Szakításkor derül ki a párod valódi jelleme

2017. június 01. 07:46 - csajokespasik

„Amikor jöttem a cuccaimért, mindet átnézte az előszobában, hogy mit viszek el! Azt hittem, meg is motoz” - a túlzásba vitt féltékenykedések és a túl sok bemutatott középősujj után a barátnő elhagyja a közös albit. Kezdetben kivételes helyzetben érezte magát, majd rádöbbent, hogy bármilyen sablonos szituáció épp úgy megtörténhet vele is.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Lassan egy hónapja, hogy a párommal szétmentünk. Ahogyan lenni szokott, az elején nem gondoltam volna, hogy ez így ér véget, mert nagyon jól kijöttünk. Közel egy évig éltünk együtt albérletben. Ami történt, nem nevezném kis nézeteltérésnek: a féltékenykedései meghaladták az egészséges mennyiséget, a beszólásai pedig az én tűréshatáromat: gyakori fordulat volt nála, amikor nem akart velem higgadtan beszélni, hogy „Mi van, megint megjött?” amit mi nők nem szeretünk hallani, és bosszant, ha mindent arra fognak. Ki az, aki ezek után nem ábrándul ki? Aki kezdetben kivételes helyzetben érezte magát, ilyenkor döbben rá, hogy valójában teljesen egyenlő másokkal és néha hihetetlen sablonokat él meg.

Többször maradtunk abban, hogy megpróbáljuk helyrehozni, mert ő nagyon szeret, én meg adtam magunknak még egy esélyt. Mély megbánást nem láttam rajta, vagy csak rossz a szemem ehhez. De nem sokat kellett várni, hogy vitákat megint úgy zárjon, vagy hagyjon félbe, mint egy kamasz, és bemutassa nekem a középső ujját (amúgy 31 éves).

Végül én jutottam oda, hogy elhagyom és hazaköltözöm. A közösen kivett albérletben ő maradt, én hívtam fel a főbérlőt, hogy mit változott a helyzet, gondolom, neki mindegy, csak fizessen valaki rendszeresen. A főbérlő rendes, korrekt volt mindig, ezért láttam szükségesnek, a szerződés viszont az én nevemre íródott, és én voltam vele a kapcsolattartó inkább, én beszéltem vele.

Ezek után kicsit félek, hogy az exem képes lesz mindent otthagyni, hogy ő nem fizeti az egészet, kifizetetlen számlák lesznek, hogy még így is éreztesse irányomban az ellenszenvét.

Amikor jöttem a cuccaimért, mindet átnézte az előszobában, hogy mit viszek el! Azt hittem, meg is motoz.

Korábban még voltak bennem érzések: ha nem voltam vele, erősnek éreztem magam, de ha a közelében voltam, akkor elgyengülök, aztán már ez is csökkent. Vártam, hogy letisztuljanak a dolgok, hagytam, hogy bizonyítson és majd később meglátjuk.

Megtanultam valamit: szakításkor derül ki a másik valódi jelleme.

Köszönöm annak, aki elolvasta és meg is értett.

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr7612556681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása