37 évesen 10 év után újrakezdeni?

2023. június 15. 08:51 - csajokespasik

       

               A szakítással egy időben járt le Levélírónk munkahelyi szerződése is, így semmi sem hátráltatta már abban, hogy a vidéki pasijától hazaköltözzön. Igen ám, de 10 éve nem tartotta a kapcsolatot a hazaiakkal, ami az újrakezdést így tovább nehezíti. Kiesett a randik világából is, és nem akar olyan 40 felé közelítő, kétségbeesetten kapkodó, stíluszavaros nő lenni, aki 21-nek érezve magát járja az éjszakát.        

 
       

               Fedezd fel és használd! Érezted már igazán felszabadultnak magad társkeresés közben? Lépj be a Csajok és Pasik közösségébe, hogy az ismerkedés igazán könnyed legyen! Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Mindketten akartuk a szakítást, eddig tartott a dolog, viszont én annak idején (kb. 10 éve) mindent feladva költöztem hozzá vidékre... 37 vagyok, gyerekünk nem volt, és már én is kezdek letenni erről a dologról, több okból is, amiket most nem részleteznék.
Ott olyan munkám volt, ahol a diplomámat nem tudtam használni, mégis jól elvoltam, mert szerettem, amit csináltam. A szakítás után hazaköltöztem a fővárosba, ahol már nincs senkim, vagyis olyan ismerősöm, akire számíthatnék, erről nagyban én tehetek, hiszen elhanyagoltam a barátokat, pedig sokszor hívtak. Úgy tűnt, mintha leráznám őket, pedig néha tényleg csak nem értem rá, viszont amikor meg ráértem volna, lusta voltam utazni, az igazat megvallva... Most már nem lenne pofám bejelentkezni náluk. Vagy te ezt hogy fogadnád? Megbocsátanál? Barátságokat újrakezdeni úgy, hogy azt se tudom, ki házas, ki hol él...egyáltalán él-e?        

       

               A szakítás azért is lett végül időszerű, mert a melóhelyemen is lejárt a szerződés és nem hosszabbították meg, így már semmi se tartott volna lényegileg ott. Még nem látom a kiutat. Kiestem a randik világából, és nem akarok olyan 40 felé közelítő szánalmas nő lenni, aki még mindig 21-nek tartva magát, az anyaszerepet megunva, vagy épp nélkülözve, járja az éjszakát és semmire nem mond nemet. A méltóságom és a tartásom nálam elég fontos szempont. Kedvem se lenne ehhez.

Hogyan tudnék ezek után egyedül újrakezdeni bármit is? Most otthon vagyok a családomnál, akik a szükségben segítenének, de nem akarok mindenben rájuk támaszkodni és a régi gyerekszobámban megöregedni!!
Van megtakarításom, de az nem akkora összeg...ahhoz sok, hogy csak úgy ész nélkül elherdáljam, ahhoz viszont kevés, hogy valami értelmesbe vághassak vele. Szóval, mi a kiút ilyenkor?          

 

 

72 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr118146712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2023.06.15. 09:57:15

Semmi nehézség nincs benne, kb 3X kezdtem a 0-ról.
Nem érzelmi alapon kell a problémát kezelni addig a pontig amíg valaki ki nem váltja a megfelelő érzelmeket.

Minden újrakezdés után jobb pozícióba kerültem, mint a befejezés pillanatában voltam...

2023.06.15. 10:02:00

A másik dolog, az ember magára van utalva a legtöbb esetben, nincs szükség másra, csak egy motelra addig amíg munkát/lakhatást talál az ember.

Az hogy valaki nem veti meg a testi örömöt, az teljesen normális, életkortól függetlenül.
Ezért kevesebbnek gondolni magát nem érdemes senkinek.

Az meg plussz pont, hogy nincs gyerek, abszurdisztánba minek?

Lorrh 2023.06.15. 16:15:25

Öregapán 87 évesen jött haza a donkanyarból, leporolta a nadrágját, megnősült, három szép gyereket felnevelt és egy jól menő gazdaságot hagyott rájuk 118 évesen.
A posztoló meg 37 évesen temetné magát.
Menjen ki a farkasrétibe és feküdjön be egy kriptába.

body_andras 2023.06.15. 21:01:41

Nyugodtan fel lehet keresni a régi haverokat, hanem kunyerálsz. Felnőtt emberek, szerintem megértik hogy a tízéves elhanyagolás nem szándékos vagy rosszindulatú volt - persze ha anno jó haverok voltak. Ha másra nem is arra jók hogy új kapcsolati hálót nyiss rajtuk keresztül. Nem vagy 21 éves, hát akkor ne is szorongj úgy mint egy 21 éves.

antisocialnetworkagain 2023.06.16. 15:51:17

Megjött a hétvégi adag. 37 éves nyafka fél ,hogy megint 21 lesz. Amúgy ez a blog nem a CsajokésPasik randioldal reklámja? Hát akkor regisztráljon. Esteleg Onlyfans

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.16. 15:53:27

"A szakítás azért is lett végül időszerű, mert a melóhelyemen is lejárt a szerződés és nem hosszabbították meg."

Érdekes, hogy egyszerre szűnt meg az érzelmi ragaszkodás és a munkaviszony. Talán addig is csak az olcsó vagy ingyenes szállás miatt maradtál a pasival.

@Lorrh:

Ezek meglepő számok, 80 éveseket nem vittek a Don-kanyarba. Nem lehet, hogy a nagypapa Münchhausen báró kései leszármazottja?

Andy73 2023.06.16. 17:38:52

A tippem, hogy egy olyan elvált férfi való a nőhöz, akinek már van gyereke. Tkp. a nő is olyan, mintha elvált lenne, csak éppen nem voltak összeházasodva. Így lényegen 10 évet elherdalt az életéből, bár azt nem részletezi, miért nem lett házasság és család a kapcsolatából. Ha ennek egészségügyi okai vannak, akkor sajnálom, egyébként viszont úgy tűnik, mintha a vakvilagba élne bele csak úgy. Sajnos sokan vannak ilyenek, a népesség megy egyre csak fogy, a bevándorlók ellenére, akik még mindig többen vannak, mint a kivándorlók.

fkv.119 2023.06.16. 18:32:06

"gyerekünk nem volt"

Ez pirospont. Már ha nem azért, mert a csávódnak nem állt fel a fasza rád, olyan szarul nézel ki.

"a diplomámat nem tudtam használni"

Büfészak?

"Barátságokat újrakezdeni úgy, hogy azt se tudom, ki házas, ki hol él...egyáltalán él-e?"

Felhívod, megkérdezed, aztán tudni fogod. Ha már nem érdekli mi van veled, akkor ezalatt a 10 év alatt se érdekelte volna ha ott vagy.

"Szóval, mi a kiút ilyenkor?"

Ha jónő vagy (amit kétlek, mert akkor 0 problémát jelentene az ismerkedés, inkább az lenne a probléma hogy vakard le a jelentkezők 99%-át) felhívsz, átmegyek, megduglak, aztán kitaláljuk mi a következő lépés. :)

fkv.119 2023.06.16. 18:34:48

@kiskutyafule: Nem az a lényeg hogy melyik országba, hanem hogy van vagy nincs. Ha van purdé, akkor már az lesz az 1., ezért nem lesz új jelentkező, mert senki nem akar 2. lenni. Csak a SAJÁT gyerek mögött, de nem idegen kakukkfióka után.

fkv.119 2023.06.16. 18:38:12

@Andy73: "azt nem részletezi, miért nem lett házasság és család a kapcsolatából"

De, kétkezi munkája volt, bizonyára valami tanyasi paraszt mellett, és nem volt perspektíva a diploma mellé. Addig jó volt, amíg nem szottyadt meg a csávó, aztán meg le lett pattintva.

2023.06.17. 11:59:18

@fkv.119:

Ez az elme hibbant állapot pont azt okozza amit látunk....
Miért is lényeges kinek a gyereke?

Tudod empátia....meg a legtöbb esetben az új udvarló nem a gyereket akarja, hanem az anyukát....

Hagyjuk, egy csak a farka után haladó személy esetén fölösleges bármilyen más szempontból vizsgálni a kérdést...

Pont most kezdődik a tűzijáték, hallom a szellőző csőben.
Éjjel Coober Pedy!

2023.06.17. 12:25:39

@fkv.119:
Talán úgy kellene tenni mint az oroszlánok, hiszen a gondolkodás mód pont ezt tükrözi.

Legközelebb egy egyedülálló anyát látsz, nyugodtan öld meg a gyerekét, és akkor egyből tüzelni fog, csak néked.......

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.17. 13:50:38

@kiskutyafule:

"Miért is lényeges kinek a gyereke?"

Majd ha eccer a zasszony azzal áll eléd, hogy felcsinálta Priaposz Leszmegtosz, és ő téged kíván megajándékozni a csöppséggel, úgy-e akkor is esztet fogod mondani?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.17. 13:56:49

@kiskutyafule:

Oroszlánéknál ehhez először a regnáló alfahímet is meg kell ölni.

fkv.119 2023.06.17. 17:10:22

@kiskutyafule:

"Miért is lényeges kinek a gyereke?"

Neked is lényegtelen hogy te kapsz fizetést, vagy valaki más, nem?

"Tudod empátia"

Az én pénzemből és időmből? MUAHAHA...

"legtöbb esetben az új udvarló nem a gyereket akarja, hanem az anyukát"

MINDEN esetben, nem csak a legtöbben. Viszont sajnos kapja az utánfutót is, aki mindig előrébb lesz fontossági sorrendben, nyaralásnál azt is vinni kell, foglalkozni a nyavajáival, költeni rá a pénzt... és meg csak nem is saját! Ennyi erővel egy zimbabwei hajléktalanra is költhetném...

"Hagyjuk, egy csak a farka után haladó személy esetén fölösleges bármilyen más szempontból vizsgálni a kérdést"

Ezt hívják FÉRFInak. Ha te eddig azt hitted hogy neked a füledbe suttogott örök szerelem, meg "sose hagylak el" az komoly, akkor jól át lettél baszva. Minden férfi dugni akar, ezek csak a kötelező körök a bugyiba.

fkv.119 2023.06.17. 17:11:52

@kiskutyafule: Láttál már olyat aki örült volna egy kakukkfiókának? Legjobb esetben is csak megtűrt státuszban van a férfinál, de leginkább kizáró ok a kapcsolatnál. Kell a fasznak más purdéja.

2023.06.17. 21:59:44

@fkv.119:
Szociológia elemzés alapján szociopata viselkedés...nekem ezzel semmi dolgom, élvezd.

Férfi.... Értem én, kell az önigazolás, de pontosan az a férfi aki képes más gyerekére is sajátkent tekinteni, és példát mutatni.

Ha te a farkaddal azonositod magad, nem lep meg, csak ne csodálkozzunk ha mindenki fasznak néz.

2023.06.17. 22:03:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

2 dolog összemossa szándékosan a kérdező.

A hűtlenség 1 dolog, a gyerek egy másik.
A primitív ember a gyereket bünteti a párja hűtlensége miatt.

Egy csavar és máris meglátjuk mit gondolsz:
Az asszonyt megerőszakolta valaki, és az ókeresztény nem engedi az abortuszt.

Akkor most kidobod az asszonyt, megölőd a gyereket, vagy egyszerűen felnevelesd mint a sajátod?

Az alfa hím halott, de a kölykök miatt a nőstény nem fog tüzelni.....

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.17. 22:33:27

@kiskutyafule:

Egy negyediket választanék: örökbefogadásra felajánlanám. Mondhatod, hogy ezzel a gyereket büntetem, na de nem büntetés az, hogy nem kapja meg tőlem - ill. nem tőlem kapja meg - azt (nevelés, életszínvonal stb.), ami eleve a vér szerinti apjától kellene kapnia.

Sőt az sem biztos, hogy rosszabbul jár, mert míg a gyerekcsináláshoz nem kell jogosítvány, addig az örökbefogadókat meg szokták szűrni.

"Ha te a farkaddal azonositod magad"

Természetesen nem a farkával, hanem a génjeivel azonosítja magát.

2023.06.17. 23:36:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Az elme képes boldoggá tenni, a farok max örömet szerez.... talán itt az alapvető különbség, hiszen az öntudat lényege, hogy képesek vagyunk felül emelkedni a genetikai mivoltunk felett, erre a többi élőlény a legjobb tudásunk szerint képtelen.
Vagyis azt mondod, hogy csak egy programozott véglény?
Mert a logika ezt diktálja.

Az örökbefogadás... Volt egy nagyon jó történet erről, angol házaspár, asszonyt megerőszakolta a főnöke, a férj azt mondta, a gyerek az enyém, felnevelték, és sikeres boldog felnőtt lett belőle, aki tovább vitte a szülők értékrendjét.

Hiszen az emberiség fejlődése az információ átadáson alapszik, aminek relatíve kis része a genetikai információ....

2023.06.18. 05:42:08

@fkv.119:

A te pénzed és időd amit az állam az árvákra, és egyedülálló anyák támogatására használ.... sőt a papok a te pénzeden kényszerítik a te gyerekedet orális szexre....

Ha még most jössz, hogy nem fizetsz adót, akkor még jobb mások fizetik a te kakukk fióka gyereked iskolai tanulmányait.....

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.18. 05:50:10

@kiskutyafule:

Mindenki szabadon eldöntheti, akarja-e sajátjaként felnevelni más gyerekét.

Wildhunt 2023.06.18. 08:49:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: van annak szépsége hogy a kollégáknak semmi gondja azzal ha valaki megöli a saját gyerekét, de azzal már igen ha nem akarja felnevelni másét.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.18. 10:26:29

@Wildhunt:

Én mindig is az abortusz elszánt ellenzője voltam. Egyedül akkor tartom elfogadhatónak, ha a magzatnak olyan rendellenessége van, amely komoly szenvedésekkel teli életet vagy korai halált jelentene neki. Pl. nyitott gerinc (úgy tudom, erre szűrnek), súlyos

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.18. 10:31:40

genetikai hiba, pl. progéria, súlyos testi vagy szellemi fogyatékosság.

De még ezeknél sem vagyok biztos, mert az ilyen esetekben engedélyezett abortusz rendszere könnyen eugenikává fajulhat.

2023.06.18. 10:46:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: .. mióta a tudomány állása ezt megengedi.....mert lehet te sem attól vagy akitől gondolod....

2023.06.18. 10:47:23

@Wildhunt:

Kérdés, hol írtam ezt?

2023.06.18. 10:49:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Cirka 40 éves lány, már akkor méhen belül műtötték a nyitott gerincet, vígan él a mai napig, csak egy sebhej látható a hátán.
Vagy a farkastorok miatt is érdemes elvetni a magzatot, hiszen képtelen szopni....

2023.06.18. 11:38:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Mondjuk ha ezzel egyetértek, akkor jön a következő automatikusan:
Az a hülye hajó ács, vízbe kellett volna fojtani az asszonyt, ha már az isten fasza is kellett neki. Zabi gyerek az meg az isten fasza.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.18. 11:39:59

@kiskutyafule:

"lehet te sem attól vagy akitől gondolod...."

Minden elismerésem a tiéd, ilyen körmönfont módon még senki nem kurvázta le Édesanyámat.

Wildhunt 2023.06.18. 11:40:28

@kiskutyafule: tévednék és ellenzed az abortuszt?

Wildhunt 2023.06.18. 11:42:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: az pontosan az eugenika. Csakhogy ugyanezt az eugenikát még 100 éve is elvégezte az evolúció, amit mi szinte kikapcsoltunk a rendszerből.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.18. 12:03:25

@Wildhunt:

Pontosan innen a kétségeim, a dilemmám. Mármint nem a "szokásos" abortusszal szemben, azt határozottan ellenzem.

Mivel az ember már nem természeti lény, nem működik nála a természetes kiválasztódás. Meddig erkölcsös és a faj szempontjából még szabad elmenni a "hibás" magzatok kiszelektálásával, hogy finoman fogalmazzak.

De talán ez csak egy átmeneti probléma, és belátható időn belül kijavíthatók lesznek a magzat genetikai hibái - ami aztán újabb dilemmákat vet majd fel, miszerint mennyire szabad beavatkozni a magzat génjeibe a gyógyító célon túl. Custom tailored babies?

2023.06.18. 12:05:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Sosem tennék ilyet, arra akartam kilyukadni, hogy rengeteg gyerek van akit örökbe fogadtak, vagy a Ratkó korszakban nemi erőszak miatt születtek....

2023.06.18. 12:07:47

@Wildhunt:
Az álláspontom nem 1 bites ez ügyben, így nem lehet igen/nem síkon megválaszolni.
Szeretnéd hogy kifejtsem?

2023.06.18. 12:09:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Na de várj, ha kijavították a magzat genetikai hibáit, akkor már zabi gyerek lesz automatikusan....

Wildhunt 2023.06.18. 12:27:27

@Kovacs Nocraft Jozsefne: pontosan. Az a baj, hogy erről normális vitát sem láttam még, ami nem ment át relativizálásba.

Wildhunt 2023.06.18. 12:29:03

@kiskutyafule: és bele is futunk abba, hogy kötelesek vagyunk-e mindenkit meggyógyítani...

2023.06.18. 12:32:37

@Wildhunt:
Az abortusz mint olyan 2 fontos funkciót tölt be, első az anya védelme, ha bármi gond lenne, a másik a gyermek védelme.
Hiszen egy testi/szellemi fogyatékosok utód tönkre teszi a szülőket is, és a helyi morál alapján, minden nap azt hallgatná a szerencsétlen gyerek, hogy minek kellett megszületnie...na ennek értelme nincs. Inkább ne letezzen.

2023.06.18. 12:36:12

@Wildhunt:
Te is relativizálsz, csak nem tűnik fel....
Okos ember már régen megmondta: mindennek mértéke az ember, annak is ami van, és annak is ami nincs.

Mert ugye te elnezed a népirtó tömeg gyilkosnak, a feleség dugonak, hogy neked parancsot osztogat....na az az igazi relativizálás.

2023.06.18. 12:38:39

@Wildhunt:

Ahogyan látod nem, a sok szellemileg/érzelmileg sérült ember ott rohangál mindennemű esély nélkül, hogy valaha boldog legyen, vagy esetleg empatikus.

Üdvözlet MO-n a Balkán és KE kapujában.

2023.06.18. 12:48:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Lehet egy gyors off kerdes?

Valamelyi blog alatt kijavitottalak a hibás fordítás miatt ami a Kivétel erősíti a szabályt című marhaságot teremtette.

Nem emlékszem mi a címe annak a blognak...
Még szeretnélek kérni, hogy oszd meg velem eme nemes információt.

Köszönöm

2023.06.18. 13:51:12

@Wildhunt:
A biblia tisztán írja az isten belerakta a faxszat Mária elvtárs nőbe.
Kiirtott népeket, úgy játszott emberekkel mint hangyákkal.
Te olvastad egyáltalán?
Vagy azt mondod Mária elvtárs nő valami másik férfitól lett terhes, nem a hajó ácstól?

Vagy mire gondolsz?
Hogy az idézett idézet nem létezik?

Sadist 2023.06.18. 13:53:08

"Kiestem a randik világából, és nem akarok olyan 40 felé közelítő szánalmas nő lenni, aki még mindig 21-nek tartva magát, az anyaszerepet megunva, vagy épp nélkülözve, járja az éjszakát és semmire nem mond nemet."

Ez nem akarás kérdése, cuncibogyó. Neked már rég kakukkoltak, 10 éve kellett volna jó döntést hoznod és hozzámenned a faszidhoz vagy ha ő nem akart veled hosszútávra tervezni, akkor keresni olyat, aki igen.

"Van megtakarításom, de az nem akkora összeg...ahhoz sok, hogy csak úgy ész nélkül elherdáljam, ahhoz viszont kevés, hogy valami értelmesbe vághassak vele. Szóval, mi a kiút ilyenkor?"

Vegyél macskát és váltsd meg a sírhelyedet!

Sadist 2023.06.18. 13:56:39

@Andy73: "Így lényegen 10 évet elherdalt az életéből, bár azt nem részletezi, miért nem lett házasság és család a kapcsolatából."

Van az majdnem 20 is.

Sadist 2023.06.18. 13:59:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Ezek meglepő számok, 80 éveseket nem vittek a Don-kanyarba."

Ironizálni próbál, csak nem tudja hogy kell.

2023.06.18. 14:02:23

@Wildhunt:
Vagy arra gondolsz, hogy te nem relativizálást folytatsz....
Akkor hagylak gondolkozni, hogy mit is jelent a szó.....majd csak leesik.

Sadist 2023.06.18. 14:04:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "az ilyen esetekben engedélyezett abortusz rendszere könnyen eugenikává fajulhat."

Nem eugenikává fajulhat, hanem konkrétan az.

2023.06.18. 14:07:52

@Sadist: mint a szelektív tenyésztés is az...meg a párválasztás is az.
Sőt a forró vizes fürdő a férfiak számára felér egy tömeggyilkossággal!!!444

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.18. 14:39:12

@kiskutyafule:

"Sosem tennék ilyet"

Az imént tetted meg. Lehet, hogy nem szándékosan, de "virágnyelven" lekurváztad Édesanyámat.

"ha kijavították a magzat genetikai hibáit, akkor már zabi gyerek lesz automatikusan...."

Miért is?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.18. 14:55:23

@kiskutyafule:

"Valamelyi blog alatt kijavitottalak a hibás fordítás miatt"

Értelmezés dolga.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.18. 14:58:31

@Sadist:

Igaz. Nagyon ingoványos talaj, bennem is egymásnak ellentmondó érvek merülnek fel.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.18. 15:02:40

@Wildhunt:

"bele is futunk abba, hogy kötelesek vagyunk-e mindenkit meggyógyítani..."

Kardinális erkölcsi dilemma.

2023.06.18. 17:36:27

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nem értelmezés dolga, az eredeti latin mondás félre lett fordítva, illetve ebből adódik, hogy a kivétel nem erősíti a szabályt, hanem gyengíti.
Volt róla jó cikk az zindexen.

2023.06.18. 17:45:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nem tettem meg, mert ahogy látod, több módon lehetséges eljutni az adott állapotba.

A másik, nem jelenti azt, hogy kurva valaki azért mert szereti a szexet.

A kurva térítés ellenében csinálja az ipart, nem élvezetbol a legtöbb esetben.
Az olyan esetben mikor más az apa mint a férj pont az élvezet miatt történik, nem a pénz miatt.
Igaz így nézhetjük fordítva is, ha az adott hölgy azért vesz részt szexuális aktusban a saját férjével, mert anyagi előnyt jelent, az pont hogy kurva.

Vagyis a kérdés mi volt anyukád motivációja az aktusra, és kivel történt.

Mert ha a férjével, akkor is lehet technikai szempontból kurva....
És így tovább....
Az eredeti gondolat menet viszont nem ezt fejtegette, hanem egy teljesen más elgondolást, amit te másként értelmeztél, ez viszont a TE gondolkodás módodról árul el sokat, nem anyukád életviteléról.

Ez a kétértelmű fogalmazás mindig csapdába csalja az egyéneket.
Ezért is szeretem használni.
Sokat elárul a beszélgető partnerről és annak motivációiról.

2023.06.18. 17:48:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Mivelhogy az eredeti genkeszlet a szülőktől nem ezt a gyereket adta volna...nem ezekkel a tulajdonságokkal.

Vagyis nem apja fia vagy anyja lánya lesz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.18. 18:30:23

@kiskutyafule:

Ha az apa eggyel többet vagy kevesebbet lök, akkor sem. De akkor sem, ha egy kellő energiájú kóbor részecske eltalálja a DNS-t. Sőt semmiképpen sem, mivel a DNS másolása során bizony szép számmal lépnek fel másolási hibák.

Ebből következően a te logikád szerint minden gyerek zabigyerek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.18. 18:32:15

@kiskutyafule:

"Mert ha a férjével, akkor is lehet technikai szempontból kurva...."

Értelek, szóval szerinted Édesanyám így vagy úgy, de mindenképp kurva volt.

2023.06.18. 21:57:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nem, logika összefüggés, és szándék kérdése, felvázoltam az igazság táblát.

Az eredeti felvetesem még mindig ugyanaz, a kijelentésem csak akkor implicit, ha te azt gondolod, de az én szándékom nem volt implicit.

Te hibák kijavítását írtad, nem 1 db random hiba ami szóba került.

2023.06.19. 00:59:47

@kiskutyafule:
A legfontosabb majd kimaradt, mi a helyzet, ha terméketlen az egyik fél, akkor is ez áll fenn....vagyis te annak hivod a saját anyukád aminek akarod, az a te problémád, én felvázoltam valamit ami szerint rengeteg kakukktojás lett keltetve....

2023.06.19. 03:01:40

@Wildhunt:
Már a vallás károsultak sem a régiek, ítélkeznek, relativizálást folytatnak...meg dühöngenek... milyen menybe mentel lesz it kérem szépen?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.19. 05:17:31

@kiskutyafule:

"te annak hivod a saját anyukád aminek akarod, az a te problémád"

Te kurváztad le az én Édesanyámat, most már sokadszor. Szóval innentől ignore.

2023.06.19. 05:24:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Látom értelmezés nem megy, sehol sem írtam vagy utáltam rá...

Különben meg sajnálom, hogy anyukád cukorbeteg.

2023.06.19. 05:26:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Vagyis aki IVFM Ben vesz részt, megerőszakolták, vagy esetlegesen örökbe fogadott, az az anyuka kurva...nem lennék a helyedben....

Wildhunt 2023.06.19. 07:26:56

@kiskutyafule: az első mondat is hazugság. Nem ír ilyet.

Wildhunt 2023.06.19. 07:29:01

@kiskutyafule: szerintem menj inkább vissza homokozni.

2023.06.19. 10:46:35

@Wildhunt:
Tudod mit jelent relatív?
Valamihez hasonlítani kell!

Te is ezt csinálod, vagy így vagy úgy!

2023.06.19. 13:07:38

@Wildhunt:
Mit nem ír!
Hogy Jézus isten fia???
Te nagyon alakul informált vagy.
süti beállítások módosítása