Nem vállal fel, mégis féltékeny

2022. november 02. 07:37 - csajokespasik

       

               „Ahhoz képest, hogy mindig hangsúlyozza, hogy köztünk nincs semmi komoly, ő az, aki úgy viselkedik velem, mint egy kapcsolatban” - Ma bármikor elválhat bárki, ha nem működik a házassága, bár utána egyeseknek nehezebb közel engedniük valaki mást, mert a biztonság keresése teljesíthetetlen szintre emeli az elvárásokat, nehogy újra megismétlődjön a múlt.        

 
       

               Fedezd fel és használd!  Ha lazán ismerkednél, barátkoznál, de nyitott vagy egy kis extra kényeztetésre is, akkor a Barátság Extrákkal kapcsolat passzol hozzád. Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Van egy kapcsolatom egy harmincas, elvált nővel. A gyereke miatt keveset tudunk kettesben lenni. Azt tudom, hogy a szülőknek nem leszek bemutatva és egyéb téren sem felvállalva, igazából senki nem tud rólunk és ez így is marad. Én már hagynám ezt az egészet, de mindig visszasírja magát, azzal, hogyha én elhagyom, magányos lesz. Én meg biztatom, hogy nyugodtan ismerkedjen, nem vagyunk egy pár, inkább csak két ismerős, akik néha összefekszenek. Hogy a vitákat az ő hangja zárja és övé legyen az utolsó szó, mindig kijelenti, hogy amúgy se kötődik hozzám. Ezt állítja magabiztosan, csak nem ez a valóság...        

       

               Viszont igen féltékeny, és ha valakivel előtte dumálok telefonon, rögtön kérdezi, ki volt az, vagy ha valahol nő ismerősbe botlunk, utána megkérdezi, honnan ismerem és ki ez? Szereti tudni, kivel vagyok, ha nem vagyok szem előtt. De nem kötődik és nem szerelmes, persze... : )
Legújabban egy olyan régi ismerősömre féltékeny, aki fiatalabb korában modell volt, és most se néz ki rosszul. Látta a közösségin, cinikusan kérdezte, hogy hova vittem randizni?

Csak hétvégente találkozunk, én vagyok számára a hétvégi programja. Ő elég fura értékrenddel működik, sosem volt gazdag, mégis az átlagembereket lenézi, a hozzá hasonló helyzetben lévőket szintén, a jómódúakat meg irigyli és megveti.
Szerintem az elvált nők megváltoztak, a korábbi személyiségükhöz képest. Régebben úgy volt, hogy az ember megismert valakit fiatalon, összeházasodott vele, és úgy maradt, minden nehézséggel együtt elviselte, nem lehetett csakúgy kilépni belőle, több okból sem. Ma bármikor elválhat bárki, ha elviselhetetlen a házassága, de nehezebb is megtalálni utána az ideálist, mert emelkednek az illető elvárásai, ahogy a bizalmatlanság is, mert attól fél, megint rosszul jár.

Ha neki van kedve szexelni, akkor kiszolgálom, ha nekem, majd eldönti. Ahhoz képest, hogy mindig hangsúlyozza, hogy köztünk nincs semmi komoly, ő az, aki úgy viselkedik velem, mint egy kapcsolatban. Én tudnám őt közelebb is engedni, neki is jót tenne, de nem hagyja magát. Valahol be kéne vallania magának, hogy hiába játssza folyamatosan a megközelíthetetlent, látom, hogy jólesik neki a gyengédség.          

 

 

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr7617968374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2022.11.02. 08:45:59

és a férfiak hova tűntek, akik egy kardvágással megoldottak dolgokat? Összerinyálják a netet mint a pisis óvodások. Ez a posztoló pasi még bottal piszkálva se kellene.

body_andras 2022.11.02. 09:39:24

@body_andras: bővebben kifejtve, ennek a spinének a poszter az exférj pótléka. semmit nem tanult és semmit nem felejtett.

Sztravinszka 2022.11.02. 10:48:39

"Van egy kapcsolatom egy harmincas, elvált nővel."

Hát apukám, ha ez kapcsolat, akkor én meg a dalai láma vagyok.

ne olvasd el 2022.11.02. 11:19:36

"Én tudnám őt közelebb is engedni.." ne légy hülye, minek neked selejt? te arra vagy jó hogy vki megdugja és vkit csesztethet. egy normális kapcsolatban nincs olyan hogy féltékenység. mire? én is csak addig voltam féltékeny a páromra amig csaltam, a féltékeny ember igazából magában nem biztos.

ne olvasd el 2022.11.02. 11:24:56

@Lorrh: igen, csak az eszményített nagybetűs FÉRFI aki kurva magabiztos, megoldja a problémákat és utána berakja neked az melletted másnak is berakja.

God Harald 2022.11.02. 12:21:29

@ne olvasd el: az igazi férfi legfőbb ismérve, hogy minden lyukba bedugja a farkát?

Real_Time 2022.11.02. 13:40:15

@Lorrh: Segítek: azok alapból nem kezdenek gyerekes nővel.

antisocialnetwork 2022.11.02. 15:42:37

Nem kaptam kristálycukrot a Lidl-ben.

ne olvasd el 2022.11.02. 16:37:19

@God Harald: nem, itt arra próbáltam rávilágítani hogy a nők keverik az igazi férfit az alfával

body_andras 2022.11.02. 17:13:55

@ne olvasd el: bármelyik nő elmúlt 4 pasija:
- ó ez egy falfasz, hol vannak az igazi férfiak?
- ez egy szemét disznó, hol vannak az érzékeny lovagok?
- ó ez egy falfasz, hol vannak az igazi férfiak?
- ez egy szemét disznó, hol vannak az érzékeny lovagok?

Lorrh 2022.11.02. 17:53:19

@ne olvasd el: én nem vagyok féltékeny, nem kopik az el attól hogy másnak is bedugja :-)

Lorrh 2022.11.02. 17:54:08

@antisocialnetwork: olcsó tej sincs már meg liszt sem.

semmi hatalmat senkinek 2022.11.02. 18:41:09

Poszter! Te szeretsz szenvedni??? Minden bizonnyal, ha ezt a nőt nem rakod ki rövid úton...

semmi hatalmat senkinek 2022.11.02. 18:44:08

@Lorrh: "és a férfiak hova tűntek, akik egy kardvágással megoldottak dolgokat?" - tudod az a baj, hogy egy ilyen nő kardvágásáért pont ugyanannyit adnak, mint egy normális emberért... az illető hölgy HüPi volta sajnos nem enyhítő körülmény...

semmi hatalmat senkinek 2022.11.02. 18:47:37

@God Harald: Nem, csak minden KÍVÁNATOS lukba...:) És azért számít a luk körüli térség is:)))

Real_Time 2022.11.03. 05:46:26

@semmi hatalmat senkinek: Az efféle kérdések sohasem a normális nőktől származnak, azok érdekes módon mindig találnak maguknak zigazi férfit.

antisystem 2022.11.03. 08:50:19

@Real_Time: Persze, mert szerencsére elég változatos a képük arról, hogy milyen legyen az "igazi férfi"

Reactor 2022.11.06. 21:00:07

@body_andras: Nagyjából erről van szó. Valami hibát mindegyikben lel, és már keresi is a következőt. Őt, persze, olyannak kell elfogadni, amilyen.
süti beállítások módosítása