A fiam elég nehezen csajozik

2023. december 14. 07:33 - csajokespasik

       

               Az anyuka aggódik a 29 éves fia miatt, aki még otthon él vele. Azért szeretné, ha lenne tartós valakije, mert ha megszokja a magányos életmódot, nem lesz normális kapcsolata, ahol továbbfejlődve megtanulhatná az együttélés alapjait.        

 
       

               Fedezd fel és használd! Érezted már igazán felszabadultnak magad társkeresés közben? Lépj be a Csajok és Pasik közösségébe, hogy az ismerkedés igazán könnyed legyen! Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Kedves blog,
Van egy 29 éves fiam. Még velem él, ami szintén nem szolgálja a fejlődését. Én imádom őt, de neki el kéne kezdenie egy saját életet. Igen, de kivel? Most egyedül elvan a saját világában itthon. Ő nagyon nehezen ismerkedik, ilyen típus. Nem lusta, sokat olvas és szeret új dolgokat tanulni, de az életét kitölti az hogy: munka, aztán hazajön és ennyi. Eddig csak egy barátnőjét mutatta be régebben, akivel úgy kettő hónapig tartott a dolog. Utána már csak futó kapcsolatai voltak, abból se sok.
Nem tudom, mennyire szólhat ebbe bele egy szülő, de szerintem egy tartós kapcsolat jobb irányba változtatná őt.        

       

               Ő jóvágású, udvarias, egészséges, lehetne a nők kedvence. Amennyire beleláthattam a dolgaiba, a bezárkózásban jobban érzi magát, de ha megszokja, az a jövőjére is kihatással lesz. Sok mindent megbeszélünk, de ez kényes téma. Nem kérdezhetem meg tőle, hogy most attól fél, hogy szakítanak vele ...vagy mitől?
Nem élt még együtt életvitelszerűen nővel, nem tudja, mi az, hogy közös háztartást vezetni egy párként. Ennek is ki kellett volna már alakulnia nála valamilyen formában. Nem hanyag, nem rendetlen, szerintem feltalálná magát és e téren se lenne gondja, csak alkalma nincs rá.
Szerintetek egy szülő mit tud tenni ebben a helyzetben, illetve hogyan? Egy olyan nőt képzelek el neki, aki velem is jóban van, és tudok neki segíteni, de ez már egy következő fázis lenne.          

 

 

110 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr3018280789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nOniCk 2023.12.14. 07:48:55

Te nem nő vagy? Azt írtad veled él.
Annyit tehetsz, hogy békén hagyod. Könnyen lehet, hogy Ő jobban átlátja a jelenlegi társadalmi viszonyokat nálad és nem véletlen a viselkedése. Az Ő élete.

_Amatőr_ 2023.12.14. 09:52:55

Miért kell ahhoz nő, hogy egy férfi megkezdje az önálló életét?

Chendrys19 2023.12.14. 10:24:33

"Ő jóvágású" szerinted lehet, a nők szerint valószínűleg nem az... "udvarias, egészséges, nem hanyag, nem rendetlen" ezekre meg magasról tesz a nők 99%-ka.

A probléma az, hogy szexuálisan nem vonzó a nők számára...

Lorrh 2023.12.14. 10:48:36

@_Amatőr_: ez nem férfi, hanem egy mamahotelező növény.

Lorrh 2023.12.14. 10:50:48

Ez milyen szép, hogy "Kedves Blog"

Én egyszer írtam egy levelet, ami úgy kezdődött hogy "Kedves Internet!" Elmentem a postára feladni. Kellett ragasztani rá százforintos bélyeget. Nyalni kellett a bélyeg hátulját hogy nedves legyen.

Capillarissa69 2023.12.14. 11:32:08

Mégha ez esetleg egy "mesterséges" poszt is, akkor s átüt rajta az elmúlt 50 év súlyos tragédiája, amely a mai - válságos - állapotokhoz vezetett. A sok szemszög közül azt figyelve, amelyet már Roger Waters (PinkFloyd) több mint 40 éve beleérzett a Fal művébe, és a jelenlegi helyzet éppen a "Mother" c. számából világlik ki: egy túlgondoskpdó anya ugyanolyan káros, mint az aki elhanyagolja gyermekeit. Még nem merjük kimondani az igazságot: ez is bántalmazás. Ez is traumatizálás. A kamaszkor lényege sérült végletesen tőle. Az amikor a gyermek leválik a szülőről, s a szülő a gyermekéről.
Már a Boomer nemzedék is megrögzült a serdülők állapotában, és ma 70-80 évesen is az maradt, és ezt a folyamatot, átadta a fogyatkozó számú utódjainak. S ebből végül az lett, hogy a felnőtté váló gyermek nyakára telepedő szülő árnyékéban nem jó gyereknek lenni, sőt a felnőttség is mentális zavarokkal telivé válik. S napjainkban az ifjak már nem is akarnak gyereket, mert érzik, hogy ugyanez a sors várna rá is. Inkább élik az életet (amit a nemi élettel azonosítanak), s egyre nehezebben, mert elfogyatkoznak felettük azok, akik ezt biztosítani tudják még, azaz az előző nemzedékek.
Kamaszok maradtunk, a körülöttünk élő kamaszok között, és pillanatról pillanatra elégedetlenkedünk, mint egy gyerek, mindezt "elsárkányosodott" szülői mintával kommunikálva hol - már felnőtt - gyerekeinknek (ha van), hol idegesítően gondoskodó szüleinknek, vagy a párunknak, akiben keressük azt a szülőt, amelyet végre otthagytunk, és azt a gyereket, amelyet megnevelhetünk - pláne, ha nekünk nincs egy se.
Mindezt ahelyett, hogy felnőtté váltan, felnőtt ember módjára viselkednénk, érett megnyilvánulással.
Hozzátenném az állandóan elsikkadó lényeget: Mindezeket nem mi tesszük szándékosan, hanem a Boomerek által felépített fogyasztói társadalom kényelmi, és élvezeti eszközei manipulálnak, melyben örömmel elmerülünk, és ez is egy ugyanúgy súlyos, sőt napjainkra végzetessé vált túlgondoskodás, mint amely egyes szülőknél szinte kiveri a szemünket.
Dr. Máté Gábor (Kanada) mérgező társadalomról beszél, de még ő sem meri kimondani, hogy a legaljasabb (és egyben leghatékonyabb) méreg a jólét, a bőség ami körülvesz, és drogként járja át az agyunkat. S amelyet - mint a drogot - megszokunk, és nem érezzük elég jónak, és még jobb, még több kellene belőle. Egy járvány jelezte (jeleztették velünk), hogy ezen a téren plafonba ütköztünk, és mostantól egy másfajta létmódba kerül át az emberiség.

connector 2023.12.14. 12:31:17

29 éves férfi, akinek még nem volt rendes párkapcsolata (red flag 1), az anyjával él (red flag 2), és akinek az anyja a későbbiekben is mindenben tud segíteni (red flag 3). Ezért nincs nője, több magyarázat nem szükéges.

Lorrh 2023.12.14. 16:19:04

Fiú gyerekeket 13-14 éves kor után szigorúan tilos lenne a nőknek nevelniük.

Vén motoros 2023.12.14. 16:40:22

A kommentelők egyike sem tette fel a legfontosabb kérdést: hol van ennek a 29 éves fiúnak az apja? Volt neki egyáltalán? Látott, tapasztalt otthon apai szerepet is? Mert ha nem, akkor Chendris19-nek teljesen igaza van (idézet): "'Ő jóvágású' szerinted lehet, a nők szerint valószínűleg nem az... 'udvarias, egészséges, nem hanyag, nem rendetlen' ezekre meg magasról tesz a nők 99%-ka. A probléma az, hogy szexuálisan nem vonzó a nők számára..."
Ez egy nagy igazság volt, Főnök!
Egyetlen mentsvára, ha összeakad egy apakomplexusos nővel, annak talán bejönne. Szerintem a helyzet elég reménytelen.

Sadist 2023.12.14. 17:31:20

"szerintem egy tartós kapcsolat jobb irányba változtatná őt."

Kurvára nem. Mégis mi az a jobb irány? Az, ami jobban kiszolgálja és jobban illeszkedik a nők igényeihez? Valószínű újat mondok, de a férfiak nem elbaszott Homo Sapiensek, akik mellé mindenképpen kell egy nő, hogy kompenzálja a defektjeiket és jó irányba terelje a fejlődésüket.

"Ő jóvágású, udvarias, egészséges, lehetne a nők kedvence."

Ha nagyanyámnak meg kereke és áramszedője lett volna, ő lehetett volna a villamos. 2023-at írunk, nagyon nem úgy mennek már a dolgok, hogy ha a férfiember dolgos, kitartó, helyén van az értékrendje, akkor a nők fürtökben lógnak rajta, hogy valamelyiküket elvegye feleségül.

"Nem kérdezhetem meg tőle, hogy most attól fél, hogy szakítanak vele ...vagy mitől?"

Miből gondolod, hogy a félelem vezérli? Ezt hívjuk projekciónak, a saját érzelmeidet és pszichés működésedet vetíted ki rá. Sokkal inkább az a helyzet, hogy már ő is rájött, hogy egyszerűen nem éri meg bohóckodni, hogy legyen valami hitvány nője, aki még háztartást se tud vezetni.

"Szerintetek egy szülő mit tud tenni ebben a helyzetben, illetve hogyan?"

Semmit. Hagyd békén!

"Egy olyan nőt képzelek el neki, aki velem is jóban van, és tudok neki segíteni, de ez már egy következő fázis lenne."

És azt tudod-e, hogy _Ő_ milyen nőt képzel el maga mellé? Persze, hogy nem tudod, mert téged nem az érdekel, hogy a fiadnak jó legyen, hanem hogy neked legyen egy menyed és majd unokád.

antisocialnetworkagain 2023.12.14. 18:13:47

Utilaput a lábára, meg hamuban sült pogácsát neki, aztán zavarjunk mindenkit világgá 18 éves.

God Harald 2023.12.14. 18:22:48

Kurvára nem egészséges 29 éves korában otthon babusgatni. Minél gyorsabban lapátra kellene tenni. Mondjuk én nem tudom, hogy miért lehet jó felnőttként otthon mamahotelezni, mert még előtte leléptem otthonról.

Behajtó70 2023.12.14. 18:33:21

@God Harald: és akkor éljen egyedül valahol? Az lenne a megoldás? Kérlek fejtsd ki, nem értem.

God Harald 2023.12.14. 20:27:01

@Behajtó70: miért ne élhetne, optimális esetben csak átmenetileg, egyedül?

Reactor 2023.12.15. 02:39:30

Addig örülj amíg nehezen csajozik. A gondok jellemzően akkor kezdődnek, mikor eljegyez valakit. Imádkozz, hogy erre ne kerüljön sor.

@God Harald: Persze, jó lenne, csak ne kerülne 25-30 évnyi mediánbérbe a kéró.

God Harald 2023.12.15. 07:05:31

@Reactor: lehet ám bérelni is lakást!

larvar0 2023.12.15. 07:40:54

@God Harald: Nem tudom követted-e az ingatlanárak alakulását az elmúlt években, de nem a gondoskodó szülő az oka a legtöbb esetben, hogy a fiatalok otthon élnek. Posztoló fia elköltözhetne városon belül valami albérletbe, ahol otthagyja majd a fizetése jó részét és valószínűleg meg fogja osztani az ingatlant valami idegennel. Ez a recept ahhoz, hogy sose legyen saját ingatlana, mert azt a pénzt, amit saját lakás megszerzésére fordíthatna, tömi a bérbeadó zsebébe.

A srác egyszerűen kinőtt abból a korból, amikor esélye lett volna nőt szerezni. 29 évesen nincs közege az ismerkedéshez, mert munkahelyén férfiak veszik körbe, egyetemen is esetleg olyan szakot végzett ahol férfitöbblet van. Ha tartozik férfiak a felső 20%-ába, akkor sajnos szinte esélytelen nőt találnia. Ez van. Megkaphatja valami alfa levetett nőjét pár év múlva, de nem lesz boldog vele, mert a levetett nők maguk se boldogok, a béták csak B-terv nekik.

Lorrh 2023.12.15. 08:22:02

@larvar0: " kinőtt abból a korból, amikor esélye lett volna nőt szerezni"
TE valamit nagyon félrenézel. Egy férfi nem nő ki a csajozós korszakából.
Sőt!
40-50 évesen van a csúcson.
Ja ahhoz kellene önállóság, karrier, férfias élet.
Mamahetelezés az redflag a csajoknál.

God Harald 2023.12.15. 08:49:43

@larvar0: persze hogy követtem. A fiam is albérletben lakik. Középfokú végzettséggel, szinte pályakezdőként, egy kis lakásban egyedül. A fizetése harmadánál egy hajszállal többet fizet érte. Jól érzi magát benne, a maga ura. Ebben az országban, a mai fiataloknak feltétlenül szükségük van saját lakásra, 25 év hitellel?
Az utolsó mondatod szép tudományos rá sikeredett. Meg kellene érteni azt, hogy egy 30 körüli introvertált, informatikus alkatú fazonnak nem az “alfák” levetett misszpicsája a célszemély!

VOGAben 2023.12.15. 10:32:37

A 29 évest azért még nem kell temetni! De ezt a kontroll alatt tartást, meg a segítek majd ahol tudok c. rémálmot sürgősen el kell engedni, még így terv korában!! Mert ezt csak egy nagyon szerencsétlen illető bírja tolerálni valamennyire. Sok verzió létrejöhet, az is lehet, hogy messzebbre költözik a fickó. Ebben az esetben ez lenne a legjobb... A legszarabb meg a szomszéd lépcsőház, ahová csak átugrik a kedves mama. Egyébként az is lehet, hogy az elérhető lehetőségeket látva, a háta közepére sem kívánja az egész cirkuszt.

2023.12.15. 10:43:28

@Capillarissa69:
Az, akinek be tudják ennyivel fogni a száját, hogy jólét, annak úgy is kell...

Tudod teljesen mindegy mi van körülöttem, az agyam folyamatosan új dolgokat talál ki, folyamatosan megoldást keres adott problémákra...
Nem kell más...
A többi még csak kivetulese az adott egyén problémájának.

Különben meg, hogyan definiált az, hogy ki a felnőtt?

Mert egy 10 éves gyerek is képes felelősség teljes döntéseket hozni, és egy 80 éves képes felgyújtani a házat...

2023.12.15. 10:48:13

Ha másként nem megy, azt kell csinálni, mint a nemes asszonyság a homoszexuális fiával, addig kell erőszakolni amíg, nem akar a csajokat...
Ilyen egyszerű.

Real_Time_2 2023.12.15. 12:13:19

@Lorrh: Gondolom nálad is mindig redflag volt így te már csak tudod mama. Addig amíg Európában egyedül a nőket támogatják egyre több ilyen lesz. Persze olyan nő akad aki örülne ha beköltezteném magamhoz, mind a három gyerekével együtt. Ilyenekkel meg ez a scác sem lesz kisegítve, azt gondolom hamar belátod...

Reactor 2023.12.15. 12:58:46

@God Harald: Lehet, persze, csak egy szög nincs a falban, ami a tiéd belőle. Ha pedig jön valaki aki rádígér húszezerrel, a tulaj simán kihajít az utcára.

Lorrh 2023.12.15. 20:28:38

@Real_Time_2: nálam akkora redflag, hogy a mamahoteleztető nőket úgy kerülöm, mint a leprást.
Hol támogatja a szingli nőket a világ a szingli férfival szemben????
Te tudsz ilyen lehetőségről??? kurvagyorsan kérem a tippet, mert akkor a lányomnak nem kell 30 évre kölcsönt felvennie.

Real_Time_2 2023.12.15. 20:49:42

@Lorrh: Tipp: multicég, vagy valamivel idősebb, tehetősebb férfiak.

God Harald 2023.12.15. 23:14:49

@Real_Time_2: ezek szép példák, de ebben a vonatkozásban irrelevánsak! De nem baj, nyilván nem dolgoztál még multinál, nem tudhattad.

Real_Time_2 2023.12.16. 04:58:17

@God Harald: jelenleg is multinál dolgozom.

Andy73 2023.12.16. 10:35:55

Az anyuka nem is említi, annyira evidens számára, hogy a fia csak vele él kettesben a mamahotelben. Apa már a képben sincs, akiről példát vehetne, se bátyja, de húga sem, akitől azt láthatná, hogy milyenek a nők az ő korosztályában. És szó sincs arról, hogy megszokja a magányos életmódot, hiszen anyucival él édes kettesben, közel harminc éves fejjel.
A megoldás egyszerű: mielőbb kirúgni otthonról, a saját érdekében, hogy megtanuljon legalább saját magáról gondoskodni. Utána lehet esélye arra, hogy másokról is tudjon, és valaha saját családja legyen.
Ha pedig ez nehezen megy neki, akkor legfeljebb keres egy másik anyukát, egy gondoskodó nőt, aki az anyjánal azért talán jóval fiatalabb lesz. A hasonló korú nők közül már sokan vágynak családra és gyerekre, 30 körül már van, aki érzi a biológiai óra ketyegeset.
Csak ehhez anyucinak is le kell tudni mondani a fiacskajarol, nem arra várni, hogy hozzá vigye a barátnőjét, akivel lehet, hogy inkább csak rivalizálna, mintsem elfogadná.
Ez már elég lerágott csont, de sajnos nagyon gyakori.

Andy73 2023.12.16. 11:41:38

@God Harald: ha a fiad talál magának valakit, akivel családot is alapítanak, akkor utána közösen fizethetnek a hitelt. Ha vége a törlesztésnek, akkor legalább utána nem kell fizetni, öreg korukban is albérletben élni.
A másik, hogy a bérbeadók is szelektálnak a bérlők között, főleg a jobb és nem túl drága ingatlanoknál. Amíg fiatal és egyedülálló, addig könnyen tud bérelni, de ha öregebb vagy családos, már nem annyira.

Sadist 2023.12.16. 12:26:06

@Andy73: "A hasonló korú nők közül már sokan vágynak családra és gyerekre, 30 körül már van, aki érzi a biológiai óra ketyegeset."

Te megveszed a másnap lejáró szavatosságú terméket a friss áráért?

Andy73 2023.12.16. 13:30:27

@Sadist: nem rólam van szó, hanem a mama kedvenceről.

Sadist 2023.12.16. 13:43:42

@Andy73: Nem a mama kedvencét kérdeztem, hanem téged. Te megveszed a másnap lejáró szavatosságú terméket a friss áráért?

Andy73 2023.12.16. 14:14:28

@Sadist: nekem nincs ilyen problémám

God Harald 2023.12.16. 17:59:28

@Andy73: persze, hogy nincs! De ennek nincs is jelentősége, csupán egy betegség miatt összetéveszti az embereket tárgyakkal.

Sadist 2023.12.16. 18:25:49

@Andy73: Nem azt kérdeztem, hogy van-e ilyen problémád, hanem hogy megveszed-e a másnap lejáró szavatosságú terméket a friss áráért?

Sadist 2023.12.16. 18:48:16

@Reactor: "Addig örülj amíg nehezen csajozik. A gondok jellemzően akkor kezdődnek, mikor eljegyez valakit. Imádkozz, hogy erre ne kerüljön sor."

Pontosan. A tipikus forgatókönyv az, hogy összejön valami 30 körüli kapuzárási pánikos kiélt ribizlivel, akit max másfél éven belül meg kell gyűrűznie, elvennie feleségül és gyereket csinálni neki, különben mamahotelező incel kisfiú marad. Ezeknek a nőknek a férfi csak arra kell, hogy kicsekkoljanak a húspiacról és valaki megoldja az életüket, a férfi csak eszközként vesz részt a sztoriban. Aki ilyen életet szán a fiának, az igazán megdögölhetne.

látjátok feleim szümtükkel 2023.12.16. 21:17:34

Van egy régi mondás, miszerint néma gyereknek anyja sem érti a szavát.
12-13 éves lehetett a magas növésű, jóképű unokaöcsém, amikor megkérdeztem tőle, aztán hogy állsz a lányokkal? Azt mondta sehogy. Kérdeztem miért? Nem tudott rá válaszolni. Erre elmagyaráztam neki ahhoz, hogy valakivel kapcsolatot létesíthessen bárki, beszélgetni kell másokkal, aztán a beszélgetésből majd alakul valami. Okos kölyök, mert azóta felnőtt, diplomát szerzett, maga mögött hagyott néhány lányt, és megtalálta a párját.

Itt az a mondás érvényesük néhány hozzászólásban, hogy bolond lyukból bolond szél fúj. Úgy tűnik mindegyik bolond fut a maga nője után, csak bolond beszéde miatt árnyékra vetődik?

God Harald 2023.12.16. 23:04:59

@Sadist: megint baromságokat hordasz össze elvakult nőgyűlöleted miatt! Egyrészt biztosíthatlak arról, hogy a 30 éves kiélt “ribizlik” (ezt honnan a faszból szedted?!) nem kapuzárási pánikosok. Másrészt anyuci 29 éves szemefénye nem azoktól lesz kiforgatva a komoly vagyonkájából.

Real_Time_2 2023.12.17. 15:01:24

@God Harald: Te mikor is csajoztál utoljára, 30-40 éve? Azóta így néz ki helyzet papesz: kuruc.info/r/4/268141/

Te mindig olyanokba pofázok bele Lohrr barátnőddel együtt amikről fogalmatok sincsen, ezt szeretem bennetek a legjobban :) Mint amikor a fodrász elmélkedik az atomfizikáról kb.

God Harald 2023.12.17. 16:09:08

@Real_Time_2: van az 50 is! De ki tartja azt számon…
Kurucinfo???:))) Azt csak falusi hobbinácik és hülyegyerekek olvassák. De azért kösz!
Igen, Lorrh és én ide járunk szórakozni. Ilyen, pubertáskorú kispicsaként siránkozó faszikat a való életben nemigen van alkalmunk látni.:)))

Real_Time_2 2023.12.17. 16:12:02

@God Harald: Nem találtam más, magyar nyelvű cikket róla, más nyelven gondolom úgysem értesz, mert sokszor még az is nehezedre esik.

God Harald 2023.12.17. 20:56:16

@Real_Time_2: igen, édes anyanyelvünket is thaiszólással beszélem.:)

RoKK 2023.12.17. 22:32:56

@Real_Time_2: szoval jott a leggazdagabbnak kikialtott ember (aki igy a legokosabb is nyilvan) es azt mondta hogy az emberiseg nem tulnepesedik hanem elfogy. Ezt inkabb unnepelni kene, nem?

Real_Time_2 2023.12.18. 06:05:12

@RoKK: Látjátok ezért tud titeket kihasználni a mindenkori politikai elit is mert 0 logikus gondolkodással vagytok szabadlábon basszátok meg. Nyilván pont ez volt a lényeg hogy a Musk mondja :) Nincsen teljesen igaza amúgy sem, mert a muszlimok meg a tarkabőrűek nem voltak olyan balfaszok mint ti vagytok, hogy bevezessék a feminizmust saját fajtájuk kipusztítására. Látom nem megy a gondolkodás, úgyhogy leírom akkor hogyan kapcsolódik ide mégis ez a cikk: van itt ez a csávó, aki le van hurrogva mondván tipikus "mamahoteles". Tehát ez egy szokásos rinyaposzt. Igaz állami támogatást sehonnan nem kap, meg nem is fog, mivel szülni nem fog, az egyedülálló anyukának meg a büdös életben nem lesz pénze arra hogy egy lakást is adjon a segge alá. Persze a ti logikátok szerint majd lesz, mert fasz van a lába között, nyilván ez ilyen egyszerű megint :D Na most akkor vannak az átlag magyar nők akiket halomra támogatna a kormány, csakhogy ez fiatalon nem igazán érdekli őket amíg a faszkörhinta pörög, ugyanis a lehetőségek száma végtelen (látszólag). Aztán jön a 30+-os nőktől a következő rinyaposzt, hogy "hun vannak a férfiak"? Ez alacsony, ez jó faszi, de kúrogat jobbra-balra, az már házas, ez meg mamahoteles, senki nem jó, majd faszán eltelik az idő aztán 40 felett meg marad a kutya vagy a macska. Mi a konklúzió európaszerte? Hát az amit a cikkben is olvashattatok. És ha már a gondolkodás nem is megy, akkor legalább használjátok a fantáziátokat: mi lenne ha ennek a csávónak nem fasz lenne a lába között hanem pina, akkor hogy nézne ki ugyanez a sztori? Költői kérdés volt...

Lorrh 2023.12.18. 08:00:25

@Real_Time_2: Elmesélek neked egy fontos dolgot.
Biológiai evolúciós értelemben a férfiak értéktelenek. Sok van belőlük mint a nyű és összesen 10 másodpercnyire van szükség belőlük a megtermékenyítésre. Utána le is rágja a sáska a hím fejét, mert nem kell, csak láb alatt van.
A nő az aki értékes, mert ő adja tovább az életet. Az ő pete sejtjei nagyon korlátozottak.
A férfiaké meg újratermelődik és a földre locsolják hokizás közben.
A nő mindig ezerszer értékesebb volt mint a férfi.
Ezt mindenki tudja és a történelemben ezért nyomták el a férfiak a nőket erőszakkal, fejkendővel, lelakatolt erényövvel bármivel. A feminizmus meg kipukkasztotta ezt a hazug világképet.
Na ez fáj neked.
Megértem a fájdalmadat, szar lehet értéktelen, naponta sok millió értéktelen spermát termelő fajnak lenni.

Lorrh 2023.12.18. 08:01:56

Ja most jön az a rész hogy a férfiak építették a világot.
Ez igaz is.
És tökjól is sikerült, csodás fegyverekkel irtjuk egymást bolygó szerte.

Real_Time_2 2023.12.18. 08:10:11

@Lorrh: Mert hogy a kommunizmusból leágazó feminizmus az színtiszta igazságokra épül :D Neked is szar lehet macskákkal várni a végét, de ez már megint más téma. Lehet hogy a férfiakat kéne támogatni inkább, hogy nők hozzájuk menjenek, ezáltal hosszú távon nekik is több hasznuk származna mint a leszakított fejekkel a kezükben sírdogálva.

bz249 2023.12.18. 08:20:47

@Lorrh: ize nem egeszen, mivel rohadas sok spermat termel es millio szamra tudja megtermekenyiteni a nostenyeket, az emlosoknel mar jellemzoen az alfahimek allitjak iranyba a fajt, nyilvan egy olyan rendszerben persze ahol Dzsingisz kannak egymillio unokaja lesz, a mamahoteles csavonak meg egy se.

Amugy nem ertem, hogy Ferfinak(TM) mi a baja egy teljesitmenyalapu vilaggal, ahol a mamahoteles csavo semmit se er el (amugy 29 eves meg valtozhat).

Lorrh 2023.12.18. 09:09:07

@Real_Time_2: mi ez a támogatósdi ami állandóan benned van? Miért mindig kivülről vársz valami érdemtelen plusz juttatást?
Gyenge vagy? Kevés vagy hogy a való életben megszerezd amire szükséged van?
A gyengeséget az evolúció nem támogatja.

Real_Time_2 2023.12.18. 09:23:22

@Lorrh: Mi van, elfogytak az érvek mama, már csak a személyeskedésre futja? :D

Real_Time_2 2023.12.18. 09:41:30

@Lorrh: Azt hittem pedig te építetted fel a világot macskaalomból bmeg :D :D

Lorrh 2023.12.18. 09:51:04

@Real_Time_2: tudom tudom,, a macskaalomgyárat is férfiak építették a puszta kezükkel hajlítva a vasat.

Real_Time_2 2023.12.18. 15:59:22

@Murometz köztársasági elnök: És ennek megint mi köze van a demográfiai adatokhoz?

God Harald 2023.12.18. 16:11:20

@Lorrh: azt elhiszem, hogy puszta kézzel hajlították. De inkább acél. A gyengébb béták valószínűleg csak egy 700 C-os előmelegítés mellett tudták kézzel hajlítani!:)

Reactor 2023.12.18. 16:28:37

@God Harald: Még mindig fényévekkel jobb mint a bukott Zsindex, meg a kutyakölykei (444, telex). Persze értem én, a rideg valóság nagyot tud ütni azokon, akik eddig csak polkorrektre cenzúrázott, finom cukormázas gluténmentes cikkekből ismerték az őket körülvevő világot.
De természetesen aki őket olvassa, mert ráunt a rengeteg jereváni rádióra, az csakis hülyegyerek és náci lehet! Izé...zikkájl, jawohl mein Führer meg ilyenek :DDD

@Lorrh: Valóban most jön. A civilizáció 99 százalékát a haszontalan, értéktelen férfiak építették fel és tartják működésben, nem a hangyák hordták össze. Ha ez a feladat a nőkre hárulna, kb. kora középkori szinten vegetálnánk. Rengeteg technológiai fejlesztés és találmány - csak egy párat említve: csizmasarok, Vöröskereszt, húros hangszerek, számítógép, francia kártya - a csúnyarossz háborúnak köszönheti a létezését. A "szeressük egymást gyerekek" konkrétan hogyan és mennyire mozdította elő a haladást és fejlődést?

Lorrh 2023.12.18. 16:46:32

@Reactor: hát de a nők meg szülték ezeket a csodás világalakító férfiakat. Nők nélkül nem léteznének és nem tudnák az acélt sem hajlítgatni.
A teremtésben mindenkinek megvan a maga dolga, nem?

Biológiailag akkor is a petesejt az értékes mert kevés van belőle, a sperma meg milliószámra termelődik minden pillanatban. Ami sok az meg értéktelen.

bz249 2023.12.18. 17:22:51

@Lorrh: r-strategias rovaroknal, ja. Csakhat onnantol, hogy befigyel az utodgondozas mar az a donto, hogy mekkora szazalekat falja fel a megszuletett ivadekoknak a kardfogu tigris.

Raadasul az evolucio ugy talalta jonak, hogy az emlosoknel jellemzoen a himre erdemes tolni a biomasszat.

Reactor 2023.12.18. 18:31:37

@Lorrh: A nők szülték meg, igen, de nem ők csinálták. A szaporodáshoz sajnos továbbra is ketten kellenek,legalábbis amíg nem szűznemzéssel vagy klónozással szaporodunk (ha viszont igen, akkor a nők szerepe is elhanyagolhatóvá válik). Igaz is, a napokban olvastam, hogy elkészítették az első emberi klónt! Remélem nem buzi klón :D
A férfiak valóban feláldozhatóbbak, tekintve hogy háborúzni is ők szoktak javarészt - ami jól is volt így, genetikailag és máshogy is alkalmasabbak rá. Harcra pedig szükség volt mindig is, már az ősközösségtől kezdve. Ha beköszönt a barlangba a kardfogú, szülhetett az asszony akármennyi őspurdét, maximum annyit ért el volna vele, hogy több kardfogú lakott jól velük. Bizony kellett oda az ősférfi aki a kőbunkóval gondoskodott róla, hogy az utódok (hogy övé-e vagy másé, az most mindegy) ne macskatápként végezzék. SZVSZ teljesen nyilvánvaló hogy férfiak nélkül egy 100%-ban női társadalom semeddig se jutott volna, még ha tudnának is szűznemzéssel vagy nemváltással szaporodni.

Lorrh 2023.12.18. 18:48:47

@Reactor: a férfi hozzájárulása az a 10 másodperces reszelés és ejakuláció. Onnan a nőnek kell megkinlódnia 9 hónapon át, megszülni és 2-3 éves koráig életben tartani. Attól kezdve jöhetett képbe a férfi hogy tudja nevelni a gyereket.
Amúgy mindkét nemre szükség van, felesleges ez a faszméregetés. És a szélsőséges feminácik kivételével senki nem bántja a férfiakat, szóval kár neked nőgyűlölőnek lenned. Nem éri meg.

Reactor 2023.12.18. 19:11:17

@Lorrh: Persze, a pasas csak nagyon minimális a szerepe a szaporodásban, ugyanúgy ahogy a kuplung is csak egy pindurka kis alkatrésze az autónak. Ha viszont AZ nincs, az egész nem működik.
Nyilván szükség van mindkét nemre - egyelőre - az viszont vitán felül áll, hogy az emberi civilizáció történelme során a férfiak mutattak fel több erényt. És hiába van ma nagy egyenjogúsdi és lehet bárkiből bármi, még a jellemzően női munkák zömét is férfiak végzik.

Lorrh 2023.12.18. 19:32:02

@Reactor: "a férfiak mutattak fel több erényt"
és nyilván hogy te pont ehhez a fajtához tartozol, akik sok "erényt" mutattak fel. Milyen jó is sütkérezni a korábbi hős férfiak sikerében. Képzeld, a Nobel díjasok nagy része is férfi, és ha te is férfi vagy akkor egy icipicit azért te is Nobel díjasnak érezheted magad.
ROTFLMAO -hogy boomer legyek.

2023.12.18. 19:43:38

@Reactor:
Ez a nap vicce, több erényt, te tényleg zavart vagy, tudod a bordélyház, na ott az igazi erény, főleg az elmúlt 500 évben.
Vagy a hiú kisgyerekek, akik mindenféle hülye okból halálába küldtek emberek millióit, azok az erény mintaképei?

Mit szivsz, mert küldheted ide is, én nyitott vagyok erre az erényre

Reactor 2023.12.18. 21:07:07

@Lorrh: Ki beszélt itt rólam? Egy konkrét tényt közöltem - amelyik nőnek több esze van egy napon felejtett samott-téglánál, az ugyanezt fogja mondani. Sorry, senki nem fog itt hazudozni meg történelemhamisítani, csak mert azt jobban beveszi a gyomrod. Kollektíve a férfiaknak köszönheted a civilizáció nagy részét - és bizony ide értendő a suksükölős buta paraszt meg a nyolcáltalánosos vájár is, de még a tahó kamionsofőr is: ezek munkáját nők ugyanis nem óhajtják elvégezni, nélkülük pedig mehetnél vissza a kora középkorba. Paradicsom, mi?
Akár tetszik neked, akár nem - ezek a tények. A nőknek percre pontosan ugyanannyi idejük volt a kezükbe ragadni a kormányrudat az ősközösség felbomlása óta, mint a férfiaknak. Miért nem történt ez meg, ha ők annyival jobbak a férfiaknál?
Rajta, zendíts rá a "LYáLY, a csúnyarossz férfiak elnyomták és a konyhába száműzték a nőket" örökzöld slágerre! Lefogadom, még a követ is meglágyítaná! :D

@kiskutyafule: Nyugodtan hisztikézhetsz te is a tényekre, tombikázhatsz, átírhatod a történelmet is - a tények azok tények maradnak a te hozzájárulásod nélkül is.
Neked is mondom, mert szemmel láthatóan elsőre nem esett le - köpködhetsz a szemét háborúzós férfiakra, háborúk nélkül viszont mondj le szépen minden olyan találmányról is, amit nekik köszönhetsz, oké? Kezdve a számítógéppel például, annál kevesebb Brendel Mátyás-szintű idiótaságot kell a nagyérdeműnek olvasnia. Komputerek nélkül pedig a bálványozott wishful thinking fúziódtól is elbúcsúzhatsz.
Belvállalnád mindezt csak azért, hogy ne csinálj jó nagy segget a szádból? Ja, hogy ezt már nem, kis hipokrita :)

Amúgy pedig a női uralkodók sem voltak semmivel se jobbak a férfi uralkodóknál. Lapozz fel egy történelemkönyvet egyszer, varázslatos új dolgokat fogsz tanulni.

2023.12.18. 23:20:48

@Reactor:
Igencsak szerény ismeteted van, tudod a férfiak által irányított tudomány tagadó egyház akik gyakorlatilag rabszolga sorba tartották a nőket...
Erenyes egy fiúcska vagy, toporzekolhatsz nyugodtan, a tények azok tények maradnak, ha nem lett volna egyház már rég fúziós erőmű lenne, nem holmi homofób elmebeteg férfi aki toporzokol a kicsi szemétdombjan....

Reactor 2023.12.19. 01:43:18

@kiskutyafule: Ó igen, a kedvenc nótám...a katolikus egyházba nők nem léphettek be = a csúnyarossz tudománytagadó egyház "elnyomja" a nőket!
Ezzel csak pár apró problémácska van - tényleg nem sok:
- A katolikus egyház rohadtul nem nyomta el a nőket. Érsek, püspök és pap nem lehetett, apáca viszont igen. Szó nincs arról a baromságról, hogy rabszolgasorban tartotta volna őket az egyház. Nem mellesleg ennyi erővel az egyház a férfiakat is "elnyomta", mert a papoknak tilos volt házasodni. Most akkor a férfiak is döngethették volna a mellüket, hogy el vannak nyomva? Ezt csúnyán benézted, kisapám.
Gondolom most nekiállsz keresgélni (bocsánat, kereZSgélni!!!!) valami obscure szakadár szektát, ahol elnyomták a nőket, és azt tolod az arcomba bugyuta csontvázvigyorral, hogy lám-lám én megmondtam...
Ne erőlködj, kis sztrovacsek, kár a gőzért. Lövésed nincs a történelemről, bugyuta sztereotíp faszságokkal érvelsz, aztán mikor telibecáfollak, itt vekengesz a seggfájásoddal.

Ja, és utánozás = majomszokás. Saját kútfőből nem megy, vagy mi? Vagy már ki is ürült a vágólapod? Hát apafej, te itt nagyon nem rúgsz labdába sehogyan se. Még lopott szövegekkel se.

Az egyház pedig sehol nem fogta vissza a tudományt, történelemből felmentett mélyhülye barátom. Kezdjem el felsorolni mindazon tudományos eredményeket amiket egyházfik értek el, vagy felnyalod szépen amit a földre köptél?

És akkor ez az iskolázatlan tahó butaproli nevez engem elmebetegnek :DDDDDD
Szerintem fogj egy vödröt és ha emberek közé mész, vidd magaddal, arra az esetre, ha telibehánynának, ostoba kamugép copycat.

2023.12.19. 02:27:50

@Reactor:
Értem a nők kényszer házassága, az oktatásban nem engedték részt venni őket, vagy éppen kb semmi joguk nem volt a férfihez képest az semmi....jó rendben vallás károsult barátom.

Látom számodra a világ ki van merevitve, mert a fejlődés lehetetlen, hiszen ami még nincs az nem lehetséges csak az ami volt....

Én meg helikopter vagyok, mert ahogy látom egy rozsdás szöggel nem tudom magam megértetni.

Reactor 2023.12.19. 03:11:27

@kiskutyafule: Megint meghamisítod a történelmet, jó szokásod szerint. Kényszerházasságokat maximum dinasztikus vagy politikai okból kötöttek, az emberek 90+ százaléka pedig akkor házasodott, ha akart, és azzal, akivel akart. Jegyben járás már akkor is létezett, és ha az ifjú pár nem jött ki jól egymással, fel is lehetett bontani a jegyességet. Persze aki a töriórát a kocsmahivatalban töltötte háziszilvával meg kommerszbarackkal, az mégis ezt honnan tudhatná? Max. a Szulejmánból, meg a többi bulvárszemétből.

Az oktatásról annyit, hogy Mária Terézia előtt senkinek nem volt kötelező. Józsi bácsi pontosan olyan tökkelütött volt, mint Manyi nénje. Abban a korban kellett volna élned, rögtön otthon érezted volna magad. A Ratio Educationis óta pedig MINDENKINEK kötelező legalább a 8 elemi. Fiúnak is, lánynak is. Ezt konkrétan általános iskola ötödik osztályában oktatják. Hogy neked még a 4 elemid sincs meg, az egyedül a te problémád.

Azóta se hoztál 1 db forrást se arra, hogy bármivel is alátámaszd, miszerint a fúzió szép kontrollált körülmények közt megvalósítható vagy egyáltalán megvalósították. Hablatyoltál, mellédumáltál, felhoztál másfél százezer irreleváns szarságot, tudományos értékű hivatkozás meg semmi. A sci-fi hülyeségeiddel írogass a Hiteltelen magazinba, ott még fizetnek is a vágyvezérelt sületlenségekért, és senki nem fog forrást számonkérni. Hajrá! Külön bónuszpont, ha körítesz valami konteót is a gyíkemberek uralta egyházról, akik szándékosan fogják vissza a fúziós erőművet, pedig a Vatikánnak már van titokban (bocsánat, titoGban!) fúziós erőműve, amiben miatyánk és üdvözlégy tartja egyben a reaktormagot, csak a nagy gonosz egyház szándékosan visszatarCSa a szörnyű igazságot!!!
Rajta, úgyis jő a szilveszter, elkel egy kis kabaré, egy kis nevetés így az év végére. Merthogy a hülyeségeid másra nem méltók.

Lorrh 2023.12.19. 10:35:06

@Reactor: ÓÓÓ mennyire pici szűrőn át látod a világot! A muszlim világban a nők elnyomásáról még nem hallottál ugye? Tálibok? Afrika? Nem száz éveket kell visszamenni hanem párezer km-t odébb és a mai korunkban.

Reactor 2023.12.19. 14:03:44

@Lorrh: Ahhoz semmi közünk, teljesen más kultúra, kezdve azzal hogy ott egy palinak 4-5 felesége is lehet. Tudok róla, igen. Indiában meg már kisgyerekként egymáshoz adják őket. Ööö, nos, nem véletlen, hogy ők ott tartanak, ahol, mi pedig itt...

Lorrh 2023.12.19. 14:43:15

@Reactor: nem értelek. Keleten meg Indiában ahol elnyomják a nőket ott azok neked példaképed vagy rémképed?
Mi itt nyugaton ahol nem nyomják el a nőket, akkor ez most jó vagy rossz? Feminista fosrendszerként szoktál hivatkozni. Akkor mégis az elnyomó kultúrák a jobbak? Hol tartanak ők és mi? Mi a mondanivalód?

2023.12.20. 22:53:15

@Reactor:
Értem, sorold fel 1920 Ig bezárólag a női matematikusokat, fizikusokat, csillagaszokat, stb akik részesültek formális egyetemi képzésben...
Maris a Teréz, megintcsak a korlátolt formád, a világ többi részén, amelyik család megengedhette magának, azt hogy a gyermek oktatva legyen, az azt jelentette, hogy a fiú lett iskolába küldve a legtöbb esetben, egyetemre a nők kb sosem...mert ugye a szulogepnek minek, papa a főnök...
Ne bizonygasd már hogy ennyire primitív vagy , mert át kell váltanom banán nyelvre, mert a majmok csak azt értik...

Reactor 2023.12.20. 23:18:34

@Lorrh: Egyik se. Egyszerűen közöltem egy konkrét tényt hogy megcáfoljam azt a divatos hazugságot, hogy fúdemennyire elnyomta itt a nőket a gaz gonosz patriarchátus. Hogy vannak rosszabb perspektívák is, mint európéernek vagy ámerikáner nőnek lenni. Aki fel akarja számolni a "nők elnyomását", menjen a Közel-Keletre vag Indiába kuruckodni.

@kiskutyafule: Szerinted korlátozta őket valaki, hogy egyetemre menjenek? Senki. Hogy azért nem lett belőlük matematikus, fizikus meg másegyéb, mert a tudománnyal a férfiaknak állt érdekében foglalkozni mindig is?
A világ többi része...édesapa, ne mazsolázgassál, okés? Tettél egy idióta közhelyre alapozott állítást, meg is lettél cáfolva, erre pajzsként magad elé tartasz mindenféle eltérő kultúrkörű társadalmakat, hogy a sosemvolt igazad bizonygasd. Komolyan szánalmas, ahogy fedezékről fedezékre szökdécselsz és bizonyítatlan faszságokkal próbálod átírni a történelmet. Igen, Mária Terézia az smafu, mert nem téged igazol, bezzeg Botswanaban meg Dél-Uruguayban az ungabunga törzsben elnyomták a férfiak a nőket...bizonyíték meg semmi.
A majmozással meg csak óvatosan, copycat, mert egyelőre te utánoztál engem, nem pedig megfordítva.

God Harald 2023.12.20. 23:48:34

@kiskutyafule: hagyd, teljesen értelmetlen! Inkább meséld el, hogy lehet birkavesével földrengést megelőzni!:)

2023.12.21. 02:57:12

@Reactor:
Maris azért lényegtelen, mert utánna sem változott semmi a felső oktatás terén a nők részére ott sem...

Ha ennyire hülye vagyok akkor cafolj meg, és hozd a milliós nagyságrendű egyetemet végzett nők névsorát 1920 ig bezárólag...

Ja hogy te közhelyre épített marhaságod az releváns, hiszen a nők nem akartak egytemere menni... értem nem a társadalom kényszerítette rájuk a szerepet, hogy szülő gépek legyenek...

Szerintem menj nyugodtan vissza az X dimenzióba ahol eddig is éltél.

Reactor 2023.12.21. 03:35:36

@kiskutyafule: Nyet, kis barátom, az érvelés nem így működik. Neked kell bizonyítanod a te állításodat, nem pedig az "ellenségtől" követelni, hogy bizonyítsa az ellenkezőjét. Bizonyítsd, hogy nem tartozol nekem egymilliárd forinttal...
Na, hogy tetszik?

a.te.ervelesi.hibad.hu/bizonyitasi-kenyszer-atharitasa

Pár napja még azt állítottad, az egyház (bocsánat, eTYház!!!) kényszerítette a nőket a háttérbe. Ma pedig már az egész társadalom? Egy hét múlva már az egész univerzum. Jövő hónapra pedig az összes létező multiverzum!

Kisapám, nem tudom, te honnét, melyik kifordult dimenzióból szabadultál ide - nem is igazán érdekel - de félelmetes ez a sok féligazság és hamuban sült faszság amit összehordasz.
A társadalom alapesetben nem "kényszerít" senkit semmire. Elvárásai vannak, de nem kényszerít. Elvár ezt-azt a férfiaktól és a nőktől is, úgy van, a nemi szerepeket is, és ez már az ősközösségben is így volt. Te valamiféle kifacsart mélyhülye módon igyekszel a társadalmi szerepvállalást afféle sztálinista terrordiktatúrának lefesteni ezzel a "kényszerítéssel". Mert annyi gerinc nincs benned, hogy beismerd: segghülye vagy a témához, tévedtél, hülyeséget írtál, bocsánatot kérsz. A "During"-Kruger effektus nagyon durván befigyel nálad...

2023.12.21. 04:23:29

@Reactor:
Ha te nem vagy képes átlátni történelmi távlatban, hogy az egyház kb 1900 évig uralkodott, és formálta a társadalmat, az nehogy már az én hibám legyen.

Tudod nem a pápa ment bocsánat kérni a királyhoz hanem fordítva...

Az a baj, hogy egy gombostű hegye méretű lyukon nézed a világot....

Én hoztam bizonyítékot, hiszen nem tudok egy diplomás nőt sem hozni neked mint referencia...
Extrapolálni a meglévő információ alapján látom nem megy.

Még kérdés?

Vagy nálad a nyuszika viszi a vadász puskát?

2023.12.21. 04:25:36

@Reactor:
Kényszerítés nem volt???
Te nem hallottál a boszorkány perekrol, vagy éppen a közösség által kikozositettt hajadonokrol akik férj nélkül lettek terhesek???
Te tényleg ennyire sötét vagy?

Reactor 2023.12.21. 05:25:29

@kiskutyafule: Lássuk csak...az egyház hivatalosan a niceai zsinattal jött létre, az egyházi és a világi hatalom pedig nagy általánosságban a reformációval vált szét. A középkor egy részében valóban egy ágon ült a kettő, de közel sem 1900 évig. És mielőtt azzal hozakodnál elő, hogy "hádde az iszlám így meg úgy", ott se voltak elnyomva a nők. Vallásos tisztséget nem láthattak el (bár akad itt is pár kivétel, pl. Kadidzsa vagy Káhina prófétanő), de bőven akadtak női uralkodóik is. De ugyanez elmondható a Távol-Keletről is. Íme egy kis lista, "csak" úgy 34 oldalt foglalna el Microsoft Wordben...

en.wikipedia.org/wiki/List_of_female_monarchs

Aham, tehát a nők elnyomott rabszolgák voltak...ennyit erről a bugyuta kamuról. Hazug ember, sánta kutya pretty much, ye?

Hoztál te, lófaszt hoztál, aranyhaver, nem bizonyítékot. A közröhej csúcsa, hogy még a saját állításaiddal is szemközt hugyozod magad... :DDD

Sejtettem, hogy idecitálod a boszorkányüldözést is, a legutolsó szalmaszálba is belekapaszkodsz hogy védd a védhetetlen hülyeségeidet. Konkrét történelmi forrásokat persze nem hoztál fel egyet se, csak a közvélekedésbe beivódott klisés baromság mögé menekülsz, hogy há' a nőket üldözték meg máglyán égették el, na és akkor most ütsz (bocsánat, üCC!!!) egy magas labdát nekem...
Sajna-bajna ezzel is lesznek gondok. Először is, a boszorkányüldözés megint nem egy globális jelenség volt, de még lokálisan (Európában) sem irtották mindenütt a boszorkányokat, többek között nálunk se lett hagyománya a dolognak. Másodszor, az egyházi&világi hatóságok öltek mindenkit, aki gyanús volt, nem csak a nőket - annyi a különbség, hogy a férfiakat "boszorkánymester" címszóval illették. Nyugodj bele, hogy a férfiakkal is ugyanúgy elbántak, ha sikerült rájuk sütni, hogy varázsló, boszorkánymester, farkasember, vagy akármi más volt (a dúsabb testszőrzet miatt pl. echte csak férfiakat vádoltak azzal hogy titokban váltott farkasok). És végül: az egészet nem az egyház indította el, hanem két botcsinálta szerzetes, akik (engedély nélkül) megírták a hírhedt Malleus Maleficarium nevű művet. Ennek hatására bocsátotta ki Ince pápa a boszorkányellenes bullát elsősorban.
A közösség meg...hát igen, látszik hogy a néprajzhoz is annyi közöd volt mint a kendermagos tyúknak az ábécéhez. A kiközösítés megint egy unisex dolog volt a középkorban: a megesett vagy elvált lányokat valóban kiközösítették, de ugyanezt megtették más okokból a férfiakkal is. Túl alacsony, túl magas, túl okos, túl bolond...a falu nem nézte a nemét annak, akit a szájára vett. Mindazonáltal a kiközösítés továbbra se messze azonos a kényszerítéssel.
Megint...addig-addig mazsolázgattál, amíg összekapartál valamit amiben van két-három szemernyi igazság, a nem téged igazoló részeket szépen elhallgattad, aztán önelégülten jöttél a nemtudásoddal hencegni, abban bízva hogy nnna mostaztán úúúúúgy megcáfolsz hogy csak na. Unalmasan ostoba vagy. Ne erőlködj, prolikám, anno történelemből érettségiztem, és hobbiszinten azóta is foglalkozom vele. Se igazad nincs, se kompetenciád, hogy ezt belásd. Kőbuta hazug szar púp vagy. Period.

2023.12.21. 05:26:29

@God Harald:
Én a bűzösborzok nemiéletét szeretném megvitatni, szikes száraz talajon!

2023.12.21. 05:30:41

@Reactor:
Értem, megintcsak ott tartunk, hogy az egyház megalapítása kb 100 évvel következett be Jézus születése után.....

Hány férfi uralkodója is azonos időszak alatt a világnak?
Kb 100 annyi...

Az hogy nem tudok diplomás nőket felhozni azon időszakból, annak semmi köze az uralkodókhoz...
Megintcsak terelsz és hazudsz....

Itt hagyom abba, én jól szórakoztam, remélem még véletlenül sem hagyod el a fostengert, mert te tökéletesen bele illesz....

Reactor 2023.12.21. 05:57:43

@kiskutyafule: Jó lesz az 300 évnek is. A számháború lényegtelen; szokás szerint nagyot akartál fingani és az lett a vége, hogy beszartál.

Férfi uralkodó több volt? És? Kétségbe vonta ezt valaki? Férfi feltaláló is több volt, mint nő. Sőt - bányász, favágó, varga, takács stb. is több férfi volt, mint nő. Ez volt a társadalmi elvárás a férfiak felé. A hozzád hasonló mindenre alkalmatlan söpredéket pedig valóban kiközösítették...anno maximum a "falu bolondja" tisztségre pályázhattál volna...

Nem az én reszortom a te hülyeségeidnek utánanézni. Semmivel nem tudtad bizonyítani, hogy a nők el voltak tiltva a tanulástól, helyette karcos lemez módjára járatod, hogy mutassak diplomás nőket...nem, hülyegyerek, a bizonyítási kényszer nem rajtam van. Soha nem is volt.

"Megintcsak terelsz és hazudsz...."
No John...YOU ARE the demonz!!!

Igenigen perszepersze biztosan jól szórakoztál...régi motoros vagyok én már az interneten, te vagy kb. a hatszázadik ilyen szerencsétlen pojáca a praxisomban, aki a saját izzadság- és szarszagában fetrengve kettőötvenes vérnyomással magyaráz arról, hogy ő most éppen mennyire röhög...
Kit akarsz erről meggyőzni, engem vagy magadat? A vak is látja, prolikám, hogy izzadságszagúan erőlködsz mint a tacskó amint épp kiszarja a barackmagot.
Maradj csak nyugodtan ott a Tatuinon a buckalakók között abban a porfészekben, te ostoba rovar, te.
(mert nem sértem meg a gerincesek törzsét azzal, hogy közéjük sorollak - neked ott semmi keresnivalód nincs)

Lorrh 2023.12.21. 11:55:57

@Reactor: azért ne légy ennyire szemellenzős.
A nők nem eltiltva voltak hanem semmi lehetőségük nem volt a tanulásra. Az 1900 as években Einstein csaja oda járt az egyetemre és ez kurvaritkaság volt még abban az időben is.
Az előtte levő korokban pedig egyáltalán nem számított női erénynek se a tudás, se az okosság, se egyetemet végezni. Az apa volt a család feje és ő mondta meg hogy férjhezmenni, gyereket szülni, háztartást vezetni, ez a nő dolga.
Tényleg ennyire nem látod a világ működését?

Effektíve törvénnyel NEM volt eltiltva a nő. Csak minden szinten gátolva volt.

Sadist 2023.12.21. 12:14:38

@Reactor: Sajnos ezeket a <70 IQ-jú retardált lúzereket soha a büdös életben nem fogod észérvekkel meggyőzni semmiről, de azt el kell ismerni, hogy az intellektuális megalázást kurvára szórakoztatóan és szellemesen műveled. Keep on keeping on! :)

bz249 2023.12.21. 13:51:18

@Lorrh: 1900-ban a nemet nepesseg bo fele a mezogizdasagban dolgozott. Es amugy egy evfolyam valamivel tobb, mint 1%-a erettsegizett

de.wikipedia.org/wiki/Abitur

Szoval ebben az idoben a ferfiak 98% nem tanulhatott tovabb, mig a nok eseteben ez 99.95% lehetett.

Ugyanaz, mint manapsag, hogy a filmsztarok, tozsdei cegek boardja, meg parlamenti pekviselok kapcsan harcolnak az egyenjogusagert. Szeles nepretegeket erinto problema mind a ketto.

Lorrh 2023.12.21. 13:55:39

@bz249: Simán igazad van!
Én egyáltalán nem támogatom a vadfeminista idiótákat.
Ennek a két idióta nőgyűlölő baromnak ugatása hoz izgalomba. És imádok velük párbeszélni. Szórakoztató a vergődésük, ahogy felsőbbrendűre támogatják egymást.

Reactor 2023.12.21. 15:37:43

@Lorrh: No, ha nem volt eltiltva, akkor hol itt a gond? Lehetősége pedig pontosan ugyanannyi volt a Ratio Educationis óta, mint a férfiaknak. Ha nem élt vele, mert nem érdekelte a tudomány, az nem egyenlő gaz gonosz elnyomó patriarchátussal.
Ja és természetesen aki nem magasztalja a nőket a személyi hódolat kritikátlanságával, az = nőgyűlölő. Aki nincs velünk, az ellenünk. Egyszerű világkép, egyszerű pici emberkéknek.

Lorrh 2023.12.21. 16:54:13

@Reactor: te hergeled magad én nem írtam semmiféle patriarchátusról.

SZEXIZMUS = azon téves eszme, mi szerint az egyik nem értékesebb a másiknál.

Te meg a haverod ebben a tévedésben vagytok nyakig. Lubickoljatok ebben bátran.

Reactor 2023.12.21. 17:05:07

@Lorrh: Mivel nem vagyunk klónok, bőven akad terület, ahol a férfiak értékesebbek a nőknél - mindenféle elnyomás, tiltás, kényszerítés nélkül. És? Más egyéb területeken meg a nők vannak előnyben. Szexista? Tyűha, az lehet. Nem vagyunk egyformák, lehet lamentálni az Atyaúristennél, hogy minek két külön ivar, miért nem osztódással szaporodunk mint az amőbák. Csomó más helyen meg a nőknek áll a zászló, mégse csinálunk globális cirkuszt belőle, ha pl. szórakozóhelyre a nő ingyen bepotyázhat, a pasas meg duplaannyit fizet.

God Harald 2023.12.21. 17:24:13

@Reactor: dehát a nullának a kétszerese szintén nulla…

bz249 2023.12.21. 17:41:25

@Reactor: mondjuk tokre felesleges ez a Ferfiak(TM) meg Nok(TM) kategorizalas, mert a szoras tobbnyire lenyegesen nagyobb, mint a trendszeru kulonbseg (kb. a gyerekszulest leszamitva)

Reactor 2023.12.21. 17:52:34

@bz249: Az erőltetett egyenlősdivel az is elég komoly baj, hogyha az egyik oldalnak besegít a társadalom, a másik oldal haragját vonja magára, eredő = 0.

Sadist 2023.12.22. 00:16:40

@bz249: Ez statisztikai értelemben igaz, ha a férfiak és nők egyes képességeit és tulajdonságait ábrázoló haranggörbéket egymásra teszed, akkor valóban lesz átfedés a kettő között, viszont az emberek nem azzal foglalkoznak, amiben középszerűek, hanem amiben kiemelkedőek. A szélsőértékeknél pedig nagyon szignifikáns különbségek vannak férfiak és nők között.
Lásd skandináv országok, ahol a pályaválasztási lehetőségek terén nem is lehetne nagyobb egyenlőség, mégis ott a világon a legnagyobb a nemi szegregálódás a különböző foglalkozási területeken. Úgyhogy de, nagyon is releváns a Férfiak™ és Nők™ kategorizálás.

bz249 2023.12.22. 07:21:58

@Sadist: igen a Ferfi(TM) valamivel jobb Tesco-arufeltolto lenne, mint a No(TM) mert erosebb valamivel (nem annyival, mert mind a ketto dagatt). A tobbirol viszont elenyeszo kisebbseget tekintve (mondjuk Usain Bolt) az dont, hogy mennyi munkat tesz a kepessegek elsajatitasara. Pl. amennyire tudjuk az IQ 140 feletti reszenek semmi lenyegi haszna sincs, de igazabol mar a 120 is olyan, hogy alig van olyan, amire ne lenne alkalmas emiatt.

Lorrh 2023.12.22. 09:32:17

@bz249: Kolléga arra gondolt, hogy a nők lusták és csak a seggüket akarják rázni egy meleg irodában. És nem akarnak a bányában egy olajfúrószigeten koszos nehéz munkát végezni ahol üzemi balesetben könnyen meghalhatnak. Mert a férfiak hősök, a nők meg senkiháziak.
Szívesen.

bz249 2023.12.22. 10:08:43

@Lorrh: amugy, ha konkretan Kvotano* tipusu munkahelyi vezetore gondolt volna a kolto meg akar igazat is adhatnek, ahogy uzemi parttitkar sem feltetlenul az elvitathatlan szakmai tapasztalata es/vagy vezetoi erenyei miatt lett valaki.

Ugyanakkor viszont az eredeti poszt meg egy mamahoteles 29 eves ifjurol szolt, ahol velhetoen azert nem az uvegplafon jelenti az egyetlen akadalyt

*mint a Menedzser alesete, csak meg annal is kevesbe ad az egesz csoport szamara hasznos tevekenyseg latszatara

Lorrh 2023.12.22. 16:52:13

@bz249: mindegy mi a a poszt, mindig az a vége, hogy a nők haszontalan kurvák, a férfiak meg sarokba szorított ámde hősök. És szemét igazságtalan a világ.

2023.12.23. 07:28:39

@Lorrh:
És ezért nincs elég gyerek, hogy a hős Magyar lopó ágazatot fenntartsa....
És azóta nincs elég gyerek, amióta a suffragette mozgalom elindította a feminizmust, hiszen tudjuk a nők nem voltak elnyomva, hanem semmi más nem járt az eszünkben mint 10 gyereket szülni és abból legalább 5ot eltemetni...
Ilyen ez a popszakma, azért változott a világ mert valójában semmi sem változott, ugyan olyan szabadok a nők mint 500 évvel ezelőtt...
Erre bizonyíték hogy Magyarországon nő a népesség hiszen most sem jár más az eszükben mint a gyerek szülés....

Lorrh 2023.12.23. 10:27:57

@kiskutyafule: ja azt még tudnod kell, hogy az itteni hős férfiak annyira nagylegények, hogy csakis szűz nőt vesznek el feleségül. Mert ha egy nőnek már őelőttük volt szexuális kapcsolata, akkor annyira megugrik az igényszintje, hogy az ő kis pöcörőjüket nem fogja aléltan csodálni. Márpedig a nőnek aléltan csodálnia kell a zurát és teremtőjét, akinek tucatnyi gyereket kell szülnie, persze otthon bezárva és csadorban.
Ja az arabok is tökjól csinálják hogy ezt a világpusztító hipergám ösztönt mennyire jól kordában tudják tartani a nyilvános kövezésekkel és akasztásokkal. Boldog karácsonyt.

2023.12.23. 10:45:25

@Lorrh:
Köszönöm, néked meg Boldogabb Hanukat és Kwanzat kívánok.

2023.12.23. 10:49:12

@Lorrh:
Különben az első feleségem, teljesen véletlenül, szűz volt, úgy hogy nem is azt kerestem... Na most már tudom, jól kitoltam a következővel, mert már igények is vannak, pl mint amikor a 4. emeleten betepve szeretkeztunk a 36nmes panelban, hangfogo nélkül...
Azóta is azt emlegetik az adott tömbben...

Lorrh 2023.12.24. 08:30:11

@kiskutyafule: "véletlenül" :-)))))

God Harald 2023.12.24. 10:12:13

Ne feledjétek: este ismét boldog karácsonyt te mocskos állat!:)

2023.12.24. 11:43:41

@Lorrh:
Azt mondta nem az, aztán addig húzta halogatta a dolgot, hogy közel legyen a periódusához, így nem lett volna annyira egyértelmű ha vérzik....
A világ furcsa hely, mert sohasem érdekelt, hogy kinek mennyi és hogyan volt elöttem, vagyis ez esetben sem érdekelt...na jó az első barátnőmnek is én voltam az az első, mert senki másnak nem vertem ki elötte....

Frakk a Macskák Réme 2023.12.30. 06:37:42

@Lorrh: Eléggé önigazoló dumának tűnik..... ( vesd össze: ".... a nő a fajfennmaradás érdekében, sunyi módon, az evolúció során, a pina köré nőtt ..... " )

Frakk a Macskák Réme 2023.12.30. 07:04:15

@Lorrh: 10 másodperces???? Erősen sajnálatos, h a csak ennyi jutott....

Ha máshonnan nem ,akkor , valamelyik korai woodman-castingből megtudhattuk, hogy az alapszolgáltatás az, hogy acsaj elmegy (elévez) kétszer úgy. hogy a fickónak még fel sem áll....
(nekem) elég egyértelműnek, tűnik, hogy egy rendesen megcsinált (kielégített )nőstény, a hímnek is , sokkal nagyobb élvezet...plusz energia..... pozitív töltés.... nagy adag adrenalin....jótékony hatással van a libidóra ... a mentális egészég megőrzésére is rendkívül jó hatással van ..... stb.....

Frakk a Macskák Réme 2023.12.30. 07:07:36

@Lorrh: Ügyes vagy. Egész jól összefoglaltad, a férfi-központú világkép, egyik vetületét.

:-)
süti beállítások módosítása