Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Találkozni és szexelni: semmi több

2013. november 22. 07:30 - csajokespasik

„Úgy látszik, hogy csak heti 1-2 alkalommal szeretne velem találkozni és szexelni. Ennyi és semmi több” – egy újabb pasi, akin nem lehet eligazodni, ráadásul angol. Levélírónkat nem zavarja, ha még szingli lesz egy darabig, talán egy kapcsolat meg is ijesztené most, mégse tudja elfelejteni ezt az illetőt.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik (CsP) egy igen népszerű társkereső oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk a www.csajokespasik.hu oldalon! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

 

Sziasztok! Az én sztorim júliusban kezdődött, amikor egy bárban találkoztam egy nagyon helyes sráccal. Többször összemosolyogtunk, majd elkezdtünk beszélgetni, végül elkérte a számomat – ehelyett én megadtam a nevem, hogy keressen meg Facebookon. Másnap be is jelölt, sokat beszélgettünk, de egy találkát nem sikerült összehozni egészen október elejéig. De ismétlem, napi rendszerességgel és sokat beszéltünk. Végül októberben találkoztunk, közös szimpátia megvolt, semmi kínos csend, sokat beszélgettünk, nyilvánvaló volt, hogy mindketten jól érezzük magunkat a másikkal.

Ezután vagy 3 napig egyáltalán nem írt, majd én péntek este kissé becsípve írtam neki, hogy nem kell ezt erőltetni, csak mondja meg, ha nem akar velem többet találkozni. De igen, ő szeretne és amúgy is, honnan veszem ezt. Végül összefutottunk egy bulihelyen, hazamentem vele, megtörtént, aminek meg kellett – kissé még úgy is éreztem, mintha nekem kellene őt rábeszélnem, többször leállított és elmondta, hogy nem kellene, mert elég sokat ittam.

Nos, ezután volt még pár randink, elmentünk vacsizni, vagy csak filmet nézni, de az este végén mindig nála kötöttem ki. Randik között meg alig írt. Ezután elutazott 1,5 hétre, az első egy hét alatt egy sort nem írt és utána sem sokat, úgyhogy már úgy voltam, hogy ezzel nem fogok foglalkozni. Aztán visszajött, elkezdett megint naponta írni, úgy, mint mielőtt még találkoztunk volna. Persze találkoztam vele, jól éreztük magunkat, látszott, hogy örült, hogy látott, majd a következő találkozásnál már sokkal közvetlenebb is lett, ölelgetett, puszilgatott, elmondta, hogy mennyire jól érzi velem magát. Ettől függetlenül a heti 1-2 tali között ugyanúgy szinte felém sem nézett. Végül múlt héten kissé becsípve megkérdeztem tőle, hogy mit is akar tőlem, mert én ugyan nem tudok rájönni.

Csaj: Érdekellek én téged egyáltalán vagy csak néha, amikor unatkozol, összefutsz velem?

Pasi: Örülök, hogy rákérdeztél.

P: Nem helyettesítesz senkit. (Ez meg mit akar jelenteni? Egész pontosan azt írta, hogy You are not a substitute to anyone – Angliában élek, angolul kommunikálunk.)

P: Nagyon jól érzem magam veled, és remélem, hogy te is velem.

P: Csak egy dolog aggaszt, ismervén mindkettőnk életét. (Hosszú szünet ezután, úgyhogy ezt írtam:)

CS: Ismervén mindkettőnk életét, mi? Mindegy, azt hiszem, tudom, mire gondolsz.

P: Nem-nem, ne hozz elhamarkodott következtetéseket.

P: Csak azt akartam mondani, hogy ismervén mindkettőnk életét, szerintem mindkettőnknek olyasvalakire van szüksége, akivel néha találkozhat és jól érezheti magát. (Who we can see sometimes and have a nice time with.)

P: De úgy érzem, hogy te ennél többet akarsz.

Hát, mit mondjon erre az ember lánya? Azt mondtam, hogy nem akarok, minden oké, csak tisztázni akartam a dolgokat. Gondoltam, ezzel nyerek egy kis időt gondolkodni. Abból, amit mondott, és abból, hogy mennyire nem keres randik között, úgy látszik, hogy csak heti 1-2 alkalommal szeretne velem találkozni és szexelni. Ennyi és semmi több.

Abból, ahogy meg néha viselkedik, egyáltalán nem így látszik. Ideadta nekem a kedvenc könyvét, mert szerette volna, ha elolvasom és elmondom neki a véleményemet róla. Aztán meg tök szégyenlős lett és mondta, hogy inkább ne, mert a kedvenc könyve nagyon sokat elmond az emberről és nem biztos benne, hogy nekem tetszene a könyv.

Vagy például most meg beteg vagyok, tegnap mikor írt, pont az orvoshoz készültem, rögtön felajánlotta, hogy elvisz. Mondtam, hogy nem, kösz, erre mondta, hogy jön és hoz nekem levest. Erre is nemet mondtam, mert aki csak néha össze akar velem járni a szex miatt, az nekem csak ne hozzon levest. Mondtam, hogy nem kell leves, majd veszek mézet meg narancsot. Erre azt írta, hogy rendben, akkor munka után elszalad venni azt és elhozza, nekem meg ki sem kell mozdulni a lakásból.. Hát akit csak dugogatni akar az ember, annak nem akar narancsot vinni, mikor beteg, nem? Mindegy, nem tudok rajta kiigazodni és nem tudom, mit csináljak vele. Nekem ez nagyon nem pálya, hogy csak néha találkozgassak valakivel.. Én vagy legyek kapcsolatban, vagy nem. Nem zavar, ha szingli vagyok, szeretek egyedül lenni és őszintén szólva egy kapcsolat nagyon megijesztene most, de nem zárom ki, ha valaki olyannal találkoznék, aki tetszene. És ő tetszik. Amúgy sem szeretem ezt a félig-dolgot, de vele meg pláne nem akarom.

Bocsi, hogy hosszú lett, csak mindent el akartam mondani. Vélemény? Ötlet? Köszi, Szofi

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr835648840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása