az legalább fix ügy.

2019.10.31. 17:36:25

@PPK™: gondoskodtok, persze! Most se mentetek privát csopiba megvilágosítani, inkább csak röhögtetek!
Ennyit a broságról.. Pfff

PPK™ 2019.10.31. 17:37:40

@MsIreneAdler: meginognak... :( alig maradtunk, akik tartják a frontot :(

De én (is) azt mondom: inkább kevés oroszlán, mint sok nyúl!

@TSEPKE: légyszi egy csokis, egy túrós és egy baracklekváros rendel. Köszi puszi ;-)

2019.10.31. 17:39:20

@PPK™: nutellás és házi barackleváros lesz csak.. Pisztáciás soha nem is volt :-((

PPK™ 2019.10.31. 17:40:21

@TSEPKE: igazad van, most figyelj pótolom az elmaradottakat.

@Captain Admin: mégis mi a bánatos lófaszt gondoltál?! Hogy majd szépen kézen fogva elandalogtok a menzán a naplementébe és beköszönt az örök szerelem?!

Nem akarok meglátni még egy ilyen megingást és kurvára nem nyitok vitát erről.

<két nagy büdös pofon>

:-D

PPK™ 2019.10.31. 17:41:54

@TSEPKE: jó, akkor legyen egy nutellás, egy házi baracklekváros és egy pisztáciás.

köszi puszi ;-)

2019.10.31. 17:42:23

@PPK™: ez kemény volt, jóvan.
Sajnos ezek után nem fogja megmutatni a verseit :(( hüpp..

2019.10.31. 17:48:21

@TSEPKE: nutellásat rendel. Sokat. Köszönöm Életem.

@PPK™: ha eddig röhögtünk, figyeldcsakmeg, mennyire fogunk sírni a hősszerelmes szar versein...

PPK™ 2019.10.31. 17:49:10

@TSEPKE: szerintem nem veszítünk vele sokat, mert úgy kezdte, hogy:

"írta: Captain Admin verse"

hát ez mi a kuki? :D Szóval azt hiszem túl fogjuk élni :D

PPK™ 2019.10.31. 17:51:35

@Egy a KING: ígérd meg, hogy ha szerelmes verset írok, rábaszol a kezeimre egy vascsővel! ÍGÉRD MEG! :D

de ne zabáld már fel az összes nutellásat baszki...

@TSEPKE: Hallod Csepi, inkább csinálj neki egy túrhásat, höhö :-)

2019.10.31. 17:52:45

@PPK™: figyelj, és most tök komolyan válaszolok. Elsőre felismertem, hogy hopp, ide dobott az elet elém egy ideális áldozatot. Külső oké, kevés szexpartner, most vált egy kurváa hosszú kapcsolat után megvan zuhanva, kölcsönös szimoátia/vonzalom, potya dugás lényegében.

Aztán ekgondoljodtam, hogy egyrészt ez engem most vagy már nem motivál. Most kapcsolatban gondolkodom. Erre ő alkalmas (szerintem). Másrészt ismerős, nem érdemli meg,h dugjam dobjam. És innen indult el valami rózsaszín foshalmaz az agyamban.

Még nem tettem le arról,h elhívom kajálni, vagy beülni valahova dumálni, mert kíváncsi vagyok,h az egyértelmű és majd jól látható elriasztó jelek vajon megerősítenek a döntésemben, vagy pedig méggyengebnnek, méginkább kihasználhatonak es ezáltal méginkább áldozatnak fogom látni. Na mentem uszodába.

2019.10.31. 17:55:07

@PPK™: ajh.. Ki figyel a szerkezeti jellemzőkre, amikor cseng a füle a hormonoktól?! A szándék a fontos...
Mondjuk King adhatott volna néhány leckét, de nem lehet mindenki költő és paraszt egyben, nem igaz?

PPK™ 2019.10.31. 18:00:00

@Captain Admin: jó, de kajak írd le, hogy mi volt, meg milyen érzések/gondolatok cikáznak a fejedben, miután beültetek főzelékezni, mert szeretünk jókat mulatni :-)

@Egy a KING: de a gólvágó lábaimat minek tördeled? A kezeimet kell csak :-|

Jó, nekem úgyis elég egy nutellás, egy lekváros, meg egy pisztáciás.

2019.10.31. 18:01:20

@Egy a KING: @PPK™: ne balhézzatok srácok, négy serpenyővel szoktam sütni, jut is marad is

MsIreneAdler 2019.10.31. 18:05:49

@PPK™: aha, és ti lennétek a broval az oroszlánok :D? Akik már a nutellás palacsintán marakodtok :)?

(nyihihi, végetek)

2019.10.31. 18:09:18

@MsIreneAdler: mi másért ugrana egymás torkának két pasi mint ha kevésnek tűnik a nyalánkság?...

MsIreneAdler 2019.10.31. 18:10:42

@TSEPKE: amúgy ma ilyen nutellás nap van? nálunk nutellás süti sült :)

PPK™ 2019.10.31. 18:24:31

@TSEPKE: @MsIreneAdler: nincs balhézás, elosztottuk a nyalánkságot ;-)

Csináltam menő trendy halloween-es logót, vagyis alanyi jogon JÁR az édesség nekem, hihi :-) Csokit, vagy csalok! :-D

@Egy a KING: nem nézek bohóc ligakupát, de olvastam :-) De megértelek amúgy, hisz' neked csak távoli álom, hogy 5-öt lőjön a csapatod egy Liverpool-szintű csapatnak... :-))

PPK™ 2019.10.31. 18:40:58

@Egy a KING: tudom, hogy most csak azért álduzzogsz, hogy lelkiismeret-furdalást okozz nekem és így csald ki tőlem a palacsintámat :(

De hát engem nem lehet csak úgy megvezetni, ez köztudott. Én átlátok a szitán Róóóóland :-)

MsIreneAdler 2019.10.31. 18:45:22

@Egy a KING: nem úgy van, hogy nem érdekel a csopi, meg tök láma? Ahhoz képest nem először említed... :)

@PPK™: jár a csoki, bizony, de én azért mesiratom az arany brét, ha nem gond :)

PPK™ 2019.10.31. 18:49:36

@MsIreneAdler: nem teszel ki te is egyet? Itt kurva jók vannak:

www.hiclipart.com/search?clipart=halloween

Nem gond, az aranybrokit mindenki megsiratja... ;-)

MsIreneAdler 2019.10.31. 19:09:18

@PPK™: én ma traktoros barbinak öltöztem :)
R. I. P Aranybroki :'(

PPK™ 2019.10.31. 19:17:23

@MsIreneAdler: és te (még) csak képen láttad... gondold el mit élhetnek át az Aranyhadaró-özvegyek :-(

:-)

MsIreneAdler 2019.10.31. 19:45:52

@PPK™: még? Te viccelsz? Attól félnék, hogy a 10/2-es szemem ki is égne a csodás látványtól :)

2019.10.31. 20:10:55

@MsIreneAdler: így még nem hívtak, de ennek is eljött az ideje :D

EGY a Queen 2019.10.31. 21:46:38

@Egy a KING: ez a Messenger csopi,ez látom beakadt,Szerelmem! :D
Amúgy ritka undorító topik ment most legutóbb,hiába,a Mi Kupink kezd visszatérni a kezdetekhez..

TheKillers 2019.10.31. 23:41:35

én abszolut megértem a posztert. vannak dolgok, amik csak menet közben derülnek ki, pl. ha a csaj olajon inditja a pörköltet.. vagy ha nem tud nemet mondani. volt hozzá szerencsém.

tüneményesnek tünik, aki segit minden barátnön, baráton, idegenen, exen. aztán ha elmondod, hogy neked ez nem jo, akkor sem változik semmi. persze hogy ugy érzed, nem vagy fontos. aztán huzod egy darabig még, hátha változik, de marhára nem, és ha nem vagy ilyen sodrodos beállitottságú, hanem céltudatos, akkor tudod, hogy ez igy neked nem lesz jo.

neki egy pincsikutya beállitottságu faszi valo, aki mindent benyel és még mosolyog is hozzá. más kérdés hogy vele a szex is nokedliszar, de lehet vele tervezni. és ez igy van rendjén.

2019.10.31. 23:51:33

@TheKillers: De b+ zsírral főzni undorító. Abban is sütsz? Vlőhhh...Pff...
Sokan dícsérik, de nee omg
Emellé bónuszként ecettel főzd át a kávéfőzőt... o.O

TheKillers 2019.10.31. 23:53:54

@A Főzés az élet értelme: ha étolajon inditod a hagymát akármi alá, akkor csinálj utána kakaoporral és cukorral elkevert Ráma margarinos vajas torzát is légyszi, játékpénzzel fizetek! brooááf...

2019.11.01. 00:04:52

@TheKillers: Hát lehet hogy de egy gourmet vagy, de a pasik közül a legrosszabb aki ezen áll neki nyígni. A disznózsíros k egit az egésznek. Disznózsír istenem

TheKillers 2019.11.01. 00:06:41

@A Főzés az élet értelme:

és ez téged miért zavar?

ui. nem nagyon ismered a férfiakat, ugy látom. sem a humort.

2019.11.01. 00:07:11

@TheKillers: Ja meg azt a margarint se szeretem vahh. Neked vmi kis párásztásszonká kéne. Jó étvágyat a szalonnával szórt pacalpörkölthöz.

2019.11.01. 00:08:10

@TheKillers: Az neked humor? Igen vannak akik a disznózsírra esküsznek.

TheKillers 2019.11.01. 00:11:25

@A Főzés az élet értelme:

foggalmad sincs sem az izlésemröl, sem arrol mennyire eszek zsirosan, sem arrol hogy 41 évesen mitöl van kockahasam. amivel semmi gond.

nagyobb baj az, hogy fözös nicket csinálsz magadnak, majd beégeted magad fözés témakörben, mindemellett izlésröl vitatkozol, ami szintén zsákutca.

vedd ugy, hogy nem szoltam hozzád. ja várj, nem én szoltam hozzád. egyél amit akarsz, engem eddig sem érdekelt

Burgermeister 2019.11.01. 04:34:47

Faszikám tiplizzen. Ebbü baj lesz.....

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.11.01. 07:14:15

@TSEPKE: Te, csak nekem süssél palacsintát, még mindig érvényes, hogy Tsepke az enyém.

2019.11.01. 08:11:05

Ilyenkor nincs új poszt?

Ui: szerintem nektek konyhás-menzásnéni kéne :)

Ferenc Laszlo. 2019.11.01. 11:32:30

Nem gyakran jutok erre, leginkább az ú.n. Élet tart fel.
A vakcina vallás viszont az egyik szívügyem, úgy emlékszem a Queen alkalmazott is valami leoltást a hívők felé.
Tényleg, már magyarul is olvasható sokminden a témában. Elég a guglinak beírni ilyesmit mondjuk: Andrew Wakefield: Az orvostudomány árulója, aki visszahozta a járványokat.
Nehogy már ennyi év után is magyarázni kelljen, hogy nem a csík tolja a repülőt.
A laposföld - paleo- vagy gyíkember hívők legalább ártalmatlanok. Vannak közösségre ártalmasabb vallások, és sajnos nem egy embert láttam meghalni ilyesmik miatt.

Ferenc Laszlo. 2019.11.01. 11:34:01

"A laposföld - paleo- vagy gyíkember hívők legalább ártalmatlanok."

Ja, a szintelmélet kimaradt a felsorolásból. Pedig.

2019.11.01. 12:51:51

@A Főzés az élet értelme:
inkább az van hogy a picsa retardált. volt ilyen ex szaktárs egy pár, most 30 felett mikor a testük olyan mint egy túltömött lisztes zsák amin van 2 tacskófül forma lógó csöcs még groteszkebb az összhatás hogy amikor az ilyenekkel beszélgetni próbálsz az olyan mintha egy ostoba 12 éves picsával próbálkoznál, egy értelmes összeszedett gondolata nem volt egyiknek se, ellenben egy velejéig szétbaszott nulla lófasz élete az igen. egyikből papíron elemi alsós tanító lett, ehhez képest mindenhonnan kitúrták, hátba fúrták a drágalátos mocskos pofájú kolleganők mindenütt, mert észrevette mindegyik hogy gyagyás a picsa és nem közéjük való a balfasz pedagógusok sleppjébe.

sok évnyi közmunkába hánykolódás után az idegei is kipurcantak a folyamatos bizonytalanságtól, az egyetlen pasija aki az utolsó 10 évben kibírta 20 hónapig mellette az is feladta a végén hogy ebből lesz valaha ép eszű picsa, én meg mint anno kihagyott luk (még a főiskola alatt valami balfasszal kavart)

bepróbálkoztam egy közvetlenebb csevejjel, az lett belőle hogy felhívott és 2 órán át dőlt belőle a baromság, észre se vette hogy közben otthagytam a telefont és megvacsoráztam, de mikor körbe fotózta azt az ocsmány lepukkant testét hamar letettem róla, súlyos 10 év telt el azóta hogy nem láttam.
Ha legalább még hülyébb lett mint volt lenne vállalható a csomagolás, de ugye tudjuk 30 felett már mindegyik nőnek dupla tempóval ketyeg a vekker ha még nem járt le rég.
Repedt sarkú lúdtalpak, hogy szinte gágognak, jól fejlett sörhas, lapos segg, narancsbőrös vastag sonkák, és olyan kozákkucsma a lába közt hogy az én naturális ízlésemnek is túl sok volt.

2019.11.01. 14:34:31

@Kritikus Intrikus:

Nálam ezzel a vadregényes szirupos lávsztorival nem mész semmire.

2019.11.01. 14:58:51

@A Főzés az élet értelme: nemár. Te is lelököd szegényt a kétségbeesés mély kútjába. Ménem lehet kicsit cicásnak, kedvesnek lenned? Nem kerül pénzbe :-)

2019.11.01. 17:09:04

@Daenerys Targaryen:
@God Harald:

Szerintem meg igenis beleadtam mindent, hogy igazán elbűvölő legyek.

2019.11.01. 17:10:26

@Kritikus Intrikus: Összeszedtem a bátorságot hogy megkérdezzem. Még annak ellenére is tartotta a telefont a csaj, hogy ebéd után fingottál?

2019.11.01. 17:11:45

@God Harald: Szóval igenis romantikus vagyok.

2019.11.01. 17:56:05

@A Főzés az élet értelme:
és ki a faszt érdekelsz pubikám?

2019.11.01. 18:12:00

@God Harald:

Valószínüleg ez azért lehetett, mert mert az az illető, aki szebben mondta, komolyabbnak érezte a szituációt annál, minthogy valaki rajta kísérletezik vajon mennyire tudja jól fűzni a filmet.

2019.11.01. 21:43:33

@Kritikus Intrikus: áá kár velem gorombáskodnod. Én átlátok a szitán! Tudom, hogy egy nemeslelkű magávalragadó férfia vagy, aki sokat csalódott. Még ez a főzéses csaj se jött össze. Jajj úgy sajnálom, tényleg.

2019.11.02. 08:46:17

@Kritikus Intrikus: a kapitánnyal nem szimpizek. A te lelked üdvének tündérkertje óhajaim sóhajtása, mint megannyi csilingelő barack virág illatban úszó földi paradicsom által az angyalok mannája, óh Héraklész, Hébé, Héliosz, Hesztia, Démétér, Dionüszosz, Hadész és Perszephoné összes szentjei.

2019.11.02. 09:39:46

@Kritikus Intrikus:

Vki féltékeny :DD
Foglalkozz a barátosnőddel akit évek óta emlegetsz ;)

Jaja :)

2019.11.02. 09:41:28

@Daenerys Targaryen:

Én igen, szép verseket ír, csak nyilván nem fogom nyalni a golyóját.

2019.11.02. 09:45:08

@God Harald:
Látod milyen komoly itt mindenki amúgy is :D

TSEPKE (törölt) 2019.11.02. 09:58:38

@Daenerys Targaryen: ezt így szombat reggel?!
Ilyen kávé nincs a világon...

God Harald 2019.11.02. 10:04:31

@Daenerys Targaryen: ettől a szép írásodtól gondolom pillangókat kerget a réten, játékosan kerülgetve a tehénlepényeket, gurgulászva kacarászva, miközben göndör babafürtjei csibészesen lengedeznek a novemberi szellőben!

2019.11.02. 10:16:00

@God Harald:

És biztos, hogy egész pontosan látod nem csak úgy? :)

2019.11.02. 10:17:01

@God Harald:
A göndör fürtjeit... xD

God Harald 2019.11.02. 10:28:59

@A Főzés az élet értelme: egészen biztos! Az én látásomra “fürdőhelyet lehet bazírozni“!

2019.11.02. 10:37:11

@God Harald: Mint minden válaszodból, ebből sem sikerült megtudnom semmit :)

God Harald 2019.11.02. 10:39:43

@A Főzés az élet értelme: mit szeretnél megtudni oly kitartóan?:)

2019.11.02. 10:47:48

@A Főzés az élet értelme: olvass Rejtőt, 14 karátos autó.

@TSEPKE: de van ilyen kávé! cibetmacska szarta ki, jacknicholson most főzte meg a konyhámban. Rendes volt tőle.

@God Harald: szerintem kopasz szegény és túlsúlyos :-)

God Harald 2019.11.02. 11:08:15

@Daenerys Targaryen: a macskaszaros kávé szerintem explicite szar! A Huang Po partján oly kedvesen invitáltak, hogy nem lehetett nemet mondani. Pedig kellett volna. 16000 Ft egy csésze fos:)

God Harald 2019.11.02. 11:12:02

@Daenerys Targaryen: azt hittem egy nyalka huszárkapitány...

2019.11.02. 11:18:36

@God Harald: téged nagyon átvágtak. Annyiba a londoni hiszter kávézókban kerül. Helyszínen 1000 huf-ból lehet találni. És tényleg pocsék kávé.

TSEPKE (törölt) 2019.11.02. 11:25:09

@Daenerys Targaryen: Szar kávé stimm - tudtam, hogy a személyzet a hibás!
Micsoda világot élünk, már egy jó barista is ritkaság :((

God Harald 2019.11.02. 11:27:26

@Daenerys Targaryen: Sanghaj Pudong városrészében ez ennyi volt.

2019.11.02. 11:49:37

@God Harald: indonéziában-vietnamban, termőhelyen meg ezresből megvan. Annyit is kár érte adni.
@TSEPKE: barista? Aki a baritont énekli a boriszgodunovban? az tényleg ritka.

TSEPKE (törölt) 2019.11.02. 11:50:43

@Daenerys Targaryen: nem igazán.. Kávét szokása főzni

God Harald 2019.11.02. 11:57:23

@Daenerys Targaryen: hát igen, ami szar az szar. Nemrég barátom hozott Jáváról kávét, az kurva jó volt. Teljesen más mint az afrikai, vagy amerikai kávék.

Josagos 2019.11.02. 18:35:26

Huszonévesen az ember még elég buta, így a lány azt hozza, ami várható tőle. De az sem nagyon brilliáns, aki huszonéves lánnyal komolyan kezd.
süti beállítások módosítása