Olyan lett, mint egy eszement feminista

2011. június 27. 07:23 - Panni CsP

„A pasi felhívja a szüleit este fél 11-kor, majd mindkét ősére ő mondja azt, hogy iszákosok „azért lett ilyen hülye a lányuk”. A második illető a szakításuk után mindenhova felrakta a számát a neten” – amikor nem egyszer koppansz, hanem többször hajlamos vagy a világot fertőnek látni. Pedig a kapcsolatoknak vannak szép oldalai is. Mai Levélírónk barátnője éppen el akarna fordulni a világtól. Győzzük meg, hogy érdemes maradnia.

 

Sziasztok! Lány vagyok, 27 éves, és van egy nagyon jó fej barátnőm, akivel nagyon jóban vagyunk, szinte már testvérként tekintek rá. Az utóbbi néhány évben az a probléma merült fel nála, hogy félni kezdett a kapcsolatoktól, teszem hozzá: jogosan – ugyanis nem egyszer koppant már. Egy éles védekezési mechanizmust bekapcsolva a vallásba menekült. Ő velem egy idős, és eddig 6 kapcsolatáról tudok, ebből 3 viharos véget ért. 7 éve ismerjük egymást. Három éve krisnás akart lenni, mert náluk no sex, majd amikor megtudta, hogy vega életmóddal jár a dolog, csökkent az érdeklődése. Most buddhista, és eltökélte, hogy szerzetesnő lesz.

Nem tudom, ez jó-e neki. Azt mondja, hogy szerinte azért nem lehet soha normális kapcsolata, mert előző életében szerzetesi fogadalmat tett és ez kihat erre az életére is. És most mivel robbantsam ki? Egyre nehezebben ismerkedik, sőt, egyáltalán nem törekszik új kapcsolatok kialakítása felé. Elkezdett olyan szövegeket nyomni, hogy a szex mocskos és a szerelem csak biológia, hormonok játéka és az egész hülye világ ennek a rabja, pedig sokkal értékesebb dolgokat is csinálhatna az ember… stb. Az egyik korábbi kapcsolatában egy részeges alakkal járt, akinek hamarosan ki is adta az útját, mert a pasas az utcán kiabált vele és állandóan féltékenykedett. Amikor a csaj szakított vele, a pasi felhívja a szüleit este fél 11-kor, majd mindkét ősére ő mondja azt, hogy iszákosok „azért lett ilyen hülye a lányuk”. A második illető a szakításuk után mindenhova felrakta a számát a neten, hogy „25 éves lány ingyen szexelne ma” Hát, kapott szép hívásokat, hamar számot is cserélt. Az ilyen fiaskók miatt kialakult benne egy erős bizalmatlanság, ellenállás a férfiakat illetően – olyan lett, mint egy eszement feminista, és minden férfi szemét meg mocsok lett. Pedig látom még azt az életigenlő lányt, aki volt. Mert amit most hirdet magáról, hogy mennyire életellenes és fúj szex, meg fúj fiúk, csak maszk: mert ha elmegyünk valahova, ő az elején megfogadja, hogy nem iszik, nem cigizik… aztán amikor beindul a társaság mindenkitől kér „csak egy szálat” és egymás után döngeti a rövideket. Ugye, egy leendő apáca nem ilyen : ) Tehát az életigenlést a korábbi szemétládák sem tudták kiirtani belőle teljesen. A problémát szerintem az jelenti, hogy a korábbiak miatt nem meri odaadni magát, megnyílni, bízni, ami egy normál kapcsolat alapja - nem hiszem azt sem, hogy tényleg el van átkozva. Mit csináljak, hogy újra a régi legyen?

 
406 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr353017698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kytia 2011.06.27. 15:42:40

@Kovács Tomi: De mindenképpen szeretnéd elmesélni, ugye?:))

2011.06.27. 15:43:48

@gernika:
De ha élvezi az életet akkor boldog.
A szerelemhez való hozzáállása meg... kiváncsi lennék az említett "asszony" hogy gondolja mindezt. :)

Kovács Tomi 2011.06.27. 15:45:18

@Zsu0805: Most leírhatom, hogy gondolja úgyse értenéd meg, mert nálad van egy elfogadott norma melyben gondolkodsz.

cyd 2011.06.27. 15:46:06

@Kytia: 'zmeg! :)
Tudod mit? Fejtsd meg! Azon a napon születtem mikor meghalt a Király. Ő ment, én jöttem :)
Forgószél? Az csak Helen Hunt-nak meg Bill Paxton-nak kell.
Zivatar, jégeső, mindeközben tomboló szél. Na ezekben már igen. Poén.

Kovács Tomi 2011.06.27. 15:46:22

@Zsu0805: "
De ha élvezi az életet akkor boldog."

Ezért nem fogod sosem megérteni, mert, Te ezt tartod mindenki más ember számára alaptételnek...:)

Frigyesur (törölt) 2011.06.27. 15:46:24

@Muha: Engem nem kell gyozkodnod, kettot se pislogsz es mar meg is kaptad. :D

@Kytia: :DDD Egyszer lesznek szellemi kovetoid, en mar latom. :))

@gernika: Eppenseggel nem. Negativan diszkriminaltatok, pedig meg az iszakos tuli is megkapta oket. :P

summerstorm 2011.06.27. 15:46:37

@Kytia:

de hááá aza neveeee nekijeee kérem szépen naccsádosasszon...
háá aszt nagybötűvel köll írniii...

2011.06.27. 15:47:40

@Nard:
Mindig van kivétel, akik még kapnak haladékot. :) De azért jobb ha fejben tartják, hogy ha rosszúl viselkednek hova kerülnek. :)

dr. gernika 2011.06.27. 15:48:47

@Frigyesur: Cö, olyan hosszú mindig leírni, hogy oroszlán.
@Zsu0805: Azt fogja mondani, hogy ugyanígy. Szerintem, mikor összejöttek, érzett valami szerelemfélét, de az már elmúlt. Együtt vannak, jól megvannak, kész.

kiraaaaa 2011.06.27. 15:49:40

Úristen! Öngyilkos akarok lenni? Nem iszom és nem dohányzom. Mivel az életigenléshez ezek kellenek:)))
Kész, végem van!

2011.06.27. 15:49:58

@Kovács Tomi:
Hallgatlak.
Nem biztos, hogy az elfogadott normában gondolkozok. De az, hogy a szerelem hülyeség, az azért hülyeség.

Muha 2011.06.27. 15:50:32

@gernika: Sose tennem. Azok utan, hogy kivetelezik velem, plane nem tennek. :)@Frigyesur: Ilyet jatszhatnank valami szupi kis ajival? :)

Kytia 2011.06.27. 15:50:39

@Kovács Tomi: Az jó, mert úgysem hinném el. Mármint a sztorit igen, de azt nem, hogy amiatt lettél ilyen. Velem is történt egy csomó szarság, nem is vagyok könnyű eset, de csak pont annyira nem, amennyire előtte nem voltam. Plusz, egy csonó embert láttam már koppanni, oszt mégsem torzultak. Szerintem nem változnak az emberek.

Father Justice (törölt) 2011.06.27. 15:51:02

A szóban forgó hölgy feltehetően nem véletlenül karmázta be rendre ezeket a problémás arcokat. Egyértelmű, hogy a "rosszfiú" típus vonzza, és pontosan ők azok, akik eddig egyáltalán hajlandóak voltak rámozdulni "egy patront megér" vagy "néhány patront megér + főzni is tud" jelleggel az eddigi életében. Persze idővel mindig kiderült, hogy a vadszex önmagában karcsú egy érdemi párkapcsolat hosszabb távú működtetéséhez, így jöhetett a koppanás, és az azt követő huncut retorziók. Az utóbbi már nem annyira bugyilucskosító komponense a rosszfiússágnak, mi? :)

Nincs itt semmiféle elátkozottság meg problémás előző élet, csak egy classic scenario: számára a normálisak unalmasak, plusz ilyen előélettel már képtelen is lenne egy normálisabb fazonnal épkézláb párkapcsolatot kialakítani. (Hacsak nem egy pár kaliberekkel gyengébb, bárgyú Ödönkéről lenne szó.) A döntése viszont vitathatatlanul dícséretes: ahelyett, hogy végső elkeseredésében megpróbálna tartós használatú papucsot faragni egy épelméjű, nemproblémás szerencsétlenből - ahogy ilyen esetekben szokás -, komoly önkritikát gyakorolva a cölibátust választotta. Az érvrendszer egyes elemei - különösen a "szex mocskos" és társai - kicsit önigazolásszagúak ugyan, de akkor is máj riszpekt a végeredményért!

Frigyesur (törölt) 2011.06.27. 15:52:24

@gernika: Ezert jo a nyilas, mert annak a neve frappansan rovid. Sugaroz ugyanakkor egyfajta erot a fegyverre valo utalasaval. Nem is tudom, hogy lehetunk ennyire jok.

2011.06.27. 15:52:30

@Kovács Tomi:
Ha élvezed az életet akkor nem vagy boldog?

2011.06.27. 15:53:05

@gernika:
Azt is tudni kellene, hogy mi neki a szerelem? :) Nehéz kérdés ez. :)

summerstorm 2011.06.27. 15:53:07

@cyd:

mejjjjik kiráájjj :D?

Frigyesur (törölt) 2011.06.27. 15:54:48

@Muha: Szeretne egy kis jedhideg sorocsket apuci pici tunderkeje? Hat milyet szeretne ez az aranybogar viragszal? :*

Kytia 2011.06.27. 15:54:56

@cyd: NEMÁR! Esküszöm, arra gondoltam először, hogy bak vagy.:DDD

@mooon:): Igen, de esetleg megsértheted azzal, hogy kifejezed a tiszteletedet iránta a nagybetűvel.:))))

Kytia 2011.06.27. 15:55:53

@mooon:): A jelenlegi még nem halt meg, csak a kínaiakkal üzletel.:))) Arra gondolt, amelyik fejbe akart lőni egy kakast, de véletlenül magát lőtte.:))

dr. gernika 2011.06.27. 15:57:12

@Frigyesur: Jaaa, hát annak biztos meg volt az oka. :D

Kovács Tomi 2011.06.27. 15:57:49

@Zsu0805: Mondok egy egyszerű példát...

Kurvára nem örülök neki, hogy ma este dolgoznom kell és határidőre megírni valamit. De tudom, hogy mikor elkezdem rohadtul élvezni fogom, mert egyszerűen imádom a munkám és a vele járó dolgokat... Tehát amikor csinálom élvezni fogom, és számomra ez a lényeg, bármi is legyen az amit csinálok/történik stb élvezetet nyújtson...

@Kytia: Sok minden történt az életem során amik jelentősen hozzájárultak a személyiségfejlődésemhez igen, sok minden hatására lettem ilyen igen. Sosem voltam egy egyszerű ember sokszor magam számára sem, sőt eleinte gyűlöltem magam, aztán elfogadtam, megtanultam önmagammal együtt élni, és ma már élvezem, ez egy örök harc magammal szemben, gyógyítgatom magam, tudom, hogy soha nem érek el a végére, mert mindig lesznek kérdéseim önmagam felé, amikre nem fogok tudni válaszolni, soha az életben..

Frigyesur (törölt) 2011.06.27. 15:58:38

@mooon:): Hogy hogy melyik? Hat Jimmy. 10 eves kora ellener cyd egesz jol nyomja, nem? :))

2011.06.27. 15:58:56

Most mennem kell... majd este v holnap...

Frigyesur (törölt) 2011.06.27. 16:01:02

@Kytia: Tessek. Neki is trivialis volt moon!

@gernika: Dehogy volt. Semmi se. Lehet nyugodtan orvosolni ezt a szarvashibat ;)

summerstorm 2011.06.27. 16:02:00

@Frigyesur:

lehetne a kurt cobain is...
(le lettem cseszve, úgyhogy mostantól kezdve mindenkinek kis betűvel lesz a neve :DD )
vagy a jimmy hendrix... sőt még a zelvis prézli is :D

kiraaaaa 2011.06.27. 16:02:57

@Kytia: Szerintem meg igen, változik az ember, pont az emberekkel, állatokkal kialakított kapcsolatai miatt.
A szocializáció egyik alapja az emberi kölcsönhatás.

Frigyesur (törölt) 2011.06.27. 16:03:18

@mooon:): Az enyemet irhatod nyugodtan naggyal, sooot.

Kiraly csak egy van, es az Jimmy.

Muha 2011.06.27. 16:04:13

@Frigyesur: Barmilyet. Ami toled van, csak a legjobb lehet. :)

summerstorm 2011.06.27. 16:04:15

@Kovács Tomi:

jim bébi.... bocsánat hogy kifelejtettem.....
igazad van...

cyd 2011.06.27. 16:05:14

@Kytia: "Szerintem nem változnak az emberek." De
Nem megsért. Dirket kisbetű.
@Frigyesur: Ugye? Milyen kibebaszott érett kölyök vagyok? :)

summerstorm 2011.06.27. 16:05:55

@Muha:

mondtam már, hogy elkereszteltem a kék kendőmet muhakék kendőnek?

dr. gernika 2011.06.27. 16:06:31

@Kytia: Szerintem Elvisre gondolt, és így 77-es mint Nard és Oroszlán mint én. :)
Kicsit fiatal lenne még ha Jimmy halálakor született volna.

Muha 2011.06.27. 16:08:27

@mooon:): Nem, de biztos vagyok benne, hogy jol tetted. :)

Kovács Tomi 2011.06.27. 16:09:46

no elslattyogtam inni egy sört, szépet jót bye!

Muha 2011.06.27. 16:11:09

@kiraaaaa: Muha pl orok es sosem valtozik. :)

dr. gernika 2011.06.27. 16:12:54

@Kovács Tomi: Ja, a skorpikról írják is valahol, hogy a legnagyobb büntetés nekik az, hogy be vannak zárva magukba.

dr. gernika 2011.06.27. 16:14:56

@Frigyesur: Tájékoztattam az igényedről priviben. Reakciója a saját tolmácsolásomban: Nyeeeenyenyenyeeenyeee. :P

kiraaaaa 2011.06.27. 16:17:03

@Muha: kékséged örök és mély.

cyd 2011.06.27. 16:18:27

@gernika: Magácska nyert. És akkor most mennyivel is vagyunk okosabbak, hogy a születési dátumomra ráhúztak egy égi jelenséget?

summerstorm 2011.06.27. 16:19:54

én meg csak símán apályt és dagályt idézek elő.... mi más lehetnék, mint ami vagyok :D

Muha 2011.06.27. 16:21:31

@Kovács Tomi: Ne idegejje ne idegejjeeeee!!!!! :D

Muha 2011.06.27. 16:23:36

@kiraaaaa: Gondolom ez is pozitiv?! :)

cyd 2011.06.27. 16:29:58

@mooon:): Akkor ne firtassuk a súlyod? :)

dr. gernika 2011.06.27. 16:32:23

@cyd: Köszönömköszönöm *hajlong*

summerstorm 2011.06.27. 16:34:45

@cyd:

csak a váltakozó méreteim csak az álruhámra vonatkoznak... mögötte nagyon is állandóak a méreteim :DDD

summerstorm 2011.06.27. 16:37:27

ááááá...
hogy került az a csak a mondat elejére...
?????

kiraaaaa 2011.06.27. 16:39:59

@Muha: nem tudom, ezzel még nem találkoztam:)
mindenki variál, változik, alakítja magát a megfelelési kényszer miatt.
De ,mivel ma karácsony van, legyen pozitív, egyefen:)

summerstorm 2011.06.27. 16:41:34

@kiraaaaa:

örök és kék mélységről nekem csak és kizárólag a tenger jut eszembe...
bocs muha... de ezt nem vagyok hajlandó hozzád kapcsolni :DD
mert az örök és kék az az én nagy szerelmem.... :)

kiraaaaa 2011.06.27. 16:45:28

@mooon:): jó, dobjuk Muhát a tengerbe, s eggyé válik vele, ott lehet örök és mély és kék.
nekem mindegy:)

Nekem egyébként erről:
port.hu/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=8809&i_city_id=3372

Muha 2011.06.27. 16:49:12

@mooon:): @kiraaaaa: Latom azert ketten hamar eljuttok ahho, hogyan kene engemet kinyiffantani. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.27. 16:52:06

@Muha:

Ilyenek ezek....Apád nem hiába óv tőlük! :)

summerstorm 2011.06.27. 16:55:51

@Nard:

a muhakék kendőmmel belefojtjuk :D....?

kiraaaaa 2011.06.27. 16:57:23

@Muha: ezt elismerésnek veszem:)

@Nard: a Jóisten csak arra méri a terhet, akit szeret, hát ne vedd el Muhától a törődést, gondoskodást:)kaphasson bőven eme szeretetből, törődésből eleget:))

kiraaaaa 2011.06.27. 17:13:22

@Nard: most ezzel mi a bajod?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.27. 17:16:38

@kiraaaaa:

Elegem van a jóistenből, folyton az a bukott színész mondogatja, Eperjes.

kiraaaaa 2011.06.27. 17:18:07

@Nard: hát, pedig ő megtalálta a fény felé vivő utat, csak még nem ment végig rajta. türelem.
egyébként igazad van:)mármint a mi a színészkedését jellemzi:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.27. 17:33:21

@kiraaaaa:

Régen jó volt, de mióta kitört rajta ez a nagy kereszténység, bődületes nagy fasz lett.

Muha 2011.06.27. 17:51:06

@Nard: Mert ő nem olyan naív, mint én. Én simán besétálok a kelepcébe, de az az áldott jó ember mindig vigyáz rám. :D

@mooon:): Kendős fojtogatós?? hmm, nem hiszem, hogy a kedvencem. :D

LyukasBogrács 2011.06.27. 18:04:56

Emberek? En mi voltam elozo eletemben? Komolyan kerdezem, mert nekem fogalmam sincs, de sokmindent megmagyarazna.

dr. gernika 2011.06.27. 19:25:08

@Muha: Az, Nard már mutatta nekem. :D

Muha 2011.06.27. 19:30:49

@gernika: Egy rendes muha sosem tud újat mutatni. :D

[c] 2011.06.27. 19:52:17

Kedves Poszt-toló,

"olyan lett, mint egy eszement feminista, és minden férfi szemét meg mocsok lett"

Ez egy hülyeség, a feminizmus nem azonos a férfigyűlölettel. Én speciel feminista vagyok, de szeretem a férfiakat (igaz, nem mindet), és szeretek kefélni is.

Hogy te mit csinálj? Semmit. Csak állj mellette.
Ebben a korban már nem itt kellene tartani - a barátnőd önismerete a béka valaga alatt leledzik, de jobb későn, mint soha, talán egyszer benő a feje lágya.

Kytia 2011.06.27. 20:34:08

@LyukasBogrács: Nem az számít, hanem az, hogy ebben az életedben mi leszel.:DDD
Kytia San távolkeleti bölcsességeit hallhatták, hölgyeim és uraim, most pedig reklám.:))

Kytia 2011.06.27. 20:48:35

@kiraaaaa: Ja, és nemtóm, lehet, hogy változnak, de akkor mi magyarázza, hogy ismerünk olyanokat, akik folyton koppannak, meg átverve vannak, mégis bizakodva néznek mindig a jövőbe, míg mások talán ha egyszer megjárták valamivel és onnantól arra fognak mindent? Nekem az ilyen gyanús.

Father Justice (törölt) 2011.06.27. 21:08:15

@Kytia: Van, aki egyetlen szopásból is megtanulja a leckét, és van, aki ezerből sem. Nem gyanús az, hogy nem egyformák az emberek. :)

Kytia 2011.06.27. 22:11:46

@"Az nő egyébként, nem? Nahátakkor..": Asztamindenit. Erre még nem is gondoltam, pedig lehet benne valami.:D

Joe69 2011.06.29. 01:08:05

Azt nem mondom, hogy minden feminista alapból egy dugatlan frusztrált picsa, biztosan vannak kivételek is, mégha én az elmúlt évtizedekben egyet sem láttam. A posztbéli hölgy azonban nem feminista, hanem egy dugatlan frusztrált picsa.

Sok ilyet ismerek, harmincas szingliismerőseim szinte mindegyike fel tud mutatni hasonló idegbeteg tüneteket. Ez a sorsuk, amikor összeomlik a pasifelhőjük, mert már minden pasi tudja a közelükben, hogy legfeljebb annyira érdemes komolyan venni őket nőként, mint egy darab fát. Ekkor jönnek a szekták, pia, bagó, meg a visszafiatalodás egyetemistába, meg bösztörpusztai fajmagyarok jurtatábora és sámántanfolyam az állásinterjú helyett, meg hogy fél másodperc stabilitást sem tudnak produkálni senki számára stb, stb.

A szörnyű az, hogy ez egy önerősítő folyamat, és kijönni belőle szinte lehetetlen. Én egy ideig specializáltam magamat az ilyenekre, de a mazochizmusom határáig értem, úgyhogy most már csak sajnálom őket - persze még jobban magamat az elvesztegetett idő miatt..

kiraaaaa 2011.06.29. 05:58:14

@Kytia: szerintem nemcsak párkapcsolati szocializáció létezik a világon, hanem pl. munkahelyi viselkedés közlekedési kultúra...stb.
Az élet összetett, csak egy ilyen szegmensére leszűkíteni felesleges.
Másrészt a változás üteme, iránya is sokféle lehet.

Virgo1975 2011.07.01. 22:29:41

@Kata1987: egyetértek. nekem volt ilyenem, és hát nem éreztem magam jól. hogy amúgy meg nem vállal.

Virgo1975 2011.07.01. 22:32:08

@Kytia: hát szerintem az első pár randin simán tud nem látszani. meg még a sokadikon se. szerintem a leginkább akkor tudod megismerni,ha vele laksz. vagy legalábbis, eltöltesz vele hosszabb időt, együtt. amikor nem csak a randi van, hanem a hétköznapok is. akkor hogy viselitek el egymást, akkor hogy viselkedik?

Virgo1975 2011.07.01. 22:37:53

@Kata1987: nekem egy ex azon is ki volt akadva, ha köszöntem az utcán más férfinak. vagy, ha munka után elmentem bevásárolni (albérletben laktam, lakótárssal, nem a sráccal, szóval, ha én nem vásároltam be, nem volt kaja.)
merthogy a munkaidőm letelte óta eltelt már fél óra!
és csodálkozott, hogy elhagytam.

Virgo1975 2011.07.01. 22:46:45

@Kovács Tomi: én akkor vagyok tökbunkó, ha kiérdemli az illető...mondjuk, ő kezdi a bunkó viselkedést. vagy, ha látom, hogy próbálkozna valaki, de nagyon nem kell.

Virgo1975 2011.07.01. 22:54:07

@Father Justice: bárgyú ödönkével szerintem az lenne a baj, hogy bárgyú, így unalmas.
én is rosszfiúkkal indítottam, szenvedtem. aztán belefutottam egy gyengébe, az se volt jó (pátyolgatni kellett, olyan volt, mintha gyerekem lenne, és azt akarta, szüljek neki - kb. semmiben nem számíthattam rá). aztán megint olyanba, aki nálam gyengébb volt (annyira nem, mint az előző), és a gyengeségét kompenzáló folyton az én életemet akarta megoldani. én viszont abból nem kérek, én tudom, mit akarok, hozzászoktam, hogy én hozok döntést. ez meg neki nem tetszett.

Bohumil Stejskal 2011.07.02. 01:50:06

@Virgo1975: És aki férfiember erős akaratú, és hozzá van szokva, hogy ő dönt? Az meg azért nem lesz jó.

Virgo1975 2011.07.02. 14:35:54

@Bohumil Stejskal: miattam dönthet, de fogadja el, hogy én esetleg másképp döntök. amúgy, nem közös döntésekről van szó, hanem pl. arról, hogy nekem nem volt szokásom megkérdezni egy-egy kapcsolatban, hogy mondjuk elmehetek-e moziba. mert megszoktam, hogy ha kedvem van, megyek. és nem kell engedélyt kérnem. na, volt, akinek ez nem tetszett, ő úgy gondolta,hogy ha ő nem tud, vagy nem akar velem eljönni, akkor nekem is kutya kötelességem lemondani róla. pedig eszemben sincs. a másik ex inkább csak csalódott volt, hogy pl. nem kérdezem meg tőle, hogy milyen ablakokat csináltassak a lakásra (az én lakásomra, és nem laktunk együtt.)

Bohumil Stejskal 2011.07.02. 14:40:32

@Virgo1975: Te pedig fogadd el, hogy ő másként dönt:)
A többi egyértelmű.

Virgo1975 2011.07.02. 20:29:47

@Bohumil Stejskal: ÉN elfogadtam. pont ez az. de ő azt nem, ha én döntöttem másképp. amúgy az elsőnél az volt a felállás, hogy ha én akarok menni valahova, de ő nem tud, vagy akar, akkor én ne menjek. viszont, ha ő akart szórakozni menni, és nekem semmi kedvem nem volt hozzá, akkor elvárta, hogy én is menjek vele. pedig haverral ment, szóval nem egyedül, én totál felesleges voltam.

a másik szóban elfogadta ugyan, azt hangoztatta, hogy ok, de igazából nem igazán tetszett neki, hogy nem kérem ki külön a véleményét. abba, hogy ő mit csinál, meg végképp nem szóltam bele.

Bohumil Stejskal 2011.07.03. 10:22:36

@Virgo1975: Persze, mert nem tudott élni nélküled:)
A második pedig várta a megerősítést, hogy jól csinálja-e a dolgait.

Virgo1975 2011.07.03. 15:37:37

nem, az első hozzá volt szokva az elődömnél, hogy mindent kizárólag kettesben lehet csinálni, külön program nincs.

a másik meg szeretett intézkedni, nyüzsögni, és zavarta, ha valamiben nem kérték ki az ő véleményét, nem szólhatott bele. mert ő jobban tudja. még azt is jobban tudja, hogy mi kell a másiknak, jobban, mint saját maga.

Bohumil Stejskal 2011.07.07. 20:38:49

@Virgo1975: Szóval papucs volt?
A másik pedig a túlsó véglet?

Virgo1975 2011.07.08. 00:10:33

@Bohumil Stejskal: az elődömnél volt papucs, én nem igazán szóltam bele a dolgokba, kivéve a durvákba. hogy mondjuk a rezsire félretett pénzt tán nem kéne elcseszni hülyeségekre, még mielőtt a számlákat kifizettük volna.
az elődöm megszabta, hogy milyen frizurája legyen, pl, meg milyen ruhát hordhat.

a második se túlsó véglet, mert engem nem akart irányítani, csak azt szerette volna, ha ő intézi az életemet (értsd, majd ő megmondja, milyen bútort vegyek a saját lakásomba - nem laktunk együtt -, hogy milyen biciklit vegyek magamnak, majd ő eljön velem ügyintézni, és intézkedik helyettem. de helyettem nem kell, nagykislány vagyok már. majd ő mindent intéz helyettem, mintha egy csecsemő lennék. az előző meg meglehetősen az volt, ott a fentiekről szó sem lehetett, inkább az volt, hogy keressÜNK neki munkát, menJÜNK el neki ügyeket intézni, stb. egyikre se vágyom.

Bohumil Stejskal 2011.07.08. 22:25:15

@Virgo1975: Dehogynem túlsó véglet, most írtad le :)
süti beállítások módosítása